ანჩელოტი:,,რეალში დიდი ხნით დარჩენა მსურს"

კარლო ანჩელოტიმ „სოსიედადთან“ დაპირისპირების წინ პრესკონფერენცია გამართა.

„კილიან მბაპემ ფინალურ ვარჯიშზე მონაწილეობა ვერ მიიღო, რადგან მცირე პრობლემა ჰქონდა, მაგრამ სან სებასტიანში გუნდთან ერთად იქნება და ვნახოთ, მოხვდება თუ არა შემადგენლობაში.“

„არდა გიულერი? მას სჭირდება დრო იმისთვის, რომ მსოფლიოს საუკეთესო კლუბის განუყოფელი ნაწილი გახდეს. თურქი მუშაობს და ცდილობს მოუმატოს. ბოლო მატჩებში მონაწილეობა არ მიუღია, მაგრამ ეს არაფერს ცვლის, არდა სათამაშო დროს ხშირად მიიღებს.“

„ფედერიკო ვალვერდე თავს კარგად გრძნობს, მას ძალიან დიდი გადატვირთვა ჰქონდა და დასვენება გარდაუვალი იყო.“

„მიხარია, რომ ლუკას ვასკესს და დავიდ ალაბას 90 წუთიანი დატვირთვის მიღება შეუძლიათ.“

„ლუკა მოდრიჩი ნამდვილი ლეგენდაა. საუბრები კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით ნამდვილად არის რელევანტური. მივიჩნევ, რომ ხორვატი მოთამაშე ბერნაბეუზე დიდი ხნით უნდა დარჩეს.“

„ჩემი კონტრაქტი? თუ „რეალი“ ახალ კონტრაქტს შემომთავაზებს, მე კიდევ დავრჩები, სხვა შემთხვევაში კი მაშინ წავალ, როდესაც ამას ხელმძღვანელობა გადაწყვეტს. არაერთხელ მითქვამს, რომ აქ ყველაზე ბედნიერი ვარ.“

„ალაბას დიდი ხანი გაუცდა, მაგრამ ახლა არანაირი პრობლემა არ აქვს. სეზონის გადამწყვეტ ეტაპზე ავსტრიელი მოთამაშე დიდ დახმარებას გაგვიწევს.“

„რაულ ასენსიოს არც ტექნიკური და არც ფიზიკური სისუსტე არ აქვს. მსგავსი რამ ვთქვი? არ მახსენდება, თუ ვთქვი ბოდიშს ვიხდი, რადგან ასე არ არის. ესპანელი საოცრად მუშაობს.“

„ენდრიკი ვერც როდრიგოს დაემსგავსება და ვერც ვინისიუსს, ვინაიდან ის ტიპიური ფორვარდია. ფელიპეს აქვს განსაკუთრებული მახასიათებლები, რომელიც უდიდეს წარმატებამდე მიიყვანს, მე ამის მჯერა.“


1

25 თებერვალი 2025 19:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 893

არა პაპი არა,ჩაამთავრე ეს სეზონი და დაუთმე სხვას ასპარეზი


2

25 თებერვალი 2025 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 186

Kai raa karlo wadi ra vso svarkas nuga gvakurebineb jajmul tamashs shedegi ki ara reali unda tamashobdes lamaz fexburts da vso morcha


3

25 თებერვალი 2025 19:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 376

ერიჰააა... სტილია შესაცვლელი, ალონსო თუ წავიდა სადმე კაი 6 წელი აღარ მოვა და არ გვაწყოფს. მადლობა კარლო ყველაფრისთვის, ყველაფერი რომც მოიგოს, მაინც შესაცვლელია სქემა და რამოდენიმე ამოჩემებული ფეხბურთელი, მეტი შეუძლია გუნდს და პრეტენზიაც უნდა ჰქონდეს, ბოლო ბოლო მადრიდის რეალია.


4

25 თებერვალი 2025 21:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 116

Karlo gracias por todo pero sezonis bolos adios amigo.


5

25 თებერვალი 2025 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429

შეჩემა შენი ხნის ხე აღარაა დედამიწაზე რა გემწვრთნელება ??


6

25 თებერვალი 2025 23:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 102

დღეს გამოჩნდება ზოგადად და იზევ რო პუტა არაფრის მაქნისი გუნდია და რომ 2 მატჩიან დუელში ვერ მოუგებს ვერცერთ სტაბილურ გუნდს

აი ნახეთ და უყურეთ დღევანდელ თამაშს,2 მატჩის ჯამში ატლე გააგდებს ჩვეულებრივად,

არარი ეს პუტა არაფრის მაწნისი და დიდი ალბათობით ბენფიკაც გაცხრილავს

წელს რა თამაშებიც წააგეს ყველა იყო შეკრული გუნდი და იმ მომენტში კარგ ფორმაში მყოფი

უბრალოდ 1 რაღაცას ვერ ხვდებიან თუ არ იხვედრებენ არ ვიცი,იმ გუნდით რა გუნდიც პუტას ბოლო 10 წელია ყავს ვერ მოიგებ ვერაფერს მნიშვნელოვანს გარდა კონკრეტული თამაშებისა,აგერ ხმალი და აგერ კისერი,ნახავთ დღეს ღამე რისი მაქნისია ეს გუნდი,როგორც კი გადამწყვეტი მომენტი დადგება ისევ ჩაისვრიან რადგან მათი მაქსიმუმი ეგარი რო გადამწყვეტ მომენტებამდე მივიდნენ

თუ კონკრეტულად გინდათ განხილვა ელემენტარული აიღეთ,ინიგო მარტინესი კუბარსი ბალდე კუნდე

ამ ოთზი მცველიდან კარგ სტაბილურ გუნდში ვერც ერთი ვერ მოხვდება სასტარტოში

პედრი გავი კასადო ოლმო

ამ ოთხიდან ერთადერთი ნათელი წერტილია პედრი რომელიც არასტაბილურია და ოლმო რომელიც სკამზე ზის

წინ კიდე არაფრის მაქნისი და მოზუცებული ლევი რომელმაც თამაშიდან როდის გაიტანა არავის ახსოვს,მეორე უნიჭო ბრაზილიელი პატენტი რაფინია რომელიც ამ მნიშვნელოვანი მატჩების მერე გაიყიდება რადგან არაფრის მაქნისია,იგივე ფერან ტორესია ჩათვალეთ,ფერანი რო ეგეთ ფორმაში ყოფილიყო იგივეა რადგან ისიც არაფრის აზრზე არაა და ისევ დაუბრუნდება ჩვეულ მაზილაობას,ერთადერთი ნათელი წერტილი არი 17 წლის ლამინი,რომელიც როცა ამომეტეს გუნდიც ამოიკეტა,ნახავთ იგივე სცენარს მალე,ლამინს კიარა მესი რონის კეტავდნენ,ანუ გუნდი დამოკიდებულია მაქს 3 4 იგროკზე

ჩემი აზრით პუტა წელს იმდენ თამაშს წააგებს რაც წინა სეზონებში არ წაუგიათ,არ შესწევს ფლიკს იმის ძალა გუნდი ისე დააწყოს როცა თამაში არ წაუვათ დაცვის მხრივ რო აყომაროს,მხოლოდ წინ იცის ფლიკმა რაც დასაფასებელია მაგრამ ჩოდან დაწყებული ყველა გამოისვავს როგორც წინაზე ჩოლომ კამპზე გააკეთა,ნეი ჯეკა მესის დროს ჩოლო სადაც ხედავდა ლუტას იქ ხერხავდა და ეხა რასაც უზავს ცხადია მგონი

თუ მე ვცდები და პუტა 2 მატჩის ჯამში აჯობებს კატლეტებს მაშინ ჩავთვლი რო ძალიან მაგარი გუნდია მართლა და აქვთ შანსი ნახ ფინალი ითამაშონ ლიგაზე,რადგან კატლეტების გაგდება 2 მატჩიან დუელში ყველაზე რთულია ალბათ მსოფლიოში რეალის შემდეგ,იმედია ვცდები და პუტა ფი ნალში იქნება რადგან მაგარი კლასიკო იქნება ძალიან



7

26 თებერვალი 2025 00:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429
25 თებერვალი 2025 23:59, NOVICKII says:

დღეს გამოჩნდება ზოგადად და იზევ რო პუტა არაფრის მაქნისი გუნდია და რომ 2 მატჩიან დუელში ვერ მოუგებს ვერცერთ სტაბილურ გუნდს

აი ნახეთ და უყურეთ დღევანდელ თამაშს,2 მატჩის ჯამში ატლე გააგდებს ჩვეულებრივად,

არარი ეს პუტა არაფრის მაწნისი და დიდი ალბათობით ბენფიკაც გაცხრილავს

წელს რა თამაშებიც წააგეს ყველა იყო შეკრული გუნდი და იმ მომენტში კარგ ფორმაში მყოფი

უბრალოდ 1 რაღაცას ვერ ხვდებიან თუ არ იხვედრებენ არ ვიცი,იმ გუნდით რა გუნდიც პუტას ბოლო 10 წელია ყავს ვერ მოიგებ ვერაფერს მნიშვნელოვანს გარდა კონკრეტული თამაშებისა,აგერ ხმალი და აგერ კისერი,ნახავთ დღეს ღამე რისი მაქნისია ეს გუნდი,როგორც კი გადამწყვეტი მომენტი დადგება ისევ ჩაისვრიან რადგან მათი მაქსიმუმი ეგარი რო გადამწყვეტ მომენტებამდე მივიდნენ

თუ კონკრეტულად გინდათ განხილვა ელემენტარული აიღეთ,ინიგო მარტინესი კუბარსი ბალდე კუნდე

ამ ოთზი მცველიდან კარგ სტაბილურ გუნდში ვერც ერთი ვერ მოხვდება სასტარტოში

პედრი გავი კასადო ოლმო

ამ ოთხიდან ერთადერთი ნათელი წერტილია პედრი რომელიც არასტაბილურია და ოლმო რომელიც სკამზე ზის

წინ კიდე არაფრის მაქნისი და მოზუცებული ლევი რომელმაც თამაშიდან როდის გაიტანა არავის ახსოვს,მეორე უნიჭო ბრაზილიელი პატენტი რაფინია რომელიც ამ მნიშვნელოვანი მატჩების მერე გაიყიდება რადგან არაფრის მაქნისია,იგივე ფერან ტორესია ჩათვალეთ,ფერანი რო ეგეთ ფორმაში ყოფილიყო იგივეა რადგან ისიც არაფრის აზრზე არაა და ისევ დაუბრუნდება ჩვეულ მაზილაობას,ერთადერთი ნათელი წერტილი არი 17 წლის ლამინი,რომელიც როცა ამომეტეს გუნდიც ამოიკეტა,ნახავთ იგივე სცენარს მალე,ლამინს კიარა მესი რონის კეტავდნენ,ანუ გუნდი დამოკიდებულია მაქს 3 4 იგროკზე

ჩემი აზრით პუტა წელს იმდენ თამაშს წააგებს რაც წინა სეზონებში არ წაუგიათ,არ შესწევს ფლიკს იმის ძალა გუნდი ისე დააწყოს როცა თამაში არ წაუვათ დაცვის მხრივ რო აყომაროს,მხოლოდ წინ იცის ფლიკმა რაც დასაფასებელია მაგრამ ჩოდან დაწყებული ყველა გამოისვავს როგორც წინაზე ჩოლომ კამპზე გააკეთა,ნეი ჯეკა მესის დროს ჩოლო სადაც ხედავდა ლუტას იქ ხერხავდა და ეხა რასაც უზავს ცხადია მგონი

თუ მე ვცდები და პუტა 2 მატჩის ჯამში აჯობებს კატლეტებს მაშინ ჩავთვლი რო ძალიან მაგარი გუნდია მართლა და აქვთ შანსი ნახ ფინალი ითამაშონ ლიგაზე,რადგან კატლეტების გაგდება 2 მატჩიან დუელში ყველაზე რთულია ალბათ მსოფლიოში რეალის შემდეგ,იმედია ვცდები და პუტა ფი ნალში იქნება რადგან მაგარი კლასიკო იქნება ძალიან


ბევრ რამეა აფასებ არაობიექტურად და მთლიანად ახსნა მეზარება, ისე იმაში მართალი ხარ რომ ძაან აწიეს ეს გუნდი ცაში და მაქამდე შორია ჯერ კიდევ,  თუმცა ნაღდად სწორ გზაზდ დგანან


8

26 თებერვალი 2025 00:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 893
25 თებერვალი 2025 23:59, NOVICKII says:

დღეს გამოჩნდება ზოგადად და იზევ რო პუტა არაფრის მაქნისი გუნდია და რომ 2 მატჩიან დუელში ვერ მოუგებს ვერცერთ სტაბილურ გუნდს

აი ნახეთ და უყურეთ დღევანდელ თამაშს,2 მატჩის ჯამში ატლე გააგდებს ჩვეულებრივად,

არარი ეს პუტა არაფრის მაწნისი და დიდი ალბათობით ბენფიკაც გაცხრილავს

წელს რა თამაშებიც წააგეს ყველა იყო შეკრული გუნდი და იმ მომენტში კარგ ფორმაში მყოფი

უბრალოდ 1 რაღაცას ვერ ხვდებიან თუ არ იხვედრებენ არ ვიცი,იმ გუნდით რა გუნდიც პუტას ბოლო 10 წელია ყავს ვერ მოიგებ ვერაფერს მნიშვნელოვანს გარდა კონკრეტული თამაშებისა,აგერ ხმალი და აგერ კისერი,ნახავთ დღეს ღამე რისი მაქნისია ეს გუნდი,როგორც კი გადამწყვეტი მომენტი დადგება ისევ ჩაისვრიან რადგან მათი მაქსიმუმი ეგარი რო გადამწყვეტ მომენტებამდე მივიდნენ

თუ კონკრეტულად გინდათ განხილვა ელემენტარული აიღეთ,ინიგო მარტინესი კუბარსი ბალდე კუნდე

ამ ოთზი მცველიდან კარგ სტაბილურ გუნდში ვერც ერთი ვერ მოხვდება სასტარტოში

პედრი გავი კასადო ოლმო

ამ ოთხიდან ერთადერთი ნათელი წერტილია პედრი რომელიც არასტაბილურია და ოლმო რომელიც სკამზე ზის

წინ კიდე არაფრის მაქნისი და მოზუცებული ლევი რომელმაც თამაშიდან როდის გაიტანა არავის ახსოვს,მეორე უნიჭო ბრაზილიელი პატენტი რაფინია რომელიც ამ მნიშვნელოვანი მატჩების მერე გაიყიდება რადგან არაფრის მაქნისია,იგივე ფერან ტორესია ჩათვალეთ,ფერანი რო ეგეთ ფორმაში ყოფილიყო იგივეა რადგან ისიც არაფრის აზრზე არაა და ისევ დაუბრუნდება ჩვეულ მაზილაობას,ერთადერთი ნათელი წერტილი არი 17 წლის ლამინი,რომელიც როცა ამომეტეს გუნდიც ამოიკეტა,ნახავთ იგივე სცენარს მალე,ლამინს კიარა მესი რონის კეტავდნენ,ანუ გუნდი დამოკიდებულია მაქს 3 4 იგროკზე

ჩემი აზრით პუტა წელს იმდენ თამაშს წააგებს რაც წინა სეზონებში არ წაუგიათ,არ შესწევს ფლიკს იმის ძალა გუნდი ისე დააწყოს როცა თამაში არ წაუვათ დაცვის მხრივ რო აყომაროს,მხოლოდ წინ იცის ფლიკმა რაც დასაფასებელია მაგრამ ჩოდან დაწყებული ყველა გამოისვავს როგორც წინაზე ჩოლომ კამპზე გააკეთა,ნეი ჯეკა მესის დროს ჩოლო სადაც ხედავდა ლუტას იქ ხერხავდა და ეხა რასაც უზავს ცხადია მგონი

თუ მე ვცდები და პუტა 2 მატჩის ჯამში აჯობებს კატლეტებს მაშინ ჩავთვლი რო ძალიან მაგარი გუნდია მართლა და აქვთ შანსი ნახ ფინალი ითამაშონ ლიგაზე,რადგან კატლეტების გაგდება 2 მატჩიან დუელში ყველაზე რთულია ალბათ მსოფლიოში რეალის შემდეგ,იმედია ვცდები და პუტა ფი ნალში იქნება რადგან მაგარი კლასიკო იქნება ძალიან

რაც უფრო შორს წავლენ კოპაზე და ლიგაზე კარგია,ბრძოლაში იქნებიან და დასვენების დრო არ ექნებათ,თუ მოიგეს საერთოდ რამე ღმერთმა შეარგონ,დაიმსახურეს ანუ




9

26 თებერვალი 2025 00:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 273

ეუუ ამას დაწყებია ისევ ეს უაზრო განათებები:დ:დ პედრია არასტაბილურიო:დ:დ საიდან გადაასკვნა რომ 2 მატჩიანებს ვერ უქაჩავს ვაფშემ და დღეს რომ დააფარებს თავზე და გასვლას აზრს დაუკარგავს მერე რაო რახდებაო:დ:დ ამას ვალვერდეები და კუმანების დრო ჰგონია ან ხავის დრო მგონი:დ:დ ფინალში გავა შენი რეალიც და დაეტაკება შავ მარგალიტს ისევ ბალერინები


10

26 თებერვალი 2025 00:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429
26 თებერვალი 2025 00:29, Dato Roba says:

ეუუ ამას დაწყებია ისევ ეს უაზრო განათებები:დ:დ პედრია არასტაბილურიო:დ:დ საიდან გადაასკვნა რომ 2 მატჩიანებს ვერ უქაჩავს ვაფშემ და დღეს რომ დააფარებს თავზე და გასვლას აზრს დაუკარგავს მერე რაო რახდებაო:დ:დ ამას ვალვერდეები და კუმანების დრო ჰგონია ან ხავის დრო მგონი:დ:დ ფინალში გავა შენი რეალიც და დაეტაკება შავ მარგალიტს ისევ ბალერინები

ვალვერდე ამათ ყველას ერთად სჯობდა

უსახსრო და უყველაფრო ატლეტიკით რამდენს შვება თუნდაც


11

26 თებერვალი 2025 00:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 186

ისევ ჩვენიანი მადრიდელები არიან რა))))

დღეს ვატყობ გამოჩნდება ბარსას ნამდვილი სახე )))

ნაჯახები რა დღეში არიან )))))


12

26 თებერვალი 2025 00:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 370
26 თებერვალი 2025 00:29, Dato Roba says:

ეუუ ამას დაწყებია ისევ ეს უაზრო განათებები:დ:დ პედრია არასტაბილურიო:დ:დ საიდან გადაასკვნა რომ 2 მატჩიანებს ვერ უქაჩავს ვაფშემ და დღეს რომ დააფარებს თავზე და გასვლას აზრს დაუკარგავს მერე რაო რახდებაო:დ:დ ამას ვალვერდეები და კუმანების დრო ჰგონია ან ხავის დრო მგონი:დ:დ ფინალში გავა შენი რეალიც და დაეტაკება შავ მარგალიტს ისევ ბალერინები

როგორ ხარ როგორ


13

26 თებერვალი 2025 00:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 893

რას შვება ატლეტიკო შიგ ხო არ აქვთ ;დ


14

26 თებერვალი 2025 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 304
25 თებერვალი 2025 19:52, Rustaveli1990 says:

ერიჰააა... სტილია შესაცვლელი, ალონსო თუ წავიდა სადმე კაი 6 წელი აღარ მოვა და არ გვაწყოფს. მადლობა კარლო ყველაფრისთვის, ყველაფერი რომც მოიგოს, მაინც შესაცვლელია სქემა და რამოდენიმე ამოჩემებული ფეხბურთელი, მეტი შეუძლია გუნდს და პრეტენზიაც უნდა ჰქონდეს, ბოლო ბოლო მადრიდის რეალია.

ვის აგდებთ ძირითადიდან კაი მენდი  გავიგე  ჯუდს კილიანს ვინის როდრიგოს თუ ვის?


15

26 თებერვალი 2025 00:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 893

რა თამაშია ბიჭოო :დდდ დავაი დახოცეთ ერთმანეთი


16

26 თებერვალი 2025 01:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 24

feranic atletikosken aris mgoni.eg rom ara ukve 4:2 iqneboda



17

26 თებერვალი 2025 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 186

კარგად დაიწყეს ცუდად ამთავრებენ ))) 


18

26 თებერვალი 2025 01:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 215

ესენი აღარ.გაჩერდებიან. მგონია ამოიტენება ატლეტიკო. 5-2


19

26 თებერვალი 2025 01:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 948

რა დღეშია ბარსა 0-2 დან 3-2 ბრავო ძმაო.

-----------------------
Decimotercero

20

26 თებერვალი 2025 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 376
26 თებერვალი 2025 00:49, super vini.jr 20 says:
25 თებერვალი 2025 19:52, Rustaveli1990 says:

ერიჰააა... სტილია შესაცვლელი, ალონსო თუ წავიდა სადმე კაი 6 წელი აღარ მოვა და არ გვაწყოფს. მადლობა კარლო ყველაფრისთვის, ყველაფერი რომც მოიგოს, მაინც შესაცვლელია სქემა და რამოდენიმე ამოჩემებული ფეხბურთელი, მეტი შეუძლია გუნდს და პრეტენზიაც უნდა ჰქონდეს, ბოლო ბოლო მადრიდის რეალია.

ვის აგდებთ ძირითადიდან კაი მენდი  გავიგე  ჯუდს კილიანს ვინის როდრიგოს თუ ვის?

მენდის და ვასკესს არ მინდა ფლანგზე ვხედავდე და ჩუამენის დაცვაში... სებალიოსი/კამავინგა/ჩუამენი აქედან 1 -ც წასასვლელია. (მეტი დრო გიულერს) 

ჯუდის, კილიანს, როდრიგოს, ვალვერდეს და ა.შ საერთოდ არ შევხებივარ

26 თებერვალი 2025 01:16, Sani_Real says:

რა დღეშია ბარსა 0-2 დან 3-2 ბრავო ძმაო.

შენეგათქვი... ვთ კარგი გაგებით, ჩოლო იმედია არ დაიდუხება გვარდიოლასავით და მეორე ტაიმში შეუტევს.


21

26 თებერვალი 2025 01:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 273
26 თებერვალი 2025 00:39, Siempre el blanco says:
26 თებერვალი 2025 00:29, Dato Roba says:

ეუუ ამას დაწყებია ისევ ეს უაზრო განათებები:დ:დ პედრია არასტაბილურიო:დ:დ საიდან გადაასკვნა რომ 2 მატჩიანებს ვერ უქაჩავს ვაფშემ და დღეს რომ დააფარებს თავზე და გასვლას აზრს დაუკარგავს მერე რაო რახდებაო:დ:დ ამას ვალვერდეები და კუმანების დრო ჰგონია ან ხავის დრო მგონი:დ:დ ფინალში გავა შენი რეალიც და დაეტაკება შავ მარგალიტს ისევ ბალერინები

როგორ ხარ როგორ

კააათ შენაა:დ:დ ალბათ 0:2 ზე მომესალმწ არ მეცალა ვუყურებდი ისე ტორესი 2 მაზილაობა რომ არა 5:2 კამფეტივით დაჯდებოდა პერვიე ტაიმ:დ:დ


22

26 თებერვალი 2025 01:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 872

დაბალანსებულია ბარსელონა და პლიუს მოტივაცია ფლიკისგან. არის ხვრელები მარა ისეთი ხვრელები აქვთ არ ღირს მაგათზე ჩაჭერა, 100ში ერთს ვინმე კონტრაზე გაიქცევას იმედზე არ უნდა გავიდეთ მაგათთან, ეგ შეცდომა დაუშვა კარლომ წინა ორ მატჩში. სებალოსი და მოდრიჩი ერთად გვინდა მაგათთან. რო ბურთი დავიჭიროთ. სებალოსი მოდრიჩი ვალვერდე უნდა იდგეს ნახ დაცვაში. წინ ვინი მბაპე როდრიგო. დაცვაში მენდი ასენსიო რუდი და კარვა , თუ კარვა ვერ დაბრუნდა მაშინ ვასკესი. და რაც მთავარია 90წუთი მობილური თამაში. არანაირი უყურადღებობა , ბოლონდე დუხი, სხვანაირად გაჭირდება. ასეთ შემთხვევაში კი დიდი ალბათობით მოვიგებთ უკეთესი ფეხბურთელების ხარჯზე რომლებიც გვყავს სასტავში.


23

26 თებერვალი 2025 01:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429

პედრის ვინც უყურებთ ეგაა ნახევარმცველის თამაში და არა ჯუდის გაუთავებელი შერბენები საჯარიმოში რომ გადმოგდებულ ბურთს დაარტყას :d დასდევს მერე დატოვებილ ცარიელ ზონაში ენაგადმოგდებული ბურთს ვალვერდე


24

26 თებერვალი 2025 01:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 948
26 თებერვალი 2025 01:32, PAQSO says:

დაბალანსებულია ბარსელონა და პლიუს მოტივაცია ფლიკისგან. არის ხვრელები მარა ისეთი ხვრელები აქვთ არ ღირს მაგათზე ჩაჭერა, 100ში ერთს ვინმე კონტრაზე გაიქცევას იმედზე არ უნდა გავიდეთ მაგათთან, ეგ შეცდომა დაუშვა კარლომ წინა ორ მატჩში. სებალოსი და მოდრიჩი ერთად გვინდა მაგათთან. რო ბურთი დავიჭიროთ. სებალოსი მოდრიჩი ვალვერდე უნდა იდგეს ნახ დაცვაში. წინ ვინი მბაპე როდრიგო. დაცვაში მენდი ასენსიო რუდი და კარვა , თუ კარვა ვერ დაბრუნდა მაშინ ვასკესი. და რაც მთავარია 90წუთი მობილური თამაში. არანაირი უყურადღებობა , ბოლონდე დუხი, სხვანაირად გაჭირდება. ასეთ შემთხვევაში კი დიდი ალბათობით მოვიგებთ უკეთესი ფეხბურთელების ხარჯზე რომლებიც გვყავს სასტავში.

კარლო ამ ფლიკის ტაკტიკას ვერაფერს უზავს დამიჯერე.მიზეზი მარტივია ტიპი მშიშარაა.ძალიან ცუდ ფეხბურთს ათამაშებს.მოგებაზე კი არა იმას ვფიქრობ დიდი ანგარიშით მაინც არ წააგონ ისევ

-----------------------
Decimotercero

25

26 თებერვალი 2025 01:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 376

ზიდანი ბევრად ძლიერ ბარსელონას უგებდა და კარი მაჩვენებელიც ჰქონდა, კარლოს ბარსელონასთან არც ისე კარგი შედეგები აქვს, კარლო იდუხება, თუ რას უნდა მივაწეროთ ეს ყველაფერი არ ვიცი, ფაქტია მოედანზე 11 კაცი თამაშობს, რეალი სუსტიაო ეხლა მაგას ნამდვილად ვერ ვიტყვით, კი გვაქვს დაცვაში პრობლემები... შეიძლება სიტის, ბაიერნს, იუვენტუსს, ატლეტიკოს, ლივეპულს ეთამაშოს 1-2 კვირის შუალედში მოიგოს და ბრახ! ბარსელონას შეხვდება და 5-0-ს წააგებს, აი ეს კომპლექვსი აქვთ რაღაცნირი და ველოდები ცოტა მომქოქავ მწვრთნელს.


26

26 თებერვალი 2025 02:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 186

2-0 დან რონ 4-2 ს აგებ რა საცოდაობაა და მერე 4-2 საკუთარ სტადიონზე რომ 4-4 ა გიხდიან ვაბშე საცოდაობა )))

მადრიდში ატლეს უპირატესობა აქ..


27

26 თებერვალი 2025 02:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 215
26 თებერვალი 2025 01:14, murtoreali777 says:

ესენი აღარ.გაჩერდებიან. მგონია ამოიტენება ატლეტიკო. 5-2

მწარედ შევცდიი... ეს რა თამაში იყოოო


28

26 თებერვალი 2025 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429

მადრიდმაც და ბარსელონამაც ოთხივე თამაშში თავზე უარეს და არცერთი წააგეს მაინც

რაღაც პონტში პატივისცემას იმსახურებენ ბრძოლისუნარიანობის გამო მაგრამ ასეთი გავარდნა რამდენჯერ უნდა მოხდეს ამათი დედა ვატირე


29

26 თებერვალი 2025 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 872

აი ბარსელონას მინუსზე რაც დავწერე ზემოთ გამოჩნდა. ამოწეული პრესინგის დროს დაცვის კარგი პასი და წინ გადაგდება უმნიშვნელოვანესია, ჩვენთან დამტვრეული დაცვის პირობებში ვის უნდა გაეკეთებინა ეგ პასი. დაცვა დალაგდეს და ყველაფერს ეშველება, 4-2 მიგყავს და ამ სირ ატლეტიკოს 2 ბურთს ატანინებ, ზნაჩიტ ხვრელებია დაცვაში ხო. 


30

26 თებერვალი 2025 02:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 370
26 თებერვალი 2025 01:24, Dato Roba says:
26 თებერვალი 2025 00:39, Siempre el blanco says:
26 თებერვალი 2025 00:29, Dato Roba says:

ეუუ ამას დაწყებია ისევ ეს უაზრო განათებები:დ:დ პედრია არასტაბილურიო:დ:დ საიდან გადაასკვნა რომ 2 მატჩიანებს ვერ უქაჩავს ვაფშემ და დღეს რომ დააფარებს თავზე და გასვლას აზრს დაუკარგავს მერე რაო რახდებაო:დ:დ ამას ვალვერდეები და კუმანების დრო ჰგონია ან ხავის დრო მგონი:დ:დ ფინალში გავა შენი რეალიც და დაეტაკება შავ მარგალიტს ისევ ბალერინები

როგორ ხარ როგორ

კააათ შენაა:დ:დ ალბათ 0:2 ზე მომესალმწ არ მეცალა ვუყურებდი ისე ტორესი 2 მაზილაობა რომ არა 5:2 კამფეტივით დაჯდებოდა პერვიე ტაიმ:დ:დ

მეც კაათ, მშვენივრად.


31

26 თებერვალი 2025 02:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 186

ვააახ ) ატლეტიკოს რომ 4 ბურთს უტან საოცრებაა მაგრამ ეგენიც რომ 4 ს გიტანენ ეგეც )))

საღოლ ნაჯახებს, სტუმრად მოგების ტოლფასია მითუმეტეს 4-2 ს რომ აგებ...


32

26 თებერვალი 2025 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429
26 თებერვალი 2025 02:31, PAQSO says:

აი ბარსელონას მინუსზე რაც დავწერე ზემოთ გამოჩნდა. ამოწეული პრესინგის დროს დაცვის კარგი პასი და წინ გადაგდება უმნიშვნელოვანესია, ჩვენთან დამტვრეული დაცვის პირობებში ვის უნდა გაეკეთებინა ეგ პასი. დაცვა დალაგდეს და ყველაფერს ეშველება, 4-2 მიგყავს და ამ სირ ატლეტიკოს 2 ბურთს ატანინებ, ზნაჩიტ ხვრელებია დაცვაში ხო. 

ხარვეზების მეტი რაა მაგრამ მაგრად ტეხავს ბურთი არ დაანახეს 80 ე წუთამდე და მაინხ არ წააგეს როჟებმა ჯადო ადევთ მგონი


33

26 თებერვალი 2025 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 102

აი რაც ავხსენი დაწყებამდე ზუსტად ისე დაჯდა

ამათი ფარჩაკი დედაც მო.... 10 ჰლიკი რო დაუყენო ისევ ის ჩავრები იქნებიან სანამ წესიერ იგროკებს არიყიდიან

სიმეონემ იმენა მეორე კამანდით აბურთავა

მადრიდში 2 : 0 დასვას ჩოლო და ნახუი სახლში ბალეტისტები

რო გეკითხა ლიგის ფინალს იგებდნენ?

ამ ალტეტიკოს რაც შეეხება რეალი დედის ხახას გადაუხსნის გინდ სახლში გინდ გარეთ

პუტას რაც შეეხება როგორც ვთქვი ყველაზე ნაგავი გუნდია ისევ,რაცარუნდა ანგარიში იყოს ფარჩაკები და ჩვენი მაჩალკები არიან? სეზონის ბოლოს 2 კლასიკოს გაიხსენებენ ისევ ჩვენ კი თასებით შევხვდებით? არადა მეგონა ფინალში გამოასხავდნენ და იქ დავკუზავდით მარა ჩოლო გაცდის სიამოვნების მიღებას?? ჯერ რა გუნდს ვერ უგებენ იმენა,ლენგლე ყავთ დაცვაში? ისე ბოლო 10 წლის თავზე კატლეტებს ყველაზე ცუდი დაცვია ხაზი ყავთ,შეჭამს მბაპე ვინი როდრიგო ამ საცოდავებს,პუტას რაც შეეხება სოსიედადისთვის მოემზადოა მარა იქაც წაიღუნებიან?


34

26 თებერვალი 2025 02:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 24

-aq rac gauvarda atletikos is meore tamashze ar moxdeba.  pirvel 2 burtze maq saubari, da iq aramgonia ferani iyos sastartoshi 2 100% ver gaitana,  ro waego barsas mashin vityodi ro atletikos shansi aq mara miuxedavad imisa rom aseti shedegit morcha aramgonia iq amdeni moaxerxos. tan eg bolo 2 goli rafinias da rac ufro mtavaria pedris gasvlis mere moxda. ,sanam pedri moedanze iyo aravin gauxarebia arsad,   arvici ra ichalicha flikma magram ashkarad  pedris gayvana shecdoma iyo, 


35

26 თებერვალი 2025 02:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 186

თავის სტადიონზე უფრო მეტს მოახერხებენ, ბოლომდე შეაკლაცენ თავს.. წესით ატლე გავა


36

26 თებერვალი 2025 02:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429
26 თებერვალი 2025 02:37, NOVICKII says:

აი რაც ავხსენი დაწყებამდე ზუსტად ისე დაჯდა

ამათი ფარჩაკი დედაც მო.... 10 ჰლიკი რო დაუყენო ისევ ის ჩავრები იქნებიან სანამ წესიერ იგროკებს არიყიდიან

სიმეონემ იმენა მეორე კამანდით აბურთავა

მადრიდში 2 : 0 დასვას ჩოლო და ნახუი სახლში ბალეტისტები

რო გეკითხა ლიგის ფინალს იგებდნენ?

ამ ალტეტიკოს რაც შეეხება რეალი დედის ხახას გადაუხსნის გინდ სახლში გინდ გარეთ

პუტას რაც შეეხება როგორც ვთქვი ყველაზე ნაგავი გუნდია ისევ,რაცარუნდა ანგარიში იყოს ფარჩაკები და ჩვენი მაჩალკები არიან? სეზონის ბოლოს 2 კლასიკოს გაიხსენებენ ისევ ჩვენ კი თასებით შევხვდებით? არადა მეგონა ფინალში გამოასხავდნენ და იქ დავკუზავდით მარა ჩოლო გაცდის სიამოვნების მიღებას?? ჯერ რა გუნდს ვერ უგებენ იმენა,ლენგლე ყავთ დაცვაში? ისე ბოლო 10 წლის თავზე კატლეტებს ყველაზე ცუდი დაცვია ხაზი ყავთ,შეჭამს მბაპე ვინი როდრიგო ამ საცოდავებს,პუტას რაც შეეხება სოსიედადისთვის მოემზადოა მარა იქაც წაიღუნებიან?

არაადეკვატურ კომენტარებზე აყოლა დიდად არ მევასება მაგრამ ერთზე მაინც უნდა გითხრა, კი მაგრები არიან მბაპე და ვიბისიუსი მაგრამ ატლეტიკოს შეჭმა თუ უნდოდათ ორჯერ არ ითამაშეს უკვე? ვინ დაუშალათ კიმაგრამ


37

26 თებერვალი 2025 02:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 24
26 თებერვალი 2025 02:40, KingLeo10m says:
26 თებერვალი 2025 02:37, NOVICKII says:

აი რაც ავხსენი დაწყებამდე ზუსტად ისე დაჯდა

ამათი ფარჩაკი დედაც მო.... 10 ჰლიკი რო დაუყენო ისევ ის ჩავრები იქნებიან სანამ წესიერ იგროკებს არიყიდიან

სიმეონემ იმენა მეორე კამანდით აბურთავა

მადრიდში 2 : 0 დასვას ჩოლო და ნახუი სახლში ბალეტისტები

რო გეკითხა ლიგის ფინალს იგებდნენ?

ამ ალტეტიკოს რაც შეეხება რეალი დედის ხახას გადაუხსნის გინდ სახლში გინდ გარეთ

პუტას რაც შეეხება როგორც ვთქვი ყველაზე ნაგავი გუნდია ისევ,რაცარუნდა ანგარიში იყოს ფარჩაკები და ჩვენი მაჩალკები არიან? სეზონის ბოლოს 2 კლასიკოს გაიხსენებენ ისევ ჩვენ კი თასებით შევხვდებით? არადა მეგონა ფინალში გამოასხავდნენ და იქ დავკუზავდით მარა ჩოლო გაცდის სიამოვნების მიღებას?? ჯერ რა გუნდს ვერ უგებენ იმენა,ლენგლე ყავთ დაცვაში? ისე ბოლო 10 წლის თავზე კატლეტებს ყველაზე ცუდი დაცვია ხაზი ყავთ,შეჭამს მბაპე ვინი როდრიგო ამ საცოდავებს,პუტას რაც შეეხება სოსიედადისთვის მოემზადოა მარა იქაც წაიღუნებიან?

არაადეკვატურ კომენტარებზე აყოლა დიდად არ მევასება მაგრამ ერთზე მაინც უნდა გითხრა, კი მაგრები არიან მბაპე და ვიბისიუსი მაგრამ ატლეტიკოს შეჭმა თუ უნდოდათ ორჯერ არ ითამაშეს უკვე? ვინ დაუშალათ კიმაგრამ

ასეთი რავერ მოინელა ზოგმა ასეთი დაბოღმილი როა  ? 


38

26 თებერვალი 2025 09:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429
26 თებერვალი 2025 02:45, KingLeo10m says:
26 თებერვალი 2025 02:42, FIGU says:
26 თებერვალი 2025 02:40, KingLeo10m says:
26 თებერვალი 2025 02:37, NOVICKII says:

აი რაც ავხსენი დაწყებამდე ზუსტად ისე დაჯდა

ამათი ფარჩაკი დედაც მო.... 10 ჰლიკი რო დაუყენო ისევ ის ჩავრები იქნებიან სანამ წესიერ იგროკებს არიყიდიან

სიმეონემ იმენა მეორე კამანდით აბურთავა

მადრიდში 2 : 0 დასვას ჩოლო და ნახუი სახლში ბალეტისტები

რო გეკითხა ლიგის ფინალს იგებდნენ?

ამ ალტეტიკოს რაც შეეხება რეალი დედის ხახას გადაუხსნის გინდ სახლში გინდ გარეთ

პუტას რაც შეეხება როგორც ვთქვი ყველაზე ნაგავი გუნდია ისევ,რაცარუნდა ანგარიში იყოს ფარჩაკები და ჩვენი მაჩალკები არიან? სეზონის ბოლოს 2 კლასიკოს გაიხსენებენ ისევ ჩვენ კი თასებით შევხვდებით? არადა მეგონა ფინალში გამოასხავდნენ და იქ დავკუზავდით მარა ჩოლო გაცდის სიამოვნების მიღებას?? ჯერ რა გუნდს ვერ უგებენ იმენა,ლენგლე ყავთ დაცვაში? ისე ბოლო 10 წლის თავზე კატლეტებს ყველაზე ცუდი დაცვია ხაზი ყავთ,შეჭამს მბაპე ვინი როდრიგო ამ საცოდავებს,პუტას რაც შეეხება სოსიედადისთვის მოემზადოა მარა იქაც წაიღუნებიან?

არაადეკვატურ კომენტარებზე აყოლა დიდად არ მევასება მაგრამ ერთზე მაინც უნდა გითხრა, კი მაგრები არიან მბაპე და ვიბისიუსი მაგრამ ატლეტიკოს შეჭმა თუ უნდოდათ ორჯერ არ ითამაშეს უკვე? ვინ დაუშალათ კიმაგრამ

ასეთი რავერ მოინელა ზოგმა ასეთი დაბოღმილი როა  ? 

ლოგიკას აცდენილი რამე დაწერა დაბოღმვა რა შუაშია

ისე თქვა გეგონება გაარღვიეს ატლეტიკოს დაცვა წინა ორ თამაშში

არ გამოვრიცხავ ეგრე მოხდეს მაგრამ ამწუთას რაზე დაყრდნობით უნდა თქვა ეგ ასე დარწმუნებულად

26 თებერვალი 2025 02:42, FIGU says:
26 თებერვალი 2025 02:40, KingLeo10m says:
26 თებერვალი 2025 02:37, NOVICKII says:

აი რაც ავხსენი დაწყებამდე ზუსტად ისე დაჯდა

ამათი ფარჩაკი დედაც მო.... 10 ჰლიკი რო დაუყენო ისევ ის ჩავრები იქნებიან სანამ წესიერ იგროკებს არიყიდიან

სიმეონემ იმენა მეორე კამანდით აბურთავა

მადრიდში 2 : 0 დასვას ჩოლო და ნახუი სახლში ბალეტისტები

რო გეკითხა ლიგის ფინალს იგებდნენ?

ამ ალტეტიკოს რაც შეეხება რეალი დედის ხახას გადაუხსნის გინდ სახლში გინდ გარეთ

პუტას რაც შეეხება როგორც ვთქვი ყველაზე ნაგავი გუნდია ისევ,რაცარუნდა ანგარიში იყოს ფარჩაკები და ჩვენი მაჩალკები არიან? სეზონის ბოლოს 2 კლასიკოს გაიხსენებენ ისევ ჩვენ კი თასებით შევხვდებით? არადა მეგონა ფინალში გამოასხავდნენ და იქ დავკუზავდით მარა ჩოლო გაცდის სიამოვნების მიღებას?? ჯერ რა გუნდს ვერ უგებენ იმენა,ლენგლე ყავთ დაცვაში? ისე ბოლო 10 წლის თავზე კატლეტებს ყველაზე ცუდი დაცვია ხაზი ყავთ,შეჭამს მბაპე ვინი როდრიგო ამ საცოდავებს,პუტას რაც შეეხება სოსიედადისთვის მოემზადოა მარა იქაც წაიღუნებიან?

არაადეკვატურ კომენტარებზე აყოლა დიდად არ მევასება მაგრამ ერთზე მაინც უნდა გითხრა, კი მაგრები არიან მბაპე და ვიბისიუსი მაგრამ ატლეტიკოს შეჭმა თუ უნდოდათ ორჯერ არ ითამაშეს უკვე? ვინ დაუშალათ კიმაგრამ

ასეთი რავერ მოინელა ზოგმა ასეთი დაბოღმილი როა  ? 

ოო სერიოზული ბრალდებაა მსგავსი ავი თვისების ქონაში დაადანაშაულო ადამიანი


39

26 თებერვალი 2025 09:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 893

საფეხბურთო თვალსაზრისით ძააააან ვისიამოვნე წუხანდელი თამაშით,რავი ერთ ერთი საუკეთესო თამაში იყო თავისი მომენტებით დაძაბულობით და სცენარის განვითარებით.მაგარი მკიდია რომელი გავა უბრალოდ იმედია მონჟუიკზეც კაკ მინიმუმ მსგავსი დაძაბულობა წავა

მონჟუიკი კი არა ვანდაზე


40

26 თებერვალი 2025 09:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 429
26 თებერვალი 2025 09:54, Erik Lamela says:

საფეხბურთო თვალსაზრისით ძააააან ვისიამოვნე წუხანდელი თამაშით,რავი ერთ ერთი საუკეთესო თამაში იყო თავისი მომენტებით დაძაბულობით და სცენარის განვითარებით.მაგარი მკიდია რომელი გავა უბრალოდ იმედია მონჟუიკზეც კაკ მინიმუმ მსგავსი დაძაბულობა წავა

მონჟუიკი კი არა ვანდაზე

იმენა ტანჯვაა მაგათთან თამაში ძმაო 2 შანსიდან სამს გაგიტანენ

რეალმაც ბურთი არ დაანახა და არაფრით წააგეს რა უნდათ ტიპებს :ddd


41

26 თებერვალი 2025 11:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 893
26 თებერვალი 2025 09:58, KingLeo10m says:
26 თებერვალი 2025 09:54, Erik Lamela says:

საფეხბურთო თვალსაზრისით ძააააან ვისიამოვნე წუხანდელი თამაშით,რავი ერთ ერთი საუკეთესო თამაში იყო თავისი მომენტებით დაძაბულობით და სცენარის განვითარებით.მაგარი მკიდია რომელი გავა უბრალოდ იმედია მონჟუიკზეც კაკ მინიმუმ მსგავსი დაძაბულობა წავა

მონჟუიკი კი არა ვანდაზე

იმენა ტანჯვაა მაგათთან თამაში ძმაო 2 შანსიდან სამს გაგიტანენ

რეალმაც ბურთი არ დაანახა და არაფრით წააგეს რა უნდათ ტიპებს :ddd

კარგია მერე ეგ კარგი,რაც არ უნდა არ მოგვწონდეს სტილი ფაქტია ჩემპიონატს სჭირდება ისეთი გუნდი ვინც გაუწევს ბარსა რეალს კონკურენციას,და ვის შეულია ეს ? მხოლოდ ატლეტიკოს.დანარჩენებს თუ გაუვარდათ რაღაც თამაშებში თორე ატლეტიკო მაგრა უწევს ორივეს კონკურენციას.ვისურვებდი რო კიდევ იყოს სხვა კლუბები ატლეტიკოს დონეზე.



42

26 თებერვალი 2025 11:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 304
26 თებერვალი 2025 11:07, Erik Lamela says:
26 თებერვალი 2025 09:58, KingLeo10m says:
26 თებერვალი 2025 09:54, Erik Lamela says:

საფეხბურთო თვალსაზრისით ძააააან ვისიამოვნე წუხანდელი თამაშით,რავი ერთ ერთი საუკეთესო თამაში იყო თავისი მომენტებით დაძაბულობით და სცენარის განვითარებით.მაგარი მკიდია რომელი გავა უბრალოდ იმედია მონჟუიკზეც კაკ მინიმუმ მსგავსი დაძაბულობა წავა

მონჟუიკი კი არა ვანდაზე

იმენა ტანჯვაა მაგათთან თამაში ძმაო 2 შანსიდან სამს გაგიტანენ

რეალმაც ბურთი არ დაანახა და არაფრით წააგეს რა უნდათ ტიპებს :ddd

კარგია მერე ეგ კარგი,რაც არ უნდა არ მოგვწონდეს სტილი ფაქტია ჩემპიონატს სჭირდება ისეთი გუნდი ვინც გაუწევს ბარსა რეალს კონკურენციას,და ვის შეულია ეს ? მხოლოდ ატლეტიკოს.დანარჩენებს თუ გაუვარდათ რაღაც თამაშებში თორე ატლეტიკო მაგრა უწევს ორივეს კონკურენციას.ვისურვებდი რო კიდევ იყოს სხვა კლუბები ატლეტიკოს დონეზე.


იქნებ ბილბაომ შეაწუხოს 

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 21
2 მბაპე 18
3 ბუდიმირი 14
4 რაფინია 13

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

მარტი 2025 (155)
თებერვალი 2025 (329)
იანვარი 2025 (330)
დეკემბერი 2024 (329)
ნოემბერი 2024 (334)
ოქტომბერი 2024 (334)