SOS! „რეალს“ კიდევ ერთი ლიდერი გამოაკლდა

კარლო ანჩელოტის სანერვიულო არ აკლდება.

გავრცელებული ინფორმაციით, კაზემიროს კუნთთან დაკავშირებული პრობლემები აქვს, რის გამოც ის „ოსასუნასთან“ ხვალინდელ დაპირისპირებას გამოტოვებს და ამ ეტაპისათვის, ბრაზილიელის მონაწილეობა ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალურ პაექრობაშიც კითხვის ნიშნის ქვეშ დგას.

საყრდენ ნახევარმცველს დისკვალიფიკაციის გამო არ უასპარეზია „სევილიას“ წინააღმდეგ. მან ჩვეულ რეჟიმში იმუშავა გუშინდელ სესიაზე, თუმცა ვარჯიშის დასრულების შემდეგ, დისკომფორტი იგრძნო. უკვე დღეს კაზემირო თანაგუნდელების გვერდით არ გამოჩენილა.


1

19 აპრილი 2022 13:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 107
ოსასუნას ისედაც უნდა მოუგონ მეორე შემადგენლობით და დროა უკვე ათამაშოს სასტავი, უკვე მოგებულია ლა ლიგა + ოსასუნა საკადრო პრობლემებით ხვდება თამაშს

2

19 აპრილი 2022 13:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 884
ოოო კაზეს გარეშე ძნელი იქნება, მითუმეტეს სიტისთამ

3

19 აპრილი 2022 13:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 797
იმედია სიტისთვის დაბრუნდება. ოსასუნასთან როდრიგო სტარტში ვნახოთ რას იზამს, როგორც წესი ვერც ვერფერს შვრება ხოლმე სტარტიდან და დროა უკვე მიეჩვიოს

4

19 აპრილი 2022 13:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 551
ჩვენ ხო ოპტიმალური შემადგენლობით თამაში ვერ ჩავატარეთ რა. შევე*ი იმ აზრს რეალს უმართლებსო, გვიმართლებს არა *ლე.

5

19 აპრილი 2022 14:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 107
ციტატა: RONALDINHO
ე.ი. გადავწყვიტე,დავამხო ის მითი,რომელიც შექმნეს და ხალხის შეცდომაში შეყვანა არ დავუშვა. საქმე ეხება იმ ოდიოზურ მოვლენას,თითქოს,ბენზემა რომ არა რონალდო ამდენ გოლს ვერ გაიტანდა და სივრცეებს უთავისუფლებდა და მაგიტო გაქონდა ,ეგ იყო იქს ფაქტორი და ა.შ. მსგავსი არარეალური ფაქტები.
მივყვეთ იმ დროიდან,როცა კრიშტიანო შემოიწია ცენტრისკენ და ნაკლებად იყო ფლანგის შემტევი უკვე.
14-15 წლის სეზონში რეალმა გაიტანა 158 გოლი ,საიდანაც 61 იყო კრიშტიანოსი.ანუ რეალის გოლების 38.6 პროცენტი მოდიოდა რონალდოზე.
15-16 წლის სეზონში რეალმა გაიტანა გოლი,საიდანაც 51 გოლი შეაგდო რონალდომ.პროცენტულად გამოდის 36.9
16-17 -ის სეზონში რეალმა შეაგდო 169 გოლი ,საიდანაც 42 გოლი იყო რონალდოსი.პროცენტულობა გამოდის 24.8
17-18-ის სეზონში რეალმა გაიტანა 144 გოლი ,კრიშტიანომ 44,პროცენტულად გამოდის -30.5.
საერთო ჯამში ამ 4 სეზონში რეალმა გაიტანა 609 გოლი,საიდანაც 198 იყო კრიშტიანოსი,პროცენტულობა კი ამ 4წლის საშუალოდ გამოდის 32.7%.

რაც შეეხება იუვეს.
18/19 წლის სეზონში იუვემ გაიტანა 85 გოლი,აქედან 28 იყო კრიშტიანოსი.პროცენტულობა მთლიანი გოლების არის 32.9.
19/20 წლის სეზონში იუვემ გაიტანა 96 გოლი,კრიშტიანოსი იყო 36 .პროცენტულად გამოდის 37.5%.
20/21 წლის სეზონში იუვემ გაიტანა 106 გოლი,რონალდოსი იყო 37. პროცენტულად 34.9%.
ამ 3 სეზონში ჯამში იუვემ გაიტანა 289 გოლი,რონალდომ კი 101. პროცენტულობა გამოდის ამ 3 სეზონის 35.1.

რაც შეეხება რონალდოს სტატისტიკას პორტუგალიის ნაკრებში 2014 წლიდან.
პორტუგალიის ნაკრებმა გაიტანა 183 გოლი ამ 7 წელში,საიდანაც კრიშტიანოსი იყო 64.პროცენტულობა გამოდის 34.9.

ანუ საბოლოოდ პროცენტული მაჩვენებელი პირიქით მაღალი იყო რონალდოს გოლების ,როგორც პორტუგალიაში,ასევე-იუვეში,რეალთან შედარებით. იუვეს 96 გოლი რომ გააქვს და რეალს 169 სეზონში ,რომელი უფრო მაგარი შედეგია ,მაგ 169 გოლიდან შენი 42 რომ არის,თუ 96 გოლიდან 36 გოლი რომ გაგაქვს?! რონალდოს იუვეში ვერ გაქონდა 40 და 50 გოლი,იუვეს სტილიდან გამომდინარე ,მეტი არაფერი,გოლების პროცენტულობიდან გამომდინარე პირიქით უკეთესი შედეგი ჰქონდა იუვეში. კითხვა მიჩნდება,რანაირად ? არ ჰყავდა იქ ბენზემა და რანაირად გაქონდა მაგდენი? ხალხი აქ სხვების ზედაპირულიბაზე საუბრობა ნიშნით მოგების,ვითომ ექსპერტობს და აგერ ფაქტებით,სტატისტიკით ვესაუბრები ყველას. ეს მითი დამსხვრეულია უკვე ოფიციალურად,რომ თითქოს ბენზემა სჭირდებოდა რონალდოს გოლების გასატანად და რომ არა მაგ რონალდო ისეთი კარგი გამტანი ვერ იქნებოდა.

ეხლა რაც შეეხება მეორე ოდიუზურ მოვლენას, თითქოს, რომ ბენზემას გარეშე რეალი ამდენ ლიგას ვერ დადებდა.მე არ მითქვამს ,რომ ამ ლიგებში ბენზემას არანაირი როლი არ ჰქონია,მე ვთქვი,რომ ბენზემას რაიმე სასწაული როლი არ ჰქონია ამ ლიგებში და პირველ და მეორე მოგებულ ლიგებში ჰქონდა მიზერული როლი.მივყვეთ. 2009წლიდან 2018 წლამდე პერიოდს.
ბენზემამ ამ პერიოდში ითამაშა ლიგის 14 მერვედფინალის მატჩი-7გოლი და 3 ასისტი ამ ეტაპზე.
12 მატჩი აქვს ლიგისი მეოთხედფინალში -შედეგი ასეთია 3 გოლი და 1 ასისტი.ამ 3დან 2 გოლი აპოელთან.
13 ლიგის ნახევარფინალი აქვს ამ პერიოდში ნათამაშები და 4 ფინალი.სტატისტიკა არის მისი -5 გოლი და 2 ასისტი. ამ 5 გოლიდან 2 იყო კომიკური ,ულრაიხისა და კარიუისის შეცდომებისგამო. ბაიერნთან 14-ში შეაგდო ცარიელ კარში,18-შიც თავით 3 მეტრიდან ცარიელ კარში დალაშქრა ბაიერნის კარი.
რეალურად , რამდენი თამაში შეიძლება ,გაიხსენო მაგ პერიოდში ლიგაზე ბენზემას მაგარი თამაში? 2-ზე მეტი არ არის მაგ 9 წელში.ბორუსიასთან 2013-ში და ატლეტიკოსთან 2017-ში. არ ჰგავს ისეთი იგროკის სტატისტიკას, რომლის გარეშეც გუნდი ლიგას ვერ დადებდა.

რაც შეეხება ბენზემას სტატისტიკას იმ პერიოდში,როცა რონალდო ცენტრში შეიწია უფრო და აშკარად პირველი გამტანი რონალდო იყო .მეორე გამტანი ხომ უდავოდ ბენზემა იყო მაგ პერიოდში.მაგ 4 წელში. გუნდის 609 გატანილი გოლიდან მხოლოდ 80 იყო ბენზემასი.პროცენტულად ეგ არის 13.1 %. სასაცილო ციფრიც რომ აღარ ქვია ისეთია.

ქიშიც არის და შამათიც ეს ყველაფერი უკვე ...
მომწონს ბენზემა,დონეა,დღეს მაგის პალაჟენიაა,მარა ადრე რაც იყო რეალობა სხვაა.თუნდაც რონალდოსწასვლის მერე ,18/19 წლის სეზონში ბენზემამ ლალიგის მე-4 ტურიდან 21-ე ტურის ჩათვლით რამდენი გოლი შეაგდო ,იცით? -3 გოლი.19-20 წლის სეზონში კი ლალიგის შუა მონაკვეთში 12 ტურში 2 გოლი ჰქონდა გატანილი.ანუ იმის თქმა მინდა,რომ ბენზემამ ეს ფორმა რაც დღეს აქვს ,აკრიბა რეალურად 2021 წლის იანვარი-თებერვლიდან,მაგის მერე ტემპი არ დაუგდია და წელს ნამდვილად მთავარი ფავორიტია ოქროს ბურთის მოგების,თუმცა რაც ადრე იყო იმას ვერ გაქცევა ვერავინ.აქ მოდა ჩამოყალიბდა ვაკვირდები წარაულის ფალსიფიცირების !!

მშვენიერი სტატიაა ნამუსევარი, გეთანხმები კიდევ, მაგრამ რას ფიქრობ რონალდუ რომ არ ყოფილიყო გუნდში შენი აზრით არ იქნებოდა უფრო პროდუქტული ბენზემა როგორიც დღესაა? ფაქტი-ფაქტია უმეტეს შემთხვევაში ბენზემა კიარა მთლიანი გუნდი რონალდუზე თამაშობდა როგორც ბენზემა, ასევე ნახევარმცველები და ის კლასის ხარჯზე იტანდა, სწორიცაა ბენზემაზე უკეთესი იყო, სწორედაც რომ ამ ფონზე უფრო არ ჩანდა ბენზემა, ნებისმიერი ფეხბურთელი დაიკარგებოდა ისეთ ფორმაში იყო რონალდუ მაშინ... ბენზემა მართლა რა მოსატანი იყო, მაგრამ ჭკვიანურად რო თამაშობდა და პასებს აძრობდა საკაიფოს, გაჭირვების დროს რონალდუსავით როარ დადიოდა და ჩამორბოდა დაცვაში ეხმარებოდა, ძალიან იშვიათად რომ კარგავდა ბურთს ის ჩემო მეგობარო სწორედ რომ ბენზემა იყო, შავი სამუშაოები არ ჩანს არადა მაგარი იგროკია დამიჯერე...

ერთი სეზონი ჩააგდო ბენზემამ 1-2 ჯერ ააცილა კარში ვერ გაიტანა და სივრცეების გახსნაზე დაცინოდნენ, არადა ახლა როგორი პროდუქტულია ვხედავთ მეკარეების შეცდომაო... რა მეკარეების შეცდომა რამდენ ფეხბურთელს(მცელსა თუ მეკარეს) ააცალა ბურთი ამ ბოლო სეზონებში და გოლი გაიტანა, გინდ თავით რამდენი გაიტანა იმიტომ რომ იცის სივრცე მართლა სად უნდა გაიხსნას და ტეხნარია როდის უნდა აართვას ბურთი მოთამაშეს + მაგას ბევრჯერ გაცდენილა 4-5 მოთამაშეს და ბურთი არ დაუკარგავს და მიკვირს ამაზე ხალხი აზრს არ ამახვილებს და როცა მესი ცდებოდა 4-5 კაცს გენია იყო...

ციდან ვარსკვლავებს ვერ წყვეტს, მაგრამ მეტი დაფასება სჭირდება ყველა მადრიდისტასგან ამ კაცს დღესდღეობით, ძალიან მახარებს პირიქით რომ ასაკი ემატება და თამაშს უმატებს ნეტა სულ ასეთი პროდუქტული იყოს ჩვენთვის უფრო დიდი პლიუსია

მე ვაბშე არნაირი ცუდის გახსენება არ მინდა ბენზემაზე შეცდომები ყველას აქვს, დღესდღეისობით პსჟ-ს დას ჩელსის რომ გავცდით ბენზემას დიდი წვლილი მიუძღვის და იმედია სიტისთანაც ასეთი მონდომებით ითამაშებს(მოდრიჩი იმედია უბერებელი მგელივით გამოვა) წინ ჰალა მადრიდ!

6

19 აპრილი 2022 14:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
ე.ი. გადავწყვიტე,დავამხო ის მითი,რომელიც შექმნეს და ხალხის შეცდომაში შეყვანა არ დავუშვა. საქმე ეხება იმ ოდიოზურ მოვლენას,თითქოს,ბენზემა რომ არა რონალდო ამდენ გოლს ვერ გაიტანდა და სივრცეებს უთავისუფლებდა და მაგიტო გაქონდა ,ეგ იყო იქს ფაქტორი და ა.შ. მსგავსი არარეალური ფაქტები.
მივყვეთ იმ დროიდან,როცა კრიშტიანო შემოიწია ცენტრისკენ და ნაკლებად იყო ფლანგის შემტევი უკვე.
14-15 წლის სეზონში რეალმა გაიტანა 158 გოლი ,საიდანაც 61 იყო კრიშტიანოსი.ანუ რეალის გოლების 38.6 პროცენტი მოდიოდა რონალდოზე.
15-16 წლის სეზონში რეალმა გაიტანა გოლი,საიდანაც 51 გოლი შეაგდო რონალდომ.პროცენტულად გამოდის 36.9
16-17 -ის სეზონში რეალმა შეაგდო 169 გოლი ,საიდანაც 42 გოლი იყო რონალდოსი.პროცენტულობა გამოდის 24.8
17-18-ის სეზონში რეალმა გაიტანა 144 გოლი ,კრიშტიანომ 44,პროცენტულად გამოდის -30.5.
საერთო ჯამში ამ 4 სეზონში რეალმა გაიტანა 609 გოლი,საიდანაც 198 იყო კრიშტიანოსი,პროცენტულობა კი ამ 4წლის საშუალოდ გამოდის 32.7%.

რაც შეეხება იუვეს.
18/19 წლის სეზონში იუვემ გაიტანა 85 გოლი,აქედან 28 იყო კრიშტიანოსი.პროცენტულობა მთლიანი გოლების არის 32.9.
19/20 წლის სეზონში იუვემ გაიტანა 96 გოლი,კრიშტიანოსი იყო 36 .პროცენტულად გამოდის 37.5%.
20/21 წლის სეზონში იუვემ გაიტანა 106 გოლი,რონალდოსი იყო 37. პროცენტულად 34.9%.
ამ 3 სეზონში ჯამში იუვემ გაიტანა 289 გოლი,რონალდომ კი 101. პროცენტულობა გამოდის ამ 3 სეზონის 35.1.

რაც შეეხება რონალდოს სტატისტიკას პორტუგალიის ნაკრებში 2014 წლიდან.
პორტუგალიის ნაკრებმა გაიტანა 183 გოლი ამ 7 წელში,საიდანაც კრიშტიანოსი იყო 64.პროცენტულობა გამოდის 34.9.

ანუ საბოლოოდ პროცენტული მაჩვენებელი პირიქით მაღალი იყო რონალდოს გოლების ,როგორც პორტუგალიაში,ასევე-იუვეში,რეალთან შედარებით. იუვეს 96 გოლი რომ გააქვს და რეალს 169 სეზონში ,რომელი უფრო მაგარი შედეგია ,მაგ 169 გოლიდან შენი 42 რომ არის,თუ 96 გოლიდან 36 გოლი რომ გაგაქვს?! რონალდოს იუვეში ვერ გაქონდა 40 და 50 გოლი,იუვეს სტილიდან გამომდინარე ,მეტი არაფერი,გოლების პროცენტულობიდან გამომდინარე პირიქით უკეთესი შედეგი ჰქონდა იუვეში. კითხვა მიჩნდება,რანაირად ? არ ჰყავდა იქ ბენზემა და რანაირად გაქონდა მაგდენი? ხალხი აქ სხვების ზედაპირულიბაზე საუბრობა ნიშნით მოგების,ვითომ ექსპერტობს და აგერ ფაქტებით,სტატისტიკით ვესაუბრები ყველას. ეს მითი დამსხვრეულია უკვე ოფიციალურად,რომ თითქოს ბენზემა სჭირდებოდა რონალდოს გოლების გასატანად და რომ არა მაგ რონალდო ისეთი კარგი გამტანი ვერ იქნებოდა.

ეხლა რაც შეეხება მეორე ოდიუზურ მოვლენას, თითქოს, რომ ბენზემას გარეშე რეალი ამდენ ლიგას ვერ დადებდა.მე არ მითქვამს ,რომ ამ ლიგებში ბენზემას არანაირი როლი არ ჰქონია,მე ვთქვი,რომ ბენზემას რაიმე სასწაული როლი არ ჰქონია ამ ლიგებში და პირველ და მეორე მოგებულ ლიგებში ჰქონდა მიზერული როლი.მივყვეთ. 2009წლიდან 2018 წლამდე პერიოდს.
ბენზემამ ამ პერიოდში ითამაშა ლიგის 14 მერვედფინალის მატჩი-7გოლი და 3 ასისტი ამ ეტაპზე.
12 მატჩი აქვს ლიგისი მეოთხედფინალში -შედეგი ასეთია 3 გოლი და 1 ასისტი.ამ 3დან 2 გოლი აპოელთან.
13 ლიგის ნახევარფინალი აქვს ამ პერიოდში ნათამაშები და 4 ფინალი.სტატისტიკა არის მისი -5 გოლი და 2 ასისტი. ამ 5 გოლიდან 2 იყო კომიკური ,ულრაიხისა და კარიუისის შეცდომებისგამო. ბაიერნთან 14-ში შეაგდო ცარიელ კარში,18-შიც თავით 3 მეტრიდან ცარიელ კარში დალაშქრა ბაიერნის კარი.
რეალურად , რამდენი თამაში შეიძლება ,გაიხსენო მაგ პერიოდში ლიგაზე ბენზემას მაგარი თამაში? 2-ზე მეტი არ არის მაგ 9 წელში.ბორუსიასთან 2013-ში და ატლეტიკოსთან 2017-ში. არ ჰგავს ისეთი იგროკის სტატისტიკას, რომლის გარეშეც გუნდი ლიგას ვერ დადებდა.

რაც შეეხება ბენზემას სტატისტიკას იმ პერიოდში,როცა რონალდო ცენტრში შეიწია უფრო და აშკარად პირველი გამტანი რონალდო იყო .მეორე გამტანი ხომ უდავოდ ბენზემა იყო მაგ პერიოდში.მაგ 4 წელში. გუნდის 609 გატანილი გოლიდან მხოლოდ 80 იყო ბენზემასი.პროცენტულად ეგ არის 13.1 %. სასაცილო ციფრიც რომ აღარ ქვია ისეთია.

ქიშიც არის და შამათიც ეს ყველაფერი უკვე ...
მომწონს ბენზემა,დონეა,დღეს მაგის პალაჟენიაა,მარა ადრე რაც იყო რეალობა სხვაა.თუნდაც რონალდოსწასვლის მერე ,18/19 წლის სეზონში ბენზემამ ლალიგის მე-4 ტურიდან 21-ე ტურის ჩათვლით რამდენი გოლი შეაგდო ,იცით? -3 გოლი.19-20 წლის სეზონში კი ლალიგის შუა მონაკვეთში 12 ტურში 2 გოლი ჰქონდა გატანილი.ანუ იმის თქმა მინდა,რომ ბენზემამ ეს ფორმა რაც დღეს აქვს ,აკრიბა რეალურად 2021 წლის იანვარი-თებერვლიდან,მაგის მერე ტემპი არ დაუგდია და წელს ნამდვილად მთავარი ფავორიტია ოქროს ბურთის მოგების,თუმცა რაც ადრე იყო იმას ვერ გაქცევა ვერავინ.აქ მოდა ჩამოყალიბდა ვაკვირდები წარაულის ფალსიფიცირების !!

კაი ბიჭო რას სპამავ ამას იმენა ყოველ მეორე სტატიაში ერთი და იგივე კაი რა..
სტატისტიკით ვერ განსაზღვრავ მაგას თამაშის ყურება უნდა.
სერია ა არის ლიგა 1 დონის ჩემპიონატი აი ბუნდესლიგაა.
პროცენტული მაჩვენებელი იგივე თუ არა მეტი ექნება კალიარისთან რო გაიტანს გოლს რათქმაუნდა მაგათი პირველ ადგილოსანი ვალენსიას დონის გუნდიც არაა.
იმ ჩემპიონატის დედა ვატირე სადაც მილანი ნიტოშტო პირველზე მეოთხეზე იქნება საერთოდ..
სერია ა და ლა ლიგა მასიურად განსხვავდება ერთმანეთისგან.
შედარების მოტანა და ობიექტური სტატისტიკების დადება თუ გინდა ლიგა აიღე და სტატისტიკები დაიანგარიშე სეზონიდან სეზონამდე..
ლა ლიგაში გატანილი გოლი პროცენტული მაჩვენებლით უფრო მეტს უდრის ვიდრე სერია ა ში მაგით რამე არგუმენტის მოყვანა მკრეხელობაა მეტი არაფერი.

პრემიერ ლიგა და ლა ლიგის პროცენტული მაჩვენებელი მოიყვანე და ეგ შეადარე ეგ უფრო რეალურ ციფრებს მოგცემს ვიდრე სერია ა და ლა ლიგა.
ეგ იგივეა ჩემპიონთა ლიგაზე ფეხბურთელის შედეგები მოიყვანო ევროპა ლიგაზე მოთამაშე ფეხბურთელთან.
მაგათი ზრდადი პროცენტული მაჩვენებელი აჩვენო და თქვა იმას ევროპა ლიგაზე უფრო მეტი აქვს გატანილი ანუ ის უფრო კაიაო.
არანაირ კონტექტსტში არ ჯდება შენი სტატისტიკა.
სტატისტიკა მეორე ხარისხოვანია როცა ფეხბურთელი ერთი ჩემპიონატიდან მეორეში გადადის.
მითუმეტეს ეს მეორე ჩემპიონატი გაცილებით სუსტია.
შესაბამისად ვერ მოვახერხებთ ჩვენ ბენზემას როლი დადგენას რეალში რონალდუსადმი რადგან აქ უფრო რთულია თამაში ვიდრე იქ.მითუმეტეს იმ მომენტში წამყვან გუნდში.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

7

19 აპრილი 2022 14:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
პრემიერ ლიგა ბევრად რთული ჩემპიონატია ვიდრე ლა ლიგა lol ჩემპიონთა ლიგაც რომ შევადაროთ იუვეშიც და მანჩესტერშიც რონალდოზეა გოლების მინიმუმ 30%, 37 წლის რონალდოზე!

8

19 აპრილი 2022 14:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
რა განსხვავებაა რო? რონალდოს წასვლის მერე ლალიგა ხომ ვარსკვალევებს წყვეტდა.იგიბდა ის ,ვინც არ იყო ყველაზე ცუდ ფორმაში და არა ყველაზე კაი ფორმაში )))) იუვეს სტილის გუნდში კიდე გატანა უფრო რომ რთულია, ვიდრე-რეალში ეს ახალია?

რონალდუ რეალიდან რო წავიდა 3ჯერ გვქონდა მოგებული ლიგა ამ სამიდან 1 ხელ გავხდით ლა ლიგის ჩემპიონები.
ბოლოს რომ მოვიგეთ ლიგა ლა ლიგაში მესამეზე გავედით საერთოდ wink
ლა ლიგა ყოველთვის დაწყებული 2009 იდან უფრო კონკურენტუნარიანი იყო ვიდრე სერია ა..
იქ მისვლამდე იუვეს ქონდა ზედიზე მიწყობილი ლა ლიგები ეხლა რას მახსნევინებ.
იქ სკუდეტო მოგებული ინტერი რო ჯგუფში ჩარჩება რამეში ჯდება საერთოდ ??
აგერ ეს მილანი რომელიც სკუდეტოს იგებს ატლეტიკომ ჩატოვა ჯგუფში.
იქით ინტერი ლივერპულმა მოუგო უშანსოდ ცალკე რეალმა ორივე თამაში.
ერთადერთი გუნდი რომელიც რამეს შვებოდა სერია ა დან იყო იუვენტუსი სერია ა იყო გადაქცეული ბუნდესლიგად ყიდულობდნენ სერია ა ში მოთამაშე ვინმე კარგ ფეხბურთს აი გაამოძრავებდა თუ არა ფეხს ბაიერნივით ეცემოდნენ ზედ wink
ბოლო 2-3 წელია რაც ცოტა ამოიქაჩა იმათი ამოქაჩვის დედას ****** კიდე მე wink
ასეთ ჩემპიონატს მიდარებ ლა ლიგას მეუბნები რა განსხვავებააო და პახოდუ სტატისტიკები მოგაქვს ?

ციტატა: Itachi Uchiha
პრემიერ ლიგა ბევრად რთული ჩემპიონატია ვიდრე ლა ლიგა lol ჩემპიონთა ლიგაც რომ შევადაროთ იუვეშიც და მანჩესტერშიც რონალდოზეა გოლების მინიმუმ 30%, 37 წლის რონალდოზე!

რითია ბევრად რთული მაგათი გაიგდე დაეწიე დედას რო ***** .
იქიდან გადმოსული ვინმე ფეხბურთელს გაემართლებინოს გახსოვს საერთოდ ?
აზარი იქ ვარსკვლავებს წყვეტდა გადმოვიდა ლა ლიგაში დაენძრა.
ბეილი ჰა ჩავთვალოთ ასე თუ ისე წარმატებულად
კოუტინიო იქ ლივერპულის მამოძრავებელი ძალა იყო გადავიდა ბარსელონაში და 2 წლის მერე ლოანში გაუშვეს wink
აქ სხვა კონცეფციაა საერთოდ მცველი რო მცველია ისიც ტექნიკურია.
სხვანაირი ტემპია სხვანაირი რიტმია.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

9

19 აპრილი 2022 14:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ბალი
კაი ბიჭო რას სპამავ ამას იმენა ყოველ მეორე სტატიაში ერთი და იგივე კაი რა..
სტატისტიკით ვერ განსაზღვრავ მაგას თამაშის ყურება უნდა.
სერია ა არის ლიგა 1 დონის ჩემპიონატი აი ბუნდესლიგაა.
პროცენტული მაჩვენებელი იგივე თუ არა მეტი ექნება კალიარისთან რო გაიტანს გოლს რათქმაუნდა მაგათი პირველ ადგილოსანი ვალენსიას დონის გუნდიც არაა.
იმ ჩემპიონატის დედა ვატირე სადაც მილანი ნიტოშტო პირველზე მეოთხეზე იქნება საერთოდ..
სერია ა და ლა ლიგა მასიურად განსხვავდება ერთმანეთისგან.
შედარების მოტანა და ობიექტური სტატისტიკების დადება თუ გინდა ლიგა აიღე და სტატისტიკები დაიანგარიშე სეზონიდან სეზონამდე..
ლა ლიგაში გატანილი გოლი პროცენტული მაჩვენებლით უფრო მეტს უდრის ვიდრე სერია ა ში მაგით რამე არგუმენტის მოყვანა მკრეხელობაა მეტი არაფერი.

რა განსხვავებაა რო? რონალდოს წასვლის მერე ლალიგა ხომ ვარსკვალევებს წყვეტდა.იგიბდა ის ,ვინც არ იყო ყველაზე ცუდ ფორმაში და არა ყველაზე კაი ფორმაში )))) იუვეს სტილის გუნდში კიდე გატანა უფრო რომ რთულია, ვიდრე-რეალში ეს ახალია?

ლალიგა რთული იყო ადრე ,ვიში ლიგის ჩემპიონატი იყო. კი ეგ დრო ნაღდად იყო.რონალდოს წასვლის მერე რა რა ჩემპიონატი ეს არის.შარშან იყო ერთი ბრძოლა ჩემპიონობისთვის ,ისიც იმ გუნდებში ,რომლებიც ძაან ცუდები იყვნენ,თავის საუკეთესო ფორმასთან შედარებით.

იტალიაში რომ გოლები გადის არსად არ გადის მგონი მაგ რაოდენობის.რთულია იტალიუს ჩემპიონატში თამაში და იქ გატანა იუვეს მაისურით ეს მითიაა...იტალის ტოპ გუნდები 3677888 გოლს უტანენ ერთმანეთს.შეხედე სტატისტიკით რამდენი გოლი გადის იტალიაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

19 აპრილი 2022 14:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
კონკურენტ უნარიანი შოტლანდიის ჩემპიონატიცაა.
აგე სერია აც სამ გუნდს აქვს 60 ქულა იქით ინტერი და მილანი იბრძვიან რომელიმე რამეს იზავს ევრო სარბიელზე ??
ლა ლიგა ჩაეშვა ბოლო 4 წელია და მაგით ჩანს პრემიერ ლიგა იქამდე 2009 დან მოყოლებული გინდ ევროპა ლიგაზე გინდ ჩემპიონთა ლიგაზე ყველაფერი ესპანურმა მოიგო საერთოდ 2010 ში მსოფლიოც მოიგეს wink 2012 ში ევროპაც.
ბოლო ოთხი წელია რაც კრიზისში ვართ ისიც აგერ ორი ესპანური 1/2 ფინალშია.
რაის პრემიერ ლიგა მაგათი მახინჯი ფეხბურთის დედა ვატირე მე wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

11

19 აპრილი 2022 14:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ციტატა: ბალი
რითია ბევრად რთული მაგათი გაიგდე დაეწიე დედას რო ***** .
იქიდან გადმოსული ვინმე ფეხბურთელს გაემართლებინოს გახსოვს საერთოდ ?
აზარი იქ ვარსკვლავებს წყვეტდა გადმოვიდა ლა ლიგაში დაენძრა.
ბეილი ჰა ჩავთვალოთ ასე თუ ისე წარმატებულად
კოუტინიო იქ ლივერპულის მამოძრავებელი ძალა იყო გადავიდა ბარსელონაში და 2 წლის მერე ლოანში გაუშვეს
აქ სხვა კონცეფციაა საერთოდ მცველი რო მცველია ისიც ტექნიკურია.
სხვანაირი ტემპია სხვანაირი რიტმია.

ბევრად რთული ჩემპიონატია პრემიერ ლიგა და არავინ დაობს მაგაზე, აქსიომაა ისედაც. რამდენი კარგი გუნდია პრემიერ ლიგაში და რამდენი ლა ლიგაში თუნდაც? ლა ლიგიდან პრემიერ ლიგაში წასულებიც მახსოვს ცუდად თამაშბდნენ. მეოთხე წელია ლა ლიგის გუნდს არ მოუგია ჩემპიონთა ლიგა, რაც რონალდო წავიდა რეალიც ცუდად გამოდის ლიგაზე, ამ სეზონს თუ არ ჩავთვლით. და ამას დამატებული ბოლო 4 წლის მანძილზე საგრძნობლად დაიწია ლა ლიგის დონემ და უფრო შესამჩნევი გახდა განსხვავება პრემიერ ლიგას და ლა ლიგას შორის.

12

19 აპრილი 2022 14:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ლა ლიგა რომ ბევრად მაღალი დონის ჩემპიონატია ეგ ორჯერ ორიაა..აგერ ვილიარეალია ნახევარფინალში რომელმაც იუვე უშანსოდ გაძუყნა.ბოლოს როდის მოიგო იტალიის გუნდმა ლიგა?12 წლის უკან.და ერთი დონეაოოო)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

19 აპრილი 2022 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
მოდი ძმაო,სანამ ამ ფაქტებს და ასეთ რაღაცეებს დამიწერ ,ჯერ გადაავლე კარგად თვალი ,მე რაზე გავამახვილე ყირადღება,მე ვწერ რონალდოს წასვლის მერე რა დიდი ჩემპიონატია ლალიგა ისეთი,რომ სერია ა-სა და ლალიგას შორის რაზნიცა დიდი იყოსთქო,ამაზე ვამახვილებ ყურადღებას

ბიჭოოო ხოდა რატოოო ადარეეებ მაგას მაქ ვარ მერე მეც :დდდდ
რონალდუს სტატისტიკები თუ მოგყავს ის პერიოდის ლა ლიგა არ უნდა შეადარო სერია ა ს რაც რონალდუ იყო იმ პერიოდში ლა ლიგაზეეე ? :დდდდდდდდდდ
რონალდუ როცა იყო ლა ლიგაში გუნდმა 10 წელში 8 1/2 ფინალი ითამაშა აქიდან 4ჯერ ფინალში გავიდა და 4 ივე მოიგო.
იქამდე ბარსა იგებდა ევროპა ლიგაზე სევილია და ატლეტიკოც.
ანუ რას მიდარებ ვერ გავიგე.
უნდა შეადარო რონალდუ როცა რეალში იყო ლა ლიგის ის პერიოდი და რონალდუ როცა სერია აში გადავიდა სერი ა ს ის პერიოდი .
ეხლა შენ რონალდუ რო გადავიდა სერია აში და იმ 3 წელს მიდარებ რომელიც არ იყო ლა ლიგაშI და ცალკე სტატისტიკა მოგყავს ლა ლიგა შI რომ იყოო ეს ქნაო და იქ რომ იყოო ესო ეს რას ნიშნავს საერთოდ ? :დდდ
მოდი დალაგდი შემოგევლოს ჩემი თავი და მერე წერე wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

14

19 აპრილი 2022 14:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ხოდა,თუ მარტივია იტალიაში გოლების გატანა ,მაგ 3 სეზონში რანაირად გაიტანა იუვემ 85, 96, 106 გოლი. როცა რეალს 169 გოლი,144 გოლი,138 გოლი გაჰქონდა სეზონში.სად იუვეს სტილი და სად რეალის.მე არ ვსაუბრობ წლევანდელ სეზონზე,მე ვსაუბრობ , იმ 3 სეზონზე ,როცა იუვეში თამაშობდა .

პასუხი მარტივიააა იქ არ ყავდა მოდრიჩი ბენზემა..კროსი და მთელი ამალაა.იქ მორატასაც ღლეზე ეკიდა რონალდოს პურადი სტატისტიკები.ერთი დიბალა უჩითსვდა ნორმალურ პასებს და ეგეც ნახევრად გატრავმული იყო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

19 აპრილი 2022 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ლა ლიგა რომ ბევრად მაღალი დონის ჩემპიონატია ეგ ორჯერ ორიაა..აგერ ვილიარეალია ნახევარფინალში რომელმაც იუვე უშანსოდ გაძუყნა.ბოლოს როდის მოიგო იტალიის გუნდმა ლიგა?12 წლის უკან.და ერთი დონეაოოო)))

ბენზემამ რამდენჯერ გაიტანა მაშინ მაგ ლოგიკით +50 გოლი ,ან პიჩიჩი რამდნეჯერ მოიგო სუარესზე ნაკლები რომ არ არის არაფრით? შენივე ლოგიკით გისვამ მაშინ ამ კითხვას. ისე პიჩიჩი პენალტის გატანის გარეშე ნოიგო თავის დროზე ,გიყვარს ამაზე აპელირება პენალტების არ დარტყმაზე და მაგიტო ვწერ )))

გაჩერდი ეხა ვის ატყუებ მაგ სეზონში პიირადად მესიმ 4566677 ასისტი გაუკეთა.ტიპი პენლებს ათამაშებდა გოლი გაეტანა...ეგეთი რონალდო არასდროს ყოფილა.რონალდოს გვერდით მაგის ნახევარსაც ვერ გაიტანდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

19 აპრილი 2022 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: Itachi Uchiha
რამდენი კარგი გუნდია პრემიერ ლიგაში და რამდენი ლა ლიგაში თუნდაც?

ჩამომითვალე პრემიერ ლიგაში კარგი გუნდები.
ჩელსი ლივერპული სიტი .
არსენალი ტოტენჰემი და მანჩესტერი და მსგავსი ღლეობები ლა ლიგის 10 ეულში გვყავს ჩვენ.
ბევრად უფრო ადვილი სათამაშოა ფეხბურთელისთვის მითუმეტეს ეს ფეხბურთელი თუ სპრინტერია ან საჯარიმოს მოთამაშე.
ძირითადად ფლანგებზე ხდება აქცენტი.
სპრინტი დაეწიე გაიგდე ჩააწოდე გაიტანე.
ესაა პრემიერ ლიგა.
ლა ლიგაში ბევრად უფრო რაციონალური უნდა იყო რას მახსნევინებთ საერთოდ კაცო wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

17

19 აპრილი 2022 14:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
რეალს გააქვს სეზონში 169 გოლი შენ 42.გუნდს გააქქვს 144 გოლი შენ 44.
იუვეს გააქვს 96 გოლი შენ 36 , გააქვს 106 გოლი,რონალდოს 37.
აგერ არის ფაქტები ))))) რომელიც ყველა კითხვას ცემს პასუხს!

ეს იმის პასუხიაა ისეთი დონის მოთამაშეები როცა არ გყავს გვერდში პლიუს ამას ღლეზე კიდიათ შენი პირადი სტატისტიკები ამიტომ გიგებს სერია ა ში ჩირო ინობილე და არა მესი.კანეც.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

19 აპრილი 2022 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ციტატა: ბალი
ციტატა: Itachi Uchiha
რამდენი კარგი გუნდია პრემიერ ლიგაში და რამდენი ლა ლიგაში თუნდაც?

ჩამომითვალე პრემიერ ლიგაში კარგი გუნდები.
ჩელსი ლივერპული სიტი .
არსენალი ტოტენჰემი და მანჩესტერი და მსგავსი ღლეობები ლა ლიგის 10 ეულში გვყავს ჩვენ.
ბევრად უფრო ადვილი სათამაშოა ფეხბურთელისთვის მითუმეტეს ეს ფეხბურთელი თუ სპრინტერია ან საჯარიმოს მოთამაშე.
ძირითადად ფლანგებზე ხდება აქცენტი.
სპრინტი დაეწიე გაიგდე ჩააწოდე გაიტანე.
ესაა პრემიერ ლიგა.
ლა ლიგაში ბევრად უფრო რაციონალური უნდა იყო რას მახსნევინებთ საერთოდ კაცო wink

კარგი, ამ თემაზე არ ვაპირებ რაიმის მტკიცებას. ყველ წელს, რომ ესპანურმა გუნდმა მოიგოს ჩემპიონთა ლიგა, როგორც ჩემპიონატი პრემიერ ლიგა ბევრად წინ დგას და მთელი მსოფლიო თანხმდება ამაზე.

19

19 აპრილი 2022 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
რეალს გააქვს სეზონში 169 გოლი შენ 42.გუნდს გააქქვს 144 გოლი შენ 44.
იუვეს გააქვს 96 გოლი შენ 36 , გააქვს 106 გოლი,რონალდოს 37.
აგერ არის ფაქტები ))))) რომელიც ყველა კითხვას ცემს პასუხს!

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გაჩერდი ეხა ვის ატყუებ მაგ სეზონში პიირადად მესიმ 4566677 ასისტი გაუკეთა.ტიპი პენლებს ათამაშებდა გოლი გაეტანა...ეგეთი რონალდო არასდროს ყოფილა.რონალდოს გვერდით მაგის ნახევარსაც ვერ გაიტანდა.

2013-14 წლებში მოიგო პიჩიჩი ასევე სუარესმა,არავის არ ვატყუებ . მაშინ შეაგდო ეპლში 31 გოლი,პენალტის დარტყმის გარეშე.

ოქროს ბურთს რომ აიღებს ბენზემა რომელიც სუარეს არასოდეს ეღირსება იქ დაიდება საბოლოო განაჩენი ვინ უფრო დიდია.პ.ს .ისე სტატისტიკები კი გიყვარს და კაცი 2456677 წელი ლიგაზე რომ თამაშობ 25 გოლზე მეტი უნდა გქონდეს გატანილი მესის პირობებში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

19 აპრილი 2022 14:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
რეალს გააქვს სეზონში 169 გოლი შენ 42.გუნდს გააქქვს 144 გოლი შენ 44.
იუვეს გააქვს 96 გოლი შენ 36 , გააქვს 106 გოლი,რონალდოს 37.

ეს რომელ სეზონში მოხდა ?
ბევრი რამეა საერთოდ ფეხბურთელის კონდიციებზე რო ვწერთ რამეს.
იქ რონალდუმ 44 გოლი გაიტანა და იქ 37 ეგ იმას ნიშნავს რომ სერია ა ში უფრო უადვილდება გოლის გატანა ვიდრე ლა ლიგაში.
ანუ რისი მოყვანა გინდა ამ სტატისტიკით.
თუ ლა ლიგაში უფრო ნაკლები გოლი გააქვს პროცენტული მაჩვენებლით ანუ უფრო რთული სათამაშოა ვიდრე სერია ა ხომ ?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

21

19 აპრილი 2022 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს იმის პასუხიაა ისეთი დონის მოთამაშეები როცა არ გყავს გვერდში პლიუს ამას ღლეზე კიდიათ შენი პირადი სტატისტიკები ამიტომ გიგებს სერია ა ში ჩირო ინობილე და არა მესი.კანეც.

მე რას ვწერ ,შენ რას მპასუხობ. სულ სხვა რამეა აქ განმსაზღვრელი . გუნდი როცა არ თამაშობს მაღალ შედეგზე გათვლილ ფეხბურთს და შენ მაინც გაგაქ 37 გოლი უფრო რთული არ არის ,ვიდრე- ისეთ გუნდში რომ გაგაქ 42 გოლი,სადაც გუნდი გახსნილ ფეხბურთს თამაშობს და საკუთარი კარის უსაფრთხოებაზე დიდ აქცენტს არ აკეთებს?

არარსებობს "მცნება" 21 თე საუკუნეში რომელიმე კლუბი თუნდაც ბანგლადეში თავდაცვაზე არ ფიქრობდეს.წარმატების საიდუმლო ყველა რგოლის ბალანსსშია.მსგრამ რეალში უფრო მეტი ხარისხი იყო ამიტომაც უფრო კარგ სტატისტიკებზე გადიოდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

19 აპრილი 2022 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: Itachi Uchiha
კარგი, ამ თემაზე არ ვაპირებ რაიმის მტკიცებას. ყველ წელს, რომ ესპანურმა გუნდმა მოიგოს ჩემპიონთა ლიგა, როგორც ჩემპიონატი პრემიერ ლიგა ბევრად წინ დგას და მთელი მსოფლიო თანხმდება ამაზე.

მთელი მსოფლიო არის ინგლისელი ჟურნალისტები.
და ინდიოელი კვერცხები რომელებიც მარტო პრეიმიერ ლიგას უყურებენ.
პრემიერ ლიგას აქვს უფრო მეტი რეკლამები უფრო მეტი ჰაიპი.
სევილია რო ზედიზედ დადებს ევროპას აქით 2014 ში რეალი მოიგებს 2015 ში ბარსა 2015 ში რეალი გავა 1/2 ში 2016 ში ისევ რეალი 17-18 ში ისევ რეალი და მერე მიმტკიცებ პრემიერ ლიგაზე რაღაცას უკვე ძაან არაობიექტური ხარ.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

23

19 აპრილი 2022 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს იმის პასუხიაა ისეთი დონის მოთამაშეები როცა არ გყავს გვერდში პლიუს ამას ღლეზე კიდიათ შენი პირადი სტატისტიკები ამიტომ გიგებს სერია ა ში ჩირო ინობილე და არა მესი.კანეც.

მე რას ვწერ ,შენ რას მპასუხობ. სულ სხვა რამეა აქ განმსაზღვრელი . გუნდი როცა არ თამაშობს მაღალ შედეგზე გათვლილ ფეხბურთს და შენ მაინც გაგაქ 37 გოლი უფრო რთული არ არის ,ვიდრე- ისეთ გუნდში რომ გაგაქ 42 გოლი,სადაც გუნდი გახსნილ ფეხბურთს თამაშობს და საკუთარი კარის უსაფრთხოებაზე დიდ აქცენტს არ აკეთებს?

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ოქროს ბურთს რომ აიღებს ბენზემა რომელიც სუარეს არასოდეს ეღირსება იქ დაიდება საბოლოო განაჩენი ვინ უფრო დიდია.პ.ს .ისე სტატისტიკები კი გიყვარს და კაცი 2456677 წელი ლიგაზე რომ თამაშობ 25 გოლზე მეტი უნდა გქონდეს გატანილი მესის პირობებში.

აიღოს, მე არ ვარ წინააღმდეგი ,ვგულშემატკივრობ კიდეც ,ვიცი,შენ ამას არ დაიჯერებ ,მარა ჩესნად გეუბნები ,მინდა ,რომ მოიგოს.

მაშინ დავიჯერებ მაგას ბენზემას ჰეითერობსს რომ შეეშვები..ძალიან უადგილოა კაკ მინიმუმ.სხვა გუნდის ფანები აფასებენ მის სათამაშო კლას..ყველა მწვრთნელიი მაღალ შეფასებებს იძლევიან ისეთებიც ვისთანაც შეხებაც არ ქონიაა და შენ რაღა დაგემართა))ესეთი რა დაგიშავა წლებია კლუბის ლეგენდას აკნინებ))არავინ გთხოვს გიყვარდეს.ელემენტარული "პატივისცემა"

ციტატა: RONALDINHO
რა არაობექტურია ,რონალდოს წასვლის მერე ამ 2 ჩემპიონატის შედარება რომ არ შეიძლება ეს ახალია??? :D

ძაან ჩაჯმულიაა იტალიური გუნდები ძაან უკან არიან ამის ნათელი მაგალითი და შეფასების კრიტერიუმი ლიგააა.სხვა სად უნდა შეაფასო ჩემპიონატის დონე?
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

19 აპრილი 2022 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ფაქტი არის ესეთი
2009 იდან მოყოლებული 2018 ამდე ლა ლიგა აღემატება სერია ა -ს ორჯერ თუ არა მეტჯერ დაჟე.
2009 ში გადმოვიდა რონალდუ დატოვა 2018 ში
2018- ში გადავიდა იუვეში.
2018-2021 ამდე აქვს ლა ლიგას ჩავარდნა.
აქიდან რა დასკვნა გამოგვაქვს ლა ლიგაში თამაში და გოლის გატანა ბევრად უფრო რთულია ვიდრე სერია - ში 2009-2018 ის ჩათვლით ხომ ?
შესაბამისად რონალდუს აქ ყოფნის დროს მოყვანილი სტატისტიკა(2009-2018) რომ შევადაროთ იუვეში (2018-2021) სტატისტიკაც არის მკრეხელობა და არანაირ კონტექსტში არ ჯდება.
რაზე ვდაობთ საერთოდ ?
ბენზემა რო რონალდუს გარანტი იყო გინდა იმ ოქროს ბურთების მოგებაში და გინდა იმ გოლების 20% ში თუ არა მეტში რათ უნდა მაგას დავა ?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

25

19 აპრილი 2022 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ციტატა: ბალი
ციტატა: Itachi Uchiha
კარგი, ამ თემაზე არ ვაპირებ რაიმის მტკიცებას. ყველ წელს, რომ ესპანურმა გუნდმა მოიგოს ჩემპიონთა ლიგა, როგორც ჩემპიონატი პრემიერ ლიგა ბევრად წინ დგას და მთელი მსოფლიო თანხმდება ამაზე.

მთელი მსოფლიო არის ინგლისელი ჟურნალისტები.
და ინდიოელი კვერცხები რომელებიც მარტო პრეიმიერ ლიგას უყურებენ.
პრემიერ ლიგას აქვს უფრო მეტი რეკლამები უფრო მეტი ჰაიპი.
სევილია რო ზედიზედ დადებს ევროპას აქით 2014 ში რეალი მოიგებს 2015 ში ბარსა 2015 ში რეალი გავა 1/2 ში 2016 ში ისევ რეალი 17-18 ში ისევ რეალი და მერე მიმტკიცებ პრემიერ ლიგაზე რაღაცას უკვე ძაან არაობიექტური ხარ.

სათითაოდ გუნდები, რომ აიღო, მაგალითად რეალი პრემიერ ლიგის კი არა მსოფლიოში ყველა გუნდს აღემატება. მე ვსაუბრობ ჩემპიონატზე, არ არის ლა ლიგაში იმდენი კარგი გუნდი რამდენიც პრემიერ ლიგაში, მაგრამ რეალმა დაიხია მთელი მსოფლიო. როგორც შიდა ჩემპიონატი პრემიერ ლიგა ყველაზე რთული ჩემპიონატია, შემდეგ ლა ლიგა.

26

19 აპრილი 2022 15:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ბალი
ფაქტი არის ესეთი
2009 იდან მოყოლებული 2018 ამდე ლა ლიგა აღემატება სერია ა -ს ორჯერ თუ არა მეტჯერ დაჟე.
2009 ში გადმოვიდა რონალდუ დატოვა 2018 ში
2018- ში გადავიდა იუვეში.
2018-2021 ამდე აქვს ლა ლიგას ჩავარდნა.
აქიდან რა დასკვნა გამოგვაქვს ლა ლიგაში თამაში და გოლის გატანა ბევრად უფრო რთულია ვიდრე სერია - ში 2009-2018 ის ჩათვლით ხომ ?
შესაბამისად რონალდუს აქ ყოფნის დროს მოყვანილი სტატისტიკა(2009-2018) რომ შევადაროთ იუვეში (2018-2021) სტატისტიკაც არის მკრეხელობა და არანაირ კონტექსტში არ ჯდება.
რაზე ვდაობთ საერთოდ ?
ბენზემა რო რონალდუს გარანტი იყო გინდა იმ ოქროს ბურთების მოგებაში და გინდა იმ გოლების 20% ში თუ არა მეტში რათ უნდა მაგას დავა ?

2018 და 21 წლებში ისეთი ჩავარდნაც არა როგორც იტალიურ გუნდებს...აი რომადნაირ იტალიურ ტოპ გრანდებს 5 ნოლებს არ უნდა უგებდნენ..მაგათ ფონზეე ლა ლიგა პელეა მაგ სეზონებშიც ,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

19 აპრილი 2022 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ლიგაზე მოყვანილ სტატისტიკას გადახედე.
აიღე 2016-2018 წლები შეადარე 2018-2021 წლები.
გადახედე მერე ცალკე 2016-2018 ბენზემას როლს რონალდუს გოლებში ლიგაზე მოძრაობას დააკვირდი ბოლოს წინა პასებს შეხედე და მერე გამოიტანე დასკვნები.
თორემ რონალდუს რთულ ჩემპიონატში ლა ლიგაში მოყვანილ სტატისტიკებს რომ ადარებ სერია ში დროს რონალდუს სტატისტიკებს ეგ არაფერს მოგცემს.
აი საერთოდ არაფერს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

28

19 აპრილი 2022 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაშინ დავიჯერებ მაგას ბენზემას ჰეითერობსს რომ შეეშვები..ძალიან უადგილოა კაკ მინიმუმ.სხვა გუნდის ფანები აფასებენ მის სათამაშო კლას..ყველა მწვრთნელიი მაღალ შეფასებებს იძლევიან ისეთებიც ვისთანაც შეხებაც არ ქონიაა და შენ რაღა დაგემართა))ესეთი რა დაგიშავა წლებია კლუბის ლეგენდას აკნინებ))არავინ გთხოვს გიყვარდეს.ელემენტარული "პატივისცემა"

მე ვაფასებ , უამრავჯერ აღმინიშნავს ,რომ ბოლო 2 სეზონია წამყვანი ფიგურაა მსოფლიო ფეხბურთში.მე სულ სხვა რამეს ვწერ.არ მივესალმები მის ზედმეტ გადაფასებას ,რომ თითქოს მის გარეშე რეალი ლიგებს ვერ მოიგებდა და ა.შ მაგაზე ვწერ ,რომ ეგ ეგრე არ იყო,თორე ბოლო წლებია , არაფერი მაქვს ბენზემას საწინააღმდეგო.

მაგას ბენზემაზე კი არა პელეზეც ვერ იტყოდი..ტიტულებს იგებს გუნდი.ჩემი კონტექსტი იყო ბენზემას როლზე.სხვამ რა დაწერა არვიცი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

19 აპრილი 2022 15:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ბალი
ლიგაზე მოყვანილ სტატისტიკას გადახედე.
აიღე 2016-2018 წლები შეადარე 2018-2021 წლები.
გადახედე მერე ცალკე 2016-2018 ბენზემას როლს რონალდუს გოლებში ლიგაზე მოძრაობას დააკვირდი ბოლოს წინა პასებს შეხედე და მერე გამოიტანე დასკვნები.
თორემ რონალდუს რთულ ჩემპიონატში ლა ლიგაში მოყვანილ სტატისტიკებს რომ ადარებ სერია ში დროს რონალდუს სტატისტიკებს ეგ არაფერს მოგცემს.
აი საერთოდ არაფერს.

საერთოდ არის გადამწყვეტი ასპეკტები რაც სტატისტიკაში არ აისახება.სტატისტიკა მატყუარაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

19 აპრილი 2022 15:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
2009-18 წლებში ლალიგა იყო ჯერ 2 გუნდიანი ჩემპიონატი თავიდან, 20-25 ქულა იყო მეორე-მესამე ადგილს შორის სხვაობა ,მერე მიემატა ატლეტიკო და გახდა 3 გუნდიანი.ანალოგიურად ცა და დედამიწა იყო მე3 და მეოთხე ადგილს შორის სხვაობა ქულებში.

გავიგეთ კონკურენტუნარიანი არის სერია ა შენი გადმოსახედიდან მაგრამ ევროსარბიელზე თუ ვერაფერს აღწევ მისი დონის შეფასება მაღალ ქულებში რამდენად რეველანტურია??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

19 აპრილი 2022 15:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ბენზემას გარეშე 2018 წლის ლიგას მოვიგებდით ?
ბაიერნს ამან არ უტანა გოლები ? ამის გოლებით არ გავედით 2-2 რო მორჩა ?
რომელი ფორვარდი გაყვებოდა ბურთს დამისახელეთ ერთი ულრაიხმა შეცდომა რო დაუშვა იქ დაუშვა კი არა დააშვებინა.
მერე ფინალშიც გაიტანა.
გუნდი შედგება ფეხბურთელებისგან იმ 11 ფეხბურთელს რომ 1 მაინც გამოაკლო იმ ზედიზედ ლიგებიდან 3ს კი არა 1 საც ვერ მოვიგებდით.
ამიტომ კი ბენზემას გარეშე ვერ მოვიგებდით.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

32

19 აპრილი 2022 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
იტალიაში იშვიათობაა უკვე ნაკლები გოლი დაჯდეს ზოგჯერ გერმანიასაც კი უსწრებენ იმდენი გოლი გადის.კატენაჩო პრესინგი მაგარი დაცვა მითიაა რომელიც დღევანდელ რეალობასთან აცდენილია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

19 აპრილი 2022 15:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
მარტო იმ მტირალას მაკრატელა რო ახსოვთ რა wink
იი იუვეს ფანებმა ტაში დაუკრეს..
1/2 ფინალში რა ქნა საერთოდ ??
იმ წლის 1/2 ფინალში ბენზემა 2 გოლი გაუტანა ბერნაბეუზე ბავარიას.
მაგის გოლებით გავედით საერთოდ.
ფინალშიც გაიტანა დაჟე.
ხო ვერ მოვიგებდით ბენზემას გარეშე ისევე როგორც ვერ მოვიგებდით რონალდუს გარეშე ისევე როგორც ვერ მოვიგებდით რამოსის გარეშე ..
ორჯერ ორია რას ვამტკიცებთ საერთოდ სად ვართ ?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

34

19 აპრილი 2022 15:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 450
ციტატა: Itachi Uchiha
ციტატა: ბალი
ციტატა: Itachi Uchiha
კარგი, ამ თემაზე არ ვაპირებ რაიმის მტკიცებას. ყველ წელს, რომ ესპანურმა გუნდმა მოიგოს ჩემპიონთა ლიგა, როგორც ჩემპიონატი პრემიერ ლიგა ბევრად წინ დგას და მთელი მსოფლიო თანხმდება ამაზე.

მთელი მსოფლიო არის ინგლისელი ჟურნალისტები.
და ინდიოელი კვერცხები რომელებიც მარტო პრეიმიერ ლიგას უყურებენ.
პრემიერ ლიგას აქვს უფრო მეტი რეკლამები უფრო მეტი ჰაიპი.
სევილია რო ზედიზედ დადებს ევროპას აქით 2014 ში რეალი მოიგებს 2015 ში ბარსა 2015 ში რეალი გავა 1/2 ში 2016 ში ისევ რეალი 17-18 ში ისევ რეალი და მერე მიმტკიცებ პრემიერ ლიგაზე რაღაცას უკვე ძაან არაობიექტური ხარ.

სათითაოდ გუნდები, რომ აიღო, მაგალითად რეალი პრემიერ ლიგის კი არა მსოფლიოში ყველა გუნდს აღემატება. მე ვსაუბრობ ჩემპიონატზე, არ არის ლა ლიგაში იმდენი კარგი გუნდი რამდენიც პრემიერ ლიგაში, მაგრამ რეალმა დაიხია მთელი მსოფლიო. როგორც შიდა ჩემპიონატი პრემიერ ლიგა ყველაზე რთული ჩემპიონატია, შემდეგ ლა ლიგა.

100& სად პრემიერ ლიგა და სად ლა ლიგა ნიუკასლი ვულზი უფრო მაგარი თამაშია ვიდრე მალიორკა ელჩე ან მარტო ბოლო ადგილოსან ნორვიჩს უფრო მეტი შემოსავალი აქვს ვიდრე ლა ლიგის 10 გუნდს როგორც მინიმუმ რაზე ვდაობთ საერთოდ ჩემთვის პრემიერ ლიგა საუკეთესო ჩემპიონატი იყო სულ და არა მარტო ჩემთვის .... სერია ა გეთანხმები დებილი ჩემპიონატია სუფთა სვარკაა თავისი ავტობუსა იუვეთი მარტო მილანის თამაშებს ვუყურებ

35

19 აპრილი 2022 15:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ისეთ რაღაცას იძახით რეალს 10 კაცით ეთამაშა ვერ მოიგებდა ლიგასო lol სიტყვაზე, ბენზემას ნაცვლად სხვა, რომ გვყოლოდა მაგ პოზიციაზე, ვერ მოვიგებდით ლიგებს?

36

19 აპრილი 2022 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ბალი
ბენზემას გარეშე 2018 წლის ლიგას მოვიგებდით ?
ბაიერნს ამან არ უტანა გოლები ? ამის გოლებით არ გავედით 2-2 რო მორჩა ?
რომელი ფორვარდი გაყვებოდა ბურთს დამისახელეთ ერთი ულრაიხმა შეცდომა რო დაუშვა იქ დაუშვა კი არა დააშვებინა.
მერე ფინალშიც გაიტანა.
გუნდი შედგება ფეხბურთელებისგან იმ 11 ფეხბურთელს რომ 1 მაინც გამოაკლო იმ ზედიზედ ლიგებიდან 3ს კი არა 1 საც ვერ მოვიგებდით.
ამიტომ კი ბენზემას გარეშე ვერ მოვიგებდით.

ნავასი რომ უკლევებდა ჩვენთან ,ჩვენი მეკარე იყო კლე ,ასეთი შეფასებები იყო სულ და არა მეტოქის ფორვარდი და რავი ))))

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გავიგეთ კონკურენტუნარიანი არის სერია ა შენი გადმოსახედიდან მაგრამ ევროსარბიელზე თუ ვერაფერს აღწევ მისი დონის შეფასება მაღალ ქულებში რამდენად რეველანტურია??

მაღალი დონეათაო არ მითქვამს,მარა ბოლო 4 წელია თანაბარია მეტწილად.რაც შეეხება 2009წლიდან პერიოდს.სერია ა-სა და ლალიგის 18 გუნდს შორის დიდი რაზნიცი არ ყოფილა არასდროს ,ხვდები ალბათ,რა კონტექსტიც ვიგულისხმე ))

ესპანური გუნდები ნახევარფინალებს მაინც თამაშობენ ფლეიოფებში ეგრე არ იჩაგრებიან.აგერ ვილიარელი არაა ესოანური გრანდი მაგრამ კი მიძუყნა იტალიის ნომერ უნო კლუბი.იტალიური ფეხბურთი უკვე 12 წელიაა ძაან ჭაობშია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

19 აპრილი 2022 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
ნავასი რომ უკლევებდა ჩვენთან ,ჩვენი მეკარე იყო კლე ,ასეთი შეფასებები იყო სულ და არა მეტოქის ფორვარდი და რავი ))))

მეკარეს შეცდომას ვინ აშვებინებს ??
ამის დანახვაზე მეკარეებს პროჭიდან სუნი რო გადით ვისი ბრალია ??
მენდი დონარუმა კარიუსი ულრაიხი.
მაგ მომენტს ზოგადად ბოლომდე თამაში უნდა.
ფეხბურთელი თუ ბურთს არ აყვა არ დააპრესინგა მეკარე არ დაუშვებს შეცდომას
ხომ ორჯერ ორია ??
ვინ დააშვებინა ?
ბენზმემამ !!
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

38

19 აპრილი 2022 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
გოლი გოლია .გოლი გადის მეტოქის შეცდომის ხარჯზე აბა ისე გოლი არ გავა,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

19 აპრილი 2022 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ველოდები, როდის იტყვით ბენზემას რონალდოზე და რამოსზე დიდი წვლილი აქვს ლიგებშიო.

40

19 აპრილი 2022 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Itachi Uchiha
ველოდები, როდის იტყვით ბენზემას რონალდოზე და რამოსზე დიდი წვლილი აქვს ლიგებშიო.

ეგ არავის უთქვამს.მაგრამ ბენზემას დაკნინება არ მოსულა.ვიში კლასიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

19 აპრილი 2022 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 450
ბენზემას რაც შეეხება ვიში კლასია და რონალდუ კი ვხედავთ რაცაა რეალის გარეშე 0 სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით( არა მარტო რონალდუ ვარანი რამოსი და ა.შ) რეალიდან ვინც წავიდა ყველამ ინანა ბოლოს რონალდუმ კი არა გუნდმა მოიგო ლიგები პლიუს ზიზუ ესაა სიმართლე

42

19 აპრილი 2022 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: ilarioni
100& სად პრემიერ ლიგა და სად ლა ლიგა ნიუკასლი ვულზი უფრო მაგარი თამაშია ვიდრე მალიორკა ელჩე ან მარტო ბოლო ადგილოსან ნორვიჩს უფრო მეტი შემოსავალი აქვს ვიდრე ლა ლიგის 10 გუნდს

შენ წერ ვისი თამაში უფრო კარგი საყურებელია იმას და არა ვინ უფრო ძლიერია.
შემოსავალი უფრო მეტი იმიტომ აქვთ რომ უფრო მეტი პიარი აქვს პრემიერ ლიგას მაქიდან მოდის იმის ჰაიპი და იმის ცრუ ამბიცია რომ საუკეთესოები არიან.
რეინჯერსი სელტიკი ყველა თამაშს მირჩევნია საერთოდ საუკეთესოები არიან ?
არა ?
სანახაობის მხრივ ჯობნიან სხვებს ?
კი
ეს ორი ერთად რომ ავიღოთ და შევაჯამოთ გამოდის ესეთი რამე ის უფრო სანახაობრივია მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ის უფრო ძლიერია.
პაქიაო ბევრად უფრო სანახოებრივი ბოქსიორი იყო ვიდრე მეივეზერი.
მეივეზერი უფრო ძლიერი ბოქსიორი იყო ვიდრე პაქიაო.
აკაკი წერეთელს უფრო კარგი კალეგრაფია ქონდა ვიდრე შოთა რუსთაველს.
შოთა რუსთაველის შემოქმედება აკაკი წერეთლის შემოქმედებებს ერთად აღებული ჯობია.
მარტივი რამეა რა wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

43

19 აპრილი 2022 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
კარიუს მასე ბეილმა დააშვებინა შეცდომა ,ხელიდან რომ გაუვარდა ბურთი, ეს მეკარეები იყვნენ სუონსის დონის კარიუსი და ულრაიხი და მაგიტო ჩაიჯვეს,მანდრაჟით იყვნენ მოედანზე.

ხოდა მაგიტომ იყო ბეილი ბაღალი დონის ფეხბურთელი რომ იმ მანძილიდან გადაწყვიტა დარტყმა კეინი დაარტყამდა სიტყვაზე რომ ვთქვათ ??
არა ხომ ??
კეინი გაყვებოდა ბურთს ? არა
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

44

19 აპრილი 2022 15:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 450
ციტატა: ბალი
ციტატა: ilarioni
100& სად პრემიერ ლიგა და სად ლა ლიგა ნიუკასლი ვულზი უფრო მაგარი თამაშია ვიდრე მალიორკა ელჩე ან მარტო ბოლო ადგილოსან ნორვიჩს უფრო მეტი შემოსავალი აქვს ვიდრე ლა ლიგის 10 გუნდს

შენ წერ ვისი თამაში უფრო კარგი საყურებელია იმას და არა ვინ უფრო ძლიერია.
შემოსავალი უფრო მეტი იმიტომ აქვთ რომ უფრო მეტი პიარი აქვს პრემიერ ლიგას მაქიდან მოდის იმის ჰაიპი და იმის ცრუ ამბიცია რომ საუკეთესოები არიან.
რეინჯერსი სელტიკი ყველა თამაშს მირჩევნია საერთოდ საუკეთესოები არიან ?
არა ?
სანახაობის მხრივ ჯობნიან სხვებს ?
კი
ეს ორი ერთად რომ ავიღოთ და შევაჯამოთ გამოდის ესეთი რამე ის უფრო სანახაობრივია მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ის უფრო ძლიერია.
პაქიაო ბევრად უფრო სანახოებრივი ბოქსიორი იყო ვიდრე მეივეზერი.
მეივეზერი უფრო ძლიერი ბოქსიორი იყო ვიდრე პაქიაო.
აკაკი წერეთელს უფრო კარგი კალეგრაფია ქონდა ვიდრე შოთა რუსთაველს.
შოთა რუსთაველის შემოქმედება აკაკი წერეთლის შემოქმედებებს ერთად აღებული ჯობია.
მარტივი რამეა რა wink

ზუსტად ყურებადი რომაა იმიტომ უყურებს ხალხი ასე შეიძლება კლერმონი უფრო ძლიერი იყოს ვიდრე ვულზი ან ელჩე მაგრამ რად გინდა 1 გუნდიანი ჩემპიონატია ისევე როგორც ბუნდეს ლიგა

45

19 აპრილი 2022 15:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
საერთოდ ჩემპიონატი რაც უფრო კონტრასტულია მრავალმხრივი უფრო რთულია იმ ჩემპიონატში თავის წარმოჩენა.პრემიერლიგას თავისი პლიუსები აქვს .პრემიერლიგის თამაშებში უფრო მეტად არის გუნდური ასპეკტები და რაციონალიზმი .ესპანეთში კი უფრო მეტი იმპროვიზაცია და ტექნიკური არსენალიააა.ესპანურ გუნდებს არ აქვთ იმხელა ბიუჯეტი რადგან აზიის და ამერიკის ბაზარი პრემიერლიგას აქვს დაპყფობილი.პლიუს ტრანსლიაციებში თანაბარი წილები აქვს ყველას.ვიზუალურად მენეჯმენტით სჯობს მაგრამ შინაარსით ლა ლიგა უფრო მრავალმხრივიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

19 აპრილი 2022 15:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: ilarioni
ზუსტად ყურებადი რომაა იმიტომ უყურებს ხალხი ასე შეიძლება კლერმონი უფრო ძლიერი იყოს ვიდრე ვულზი ან ელჩე მაგრამ რად გინდა 1 გუნდიანი ჩემპიონატია ისევე როგორც ბუნდეს ლიგა

ხოდა შე კაცო ყურებადი და უფრო ლამაზი არ ნიშნავს რომ უფრო ძლიერია.
ლივერპული ბევრად უფრო ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი 2018 ში
რეალი უფრო ძლიერი გუნდი იყო ვიდრე ლივერპული.
რას მიწერთ საერთოდ კაცო უფრო ლამაზი არ ნიშნავს რომ უფრო ძლიერია.

ციტატა: RONALDINHO
რა იცი რომ არ დაატყამდა ,ან არ გაყვებოდა? ეგ ვარაუდზე დაფუძვნებული მოსაზრებაა და არა რეალობა.მასე რამდენი ურტყამს მაგ პოზიციიდან ,მარა მასეთ ობებს კი არ აკეთებენ მეკარეები. რატო წავაგეთ ჩელსისთან? გვყავდა ნაჩო და მაგიტო,არ იყო იმ დონის მცველი მაგ მნიშვნელობის მატჩის წნეხისთვის რომ გაეძლო და მაგიტო ,ზუსტად იგივე ითქმის კარიუსსა და უკრაიხზე.

ბიჭო ფაქტი ფაქტია ხო დაარტყა ხო გაყვა ?
ვარაუდზე დაფუძნებული შენი მოსაზრებაა უფრო რა იცი რო ის არ გაყვებოდაო.
რამდენი აქვს კეინს ან ბეილისნაირი გატანილი ან ბენზემას ნაირი ?
ფაქტი ერთია ვარაუდი მეორე გატანილი გოლი ერთია და მოსაზრება მეორე.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

47

19 აპრილი 2022 15:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 704
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Itachi Uchiha
ველოდები, როდის იტყვით ბენზემას რონალდოზე და რამოსზე დიდი წვლილი აქვს ლიგებშიო.

ეგ არავის უთქვამს.მაგრამ ბენზემას დაკნინება არ მოსულა.ვიში კლასიაა.

დაკნინებით არავინ აკნინებს, სხვა თუ არაფერი საუკეთესო ასისტენტი და მეორე გოლეადორი იქნება მალე. ცუდი ფეხბურთელი, რომ იყოს ამდენი ხანი არავინ გააჩერებდა რეალის ძირითადში. ვაბშე ყველაზე ჭკვიანი ფორვარდია..შენც კარგად იცი რას განვიხილავთ, სეზონის სტარტზე საერთოდ არ მოველოდი მისგან თამაშს, მაგრამ ისიც ვთქვი, რომ ოქროს ბურთზე ვქომაგობთქო და მალე ამიხდება სურვილი

48

19 აპრილი 2022 15:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საერთოდ ჩემპიონატი რაც უფრო კონტრასტულია მრავალმხრივი უფრო რთულია იმ ჩემპიონატში თავის წარმოჩენა.პრემიერლიგას თავისი პლიუსები აქვს .პრემიერლიგის თამაშებში უფრო მეტად არის გუნდური ასპეკტები და რაციონალიზმი .ესპანეთში კი უფრო მეტი იმპროვიზაცია და ტექნიკური არსენალიააა.ესპანურ გუნდებს არ აქვთ იმხელა ბიუჯეტი რადგან აზიის და ამერიკის ბაზარი პრემიერლიგას აქვს დაპყფობილი.პლიუს ტრანსლიაციებში თანაბარი წილები აქვს ყველას.ვიზუალურად მენეჯმენტით სჯობს მაგრამ შინაარსით ლა ლიგა უფრო მრავალმხრივიაა.

მანდ ვარ მეც.
უფრო ესთეტიური კიდე ვისთვის როგორაა.
გემოვნების ამბავია.
მე ესთეტიურად ვთვლი მცველი როგორ ითამაშებს კონკრეტულ მომენტში რა გადაადგილებას გაააკეთებს გუნდი შეტევისას და დაცვისას და არა იმას თუ როგორი ლამაზი გოლი გავა იმ კონკრეტულ ჩემპიონატში.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

49

19 აპრილი 2022 15:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
სიძლიერე იქიდან გამომდინარეობს რამდენად რთული ჩემპიონატია ხო ასეაა??პრემიერლიგის თამაშები ძაან გავს ერთმანეთს პროგნოზირებადიაა თამაშის არსით .ესპანეთში ბევრი ასპეკტია და ესპანური ფეხბურთი უფტო მდიდარიააა რაც არაპტოგნოზირებადს ხდის არსობრივად თამაშის.არ ვსაუბრობ შედეგზე ვსაუბრობ შინაარსზე.პრემიერლიგის ტექნიკური ფეხბურთელი როცა გადმოდის ლა ლიგაში ხშირად ზედმეტად სწორხაზოვანი სჩანს.თითქოს ის მარაგი არ აქვს რაც ესპანურ ფეხბურთს სჭირდება.ოუვენი უნიჭიერესი ინგლისელი მოთამაშე კლასიკური მაგალითი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

19 აპრილი 2022 15:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ტიპს საუკუნეა საფრანგეთში არ უთამაშია
36 გოლი აქვს გატანილი
ანრის 51
რეალში ყველადროის ბომბარდირებში მეორეზეა
ლიგაზე მეოთხეზეა და რეალის ყველა დროის ბომბარდირებში მეორეზე (ლიგაზე)
და რამე შედარებებს ვაკეთებთ კიდე ამის მერე.
სუარესიო სუარესის დებილი დედას ***** მე რა სუარესი.
ბენზემა სხვა კალიბრის მოთამაშეა საერთოდ.

ციტატა: RONALDINHO
ეს მე დავწერე ??? :D

შენ ან აზრის გამოტანა არ შეგიძლია ანდა არ გინდა რომ გამოიტანო.
დაგიდე ფაქტი ბენზემა გაყვა თქო ბურთს ბეილმა იქიდან დაარტყათქო
არ აქვს კეინს ეგეთი გოლები გატანილი.
თუ აქვს დამიდე მაჩვენე რავი.
და აქით მეუბნები ვარაუდზე წერო lol
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

51

19 აპრილი 2022 15:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
Statistikebs rom uyurebt imitomac gesmit fexburti:))))))))

52

19 აპრილი 2022 15:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ისე ბალი ბაზარი არაა სუარესი "დაიცავით ცენზურა!"იი ფორვარდია მაგრამ ტიპი 4677788 წელია ლიგაზე გამოდის და 25 გოლი აქ გატანილი.აი რა ლოგიკაში ჯდება რომ ათი თავით სჯობს არ მესმის..ლიგაა თუ არაა მოთამაშის დონის შემფასებელი აბა კოლექტივობის პირველობააა ?,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

19 აპრილი 2022 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: ბალი
შენ ან აზრის გამოტანა არ შეგიძლია ანდა არ გინდა რომ გამოიტანო.
დაგიდე ფაქტი ბენზემა გაყვა თქო ბურთს ბეილმა იქიდან დაარტყათქო
არ აქვს კეინს ეგეთი გოლები გატანილი.
თუ აქვს დამიდე მაჩვენე რავი.
და აქით მეუბნები ვარაუდზე წერო

მასეთი საუბარი არ გვინდა,მეც შემიძლია მასე გესაუბრო და კონფლიქტი მოგვივა.თან მე არ დამიწყია საუბარი მასე, კარგად გადახედე რაზეც გითხარი ვარაუდიათქო და მერე გამოიტანე დასკვნები.დაუკრეფავში ნუ გადავალთ ფეხბურთის გამო.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
)ტონკი მოღადავე ხარ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

19 აპრილი 2022 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: RONALDINHO
მასეთი საუბარი არ გვინდა,მეც შემიძლია მასე გესაუბრო და კონფლიქტი მოგვივა.თან მე არ დამიწყია საუბარი მასე, კარგად გადახედე რაზეც გითხარი ვარაუდიათქო და მერე გამოიტანე დასკვნები.დაუკრეფავში ნუ გადავალთ ფეხბურთის გამო.

ნუ ეხლა ერთი და იგივეს გიწერ და მაინც სხვა რამეს წერ :დ
ლოგიკური შეკითხვა დავსვი რავი wink
კონკრეტულად ჩემი ფოსტიდან ვერ გამოგაქვს აზრი ეს არის ფაქტი ანუ ვერ მიგებ..
ისიც ვერ გაიგე შეურაწყოფა რომ არ მომიყენებია შენზე.
მაგრამ დაიკიდე ეგ არ გესმის ნუ გესმის კაცო ჯინში ვერ ჩაგიდგები აზრი გამოიტანე რასაც გიწერ და გამიგეთქო.მაგრად მეზარება უზრო თემაზე კამათი.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

55

19 აპრილი 2022 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
)ეხა არ თქვა ანი ბარსაოოო

)))))) ბო))ვიყო პირადში დედას აგინებს ხალხს ,არვიცი გოგოა თუ ბიჭი ,მარა ფაქტია აკეთებს მაგას.

არვიცი ჩემთვის არასდროს მოუწერია..)) მართობს ჯიგარიაა))არაფერი დაუშავებია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

19 აპრილი 2022 15:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ისე ბალი ბაზარი არაა სუარესი "დაიცავით ცენზურა!"იი ფორვარდია მაგრამ ტიპი 4677788 წელია ლიგაზე გამოდის და 25 გოლი აქ გატანილი.აი რა ლოგიკაში ჯდება რომ ათი თავით სჯობს არ მესმის..ლიგაა თუ არაა მოთამაშის დონის შემფასებელი აბა კოლექტივობის პირველობააა ?,
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

57

19 აპრილი 2022 15:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ბალი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ისე ბალი ბაზარი არაა სუარესი "დაიცავით ცენზურა!"იი ფორვარდია მაგრამ ტიპი 4677788 წელია ლიგაზე გამოდის და 25 გოლი აქ გატანილი.აი რა ლოგიკაში ჯდება რომ ათი თავით სჯობს არ მესმის..ლიგაა თუ არაა მოთამაშის დონის შემფასებელი აბა კოლექტივობის პირველობააა ?,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

19 აპრილი 2022 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
აი რედონდო გინდ სტატისტიკებს რომ გადახედო იმაშიც უგებს wink
ზოგადი რო აიღო მერე ცალკეული სეზონებისას მოგიყვანენ
მერე მაგაშიც რომ ვერ დაიწერენ ქულებს მერე გადავლენ იმას სხვა როლი ქონდაო.
და მერე ბენზემას ზოგადი თამაშის თვითონ გადაადგილებებს ბოლო პასებს რო უხსენებ მერე ისევ სტატისტიკაზე გადაერთვებიან.
კაროჩე არ აქ ძმაო აზრი ვერ გავიგე რა უნდათ wink

ციტატა: RONALDINHO
)))))) ბო))ვიყო პირადში დედას აგინებს ხალხს ,არვიცი გოგოა თუ ბიჭი ,მარა ფაქტია აკეთებს მაგას.

აუ ეს ისაა შავი მალდინიო უმტიტიზე რო იძახდა ? wink

ციტატა: RONALDINHO
შენ დაწერე აზრის გამოტანა არ შეგიძლიაო ეგ სხვაა , თან გადახედე ნაწერებს და ვინ დაიწყო ვარაუდის დონეზე საუბარი მიხვდები ,არაფერი მაქვს შენი საწინააღმდეგო, უბრალოდ,ნუ ისვრი სიტყვებს ჩემთან მიმართებაში ,მეტი არაფერი მაქვს შენთვის სათქმელი.პირიქით ,დადებითად ვარ შენს მიმართ განწყობილი.

ბიჭო არასწორად გაიგე wink
ჩემ ნაწერს შენი ნაწერი რო დავურთე მაგას ვგულისხმობ რომ ვერ გამოგაქ ჩემი ნაწერიდან შენ კონკრეტულად აზრითქო ანუ ვერ ვუგებთ ამ საკითხში ერთმანეთსთქო.
შეურაწყოფა იქით არც არავის ვაყენებ უმიზეზოდ თუ აქით არ ჩამეჩხირნენ კაცო.
მითუმეტეს შენი საწინააღმდეგო არც არაფერი მაქვს.
კონკრეტული წინადადება გაიგე არასწორად ეგაა და ეგ.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

59

19 აპრილი 2022 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
)ეხა არ თქვა ანი ბარსაოოო

)))))) ბო))ვიყო პირადში დედას აგინებს ხალხს ,არვიცი გოგოა თუ ბიჭი ,მარა ფაქტია აკეთებს მაგას.

Mtynunis dedas moealersos yvela aq shemomsvleli rac piradshi aravistvis miginebia tumca shengan ragaa gasaiviri rac dawere ukve eg xar:)))))))))

60

19 აპრილი 2022 16:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ანი მე რატო მაიგნორებ სულ))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

61

19 აპრილი 2022 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
Tan bo*zi viyooo ramdeni doplomiani dzuknaa aqac:))))))))

62

19 აპრილი 2022 16:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ანი გამებუტა((((
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

63

19 აპრილი 2022 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
Me aq vinc micnobs kargad ician gineba ki ara sheuracyofa aravistvis mimiyenebia magram aseti dzuknebisgan ra unda gagikvirdes tavis pirit ambobs dzukna var0 :))))))) eseti araferi minaxia halaze:)))))

64

19 აპრილი 2022 16:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ის სადაა 300 3ვროებს რომ დებდა რეალის წაგებებზე თავი ხ
ო არ ჩამოიხრჩო ვალებით.რა ერქვა დამავიწყდა.გატუზო ხოოო
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

65

19 აპრილი 2022 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
არა ეს ის არაა wink
ის ცოტა დალაგებულად ლაპარაკობდა(ნუ დალაგებულად რა ამაზე უფრო დალაგებულად wink )
პროსტა ისიც მაგარ რაღაცეებს აძრობდა :D
აი დემბელე რო ახალი პელე იყო უმტიტი შავი მალდინი ტოტენჰემი ახალი ბარსელონა wink
ნეტა ეხლა ვის ქომაგობს ბარსელონას პსჟ-ს თუ სიტის wink
4 გუნდი ყავდა რა wink სიტი ბარსელონა ტოტენჰემი და არგენტინა
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

66

19 აპრილი 2022 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
Esetebs ki unda ekaifo aba seriozulad rato unda shexedo:)))))

67

19 აპრილი 2022 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
)))ტონკად მაგარს ეღადავება კულეებს შეგნებულად...რას ერჩით მაგარი ძმაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

68

19 აპრილი 2022 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Anireal9
Me aq vinc micnobs kargad ician gineba ki ara sheuracyofa aravistvis mimiyenebia magram aseti dzuknebisgan ra unda gagikvirdes tavis pirit ambobs dzukna var0 :))))))) eseti araferi minaxia halaze:)))))

მე მაინც არ ვიცოდე ვინც ხარ ))) wink
რაც გინდა წერე , არ ვღიზიანდები .

Dzuknebistvis ki vici vinc var aba shennairi me ar viqnebi mapatie:))))))

69

19 აპრილი 2022 16:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ბალი
არა ეს ის არაა wink
ის ცოტა დალაგებულად ლაპარაკობდა(ნუ დალაგებულად რა ამაზე უფრო დალაგებულად wink )
პროსტა ისიც მაგარ რაღაცეებს აძრობდა :D
აი დემბელე რო ახალი პელე იყო უმტიტი შავი მალდინი ტოტენჰემი ახალი ბარსელონა wink
ნეტა ეხლა ვის ქომაგობს ბარსელონას პსჟ-ს თუ სიტის wink
4 გუნდი ყავდა რა wink სიტი ბარსელონა ტოტენჰემი და არგენტინა

,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

70

19 აპრილი 2022 16:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Anireal9
Dzuknebistvis ki vici vinc var aba shennairi me ar viqnebi mapatie:))))))

wink ვინც გინდა ის იყავი , არ მკიდია?

Kide kargi agiare vinc xar:)))))))

71

19 აპრილი 2022 16:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ის სადაა 300 3ვროებს რომ დებდა რეალის წაგებებზე თავი ხ
ო არ ჩამოიხრჩო ვალებით.რა ერქვა დამავიწყდა.გატუზო ხოოო
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

72

19 აპრილი 2022 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას ქებიტ რონალდოს დაკნინება სწორი გგონათ

73

19 აპრილი 2022 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Anireal9
Kide kargi agiare vinc xar:)))))))

მე ვინც ვარ ,იცის იმ ხალხმა ვინც მიცნობს და შენ რას იფიქრებ ჩემზე ,გინდა ძაღლს მოუჯვია გზაში და გინდ გითქვია ))))

Moityue ukve rac dawere da tan daayole dzukna viyoo da visac elementaruli esmis ki ician ukve rac iqnebi da razec moityue magas zustad dzuknebi aketeben:)))))) mec zrdilobianad gageci pasuxi da xo ginda rom egre iyos rac gitxari?

74

19 აპრილი 2022 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Anireal9
Moityue ukve rac dawere da tan daayole dzukna viyoo da visac elementaruli esmis ki ician ukve rac iqnebi da razec moityue magas zustad dzuknebi aketeben:)))))) mec zrdilobianad gageci pasuxi da xo ginda rom egre iyos rac gitxari?

არც გაგცემ პასუხს აქ ))) თუ გინდა ნომერს მოგცემ პირადში და დამირეკე ,ისე კაცურად მირჩევ საქმეს , შეიძლება მისაღებზე დადგომაც მომთხოვო ლაივში .

Bo*zebs vin adzlevs shvili nomrebs:))))))))

75

19 აპრილი 2022 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 840
Dzuknur xodebs ki aketeb da kacurad rom gamce pasuxi ra dashavdeba magram gasagebia ukve rac xar shennairebi kacurad veravis gascemen pasuxs verc internetshi da verc mitumetes laivshi:)))))))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (266)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)