„ლას პალმასი“ 1-1 „რეალი“

მადრიდელები ლა ლიგას ძალიან ცუდად იწყებენ, ანჩელოტის კოლექტივმა 3-იდან 2 შეხვედრა ვერ მოიგო და მხოლოდ 5 ქულა აქვს აქტივში.

მატჩი: „ლას პალმასი“ - „რეალი“

დრო: 23:30

სტადიონი: Gran Canaria

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, რუდიგერი, მენდი, ჩუამენი, ვალვერდე, მოდრიჩი, ბრაჰიმ დიასი, ვინისიუსი, მბაპე


1

29 აგვისტო 2024 11:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 66

1 წელია ვწერ კიდევ დავწერ ბრაჰიმი ვინის მირჩევნია მილიონჯერ


2

29 აგვისტო 2024 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 870

ჩუამენი, ვალვერდე,  როდრიგო, ვინისიუსი, მბაპე. ეს 5 კაცი მგონი მთელი სეზონი არ შეიცვლება და სულ ძირითადში დაიწყებენ! სადაა ენდრიკის შანსი, სადაა ბრაჰიმის შანსი. რისთვის მოიყვანეს ენდრიკი რომ 80 ე წუთის მერე შემოიყვანოს? 

ვალვერდე და ჩუამენი ერთად ცენტრში კიდე არაფრის მომცემია. სულ დაკარგულია ცენტრი


3

29 აგვისტო 2024 16:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
29 აგვისტო 2024 15:58, murtoreali777 says:

ჩუამენი, ვალვერდე,  როდრიგო, ვინისიუსი, მბაპე. ეს 5 კაცი მგონი მთელი სეზონი არ შეიცვლება და სულ ძირითადში დაიწყებენ! სადაა ენდრიკის შანსი, სადაა ბრაჰიმის შანსი. რისთვის მოიყვანეს ენდრიკი რომ 80 ე წუთის მერე შემოიყვანოს? 

ვალვერდე და ჩუამენი ერთად ცენტრში კიდე არაფრის მომცემია. სულ დაკარგულია ცენტრი

დაბრუნდება კამა და ჯუდი და დადგება ორივე

29 აგვისტო 2024 11:39, Levani Madrid says:

1 წელია ვწერ კიდევ დავწერ ბრაჰიმი ვინის მირჩევნია მილიონჯერ

არანაირად, ვინი დღესდღებით საუკეთესეოა რაის ბრაჰიმი


4

29 აგვისტო 2024 16:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600

ჩემი აზრით რამოდენიმე თამაში ანჩელოტიმ უნდა მისინჯოს ის ტაქტიკა რაც შარშან გვქონდა.... ჩუამენი კამავინგა ვალვერდე ცენტრში დადგებიან და წინ ბელინგემი ითამაშებს ,,, ფლანგებზე ვინიციუსი და მბამპე... გამოკვეთილი ფორვარდი არც შარშან გვყავდა მაგრამ ბელინგემი მშვენივრად ართმევდა თავს ამ ყველაფერს....არაფერი უნდა შეიცვალოს უბრალოდ როდრიგოს შეცვლის მბამპე. 


5

29 აგვისტო 2024 17:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

ტონი კროოსი-ეჭვგარეშეა ლალიგას რეალი მოიგებ, მეორე ადგილისთვის ბარსელონა და ატლეტიკო იბრძოლებენ და ატლეტიკო აჯობებს????ეკაიფება


6

29 აგვისტო 2024 17:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 528

VINI LIMONA DAAYENOS WIN AM CDEBIS TAREBASHI KI VKARGAVT QULEBS


7

29 აგვისტო 2024 18:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 144

KDB იმენა ეს და ვალვერდე სასწაული იქნება შეუჩერებელი , როდრიგო თუ ეხლა არა მომდევნო ზაფხულს მაინც უნდა წავიდეს ეფექტურია მარა ბეილის დონეზე ვერ მივა როგორც ჩანს და ჯობია გაუშვან 


8

29 აგვისტო 2024 18:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 029
29 აგვისტო 2024 18:13, CR7-GB11-TR711 says:

KDB იმენა ეს და ვალვერდე სასწაული იქნება შეუჩერებელი , როდრიგო თუ ეხლა არა მომდევნო ზაფხულს მაინც უნდა წავიდეს ეფექტურია მარა ბეილის დონეზე ვერ მივა როგორც ჩანს და ჯობია გაუშვან 

არსადაც არ წავა არავის ფასად საჭირო კაცია  რალზე აბოდებს  


9

29 აგვისტო 2024 19:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

ბიჭებო ვინ იცით?  ლიგის ახალ ფორმატში მერვედფინალში გასული პირველი 8  გუნდი მერვედფინალის პირველ მატჩს სტუმრად ითამაშებენ თუ სახლში?


10

29 აგვისტო 2024 20:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 427

გაიასნდა ყველაფერი.


11

29 აგვისტო 2024 20:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

ბავარია ბარსელონა დდდ

ბიჭო ამ სიტის სულ ასე რატო ულოკავენ?


12

29 აგვისტო 2024 21:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876

რეალის მეტოქეები

დორტმუნდი სახლ

ლივერპული გასვლა

მილანი სახლ

ატალანტა გასვლა

ზალცბურგი სახლ

ლილი გასვლა

შტუტგარტი სახლ

ბრესტი გასვლა

-----------------------
Decimotercero

13

29 აგვისტო 2024 21:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
29 აგვისტო 2024 21:06, Sani_Real says:

რეალის მეტოქეები

დორტმუნდი სახლ

ლივერპული გასვლა

მილანი სახლ

ატალანტა გასვლა

ზალცბურგი სახლ

ლილი გასვლა

შტუტგარტი სახლ

ბრესტი გასვლა

ძაან ძაან რთული კალენდარია ბლიად ყბელაზე რთული რეალისაა, ამ სიტის ლოკავენ


14

29 აგვისტო 2024 21:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876
29 აგვისტო 2024 21:11, BLANCOSS says:
29 აგვისტო 2024 21:06, Sani_Real says:

რეალის მეტოქეები

დორტმუნდი სახლ

ლივერპული გასვლა

მილანი სახლ

ატალანტა გასვლა

ზალცბურგი სახლ

ლილი გასვლა

შტუტგარტი სახლ

ბრესტი გასვლა

ძაან ძაან რთული კალენდარია ბლიად ყბელაზე რთული რეალისაა, ამ სიტის ლოკავენ

რეალისთვის რთული არაფერია 


-----------------------
Decimotercero

15

29 აგვისტო 2024 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 870

ვუყურე წილისყრად მაგრამ ფორმატი მაინც ვერ გავიგე ბოლომდე. ძაან უაზრობაა რაა


16

29 აგვისტო 2024 21:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876
29 აგვისტო 2024 21:17, murtoreali777 says:

ვუყურე წილისყრად მაგრამ ფორმატი მაინც ვერ გავიგე ბოლომდე. ძაან უაზრობაა რაა

რატო ძმა პირიქით ასწორებს მეტი თამაში იქნება სხვადასხვა გუნდს შეხვდება ყველა და არანაირი განმეორებითი თამაში.ცუდი არაა 

-----------------------
Decimotercero

17

29 აგვისტო 2024 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
29 აგვისტო 2024 21:28, Sani_Real says:
29 აგვისტო 2024 21:17, murtoreali777 says:

ვუყურე წილისყრად მაგრამ ფორმატი მაინც ვერ გავიგე ბოლომდე. ძაან უაზრობაა რაა

რატო ძმა პირიქით ასწორებს მეტი თამაში იქნება სხვადასხვა გუნდს შეხვდება ყველა და არანაირი განმეორებითი თამაში.ცუდი არაა 

თუიცი ჯგუფში დაკავებულ ადგილს პრიორიტეტი აქვს? დავუშვათ პირველზე გახვალ და მერე სუსტი შეგხვდება უფრო თუ ერთი ხუია პირველზ  გახვალ თუ მერვეზე?


18

29 აგვისტო 2024 21:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876
29 აგვისტო 2024 21:41, BLANCOSS says:
29 აგვისტო 2024 21:28, Sani_Real says:
29 აგვისტო 2024 21:17, murtoreali777 says:

ვუყურე წილისყრად მაგრამ ფორმატი მაინც ვერ გავიგე ბოლომდე. ძაან უაზრობაა რაა

რატო ძმა პირიქით ასწორებს მეტი თამაში იქნება სხვადასხვა გუნდს შეხვდება ყველა და არანაირი განმეორებითი თამაში.ცუდი არაა 

თუიცი ჯგუფში დაკავებულ ადგილს პრიორიტეტი აქვს? დავუშვათ პირველზე გახვალ და მერე სუსტი შეგხვდება უფრო თუ ერთი ხუია პირველზ  გახვალ თუ მერვეზე?

აქვს მნიშვნელობა თორე რა აზრი ექნებოდა როგორც ფულადი ასევე სუსტი მეტოქე 

-----------------------
Decimotercero

19

29 აგვისტო 2024 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
29 აგვისტო 2024 21:48, Sani_Real says:
29 აგვისტო 2024 21:41, BLANCOSS says:
29 აგვისტო 2024 21:28, Sani_Real says:
29 აგვისტო 2024 21:17, murtoreali777 says:

ვუყურე წილისყრად მაგრამ ფორმატი მაინც ვერ გავიგე ბოლომდე. ძაან უაზრობაა რაა

რატო ძმა პირიქით ასწორებს მეტი თამაში იქნება სხვადასხვა გუნდს შეხვდება ყველა და არანაირი განმეორებითი თამაში.ცუდი არაა 

თუიცი ჯგუფში დაკავებულ ადგილს პრიორიტეტი აქვს? დავუშვათ პირველზე გახვალ და მერე სუსტი შეგხვდება უფრო თუ ერთი ხუია პირველზ  გახვალ თუ მერვეზე?

აქვს მნიშვნელობა თორე რა აზრი ექნებოდა როგორც ფულადი ასევე სუსტი მეტოქე 

ხო მაგრამ 8-24 გუნდები სუსტი იქნება უმეტესი,  90%


20

29 აგვისტო 2024 22:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 192

Es ra shterobaa kenjiskraa vergavige realis vis xvdeba an raxdeba


21

29 აგვისტო 2024 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831

საინტერესო შემადგენლობაა მგონი ამ შემადგენლობამ უნდა აჯობოს აშკარად მეტი ფანტაზია უნდა იყოს მოედანზე ისეთი ხალხი ყავს სასტავში


22

29 აგვისტო 2024 23:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

დდშვც დაცვის


23

29 აგვისტო 2024 23:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 192

Ravtqva realis tamashze arvici sashinelebaa .ubralo gundi gegoneba.veravin tamashobs.es bampe psj daprinavda vapshe ver tamashibs


24

29 აგვისტო 2024 23:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 528

XURDEBIAN ALBAT RAVI RA ETYOBA REALIS AM GUNDS@@


25

30 აგვისტო 2024 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

ჯუდი და კამა და ყველაფერი დალაგდება, ეს ჩუამენი სადღაცააა დაფრინავს ჰაერში


26

30 აგვისტო 2024 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 21

ამრეალის შემადგენლობა რო გადახედო იტვი რო ფიფაში, რომ ააწყო გუნდი იმშემადგენლობას გავს, მარა მწვრთელი არის ჩამოსაწერი, დაბერდა, ახალი სისხლია საჭირო.


27

30 აგვისტო 2024 00:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

ან სად მოიგონა ამ ვასკესის დაყენება ეხლა, კარვახალი წინა სეზონიდან მოყოლებული, უჩლ ფინალით და ევროპით გაგრძელებული და სუპერთასით დთავრებული დაფრინავს რაის ვასკესი, ან რატო შესცეს ამ ვალვერდეს ეს კროოსობა, არ არის ეგ კროოსი მიუშვა რა შარშანდელივით დაფრინავდა

ან თუ მაინც 4-3-3-ით უნდა ეთამაშა დაეყენებინა ისევ როდრიგო, ბრაჰიმის დიდი პატივისცემის მიუხედავად ვერაა დღეს მოწოდების სიმაღლეზე


28

30 აგვისტო 2024 00:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247

რას დარდობთ ნეტა იმდენად დიდი ვარსკვლავები ყავს ამ გუნდს ოდნავ შეთამაშდებიან და გაიშვებენ


ისე ჩუამენი რომ მაგარი ფეხბურთელია და მილიტაო მსოფლიოს საუკეთესო მცველი ეგ აზრები საიდან მოვიდა დღემდე მაგრად მაინტერესებს :dd რეალში ჩემი უმუშევარი მეზობლები რომ ჩააგდო იმათზეც იტყვიან ბეკენბაუერის და ვან ბასტენის ასლები არიანო


29

30 აგვისტო 2024 00:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

კროოსი სად მიეთრეოდა მაგის


30

30 აგვისტო 2024 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447

მორიგი სვარკა კითხვა ისმის როდემდე შე დედმამიშვილო პრესინგი შენ არ გივარგა ცენტრს შენ ვერ იჭერ მეტოქეს შეტევებს აძლევ რა გინდა რეალში ასეთი სასტავით სვარკას ათამაშებ გუნდს იმენა ანჩელოტი დიდი არ უწერია რეალში


31

30 აგვისტო 2024 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 21

ტონის და მალე მოდრიჩს რეალში ვერშეცვლის 5 წელს ვერავინ, რაფერც ბარსაში ჩავი და იმიესტა ვერ შეცვალეს დღემდე.


32

30 აგვისტო 2024 00:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447

ამ პერესს კიდე ყველა მუქთად უნდა მასე არ ხდება ჯიბეზე უნდა გაირტყა ხელი ზოგჯერ


33

30 აგვისტო 2024 00:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831

კროოსი იყო ყველაფერი მაგრამ მის გარეშე თამაში უნდა ვისწავლოთ ვარჯიშებზე დავიჯერო ვერ ხვეწავენ ერთად თამაშს? ანუ ლასპალმასი უფრო დალაგებულად როგორ თამაშობს ვერ ვხვდები 


34

30 აგვისტო 2024 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876

კიდე კაი სტარტზე ძლიერი გუნდები არ შეხვდნენ რეალს.იგივე ბარსა ბავშვებით თუ არ მოეგო.ატლეტიკოც მოუგებდა.ვინ სად არის ჩორტ ზნაეთ.მარაზმია უბრალოდ.სივრცე ჩაკეტეს ვსიო მოკვდა შეტევა.ფორვარდის პოზიცია მბაპესი არაა რა ვერ შეიგნო.მენდი ბურთს ისე უშნოდ ეხება რო მეშინია.იმედია არ წააგებენ მაინც.შარშანდელი რეალისგან მხოლდ ჩრდილი დარჩა.ამ თამაშის ყურებას ძაღლის გასეირნება ჯობია ფუ ბლიად ფანტაზია ნოლი კომბინაცია ნოლი.დაცვას სძინავს ცენტრი პრახადნოი დვორია იტალიური ეზოსავით 

-----------------------
Decimotercero

35

30 აგვისტო 2024 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
30 აგვისტო 2024 00:26, kroos toni says:

კროოსი იყო ყველაფერი მაგრამ მის გარეშე თამაში უნდა ვისწავლოთ ვარჯიშებზე დავიჯერო ვერ ხვეწავენ ერთად თამაშს? ანუ ლასპალმასი უფრო დალაგებულად როგორ თამაშობს ვერ ვხვდები 

მწვრთნელის ბრალია მეტი არავისი


36

30 აგვისტო 2024 00:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247

მბაპე მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელია წლებია ნეტა რა გადარდებთ


37

30 აგვისტო 2024 00:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 832

ეს გამოწვეულია ბევრი ფეხბურთელით და არეული სასტავით, ხან ერთი 11ეული იწყებს ხან მეორე, შარშანდელივით ძირითადი 11კაცინრო არ გვყავს მაგიტო ვაგებთ. რეალურად გუნდში არის 4 მარცხენა ვინგერი, რომელთა მთავარი პლიუსი გაგდება მოტყუება და პასტრელია; ვინი მბაპე როდრიგო და ბრაჰიმიც მარცხენა ვინგერები არიან სინამდვილეში. რატო არ ესმით ეს ვერ ვიგებ, შარშან იმ ტაქტიკით ფონს გავედით გუნდურობის ხარჯზე, თორე სტატისტიკურად დიდი უპირატესობა არასდროს გვქონდა კლუბებთან. წელს გუნდურობა მოიშალა იმიტო რო 11კაცი არაა ვინც ძირითად პასუხისმგებლობას აიღებს და მორჩა. არ კიდია როდრიგოს? ვერ ითამაშა ბრაჰიმია, იმან ვერ ითამაშა არდაა, თუარადა ენდრიკი. მეორე ის რომ დაცვაში კაცი რო გვჭირდება ახალი მაგას 68წლის ბებიაჩმეიც მიხვდება. რაპონტია ეს 2კაციანი დაცვით ამხელა კლუბის არსებობა როცა სხვა გრანდებს 4-5 ცენტრ მცველი ყავთვ ვალიეხოს არ ვთვლი რეალის ბ გუნდის იგროკადაც


38

30 აგვისტო 2024 00:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 192
30 აგვისტო 2024 00:27, Sani_Real says:

კიდე კაი სტარტზე ძლიერი გუნდები არ შეხვდნენ რეალს.იგივე ბარსა ბავშვებით თუ არ მოეგო.ატლეტიკოც მოუგებდა.ვინ სად არის ჩორტ ზნაეთ.მარაზმია უბრალოდ.სივრცე ჩაკეტეს ვსიო მოკვდა შეტევა.ფორვარდის პოზიცია მბაპესი არაა რა ვერ შეიგნო.მენდი ბურთს ისე უშნოდ ეხება რო მეშინია.იმედია არ წააგებენ მაინც.შარშანდელი რეალისგან მხოლდ ჩრდილი დარჩა.ამ თამაშის ყურებას ძაღლის გასეირნება ჯობია ფუ ბლიად ფანტაზია ნოლი კომბინაცია ნოლი.დაცვას სძინავს ცენტრი პრახადნოი დვორია იტალიური ეზოსავით 

Gegoneba jirona an betisi tamashibdes.mgoni magenic gvjibia ukve.arvici radavrqva amtamashs.vukuri tu ara


39

30 აგვისტო 2024 00:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
30 აგვისტო 2024 00:27, Sani_Real says:

კიდე კაი სტარტზე ძლიერი გუნდები არ შეხვდნენ რეალს.იგივე ბარსა ბავშვებით თუ არ მოეგო.ატლეტიკოც მოუგებდა.ვინ სად არის ჩორტ ზნაეთ.მარაზმია უბრალოდ.სივრცე ჩაკეტეს ვსიო მოკვდა შეტევა.ფორვარდის პოზიცია მბაპესი არაა რა ვერ შეიგნო.მენდი ბურთს ისე უშნოდ ეხება რო მეშინია.იმედია არ წააგებენ მაინც.შარშანდელი რეალისგან მხოლდ ჩრდილი დარჩა.ამ თამაშის ყურებას ძაღლის გასეირნება ჯობია ფუ ბლიად ფანტაზია ნოლი კომბინაცია ნოლი.დაცვას სძინავს ცენტრი პრახადნოი დვორია იტალიური ეზოსავით 

100%


40

30 აგვისტო 2024 00:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831
30 აგვისტო 2024 00:27, ilarioni says:
30 აგვისტო 2024 00:26, kroos toni says:

კროოსი იყო ყველაფერი მაგრამ მის გარეშე თამაში უნდა ვისწავლოთ ვარჯიშებზე დავიჯერო ვერ ხვეწავენ ერთად თამაშს? ანუ ლასპალმასი უფრო დალაგებულად როგორ თამაშობს ვერ ვხვდები 

მწვრთნელის ბრალია მეტი არავისი

მეც ასე მგონია ვარსკვლავები არ აკლია მოედანს მაგრამ ხარისხი 0


41

30 აგვისტო 2024 00:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

არაა გამორიცხული რომ ეს თამაში დატრიალდა  რეალმა, მარა მართლა რა არის ეს? ესეთ სირობას რონალდუ რომ წავიდა მაშინ არ თამაშობდნენ, კარლო იგონებს ველოსიპედს უბრალოდ, შარშანდელი ტაქტიკა ბევრად უკეთესი იყო, არა მარტო შეტევაში, არამედ დაცვაში მეტ მრავალფეროვნებას ძენდა გუნდს, სიტიმაც კი, რომელმაც წინა წელს უშანსოდ მოგვიგო, წელს ვერაფერი დაგვაკლო, ხო კიდევ რატომ არ მისაც კიდევ ერთი შანსი ფრან გარსიას? მე წელს ძაან მომწონს, ჩემი აზრით როცა კამა და ჯუდი დაბრუნდებიან, ნახ.დაცვა უნდა იყოს ასე ჩუამენი კამა ფედე, ცოტა წინ ჯუდი შარშანდელივით, და ორი შემტევი, მბაპე ვინი.


42

30 აგვისტო 2024 00:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831
30 აგვისტო 2024 00:31, Siempre el blanco says:

არაა გამორიცხული რომ ეს თამაში დატრიალდა  რეალმა, მარა მართლა რა არის ეს? ესეთ სირობას რონალდუ რომ წავიდა მაშინ არ თამაშობდნენ, კარლო იგონებს ველოსიპედს უბრალოდ, შარშანდელი ტაქტიკა ბევრად უკეთესი იყო, არა მარტო შეტევაში, არამედ დაცვაში მეტ მრავალფეროვნებას ძენდა გუნდს, სიტიმაც კი, რომელმაც წინა წელს უშანსოდ მოგვიგო, წელს ვერაფერი დაგვაკლო, ხო კიდევ რატომ არ მისაც კიდევ ერთი შანსი ფრან გარსიას? მე წელს ძაან მომწონს, ჩემი აზრით როცა კამა და ჯუდი დაბრუნდებიან, ნახ.დაცვა უნდა იყოს ასე ჩუამენი კამა ფედე, ცოტა წინ ჯუდი შარშანდელივით, და ორი შემტევი, მბაპე ვინი.

გეთანხმები შემადგენლობაში და ახლა მინდოდა მაგის დაწერა რომ ფრან გარსიაა საჭირო ახლა მენდი ბურთს იღებს და აზრი არ აქვს ის შეტევა ჩერდება და ახლა შეტევა გვჭირდება და უნდა შემოუშვას თან კაცმა წინა თამაშში რა იგრა დადო და დღეს სკამს ახეხინებს


43

30 აგვისტო 2024 00:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348
30 აგვისტო 2024 00:34, kroos toni says:
30 აგვისტო 2024 00:31, Siempre el blanco says:

არაა გამორიცხული რომ ეს თამაში დატრიალდა  რეალმა, მარა მართლა რა არის ეს? ესეთ სირობას რონალდუ რომ წავიდა მაშინ არ თამაშობდნენ, კარლო იგონებს ველოსიპედს უბრალოდ, შარშანდელი ტაქტიკა ბევრად უკეთესი იყო, არა მარტო შეტევაში, არამედ დაცვაში მეტ მრავალფეროვნებას ძენდა გუნდს, სიტიმაც კი, რომელმაც წინა წელს უშანსოდ მოგვიგო, წელს ვერაფერი დაგვაკლო, ხო კიდევ რატომ არ მისაც კიდევ ერთი შანსი ფრან გარსიას? მე წელს ძაან მომწონს, ჩემი აზრით როცა კამა და ჯუდი დაბრუნდებიან, ნახ.დაცვა უნდა იყოს ასე ჩუამენი კამა ფედე, ცოტა წინ ჯუდი შარშანდელივით, და ორი შემტევი, მბაპე ვინი.

გეთანხმები შემადგენლობაში და ახლა მინდოდა მაგის დაწერა რომ ფრან გარსიაა საჭირო ახლა მენდი ბურთს იღებს და აზრი არ აქვს ის შეტევა ჩერდება და ახლა შეტევა გვჭირდება და უნდა შემოუშვას თან კაცმა წინა თამაშში რა იგრა დადო და დღეს სკამს ახეხინებს

ა ძმაო შეისმინა მგონი 


44

30 აგვისტო 2024 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

ვინისიუსს დდშც


45

30 აგვისტო 2024 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831

უკვე გაღუნეს ამ უაზრო დარტყმებით როცა პასის გაკეთებაა საჭირო ერმანეთს პასსაც აღარ აძლევენ

აი მილიტაო პასებსაც ხომ აგვიანებს პოზიციურად.უამრავჯერ შეცდა და უაზროდ იკიდებს ჯარიმებს და ესაა ფორმაში? :დ


46

30 აგვისტო 2024 01:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 192

Mogitkant tamashi es tu tamashia raa.barselonas gadaulocet laliga da egaa.risi maqnisebia ageni.kuana barsam chaudo ukve


47

30 აგვისტო 2024 01:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

ამათ დედას შ


48

30 აგვისტო 2024 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 21

კლოპს მოიყვანს მომავალში პერესი, ამ კვანას ააცმევინებს და კლოპი იმენა დაალაგებს ამგუნდს.


49

30 აგვისტო 2024 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447

სვარკა სვარკა სვარკა მპაბე პასი მისაცემი ზოგჯერ მესმის გოლი გინდა მაგრამ პასი მიცე ჯობია ანჩელოტის ბედი ბეწვზე კიდია


50

30 აგვისტო 2024 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831

ასეთი თამაშით სადამდე მივალთ ნეტა


51

30 აგვისტო 2024 01:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80

ამათი უფანტაზიო დდშვ

კიდევ რამდენი თამაშია საჭირო რო მიხვდეს ეს კუანა როარაა ცხრიანი ამმ ამან


52

30 აგვისტო 2024 01:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 831

მბაპემ და ვინიმ რაც უაზროდ ურტყეს როცა კარგი პასის.გაკეთება შეიძლებოდა ალბათ შემოვატრიალებდით 


53

30 აგვისტო 2024 01:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
30 აგვისტო 2024 01:28, Bartomeosdedavxani says:

კლოპს მოიყვანს მომავალში პერესი, ამ კვანას ააცმევინებს და კლოპი იმენა დაალაგებს ამგუნდს.

100% ანგარიშზე მოთამაშე კაცი  10 თამაშიდან 7 სვარკაა


54

30 აგვისტო 2024 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 21
30 აგვისტო 2024 01:30, ilarioni says:
30 აგვისტო 2024 01:28, Bartomeosdedavxani says:

კლოპს მოიყვანს მომავალში პერესი, ამ კვანას ააცმევინებს და კლოპი იმენა დაალაგებს ამგუნდს.

100% ანგარიშზე მოთამაშე კაცი  10 თამაშიდან 7 სვარკაა

რამდენჯერ გაგიმართლებს სულ? ლასპალმასის კლუბის ღირებულების მარტო ბაპე როგყავს, პენალტით არუნდა ანიჩიავებდე მინიმუმ.


55

30 აგვისტო 2024 01:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876

სვარკა დასცინეთ კიდე ბარსას და ფლიკს.რეალი გაძლიერდაო ნეტა რას გულისხმობენ მბაპე რო მოვიდა??ხოსელუ ამ სამ თამაშში ერთ გოლს მაინც გაიტანდა.ბარსა ბავშვებით იგებს და აქ წერენ ვის მოუგოო ვალენსიას და რაიონებს.მალიორკას და ლასპალმასს რო ვერ მოუგებ არც თამაშით არც ანგარიშით ესეიგი ში.... გაქვს.პენალტი რომ არა ასე დამთავრდებოდა.ლასპალმასი იმსახურებდა მოგებას და საწყენია რომ ვერ მოიგო.ცენტრში ერთი ვალვერდეა.გეგონება 10 კაცით თამაშობენ სულ.საწყალ ვალიადოლიდი მოუგეს დიდი ანგარიშით დალაგებული გუნდი ბერნაბეუზე გაჭიმავდა 

-----------------------
Decimotercero

56

30 აგვისტო 2024 01:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 870

ასე თუ გააგრძელეს ანჩელოტის მეხუთე ტურის მერე გავაგდებდი! იმენა სამი თამაშია წვალობენ, ვერაფერი ვერ მოიფიქრა ტიპმა. ამ სეზონსაც აღარ დავტოვებდი მე პირადად ანჩელოტის.


57

30 აგვისტო 2024 01:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348

ძალიან მინდა რო ენდრიკს დააწყებინოს, მარა ფურცელზე ისეთი გვარებია ვინ გინდა რომ ამოაგდო, მბაპე არაა ცხრიანი, მანდ როდრიგო უფრო უპრიანია, ვალვერდეც არაა ეს კროოსი, მას სხვა პლიუსები აქვს, კაი რა ბაბუ, კაი რა 2014 წლიდან მოყოლებული 6 ლიგა დადე, ამდენი ფული იშოვე,ისეთ ტრანსფერებში, სადაც იდეაში 400 მილიონზე მეტი უნდა დაგეხარჯა, ან უფასოდ მოიყვანე და ან კაპიკები გადაიხადე, იცი კროოსი მიდის, იცი მოდრიჩი დაბერდა, იცი ჩუამენი სადღაცაა ჯერაც, გაიკარი რა ჯიბეზე ხელი


58

30 აგვისტო 2024 01:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11


59

30 აგვისტო 2024 01:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 144

არ ვიცი რა იქნება შემდეგ მატჩებში და ახალ ჩემპიონთა ლიგაზე მარა თუ ესე გააგრძელა რეალმა, უნდა ითამაშო ტოტში რეალზე ... და მაგით მაინც დაიმშვიდო გული ))


60

30 აგვისტო 2024 01:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 870

კლოპი უნდა ამ გუნდს, ან ვინმე ცივსისხლიანი შემტევი მწვრთნელი, მეტი კრეატივით და ფანტაზიით. ეს წიგნიდან დაზეპირებული დაქტიკები და სქემები დაძველდა! დაძველდა! და ესეთი კუანა მწვრთნელი არ უნდა ყავდეს ამ გუნდს. წლებია ვნატრობ კლოპს და ხალხი ლუზერს უძახის. არა ეს კუანაა კარგი! რო ვერ გაუგია რას ათამაშებს გუნდს! დაიწყეთ ეხლა ჯერ სეზონის სტარტია, აცადეთ კაცს! რა უნდა აცადო, რას შეცვლის? აგერ ბარსელონა 16-17 წლის ბავშვებით იგებს თამაშებს და ამან დროულად ცვლილებაც არ იცის. აგერ ენდრიკი 86 ე წუთზე შემოყავს, ამისთვის მოიყვანეს ეს ბავშვი?



ცენტი არის საერთიდ მოშლილი. ვალვერდე და ჩუამენი, ორი უტექნიკო და უფანტაზიო ერთად ცენტრში უკვე ბევრია!


61

30 აგვისტო 2024 01:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.


62

30 აგვისტო 2024 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80

ყველა ისეთი მოგებული იგრას დდშვცი სადაც ვერ ისიამოვნებს გულშემატკივარი თამაშით


63

30 აგვისტო 2024 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
30 აგვისტო 2024 01:46, murtoreali777 says:
ცენტი არის საერთიდ მოშლილი. ვალვერდე და ჩუამენი, ორი უტექნიკო და უფანტაზიო ერთად ცენტრში უკვე ბევრია!

ვალვერდეზე მეტად რომელი ბრძოლობს? ან რა კლოპი არა ენრიკე, დაალაგებს ანჩელოტი სიტუაციას დაბრუნდებიან ჯუდი და კამა


64

30 აგვისტო 2024 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 876

ვინისიუსში შეიხები მართლა თუ იხდიან ტონა ლიმონს ჯობია გაუშვან.მბაპე გადავა თავის პოზიციაზე და ენდრიკი ფორვარდის პოზიციაზე.იქეთ ბრაჰიმი და როდრიგო შეცვლიან ერთმანეთს.სადამდე უნდა გაგიმართლოს ან კლასის ხარჯზე მოიგო.ყველამ დაამუღამა რეალს როგორ უნდა ეთამაშონ.

დაიმახსოვრეთ წელს რეალი ბევრჯერ გაიჭიმება.წყეული ლალიგა მინდა სხვა არაფერი.ზედიზედ დადების ტრაკი ამ გუნდს არ აქვს გეგონება 

-----------------------
Decimotercero

65

30 აგვისტო 2024 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348
30 აგვისტო 2024 01:38, Chefo says:

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11

მიმართვები გაასწორე,  არავინ არ ბჟუტურობს აქ, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს და გული შესტკივა 


66

30 აგვისტო 2024 01:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა


67

30 აგვისტო 2024 01:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
30 აგვისტო 2024 01:49, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა

როგორ? 


68

30 აგვისტო 2024 01:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80
30 აგვისტო 2024 01:48, Siempre el blanco says:
30 აგვისტო 2024 01:38, Chefo says:

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11

მიმართვები გაასწორე,  არავინ არ ბჟუტურობს აქ, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს და გული შესტკივა 

მეც ჩემი აზრი გამოვთქვი ბჟუტურა სასტავზე და შენ მათ მაგივრად რატო მცემ პასუხს, თუ ერთ ერთი მათგანი ხარ ? დ

30 აგვისტო 2024 01:52, BLANCOSS says:
30 აგვისტო 2024 01:49, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა

როგორ? 

ჩვეულებრივად 


69

30 აგვისტო 2024 01:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
30 აგვისტო 2024 01:56, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:48, Siempre el blanco says:
30 აგვისტო 2024 01:38, Chefo says:

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11

მიმართვები გაასწორე,  არავინ არ ბჟუტურობს აქ, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს და გული შესტკივა 

მეც ჩემი აზრი გამოვთქვი ბჟუტურა სასტავზე და შენ მათ მაგივრად რატო მცემ პასუხს, თუ ერთ ერთი მათგანი ხარ ? დ

30 აგვისტო 2024 01:52, BLANCOSS says:
30 აგვისტო 2024 01:49, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა

როგორ? 

ჩვეულებრივად 

რატო ცინიკოსობ? ექსპერტიო რა პონტია? 


70

30 აგვისტო 2024 02:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80
30 აგვისტო 2024 01:57, BLANCOSS says:
30 აგვისტო 2024 01:56, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:48, Siempre el blanco says:
30 აგვისტო 2024 01:38, Chefo says:

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11

მიმართვები გაასწორე,  არავინ არ ბჟუტურობს აქ, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს და გული შესტკივა 

მეც ჩემი აზრი გამოვთქვი ბჟუტურა სასტავზე და შენ მათ მაგივრად რატო მცემ პასუხს, თუ ერთ ერთი მათგანი ხარ ? დ

30 აგვისტო 2024 01:52, BLANCOSS says:
30 აგვისტო 2024 01:49, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა

როგორ? 

ჩვეულებრივად 

რატო ცინიკოსობ? ექსპერტიო რა პონტია? 

10 ტურით შენ იხედები წინ და კიდე მე ვცინიკოსობ ? 


71

30 აგვისტო 2024 02:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 348
30 აგვისტო 2024 01:56, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:48, Siempre el blanco says:
30 აგვისტო 2024 01:38, Chefo says:

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11

მიმართვები გაასწორე,  არავინ არ ბჟუტურობს აქ, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს და გული შესტკივა 

მეც ჩემი აზრი გამოვთქვი ბჟუტურა სასტავზე და შენ მათ მაგივრად რატო მცემ პასუხს, თუ ერთ ერთი მათგანი ხარ ? დ

30 აგვისტო 2024 01:52, BLANCOSS says:
30 აგვისტო 2024 01:49, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა

როგორ? 

ჩვეულებრივად 

კომენტარი ჯუდზე და კამაზე მარტო მე მოეწერა მთელი სტატიის კომენტარებში და აბა ვის უნდა გაეცა პასუხი? ან რა დიდი ფილოსოფია უნდა იმის გამოცნობას, რომ ჯუდთან და კამასთან ბევრად მობილური ნახევარდაცვა იქნება? აქ ყველა თავის აზრს წერს, ყველას სტკივა,  რაც ხდება, ამ აზრებიდან 100 პროცენტს არავინ გაითვალისწინებს რეალის სამწვრთნელო შტაბში მათ შორის არც შენსას და რა ვქნათ არ ვწეროთ?   


72

30 აგვისტო 2024 02:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 144

მართლა ფაქტია რომ ძაან დაბრეულად თამაშობენ უნდა დალაგდეს თორე ხერხემალია გუნდის ცენტრი,  მაგიტომაცაა ესე რომ თამაშობენ , ბურთის გამთამაშებელი ,ჩამშლელი, დრო უნდა ალბათ , მბაპე კი ცენტრში როგორ გაქაჩავს საინტერესოა ან ფლანგზე უნდა გადაიყვანონ თორე ესე არ გამოვა ბენზემა და რონალდო არაა მბაპე 


73

30 აგვისტო 2024 02:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 80
30 აგვისტო 2024 02:01, Siempre el blanco says:
30 აგვისტო 2024 01:56, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:48, Siempre el blanco says:
30 აგვისტო 2024 01:38, Chefo says:

რეებს ბჟუტურობთ აქ ვითომ მცოდნეები რა ჯუდი რა კამა ერთი ორი კაცი თუ გვაკლია ამის გამო ლასპალმასმა ბურთი როგორ უნდა დაგახიოს თავზე. ტიპებმა გააზრებული იგრა ითამაშეს რასაცქვია ამათი პახაობა იყო სრული უაზრობა და ქაოსი მოედანზე ყ*ლე X11

მიმართვები გაასწორე,  არავინ არ ბჟუტურობს აქ, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს და გული შესტკივა 

მეც ჩემი აზრი გამოვთქვი ბჟუტურა სასტავზე და შენ მათ მაგივრად რატო მცემ პასუხს, თუ ერთ ერთი მათგანი ხარ ? დ

30 აგვისტო 2024 01:52, BLANCOSS says:
30 აგვისტო 2024 01:49, Chefo says:
30 აგვისტო 2024 01:47, BLANCOSS says:

კროოსის გარეშე სწავლობენ ჯერ თამაშს. მაქსიმუმ 10 ტურის თავზე პირველზე იქნებიან :) მთელი სეზონი წინაა და ანჩელოტი რომელიც ტაქტიკით დღეს ალბათ საუკეთესოა რა გგონიათ ესე უაზროდ ათამაშებს გუნდს? ყველა თქმაშზე თუ დააკვირდებით სხვადასხვა ტაქტიკით თამაშობენ, რომელიმე გაამართლებს და შედეგიც იქნება, კროოსის წასვლია მერე ყველაფერი შეიცვალა გუნდში. არც მოდრიჩია იმ ასაკში რომ ეგ მოვალეობა აკიდო და არც ვალვერდე და ჩუამენი არიან ის ფეხბურთელები რომლებიც კროოსის ფუნქცია მოვალეობებს შეითავსებენ, 4 ფეხბურთელი ერთად ნახ.დაცვაში ვერიზავს იმას რასაც მარტო კროოსი აკეთებდა, დრო უნდა, მაქსიმუმ 3-4 თამაშში ვაფშე სხვა გუნდი დადგება. ვისაც გისწორდებათ რეალის ქულების კარგვა მესმის მეც გამიხარდებოდა ბარსაზე. ბარსას სკამი არჰყავს ისეთი როგორიც რეალს გადაიღლებიან და რასაც ეხლა რეალი ქულებს კარგავს ხუთჯერ მეტს ეგენი დაკარგავენ, მთელი სეზონი ესე ვერითამაშებენ. ვერც ეხლა ვერ თამაშობენ ისეთ ფეხბურთს რო თქვა რომ ბარსა კაი ფორმაშიაო და ა.შ. მაგრამ უმართლებთ ჯერჯერობით.

ა ძმაო ექსპერტი დადო ეგრევე მომავლის დასკვნა

როგორ? 

ჩვეულებრივად 

კომენტარი ჯუდზე და კამაზე მარტო მე მოეწერა მთელი სტატიის კომენტარებში და აბა ვის უნდა გაეცა პასუხი? ან რა დიდი ფილოსოფია უნდა იმის გამოცნობას, რომ ჯუდთან და კამასთან ბევრად მობილური ნახევარდაცვა იქნება? აქ ყველა თავის აზრს წერს, ყველას სტკივა,  რაც ხდება, ამ აზრებიდან 100 პროცენტს არავინ გაითვალისწინებს რეალის სამწვრთნელო შტაბში მათ შორის არც შენსას და რა ვქნათ არ ვწეროთ?   

წერე და იკითხე რამდენიც გინდა ვინც დაგიშალოს იმს დდშვც დდ


74

30 აგვისტო 2024 02:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711

ძალიან ბევრი პრობლემაა გუნდში, კონკრეტულად ვინმეს რამე დააბრალო ძნელია, მგონია რომ ისეთი ხალხი თამაშობს ერთმანეთი ლირველად ნახეს ამ სეზონში. მაგრამ აი შეტევის ხაზს რო შევეხოთ, ყველა თავისას უბერავს, ვინისიუსი კარგია ძალიან და ბევრი აქვს გაკეთებული რაზეა საუბარი, მაგრამ ცოტა ზედმეტი მოსდის. იქით მბაპე გაურკვევლობაშია, პასებს არ აძლევენ როცა საჭიროა და მერე მომენტს რო შექმნის არც თვითონ აკეთებს პასს. ძნელია მაგისთვის ეს სიტუაცია, ვინისიუსის ფლანგზე რო იყოს ბევრად მეტს გააკეთებს ჩაკარგულია უბრალოდ საჯარიმოში. ბენზემას სტილის ფორვარდი ეგ არ არის და რაუნდა ქნას მეტი. დაცვაზე აღარაფერს ვამბობ და ცენტრზდ საშინელებააა. 


75

30 აგვისტო 2024 02:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
30 აგვისტო 2024 02:00, Chefo says:
10 ტურით შენ იხედები წინ და კიდე მე ვცინიკოსობ ? 

ექსპერტიო ცინიკოსობაა, მერე მეორეც შენი რა საქმე მე თუ მინდა 38 ტურით წინ გავიხედავ, რას ქვია ექსპერტი და ეს ბაზარი?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)