„რეალი“0-0„მილანი“

მადრიდელთა და მილანელთა დაპირისპირება ნულოვანი ფრით დასრულდა...

მატჩი:„რეალი“-„მილანი“
დრო: 20:30
სტადიონი: Wörthersee

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: ლუნინი, ნაჩო, ალაბა, ვასკესი, მარსელო, მოდრიჩი, ისკო, კაზემირო, როდრიგო, ბეილი, იოვიჩი

  • Hala
  • 8 აგვისტო 2021
  • 4 587
  • 61

1

8 აგვისტო 2021 11:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ვაფშე არმაქ ამ ბანძი კარლოს იმედი, ზიდანს რო გაუშვებ და ანჩელოტი მოგყავს ტიპი ბარსელონას ვერ უგებს

2

8 აგვისტო 2021 11:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სად ვუყუროთ თამაშს?

3

8 აგვისტო 2021 13:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
ეს ის ბანძი კარლო არაა ლადესიმა რო დადო?
-----------------------
Decimotercero

4

8 აგვისტო 2021 13:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANEE
ვაფშე არმაქ ამ ბანძი კარლოს იმედი, ზიდანს რო გაუშვებ და ანჩელოტი მოგყავს ტიპი ბარსელონას ვერ უგებს

მოკლედ რას არ გაიგებს კაცი )))) პაპა კარლო ლონდრეა და ზიზუ მეფე? )))))) ანჩელოტის აწყობილი რეალის გარდა სხვაგან სად აქვს ზიდანს წარმატებისთვის მიღწეული? ამჩელოტიმ გუნდი რომ ააწყო იმ გუნდს ზიდანმა 5წლის მანძილზე რამე შემატა? აწყობილი გუნდი ჩაიაბარა და ბოლოს დაქუცმაცებული ერთმანეთზე გადამტერებული სასტავი და გაქცეული ხალხი შერჩა რეალს..... დატრამვა ხალხი რომლებიც დღემდე მკურნალობენ... მენდი რამოსი და კარვახალი თუმზად არ იყვნენ რას აყენებდა სასტავში ან აზარს?? ის დრო აღარ არის ცალფეხა აზარი ორფეხა ბილბაოელს რო ჯობდა... ჩელსმა არ ამოასუნთქა მანდ უფრო აშკარად გამოჩნდა რა ცუდი ფიზიკური მომზადება ქონია გუნდს გავლილი.. მთელი სეზონი მდაბიო ტემპი საქართველოს ჩემპიონატში რო თამაშობენ ზუსტად ისეთი ტემპი.. ერთფეროვანი სტილი გაიქეცი და ბენზემას ჩაუწოდე თითქოს ბენზემა თავზე ისეთი მოთამაშე მყოლოდა მიმიქარავს დროგბა და ლევანდოვსკი ))) ამჩელოტის თუ დაუჯერებს პერესი ისევ მოხოდავს გუნდს..

5

8 აგვისტო 2021 14:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: Romageorgia
ანჩელოტის აწყობილი რეალის გარდა სხვაგან სად აქვს ზიდანს წარმატებისთვის მიღწეული?

lol lol lol lol lol lol lol
ციტატა: Romageorgia
ამჩელოტიმ გუნდი რომ ააწყო იმ გუნდს ზიდანმა 5წლის მანძილზე რამე შემატა?

lol lol lol lol
ციტატა: Romageorgia
აწყობილი გუნდი ჩაიაბარა

lol lol lol აწყობილი გუნდიო ბიჭოოო დდდდ ამაზე გავიგუდე დდდდდდდდდდდდ ვააახ ბენიტეზის რეალი ჩაიბარა რომ არიცი ერთ დროს ბენიტეზი წვრთნიდა რეალს და მერე ზიზუმ ჩაიბარა დდდ გეუბნები ხო არიცი დდდდდდდდდ რო არიცი დამიჯერე დდდდდდდდ ვაახ აწყობილი გუნდიო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ lol lol lol
ციტატა: Romageorgia
თითქოს ბენზემა თავზე ისეთი მოთამაშე მყოლოდა მიმიქარავს დროგბა და ლევანდოვსკი )

ვაააააააააააახ დდდდდდდდ ბენზემა თავზე როგორ თამაშობს თუ იცოდე მე ვიყო ბარსელონა დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

აუუუ მესირა დღეში ჩააგდო სლე გუნდმა ტიპი ტირის და რეალი არ აფასბეს ლეგენდებსო სყლვთ იძახის პიკე უნდა ურტყა თავში მასეთს

#18 დღეს, 14:101
41 წლის რო წასულიყო და კარიერა დაემთავრებინა მაინც იტირებდა არ უნდა დრამატიზება :დ სლექალა ანი ბარსა თავის სტიქიაშია დდდდდდდდდდდდდდ

6

8 აგვისტო 2021 14:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
კარლო რეალის მწვრთნელი რომ იყო.იაზიდ ზიდანი კარლოს ასისტენტი იყო.და ბენიტესი თითქოს რამდენიმე სეზონი იყო გუნდში და აწყობილი გუნდი დაშალა.ბენიტო 7 თვე იყო რეალში იმის მერე ზიდანი ჩადგა მწვრთნელად.ბენიტესი კი არა გინდ თემო ქეცბაია ყოფილიყო.ზიდანი ავტორიტეტია.რაც 7 თვე ბენიტესმა აფუჭა ზიდანმა ყველაფერი თავის ადგილას დააბრუნა რაც კარლომ დატოვა.ზიდანი ძლიერი რომ ყოფილიყო რონის წასვლის მერე არ გაიქცეოდა.პერესმა არ მიყიდაო მოთამაშეები.
-----------------------
Decimotercero

7

8 აგვისტო 2021 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
აუუ მესიი, შემეცოდა ძაან როგორ ტირის, ტიპი გააგდეს რაა, მართლა მაგრად გამიტყდა მესის წასვლა.
-----------------------
HALA MADRID!

8

8 აგვისტო 2021 14:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
რატო გაიქცა ზიდანი?რონის წასვლის მერე არანაირი იდეა არ ჰქონდა თუ როგორ ეთამაშებინა გუნდს.ზიდანის რეალი ისე თამაშობდა აი ახალი პაკალენიას რომ ეყურებინა სურვილი არ გაუჩნდებოდა ამ გუნდის ქომაგობის.სუფთა სვარკა სხვა არაფერი.დაჟე ავტობუსი ატლეტიკო უფრო შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი.ეს ერთ ფეროვნება ყელში იყო ამოსული.მწვრთნელი ისაა რომელიც მცირე რესურსითაც შეუძლია შედეგის დადება.
-----------------------
Decimotercero

9

8 აგვისტო 2021 14:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: Sani_Real
რატო გაიქცა ზიდანი?რონის წასვლის მერე არანაირი იდეა არ ჰქონდა თუ როგორ ეთამაშებინა გუნდს.ზიდანის რეალი ისე თამაშობდა აი ახალი პაკალენიას რომ ეყურებინა სურვილი არ გაუჩნდებოდა ამ გუნდის ქომაგობის.სუფთა სვარკა სხვა არაფერი.დაჟე ავტობუსი ატლეტიკო უფრო შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი.ეს ერთ ფეროვნება ყელში იყო ამოსული.მწვრთნელი ისაა რომელიც მცირე რესურსითაც შეუძლია შედეგის დადება.

რაა გაახურე ამ იაზიდ ზიდანით არ გევასება კი გავიგე. ბენიტეზის ღირსები ხართ. გაიქცაო გაიქცაო ჯერ ერთი ზიდანირამოსის წსვლის გამო წავიდა, რომ არიცი. და ახლა ნახავ ყლინიციუსებით კარლო ეასიზამს

10

8 აგვისტო 2021 14:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
აუუ მესიი, შემეცოდა ძაან როგორ ტირის, ტიპი გააგდეს რაა, მართლა მაგრად გამიტყდა მესის წასვლა.

ნუ გეცოდება ძმა.ნეტა ყოველი ჩვენთაგანი მაგის დღეში ვიყოთ და იმის ნახევარი მაინც ვნახოთ რაც მესსიმ ნახა.ეს ადრე თუ გვიან მოხდებოდა.დიდი დარტყმაა ლალიგისთვის ბარსასთვის და რეალიათვისაც.ძლიერ ბარსასთან მინდა კონკურენცია და არა დაფარჩაკებულ გაყადაკებულ ბარსასთან.რეალის მთავარი კონკურენტი რომ დასუსტეს.ლიგა 1 უფრო სანახაობრივი იქნება ვიდრე ლალიგა.ეს არავის გვაწყობს
-----------------------
Decimotercero

11

8 აგვისტო 2021 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
რა სლეობა სასტავით ლალიგა დადო ზიზუმ მაგას ჩემს სირს იზამდა ეს მაკარონიჭამია იტალიელი, მაგას ვერ ხედავენ ამათ ბენიტეზის რეალი უნდა აყურებიო 50 წელი ღირსი არიან. დანახვა უნდა ყველაფერს, ზიდანის გაკეთებულს ვერ დასუნავს კარლო და ვერავინ. მეორე წელს გადაწვა შემადგენლობა გრანადას 12483-0 უგებ და არავის ცვლი რამხელა უპირატესობა დაკარგა ლალიგაში მაქ სირმა თან რა სასტავი ყავდა, ბარსელონა სულ ხმარობდა იქით. კაროჩე რა

12

8 აგვისტო 2021 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Sani_Real
რატო გაიქცა ზიდანი?რონის წასვლის მერე არანაირი იდეა არ ჰქონდა თუ როგორ ეთამაშებინა გუნდს.ზიდანის რეალი ისე თამაშობდა აი ახალი პაკალენიას რომ ეყურებინა სურვილი არ გაუჩნდებოდა ამ გუნდის ქომაგობის.სუფთა სვარკა სხვა არაფერი.დაჟე ავტობუსი ატლეტიკო უფრო შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი.ეს ერთ ფეროვნება ყელში იყო ამოსული.მწვრთნელი ისაა რომელიც მცირე რესურსითაც შეუძლია შედეგის დადება.

რაა გაახურე ამ იაზიდ ზიდანით არ გევასება კი გავიგე. ბენიტეზის ღირსები ხართ. გაიქცაო გაიქცაო ჯერ ერთი ზიდანირამოსის წსვლის გამო წავიდა, რომ არიცი. და ახლა ნახავ ყლინიციუსებით კარლო ეასიზამს

გაახურე და მსგავსი სიტყვები არ გვინდა ოქ? არ გირჩევ ბრატ.რა რამოსის წასვლის მერე რეებს იგონებ.პირველად რო წავიდა რონის მერე მაგაზე ვამბობ.თუნდაც რამოსის გამო რომ წასულიყო ეს მაგისი აპრავდანიაა?როგორც პიროვნება მაგარი კაცია ზიდანი.მატერაცის რომ დედა მოუტ...ა .მაგის მერე უფრო დავაფასე.ასეთი საქციელით ყველას დაანახა რომ ოჯახი ყველაზე და ყველაფერზე მაღლა დგას.აი როგორც მწვრთნელი ის უნდა წასულიყო.მე რეალის ლამაზი თამაშის ყურება მომენატრა უბრალოდ.მეტი კი არაფერი.
-----------------------
Decimotercero

13

8 აგვისტო 2021 15:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: Sani_Real
.მე რეალის ლამაზი თამაშის ყურება მომენატრა უბრალოდ.მეტი კი არაფერი.

ძმაოო იმაზე თუ გიფიქრია დებილი ყლინიციუსით, მძორი აზარით, არც უტამაშია რეალში რაც მოეთრია, ჟრვინტლი როდრიგოთი, ნული ასენსიოთი, მთელი სეზონი უკარვახალოდ, ურამოსოდ ზიდანს კიარა მამა ზეციერს გაუჭირდება კაი თამაში? ერთი ბენზო ყავდა ხეირიანი, ზიზუს. და მიუხედავათ ამისა ლალიგა დადო წინა წელს. და სხვათაშორის როცა სასტავი ყავდა ზიზუს 3 წელში ლამაზი თამაშით დედა მოუკითხა მსოფლიოს გრანდებს, ეს უნდა გახსოვდეს ეს არის მთავარი. კაცს ნორმალური გამტანი არ ყავდა და შემტევი, და ერთი წესიერი ტრანსფერი არ გაუკეეს

პს არაფერს ვიგონებ, რამოსი თუ წავა წავალო ზიზუმ თქვა, კაცს ყველა ლიდერი გამოაცალა პერესმა, ასე იყო რონიზეც. აბა ყლინიციუსით გინდა ჰაეროვანი თამაში დაედო ზიდანს. ოკ მაშინ ნახავ წელს კარლოს. მაგის სტილი წავიდა, მაგი მოურინიო მოკვდა მაგათი ფეხბურტი

14

8 აგვისტო 2021 15:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 873
ყველაფერს ტებასს და ლა ლიგის რეგულალიზაციებს აბრალებენ და ლაპორტას მთავარი დანაპირები აღარ ახსოვთ პრეზიდენტი რომ გახდა, პირველი ის თქვა მესის შევინარჩუნებო. რო მოყარა მემპისები და აგუეროები , მესის ხელფასის გადახდის ტ.რაკი თუ არ ქონდა რაღა შაშაკოლად უნდოდა ისინი. ან გაეშვა უნიჭო დემბელე და კოუტინიო და შეენარჩუნებინათ როგორმე ეს კაცი. ლაპორტას ბრალია ყველაფერი ტოჩკა. შეეშვით ლა ლიგასაც და ტებასსაც. რომ მოენდომებინა მოიფიქრებდა რამეს, მაგრამ არც უფიქრია, პირდაპირ გაუშვა!

15

8 აგვისტო 2021 15:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: murtoreali777
ყველაფერს ტებასს და ლა ლიგის რეგულალიზაციებს აბრალებენ და ლაპორტას მთავარი დანაპირები აღარ ახსოვთ პრეზიდენტი რომ გახდა, პირველი ის თქვა მესის შევინარჩუნებო. რო მოყარა მემპისები და აგუეროები , მესის ხელფასის გადახდის ტ.რაკი თუ არ ქონდა რაღა შაშაკოლად უნდოდა ისინი. ან გაეშვა უნიჭო დემბელე და კოუტინიო და შეენარჩუნებინათ როგორმე ეს კაცი. ლაპორტას ბრალია ყველაფერი ტოჩკა. შეეშვით ლა ლიგასაც და ტებასსაც. რომ მოენდომებინა მოიფიქრებდა რამეს, მაგრამ არც უფიქრია, პირდაპირ გაუშვა!

გახსოვს იიი ლაპოლტა მოვიდა პელეშ დაგელქაა დდდდდდდდდდდდდდდდ სირები ლაპორტა პერესის ბულკი იქნება მუდამ. როჟამ მესი გააგდო, ლაპლოტაო ბიწო. ეს სირი გუნდი რეალის ლეგენდებზე რომ იტყვის რამეს მისი ფანი

16

8 აგვისტო 2021 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
ყველაზე სასაცილო რა იქნება იცით? მბაპე რო ვიყიდოთ წელს და პსჟ გახდეს ჩემპიონთა ლიგის ჩემპიონი.ტიპი შოქში იქნება
-----------------------
Decimotercero

17

8 აგვისტო 2021 18:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Romageorgia
ციტატა: ZIDANEE
ვაფშე არმაქ ამ ბანძი კარლოს იმედი, ზიდანს რო გაუშვებ და ანჩელოტი მოგყავს ტიპი ბარსელონას ვერ უგებს

მოკლედ რას არ გაიგებს კაცი )))) პაპა კარლო ლონდრეა და ზიზუ მეფე? )))))) ანჩელოტის აწყობილი რეალის გარდა სხვაგან სად აქვს ზიდანს წარმატებისთვის მიღწეული? ამჩელოტიმ გუნდი რომ ააწყო იმ გუნდს ზიდანმა 5წლის მანძილზე რამე შემატა? აწყობილი გუნდი ჩაიაბარა და ბოლოს დაქუცმაცებული ერთმანეთზე გადამტერებული სასტავი და გაქცეული ხალხი შერჩა რეალს..... დატრამვა ხალხი რომლებიც დღემდე მკურნალობენ... მენდი რამოსი და კარვახალი თუმზად არ იყვნენ რას აყენებდა სასტავში ან აზარს?? ის დრო აღარ არის ცალფეხა აზარი ორფეხა ბილბაოელს რო ჯობდა... ჩელსმა არ ამოასუნთქა მანდ უფრო აშკარად გამოჩნდა რა ცუდი ფიზიკური მომზადება ქონია გუნდს გავლილი.. მთელი სეზონი მდაბიო ტემპი საქართველოს ჩემპიონატში რო თამაშობენ ზუსტად ისეთი ტემპი.. ერთფეროვანი სტილი გაიქეცი და ბენზემას ჩაუწოდე თითქოს ბენზემა თავზე ისეთი მოთამაშე მყოლოდა მიმიქარავს დროგბა და ლევანდოვსკი ))) ამჩელოტის თუ დაუჯერებს პერესი ისევ მოხოდავს გუნდს..

ანჩელოტის აწყობილი გუნდი ატ ჩაბარებია.ბევრ პოზიციაზე რეორგანიზაცია გაააკეთა ზიდანმა და ბევრწილად შედეგიც გამოიღო..კაზემიროს დაწინაურება და კროოსის აწევაა საკვანძო გადაწყვეტილება იყო.ანჩელოტის დროს ხამესის გამო კროოსი საყრდენზე დარბოდა.როცა ცვლილებებს აკეთებ მენეჯმენტში მწვრთნელის კონკრეტული ხედვააა და არა ვიღაცის მემკვიდრეობის გაგრძელება....ბევრი ისეთი ფეხბურთელი დააწინაურა საერთოდ სნჩელოტის რეალში არც უთამაშიათ.

ციტატა: Sani_Real
კარლო რეალის მწვრთნელი რომ იყო.იაზიდ ზიდანი კარლოს ასისტენტი იყო.და ბენიტესი თითქოს რამდენიმე სეზონი იყო გუნდში და აწყობილი გუნდი დაშალა.ბენიტო 7 თვე იყო რეალში იმის მერე ზიდანი ჩადგა მწვრთნელად.ბენიტესი კი არა გინდ თემო ქეცბაია ყოფილიყო.ზიდანი ავტორიტეტია.რაც 7 თვე ბენიტესმა აფუჭა ზიდანმა ყველაფერი თავის ადგილას დააბრუნა რაც კარლომ დატოვა.ზიდანი ძლიერი რომ ყოფილიყო რონის წასვლის მერე არ გაიქცეოდა.პერესმა არ მიყიდაო მოთამაშეები.

იაზიდ ზიდანმა 3 წელში 3 ლიგა დადო.იგივე შემადგენლობა ყავდა სხვებსაც და იმის ნახევარი არ გაუკეთებიათ..ძაან ტეხავს რრალის ქომაგებისგან ესეთი ტონი ზიდანის მიმართ.

ციტატა: Sani_Real
რატო გაიქცა ზიდანი?რონის წასვლის მერე არანაირი იდეა არ ჰქონდა თუ როგორ ეთამაშებინა გუნდს.ზიდანის რეალი ისე თამაშობდა აი ახალი პაკალენიას რომ ეყურებინა სურვილი არ გაუჩნდებოდა ამ გუნდის ქომაგობის.სუფთა სვარკა სხვა არაფერი.დაჟე ავტობუსი ატლეტიკო უფრო შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი.ეს ერთ ფეროვნება ყელში იყო ამოსული.მწვრთნელი ისაა რომელიც მცირე რესურსითაც შეუძლია შედეგის დადება.

მცირე ტესურსით დიდი მიზნებისთვის ვის უბრძოლია სტაბილურად?ეხა არ მითხრა პორტოები და ლესტერები.ეგ საუკუნეში ერთხელ ან ორჯერ ხდება.ყოველ წელს მაღალი მიზნები რომ გინდა ბრუციანი ვინიციუსი არ უნდა გყავდეს.საერთოდ ვერ აცნობიერებთ მაშტაბსს.

ციტატა: ZIDANEE
რა სლეობა სასტავით ლალიგა დადო ზიზუმ მაგას ჩემს სირს იზამდა ეს მაკარონიჭამია იტალიელი, მაგას ვერ ხედავენ ამათ ბენიტეზის რეალი უნდა აყურებიო 50 წელი ღირსი არიან. დანახვა უნდა ყველაფერს, ზიდანის გაკეთებულს ვერ დასუნავს კარლო და ვერავინ. მეორე წელს გადაწვა შემადგენლობა გრანადას 12483-0 უგებ და არავის ცვლი რამხელა უპირატესობა დაკარგა ლალიგაში მაქ სირმა თან რა სასტავი ყავდა, ბარსელონა სულ ხმარობდა იქით. კაროჩე რა

ზიდანზე არასდროს დამმცდება ცუდი..იდეალური არაა შეცდომებიც მოსვლია მაგრამ გაკეთებული გაცილებით მეტი აქვს ვიდრე გაფუჭებული და სამწუხაროდ იმ გაფიჭებულზე უფრო ხდება აპელირებაა ვეჩნად...მე საერთოდ მგონია ბენზემას ჰეითერები უფრო აკნინებენ ზიდანის მიღწევებს და შესაძლებლობებს...მე იმ ფეხბურთის დედა ვატირე ვინიციუსით ლიგის მოგება შესაძლებელი იყოს.ტიპი კარში ვერ უმიზნებს .ესეთი ლუზერებით გადატენილ გუნდში მაინც მაქსიმუმი გააკეთა.ესე. მგონია ეს ხალხი პარარელურ სამყაროში ცხოვრობს სადაც ვინიციუსი და ასენსიო ტრაკზარი დაფრინავდნენ.ჩვენ ეტყობა არვიცით.

და ყველაზე ტრაგიკული ამ ისტორიაში ისააა არავინ სსუბრობს ამ ჯართების შემცვლელებზე.მბაპეზე მეტად ჰალანდი უნდათ გაიგე ბენზენაში ხედსვენ პრობლემას და არა ვინიციუსში.მაგ ბრუციანის პოზიციააა მბაპეე ამიტომ არ უნდათ......არადა ბენზემას და კაზემიროს პოზიციიის გარდა ყველა პოზიცია გასაძლიერებია მე თუ მკითხავთ..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

8 აგვისტო 2021 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Romageorgia
ციტატა: ZIDANEE
ვაფშე არმაქ ამ ბანძი კარლოს იმედი, ზიდანს რო გაუშვებ და ანჩელოტი მოგყავს ტიპი ბარსელონას ვერ უგებს

მოკლედ რას არ გაიგებს კაცი )))) პაპა კარლო ლონდრეა და ზიზუ მეფე? )))))) ანჩელოტის აწყობილი რეალის გარდა სხვაგან სად აქვს ზიდანს წარმატებისთვის მიღწეული? ამჩელოტიმ გუნდი რომ ააწყო იმ გუნდს ზიდანმა 5წლის მანძილზე რამე შემატა? აწყობილი გუნდი ჩაიაბარა და ბოლოს დაქუცმაცებული ერთმანეთზე გადამტერებული სასტავი და გაქცეული ხალხი შერჩა რეალს..... დატრამვა ხალხი რომლებიც დღემდე მკურნალობენ... მენდი რამოსი და კარვახალი თუმზად არ იყვნენ რას აყენებდა სასტავში ან აზარს?? ის დრო აღარ არის ცალფეხა აზარი ორფეხა ბილბაოელს რო ჯობდა... ჩელსმა არ ამოასუნთქა მანდ უფრო აშკარად გამოჩნდა რა ცუდი ფიზიკური მომზადება ქონია გუნდს გავლილი.. მთელი სეზონი მდაბიო ტემპი საქართველოს ჩემპიონატში რო თამაშობენ ზუსტად ისეთი ტემპი.. ერთფეროვანი სტილი გაიქეცი და ბენზემას ჩაუწოდე თითქოს ბენზემა თავზე ისეთი მოთამაშე მყოლოდა მიმიქარავს დროგბა და ლევანდოვსკი ))) ამჩელოტის თუ დაუჯერებს პერესი ისევ მოხოდავს გუნდს..

ანჩელოტის აწყობილი გუნდი ატ ჩაბარებია.ბევრ პოზიციაზე რეორგანიზაცია გაააკეთა ზიდანმა და ბევრწილად შედეგიც გამოიღო..კაზემიროს დაწინაურება და კროოსის აწევაა საკვანძო გადაწყვეტილება იყო.ანჩელოტის დროს ხამესის გამო კროოსი საყრდენზე დარბოდა.როცა ცვლილებებს აკეთებ მენეჯმენტში მწვრთნელის კონკრეტული ხედვააა და არა ვიღაცის მემკვიდრეობის გაგრძელება....ბევრი ისეთი ფეხბურთელი დააწინაურა საერთოდ სნჩელოტის რეალში არც უთამაშიათ.

ციტატა: Sani_Real
კარლო რეალის მწვრთნელი რომ იყო.იაზიდ ზიდანი კარლოს ასისტენტი იყო.და ბენიტესი თითქოს რამდენიმე სეზონი იყო გუნდში და აწყობილი გუნდი დაშალა.ბენიტო 7 თვე იყო რეალში იმის მერე ზიდანი ჩადგა მწვრთნელად.ბენიტესი კი არა გინდ თემო ქეცბაია ყოფილიყო.ზიდანი ავტორიტეტია.რაც 7 თვე ბენიტესმა აფუჭა ზიდანმა ყველაფერი თავის ადგილას დააბრუნა რაც კარლომ დატოვა.ზიდანი ძლიერი რომ ყოფილიყო რონის წასვლის მერე არ გაიქცეოდა.პერესმა არ მიყიდაო მოთამაშეები.

იაზიდ ზიდანმა 3 წელში 3 ლიგა დადო.იგივე შემადგენლობა ყავდა სხვებსაც და იმის ნახევარი არ გაუკეთებიათ..ძაან ტეხავს რრალის ქომაგებისგან ესეთი ტონი ზიდანის მიმართ.

ციტატა: Sani_Real
რატო გაიქცა ზიდანი?რონის წასვლის მერე არანაირი იდეა არ ჰქონდა თუ როგორ ეთამაშებინა გუნდს.ზიდანის რეალი ისე თამაშობდა აი ახალი პაკალენიას რომ ეყურებინა სურვილი არ გაუჩნდებოდა ამ გუნდის ქომაგობის.სუფთა სვარკა სხვა არაფერი.დაჟე ავტობუსი ატლეტიკო უფრო შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი.ეს ერთ ფეროვნება ყელში იყო ამოსული.მწვრთნელი ისაა რომელიც მცირე რესურსითაც შეუძლია შედეგის დადება.

მცირე ტესურსით დიდი მიზნებისთვის ვის უბრძოლია სტაბილურად?ეხა არ მითხრა პორტოები და ლესტერები.ეგ საუკუნეში ერთხელ ან ორჯერ ხდება.ყოველ წელს მაღალი მიზნები რომ გინდა ბრუციანი ვინიციუსი არ უნდა გყავდეს.საერთოდ ვერ აცნობიერებთ მაშტაბსს.

ციტატა: ZIDANEE
რა სლეობა სასტავით ლალიგა დადო ზიზუმ მაგას ჩემს სირს იზამდა ეს მაკარონიჭამია იტალიელი, მაგას ვერ ხედავენ ამათ ბენიტეზის რეალი უნდა აყურებიო 50 წელი ღირსი არიან. დანახვა უნდა ყველაფერს, ზიდანის გაკეთებულს ვერ დასუნავს კარლო და ვერავინ. მეორე წელს გადაწვა შემადგენლობა გრანადას 12483-0 უგებ და არავის ცვლი რამხელა უპირატესობა დაკარგა ლალიგაში მაქ სირმა თან რა სასტავი ყავდა, ბარსელონა სულ ხმარობდა იქით. კაროჩე რა

ზიდანზე არასდროს დამმცდება ცუდი..იდეალური არაა შეცდომებიც მოსვლია მაგრამ გაკეთებული გაცილებით მეტი აქვს ვიდრე გაფუჭებული და სამწუხაროდ იმ გაფიჭებულზე უფრო ხდება აპელირებაა ვეჩნად...მე საერთოდ მგონია ბენზემას ჰეითერები უფრო აკნინებენ ზიდანის მიღწევებს და შესაძლებლობებს...მე იმ ფეხბურთის დედა ვატირე ვინიციუსით ლიგის მოგება შესაძლებელი იყოს.ტიპი კარში ვერ უმიზნებს .ესეთი ლუზერებით გადატენილ გუნდში მაინც მაქსიმუმი გააკეთა.ესე. მგონია ეს ხალხი პარარელურ სამყაროში ცხოვრობს სადაც ვინიციუსი და ასენსიო ტრაკზარი დაფრინავდნენ.ჩვენ ეტყობა არვიცით.

და ყველაზე ტრაგიკული ამ ისტორიაში ისააა არავინ სსუბრობს ამ ჯართების შემცვლელებზე.მბაპეზე მეტად ჰალანდი უნდათ გაიგე ბენზენაში ხედსვენ პრობლემას და არა ვინიციუსში.მაგ ბრუციანის პოზიციააა მბაპეე ამიტომ არ უნდათ......არადა ბენზემას და კაზემიროს პოზიციიის გარდა ყველა პოზიცია გასაძლიერებია მე თუ მკითხავთ..

34წლის კაცზე რო იძახი მაგის პოზიციას გაძლიერება არ ჭირდებაო აბა რაღაზე უნდა გეკამათო? კაზე პატარა იყო რო იყიდეს და დრო ჭირდებოდა რომ მოხოდილიყო ამიტომაც გაანათხოვრეს ისევე როგორც კარვახალის შემთხვევაში.. აზარს რომ აძაგებ წლები ჩახვეული ქონდა ზიდანს აზარი პოგბას დათრევა.. ჰოლანდს კიდევ რაც შეეხება მიდი ბენზემა გადაიყვანე დორტმუნდში და რას გააკეთებს ნახავ... მთელი მადრიდი მაგაზე თამაშობს და ეგ თუარა მე ხოარ გავიტან აქედან გოლს? )) ბენზემას არც დაესიზმრება ის კარიერა რაც ჰალანდს ელოდება წინ. ლევანას დროგბას სუარესის კეინის შემხედვარე კაცი ბენზემას რო გააღმერთებ კაი რა ძმურად ))

რატო დარჩა სკამის გარეშე იცი? თვითონ გაყარა სასტავი არავის არ ათამაშებდა და გიჟები ხოარიყვნენ სკამი ეხეხათ? წინა წელსაც ფეხბურთელებმა უთხრეს შეეშვი ამ როტაციებსო ))

19

8 აგვისტო 2021 19:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
ზიდანზე დაჯმა რეალის ბალეშიკიდან ცოტა ტეხავს რბილად რო ვთქვათ.) პეპის საოცნებო ბარსამ ვერ შეძლო ის რაც ზზ რეალმა.შეიძლება ესთეტიურად ყოველთვის სპექტაკლები ვერ დაედგა,მაგრამ საუკეთესო ქირურგივით ურტყავდა მოწინააღმდეგეს ბალნოი ტოჩკებში. რეალის (და არა მარტო) ისტორიაში საუკეთესო ნახ დაცვის დაყენებაც ზზ დამსახურებაა.რა თქმა უნდა მინუსებიც ბევრი,მაგრამ იმის ფონზე რა პლიუსებიც ქონდა მინუსებზე საუბარი არც ღირს

20

8 აგვისტო 2021 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Romageorgia
ციტატა: ZIDANEE
ვაფშე არმაქ ამ ბანძი კარლოს იმედი, ზიდანს რო გაუშვებ და ანჩელოტი მოგყავს ტიპი ბარსელონას ვერ უგებს

მოკლედ რას არ გაიგებს კაცი )))) პაპა კარლო ლონდრეა და ზიზუ მეფე? )))))) ანჩელოტის აწყობილი რეალის გარდა სხვაგან სად აქვს ზიდანს წარმატებისთვის მიღწეული? ამჩელოტიმ გუნდი რომ ააწყო იმ გუნდს ზიდანმა 5წლის მანძილზე რამე შემატა? აწყობილი გუნდი ჩაიაბარა და ბოლოს დაქუცმაცებული ერთმანეთზე გადამტერებული სასტავი და გაქცეული ხალხი შერჩა რეალს..... დატრამვა ხალხი რომლებიც დღემდე მკურნალობენ... მენდი რამოსი და კარვახალი თუმზად არ იყვნენ რას აყენებდა სასტავში ან აზარს?? ის დრო აღარ არის ცალფეხა აზარი ორფეხა ბილბაოელს რო ჯობდა... ჩელსმა არ ამოასუნთქა მანდ უფრო აშკარად გამოჩნდა რა ცუდი ფიზიკური მომზადება ქონია გუნდს გავლილი.. მთელი სეზონი მდაბიო ტემპი საქართველოს ჩემპიონატში რო თამაშობენ ზუსტად ისეთი ტემპი.. ერთფეროვანი სტილი გაიქეცი და ბენზემას ჩაუწოდე თითქოს ბენზემა თავზე ისეთი მოთამაშე მყოლოდა მიმიქარავს დროგბა და ლევანდოვსკი ))) ამჩელოტის თუ დაუჯერებს პერესი ისევ მოხოდავს გუნდს..

ანჩელოტის აწყობილი გუნდი ატ ჩაბარებია.ბევრ პოზიციაზე რეორგანიზაცია გაააკეთა ზიდანმა და ბევრწილად შედეგიც გამოიღო..კაზემიროს დაწინაურება და კროოსის აწევაა საკვანძო გადაწყვეტილება იყო.ანჩელოტის დროს ხამესის გამო კროოსი საყრდენზე დარბოდა.როცა ცვლილებებს აკეთებ მენეჯმენტში მწვრთნელის კონკრეტული ხედვააა და არა ვიღაცის მემკვიდრეობის გაგრძელება....ბევრი ისეთი ფეხბურთელი დააწინაურა საერთოდ სნჩელოტის რეალში არც უთამაშიათ.

ციტატა: Sani_Real
კარლო რეალის მწვრთნელი რომ იყო.იაზიდ ზიდანი კარლოს ასისტენტი იყო.და ბენიტესი თითქოს რამდენიმე სეზონი იყო გუნდში და აწყობილი გუნდი დაშალა.ბენიტო 7 თვე იყო რეალში იმის მერე ზიდანი ჩადგა მწვრთნელად.ბენიტესი კი არა გინდ თემო ქეცბაია ყოფილიყო.ზიდანი ავტორიტეტია.რაც 7 თვე ბენიტესმა აფუჭა ზიდანმა ყველაფერი თავის ადგილას დააბრუნა რაც კარლომ დატოვა.ზიდანი ძლიერი რომ ყოფილიყო რონის წასვლის მერე არ გაიქცეოდა.პერესმა არ მიყიდაო მოთამაშეები.

იაზიდ ზიდანმა 3 წელში 3 ლიგა დადო.იგივე შემადგენლობა ყავდა სხვებსაც და იმის ნახევარი არ გაუკეთებიათ..ძაან ტეხავს რრალის ქომაგებისგან ესეთი ტონი ზიდანის მიმართ.

ციტატა: Sani_Real
რატო გაიქცა ზიდანი?რონის წასვლის მერე არანაირი იდეა არ ჰქონდა თუ როგორ ეთამაშებინა გუნდს.ზიდანის რეალი ისე თამაშობდა აი ახალი პაკალენიას რომ ეყურებინა სურვილი არ გაუჩნდებოდა ამ გუნდის ქომაგობის.სუფთა სვარკა სხვა არაფერი.დაჟე ავტობუსი ატლეტიკო უფრო შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა ვიდრე რეალი.ეს ერთ ფეროვნება ყელში იყო ამოსული.მწვრთნელი ისაა რომელიც მცირე რესურსითაც შეუძლია შედეგის დადება.

მცირე ტესურსით დიდი მიზნებისთვის ვის უბრძოლია სტაბილურად?ეხა არ მითხრა პორტოები და ლესტერები.ეგ საუკუნეში ერთხელ ან ორჯერ ხდება.ყოველ წელს მაღალი მიზნები რომ გინდა ბრუციანი ვინიციუსი არ უნდა გყავდეს.საერთოდ ვერ აცნობიერებთ მაშტაბსს.

ციტატა: ZIDANEE
რა სლეობა სასტავით ლალიგა დადო ზიზუმ მაგას ჩემს სირს იზამდა ეს მაკარონიჭამია იტალიელი, მაგას ვერ ხედავენ ამათ ბენიტეზის რეალი უნდა აყურებიო 50 წელი ღირსი არიან. დანახვა უნდა ყველაფერს, ზიდანის გაკეთებულს ვერ დასუნავს კარლო და ვერავინ. მეორე წელს გადაწვა შემადგენლობა გრანადას 12483-0 უგებ და არავის ცვლი რამხელა უპირატესობა დაკარგა ლალიგაში მაქ სირმა თან რა სასტავი ყავდა, ბარსელონა სულ ხმარობდა იქით. კაროჩე რა

ზიდანზე არასდროს დამმცდება ცუდი..იდეალური არაა შეცდომებიც მოსვლია მაგრამ გაკეთებული გაცილებით მეტი აქვს ვიდრე გაფუჭებული და სამწუხაროდ იმ გაფიჭებულზე უფრო ხდება აპელირებაა ვეჩნად...მე საერთოდ მგონია ბენზემას ჰეითერები უფრო აკნინებენ ზიდანის მიღწევებს და შესაძლებლობებს...მე იმ ფეხბურთის დედა ვატირე ვინიციუსით ლიგის მოგება შესაძლებელი იყოს.ტიპი კარში ვერ უმიზნებს .ესეთი ლუზერებით გადატენილ გუნდში მაინც მაქსიმუმი გააკეთა.ესე. მგონია ეს ხალხი პარარელურ სამყაროში ცხოვრობს სადაც ვინიციუსი და ასენსიო ტრაკზარი დაფრინავდნენ.ჩვენ ეტყობა არვიცით.

და ყველაზე ტრაგიკული ამ ისტორიაში ისააა არავინ სსუბრობს ამ ჯართების შემცვლელებზე.მბაპეზე მეტად ჰალანდი უნდათ გაიგე ბენზენაში ხედსვენ პრობლემას და არა ვინიციუსში.მაგ ბრუციანის პოზიციააა მბაპეე ამიტომ არ უნდათ......არადა ბენზემას და კაზემიროს პოზიციიის გარდა ყველა პოზიცია გასაძლიერებია მე თუ მკითხავთ..

ამ სანის და ბევრს ზიზუ არ ევასება ბრატ და ამათ ბენიტეზი უნდა აყურებინო

21

8 აგვისტო 2021 20:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
შენ მე ვერავის მაყურებინებ.ვის ვინ არ ევასება ეს ჩვენი საკუთარი სურვილი და აზრია.ბენიტესის დედაც და ზიდანის ცალკე.

მოვა მბაპე და ვნახავთ ყოფნის თუ არა გუნდს მარტო მბაპე.მოხუცი კაცის გამო თქვა რო ჰალანდი არ გვინდა და ბენზემა გვირჩევნია ეს კაცი რეალის ფანი არაა.ჰალანდი და მბაპე ტოპ იგროკები არიან.

კარიმ მუსტაფა ბენზემა.ლალიგა 383 თამაში-192 გოლი
ლუის სუარესი.223 თამაში-165 გოლი.
ეს ლალიგის სტატისტიკაა
-----------------------
Decimotercero

22

8 აგვისტო 2021 20:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
სანი მბაპეც დაჰალანდიც დაგვხატავს,მაგრამ წელს მაგის შანსი ნოლი

23

8 აგვისტო 2021 20:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
სალამი რეზი ჯან.ვიცი ჰალანდი 2022ში 75 ლიმონად.ორივე უნდა რეალს.2 წელიწადში ჰალანდი მბაპეზე ძვირი ეღირება
-----------------------
Decimotercero

24

8 აგვისტო 2021 20:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მბაპე გვინდა უეჭველი და აზარის უტრავმო სეზონი. ლა ლიგას მანც რო მივაწვეთ

25

8 აგვისტო 2021 20:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 749
ხალხო სად ვუყურო თამაშს ამ ლინკზე რო შევდივარ თქვენ ლოკაციაზე მიუწვდომელიაო

26

8 აგვისტო 2021 20:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hala madrid1902
ხალხო სად ვუყურო თამაშს ამ ლინკზე რო შევდივარ თქვენ ლოკაციაზე მიუწვდომელიაო

Fo mec igives mitsers

27

8 აგვისტო 2021 20:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
ციტატა: Sani_Real
სალამი რეზი ჯან.ვიცი ჰალანდი 2022ში 75 ლიმონად.ორივე უნდა რეალს.2 წელიწადში ჰალანდი მბაპეზე ძვირი ეღირება

არ ვიცი რამდენად ძვირი ეღირება,მაგრამ მაგ ორის დათრევით წესით კარგა ხნით მოგვეხსნება პრობლემა შეტევაში.

28

8 აგვისტო 2021 20:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
sad uyurebt tamashs dadet linkebi

29

8 აგვისტო 2021 20:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 122
https://www.youtube.com/watch?v=L5grTjCpOfE

30

8 აგვისტო 2021 20:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
http://cdn.livetv449.me/export/webplayer.iframe.php?t=alieztv&c=161898&eid=10924
54&lid=1651846&lang=ru&m

31

8 აგვისტო 2021 20:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
ციტატა: GEORGIAN
მბაპე გვინდა უეჭველი და აზარის უტრავმო სეზონი. ლა ლიგას მანც რო მივაწვეთ

აზარის უტრავმო სეზონი უკვე ფანტასტიკის სფეროდან მგონია)) უფრო ბეილმა შეძლება ფეხბურთი ითამაშოს ვიდრე აზარის უტრავმო სეზონი. იხილოთ))

32

8 აგვისტო 2021 20:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Realis baushobidan gulshematkivari var magram rogorc realidan ronaldo damaklda ise makldeba mesis wasvla is udidesi adamiania da swored mati wyal9bit avida fexburti am doneze warmatebebi mesis

33

8 აგვისტო 2021 20:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
http://emb.x161898.apl57.me/player/live.php?id=161898
კაი ხარისხია აქ ვუყურებ თან არ ჭედავს
-----------------------
Decimotercero

34

8 აგვისტო 2021 20:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

35

8 აგვისტო 2021 20:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
http://emb.x161898.apl57.me/player/live.php?id=161898
კაი ხარისხია აქ ვუყურებ თან არ ჭედავს
-----------------------
Decimotercero

36

8 აგვისტო 2021 21:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Wels beili itamashebs mis tamashs mjera

Ai marswlo ra formashia naxet tips ro reali uyvars formashi chadga

37

8 აგვისტო 2021 21:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Admin rato ar xsnis tamashs?

38

8 აგვისტო 2021 21:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
მიეცათ ალაბასთვის გაიტანდა პენალტს.
-----------------------
Decimotercero

39

8 აგვისტო 2021 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Jigari95
Wels beili itamashebs mis tamashs mjera

Ai marswlo ra formashia naxet tips ro reali uyvars formashi chadga

Tyuilad gjera beilis tsarmatebis am tsels,penali ver gaitana mag gamosirebulmaagan

40

8 აგვისტო 2021 21:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Linki chamigdet ra zmurad

41

8 აგვისტო 2021 21:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველამ.იცის რომ ბეილი ვერ არტყავს პენალს კარგად და რაღაზე დაარტყმეინეს??? ალაბა კანფეტივით ჩასვავდა ან იოვიჩს დაერტყა. ბეილის საქმე არის სირბილი და საგოლე პასების დარიგება საჰაეროების მოგება. პენალტის დარტყმა არა ის :@

42

8 აგვისტო 2021 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
http://emb.x161898.apl57.me/player/live.php?id=161898
რუსულ ენაზეა კაი ლინკია
-----------------------
Decimotercero

43

8 აგვისტო 2021 21:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Megrelo1987
Linki chamigdet ra zmurad

http://emb.x161898.apl57.me/player/live.php?id=161898
ზემოთ ბევრი ლინკი წერია აყევი კომენტარებს

44

8 აგვისტო 2021 21:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
http://emb.x161898.apl57.me/player/live.php?id=161898
რუსულ ენაზეა კაი ლინკია
-----------------------
Decimotercero

45

8 აგვისტო 2021 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაიწყო არ დავიწყება

46

8 აგვისტო 2021 21:52

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 32 656
  • |
  • კომენტარები: 272
სამწუხაროდ რეალის ოფიციალურ ტვ-ზე ზოგიერთს |ჩვენების პრობლემა აქვს. ასევე დაიბლოკა იუთუბის რამდენიმე ბმული.

ისეთ ბმულებს ვერ განვათავსებთ, რომელსაც ათასგვარი ბაგი მოჰყვება.

ეს ხარვეზი ჩვენგან დამოუკიდებელი მიზეზების გამოა.
-----------------------
HalaMadrid.Ge - ქართველი მადრიდისტებისთვის !!!

47

8 აგვისტო 2021 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
არაუშავს ადმინ.ისეთი ლინკი დავდე რო ყველა კმაყოფილი იქნება.
-----------------------
Decimotercero

48

8 აგვისტო 2021 22:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
იოვიჩი მარიანო აუთ სასწრაფოდ

49

8 აგვისტო 2021 23:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

8 აგვისტო 2021 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ფუ ანჩელოტი შენი მომთრევის შე მძორო ფუ ბლიად ეს ნეხვი კაცი შეგთხარე მაკარონი რეინჯერსმა დაახია ჯერ და ახლა მილანს ვერ უგებს მკვდარ მილანს

51

8 აგვისტო 2021 23:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველას საკუთარი აზრი აქვს და ვერავის გამტყუნებ ადამიანი!
მაგრამ რასაც ბენზემა აკეთებს ამას დღესდღეობით 1 2 ნომინალური 9 თუ აკეთებს ფეხბურთში!ტიპი ყველფანა დაცვაში ნახევარდაცვაში და თავდასხმაში თავისთავად!
მაგრამ ჰოლანდ რომ ბენზემა მირჩევნია ეგ არის რაღაც უაზრობა!ჰილანდი მსოფლიოში საუკეთესო ფირვარდი გახდება!
მბაპეს რაცშეხება სასწრაფიდ მოსაყვანია რეალში!
ზუდანეი ვის გეპარებათ ეჭვიი ?
ვისაც გეპარებათ ეჭვიი გადახდეთ კამპ ნოუზევჩატარებულ მატჩებს და ჩემპიონთა ლიგაზე!
რაცშეხება ანჩელოტიის...ამკაცზე ასე რიგორ ლაპარაკობთ ვერ ვგებულოობ?!
ტიპმაა რეალიი აწყოო დალაგა ლა დესიმა მოიგო,ასეთი უმადურები რიგირ ხაართ ?
ბენიტესის დედის ხახაში არ გაინავარდა მთელმა მადრიდმააა!რა ბენიტესიი ბიჭო ?არუყურებდით ბენიტესისმიერ ჩატარებულ მატჩებს თუ დაგავიწყდააათ???

52

9 აგვისტო 2021 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ცირკია ცირკი ბენზემა გყავდეს და ჰოლანდს ნატრობდე რა პონტია

53

9 აგვისტო 2021 06:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: ZIDANEE
ფუ ანჩელოტი შენი მომთრევის შე მძორო ფუ ბლიად ეს ნეხვი კაცი შეგთხარე მაკარონი რეინჯერსმა დაახია ჯერ და ახლა მილანს ვერ უგებს მკვდარ მილანს

ჰოო ზიდანი გადაახევდა ბურთს თავზე ;დდ წინასასეზონო თამაშია რას ითხოოვ თავს ხოარ შეაკლავეენ ;დ და სიმართლეს რომ თვალი გავუსწოროთ ამ რეალის თამაში უფრო კაი სანახავი იყო ვიდრე ზიდაანის ავტობუსის კაცს კაი ფეხბურთით მოგებას მოგანატრებდა მარა ანჩელოტის შეუძლია ფანებისთვის მაგ სიამოვნებსი მინიჭება

54

9 აგვისტო 2021 08:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანის რეალი არიყო ატლეტიკომ 7 ბურთი რო ტენა რეალს დაგავიწყდათ ალბათ ხო??? მაშინ არიყო ფუუუ ზიდანი? )) ეხლა 0-0ზე მილანთან ანჩელოტია ფუუ ხო?)) ჰალანდზე 200მილიონიან კაცზე რო იტყვი 35წლის ფეხბურთელს მაინც ვერ ჯობია რაღაზე უნდა გეკამათოთ ბენზემა და ზიდანი ყოფილა სამყაროს ამოსავალი წერტილი )) 3 მხრივი ფეხბურთელიაო ბენზემაზე რომ ამბობთ სამხრივი კიარა გოლზე დაგეშილი ბომბარდირი გვჭირდება და არა რაღაც ახალი თვისებების მქონე სივრცეების გამხსნელი მრავალმხრივი იგროკი )) ფირმინო ბენზემას სტილში თამაშობსო რო ამბობთ ჯერ ფირმინო რა ფეხბურთელია ნაკრებშიც არ იძახებენ და წესიერი 9იანის ყიდვის თავი რო ქონდეთ კლოპი უცებ ააცმეინებდა. ან მაგის საბაზრო ღირებულება რა არის? ლევანდოვსკის რომ არ აქვს ეგ თვისებები მაგიტო არაა მაგათზე 2ჯერ ძვირი კაცი პაპაჩემის ტოლია )) რაულის ფენომენის კრიშტიანუს მერე ბენზემას ხსენება? რეალის მტერი კიარ ვარ ნეტა ისე უქნია 40წლამდე ითამაშოს გუნდში მაგრამ რაც მინდა მისგან ეს არის ბევრი გოლი და არა პენლებიანად ყველა ტურნირზე 30გოლი. ან ლალიგაში 20-22 გოლი მაგ რაოდენობას ლალიგაში მორენოც იტანს )) და ასპასიც ))

55

9 აგვისტო 2021 09:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 265
"დაფარჩაკებულ გაყადაკებულ ბარსასთან???" და ამას ვინ წერთ? გუშინ რო ბარსელონას პანაშვიდზე მიდიოდით? პანაშვიდი რეალს უნდა, ბარსამ კი თქვენი "შამპუნა ლეგენდით" გაძლიერებული იუვე 3-0 ამოტენა. იმ თქვენმა ლეგენდამ კი 5 მეტრიდანაც ისეთი დაარტყა შვიდმეტრიან კარში რომ მეკარე არც გადამხტარა ისე მიუვიდა ხელებში. ისე რომ მიეშვით ბარსას სიკვდილზე ლაპარაკს და თქვენს აყროლებულ პრეზიდენტს მიხედეთ, 34 წლის ზევით რო ფეხბურთელა აღარ ცნობს. ისე რა ქნა უჩივლა იმ რედაქციას ვინც მაგის ჩანაწერები დადო, როგორ ლანძღავს მართლა ლეგენდებს.

56

9 აგვისტო 2021 09:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: nika 54
"დაფარჩაკებულ გაყადაკებულ ბარსასთან???" და ამას ვინ წერთ? გუშინ რო ბარსელონას პანაშვიდზე მიდიოდით? პანაშვიდი რეალს უნდა, ბარსამ კი თქვენი "შამპუნა ლეგენდით" გაძლიერებული იუვე 3-0 ამოტენა. იმ თქვენმა ლეგენდამ კი 5 მეტრიდანაც ისეთი დაარტყა შვიდმეტრიან კარში რომ მეკარე არც გადამხტარა ისე მიუვიდა ხელებში. ისე რომ მიეშვით ბარსას სიკვდილზე ლაპარაკს და თქვენს აყროლებულ პრეზიდენტს მიხედეთ, 34 წლის ზევით რო ფეხბურთელა აღარ ცნობს. ისე რა ქნა უჩივლა იმ რედაქციას ვინც მაგის ჩანაწერები დადო, როგორ ლანძღავს მართლა ლეგენდებს.

მოვა ოფიციალური თააშები და ნახავ როგორ ძუკნასავით გითრევენ მგ ბარსელონას

ციტატა: Romageorgia
ზიდანის რეალი არიყო ატლეტიკომ 7 ბურთი რო ტენა რეალს დაგავიწყდათ ალბათ ხო???

და მაგის მერე ყველა ოფიციალური თამაში ჩაუდო ზიზუმ ატლეტიკოს და კარლო იმენა სიმეონეს ნაშაა სულ უგებს სიმეონე

57

9 აგვისტო 2021 09:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ყოველ სეზონში მე არ მახსოვს ბენზემა 30 და 35 გოლს იტანდეს ეს ერთი მერე მეორე მე არავინ არავისზე არ შემიდარებია და მესამე მე ვთქვი რო უნდა მოვიდეს გოლზე დაგეშილი ტიპი თქო, მე არ მითქვამს ბენზემას კლასი არააქვს თქო, უბრალოდ რეალს უფრო ცივ სისხლიანი გოლეადორი ჭირდება

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

მე არ მახსენდება ბენზემას 30-35 ბურთი ყოველ სეზონში გაეტანოს, მე არ მითქვამს ბენზემას კლასი არააქვს თქო კი ბატონო გეთანხმები კლასნია, მაგრამ რეალს ჭირდება ერთი ცივსისხლიანი გოლეადორი

58

9 აგვისტო 2021 11:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 778
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ბენზემა მაგარია მარა ლევანა კიდევუფრო მაგარია wink

ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ცირკია ცირკი ბენზემა გყავდეს და ჰოლანდს ნატრობდე რა პონტია

რათქმაუნდა ჰოლანს ვნატრობთ და ვინატრებთ კიდეც რადგან ბეენზემა 34 წლისა და 1-2 წელში ისედაც წავაა, ვატყობ ეს ფაქტი არიცოდი ან არმიგიქცევია ყურადღება და რასფიქრობ ისევ ცირკიაა?

59

9 აგვისტო 2021 11:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
reali ufro dazaraldaa ramosis da varanis wasvlit vidre barsaa mesis wasvlit ager tqven da ager mee

60

9 აგვისტო 2021 11:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ფუ ჩემიი რუსულ მატჩ ფუტბოლზე ლალიგა აღარ გავა, კაროჩე რააა, ვისაც სილქი არ გაქვთ სად უყურებთ ლალიგას?

61

9 აგვისტო 2021 12:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ბენზემა მაგარია მარა ლევანა კიდევუფრო მაგარია wink

ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ცირკია ცირკი ბენზემა გყავდეს და ჰოლანდს ნატრობდე რა პონტია

რათქმაუნდა ჰოლანს ვნატრობთ და ვინატრებთ კიდეც რადგან ბეენზემა 34 წლისა და 1-2 წელში ისედაც წავაა, ვატყობ ეს ფაქტი არიცოდი ან არმიგიქცევია ყურადღება და რასფიქრობ ისევ ცირკიაა?

ცირკი ის არის ყველაზე სუსტ წერტტილად ბენზემას რომ მიიჩნევენ და მისი ჩანაცვლება უნდათ და არა ბრუციანი ვინიციუსის.

ციტატა: davit-1992
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

ყოველ სეზონში მე არ მახსოვს ბენზემა 30 და 35 გოლს იტანდეს ეს ერთი მერე მეორე მე არავინ არავისზე არ შემიდარებია და მესამე მე ვთქვი რო უნდა მოვიდეს გოლზე დაგეშილი ტიპი თქო, მე არ მითქვამს ბენზემას კლასი არააქვს თქო, უბრალოდ რეალს უფრო ცივ სისხლიანი გოლეადორი ჭირდება

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: davit-1992
რეალის ფორვარდმა სეზონში მინიმუმ 30-35 გოლი უნდა გაიტანოს ასე რომ მბაპეც მოსაყვანია და ჰალანდიც, ბენზო კაია ძაან ბევრს აკეთებს რეალისთვის პასები შავი საქმეები მარა გოლზე დაგეშილი ტიპი არაა, ეს ვინისიუსი საერთოდ დასასმელია სკამზე

30 გოლს სეზონში კი იტანს და რს ტრენდი რატომ გაქვთ სხვა უფრო მაგარია.ბენზემას სათამაშო კლას ვინც ვერ ხედავს ფეხბურთის მტერიაა.ტიპი არის უკლასნესიი.

რატო უნდა შეადარო საერთოდ ჰალანდი არ მესმისს..ტიპს სამი პოზიციის სქილები აქვსს .თან არც დაესუზმრება.ტრაგიკომედიააა

მე არ მახსენდება ბენზემას 30-35 ბურთი ყოველ სეზონში გაეტანოს, მე არ მითქვამს ბენზემას კლასი არააქვს თქო კი ბატონო გეთანხმები კლასნია, მაგრამ რეალს ჭირდება ერთი ცივსისხლიანი გოლეადორი

წინა სეზონში 30 გაიტანა.და ცივსისხლიანი არაოო ესეც უკვე ტრენდად არის მითად რაც აბსოლიტურად არ შეესაბამება რეალობას..ბენზემას შვეიცარიასთან გოლი უნდა აყურებინო ამ ხალხს ყოველდღე რომმ მის სათამაშო კლასი გაიგონ..თუმცა მეტი არაა ჩემი მტერი.

რრალს ბენზემას შემცვლელი კი არას ბრუციანი ვინიციუსის და არაფრის მომცემი ასენსიოს შემცვლელი ჭირდება. სტატისტიკა გიყვართ და სზვა შემტევის სტატისტიკები ს დათვლა არ გიყვართ.მბაპე იმირომაა საჭირო ამ ბრუციან ვინიციუს სკამზე დააგდებს.რეალს ერთი გამტანი კი არა სამი ყავს ესეთი სქემით თამაშობს ..და ვისაც სტაბილურად გააქვს თურმე ისაა შესაცვლელი.ნუ ჩაჯდებით ბენზემას ჰეითერების ტრენდში.ძაან ტეხავს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (241)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)