„ბარსელონას“ პროვოკაციული ნაბიჯი მადრიდში
„ბარსელონამ“ საკმაოდ პროვოკაციული მარკეტინგული პოლიტიკა აირჩია.
გავრცელებული ინფორმაციით, კატალონიურმა კლუბმა მადრიდში პირველი ოფიციალური მაღაზია გახსნა, რომლის ფასადზეც შემდეგი შინაარსის დიდი ბანერია გამოკრული: „რაული არის კულე.“ ამასთანავე, შენობის ფანჯრებზეც შეხვდებით პატარ-პატარა სტიკერებს, წარწერით - „იკერი არის კულე, გუტი არის კულე.“
ლაპორტას გუნდი ასეთი ხერხებით ცდილობს ქალაქში ჩასული ტურისტების მიზიდვას.
- 1 დეკემბერი 2022
- 1 485
- 0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.