ლუის ენრიკე:„სწორედ ამიტომ არ გამოვიძახეთ რამოსი ნაკრებში“

ლუის ენრიკემ განმართა, თუ რატომ ვერ მოხვდა სერხიო რამოსი ესპანეთის ნაკრებში...

„მე მქონდა კომუნიკაცია რამოსთან, ეს იყო 3 კვირის წინ და რამდენიმე დღის წინ. ფაქტია, რომ „რეალის“ კაპიტანს პრობლემები აქვს და შესაძლოა ოპტიმალურ ფორმასთან ახლოსაც ვერ იყოს, სწორედ ამიტომ გადაწყვეტილება მივიღე და ის არ გამოვიძახე.“

„მსურს, დავეყრდნო იმ მოთამაშეებს, რომლებიც 100%-ით მზად არიან სათამაშოდ და გუნდის დახმარება შეუძლიათ.“

  • Hala
  • 24 მაი 2021
  • 14 130
  • 55

1

24 მაი 2021 15:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 971
ერიკ გარსია რო გყავს ნაკრებში, მაგას რით ახსნი და ნაჩო რომ არ გყავს? უბრალოდ "დაიცავით ცენზურა!" ხარ. არ უნდა ამას მიკიბვ-მოკიბვა.

2

24 მაი 2021 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იტოგში ძალიან კარგია რამოსიც დაისვენებს და კრვახალიც, არც ნაჩო წაიყვანა ამ კულე ღლემ დდდ, კაია დასივნებენ ახალ სეზონს მომზადებული შეხვდებიან, ამ სირ ენრიკეს კი აწოვებენ. ალბა და პაუ ტორესი და გარსია რო გეყოლება და რამოსს ნაჩოს კარვას დატოვებ ჩამოსხმა დოდო ხარ დდ

იტოგში მაინც ენრიეკ შენი კულე ღლე დედას ვტენე

3

24 მაი 2021 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
რამოსი როგორ დატოვა ნაკრებს მიღმა ეს რანაირად უბდა ეპატიის მწვრთნელს უნდა ჩამოაგდონ დღესვე
თანამდებიბიდან. 10 ჯერ მეტი წონა აქვს რამოსს ვიდრე მთლიანად დღევანდელ ესპანეთის ხარახურა ნაკრებს. ნუ ბუსკეტს არ ვგულისხმობ

4

24 მაი 2021 16:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმ ნაკრების დედას სადაც წარაკუა ბუსკეცი იქნება კაპიტანი და რამოსს დატოვებ, როდის იყო ბარსელონას იგროჯი კაპიტანის სამკლაურს ირგებდეს სულ გააუპატიურა ნაკრები ამ სლე კულემ

ციტატა: kontaqti
ნუ ბუსკეტს არ ვგულისხმობ

მთელი კოერამანია აგინებს ჩაჯმულია ორი სამ წელია რაუნდა ნაკრებში მითუმეტეს კაპიტანი დდდდ

5

24 მაი 2021 17:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
იმ ნაკრების დედას სადაც წარაკუა ბუსკეცი იქნება კაპიტანი და რამოსს დატოვებ, როდის იყო ბარსელონას იგროჯი კაპიტანის სამკლაურს ირგებდეს სულ გააუპატიურა ნაკრები ამ სლე კულემ

ციტატა: kontaqti
ნუ ბუსკეტს არ ვგულისხმობ

მთელი კოერამანია აგინებს ჩაჯმულია ორი სამ წელია რაუნდა ნაკრებში მითუმეტეს კაპიტანი დდდდ

ენრიკე ხო კულეა და იასნია ყველაფერი, მაგრამ არაგონესის და დელ ბოსკეს დედაც ორივესი. რაული როგორ არ წაიყვანეს, მას აუცილებლად უნდა მოეგო სანაკრებო ტიტულები.

6

24 მაი 2021 17:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
ციტატა: ZIDANE..
მთელი კოერამანია აგინებს ჩაჯმულია ორი სამ წელია რაუნდა ნაკრებში მითუმეტეს კაპიტანი დდდდ

2 კიარა 5 წელია ჩაჯმულია მაგრამ გუნდა არ გინდა აქვს ეხლა მაგ ფეხბურთელს იმხელა წონა რომ ვერ დასცინებ და სხვები ვინ ნაგვები არიან. ესპანეთზე უკეთესი ალბათ მინიმუმ 10 ნაკრები იქნრბა ამ ევროპაზე

7

24 მაი 2021 17:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 983
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ZIDANE..
იმ ნაკრების დედას სადაც წარაკუა ბუსკეცი იქნება კაპიტანი და რამოსს დატოვებ, როდის იყო ბარსელონას იგროჯი კაპიტანის სამკლაურს ირგებდეს სულ გააუპატიურა ნაკრები ამ სლე კულემ

ციტატა: kontaqti
ნუ ბუსკეტს არ ვგულისხმობ

მთელი კოერამანია აგინებს ჩაჯმულია ორი სამ წელია რაუნდა ნაკრებში მითუმეტეს კაპიტანი დდდდ

ენრიკე ხო კულეა და იასნია ყველაფერი, მაგრამ არაგონესის და დელ ბოსკეს დედაც ორივესი. რაული როგორ არ წაიყვანეს, მას აუცილებლად უნდა მოეგო სანაკრებო ტიტულები.

დელ ბოსკემ წაიყვანა ის ხალხი ვისაც მსოფლიო უნდა მოეგო. რაული არაფერში სჭირდებოდა და ნაკრების ბედს რაულს ვერ გადააყოლებდა.

8

24 მაი 2021 17:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 265
როგორ არ წაიყვანეს და ჩვეულებრივად, მეორეც კულეს რო ეძახით ყველას ამით რა აკლდებათ. ისე ენრიკეს რეალშიც აქვს ნათამაშევი. ორი დღის წინ ავღნიშნე, ტიტულები გვინდაო და პერესმა მბაპე, ჰოლანდი ესაო ისაო მოიყვანოსო. გაიგეთ თქვენ ხართ გალაკტიკოს და ამით ამაყობთ, ეხლა რა არ გაწყობთ? მსოფლიოს ნაკრები როა რეალი ვინ წაიყვანონ ნაკრებში ბენზემა თუ აზარი, კროსი თუ მოდრიჩი, ვარანი თუ იოვიჩი. მოკლედ არ გინდათ ახალგაზრდების აღზრდა, მარტო მსოფლიო ნაკრების(გალაქტიკოს) ტიტულები გინდათ? რამოსი რამოსი, აღარ არის რამოსი(სევილიელი და არა მადრიდელი) საჩემპიონო მატჩი ვერ ჩაატარა ტრავმის გამო და მაინც წაიყვანოს წაიყვანოს გაიძახით. არც მსოფლიო ჩემპიონატზე მოუკლავთ თავი მადრიდელებს, ისიც ბარსელონელებმა მოიგეს. და ბოლოსთვის ამ 5-6 წლის წინ რეალს თურქეთში ლიგის შესარჩევში გუნდში არცერთი ესპანელი არ ყავდა. იმავე დღეებში ბარსელონამ ჩაატარა მატჩი რომელშიც ყველა ესპანეთის მოქალაქეები იყვნენ არცერთი უცხოელით. აი სულ ეს არის თქვენი რეალი. მესმის ბავშვები ხართ ყველა, მერე რა რო გინება გიყვართ, და გუნდიც რო აირჩიეთ საგულშემატკივროთ დარწმუნებული ვარ წინასწარ დაგუგლეთ ყველაზე ტიტულოვანი გუნდი იპოვეთ და უცებ ყველას შეგიყვარდათ და ყველანი თურმე "თეთრები" ხართ.

9

24 მაი 2021 17:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ხოდა ძალიან კარგი, რადგაბ ესპანელია იმიტომ რომ ათამაშებენ ბარსას ძირითადში ფეხბურთელებს იმიტომ აგდებენ რომები და ლივერპულები ჰანდიკაპით ლიგაზე.
რეალს რომ ყველა პროფესიონალიზმის გამო ყავს ძირითადში იმიტომ წევენ ლიგის თასს 2 წელში ერთხელ ფარჩაკებისგან განსხვავებით.
და ბარსას ყველა ძირითადში იმიტომ ყავდა რომ ესპანეთს ოქროს თაონა ყავდა მაშინ და მკრეხელობა იქნებოდა სხვა გაცილებით ბანძის დაყენება. რეალს როცა ყავდა რაული მორო იერო და სხვები უცხიელებს ათამაშებდა?

10

24 მაი 2021 17:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0

11

24 მაი 2021 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ასი პროცენტით გეთანხმები. ვარსკვლავები ვიყიდოთO ძახილი იოლი არის მაგრამ შენი აღზრდილებითაც ხომ უნდა გახვიდე ფონს. აგერ ბარსას ერთდროულად რამდენიმე თავისი აზრდილი ინიესტა, ჩავი, ბუსკეტსი, მესი, პედრო, პუიოლი, პიკე, ვალდესი, ფაბრეგასი ეპოქა შექმნა და ტიაგო ალკანტარას მართალია არ შეუქმნია ეპოქა მაგრამ, ეგეც ბარსას აღზრდილია. მარტო ყოველ ჯერზე მსოფლიო სტარების დამატება უპრიანი არის. ფეხბურთელიც უნდა აღზარდოს რეალმა ბოლო ბოლო. რამოსი სევილიადან არის მოყვანილი, ჩვენი ლეგენდა და სიყვარული რაულიც კი მოსისხლე მტრის ატლეტიკოს აღრდილი არის. ბოლო ვარსკვლავი ფებურთელი რომელიც რეალმა აღზარდა მხოლოდ კარვახალი მახსენდება მეტი არავინ და საპირისპიროდ ბარსამ ამდენი სტარი გაზარდა. ტეხავსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსს.

12

24 მაი 2021 17:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: ZIDANE..

13

24 მაი 2021 17:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ZIDANE..

14

24 მაი 2021 18:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ZIDANE..

15

24 მაი 2021 18:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ZIDANE..

16

24 მაი 2021 18:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 971
მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგესო

17

24 მაი 2021 18:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ZIDANE..
იმ ნაკრების დედას სადაც წარაკუა ბუსკეცი იქნება კაპიტანი და რამოსს დატოვებ, როდის იყო ბარსელონას იგროჯი კაპიტანის სამკლაურს ირგებდეს სულ გააუპატიურა ნაკრები ამ სლე კულემ

ციტატა: kontaqti
ნუ ბუსკეტს არ ვგულისხმობ

მთელი კოერამანია აგინებს ჩაჯმულია ორი სამ წელია რაუნდა ნაკრებში მითუმეტეს კაპიტანი დდდდ

ენრიკე ხო კულეა და იასნია ყველაფერი, მაგრამ არაგონესის და დელ ბოსკეს დედაც ორივესი. რაული როგორ არ წაიყვანეს, მას აუცილებლად უნდა მოეგო სანაკრებო ტიტულები.

დელ ბოსკემ წაიყვანა ის ხალხი ვისაც მსოფლიო უნდა მოეგო. რაული არაფერში სჭირდებოდა და ნაკრების ბედს რაულს ვერ გადააყოლებდა.

ფორმის პიკში მყოფ ვილას,ტორესს და გუიზას ჯიბეში ჩაისვამდა კარიერის ბოლოში მყოფი რაული. "ზევიდან" ვიღაცეების დაკვეთა შეასრულეს მწვრთნელებმა და მაგიტომ არ წაიყვანეს. იმ საფეხბურთო სამართლის დედაც პედრო და ნავასს რომ ექნებათ მუნდიალი მოგებული და რაულს არა.

18

24 მაი 2021 18:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ZIDANE..
იმ ნაკრების დედას სადაც წარაკუა ბუსკეცი იქნება კაპიტანი და რამოსს დატოვებ, როდის იყო ბარსელონას იგროჯი კაპიტანის სამკლაურს ირგებდეს სულ გააუპატიურა ნაკრები ამ სლე კულემ

ციტატა: kontaqti
ნუ ბუსკეტს არ ვგულისხმობ

მთელი კოერამანია აგინებს ჩაჯმულია ორი სამ წელია რაუნდა ნაკრებში მითუმეტეს კაპიტანი დდდდ

ენრიკე ხო კულეა და იასნია ყველაფერი, მაგრამ არაგონესის და დელ ბოსკეს დედაც ორივესი. რაული როგორ არ წაიყვანეს, მას აუცილებლად უნდა მოეგო სანაკრებო ტიტულები.

პედროებს და ვილას რაული ასი წელი აჯობებდა ცალი ფეხით

19

24 მაი 2021 18:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
პედროს ფეხბურთელობას შეუგდო მამადუ დიარამ

20

24 მაი 2021 18:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Royal_White
მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგესო

21

24 მაი 2021 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
პედროს ფეხბურთელობას შეუგდო მამადუ დიარამ

პედრო ცუდი ფებურთელი იყო??? კაცმა მართლა ყველაფერი მოიგო, ჩემპიონთა ლიგის და უეფას სუპერ თასის ფინალშიც გაიტანა თბილისში და ყოველთვის უმნიშვნელოვანესი ფიგურა იყო ბარსაში და გოლებიც გაჰქონდა. მამადუ დიარას და პედროს როგორ უნდა ადარებდე ერთმანეთს. და მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგეს დიახაც აბა ვინ მოიგო. ვილას და ინიესტას გარდა გოლი არავის გაუტანია მაგ მსოფლიოზე და ინიესტამ საერთოდ ფინალში გამარჯვების გოლი გაიტანა და პუიოლმა ნახევარფინალში გაუტანა ერთადერთი გოლი გერმანიას და მეტი რაღა არგუმენტი გინდათ რომ ბარსელონელებმა მოიგეს?

22

24 მაი 2021 19:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: phil foden
ციტატა: Royal_White
მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგესო

23

24 მაი 2021 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პედრომ 2011 წელს ფინალში როგორ ითამაშა ნახეთ და მერე იღლიცინეთ, მაგან და ვილიამ რო გადსირტყიეს ჩეკზე მანიუ.

24

24 მაი 2021 19:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: phil foden
ხო ხავი-ინიესტა-ბუსკეცი აბა ბალზე ისხდნენ

კასილასმაც იფრინა ეგ მსოფლიო.ნუ რათქმაუნდა ბირთვი ბარსელონელები იყვნენ იმ ესპანეთის მარა როგორც ასეთი ყველა 1 მუშტად იყო შეკრული და არანაკლები დადეს ალონსო რამოსი კასილასმა.თუ ვინმე უნდა გამოირჩეს ინიესტა პირველ რიგში.

ციტატა: phil foden
პედრომ 2011 წელს ფინალში როგორ ითამაშა ნახეთ და მერე იღლიცინეთ, მაგან და ვილიამ რო გადსირტყიეს ჩეკზე მანიუ.

რეალიც საკმაოდ ყავს გამწარებული პედრიტოს.ყველა საკლუბო ფინალში აქ გატანილი გოლი.იმ დებილმა ალონსო თუ მეტი არ იყოო

25

24 მაი 2021 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
აღზრდილი იყო კარვახალიც.გაანათხოვრეს სხვა კლუბში.განვითარდა აჩვენა ხარისხი და დღეს რეალის უცვლელი წევრია.სამწუხაროდ სრული უმრავლესობა ან სტაგნაციას განიცდის ან რეგრეს და ვერ ვითარდებიან არადა კლუბი ამის საშვალებას აძლევს და ყალიბდებიან საშუალო დონის იგროკებად და საშუალო დონე რეალში არ უნდა ხვდებოდეს.პირდაპირ ნიჭიერი კასტილიელი რრალის ძიირითადში დააყენო ამას არც ვემხრობი და არცაა სწორი როცა არაფერი დაგიმტკიცებია..რეალს მშვენიერი პოლიტიკა აქვს მაგ მხრივ.სხვა კლუბში უშვებს იჯარით რომ გამვითარდეს ეს უკვე თავად მოთამაშეზეა დამოკიდებული რას როგორ წარმოაჩენს.ნიჭი და პერპეკტივა ერთია და მეორე ამ ნიჭის სწოტად გამოყენება და ეს ორმხრივი პროცესიაა და არა ყველა ისარი კლუბისკენ ისროლო.ყველა რაული არაა 17 წლის რეალის სასტარტოში მოხვდეს.იმიტომ იყო ის რაული და განსაკუთრებული.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

24 მაი 2021 19:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: phil foden
ხო ხავი-ინიესტა-ბუსკეცი აბა ბალზე ისხდნენ

კასილასმაც იფრინა ეგ მსოფლიო.ნუ რათქმაუნდა ბირთვი ბარსელონელები იყვნენ იმ ესპანეთის მარა როგორც ასეთი ყველა 1 მუშტად იყო შეკრული და არანაკლები დადეს ალონსო რამოსი კასილასმა.თუ ვინმე უნდა გამოირჩეს ინიესტა პირველ რიგში.

ციტატა: phil foden
პედრომ 2011 წელს ფინალში როგორ ითამაშა ნახეთ და მერე იღლიცინეთ, მაგან და ვილიამ რო გადსირტყიეს ჩეკზე მანიუ.

რეალიც საკმაოდ ყავს გამწარებული პედრიტოს.ყველა საკლუბო ფინალში აქ გატანილი გოლი.იმ დებილმა ალონსო თუ მეტი არ იყოო

27

24 მაი 2021 19:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Kiwi
ციტატა: kontaqti
პედროს ფეხბურთელობას შეუგდო მამადუ დიარამ

პედრო ცუდი ფებურთელი იყო??? კაცმა მართლა ყველაფერი მოიგო, ჩემპიონთა ლიგის და უეფას სუპერ თასის ფინალშიც გაიტანა თბილისში და ყოველთვის უმნიშვნელოვანესი ფიგურა იყო ბარსაში და გოლებიც გაჰქონდა. მამადუ დიარას და პედროს როგორ უნდა ადარებდე ერთმანეთს. და მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგეს დიახაც აბა ვინ მოიგო. ვილას და ინიესტას გარდა გოლი არავის გაუტანია მაგ მსოფლიოზე და ინიესტამ საერთოდ ფინალში გამარჯვების გოლი გაიტანა და პუიოლმა ნახევარფინალში გაუტანა ერთადერთი გოლი გერმანიას და მეტი რაღა არგუმენტი გინდათ რომ ბარსელონელებმა მოიგეს?

ჯერესერთი ვილია ბარსელონას ფეხბურთელი მაგ მსოფლიოს შემდეგ გახდა და მაგ სეზონში ვალენსიაში თამაშობდა.მეორე ესპაბური ფეხბურთის გენერაცია ბევრ წილად მოახდინა ლუის არაგონესმა მკაფიო სისტემა ხედვა ფილოსოფიაა.მესამე ფეხბურთში არსებობს მარტივი ჭეშმარიტება ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ვერ იმუშავებს სისტემა გამართულად თუ რომელიმე პოზიციაზე გაქვს პრობლემა.ბარსელონას ფეხბურთელების წვლილი რა თქმა უნდა არის მაგრრამ ბარსელონამ მოიგო მსოფლიო უდიდესი მკრეხელობააა.ყველა მოთამაშე ასრულებდა იდეალურად თსვის ვალდებულებებს.მეკარიდან დაწყებული დამთავრებული ფორვარდამდე.გოლზე რომ საუბრობ არც ტორესი იყო ბსრსელონას ფეხბურთელი 2008 ევროზე და არც ვილია. 2010 მერე ჩაატარა სეზონი პირველი მსოფლიო შემდეგ ბარსელონაში.ამას იმიტომ გიკონკრეტებ ფეხბურთი მხოლოდ გოლი გგონია და იკერის ის სეივი რომ არა ჰოლსნდიასთან კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

24 მაი 2021 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Kiwi
ციტატა: kontaqti
პედროს ფეხბურთელობას შეუგდო მამადუ დიარამ

პედრო ცუდი ფებურთელი იყო??? კაცმა მართლა ყველაფერი მოიგო, ჩემპიონთა ლიგის და უეფას სუპერ თასის ფინალშიც გაიტანა თბილისში და ყოველთვის უმნიშვნელოვანესი ფიგურა იყო ბარსაში და გოლებიც გაჰქონდა. მამადუ დიარას და პედროს როგორ უნდა ადარებდე ერთმანეთს. და მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგეს დიახაც აბა ვინ მოიგო. ვილას და ინიესტას გარდა გოლი არავის გაუტანია მაგ მსოფლიოზე და ინიესტამ საერთოდ ფინალში გამარჯვების გოლი გაიტანა და პუიოლმა ნახევარფინალში გაუტანა ერთადერთი გოლი გერმანიას და მეტი რაღა არგუმენტი გინდათ რომ ბარსელონელებმა მოიგეს?

ჯერესერთი ვილია ბარსელონას ფეხბურთელი მაგ მსოფლიოს შემდეგ გახდა და მაგ სეზონში ვალენსიაში თამაშობდა.მეორე ესპაბური ფეხბურთის გენერაცია ბევრ წილად მოახდინა ლუის არაგონესმა მკაფიო სისტემა ხედვა ფილოსოფიაა.მესამე ფეხბურთში არსებობს მარტივი ჭეშმარიტება ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ვერ იმუშავებს სისტემა გამართულად თუ რომელიმე პოზიციაზე გაქვს პრობლემა.ბარსელონას ფეხბურთელების წვლილი რა თქმა უნდა არის მაგრრამ ბარსელონამ მოიგო მსოფლიო უდიდესი მკრეხელობააა.ყველა მოთამაშე ასრულებდა იდეალურად თსვის ვალდებულებებს.მეკარიდან დაწყებული დამთავრებული ფორვარდამდე.გოლზე რომ საუბრობ არც ტორესი იყო ბსრსელონას ფეხბურთელი 2008 ევროზე და არც ვილია. 2010 მერე ჩაატარა სეზონი პირველი მსოფლიო შემდეგ ბარსელონაში.ამას იმიტომ გიკონკრეტებ ფეხბურთი მხოლოდ გოლი გგონია და იკერის ის სეივი რომ არა ჰოლსნდიასთან კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა.

არა მეც გეთანხმები რომ ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ჩვენმა მადრიდისტა ბიჭებმა კასილასმა, ალონსომ და რამოსმაც არანაკლები სამუშაო გასწიეს. ნამდვილად. იკერი რომ არა შეიძლება დამატებით დრომდეც ვერ მისულიყო ესპანეთი და საერთოდ წაეგო ფინალი ძირითად დროში.

29

24 მაი 2021 19:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭოო იკერს რომ ის სეივი არა ჩემ ინიესტას8 მოიგებდა ესპანეთი, ინიესტაში ჰალას სირ ინიესტას ვგულისხმობ მიხვდებით.

30

24 მაი 2021 20:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
პრჵვოკაციის გარეშე არ შეუძლია პედრიმაც გაამწარა თურმე მაინც წაკმიბა რეალს სლეზე ამ ბზი გაგდებულმა მარა სისხლში აქვს თსლური ბზური ცხოვრება

აკაკანდი შე უპატრონო?

31

24 მაი 2021 20:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
ციტატა: Kiwi
მამადუ დიარას და პედროს როგორ უნდა ადარებდე ერთმანეთს.

ertmanets sad shevadare aba manaxe? egre vaskesma bevrad meti rameebi moigo klubshi magram ra magari igrokia?

32

24 მაი 2021 20:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ZIDANE..
პრჵვოკაციის გარეშე არ შეუძლია პედრიმაც გაამწარა თურმე მაინც წაკმიბა რეალს სლეზე ამ ბზი გაგდებულმა მარა სისხლში აქვს თსლური ბზური ცხოვრება

აკაკანდი შე უპატრონო?

33

24 მაი 2021 20:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ZIDANE..
პრჵვოკაციის გარეშე არ შეუძლია პედრიმაც გაამწარა თურმე მაინც წაკმიბა რეალს სლეზე ამ ბზი გაგდებულმა მარა სისხლში აქვს თსლური ბზური ცხოვრება

აკაკანდი შე უპატრონო?

34

24 მაი 2021 20:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: phil foden
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ZIDANE..
პრჵვოკაციის გარეშე არ შეუძლია პედრიმაც გაამწარა თურმე მაინც წაკმიბა რეალს სლეზე ამ ბზი გაგდებულმა მარა სისხლში აქვს თსლური ბზური ცხოვრება

აკაკანდი შე უპატრონო?

35

24 მაი 2021 20:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 971
კასილიასის სეივი რომ არა რობენთან, ეგ მსოფლიო დღეს ჰოლანდიის ოქროს თაობას ექნებოდა. დეტალები წყვეტს ტიტულების მოგებას.. და მადრიდისტების როლის დაკნინება, მცდელობაც კი, საფეხბურთო ინტელექტის უქონლობას უსვამს ხაზს და ის რომ ლა მასიამ აჯობა კასტილიას, სწორი პოლიტიკის გარდა გამართლების დამსახურებაცაა.. თორემ დღეს ზუსტად ერთ დონეზე დგას ორივე. პედრი ლას პალმასის აღზრდილია და ვინმე მის საოცარ ფეხბურთს თუ ხედავს ყოჩაღ, კარს ვერ ხედავს.. შეიძლება პოტენციალი აქვს და განვითარდეს და დღეს არაფერს წარმოადგენს.. ან შეიძლება მორიბა გგონიათ დონე. რეალის აღზრდილი 450-ზე მეტი ფეხბურთელი თამაშობს მსოფლიოს სხვადასხვა გუნდში.. და რა ვქნათ, ძნელია რეალის ფილოსოფიის გასიგრძეგანება და გათავისება. ბეილის, აზარის, ოუენის, იოზილის და მსგავსთა ტალანტი ვერ გაწვდა ამას და კანტერანოებიდან ვისაც არ დაჰყვა, იმათ როგორ უნდა მოთხოვო.. როდის შეეგუებით რომ სხვა სიმაღლის გუნდზეა საუბარი როცა მადრიდის რეალზე ლაპარაკობთ და ბარსელონური და მილანური საზომებით ვერ გაზომავ აქ მიმდინარე პროცესებს..

36

24 მაი 2021 20:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Royal white აუ მაგ პედრიზე რომ იძახიან ინესტააო ვკაიფობ დდდდ ხლამი

37

24 მაი 2021 21:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
Royal white აუ მაგ პედრიზე რომ იძახიან ინესტააო ვკაიფობ დდდდ ხლამი

რო ხვდებიდე რა შიბაქიც ხარ არ გექნებოდა საკაიფოდ საქმე მარა რას ვიზავთ ცხოვრება დაუნდობელია.არც საძმაკაცოში გაგიმართლა შენზე შიბაქები აღმოჩნდნენ თორე ვიღაც მიგახვედრებდა

38

24 მაი 2021 21:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
Royal white აუ მაგ პედრიზე რომ იძახიან ინესტააო ვკაიფობ დდდდ ხლამი

29 ში გვარდიოლა რო თასს აწევს ტელევიზორს არ უყურო თორე ინფარქტი ან ინსულტი გხევს, მეცოდები ამიტომ რჩევად მიიღო მეგობრულ.

39

24 მაი 2021 21:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: phil foden
ციტატა: ZIDANE..
Royal white აუ მაგ პედრიზე რომ იძახიან ინესტააო ვკაიფობ დდდდ ხლამი

29 ში გვარდიოლა რო თასს აწევს ტელევიზორს არ უყურო თორე ინფარქტი ან ინსულტი გხევს, მეცოდები ამიტომ რჩევად მიიღო მეგობრულ.

ანუ ზიდანმა რომ სამი წელი თასები აფრიალა გასკდი უკანალზე ხომ თავად აღიარე ეს? რა დღეში იქნებოდი პროსტა ვიცი იმენა დაიფჩხნიდი სახეს, და ეს კლასიკოშიც გრძელდება, ზიზუ შენი კოშმარია

ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ZIDANE..
Royal white აუ მაგ პედრიზე რომ იძახიან ინესტააო ვკაიფობ დდდდ ხლამი

რო ხვდებიდე რა შიბაქიც ხარ არ გექნებოდა საკაიფოდ საქმე მარა რას ვიზავთ ცხოვრება დაუნდობელია.არც საძმაკაცოში გაგიმართლა შენზე შიბაქები აღმოჩნდნენ თორე ვიღაც მიგახვედრებდა

40

24 მაი 2021 21:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ვაა რა სატავი მიყავს, ჯგუფში ჩარჩენა გარანტირებული გაქვს. არცერთი რეალის ფეხბურთელი, მერე იტვის საკუთარ თავზე ვიღებ ამ წარუმატებლობასო. იმას კია იტყვის მეხუთე სასტავი რომ წაიყვანა ევროპის მოსაგებად.

ბიჭებო კოპა ამერიკა და ევროპის ჩემპიონატი ერთად იწყება? ფრანციას ვბალეშიკობ ევროპაზე როგორც ყოველთვის, და კოპაზე ურუგვაის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

41

24 მაი 2021 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 983
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Kiwi
ციტატა: kontaqti
პედროს ფეხბურთელობას შეუგდო მამადუ დიარამ

პედრო ცუდი ფებურთელი იყო??? კაცმა მართლა ყველაფერი მოიგო, ჩემპიონთა ლიგის და უეფას სუპერ თასის ფინალშიც გაიტანა თბილისში და ყოველთვის უმნიშვნელოვანესი ფიგურა იყო ბარსაში და გოლებიც გაჰქონდა. მამადუ დიარას და პედროს როგორ უნდა ადარებდე ერთმანეთს. და მსოფლიო ბარსელონელებმა მოიგეს დიახაც აბა ვინ მოიგო. ვილას და ინიესტას გარდა გოლი არავის გაუტანია მაგ მსოფლიოზე და ინიესტამ საერთოდ ფინალში გამარჯვების გოლი გაიტანა და პუიოლმა ნახევარფინალში გაუტანა ერთადერთი გოლი გერმანიას და მეტი რაღა არგუმენტი გინდათ რომ ბარსელონელებმა მოიგეს?

ჯერესერთი ვილია ბარსელონას ფეხბურთელი მაგ მსოფლიოს შემდეგ გახდა და მაგ სეზონში ვალენსიაში თამაშობდა.მეორე ესპაბური ფეხბურთის გენერაცია ბევრ წილად მოახდინა ლუის არაგონესმა მკაფიო სისტემა ხედვა ფილოსოფიაა.მესამე ფეხბურთში არსებობს მარტივი ჭეშმარიტება ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ვერ იმუშავებს სისტემა გამართულად თუ რომელიმე პოზიციაზე გაქვს პრობლემა.ბარსელონას ფეხბურთელების წვლილი რა თქმა უნდა არის მაგრრამ ბარსელონამ მოიგო მსოფლიო უდიდესი მკრეხელობააა.ყველა მოთამაშე ასრულებდა იდეალურად თსვის ვალდებულებებს.მეკარიდან დაწყებული დამთავრებული ფორვარდამდე.გოლზე რომ საუბრობ არც ტორესი იყო ბსრსელონას ფეხბურთელი 2008 ევროზე და არც ვილია. 2010 მერე ჩაატარა სეზონი პირველი მსოფლიო შემდეგ ბარსელონაში.ამას იმიტომ გიკონკრეტებ ფეხბურთი მხოლოდ გოლი გგონია და იკერის ის სეივი რომ არა ჰოლსნდიასთან კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა.

ვილია მსოფლიოს დროს ბარსელონას ფეხბურთელი იყო. მანამდე იყიდეს.

42

24 მაი 2021 21:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1

ვილია მსოფლიოს დროს ბარსელონას ფეხბურთელი იყო. მანამდე იყიდეს

ოღონდაცა რაა. მსოფიოს დაწყებამდე იყიდეს და ფორმალურად ეწერა ბარსას ფეხბურთწლი თორე თამაშიც კი არ ქონდა ჩატარებული. დაიბრალეთ ახლა ეგეც აბა. ბარსელონა იყო ბირთვი და იკმარეთ თგ. რათ უნდა ტყუილა ვიღაცეების მიმატება დამატება. ინი-ჩავი-ბუსკეცი-პუიოლი-პიკე... სრულიად საკმარისია რომთქვა ნახევარი სასტავი ბარსელონასი.იყო. მაგრამ ბარსელონამ მოიგო თქვა არის ყცოდინრობა როცა მთავარი მეგოლე ვალენსიელი(ბარსელონელობას კი აბრალებთ ძალიან მარა მაინც) ვილა იყო, ცეტრს ბუსთან ერთად ალონსო იჭერდა და ვერავინ იტყვის უმნიშვნელო როლი ქონდაო, დაცვაში რამოსი იდგა და კარში კასილასი(რომელმაც ზე მსოფლიო ჩაატარა). ჰოლანდიას ვინ ჩივის შეიძლება პარაგვაისთან გავარდნილიყო ესპანეთი.კასილას რომ არ ეკაცა და პენალტი არ აეღო. ასე რომ დამშვიდდით. მთლიამად გუნდმა მოიგო ეგ მსოფლიო.და არა ბარსელონამ.ან.რეალმა

ხო რამოსის არ წაყვანას რაც შეეხება. ძალიააც კარგი. ესანეთი თუ ევროპას ვერ აწევს ამ ჩემ ხერარდ პიკეს და კაოიტანი კი გვეყოლება დადვენებულიბ და ჯანმრთელისეზონის დასაწყისში

43

24 მაი 2021 21:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ევროპაზე ვის ქომაგობთ სასტავ.დაწერეთ ვერსიები.პ.ს მე საფრანგეთს 1998 წლიდან ქომაგი ვარ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

24 მაი 2021 21:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: GEORGIAN
ასე რომ დამშვიდდით. მთლიამად გუნდმა მოიგო ეგ მსოფლიო.და არა ბარსელონამ.ან.რეალმა

ხო რა 100% -იანი ხარ ძმა, 4 ძირითადის ფეხბურთელი რეალსაც ყავდა მაგ მსოფრლიოზე, რა შუაშია ბარსამ მოიგოო მსოფლიო? შენ რომ დაწერე მაგას დამატაბული კასილასმა რომ დამატებითში რა სეივი გააკეთა ეგ არ ახსოვთ? ,კვდარი ბურთი აიღო, ეგ გუნდური დამსახურებაა ეგ მსოფლიო, მანდ დიდი წვლილი შეიტანა რა თქმა უნდა ბარსას ფეხბურთელებმა მაგრამ არ რეალის ფეხბურთელები იჯდნენ ბალზე. კასილასი, არბელოა, ალონსო. რამოსი. ესენიც ძირითადში იყვნენ.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ევროპაზე ვის ქომაგობთ სასტავ.დაწერეთ ვერსიები.პ.ს მე საფრანგეთს 1998 წლიდან ქომაგი ვარ

მე Fრანციას ბრატ როგორც ყოველთვის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

45

24 მაი 2021 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ევროპაზე ვის ქომაგობთ სასტავ.დაწერეთ ვერსიები.პ.ს მე საფრანგეთს 1998 წლიდან ქომაგი ვარ

საფრანგეთი 98 დან

46

24 მაი 2021 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: Andre1
ვილია მსოფლიოს დროს ბარსელონას ფეხბურთელი იყო. მანამდე იყიდეს.

მანამდე იყიდეს მაგრამ ჯერ არ ქონდა ნათამაშები ბარსაში, ევროპის მერე ითამაშა ბარსაში.

საფრანგეთი გერმანიაა ფინალი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

47

24 მაი 2021 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ევროპაზე ვის ქომაგობთ სასტავ.დაწერეთ ვერსიები.პ.ს მე საფრანგეთს 1998 წლიდან ქომაგი ვარ

პორტუგალიის ქომაგი ვარ, ამაზე ჩემი ნიკიც მოწმობს
-----------------------
HALA MADRID!

48

24 მაი 2021 22:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ევროპაზე ვის ქომაგობთ სასტავ.დაწერეთ ვერსიები.პ.ს მე საფრანგეთს 1998 წლიდან ქომაგი ვარ

საფრანგეთი ძმა რათქმაუნდა... პორტუგალიის წარმატებაც გამიხარდება

49

24 მაი 2021 22:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესპანეთს ნუ ჩამოწერთ

50

24 მაი 2021 22:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
საფრანგეთი.გერმანია და პორტუგალიაა ერთ გრუპაში. რომელი ჩარჩება თქვენი აზრით

პ.ს დაბალანსებული არაა გრუპები.და არ მომწონს ეს ფორმატი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

51

24 მაი 2021 22:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საფრანგეთი.გერმანია და პორტუგალიაა ერთ გრუპაში. რომელი ჩარჩება თქვენი აზრით

პ.ს დაბალანსებული არაა გრუპები.და არ მომწონს ეს ფორმატი.

სამი გადის ჯგუფიდან და უნგრეთია მაგათ ჯგუფში მეოთხე და მგონია უნგრეთს სამივე გადაურბენს და ისე ინგლისსაც სასწაული თაობა მოსდის.

52

24 მაი 2021 23:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 983
ციტატა: Kiwi
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საფრანგეთი.გერმანია და პორტუგალიაა ერთ გრუპაში. რომელი ჩარჩება თქვენი აზრით

პ.ს დაბალანსებული არაა გრუპები.და არ მომწონს ეს ფორმატი.

სამი გადის ჯგუფიდან და უნგრეთია მაგათ ჯგუფში მეოთხე და მგონია უნგრეთს სამივე გადაურბენს და ისე ინგლისსაც სასწაული თაობა მოსდის.

მგონი სამი კიარა, საუკეთესო მესამეადგილოსანი გავა როგორც წინაზე პორტუგალია იყო. გერმანია ჩარჩება ჩემი აზრით, ამ ეტაპზე ყველაზე არეული ნაკრები მაგათ ყავთ.

53

24 მაი 2021 23:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იყო დრო იტალიას ვქომაგობდი ოღონდ ძალიან დიდი ხნის წინ

54

24 მაი 2021 23:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
იყო დრო იტალიას ვქომაგობდი ოღონდ ძალიან დიდი ხნის წინ

55

24 მაი 2021 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: lazio
იყო დრო იტალიას ვქომაგობდი ოღონდ ძალიან დიდი ხნის წინ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)