ტონი კროოსის დიდი დაბრუნება - რა მიმართულებით იმუშავებს გერმანელი?

ტონი კროოსის პოტენციური დაბრუნება მადრიდის „რეალის“ მენეჯმენტში არ არის მხოლოდ სენტიმენტალური ნაბიჯი, ეს არის სტრატეგიული გათვლა, რომელიც კლუბის მოდერნიზაციას ისახავს მიზნად. გერმანელის ანალიტიკური გონება, რომელიც წლების განმავლობაში მოედანზე „პროფესორის“ სახელით იყო ცნობილი, იდეალურად თავსდება თანამედროვე სპორტული მენეჯმენტის მოთხოვნებში. კროოსის როლი იქნება ერთგვარი ხიდი უმაღლეს საორგანიზაციო იერარქიასა და უშუალოდ საფეხბურთო პროცესებს შორის, რაც გუნდს სტრუქტურულ სიმყარეს შესძენს.

ფინანსური მენეჯმენტის კუთხით, კროოსის ჩართულობა რაციონალიზმის ახალ ტალღას შემოიტანს. მისი ეკონომიკური ხედვა, რომელიც ყოველთვის გამოირჩეოდა პრაგმატიზმით, დაეხმარება კლუბს სახელფასო ჭერისა და ბონუსების სისტემის კიდევ უფრო ოპტიმიზაციაში. ტონი, რომელიც კარიერის განმავლობაში ყოველთვის უფრთხილდებოდა საკუთარ იმიჯსა და ფინანსურ დამოუკიდებლობას, ეცდება დანერგოს მოდელი, სადაც ინვესტიცია ფეხბურთელში პირდაპირპროპორციული იქნება მის პროფესიონალურ სტაბილურობასთან.

სატრანსფერო მიმართულებით კროოსი აქცენტს გააკეთებს არამხოლოდ ტექნიკურ მონაცემებზე, არამედ მოთამაშის ინტელექტუალურ კოეფიციენტზე. მისი იდეოლოგიით, „რეალის“ ფეხბურთელი უნდა ფლობდეს თამაშის კითხვის იმ უნარს, რაც მას თავად ჰქონდა. ეს ნიშნავს, რომ სკაუტინგის სისტემა უფრო მეტად ორიენტირებული გახდება „ჭკვიან მოთამაშეებზე“, რომლებიც რთულ ტაქტიკურ სქემებს მარტივად ითვისებენ, რაც გრძელვადიან პერსპექტივაში შეამცირებს ტრანსფერების წარუმატებლობის რისკს.

ფეხბურთელებთან ურთიერთობისას კროოსი დაიკავებს ავტორიტეტული მენტორის პოზიციას. მისი პირდაპირი და გულწრფელი კომუნიკაციის სტილი, რაც მას ყოველთვის გამოარჩევდა, დაეხმარება გასახდელში ჯანსაღი ატმოსფეროს შენარჩუნებას. ის იქნება გარანტი იმისა, რომ ვარსკვლავური ეგო არ დადგება გუნდურ ინტერესებზე მაღლა, რადგან მისი ავტორიტეტი ნებისმიერ მოქმედ მოთამაშეზე დიდია, რაც კონფლიქტების პრევენციის საუკეთესო მექანიზმია.

ახალგაზრდა ტალანტების განვითარება კროოსის ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტი იქნება. ის შექმნის სპეციალურ პროგრამას, რომელიც ორიენტირებული იქნება „ლა ფაბრიკას“ აღზრდილების ინტეგრაციაზე პირველ გუნდში. ტონის მიდგომით, ახალგაზრდამ არამხოლოდ ბურთთან მუშაობა, არამედ თამაშის მართვის ფილოსოფია უნდა აითვისოს, რაც „რეალის“ აკადემიას მსოფლიოში ყველაზე ინტელექტუალურ საფეხბურთო სკოლად აქცევს.

გრძელვადიანი პროექტების დაგეგმარებისას, კროოსი ყურადღებას გაამახვილებს გუნდის ტაქტიკური იდენტობის უწყვეტობაზე. მენეჯმენტში მისი ყოფნა უზრუნველყოფს იმას, რომ მწვრთნელების ცვლილების მიუხედავად, „ბლანკოსმა“ არ დაკარგოს თავისი სათამაშო ფილოსოფია. ის იმუშავებს ისეთი სისტემის შექმნაზე, სადაც გუნდი ყოველთვის იქნება მზად ეპოქალური ცვლილებებისთვის, ისე რომ არ დაირღვეს ბალანსი გამოცდილებასა და ახალ ენერგიას შორის.

კლუბის იდეოლოგიურ ჭრილში, ლეგენდა იქნება „მადრიდისტული“ ღირებულებების თანამედროვე ინტერპრეტატორი. ის პოპულარიზაციას გაუწევს პროფესიონალიზმს, დისციპლინასა და თავმდაბლობას - თვისებებს, რომლებმაც ის ლეგენდად აქციეს. ეს დაეხმარება „რეალს“ შეინარჩუნოს არისტოკრატული იმიჯი, რომელიც დაფუძნებულია არამხოლოდ გამარჯვებებზე, არამედ იმ ღირსებაზე, რომლითაც ეს გამარჯვებები მოიპოვება.

დასკვნის სახით შეიძლება ითქვას, რომ ტონი კროოსის მენეჯერული მოღვაწეობა იქნება ინტელექტუალური რევოლუცია სანტიაგო ბერნაბეუზე. მისი მუშაობა ფინანსების, ტრანსფერებისა და ახალგაზრდების მიმართულებით შექმნის მონოლითურ სისტემას, რომელიც „რეალს“ არამხოლოდ ევროპული ფეხბურთის სათავეში დატოვებს, არამედ მას სრულიად ახალ, უფრო მაღალ საორგანიზაციო საფეხურზე აიყვანს.


1

30 აპრილი 2026 12:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 918

კლოპი მოიყვანონ და აცადონ, მთავარი არის ეგ


2

30 აპრილი 2026 12:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 255

კლოპი და კროოსი გაასწორებდა ერთად, რავი კლოპზე ვაბშე არაფერი სიახლე არ ისმის, მოურინიოს პერესმა რომ დაურეკოს, ეგრევე ჩაალაგებს ბარგს... უყვარს რეალი ბაზარი არაა, მაგრამ 0-დანაა საშენებელი და ეგ მაშინებს, რამდენად შეძლებს.

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

3

30 აპრილი 2026 13:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 656
30 აპრილი 2026 12:35, Rustaveli1990 says:

კლოპი და კროოსი გაასწორებდა ერთად, რავი კლოპზე ვაბშე არაფერი სიახლე არ ისმის, მოურინიოს პერესმა რომ დაურეკოს, ეგრევე ჩაალაგებს ბარგს... უყვარს რეალი ბაზარი არაა, მაგრამ 0-დანაა საშენებელი და ეგ მაშინებს, რამდენად შეძლებს.

0-დან იყო სწორედ მაშინ ჯოზემ რომ ჩაიბარა ეხლა არაა მასე






4

30 აპრილი 2026 13:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205

მთლად ნოლიდან არ იყო. წინა წელს პელეგრინიმ რეკორდული ქულები დაამყარა ლალიგაში.პლიუს მაგას ლიონთან იგუაინმა ცარიელ კარში გამაზა.მერე ბორდო იქნებოდა მეტოქე და მაშინდელი ბაიერნი არ იყო ის გუნდი ,რომელიც კაკა-რონალდოს დიეტა შეაკავებდა.პლიუს ფინალი ბერნაბეუზე იყო.მოურინიომ სისტემა მოიტანა და დიმარია -იოზილი მაგის მოყვანილია ,კარგი ,პერსპექტიული ვერდერისა და ბენფიკას ახალგაზრდებისგან შტატები შექმნა. იმ ბარსელონას ,მაშინ სხვა სტილში ვერ ეთამაშებოდა ,ეს აქსიომაა.უბრალოდ,მოურინიოს დიდი შანსია ,პრობლემები შეექმნას  ბევრ ფეხბურთელთან . თუ კლოპი არ გამოვა ,რაც მეეჭვება ,არ გავს მომსვლელს, სხვა დანარენს-დეშამს,პოჩეტინოს და ამნაირ კლეებს,ნამდვილად ჯობია ჟოზე.


5

30 აპრილი 2026 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ამ კაცის გაშვება ბაიერნიდან იყო უდიდესი სისულელე, არ ვიცი რამ გააკეთებინათ ბაიერნის ბოსებს, თუ სი.იოლას, ზუსტად არც ვიცი, მარა ფაქტი რაცაა გუნდმა ტვინი და რა კალიბრის იგროკი დაკარგა, სასწაული იყო ტონი, რეალსაც დაეტყო მისი წასვლა, ორი სეზონია გუნდს ტიტული დაენატრა ფაქტია. ამ მბაპეს კიდე ხოსელუმ აჯობა, იმან ჩვენთან დუბლი გაიფორმა და ფინალში გაგიყვანათ, მბაპე მნიშველოვან მატჩებში სულ დაკარგულია, პიტალოა რა.


6

30 აპრილი 2026 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 292

მბაპესა და ვინის შორის არჩევანი რომ გამაკეთებინა,ნაუცილებლად მბაპეს გავაჯ.ნებდი. ყიპს 30 ლიმონი აქვს და სიტბილი ეზარება. მოურინიო დააკვდებოდა ეხლანდელ სიტუაციას თუ კლოპი არ მოყავთ. არ ირბენს ეგ ან ვინი და დედაც მოეტ.ბათ ორივეს ხელში, გინდა კლოპი ყოფილა და გინდა მოუ. მაგიტომაა საჭირო და აუცილებელი რეალში ყვე.ბიანი მწვრთნელი რომ კამავინგა მბაპე ვინისნაირმა %ებმა თავზე არ დააკუკონ გულშემატკივარს და სიარული არ დაიეყონ.კამავინგა ინედია მალე გააჯ.მს :)) უნიჭობის ზეიმია, რაც მაგის განო ქულები ვკარგეთ, თან კასტილებიანი ტიპები არაფერში გვჭირდება 


7

30 აპრილი 2026 14:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 817

დიდი ალბათობით ჟოზე ინიშნება მსოფლიოს დაწყებამდე. 


8

30 აპრილი 2026 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 765
30 აპრილი 2026 14:07, Olise says:
მბაპე მნიშველოვან მატჩებში სულ დაკარგულია, პიტალოა რა.

მბაპეა პიტალო და დანარჩენი იგროკები ვარსკვლავები 

მბაპეზე მაგარი მოთამაშე 2020 დან არავინაა მსოფლიოში და ძაან მეცინება მადრიდისტებივე რომ ასხამენ 


9

30 აპრილი 2026 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 14:55, KingLeo10m says:
30 აპრილი 2026 14:07, Olise says:
მბაპე მნიშველოვან მატჩებში სულ დაკარგულია, პიტალოა რა.

მბაპეა პიტალო და დანარჩენი იგროკები ვარსკვლავები 

მბაპეზე მაგარი მოთამაშე 2020 დან არავინაა მსოფლიოში და ძაან მეცინება მადრიდისტებივე რომ ასხამენ 

ზუსტადაც რო პიტალოა, რეალი რომელიც ლიგას-ლიგაზე დებდა მივიდა თუ არა გუნდს ტიტული დაენატრა, არაა ფაქტი? და პსჟ რომელიც წლები ეწვალებოდა და ლიგას ვერ იგებდა, წაეთრა თუ არა მოიგო.


10

30 აპრილი 2026 15:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 292

მთლად მაგასაც ვერ დავაბრალებთ ეხლა. გუნდში მეტისმეტად ბევრი ვარსკვლავია რომელსაც ან ყ.ბიანი მწვრთბელი სჭირდება რომ მოთოკოს და არა არბელოა აბ ვინმემ ლიდერონა უნდა დათმოს და არც ბელინგემს უნდა ეგ და არც ვინისიუსს. მაგიტომაა დომხალი. ცალკე ტრანსფერები ვარდება უკვე მერამდენე წელია. მენდი ცალფეხაა თორემ დაცვაში ნომერ 1 ია, ისეთი მცველი ვერ მოვიყვანეთ რომელიც მარსელოს მეოთხედი მაინც იქნება, აგერ ნახევარდაცვაში ბელინგემი გიულერი და კიდევ 1000 გვყავს მაგრამ კროოსის ცალ ფეხად არ ღირს არცერთი მოდრიჩზე რომ აღარაფერი ვთქვათ, + მწვრთბელი არ გვყავს და ფეხბურთელი მებრძოლი ტიპების ნაცვლად ქალიშვილი ტიკტოკერები არიან, იქ სადაც რამოსი პეპე საომრად გადიოდნენ მოედანზე ჰაუსენი დარბის რომელსაც ბურთის ეშინია და რავი აბა, ერთი მილიტაოა წესიერი და ეგეც 12 თვიდან 11 ლაზარეთშია


11

30 აპრილი 2026 15:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 14:55, KingLeo10m says:
მბაპეა პიტალო და დანარჩენი იგროკები ვარსკვლავები

მბაპეზე მაგარი მოთამაშე 2020 დან არავინაა მსოფლიოში და ძაან მეცინება მადრიდისტებივე რომ ასხამენ 

15 გოლი ხომ აქვს ამ ლიგაზე. ეგ ყველა იყო ჯგუფფში. კაირატი,ოლიმპიაკოსი,მარსელი,მონაკო.ანუ ევროპა ლიგის დონის გუნდებთან დადო ეს შედწგი.პლიუს მაგას თავზე 10 დიდი მომენტი აქ ლიგაზე გაფუჭებული.ეს მიუთითებს იმაზე ,რომ არც ისე წვიმს ,როგორც ქუხს.მბაპე არი სტატისტიკის ფეხბურთელი, საშუალო და დაბალი გუნდების წინააღმდეგ სტაბილურად მოთამაშე .უშუალოდ,სანაკრებო დონეზე კი ბატონო.ერთ-ერთი საუკეთესოა . არ უნდა მოეყვანათ .ვინიც,რომ გაუშვან არ არის ეგ კაცი იმ დონის,რომ გუნდის ლიდერი იყოს და დიდი თამაშები მოიგოს,რაც ვინ არაერთხელ ქნა ,აქ რომ ბევრს არ ახსოვს. ვინი მბაპეზე ბევრად დიდი ფეხბურთელია (საკლუბო დონეზე ). მბაპე არის მარკეტინგი, 40-50 გოლის გამტანი პლიუს სეზონში ,თუმცა რენი,ნანტი , ოვიედო -ასეთი დონის გუნდების რისხვა.


12

30 აპრილი 2026 15:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ვინიციუსს რაც შეეხება, როგორც ფეხბურთელი ძალიან მაგარია, მოწინააღმდეგეებს სულ შიშის ქვეშ ამყოფს, ნებისმიერ სიტუაციაში შეუძლია ხიფათი შექმნას და გუნდს სარგებელი მოუტანოს. ნუ, გამოხტომები რო არ ჰქონდეს, გაცილებით მეტი დაფასება ექნებოდა საფეხბურთო სამყაროდან. კვარამ ასე თუ გააგრძელა კი, ჩაანაცვლებს უპრობლემოდ და დაჟე შეილება მეტი სარგებელიც ანახოს რეალს. მარა რეალია რა, წნეხია დიდი, კვარა რამდენად დაძლევს ამ წნეხს ეგაა, ფსიქოლოგიურად თუ არ ხარ ძლიერი ამ გუნდში თავის დამკვიდრება გაგიჭირდება, ერთ თამაშს ჩააგდებ, გისტვენენ და ა.შ, მოკლედ რთული თემაა.


13

30 აპრილი 2026 15:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 15:09, Luca_Modric says:

მთლად მაგასაც ვერ დავაბრალებთ ეხლა. გუნდში მეტისმეტად ბევრი ვარსკვლავია რომელსაც ან ყ.ბიანი მწვრთბელი სჭირდება რომ მოთოკოს და არა არბელოა აბ ვინმემ ლიდერონა უნდა დათმოს და არც ბელინგემს უნდა ეგ და არც ვინისიუსს. მაგიტომაა დომხალი. ცალკე ტრანსფერები ვარდება უკვე მერამდენე წელია. მენდი ცალფეხაა თორემ დაცვაში ნომერ 1 ია, ისეთი მცველი ვერ მოვიყვანეთ რომელიც მარსელოს მეოთხედი მაინც იქნება, აგერ ნახევარდაცვაში ბელინგემი გიულერი და კიდევ 1000 გვყავს მაგრამ კროოსის ცალ ფეხად არ ღირს არცერთი მოდრიჩზე რომ აღარაფერი ვთქვათ, + მწვრთბელი არ გვყავს და ფეხბურთელი მებრძოლი ტიპების ნაცვლად ქალიშვილი ტიკტოკერები არიან, იქ სადაც რამოსი პეპე საომრად გადიოდნენ მოედანზე ჰაუსენი დარბის რომელსაც ბურთის ეშინია და რავი აბა, ერთი მილიტაოა წესიერი და ეგეც 12 თვიდან 11 ლაზარეთშია

კი ბატონო,გეთანხმები,მარა მაგ პრობლემებს ვერ ხედავენ,ვინიციუსს ადანაშაულებენ მხოლოდ .ძირითადის 4-ვე მცველი რომ დამტვრეული იყო მთელი სეზონი მაგას არ უსვამენ ხაზს.გადამწყვეტ 2 თამაშში ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო მეკარე რომ არ იყო ,არც მაგას. ვინის აბრალებენ ყველაფერს , მსგავსი უარგუმეტო დაჯმა მე ბევრი არ მინახავს სპოტში.აქ რო გამოყავთ ბეილი , რობენი და ასეთი დიშლები საზომები.სულ დედის პირის გინება არ ქონდათ მაგას ,თუ მაშინ პატარები იყო ალბათ ,ზოგი და არ ახსოვს.3 თამაშს ვერ აბამდნენ ტრამვის გარეშე.ბურთს გუნდი ვერ იჭერს ,ჩუამენი -კამავინგა ერთი შავი შლანგია ორივე.ბელინგემი-გიულერი ერთი პოზიციის არი ორივე ,რაც დისბალანსს ქმნის ,როცა ერთად არიან ძირითადში.მბაპე დაცვაში არ ჩამოდის,ბევრ მომენტს აფუჭებს პლიუს თავზე და ვინი უნდა გააჯვას მაინც ,ლოგიკა კლავს. გუნდის პრობლემა არის ტრამვები და პლიუს ამას ბალანსის ნაკლებობა.თავზე კიდე კილიან მბაპეს ,რომელიც ზღუდავს მთლიან გუნდს .


14

30 აპრილი 2026 15:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 209

რეალში ამ მომენტში ახლა იმდენი პრობლემაა არც ერთი კონკრეტული კაცის და ფეხბურთელის ბრალი არაა ჩავარდნილი ეს ორი სეზონი, გარდა მენეჯმენტისა. ცოტ ცოტა ბრალი ყველასია მარა ერთი კონკრეტულის გამო ან მბაპეს ან კამავიგას გამოო არასწორია. დავიწყოთ კარიდან, უდაოდ მსოფლიოს 1 მეკარეა კურტუა უბრალოდ ტრავნიანია ძაან ეს ორი სეზონია და მისი ღირსეული შემცვლელი არაა ლუნინი. დაცვაზე გადავიდეთ, ალაბამ ბოლო 3 სეზონში ალბად ჯამში 10თამაში ითამაშა, ფაქტიურად სულ ტრავმა აქვს, მილიტაომ ბოლო 2 სეზონში ითამაშა ალბად 10 თამაში , ეგეც ძალიან ტრავმიანია. ასენსიო მაქსიმალურად რო განვითარდეს ბილბაოს დონეა, მეტი ვერა. ამ მომენტში ალბად ეგეც არაა. ჰაუსენი პერსპექტიულია მაგრამ ამ ეტაპზე არაა რეალის დონე, ახალგაზრდა ვარანი ბევრად სჯობდა მარა რეალში ზამენაზე იყო რამოსი პეპეს გამო, ეს ასნავნოიშია სულ მარა ვერ დებს იმ ხარისხს. ერთადერთი მეტნაკლებად მყარი ჯარისკაცი დაცვიდან რომელსაც ოდნავ მოკლებული აქვს მარა სხვებთან შედარებით დაცვის ბურჯია არია რუდიგერი. ეტალონი იმისა როგორი უნდა იყოს რეალის ფეხბურთელი, თავისი სტაბილურობით თავისი მენტალიტეტით და ბრძოლისუნარიანობით. თუმცა რუდის ასაკშია და გათვლას ვერ გააკეთებ შორეულ პერსპექტივაში. გამოდის რომ ფაქტიურად დაცვაში ცენრში მყარი საფუძველი ჩაყრილიც არ აქვს რეალს რომ დუეტი შედგეს და წლები იყვნენ, თითქოს მაღალი დონის რამდენიმე მცველია მაგრამ 70%ს ტოვებენ ტრავმების გამო. მარცცენა ფლანგს რაც შეეხება, გაგიკვირდებათ და მიუხედავად ტრავმებისა მე მენდის კიარა ფრან გარსიას გავყიდიდი, არაა ეგ ბიჭი რეალის დონის, ვერც გახდება , ის სითამამე ის გამბედაობა დ აკლასი არ აქვს. კარერასის პირველი სეზონია და უნდა აცადონ, ცუდი სეზონი არ აქვს მარა მეტს ველით მისგან. შემდეგ სეზონში კარერასი მენდი უნდა იყვნენ მარცხენა ფლანგზე დაცვის. მარჯვნიდან სეზონის დასაწყისიდან ტრენტს ვლა ძღავდი და მართლა ბევრ პოზიციურ შეცდომება უშვებდა მაგრამ ბოლოსკენ ძალიან მოუმატა და რაც მთავარია დიდ თამაშებში დაამტკიცა კლასი, იმსახურებს მეორე წელსაც იყოს და მიეცეს შანსი, თუმცა თუ კარვახალი წავა ტრენტის ზამენაც მოსაყვანი იქნება, კარვა აშკარად წასასვლელად ეზმადება. ნახ დაცვაში, ულაპარაკოდ გასაყიდია ჩუამენი კამავინგა სებალოსი. ეს სამი კაცი , აი არვიცი ამათზე ვინმეს პირი როგორ უნდა მოუბრუნდეს. შეტევას რაც შეეხება , ვინისიუსი მბაპედან 1 რო უნდა წავიდეს ორჯერ ორია, აუცილებელია და ტრანსფერების განხილვისას პირველი არჩევანი მაგაზე უნდა შეჩერდეს, ჩემი სუბიექტური აზრით ვინისიუსი უნდა გაიყიდოს და მბაპე მარცხნივ გადმოვიდეს. ასევე გასაყიდია ბრაჰიმი და როდრიგო. ფაფხურა ფეხბურთელების ადგილი რეალში არაა. მეტი ხარისხი გვჭირდება. რაც შეეხება ტრანსფერებს, გასაყიდია და გასაშვები: ალაბა, ასენსიო, კამავინგა, სებალოსი, ჩუამენი, როდრიგო , ვინისიუსი\მბაპე , ბრაჰიმი. მასტანტუანო და გონსალო იჯარით. 

მოსაყვანია : 2 ცენტრ მცველი, 1 მარჯვენა მცველი, 2 ნახ მცველი, (ნიკო ფასი და ტონალი ჩემი გემოვნებით) 1 ცენტრ ფორვარდი. 

ბევრი ცვლელიებაა მოკლედ საჭირო და დიდი ი ტერესით ველი ზაფხულს. 


15

30 აპრილი 2026 16:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 765
30 აპრილი 2026 15:18, RONALDINHO says:
30 აპრილი 2026 15:09, Luca_Modric says:

მთლად მაგასაც ვერ დავაბრალებთ ეხლა. გუნდში მეტისმეტად ბევრი ვარსკვლავია რომელსაც ან ყ.ბიანი მწვრთბელი სჭირდება რომ მოთოკოს და არა არბელოა აბ ვინმემ ლიდერონა უნდა დათმოს და არც ბელინგემს უნდა ეგ და არც ვინისიუსს. მაგიტომაა დომხალი. ცალკე ტრანსფერები ვარდება უკვე მერამდენე წელია. მენდი ცალფეხაა თორემ დაცვაში ნომერ 1 ია, ისეთი მცველი ვერ მოვიყვანეთ რომელიც მარსელოს მეოთხედი მაინც იქნება, აგერ ნახევარდაცვაში ბელინგემი გიულერი და კიდევ 1000 გვყავს მაგრამ კროოსის ცალ ფეხად არ ღირს არცერთი მოდრიჩზე რომ აღარაფერი ვთქვათ, + მწვრთბელი არ გვყავს და ფეხბურთელი მებრძოლი ტიპების ნაცვლად ქალიშვილი ტიკტოკერები არიან, იქ სადაც რამოსი პეპე საომრად გადიოდნენ მოედანზე ჰაუსენი დარბის რომელსაც ბურთის ეშინია და რავი აბა, ერთი მილიტაოა წესიერი და ეგეც 12 თვიდან 11 ლაზარეთშია

კი ბატონო,გეთანხმები,მარა მაგ პრობლემებს ვერ ხედავენ,ვინიციუსს ადანაშაულებენ მხოლოდ .ძირითადის 4-ვე მცველი რომ დამტვრეული იყო მთელი სეზონი მაგას არ უსვამენ ხაზს.გადამწყვეტ 2 თამაშში ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო მეკარე რომ არ იყო ,არც მაგას. ვინის აბრალებენ ყველაფერს , მსგავსი უარგუმეტო დაჯმა მე ბევრი არ მინახავს სპოტში.აქ რო გამოყავთ ბეილი , რობენი და ასეთი დიშლები საზომები.სულ დედის პირის გინება არ ქონდათ მაგას ,თუ მაშინ პატარები იყო ალბათ ,ზოგი და არ ახსოვს.3 თამაშს ვერ აბამდნენ ტრამვის გარეშე.ბურთს გუნდი ვერ იჭერს ,ჩუამენი -კამავინგა ერთი შავი შლანგია ორივე.ბელინგემი-გიულერი ერთი პოზიციის არი ორივე ,რაც დისბალანსს ქმნის ,როცა ერთად არიან ძირითადში.მბაპე დაცვაში არ ჩამოდის,ბევრ მომენტს აფუჭებს პლიუს თავზე და ვინი უნდა გააჯვას მაინც ,ლოგიკა კლავს. გუნდის პრობლემა არის ტრამვები და პლიუს ამას ბალანსის ნაკლებობა.თავზე კიდე კილიან მბაპეს ,რომელიც ზღუდავს მთლიან გუნდს .

ვინისიუსზე გეთანზმები მადრიდისტები უსამართლოდ ექცევიან მაგრამ რობენზე რა გიწერია როგორ არ შეგრცხვა


რობენამდე ძაან ბევრი აკლია ჯერ, ვინივით უტრავმო ყოფილიყო ნეტა არც მოაფიქრდებოდა ვინმეს რობენთან მისი ხსენება


16

30 აპრილი 2026 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

რობენი დიშლაო :დდ ეს რა წავიკითხე, ამხელა კალიბრის იგროკი დიშლა თუა აღარ ყოფილა საშველი.


17

30 აპრილი 2026 16:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 16:29, Olise says:
ვინისიუსზე გეთანზმები მადრიდისტები უსამართლოდ ექცევიან მაგრამ რობენზე რა გიწერია როგორ არ შეგრცხვა



რობენამდე ძაან ბევრი აკლია ჯერ, ვინივით უტრავმო ყოფილიყო ნეტა არც მოაფიქრდებოდა ვინმეს რობენთან მისი ხსენება

რეალში რა რობენი იყო მაგას ვწერ.რეალზე მაქ საუბარი , რეალის კონტექსტში ვახსენე .ნუ დამიწყებთ სწავლებას ,მახსოვს კარგად ყველაფერი . ბაიერნის რობენი არა უფრო ნაკრების რობენი -21 -ე საუკუნის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი იგროკია ,შეიძლება სანაკრებო კუთხით ტოპ -3შიც შევიყვანოთ.

30 აპრილი 2026 16:29, Olise says:
რობენი დიშლაო :დდ ეს რა წავიკითხე, ამხელა კალიბრის იგროკი დიშლა თუა აღარ ყოფილა საშველი.

სანამ სხვის აზრზს მასხრად აიგდებ,ჯერ დააკვირდი კონტექსტს ,მესმის ონლაინია და ა.შ ,მარა კორექტულად გამეცი ხოლმე პასუხი,მითუმეტეს მაშინ ,როცა საღლიცინო არაფერი დამიწერია .

რაც შეეეხება საკლუბო დონეს,2010 და 14 წლის მსოფლიოს ჩემპიონატებზე რობენის გამოსვლა რომ დავივიწყოთ ,არც 2008წლის ჯგუფური ეტაპი ჰქონდა ცუდი , სუფთა საკლუბო კუთხით რომ განვიხილოთ ,ვინიციუსი ბევრად დიდია ,ვიდრე -რობენი. სულ მინიმუმ ოქროს ბურთის დონე სეზონი რობენს არცერთი არ დაუდია და არც ლიგაზე ყოფილა იმ კალიბრის ,რომ პირადად რამე შედეგი დაედოს.ვინის პერფორმანსი ბევრად დიდი იყო ლიგაზე.პლიუს ამას ლალიგა ბევრად რთულად მოსაგები ჩემპიონატია . ეხლა თუ გერმანიის ჩემპიონატი და თასი აქ რობენს დოხრენა ეგ არაფერს ნიშნავს.ხაზს ვუსვამ ,ზოგმა ნიკს ამოფარებულმა "ტიპმა " რომ გაიგოს კარგად ,საკლუბო დონეზე ვადარებ და არა სანაკრებო კონტექსტში ,ვინი ბევრად დიდია რობენზე.


18

30 აპრილი 2026 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 16:36, RONALDINHO says:
სანამ სხვის აზრზს მასხრად აიგდებ,ჯერ დააკვირდი კონტექსტს ,მესმის ონლაინია და ა.შ ,მარა კორექტულად გამეცი ხოლმე პასუხი,მითუმეტეს მაშინ ,როცა საღლიცინო არაფერი დამიწერია .

მასხარად ასაგდები რაშუაშია, რობენი დიშლა როგორაა? ამხელა კალიბრის იგროკია ტიპი, მაგის მიღწევები ჩამოვთვალო და ავხსნა თუ რა გავაკეთო, მსგავს რაღაცას რო წაიკითხავ ადამიანი გაგეცინება აბა რა იქნება.

30 აპრილი 2026 16:40, RONALDINHO says:
ნიკს ამოფარებულმა "ტიპმა

ეგეთ რამეს წერ და კიდევ აქეთ მეუბნები რას ღლიცინებო? ვინ არის ნიკს ამოფარებული ტიპი ერთი მითხარი აბა? 


19

30 აპრილი 2026 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 16:40, Olise says:
მასხარად ასაგდები რაშუაშია, რობენი დიშლა როგორაა? ამხელა კალიბრის იგროკია ტიპი, მაგის მიღწევები ჩამოვთვალო და ავხსნა თუ რა გავაკეთო, მსგავს რაღაცას რო წაიკითხავ ადამიანი გაგეცინება აბა რა იქნება.

მე რეალში რაც ითამაშა ,ის ვიგულისხმე ,დიშლაა კი ,რადგან რეალში ვერაფერი ვერ ქნა .მე ხო არ მისაუბრია ,ბავარიასა და ნაკრებში,თუ რა ქნა ,მე ვსაუბრობ ,რეალში რა როგორ იყო ,რაც ჩემი თვალით მაქ ნანახი.აი შენ რასაც წერ ,წაკითხულის გააზრებას რომ ვერ ახერხებ და კონკრეტულ ფრაზას,რომელიც კონტექსტს ვარეშე ატრიალებ და გაგეცინებათ ამბობ ,ზუსტად ,რომ ეგ არის სასაცილო და სამასხარაო. 


20

30 აპრილი 2026 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 657

გუნდში გვყვავდა ადამიანი რომელსაც რეალის მაჯისცემა ესმოდა, ინტუიციით გრძნობდა რა დროს ვინ უნდა შეეშვა მოედანზე, ორჯერ მოვიდა და მაშინვე შედეგები დადო, როცა ამას არავინ არ ელოდა, ხო და ასეთი კაცი გაუშვეს ვიღაც გუშინ მწვრთნელობა დაწყებულის გამო და ეხლა მათხოვრებით ეხვეწებიან ხან ვის და ხან ვის გუნდი ჩაიბარეთო. პერესი ყვერებით არის ჩამოსაკიდი ამის გამო.


21

30 აპრილი 2026 16:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 16:43, Olise says:
ეგეთ რამეს წერ და კიდევ აქეთ მეუბნები რას ღლიცინებო? ვინ არის ნიკს ამოფარებული ტიპი ერთი მითხარი აბა? 

ის ვინც,სხვის აზრზს აბუჩად იგდებს და რომ არავინ ესაუბრება პირადად იქ ერთვება და სხვას მოიხსენიებს აგდებით.სხვა დავამათავრე ,საჯაროდ არაფერი მაქ სათქმელი .თუ რამე კითხვა გაქვს მომწერე პირადში.


22

30 აპრილი 2026 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ფეხბურთთან ახლოსაც კი არაა ეს ადამიანი, ან ეს რა ლოგიკაა საკლუბო, სანაკრებო, ფეხბურთელი კარიერას რო ამთავრებს ეგრე არჩევენ ის კლუბში მაგარი იყო და ნაკრებში არა და.შ, ეგეთი რამე მე არსად გამიგია. 

მესის რო დაემთავრებინა კარიერა და მსოფლიო ვერ მოეგო ან კოპა, ესეიგი ეგრე უნდა გვეთქვა მესი კლუბის კაცი იყო და ნაკრებში ჩემი ფეხებიო ამავე ლოგიკით, რას მიქვია კლუბი, ნაკრები.


23

30 აპრილი 2026 16:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 16:46, Olise says:

ფეხბურთთან ახლოსაც კი არაა ეს ადამიანი, ან ეს რა ლოგიკაა საკლუბო, სანაკრებო, ფეხბურთელი კარიერას რო ამთავრებს ეგრე არჩევენ ის კლუბში მაგარი იყო და ნაკრებში არა და.შ, ეგეთი რამე მე არსად გამიგია. 

შენ ვაფშე რა იცოდი ეს საიტი ,მობეზრებული მაქ კაი ხანია ფეხბურთზე საუბარი აქ ,თავის დროზე იმდენი მაქ ნასაუბრები.იცის აქ ხალხმა ,მე როგორ მესმის ფეხბურთი და ეხლა ვისაც არ ვიცნობ პირადად და საკუთარი სახელითაც არ მესაუბრება ,ის რას იფიქრებს ,კი მკიდია . ირიბად ნუ მომიხსენიებ,მე ხო არ ვარ ბაიერნის საიტზე ,შენ ხარ სხვა გუნდის საიტზე ,თან ირიბად ისვრი ისეთ რეპლიკებს ,რომელიც მიუღებელია ჩემთვის და აწი გაითვალისწინე ,სანამ რამეს დაწერ კონკრეტულად ჩემი მისამართით.


24

30 აპრილი 2026 16:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 16:43, RONALDINHO says:
რადგან რეალში ვერაფერი ვერ

მასე კაკამაც ვერ ქნა, ეგეც დიშლა გამოდის ხო ამავე ლოგიკით, შევჩენკოც დიშლა გამოდის და რავიცი უამრავმა ფეხბურთელმა კონკრეტულ გუნდში რადგან ვერაფერს მიაღწია სულ დიშლები ყოფილან :დ რავი ჩემო ძმაო, ღმერთმა გაგიმარჯოს, რამეს კი არ ვამბობ, მარა აქ ხშირად მხვდება ხოლმე რო უამრავ ადამიანს საფეხბურთო ცოდნას უწუნებ, როცა თავად ფეხბურთის გაგებაში არ ხარ.

30 აპრილი 2026 16:50, RONALDINHO says:
შენ ვაფშე რა იცოდი ეს საიტი ,მობეზრებული მაქ კაი ხანია ფეხბურთზე საუბარი აქ ,თავის დროზე იმდენი მაქ ნასაუბრები.იცის აქ ხალხმა ,მე როგორ მესმის ფეხბურთი და ეხლა ვისაც არ ვიცნობ პირადად და საკუთარი სახელითაც არ მესაუბრება ,ის რას იფიქრებს ,კი მკიდია . ირიბად ნუ მომიხსენიებ,მე ხო არ ვარ ბაიერნის საიტზე ,შენ ხარ სხვა გუნდის საიტზე ,თან ირიბად ისვრი ისეთ რეპლიკებს ,რომელიც მიუღებელია ჩემთვის და აწი გაითვალისწინე ,სანამ რამეს დაწერ

ჯერ ესერთი შემოვედი საიტზე თუ არა აქ ხალხთან ჯიგრულად დავიწყე საუბარი, კაციშვილს ზედმეტი არაფერი უკადრებია ჩემთვის და უთქვია, პირიქით ძაან კარგად გამოვნახე საერთო ამ საღად მოაზროვნე და ჯიგარ ხალხთან, ეგეთი რამე არავის უკადრებია და თავში აზრად არ მოსვლია რო ამოფარებული ნიკს და ამდაგვარი რამე ეთქვა, ჩემი აზრი დავწერე და აქეთ დამიწყე ბრალდებები, ჰოდა გეტყვი ასეთ რამეს, ჩემი მისამართით აწი არაფერი დაწერო, მე ჩემთვის ვიქნები, შენ არ შეგეხები, ასევე ნუ შემეხები ნურც შენ, მე არ ვაპირებ შენთან საუბარს.

30 აპრილი 2026 16:50, RONALDINHO says:
შენ ვაფშე რა იცოდი ეს საიტი

ან შენ ვაფშე რა იცი მე რა არ ვიცი და რა ვიცი, საიდან აკეთებ ამ დასკვნებს.


25

30 აპრილი 2026 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 16:51, Olise says:
მასე კაკამაც ვერ ქნა, ეგეც დიშლა გამოდის ხო ამავე ლოგიკით, შევჩენკოც დიშლა გამოდის და რავიცი უამრავმა ფეხბურთელმა კონკრეტულ გუნდში რადგან ვერაფერს მიაღწია სულ დიშლები ყოფილან :დ რავი ჩემო ძმაო, ღმერთმა გაგიმარჯოს, რამეს კი არ ვამბობ, მარა აქ ხშირად მხვდება ხოლმე რო უამრავ ადამიანს საფეხბურთო ცოდნას უწუნებ, როცა თავად ფეხბურთის გაგებაში არ ხარ.

მე ვთქვი ,კონკრეტულად რეალში იყო დიშლათქო და ატრიალე როგორც გინდა.კაკა კი დიშლა იყო რეალში,ოზილის და დიმარიას ზამენა.შევას ანელკა და დროგბა სკამიდან არ აყენებდა.ელემენტარული გააზრება უნდა რასაც ვამბობ,შენ გაქ პრობლემები გაგების და ასეთი ადამიანი აქეთ მე მიწოდებ აზრზე არ ხარ ფეხბურთისო .ვინ არ არი კი ჩანს :დ ელემენტარული აზრი ვერ გამოვაქ კაცს . )

30 აპრილი 2026 16:56, Olise says:
ან შენ ვაფშე რა იცი მე რა არ ვიცი და რა ვიცი, საიდან აკეთებ ამ დასკვნებს.

ვინ ხარ მაშინ ,ბოლო 15 წელია საიტზე ვარ და რავი ვინც აქ ხალხი წერდა ყველას ვიცნობდი ,ბევრთან საიტს იქეთაც ვარ ნასაუბრები.აბა მიპასუხე მაშინ ,მიდი .ვის იცნობდი და ვინ გიცნობდა აქ.

სხვას უწუნებ ფეხბურთის ცოდნასო წერ,ჯერ მე ვის რას დავუწუნებ გამცემს ის ადამიანი თვითონ პასუხს.შენ რატო საუბრობს სხვის მაგივრად და მეორე კიდე ბაიერნის საიტზე ხო არ ვარ ,რეალის საიტზე ვარ ,ანუ ვგულისხმობ იმას ,რომ პროვოკაციულიად რომ მიეეღო ვინმეს,სადაც 10 ბავარიის დანია ,ეგრე ხო არაა აქ. და პახოდუ აზრზე არ ხარ ფეხბურთისო მწერ . ზუსტად ეგ არი ნიკს ამოფარება ძმა , შენი სახელით არ წერ ,ოლისე გაწერია და ისვრი ამ უაზრო სიტყვებს და ვივოდებს აკეთებ ,თან ისე ,რომ შენ კონკრეტულად არავინ გელაპარაკება.


26

30 აპრილი 2026 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 17:01, RONALDINHO says:
სხვას უწუნებ ფეხბურთის ცოდნასო წერ,ჯერ მე ვის რას დავუწუნებ გამცემს ის ადამიანი თვითონ პასუხს.შენ რატო საუბრობს სხვის მაგივრად და მეორე კიდე ბაიერნის საიტზე ხო არ ვარ ,რეალის საიტზე ვარ ,ანუ ვგულისხმობ იმას ,რომ პროვოკაციულიად რომ მიეეღო ვინმეს,სადაც 10 ბავარიის დანია ,ეგრე ხო არაა აქ. და პახოდუ აზრზე არ ხარ ფეხბურთისო მწერ . ზუსტად ეგ არი ნიკს ამოფარება ძმა , შენი სახელით არ წერ ,ოლისე გაწერია და ისვრი ამ უაზრო სიტყვებს და ვივოდებს აკეთებ ,თან ისე ,რომ შენ კონკრეტულად არავინ გელაპარაკება

იმიტოა როცა ადამიანს არ უნდა რაღაცის გაგება, ვერც გაიგებს ვერაფერს, რას წერ ვაფშე აზეხარ, რა ოლისეს ნიკს ამოფარებილი, მა ჩემი სახელი და გვარი დავიწერო საფეხბურთო საიტზე, თუ რა გავაკეთო ერთი? მა შენ რატო გიწერია რონალდინიო და არა შენ სახელი, საერთოფ რა ლოგიკაა ვერ ვიგებ ძმაო, ვერაფერი გავიგე, ნეტავი აქ სხვა მომხმარებლებთან რატო არ მქონია ასეთი პრობლრმა და რაღა ამ შემთხვევაში მაქვს ერთი.

ოლისე გიწერიაო ბიჭო :დდდ და შენ რათ გიწერია რონალდინიო, ეგაა შენი სახელი? ღმერთო რა კარგი საიტია, რა საღად მოაზროვნე ხალხია, რამდენი დღეა აქ ვარ, რა ჯიგრულად ვსაუბრობ ხალხთან, ტიპმა რა მიზეზები მომიდო რა რეები მაბრალა იღადავეთ რა.

30 აპრილი 2026 17:01, RONALDINHO says:
სხვას უწუნებ ფეხბურთის ცოდნასო წერ,ჯერ მე ვის რას დავუწუნებ გამცემს ის ადამიანი თვითონ პასუხს.შენ რატო საუბრობს სხვის მაგივრად და მეორე კიდე ბაიერნის საიტზე ხო არ ვარ ,რეალის საიტზე ვარ ,ანუ ვგულისხმობ იმას ,რომ პროვოკაციულიად რომ მიეეღო ვინმეს,სადაც 10 ბავარიის დანია ,ეგრე ხო არაა აქ. და პახოდუ აზრზე არ ხარ ფეხბურთისო მწერ . ზუსტად ეგ არი ნიკს ამოფარება ძმა , შენი სახელით არ წერ ,ოლისე

ან შენ ვინ გეკითხება მე სად დავრეგისტრირდები, რადგან ბავარიის ფანი ვარ არ მაქ უფლება სხვა გუნდის საიტზე დავრეგისტრირდე და ჩემი აზრი გამოვთქთბა? 


27

30 აპრილი 2026 17:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 17:04, Olise says:
იმიტოა როცა ადამიანს არ უნდა რაღაცის გაგება, ვერც გაიგებს ვერაფერს, რას წერ ვაფშე აზეხარ, რა ოლისეს ნიკს ამოფარებილი, მა ჩემი სახელი და გვარი დავიწერო საფეხბურთო საიტზე, თუ რა გავაკეთო ერთი? მა შენ რატო გიწერია რონალდინიო და არა შენ სახელი, საერთოფ რა ლოგიკაა ვერ ვიგებ ძმაო, ვერაფერი გავიგე, ნეტავი აქ სხვა მომხმარებლებთან რატო არ მქონია ასეთი პრობლრმა და რაღა ამ შემთხვევაში მაქვს ერთი.

მისმინე ძმაო ,მე არ მაინტერესებს შენ ვისთან რა გქონია ან აქ ან სხვაგან.მარტივად გეტყვი არც ირიბად და არც პირდაპირ აღარ მოუწერია ჩემი მისამართით არაფერი,თორე მეც გაგცემ შესაბამის პასუხს ,როცა არ გელაპარაკები და აქეთ ირიბად ისვრი სიტყვებს ჩემი მისამართით , ეგ ხალხმა გადაწყვიტოს რა ქვია მაგას.დალშე ,დავამთავრე ძმა შენთან.რას იფიქრებ ჩემს საფეხბურთო ცოდნაზე აი დარდი , ყველაზე ლაითი სიტყვებით რომ ვთქვა.დალშე ,ისედაც არ ვწერ ყოველდღე ,მარა როცა რამეს დავწერ ნუ განიხილავ ჩემს აზრს აგდებით ,თორე პასუხიც ადეკვატური იქნება ჩემი მხრიდან.

30 აპრილი 2026 17:08, Olise says:
ოლისე გიწერიაო ბიჭო :დდდ და შენ რათ გიწერია რონალდინიო, ეგაა შენი სახელი? ღმერთო რა კარგი საიტია, რა საღად მოაზროვნე ხალხია, რამდენი დღეა აქ ვარ, რა ჯიგრულად ვსაუბრობ ხალხთან, ტიპმა რა მიზეზები მომიდო რა რეები მაბრალა იღადავეთ რა.

მე დავიწყე ირიბი კბენები და მე ვაფშე რამე გითხარი? კაცს ,რომელსაც წლებია ვიცნობ საიტიდან ,რაღაცაზე ჩემი აზრი დავუფიქსირე და შენ დაიწყე ირიბად ჩემზე აგდბეით საუბარი და ჩემი აზრების შეურაწყოფა.გითხარი არ მინდა ბევრის განხილვა აქთო და თუ რამე კითხვა გაქ დალშე მოდი პმში . თუ არადა კარგად იყავი.


28

30 აპრილი 2026 17:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 17:08, RONALDINHO says:
მისმინე ძმაო ,მე არ მაინტერესებს შენ ვისთან რა გქონია ან აქ ან სხვაგან.მარტივად გეტყვი არც ირიბად და არც პირდაპირ აღარ მოუწერია ჩემი მისამართით არაფერი,თორე მეც გაგცემ შესაბამის პასუხს ,როცა არ გელაპარაკები და აქეთ ირიბად ისვრი სიტყვებს ჩემი მისამართით , ეგ ხალხმა გადაწყვიტოს რა ქვია მაგას.დალშე ,დავამთავრე ძმა შენთან.რას იფიქრებ ჩემს საფეხბურთო ცოდნაზე აი დარდი , ყველაზე ლაითი სიტყვებით რომ ვთქვა.დალშე ,ისედაც არ ვწერ ყოველდღე ,მარა როცა რამეს დავწერ ნუ განიხილავ ჩემს აზრს აგდებით ,თორე პასუხიც ადეკვატური იქნება ჩემი მხრიდან.

სხვათაშორის, პირველად მე რო დავწერე რაღაც მოსაზრება აი მაშინ დამიციტირე შენ, მაშინ შედგა პირველი დიალოგი ჩვენს შორის, ანუ მე შენ საერთოდ არ შეგხებივარ, არა, აქეთ დამიციტირე და შენვე დაიწყე ხალხი შეცდომაში შეგყავსო და რაღაცეები მომიმიზეზე, მე ჩემი აზრის დაფიქსირებას ვერავინ ამიკრძალავს ეს ერთი, ხალხმა წაიკითხეს ჩემი აზრი და მომწერეს რაც იფიქრეს, ჰოდა შეცდომაში შეგყავს და ასეთ რამეს რო წერ დამიჯერე ეგაა პროვოკაცია და არასწორი, ანუ არ უნდა მიუთითო ადამიანს საკუთარ პოზიციის დაფიქსირებაზე რო ვინმწ შეცდომაში შემყავს, ამის თქმა მინდა. დალშე მე შენთან სასაუბრო არაფერი მაქვს. აქ ძაან ჯიგრულად ვარ ხალხთან მე, მშვენივრად ვსაუბრობთ ფეხბურთზე, არავის არც ჩემ მიმართ პრეტენზია აქვს, არც იმის გამო მკიცხავს ვინმე რადგან ბავარიის ფანი ხარ რაა გინდა აქო, არც იმაზე რომ კონკრეტულ საკითხებზე განსხვავებული აზრი გამიჩნია, გასაგებია? 


29

30 აპრილი 2026 17:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 17:14, Olise says:
სხვათაშორის, პირველად მე რო დავწერე რაღაც მოსაზრება აი მაშინ დამიციტირე შენ, მაშინ შედგა პირველი დიალოგი ჩვენს შორის, ანუ მე შენ საერთოდ არ შეგხებივარ, არა, აქეთ დამიციტირე და შენვე დაიწყე ხალხი შეცდომაში შეგყავსო და რაღაცეები მომიმიზეზე, მე ჩემი აზრის დაფიქსირებას ვერავინ ამიკრძალავს ეს ერთი, ხალხმა წაიკითხეს ჩემი აზრი და მომწერეს რაც იფიქრეს, ჰოდა შეცდომაში შეგყავს და ასეთ რამეს რო წერ დამიჯერე ეგაა პროვოკაცია და არასწორი, ანუ არ უნდა მიუთითო ადამიანს საკუთარ პოზიციის დაფიქსირებაზე რო ვინმწ შეცდომაში შემყავს, ამის თქმა მინდა. დალშე მე შენთან სასაუბრო არაფერი მაქვს. აქ ძაან ჯიგრულად ვარ ხალხთან მე, მშვენივრად ვსაუბრობთ ფეხბურთზე, არავის არც ჩემ მიმართ პრეტენზია აქვს, არც იმის გამო მკიცხავს ვინმე რადგან ბავარიის ფანი ხარ რაა გინდა აქო, არც იმაზე რომ კონკრეტულ საკითხებზე განსხვავებული აზრი გამიჩნია, გასაგებია? 

რა ასაკის ხარ? 


30

30 აპრილი 2026 17:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 17:11, RONALDINHO says:
კაცს ,რომელსაც წლებია ვიცნობ საიტიდან ,რაღაცაზე ჩემი აზრი დავუფიქსირე და შენ დაიწყე ირიბად ჩემზე აგდბეით საუბარი და ჩემი აზრების შეურაწყოფა.გითხარი არ მინდა ბევრის განხილვა აქთო და თუ რამე კითხვა გაქ დალშე მოდი პმში . თუ არადა კარგად იყავი.

შეცდომაში შეგყავს ხალხი, ამას რო უწერ კაცს ეგ სწორი საქციელი გგონია, ეგ მითხარი ჯერ.

30 აპრილი 2026 17:15, RONALDINHO says:
რა ასაკის ხარ? 

28 წლის, რაარი რო? ან ასაკზე რატო ამახვილებ ყურადღებას?


31

30 აპრილი 2026 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
30 აპრილი 2026 17:16, Olise says:
28 წლის, რაარი რო? ან ასაკზე რატო ამახვილებ ყურადღებას?

ის რომ ,მაგ ასაკის თუ ხარ ჩემი ასაკის ხარ პაჩტი ,ცოტა უმცროსი 2 წლით.რაღაცას რო ამტკიცებ საფეხბურთო კუთხით რეალის საწინააღმდეგოს რეალის საიტზე ,გაგცემ იასნია პასუხს.მე ხო არ ვარ ბავარიის საიტზე ან ვორდლსპორტზე ,ან ფეისბუქზე .აქ ახალი თაობის 15-16 -18წლის ბავშვებიც ბლომად არიან ,რომლებიც კითხულობენ ხალხის აზრზს ,არ უნახავთ პირადად 10-15 წლის წინანდელი თამაშები და შესბაამისად ,მაგიტო გწერ ნუ შეგყავს შეცდომაში ხალხითქო .თუ რამე გინდოდა მოგეწერა ,ახლა რომ იხსენებ მაგას ,ეგ როგორ არი ?მაგაზე პასუხი სხვა გამეცი და ახლა მებაზრები მაგ თემიდან გამომდინარე სწორზე და არასწორზე? ძაან მეგობრულად გეუბნები ,კარგად იყავი და პირდაპირ ან ირიბად შეურაწყოფელ კომენტარს ნუ დამიწერ ,თორე  შენ ხო წერ ოლისე ნიკით,მე რონალდინიოს ნიკით,ხოდა დამიჯერე რონალდინიოსავით ფეხბურთს ვერა ,მარა სიტყვების დაწერა და ფრაზების კარგი შემილია ,ჩემს არასწორად შეურაწმყოფელს დამაკმაყოფილებელი პასუხი რომ გავცე.დალშწ მე შენთან სათქმელი არაფერი მაქ.


32

30 აპრილი 2026 18:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 181

მაურინიო თუ დანიშნა პერესმა,ლა ლიგა და მადრიდის რეალი შაპიტოს ცირკს დაემსგავსება.))))


33

30 აპრილი 2026 18:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 18:00, zizu2020 says:

მაურინიო თუ დანიშნა პერესმა,ლა ლიგა და მადრიდის რეალი შაპიტოს ცირკს დაემსგავსება.))))

კლოპზეც სერიოზული საუბარია, ეგ თუ რეალში მოვიდა მონსტრს შექმნის სერიოზულს.


34

30 აპრილი 2026 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 209

არ იჩხუბოთ ბიჭებო, მე ნუ გადამახტებით 


35

30 აპრილი 2026 20:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 20:18, Halamadrid17 says:

არ იჩხუბოთ ბიჭებო, მე ნუ გადამახტებით 

არ ვჩხუბობთ ძმა, ვსიო, მოვაგვარეთ ყველაფერი და შევთანხმდით. არავისთან არ მაქ არც საჩხუბი, არც არაფერი, რაც იყო, იყო, ყველაფერი დასრულდა, მოგვარდა.


36

30 აპრილი 2026 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 17

gamarjobat bijebo krosi da klopi kai iqneba realshi


37

30 აპრილი 2026 22:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 934

მოკლედ მოურინიოს მომხრე არ ვარ მე პირადად, მაგრამ ისე მიდის საქმე მაგას უმიზნებენ. კლოპი თუ მართლა უნდათ და ვერ თანხმდებიან ალბათ იმაზე რო ცვლილებები უნდა მოხდეს სერიოზული. მოურინიო თუ დანიშნეს ჩათვალეთ იგიბე გუნდით გააგრძელებს მუშაობას ოღონდ ლამაზი და შემტევი ფეხბურთი დამთავრდება, პრინციპში რამდენი წელია უკვე ისედაც პრაგმატულ ფეხბურთს ვთამაშობთ. მარტო მწვრთნელი რო არ არის პროვლემა ყველამ დავინახეთ და რავიცი აბა. პირველად როცა მოვიდა ჟოზე ძალიან კარგადაც იმუშავა ჭაობში იყო რეალი ლიგაზე მენატრებოდა რეალის თამაშები ისეთი დრო იყო და იმის მერე დაიწყო რაც დაიწყო. უბრალოდ ეხლა სხვა დროა, პატარა ჩავარდნა აქვს რეალს და უბრალოდ რამდენიმე კარგი ფეხბურთელით გაძლიერება და სწორი მომართულება სჭირდება. კლოპი თუ გამოვიდა მართლა ხო მშვენიერი, თუ არადა არც მოურინიო იქნება ცუდი ვარიანტი, სხვა ალტერნატივას მე ვერ ვხედავ. 


38

30 აპრილი 2026 22:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 22:38, Axl says:

მოკლედ მოურინიოს მომხრე არ ვარ მე პირადად, მაგრამ ისე მიდის საქმე მაგას უმიზნებენ. კლოპი თუ მართლა უნდათ და ვერ თანხმდებიან ალბათ იმაზე რო ცვლილებები უნდა მოხდეს სერიოზული. მოურინიო თუ დანიშნეს ჩათვალეთ იგიბე გუნდით გააგრძელებს მუშაობას ოღონდ ლამაზი და შემტევი ფეხბურთი დამთავრდება, პრინციპში რამდენი წელია უკვე ისედაც პრაგმატულ ფეხბურთს ვთამაშობთ. მარტო მწვრთნელი რო არ არის პროვლემა ყველამ დავინახეთ და რავიცი აბა. პირველად როცა მოვიდა ჟოზე ძალიან კარგადაც იმუშავა ჭაობში იყო რეალი ლიგაზე მენატრებოდა რეალის თამაშები ისეთი დრო იყო და იმის მერე დაიწყო რაც დაიწყო. უბრალოდ ეხლა სხვა დროა, პატარა ჩავარდნა აქვს რეალს და უბრალოდ რამდენიმე კარგი ფეხბურთელით გაძლიერება და სწორი მომართულება სჭირდება. კლოპი თუ გამოვიდა მართლა ხო მშვენიერი, თუ არადა არც მოურინიო იქნება ცუდი ვარიანტი, სხვა ალტერნატივას მე ვერ ვხედავ. 

ევროპა ლიგას ასტონ ვილა იგებს, რას ფიქრობ ძმა? სხვა ვატიანტს ვერ ვხედავ, თან იმენა ემერისაა ეს ტურნირი ხო ფაქტია.


39

30 აპრილი 2026 22:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 934
30 აპრილი 2026 22:43, Olise says:
ევროპა ლიგას ასტონ ვილა იგებს, რას ფიქრობ ძმა? სხვა ვატიანტს ვერ ვხედავ, თან იმენა ემერისაა ეს ტურნირი ხო ფაქტია

წესით ფინალში უნდა გავიდნენ ფავორიტები არიან, მაგრამ იქით ფრაიბურგიც საკმაოდ კარგი გუნდია და კაცმა არ იცის რა მოხდება. კაი ფინალი იქნება თუ რამე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა და იქ ძნელია პროგნოზი გააკეთო. 

ბრაგას გასვლის არ მჯერა დიდად. 


40

30 აპრილი 2026 22:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 22:50, Axl says:
30 აპრილი 2026 22:43, Olise says:
ევროპა ლიგას ასტონ ვილა იგებს, რას ფიქრობ ძმა? სხვა ვატიანტს ვერ ვხედავ, თან იმენა ემერისაა ეს ტურნირი ხო ფაქტია

წესით ფინალში უნდა გავიდნენ ფავორიტები არიან, მაგრამ იქით ფრაიბურგიც საკმაოდ კარგი გუნდია და კაცმა არ იცის რა მოხდება. კაი ფინალი იქნება თუ რამე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა და იქ ძნელია პროგნოზი გააკეთო. 

ემერის ფაქტორიც დიდია, ტიპი ევროპა ლიგის მეფეა რა.


41

30 აპრილი 2026 22:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 934
30 აპრილი 2026 22:52, Olise says:
ემერის ფაქტორიც დიდია, ტიპი ევროპა ლიგის მეფეა რა.

ეგ კი. მარა ისე ლიგაზეც რო ვფიქრობთ პსჟ ბაისრნის წყვილიდან ვინც გავა უეჭველი ლიგას მოიგებსო იქ მერე სხვანაირად ტრიალდება ხოლმე ზოგჯერ ყველაფერი. ვერ გაიგებ რა მოხდება, ატლეტიკო თუ გაძვრა ერთი თამაშის ჩატარება შეუძლიათ ისე რო მოიგონ კიდეც. ფინალი ვაბშე სხვა დონეა. სიტი რა მაგარი ფავორიტი იყო ინტერთან მარა ძლივს მოუგო და კიდე იყო ესეთი შემთხვევები. 


42

30 აპრილი 2026 23:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 78

გადაგვაყოლა ვინიციუსს :))) ვ ი ნ ი ც ი უ ს ს. ვაი, ფეხბურთის ღმერთებო, რატომ მეტეორს არ ესვრით რეაბილიტირებულ ბერნაბეუს.


43

30 აპრილი 2026 23:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 22:56, Axl says:
ეგ კი. მარა ისე ლიგაზეც რო ვფიქრობთ პსჟ ბაისრნის წყვილიდან ვინც გავა უეჭველი ლიგას მოიგებსო იქ მერე სხვანაირად ტრიალდება ხოლმე ზოგჯერ ყველაფერი. ვერ გაიგებ რა მოხდება, ატლეტიკო თუ გაძვრა ერთი თამაშის ჩატარება შეუძლიათ ისე რო მოიგონ კიდეც. ფინალი ვაბშე სხვა დონეა. სიტი რა მაგარი ფავორიტი იყო ინტერთან მარა ძლივს მოუგო და კიდე იყო ესეთი შემთხვევები. 

იასნია ძმა, სულაც არსენალიც რო გავიდეს, განა საჩუქარი იქნება, ბოლო-ბოლო პსჟ-ს გარდა გუნდი რომელმაც მოგვიგო არსენალია, 3-1, ნუ ის კი სხვა დატვირთვის თამაში იყო და ეს ფინალი იქნება, მარა მაინც. თუნდაც 2023 წლის ფინალი ავიღოთ, სიტის უნდა დაენგრია ინტერი, მარა ბეწვზე გადაურჩა, ლაუტაროს და ლუკაკუს 100% ჰქონდათ და ჯამში სიტიზე უკეთესებიც იყვნენ. მაგიტოა ფეხბურთი განსაკუთრებელი და დიდებული, ყველაფერი პროგნოზის მიხედვით რო ჯდებოდეს ასეთი საინტერესო არ იქნებოდა სპორტის ეს სახეობა.


44

30 აპრილი 2026 23:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 78
30 აპრილი 2026 23:15, Olise says:
30 აპრილი 2026 22:56, Axl says:
ეგ კი. მარა ისე ლიგაზეც რო ვფიქრობთ პსჟ ბაისრნის წყვილიდან ვინც გავა უეჭველი ლიგას მოიგებსო იქ მერე სხვანაირად ტრიალდება ხოლმე ზოგჯერ ყველაფერი. ვერ გაიგებ რა მოხდება, ატლეტიკო თუ გაძვრა ერთი თამაშის ჩატარება შეუძლიათ ისე რო მოიგონ კიდეც. ფინალი ვაბშე სხვა დონეა. სიტი რა მაგარი ფავორიტი იყო ინტერთან მარა ძლივს მოუგო და კიდე იყო ესეთი შემთხვევები. 

იასნია ძმა, სულაც არსენალიც რო გავიდეს, განა საჩუქარი იქნება, ბოლო-ბოლო პსჟ-ს გარდა გუნდი რომელმაც მოგვიგო არსენალია, 3-1, ნუ ის კი სხვა დატვირთვის თამაში იყო და ეს ფინალი იქნება, მარა მაინც. თუნდაც 2023 წლის ფინალი ავიღოთ, სიტის უნდა დაენგრია ინტერი, მარა ბეწვზე გადაურჩა, ლაუტაროს და ლუკაკუს 100% ჰქონდათ და ჯამში სიტიზე უკეთესებიც იყვნენ. მაგიტოა ფეხბურთი განსაკუთრებელი და დიდებული, ყველაფერი პროგნოზის მიხედვით რო ჯდებოდეს ასეთი საინტერესო არ იქნებოდა სპორტის ეს სახეობა.

ისე მაქეთ კვარა და ბავარია რო არ იყვნენ, სიმეონეზეც ახია ერთი ჩემპ. ლიგა. ვერ ვიჯერებ ამას რომ ვამბობ, მაგრამ დავბერდი და ცოტა მომილბა გული ეტყობა :)) დაჟე ბარსას მიმართაც დიდი პატივისცემა მაქვს უკვე.


45

30 აპრილი 2026 23:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
30 აპრილი 2026 23:18, ángel.blanco says:
სიმეონეზეც ახია ერთი ჩემპ. ლიგა.

მაგარი ტრენერია ჩოლო, წლებია ერთ გუნდშია და არ ღალატობს ატლეტიკოს, ნუ თუ მოიგო ატლემ არაფერი მაქვს საწინააღმდეგო. პრიციპში არცერთი გუნდის, ბავარიის გარდა ვინც დარჩნენ არ ვარ წინააღმდეგი რაღაც მიზეზების გამო, და პსჟ-ე მოგება თუ გამიხარდება მაგის მიზეზი ერთადერთი ხვიჩაა, პსჟ-ს, სიტის და ფულის ტომარა გუნდებს ვერ ვიტან.


46

1 მაი 2026 03:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 209

სანამ რეალი არაა ფორმაში მოასწრონ სჯობს, ამ ბარსელონას რა ეშველება თორე, შარშან რა შანსი გაუშვა, ლალიგას კი იგებენ მარა ასეთი სუსტი რეალი არ ეყოლებათ სულ კონკურენტად. თან ცუდი ისაა რო განვითარების პერსპექტივაც არ აქვთ, ტრანსფერებს ვერ გააკეთებენ ამ ზაფხულს ტოპს. პერესის ბოლო შანსია , თავისი პოსტია დამოკიდებული ამ ზაფხულზე და ვნახოთ რას იზამს. ისეთ ტრენერებთანაა კომუნიკაცია უტრანსფეროდ არცერთი მოვა, ორივე ძაან ტოპ ავტორიტეტია და ახალი გეგმაც გაიწეროს უნდა წესით. ძალიან საინტერესოა რეალის შემთხვევაში როფორ განვითარდება მოვლენები. ის პოზიციური გაძლიერებები თუ მიიღო რეალმა მონსტრი დადგება , პლიუს კლოპი . აი ტრიპლეტზე რო გაიწევს ისეთი, ოირველად ისტორიაში


47

1 მაი 2026 03:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
1 მაი 2026 03:47, Halamadrid17 says:

სანამ რეალი არაა ფორმაში მოასწრონ სჯობს, ამ ბარსელონას რა ეშველება თორე, შარშან რა შანსი გაუშვა, ლალიგას კი იგებენ მარა ასეთი სუსტი რეალი არ ეყოლებათ სულ კონკურენტად. თან ცუდი ისაა რო განვითარების პერსპექტივაც არ აქვთ, ტრანსფერებს ვერ გააკეთებენ ამ ზაფხულს ტოპს. პერესის ბოლო შანსია , თავისი პოსტია დამოკიდებული ამ ზაფხულზე და ვნახოთ რას იზამს. ისეთ ტრენერებთანაა კომუნიკაცია უტრანსფეროდ არცერთი მოვა, ორივე ძაან ტოპ ავტორიტეტია და ახალი გეგმაც გაიწეროს უნდა წესით. ძალიან საინტერესოა რეალის შემთხვევაში როფორ განვითარდება მოვლენები. ის პოზიციური გაძლიერებები თუ მიიღო რეალმა მონსტრი დადგება , პლიუს კლოპი . აი ტრიპლეტზე რო გაიწევს ისეთი, ოირველად ისტორიაში

ბარსელონას საშველი კარგი ხანს არ ჩანს კიდევ.

იამალი რო იქნება ლიდერი, იმ გუნდის მომავალს რა ვუთხარი. ცინგლიანი მაიმუნი, ერთი, ორი იგრა გაუვარდა და მესად რო ჩათვალა თავი და დაიწყო ტლიკინა. კი გამისწორდა რო მიიღო ბერნაბეუზე, ეგ იგრა რეალს მეტით უნდა მოეგო, სი.აჯო მბაპეს რო არ გაემაზა პენალტი კიდევ გაიტანდნენ.


48

1 მაი 2026 08:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 618
1 მაი 2026 03:55, Olise says:
1 მაი 2026 03:47, Halamadrid17 says:

სანამ რეალი არაა ფორმაში მოასწრონ სჯობს, ამ ბარსელონას რა ეშველება თორე, შარშან რა შანსი გაუშვა, ლალიგას კი იგებენ მარა ასეთი სუსტი რეალი არ ეყოლებათ სულ კონკურენტად. თან ცუდი ისაა რო განვითარების პერსპექტივაც არ აქვთ, ტრანსფერებს ვერ გააკეთებენ ამ ზაფხულს ტოპს. პერესის ბოლო შანსია , თავისი პოსტია დამოკიდებული ამ ზაფხულზე და ვნახოთ რას იზამს. ისეთ ტრენერებთანაა კომუნიკაცია უტრანსფეროდ არცერთი მოვა, ორივე ძაან ტოპ ავტორიტეტია და ახალი გეგმაც გაიწეროს უნდა წესით. ძალიან საინტერესოა რეალის შემთხვევაში როფორ განვითარდება მოვლენები. ის პოზიციური გაძლიერებები თუ მიიღო რეალმა მონსტრი დადგება , პლიუს კლოპი . აი ტრიპლეტზე რო გაიწევს ისეთი, ოირველად ისტორიაში

ბარსელონას საშველი კარგი ხანს არ ჩანს კიდევ.

იამალი რო იქნება ლიდერი, იმ გუნდის მომავალს რა ვუთხარი. ცინგლიანი მაიმუნი, ერთი, ორი იგრა გაუვარდა და მესად რო ჩათვალა თავი და დაიწყო ტლიკინა. კი გამისწორდა რო მიიღო ბერნაბეუზე, ეგ იგრა რეალს მეტით უნდა მოეგო, სი.აჯო მბაპეს რო არ გაემაზა პენალტი კიდევ გაიტანდნენ.

მერე იტყვი ობიქეტური ვაროო:):))) იამალია სირბანჯო?? დღეს საუკეთესო ახალგაზრდა (თინეიჯერი) ბავშია რომელიც ოქროს ბურთის სამეულში იყო ისტორიაში პირველი და გოლდენ ბოი ფს რა არ მოიგო ევოპაზეც დიდი წვლილი ჰქონდა შეტანილი და შარშანდელი სეზონი რაფინიაზე ნაკლები არ ჰქონია და ტიპი რეებს წერს ჩემი კაი არა ოლისე გყავს კაი და გნაბრი მანდ მუსიალა მევასება ყველაზე მეტად დიდი სიამოვმებით ვიხილავდი თუმცა მაგ კრაიზე აიაქსის შემტევზე ჩალიჩობენ მიკა გოციზე რომელიც კვარას 1:1 ში გავს სტილით ეგაა რომ კვარას დაცვაშიც შეუძლია თამაში და უფრი ინერტულია მოძრაობაში... პროსტა მაგარი არასწორია ერთერთ ამომავალ ვარსკვლავზე რომ ესეთებს წერ და კიდე ბარსელონას რაეშველება კიარა ამ ვარსკვლავა რეალს რაეშველება თორე ბარსელონა ლამასიაზე დგას ეხლაც და 3 4 სწორი ტრანსფერი ჭირდება მცველები და ფორვარდი, მარცხენა კრაი ნეიმარის მერე ვერ გაიმართა. დალშე ცენტრი არ უჭირს იმდენი ყავს დამჭერიც გამანაწილებელიც და შემტევიც, მეკარე კიდე ასეათუ ისე სერიოზული შენაძენია კიდე მოუმატებს და იტყვის თავისას რეალს კიდე კურტუად გარეშე კი ნახე და მაგ კურტუაც აღარაა პატარა კარიერის ბოლოშია დიდ ფეხბურთში


49

1 მაი 2026 11:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 806

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

50

1 მაი 2026 11:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 11:43, boixos_nois says:

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

)))))))))))))))))))))) 


51

1 მაი 2026 13:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ბიჯოოო, ეს რა უბედურებაა, ესეიგი არაფერი არ უნდა დავწერო, მეკრძალება საკუთარი აზრის დაფიქსირება თუ რა უბედურებაა ეს? ჩემთვის იამალი არის მაიმუნი და პიტალო გაპიარებული ბავშვი ხო, რომელიც სულ მალე აღარავის ემახსოვრება, ისევე როგორც ფატი, პრობლემაა რამე? 

1 მაი 2026 11:43, boixos_nois says:

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

ვინ არის შენი ნაცნობი არ ვიცი მე, იმასთან გაარკვიე, მე არაფერ შუაში ვარ, მსგავსი რეპლიკებისგან ჯობია თავი შეიკავო, როცა არ იცი რამე რატო ამტკიცებ, ის შენი ნაცნობი რო შემოვიდეს და მოგთხოვოს პასუხი ამის გამო კი ხარ ღირსი ისე, ეს რა ხალხია ბიჯოს.


52

1 მაი 2026 14:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 67

ახლა დაიწერა რო კლოპი არ გახდება რეალის მწვრთნელიო


53

1 მაი 2026 14:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 383
1 მაი 2026 11:43, boixos_nois says:

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

სულ რო გენეტიკა შეცვალოს საუბრის მანერას ვერ შეცვლის:დდდდ

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

54

1 მაი 2026 14:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
1 მაი 2026 14:05, I N I E S T A 8 says:
1 მაი 2026 11:43, boixos_nois says:

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

სულ რო გენეტიკა შეცვალოს საუბრის მანერას ვერ შეცვლის:დდდდ

რატო მტენით რაღაცეებს? ვინ რას ვერ შეცვლის, შარზე ხართ, ვაფშე ვიზე წერთ, რაშუაში ვარ მე მაგ კაცთან აზე ხართ? კი ხართ ღირსები შემოვიდეს ის კაცი და საკადრისი გაგცეთ, ჰაერზე რო ისვრით რაღაც უაზრო რეპლიკებს, იფიქრეთ რაც გინდათ, ვაფშე არ მაინტერესებს.


55

1 მაი 2026 14:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:26, boixos_nois says:
ხო ხდები არა?:))))) მაგრად მევინება მეც:))))

კი ძმა. პროსტა , ვაკვირდებოდი . განგებ გავუბი ბაზარი. :დ იასნია ,ორი აზრი რომ არ არის თან . უბრალოდ,  ამას რომ ადამიანი მიზანმიმართულად ,დაგეგმილად აკეთებ ,აშკარად ცხოვრებისეულ ტრამვებიდან მოდის ეს.  


56

1 მაი 2026 14:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 806
1 მაი 2026 11:58, RONALDINHO says:
1 მაი 2026 11:43, boixos_nois says:

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

)))))))))))))))))))))) 

მიხვდი ხო ალბათ შენც:))))

1 მაი 2026 14:30, RONALDINHO says:
1 მაი 2026 14:26, boixos_nois says:
ხო ხდები არა?:))))) მაგრად მევინება მეც:))))

კი ძმა. პროსტა , ვაკვირდებოდი . განგებ გავუბი ბაზარი. :დ იასნია ,ორი აზრი რომ არ არის თან . უბრალოდ,  ამას რომ ადამიანი მიზანმიმართულად ,დაგეგმილად აკეთებ ,აშკარად ცხოვრებისეულ ტრამვებიდან მოდის ეს.  

მე უკვე რამდენი ხანია ვღადაობ მაგაზე:)))) რო დაუმუღამო მაგრად გაერთობი. იმენა ერთი მსახიობის თეატრია:))))

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

57

1 მაი 2026 14:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
1 მაი 2026 14:30, RONALDINHO says:
RONALDINHO

რაზე შევთანხმდით გუშინ დაგავიწყდა შენ? რო ერთმანეთს აღარ უნდა შევხებოდით და ირიბად არანაირი რეპლიკები არ გვესროლა ერთმანეთის მიმართ, ეგ არ იყო ჩვენი შეთანხმება, მეორე დღესვე დაარღვია შენ კიდევ, თან სხვა ადამიანს ესაუბრები ჩემზე და მაგას პლიუს რაღაცას მტენი რო მე ვიღაც თქვენი ძველი ნაცნობი ვარ, ეგაა სწორი? 


58

1 მაი 2026 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 806
1 მაი 2026 13:42, Olise says:

ბიჯოოო, ეს რა უბედურებაა, ესეიგი არაფერი არ უნდა დავწერო, მეკრძალება საკუთარი აზრის დაფიქსირება თუ რა უბედურებაა ეს? ჩემთვის იამალი არის მაიმუნი და პიტალო გაპიარებული ბავშვი ხო, რომელიც სულ მალე აღარავის ემახსოვრება, ისევე როგორც ფატი, პრობლემაა რამე? 

1 მაი 2026 11:43, boixos_nois says:

აუუ ეხლა ბაიერნის ფანიც გახდა ერთი ჩვენი ნაცნობიიი???

ვინ არის შენი ნაცნობი არ ვიცი მე, იმასთან გაარკვიე, მე არაფერ შუაში ვარ, მსგავსი რეპლიკებისგან ჯობია თავი შეიკავო, როცა არ იცი რამე რატო ამტკიცებ, ის შენი ნაცნობი რო შემოვიდეს და მოგთხოვოს პასუხი ამის გამო კი ხარ ღირსი ისე, ეს რა ხალხია ბიჯოს.

კაიი, კაიიი:))))  

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

59

1 მაი 2026 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:32, boixos_nois says:
მე უკვე რამდენი ხანია ვღადაობ მაგაზე:)))) რო დაუმუღამო მაგრად გაერთობი. იმენა ერთი მსახიობის თეატრია:))))

ხო,მარა რა მუღამი აქ მაგას ვერ ვხვდები.წავიდეს ანძრიოს ბოლობოლო,თუ სხვა საქმე არ აქ და ასე მოცლილია ,რაღა წერით ანძრევს . არ არი ეგეთი ადამიანი ნორმალური ,ძმა. საბრალოა ,თუ ჩავუღრმავდებით ,მარა ,რავიცი აბა, დახმარება სჭირდება ფსიქოლოგიური ,მარა რა უნდა ეშველოს ,ჯერ ადრეა ,მედიცინა არ მისულა მაგ დონეზე.


60

1 მაი 2026 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 806

აუუიი წოვიიიიიჩ არ იცვლები რააა:)))))

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

61

1 მაი 2026 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

კაცს რო სიტყვას მისცემ და მეორე დღით ვერ დაარღვევ შენ კაცურ სიტყვას, როცა ადამიანის სიტყვას არააქ ფასი, როცა არ გაქ პრინციპები, მორალი, ღირსება, კაროჩე რაღა უნდა ვთქვა? ერთ დღეში დაარღვია მოცემული პირობა ტიპმა, ერთ დღეში, მიდი და ელაპარაკა ახლა ამისთანა. იმდენი მყოლია ცხოვრებაში ასეთი კი, არაფერი აღარ მიკვირს.


62

1 მაი 2026 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 209

ხო გთხოვეთ ბიჭებო არ იჩხუბოთ მე ნუ გადამახტებით მეთქი 


63

1 მაი 2026 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:33, Olise says:
რაზე შევთანხმდით გუშინ დაგავიწყდა შენ? რო ერთმანეთს აღარ უნდა შევხებოდით და ირიბად არანაირი რეპლიკები არ გვესროლა ერთმანეთის მიმართ, ეგ არ იყო ჩვენი შეთანხმება, მეორე დღესვე დაარღვია შენ კიდევ, თან სხვა ადამიანს ესაუბრები ჩემზე და მაგას პლიუს რაღაცას მტენი რო მე ვიღაც თქვენი ძველი ნაცნობი ვარ, ეგაა სწორი? 

ზუსტად ვიცი,რატო დაიწყე ჩემ მიმართ აგრესიული ლაპარაკი, შენი ნაცნობი ნიკით ვერ გაბედავდი და მაგიტო.თან პახოდუ იცოდი ,რომ პასუხს გავცემდი და ასე ვთქვათ,თავის დამკვიდრების თემას მიაწექი,ვითომ სხვა ხარ .:დ აბა,თუ მეტყვი რა სახელი შეგარქვეს აქ? :დ


64

1 მაი 2026 14:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 806
1 მაი 2026 14:35, RONALDINHO says:
1 მაი 2026 14:32, boixos_nois says:
მე უკვე რამდენი ხანია ვღადაობ მაგაზე:)))) რო დაუმუღამო მაგრად გაერთობი. იმენა ერთი მსახიობის თეატრია:))))

ხო,მარა რა მუღამი აქ მაგას ვერ ვხვდები.წავიდეს ანძრიოს ბოლობოლო,თუ სხვა საქმე არ აქ და ასე მოცლილია ,რაღა წერით ანძრევს . არ არი ეგეთი ადამიანი ნორმალური ,ძმა. საბრალოა ,თუ ჩავუღრმავდებით ,მარა ,რავიცი აბა, დახმარება სჭირდება ფსიქოლოგიური ,მარა რა უნდა ეშველოს ,ჯერ ადრეა ,მედიცინა არ მისულა მაგ დონეზე.

ბედნიერია ამით და არამგონია თვითონ უნდოდეს შველა, უარს გეტყვის. :)))) არადა რა მაგრად სჯერა რო საკაიფოდ ინიღბება:)))) იმენა შემიძლია მისი ყველა ნიკი ჩამოგითვალო დაახლოებით 80% რითაც აქ შემოდის. და თან თავის თავს უწერს:))))

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

65

1 მაი 2026 14:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:38, Olise says:

როცა კაცად ვერ იბადები, მორჩა და გათავდა რა, ორი ვარიანტია ან ხარ კაცი, ან არა, რონალდინიო არის არაკაცი, ქათამი, საკუთარი გადაფურთხულის ამლოკავი, ჭორიკანა.

მე და შორის პროციკატორის,ამლოკავის,ჭორიკანას და ნიკს ამოფარებულის დედიკო ტკნა ბოიხოს ნოისმა 

მე დაბმლოკავენ,ამას კიდე 1000 ნიკო აქ ,ამ წოვიჩს მართლა.


66

1 მაი 2026 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:40, boixos_nois says:
ბედნიერია ამით და არამგონია თვითონ უნდოდეს შველა, უარს გეტყვის. :)))) არადა რა მაგრად სჯერა რო საკაიფოდ ინიღბება:)))) იმენა შემიძლია მისი ყველა ნიკი ჩამოგითვალო დაახლოებით 80% რითაც აქ შემოდის. და თან თავის თავს უწერს:))))

1-2 აქ დარეზერვებული მალავს იმას.უფრო სწორად ,იმ ნიკებიდან სტილს ცოტა ცვლის. თან ნიკზე გიორგი ,ლევანი ,თბილისი ,აღწერაში მასე აქ მითითებული .:დ და ირიბად იკბინება.:დ


67

1 მაი 2026 14:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:43, Olise says:
ფეხბურთის გამო აქ რო კაცს დედა აგინე შენ ის ნაბო.არი არ გდიხარ, შე მაიმუნო? ფეხბურთის გულის კაცს ოჯახი აგინე, რამდენი არაკაცობა გააკეთე უკვე შე უნამუსკ ბავშვო შენა.

წოვიჩ, გააჯ)ვი.


68

1 მაი 2026 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 806
1 მაი 2026 14:42, RONALDINHO says:
1 მაი 2026 14:40, boixos_nois says:
ბედნიერია ამით და არამგონია თვითონ უნდოდეს შველა, უარს გეტყვის. :)))) არადა რა მაგრად სჯერა რო საკაიფოდ ინიღბება:)))) იმენა შემიძლია მისი ყველა ნიკი ჩამოგითვალო დაახლოებით 80% რითაც აქ შემოდის. და თან თავის თავს უწერს:))))

1-2 აქ დარეზერვებული მალავს იმას.უფრო სწორად ,იმ ნიკებიდან სტილს ცოტა ცვლის. თან ნიკზე გიორგი ,ლევანი ,თბილისი ,აღწერაში მასე აქ მითითებული .:დ და ირიბად იკბინება.:დ

რაც არ უნდა დამალოს, რა მნიშვნელობა აქვს. მაინც ხვდება ყველა, ვინც არის. ეგ ახალი მომხმარებელი ვერ მიხვდება თორე:))) თან მე რომ მხედავს სულ გიჟდება. მე შევარქვი ის სახელი:))))

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

69

1 მაი 2026 14:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

მაგ კაცის ადგილზე რო ვიყო შემოვიდოდი და გაგცემდით პასუხს, მერე რო მიხვდებოდით რო სისულელეს ამბობთ და არანაირი კავშირი არ მაქვს მაგ ადამიანთან, ბოდიშები გექნებათ სახდელი სათითაოდ.


70

1 მაი 2026 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:46, Olise says:
შენზე დიდი წოვიჩი ვინაა აქ მითხარი?

Olise საიტზეა

იცის ყველამ ვინც არი საიტის წოვიჩი .:დ აგერ ხალხი ამბობს . გააჯ)ვი ეხლა და 3 დღეში დემბელეს ნიკი გააკეთე და მაგით გამოჩნდი. პირდაპირ წოვივი დაგეწერა ნიკად,ყველაზე ღირსეული საქციელი იქნებოდა შენი მხრიდან ,რაც ხარ ანუ ის.ანუ ის რაც შეგარქვეს. არ გეგონოს შენმა კლე სიტყვებმა ნერვები მომიშალოს ,ვერთობი ,შენ ვის რა უნდა ავნო ,მაქსიმუმ კოღო და ფაროსანა მოკლა  ,იმის იქეთ საიტზე აგონია აქ ვინმეს .კლეო შენ.

1 მაი 2026 14:46, boixos_nois says:
რაც არ უნდა დამალოს, რა მნიშვნელობა აქვს. მაინც ხვდება ყველა, ვინც არის. ეგ ახალი მომხმარებელი ვერ მიხვდება თორე:))) თან მე რომ მხედავს სულ გიჟდება. მე შევარქვი ის სახელი:))))

ვიცი ძმა ,რა კლეც არი ,მე კარგად ვიცი .პროსტა სახელი აკვდება .:დ 

თავის ცნობილი ნიკით შემოვა ახლა და ატეხავს გინებას .:დ


71

1 მაი 2026 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205
1 მაი 2026 14:52, Olise says:
რას მეშერლოკჰომსები, რაღაც შეცდომაში ხარ შეყვანილი, წოვიჩიო, საკუთარ სიტყვებს უკან აბრუნებ და იმის ერთი ადგილი არ გქონდა რაზეც გუშინ შევთანხნდით რო შეგესრულებინა? იცი რატო, არახარ კაცი და მაგიტომ, ეგეთი არაკაცი ხარ დაბადებიდან, ქათამი, რომლის სიტყვას არააქ ფასი.

უვერენი რომ არ ვიყო ,არ დავიწყებდი ეგეთ ლაპარაკს ,მარა უვერენი ვარ.:დ  რა კლე ხარ ,იმენა წადი დილაობით შეშა დაჩეხე,ან ზარები დარეკე -ჭირვეულის მორჯულებაში როგორც არი. აქ რომ შემოდიხარ და გინებით და კლეობებით თავს იკმაყოფილებ.ასეთი ფარჩაკი როგორ ხარ,მე მიტყდება შენ მაგივრად.ღადაობა მესმის ,1 -ელ და 2-ჯერ ,მარა წლები? ვინ გაიყარა ასეთი ,რომ შეგატოვა ,ასე რომ დაგაკლევა.

1 მაი 2026 14:53, Olise says:
ერთი შემოვიდეს ის კაცი, დააკონკრეტე ვიზე ბაზრობ რო იცოდეს, ჰოდა რო ნახავს და შემოვა და ჩემს გარდა ის კაციც რო და.ავთ და მოგთხოვთ პასუხს, მერე ნახავთ.

დროზე შემოდი იმ ნიკიდან და დაიწყე გინება ,თორე გავალ ახლა და მერე მარტო მოგიწევს იგინო.:დ


72

1 მაი 2026 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 205

კაი გავედი ,იმ მეორე ნიკიდან გულიანად იგინე იცოდე ,რომ შემოვალ წავიკითხავ და ნერვები რომ მომეშალოს ისეთი სიტყვები დაწერე. :დ


73

1 მაი 2026 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6 104

კლოპია ყველაზე ნაღდი ჩემი აზრით მოუ არვიცი რამდენად შეეფერება მისი საფეხბურთო ფილოსოფია რეალს 2012 კარგი იყო მაგრამ ეხლა არვიცი არვიცი


74

1 მაი 2026 18:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 383
1 მაი 2026 14:10, Olise says:
კი ხართ ღირსები შემოვიდეს ის კაცი და საკადრისი გაგცეთ,

რა ჯანდაბა იცი რაზე ვამბობთ ან ვინაა მართალი ეგრევე წოვიჩის მხარეს რო დგები შენ თუ ორეული არ ხარ?პასუხის გაცემა რო არ იცის-იცი და უაზროდ აყენებს-აყენებ ხალხს შეურაწყოფას მიტო ქვია-გქვია წოვიჩი

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

75

1 მაი 2026 18:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
1 მაი 2026 18:13, I N I E S T A 8 says:
1 მაი 2026 14:10, Olise says:
კი ხართ ღირსები შემოვიდეს ის კაცი და საკადრისი გაგცეთ,

რა ჯანდაბა იცი რაზე ვამბობთ ან ვინაა მართალი ეგრევე წოვიჩის მხარეს რო დგები შენ თუ ორეული არ ხარ?პასუხის გაცემა რო არ იცის-იცი და უაზროდ აყენებს-აყენებ ხალხს შეურაწყოფას მიტო ქვია-გქვია წოვიჩი

მე არანაირი კავშირი არ მაქ მაგ ადამიანთან და უსაფუძვლოდ რო კაცს რაღაცას აბრალებთ კი უნდა ხვდებოდეს რო არაა სწორი საქციელი, მე მაბრალებთ ეს ერთი დანაშაული, და მაგ კაცსაც შეურაწყოფებს აყენებთ როცა საერთოდ არაა შემოსული, ჰოპ ახალი მომხმარებელი რახანაა ეგრევე ვიღაც გახსენდებათ, უამრავი ადამიანი რეგისტრირდება და ამ ლოგიკით ვიზეც თქვენ ფიქრობთ აუცილებლად ის კი არაა ძმაო, გენაცვალე, მე შენთან არაფერი საწინააღმდეგო კი არ მაქ ან ვინმესთან, გეუბნები რომ არ ფიქრობ სწორად, მე მაგ კაცს არ ვიცნობ, არც არანაირი საერთო არ მსქ, ასე რომ შეეშვით ტყუილ ბრალდებებს, ამაზე გასაგებად ვერ გეტყვი, თუ რამე კითხვა გაქვს ჩემო ძმაო, მკითხე და გეტყვი. ყველა ახალ დარეგისტრირებულ მოხმარებელს მივარდე და წოვიჩი ხარ, ბარსას ფანი ხარ... ჯერ ბარსას ფანობა შემტენეს, ახლა წოვიჩს მეძახიან, ათას რაღაცეებს მტენიან და ბოლოს რო მიხვდებიან რო არცერთი ვარ ხო მაგრად გაუტყდებათ არა? 

რა გინდათ ძმაო ჩემგან, რამე დაგიშავეთ, ჩემთვის ვსაუბრობ ფეხბურთზე, აქაურ ჯიგატ ბიჭებთან ხოშიანად ვარ, ნეტავი იმათ რაყო არ დამაბრალეს ათასი რაღაც, რაღა თქვენ? ამხელა ხალხი ხართ და რეებს მტენით.

Iniesta 8 პმ ნახე.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მბაპე 25
2 მურიქი 23
3 ბუდიმირი 17
4 ფერანი 16

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ივნისი 2026 (132)
მაისი 2026 (171)
აპრილი 2026 (212)
მარტი 2026 (293)
თებერვალი 2026 (308)
იანვარი 2026 (279)