„რეალი“ 2-1„ალავესი“

მადრიდელებმა ბერნაბეუზე ალავესი 2-1 დაამარცხეს. გოლების გატანა მბაპემ და ვინისიუსმა

შეძლეს.

მატჩი: „რეალი“-„ალავესი“
დრო: 23:30
სტადიონი: ბერნაბეუ

მადრიდის „რეალის“  სასტარტო შემადგენლობა: ლუნინი, ტრენტი, ჰაუსენი, მილიტაო, კარერასი, ჩუამენი, ვალვერდე, ბელინგემი, არდა გიულერი, ვინისიუსი, მბაპე


1

21 აპრილი 2026 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 245

ამ შემადგენლობით, რეალ მადრიდი საკუთარ სტადიონზე ალავესს, 5-0 უნდა უგებდეს უპრობლემოდ.

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

2

21 აპრილი 2026 13:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 70

ვინისიუსი რომ ციდან ვარსკვლავებს არ წყვეტს ეს გასაგებია განსაკუთრებით ბოლო 2 სეზონია მაგრამ მბაპეს რომ შევადაროთ ანგელოზია

ვინიმ 2 ჩემპ ლიგა და 1 ლალიგა მიგვაგებია და მბაპემ 0


3

21 აპრილი 2026 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 121

მოუ რო დააბრუნონ რეალის თამაშს აღაა  უყუროთ


4

21 აპრილი 2026 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 15:10, ZIDANE5 says:

მოუ რო დააბრუნონ რეალის თამაშს აღაა  უყუროთ

რატო? :დ მაგის დედაც მარა მაგაზე მაგარი მწვრთნელი რეალს არ ჰყოლია .ვგულისხმობ გაწეული სამუშაოს მხრივ.რა ჩაიბარა და რა დატოვა.


5

21 აპრილი 2026 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 188
21 აპრილი 2026 13:43, კილიან თარსი says:

ვინისიუსი რომ ციდან ვარსკვლავებს არ წყვეტს ეს გასაგებია განსაკუთრებით ბოლო 2 სეზონია მაგრამ მბაპეს რომ შევადაროთ ანგელოზია

ვინიმ 2 ჩემპ ლიგა და 1 ლალიგა მიგვაგებია და მბაპემ 0

მბაპეს და ვინისიუსის რეალში მიღწევებს როგორ ადრი მეგობარო? ჯერ ერთი მბაპე მე2 სეზონია რეალშია და ვინისიუსი მე8, მერე მეორე ვინიაიუსს მოუწია კროოსი მოდრიჩი და კაზესთან პლიუს ბენზემა რამოსი ამ ხალხთან უმეტესი კარიერის ჩატარება და მოგვაგებია ძალიან ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია, როგორც მინიმიმ იმ ხალხის შეურაწყოფაა და მერე მესამე როგორც ფეხბუეთელი აფსოლიტურად ყველა კომპონენტში სჯობს მბაპე ვინისიუსს, აი რო შეხედავ მოედანზე თამაშის წაკითხვაა თუნდაც სისწრაფეე თუნდაც დარტყმაა და სწორი აზროვნება. მბაპე მარცხნიდან რო იდგეს რაც უდიდესი შეცდომაა რო არ აყენებენ ააწიოკებდა ფლანგს და ბევრად მეტ გოლს გაიტანდა ვიდრე ვინისიუსს გააქვს. ამ მომენტში გუნდში ტაქტიკურად და მოტივაციიის მხრივაც იმდენად არეული სიტუაციააა რომ მბაპეს უნარები გამოუყენებელი რჩება. ვინისიუსის თამაში ვისაც მოგწონთ რავი, კაცი ბოლოს როდის მოატყუა და ის შეტევა გოლით დაასეულა არ მახსოვს, იმხელა თაბისუფლება ააქვს მოედანზე რო რავი. რეალი ზარალდება მაგით თორე კიარ გადავეკიდე მე ვინისიუსს , ამოწურა თავი და გასაყიდია სარფიანად თორე როდრიგო 2 გახდება 120 რო იხდიდნენ არ გაყიდეს და ახლა 70ში თუ გაიყიდა საკითხავია. იმაზე საუბარიც აღარ მაქვს რეალის რეპუტაციას როგორ ლახავს თავისი ხელების შლით, მსაჯთან კამათით, ყვითელი ბარათებით , რასიზმზე მანიპულირებით და 1000უაზრო საქციელით 


6

21 აპრილი 2026 15:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 121
21 აპრილი 2026 15:21, RONALDINHO says:
21 აპრილი 2026 15:10, ZIDANE5 says:

მოუ რო დააბრუნონ რეალის თამაშს აღაა  უყუროთ

რატო? :დ მაგის დედაც მარა მაგაზე მაგარი მწვრთნელი რეალს არ ჰყოლია .ვგულისხმობ გაწეული სამუშაოს მხრივ.რა ჩაიბარა და რა დატოვა.

კი ძმაო მართლა ვაფასებ ძაან დაქცეული რეალი მოაბრუნა მარა სტილი სტილი ძმაო, მაგ პერიოდში კიდე იყო შემტევი როჟა მარა აი რეალიდან წასვლის მერებკაკრაზ ჩაქიმა, ძაან გაუნანძდა სტილი და ტაქტიკა, რეალს კიდე რავი ვინი მბაპე ჯუდი ფედე რო გყაბს დაცვითი ფუტბოლის სტილი და ტაქტიკა უხერხულია, მეორეს მხრივ რა კანდიდატებიცაა კლოპის გარდა ყველა სასირეთია და მოუ ჯობია მაგათ მოთრევას ბაზარი არაა ეგ


7

21 აპრილი 2026 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 15:21, Halamadrid17 says:
მბაპეს და ვინისიუსის რეალში მიღწევებს როგორ ადრი მეგობარო? ჯერ ერთი მბაპე მე2 სეზონია რეალშია და ვინისიუსი მე8, მერე მეორე ვინიაიუსს მოუწია კროოსი მოდრიჩი და კაზესთან პლიუს ბენზემა რამოსი ამ ხალხთან უმეტესი კარიერის ჩატარება და მოგვაგებია ძალიან ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია, როგორც მინიმიმ იმ ხალხის შეურაწყოფაა და მერე მესამე როგორც ფეხბუეთელი აფსოლიტურად ყველა კომპონენტში სჯობს მბაპე ვინისიუსს, აი რო შეხედავ მოედანზე თამაშის წაკითხვაა თუნდაც სისწრაფეე თუნდაც დარტყმაა და სწორი აზროვნება. მბაპე მარცხნიდან რო იდგეს რაც უდიდესი შეცდომაა რო არ აყენებენ ააწიოკებდა ფლანგს და ბევრად მეტ გოლს გაიტანდა ვიდრე ვინისიუსს გააქვს. ამ მომენტში გუნდში ტაქტიკურად და მოტივაციიის მხრივაც იმდენად არეული სიტუაციააა რომ მბაპეს უნარები გამოუყენებელი რჩება. ვინისიუსის თამაში ვისაც მოგწონთ რავი, კაცი ბოლოს როდის მოატყუა და ის შეტევა გოლით დაასეულა არ მახსოვს, იმხელა თაბისუფლება ააქვს მოედანზე რო რავი. რეალი ზარალდება მაგით თორე კიარ გადავეკიდე მე ვინისიუსს , ამოწურა თავი და გასაყიდია სარფიანად თორე როდრიგო 2 გახდება 120 რო იხდიდნენ არ გაყიდეს და ახლა 70ში თუ გაიყიდა საკითხავია. იმაზე საუბარიც აღარ მაქვს რეალის რეპუტაციას როგორ ლახავს თავისი ხელების შლით, მსაჯთან კამათით, ყვითელი ბარათებით , რასიზმზე მანიპულირებით და 1000უაზრო საქციელით 

2018 დან 2021 წლამდე ,რაც რეალი იყო ეგეთი სუსტი რეალი მე არ მახსოვს.ნუ ,ალბათ 2007-1010 წლებში რომ იყო მაშინ.მანამდეც ჰქონდათ ჩავარდნები უბრალოდ ,ისეთი სახელები თამაშობდა რომ ყვიროდა უბრალოდ.პირადი ფანები იყვნენ ამ ფეხბურთელების ხალხი.რა მბაპეს უნარები ხდება გამოუყენებელი? ყველა ბოლო პასი მაგაზე გადის.რამდენ მომენტს ეგ აფუჭებს.მბაპე რომ მეტს გაიტანს მაგას რა დიდი ფილოსოფია უნდა.ან კიდე ამ კაზემირო კროოსი მოდრიჩს რო აწერ ვინიციუსის კარგად თამაშს დამისახელეთ ერთი 18 წლის ფეხბურთელი რეალის ისტორიაში ,რომელიც სუპერტარი გახდა პირდაპირ დაიმკვიდრა თავი, თან არა ესპანელი ხო მითუმეტეს.შენი პირადი შეხედულებები და რეალობა გეშლება ძმა ერთმანეთისგან. მბაპემ რა გააკეთა აი პროსტა,პსჟ-ში რა ქნა ,რაც იყო ,სად რომელ თამაშში რა ქნა.ვინარ ჰყავდა ,თუ ვინმე შეიძლებოდა ყოლოდა.2020ში რა მომენტები აფუჭა ფინალში ბაიერნთან.არმეგულება ფეხბურთელი ,ვინც დღეს ვინის სკამზე დაანებებს,მის პოზიციაზე.უბრალოდ,რამხელა განსხვავებაა იძლევა ეს კაცი ,მაგის არ დანახვა არ შეიძლება.მეკარის პრობლემაზე შენ არ წერ,დაცვის სიკლევეზე არ წერ,ნახევარდაცვის ჩაჯმაზე ვაფშე არავინ იღებთ ხმას და ვინიციუსი ყოფილა პრობლემა. ცვეტში რადიოში ხო აღარ ვუყურებთ ფეხბურთს ,რა დროა. ცოტა მასშტაბურად შეხედეთ საკითხს.


8

21 აპრილი 2026 16:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 70
21 აპრილი 2026 15:30, RONALDINHO says:
21 აპრილი 2026 15:21, Halamadrid17 says:
მბაპეს და ვინისიუსის რეალში მიღწევებს როგორ ადრი მეგობარო? ჯერ ერთი მბაპე მე2 სეზონია რეალშია და ვინისიუსი მე8, მერე მეორე ვინიაიუსს მოუწია კროოსი მოდრიჩი და კაზესთან პლიუს ბენზემა რამოსი ამ ხალხთან უმეტესი კარიერის ჩატარება და მოგვაგებია ძალიან ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია, როგორც მინიმიმ იმ ხალხის შეურაწყოფაა და მერე მესამე როგორც ფეხბუეთელი აფსოლიტურად ყველა კომპონენტში სჯობს მბაპე ვინისიუსს, აი რო შეხედავ მოედანზე თამაშის წაკითხვაა თუნდაც სისწრაფეე თუნდაც დარტყმაა და სწორი აზროვნება. მბაპე მარცხნიდან რო იდგეს რაც უდიდესი შეცდომაა რო არ აყენებენ ააწიოკებდა ფლანგს და ბევრად მეტ გოლს გაიტანდა ვიდრე ვინისიუსს გააქვს. ამ მომენტში გუნდში ტაქტიკურად და მოტივაციიის მხრივაც იმდენად არეული სიტუაციააა რომ მბაპეს უნარები გამოუყენებელი რჩება. ვინისიუსის თამაში ვისაც მოგწონთ რავი, კაცი ბოლოს როდის მოატყუა და ის შეტევა გოლით დაასეულა არ მახსოვს, იმხელა თაბისუფლება ააქვს მოედანზე რო რავი. რეალი ზარალდება მაგით თორე კიარ გადავეკიდე მე ვინისიუსს , ამოწურა თავი და გასაყიდია სარფიანად თორე როდრიგო 2 გახდება 120 რო იხდიდნენ არ გაყიდეს და ახლა 70ში თუ გაიყიდა საკითხავია. იმაზე საუბარიც აღარ მაქვს რეალის რეპუტაციას როგორ ლახავს თავისი ხელების შლით, მსაჯთან კამათით, ყვითელი ბარათებით , რასიზმზე მანიპულირებით და 1000უაზრო საქციელით 

2018 დან 2021 წლამდე ,რაც რეალი იყო ეგეთი სუსტი რეალი მე არ მახსოვს.ნუ ,ალბათ 2007-1010 წლებში რომ იყო მაშინ.მანამდეც ჰქონდათ ჩავარდნები უბრალოდ ,ისეთი სახელები თამაშობდა რომ ყვიროდა უბრალოდ.პირადი ფანები იყვნენ ამ ფეხბურთელების ხალხი.რა მბაპეს უნარები ხდება გამოუყენებელი? ყველა ბოლო პასი მაგაზე გადის.რამდენ მომენტს ეგ აფუჭებს.მბაპე რომ მეტს გაიტანს მაგას რა დიდი ფილოსოფია უნდა.ან კიდე ამ კაზემირო კროოსი მოდრიჩს რო აწერ ვინიციუსის კარგად თამაშს დამისახელეთ ერთი 18 წლის ფეხბურთელი რეალის ისტორიაში ,რომელიც სუპერტარი გახდა პირდაპირ დაიმკვიდრა თავი, თან არა ესპანელი ხო მითუმეტეს.შენი პირადი შეხედულებები და რეალობა გეშლება ძმა ერთმანეთისგან. მბაპემ რა გააკეთა აი პროსტა,პსჟ-ში რა ქნა ,რაც იყო ,სად რომელ თამაშში რა ქნა.ვინარ ჰყავდა ,თუ ვინმე შეიძლებოდა ყოლოდა.2020ში რა მომენტები აფუჭა ფინალში ბაიერნთან.არმეგულება ფეხბურთელი ,ვინც დღეს ვინის სკამზე დაანებებს,მის პოზიციაზე.უბრალოდ,რამხელა განსხვავებაა იძლევა ეს კაცი ,მაგის არ დანახვა არ შეიძლება.მეკარის პრობლემაზე შენ არ წერ,დაცვის სიკლევეზე არ წერ,ნახევარდაცვის ჩაჯმაზე ვაფშე არავინ იღებთ ხმას და ვინიციუსი ყოფილა პრობლემა. ცვეტში რადიოში ხო აღარ ვუყურებთ ფეხბურთს ,რა დროა. ცოტა მასშტაბურად შეხედეთ საკითხს.

წაკითხულს გააზრება უნდა აბსოლიტურად გეთანხმები რონალდინიო

მე დავწერე მოაგებინა ტიტულები და არა მოიგოთქო

2022 წლიდან დიახ ზუსტად რომ მოაგებინა მანამდე არ ვამბობ მანამდე ვინისიუსამდე უამრავი ფიგურა იყო რომლებიც ვინიზე მაგრებიც იყვნენ და ბევრად მნიშვნელოვანი პერსონები

2022 წლიდან დიახაც რომ ვინიმ მოაგებინა 2 ლიგა და 1 ლალიგა რეალს

უდისციპლინო რომ არის და დარტყმა რომ დასახვეწი აწვს ამაზე არ გედავებით მაგრამ ის არის ამ რეალში მბაპეს შემდეგ და მე ხაზი გავუსვი იმას რომ სანამ მბაპე მოვიდოდა ფაწტია მანამდე გუნდი ტიტულებს იგებდა და რაც მბაპე მოვიდა ზედიზედ მეორე სეზონინ0 ტიტული ეს ფაქტია და არ გამიკვირდება ზედიზედ მესამეც რომ უტიტულოდ დავასრულოთ


9

21 აპრილი 2026 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 105

2030 წელი: რეალს ისევ 15 ლიგა აქვს და 36 ლა ლიგა. ვინისიუსზე ცუდს იტყვი და 2030 შიც იტყვიან: სამაგიეროდ 2 ლიგა და 1 ლა ლიგა მოგვაგებინა!!!

ეე ბიჭოო გვახსოვს ყველას და ნუ იცით ხოლმე ხელზე დახვევა!!! და რა ვქნათ ეხლა, ყბელა თავისი სიყყვის მერე მადლობები ვუხადოდ წარსულისთვის და თვალი დავხუჭოთ ყველაფერზე? 

ვინისიუსზე დიდი ვარსკვლავები თამაშობდნენ ამ გუნდში და ვინისიუსზე მეტიც აქვთ გაკეთებული. მათი წასვლა გადავიტანე და როგორმე ამასაც გადავიტან! მსგავსი ხასიათი და მსგავსი დამოკიდებულება სხვებთან არავის არ ქონია!!! არავისთვის გადაუსვიათ თავზე ხელი ამდენჯერ და არავისთვის უპატიებიათ ამდენჯერ სიროობები!!!

არცერთი სხვა გუნდის ფანს არ უყვარს ვინისიუსი!!! რატომ არის სულ ის რასიზმის მსხვერპლი? რა დაილია ზანგები?? იმიტომ რომ მართლა მაიმუნია თავის ქცევებით. .....ყველას ეკამათება, ყველას ეჩხუბება, სულ მართალია ყველასთან!!!!

ვისაც მისი დარჩენა გინდათ ღმერთმა მშვიდობაში მოგახმაროთ....მაგრამ იცოდეთ რომ ეგ კაცი არასდროს არ შეიცვლება....აქამდე უნდა დაღვინებულიყო 



10

21 აპრილი 2026 16:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 70
21 აპრილი 2026 16:08, კილიან თარსი says:
21 აპრილი 2026 15:30, RONALDINHO says:
21 აპრილი 2026 15:21, Halamadrid17 says:
მბაპეს და ვინისიუსის რეალში მიღწევებს როგორ ადრი მეგობარო? ჯერ ერთი მბაპე მე2 სეზონია რეალშია და ვინისიუსი მე8, მერე მეორე ვინიაიუსს მოუწია კროოსი მოდრიჩი და კაზესთან პლიუს ბენზემა რამოსი ამ ხალხთან უმეტესი კარიერის ჩატარება და მოგვაგებია ძალიან ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია, როგორც მინიმიმ იმ ხალხის შეურაწყოფაა და მერე მესამე როგორც ფეხბუეთელი აფსოლიტურად ყველა კომპონენტში სჯობს მბაპე ვინისიუსს, აი რო შეხედავ მოედანზე თამაშის წაკითხვაა თუნდაც სისწრაფეე თუნდაც დარტყმაა და სწორი აზროვნება. მბაპე მარცხნიდან რო იდგეს რაც უდიდესი შეცდომაა რო არ აყენებენ ააწიოკებდა ფლანგს და ბევრად მეტ გოლს გაიტანდა ვიდრე ვინისიუსს გააქვს. ამ მომენტში გუნდში ტაქტიკურად და მოტივაციიის მხრივაც იმდენად არეული სიტუაციააა რომ მბაპეს უნარები გამოუყენებელი რჩება. ვინისიუსის თამაში ვისაც მოგწონთ რავი, კაცი ბოლოს როდის მოატყუა და ის შეტევა გოლით დაასეულა არ მახსოვს, იმხელა თაბისუფლება ააქვს მოედანზე რო რავი. რეალი ზარალდება მაგით თორე კიარ გადავეკიდე მე ვინისიუსს , ამოწურა თავი და გასაყიდია სარფიანად თორე როდრიგო 2 გახდება 120 რო იხდიდნენ არ გაყიდეს და ახლა 70ში თუ გაიყიდა საკითხავია. იმაზე საუბარიც აღარ მაქვს რეალის რეპუტაციას როგორ ლახავს თავისი ხელების შლით, მსაჯთან კამათით, ყვითელი ბარათებით , რასიზმზე მანიპულირებით და 1000უაზრო საქციელით 

2018 დან 2021 წლამდე ,რაც რეალი იყო ეგეთი სუსტი რეალი მე არ მახსოვს.ნუ ,ალბათ 2007-1010 წლებში რომ იყო მაშინ.მანამდეც ჰქონდათ ჩავარდნები უბრალოდ ,ისეთი სახელები თამაშობდა რომ ყვიროდა უბრალოდ.პირადი ფანები იყვნენ ამ ფეხბურთელების ხალხი.რა მბაპეს უნარები ხდება გამოუყენებელი? ყველა ბოლო პასი მაგაზე გადის.რამდენ მომენტს ეგ აფუჭებს.მბაპე რომ მეტს გაიტანს მაგას რა დიდი ფილოსოფია უნდა.ან კიდე ამ კაზემირო კროოსი მოდრიჩს რო აწერ ვინიციუსის კარგად თამაშს დამისახელეთ ერთი 18 წლის ფეხბურთელი რეალის ისტორიაში ,რომელიც სუპერტარი გახდა პირდაპირ დაიმკვიდრა თავი, თან არა ესპანელი ხო მითუმეტეს.შენი პირადი შეხედულებები და რეალობა გეშლება ძმა ერთმანეთისგან. მბაპემ რა გააკეთა აი პროსტა,პსჟ-ში რა ქნა ,რაც იყო ,სად რომელ თამაშში რა ქნა.ვინარ ჰყავდა ,თუ ვინმე შეიძლებოდა ყოლოდა.2020ში რა მომენტები აფუჭა ფინალში ბაიერნთან.არმეგულება ფეხბურთელი ,ვინც დღეს ვინის სკამზე დაანებებს,მის პოზიციაზე.უბრალოდ,რამხელა განსხვავებაა იძლევა ეს კაცი ,მაგის არ დანახვა არ შეიძლება.მეკარის პრობლემაზე შენ არ წერ,დაცვის სიკლევეზე არ წერ,ნახევარდაცვის ჩაჯმაზე ვაფშე არავინ იღებთ ხმას და ვინიციუსი ყოფილა პრობლემა. ცვეტში რადიოში ხო აღარ ვუყურებთ ფეხბურთს ,რა დროა. ცოტა მასშტაბურად შეხედეთ საკითხს.

წაკითხულს გააზრება უნდა აბსოლიტურად გეთანხმები რონალდინიო

მე დავწერე მოაგებინა ტიტულები და არა მოიგოთქო

2022 წლიდან დიახ ზუსტად რომ მოაგებინა მანამდე არ ვამბობ მანამდე ვინისიუსამდე უამრავი ფიგურა იყო რომლებიც ვინიზე მაგრებიც იყვნენ და ბევრად მნიშვნელოვანი პერსონები

2022 წლიდან დიახაც რომ ვინიმ მოაგებინა 2 ლიგა და 1 ლალიგა რეალს

უდისციპლინო რომ არის და დარტყმა რომ დასახვეწი აწვს ამაზე არ გედავებით მაგრამ ის არის ამ რეალში მბაპეს შემდეგ და მე ხაზი გავუსვი იმას რომ სანამ მბაპე მოვიდოდა ფაწტია მანამდე გუნდი ტიტულებს იგებდა და რაც მბაპე მოვიდა ზედიზედ მეორე სეზონინ0 ტიტული ეს ფაქტია და არ გამიკვირდება ზედიზედ მესამეც რომ უტიტულოდ დავასრულოთ

ტიპს მესი ნეიმარი ყავდა გუნდში და საფრანგეთის გარდა ვერავერი ვერ მოიგეს

ვინიმ კიდე ლუკას ვასკესთან ერთად მოიგო როგორც ლიგა ისე ლალიგა და ახლა რომ მბაპეა მთავარი პერსონა რეალში ამაზე ორი აზრი არ არსებობს და რეალს რომ ლიგა მოეგო ვინის კი არ მისცემდნენ ოქროს ბურთს არამედ მბაპეს და რაც მბაპეა გუნდში ზედიზედ მეორე სეზონი 0 ტიტული სანამ მბაპე მოვიდოდა მანამდე იყო ვინი და გუნდი ტიტულებს იგებდა

მე მბაპეს გარდა სხვა ყველაზე მთავარ დამნაშავეს ვერავის ვხედავ

ტრავმა რომ ჰწონდა და 3 ტური გამოტოვა რაც კი ითამაშა გუნდმა ყცელა მატჩი მოიგო დაბრუნდა თუ არა ან ფრე ვითამაშეთ ან წავაგეთ


11

21 აპრილი 2026 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 16:12, murtoreali777 says:

2030 წელი: რეალს ისევ 15 ლიგა აქვს და 36 ლა ლიგა. ვინისიუსზე ცუდს იტყვი და 2030 შიც იტყვიან: სამაგიეროდ 2 ლიგა და 1 ლა ლიგა მოგვაგებინა!!!

ეე ბიჭოო გვახსოვს ყველას და ნუ იცით ხოლმე ხელზე დახვევა!!! და რა ვქნათ ეხლა, ყბელა თავისი სიყყვის მერე მადლობები ვუხადოდ წარსულისთვის და თვალი დავხუჭოთ ყველაფერზე? 

ვინისიუსზე დიდი ვარსკვლავები თამაშობდნენ ამ გუნდში და ვინისიუსზე მეტიც აქვთ გაკეთებული. მათი წასვლა გადავიტანე და როგორმე ამასაც გადავიტან! მსგავსი ხასიათი და მსგავსი დამოკიდებულება სხვებთან არავის არ ქონია!!! არავისთვის გადაუსვიათ თავზე ხელი ამდენჯერ და არავისთვის უპატიებიათ ამდენჯერ სიროობები!!!

არცერთი სხვა გუნდის ფანს არ უყვარს ვინისიუსი!!! რატომ არის სულ ის რასიზმის მსხვერპლი? რა დაილია ზანგები?? იმიტომ რომ მართლა მაიმუნია თავის ქცევებით. .....ყველას ეკამათება, ყველას ეჩხუბება, სულ მართალია ყველასთან!!!!

ვისაც მისი დარჩენა გინდათ ღმერთმა მშვიდობაში მოგახმაროთ....მაგრამ იცოდეთ რომ ეგ კაცი არასდროს არ შეიცვლება....აქამდე უნდა დაღვინებულიყო 


ერთი სხვა გუნდის ფანი მითხარი რონალდო რომ უყვარდა,ერთი.მანჩესტერის გარდა.მაგ ვინიციუსმა ყველა მაგ გუნდს დედა მოუ....ნა და ობიექტურად კიდე რეალი ყველას ეზიზღება ,შესაბამისად ,რეალის იმ ფეხბურთელზე მოდის ბულინგი და ზიზღი ვინც წამყვანი ფეხბურთელია.იგივე იყო რამოსზეც,ტიპი იმენა ყველას მაგიტო ძულდა.კიდე შენ თუ ძმა მთავარ პრობლემად ვინის ხედავ და გუნდის დაცვით და  და ნახევარდაცვის პრობლემებს ვერ ხედავ ან არ გაქ მეტი საფეხბურთო ცოდნა ან დანახვა არ გინდა ეგ არი და ეგ.თორე ვინიციუსის მაგარ ფეხბურთელებს რო უთამაშიათ რეალში ეს ვიცით ისედაც.ისე კიდე 2 ლალიგა მოუტანა ვინიმ.ერთი არ მოუტანია.  2020შიც მოიგო რეალმა ,მარა ვინიციუსის როლი არ იყო დიდი და პირად წარმატებას არ ვუთვლი,თორე ბევრი მაგასაც ჩაუთვლიდა. ერთ რამეს გეტყვი .კაი ვინიციუსის პრობლემა.კიდე ვისი ბრალია მაშინ?

ბაიერნთან პირველ თამაშში იმ გამაზულს მომენტის გარდა თუ ვინმე მეტყვის რა გააფუჭა ვინიციუსმა ბაზარია რ არი.გააფუჭა კი ის მომენტი .კვარას აგერ სულ 13 გოლი აქ ჯამში სეზონში გატანილი.უბრალოდ ეს პოზიცია ისეთია ,რომ ფიზიკურად ბევრს ვერ გაიტან.შენ სხვას უქმნი.რომც მონაწილეობა არ მიიღო კომბინაციაში. სულ 2 კაცი გეტამაშება და რიცხობრივი უპირატესობას იღებს ამით გუნდი.თქვენ არ გესმით ამდენი ცოდნა ან არ გაქვთ ან არ გინდათ გაიგოთ და რა ვქნა .ქართულად ვწერ ,სხვა ენაზე ვერ დავწერ ასე გამართულად ჩემს აზრს.


12

21 აპრილი 2026 16:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 188

ფაქტებს რო ალაგებთ სასტავი, მბაპეს მოსვლის მერეო აირიაო, მბაპეს მოსვლის მერე კიარა კროოსის წასვლის მერე, ეგ კაცი იყო ყველაფერი გუნდში, დღესაც მისი წავსლის მერეც მთაბარი პრობლემა გუნდში არის მოეედნის ცენტრში ბურთის დამჭერი და ტემპის გამკონტროლებელი კაცი, ეგაა პრობლემა მოუგვარებელი თორე მბაპე და ვინისიუსი სხვწბთან შედარწბით ნებისმიერ შემთვევაში ბევრს აკეთებენ რათქმაუნდა. კროოსი რო გვყოლოდა შარშან ან წელს მინიმუმ 1 ტიტულს მოვიგებდით, მინიმუმს ვამბობ. ვინისიუსმა თავისით მოუკლო თამაშს, გაზარმაცდა თუ რაა არვიცი, უბრალოდ აქცენტი სხვა რამეზე გადაიტანა, ჩხუბი, ბარათები , რასიზმის საკითხი და ასე შემდეგ. და მართლა და მართლა რაის ვინისიუსი რაა… იმენა კომიკურია… ვინისიუსი და დემბელე არიან უძაღლო ქვეყამაში კატებს აყეფებდნენო ისეთები. ფეხბურთს დედა რო აღარ ყავს ეგ ფაქტია, ნეიმარი ვინისიუსთან შედარებით პელეა მარა ტიპმა 1 ოქროს ბურთიც ვერ მოიგო ისეთ ეპოქაში თამაშობდა და ამას როდრისთან უწევდა კონკურენცია, ფაქტი ფაქტად უკვე კომიკურია


13

21 აპრილი 2026 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 70

დღეს სტადიონზე ფანების სტვენას და თეთრი ცხვირსახოცების ფრიალს ველი

ვინისაც უნდა უსტვინონ და მბაპესაც


პერესის საწინააღმდეგო ბანერებიც თუ იქნება საერთოდ კამფეტ


14

21 აპრილი 2026 16:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 16:25, Halamadrid17 says:

ფაქტებს რო ალაგებთ სასტავი, მბაპეს მოსვლის მერეო აირიაო, მბაპეს მოსვლის მერე კიარა კროოსის წასვლის მერე, ეგ კაცი იყო ყველაფერი გუნდში, დღესაც მისი წავსლის მერეც მთაბარი პრობლემა გუნდში არის მოეედნის ცენტრში ბურთის დამჭერი და ტემპის გამკონტროლებელი კაცი, ეგაა პრობლემა მოუგვარებელი თორე მბაპე და ვინისიუსი სხვწბთან შედარწბით ნებისმიერ შემთვევაში ბევრს აკეთებენ რათქმაუნდა. კროოსი რო გვყოლოდა შარშან ან წელს მინიმუმ 1 ტიტულს მოვიგებდით, მინიმუმს ვამბობ. ვინისიუსმა თავისით მოუკლო თამაშს, გაზარმაცდა თუ რაა არვიცი, უბრალოდ აქცენტი სხვა რამეზე გადაიტანა, ჩხუბი, ბარათები , რასიზმის საკითხი და ასე შემდეგ. და მართლა და მართლა რაის ვინისიუსი რაა… იმენა კომიკურია… ვინისიუსი და დემბელე არიან უძაღლო ქვეყამაში კატებს აყეფებდნენო ისეთები. ფეხბურთს დედა რო აღარ ყავს ეგ ფაქტია, ნეიმარი ვინისიუსთან შედარებით პელეა მარა ტიპმა 1 ოქროს ბურთიც ვერ მოიგო ისეთ ეპოქაში თამაშობდა და ამას როდრისთან უწევდა კონკურენცია, ფაქტი ფაქტად უკვე კომიკურია

მარადონას დროს სულაქველიძე ედგა პერსონალურად.ერთი კაცი.აფინტავებდა იმ ერთ კაცს და ეგ იყო ტაქტიკურად იმ დროინდელი ფეხბურთი.დღეს ყველა მეტრი ათვისებულია მოედნის.2-3 კაცი ეთამაშება კვარას ,ვინის.მე მარადონას არ ვაკნინებ,86 წლის მსოფლიოს ჰაილაითები რომ ნახო მაგის 7 თამაშის , ბევრ ფეხბურთელს კარიერაში არ ექნება ჯამში წგეთი დონე.მარა მაგ  დროს ერთი კაცი ეთამაშებოდა პერსონალურად და მეორე 4-5 მეტრის გავლის შემდეგ ხვდებოდა.დღეს სხვა ფეხბურთია.ისე ცნობისთვის მაგ ნეიმარს სუარესი -მესი ჰყავდა და ერთი ლიგა იყო მაგათი მაქსიმუმი.არათუ ფინალში ,ნახარფინალშიც არ გასულან ერთად ,მაგის გარდა.პსჟ-ში ვინ არ ჰყავდა,მარა ამ ვითომ ტრამვა ჰქონდა ან ტრაკით ახორციელებდნენ ძირს,მეოთხედფინალი ჰქონდა სანატრელი.არ იცით თქვენ დაფასება წარმატებული ფეხბურთელის.არ მესმის,ვინიციუსს ესეთი ტრამვისკენ მიდრეკილი ნეიმარი ,პახოდუ დისციპლინო როგორ უნდა ამჯობინო.

 კარლოსის წასვლა პრობლემურია.დაირღვა ბალანსი კი,მარა მაგის გარდა ვერანაირ პრობლემას ვერ ხედავ? ასენსიოს -ჰუისენით რომ თამაშობს გუნდი ,იმ გუნდს რა შედეგი უნდა მოთხოვო. ყველა ძირითადის მცველი (კარვახალი,მილიტაო,მენდი,რუდიგერი ,ტრენტი ნახევარ სეზონზე მეტი ტრამვირებულები იყვნენ.პლიუს ამათ ბელინგემი.ფეხბრუთი არის 11-11 ზე. 21 საუკუნეა ,2026 წელი .არ არის ის დრო ერთმა კაცმა ამდენი კლით ყველას მოუგოს.მარადანაც რომ გააცოცხლოს 25 წლის სსხეული მიცე ,ისიც ვერაფერს იზამს . 


15

21 აპრილი 2026 16:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 188
21 აპრილი 2026 16:38, RONALDINHO says:
21 აპრილი 2026 16:25, Halamadrid17 says:

ფაქტებს რო ალაგებთ სასტავი, მბაპეს მოსვლის მერეო აირიაო, მბაპეს მოსვლის მერე კიარა კროოსის წასვლის მერე, ეგ კაცი იყო ყველაფერი გუნდში, დღესაც მისი წავსლის მერეც მთაბარი პრობლემა გუნდში არის მოეედნის ცენტრში ბურთის დამჭერი და ტემპის გამკონტროლებელი კაცი, ეგაა პრობლემა მოუგვარებელი თორე მბაპე და ვინისიუსი სხვწბთან შედარწბით ნებისმიერ შემთვევაში ბევრს აკეთებენ რათქმაუნდა. კროოსი რო გვყოლოდა შარშან ან წელს მინიმუმ 1 ტიტულს მოვიგებდით, მინიმუმს ვამბობ. ვინისიუსმა თავისით მოუკლო თამაშს, გაზარმაცდა თუ რაა არვიცი, უბრალოდ აქცენტი სხვა რამეზე გადაიტანა, ჩხუბი, ბარათები , რასიზმის საკითხი და ასე შემდეგ. და მართლა და მართლა რაის ვინისიუსი რაა… იმენა კომიკურია… ვინისიუსი და დემბელე არიან უძაღლო ქვეყამაში კატებს აყეფებდნენო ისეთები. ფეხბურთს დედა რო აღარ ყავს ეგ ფაქტია, ნეიმარი ვინისიუსთან შედარებით პელეა მარა ტიპმა 1 ოქროს ბურთიც ვერ მოიგო ისეთ ეპოქაში თამაშობდა და ამას როდრისთან უწევდა კონკურენცია, ფაქტი ფაქტად უკვე კომიკურია

მარადონას დროს სულაქველიძე ედგა პერსონალურად.ერთი კაცი.აფინტავებდა იმ ერთ კაცს და ეგ იყო ტაქტიკურად იმ დროინდელი ფეხბურთი.დღეს ყველა მეტრი ათვისებულია მოედნის.2-3 კაცი ეთამაშება კვარას ,ვინის.მე მარადონას არ ვაკნინებ,86 წლის მსოფლიოს ჰაილაითები რომ ნახო მაგის 7 თამაშის , ბევრ ფეხბურთელს კარიერაში არ ექნება ჯამში წგეთი დონე.მარა მაგ  დროს ერთი კაცი ეთამაშებოდა პერსონალურად და მეორე 4-5 მეტრის გავლის შემდეგ ხვდებოდა.დღეს სხვა ფეხბურთია.ისე ცნობისთვის მაგ ნეიმარს სუარესი -მესი ჰყავდა და ერთი ლიგა იყო მაგათი მაქსიმუმი.არათუ ფინალში ,ნახარფინალშიც არ გასულან ერთად ,მაგის გარდა.პსჟ-ში ვინ არ ჰყავდა,მარა ამ ვითომ ტრამვა ჰქონდა ან ტრაკით ახორციელებდნენ ძირს,მეოთხედფინალი ჰქონდა სანატრელი.არ იცით თქვენ დაფასება წარმატებული ფეხბურთელის.არ მესმის,ვინიციუსს ესეთი ტრამვისკენ მიდრეკილი ნეიმარი ,პახოდუ დისციპლინო როგორ უნდა ამჯობინო.

 კარლოსის წასვლა პრობლემურია.დაირღვა ბალანსი კი,მარა მაგის გარდა ვერანაირ პრობლემას ვერ ხედავ? ასენსიოს -ჰუისენით რომ თამაშობს გუნდი ,იმ გუნდს რა შედეგი უნდა მოთხოვო. ყველა ძირითადის მცველი (კარვახალი,მილიტაო,მენდი,რუდიგერი ,ტრენტი ნახევარ სეზონზე მეტი ტრამვირებულები იყვნენ.პლიუს ამათ ბელინგემი.ფეხბრუთი არის 11-11 ზე. 21 საუკუნეა ,2026 წელი .არ არის ის დრო ერთმა კაცმა ამდენი კლით ყველას მოუგოს.მარადანაც რომ გააცოცხლოს 25 წლის სსხეული მიცე ,ისიც ვერაფერს იზამს . 

რატომ გადაწყვიტე რომ რეალის უტიტულობას მხოლოდ ვინისიუსს ვაბრალებ? აქვე ჩამოგითვლი ხალხს ვინც წასასვლელია ჩემი აზრით, ვინისიუსი როდრიგო კამავინგა სებალოსი ფრან გარსია ასენსიო , მასტანტუანო და გონსალო არენდით. ამათგან კამავინგას და როდრიგოსაც საკმაოდ დიდი წვრილი აქვთ ეგრე ჩვენს წარმსტებულ ლიგიან სეზონებში მარა მე ამ მომენტში და ბოლო ორი სეზონის გატვალისწინებით გამომაქ დაკსვნები და ვამბობ დროა წავიდნენ მეთქი. რეალი არაა კლუბი სადაც წარსული დიდების გამო აწმყოში გაგაჩერებენ თუ არ ხარ შესაბამის დონეზე. დაფასება და ჩახუტება ვიცი საქმის იქით, როცა 10-12 მილოონს იღებ ხელფასს წელიწადში ეგ შენი საქმეა რო ითამაშო ისე როგორ ხელფასსაც იღებ. 2 წელია რო ხელფასს იღებენ და 1 ტიტული არ მოუგია გუნდს მაგაზე არ წუხარ და გაშვებაზწ წუხარ? რეალის ფანი ხარ თუ ვინისიუსიის პერსონალურად. ეგ სსსტავი ვინც ჩამოვთვალე ამოწურა ყველამ თაბი და გასაყიდია, ახლების გარდა….. ეგრე კარვახალს იმდენი აქ გაკეთებული გუნდისთბის ტიპს 6 ლიგა აქ მოგებული ვინისიუსს არ დაესიზმრება მარა ვფიქრობ კარვამაც უნდა დაგვტოვოს ასაკიდან და ტრავმებიდან გამომდინარე. აბა მოდრიჩი რატო გავუშვით დაფასება თუ შეილებოდა ? ან რონალდოს დაბრუნებაზე რო იყო საუბარი რატო თქვა პწრეესმა უარი ? დაფასება ეგ იქნებოდა თუ იქნრბოდა. აშკარად რეალის პოლიტიკის აზრზე არაა ზოგი და ვერ ხვდება რა კლუბს ,,გულშემატკივრობს”.


16

21 აპრილი 2026 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 16:55, Halamadrid17 says:
რატომ გადაწყვიტე რომ რეალის უტიტულობას მხოლოდ ვინისიუსს ვაბრალებ? აქვე ჩამოგითვლი ხალხს ვინც წასასვლელია ჩემი აზრით, ვინისიუსი როდრიგო კამავინგა სებალოსი ფრან გარსია ასენსიო , მასტანტუანო და გონსალო არენდით. ამათგან კამავინგას და როდრიგოსაც საკმაოდ დიდი წვრილი აქვთ ეგრე ჩვენს წარმსტებულ ლიგიან სეზონებში მარა მე ამ მომენტში და ბოლო ორი სეზონის გატვალისწინებით გამომაქ დაკსვნები და ვამბობ დროა წავიდნენ მეთქი. რეალი არაა კლუბი სადაც წარსული დიდების გამო აწმყოში გაგაჩერებენ თუ არ ხარ შესაბამის დონეზე. დაფასება და ჩახუტება ვიცი საქმის იქით, როცა 10-12 მილოონს იღებ ხელფასს წელიწადში ეგ შენი საქმეა რო ითამაშო ისე როგორ ხელფასსაც იღებ. 2 წელია რო ხელფასს იღებენ და 1 ტიტული არ მოუგია გუნდს მაგაზე არ წუხარ და გაშვებაზწ წუხარ? რეალის ფანი ხარ თუ ვინისიუსიის პერსონალურად. ეგ სსსტავი ვინც ჩამოვთვალე ამოწურა ყველამ თაბი და გასაყიდია, ახლების გარდა….. ეგრე კარვახალს იმდენი აქ გაკეთებული გუნდისთბის ტიპს 6 ლიგა აქ მოგებული ვინისიუსს არ დაესიზმრება მარა ვფიქრობ კარვამაც უნდა დაგვტოვოს ასაკიდან და ტრავმებიდან გამომდინარე. აბა მოდრიჩი რატო გავუშვით დაფასება თუ შეილებოდა ? ან რონალდოს დაბრუნებაზე რო იყო საუბარი რატო თქვა პწრეესმა უარი ? დაფასება ეგ იქნებოდა თუ იქნრბოდა. აშკარად რეალის პოლიტიკის აზრზე არაა ზოგი და ვერ ხვდება რა კლუბს ,,გულშემატკივრობს”.

რომელ წლიანი ხარ? ამის იმიტომ გეკითხები ,რომ მაგ ლოგიკით სერხიო რამოსი კაი ხნის გაშვებული უნდა ყოლოდა რეალს,იმდენჯერ დააღალატა გუნდი.ვინიციუსის პერსონალური ფანი არ ვარ,თუმცა არ შემადგენლობიდან ყველაზე მეტად მევასება.ფეხბურთის ყურება მაშინ დავიწყე ვინიციუსი 2 წლის რომ იყო.ყველა მახსოვს.აი ყველა 21 საუკუნეში რეალში ვინ რა ქნა,საკუთარი თვალით მაქ ნანახი . შენ რასაც ამ ამბობ ,ეს წავიდეს ის წავიდესო.ეგ ხალხი ძირითადს მაინც არ თამაშობს.პრობლემა იყო ტრამვები.რა უნდა მოთხოვო შედეგი იმ გუნდს გელოდები მითხარი,რომელსაც თვე ძირითადის მცველი ჰყავს ნახევარი სეზონზე მეტი ტრამვირებული.მიპასუხე ამ კითხვაზე.პლიუს ყველაზე ძლიერი ფეხბურთელი-მეკარე არ ჰყავს ყველაზე მნიშვნელოვან 2 თამაშში.თუ დამისახელეთ ვინიციუსის 3 კარგ ფეხბურთელს ამ 2 სეზონში ხმას არ ამოვიღებ.ან ვინ მოგყავთ მის მაგივრად.ან კიდე მბაპემ რა ლოგიკით უნდა ითამაშოს მაგის პოზიციაზე ,როცა ნაკრებშიც კი არ თამაშობს მანდ.იქ უბრალოდ სისტემაა აწყობილი და 3 შემადგენლობა ჰყავს ძირითადის.წავიდეს ვინიციუსი ,მოვიდეს კეინი კაი ბატონო,მარა ეგ არ მოხდება არასდროს.ვინ მოგყავთ ,ვერ დამისახელებთ .კვარას არავინ გამოუშვებს . კიდე ენრიკეს სიტყვებია -მბაპე რაც წავიდა აწი 11-ვე ფეხბურთელს მე ვაკონტროლებო და აწი შედეგიც მოვაო.ნეიმარი ახსენეთ  აქ და მაგ ნეიმარის სიტყვებიც გეცოდინება მბაპეს ეგოზე .  იტოკში არგუმენტები არ გაქვთ და აქეთ მასწავლით რა როგორაა.არ ვარ მე წინააღმდეგი განსხვავებული აზრის.უბრალოდ არგუმენტი არ ჩანს .


17

21 აპრილი 2026 17:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 649

კიდე ვერ მომინელებია როგორ გამოვარდით ამ ბაიერნთან, 3 გოლი გავიტანეთ მიუნხენში და მაინც წავაგეთ, პერესის ადგილას იმ საღამოსვე გავუშვებდი ამ მზე არბელოას.


18

21 აპრილი 2026 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 279
21 აპრილი 2026 16:25, Halamadrid17 says:

ფაქტებს რო ალაგებთ სასტავი, მბაპეს მოსვლის მერეო აირიაო, მბაპეს მოსვლის მერე კიარა კროოსის წასვლის მერე, ეგ კაცი იყო ყველაფერი გუნდში, დღესაც მისი წავსლის მერეც მთაბარი პრობლემა გუნდში არის მოეედნის ცენტრში ბურთის დამჭერი და ტემპის გამკონტროლებელი კაცი, ეგაა პრობლემა მოუგვარებელი თორე მბაპე და ვინისიუსი სხვწბთან შედარწბით ნებისმიერ შემთვევაში ბევრს აკეთებენ რათქმაუნდა. კროოსი რო გვყოლოდა შარშან ან წელს მინიმუმ 1 ტიტულს მოვიგებდით, მინიმუმს ვამბობ. ვინისიუსმა თავისით მოუკლო თამაშს, გაზარმაცდა თუ რაა არვიცი, უბრალოდ აქცენტი სხვა რამეზე გადაიტანა, ჩხუბი, ბარათები , რასიზმის საკითხი და ასე შემდეგ. და მართლა და მართლა რაის ვინისიუსი რაა… იმენა კომიკურია… ვინისიუსი და დემბელე არიან უძაღლო ქვეყამაში კატებს აყეფებდნენო ისეთები. ფეხბურთს დედა რო აღარ ყავს ეგ ფაქტია, ნეიმარი ვინისიუსთან შედარებით პელეა მარა ტიპმა 1 ოქროს ბურთიც ვერ მოიგო ისეთ ეპოქაში თამაშობდა და ამას როდრისთან უწევდა კონკურენცია, ფაქტი ფაქტად უკვე კომიკურია

RA KROSIS MERE VER NAXET SITISTAN LIMONAS GARESHE TAMASHS? SU SXVA GUNDIA


19

21 აპრილი 2026 18:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 121
21 აპრილი 2026 16:15, კილიან თარსი says:
ტიპს მესი ნეიმარი ყავდა გუნდში

მაგ ტიპს რო მესი ყვეიმრი ყავდა გუნდში მარტო მბაპე ათრევდა მაგ პესეჟეს, რეალთანაც მბაპპე თამაშობდა ორივე თამაში, მესი და ყვეიმარი იდგნენ ღლეებსავით 90 წუთი


20

21 აპრილი 2026 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 362

აქ ვინის მიტირიან გეგონება მაგის წასვლით რამე დაგვაკლდება : დ

ამ ეტაპზე ამოწურა თავისი შესაძლებლობები რეალში , ბრმა უნდა იყო ამას რომ ვერ ხედავდე.

მადლობა და ნახვამდის , რა პრობლემაა?


21

21 აპრილი 2026 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 188
21 აპრილი 2026 18:50, I AM MADRID says:

აქ ვინის მიტირიან გეგონება მაგის წასვლით რამე დაგვაკლდება : დ

ამ ეტაპზე ამოწურა თავისი შესაძლებლობები რეალში , ბრმა უნდა იყო ამას რომ ვერ ხედავდე.

მადლობა და ნახვამდის , რა პრობლემაა?

არა მან ხომ 2 ლიგა მოგვაგებინა :დ იმ ფეხბურგის დედა მოვტყ ან ვინისიუსი რომ გუნდს ლიგას მოაგენინებს, ტიპი კარისკენ რო ურტყამს გეგონება ფეხი უნდა ამოიგდოსო, იმენა უშნოა, არც ესთეტიკა არც რამე. დარტყმა ვერ ისწავლ 25 წლისაა და რონალდოს ადრის სასტავი :დ რაის ვინისიუსი მართლა და მართლა, რაის ვინისიუსი.  იმენა სიმახინჯეა ფწხბურთის ეგ. კომბინირებულ ფეხბურთში ვაბშე 0. ტიპი იმდენჯერ კარგავს 1 თამაშში ბურთს რო მაგდენჯერ დოკუ რო დოკუა იმან სცაფოს უფრო მაღალი პროცენტი ექნება დრიბლინგის, თავში ავარდნილი აქ და თავი რონალდინიო გონია. ნაკრებში ჩანს რეალურად რა დონეცაა , კროოსი და ბენზემა რო არ ყავს კია ჩაჯმული იქ, აქაც კროოსი რაც წავიდა ამის ფეხბურთიც წავიდა, ხელით აღარავინ ანიშნებს სად უნდა შეირბინოს და სად აჩქარდეს. ტიპები იცავენ როჟას რომელიც 80წუთზე დასეირნობს როცა ბავარიას ეთამაშება მისი გუნდი ლიგის 4 ედ ფინალში. ტეხაავსსს


22

21 აპრილი 2026 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 801

მოურინიოს მოსვლა მაგიტო გაასწორებს რო ყვერე*ით დაკიდებს კამანდას,პარპაშს დაასრულებს))) მარა სხვა თვალსაზრისით რო შევხედოთ იმდენი გუნდიდან არის გამოგდებული აღარ ვითვლი უკვე,არამგონია მაგამ რამე ტაქტიკური და გამართული ფეხბურთი გვათამაშოს.


23

21 აპრილი 2026 20:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 85

Isetebs weren Interis gulshematkivrebi unda iyvnen aq myopebis 70 procenti. 


24

21 აპრილი 2026 21:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 801

აუ ბიჭო, მართლა რა ხდება. თუ ვინმე თქვენს მოსაზრებას არ ეთანხმება, ეგრევე იწყება საუბარი, რომ ფეხბურთი არ ესმის, რადიოში უნდა უყუროს და ცსკა მოსკოვის ფანი უნდა იყოს და მსგავსი რაღაცები. თუ ვიღაცას ვინისიუსი ურჩევნია და სხვას დენის სუარესი, ეს საერთოდ არ ნიშნავს იმას, რომ ასეთ კომენტარებს უნდა წერდეთ.ჯობია ცოტა უფრო მშვიდად მივუდგეთ ყველაფერს და ერთმანეთის აზრს პატივი ვცეთ. ყველას თავისი ხედვა აქვს და ეს სრულიად ნორმალურია. არავის არავისზე ნაკლებად არ უყვარს ფეხბურთი ან საკუთარი კლუბი, უბრალოდ განსხვავებულად უყურებს თამაშს. სწორედ ეს განსხვავებული აზრები ხდის ფეხბურთს უფრო საინტერესო და ცოცხალს.




25

21 აპრილი 2026 21:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 21:26, Erik Lamela says:

აუ ბიჭო, მართლა რა ხდება. თუ ვინმე თქვენს მოსაზრებას არ ეთანხმება, ეგრევე იწყება საუბარი, რომ ფეხბურთი არ ესმის, რადიოში უნდა უყუროს და ცსკა მოსკოვის ფანი უნდა იყოს და მსგავსი რაღაცები. თუ ვიღაცას ვინისიუსი ურჩევნია და სხვას დენის სუარესი, ეს საერთოდ არ ნიშნავს იმას, რომ ასეთ კომენტარებს უნდა წერდეთ.ჯობია ცოტა უფრო მშვიდად მივუდგეთ ყველაფერს და ერთმანეთის აზრს პატივი ვცეთ. ყველას თავისი ხედვა აქვს და ეს სრულიად ნორმალურია. არავის არავისზე ნაკლებად არ უყვარს ფეხბურთი ან საკუთარი კლუბი, უბრალოდ განსხვავებულად უყურებს თამაშს. სწორედ ეს განსხვავებული აზრები ხდის ფეხბურთს უფრო საინტერესო და ცოცხალს.



ბებერ ,ჩემ თავზე მე არ მივიღებ ,ვინც არ უნდა  ირიბად რამე რეპლიკა ისროლოს,ზოგადად ეგ იმის გამოხატულებაა ,რომ განსხვავებულ აზრს ვერ ეწინააღმდეგები და ასეთ დონეზე დაჰყავს საუბარი ,ვინაიდან-შანსი არ გაქვს შენი აზრი არგუმენტირებულად დაამტკიცო. ბოლო წლები საერთოდ აღარ ვწერდი საიტზე ,უბრალოდ ,ახლა ისეთი პერიოდი მაქ ცხოვრებაში თავისუფალი დრო გამომიჩნდა და თან ისეთები იწერებოდა ,რომ ვიფიქრე ,რომ ავუხსნი ვინმეს რამესტქო ,მარა როგორც ვხედავ აზრი არ აქ.არა იმიტომ ,რომ ვინმეს ვაიძულებ ,ჩემი აზრის გაითვალისწინოს ,არამედ იმიტომ,რომ საერთოდ ფეხბურთის ელემენტარული ანალიტიკური ცოდნა არ ჩანს ბევრისგან.


26

21 აპრილი 2026 22:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 801
21 აპრილი 2026 21:42, RONALDINHO says:
ბებერ ,ჩემ თავზე მე არ მივიღებ ,ვინც არ უნდა  ირიბად რამე რეპლიკა ისროლოს,ზოგადად ეგ იმის გამოხატულებაა ,რომ განსხვავებულ აზრს ვერ ეწინააღმდეგები და ასეთ დონეზე დაჰყავს საუბარი ,ვინაიდან-შანსი არ გაქვს შენი აზრი არგუმენტირებულად დაამტკიცო. ბოლო წლები საერთოდ აღარ ვწერდი საიტზე ,უბრალოდ ,ახლა ისეთი პერიოდი მაქ ცხოვრებაში თავისუფალი დრო გამომიჩნდა და თან ისეთები იწერებოდა ,რომ ვიფიქრე ,რომ ავუხსნი ვინმეს რამესტქო ,მარა როგორც ვხედავ აზრი არ აქ.არა იმიტომ ,რომ ვინმეს ვაიძულებ ,ჩემი აზრის გაითვალისწინოს ,არამედ იმიტომ,რომ საერთოდ ფეხბურთის ელემენტარული ანალიტიკური ცოდნა არ ჩანს ბევრისგან.

საწყენი ფაქტია ნამდვილად, რომ ერთმანეთის აზრის გათვალისწინება და ჯანსაღი კამათი არგუმენტების ფარგლებში აღარ ხდება. თუ სხვანაირად ფიქრობ, ეგრევე მარტივად გიშორებენ ფრაზით „ფეხბურთი არ გესმის“ და ამით სრულდება ყველაფერი.მახსოვხარ ძველი კარგი დროიდან, როცა ჰალა მადრიდი მართლა ჰალა მადრიდი იყო. მაშინ თითქოს ოჯახივით ვიყავით, დილამდე ვისხედით ამ საიტზე, ვსაუბრობდით, გუნდს განვიხილავდით და ფეხბურთით ვტკბებოდით. მოკლედ, ძალიან კარგი დრო იყო.ახლა უკვე სულ სხვა გარემოა, მაგრამ რა ვქნა, იმ სასიამოვნო მოგონებებს ვერ ვივიწყებ და მაინც ვცდილობ, დრო გამოვნახო და აქ შემოვიდე. წარმატებები ცხოვრებაში, კარგი კაცი ხარ.




27

21 აპრილი 2026 22:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 158

არც ვინიუსი წავა და არც მბაპეს გაუშვებენ სამწუხაროდ, მაგაზე დავას აზრი არ აქვს, მთავარია სხვა პოზიციები გააძლიერონ კარგად


28

22 აპრილი 2026 00:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 460

მაგარი თამაშია რა დატკბებით ყურები არაფელი აგარ დარჩათ და მაინც რას თამაშობენ ალვეში გვჯობია.გუნდში რომ ბევრი რამ შესაცვლელია ეტყობა საშინელ ფორმაშია ყველა


29

22 აპრილი 2026 00:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 158

მურიქს მბაპეზე მეტი გოლი აქვს გატანილი ლა ლიგაში პენალტებს თუ არ ჩავთვლით, ცოტა მოუმატოს კუმ თორე პიჩიჩის გარეშეც რჩება რეალი


30

22 აპრილი 2026 00:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 121

ესეიგი მილიტაო რა ძაან მაგარია რეალის ყველა მცველს ჯობია მარა აზრი? გასაყიდია რა ძაან შუშა


31

22 აპრილი 2026 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 188

ვინისიუსს რო დაიცავ კაცი :დ ტიპი 0იაა. საჯარიმოსთან მიდის და აზრზე არაა რა ქნას


32

22 აპრილი 2026 01:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
22 აპრილი 2026 01:21, Halamadrid17 says:

ვინისიუსს რო დაიცავ კაცი :დ ტიპი 0იაა. საჯარიმოსთან მიდის და აზრზე არაა რა ქნას

ნამდვილად.


33

22 აპრილი 2026 01:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22

მსურს მოგილოცოთ მადრიდისტებო ეს დიდებული გამარჯვება.მინდა გითხრათ რომ ხვალ თუ პუტები სელტასთან ქულებს დაკარგავენ,ალვარო არბელოა ყველაფერს გააკეთებს იმისთვის რომ ბოლომდე ვიბრძოლოთ ჩემპიონობისთვის.


34

22 აპრილი 2026 01:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203
21 აპრილი 2026 22:07, Erik Lamela says:
საწყენი ფაქტია ნამდვილად, რომ ერთმანეთის აზრის გათვალისწინება და ჯანსაღი კამათი არგუმენტების ფარგლებში აღარ ხდება. თუ სხვანაირად ფიქრობ, ეგრევე მარტივად გიშორებენ ფრაზით „ფეხბურთი არ გესმის“ და ამით სრულდება ყველაფერი.მახსოვხარ ძველი კარგი დროიდან, როცა ჰალა მადრიდი მართლა ჰალა მადრიდი იყო. მაშინ თითქოს ოჯახივით ვიყავით, დილამდე ვისხედით ამ საიტზე, ვსაუბრობდით, გუნდს განვიხილავდით და ფეხბურთით ვტკბებოდით. მოკლედ, ძალიან კარგი დრო იყო.ახლა უკვე სულ სხვა გარემოა, მაგრამ რა ვქნა, იმ სასიამოვნო მოგონებებს ვერ ვივიწყებ და მაინც ვცდილობ, დრო გამოვნახო და აქ შემოვიდე. წარმატებები ცხოვრებაში, კარგი კაცი ხარ.

გაიხარე, ძმაო. ასევე შენც წარმატებები.ნამდვილად ადრე ბევრად ჯანსაღი მსჯელობა მიდიოდა.უფრო ესმოდა ხალხს ფეხბურთი . ისეთები იწერება ,თან აქეთ რომ ირიბად იკრიბებიან ,ვისაც ესმის ფეხბურთი იმასაც არ მოუნდება აქ შემოსვლა.



35

22 აპრილი 2026 02:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695

კიდევ იგივე თამაში და იგივე პრობლემა რაც მთელი სეზონის განმავლობაში. ვინი და მბაპე, ორივე უტევს მარცხნიდან. მარჯვენა ფლანგზე 0 შეტევა, მარცხენა ფლანგზე 12 შეტევა. პირველ ტაიმში. რა ქნას ამ არბელოამ, ორი იგიე პროფილის დაუყენეს გუნდში და...


36

22 აპრილი 2026 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 188
22 აპრილი 2026 02:10, Maestro says:

კიდევ იგივე თამაში და იგივე პრობლემა რაც მთელი სეზონის განმავლობაში. ვინი და მბაპე, ორივე უტევს მარცხნიდან. მარჯვენა ფლანგზე 0 შეტევა, მარცხენა ფლანგზე 12 შეტევა. პირველ ტაიმში. რა ქნას ამ არბელოამ, ორი იგიე პროფილის დაუყენეს გუნდში და...

2? როდრიგოც იგივე ფლანგია და ბრაჰიმიც, ტენიან და ტენიან ამ ცენტრფორვარდობას და ბრაჰიმს 10ნობას და აზრი არ აქქქ არააა. მაგის მერე წავიდა მბაპეს კარიერა უკან რაც ცენტრშინგადაწიეს. მბაპე გავიცანით მოთამაშე რომელიც იყოს სწრაფი ძაან, მაგარი დრიბლინგით, ფლანგზე ვერ აჩერებდნენ და კარგი ფინიშინგით. ძან მაგარი ვინგერი როგორც ასეთი, პსჟში უაზრობა ქნეზ და მაგიტომაც ლიგაზე ვერაფერი ქნეს . 


37

22 აპრილი 2026 04:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
22 აპრილი 2026 02:31, Halamadrid17 says:
22 აპრილი 2026 02:10, Maestro says:

კიდევ იგივე თამაში და იგივე პრობლემა რაც მთელი სეზონის განმავლობაში. ვინი და მბაპე, ორივე უტევს მარცხნიდან. მარჯვენა ფლანგზე 0 შეტევა, მარცხენა ფლანგზე 12 შეტევა. პირველ ტაიმში. რა ქნას ამ არბელოამ, ორი იგიე პროფილის დაუყენეს გუნდში და...

2? როდრიგოც იგივე ფლანგია და ბრაჰიმიც, ტენიან და ტენიან ამ ცენტრფორვარდობას და ბრაჰიმს 10ნობას და აზრი არ აქქქ არააა. მაგის მერე წავიდა მბაპეს კარიერა უკან რაც ცენტრშინგადაწიეს. მბაპე გავიცანით მოთამაშე რომელიც იყოს სწრაფი ძაან, მაგარი დრიბლინგით, ფლანგზე ვერ აჩერებდნენ და კარგი ფინიშინგით. ძან მაგარი ვინგერი როგორც ასეთი, პსჟში უაზრობა ქნეზ და მაგიტომაც ლიგაზე ვერაფერი ქნეს . 

გეთანხმები მეგობარო მაგრამ, უნდა არ უნდა, უნდა ისწავლოს ცენტრფორვარდობა. ეგრე გავიცანით რონალდოც მაგრამ როდესაც დასჭირდა საქმეს გადაეწყო ცენტრში. როცა საჭირო იყო, რონალდომ ასენსიოსაც დაუთმო ადგილი მარცხენა ფრთაზე, ერთი პერიოდი მერე ლუკას ვასკესსაც, და ხან ვის და ხან ვის. თვითონ გადადიოდა ხან ცენტრში, ხან მარჯვნივ. როცა მბაპეს რეალის ლიდერობაზე აქვს პრეტენზია, ეგ ელემენტარული უნდა გააკეთოს.


ალბათ ყველას ნანახი ექნება ენრიკე რომ უხსნის რომ აბა კიკი, შენ ხარ ლიდერი და, ასეთი პრესინგი ითამაშე, აჩვენე ყველას რომ შენ მოედანზე საბრძლოდ ხარ, როცა გოლი ვერ გაგაქვს, დაცვაში თამაშით დაგვეხმარე. ტიპმა ერთი 10 წუთი ელაპარაკა და იმან ვერაფერი ვერ გაიგო მაინც, წამოვიდა აქ ბეყვესავით. ხანხადახან მგონია რეალი ორი გუნდია, ვინი და მბაპე და დანარჩენები.  


38

22 აპრილი 2026 11:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26

თუ ბარსელონა დღეს წააგებს ან დღეს გააგორებს მერე არაა გამორიცხული ხეტაფე ოსასუნა დან დაკარგოს ერთში და მერე შანსი გაჩნდება.. სადამდე მოიგებს ეს ბარსელონა 


39

22 აპრილი 2026 11:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 801
22 აპრილი 2026 11:26, Fabio coentrao says:

თუ ბარსელონა დღეს წააგებს ან დღეს გააგორებს მერე არაა გამორიცხული ხეტაფე ოსასუნა დან დაკარგოს ერთში და მერე შანსი გაჩნდება.. სადამდე მოიგებს ეს ბარსელონა 

შანსი არაა ძმაო შეწყვიტე ეგ ოცნება,ბარსა 9 ქულის გამნიავებელი არ არის,ეგ კიარა კამპ ნოუზეც არ ამოგვტენონ


40

22 აპრილი 2026 12:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
22 აპრილი 2026 11:59, Erik Lamela says:
22 აპრილი 2026 11:26, Fabio coentrao says:

თუ ბარსელონა დღეს წააგებს ან დღეს გააგორებს მერე არაა გამორიცხული ხეტაფე ოსასუნა დან დაკარგოს ერთში და მერე შანსი გაჩნდება.. სადამდე მოიგებს ეს ბარსელონა 

შანსი არაა ძმაო შეწყვიტე ეგ ოცნება,ბარსა 9 ქულის გამნიავებელი არ არის,ეგ კიარა კამპ ნოუზეც არ ამოგვტენონ

ეგეც არის კი, მაგრამ 15/16 წლებში ენრიკეს ბარსელონას რომ დაეწყო ბოლოს და ლამის რეალი გახდა ჩემპიონი. ეგრე მაინც მოხდეს ან რავი არსენალივით მაინც მოუვიდეთ... 

ინტრიგა მაინცა, რადგან ელ კლასიკოა წინ და თუ ბარსელონას მოუგებენ გასვლაზე, მაგარი იქნებოდა..


41

22 აპრილი 2026 12:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 245

ენდრიკის გოლის აღნიშვნა ნახეთ? მაგარი უზნეო ტიპია და ეგ მაშინებს... ვინიციუსის ქცევები აქვს. ბრაზილიელებს ფებზურთის ტალანტი აქვთ, მაგრამ აი დისციპლინა მაგარი ...(არ მინდა ბილწსიტყვაობა) ერთეულები იყვნენ დისციპლინითაც, რომ თავს იწონებდნენ... მაგარი ტეხავს, მაგას რეალში, რომ დააბრუნებენ, ხო უფრო თავში აუვარდება... მწვრთნელი გვინდა სერიოზული!!! ვისაც ვინის წასვლა გინდოდათ, პერესმა პირადად ვიზრუნებ დიდი ხანი, რომ დარჩეს კლუბშიო, რა ლეგენდები გაყარეს რომ ვუფიქრდები და ეს რა განსაკუთრებულად შეიუვარა პერესმა, სიძე ხოარაა ეგ ჩემისა?

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

42

22 აპრილი 2026 12:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
22 აპრილი 2026 12:17, Rustaveli1990 says:

ენდრიკის გოლის აღნიშვნა ნახეთ? მაგარი უზნეო ტიპია და ეგ მაშინებს... ვინიციუსის ქცევები აქვს. ბრაზილიელებს ფებზურთის ტალანტი აქვთ, მაგრამ აი დისციპლინა მაგარი ...(არ მინდა ბილწსიტყვაობა) ერთეულები იყვნენ დისციპლინითაც, რომ თავს იწონებდნენ... მაგარი ტეხავს, მაგას რეალში, რომ დააბრუნებენ, ხო უფრო თავში აუვარდება... მწვრთნელი გვინდა სერიოზული!!! ვისაც ვინის წასვლა გინდოდათ, პერესმა პირადად ვიზრუნებ დიდი ხანი, რომ დარჩეს კლუბშიო, რა ლეგენდები გაყარეს რომ ვუფიქრდები და ეს რა განსაკუთრებულად შეიუვარა პერესმა, სიძე ხოარაა ეგ ჩემისა?

ჯობია ისევ ესპანელებზე გააკეთოს აქცენტი 


43

22 აპრილი 2026 12:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 245
22 აპრილი 2026 12:37, Fabio coentrao says:
22 აპრილი 2026 12:17, Rustaveli1990 says:

ენდრიკის გოლის აღნიშვნა ნახეთ? მაგარი უზნეო ტიპია და ეგ მაშინებს... ვინიციუსის ქცევები აქვს. ბრაზილიელებს ფებზურთის ტალანტი აქვთ, მაგრამ აი დისციპლინა მაგარი ...(არ მინდა ბილწსიტყვაობა) ერთეულები იყვნენ დისციპლინითაც, რომ თავს იწონებდნენ... მაგარი ტეხავს, მაგას რეალში, რომ დააბრუნებენ, ხო უფრო თავში აუვარდება... მწვრთნელი გვინდა სერიოზული!!! ვისაც ვინის წასვლა გინდოდათ, პერესმა პირადად ვიზრუნებ დიდი ხანი, რომ დარჩეს კლუბშიო, რა ლეგენდები გაყარეს რომ ვუფიქრდები და ეს რა განსაკუთრებულად შეიუვარა პერესმა, სიძე ხოარაა ეგ ჩემისა?

ჯობია ისევ ესპანელებზე გააკეთოს აქცენტი 

მბაპე-ვინი-ენდრიკი-ბელინგემი ეგო უნდა დაიოკონ, ძლიერი მწვრთნელია საჭირო ვინც, ამათ დაამშვიდებს, გუნდური თამაშია საჭირო, ამ შემადგენლობით, როგორ ვერ უნდა ვიგებდეთ ორი სეზონი ტიტულს? უბრალოდ 1-2 კაცი გუნდი ვერ გაათრევს, ბარსა, ბაიერნი და ასეთი კლუბები გუნდური თამაშით ყოველთვის დაამარცხებს ეგოს და ბოღმას, რომელიც რეალში სუფევს... უნდა გავუსწოროთ რეალობას თვალი, არადა მართლა აქვს კლუბს პოტენციალი... დიდი შეცდომა იყო ალონსოს და არბელოას მოსვლას, კარლო უნდა დარჩენილიყო მაქსიმუმი დაედო და განხორციელებულიყო შემდგომში ძირეული ცვლილებები.

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

44

22 აპრილი 2026 15:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 105

მოკლედ რა არის ეს ფეხბურთი რა. 10 წლის უკან, გუნდი რომელიც პრემიერლიგის ჩემპიონი გახდა გუშინ ოფიციალურად გავარდა ჩემპიონშიპიდან. ლესტერზეა საუბარი. რამხელა ვარდნაა წარმოიდგინეთ

ისტორიაში ალბათ ყველაზე დიდი სენსაციის ავტორი მომავალ სეზონში ინგლისის პირველ ლიგაში იქნება.


45

22 აპრილი 2026 17:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
22 აპრილი 2026 15:42, murtoreali777 says:

მოკლედ რა არის ეს ფეხბურთი რა. 10 წლის უკან, გუნდი რომელიც პრემიერლიგის ჩემპიონი გახდა გუშინ ოფიციალურად გავარდა ჩემპიონშიპიდან. ლესტერზეა საუბარი. რამხელა ვარდნაა წარმოიდგინეთ

ისტორიაში ალბათ ყველაზე დიდი სენსაციის ავტორი მომავალ სეზონში ინგლისის პირველ ლიგაში იქნება.

აბაა, მეც მაგარი გული დამწყდა, ფეხბურთელების სახეები რომ დავინახე. რა ემოცია აჩუქეს მაგ ერთი სეზონით ფეხბურთის ფანებს. რა გუნდი ჰყავდათ, წინ რამზი. მაგარი იყო რა

22 აპრილი 2026 17:16, Maestro says:
22 აპრილი 2026 15:42, murtoreali777 says:

მოკლედ რა არის ეს ფეხბურთი რა. 10 წლის უკან, გუნდი რომელიც პრემიერლიგის ჩემპიონი გახდა გუშინ ოფიციალურად გავარდა ჩემპიონშიპიდან. ლესტერზეა საუბარი. რამხელა ვარდნაა წარმოიდგინეთ

ისტორიაში ალბათ ყველაზე დიდი სენსაციის ავტორი მომავალ სეზონში ინგლისის პირველ ლიგაში იქნება.

აბაა, მეც მაგარი გული დამწყდა, ფეხბურთელების სახეები რომ დავინახე. რა ემოცია აჩუქეს მაგ ერთი სეზონით ფეხბურთის ფანებს. რა გუნდი ჰყავდათ, წინ ვარდი. მაგარი იყო რა


ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მბაპე 25
2 მურიქი 23
3 ბუდიმირი 17
4 ფერანი 16

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ივნისი 2026 (39)
მაისი 2026 (171)
აპრილი 2026 (212)
მარტი 2026 (293)
თებერვალი 2026 (308)
იანვარი 2026 (279)