„ხეტაფე“ 0-1 „რეალი“

სამეფო კლუბმა „ხეტაფეს“ წინააღმდეგ მინიმალური სხვაობით მოიგო და მორიგი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში.

მატჩი:„ხეტაფე“-„რეალი“

დრო: 23:00

სტადიონი: Coliseum

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა:  კურტუა, ფედე, ალაბა, მილიტაო, კარერასი, კამავინგა, ჩუამენი, ბელინგემი, მასტანტუონო, როდრიგო, მბაპე


1

გუშინ და 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

კამა, არდა და ჯუდი უნდა დადგეს ცენტრში. მოაშორონ ეს ჩუამენი რაა. კამა ბევრად უკეთესია, ართმევაზეც კარგია, ტექნიკურიცა, პასიც უკეთესი აქვს და სწრაფიცაა. მოკლედ ყველა კომპონენტში უკეთესია, ფიზიკურად აჯობებს მარტო ჩუამენი.


2

გუშინ და 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 96

ეს ნიკო პაზი რეებს აკეთებს იუვეს გოლი და საგოლე არ შეიძლება იანვარში დამატება?


3

გუშინ და 16:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 180

ძაან გიჟი გვყავს ნიკო პაზი. 

მომავალ ზაფხულს უეჭველი დასაბრუნებელია


4

გუშინ და 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212

ნიჭიერია ძაან ნიკო ასე თუ განაგრძო ჩვენთანაც დაიმყრობს დიდ მწვერვალებს


5

გუშინ და 17:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 137

მომავალᲨი Ჩუა და ვალვერდე გასაᲨვებია ნიკო და კონატე მოსაყვანი კიდე როდრიგო გასაყიდია და ის ახალგაზრდა მექსიკელია მოსაყვანი და ენდრიკი და გონსალო იჯარიᲗაა გასაᲨვები. 


ელᲩე რა კარგად ᲗამაᲨობს 


6

გუშინ და 17:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
გუშინ და 17:02, Vaniko says:

მომავალᲨი Ჩუა და ვალვერდე გასაᲨვებია ნიკო და კონატე მოსაყვანი კიდე როდრიგო გასაყიდია და ის ახალგაზრდა მექსიკელია მოსაყვანი და ენდრიკი და გონსალო იჯარიᲗაა გასაᲨვები. 


ელᲩე რა კარგად ᲗამაᲨობს 

ელჩე თა.აშობს კარგად თუ ბილბაო ძალიან ცუდად ვერ ვიგებ დაახიეს ბურთი თავზე ბილბაოს წელს არ არიან იმდენათ კარგი როგორც ბოლო წლებში


7

გუშინ და 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 321

Imeia movigebt.cin klasiko gvelodeba da dges qulebis dakargava arsheidzleba.bapmes gilebit kaia


8

გუშინ და 19:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

მანჩესტერს კარგი დღე არ დაადგება მგონი. ლივერპულმა ზედიზედ სამი თამაში წააგო და მემგონი დღეს მანჩესტერი შემოეჭმებათ. იმედია მამარდასაც კარგი თამაში ექნება. ალისონის ტრავმა მაქსიმალურად კარგად უნდა გამოიყენოს


9

გუშინ და 19:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 864

ნიკო ფაზი უეჭველი დასაბრუნებელია, ძალიან მაგარი ბიჭია. ჩუამენზე რა გითხრათ, მაგრამ ვალვერდეს არავინ გაუშვებს გუნდიდან სავარაუდოდ და ასე მალეც ნუ გადაუსვამთ ხაზს, ყველას ააქვს ჩავარდნები, კაცმა რამოდენიმე სეზონი შუესვენებლივ ითამაშა + ხან სად, ხან სად... მნიშვნელოვანი თამაშები გვაქ წინ და ჯობია კარგად მოემზადონ ხეტაფეს შემდეგ იუვენტუსი, ბარსელონა, ვალენსია, ლივერპული...


10

გუშინ და 19:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 64
გუშინ და 19:41, Rustaveli1990 says:

ნიკო ფაზი უეჭველი დასაბრუნებელია, ძალიან მაგარი ბიჭია. ჩუამენზე რა გითხრათ, მაგრამ ვალვერდეს არავინ გაუშვებს გუნდიდან სავარაუდოდ და ასე მალეც ნუ გადაუსვამთ ხაზს, ყველას ააქვს ჩავარდნები, კაცმა რამოდენიმე სეზონი შუესვენებლივ ითამაშა + ხან სად, ხან სად... მნიშვნელოვანი თამაშები გვაქ წინ და ჯობია კარგად მოემზადონ ხეტაფეს შემდეგ იუვენტუსი, ბარსელონა, ვალენსია, ლივერპული...

იუვესთან დღეც საკმაოდ ნორმალური შედეგია, მთავარია ბარსა ამოისვან


11

გუშინ და 20:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
გუშინ და 19:41, Rustaveli1990 says:

ნიკო ფაზი უეჭველი დასაბრუნებელია, ძალიან მაგარი ბიჭია. ჩუამენზე რა გითხრათ, მაგრამ ვალვერდეს არავინ გაუშვებს გუნდიდან სავარაუდოდ და ასე მალეც ნუ გადაუსვამთ ხაზს, ყველას ააქვს ჩავარდნები, კაცმა რამოდენიმე სეზონი შუესვენებლივ ითამაშა + ხან სად, ხან სად... მნიშვნელოვანი თამაშები გვაქ წინ და ჯობია კარგად მოემზადონ ხეტაფეს შემდეგ იუვენტუსი, ბარსელონა, ვალენსია, ლივერპული...

იუვეს არ უდგას კაი პერიოდი ექვს თამაშში ვაბშე მოგება არ აქვთ და რაღა ჩვენთან გაიგიჟებენ თავს დანარჩენი ყველა რთულია თან ისეთი გუნდებია ვისთანაც რევანში გვაქ ასაღები


12

გუშინ და 21:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 57

იმედია ნიკოს დავიბრუნებთ ძალიან ნიჭიერია


13

გუშინ და 21:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212

იგებს მანჩესტერი და ალბათ მოიგებს კიდეც ამ ნაირი ტრანსფერების შემდეგ ასე თამაში რა ვიცი რა ხო ვიცი ჩვენთან სეზონის მატჩს ჩაატარებენ


14

გუშინ და 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647
გუშინ და 19:25, murtoreali777 says:

მანჩესტერს კარგი დღე არ დაადგება მგონი. ლივერპულმა ზედიზედ სამი თამაში წააგო და მემგონი დღეს მანჩესტერი შემოეჭმებათ. იმედია მამარდასაც კარგი თამაში ექნება. ალისონის ტრავმა მაქსიმალურად კარგად უნდა გამოიყენოს

მაგრად, მაგრად, ძაან მაგრად შევცდი! 

ლივერპული აშკარად ღრმა კრიზისშია. შეიძლება სიტის შარშანდელი ანტირეკორდი ვერ გაიმეოროს, მაგრამ აშკარად მაგ გზას ადგას. თუმცა მიდიოდნენ ამისკენ. სეზონის სტარტზე იმდენი თამაში მოიგეს გაჭირვებით, ბოლო წუთებზე ან დამატებულ წუთებზე, იმდენჯერ გაუმართლათ რომ რავი. აშკარა იყო რომ ყოველთვის ამ გამართლებით ვერ მოიგებდნენ. აშკარად არეულია გუნდი. და ფეხბურთელებიც თითქოს არ ელაპარაკებიან ერთმანეთს, 0 კომუნიკაცია. პლიუს ამას ამდენი გაფუჭებული მომენტი, ამდენი ტექნიკური წუნი. გაკპომ დაღუნა შტანგები, ეკიტიკემ მიზანი ვერ გაისწორა, ისაკი სუფთა ჩამოსსხმა, რაის 130 მილიონი? სალაჰი 3 მეტრიდან კარს აცილებს, გაკპო 2 მეტრიდან კარებში ვერ ურტყამს თავით. ამ ყველაფრის ფორმზე წაგეებ აბა რა იქნება. ზედიზედ 4 წაგება და ოთხივე ერთი ბურთით. ზუსტად ისე აგებენ როგორც აქამდე იგებდნენ.

ვითომ დადგა არსენალის ნანატრი ჩემპიონობის დრო? 2004 წლის შემდეგ პირველად



15

გუშინ და 21:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
გუშინ და 21:32, murtoreali777 says:
გუშინ და 19:25, murtoreali777 says:

მანჩესტერს კარგი დღე არ დაადგება მგონი. ლივერპულმა ზედიზედ სამი თამაში წააგო და მემგონი დღეს მანჩესტერი შემოეჭმებათ. იმედია მამარდასაც კარგი თამაში ექნება. ალისონის ტრავმა მაქსიმალურად კარგად უნდა გამოიყენოს

მაგრად, მაგრად, ძაან მაგრად შევცდი! 

ლივერპული აშკარად ღრმა კრიზისშია. შეიძლება სიტის შარშანდელი ანტირეკორდი ვერ გაიმეოროს, მაგრამ აშკარად მაგ გზას ადგას. თუმცა მიდიოდნენ ამისკენ. სეზონის სტარტზე იმდენი თამაში მოიგეს გაჭირვებით, ბოლო წუთებზე ან დამატებულ წუთებზე, იმდენჯერ გაუმართლათ რომ რავი. აშკარა იყო რომ ყოველთვის ამ გამართლებით ვერ მოიგებდნენ. აშკარად არეულია გუნდი. და ფეხბურთელებიც თითქოს არ ელაპარაკებიან ერთმანეთს, 0 კომუნიკაცია. პლიუს ამას ამდენი გაფუჭებული მომენტი, ამდენი ტექნიკური წუნი. გაკპომ დაღუნა შტანგები, ეკიტიკემ მიზანი ვერ გაისწორა, ისაკი სუფთა ჩამოსსხმა, რაის 130 მილიონი? სალაჰი 3 მეტრიდან კარს აცილებს, გაკპო 2 მეტრიდან კარებში ვერ ურტყამს თავით. ამ ყველაფრის ფორმზე წაგეებ აბა რა იქნება. ზედიზედ 4 წაგება და ოთხივე ერთი ბურთით. ზუსტად ისე აგებენ როგორც აქამდე იგებდნენ.

ვითომ დადგა არსენალის ნანატრი ჩემპიონობის დრო? 2004 წლის შემდეგ პირველად


დღეს ნამდვილად არ მეგონა რომ წააგებდნენ მაგრამ წააგეს თან მანჩესტერთან რომელიც უკვე რამოდენიმე წელია წყალწაღებულია

ჩემპიონთა ლიგაზე ასეთი თამაშით რა უნდა ქნან არ ვიცი.

ისე მანჩესტერის მეკარე კაი ჩანს და კურტუას მერე მაგაზე არ ვიტყოდი უარს თან ჯერ ძალიან ახალგაზრდაა


16

გუშინ და 21:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

ძაან აპასნი სასტავი დააყენა ალონსომ. 

უთამაშებელი ალაბა, თან ფლანგის მცველი არ გვყავს, პლიუს ცენტრში ჩუამენი და კამა ერთად? 

ვნახოთ, იმედია გაამართლებს. 


17

გუშინ და 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 489

ვალვერდეს აგდ ბს აქ უკვე ხალხი   გოლებს თხოვს და საგოლე პასებს თავის საქმეს აკეთებს  ეგ სუპერ კაცი   ვალვერდეს ვერავინ შეეხება 6-7 წელი


18

გუშინ და 22:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 838

მედია ასე რატომ აჰაიპებს ბარსელონას ფეხბურთელებს? ყოველთვის ასეა..ერთ სეზონიანი იამალი რატომ არის მბაპეზე, ვინიზე, ჰალანდზე და კიდევ ბევრ კარგ ფეხბურთელზე ძვირი? დაჟე ერთი სეზონიც არა, სეზონის მეორე ნახევარში გაიბრწყინა. ან გაამართლებს მაგ თამასას ან არა, ისეთი ხასიათის ტიპია. კუბარსი და სალიბა ერთი ფასი ღირს ასევე :დ


19

გუშინ და 22:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 130

იმედია მოვიგებთ კარგი ანგარიშით... 2იანი 1.5ზე მეტი გოლი მიწერია მხოლოდ ეგ დამჩა და იმედია არ გამაგიჟევენ  თუარა ამათი დ... ტყ...  ავტეხავ 


20

გუშინ და 22:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 630
გუშინ და 22:16, Itachi Uchiha says:

მედია ასე რატომ აჰაიპებს ბარსელონას ფეხბურთელებს? ყოველთვის ასეა..ერთ სეზონიანი იამალი რატომ არის მბაპეზე, ვინიზე, ჰალანდზე და კიდევ ბევრ კარგ ფეხბურთელზე ძვირი? დაჟე ერთი სეზონიც არა, სეზონის მეორე ნახევარში გაიბრწყინა. ან გაამართლებს მაგ თამასას ან არა, ისეთი ხასიათის ტიპია. კუბარსი და სალიბა ერთი ფასი ღირს ასევე :დ

Jer erti 18 wlisaa da asakis gamo girs, mere ki ertsezoniania aba ramxeni unda rtamasha gushin daiwyo tamashi... gasagebia ar mogwondes da gindodes ver itamashos magram cota rraluradac xo unda shexedo


21

გუშინ და 22:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 838
გუშინ და 22:49, KingLeo10m says:
გუშინ და 22:16, Itachi Uchiha says:

მედია ასე რატომ აჰაიპებს ბარსელონას ფეხბურთელებს? ყოველთვის ასეა..ერთ სეზონიანი იამალი რატომ არის მბაპეზე, ვინიზე, ჰალანდზე და კიდევ ბევრ კარგ ფეხბურთელზე ძვირი? დაჟე ერთი სეზონიც არა, სეზონის მეორე ნახევარში გაიბრწყინა. ან გაამართლებს მაგ თამასას ან არა, ისეთი ხასიათის ტიპია. კუბარსი და სალიბა ერთი ფასი ღირს ასევე :დ

Jer erti 18 wlisaa da asakis gamo girs, mere ki ertsezoniania aba ramxeni unda rtamasha gushin daiwyo tamashi... gasagebia ar mogwondes da gindodes ver itamashos magram cota rraluradac xo unda shexedo

ხოდა ჩემო ძმაო გუშინ რომ დაიწყო მაგიტომ არ უნდა ღირდეს ისეთ ფეხბურთელებზე ძვირი რომლებმაც უკვე თქვეს სიტყვა ფეხბურთში და კიდევ  დიდი დრო აქვთ. შენითვე გაეცი შენს თავს პასუხი. მე არანაირი პრობლემა არ მაქვს რაც მეტი კარგი ფეხბურთელი იქნება მივესალმები, პროსტა ტვინი იტყვნება გამიგე? თვითნ ტიპიც როგორი კლეა გეცოდინება.


22

გუშინ და 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 626

ამ მასტანტუონოს ისევ როდრიგო ჯობია მაგ ფლანგზე დადგეს


23

გუშინ და 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7

ამ ფრანკოში მარტო მე ვერ ვხედავ რაღაც განსაკუთრებულს? ჯერ რაც დაიწყო ეს სეზოჯი იმენა ფაფხურის მეტი არაფერი გაუკეთებია


24

გუშინ და 23:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 321

Rit ver gaitanes goli ra gauvardebat ertida vso raa chajdebian dacvashida zdie mere.gautano egreve goli unda aset gundebs gajirdeba axla vatana jvvela dacvashi iqneba.mosagebi tamashia axla tu qulebi dakargesda 


25

გუშინ და 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

არდა, ბრაჰიმი, ვინი, ფრანი უნდა შემოვიდნენ. 

შემტევ ფლანგებს ფაქტიურად არაფერი გაუკეთებიათ. ეს მასტატუონო კიდე კაცს ვერ ატყუებს და ხანდახან წკამზეც თუ დაჯდება და ბრაჰიმს მიეცემა მეტი დრო ურიგო არ იქნება. დაცვაში კარერასი აგრძლებს უაზრობებს. მემგონი ატლეტიკოსთან თამაშის მერე ისევ აგონიაშია. 


26

გუშინ და 23:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 999

ალონსომ ერთი ორი წამოარტყას ამ მასტანტუონოს თავში თორე მისი ეს გამოხტომა კიდევ არ გამეორდეს სადმე და ცუდად არ აისახოს თამაშზე ან გასახდელზე რაც შეეხება თამაშს ვინი ჭირდებათ კრეატივი გვაკლია ხეტაფე მთელი გუნდით იცავს თავს და ბევრი ზედმეტი მოძრაობაა ბურთით არდა შემოუშვან ასევე და ფრანკო გაიყვანოს ყველა ბურთი დაკარგა მგონი ასევე მინდა ავღნიშნო კამავინგა მგონი შედის ფორმაში კარგი თამაში აქვს და იმედია მოუმატებს ნელ ნელა


27

გუშინ და 23:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 318

მასტანტუონო ძაან ბევრ იღებს თავზე და ჯერჯერობით მხოლოდ უამრავი შეცდომა და არასწორი გადაწყვეტილებებიაქვს დაგროვილი სტატისტიკაში.

ჩუამენის რაცარუნდა სიმაღლეს და მის კუნთებს გვიტრიალებდნენ, არარის ესკაცი რეალის დონი, არანაირი კრეატივი და ბრძოლისუნარიანობა არგააჩნია, არც ბურთის ტარების გაგებაშია მაქსიმუმ საჰაერო ორთაბრძოლით დაგამახსოვროს თავი, მაგრამ ვინც მაგით იხიბლებით გყოლოდეთ მუდამ.. 


28

გუშინ და 23:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

მბაპეს უნდა გაეტანა თავიდანვე და აღარ იქნებოდა ამდენი ტვინის ბურღვა დაჭირო.

მეორე ტაიმში კამა უნდა დადგეს ჩუამენის ადგილზე. ჩუამენი გავა, როდრიგო,.მადტატუონო და კარერასიც მიაყოლონ. 

ვინი, ბრაჰიმი, არდა და ფრანი უნდა შემოვიდნენ.


29

გუშინ და 23:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 130

რა ჯანდაბამ დამაწერია ამათი მოჰება .. მბაპეს  პირველ წუთებზე მომენტი რომ ვერ გამოიყყენა 10დან. 9გაქონდა და ის ერთი ეხლა დაემთხვა.   კაროჩე რა. ალონსომ რა ტვინი გაბურღა კიდე ათამაშე არდა და ვინი. 


30

დღეს და 00:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647
გუშინ და 23:59, bururjika madrid says:

რა ჯანდაბამ დამაწერია ამათი მოჰება .. მბაპეს  პირველ წუთებზე მომენტი რომ ვერ გამოიყყენა 10დან. 9გაქონდა და ის ერთი ეხლა დაემთხვა.   კაროჩე რა. ალონსომ რა ტვინი გაბურღა კიდე ათამაშე არდა და ვინი. 

მოიგებენ ძმაო მოიგებენ, მთავარია დროული ცვლილებები. თუ თავიდანვე შეცვალა პირვე 15 წუთში გავიტანთ აგერ ნახე.


31

დღეს და 00:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26

კარგი და დაბალანსებული პირველი ტაიმი გვქონდა. რამდენიმე გამამწვავებელი მომენტი და ნახევარდაცვა კამავინგას თამადობით ბრწყინვალეა რაც მე ვნახე ეს ტაიმი. პასების სიზუსტე და კრეატიულობაც ცოტა ჩანს და ალბათ გავიტანთ მეორე ტაიმში მალევე. მოსაგებია ეს თამაში. ¡Hala Madrid!


32

დღეს და 00:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 798

ნიომის ქმედება ვერ გავიგე რა უნდოდა, რატო დაუხვედრა ხელი, ან მერე რას აპროტესტებდნენ


33

დღეს და 00:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 864

გიულერი და მბაპე მართლა იოზილი და რონალდუ იჩითება ამასობაში... 


34

დღეს და 00:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 630

ოხ ნიომი რა კვერცხიაა :DDd


35

დღეს და 01:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

ეს რა ქნეს ბიჭო ბოლოს, კინაღამ 9 კაცს გაატანინეს....რა იციან ხოლმე რა ესე მოშვებაა...ამ ასენსიომ კიდე პატკატი არ იცის? სადამდე არბენინა იმ კაცს.


36

დღეს და 01:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 130

მოგიტ... გამჩენები სათითაოთ 2 გოლი.მინდოდა რა მიქნეს. ამ ბოზ... ლეკვებმა. 9 კაციან გუნდს 1 გოლი  როგორ ვერ გაუტანეს. ამათი გამჩენწბი სუყველასი


37

დღეს და 01:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 918

რას იჩეხებოდა ეს ხეტაფე იმენა სუფთა ჩეხია გუნდია თამაშს რაც შეეხება მომენტების გაცუდებაა ძაან ცუდია არ შეიძლება ამდენი მომენტის განიავება რაც მთავარია 3 ქულა აქტივში ჩავიწერეთ


38

დღეს და 01:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 321

9kacianma gundma kinagam gagvitqna xetafem ras bodialovden bolos dzan aijrnen raa.vin sad darbkda ver gaigevdi rogir ver gaitanes goli


39

დღეს და 01:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 838

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 


40

დღეს და 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 918

მომდევნო თამაშები უმნიშვნელოვანესია ამ თამასში კინაღამ დავსაჯეთ იუვე ბარსა და ლივე ამდენს არ გაპატიებს სრული კონცენტრაცია გვმართებს


41

დღეს და 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647
დღეს და 01:00, bururjika madrid says:

მოგიტ... გამჩენები სათითაოთ 2 გოლი.მინდოდა რა მიქნეს. ამ ბოზ... ლეკვებმა. 9 კაციან გუნდს 1 გოლი  როგორ ვერ გაუტანეს. ამათი გამჩენწბი სუყველასი

ხაან ბევრი მაზეს მეგობარო სამწუხაროდ. მბაპეს გოლის მეტე ერთ წუთში კიდე შეეძლო გატანა ვალვერდეს პასის მერე, მაგრამ ძაან უაზროდ ითამაშა. თავზე უგდებდა მეკარეს თუ უბრალოდ დარტყმას ცდილობდა ვერ გავიგე


42

დღეს და 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26

ეს რა რასისტი და უხეში გუნდი ყოფილა მწვრთნელიდან დაწყებული მთელი თერთმეტეულით დამთავრებული ხეტაფე. ვინისიუსს ყოველი ბურთის მიღებისას უსტვენდნენ და თავი მაგარი ბალეშიკები ეგონათ. პირდაპირ გადაკიდებულები იყვნენ ვინისიუსზე. სიუხეშის პიკი. ტიპმა შემოსვლიდან ერთ წუთშივე წითელი აირტყა. მოკლედ მსაჯის მსაჯობა მე ძალიან მომეწონა ამ შეხვედრაში და ყველაზე სამართლიან გადაწყვეტილებებს იღებდა. მეორე ტაიმი ცოტა აღელვებული გამოვიდა. მეორე გოლის გატანაც შეგვეძლო,მაგრამ ეგ არაფერი. კურტუაამ გადაგვარჩინა ფრეს. ნახევარდაცვა და შეტევა მაინც მომეწონა მე დღეს განსაკუთრებით კამავინგა,ბელინგამი და გიულერ-მბაპე. წარმატებები ელ კლასიკოზე და ჩემპიონთალიგურ საღამოზე!


43

დღეს და 01:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 798

ხეტაფეს სასტავი ძაან სასაცილოა, კაცებს ჩეხავდნენ და უხეშობდნონ და მერ3 ჯარიმა და ბარათები უკვირდათ :დ და ამათზე უარესი შტერი სასტავია მსაჯმა მოაგებინა რეალსო დდდ


44

დღეს და 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა


45

დღეს და 01:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 203

მე მაინც მომწონს ფრანკო და რა ვქნა :D სწორი მენტალიტეტი აქვს და როცა გაიხსნება, ძალიან მაგარი იქნება. ნუ გავიწყდებათ რო 18-ისაა. ყველა იამალი ვერ იქნება მაგ ასაკში.


46

დღეს და 01:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 130
დღეს და 01:05, murtoreali777 says:
დღეს და 01:00, bururjika madrid says:

მოგიტ... გამჩენები სათითაოთ 2 გოლი.მინდოდა რა მიქნეს. ამ ბოზ... ლეკვებმა. 9 კაციან გუნდს 1 გოლი  როგორ ვერ გაუტანეს. ამათი გამჩენწბი სუყველასი

ხაან ბევრი მაზეს მეგობარო სამწუხაროდ. მბაპეს გოლის მეტე ერთ წუთში კიდე შეეძლო გატანა ვალვერდეს პასის მერე, მაგრამ ძაან უაზროდ ითამაშა. თავზე უგდებდა მეკარეს თუ უბრალოდ დარტყმას ცდილობდა ვერ გავიგე

დედის.... მაგათ. მე კი დამაწყვიტეს ნერვები და გამიფუჭეს ბილეთი და. მერე მეთქი დავაზღვევთქო.  და 200 ლარდი 1.5ზე ნაკლების მაგივრად  ისევ. 1.5ზე მეტი დამიწერია და. აჭრილზე. მეორე შეცდომით დაწერილი ბილეთმაც გამოსხა. ...   ხეტაფეს 2 გოლს რომ ვერ გაუტან როცა რეალი ხარ და მერე 9 კაციანს 15 წ. რაზე უნდა ილაპარაკო მაგათი დედას შ.... სუყველასას


47

დღეს და 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 180

მასტანტუონო სასტარტოსთვის ძალიან ადრეა


48

დღეს და 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 318

ბევრი მინუსია გამოსასწორებელი, არშეიძლება გუნდი მხოლოდ ერთი კაცის გოლებზე იყოს ჩამოკიდებული, სხვა შემტევები ჯერჯერობით საშუალო დონეს აჩვენებენ, ასე თუ გააგრძელეს მგონი ფორვარდის მოყვანა(ჰაალანდი) და მარცხნივ გადაწევა კილიანის არიქნება ურიგო. გოლამდა მეორე ტაიმში არაფერი გამოგვდიოდა ასეთ დროს იდეალურია ტიპიური 9-ანი.

ცენტრიც ვერა და ვერ დალაგდა, რაცარუნდა მოგვწონდეს თუ არა, ამ ფორმაციაში არდაზე კარგ პასს არავინ ფლობს, ან მოიყვანონ უფრო მაღალი კლასის მოთამაშე ანკიდევ ნუგვაწვალებენ ამ ჩუამენებით და კამავინგებით, ფედე ვაბშე აჩრდილია თავისი კარიერის აღამგონია იმაზე უკეთესი გახდეს რაც იყო


49

დღეს და 01:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 647

ისე, ჯარიმის დროს, მბაპემ რომ დაარტყა და მილიტაოს მოხვდა, რა უნდოდა მაგ დროს მანდ მილიტაოს საინტერესოა, ვინ უთხრა მანდ დადექიო. მითუმეტეს არ ჩასაწუდებელი იყო. ვერ დაეტია უკან? სუფთა გოლი იყო


50

დღეს და 01:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 798

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?


51

დღეს და 01:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?

აქვთ მიზეზი რო?


52

დღეს და 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 798
დღეს და 01:34, Galactico says:
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?

აქვთ მიზეზი რო?

მიზეზს ვერ ვხედავ და მაინც რომ ყაყანებენ მაგიტომ მაინტერესებს, ერთ ამბავში არიან, როდის არა მაგრამ მაინც


53

დღეს და 01:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 392

მასტაუნტუნო სკამზე კლასიკოში და გიულერი დადგეს ძირითადში,ვინი როდრიგოს ნაცვლაფ და ეგარის. 


54

დღეს და 01:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
დღეს და 01:36, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:34, Galactico says:
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?


აქვთ მიზეზი რო?

მიზეზს ვერ ვხედავ და მაინც რომ ყაყანებენ მაგიტომ მაინტერესებს, ერთ ამბავში არიან, როდის არა მაგრამ მაინც

კლასიკაა რა სულ მსაჯებზე არ წუწუნებენ რო

ერთი პატარა შეხებაო და კაცს აგდებენო წეღან ვნახე კომენტარი იქით ყანამანიაზე რომელი იყო პატარა შეხება თქვან


55

დღეს და 01:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 798
დღეს და 01:43, Galactico says:
დღეს და 01:36, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:34, Galactico says:
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?


აქვთ მიზეზი რო?

მიზეზს ვერ ვხედავ და მაინც რომ ყაყანებენ მაგიტომ მაინტერესებს, ერთ ამბავში არიან, როდის არა მაგრამ მაინც

კლასიკაა რა სულ მსაჯებზე არ წუწუნებენ რო

ერთი პატარა შეხებაო და კაცს აგდებენო წეღან ვნახე კომენტარი იქით ყანამანიაზე რომელი იყო პატარა შეხება თქვან

ზუსტად მაგიტომ დამაინტერესა, ძველი ექაუნთი გამუქმეს და ვეღარაფერი დავწერე, ან დაწერას რა აზრი ვერც გააგებინებ


56

დღეს და 01:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
დღეს და 01:49, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:43, Galactico says:
დღეს და 01:36, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:34, Galactico says:
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?


აქვთ მიზეზი რო?

მიზეზს ვერ ვხედავ და მაინც რომ ყაყანებენ მაგიტომ მაინტერესებს, ერთ ამბავში არიან, როდის არა მაგრამ მაინც

კლასიკაა რა სულ მსაჯებზე არ წუწუნებენ რო

ერთი პატარა შეხებაო და კაცს აგდებენო წეღან ვნახე კომენტარი იქით ყანამანიაზე რომელი იყო პატარა შეხება თქვან

ზუსტად მაგიტომ დამაინტერესა, ძველი ექაუნთი გამუქმეს და ვეღარაფერი დავწერე, ან დაწერას რა აზრი ვერც გააგებინებ

არ გირჩევ


57

დღეს და 01:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 798
დღეს და 01:51, Galactico says:
დღეს და 01:49, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:43, Galactico says:
დღეს და 01:36, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:34, Galactico says:
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?


აქვთ მიზეზი რო?

მიზეზს ვერ ვხედავ და მაინც რომ ყაყანებენ მაგიტომ მაინტერესებს, ერთ ამბავში არიან, როდის არა მაგრამ მაინც

კლასიკაა რა სულ მსაჯებზე არ წუწუნებენ რო

ერთი პატარა შეხებაო და კაცს აგდებენო წეღან ვნახე კომენტარი იქით ყანამანიაზე რომელი იყო პატარა შეხება თქვან

ზუსტად მაგიტომ დამაინტერესა, ძველი ექაუნთი გამუქმეს და ვეღარაფერი დავწერე, ან დაწერას რა აზრი ვერც გააგებინებ

არ გირჩევ

დღეს და 01:51, Galactico says:
დღეს და 01:49, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:43, Galactico says:
დღეს და 01:36, Giorno Giovanna says:
დღეს და 01:34, Galactico says:
დღეს და 01:32, Giorno Giovanna says:

მართლა მაინტერესწბს იმ სასტავი, მსაჯზე რომ აპელირებენ, რომელ მომენტში არ უნდა მიეცა ბარათი? ან რომელი არ იყო გასაგდები?


აქვთ მიზეზი რო?

მიზეზს ვერ ვხედავ და მაინც რომ ყაყანებენ მაგიტომ მაინტერესებს, ერთ ამბავში არიან, როდის არა მაგრამ მაინც

კლასიკაა რა სულ მსაჯებზე არ წუწუნებენ რო

ერთი პატარა შეხებაო და კაცს აგდებენო წეღან ვნახე კომენტარი იქით ყანამანიაზე რომელი იყო პატარა შეხება თქვან

ზუსტად მაგიტომ დამაინტერესა, ძველი ექაუნთი გამუქმეს და ვეღარაფერი დავწერე, ან დაწერას რა აზრი ვერც გააგებინებ

არ გირჩევ

მართალი ხარ


58

დღეს და 03:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 279
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

59

9 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 64

ბრაჰიმს ამ ჩოილარის გამო როგორ ჩაგრავენ პროსტა, რა ძირითადი, სკამიდანაც არ უნდა შემოიყვანო ისეთი უნიჭოა


60

6 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 838
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.


61

5 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

მოიხნა ტვინი უკვე ამ ბოლო ორი კლასიკოთი

მე იმას კი არ ვამბობ რომ ბარსა მსაჯებს ფულს უხდის ან რამე პროსტა იმ ხალხისთვის დავწერე ეს ვინც გუშინდელ თამაშზე იძახდა მსაჯმა მოაგებინა რეალსო თორე მსაჯის შეცდომები გინდ ერთ მხარისთვის და გინდ მეორესთვის უამრავია 

საქმე რომელიც ირკვევა მსაჯებზე ფულის გადახდის გამო ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული? 


62

5 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 279
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

63

5 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
5 hours above, I N I E S T A 8 says:
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

ძმაო მე არ მითქვია აჰა და ბარსას ლა ლიგა მოაგებინესთქო სხვათაშორის შენც იძახი და მეც გეუბნები კიდე მსაჯები ორივე გუნდის სასარგებლოდ კიდევ ბევრჯერ შეცდებიან და ჩვენ თუ ყველა ასეთ თემაზე ვიძახეთ ბარსას მსაჯები ეხმარებიან რეალს მსაჯები ეხმარებიან კარგა ყოფილა ჩვენი საქმე ჩემი წინა კომენტარი რაზეც შენ ყურადღებას ამახვილებ ეკუთვნის იქით სხვა გამზომილებიდან ხალხს მიხვდები ვინებზეც ვიძახი 


64

4 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 838
5 hours above, I N I E S T A 8 says:
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

მე საერთოდ გუშინდელზე დავწერე, მსაჯმა მოაგებინა რეალსო, წერდა ელიტა საზოგადოება. შენ ხარ ამ კლასიკოზე მსაჯობას გადაკიდებული, განსაკუთრებით ბოლო კლასიკოს, ძალიან ხშირად ახსენებ. ადრეც დაგიწერე, რომ პლიუს მინუს ყველა კლასიკოზე იქნება ხან ერთის ხან მეორეს სასარგებლოდ, თუ საწინააღმდეგოდ შეცდომები. 

5 hours above, Galactico says:
ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული? 

კი


65

4 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 790
4 hours above, Itachi Uchiha says:
5 hours above, I N I E S T A 8 says:
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

მე საერთოდ გუშინდელზე დავწერე, მსაჯმა მოაგებინა რეალსო, წერდა ელიტა საზოგადოება. შენ ხარ ამ კლასიკოზე მსაჯობას გადაკიდებული, განსაკუთრებით ბოლო კლასიკოს, ძალიან ხშირად ახსენებ. ადრეც დაგიწერე, რომ პლიუს მინუს ყველა კლასიკოზე იქნება ხან ერთის ხან მეორეს სასარგებლოდ, თუ საწინააღმდეგოდ შეცდომები. 

5 hours above, Galactico says:
ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული? 

კი

4 hours above, Itachi Uchiha says:
5 hours above, I N I E S T A 8 says:
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

მე საერთოდ გუშინდელზე დავწერე, მსაჯმა მოაგებინა რეალსო, წერდა ელიტა საზოგადოება. შენ ხარ ამ კლასიკოზე მსაჯობას გადაკიდებული, განსაკუთრებით ბოლო კლასიკოს, ძალიან ხშირად ახსენებ. ადრეც დაგიწერე, რომ პლიუს მინუს ყველა კლასიკოზე იქნება ხან ერთის ხან მეორეს სასარგებლოდ, თუ საწინააღმდეგოდ შეცდომები. 

5 hours above, Galactico says:
ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული? 

კი

დაუმტკიცდა რამე? 

-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

66

3 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 279
4 hours above, Itachi Uchiha says:
მე საერთოდ გუშინდელზე დავწერე, მსაჯმა მოაგებინა რეალსო, წერდა ელიტა საზოგადოება. შენ ხარ ამ კლასიკოზე მსაჯობას გადაკიდებული, განსაკუთრებით ბოლო კლასიკოს, ძალიან ხშირად ახსენებ. ადრეც დაგიწერე, რომ პლიუს მინუს ყველა კლასიკოზე იქნება ხან ერთის ხან მეორეს სასარგებლოდ, თუ საწინააღმდეგოდ შეცდომები.

ნერვები მეშლება როცა ბარსელონაზე იძახიან მსაჯები უწოვენ და მსგავზ რამეს როცა რეალი არანაკლებ პატივისცემაშია შენ არ გინდა დაინახო რა მოხდა ბოლო კლასიკოში თორე მასეთი კლასიკო ჯერ არ უმსაჯია მსაჯს.იმის ფინზე რა განცხადებებიც რეალის ფედერაციამ აკეთა თამაშის წინ.და კიდე ვიმეორებ დე იონგის ხელი ვისაც ჯარიმა გონია უბრალოდ უნდა რო მასე იყოს.არასდროს ვახსენებ მსაჯებს სანამ ერთ მხარეს არ იწყებენ ლაპარაკს ხოლმე.მსგაბსი სამარცზვინო მსაჯობა კლასიკოში იქმებ გამახსენო?სადაც მსაჯმა ერთსა და იმავე მომენტხე ბარსელონას მხარე დაიჭირა.ერთი კომემტი იყო რეალის კარში არ დანიშნული პენალტი და მეორე რეალის კარში გატანილი გოლი გააუქმა.ასეთს კლასიკოს ვერ გაიხსენებ.მე არ ვამბობ რეალმა ფული გადაიხადა ან მსგავსი რამ.უბრალოდ რაც თამაშამდე იკადრა რეალმა ეგ იყო სირცხვილი მ და მაგა იმოქმედა მსაჯზეც რაც რეალს სურდანის დაემართა მსაჯს.არ გახსოვს ალბათ რეები აკეთა მსაჯმა თორე რავი არცუნდა ვსაუბრობდეთ ეხლა.

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

67

3 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 212
4 hours above, boixos_nois says:
4 hours above, Itachi Uchiha says:
5 hours above, I N I E S T A 8 says:
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

მე საერთოდ გუშინდელზე დავწერე, მსაჯმა მოაგებინა რეალსო, წერდა ელიტა საზოგადოება. შენ ხარ ამ კლასიკოზე მსაჯობას გადაკიდებული, განსაკუთრებით ბოლო კლასიკოს, ძალიან ხშირად ახსენებ. ადრეც დაგიწერე, რომ პლიუს მინუს ყველა კლასიკოზე იქნება ხან ერთის ხან მეორეს სასარგებლოდ, თუ საწინააღმდეგოდ შეცდომები. 

5 hours above, Galactico says:
ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული? 

კი

4 hours above, Itachi Uchiha says:
5 hours above, I N I E S T A 8 says:
6 hours above, Itachi Uchiha says:
დღეს და 03:18, I N I E S T A 8 says:
დღეს და 01:09, Galactico says:
დღეს და 01:03, Itachi Uchiha says:

ბიჯო აი ტვინს რატო ტყნავენ ძმაო ვერ ვხვდები? ეს თამაში მსაჯმა მოაგებინა რეალს? იმენა დაბოღმილი სასტავი 

დაიკიდე რა ხო იცი რა სასტავია იგივე მაგათ სასიკეთოთ რო მოხდეს ეგ არაფერია წინა სეზონში რაც მსაჯმა ჩვენ გვიჩალიჩა  თან მი დრო როცა ბარსას 7 ქულით ვუსწრებდით უცნაური დამთხვევა არ არი? რამდენჯერ მოაგებინა მსაჯმა ბარსას წინა სეზონში გაიხსენეთ ვალეკანოსთან მატჩი ჯერ რა პენალი დაუდეს და მერე რა გოლი არ ჩაუთვალეს ვალეკანოს პროსტა ეგეთი სასტავია რა

რო არ დავწერო არ შემიძლია.კლასიკოში რეები ქნა მსაჯმა რატო მაგას არ ახსეებ???მადრიდის ფორმა ეცვა ბოლო 2 კლასიკო.თუ ლაპარაკობ მსაჯზე ორივემხარეზე თქვი 

დეიონგმა ხელბურთი არ ითამაშა გოლამდე? ამ ბოლო სეზონის კლასიკოებს რომ გადაეკიდეთ ღადაობაა, წინა სეზონში რეალი რომ იგებდა ზედიზედ მაშინ რა ხდებოდა? რომ წერენ რეალი ჩვენი ნაშააო, იმის წინაში რეალის ნაშა ყოფილა ბარსელონა მაშინ. კლასიკოს ხან ერთი მოიგებს ხან მეორე, ბარსელონას ფანები როგორც აფეტიშებენ ისე არ შეიძლება. შეცდომებს, რაც შეეხება გადახედე ბოლო 10-15 წლის კლასიკოებს, საკმაოდ თვალსაჩინოდ ჩანს ვის სასარგებლოდ იყო მეტი შეცდომა. ვაღიარებთ რომ პენალტი იყო ამ ჩუამენზე ნუ გადაეკიდე მაგ ერთ მომენტს, მაგრამ იქამდე დე იონგმაც დაარღვია წესი გოლამდე.

ფერმინია გოლი რომელოც გაუქმდა?სებალიოსზე ოენალტი კუბარსს რო დაეკიდა?ჩუამენის მიერ წაქცეული ფერანი როცა მხოლოდ მეკარე ყავდა წინ ფერანს?წინა წლის კლასიკოები სულ არ მაინტერესებსბარც ეს კლასიკოები წაკითხული კარგად გაგეაზრებინა.მხოლოდ იმაზე საუბრობს რო რეალი დაჩაგრეს და ბარსას უძვრებიან მსაჯები რაც სრული აფსურდია.უამრავჯერ დახმარებიან რეალსაც.მბაპეს გოლი როცა მანამდე იამალს დააბიჯა ვალვერდებ ფეხი და ყველა ერატხმად წერდა ამ საიტზე ისიმულიანტაო არა და დაიდო მერე ვიდეოები რო ფეხს აბიჯებს როგოეც ბარსას ისე რეალს დახმარებიან ჩემო ძმაო სა ერატზე არუნდა ილაპარაკო მარტო სწორედ ეგ დავუწერე.დე იონგის ხელზე რომელიც მკლავში მოხვდა იდაყვის მაღლა არაა ხელიო განმარტეს მსაჯებმა და ეხლა შწნ გინდ დაიჯერე გინდ არა.გაიხსენე სელტასთან ვისისიუსის იგივე ადგილით გატანილი გოლი სადაც დე იონგს ხვდება ბურთი.ვიმეორებ როგორც ერთს ისე მეორეს დახმარებიან მსაჯები და მაგ ადამიანმა წინა სეზონის მოგებული ლა ლიგა რომელიც ბარსამ მოიგო მსაჯებს მიაწერა და თურმე რეალის დაუჩაგრიათ მარტო და ამ დროს ზუსტად კლასიკოებში უშვებდა რეალის სასიკეთოდ მსაჯი შეცდომებს

მე საერთოდ გუშინდელზე დავწერე, მსაჯმა მოაგებინა რეალსო, წერდა ელიტა საზოგადოება. შენ ხარ ამ კლასიკოზე მსაჯობას გადაკიდებული, განსაკუთრებით ბოლო კლასიკოს, ძალიან ხშირად ახსენებ. ადრეც დაგიწერე, რომ პლიუს მინუს ყველა კლასიკოზე იქნება ხან ერთის ხან მეორეს სასარგებლოდ, თუ საწინააღმდეგოდ შეცდომები. 

5 hours above, Galactico says:
ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული? 

კი

დაუმტკიცდა რამე? 

არა მარა დღემდე იძიებენ 


68

3 hours above

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 279
5 hours above, Galactico says:
საქმე რომელიც ირკვევა მსაჯებზე ფულის გადახდის გამო ეგრეთწოდებული ნეგერეირას საქმე ზუსტად ამ საქმეში ბარასა არაა გარეული

არაა გარეული.ვერაფერი ვერ დაუმტკიცეს და კიდე რამდენი ხანი უნდა ატრიალოთ?1 წელია რაც გაამართლეს ტვინის მოხვნას რას ეძახი სიმართლის დაწერას როცა შენ იწყებ საუბარს მსაჯებზე გაგცემს ვიღაც პასუხს ეგაა ტვინის მოხვმა?7 ქულით ვასწრწბდით ბარსელონას მსაჯებმა რეწბი იკისრესო მერე ვალეკანოსთან რა გოლი ჩაუთბალეს ბარსას და ეს დამთხვევააო?პირდაპირ არ გითქვამს მსაჯემბა მოაგებინესო თორე არაფერი აკლდა შენს ნათქვამს

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 მბაპე 9
2 ხულიან ალვარესი 6
3 მურიქი 4
4 ფერანი 4

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ოქტომბერი 2025 (167)
სექტემბერი 2025 (266)
აგვისტო 2025 (295)
ივლისი 2025 (356)
ივნისი 2025 (372)
მაისი 2025 (359)