ფედერიკო ვალვერდეს დისკომფორტი აქვს

ესპანური გამოცემების ცნობით, ფედერიკო ვალვერდემ „არსენალთან“ დაპირისპირება დისკომფორტით დაასრულა.

„მარკას“ ცნობით, ურუგვაელ ფეხბურთელს სამედიცინო შემოწმება ესაჭიროება, რის შემდეგაც ბევრი რამ გახდება ცნობილი.

ფეხბურთელები ესპანეთის დედაქალაქში უკვე დაბრუნდნენ, თუმცა უცნობია, როდის შეამოწმებენ ექიმები „მერენგების“ ლიდერს.


1

9 აპრილი 2025 10:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 20

araferi gauketebia da radaemarta neta :d


2

9 აპრილი 2025 10:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 598

ამას ნაკრებში წასვლამდეც გადატვირთული ქონდა კუნთი. ლა ლიგაში დაასვენოს ჯობია მგონი რა. ვერაფრით ვერ აღიდგინა თავი, ტიპს ნაკრებშიც და კლუბშიც ბოლომდე წურავენ და ადამიანია ესეც რა


3

9 აპრილი 2025 11:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 997

ისე ახლა ნახეთ რა სურათი გვაქვს,გუნდს 3-0 აქვს წაგებული და კარლო თავის ჩვეულ სტილს ვერ მიმართავს პონტი არ არსებობს,1-0 რო ქონდეს წაგებული კიდე თავს დაიზღვევდა და იგივე თამაშს გააგრძელებდა რაც ინგლისში ითამაშა,ვერ დაელოდება თუნდაც 80 წუთამდე კომპაქტურ თამაშს და მერე გიჟივით ბოლომდე მიწოლას დარჩენილი 10 წუთი,აუცილებლად პირველივე წამიდან უნდა გარისკონ და შეტევები შეტევებზე აკეთონ მეტი სხვა გზა არ აქვთ უბრალოდ,და თუ ვერ დავაქამბექეთ იქნებ ლამაზი თამაში მაინც მივიღოთ,ბერნაბეუზეც თუ ვერ გახსნეს თამაში და ვერ წავიდნენ წინ მაშინ რავიცი პირველი ტაიმის შემდეგ უნდა გაუშვა სახლში და მიაყოლო ნახევარი ფეხბურთელი უკან.რას ფიქრობთ ამ საკითხზე?პრაგმატული და ფრთხილი თამაში გამოირიცხა.


4

9 აპრილი 2025 11:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120

არსენალმა ძაან კარგად იცის დაცვაში ჩაჯდომა და გაწურვა თამაშის. მორჩენილი ბაზარია.

რაც შეეხება ფედეს, იმენა დიდი ხანია დასასვენებელია ეს კაცი, მაგრამ სანამ რამეს არ დაიშავებს, არ ვეშვებით, ფაქტია.

წელს არამგონია შემტევი ტრიოდან ვინმე გაუშვან და გაისადაც რომ იგივე პრობლემები იქნება, იმედია მერე მაინც მიხვდებიან, რომ ვინიმ უნდა ჩააალაგოს ბარგი და შეგვეშვას. სამარცხვინო ფეხბურთელია.


5

9 აპრილი 2025 11:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 499

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 


6

9 აპრილი 2025 11:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 997
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

კარლო ძალიან დიდია 2 აზრი არ არსებობს ამაში,დებილი ნაღდად არა პირიქით ერთ-ერთი საუკეთესო მწრთნელია ისტორიაში,მაგრამ ამ რეალს სხვანაირი მიდგომა სჭირდება,კარლო რა სტილსაც ავალებს გუნდს მაგის გამკეთებელი ფეხბურთელი არცერთი არაა რეალში.კლოპია ჩემი ოცნება და იმედი მაქვს მოვა



7

9 აპრილი 2025 11:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

იმის მიუხედავად, რომ არც მე ვგიჟდები კარლოზე, 5 ჩემპიონთა ლიგასთან და ყველა ტოპ 5 ლიგის თასთან დავა შეუძლებელია. მაგრამ, ხო, გახევება ახასიათებს და ამ სიბერეში საერთოდ გაჯიუტდა მგონი. 

მეორე მხრივ, არც ის უნდა დაგვავიწყდეს რო ბორდმა ჩაისვარა ამ ზაფხულის ფანჯარაზე. მოიყვანეს სუპერსთარი, რომელიც არ გვჭირდება და არა კროოსის შემცველი, არა მცველი, არა ფულბეკი, არა ცხრიანი და აჰა.

კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი. 



8

9 აპრილი 2025 11:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 997
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი.

ზუბიმენდი და ვინმე გვინდა კიდევ უეჭველი,საერთოდ რაისზე რო დაჩალიჩდნენ ეგეც არ იქნებოდა ურიგო


9

9 აპრილი 2025 11:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120
9 აპრილი 2025 11:41, Erik Lamela says:
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი.

ზუბიმენდი და ვინმე გვინდა კიდევ უეჭველი,საერთოდ რაისზე რო დაჩალიჩდნენ ეგეც არ იქნებოდა ურიგო

გეთანხმები. არ არის ესპანური გუნდისთვის ჩუამენი შექმნილი. შეაგდე ინგლისურ დოღზე და კიდე აწევს დონეს. გუშინ რომ ყოფილიყო, არამგონია რამე შეცვლილიყო. თან მცველად დააყენებდა კარლო ან რამე სხვა ეგეთ სიგიჟეს შემოგვთავაზებდა. 


10

9 აპრილი 2025 11:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 285

იცით რა არის ყველაზე ცუდი: ამჩელოტის ერთხელაც კი ბოდიში არ მოუხდია! სინანულის გრძნობა არ გააჩნია და ნაკლებად ადარდებს ფანები!  არადა ამ სეზონში რამდენჯერ შერცხვა, მაგრამ ეს ხომ დონ კარლოა, ბოდიშს როგორ მოიხდის! ის რაც რეალისთვის გააკეთა სულ დამავიწყა ამ სეზონში, იმიტომ რომ ძალიან ბევრი სირცხვილი ჭამა. 

და ეს მართლაა თქვა ანჩელოტიმ? ,,ჩვენ 1 საათის განმავლობაში საკმაოდ ეფექტურად ვთამაშობდით, რაც ტაბლოზეც ისახებოდა".

სად ნახე ეფექტური თამაში შე სირთავა! ზუსდატ ეგაა პრობლემა, ეგეთ სვარკას რომ ეფექტურ თამაშს უწოდებ!

ისე 3 ბურთიანი ქამბექი ბოლოს როდის გვქონდა ლიგის ფლეი-ოფში? ან თუ გვქონია საერთოდ?


11

9 აპრილი 2025 11:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 760
9 აპრილი 2025 11:51, murtoreali777 says:

იცით რა არის ყველაზე ცუდი: ამჩელოტის ერთხელაც კი ბოდიში არ მოუხდია! სინანულის გრძნობა არ გააჩნია და ნაკლებად ადარდებს ფანები!  არადა ამ სეზონში რამდენჯერ შერცხვა, მაგრამ ეს ხომ დონ კარლოა, ბოდიშს როგორ მოიხდის! ის რაც რეალისთვის გააკეთა სულ დამავიწყა ამ სეზონში, იმიტომ რომ ძალიან ბევრი სირცხვილი ჭამა. 

და ეს მართლაა თქვა ანჩელოტიმ? ,,ჩვენ 1 საათის განმავლობაში საკმაოდ ეფექტურად ვთამაშობდით, რაც ტაბლოზეც ისახებოდა".

სად ნახე ეფექტური თამაში შე სირთავა! ზუსდატ ეგაა პრობლემა, ეგეთ სვარკას რომ ეფექტურ თამაშს უწოდებ!

100% წელს რა ფეხბურთს ვთამაშობთ ვერ მივხვდი იმენა გეგმა არ არის


12

9 აპრილი 2025 11:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120
9 აპრილი 2025 11:52, murtoreali777 says:

ისე 3 ბურთიანი ქამბექი ბოლოს როდის გვქონდა ლიგის ფლეი-ოფში? ან თუ გვქონია საერთოდ?

არასდროს :))


13

9 აპრილი 2025 12:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 499
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

იმის მიუხედავად, რომ არც მე ვგიჟდები კარლოზე, 5 ჩემპიონთა ლიგასთან და ყველა ტოპ 5 ლიგის თასთან დავა შეუძლებელია. მაგრამ, ხო, გახევება ახასიათებს და ამ სიბერეში საერთოდ გაჯიუტდა მგონი. 

მეორე მხრივ, არც ის უნდა დაგვავიწყდეს რო ბორდმა ჩაისვარა ამ ზაფხულის ფანჯარაზე. მოიყვანეს სუპერსთარი, რომელიც არ გვჭირდება და არა კროოსის შემცველი, არა მცველი, არა ფულბეკი, არა ცხრიანი და აჰა.

კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი. 


სათამაშო სტილი აქვს საზიზღრობა თორემ ტიტულებით პირველია კი ბატონო. ბევრი ისტორია გამიგია რომ საერთოდ მონახაზს არ უკეთებს მოთამაშეებს როგორ უნდა ითამაშონ და ა.შ. ამას რატომ უნდა ქონდეს ამდენი ტიტული როცა ამაზე მაგარი მწვრთნელებიც არიან


14

9 აპრილი 2025 12:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120
9 აპრილი 2025 12:02, KingLeo10m says:
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

იმის მიუხედავად, რომ არც მე ვგიჟდები კარლოზე, 5 ჩემპიონთა ლიგასთან და ყველა ტოპ 5 ლიგის თასთან დავა შეუძლებელია. მაგრამ, ხო, გახევება ახასიათებს და ამ სიბერეში საერთოდ გაჯიუტდა მგონი. 

მეორე მხრივ, არც ის უნდა დაგვავიწყდეს რო ბორდმა ჩაისვარა ამ ზაფხულის ფანჯარაზე. მოიყვანეს სუპერსთარი, რომელიც არ გვჭირდება და არა კროოსის შემცველი, არა მცველი, არა ფულბეკი, არა ცხრიანი და აჰა.

კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი. 

სათამაშო სტილი აქვს საზიზღრობა თორემ ტიტულებით პირველია კი ბატონო. ბევრი ისტორია გამიგია რომ საერთოდ მონახაზს არ უკეთებს მოთამაშეებს როგორ უნდა ითამაშონ და ა.შ. ამას რატომ უნდა ქონდეს ამდენი ტიტული როცა ამაზე მაგარი მწვრთნელებიც არიან

მესმის, მაგრამ იმასაც გააჩნია, ვინები გყავს გუნდში და რა არის საჭირო მათ მოსახოდად. არ ვიცი რამდენად სიმართლეა, მაგრამ კრიშტიანოსაც აქვს ნათქვამი, რომ რეალში ვარჯიშებზე საერთოდ არ გავდიოდით ტაქტიკურ სქემებსო, მაგრამ ქე მოიგო ყველაფერი.


15

9 აპრილი 2025 12:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 499
9 აპრილი 2025 12:09, BERSERK says:
9 აპრილი 2025 12:02, KingLeo10m says:
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

იმის მიუხედავად, რომ არც მე ვგიჟდები კარლოზე, 5 ჩემპიონთა ლიგასთან და ყველა ტოპ 5 ლიგის თასთან დავა შეუძლებელია. მაგრამ, ხო, გახევება ახასიათებს და ამ სიბერეში საერთოდ გაჯიუტდა მგონი. 

მეორე მხრივ, არც ის უნდა დაგვავიწყდეს რო ბორდმა ჩაისვარა ამ ზაფხულის ფანჯარაზე. მოიყვანეს სუპერსთარი, რომელიც არ გვჭირდება და არა კროოსის შემცველი, არა მცველი, არა ფულბეკი, არა ცხრიანი და აჰა.

კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი. 

სათამაშო სტილი აქვს საზიზღრობა თორემ ტიტულებით პირველია კი ბატონო. ბევრი ისტორია გამიგია რომ საერთოდ მონახაზს არ უკეთებს მოთამაშეებს როგორ უნდა ითამაშონ და ა.შ. ამას რატომ უნდა ქონდეს ამდენი ტიტული როცა ამაზე მაგარი მწვრთნელებიც არიან

მესმის, მაგრამ იმასაც გააჩნია, ვინები გყავს გუნდში და რა არის საჭირო მათ მოსახოდად. არ ვიცი რამდენად სიმართლეა, მაგრამ კრიშტიანოსაც აქვს ნათქვამი, რომ რეალში ვარჯიშებზე საერთოდ არ გავდიოდით ტაქტიკურ სქემებსო, მაგრამ ქე მოიგო ყველაფერი.

კი მეც გამიგია, მიულერსაც უთქვამს იგივე. სამაგიეროდ ფეხბურთელებს ძაან უყვართ და კარგი გარემო პატარა საქმე არაა

მთლიანობაში რომ მიხვდეს და წავიდეს, კლოპი კიდე რეალში მივიდეს ბევრად უკეთესი იქნებოდა მაგრამ სანამ არ აგდებენ ეს არ მიდის ხოლმე გუნდიდან


16

9 აპრილი 2025 12:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 997
9 აპრილი 2025 12:09, BERSERK says:
მესმის, მაგრამ იმასაც გააჩნია, ვინები გყავს გუნდში და რა არის საჭირო მათ მოსახოდად. არ ვიცი რამდენად სიმართლეა, მაგრამ კრიშტიანოსაც აქვს ნათქვამი, რომ რეალში ვარჯიშებზე საერთოდ არ გავდიოდით ტაქტიკურ სქემებსო, მაგრამ ქე მოიგო ყველაფერი.

ეგრეა უბრალოდ მაშინ ვინც ყავდა ფეხბურთელებს შეეძლოთ მაგ სტილის და ტაქტიკის გაზიარება,მომკალი და ესენი ვერ გუობენ რასაც აკეთებინებს კარლო,დადიან წინ და უკან არ იციან რა ქნან ეგეთი შთაბეჭდილება მრჩება.კიდე ის ვერ გამიგია ხედავ ყველა საშუალო თუ ძლიერ გუნდთან დამარცდი არ ჭრის ეს შენი რაღაცნაირი ტაქტიკა და მიდი რა შეცვალე რა სტილი რა,ძალიან ჯიუტია და ცვლილებებზეც ეტყობა,გუნდს გოლი აქვს გასატანი და ვასკესი და ფრანი შემოყავს,ბრაიმით აძლიერებს ერთადერთი შეტევას და ეგეც 85 წუთზე შემოყავს,ხედავ შენი ნაქები ტრიო ვერ თამაშობს ადექი შეცვალეე გამოიყვანე ენდრიკი არდაა რავიცი რა ძან ჯიუტია



17

9 აპრილი 2025 12:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 581

ამათი დედა ვატირე ფეხბურთის ყურებას თავი უნდა დამანებებინონ


18

9 აპრილი 2025 12:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 997
9 აპრილი 2025 12:21, kontaqti says:

ამათი დედა ვატირე ფეხბურთის ყურებას თავი უნდა დამანებებინონ

ლა ლიგაში აღარ ვუყურებ რეალის თამაშებს,ნერვების შლის გარდა არაფერი არ მოაქვს,ლიგაზე ვუყურებ მარტო და ვგონებ ამ სეზონში 1 თამაშიღა დამრჩა ;დდ 



19

9 აპრილი 2025 12:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 326
9 აპრილი 2025 11:41, Erik Lamela says:
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი.

ზუბიმენდი და ვინმე გვინდა კიდევ უეჭველი,საერთოდ რაისზე რო დაჩალიჩდნენ ეგეც არ იქნებოდა ურიგო

ვინის რატომ აგდებ 1 სეზონს არ იმსახურებს? რაც გაუკეთებია თუ ცოტა გააკეთა ?


20

9 აპრილი 2025 12:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 499

ამ რეალის პრობლემა ისიცაა რომ შეტევაა ისე კარგი მხოლოდ როგორც ამბობენ და არა სხვა რგოლები. "მსოფლიოს საუკეთესო ნახევარმცველს" ტომას პარტეი ასე უმოწყალოდ უნდა ჩაგრავდეს? 40 წლის მოდრიჩი და არანორმალურო კაზემიროს ნაცვლად მოყვანილი გაპიარებული 2 ბაყაყიჭამია.. კარვახალის ტრავმა რომელიც სული და გულია გუნდის

მე უკეთ მესმის რეალის პრობლემები ვიდრე ანჩელოტის მგონი :DD


21

9 აპრილი 2025 12:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 20
9 აპრილი 2025 11:01, Erik Lamela says:

ისე ახლა ნახეთ რა სურათი გვაქვს,გუნდს 3-0 აქვს წაგებული და კარლო თავის ჩვეულ სტილს ვერ მიმართავს პონტი არ არსებობს,1-0 რო ქონდეს წაგებული კიდე თავს დაიზღვევდა და იგივე თამაშს გააგრძელებდა რაც ინგლისში ითამაშა,ვერ დაელოდება თუნდაც 80 წუთამდე კომპაქტურ თამაშს და მერე გიჟივით ბოლომდე მიწოლას დარჩენილი 10 წუთი,აუცილებლად პირველივე წამიდან უნდა გარისკონ და შეტევები შეტევებზე აკეთონ მეტი სხვა გზა არ აქვთ უბრალოდ,და თუ ვერ დავაქამბექეთ იქნებ ლამაზი თამაში მაინც მივიღოთ,ბერნაბეუზეც თუ ვერ გახსნეს თამაში და ვერ წავიდნენ წინ მაშინ რავიცი პირველი ტაიმის შემდეგ უნდა გაუშვა სახლში და მიაყოლო ნახევარი ფეხბურთელი უკან.რას ფიქრობთ ამ საკითხზე?პრაგმატული და ფრთხილი თამაში გამოირიცხა.

armiawvebian da aqit amoylapeben osev,centris xaztan xvdebidnen arsenalis fexburtelebs,anu centramde uproblemod chamodiodnen.fulemi da sautxemtonicki artamashobs egre arsenalta,es raiyo,samarcxvinoebi guli ameria imena da kide,sanam vinisiusi gundshi iqneba araferi eshveleba reals tore chemi sityva daimaxsovret. karshi dartyma aricis da tavisi sirbili gaiketos ertadgilas 


22

9 აპრილი 2025 12:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 484

ჰალა მადრიდ !!!


23

9 აპრილი 2025 12:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120
9 აპრილი 2025 12:29, super vini.jr 20 says:
9 აპრილი 2025 11:41, Erik Lamela says:
9 აპრილი 2025 11:34, BERSERK says:
კაროჩე, კარლო აუთ, ვინი აუთ, ჩუამენი აუთ, მენდი აუთ, ვასკესი აუთ და კამავინგას ერთი სეზონიც მიეცეს შანსი.

ზუბიმენდი და ვინმე გვინდა კიდევ უეჭველი,საერთოდ რაისზე რო დაჩალიჩდნენ ეგეც არ იქნებოდა ურიგო

ვინის რატომ აგდებ 1 სეზონს არ იმსახურებს? რაც გაუკეთებია თუ ცოტა გააკეთა ?


1. 10-დან 5 პასს ან აგვიანებს, ან ვერ აკეთებს; 2. მაღალი დონის ფინიშერი არ არის; 3. ეჭვიანია სხვა ფეხბურთელების მიმართ; 4. უტვინოა; 5. პროვოკატორია; 6. რეალის შვიდი ნომერის დონის არაა; 7. მაგ პოზიციაზე მბაპე ჯობია იდგეს და ნამდვილი ცხრიანი მოვიყვანოთ; 8. როდრიგო მირჩევნია; 9. იმენა ლიჩნად არ მევასება. 

გავაგრძელო? :D


24

9 აპრილი 2025 12:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 28
9 აპრილი 2025 10:47, Batumski says:

ამას ნაკრებში წასვლამდეც გადატვირთული ქონდა კუნთი. ლა ლიგაში დაასვენოს ჯობია მგონი რა. ვერაფრით ვერ აღიდგინა თავი, ტიპს ნაკრებშიც და კლუბშიც ბოლომდე წურავენ და ადამიანია ესეც რა

100% დღევანდელ რეალში ეს და კურტუაა სამეფო მაისურის ღირსი, დანარჩენები სანგვეზე უნდა გადაყარო, ამ პერესმა კიდევ თავის აკვიატებით და მბაპეს მოთრევით გუნდში ბალანსი დაარღვია, გუშინაც აღნიშნეს საფეხბურთო ექსპერტბმა, რომ რეალი დაცვაში კაცნაკლული თამაშობს, არც ვინი და არც მბაპე არ ეხმარებიან სათანადოდ, პლიუს კროოსის მერე ნახ.დაცვაც მოიშალა, გუშინ არ იყო ჩუაც, რომელიც ძალიან აკლდა გუშინდელ რეალს. და მთავარი მბაპე პსჟ-შიც არიან სიტუაცია, ნეის დაუპირისპირდა, მესი ავტორიტეტს ვერ შეეხო თორემ დიდად არ მისი იქ მისვლა გაუხარდა. აბა დღევანდელი პსჟ დალაგებულ-დავარცხნილი გუნდია, რეალში კი მისი მოსვლის მერე ქაოსია, თვით კარლომაც ვერ დაალაგა პოზიციურად გუნდი და არის ერთი დიდი ქაოსი, აბა გინახავთ რეალი ერთ სეზონში ამდენი გოლის გამშვები პრიციპულ თამაშებში?


25

9 აპრილი 2025 13:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 120
9 აპრილი 2025 12:59, 888 says:
9 აპრილი 2025 10:47, Batumski says:

ამას ნაკრებში წასვლამდეც გადატვირთული ქონდა კუნთი. ლა ლიგაში დაასვენოს ჯობია მგონი რა. ვერაფრით ვერ აღიდგინა თავი, ტიპს ნაკრებშიც და კლუბშიც ბოლომდე წურავენ და ადამიანია ესეც რა

100% დღევანდელ რეალში ეს და კურტუაა სამეფო მაისურის ღირსი, დანარჩენები სანგვეზე უნდა გადაყარო, ამ პერესმა კიდევ თავის აკვიატებით და მბაპეს მოთრევით გუნდში ბალანსი დაარღვია, გუშინაც აღნიშნეს საფეხბურთო ექსპერტბმა, რომ რეალი დაცვაში კაცნაკლული თამაშობს, არც ვინი და არც მბაპე არ ეხმარებიან სათანადოდ, პლიუს კროოსის მერე ნახ.დაცვაც მოიშალა, გუშინ არ იყო ჩუაც, რომელიც ძალიან აკლდა გუშინდელ რეალს. და მთავარი მბაპე პსჟ-შიც არიან სიტუაცია, ნეის დაუპირისპირდა, მესი ავტორიტეტს ვერ შეეხო თორემ დიდად არ მისი იქ მისვლა გაუხარდა. აბა დღევანდელი პსჟ დალაგებულ-დავარცხნილი გუნდია, რეალში კი მისი მოსვლის მერე ქაოსია, თვით კარლომაც ვერ დაალაგა პოზიციურად გუნდი და არის ერთი დიდი ქაოსი, აბა გინახავთ რეალი ერთ სეზონში ამდენი გოლის გამშვები პრიციპულ თამაშებში?

მბაპე რომ დაცვას არ თამაშობდა, ეგ ვიცოდით და ეგ ასეთი პრობლენა არ იქნებოდა, ვინი მაინც რომ ჩამოდიოდეს დაცვაში. ორი კაცი რომ იკიდებს მაგ საქმეს, თანამედროვე ფეხბურთისთვის უკვე ძალიან ბევრია.

არც რონალდო ჩამოდიოდა დაცვაში, მაგრამ ბეილი და ბენზემა - კი. რონალდოს ეპატიებოდა მხოლოდ იმიტომ, რომ ტიპი 100%-იან შანსებს არ აფუჭებდა, მამენტ არც 90%-იანს :D ჰაჰა, 50%-იანზე თუ გააფუჭებდა :D

გეთანხმები რომ მბაპეს საჭიროება არ იყო, მაგრამ ფაქტია, რომ აქაა და რაღაც არის მოსაფიქრებელი. მბაპეს არავინ გაუშვებს, ეგეც ვიცით. ასე რომ, ვუბრუნდები ისევ იმ ვირთხას… 


26

9 აპრილი 2025 13:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 581

რეალს ჭირდება ცენტრი, ვინც დღეს ცენტრში გვყავს ვერანაირად ვერც ერთი აკმაყოფილებს რეალის დონეს, ბელინგემი უფრო შემტევია და ტანჯავენ დაცვაში თამაშით


27

9 აპრილი 2025 13:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 145

ვინ ჩემი ფეხებია ახალ მოსული მბაპე რეალისთვის ვინიციუსთან შედარებით. რატო უნდა დაუთმოს ვინიციუსმა მბაპეს ლიდერობა და თამაში. როცა მბაპემ რეალს დაადო ვიინი ლიდერობდა გუნდს და 2 ლიგაც მოიგეს

მბაპეც მევასება მაგრამ ვინიზე წინ არ დავაყენებ


28

9 აპრილი 2025 13:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 31
9 აპრილი 2025 13:49, RAULREAL says:

ვინ ჩემი ფეხებია ახალ მოსული მბაპე რეალისთვის ვინიციუსთან შედარებით. რატო უნდა დაუთმოს ვინიციუსმა მბაპეს ლიდერობა და თამაში. როცა მბაპემ რეალს დაადო ვიინი ლიდერობდა გუნდს და 2 ლიგაც მოიგეს

მბაპეც მევასება მაგრამ ვინიზე წინ არ დავაყენებ

მართალი ხარ მეგობარო . მოვიდა და არია დალაგებული გუნდიი. 


29

9 აპრილი 2025 13:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 45
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

ანჩელოტი იმენა ძლიერი ტაქტიკოსი არაა.როგორც გვარდიოლა და ფლიკი.ვარსკვლავევს მეც კი გავწვრთნი

ბაიწრბშიც იყი,ჩელსშიც და ბაპოლიშიც მაგრამ ლიფა ვერხეეთ მოაგებინა.


30

9 აპრილი 2025 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 145
9 აპრილი 2025 13:50, kaka0077 says:
9 აპრილი 2025 13:49, RAULREAL says:

ვინ ჩემი ფეხებია ახალ მოსული მბაპე რეალისთვის ვინიციუსთან შედარებით. რატო უნდა დაუთმოს ვინიციუსმა მბაპეს ლიდერობა და თამაში. როცა მბაპემ რეალს დაადო ვიინი ლიდერობდა გუნდს და 2 ლიგაც მოიგეს

მბაპეც მევასება მაგრამ ვინიზე წინ არ დავაყენებ

მართალი ხარ მეგობარო . მოვიდა და არია დალაგებული გუნდიი. 

ეგ მბაპეს ბრალი ნაკლებადაა. ბევრი პრობლემა იყო, კროსის წასვლა, ტრანსფერების არ გაკეტება, ამდენი ტრამვები და ზოგადად აირია გუნდი. კარლომაც ამოწურა თავი რეალში. სიახლეებია საწირო და მალე დალგდება ყველაფერი.

9 აპრილი 2025 13:58, F.C.B.flik says:
9 აპრილი 2025 11:25, KingLeo10m says:

ერთი დიდი მიზეზით გამიხარდა გუშინდელი ამბავი, ყველამ დაინახა რაცაა ანჩელოტი როგორც იქნა. გულწრფრლად თქვით ატლეტიკოს რომ ყველ აგინებს რეალი მაგათგან რით განსხვავდება ნორმალური ძალის გუნდებდთან? ბოლო 2 3 წელია სულ დაცვას თამაშობს ის დებილი იტალიელი კონტრშეტევების იმედად და ხალხს გენიოსი გონია, ყველაფერი უძლიერეს გუნდებში აქვს მოგებული თან. მოურინიო ბევრად სჯობს 

ანჩელოტი იმენა ძლიერი ტაქტიკოსი არაა.როგორც გვარდიოლა და ფლიკი.ვარსკვლავევს მეც კი გავწვრთნი

ბაიწრბშიც იყი,ჩელსშიც და ბაპოლიშიც მაგრამ ლიფა ვერხეეთ მოაგებინა.

და გვარდიოლამ რით მოიგო? ისტორიაში საუკეთესო ბარსათი. მილიარდზე მეტი დახარჯული ტრანსფრებით და ვარსკვლავებით გაძეძგილი გუნდით ძლივს მოიგო 1 ლიგა ამდენი წლის განმავლობასი. გვარდიოლას ბავარიაზე აღარაფერს ვიტყვი. და ფლიკმა რითი და როდის მოიგო? მანქანასავით აწყობილი დასვენებული ბავარიით კორონას დროს როცა სხვა გუნდები უფრო გადაღლილევი იყვნენ. არც ერთს არ ვაკნინებ მაგრამ კარლოზე მეტი ნაღდად არ აქვთ გაკეთებული და დამტკიცებული.


31

10 აპრილი 2025 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6

მოკლედ ვინც მართლა თამაშობს, სულ ისინი რატო იტრამვებიან, რა უბედურებაა.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 25
2 მბაპე 22
3 ბუდიმირი 15
4 რაფინია 13

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2025 (167)
მარტი 2025 (314)
თებერვალი 2025 (329)
იანვარი 2025 (330)
დეკემბერი 2024 (329)
ნოემბერი 2024 (334)