როდრის ტრავმა „რეალის“ გეგმებს ცვლის

მანჩესტერ „სიტიში“ საკმაოდ ცუდი ამბებია. ოფიციალურად ჯერ არ დადასტურებულა, თუმცა ყველა პროგნოზით, როდრის უმძიმესი ტრავმა აქვს და ოპერაციას საჭიროებს.

ესპანელმა ფეხბურთელმა ჯვარედინი მყესები გაიწყვიტა და მინიმუმ 7 თვეს იუქმებს, რაც იმას ნიშნავს, რომ ამ სეზონში მისი ნორმალურ დონეზე თამაში ძალიან გაჭირდება.

ამის პარარელურად, მადრიდის „რეალმა“ გეგმების ცვლილება გადაწყვიტა, ვინაიდან არავინ იცის, რა ფორმაში დაბრუნდება გვარდიოლას შეგირდი მოედანზე და რამდენად მიზანშეწონილი იქნება მასში 100 მილიონ ევროზე მეტის გადახდა.

ესპანური გამოცემების ცნობით, ფლორენტინო პერესმა ალტერნატიული გეგმის დამუშავების დავალება გასცა.

„რეალი“ თადარიგს იჭერს და მთელი სეზონის განმავლობაში შეეცდება იდეალური ვარიანტის მოძიებას, ზაფხულში კი ტრანსფერის სრულყოფას.

მადრიდში მიიჩნევენ, რომ მოდრიჩის წასვლის შემდეგ გუნდში ნახევარმცველების სერიოზული დეფიციტი შეიქმნება და ამ კუთხით სიახლეები გარდაუვალია.

  • Madridista
  • 24 სექტემბერი 2024
  • 1 567
  • 40

1

24 სექტემბერი 2024 11:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606

ვინიმ მოიგჵ ოქროს ბურთი და შიგ ბოღმაში შევიდა თან დამსახურებულად შევიდა შიგ))


2

24 სექტემბერი 2024 11:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 307

აუ ტიპი რა ფორმაში იყო და როგორი ტრამვა მიიღო. რეალში მაგრა მინდოდა ამის გადმოსვლა.


3

24 სექტემბერი 2024 11:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606

როდრი არა დიშლა, ვირცი მოვა


4

24 სექტემბერი 2024 11:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 307
24 სექტემბერი 2024 11:28, Guti14 says:

როდრი არა დიშლა, ვირცი მოვა

რადიკალურად განსხვავებული პოზიციის და სტილის ფეხბურთელები არიან. რაშუაშია ვირცი და როდრი?


5

24 სექტემბერი 2024 11:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 986

:)))))))როდრია დიშლა და კამავინგა ჩუამენი ბრილიანტები:)))ტიპს ბარსელონასთან თუ ვინმეს შეხება აქ ამ შემთხვევაში როდრის პეპთან აქ შეხება ყველა და ყველაფერი სძულს:)))რა შუაშია როდრო და ვირცი ერთმანეთთან ის შემტევია ეს ჩამშლელი მაგრამ პეპის გაწვრთნილი ამას ბერნარდო სილვაც არ უ დოდა რეალში:)))

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

6

24 სექტემბერი 2024 11:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 11:29, Batumski says:
24 სექტემბერი 2024 11:28, Guti14 says:

როდრი არა დიშლა, ვირცი მოვა

რადიკალურად განსხვავებული პოზიციის და სტილის ფეხბურთელები არიან. რაშუაშია ვირცი და როდრი?

ახლა მითუმეტეს აღარ იყიდიან როდრის,  იდენტური პოზიცია არ აქვთ მარა ვირცსაც შეუძლია მაქ თამაში


7

24 სექტემბერი 2024 11:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
24 სექტემბერი 2024 11:36, Guti14 says:
24 სექტემბერი 2024 11:29, Batumski says:
24 სექტემბერი 2024 11:28, Guti14 says:

როდრი არა დიშლა, ვირცი მოვა

რადიკალურად განსხვავებული პოზიციის და სტილის ფეხბურთელები არიან. რაშუაშია ვირცი და როდრი?

ახლა მითუმეტეს აღარ იყიდიან როდრის,  იდენტური პოზიცია არ აქვთ მარა ვირცსაც შეუძლია მაქ თამაში

მანდ მოთამაშე ვირცი სად გინახავს :DD


8

24 სექტემბერი 2024 11:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 307

სად შეუძლია ვირცს თამაში. თითქმის ყველა ტურს ვუყურებ ლევერკუზენის გამოსვლას, რაშუაშია როდრის პოზიციასთან. ტიპი არის ისკოს, კაკას, იოზილის, ხამეს როდრიგესის, რავიცი კიდე ვინ ჩამოვთვალო, მასეთი სტილის ფეხბურთელი.

როდრი არის ტიპიური ცენტრი, როგორიც თუნდაც ალონსო იყო, კროოსი და ასე შემდეგ. ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები მაგ შედარებაში.


9

24 სექტემბერი 2024 11:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 11:39, Batumski says:

სად შეუძლია ვირცს თამაში. თითქმის ყველა ტურს ვუყურებ ლევერკუზენის გამოსვლას, რაშუაშია როდრის პოზიციასთან. ტიპი არის ისკოს, კაკას, იოზილის, ხამეს როდრიგესის, რავიცი კიდე ვინ ჩამოვთვალო, მასეთი სტილის ფეხბურთელი.

როდრი არის ტიპიური ცენტრი, როგორიც თუნდაც ალონსო იყო, კროოსი და ასე შემდეგ. ვერანაირად ვერ დაგეთანხმები მაგ შედარებაში.

დიდი არაფერი არაა როდრი განსაკუთრებული, მაგის გარეშეც ისეთი ძლიერია სიტი

აუ სასტავი რა დონეზე დაბოღმილია უკანალში რო ვინის რო ოქროს ბურთს მისცემო ამბობენ, აბა ვინ ჩემ დანი ალვეშს ეკუთვნოდა ვინიზე მეტად? იფრინა ტიპმა


10

24 სექტემბერი 2024 11:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 986

როდრის არავისზე ნაკლები სეზონი ქონდა შენ რო საშვალო დონეს ეძახი.მითუმეტეს ევროპაც მოიგო როდრიმ.დაბოღმილი რა შუაშია შე უვიცო თუ განსხვავებული აზეი აქ შენგან განსხვავებით ვინმეს ბოღმაა?:)))ვირცი ჩამშლელზე მდგარა და შეუძლიაო ჰაჰაჰაჰა:)))

24 სექტემბერი 2024 11:39, KingLeo10m says:
მანდ მოთამაშე ვირცი სად გინახავს :DD

 პეპთან აქ ნამუშევარი როდრის ასე რომ საშვალო დონეა ვირცი ხშირად დგას ხოლმე ჩამშლელზე:)))))სად ნახა ვირცის ჩამშლელობა ნეტა ვიცოდე.აქ სხვა რამეშია საქმე მგონი მოხვდი როგორ შეიძლება გინდ რეალის გუკშემატკივარს გინდ ბარსელონას არ უმდოდეს როდრი ან ბერნარდო სილვა:)) მხოლოდ    Guri 14 არ უნდა იმიტომ რომ საშვალო დონეა ორივე:)))პეპის დედა რო ვატირე რა დაღი დააავა ხალხს რო 10 წელია წასულია აქედან და მაიმც ახსოვს სიმწარე

-----------------------
"ბოღმამ შეჭამა ადამიანი, ყველაზე საშიში და საცოდავი ბოღმიანი კაცია, თუ პატიება არ შეგიძლია კაცი არახარ, გაიგე?!"

ბატონი კახი კავსაძე

11

24 სექტემბერი 2024 12:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227

მე ამათ ადგილას ვეცდებოდი ზამთარში კაზე დამებრუნებინა და მოგვარდებოდა ცენტრში ყველანაირი პრობლემა


12

24 სექტემბერი 2024 12:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
24 სექტემბერი 2024 12:12, kontaqti says:

მე ამათ ადგილას ვეცდებოდი ზამთარში კაზე დამებრუნებინა და მოგვარდებოდა ცენტრში ყველანაირი პრობლემა

ეტყობა დიდი ხანია არ მიგიდევნებია მანიუსთვის თვალი ? ეგეთი დაღმასვლა ეგრე სწრაფად  ბოლო დროს არც მახსენდება

ისე კაზემიროს შემცვლელი რომ ჩუამენია შეეშალა ეგ პერესს 


13

24 სექტემბერი 2024 12:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 12:12, kontaqti says:

მე ამათ ადგილას ვეცდებოდი ზამთარში კაზე დამებრუნებინა და მოგვარდებოდა ცენტრში ყველანაირი პრობლემა

პერესი არ აბრუნებს უკან არავის და თან რაც მაგ სირმა იკადრა რეალიდან კაცი რომ ფაცხაში წახვალ რა დაბრუნება, ფულის გამო თან


14

24 სექტემბერი 2024 12:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 12:13, KingLeo10m says:
ეტყობა დიდი ხანია არ მიგიდევნებია მანიუსთვის თვალი ? ეგეთი დაღმასვლა ეგრე სწრაფად  ბოლო დროს არც მახსენდება

მაზოხისტი ნამდვილად არ ვარ მაგათ თამაშებს რომ ვუყურო.  ხოლო რეალში რომ მოვიდეს ისევ ითამაშებს ისე როგორც საჭიროა

24 სექტემბერი 2024 12:17, Guti14 says:
ერესი არ აბრუნებს უკან არავის და თან რაც მაგ სირმა იკადრა რეალიდან კაცი რომ ფაცხაში წახვალ რა დაბრუნება, ფულის გამო თან

80 მილიონიანი ;პერსპექტიული; ჩუამენი მოიყვანეს და ეგ იმას ნიშნავდა რომ აიძულეს გუნდიდან წასვლა, ისე როგორც დი მარიას


15

24 სექტემბერი 2024 12:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
24 სექტემბერი 2024 12:36, kontaqti says:
24 სექტემბერი 2024 12:13, KingLeo10m says:
ეტყობა დიდი ხანია არ მიგიდევნებია მანიუსთვის თვალი ? ეგეთი დაღმასვლა ეგრე სწრაფად  ბოლო დროს არც მახსენდება

მაზოხისტი ნამდვილად არ ვარ მაგათ თამაშებს რომ ვუყურო.  ხოლო რეალში რომ მოვიდეს ისევ ითამაშებს ისე როგორც საჭიროა

რაღაც მაგიური ძალა ნაღდად აქვს რეალს მაგ მხრივ მაგრამ რავიცი საშინელებაა მაგის ყურება განსაკუთრებით წელს


16

24 სექტემბერი 2024 12:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 12:38, KingLeo10m says:
რაღაც მაგიური ძალა ნაღდად აქვს რეალს მაგ მხრივ მაგრამ რავიცი საშინელებაა მაგის ყურება განსაკუთრებით წელს

უბრალოდ დრო გაყავს მანდ და ამაში იღებს უზარმაზარ თანხებს. უკვე 10 წელზე მეტია მანჩესტერი ასეთი კლუბია და კიდევ რამდენი ხანი იქნება ეგრე ვინ მოითვლის ამას. კახეთს კლასი კი არსად დაიკარგება 


17

24 სექტემბერი 2024 12:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 12:37, kontaqti says:
24 სექტემბერი 2024 12:13, KingLeo10m says:
ეტყობა დიდი ხანია არ მიგიდევნებია მანიუსთვის თვალი ? ეგეთი დაღმასვლა ეგრე სწრაფად  ბოლო დროს არც მახსენდება

მაზოხისტი ნამდვილად არ ვარ მაგათ თამაშებს რომ ვუყურო.  ხოლო რეალში რომ მოვიდეს ისევ ითამაშებს ისე როგორც საჭიროა

24 სექტემბერი 2024 12:17, Guti14 says:
ერესი არ აბრუნებს უკან არავის და თან რაც მაგ სირმა იკადრა რეალიდან კაცი რომ ფაცხაში წახვალ რა დაბრუნება, ფულის გამო თან

80 მილიონიანი ;პერსპექტიული; ჩუამენი მოიყვანეს და ეგ იმას ნიშნავდა რომ აიძულეს გუნდიდან წასვლა, ისე როგორც დი მარიას

ეგ ჩვეულებრივი მოვლენაა კონკურენტი ყველას ყავს და ასეც უნდა იყოს, მერე მეორეც თუ ასეთი ფარჩაკია ჩუამენი როგორ შეუშინდა და გაიქცა? კი არ შეუშინდა ფული მეტი იყო მანჩესტერში ხელფასის ამბავი და ამიტო ახლა გაფარჩაკებული დადის


18

24 სექტემბერი 2024 12:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 12:41, Guti14 says:
ეგ ჩვეულებრივი მოვლენაა კონკურენტი ყველას ყავს და ასეც უნდა იყოს, მერე მეორეც თუ ასეთი ფარჩაკია ჩუამენი როგორ შეუშინდა და გაიქცა? კი არ შეუშინდა ფული მეტი იყო მანჩესტერში ხელფასის ამბავი და ამიტო ახლა გაფარჩაკებული დადის

როგორ არის ჩვეულებრივი ამბავი რას იძახი უბრალოდ. ახლა მოდრიჩი ფორმის პიკში როცა იყო და დე ბრუნი მოეყვანათ ნიშნავდა იმას რომ მოდრიჩს ეუბნებოდნენ წადიო. ახლა ვინის რომ მბაპე მოიყვანეს და ამ დროს ბენზემა გუნდში ყოფილიყო ფაქტიურად ვინის გაგებას ნიშნავდა, ხოლო ფორვარდი რო არ გვყავს ატენიან მბაპეს მაგ პოზიციაზე და იმიტომაც არის არეული ასე გუნდი. სად გინახავს ასე 2 უმაღლესი დონის ფებურთელი ერთ კლუბში ერთ პოზიციაზე იდგნენ. აზარი რატო არ მოდიოდა მაგდენი წელი რეალში აბა? 


19

24 სექტემბერი 2024 12:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
  • 24 სექტემბერი 2024 12:44, kontaqti says:
    24 სექტემბერი 2024 12:41, Guti14 says:
    ეგ ჩვეულებრივი მოვლენაა კონკურენტი ყველას ყავს და ასეც უნდა იყოს, მერე მეორეც თუ ასეთი ფარჩაკია ჩუამენი როგორ შეუშინდა და გაიქცა? კი არ შეუშინდა ფული მეტი იყო მანჩესტერში ხელფასის ამბავი და ამიტო ახლა გაფარჩაკებული დადის

    როგორ არის ჩვეულებრივი ამბავი რას იძახი უბრალოდ. ახლა მოდრიჩი ფორმის პიკში როცა იყო და დე ბრუნი მოეყვანათ ნიშნავდა იმას რომ მოდრიჩს ეუბნებოდნენ წადიო. ახლა ვინის რომ მბაპე მოიყვანეს და ამ დროს ბენზემა გუნდში ყოფილიყო ფაქტიურად ვინის გაგებას ნიშნავდა, ხოლო ფორვარდი რო არ გვყავს ატენიან მბაპეს მაგ პოზიციაზე და იმიტომაც არის არეული ასე გუნდი. სად გინახავს ასე 2 უმაღლესი დონის ფებურთელი ერთ კლუბში ერთ პოზიციაზე იდგნენ. აზარი რატო არ მოდიოდა მაგდენი წელი რეალში აბა? კაი მართლა რას ამბობ მბაპე მოვიდა და გამოდის ვინი წავიდეს უნდა? არადა არანაირად არ ფიქრობს ამას პერესი და აღიარე რომ ფულის გამო გაიქცა თორე მართლაც რო მაგის გამო წასულყო რო ჩუამენი მოუყვანეს ყველაფერთან ერთად ფარჩაკიც ყოფილა ჩუამენიმ უნდა ამომაგდოსო რო იფიქრა თან სეთ ფორმაში იყო რომ

ეს კომენტარების ციტირება რა უაზროდ არის რა ბანძი საიტია ეს რა არის

24 სექტემბერი 2024 12:44, kontaqti says:
აზარი რატო არ მოდიოდა მაგდენი წელი რეალში აბა? 

რქ აზარი რონალდო იყო მაქ ვინ ათამაშებდა და მერე ვინი იყო მაქ პოზიციაზე და სად რონალდო ვინი რო არის შენს პოზიციაზე და სად ჩუამენი დდდდ


20

24 სექტემბერი 2024 12:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 12:50, Guti14 says:
რქ აზარი რონალდო იყო მაქ ვინ ათამაშებდა და მერე ვინი იყო მაქ პოზიციაზე და სად რონალდო ვინი რო არის შენს პოზიციაზე და სად ჩუამენი დდდდ

ანუ იმ შუაშია რომ აზარი არ მოდიოდა რონალდოს გამო სწორედაც. ჩუამენი კიდევ მოიყვანეს გარანტიებით რომ ითამაშებდა და ამას შეწირეს იმ პერიოდში საუკეთესო ნახევარმცველი, როგორც რამდენიმე წლის წინ დი მარიას გაუკეთეს


21

24 სექტემბერი 2024 13:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 12:53, kontaqti says:
24 სექტემბერი 2024 12:50, Guti14 says:
რქ აზარი რონალდო იყო მაქ ვინ ათამაშებდა და მერე ვინი იყო მაქ პოზიციაზე და სად რონალდო ვინი რო არის შენს პოზიციაზე და სად ჩუამენი დდდდ

ანუ იმ შუაშია რომ აზარი არ მოდიოდა რონალდოს გამო სწორედაც. ჩუამენი კიდევ მოიყვანეს გარანტიებით რომ ითამაშებდა და ამას შეწირეს იმ პერიოდში საუკეთესო ნახევარმცველი, როგორც რამდენიმე წლის წინ დი მარიას გაუკეთეს

ჰოდა გეუბნები სად რონალდო რო არია კონკურენტი და სად ჩუამენი დდ აზარი არ მოდიოდა კიარა ზიდანმა მოაყვანია, დიმარიას რაც შეეხება ბეილმა დამსახურებულად აჯობა არასტაბილურ იყო დიმარია, კაზემირო  კიდევ გეუბნები დაჟე პირდაპირა რო ეთქვათ ჩუამენი ვათამაშოთ უნდაო (არანაირი ასეთი არიყ  მაინც თავისუფლად არ გააკარებდა ჩუამენის ძირითადს და გიჟი კი არაა კარლო რო კაზემირო დაესვა ჩუამენის გამო და გაიხენე მთავარი, კარლომ ეხვეწა ერთი კვირა რო მჭირდებიო და მანც წავიდა სირი და დაკაეგა წარმოდგენა ხალხმა ფულის ხამი აირტყა


22

24 სექტემბერი 2024 13:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 13:06, Guti14 says:
ჰოდა გეუბნები სად რონალდო რო არია კონკურენტი და სად ჩუამენი დდ აზარი არ მოდიოდა კიარა ზიდანმა მოაყვანია, დიმარიას რაც შეეხება ბეილმა დამსახურებულად აჯობა არასტაბილურ იყო დიმარია, კაზემირო  კიდევ გეუბნები დაჟე პირდაპირა რო ეთქვათ ჩუამენი ვათამაშოთ უნდაო (არანაირი ასეთი არიყ  მაინც თავისუფლად არ გააკარებდა ჩუამენის ძირითადს და გიჟი კი არაა კარლო რო კაზემირო დაესვა ჩუამენის გამო და გაიხენე მთავარი, კარლომ ეხვეწა ერთი კვირა რო მჭირდებიო და მანც წავიდა სირი და დაკაეგა წარმოდგენა ხალხმა ფულის ხამი აირტყა

კაცი 20 წელი ან მეტია რეალის გულშემატკივარი ხარ და ეგ კარგად უნდა იცოდე რომ ბეილი დი მარიასთან არაფერ შუაში არ იყო საერთოდ. დი მარია ბეილთან ერთადაც ძალიან კარგად თამასობდა და ეგ გაუშვეს ხამესი გამო. 80 მილიონიანი ხამესი მოიყვანეს და აიძულეს წასვლა. ისევე აიძულეს კაზემიროსაც, თორემ წასვლა რომ სდომოდა იქამდე წავიდოდა მანამ ჩუამენის მოუყვანდნენ და უკეთეს გუნდშიც წავიდოდა თან


23

24 სექტემბერი 2024 13:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

როდრის უმაგრესობის მიუხედავად, მგონია რომ კროოსის დატოვებულ სიცარიელეს ვერ შეავსებს, არაფერი ეშლება ტიპს არც ჩაშლა, არც პასი, არც გოლები, მაგრამ კროოს ცოტა სხვა ფუნქციები ჰქონდა, ვნახოთ, რაც შეეხება კაზეს, პრაიმში იყო და წავიდა, აქ განიხილეს, რომ მოდრიჩისთვის დებრუინი რომ მიეყვანათ ხომ წავიდოდაო, სად დებრუინის ცნობადობა, თამაში და სად ჩუამენის ტრანსფერის მომენტში, კი პერსპექტივა ქონდა, მაგრამ კაზე ძაან მაგარი იყო იმ წელს, და ალბათ საუკეთესო ჩამშლელი, ფაქტი ისაა რომ კაზემირო დაინგრია კარიერა, არ ვიძახი არ უნდა წასულიყო მეთქი, მაგრამ ამ მანჩესტერში? რავი მაგას არაბეთში წასვლა ჯობდა


24

24 სექტემბერი 2024 13:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 13:12, kontaqti says:
აიძულეს წასვლა.

აი ვაფშე არ მესმის ეს რას ქვია აიძულეს, როცა კაცს ერთი კვირა ანჩელოტი ეხვეწებოდა დარჩენაზე დ არაფერი არ ეშველა და კანეშნა იმასაც ეტყოდა ხელშეუხებელი ხარო კაი რა ჩუამენის შეეშინდა? რას ქვია აიძულეს წასვლა კონკურენციაზე კარგად გსმენია ხო? გსმენია, იცი რა შემთხვევაში იქნებოდა იძულება? რო მოეყვანათ ვიეირა ან  მაკელელე  დდდ ჩუამენით რანაირად უჯდა გაიძულონ წასვლა? ვიცი გევასება და არ აღიარებ, მეც მევასებოდა მაგ სირობამდე, მარა დაფიქრდი იმაზე გააჩნია სად წახვალ ხო? რეალიდან მანჩესტრში რო მიდიხარ გაქანებული ფულის ხამი ხარ, წასულოყო ბაიერნში თუნდაც არ იქნებოდა ხამი, გეუბნები ანჩელოტიმ თქვა ვერ გადავარწმუნეო და შენც იცი ეს რო ასე იყო


25

24 სექტემბერი 2024 13:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348
24 სექტემბერი 2024 13:12, kontaqti says:
24 სექტემბერი 2024 13:06, Guti14 says:
ჰოდა გეუბნები სად რონალდო რო არია კონკურენტი და სად ჩუამენი დდ აზარი არ მოდიოდა კიარა ზიდანმა მოაყვანია, დიმარიას რაც შეეხება ბეილმა დამსახურებულად აჯობა არასტაბილურ იყო დიმარია, კაზემირო  კიდევ გეუბნები დაჟე პირდაპირა რო ეთქვათ ჩუამენი ვათამაშოთ უნდაო (არანაირი ასეთი არიყ  მაინც თავისუფლად არ გააკარებდა ჩუამენის ძირითადს და გიჟი კი არაა კარლო რო კაზემირო დაესვა ჩუამენის გამო და გაიხენე მთავარი, კარლომ ეხვეწა ერთი კვირა რო მჭირდებიო და მანც წავიდა სირი და დაკაეგა წარმოდგენა ხალხმა ფულის ხამი აირტყა

კაცი 20 წელი ან მეტია რეალის გულშემატკივარი ხარ და ეგ კარგად უნდა იცოდე რომ ბეილი დი მარიასთან არაფერ შუაში არ იყო საერთოდ. დი მარია ბეილთან ერთადაც ძალიან კარგად თამასობდა და ეგ გაუშვეს ხამესი გამო. 80 მილიონიანი ხამესი მოიყვანეს და აიძულეს წასვლა. ისევე აიძულეს კაზემიროსაც, თორემ წასვლა რომ სდომოდა იქამდე წავიდოდა მანამ ჩუამენის მოუყვანდნენ და უკეთეს გუნდშიც წავიდოდა თან

დიმარიაზე გეთანხმები, ხამესის გამო წავიდა, ისე კარლომ ჩემი ღრმა პატივისცემის მიუხედავად იცის ჩაციკვლა, შეიძლებოდა დიმარია დაესვა სკამზე სულ რომ მაგარ ფორმაში ყოფილიყო, აგერაა ფაქტი, დაფრინავს ფრან გარსია წელს ,მაგრამ მაინც მენდის ზლაზვნას გვაყურებინებს


26

24 სექტემბერი 2024 13:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606

თუნდაც ხამესი აიღე, შენც დიდი ხანია უყურებ და ხამესი რანაირად არის დიმარიასთან ვაფშე შეხებაში? ერთი ათიანზეა მეორე ვინგერი იყო

ვაფშე არ ვეთანხმები მოუყვანესო ამ სიტყვას, რას ქვია მოუყვანეს და აიძულეს, ტრაკ გაქვს და აჯობე მითუმეტეს კაზემირო რო ხარ ვინც უნდა ის მოგიყვანონ დაალპობ სკამზე ნებისმიერ, მოუყვანეს და რაა მერე


27

24 სექტემბერი 2024 13:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348
24 სექტემბერი 2024 13:19, Guti14 says:

თუნდაც ხამესი აიღე, შენც დიდი ხანია უყურებ და ხამესი რანაირად არის დიმარიასთან ვაფშე შეხებაში? ერთი ათიანზეა მეორე ვინგერი იყო

მაგ დროს მარცხენა ვინგერი ყველა გათვლებით რონალდუ იყო, პლუს კროოსიც მოიყვანეს, 8 ნომერი მიცეს, ზამენისთვის რომ არ მოუყვანიათ ხო იცი.

24 სექტემბერი 2024 13:22, Guti14 says:

თუნდაც ხამესი აიღე, შენც დიდი ხანია უყურებ და ხამესი რანაირად არის დიმარიასთან ვაფშე შეხებაში? ერთი ათიანზეა მეორე ვინგერი იყო

ვაფშე არ ვეთანხმები მოუყვანესო ამ სიტყვას, რას ქვია მოუყვანეს და აიძულეს, ტრაკ გაქვს და აჯობე მითუმეტეს კაზემირო რო ხარ ვინც უნდა ის მოგიყვანონ დაალპობ სკამზე ნებისმიერ, მოუყვანეს და რაა მერე

ის რომ ფეხბურთელში როცა 70+ იხდიან ესეიგი გათვლებია გაკეთებული მასზე 


28

24 სექტემბერი 2024 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 13:24, Siempre el blanco says:
24 სექტემბერი 2024 13:19, Guti14 says:

თუნდაც ხამესი აიღე, შენც დიდი ხანია უყურებ და ხამესი რანაირად არის დიმარიასთან ვაფშე შეხებაში? ერთი ათიანზეა მეორე ვინგერი იყო

მაგ დროს მარცხენა ვინგერი ყველა გათვლებით რონალდუ იყო, პლუს კროოსიც მოიყვანეს, 8 ნომერი მიცეს, ზამენისთვის რომ არ მოუყვანიათ ხო იცი.

24 სექტემბერი 2024 13:22, Guti14 says:

თუნდაც ხამესი აიღე, შენც დიდი ხანია უყურებ და ხამესი რანაირად არის დიმარიასთან ვაფშე შეხებაში? ერთი ათიანზეა მეორე ვინგერი იყო

ვაფშე არ ვეთანხმები მოუყვანესო ამ სიტყვას, რას ქვია მოუყვანეს და აიძულეს, ტრაკ გაქვს და აჯობე მითუმეტეს კაზემირო რო ხარ ვინც უნდა ის მოგიყვანონ დაალპობ სკამზე ნებისმიერ, მოუყვანეს და რაა მერე

ის რომ ფეხბურთელში როცა 70+ იხდიან ესეიგი გათვლებია გაკეთებული მასზე 

შეიძლება მარა ძმაო ტრაკი თუ გაქვს აჯობე და რო კონკურენტს ჯობიხარ რა სკამზე დაგაჯენენ? გიჟი ხო არაა კარლო

რად უნდა ამდენი ლაპარაკი ამას რო შევთანხმდეთ კაზეირო ფულის გამო გაიქცა მანჩესტერში, კაცი მერსედესიდან რო ჟიგულზე გადჯდები ეგ ვარიანტია რა, პროსტა იმ ჟიგულში ბევრი ფული რო იდოს


29

24 სექტემბერი 2024 13:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227

იმას მე მანამდეც ვხედავდი რომ სოსიედადზე მაღალი დონის არ არის ჩუამენი, მაგრამ ფაქტია გადაიხადეს ჰო 80 მილიონი და ეგონათ მომავლის რეალის ცენტრი. ანუ ფორმის პიკში მყოფი კარვახალისთვის რომ მოეყვანათ ფორმის პიკში მყოფი ვოლკერი რას ნიშნავს ეგ? რომ ადგე და წახვიდე ჰო? მარტივია ძალიან

კარლოს ის ურჩევნია რომ ყველგან ყავდეს 2 უმაღლესი დონე, მაგრამ ხელფასებს კარლო არ უხდის მაგათ, ასე რომ უფროსობა აიძულებს ფეხბურთელს და არა მწვრთნელი ამ შემთხვევაში. ამიტომაც ხდება რომ ამდენი წელია ნორმალური ტრანსფერი ვერ გავაკეთეთ. იყო დრო მსოფლიოს საუკეთესი ფეხბურთელი წავართვით იმ დროს საუკეთესო გუნდს და პლიუს წინა წლის საუკეთესო ფეხბურთელი და ერთ ერთი საუკეთესო ნახევარმცველი, მაგრამ ახლა აღარ აკეთებენ ასე, იმიტომ რომ მაგარი გაჟოშკებულია პრეზიდენტი


30

24 სექტემბერი 2024 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 13:34, kontaqti says:
ანუ ფორმის პიკში მყოფი კარვახალისთვის რომ მოეყვანათ ფორმის პიკში მყოფი ვოლკერი რას ნიშნავს ეგ? რომ ადგე და წახვიდე ჰო? მარტივია ძალიან

მერე ფორმის პიკში მყოფი იყო ჩუამენი? არ იყო და მეორეც  რომც ყოფილიყო შანს არ ქონდა კაზესთან, აიძულეს წასვლა რა იყო იცი აი ზუატად პერესი რო ბუფონზე ჩაციკლულო იყო აი ეგ იყო ზუატად იკერის წასვლას რო ნიშნავდა იმიტომ რო ბუფენიც უძლიერესი იყო, შედარება გააკეთე შენ თვითონ წერ და ადარებ საუკეთესოებს და სა ჩუამენი და კაზე


31

24 სექტემბერი 2024 13:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 13:36, Guti14 says:
მერე ფორმის პიკში მყოფი იყო ჩუამენი? არ იყო და მეორეც  რომც ყოფილიყო შანს არ ქონდა კაზესთან, აიძულეს წასვლა რა იყო იცი აი ზუატად პერესი რო ბუფონზე ჩაციკლულო იყო აი ეგ იყო ზუატად იკერის წასვლას რო ნიშნავდა იმიტომ რო ბუფენიც უძლიერესი იყო, შედარება გააკეთე შენ თვითონ წერ და ადარებ საუკეთესოებს და სა ჩუამენი და კაზე

კიდევ ვიმეორებ, ჩუამენი რომ მაგარი ცოტაა ეგ მე ისედაც ვიცოდი და ეხლაც ჩანს, მაგრამ ალბათ ეჩვენებიდათ კაზეს შემცვლელად და ამიტომაც გადაიხადეს მაგხელა თანხა

ცოტა კიარა ცოცორაა 


32

24 სექტემბერი 2024 13:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 13:40, kontaqti says:
24 სექტემბერი 2024 13:36, Guti14 says:
მერე ფორმის პიკში მყოფი იყო ჩუამენი? არ იყო და მეორეც  რომც ყოფილიყო შანს არ ქონდა კაზესთან, აიძულეს წასვლა რა იყო იცი აი ზუატად პერესი რო ბუფონზე ჩაციკლულო იყო აი ეგ იყო ზუატად იკერის წასვლას რო ნიშნავდა იმიტომ რო ბუფენიც უძლიერესი იყო, შედარება გააკეთე შენ თვითონ წერ და ადარებ საუკეთესოებს და სა ჩუამენი და კაზე

კიდევ ვიმეორებ, ჩუამენი რომ მაგარი ცოტაა ეგ მე ისედაც ვიცოდი და ეხლაც ჩანს, მაგრამ ალბათ ეჩვენებიდათ კაზეს შემცვლელად და ამიტომაც გადაიხადეს მაგხელა თანხა

ცოტა კიარა ცოცორაა 

თანხა სულ არაფერ შუაშია ვალვერდე 5 მილიონი დაჯდა მარა გიჟია მასე როცა რეალურად ასიც ღირდა, მითუმეტეს თუ ცოცარია ჩვენზე მეტად კაზემ იცოდა ეგ და არ ქონდა არანაირი ტრაკი რო ჩუამენი კაზეს ამოაგდებდა და ახლა კარლო შტერია ჩუამენი ეთამაშებია და კაზე სკამზე დაესვა? ზღაპარია ხოიცი, გეუბნები ერთი კვირა ეხვეწა დარჩენაზე და ვერ დაითანხმა რაგან უკვე გირვანქა სტერლინგები ქონდა აზრებშუ


33

24 სექტემბერი 2024 13:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

ფაქტი ისაა რომ ბოლო წლების ყველაზე გამართლებული ტრანსფერი სადაც დიდი ფული გადავიხადეთ ამ ეტაპზე ჯუდია, მე პირადად როდრის ახლავე მოვიყვანდი ზამთარში და მევე ვუმკურნალებდი, პლუს ერთი კრეატიული ნახ.მცველი და ეგაა


34

24 სექტემბერი 2024 13:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 13:43, Guti14 says:
თანხა სულ არაფერ შუაშია ვალვერდე 5 მილიონი დაჯდა მარა გიჟია მასე როცა რეალურად ასიც ღირდა, მითუმეტეს თუ ცოცარია ჩვენზე მეტად კაზემ იცოდა ეგ და არ ქონდა არანაირი ტრაკი რო ჩუამენი კაზეს ამოაგდებდა და ახლა კარლო შტერია ჩუამენი ეთამაშებია და კაზე სკამზე დაესვა? ზღაპარია ხოიცი, გეუბნები ერთი კვირა ეხვეწა დარჩენაზე და ვერ დაითანხმა რაგან უკვე გირვანქა სტერლინგები ქონდა აზრებშუ

კარლო რა შუაშია საერთოდ? გაუშვა პრეზიდენტმა და არა მწვრთნელმა ამას გავიზახი ამდენი ხანია


35

24 სექტემბერი 2024 13:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606
24 სექტემბერი 2024 13:51, kontaqti says:
24 სექტემბერი 2024 13:43, Guti14 says:
თანხა სულ არაფერ შუაშია ვალვერდე 5 მილიონი დაჯდა მარა გიჟია მასე როცა რეალურად ასიც ღირდა, მითუმეტეს თუ ცოცარია ჩვენზე მეტად კაზემ იცოდა ეგ და არ ქონდა არანაირი ტრაკი რო ჩუამენი კაზეს ამოაგდებდა და ახლა კარლო შტერია ჩუამენი ეთამაშებია და კაზე სკამზე დაესვა? ზღაპარია ხოიცი, გეუბნები ერთი კვირა ეხვეწა დარჩენაზე და ვერ დაითანხმა რაგან უკვე გირვანქა სტერლინგები ქონდა აზრებშუ

კარლო რა შუაშია საერთოდ? გაუშვა პრეზიდენტმა და არა მწვრთნელმა ამას გავიზახი ამდენი ხანია

არავის არ გაუშვია თვითონ დახამდა ფულს, აი სულ რო არაფერი რა მარტივია კაცი პიკში ხარ და გადადიხარ ფაცხაში პროსტა ამას რად უნდა ამდენი ბაზარი?  რა რაშუაშია კაცმა ვერ გადმოიბირა ვერ დატოვა, ინიესტაზე ხავიზე კი იძახი ფულის გამო წავიდნენო ყატარ იაპონიაშიო და ისინი მაინც ასაკში იყვნენ და ან სირმა პიკში წავიდა ფაცხაში

ან რა პერესმა გაუშვა თქვა პერესმა რი მისი სურვილიაო და ჩვენ არა ის არ დავაძალებთთო კი იცი პელეც რო იყოს პერესი არ აძალებს დარჩენას, გაუშვა პერესა იკერი რაული მაკელელე, და ესენ არცერთი ფულს არ დხამებიან იმენნა პერესმა გაუშვა ესენი მართლა და ამან პირდაპირ გააკეთა ღლეობა ძალიან მარტივია სად გადავიდა მარტივი მისახვედრია


36

24 სექტემბერი 2024 14:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

დაიკიდეთ მეგობრებო წარსულია მორჩა, აღარაფერი შეიცვლება, მომავალზე ვიფიქროთ, ვიმსჯელოთ ვიკამათოთ,


37

24 სექტემბერი 2024 14:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227

ანუ არაბეთში და იაპონიაში რო მიდიან აბა რის გამო ხდება? ინიესტა მგონი ეხლაც თამაშობს კასტილებით. კაზემირო დი მარია იმენა ძალით არიან გაგდებულები სულ მარტივად. როგორც რაულს აიძულეს წასვლა ისე უქნეს ზუსტად ამათაც


38

24 სექტემბერი 2024 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 606

თუ ძმა ხარ რაულის სიტუაციას არ შეადარო ამის ქაჯობა, რაული გაუშვა და კაზემირო წავიდა ფულზე დახამდა, ინიესტა ასაკშია და არაუშავს ფულს აკეთებს მარა პიკში ხარ და მანჩესტერში მიდიხარ? აი ზუსტად ღირსია ახლა რა დღეშიც არის ეკუთვნის, რა მანჩესტერში წასულხარ და რა არაბეთში? ერთი ხუო არაა?


39

24 სექტემბერი 2024 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 227
24 სექტემბერი 2024 14:07, Guti14 says:

თუ ძმა ხარ რაულის სიტუაციას არ შეადარო ამის ქაჯობა, რაული გაუშვა და კაზემირო წავიდა ფულზე დახამდა, ინიესტა ასაკშია და არაუშავს ფულს აკეთებს მარა პიკში ხარ და მანჩესტერში მიდიხარ? აი ზუსტად ღირსია ახლა რა დღეშიც არის ეკუთვნის, რა მანჩესტერში წასულხარ და რა არაბეთში? ერთი ხუო არაა?

არა ერთი არ არის. მაგრამ იმ დროს როცა კაზე გააგდეს ალბათ სხვა ვარიანტი აღარ ქონდა. წასვლა თვითონ რომ სდომებია უფრო ადრე წავიდოდა და თანაც უკეთეს გუნდში


40

24 სექტემბერი 2024 17:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 247
24 სექტემბერი 2024 11:31, I N I E S T A 8 says:

:)))))))როდრია დიშლა და კამავინგა ჩუამენი ბრილიანტები:)))ტიპს ბარსელონასთან თუ ვინმეს შეხება აქ ამ შემთხვევაში როდრის პეპთან აქ შეხება ყველა და ყველაფერი სძულს:)))რა შუაშია როდრო და ვირცი ერთმანეთთან ის შემტევია ეს ჩამშლელი მაგრამ პეპის გაწვრთნილი ამას ბერნარდო სილვაც არ უ დოდა რეალში:)))

???????

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (241)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)