კიდევ ერთი ვარჯიში ბაზაზე

სამეფო კლუბის ფეხბურთელებმა საწვრთნელ ბაზაზე კიდევ ერთი ვარჯიში გამართეს.

დღევანდელ შეკრებაზე დიდი ყურადღება დაეთმო ბურთის ფლობას, ტაქტიკურ მონახაზებს, პრესინგს და კონტრ-შეტევებს.

არდა გიულერი, მბაპე, მილიტაო, ტიბო კურტუა და როდრიგო გოეში აღდგენით პროცესს გადიან.

სესიაზე გამოცხადდა რამდენიმე კანტერანოც.


1

28 აპრილი 2026 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 170

სანამ ნორმალურ მენეჯერს არ დანიშნავენ,სანამ ვინის და კიდევ 4-5 ბალასტად წოდებულ ფეხბურთელს არ გაუშვებენ,სანამ 4-5 ნორმალურ მცველს და ნახევარმცველს არ იყიდიან,რეალს არაფერი ეშველება და ჩემპიონთა ლიგის ზონაში მოხვედრაც კი გაუჭირდება.ეს არის სიმართლე და ვისაც არ მოწონს,ამ ჩემს დაღლილ-დაქანცულს.))))


2

28 აპრილი 2026 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 828

მოურინიოზე მიდის სერიოზულუ ლაპარაკი და რაც მაგან ბენფიკასთან მატჩის მერე იკადრა მიკვირს


3

28 აპრილი 2026 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

რაღა დროს მოურინიოა? ბოლოს სად რა მოიგო მაგ კაცმა ღირებული მეტყვით? უარეს დღეში ჩააგდებს ეგ რეალს. ერთადერთი კლოპი თუ უშველის ამ რეალს, მე სხვას ვერავის ვხედავ.


4

28 აპრილი 2026 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 764
28 აპრილი 2026 16:18, Giorno Giovanna says:

მოურინიოზე მიდის სერიოზულუ ლაპარაკი და რაც მაგან ბენფიკასთან მატჩის მერე იკადრა მიკვირს

რა იკადრა? თავისი მოთამაშე რომ დაიცვა?

მწვრთნელის ვალია ეგ 

თუ მიქარა ერთი ერთზე მიხედავდა არ შეეშლება ეგ ჟოზეს


იმედია დაბრუბდება, რაც ჩამოწერილი მაიკონით ლუსიოთი სტანკოვივით მილიტითი და სნეიდერით აქვს გაკეთებული არასდროს დამავიწყდება, ლეგენდაა


5

28 აპრილი 2026 17:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ერთი სული მაქვს ისე ველოდები დღევანდელ მატჩს. მგონია რო შარშან ძაან გაინავარდა პსჟ-მ, მაგ ბაყაყიჭამიების საბლატაო აწი აღარ უნდა იყოს, დღეს ჩემი გუნდის იმედი მაქვს და დარწმუნებული ვარ რო თავის ადგილს მიუჩენენ. ეგ და სიტი, ორი ფულის ტომარა გუნდი, ჭირივით მეჯავრება. ხვიჩას გამოც კი ვერ ვბალერშიკობ ხოლმე გჯერათ ძმებო? რავიცი რაშიც გინდა იმაში ჩამითვალეთ, მარა ასე ვარ და რა ვქნა. 


6

28 აპრილი 2026 18:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 460

მაურინიო ინიშნება 90% ყველგან ეგ იწერება.არუნდა იყოს ცუდი მომთხოვნია და კარგია რეალს ღირსება ეგეთი ჯკუაზე მოიყვანოს ფეხბურთი 


7

28 აპრილი 2026 18:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 356

ანუ ტიპი ყველა გუნდიდან გააგდეს და ამას რეალში უნდა ისევ მოყვანა, 2013 წელს რაც რეალში დაემართა ყველაფერი მაგისი ბრალია 


8

28 აპრილი 2026 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 161

მართლა ბრუნდება მოურინიო 


9

28 აპრილი 2026 18:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

მადრიდისტა რომ ვიყო, კლოპის გარდა არავინ მენდომებოდა. ჩმოურინიოს დრო კარგა ხანს წავიდა, მაგისი გულისამრევი ფეხბურთი რანაირად უნდა მოწონდეს კაცს.


10

28 აპრილი 2026 18:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 356
28 აპრილი 2026 18:43, Olise says:

მადრიდისტა რომ ვიყო, კლოპის გარდა არავინ მენდომებოდა. ჩმოურინიოს დრო კარგა ხანს წავიდა, მაგისი გულისამრევი ფეხბურთი რანაირად უნდა მოწონდეს კაცს.

გვარდიოლაზე უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ არსებობს, 5 წელს კლოპს არავინ აცდის აქ


11

28 აპრილი 2026 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 18:46, Judjud says:
28 აპრილი 2026 18:43, Olise says:

მადრიდისტა რომ ვიყო, კლოპის გარდა არავინ მენდომებოდა. ჩმოურინიოს დრო კარგა ხანს წავიდა, მაგისი გულისამრევი ფეხბურთი რანაირად უნდა მოწონდეს კაცს.

გვარდიოლაზე უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ არსებობს, 5 წელს კლოპს არავინ აცდის აქ

მე მეჯავრება ძმა გვარდიოლა, გუნდი გამიფარჩაკა, ჰაინკესის აწყობილი საათივით გუნდი გამიუბედურა, მას მერე მაგ ვითომ მწვრთნელს ვერ ვიტან. ახლა მილიარდებს თუ დავხარჯავ, ეგ კი არა მეც მაგარი ტრენეტი ვიქნები. აბა ფერგიუსონის რესურსით მოიგოს ტიტულები თუ აქ რამის უკანალი ძმაო.


12

28 აპრილი 2026 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 356
28 აპრილი 2026 18:50, Olise says:
მე მეჯავრება ძმა გვარდიოლა, გუნდი გამიფარჩაკა, ჰაინკესის აწყობილი საათივით გუნდი გამიუბედურა, მას მერე მაგ ვითომ მწვრთნელს ვერ ვიტან. ახლა მილიარდებს თუ დავხარჯავ, ეგ კი არა მეც მაგარი ტრენეტი ვიქნები. აბა ფერგიუსონის რესურსით მოიგოს ტიტულები თუ აქ რამის უკანალი ძმაო

ფერგიუსონმა რომელი ტიტულები მოიგო? 26 წელში მოიგო 2 ლიგა და რავი ორივე სასწაული გამართლებით, პრემიერ ლიგა კიდევ იმ დროისთვის რა დონეზე იყო მსოფლიომ იცის და არაფერი სასწაული მიღწევაა არაა იმ დროის ჩემპიონობა, კი 2005 ის მერე მოიხოდა ეგ ჩემპიონატი და მერე დადო კარგი შედეგი, მაგრამ არა საუკეთესო. საერთო ჯამში გვარდიოლა ძალიან მაგარი მწვრთნელია  და რეალს მაგრად გამოადგებოდა. ის რომ  ლა ლიგის კლუბებთან გამოვარდა ის 3 წელი ბევრს არაფერს ნიშნავს, იმ წლებში ზედმეტად დომინანტი იყო ლა ლიგა ევროსარბიელზე


13

28 აპრილი 2026 19:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 828
28 აპრილი 2026 16:59, KingLeo10m says:
28 აპრილი 2026 16:18, Giorno Giovanna says:

მოურინიოზე მიდის სერიოზულუ ლაპარაკი და რაც მაგან ბენფიკასთან მატჩის მერე იკადრა მიკვირს

რა იკადრა? თავისი მოთამაშე რომ დაიცვა?

მწვრთნელის ვალია ეგ 

თუ მიქარა ერთი ერთზე მიხედავდა არ შეეშლება ეგ ჟოზეს


იმედია დაბრუბდება, რაც ჩამოწერილი მაიკონით ლუსიოთი სტანკოვივით მილიტითი და სნეიდერით აქვს გაკეთებული არასდროს დამავიწყდება, ლეგენდაა

მაგაზე არ მაქვს საუბარი, მსაჯებზე რომ თქვა ყოველთვის რეალის მხარეს იჭერენო, მიმუშავია მანდ და ვიცი რა სისტემაც არისო. 


14

28 აპრილი 2026 19:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 19:00, Judjud says:
საერთო ჯამში გვარდიოლა ძალიან მაგარი მწვრთნელია  და რეალს მაგრად გამოადგებოდა.

მაგ რესურსით ნორმალური მწვრთნელი მეტს მოიგებდა დამიჯერე, ლაუტაროს და ლუკაკუს რა ვუთხარი თორე ეგ ბოლო ლიგა სულ ვერ უნდა მოეგო. აგერ კრიზისულ მდგომარეობაში 5-1 რო ამოსდო ეგ გვარდიოლაა მაგარი? ფარჩაკია ძმაო გვარდიოლა დამიჯერე. კლოპი გჭირდებათ.


15

28 აპრილი 2026 19:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 356
28 აპრილი 2026 19:05, Olise says:
მაგ რესურსით ნორმალური მწვრთნელი მეტს მოიგებდა დამიჯერე, ლაუტაროს და ლუკაკუს რა ვუთხარი თორე ეგ ბოლო ლიგა სულ ვერ უნდა მოეგო. აგერ კრიზისულ მდგომარეობაში 5-1 რო ამოსდო ეგ გვარდიოლაა მაგარი? ფარჩაკია ძმაო გვარდიოლა დამიჯერე. კლოპი გჭირდებათ.

კლოპს 5 წელს არავინ დააცდის და თვითონაც არ ისურვებს რომ 6 თვეში გააგდო, ასე რომ მე ვფიქრობ პერესის პირობებში კლოპის მოსვლის შანსი 0.00001 % არ უტოლდება. რაც შეეხება გვარდიოლას მგონი დროა საკუთარ ქვეყანაში დაბრუნდეს, თორემ ბოლო 2 წელია მაინც ვეღარაა ხიდზე სიტიში


16

28 აპრილი 2026 19:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 19:46, Judjud says:
28 აპრილი 2026 19:05, Olise says:
მაგ რესურსით ნორმალური მწვრთნელი მეტს მოიგებდა დამიჯერე, ლაუტაროს და ლუკაკუს რა ვუთხარი თორე ეგ ბოლო ლიგა სულ ვერ უნდა მოეგო. აგერ კრიზისულ მდგომარეობაში 5-1 რო ამოსდო ეგ გვარდიოლაა მაგარი? ფარჩაკია ძმაო გვარდიოლა დამიჯერე. კლოპი გჭირდებათ.

კლოპს 5 წელს არავინ დააცდის და თვითონაც არ ისურვებს რომ 6 თვეში გააგდო, ასე რომ მე ვფიქრობ პერესის პირობებში კლოპის მოსვლის შანსი 0.00001 % არ უტოლდება. რაც შეეხება გვარდიოლას მგონი დროა საკუთარ ქვეყანაში დაბრუნდეს, თორემ ბოლო 2 წელია მაინც ვეღარაა ხიდზე სიტიში

სულით და ხორცამდე კატალონიელი კაცის რეალში მოსვლაც არარეალურია და ამაშია საქმე, კლოპი თუ არ მოვა, სი.იოლა მითუმეყეს არ მოვა. მგონი ჩმოურინიო მოდის.


17

28 აპრილი 2026 19:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 611
28 აპრილი 2026 18:50, Olise says:
28 აპრილი 2026 18:46, Judjud says:
28 აპრილი 2026 18:43, Olise says:

მადრიდისტა რომ ვიყო, კლოპის გარდა არავინ მენდომებოდა. ჩმოურინიოს დრო კარგა ხანს წავიდა, მაგისი გულისამრევი ფეხბურთი რანაირად უნდა მოწონდეს კაცს.

გვარდიოლაზე უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ არსებობს, 5 წელს კლოპს არავინ აცდის აქ

მე მეჯავრება ძმა გვარდიოლა, გუნდი გამიფარჩაკა, ჰაინკესის აწყობილი საათივით გუნდი გამიუბედურა, მას მერე მაგ ვითომ მწვრთნელს ვერ ვიტან. ახლა მილიარდებს თუ დავხარჯავ, ეგ კი არა მეც მაგარი ტრენეტი ვიქნები. აბა ფერგიუსონის რესურსით მოიგოს ტიტულები თუ აქ რამის უკანალი ძმაო.

გვარდიოლაა ხოო ვითომ ტრენერი:დ:დჯერ ბარსელონათი რაქნა და მერე პრემიერლიგა პირად ტიტულებად აქცია მითუმეტეს რომ კლოპის ლივერპული აჯდა კუდზე და ზედიზედ 4 ჩემპიონობა იზეიმა (რასაც ბარსელონას ელოდება მომავალი მგონი ზედიზედ ლალიგების:დ:დ) ერთი ბაიერნს ვერ მოიყარა თავი ბაიერნს გერმანული მენტალიტეტი აქვს და ვერ შეეწყო თუმცა იცის მაგ კაცმა ახირებები ჯიუტობა და ეგ ღუპავს მუდამ... ფერგიუსონმა რა თქვა იცი ფინალზე? 2011 წლის ფინალი 3:1 ანგაეიშიდა რავქნათ რამე ხოარ შეგვეცვალაო ფერგიმ უპასუხა დაჯექი და დატკბი ყურებით რომც შეცვალო რამე ესენი 3 დღე ბურთს გააკონტროლებენო


18

28 აპრილი 2026 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 19:55, Dato Roba says:
გვარდიოლაა ხოო ვითომ ტრენერი:დ:დჯერ ბარსელონათი რაქნა და მერე პრემიერლიგა პირად ტიტულებად აქცია მითუმეტეს რომ კლოპის ლივერპული აჯდა კუდზე და ზედიზედ 4 ჩემპიონობა იზეიმა (რასაც ბარსელონას ელოდება მომავალი მგონი ზედიზედ ლალიგების:დ:დ) ერთი ბაიერნს ვერ მოიყარა თავი ბაიერნს გერმანული

მილიარდებს დავხარჯავ და მაგაზე მეტ ტიტულს მე მოვიგებ, ხავი, ინიესტათი, მესითი და უამრავი ვარსკვლევებით გატენილი გუნდი ყავდა და რას ვერ მოიგებდა რო? როგორც იგნძო კრიზისი და მოხია ბარსადანაც.


19

28 აპრილი 2026 20:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 200

გვარდიოლას ფეხბურთით ვერასდროს ვისიამოვნებ, არაა რეალის სტილის და ვისი სტილიც არი იქაც ვეღარ შვრება. ზოგადად ფეხბურთის დონეც დაეშვა ფსკერზე. კლოპი ჭირდება რეალს, ლივერპულს რო ადრით 3-4 სეზონი დასჭირდაო , დაჭირდებოდა აბა ტორპედოში რო სახოა ის დახვდა ასნავნოის მცველად და ლალანა და რა ხალხი ყავდა, 11 კაცი გამოცვალა ლამის 2 წელში, ერთი კოუტინიო შეინახა ცოტახანს სანამ ისიც წავიდოდა, კლოპს რეალში ბელინგემი ვალვერდე არნოლდი და სხვა ბევრად მაღალი დონის მოთამაშეები დახვდება, მყარი ფინანსური მდგომარეობა და 300+მილიონი ტრანსფერებისთვის. კლოპისგან  რეალი ითხოვს იმ ხასიათის და მენტალობის დაბრუნებას რომელიც უმოტივაციობამ გაუქრო , პლიუს წერტილოვანი გაძლიერებები იქნება და ძან ძლიერი პროდუქტი დაიდება საბოლოო ჯამში. პერსპექტივაში კლოპი+კროოსი და სატრანსფერო თანხა მინიმუნ 300მილიონი ძალიან შთამბეჭდავი მოცემულობაა.


20

28 აპრილი 2026 20:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

სიტიში რამდენი დახარჯა შემახსენეთ? და ერთი ჩემპიონთა ლიგა მოიგო ამდენ წლებში, ისიც არ ექნებოდა რო არა ლაუტარო და ლუკაკუ, ინტერმა შეჭამა.


21

28 აპრილი 2026 20:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 611
28 აპრილი 2026 19:58, Olise says:
28 აპრილი 2026 19:55, Dato Roba says:
გვარდიოლაა ხოო ვითომ ტრენერი:დ:დჯერ ბარსელონათი რაქნა და მერე პრემიერლიგა პირად ტიტულებად აქცია მითუმეტეს რომ კლოპის ლივერპული აჯდა კუდზე და ზედიზედ 4 ჩემპიონობა იზეიმა (რასაც ბარსელონას ელოდება მომავალი მგონი ზედიზედ ლალიგების:დ:დ) ერთი ბაიერნს ვერ მოიყარა თავი ბაიერნს გერმანული

მილიარდებს დავხარჯავ და მაგაზე მეტ ტიტულს მე მოვიგებ, ხავი, ინიესტათი, მესითი და უამრავი ვარსკვლევებით გატენილი გუნდი ყავდა და რას ვერ მოიგებდა რო? როგორც იგნძო კრიზისი და მოხია ბარსადანაც.

კრიზისი არ ყოფილა მანდ ეგ ბორდის ამბავში იყო სეირიოზულად საქმე მაგას ვიმ გაგიმხელს რა მოხდა რეალურად თუმცა აშკარაა რომ უკან გამოხედვა ადუნდა მაგ კაცს ბარსელონაში და მიზეზიც იქნება რატომაც მაშინაც ლაპორტა იყო მითუმეტეს... შემდეგ იყო ტიტო ვილიანოვა (საწყალს არ დასცალდა თორე მართლა დიდ სახელს დატოვებდა ეგ კაცი მაშინდელი ფეხბურთის ახალი სახე იყო და არც ის ბაიერთნა 7:0 იქნებოდა რომელიც ტატა მარტინომ აჭამა ბარსელონას მაშინ აკლდა ტრენერი ზუსტად წესიერი მოვიდა ენრიკე და ქვაქვაზე არ დატოვა სამყარო აი კრიზისი მაგის მერე დაიწყო ჩემო ძმაო თუ დაიწყო და არა გვარდიოლას მერე


22

28 აპრილი 2026 20:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 20:04, Dato Roba says:
მარტინომ აჭამა ბარსელონას მაშინ აკლდა ტრენერი ზუსტად წესიერი მოვიდა ენრიკე და ქვაქვაზე არ დატოვა სამყარო აი კრიზისი მაგის მერე დაიწყო ჩემო ძმაო თუ დაიწყო და არა გვარდიოლას მერე

კი ენრიკეს ბარსა ძლიერი იყო, ისე რო არა მესი კამპ ნოუზე ამხელა დანაკლისით ჩასუო ბავარიას ვერაფერი გაუწყო ბარსამ, მარა ლეომ პირადად გააგდო ბავარია, თორე ვინ იცის რა მოხდებოდა. 2013-ში კი მახსოვს რა სიტუაციაშიც იყო ბარსა, ბაიერნი კი უძლიერესი იყო და ეგ შედეგიც ლოგიკური, მერე ფლიკმაც გაამწარა ბარსა. ორივე ფორმის პიკში რო შეხვედროდნენ ისე გაასეორებდს, აი პეპის ბარსა და ჰაინკესის ბაიერნი იქნებოდა ზე კლასიკა.


23

28 აპრილი 2026 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 611
28 აპრილი 2026 20:10, Olise says:
28 აპრილი 2026 20:04, Dato Roba says:
მარტინომ აჭამა ბარსელონას მაშინ აკლდა ტრენერი ზუსტად წესიერი მოვიდა ენრიკე და ქვაქვაზე არ დატოვა სამყარო აი კრიზისი მაგის მერე დაიწყო ჩემო ძმაო თუ დაიწყო და არა გვარდიოლას მერე

კი ენრიკეს ბარსა ძლიერი იყო, ისე რო არა მესი კამპ ნოუზე ამხელა დანაკლისით ჩასუო ბავარიას ვერაფერი გაუწყო ბარსამ, მარა ლეომ პირადად გააგდო ბავარია, თორე ვინ იცის რა მოხდებოდა. 2013-ში კი მახსოვს რა სიტუაციაშიც იყო ბარსა, ბაიერნი კი უძლიერესი იყო და ეგ შედეგიც ლოგიკური, მერე ფლიკმაც გაამწარა ბარსა. ორივე ფორმის პიკში რო შეხვედროდნენ ისე გაასეორებდს, აი პეპის ბარსა და ჰაინკესის ბაიერნი იქნებოდა ზე კლასიკა.

რაც მახსოვს ჯერ არ მოხმდარა ეგ რომ ფორმის პიკში ყოფილიყო ორივე დანაკლისის გარეშე))) თუმცა ბოლოს რომ შეხვდა ფლიკს ეგ თანაბარი მიმაჩნია მე პირადად რადგან იამალის და პედრის გარდა ბარსელონას ვარსკვლავი არ ყავს უბრალოდ ლამასიის აღზრდილები შეხვდა კომპანის ბაიერნს


24

28 აპრილი 2026 20:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 20:20, Dato Roba says:
რაც მახსოვს ჯერ არ მოხმდარა ეგ რომ ფორმის პიკში ყოფილიყო ორივე დანაკლისის გარეშე))) თუმცა ბოლოს რომ შეხვდა ფლიკს ეგ თანაბარი მიმაჩნია მე პირადად რადგან იამალის და პედრის გარდა ბარსელონას ვარსკვლავი არ ყავს უბრალოდ ლამასიის აღზრდილები შეხვდა კომპანის ბაიერნს

წლევანდელ ბაიერნთან ვერაფერს გააწყობდით, იმიტო რო რადიკალურად გარდასახვა მოახდინა კომპანიმ გუნდის. მოკლედ წელს ლიგა მიუნხენში მოდის მგონი :დ არც ეს ბაყაყიჭამიები გვანან ჩვენ შემჩერებელს და არც ის ვინც ფინალში შეგვხვდება.


25

28 აპრილი 2026 21:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 60

რა ხდება მაგათი დედას შე ვეცი მეე, მართლა მოურინიოს ნიშნავს ეს სირიკო ბლიად? აფეთქებულია ამ საღამოს მთელი მადრიდი.


26

28 აპრილი 2026 21:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 200

მგონი პერესი შეეწირება ამ ყველაფერს, იაფად უნდა გამოსვლა ყლიფონას, მოურინიო ხვეწნის პონტით მოდის და ეგ ტრანსფერებზე რისი გამტრაკებელია, თვითონ სთავაზობს თავს მწვრთნელად.  პერესმა თუ წაუვა და დააბრუნა ჩათვალეთ ჩავყვინთეთ შემდეგი 2 წელიც


27

28 აპრილი 2026 21:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932

რატო არის ესე ნეგატიურად განწყობილი უმეტესობა არ მესმის. სხვა რა ვარიანტი გაქვთ? ესე მარტივია წერა შორიდან და აზრების გამოხატვა. მოურინიო მოიყვანეს იმ დროს როცა რეალი გუნდს არ ჰგავდა და ეხლაც იგივე ხდება. პირველად როცა მოვიდა მან ააწყო ის გუნდი რომელმაც მერე ლიგაც მოიგო ოღონდ ანჩელოტის ხელში. ბოლო პერიოდში რო ბევრ გუნდში ვერ მოიკიდა ფეხი ეგ არაფერს ნიშნავს. თავისი საქმე იცის კაცმა და რეალის ამოყვანა ამ კრიზისიდან ზუსტად მოურინიოს შეუძლია. მაგის სათამაშო სტილი მოგვწონს თუ არა სხვა საკითხია, მაგრამ შედეგების გაუმჯობესება შეუძლია. მე პირადად მივესალმები. დაალაგებს  გუნდს და მეტი ამ ეტაპზე რეალს უარესად არევს. ვინც ფიქრობთ რო კლოპი მოვა და მომავალ წელს ყველაფერს მოიგებს რეალურად 3-4 წელი მოგიწევთ ლოდინი. 


28

28 აპრილი 2026 21:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 21:30, Axl says:

რატო არის ესე ნეგატიურად განწყობილი უმეტესობა არ მესმის. სხვა რა ვარიანტი გაქვთ? ესე მარტივია წერა შორიდან და აზრების გამოხატვა. მოურინიო მოიყვანეს იმ დროს როცა რეალი გუნდს არ ჰგავდა და ეხლაც იგივე ხდება. პირველად როცა მოვიდა მან ააწყო ის გუნდი რომელმაც მერე ლიგაც მოიგო ოღონდ ანჩელოტის ხელში. ბოლო პერიოდში რო ბევრ გუნდში ვერ მოიკიდა ფეხი ეგ არაფერს ნიშნავს. თავისი საქმე იცის კაცმა და რეალის ამოყვანა ამ კრიზისიდან ზუსტად მოურინიოს შეუძლია. მაგის სათამაშო სტილი მოგვწონს თუ არა სხვა საკითხია, მაგრამ შედეგების გაუმჯობესება შეუძლია. მე პირადად მივესალმები. დაალაგებს  გუნდს და მეტი ამ ეტაპზე რეალს უარესად არევს. ვინც ფიქრობთ რო კლოპი მოვა და მომავალ წელს ყველაფერს მოიგებს რეალურად 3-4 წელი მოგიწევთ ლოდინი. 

რეგრესს განიცდის და დიდიხანია მოუძველდა სტილი, ბოლოს ღირებული სად რა მოიგო? რანაირად უნდა გამოიყვანოს ამხელა კრიზისიდან მაგან გუნდი არ ვიცი. კლოპის გარდა ვერავინ უშველის ამ გუნდს.


29

28 აპრილი 2026 21:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 200
28 აპრილი 2026 20:24, Olise says:
28 აპრილი 2026 20:20, Dato Roba says:
რაც მახსოვს ჯერ არ მოხმდარა ეგ რომ ფორმის პიკში ყოფილიყო ორივე დანაკლისის გარეშე))) თუმცა ბოლოს რომ შეხვდა ფლიკს ეგ თანაბარი მიმაჩნია მე პირადად რადგან იამალის და პედრის გარდა ბარსელონას ვარსკვლავი არ ყავს უბრალოდ ლამასიის აღზრდილები შეხვდა კომპანის ბაიერნს

წლევანდელ ბაიერნთან ვერაფერს გააწყობდით, იმიტო რო რადიკალურად გარდასახვა მოახდინა კომპანიმ გუნდის. მოკლედ წელს ლიგა მიუნხენში მოდის მგონი :დ არც ეს ბაყაყიჭამიები გვანან ჩვენ შემჩერებელს და არც ის ვინც ფინალში შეგვხვდება.

ეგენი ვერა მარა რეალს თავისუფლად შეეძლო გაეგდო, პროსტა მსაჯმა არ არსებული რაღაც გააკეთა, მაგის მერე იმდენი მომენტი მინახავს ფეხბურთელს სასტვენის მერე ბურთი წამოეღოს რო რავიცი. მაგ გაგდებამდე 50-50 ზე იყო ლაივში შანსები ვინ გავიდოდა. წესი წესია , როგორც 2017 იყო თამაშგარე ისე უნდა ემოქმედა მსაჯსაც წესის მიხედვით და გაეტარებინა. ან ყველგან უნდა აძლევდნენ ბარათს ან არსად, ლიგის 4ედ ფინალში როცა 80 წუთზე კაცს აგდებ, თან მეორე შეცდომაა რო არც გახსოვს რო ბარათი ააქვს მოთამაშეს, ეგ აშკარად სამსაჯო შეცდომაა რითაც რეალი დაზარალდა. ცალკე საკითხია რო ორი მატჩის ჯამში უკეთესი იყო ბავარია ფეხბურთის ხარისხით რათქმაუნდა, მარა ეგრე რეალიც უკეთესი იყო 2017 ის თამაშებში მარა რატომღაც არდადებული აფსაიდები ახსოვს მხოლოდ ხალხს. აი ვიდალის გაგდებას რო განიხილავს ხალხი ეგ სექტაა უბრალოდ და არც შწვდივარ პოლემიკაში მაგ ხალხთან. პრობლემა ისაა რო რეალის წინააღმდეგ დაშვებულ შეცდომებს მსაჯის შეცდომები ერქმევა და რეალის სასარგებლოდ დადებულებს მოსყიდული მსაჯი :დდ 


30

28 აპრილი 2026 21:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 21:40, Halamadrid17 says:
ეგენი ვერა მარა რეალს თავისუფლად შეეძლო გაეგდო, პროსტა მსაჯმა არ არსებული რაღაც გააკეთა, მაგის მერე იმდენი მომენტი მინახავს ფეხბურთელს სასტვენის მერე ბურთი წამოეღოს რო რავიცი. მაგ გაგდებამდე 50-50 ზე იყო ლაივში შანსები ვინ გავიდოდა

ძმა, დაედო პირველ მატჩში ოლისეზე პენალტი, ხელი რო კრა კარერასმა და 3-1 კომორტული უპირატესობა იქნებოდა და ბაიერნს საქმე გაუმარტივდებოდა ეს ერთი. მეორე, გიულერმა რო გაიტანა ეგ არარსებული ჯარიმაც მსაჯმა მოიგონა, და რუდიგერი არ გააგდო, კამავინგამ კი თავის თავს დააბრალოს ყველაფერი, ეფრთხილა და არ გააგდებდა.

და 2017-ს რაც შეეხება ვიდალამდე ჯერ კაზემირო იყო გასაგდები, ათ კაციან გუნდთან კიდევ ზემოდან ორ თამაშგარეზე ხმას აღარ ვიღებ.


31

28 აპრილი 2026 21:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932
28 აპრილი 2026 21:38, Olise says:
რეგრესს განიცდის და დიდიხანია მოუძველდა სტილი, ბოლოს ღირებული სად რა მოიგო? რანაირად უნდა გამოიყვანოს ამხელა კრიზისიდან მაგან გუნდი არ ვიცი. კლოპის გარდა ვერავინ უშველის ამ გუნდს.

კიბატონო, მაგრამ ბოლო პერიოდში დიდ გუნდებში აღარ მოუწია მუშაობა. აი ანჩელოტი ავიღოთ თუნდაც, ნაპოლიში წავიდა რა გააკეთა, გინდაც ევერტონში, იქამდეე რეალში სანამ მოვიდოდა პსჟსთან ერთად რა ქნა რო? ანჩელოტიც, მოურონიოც ისეთი ტიპები არიან სერიოზულ მოთამაშეებთან გამოსდით მუშაობა. მე პირადად არ მომწონს მოურინიოს სტილი კიდე ვიტყვი, მაგრამ კლოპი ნაღდად არ მოვა ამ სიტუაციაში ეგრე მგონია და რო დაფიქრდე სხვა ვარიანტიც არ არის ამ ეტაპზე. როგორც ჩანს კლოპს არ უნდა თვითონ, თორე ჩალიჩობდნენ მაგაზე ალბათ. უბრალოდ რეალში რო ყველა თავისას უბერავს და გუნდზე მეტად საკუთარ თავზე ფიქრობს თითქოს ფლეისთეიშენს თამაშობდნენ ეგ დაალაგოს ვინმემ და აღარ მაქ პრეტენზია ვინ იქნება მწვრთნელი. 


32

28 აპრილი 2026 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 21:50, Axl says:
28 აპრილი 2026 21:38, Olise says:
რეგრესს განიცდის და დიდიხანია მოუძველდა სტილი, ბოლოს ღირებული სად რა მოიგო? რანაირად უნდა გამოიყვანოს ამხელა კრიზისიდან მაგან გუნდი არ ვიცი. კლოპის გარდა ვერავინ უშველის ამ გუნდს.

კიბატონო, მაგრამ ბოლო პერიოდში დიდ გუნდებში აღარ მოუწია მუშაობა. აი ანჩელოტი ავიღოთ თუნდაც, ნაპოლიში წავიდა რა გააკეთა, გინდაც ევერტონში, იქამდეე რეალში სანამ მოვიდოდა პსჟსთან ერთად რა ქნა რო? ანჩელოტიც, მოურონიოც ისეთი ტიპები არიან სერიოზულ მოთამაშეებთან გამოსდით მუშაობა. მე პირადად არ მომწონს მოურინიოს სტილი კიდე ვიტყვი, მაგრამ კლოპი ნაღდად არ მოვა ამ სიტუაციაში ეგრე მგონია და რო დაფიქრდე სხვა ვარიანტიც არ არის ამ ეტაპზე. როგორც ჩანს კლოპს არ უნდა თვითონ, თორე ჩალიჩობდნენ მაგაზე ალბათ. უბრალოდ რეალში რო ყველა თავისას უბერავს და გუნდზე მეტად საკუთარ თავზე ფიქრობს თითქოს ფლეისთეიშენს თამაშობდნენ ეგ დაალაგოს ვინმემ და აღარ მაქ პრეტენზია ვინ იქნება მწვრთნელი. 

ვნახოთ რა იქნება, დღევანდელ შეხვედრაზე რას ფიქრობ? ბაიერნის მოგებას ვვარაუდობ, დაჟე ინტრიგა მგონია დღესვე მოკვდება.


33

28 აპრილი 2026 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932
28 აპრილი 2026 21:52, Olise says:
ვნახოთ რა იქნება, დღევანდელ შეხვედრაზე რას ფიქრობ? ბაიერნის მოგებას ვვარაუდობ, დაჟე ინტრიგა მგონია დღესვე მოკვდება.

როგორც მივხვდი ბაიერნის გულშემატკივარი ხარ, წარმატებები შენს გუნდს. კვარას გამო არ ვამბობ მაგრამ პსჟს მოგება უფრო მგონია დღეს, მთლიანობაში არ ვიცი, თანაბარია ალბათ შანსები. 


34

28 აპრილი 2026 21:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 21:57, Axl says:
28 აპრილი 2026 21:52, Olise says:
ვნახოთ რა იქნება, დღევანდელ შეხვედრაზე რას ფიქრობ? ბაიერნის მოგებას ვვარაუდობ, დაჟე ინტრიგა მგონია დღესვე მოკვდება.

როგორც მივხვდი ბაიერნის გულშემატკივარი ხარ, წარმატებები შენს გუნდს. კვარას გამო არ ვამბობ მაგრამ პსჟს მოგება უფრო მგონია დღეს, მთლიანობაში არ ვიცი, თანაბარია ალბათ შანსები. 

კი, ბაიერნის. კვარასთან ბოდიში, მარა ძალიან გამწარდება დღეს, ვერ გააჩერებენ გერმანულ მანქანას.


35

28 აპრილი 2026 22:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 292

მოუ დაინიშნა რეალის მწვრთნელად და პირადად მე მივესალმები, ძალიან მიხარია


36

28 აპრილი 2026 22:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 200
28 აპრილი 2026 22:32, Luca_Modric says:

მოუ დაინიშნა რეალის მწვრთნელად და პირადად მე მივესალმები, ძალიან მიხარია

სად ნახე ოფიციალურად რო დაინიშნა? პერესმა უნდა გადაწყვიტოსო და ველოდებით


37

28 აპრილი 2026 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 356
28 აპრილი 2026 21:30, Axl says:

რატო არის ესე ნეგატიურად განწყობილი უმეტესობა არ მესმის. სხვა რა ვარიანტი გაქვთ? ესე მარტივია წერა შორიდან და აზრების გამოხატვა. მოურინიო მოიყვანეს იმ დროს როცა რეალი გუნდს არ ჰგავდა და ეხლაც იგივე ხდება. პირველად როცა მოვიდა მან ააწყო ის გუნდი რომელმაც მერე ლიგაც მოიგო ოღონდ ანჩელოტის ხელში. ბოლო პერიოდში რო ბევრ გუნდში ვერ მოიკიდა ფეხი ეგ არაფერს ნიშნავს. თავისი საქმე იცის კაცმა და რეალის ამოყვანა ამ კრიზისიდან ზუსტად მოურინიოს შეუძლია. მაგის სათამაშო სტილი მოგვწონს თუ არა სხვა საკითხია, მაგრამ შედეგების გაუმჯობესება შეუძლია. მე პირადად მივესალმები. დაალაგებს  გუნდს და მეტი ამ ეტაპზე რეალს უარესად არევს. ვინც ფიქრობთ რო კლოპი მოვა და მომავალ წელს ყველაფერს მოიგებს რეალურად 3-4 წელი მოგიწევთ ლოდინი. 

რეალს რომ ქონდა ცუდი პერიოდი იმ დროს მოურინიოს ქონდა კარგი პერიოდი, მაგრამ რაც რეალიდან წავიდა, მის მერე სულ ცუდი და კიდევ უარესი პერიოდები აქვს, აი ესაა პრობლემა

28 აპრილი 2026 21:45, Olise says:
და 2017-ს რაც შეეხება ვიდალამდე ჯერ კაზემირო იყო გასაგდები, ათ კაციან გუნდთან კიდევ ზემოდან ორ თამაშგარეზე ხმას აღარ ვიღებ.

იმ წელს ვიდალი ძალიან დიდი ხნით ადრე უნდა გაეძევებინათ, თუ სწორად მახსოვს პირველივე ტაიმში. რაც შეეხება თამაშგარეებს, რა თქმა უნდა იყო, მაგრამ იქ არც ლევანდოვსკის შეხებია კაზემირო და არც ტამიშის ავტოგოლი იყო ჩასათვლელი


38

28 აპრილი 2026 23:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 204
28 აპრილი 2026 21:45, Olise says:
შანსები ვინ გავიდოდა
ძმა, დაედო პირველ მატჩში ოლისეზე პენალტი, ხელი რო კრა კარერასმა და 3-1 კომორტული უპირატესობა იქნებოდა და ბაიერნს საქმე გაუმარტივდებოდა ეს ერთი. მეორე, გიულერმა რო გაიტანა ეგ არარსებული ჯარიმაც მსაჯმა მოიგონა, და რუდიგერი არ გააგდო, კამავინგამ კი თავის თავს დააბრალოს ყველაფერი, ეფრთხილა და არ გააგდებდა.

და 2017-ს რაც შეეხება ვიდალამდე ჯერ კაზემირო იყო გასაგდები, ათ კაციან გუნდთან კიდევ ზემოდან ორ თამაშგარეზე ხმას აღარ ვიღებ.

ნუ შეგყავს შეცდომაში ხალხი. სადღაც 70 წუთზე რა იყო გასაგდები ,თუ მაგ ლოგიკით წავალთ. მბაპეს კლავდა პირდაპირ ფეხზე უკნიდან ქაცვით.რანაირად მიდიოდა მერე 10 კაციანი ბაიერნი მაგ პენალტამდე,რომელიც 96 წუთზე იყო ,კი არადა-წააგებდა უფრო ასე მგონია.ფრე მაინც იქნებოდა ყველაზე ცოტა.რუდიგერმა პირველი ყვითელი მსაჯთან კამათის გამო მიიღო,რომელიც იმის გამო მოხდა,რომ გიულერს იდაყვი ჩაარტყეს და მსაჯმა აქეთ დანიშნა ჯარიმა,მაგაზე შეეკამათა რუდი და მაგიტო ჰქონდა ეგ ყვითელი. 

 2017ში პირველ თამაშში კარვახალი მკერდში მოხვდა და მაგაზე აქეთ დაუდეს პენალტი ბაიერნს ,კლე ვიდალმა რომ გამაზა . მეორე თამაშში ჯერ რობენის სტიმულაციას მოყვა პენალტი,რობენის კარიერა ვისაც ახსოვს ყველა დამეთანხმება მისეული კლასიკური სიმულაცია იყო,თუ კონტაქტი იყო ,ეგ იყო მინიმუმი ,მაგის ნახევრის ,ნახევრის გამოწვევა რომ არ შეეძლო ,როგორც მაგან გააფორმა.მერე იყო თამაშგარედან გატანილი გოლი ბაიერნის ,რომელმაც 2-1 გახადა და მაგ გოლმა გადაიყვანა დამატებით დროში ,სადაც რონალდომ 2 გოლი თამაშგარედან გაიტანა. კაზემიროს 120 წუთსი 5 დარღვევა ჰქონდა მაგ თამაშში,ვიდალს 80 წუთში 6.  კაზემირომ ნახე რაზე მიიღო ყვითელი ბარათი და მერე ილაპარაკე ძმა ,ჩვეულებრივ სათამაშო ეპიზოდზე . შესაბამისად გაატარა დარღვევა მეორე ტაიმის შუაში მსაჯმა. რაც შეეხება ვიდალს ,6-ე წუთზე რაც ქნა უკნიდან ისკო რომ მოჩეხა სწრაფ კონტრატაკაზე ,მის მერე 53 წუთზე ნახე სადღაც ,50-55 წუთზე კაზემიროზე 2-ვე გაშლილი ფეხით მიდის ,მასე ცელავს და კარიდან ინიშნება რეალის ჯარიმა.მანდ დაინდო ვიდალი პირველად და თუ მივყვებით სინქრონულად ,ვიდალი იყო 55 წუთზე გასაგდები და 2-ვე გოლი მსაჯის შეცდომით შეაგდო ბაიერნმა. ეს არი მარტივი ჭეშმარტება .ახალ თაობას შეიძლება არ ახსოვდეს ბევრს და ნუ შეიყვან შეცდომაში.


39

28 აპრილი 2026 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932
28 აპრილი 2026 21:59, Olise says:
კი, ბაიერნის. კვარასთან ბოდიში, მარა ძალიან გამწარდება დღეს, ვერ გააჩერებენ გერმანულ მანქანას

სუბიექტურად ფიქრობ. რეალთან გაუჭირდათ ბოლო წუთებში მოახერხეს გამარჯვება და პსჟ რეალზე ძლიერია წელს. მეტიც, ბაიერნზე უკეთესი გუნდიც არის მთლიანობაში, ვნახოთ. 50-50 ზეა შანსები. 

კვარა არის დონე. ჯერ რა გოლი გაიტანა, იქამდეც რამდენს მუშაობს წინ და უკან დარბის. ვინისიუსს კიდე ორი ნაბიჯის გადადგმა ეზარება უკან. 


40

28 აპრილი 2026 23:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 493

Rogorc velodi ise dasrulda taimi da cemi azrit am matcs psg moigebs


41

29 აპრილი 2026 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
28 აპრილი 2026 23:00, RONALDINHO says:
RONALDINHO

ერთს გკითხავ აი დღევანდელ მატჩში დევისზე რა პენალტიც დაიდო, ზუსტად ანალოგიური 2018-ში მარსელოზე რატომ არ დაიდო მაგაზე მიპასუხე. და ზემოთ დაწერილს რაც მომწერე ეგ არის სუბიექტური მსჯელობა, ყველა ნეიტრალური გულშემატკივარი ამბობს რომ ბაიერნი უფრო მეტად დაზარალდა ორი მატჩის ჯამში.


42

29 აპრილი 2026 00:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 204
29 აპრილი 2026 00:02, Olise says:
ერთს გკითხავ აი დღევანდელ მატჩში დევისზე რა პენალტიც დაიდო, ზუსტად ანალოგიური 2018-ში მარსელოზე რატომ არ დაიდო მაგაზე მიპასუხე. და ზემოთ დაწერილს რაც მომწერე ეგ არის სუბიექტური მსჯელობა, ყველა ნეიტრალური გულშემატკივარი ამბობს რომ ბაიერნი უფრო მეტად დაზარალდა ორი მატჩის ჯამში.

იმიტომ რომ მსაჯი შეცდა.ისევე როგორც მაშინ როცა ბაიერნს 2 გოლი მისცა ,მისმა შეცდომამ ერთი წლით ადრე 2017ში.მსაჯი რომ ხდება მაგაში ორი აზრი არ არი.უბრალოდ სუბიექტურად შენ წერ და რაც დავწერე ყველა ფაქტია და არა ჩემი მოგონილი. 


43

29 აპრილი 2026 00:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ესეიგი ჯერ მუცელში ხვდება ფონზის ბურთი, მერე ისხლიტება და ისე ხვდება ხელზე, მარსელოს კი პირდაპირ გაშლილ ხელში მოხვდა 2018-ში, და კიდევ მე შემყავს ხალხი შეცდომაში.


44

29 აპრილი 2026 00:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 204
კიდევ იმიტომ რომ ბაიერნის გულშემატკივრების გარდა ,ბარსელონა ,მანჩესტეტი,იუვე და რავიცი სხვა რა,ამათ ეზიზღებათ რეალი,ეგ არი მიზეზი მაგ მოსაზრების ჭეშმარიტების.

45

29 აპრილი 2026 00:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932

კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რო ბაიერნს დაცვა არ ყავს ნორმალური. რეალის ესეთი მდგომარეობა რო არა ეხლა ჩვენ ვიქნებოდით ნახევარფინალში, კიდე კარგად ვითამაშეთ. შეიძლება ბაიერნი გავიდეს და ლიგაც მოიგოს, მაგრამ რაღაც მონსტრი გუნდი ნაღდად არ არის. 


46

29 აპრილი 2026 00:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 204

ბარსელონას ფანი ბაიერნის ფანობას ამოფარებული წერ ძმაო გეტყობა,ისე იყოს როგორც არი :და 


47

29 აპრილი 2026 00:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
29 აპრილი 2026 00:07, RONALDINHO says:

ბარსელონას ფანი ბაიერნის ფანობას ამოფარებული წერ ძმაო გეტყობა,ისე იყოს როგორც არი :და 

ღმერთმა დამიფაროს ბარსელონას ფანი ვიყო, აბა ბარსელონა მეზიზღება თუ მეზიზღება, რაშუაშია? ფაქტს გეუბნები, რაშუაშია ბარსელონა? მაგათი დედაც, უსაფუძვლო ბრალდებაა, რახან ვთქვი ბაიერნი რეალთან დაიჩაგრა ბარსას ფანი ვარ და აქეთ მე ვარ არაობიექტური? :დდდდ 


48

29 აპრილი 2026 00:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932
29 აპრილი 2026 00:05, Olise says:

ესეიგი ჯერ მუცელში ხვდება ფონზის ბურთი, მერე ისხლიტება და ისე ხვდება ხელზე, მარსელოს კი პირდაპირ გაშლილ ხელში მოხვდა 2018-ში, და კიდევ მე შემყავს ხალხი შეცდომაში.

დევისს რო მოხვდა ბურთი ჯერ სხეულზე და მერე ხელზე, ხელი რო არ ჩამოეწია ის ასხლეტილი. ურთი მაინც მეკარის საჯარიმოში მიდიოდა და მომენტი იქმნებოდა. 


49

29 აპრილი 2026 00:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 249

ოლისე, კეინი, ხვიჩა ხატავს... არა რა ეს დემბელე, ვინი 2-აა ხან ხატავენ, ხან რას აკეთებენ საერთოდ ვერ გაუგიათ.

დეივისთან, 50/50 ზოგი დადებაზე ზოგი არა, მაგრამ ასეთმა გამოცდილმა მსაჯმა რომ დანიშნა ალბათ უფრო იყო.

მსაჯებზე საუბარს აზრი არ აქვს... 2 პენალი არ დადო ბეტისთან... მერე იტყვიან რეალს ეხმარებიანო.

საღოოოოლ ხვიჩა!! გოოოოლ.

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

50

29 აპრილი 2026 00:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932

გერმანული არა მარა ფრანგული მანქანა გამოვიდა:)))))))


51

29 აპრილი 2026 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 812

პესეჟემ ჩვენი რეკორდი არ გაიმეორონ მეშინია)


52

29 აპრილი 2026 00:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932

ათმდეა თამაში თუ რა ხდება?:D


53

29 აპრილი 2026 00:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 611
29 აპრილი 2026 00:23, Erik Lamela says:

პესეჟემ ჩვენი რეკორდი არ გაიმეორონ მეშინია)

გერმანიაში დაადუღებს ბაიერნი აგერ 5:2 დან 5:4 გახდა და კიდეა 25 წუთი დამატებითიანად:დ:დ


54

29 აპრილი 2026 00:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 932
29 აპრილი 2026 00:34, Dato Roba says:
გერმანიაში დაადუღებს ბაიერნი აგერ 5:2 დან 5:4 გახდა და კიდეა 25 წუთი დამატებითიანად:დ:დ

ამ დონის გუნდების შეხვედრაში დადუღებაზე ლაპარაკი ზედმეტია. იმდენად არაპროგნოზირებადია მეორე თამაშის 90 წუთამდე ვერ გადაწყდება ვერაფერი. 


55

29 აპრილი 2026 00:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 161

80 წლის ნოიერი და დაცვა რომ არა, იქნება გამორებულიყო 8:2იც, პასებსაც ვეღარ აკეთებს ნორმალურს, მეტის ღირსი არაა პსჟ, კიდევ გადაავადონ თამაშები


56

29 აპრილი 2026 01:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

ალიანს არენაზე ჩამოვლენ ბიჭები, იქ სულ სხვა სიტუაცია იქნება, ფინალში გავა ბაიერნი.


57

29 აპრილი 2026 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 493

რეალს მისცა ერთი კაი მწვრთნელი და ნახევარ მცველი და დაადუღებდა ამ ორივე გუნდს ბავარიაზე საუბარიც ზედმეტია ასეთ დღეში მყოფმა რეალმა გასვლაზე სამი გოლი გაუტანა და პსჯ გიდე გადარჩნენ თორე მეტსაც გაუშვებდნენ პერესის ბრალია ყველაფერი


58

29 აპრილი 2026 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
29 აპრილი 2026 01:05, Galactico says:

რეალს მისცა ერთი კაი მწვრთნელი და ნახევარ მცველი და დაადუღებდა ამ ორივე გუნდს ბავარიაზე საუბარიც ზედმეტია ასეთ დღეში მყოფმა რეალმა გასვლაზე სამი გოლი გაუტანა და პსჯ გიდე გადარჩნენ თორე მეტსაც გაუშვებდნენ პერესის ბრალია ყველაფერი

მოიცა, ბაიერნს არ ჰქონდა მომენტები? 


59

29 აპრილი 2026 01:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 493
29 აპრილი 2026 01:09, Olise says:
29 აპრილი 2026 01:05, Galactico says:

რეალს მისცა ერთი კაი მწვრთნელი და ნახევარ მცველი და დაადუღებდა ამ ორივე გუნდს ბავარიაზე საუბარიც ზედმეტია ასეთ დღეში მყოფმა რეალმა გასვლაზე სამი გოლი გაუტანა და პსჯ გიდე გადარჩნენ თორე მეტსაც გაუშვებდნენ პერესის ბრალია ყველაფერი

მოიცა, ბაიერნს არ ჰქონდა მომენტები? 

ჰქონდა მარა მომენტების მხრივ პსჯ უფრო სახიფათო იყო თორე მე ის კი არ მითქვია ბაიერნს არ ჰქონდა მომენტები თქო


60

29 აპრილი 2026 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 356

შეილება ვცდები, მაგრამ მეორე წყვილიდან გამარჯვებული გახდება მგონია გამარჯვებული, უსაშინლესი დაცვა ყავს ორივე გუნდს, მაგრამ როგორც ასეთი ძალიან მაგარი სანახაობა იყო


61

29 აპრილი 2026 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 23

 შეუძლია პსჟ მოგება ბაიერნთან ლივერპულს მოუგო და ბაიერნი რა ლივერპულზე დიდი გუნდია :დ


62

29 აპრილი 2026 01:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 161
29 აპრილი 2026 01:12, Judjud says:

შეილება ვცდები, მაგრამ მეორე წყვილიდან გამარჯვებული გახდება მგონია გამარჯვებული, უსაშინლესი დაცვა ყავს ორივე გუნდს, მაგრამ როგორც ასეთი ძალიან მაგარი სანახაობა იყო

ატლეტიკოს მოგებას ვწურავ პირადად


63

29 აპრილი 2026 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 66

სასწაული თამაში იყო. რამდენჯერაც კეინის თამაშს ვუყურებ ნერვები მეშლება როგორ არ იყიდა პერესმა როცა შანსი ქონდა.... ოლისემ ნუნო მენდეში ამოისვა ძაან კლასნიააა აი ძააან. კვარაზე არაფერს ვამბობ ეგეთი მშრომელი ვინგერი მეორე არ არსებობს დღესდღეობით. დაუფოქრებლად გავცვლიდი ჩვენს წინა სამეულს კეინი ოლისე კვარაში. 


64

29 აპრილი 2026 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 493
29 აპრილი 2026 01:15, Vinicius jr. says:
29 აპრილი 2026 01:12, Judjud says:

შეილება ვცდები, მაგრამ მეორე წყვილიდან გამარჯვებული გახდება მგონია გამარჯვებული, უსაშინლესი დაცვა ყავს ორივე გუნდს, მაგრამ როგორც ასეთი ძალიან მაგარი სანახაობა იყო

ატლეტიკოს მოგებას ვწურავ პირადად

არა მაგენი ფინალებს არ უდგებიან სწორად მგონია ისევ ამ წყვილიდან გამარჯვებული გაიმარჯვებს აბა არსენალის ლიგა არ გაიშვას და ატლეტიკო კიდე როგორც ვთქვი არ უდგება სწორად ფინალებს ჩემი აზრით პსჯ მოიგებს ისევ მარა გამორიცხული არაფერია ძალიან რთული მატჩი ექნებათ ალიანსზე


65

29 აპრილი 2026 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 705

ალიანს არენაზეც მიქინძავენ ფრიცებს და ფინალსაც მოიგებენ,თუ მსაჯებმა არ იჩათლახეს რამე


66

29 აპრილი 2026 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 469

აყურებინეთ ბრმად მადიდებელ ვინის ფანებს დღევანდელი შეხვედრა თუ როგორი უნდა იყოს ვინგერი, გინდ კვარა/ოლისე/ლუის დიაზი.

ჩვენ რომ "გარანტირებულად" 1/4 ფინალი 1/2 ფინალებს ვდებთ და 8 წელია აქაა და თავის გამოჩენა ასეთ მატჩებში კიიცით როგორც ფასობს


67

29 აპრილი 2026 01:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 200

ვინისიუსს იმაზე მეტი თავისუფლება ააქვს ვიდრე კვარას და იმის ნახევარსაც ვეღარ აკეთებს. ტეხავს მაგას რო კაცი გააპრავებს კიდე


68

29 აპრილი 2026 01:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82

5-2 ზე ნებისმიერი გუნდი გატყდებოდა, რა ბრძოლისუნაირიანობა აჩვენეს. მიუნხენში ყველაფერი ბაიერნის კარნახით წავა წესით, ატმოსფერო, გულშემატკივრები, კომპანიც იქნება, სულ ჩართულია თამაშში, დღეს აკლდა გუნდს, მოკლედ დაველოდოთ მომდევნო კვირას. ხვალინდელ მატჩს რაც შეეხება ახლა, არსენალია მაინც ფავორიტი ჩემი აზრით.


69

29 აპრილი 2026 01:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 78
29 აპრილი 2026 01:17, Nick_13 says:

სასწაული თამაში იყო. რამდენჯერაც კეინის თამაშს ვუყურებ ნერვები მეშლება როგორ არ იყიდა პერესმა როცა შანსი ქონდა.... ოლისემ ნუნო მენდეში ამოისვა ძაან კლასნიააა აი ძააან. კვარაზე არაფერს ვამბობ ეგეთი მშრომელი ვინგერი მეორე არ არსებობს დღესდღეობით. დაუფოქრებლად გავცვლიდი ჩვენს წინა სამეულს კეინი ოლისე კვარაში. 

გადაეშვა თავით პერესი თავის ძველ სიჯიუტეშო და განდიდების მანიაში. ჩვენი წარმატებები მაურინიოს, ანჩელოტის და ზიდანს ეკუთვნის პირველ რიგში და მერე პერესს. თორემ კეინის არ მოყვანა კმარა მარტო პერესის გადასაყენებლად. დაღუპა გუნდი თავისი მიკრომენეჯმენტით. 10-იანზე გვყავს 5 კაცი პაზის ჩათვლით, მარცხენა ფრთაზე რაც ხდება, აღარ ვილაპარაკებ, აღარ შემიძლია ამ ვინის მყგარებლების მოსმენა. კი, ჩემზე რო იყოს, მბაპეს ვაბშე არ მოვიყვანდი და დავყაბულდებოდი ვინის პლუს კეინს, მაგრამ ახლა ასეთია რეალობა და სერიოზული გადაწყვეტილებებია მისაღები. ტიპი წელიწადზე მეტია ხელშეკრულების გახანგრძლივენაზე გვახვეწნინებს, მაგის განო რონალდო და რამოსი გაუშვეს და ეს ვინაა, დუყლუყი დაალევინა ამ ფლორენტინოს, თუ რატო გადავაყოლეთ მთლიანი ორგანიზაცია, ჩემამდე არ დადის.

29 აპრილი 2026 01:52, Olise says:

5-2 ზე ნებისმიერი გუნდი გატყდებოდა, რა ბრძოლისუნაირიანობა აჩვენეს. მიუნხენში ყველაფერი ბაიერნის კარნახით წავა წესით, ატმოსფერო, გულშემატკივრები, კომპანიც იქნება, სულ ჩართულია თამაშში, დღეს აკლდა გუნდს, მოკლედ დაველოდოთ მომდევნო კვირას. ხვალინდელ მატჩს რაც შეეხება ახლა, არსენალია მაინც ფავორიტი ჩემი აზრით.

კი, ძალიან დასაფასებელია. მაგარი სულისკვეთების გუნდი ყავს აწყობილი კომპანის. მევასება ძალიან ბავარია, მაგრამ რა ვქნა, გული მაინც კვარას მაქომაგებს. არადა, პსჟ-ს ვერ ვიტან.


70

29 აპრილი 2026 02:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 469

30 წელს გადაცილებული ტიპიური 9-ანი კეინი: 1) ჩამოდის გუნდს დაცვაში ეხმარება; 

2) გუნდს ეხმარება საჯარიმოდან ბურთის ამოტანაში;

3) ცენტრში მეტობის შესაქმნელად ჩამოდის და ნახევარმცველებს ეხმარება გათამაშებაში.

ჩვენი ეგოებით დაბუსტული დუეტი არიწუხებს თავს უკან ჩამოსასვლელად, მოწყვეტილიარიან ნახევარმცველებს იმაზე ფიქრით როდის გაიქცნენ. 


უფრო ვაფასებ რონალდუს ტიპი რა გაცხარებით და ენთუზიაზმით თამაშობდა და მოტივაციას და მიზანდასახულობას დღემდე არუჩივის, ამ ლაწირაკებს როდააჭერინო ბალონ დორი მერე ნახე თავზს გადა**მა და მოუთვინიერებლიბა.


71

29 აპრილი 2026 02:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 812

ძაან მაგარი თრილერი გამოვიდა ბრავო გუნდებს,ახლა ატლეტიკო და არსენალიც რო გამო*ლევდნენ და კაი 1-1 ითამაშონ


72

29 აპრილი 2026 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
29 აპრილი 2026 01:57, ángel.blanco says:
კი, ძალიან დასაფასებელია. მაგარი სულისკვეთების გუნდი ყავს აწყობილი კომპანის. მევასება ძალიან ბავარია, მაგრამ რა ვქნა, გული მაინც კვარას მაქომაგებს. არადა, პსჟ-ს ვერ ვიტან.

გაიხარე ძმა, კარგი კაცი ხარ. კვარას რაც შეეხება, ყველა ქართველს გვიხარია ბუნებრივია მისი წარმატება, მარა მის გამო საკუთარ გუნდზე უარის თქმა სისულელე მგონია, ვერცერთ ვითომ ბაიერნის ქომაგებს (ასეთებად ვთვლი) რომლებიც ამბობენ რო ხვიჩას გამო პსჟ-ს ბალერშიკობენ, მე ეგეთებს ვერ გავუგებ ვერასდროს. გადმოვიდეს ბაიერნში და მაგ შემთხვევაში კი, ხვიჩას გამო საყვარელ გუნდზე ვთქვა უარი რომელსაც 15 წელზეა მეტი ვგულშემატკივრობ, სისულელეა. პსჟ-ს რაც შეეხება, მეც მეჯავრება ეს გუნდი, თუ რამე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა მიუნხენში მივხედავთ. პატივისცემა კი შენ ჩემგან, აშკარად იმის მერე რაც ბავარიამ რეალი გააგდო ამის გამო უამრავი წერდა პსჟ გადაუვლის, გადმოუვლის და.შ, გამიხარდა მადრისისტასგან ასეთი დამოკიდებულება, ფაქტია რო დღეს ბაიერნი ყველაზე ძლიერი გუნდია და ამის არ დანახვა სისულელე მგონია. შენნაირ საღად მოაზროვნე ადამიანებთან საუბარი კი ჩემთვის ძალიან სასიამოვნოა. რეალსაც პატიცს ვცემ რასაკვირველია, რადგან ზემოთ დავწერე მსაჯებზე ეგ არ ნიშნავს რომ რეალის ზიზღი მაქ, უბრალოდ რაღაც მომენტებში ვთვლი რო ბაიერნი დაზარალდა და მორჩა, ზემოთ მაგის გამოც ბარსელონას ფანობაც დამაბრალეს, არადა ზუსტად 2009 დან შემეზიზღა ეგ გუნრი ყველაზე მეტად, ჩელსის რაც გაუკეთეს მსაჯებმა მაშინ, და ზოგადად მაგათი ტიკი ტაკა და გულისამრევი ფეხბურთი არასდროს მომწონდა.

29 აპრილი 2026 02:27, Erik Lamela says:
Erik Lamela

აბა როგორ შეაფასებ მატჩს ძმა? ნუ ერთი კაიფი იყო ეს იგრა, კი წავაგეთ, მარა ბოლომდე ვიბრძოლეთ და დავიტოვეთ შანსები ფინალში გასასვლელად. ბუნევრივია არაფერს გამოვრიცხავ, მარა მგონია რო მიუნხენში ბევრი ფაქტორი უფრო ბაიერნის წისქვილზე დაასხავს წყალს, შესაბამისად ჩემი ბიჭების ფინალში გასვლას ვვარაუდობ მე. კვარა გიჟია, იმედია წამოვა ჩვენთან, მარა დიასიც მეცოდება სკამისთვის :დდდ ხვალინდელ მატჩს რაც შეეხება, რაცარუნდა აქილიკონ არსენალი, გაცდებიან და ფინალში გავლენ.


73

29 აპრილი 2026 02:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 812
29 აპრილი 2026 02:31, Olise says:
აბა როგორ შეაფასებ მატჩს ძმა?

ვერ ვუყურე სამწუხაროდ,კოპიტნარში მივდიოდი მაგ დროს აეროპორტში :დ ანგარიშებს ვნახულობდი გავაჩერე მანქანა მეთქი რა ხდება ;დ 5-2 დან ისე ამოუქაჩეს ეგ 2 გოლი რო მგონია ბაიერნმა წამოიღო ფავორიტის სტატუსი,1 გოლი არაფერია მეტსაც გაიტანენ მიუნხენში,ვნახოთ იმედია მინიმუმ ესეთი თრილერი გამოცხვება იქაც და საუკეთესო გავა,კვარას აქვს უკვე ლიგა და მაინც და მაინც გული არ დამწყდება რო გამოვარდნენ,ნუ კვარას პონტში თორე პესეჟეს ამოტენვას ვისურვებდი ორივე თამაშში :დდ


74

29 აპრილი 2026 02:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 82
29 აპრილი 2026 02:47, Erik Lamela says:
29 აპრილი 2026 02:31, Olise says:
აბა როგორ შეაფასებ მატჩს ძმა?

ვერ ვუყურე სამწუხაროდ,კოპიტნარში მივდიოდი მაგ დროს აეროპორტში :დ ანგარიშებს ვნახულობდი გავაჩერე მანქანა მეთქი რა ხდება ;დ 5-2 დან ისე ამოუქაჩეს ეგ 2 გოლი რო მგონია ბაიერნმა წამოიღო ფავორიტის სტატუსი,1 გოლი არაფერია მეტსაც გაიტანენ მიუნხენში,ვნახოთ იმედია მინიმუმ ესეთი თრილერი გამოცხვება იქაც და საუკეთესო გავა,კვარას აქვს უკვე ლიგა და მაინც და მაინც გული არ დამწყდება რო გამოვარდნენ,ნუ კვარას პონტში თორე პესეჟეს ამოტენვას ვისურვებდი ორივე თამაშში :დდ

ნუ, კვარა უახლოეს წლებში ჩვენთან თუ არა, თქვენ ან სადმე კლასნ გუნდში უეჭველი გაეძრობა, მარა დიასი მეცოდება სკამისთვის, ვინიციუსს კი უკვე იხევს ამ გადმოსახედიდან, ასე რო წაიყვანეთ თქვენ, მშვენიერი ვარიანტია.


75

29 აპრილი 2026 05:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 812
29 აპრილი 2026 02:49, Olise says:
29 აპრილი 2026 02:47, Erik Lamela says:
29 აპრილი 2026 02:31, Olise says:
აბა როგორ შეაფასებ მატჩს ძმა?

ვერ ვუყურე სამწუხაროდ,კოპიტნარში მივდიოდი მაგ დროს აეროპორტში :დ ანგარიშებს ვნახულობდი გავაჩერე მანქანა მეთქი რა ხდება ;დ 5-2 დან ისე ამოუქაჩეს ეგ 2 გოლი რო მგონია ბაიერნმა წამოიღო ფავორიტის სტატუსი,1 გოლი არაფერია მეტსაც გაიტანენ მიუნხენში,ვნახოთ იმედია მინიმუმ ესეთი თრილერი გამოცხვება იქაც და საუკეთესო გავა,კვარას აქვს უკვე ლიგა და მაინც და მაინც გული არ დამწყდება რო გამოვარდნენ,ნუ კვარას პონტში თორე პესეჟეს ამოტენვას ვისურვებდი ორივე თამაშში :დდ

ნუ, კვარა უახლოეს წლებში ჩვენთან თუ არა, თქვენ ან სადმე კლასნ გუნდში უეჭველი გაეძრობა, მარა დიასი მეცოდება სკამისთვის, ვინიციუსს კი უკვე იხევს ამ გადმოსახედიდან, ასე რო წაიყვანეთ თქვენ, მშვენიერი ვარიანტია.

სად აქვთ თვალები თორე ვინისიუსსზე ბევრად შედეგიანი იქნება,დრიბლინგზე და ფინტებს რო თავი გავანებოთ კარში დარტყმა სასწაული აქვდ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მბაპე 25
2 მურიქი 23
3 ბუდიმირი 17
4 ფერანი 16

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ივნისი 2026 (83)
მაისი 2026 (171)
აპრილი 2026 (212)
მარტი 2026 (293)
თებერვალი 2026 (308)
იანვარი 2026 (279)