„ოლიმპიაკოსისა“ და „რეალის“ მატჩის მსაჯი ცნობილია

უკვე ცნობილია იმ მსაჯის ვინაობა, რომელიც „ოლიმპიაკოსისა“ და მადრიდის „რეალის“ დაპირისპირებას მოემსახურება.

ეს ადამიანი გამოცდილი არბიტრი, მაიკლ ოლივერია, რომელსაც ჩემპიონთა ლიგაზე „რეალის“ მონაწილეობით აქამდე 3 მატჩი უმსაჯია.

ოლივერის აქტივშია „იუვენტუსთან (2017 წლის მატჩი), „აინტრახტთან“ სუპერთასის მატჩი და „ბრაგასთან“ შეხვედრა.

შეგახსენებთ, ათენური ვოიაჟი „მერენგებს“ 26 ნოემბერს აქვთ.


1

24 ნოემბერი 2025 15:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 233

ალონსოს გუნდში ავტორიტეტი არ ჰყოფნის და ყველა პრობლემა ამის ბრალია. 

ზიდანი უნდა ამ გუნდს. 

ცალკე საკითხია, რომ არნოლდი საშინელ ფორმაშია, კარერასი შეტევაში ფაფხურობს, დაცვაში კარგია. 

დაცვის ცენტრში ჰაუსენს იმდენი შეცდომა აქვს, რუდიგერს მთელი წელი რომ არ დაუშვია. 

ნახევარდაცვაში კიდე ბელინგემი გიულერი ჩუამენი უნდა იდგეს. 

შეტევაში ვინი მკვდარია, მბაპე არასტაბილური, მარჯვენა ვინგერი კი ტიპური საერთოდ არ გვყავს.

მასტანტუონოს ტენიან მაგ პოზიციაზე მაგრამ არც სისწრაფე აქვს საკმარისი, არც დრიბლინგი. ეგ არის კლასიკირი ოზილის პოზიცია, 10 ნომერი, რომელზეც რეალურად გიულერი უნდა იდგეს. 

ნახევარდაცვაში სადაც კროოსი მოდრიჩი კაზე გვყავდა ეხლა უჯიჭოების ბრბო დარბის. ბელინგემი სულ დაღლილი როგორაა, სულ ენაგადმოგდებული დარბის. 

დაცვაში კარვახალი და მარსელო გვყავდა და ეხლა კარერასი და არნოლდი იტანჯენიან :)) 

შემადგენლობა ერთი შეხედვით კარგია მაგრამ, სანამ ვიტინიასნაირი შემოქმედი ტიპი არ მოვა, დიდ გუნდებთაბ წავაგებთ ყოველთვის. ასევე ფლანგის მცველებს უნდა ეშველოთ რამე :))


2

24 ნოემბერი 2025 16:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 327
24 ნოემბერი 2025 15:45, Luca_Modric says:

ალონსოს გუნდში ავტორიტეტი არ ჰყოფნის და ყველა პრობლემა ამის ბრალია. 

ზიდანი უნდა ამ გუნდს. 

ცალკე საკითხია, რომ არნოლდი საშინელ ფორმაშია, კარერასი შეტევაში ფაფხურობს, დაცვაში კარგია. 

დაცვის ცენტრში ჰაუსენს იმდენი შეცდომა აქვს, რუდიგერს მთელი წელი რომ არ დაუშვია. 

ნახევარდაცვაში კიდე ბელინგემი გიულერი ჩუამენი უნდა იდგეს. 

შეტევაში ვინი მკვდარია, მბაპე არასტაბილური, მარჯვენა ვინგერი კი ტიპური საერთოდ არ გვყავს.

მასტანტუონოს ტენიან მაგ პოზიციაზე მაგრამ არც სისწრაფე აქვს საკმარისი, არც დრიბლინგი. ეგ არის კლასიკირი ოზილის პოზიცია, 10 ნომერი, რომელზეც რეალურად გიულერი უნდა იდგეს. 

ნახევარდაცვაში სადაც კროოსი მოდრიჩი კაზე გვყავდა ეხლა უჯიჭოების ბრბო დარბის. ბელინგემი სულ დაღლილი როგორაა, სულ ენაგადმოგდებული დარბის. 

დაცვაში კარვახალი და მარსელო გვყავდა და ეხლა კარერასი და არნოლდი იტანჯენიან :)) 

შემადგენლობა ერთი შეხედვით კარგია მაგრამ, სანამ ვიტინიასნაირი შემოქმედი ტიპი არ მოვა, დიდ გუნდებთაბ წავაგებთ ყოველთვის. ასევე ფლანგის მცველებს უნდა ეშველოთ რამე :))

მბაპეზე როგორ იძახი არასტაბილურიაო ბევრი მომენტი გააფუჭა კაი მარა გუნდიდან ერთადერთი კარგი გამტანი ეგაა ყოველთვის მბაპე ვერ გაიტანს


3

24 ნოემბერი 2025 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 886

არნოლდს რატომ გადაეკიდა ყველა ვერ ვხვდები. რომელია კარგ ფორმაში? არც უთამაშია კაცს ახლა მოირჩინა ტრამვა. ძალიან მაგარი პადაჩები აქვს ბევრი სახიფათო მომენტი შეიქმნა არნოლდის ჩაწოდებებით. უნდა აცადონ და სკამზე არ დასვან ახლა ისევ, თუ დრო არ მიეცა ვერასდროს ჩადგება ფორმაში. 4-3-3 უნდა ითამაშოს გუნდმა.


4

24 ნოემბერი 2025 17:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 192
24 ნოემბერი 2025 16:10, Galactico says:
მბაპეზე როგორ იძახი არასტაბილურიაო ბევრი მომენტი გააფუჭა კაი მარა გუნდიდან ერთადერთი კარგი გამტანი ეგაა ყოველთვის მბაპე ვერ გაიტანს

გაიხსენეთ ახლად გადმოსული რონალდოს გოლები რეალში და შემდეგ მბაპეს გოლები და მიხვდებით რასაც იძახის


5

24 ნოემბერი 2025 18:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 888

ძაან არასწორია არნოლდზე ცუდად ლაპარაკი. ფორმაში არ არისო? როგორ ჩადგეს კაცი ფორმაში თუ არ ათამაშა? ელჩესთან თამაშამდე წინა სამ თამაშში რომ ჯამში 25 წუთი ითამაშა, მაგით ჩადგეს ფორმაში? კაი მაშინ ფეხბურთელების ფორმაზე თუ ვილაპარაკებთ: ბოლო სამი თამაშიდან გამომდინარე არის კი ვინმე ფორმაში? კურტუას გარდა.  კარერასი რომ ამდენი შეცმომები აქვს მაგაზე თქვეს რამე? ჰაუსენს რომ ამდენი შეცდომა აქვს მაგაზე თქვეს რამე? ვინისიუსი 100 დრიბლინგიდან 95 ში ბურთს კარგავს მაგაზე თქვეს რამე? მბაპესაც იმდენი გამაზვები დაუგროვდა მაგაზეც შეიძლება რამეს თქმა. მეორე ფლანგის შემტევები: როდრიგო, მასტატუონო. რომელმა რა გააკეთა და რომელია ფორმაში?  გონსალო და ენდრიკი რატო ყავს გუნდში, რა დანიშნულება აქვთ ვერ ვხვდები. ამ ყველაფრის ფონზე რომ ტრენტზე იტყვი მარტო ფორმაში არ არისო ძაან არასწორია! ჰაუსენს იმდენი შეცდომა დაუგროვდა უკვე სკამზე უნდა დასვა ერთი ხუთი თამაში, მაგრამ როტაციაშიც არ ჯდება, სულ უნდა იყოს ძირითადში. და რა ლოგიკაა ეგ? 

თურმე ტრენტი არაა ფორმაში!  


6

24 ნოემბერი 2025 20:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 24

ძაან განგაშის ზარებია ატეხილი, არადა მთლად მასეც არაა საქმე. მბაპეს კრიტიკა უადგილო მგონია, მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელია ბოლო ბოლო. ტრენტი ახალი მოსულია, პლიუს მაგას ახლახან მოირჩინა ტრამვა, ჯერ უნდა ვაცადოთ. ჰაუსენი ბევრ შეცდომას უშვებს, მაგრამ ჯერ 20 წლისაა და მომატება შეუძლია. ისე ჰაუსენს ასენსიოს ჟილკა ჰქონდეს კარგი იქნებოდა, ნამეტანი მშვიდი და წყნარია. კარერასიც აჭრილია ბოლო პერიოდი, მაგრამ გვინახავს მაგის მაგარი თამაშები, და ვიცით რომ ბევრად მეტი შეუძლია


7

24 ნოემბერი 2025 20:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 441

პრობლემა არის ალონსოში, როგორც კი დაინიშნა მაშინვე ვთქვი ხავის ბედს გაიზიარებს თქო, 6 თვე გავიდა და ძირითადი ბირთვი ვერა და ვერ ჩამოაყალიბა, ახსნა ვერ მოვუძებნე რატომ იყო გუშინ ძირითადში გარსია.
პ.ს. ვინიმ ალონსოს ხელში კონტრაქტს არ გავაგრძელებო აცნობა კლუბს.


8

24 ნოემბერი 2025 21:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2

Alonso Unda wavides. Sul sxva xedva aq. 


9

25 ნოემბერი 2025 10:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 276
24 ნოემბერი 2025 21:11, Vinijr.20 says:

Alonso Unda wavides. Sul sxva xedva aq. 

მე მგონი საერთოდ არა აქვს ხედვა. რა უნდა კაცი ვერ გაიგებს. 


10

25 ნოემბერი 2025 10:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 632

როგორც კი ვინი შეცვალა კლასიკოში ეგრევე მივხვდი დიდი დღე არ ეწერა ხაბის რეალში.



11

25 ნოემბერი 2025 11:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 19
24 ნოემბერი 2025 15:45, Luca_Modric says:

ალონსოს გუნდში ავტორიტეტი არ ჰყოფნის და ყველა პრობლემა ამის ბრალია. 

ზიდანი უნდა ამ გუნდს. 

ცალკე საკითხია, რომ არნოლდი საშინელ ფორმაშია, კარერასი შეტევაში ფაფხურობს, დაცვაში კარგია. 

დაცვის ცენტრში ჰაუსენს იმდენი შეცდომა აქვს, რუდიგერს მთელი წელი რომ არ დაუშვია. 

ნახევარდაცვაში კიდე ბელინგემი გიულერი ჩუამენი უნდა იდგეს. 

შეტევაში ვინი მკვდარია, მბაპე არასტაბილური, მარჯვენა ვინგერი კი ტიპური საერთოდ არ გვყავს.

მასტანტუონოს ტენიან მაგ პოზიციაზე მაგრამ არც სისწრაფე აქვს საკმარისი, არც დრიბლინგი. ეგ არის კლასიკირი ოზილის პოზიცია, 10 ნომერი, რომელზეც რეალურად გიულერი უნდა იდგეს. 

ნახევარდაცვაში სადაც კროოსი მოდრიჩი კაზე გვყავდა ეხლა უჯიჭოების ბრბო დარბის. ბელინგემი სულ დაღლილი როგორაა, სულ ენაგადმოგდებული დარბის. 

დაცვაში კარვახალი და მარსელო გვყავდა და ეხლა კარერასი და არნოლდი იტანჯენიან :)) 

შემადგენლობა ერთი შეხედვით კარგია მაგრამ, სანამ ვიტინიასნაირი შემოქმედი ტიპი არ მოვა, დიდ გუნდებთაბ წავაგებთ ყოველთვის. ასევე ფლანგის მცველებს უნდა ეშველოთ რამე :))

მაგ ზიდანს ძმაო გუნდში მოდრიჩი კროოსი ყავდა და მაგ ნახევარ დაცვით იგებდა რასაც იგებდა...ეხლა არ მგონია ბელინგემი- გიულერის დუეტით რამე ქნას...მაგრამ მე იმას ვკითხულობ ის ხალხი სად არიან ალონსოს ტრიპლეტი რო მოაგებინეს ჯერ არ მოსულს გუნდში? ხავის რო დასცინოდნენ, ძმა განადგურებულ გუნდში მწვრთნელად დანიშნეს ის მაინც ქნა რო გუნდის მემკვიდრული შემადგენლობა დააყენა რიმლებიც ეხლა მოედანზე ჭამენ რასაც ქვია , რა გაგიკეთათ გამოცდილმა ალონსომ ვარსკვლავებით გადაჭედილ გუნდში, თითო პოზიციაზე ორ ორი და ზოგან სამი ფეხბურთელი ყავს, (რესურსის არ ქონას ეოარ დააბრალოთ)


12

25 ნოემბერი 2025 13:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 478
25 ნოემბერი 2025 11:17, N4N says:
24 ნოემბერი 2025 15:45, Luca_Modric says:

ალონსოს გუნდში ავტორიტეტი არ ჰყოფნის და ყველა პრობლემა ამის ბრალია. 

ზიდანი უნდა ამ გუნდს. 

ცალკე საკითხია, რომ არნოლდი საშინელ ფორმაშია, კარერასი შეტევაში ფაფხურობს, დაცვაში კარგია. 

დაცვის ცენტრში ჰაუსენს იმდენი შეცდომა აქვს, რუდიგერს მთელი წელი რომ არ დაუშვია. 

ნახევარდაცვაში კიდე ბელინგემი გიულერი ჩუამენი უნდა იდგეს. 

შეტევაში ვინი მკვდარია, მბაპე არასტაბილური, მარჯვენა ვინგერი კი ტიპური საერთოდ არ გვყავს.

მასტანტუონოს ტენიან მაგ პოზიციაზე მაგრამ არც სისწრაფე აქვს საკმარისი, არც დრიბლინგი. ეგ არის კლასიკირი ოზილის პოზიცია, 10 ნომერი, რომელზეც რეალურად გიულერი უნდა იდგეს. 

ნახევარდაცვაში სადაც კროოსი მოდრიჩი კაზე გვყავდა ეხლა უჯიჭოების ბრბო დარბის. ბელინგემი სულ დაღლილი როგორაა, სულ ენაგადმოგდებული დარბის. 

დაცვაში კარვახალი და მარსელო გვყავდა და ეხლა კარერასი და არნოლდი იტანჯენიან :)) 

შემადგენლობა ერთი შეხედვით კარგია მაგრამ, სანამ ვიტინიასნაირი შემოქმედი ტიპი არ მოვა, დიდ გუნდებთაბ წავაგებთ ყოველთვის. ასევე ფლანგის მცველებს უნდა ეშველოთ რამე :))

მაგ ზიდანს ძმაო გუნდში მოდრიჩი კროოსი ყავდა და მაგ ნახევარ დაცვით იგებდა რასაც იგებდა...ეხლა არ მგონია ბელინგემი- გიულერის დუეტით რამე ქნას...მაგრამ მე იმას ვკითხულობ ის ხალხი სად არიან ალონსოს ტრიპლეტი რო მოაგებინეს ჯერ არ მოსულს გუნდში? ხავის რო დასცინოდნენ, ძმა განადგურებულ გუნდში მწვრთნელად დანიშნეს ის მაინც ქნა რო გუნდის მემკვიდრული შემადგენლობა დააყენა რიმლებიც ეხლა მოედანზე ჭამენ რასაც ქვია , რა გაგიკეთათ გამოცდილმა ალონსომ ვარსკვლავებით გადაჭედილ გუნდში, თითო პოზიციაზე ორ ორი და ზოგან სამი ფეხბურთელი ყავს, (რესურსის არ ქონას ეოარ დააბრალოთ)

რეალი თავისუფლად უნდა იგებდეს მეორე გუნდით ელჩესთან ამან კიდე ბირთვი ვერ იპოვა 6 თვეა კაი დააბრალეს ახალი მოსულია და საკლუბო ჩემპიონატი ეპატიებაო მის მერე რა შეიცვალა პირ ელი წრე მორჩება 1 ტურიც და ეგაა აი რაღაც ხომ უნდა ჩანდეს პერსპექტივა რომ თქვა მეორე წრეს ტრენერი იგებსო როგორც ფლიკმა ქნა ლამის ყველა ტოტულზე გაიწია არაფერი აღარ აკლდა ტრებლამდე თან იმ შემადგენლობით რაც ხავიმ უტიტულობა მოიტანა ბოლო სეზონში... 


13

25 ნოემბერი 2025 13:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 59

მთავარი პრობლემა არი პირველ რიგში ეგო, მოედანზე ბევრია ისეთი ვისაც ლიდერობა და პირველობა უნდა, ბელინგწმი ვინისიუსი მბაპე, იქეთ როდრიგო მარცხენა ფლანგს ითხოვსს, სამი კაცი რო გყავს ისეთი ოქროს ბურთისკენ რო უნდა გაწევა რომელ გუნდურობაზეა საუბარი, მაგის გამო მნს დაიშაალა და ნეიმარი წავიდა ბარსადან და აქ ესენი რას გაუგებენ , მეორე პრობლემა ჩამოყალიბებელი ტაქტიკაა, მესამე პრობლემა საჭირო პროფილის ფეხბურთელის არ არსებობა, ბურთის დამჭერი არ გვყავს ცენტრში, ასევე მარჯვენა მცველი, არნოლდი ინგლისშია ისევ გასაშვები . კიდევ ცენტრ ფორვარდი გვინდა და მბაპე მარცხნიდან უნდა იდგეს, მარჯვენა ვინგერად ჯანდაბას ვალვერდეს დავაყენებთ. ვინისიუსი როდრიგო ორივე გასაყიდია, ჩუამენივ გასაყიდია, ალაბა მენდი თავისთავად, ენდრიკი ისეც წასულია მგონი ლიონში. ვიტინია ან ნევეში გვინდა, ნიკო ფასი დავაბრუნოთ, მარჯვნიდან ვინმე მცველი გვყავს საყიდი და ფორვარდი რაც მთავარია, ისეთი ვისაც გადაგდებულ ბურთზე აეუძლია ბრძოლა. აი ამ ყველაფრის მერე შეიძლება ხარისხზე საუბარი , ალონსოს რო მოვთხოვოთ, ამ სასტავით ფერგიუსონიც ვერაფერს იზამს იმდენად ბევრი სახის პრობლემაა


14

25 ნოემბერი 2025 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 579
25 ნოემბერი 2025 13:54, Halamadrid17 says:

მთავარი პრობლემა არი პირველ რიგში ეგო, მოედანზე ბევრია ისეთი ვისაც ლიდერობა და პირველობა უნდა, ბელინგწმი ვინისიუსი მბაპე, იქეთ როდრიგო მარცხენა ფლანგს ითხოვსს, სამი კაცი რო გყავს ისეთი ოქროს ბურთისკენ რო უნდა გაწევა რომელ გუნდურობაზეა საუბარი, მაგის გამო მნს დაიშაალა და ნეიმარი წავიდა ბარსადან და აქ ესენი რას გაუგებენ , მეორე პრობლემა ჩამოყალიბებელი ტაქტიკაა, მესამე პრობლემა საჭირო პროფილის ფეხბურთელის არ არსებობა, ბურთის დამჭერი არ გვყავს ცენტრში, ასევე მარჯვენა მცველი, არნოლდი ინგლისშია ისევ გასაშვები . კიდევ ცენტრ ფორვარდი გვინდა და მბაპე მარცხნიდან უნდა იდგეს, მარჯვენა ვინგერად ჯანდაბას ვალვერდეს დავაყენებთ. ვინისიუსი როდრიგო ორივე გასაყიდია, ჩუამენივ გასაყიდია, ალაბა მენდი თავისთავად, ენდრიკი ისეც წასულია მგონი ლიონში. ვიტინია ან ნევეში გვინდა, ნიკო ფასი დავაბრუნოთ, მარჯვნიდან ვინმე მცველი გვყავს საყიდი და ფორვარდი რაც მთავარია, ისეთი ვისაც გადაგდებულ ბურთზე აეუძლია ბრძოლა. აი ამ ყველაფრის მერე შეიძლება ხარისხზე საუბარი , ალონსოს რო მოვთხოვოთ, ამ სასტავით ფერგიუსონიც ვერაფერს იზამს იმდენად ბევრი სახის პრობლემაა

მოდი რეალის დედაც და პსჟ  უქომაგოთ ყველა ბანძია რეალში     ჯერ რეალის  ფანებმა თუ ხართ საერთოდ ისწავლეთ ერთგულება პატივისცემა ჭირში გვერდში დგომა მოგებულზე ყველაფერი კარგადაა


15

25 ნოემბერი 2025 15:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 710
25 ნოემბერი 2025 15:10, super vini.jr 20 says:
25 ნოემბერი 2025 13:54, Halamadrid17 says:

მთავარი პრობლემა არი პირველ რიგში ეგო, მოედანზე ბევრია ისეთი ვისაც ლიდერობა და პირველობა უნდა, ბელინგწმი ვინისიუსი მბაპე, იქეთ როდრიგო მარცხენა ფლანგს ითხოვსს, სამი კაცი რო გყავს ისეთი ოქროს ბურთისკენ რო უნდა გაწევა რომელ გუნდურობაზეა საუბარი, მაგის გამო მნს დაიშაალა და ნეიმარი წავიდა ბარსადან და აქ ესენი რას გაუგებენ , მეორე პრობლემა ჩამოყალიბებელი ტაქტიკაა, მესამე პრობლემა საჭირო პროფილის ფეხბურთელის არ არსებობა, ბურთის დამჭერი არ გვყავს ცენტრში, ასევე მარჯვენა მცველი, არნოლდი ინგლისშია ისევ გასაშვები . კიდევ ცენტრ ფორვარდი გვინდა და მბაპე მარცხნიდან უნდა იდგეს, მარჯვენა ვინგერად ჯანდაბას ვალვერდეს დავაყენებთ. ვინისიუსი როდრიგო ორივე გასაყიდია, ჩუამენივ გასაყიდია, ალაბა მენდი თავისთავად, ენდრიკი ისეც წასულია მგონი ლიონში. ვიტინია ან ნევეში გვინდა, ნიკო ფასი დავაბრუნოთ, მარჯვნიდან ვინმე მცველი გვყავს საყიდი და ფორვარდი რაც მთავარია, ისეთი ვისაც გადაგდებულ ბურთზე აეუძლია ბრძოლა. აი ამ ყველაფრის მერე შეიძლება ხარისხზე საუბარი , ალონსოს რო მოვთხოვოთ, ამ სასტავით ფერგიუსონიც ვერაფერს იზამს იმდენად ბევრი სახის პრობლემაა

მოდი რეალის დედაც და პსჟ  უქომაგოთ ყველა ბანძია რეალში     ჯერ რეალის  ფანებმა თუ ხართ საერთოდ ისწავლეთ ერთგულება პატივისცემა ჭირში გვერდში დგომა მოგებულზე ყველაფერი კარგადაა

გვერდში დგომა რა შუაშია პრობლემები ეაცაა იმაზე საუბრობს :DD


16

25 ნოემბერი 2025 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 591

ესენი ბიჯო პსჟს ბალეშიკობის ღირსიც კი არ არიან.ისე ერთი ხელის მოსმით გააჯჯჯმევინებენ გუნდიდან ნებისმიერს გულიც კი არ დაწყდებათ.

ამ საიტის ადმინს თუ რაც ქვიათ მაგაზე ეტყობა რომ ამნაირ ნაროდს აძლევს ვაფშე კომენტარის დაწერის უფლებას.

გამუდმებული წუწუნი,ნეგატივი ნეგატივი და მეტი არაფერი.გუშინ მპთესლლებული ფეხბურთელის გამო ნამდვილ მადრიდისტას გააგდებენ გუნდიდან!!!

რავი მეტი კორექტულობა ვერ შევძელი.ვინმეს თუ მოხვდა ერთ ადგილზე ცივი წყალი დალიოს თუ აქვთ საერთოდ


17

25 ნოემბერი 2025 16:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 869
24 ნოემბერი 2025 15:45, Luca_Modric says:

ალონსოს გუნდში ავტორიტეტი არ ჰყოფნის და ყველა პრობლემა ამის ბრალია. 

ზიდანი უნდა ამ გუნდს. 

ცალკე საკითხია, რომ არნოლდი საშინელ ფორმაშია, კარერასი შეტევაში ფაფხურობს, დაცვაში კარგია. 

დაცვის ცენტრში ჰაუსენს იმდენი შეცდომა აქვს, რუდიგერს მთელი წელი რომ არ დაუშვია. 

ნახევარდაცვაში კიდე ბელინგემი გიულერი ჩუამენი უნდა იდგეს. 

შეტევაში ვინი მკვდარია, მბაპე არასტაბილური, მარჯვენა ვინგერი კი ტიპური საერთოდ არ გვყავს.

მასტანტუონოს ტენიან მაგ პოზიციაზე მაგრამ არც სისწრაფე აქვს საკმარისი, არც დრიბლინგი. ეგ არის კლასიკირი ოზილის პოზიცია, 10 ნომერი, რომელზეც რეალურად გიულერი უნდა იდგეს. 

ნახევარდაცვაში სადაც კროოსი მოდრიჩი კაზე გვყავდა ეხლა უჯიჭოების ბრბო დარბის. ბელინგემი სულ დაღლილი როგორაა, სულ ენაგადმოგდებული დარბის. 

დაცვაში კარვახალი და მარსელო გვყავდა და ეხლა კარერასი და არნოლდი იტანჯენიან :)) 

შემადგენლობა ერთი შეხედვით კარგია მაგრამ, სანამ ვიტინიასნაირი შემოქმედი ტიპი არ მოვა, დიდ გუნდებთაბ წავაგებთ ყოველთვის. ასევე ფლანგის მცველებს უნდა ეშველოთ რამე :))

გეთანხმები მეგობარო,საშინელ დღეშია რეალი.ერთი შეხედვით ძლიერი ფეხბურთელები თამაშობენ ვითომ ყველა პოზიციაზე და ამ დროს გუნდი ერთად შეკრული არ არის.ცალკე თემაა ჩაბი ალონსო.ფაქტია,რომ მან ვერ დაალაგა გუნდი და ჩემი აზრით კომპეტენცია არ ყოფნის,რომ ვარსკვლევაბთან იმუშაოს.ეს მხოლოდ ზიდანს გამოსდიოდა საუკეთესოდ და ამიტომაც ჰიპერ შედეგები აჩვენა რეალმა ზიზუს ხელში..

სასწრაფოდ გასაყიდია ვინისიუსი და მოსაყვანია გუნდში მკვლელი ტიპის ცხრიანი,ჰალანდის ტიპის.ვინი სიტუაციასაც ურევს გუნდში და თან გუნდური მოთამაშე არ არის.სასწრაფიდ საყიდელია ჰიპერ დონის მინიმუმ 2 ნახევარმცველი,ჩემი აზრით როდრი და მეორე ვინმე უფრო ახალგაზრდა ფეხბურთელი.მხოლოდ ზიდანთან ერთად აქვს რეალს მომავალი და თუ ამას პერესი დროზე მიხვდება კარგი იქნება.ჩაბი ალონსო წავიდეს გერმანიაში ისევ,საშუალო და ცოტა უკეთესი გუნდების მენეჯერათ,მან ესპანეთში სრული ფიასკო განიცადა,თუ არ გჯერათ და დაველოდოთ რეალის შედეგებს გაზაფხულზე.


18

25 ნოემბერი 2025 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 24

რატოა ამხელა კრიტიკა ალონსოზე ვერ ვხვდები, ლა ლიგაში პირველზე ვართ, ლიგაზეც კარგად მივდივართ. ჯერ ახალი მოსულია და აცადეთ თავისი იდეებისა და ხედვების დანერგვა გუნდში. წინა კვირას ტრიბლეტს იგებდა, ახლა გუნდიდან აგდებთ. ყველას ააქვს ჩავარდნა, ზიდანსაც და პეპსაც


19

25 ნოემბერი 2025 17:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 113

KURTUC GAMOGVAKLDA


20

25 ნოემბერი 2025 17:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 888

ადმინ დღეს ალონსოს დაბადებისდღეა და ერთი პოსტი მაინც მიგეძღვნა! 


21

25 ნოემბერი 2025 18:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 327

კაროჩე ვერ ვუგებ ზოგ ადამიანს დავაცადოთ ამ კაცს არ გამოვა და წავა ადვილად ვიძახი მაგრამ ამ ნაირი დაჯმა მე ვერ გამიგია მოვიგებთ ეს გუნდი საუკეთესოა წავაგებთ ეს გუნდი გორის დილაა ტეხავს ხალხო თან ძაან ტეხავს 

ვინისიუსს რაც შეეხება არ არი კარგ ფორმაში ცოტა უკვე თავში აქ ავარდნილი მართალია  მაგრამ არც მაგას უნდა ვაჯვათ ეგრე ყველას აქ ჩავარდნა რეები აქ ვინის რეალისთვის გაკეთებული მაგას მაინც ნუ დაივიწყებთ მოვა ფორმაში მოვა გააფორმებს კონტრაქტს გააფორმოს და თუ არა ჩვენზე კარგათ იციან რეალში მერე რა უნდა უქნან


22

25 ნოემბერი 2025 19:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 192

მთავარი პრობლემა არის პრეზიდენტი კლუბში და ეს პრობლემა არის უკვე 10 წელია დაახლოებით. ბოლო 2 ლიგა ატყუებს ხალხს, რომელბიც რისი ვაი ვაგლახით და სასწაულებრივი გამართლებით მოიგო გუნდმა, ამდენი წელია უფასო ტრანსფერებს დავდევთ მილანივით და წლები ველოდებით ფეხბურთელებს ამის გამო. მინიმუმ 3 წლის წინ უნდა მოსულიყო უნაღლესი დონის ნახევარმცველი, მაგრამ ახლაც არ მომხდარა ეგ და კიდევ მომავალ წელსაც არ მოხდება, ასე რომ მე სეზონის დაწყების წინვე ვთქვი, არ მოიყვანენ წესიერ ცენტრს, ვერაფერსაც ვერ მოვიგებთ საერთოდ


23

25 ნოემბერი 2025 19:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 579
25 ნოემბერი 2025 18:02, Galactico says:

კაროჩე ვერ ვუგებ ზოგ ადამიანს დავაცადოთ ამ კაცს არ გამოვა და წავა ადვილად ვიძახი მაგრამ ამ ნაირი დაჯმა მე ვერ გამიგია მოვიგებთ ეს გუნდი საუკეთესოა წავაგებთ ეს გუნდი გორის დილაა ტეხავს ხალხო თან ძაან ტეხავს 

ვინისიუსს რაც შეეხება არ არი კარგ ფორმაში ცოტა უკვე თავში აქ ავარდნილი მართალია  მაგრამ არც მაგას უნდა ვაჯვათ ეგრე ყველას აქ ჩავარდნა რეები აქ ვინის რეალისთვის გაკეთებული მაგას მაინც ნუ დაივიწყებთ მოვა ფორმაში მოვა გააფორმებს კონტრაქტს გააფორმოს და თუ არა ჩვენზე კარგათ იციან რეალში მერე რა უნდა უქნან

შენ გაიხარე.   ყველაფერი თქვი რასაც ვფიქრობდი  ყველაფერი დალაგდება 


24

25 ნოემბერი 2025 19:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 710
25 ნოემბერი 2025 19:11, Judjud says:

მთავარი პრობლემა არის პრეზიდენტი კლუბში და ეს პრობლემა არის უკვე 10 წელია დაახლოებით. ბოლო 2 ლიგა ატყუებს ხალხს, რომელბიც რისი ვაი ვაგლახით და სასწაულებრივი გამართლებით მოიგო გუნდმა, ამდენი წელია უფასო ტრანსფერებს დავდევთ მილანივით და წლები ველოდებით ფეხბურთელებს ამის გამო. მინიმუმ 3 წლის წინ უნდა მოსულიყო უნაღლესი დონის ნახევარმცველი, მაგრამ ახლაც არ მომხდარა ეგ და კიდევ მომავალ წელსაც არ მოხდება, ასე რომ მე სეზონის დაწყების წინვე ვთქვი, არ მოიყვანენ წესიერ ცენტრს, ვერაფერსაც ვერ მოვიგებთ საერთოდ

ბელინგემი ვინაა აბა? ტოპ 3 ში შეიძლება არ შედიოდეს მაგრამ უდავოდ უნაღლესი დონეა


25

25 ნოემბერი 2025 19:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 327
25 ნოემბერი 2025 19:16, super vini.jr 20 says:
25 ნოემბერი 2025 18:02, Galactico says:

კაროჩე ვერ ვუგებ ზოგ ადამიანს დავაცადოთ ამ კაცს არ გამოვა და წავა ადვილად ვიძახი მაგრამ ამ ნაირი დაჯმა მე ვერ გამიგია მოვიგებთ ეს გუნდი საუკეთესოა წავაგებთ ეს გუნდი გორის დილაა ტეხავს ხალხო თან ძაან ტეხავს 

ვინისიუსს რაც შეეხება არ არი კარგ ფორმაში ცოტა უკვე თავში აქ ავარდნილი მართალია  მაგრამ არც მაგას უნდა ვაჯვათ ეგრე ყველას აქ ჩავარდნა რეები აქ ვინის რეალისთვის გაკეთებული მაგას მაინც ნუ დაივიწყებთ მოვა ფორმაში მოვა გააფორმებს კონტრაქტს გააფორმოს და თუ არა ჩვენზე კარგათ იციან რეალში მერე რა უნდა უქნან

შენ გაიხარე.   ყველაფერი თქვი რასაც ვფიქრობდი  ყველაფერი დალაგდება 

კი ძმაო ყველაფერი დალაგდება ეს რეალ მადრიდია და არა მანჩესტერი დაულაგებელი ამ გუნდში არაფერი არ არსებობს


26

25 ნოემბერი 2025 20:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 59

აქ სასტავი რეალის კიარა პერსონალურად იგროკწბის ფანი უფროა, რა დაფასება ბიჯო 15 მილიონებს იღებენ წელიწადში, სამსახურია მათი გაიხიონ უნდა შუაზე, მე რეალ მადრიდის ფანი ვარ და ვინც ამ გუნდისთვის არ აკეთებს მაქსიმუმს ყველა მეორეხარისხივანია, გავკარი როდრიგოსაც ვინისაც ჯუდსაც და მბაოესაც რეალი როცაა. გუნდისთვის რაც უკეთესი მგონია ის დავწერე და რაც გაუკეთწბიათ აქამდწ იმაშე დოხუია მილიონები აქვთ აღწბული, სამოწყალოდ არავინ თამააშობს .


27

25 ნოემბერი 2025 20:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 192
25 ნოემბერი 2025 19:31, KingLeo10m says:
ბელინგემი ვინაა აბა? ტოპ 3 ში შეიძლება არ შედიოდეს მაგრამ უდავოდ უნაღლესი დონეა

კი ჯუდი ძალიან კარგია, მაგრამ ყველა არასწორ პოზიციაზე ატამაშებს, არც კრიზისის სტილია ეგ და არც მოდრიჩის. 


28

25 ნოემბერი 2025 21:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 59

აქ სასტავი რეალის კიარა პერსონალურად იგროკწბის ფანი უფროა, რა დაფასება ბიჯო 15 მილიონებს იღებენ წელიწადში, სამსახურია მათი გაიხიონ უნდა შუაზე, მე რეალ მადრიდის ფანი ვარ და ვინც ამ გუნდისთვის არ აკეთებს მაქსიმუმს ყველა მეორეხარისხივანია, გავკარი როდრიგოსაც ვინისაც ჯუდსაც და მბაოესაც რეალი როცაა. გუნდისთვის რაც უკეთესი მგონია ის დავწერე და რაც გაუკეთწბიათ აქამდწ იმაშე დოხუია მილიონები აქვთ აღწბული, სამოწყალოდ არავინ თამააშობს .


29

25 ნოემბერი 2025 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 327
25 ნოემბერი 2025 21:13, Halamadrid17 says:

აქ სასტავი რეალის კიარა პერსონალურად იგროკწბის ფანი უფროა, რა დაფასება ბიჯო 15 მილიონებს იღებენ წელიწადში, სამსახურია მათი გაიხიონ უნდა შუაზე, მე რეალ მადრიდის ფანი ვარ და ვინც ამ გუნდისთვის არ აკეთებს მაქსიმუმს ყველა მეორეხარისხივანია, გავკარი როდრიგოსაც ვინისაც ჯუდსაც და მბაოესაც რეალი როცაა. გუნდისთვის რაც უკეთესი მგონია ის დავწერე და რაც გაუკეთწბიათ აქამდწ იმაშე დოხუია მილიონები აქვთ აღწბული, სამოწყალოდ არავინ თამააშობს .

ეს შენი აზრია და მე პატივს ვცემ და თითქმის ვეთანხმები პროსტა არ ასწორებს ფეხბურთელზე მასე ლაპარაკი და მასეთი რამეები აქ რას ვინიზე წერენ ჩემთვისაც ეგრეა რეალია ჩემთვის ნომერ პირველი და მერე მოდიან ფეხბურთელები პროსტა ტეხავს მასეთი ლაპარაკი ვაცადოთ ეს სეზონი ყველას აქ კარიერული ჩავარდნები ყოველთვის ყველაზე კარგი ვერ იქნება ფეხბურთელი

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მბაპე 21
2 მურიქი 14
3 ფერან ტორესი 11
4 ლევანდოვსკი 9

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

თებერვალი 2026 (25)
იანვარი 2026 (279)
დეკემბერი 2025 (221)
ნოემბერი 2025 (214)
ოქტომბერი 2025 (263)
სექტემბერი 2025 (266)