ფაბრიციო:„„რეალს“ სხვა არჩევანი არ ჰქონდა“

ფაბრიციო რომანომ „რეალიდან“ ჩაბი ალონსოს წასვლასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.

„ჩაბი ალონსოს სურდა განეხორციელებინა პროექტი, რომელიც „ლევერკუზენში“ ჰქონდა, მაგრამ მას თბილად არ დახვდნენ. გასახდელში მას იდეალური სიტუაცია არ ჰქონდა.“

„ვინისიუსთან პრობლემები თვეების განმავლობაში გრძელდებაოდა.  ამას უკავშირდებოდა ბრაზილიელთან ახალ კონტრაქტზე ვერშეთანხმებაც.“

„ჩაბი თავისით წავიდა, მან ითხოვა გადადგომა, ვინაიდან პერსპექტივას ვეღარ ხედავდა.“

„„რეალის“ პირველი არჩევანი ალვარო არბელოა იყო, სხვა ვარიანტი არც არსებობდა. ზინედინ ზიდანთან დაკავშირებით „რეალს“ მცდელობები არ ჰქონია, რადგან ყველამ იცის, რომ ის სანაკრებო ასპარეზზე გადის.“

„იურგენ კლოპს „რეალში“ ძალიან აფასებენ, თუმცა ამ ეტაპზე მოლაპარაკებებში წინსვლა არ არის.“

„არბელოას საქმიანობა სეზონის ბოლოს შეფასდება.“


1

12 იანვარი 2026 22:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 134

რა სეზონის ბოლოს,5 6 თამაში მაქსიმუმ აცადონ არც კი ალბათ,გაასხმევინებენ,ეს არი იმენა მოურინიოს ჩინური ვერსია,ერთი ის იქნება ღადაობა კლასიკომდე თუ აცადეს ამას ის კლასიკო იქნება პიზდეცი,მინიმუმ 3 4 წითელი რეალის იგროკებს,ეს იმენა ეგეთი მენტალიტეტისარი,მარა მეუფრო მგონია რო 5 6 თამაში აცადონ,ვერცერთს ვერმოიგებს ალბათ :დ

ალონსოს გაშვება დიდი შეცდომა იყო,ამას იასნა ეგრევე მიაყოლებენ მარა ვინ მოვა ეგარი საქმე,პერესი ისეთი ძაღლია შეიძლება ვინმე საკაიფო ტრენერთან შეთანხმებულიც არი უკვე მარა პატივისცემის ამბავში ალონსოს შემდეგ არ მოიყვანა,მაგიტო ჩააკვეხა ალბათ არბელოა,მე მგონია რო კლოპთან აქვს შეთანხმება პერესიტოს,ისე არბელოამ ეხა რო აათამაშოს რეალი და ჩამაწუწოს ჩემს ნასაუბრებზე :დ ამისი კასტილია რომელ ადგილზეა ან რას თამაშობდა იცით ვინმემ


2

12 იანვარი 2026 22:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6 056

ალონსო დროებითი იქნება კლოპი თუ მოვა სრული თავისუფლება უნდა მიეცეს ხელმძღვანელობიდან პირველ რიგში ( პერესისგან) და დრო უნდა მიეცეს დასცხოს უნდა ფეხბურთელებს


3

12 იანვარი 2026 22:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 509

შარშან ეს რო დაინიშნა დავწერე კომენტარი მაქსიმუმ იანვარს თუ მიატანს თქო ალონსო, არ იყო ეს კაცი მზად რეალისთვის, მარტო გუნდის სიყვარული არ კმარა მწვრთნელობისთვის, რითი ფიქრობდა პერესი ანჩელოტის რომ უშვებდა და ალონსო მოჰყავდა? დააბრუნონ მსოფლიოს შემდეგ კარლო და ისევ დადებს შედეგს პირველივე სეზონში. დღემდე ბრაზი მაქვს კარლო გაუშვეს და ალონსო მოიყვანეს, დავიჯერო ერთი საღად მოაზროვნე არ იყო რეალის დირექტორატში.


4

12 იანვარი 2026 22:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 613

კარლომ რეალურად ამოწურა თავი. არბელოას ვაცადოთ, კაცმა არ იცის. მასე იყო ზიდანიც, დიდი ვერაფერი კასტილიაში მაგრამ კი დაადგა რეალში თავი ყველაფერს. ფეხბურთელების მენეჯმენტი ვისაც გამოუცა, ის მიაღწევს წარმატებას რეალში. პირველ კლასიკოში სანამ უჯერებდნენ ფეხბურთელები, კი ათამაშა პრესინგი და ჩავუდეთ. ბოლოსკენ აშკარად ვეღარ დაიმორჩილა გასახდელი ალონსომ. არცერთი კონკრეტული მწრთვნელის გამო გუნდი 100+ მილიონიან ფეხბურთელს არ დაკარგავს, და ეგ უნდა გაითავისოს ყველა მწრთვნელმა. 


5

12 იანვარი 2026 22:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 29

ბარსელონამ და ფკიკმა შეიწირა დარწმუნებული ვარ რო მოეგო არსად წავიდოდა. ეს ვინიციუსი კიდე ნაგავია ეგ რევს ყველაფერს პირველი ეგ უნდა გააგდონ


6

12 იანვარი 2026 22:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 45

აჰა ეხლა არბელოა რას იზავს ნეტა , ეს სეზონიც თუ უტიტულოდ დაასრულა გუნდმა და მერე პერეს მართლა გასაყრელი იქნება უმეტესობა რაა, ალონსოზე კიდე თავისით წავიდა თუ არა ეგაა მთავარი მაგას ვინ იტყვის , მარა ის ფაქტორიცაა რომ ელ კლასიკოა მოსფლიოში N1 ჯახი და ამას ემატება ფინალის წაგება , რომც გაეგდოთ ჩვეულებრივად გაუშვებდნენ .. )) 


7

12 იანვარი 2026 22:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 613

პ.ს. ადრე ვთქვი ცოტა ხუმრობით მაგრამ ვრწმუნდები რომ ამ გუნდს The Special One სჭირდება. ბურთის დამჭერები ესენი არ არიან, მოიყვანონ მოუ, დააყენონ ავტობუსი და ითამაშონ კონტრებზე. მბაპე და ვინი მოუს ხელში პიკზე გავლენ ასე მგონია


8

12 იანვარი 2026 22:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 574

ტიპი უნდა იყო ეგეთი რა თავზე არავის უნდა გადააჯმევინო და ეგრევე ყველა თავის ადგილზე უნდა მოსვა,უნდა იყო მკაცრი უმეტესად რო შენი არ ეშინოდეთ მაგრამ ძალიან დიდი პატივისცემა ქონდეთ … ალონსო ვერ იყო ესეთი ტიპი აშკარად და ვინმე ეგეთი გვინდა რო მკაცრ რეჟიმში ყავდეთ ეს გატუტუცებული ფეხბურთელები.

კლოპი გვჭირდება თან ჰაერივით რა, აი ტიპს ჯერ რო შეხედავ მარტო ეგ შეგაშინებს და მაგრა მოხოდავს სიტუაციას ღრმად მწამს


9

12 იანვარი 2026 22:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 29
12 იანვარი 2026 22:57, Erik Lamela says:

ტიპი უნდა იყო ეგეთი რა თავზე არავის უნდა გადააჯმევინო და ეგრევე ყველა თავის ადგილზე უნდა მოსვა,უნდა იყო მკაცრი უმეტესად რო შენი არ ეშინოდეთ მაგრამ ძალიან დიდი პატივისცემა ქონდეთ … ალონსო ვერ იყო ესეთი ტიპი აშკარად და ვინმე ეგეთი გვინდა რო მკაცრ რეჟიმში ყავდეთ ეს გატუტუცებული ფეხბურთელები.

კლოპი გვჭირდება თან ჰაერივით რა, აი ტიპს ჯერ რო შეხედავ მარტო ეგ შეგაშინებს და მაგრა მოხოდავს სიტუაციას ღრმად მწამს

აუ რა ჯახი იქნება ხოლმე ფლიკის და კლოპის ორი გერმანელი მანქანის


10

12 იანვარი 2026 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 62

ვსო, ესეც თქვენი კრიზისი. აი, მომავალ 12-18 თვეში მეოთზე მწვრთნელზე რო ვიქნებით, მერე აბრალეთ ალონსოს. გადააყოლეს მსოფლიოს უდიდესი გუნდი წაკლა ვინიციუსს და დივა ფეხბურთელებს.


11

12 იანვარი 2026 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 29

ისე მარკა სწორი ყოფილა რო დაწერა თუ წააგო რეალმა ჩაბი წავაო რო მოეგო არ წავიდოდა არსად


12

12 იანვარი 2026 23:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 62

FC Madrid United. HERE WE GO


13

12 იანვარი 2026 23:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6 056
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ


14

12 იანვარი 2026 23:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 62
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

გეთანზმები მურტო, მაგრამ აქ კლოპი მომსვლელი არაა. დღეს ან მწვრთნელი ხარ ვისაც პროსტა გაყავს ხალხი მოედანზე, ან მენეჯერი, ვინც ალაგებს ვის რისი ამბიცია უნდა ქონდეს. ჩვენს ფეხბურთელებს მენეჯერი არ უნდათ, მარტო დედის ალერსი და მსაჯთან ჩხუბი


15

12 იანვარი 2026 23:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 958

პერესი არ აპირებდა ალონსოს გაშვებას, უბრალოდ ჩაბის ყელში ამოუვიდა ეს უდისციპლინო სირები! საიდან სად დაეცა გუნდი! რა რადა დისციპლინის ნაკლებობას არასდროს უჩიოდა გუნდი, მაგრამ ეს გუნდი?  ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებს! ნუთუ თვითონ არ უტყდებათ ამ ჩემისებს! ბერნაბეუზე ხალხი რომ აღარ მივა და ყველას დაუსტვენენ მერე არიონ სიტუაცია გასახდელში თუ მაგრები არიან. დიდი იმედი მაქვს შემდეგ თამაშშივე ფანობა იტყვის თავის სიტყვას და სტვენაში გაატარებინებენ მთელ 90 წუთს. გოლიც კი არ უნდა გაუხარდეთ. მართლა გადაიჯვეს რა თავზე, ამდენმა ფერებამ იცის ეს და ეს პერესის ბრალიცაა!!! დავიჯერო არ იცის ვინ როგორ იქცევა გასახდელში? ვინ რას ლაპარაკობს? მაგრამ ყველას ყველაფერი გასდის და ყველას ყველაფერს პატიობენ. თქვენ თუ გგონიათ არბელოას მოსვლა რამე შეცვლის აგერ მე და აგერ თქვენ. აი ეხლა უფრო ორმაგად მინდა კლოპის მოსვლა, ის მისვამს ყველას თავის ადგილზე! მისთვის არ არსებობს ვარსკვლავი და ავტორიტეტი. მწვრთნელის სიტყვა კანონია და მორჩა! არ გინდა? მაშინ სკამზე ან აუდე გუნდიდან. ზუსტას ესეთი სიმკაცრეა უკვე საჭირო. 

ვერ იაზრებს ზოგი რამხელა გუნდში თამაშობს და უბრალოდ სირცხვილია რომ ასეთ გუნდში დისციპლინაზე მიდის ლაპარაკი! 


16

12 იანვარი 2026 23:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6 056
12 იანვარი 2026 23:32, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

ზუსტად მწვრთნელის ბრალიც არის არსებული სიტუაცია თუ ფეხბურთელებთან სიტუაციას ვერ აკონტროლებს მაშინ უნდა თქვა ვერ ვუმკლავდები ფეხბურთელებს და ვტოვებ პოსტს რაც ალონსოს გააკეთა ..... რაც შეეხება არბელოას არ მჯერა არბელოასი სასწრაფოდ კლოპი უნდა ამ გუნდს რამდენიც უნდა იმდენი მოითხოვოს და სრული თავისუფლება საქმის კეთების დროს ხელმძღვანელობა არ ერევა მწვრთნელის კომპეტენციაში


17

12 იანვარი 2026 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 509
12 იანვარი 2026 22:42, Maestro says:

კარლომ რეალურად ამოწურა თავი. არბელოას ვაცადოთ, კაცმა არ იცის. მასე იყო ზიდანიც, დიდი ვერაფერი კასტილიაში მაგრამ კი დაადგა რეალში თავი ყველაფერს. ფეხბურთელების მენეჯმენტი ვისაც გამოუცა, ის მიაღწევს წარმატებას რეალში. პირველ კლასიკოში სანამ უჯერებდნენ ფეხბურთელები, კი ათამაშა პრესინგი და ჩავუდეთ. ბოლოსკენ აშკარად ვეღარ დაიმორჩილა გასახდელი ალონსომ. არცერთი კონკრეტული მწრთვნელის გამო გუნდი 100+ მილიონიან ფეხბურთელს არ დაკარგავს, და ეგ უნდა გაითავისოს ყველა მწრთვნელმა. 

არაფერი არ ამოწურა კარლომ, ეგ კაცი იყო იდეალური რეალისთვის, პერესს ტვინი რომ ჰქონოდა სამუდამო კონტრაქტს დაუდებდა კარლოს, შარშან ფაქტიურად მცველის გარეშე თამაშობდა გუნდი და კარლოს დააბრალეს ჩავარდნა, ეხვეწებოდა იანვარში ერთი მცველი მოიყვანეო და ვირზე შეჯდა პერესი, ვასქესის იმედად დატოვა. ნახევარმცველები დაცვაში ჩააყენა და ცენტრი ჩაგვივარდა მაგის გამო. ყველას ჩვენი აზრი გაგვაჩნია, მაგრამ მე მაინც მგონია არ უნდა გაეშვა კარლო, ან თუ უშვებ ვინმე უფრო კვალიფიცირებული უნდა მოიყვანო და არა დამწყები მწვრთნელი, რაც ბარსას დაემართა იგივე დაგვემართა, წესით ბარსას მაგალითზე ჭკუა უნდა ეხმარა პერესს, მაგრამ ლევერკუზენში ერთმა სეზონმა შეცდომაში შეიყვანა.


18

12 იანვარი 2026 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 958
12 იანვარი 2026 23:40, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:32, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

ზუსტად მწვრთნელის ბრალიც არის არსებული სიტუაცია თუ ფეხბურთელებთან სიტუაციას ვერ აკონტროლებს მაშინ უნდა თქვა ვერ ვუმკლავდები ფეხბურთელებს და ვტოვებ პოსტს რაც ალონსოს გააკეთა ..... რაც შეეხება არბელოას არ მჯერა არბელოასი სასწრაფოდ კლოპი უნდა ამ გუნდს რამდენიც უნდა იმდენი მოითხოვოს და სრული თავისუფლება საქმის კეთების დროს ხელმძღვანელობა არ ერევა მწვრთნელის კომპეტენციაში

კლოპი თუ მოვა დავამატებ ერთს: ვინც გასახდელში რევდა სიტუაციას იმათ უნდაა ააცმევინონ გუნდიდან! , ვინც არ უნდა იყოს! ეგეთ ხალხს გუნდი კიდიათ, კლუბის ინტერესები და გუნდზე წინ თავის ხუშტურებს აყენებენ! ეგეთ სირებს კიდე სრაფერი ესაქმება ამ გუნდში! ვიმეორებ ვინც არ უნდა იყოს!!!


19

12 იანვარი 2026 23:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 62
12 იანვარი 2026 23:40, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:32, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

ზუსტად მწვრთნელის ბრალიც არის არსებული სიტუაცია თუ ფეხბურთელებთან სიტუაციას ვერ აკონტროლებს მაშინ უნდა თქვა ვერ ვუმკლავდები ფეხბურთელებს და ვტოვებ პოსტს რაც ალონსოს გააკეთა ..... რაც შეეხება არბელოას არ მჯერა არბელოასი სასწრაფოდ კლოპი უნდა ამ გუნდს რამდენიც უნდა იმდენი მოითხოვოს და სრული თავისუფლება საქმის კეთების დროს ხელმძღვანელობა არ ერევა მწვრთნელის კომპეტენციაში

ზუსტად იგივე პირობებით მოიყვანეს ალონსო, თუ გინდა ნიუსებსაც ამოგიყრი აქედან. აბა შენ ხელშია ყველაფერიო. მე თუ ვხედავ, კლოპის აგენტი ვერ ხედავს მაგას? ცადა ალონსომ თავისი გეგმით წაეყვანა გუნდი, ტიპს მცველები არ ყავს და იქ ვალვერდემ დაიწყო ტირილი მარჯვნივ არ მინდაო, აქეთ ვინიციუსმა წინა კლასიკოზე დედა აგინა ალონსოს შეცვლისას, მბაპემ გუშინ ტაშს არ ვუკრავთ ჩვენო - გეგონა რაიმე იცოდეს რეალზე. არ მოვა აქ კლოპი, გამორიცხულია. არსენალს შეხედეთო რა მაგარი გუნდიაო ხალხი წერს აქ და ის ავიწყდებათ რო არტეტა მეოთხე წელია მანდაა და ჯერ არაფერი მოუგია. ვინ დააცდიდა აქ ოთხ წელს? ვაბშე მოწყვეტილია რეალობას ეს გუნდი, მისი ფეხბურთელებიც და გულშემატკივრების უმეტესი ნაწილი. 

ნებისმიერ ფეხბურთელს ვისაც პოზიციის შეცვლაზე პრობლემა აქვს - ნა *უი გუნდიდან! მოურინიომ რამოსს შეუცვალა პოზიცია, პეპეს როცა უნდა უცვლიდა, იოზილს როცა უნდა უცვლიდა, რონალდო ცენტრ ფორვარდად აქცია და ესენი ვინ არიან ბიჭო?! ვინ?!


20

13 იანვარი 2026 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 351

ვაიმე ეხლა ეს გუნდი ისეთ გზას ადგას იმედია მილანი მანჩესტერს არ დავემსგავსებით რა დრო დაგვიდგა ეს


21

13 იანვარი 2026 00:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 958
12 იანვარი 2026 23:54, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:40, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:32, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

ზუსტად მწვრთნელის ბრალიც არის არსებული სიტუაცია თუ ფეხბურთელებთან სიტუაციას ვერ აკონტროლებს მაშინ უნდა თქვა ვერ ვუმკლავდები ფეხბურთელებს და ვტოვებ პოსტს რაც ალონსოს გააკეთა ..... რაც შეეხება არბელოას არ მჯერა არბელოასი სასწრაფოდ კლოპი უნდა ამ გუნდს რამდენიც უნდა იმდენი მოითხოვოს და სრული თავისუფლება საქმის კეთების დროს ხელმძღვანელობა არ ერევა მწვრთნელის კომპეტენციაში

ზუსტად იგივე პირობებით მოიყვანეს ალონსო, თუ გინდა ნიუსებსაც ამოგიყრი აქედან. აბა შენ ხელშია ყველაფერიო. მე თუ ვხედავ, კლოპის აგენტი ვერ ხედავს მაგას? ცადა ალონსომ თავისი გეგმით წაეყვანა გუნდი, ტიპს მცველები არ ყავს და იქ ვალვერდემ დაიწყო ტირილი მარჯვნივ არ მინდაო, აქეთ ვინიციუსმა წინა კლასიკოზე დედა აგინა ალონსოს შეცვლისას, მბაპემ გუშინ ტაშს არ ვუკრავთ ჩვენო - გეგონა რაიმე იცოდეს რეალზე. არ მოვა აქ კლოპი, გამორიცხულია. არსენალს შეხედეთო რა მაგარი გუნდიაო ხალხი წერს აქ და ის ავიწყდებათ რო არტეტა მეოთხე წელია მანდაა და ჯერ არაფერი მოუგია. ვინ დააცდიდა აქ ოთხ წელს? ვაბშე მოწყვეტილია რეალობას ეს გუნდი, მისი ფეხბურთელებიც და გულშემატკივრების უმეტესი ნაწილი. 

ნებისმიერ ფეხბურთელს ვისაც პოზიციის შეცვლაზე პრობლემა აქვს - ნა *უი გუნდიდან! მოურინიომ რამოსს შეუცვალა პოზიცია, პეპეს როცა უნდა უცვლიდა, იოზილს როცა უნდა უცვლიდა, რონალდო ცენტრ ფორვარდად აქცია და ესენი ვინ არიან ბიჭო?! ვინ?!

ზუსტად მაგას ვამბობ! მწვრთნელის სიტყვა კანონი უნდა იყოს, არ გემორჩილება და ააჯვან გუნდიდან! 

კლასიკოში ვინისიუსი რომ შეცვალა და გამზრდელი იგინა, აქ ხალხმა იმის წერა დაიწყო საგინებელი იყო,.რატო შეცვალაო! ანუ ჯერ ფეხბურთელის სურვილები და მერე მწვრთნელის! მაშინ რაღა საჭირო მწვთნელი გუნდისთვის, რა ფუნქცია აქვს? ტაქტიკა მწვრთნელმა უნდა შეიმუშაოს, შემადგენლობაცნუნდა დააყენოს და ვინც უნდა ის უნდა შეცვალოს!'და აქ კიდე ვინისიუსს როგორ გაუბედა შეცვლაო! 

როგორი არეული გუნდიცაა ისეთი არეული ფანობა ყავს დღეს რეალს!!! ბევრი მართლა რეალობასაა მოწყვეტილი და კიდე გოჯიათ რომ მსოფლიო დონის ნახევარმცველები არიან ჩუამენი და ვალვერდე! ფეხბურთელის ლანძღვა არ შეიძლება, მწვრთნელის იცოცხლე! რატო შეცვლა, როგორ გაბედა, როგორ აკადრა! 

აი ბარსაში მართლა დალაგებულია მაგ მხრივ ყველაფერი და ეტყობა კიდევაც გუნდს. 


22

13 იანვარი 2026 00:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 509

ფეხბურთელებს რომ აბრალებთ გასახდელში სიტუაცია არიესო, ეს ხდება მაშინ როცა მწვრთნელის კვიფიკაციაში ეჭვი ეპარებათ, რატო კარლოსთან ვერ არიეს გასახდელი, ნაკლები მატჩები წავაგეთ, მაგრამ იმხელა ცოდნა და გამოცდილება ჰქონდა კარლოს ვერავინ ვერ გაუბედავდა სიტუაციის არევას, აქ კიდევ ალონსომ სასწაულები აკეთა, რა კრიტერიმებით საზღვრავდა ჯერ ძირითადის დაყენებას და შემდეგ კიდევ ცვლილებებს, სელტასთან რუდიგერი სკამზე დატოვა და მილიტაოს კარერასი შეუწყვილა ცენტრში,, ორი კაცის მაგივრად დარბოდა მილიტაო და კიდეც აიკიდა ტრამვა და მერე შეცვალა რუდიგერით. რამდენი კიდე ეგეთი უაზრო სვლა აკეთა ვინ მოთვლის.


23

13 იანვარი 2026 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 092

არბელოას მოსვლა ნამდვილად არ გამხარებია, ფაქტობრივად უტიტულოდ დავრჩით, მაგრამ ეს იმის მანიშნებელია, რომ მომავალ წელს ბევრი რამ შეიცვლება... მუღამი დამეკარგა...

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

24

13 იანვარი 2026 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 351

რა კაი საღადაო მიეცათ ზოგ ზოგიერთებს ეგენი რო ჩვენ დაგვცინებენ ღმერთო რა დრო დაგვიდგა


25

13 იანვარი 2026 01:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 958

14 ში თასის თამაშია ალბასეტესთამ, გასვლაზე. ვისქც მოგრბა გინდათ წყვითეთ ერთიანი, 10.5 აქვს კუში! 


26

13 იანვარი 2026 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 175

არბელოა მაგარი მასტია და არავის აბლატავებს. პოტენციალი გუნდსაც აქვს და არბელოასაც. პანიკები არაა საჭირო. დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას


27

13 იანვარი 2026 01:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 42

ყველა მოსაზრება წავიკითხე და თითქმის ერთხმად ალონსომ ვერ გაამართლა, არბელოა სირია, გასახდელში პრობლემებია. რეალურად ყველა ეს ნათქვამი სიმართლეს შეესაბისება მაგრამ მთავარი პრობლემა ძუნწი პერესი ხომ არ არის? უკვე 2 სეზონი ნორმალური ნახევარმცველი და მცველი არ იყიდა, პლუს მოდრიჩი გაუშვა და კროსი წავიდა. რის იმედზე ვიყავით? ეს ბებერი ძაღლია გასაგდები და ახალი კრეატიული პრეზიდენტი მოსაყვანი რომ მწვრთნელიდან დაწყებული ფეხბურთელებით დამთავრებუკი მოიხოდნონ


28

13 იანვარი 2026 02:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 825

ალონსო ფეხბურთელიც მაგარი იყო და მწვრთნელობის დროსაც დაამტკიცა ბევრი რამ, მაგრამ რეალს ვერ მოერგო, თვითონ იცის ეს ყველაზე კარგად. არბელოას დანიშვნას კიდე ძალიან ნაადრევად ვუყურებთ პესიმისტურად. ვნახოთ რა იქნება, შეიძლება იმაზე კარგი მწვრთნელი აღმოჩნდეს, ვიდრე ფეხბურთელი იყო. ისედაც რეალი ისეთ ფეხბურთს თამაშობს წელს მაინც ვერაფერს მოიგებდა და ცდას წინ რა უდგას იქნებ შეცვალოს ამ არბელოამ ნუ გამორიცხავთ ნურაფერს. 

13 იანვარი 2026 01:15, murtoreali777 says:

14 ში თასის თამაშია ალბასეტესთამ, გასვლაზე. ვისქც მოგრბა გინდათ წყვითეთ ერთიანი, 10.5 აქვს კუში! 

აქ ვარ მეც და შენც, ეგ არ მოხდება????


29

13 იანვარი 2026 02:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 092
13 იანვარი 2026 01:17, RAULREAL says:

 არბელოა მაგარი მასტია და არავის აბლატავებს. პოტენციალი გუნდსაც აქვს და არბელოასაც. პანიკები არაა საჭირო. დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას

რეალი უყვარს ძალიან, მაგრამ რავიცი მცველი იყო, თან არც ისე მაგარი, როგორ ფილოსოფიას შესთავაზებს გუნდს ჩემთვის წარმოუდგენელია, როდესაც ალონსო ჭკვიანი იყო + ნახევარმცველი დიდი გამოცდილებითა და ლევერკუზენის წაუგებელი სეზონით... რავიცი...რავიცი

-----------------------
Hala Madrid! White heart!

30

13 იანვარი 2026 04:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 613

მე ისე ვუყურებ რომ არბელოა უბრალოდ ვერ დადებს იმაზე უარეს შედეგს ვიდრე ჩაბი დებდა, ამიტომ ამ ექსპერიმენტითაც არაფერი დაშავდება


31

13 იანვარი 2026 05:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 825
13 იანვარი 2026 04:51, Maestro says:

მე ისე ვუყურებ რომ არბელოა უბრალოდ ვერ დადებს იმაზე უარეს შედეგს ვიდრე ჩაბი დებდა, ამიტომ ამ ექსპერიმენტითაც არაფერი დაშავდება

გეთანხმები. მე მგონია შეიძლება უკეთესი შედეგიც კი დადოს, დასაკარგი რა აქვს რო. ალონსოსთვის უფრო რთული იქნებოდა ვიდრე არბელოასთვის. თუ არადა ზაფხულში იზრუნებენ უკეთესს ვარიანტზე. 

32

13 იანვარი 2026 07:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 249
13 იანვარი 2026 01:41, RealMadrid15 says:

ყველა მოსაზრება წავიკითხე და თითქმის ერთხმად ალონსომ ვერ გაამართლა, არბელოა სირია, გასახდელში პრობლემებია. რეალურად ყველა ეს ნათქვამი სიმართლეს შეესაბისება მაგრამ მთავარი პრობლემა ძუნწი პერესი ხომ არ არის? უკვე 2 სეზონი ნორმალური ნახევარმცველი და მცველი არ იყიდა, პლუს მოდრიჩი გაუშვა და კროსი წავიდა. რის იმედზე ვიყავით? ეს ბებერი ძაღლია გასაგდები და ახალი კრეატიული პრეზიდენტი მოსაყვანი რომ მწვრთნელიდან დაწყებული ფეხბურთელებით დამთავრებუკი მოიხოდნონ

ამას რომ ვიძახი არა ამას ლერესზე როგორ ამბობ გადაყოლილია გუნდზეო, კი იყო 15 და მეტი წლის წინ მეორედ როდესაც მობრუნდა, მაგრამ უკვე ძალიან დიდი ხანია მაგრად კიდია გუნდი


33

13 იანვარი 2026 07:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 943

ამას ჰქვია:

ვაის გავეყარე და უის შევეყარეო.))))

სანამ ზიდანისნაირი ყვერებიანი მწვრთნელი არ მოვა,რეალს მანამდე არაფერი ეშველება.))))


34

13 იანვარი 2026 08:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 308
12 იანვარი 2026 22:29, ilarioni says:

ალონსო დროებითი იქნება კლოპი თუ მოვა სრული თავისუფლება უნდა მიეცეს ხელმძღვანელობიდან პირველ რიგში ( პერესისგან) და დრო უნდა მიეცეს დასცხოს უნდა ფეხბურთელებს

კლოპმა თუ თავისუფლება არ მიიღო არც მოვა.

12 იანვარი 2026 23:45, murtoreali777 says:
12 იანვარი 2026 23:40, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:32, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

ზუსტად მწვრთნელის ბრალიც არის არსებული სიტუაცია თუ ფეხბურთელებთან სიტუაციას ვერ აკონტროლებს მაშინ უნდა თქვა ვერ ვუმკლავდები ფეხბურთელებს და ვტოვებ პოსტს რაც ალონსოს გააკეთა ..... რაც შეეხება არბელოას არ მჯერა არბელოასი სასწრაფოდ კლოპი უნდა ამ გუნდს რამდენიც უნდა იმდენი მოითხოვოს და სრული თავისუფლება საქმის კეთების დროს ხელმძღვანელობა არ ერევა მწვრთნელის კომპეტენციაში

კლოპი თუ მოვა დავამატებ ერთს: ვინც გასახდელში რევდა სიტუაციას იმათ უნდაა ააცმევინონ გუნდიდან! , ვინც არ უნდა იყოს! ეგეთ ხალხს გუნდი კიდიათ, კლუბის ინტერესები და გუნდზე წინ თავის ხუშტურებს აყენებენ! ეგეთ სირებს კიდე სრაფერი ესაქმება ამ გუნდში! ვიმეორებ ვინც არ უნდა იყოს!!!

ვინც არ უნდა იყოს ვიძახით და ვინის მომთვინიერებელი ჯერ ვერ მოიძებნა  უარესი მბაპეც დაემატა.

არბელოა მაგარი ფეხბურთელი იყო? მართლა? ვისზე უკეთესი იყო იმ რეალში  ერთი კაცი დამისახელეთ.


35

13 იანვარი 2026 08:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 574

უბრალოდ აზრს ვერ ვხედავ ალონსოს რო უშვებ და არბელოა მოგყავს? დდდ ჩაქიმა ამ ხელმძღვანელობამ ტო როგორ შეილება ესე?მიმდინარე სეზონში კასტილიით მოშნად წაგება და ფრეც აქვს,რავიცი რავიცი


36

13 იანვარი 2026 09:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 29
12 იანვარი 2026 23:40, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:32, ángel.blanco says:
12 იანვარი 2026 23:31, ilarioni says:
12 იანვარი 2026 23:21, ángel.blanco says:

FC Madrid United. HERE WE GO

იმედია მანჩესტერის დონემდე არასდროს არ  დავალთ

კი, მაქამდე შორია, მაგრამ გავს სიტუაცია. იქაც ფეხბურთელები და ხელმძღვანელობაა მთავარი პრობლენა და მწვრთნელს ბრალდება სულ

ზუსტად მწვრთნელის ბრალიც არის არსებული სიტუაცია თუ ფეხბურთელებთან სიტუაციას ვერ აკონტროლებს მაშინ უნდა თქვა ვერ ვუმკლავდები ფეხბურთელებს და ვტოვებ პოსტს რაც ალონსოს გააკეთა ..... რაც შეეხება არბელოას არ მჯერა არბელოასი სასწრაფოდ კლოპი უნდა ამ გუნდს რამდენიც უნდა იმდენი მოითხოვოს და სრული თავისუფლება საქმის კეთების დროს ხელმძღვანელობა არ ერევა მწვრთნელის კომპეტენციაში

მწვრთნელი თუ არ დგას მოწოდების სიმაღლეზე იქ ყოველთვის არეულობა იქნება აგერ მახსოვს ფლიკმა დასაჯა ვიღაც არ მახსოვს ვინ იყო იმის გამო რო ვარჯიშზე რამდენიმე წუთი დააგვიანა და მომდევნო თამაშში სკამზე დასვა. კლოპია ეგეთი რომელიც არავის არაფერს არ გაუტარებს. ეს ვინიცუსი კიდე სანამ იქნება იქამდე არეულობა იქნება სულ  მბაპესი შურს მაგას და სულ ექიშპება


37

13 იანვარი 2026 10:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 229

 ალინსსოს ვერ დავაბრალებ ყველაფერს. მისი ხედვები რაც იყო. ნოემბრამდე შედეგი მოქონდა  იმიტიმ რომ ძაან მოძრავი იყო გუნდი. პრედინგზე.  თამაშობდა. ..ნოემბრის მერე.  აღარ ემორჩილებოდა ფეხვურთელები და კი აირია ყველაფერი... დადექით და აგინეთ ეხლა  არბელოა უშველის გუნდს???  ვერავინ ვერ უშველის. სანამ არ გააჯ...მენ  ნახევარზე მეტი ფეხბურთელი გუნდიდან... ამ გუნდს კლოპი უნდა   კარგი ნახევარმცველები. და.  კარგი ფორვარდი  ან ვინი ან მბაპე. უნდა დადგეს მარცხენა ფლანგზე ეგაა გამოსავალი ...  ალონსოზე გადატყდა ჯოხი  რაც უსამართლობაა ... ასე იყო შარშან ანჩელოტიზეც .... გილოცავთ იმათ. ვისაც ალონსოს წასვლა გაგიხარდათ 


38

13 იანვარი 2026 10:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 574

მარტში ალბათ რაულს დანიშნავენ :დ 


39

13 იანვარი 2026 11:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 218

ამ რეალს ეხლანდელ მდგომარეობაში კლოპიც ვერ უშველის ტრანსფერების გარეშე ვერავინ უშველის. ერთი კროოსი ჭირდება რეალს და მორჩა ყველაფერი თავისით მოგვარდება


40

13 იანვარი 2026 11:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 721
13 იანვარი 2026 11:06, Levani Madrid says:

ამ რეალს ეხლანდელ მდგომარეობაში კლოპიც ვერ უშველის ტრანსფერების გარეშე ვერავინ უშველის. ერთი კროოსი ჭირდება რეალს და მორჩა ყველაფერი თავისით მოგვარდება

კროოსი თუ მოდრიჩი

ორჯერ დიდი მოთამაშეა მოდრიჩი, გენიაა, ჯადოქარია

ყველა კროოსს რატო მისტირის ვერ გამიგია ლუკას ნაცვლას


41

13 იანვარი 2026 12:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 134

აუ იმენა ტიპები აზრზე არ არიან,ანჩელოტი გვემატრებაო,მოურინიოს დაბრუნება მირჩევნია ვიდრე ეგ ბებერი,რრალისთვის უდიდესი ამაგი აქვს მაგრამ მაგის ფეხბურყი ვისღაუნდა,ვალვერდეთ თქვა არსენალთან ისე ვითამაშეთ მეორე მატჩი გეგმა არ გვქონდაო,პუტა ბარსასთან 4 იდან 4 კლასიკო წააგო რომელსაც ჩვენი გუნდის მესამედი ფეხბურთელები არ ყავს დონის მიხედვით,ალონსომ პირველივე კლასიკო მოიგო და ბურთის დაჭერასაც ცდილობდა,რა ანჩელოტი რაღა დროს ანჩელოტია მოაშორეთ იმენა,აგერ ნახავთ მსოფლიოზე რო ჩატოვებს ბრაზილიას,არბელოა არი დროებითი,ვიღაცა სერიოზულის მოყვანას ცდილობს პერესი,მე მგონია კლოპი ან ზიდანი,ზოგადად ალონსომ იმიტო ვერ გაამართლა რო არ ქონდა პატივისცემა,არ ქონდა სიძლიერე,ზიდანი რონალდოს ბეილს და ვინებს არ არბენინებდა,ბეილს რო სირბილი ეზარებოდა სკამზე დასვა და ხან ბენზემას ათამაშებდა ხან ისკოს,ალონსომ კიდე ვერ შეძლო ვიბის სკამზე გადაყვანა ბოლომდე,ქონდა ინიციატივა მარა არ გაუვიდა,ავტორიტეტია აქ საჭირო ავტორიტეტი თირე მარტო ტაქტიკა არ უშველის არავის,კიდე რო იძახით ცენტრში კაცი არააო,კლოპს ცენტრში მახინჯი ენდერსონი მილნერი და ჯანი და ეგეთები ყავდა და დედას უწიოკებდა ყველას და ყველაფერს,ორი ეტაპია აქ,ავტორიტეტი და შემდეგ ცოდნა,ზიდანს ორივე გააჩნია და კლოპსაც,მარა ზიზუს ავტორიტეტთან კლოპი ახლოსაც არაა,ეხა რაც შეეხება არბელოას,წეღან ვუყურე მაგისი კასტილია და ტორესის კატლეტიტიკოს მიმოხილვას,ტიპმა ტორესს ეჩხუბა,ფეხბურთელები აჩხუბა და წითლები დარიგდა,გუშინაც ვთქვი მაგისი გაწვრთნილი რეალი იქნება ნაჯახები იმენა,დიდ ხანს ვერ გაქაჩავს,იმედია ვცდები და ყველას გაგვაკვირვებს

ვინი და რამდენიმე ამბიციური ფეხბურთელი რო მიეყენებინა პერესს თა ის ადგილას ეს არ მოხდებოდა,ვისაც სირბილი ეზარება ნახუი უნდა ექნათ,ფაბრიციო წერს მაგიტო წავიდა ალონსო რო ფეხბურთელები ხელშეუხებლები არიანო,ზუსტად ეგარი მიზეზი,აგერ ნახეთ ალონსო თუ წარმატებას არ მიაღწევს სხვაგან,წავა ეხა ან მანიუში ან ლივერში ანაც დაბრუნდება ლევერკუზენში და ნახეთ თუ შედეგი არ დადოს


42

13 იანვარი 2026 12:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83

სანამ გუნდში ბალანსი არ აღდგება მანამდე 10კლოპი და 10ზიდანი მოიყვანო არაფერი გამოვა. ორი სტილის ფეხბურთის ტაქტიკა არსებობს, ან იჭერ ბურთს ან კონტრშეტევაზე აგებ თამაშს. ალონსო არის ბურთის დამჭერი ტრენწრი თავიდან ბოლომდე და თამაშის გამკონტროლებელი, ყავს გუნდი რომელიც უკვე 4-5 წელია კონტრშეტევაზე თამაშობს, ყველა გამქცევი ხალხი ყავს. თუ ალონსო მოგყავს ტრენერად უნდა მოუყვანო შესაბამისი ტაქტიკის მოთამაშეები, ბურთის დამჭერი 1 კაცი არ გვყავს და რომელ შედეგს ვითხოვთ? ბარსელონას შეხედეთ, პედი დეიონგი ,კასადო და გავიც მაგ პროფილის მოთამაშეები არიან და ფლიკმაც აქცენტი ბურთის ფლობაზე გააკეთა. ალონსოს მოყვანა ნაადრევი იმის გამო კიარ იყო რომ ზოგადად ახალი ტრენერია და სახელი არ აქ, არა იმიტომ რომ ჯერ მხოლოდ გეგმა ა აქვს და სამწვრთნელო კარიერის პირველ ეტაპებს გადის, მისი ლევერკუზენის ტაქტიკის გარდა სხვა არსად არაფერი მოუსინჯავს. ძალიან დიდი გენერალური გეგმაა დასასახი როგორ უნდა გარდაიქმნას გუნდი და იმის მიხედვით მოვიდეს ტრენერიც და ახალი მოთამაშეებიც. თუ კლოპი მოდის ვინისიუსიც უნდა დარჩეს მბაპეც და როდრიგოც, იმიტომ რომ კონტრას კაცია კლოპი და სასწაულად იცის, თუ მოდის ალონსოს სტილის ტრენერი აუცილებლად 2 დამჭერი ნახ მცველი და მბაპე ვინისიუდან ერთის გაშვებაა საჭირო. მცველები ჰიუსენის და კარერასის გარდა ყველა გასაშვებია, ალაბა ხრუსტალი მილიტაო მენდი არნოლდიც ფრანიც და რუდიგერიც. ნახ დაცვაში მილიტაო სანამ 60მილიონი მაინც ღირს უნდა გაიყიდოს. ისე კი ვინისიუსს გავყიდიდი როდრიგოს მის ადგილზე და მარჯვნიდან ვინმე ტოპს მოვიყვანდი მე. ნახ დაცვაში ნიკო ფასი და 1 ტოპი გვინდა


43

13 იანვარი 2026 13:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 51

Valverdee rocaa marjvniv dgebaa sul uchirs reals centrshii burtis artmevaa kamavinga chuameni da valverdee ertad  idealurad mushaobs da plius amas dro movidaa belingema amat shoris akontrolos burtii realma unda itamashos 3-5-2 taqtikit tavidanvee am taqtikis awyobazee unda emushavaa dacvis plangebidan shetevashiii wasuli pegburtelii ar chirdebaa reals vin  rodrigoo rodesac gyavs.

                                         Kurtua

                       Militao   hoiseni   rudigeri

Valverde                        cuameni                   kamavinga

                       Rodrigo                    belingemi

                              Mbape         vini



44

13 იანვარი 2026 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 666

იმის რესურსი კი აქვს გუნდს რომ ლალიგაზე გაიწიოს,მაგრამ როგორც კი ნახეს ფეხბურთელებმა რა გაუტარეს ვინის-იქ დამთავრდა ყველაფერი.უნდა გაეშვათ კასტილიაში ერთ თვით და დღეს ისევ პირველ ადგილზე ვიქნებოდით.ფსიქოლოგა თანამედროვე სპორტში გადამწყვეტია


45

13 იანვარი 2026 15:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 291

ვინ მოვა მნიშვნელობა არ აქვს თუ პერსმა ორი ნახევარმცველი ორი ცენტრალური მცველი არ იყიდა არცერთ ტრენერს არ ექნება კარგი დღე ასე რომ დიდი დაბლა სვლა დაიწყო რეალის შტაბში ზიდანს იმიტომ გაუმართლა რომ კროსი მოდრიჩი და კაზემირო ყავდა პერესის ბრალია რაც ხდება ჟმოტი კაცია ან უფასოდ ინდა ან ხურდა ფულში ვარსკვლავები აგერ სიტი არსენალი ლივერპული რამდენ ფილს ხარჯავენ და ძლივს იგებენ ტიტულებს 


46

14 იანვარი 2026 22:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 943

ნეტა შენ ვინ ჩემი დაღლილი ხარ???))))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მბაპე 23
2 მურიქი 16
3 ფერან ტორესი 12
4 ბუდიმირი 12

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

მარტი 2026 (55)
თებერვალი 2026 (309)
იანვარი 2026 (279)
დეკემბერი 2025 (221)
ნოემბერი 2025 (214)
ოქტომბერი 2025 (263)