ზიდანი:„გამარჯვებას ვიმსახურებდით, „რეალი“ არ დანებდება“

ზინედინ ზიდანმა „სევილიასთან“ მატჩის შემდეგ პრესკონფერენცია გამართა და დაპირისპირების მნიშვნელოვანი პერიპეტიები მიმოიხილა...

„სამეფო კლუბის ყველა ფეხბურთელს მადლობა უნდა ვუთხრა, რადგან ჩვენ ვიხილეთ საოცარი ბრძოლა. ვთვლი, რომ გამარჯვებას ვიმსახურებდით, ვინაიდან უამრავი საგოლე მომენტის შექმნა შევძელით. დიახ, პირველი ტაიმი არ იყო სახარბიელო, მაგრამ მეორე 45 წუთში „ბლანკოსმა“ დინამიური, ტექნიკური, ტაქტიკურად გამართული და ზუსტი ფეხბურთი ითამაშა. 3 ქულის აქტივში ჩაწერა ჩვენი უმნიშვნელოვანესი მიზანი იყო, მაგრამ სამწუხაროდ, ეს ვერ მოვახერხეთ. ყველა შემთხვევაში შემიძლია გითხრათ, რომ „რეალის“ არცერთი ფეხბურთელი არ დანებდება და ლა ლიგისთვის ბრძოლაში ბოლომდე იქნება ჩართული. ჩვენ წინ კიდევ 3 ფინალი გვაქვს, რომლის მოგებასაც ვაპირებთ.“

„საკუთარ თავზე არ ვართ დამოკიდებულები, მაგრამ გვჯერა, რომ მომდევნო მატჩებში გამარჯვების შემთხვევაში შანსი გვექნება. ყველა ფეხბურთელმა იცის საკუთარი მოვალეობა და მჯერა, რომ ამ მატჩში მიღებული მუხტი ბოლომდე გაგვყვება.“

„პენალტზე საუბარს აზრი აღარ აქვს. მსაჯს მაშინვე ვუთხარი, რომ წესების მიხედვით ეს საკითხი საკამათოა. მჯერა, რომ ჩემი პოზიცია ზუსტია და შეცვლას არ ვაპირებ. მილიტაოს მომენტზე საუბარი ნამდვილად აღარ მსურს.“

„მეტის ღირსი ვართ. მერწმუნეთ, „რეალი“ იმსახურებდა გამარჯვებას და იმსახურებს ჩემპიონობას, სწორედ ამიტომ მოდუნების საშუალება არ გვაქვს.“

„ვენდობი თუ არა VAR სისტემას? მე ვენდობი ფეხბურთს, შესაბამისად ვენდობი მსაჯებს, მაგრამ დღეს ისინი მხოლოდ ჩვენს მომენტებს ხედავდნენ. კიდევ ერთხელ გეუბნებით, აღარ მსურს ამ საკითხზე საუბარი.“

„არ აქვს მნიშვნელობა ხუთშაბათს ვითამაშებთ, კვირას თუ სხვა დღეს. ჩემი გუნდის ამოცანა ლა ლიგის მოგებაა, ამიტომ მზად ვართ საბრძოლველად და გვჯერა, რომ მიზანს მივაღწევთ.“

„კროოსის ემოციები აბსოლუტურად გასაგები იყო. გერმანელს გასახდელში ვუთხარი, რომ ტაბლოზე ვეღარაფერს შევცვლით, ამიტომ უნდა დამშვიდდეს.“

„ლოპეტეგის გუნდმა პირველი გოლი რა თქმა უნდა დაიმსახურა, ვინაიდან საწყის წუთებში დომინირებდა და მომენტებიც შექმნა, თუმცა მას შემდეგ ამ გუნდს აღარაფერი დაუმსახურებია და მოედანზე დომინანტი „ბლანკოსი“ გახდა.“

  • Hala
  • 10 მაი 2021
  • 11 495
  • 69

1

10 მაი 2021 01:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიზუ მეფე ხარ

გამეორებაზე, ახლო კადრით კარგად ჩანს, რომ ედერ მილიტაოს ბურთი ჯერ მხარზე ხვდება და შემდეგ გორდება ხელზე.

ფეხბურთის წესებში გარკვებითაა ახსნილი, რომ პენალტი არ არის, თუ ფეხბურთელს ხელამდე სხვა ნაწილში ხვდება ბურთი. აი ჩისტა ორი ქულა ავახიეს და წელს ასეთი რამდენი ბლიაააად

2

10 მაი 2021 01:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იყიდეთ მბაპე ჰალანდი და დააბრუნეთ ჰაკიმი.. ალაბა ჩვენია როგორც ამბობენ აი ამის მერე ისევ შეგვეძლება ძველი დიდების დაბრუნება

3

10 მაი 2021 01:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 971
არ დაგვტოვო, არ გაპატიებ.

4

10 მაი 2021 02:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Karvaxalis imedze yofnac agar girs eg awi kide bevr tramvas miigebs aseve ramosi , unda miyvnen marce isko modrichi asensio viniciusi azari

Alaba mshvenieri iqneba da chemi Neba rom iyos militaos sheuwyvilebdi marcxniv mendi da marjvniv sayidelia vinme, aseve Varanic unda wavides , reals axali sisxli chirdeba , modrichis adgili ki Valverdem unda daikavos sacodaobaa magis flangze tamashi ,

5

10 მაი 2021 02:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
რავიცი პირველი ის რომ მილიტაო ზურგით იდგა მომენტს საერთოდ ვერ ხედავდა.მეორე ამბავი ის რომ თუ წესში არის თუ ჯერ მხარზე გხვდება ბურთი მერე ხელზე არაა პენალტი მაშ ეს რატომ იყო.მესამე ის ამბავი რომ ბურთზე დიდი ალბათობით გუტიერესი ითამაშებდა შესაბამისად ამ ქმედებამ შეტევა ჩაშალა ცალსახად ესეც არ ჩანს.უარესი სიტუაცია იყო ატლეტიკოსთან რომ არ დადო ის ბურთის ტრაექტორიასაც ხედავდა და უშუალოდ მის უკან კაზემირო იყო.მილიტაოს უკან სიახლოვეს კი გუტიერესია და გუტიერესის უკან არის სევილიას ფეხბურთელი ანუ თეირიულადაც ვერ ითამაშებდა ამ ბურთზე.ამ ყველაფრისგათვალისწინებით ვინმე ამიხსნის რატო იყო ეს პენალტი და რატო არ იყო ატლეტიკოსთან.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

6

10 მაი 2021 02:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 971
ციტატა: Kritikosi ani
Karvaxalis imedze yofnac agar girs eg awi kide bevr tramvas miigebs aseve ramosi , unda miyvnen marce isko modrichi asensio viniciusi azari

მოდრიჩი არ მიდის და მომავალ წელს როტაციის ფეხბურთელი იქნება. არც ასენსიოს და აზარის გაშვება შეიძლება. ორივე ისეთი ტალანტის ფეხბურთელია, სეზონი შეიძლება ჩაატარონ ოქროს ბურთზე გაიწიონ. ყველას მესის და რონალდუობას ვერ მოვთხოვთ.. აგერ სალაჰი და ეგერ მანე, ვერაფერს აკეთებენ წელს საერთოდ.. ნეიმარი და მბაპე.. მაგრამ გუნდიდან მათ გაგდებაზე არავინ ლაპარაკობს. წელს ყველა ეტაპზე ან დაცვის მთელი რგოლი იტრავმებოდა ან ნახევარდაცვის. მაინც აქ ვართ და ზუსტად ვიცი, საჩვენოდ დასრულდება ყველაფერი.

7

10 მაი 2021 02:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რავიცი პირველი ის რომ მილიტაო ზურგით იდგა მომენტს საერთოდ ვერ ხედავდა.მეორე ამბავი ის რომ თუ წესში არის თუ ჯერ მხარზე გხვდება ბურთი მერე ხელზე არაა პენალტი მაშ ეს რატომ იყო.მესამე ის ამბავი რომ ბურთზე დიდი ალბათობით გუტიერესი ითამაშებდა შესაბამისად ამ ქმედებამ შეტევა ჩაშალა ცალსახად ესეც არ ჩანს.უარესი სიტუაცია იყო ატლეტიკოსთან რომ არ დადო ის ბურთის ტრაექტორიასაც ხედავდა და უშუალოდ მის უკან კაზემირო იყო.მილიტაოს უკან სიახლოვეს კი გუტიერესია და გუტიერესის უკან არის სევილიას ფეხბურთელი ანუ თეირიულადაც ვერ ითამაშებდა ამ ბურთზე.ამ ყველაფრისგათვალისწინებით ვინმე ამიხსნის რატო იყო ეს პენალტი და რატო არ იყო ატლეტიკოსთან.

Getafetan iseti goli gaauqmes eg penalti ar unda gikvirdes , reali rom gqvia metoqes msajebianad unda amarcxebde ase rom realma tavis tavs unda daabralos es fre

8

10 მაი 2021 02:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 871
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რავიცი პირველი ის რომ მილიტაო ზურგით იდგა მომენტს საერთოდ ვერ ხედავდა.მეორე ამბავი ის რომ თუ წესში არის თუ ჯერ მხარზე გხვდება ბურთი მერე ხელზე არაა პენალტი მაშ ეს რატომ იყო.მესამე ის ამბავი რომ ბურთზე დიდი ალბათობით გუტიერესი ითამაშებდა შესაბამისად ამ ქმედებამ შეტევა ჩაშალა ცალსახად ესეც არ ჩანს.უარესი სიტუაცია იყო ატლეტიკოსთან რომ არ დადო ის ბურთის ტრაექტორიასაც ხედავდა და უშუალოდ მის უკან კაზემირო იყო.მილიტაოს უკან სიახლოვეს კი გუტიერესია და გუტიერესის უკან არის სევილიას ფეხბურთელი ანუ თეირიულადაც ვერ ითამაშებდა ამ ბურთზე.ამ ყველაფრისგათვალისწინებით ვინმე ამიხსნის რატო იყო ეს პენალტი და რატო არ იყო ატლეტიკოსთან.

მაგას ძმაო მარტო პუტალონიელები აგიხსნიან, თორე ჩვენთვის კია გასაგები

9

10 მაი 2021 02:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
სეზონში მგონი სულ სამი პენალტი დავარტყით როცა ერთ თამაში ქონდა ამდენივე ჩვენთან ერთ გუნდს.მსაჯების იმედზე არ უნდა იყო ხო გასაგებია მაგრამ არც ეს სევილიაა კოლექტივობის პირველობის გუნდი რომ გავლენა ვერ მოახდინოს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

10 მაი 2021 02:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 871
ეს ატლეტიკო არაა სოსიედადის მომგები დამიჯერეთ, მიუხედავად იმისა რომ არ აქ მოტივაცია დიდი სოსიედადს. კიდევ გვაქვს შანსი

11

10 მაი 2021 02:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
პ.ს ამ სეზონში გასვლებზე სოსიედადი კარგ გუნდებთან უფრო მეტ ქუკებს აგროვებს.

კარგი იქნება გასავარდნ ზონაშიც ბოლომდე იყოს ინტრიგა.ეიბარსაც კი შანსი გაუჩნდა..ვალიადოლიდიც იბრძოლებს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

10 მაი 2021 02:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Royal_White
ციტატა: Kritikosi ani
Karvaxalis imedze yofnac agar girs eg awi kide bevr tramvas miigebs aseve ramosi , unda miyvnen marce isko modrichi asensio viniciusi azari

მოდრიჩი არ მიდის და მომავალ წელს როტაციის ფეხბურთელი იქნება. არც ასენსიოს და აზარის გაშვება შეიძლება. ორივე ისეთი ტალანტის ფეხბურთელია, სეზონი შეიძლება ჩაატარონ ოქროს ბურთზე გაიწიონ. ყველას მესის და რონალდუობას ვერ მოვთხოვთ.. აგერ სალაჰი და ეგერ მანე, ვერაფერს აკეთებენ წელს საერთოდ.. ნეიმარი და მბაპე.. მაგრამ გუნდიდან მათ გაგდებაზე არავინ ლაპარაკობს. წელს ყველა ეტაპზე ან დაცვის მთელი რგოლი იტრავმებოდა ან ნახევარდაცვის. მაინც აქ ვართ და ზუსტად ვიცი, საჩვენოდ დასრულდება ყველაფერი.

Me azaris talanti realshi ver vnaxe tan ukve 30 is xdeba da magis progress agarc unda elodo asensio ki skamze sheidzleba magram dziritadshi zedmetia aseve modrichic , alaba militao mendi dzalian magari dacva iqneba magram marjvena mcvelic aucileblad sayidelia ,Centri kaze kroosi Valverde, mbape benzo da marcxena garemarbi

13

10 მაი 2021 04:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაინც ნორმალური გამოვიდა ეს სეზონი, ლა ლიგა რომც ვერ მოვიგოთ. ამ რესურსით მეტი შეუძლებელია. ეტაპობრივი ცვლილებები უნდა დაიწყოს ზაფხულში ძირითადი ბირთვის.

14

10 მაი 2021 04:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 971
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: Royal_White
ციტატა: Kritikosi ani
Karvaxalis imedze yofnac agar girs eg awi kide bevr tramvas miigebs aseve ramosi , unda miyvnen marce isko modrichi asensio viniciusi azari

მოდრიჩი არ მიდის და მომავალ წელს როტაციის ფეხბურთელი იქნება. არც ასენსიოს და აზარის გაშვება შეიძლება. ორივე ისეთი ტალანტის ფეხბურთელია, სეზონი შეიძლება ჩაატარონ ოქროს ბურთზე გაიწიონ. ყველას მესის და რონალდუობას ვერ მოვთხოვთ.. აგერ სალაჰი და ეგერ მანე, ვერაფერს აკეთებენ წელს საერთოდ.. ნეიმარი და მბაპე.. მაგრამ გუნდიდან მათ გაგდებაზე არავინ ლაპარაკობს. წელს ყველა ეტაპზე ან დაცვის მთელი რგოლი იტრავმებოდა ან ნახევარდაცვის. მაინც აქ ვართ და ზუსტად ვიცი, საჩვენოდ დასრულდება ყველაფერი.

Me azaris talanti realshi ver vnaxe tan ukve 30 is xdeba da magis progress agarc unda elodo asensio ki skamze sheidzleba magram dziritadshi zedmetia aseve modrichic , alaba militao mendi dzalian magari dacva iqneba magram marjvena mcvelic aucileblad sayidelia ,Centri kaze kroosi Valverde, mbape benzo da marcxena garemarbi

რომელი პროგრესი? აზარს თავისი დონე დამტკიცებული აქვს უამრავჯერ, სანაკრებო და საკლუბო დონეზეც.. მადრიდში რომ არ წაუვიდა კარიერა, ყველაფერს წერტილს არ უსვამს და მე, როგორც გულშემატკივარი, ვერ ვხვდები რატომ უნდა ჩავიქნიო მასზე ხელი. ყველა ბურთის შეხებაზე ეტყობა უმაღლესი ხარისხი. თუ ვინმე რეალის დონეს აკმაყოფილებს აზარია. თუ ტრავმებს მოიტოვებს უკან და საბოლოოდ ჩადგება ფორმაში, არამგონია ვინმემ გაიხსენოს ეს უთამაშებლობა და უსაქმურობაში აღებული ხელფასი.

ყველაზე მეტად მენდი დაგვაკლდა. არც ვასკესი და არც კარვახალი.

15

10 მაი 2021 07:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 551
ლაციო სად ხარ

16

10 მაი 2021 08:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ეგეთი პენალტი მე არ მინახია რო ჯერ მსაჯს დაედოს თან ესეთ მნიშვნელოვან იგრაში,უბრალოდ რავი უეფამ გაგვიჩალიჩა
მილიტაოს ჯერ მოხვდა მხარზე და შემდეგ ხელზე,ანუ აქ უნდა მორჩენილიყო კამათი და განხილვა რადგან შავით თეთრზე წერია წესებში რო ტანიდან ასხლეტილი ბურთი როცა ხელზე ხვდება იგროკს იქ გასარჩევიც კი არარი რადგან არანაირი პენალტი არაა,მეორე ის რო რომც არ მოხვედროდა მხარზე და პირდაპირ ხელზე მოხვედროდა მაინც არ უნდა დანიშნულიყო რადგან იქ არცერთ სევილიას მოთამაშეს არ შეეძლო იმ ბურთზე თამაში და პლიის რადგან ედერს ხელზე მოხვდა ამის გამო მიუვიდა ისევ სევილიას იგროკს რომელმაც დაარტყა თორე ბურთი რეალს დარჩებოდა,ესიყო იმენა გაყიდული მსაჯობა და ამას ყველა კარგად ხვდება,რამდენიმე ტურის წინ კატლეტებთან 1 ით 0 ზე კუთხურიდან ჩაწოდებული ბურთი ზუსტად ანალოგიურ სიტუაციაში მოხვდა კატლეტების იგროკს პლიუს იქ უფრო სახიფათო იყო რადგან როარა ის ხელი კაზემიროს ცარიელ კარებში გაქონდა და აი იქ არ დადეს 11 მეტრიანი და აქ დაგვიდეს,რა უნდა თქვა,მარკაზე და სხვა დიდ ჟურნალ გაზეთებზეც კი იწერებოდა ეგ ინფოები რო რეალს არ მოაგებინებდნენ თასს და რადუნდა მაგას მარკა ან ვინმე ეგ ყველამ კარგად ვიცით
პლიუს ვინც მილიტაოს აბრალებს მაგ მომენტს მთელი ცხოვრება ბენზემას თამაში უნდა აყურებინო,მილიტაო გუშინაც კედელი იყო,პლიუს ჩემპიონობას რაც შეეხება კატლეტების გაჩემპიონებას პუტას ჩემპიონობა მირჩევნია თორე იმ ღლეების ბოდვას რა მოუსმენს მერე,ასენსიომ რო გოლი გაიტანა კროოსის ემოციას თუ დააკვირდით,ეგეთი აღელვებული ბოლოს მსოფლიოზე ვნახე შვედეთს რო შეუყო ჯარიმიდან,სღლ კროოსისგან არ ველოდი გუშინ ესეთ ემოციურობას და უმაგრეს თამაშს

17

10 მაი 2021 08:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
სოსიედადის იმედი მაქვს მაინც მინიმუმ ფრეს რომ გააგორებს

18

10 მაი 2021 09:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Modi ra shen naxui qeni da zedmeti fafxurebic tan gaiyole. Ramoss kide kontraqti unda daudon da utxran chawere sheni pirobebi rac gindao da gauformon.

19

10 მაი 2021 09:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პენალტი არ იყოო ბიჭო რას ამბობს ხალხი

20

10 მაი 2021 11:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რამდენი ჩობანია ეთრევა საიტზე ვითომ პრაფესორი

21

10 მაი 2021 11:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რას ამბობთ ვერ გავიგე, რას ქვია ზურგით იდგა, ან სხეულის სხვა ნაწილზე თუ მოხვდა, რაის პენალტი არააო?
თუ ეს ასეა, და მართლაც ეგრე თუ იყო, რაო, მაშინ მერე ხელბურთიც შეგიძლია ითამაშო?
კარგით რა, ჩვენც გვიყვარს რეალი, მაგრამ ასეთი არასწორი მიკერძოება რა საჭიროა?
ფეხბურთი ჭადრაკის და მათემატიკის წესებს და თეორემებს რო ეყრდნობოდეს, მაშინ საინტერესო არაფერი იქნებოდა მასში.
ყცელაფერი ხდება, სამართლიანიც და უსამართლოც, რას იზამ?
მსაჯს შეგიძლია ედავო, მაგრამ აქ აშკარად ხელით საკმაო მანძილზე მოისროლა ბურთი სულ არა მიმავალი არამედ სულ სხვა კუთხით.
ჩვენი მეორე გოლიც ცუცურმა გოლი იყო და არა კანონზომიერი და ნუ აპრავებთ აქ რაღაცეებს.
ცუდ მოცეკვავეს კვერცხები უშლიდა ცეკვაშიო?
ისეც ნერვები მაქვს მოშლილი და ნუღარ მიმატებთ რა!

22

10 მაი 2021 11:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭოო პირველ ტაიმში არ მოხდა ხელზე სევილიას ფეხბურთელს? ზუსტად ანალოგიურ მომენტში? რას პრაფესორობთ ბლიად

23

10 მაი 2021 11:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAULITO
რას ამბობთ ვერ გავიგე, რას ქვია ზურგით იდგა, ან სხეულის სხვა ნაწილზე თუ მოხვდა, რაის პენალტი არააო?
თუ ეს ასეა, და მართლაც ეგრე თუ იყო, რაო, მაშინ მერე ხელბურთიც შეგიძლია ითამაშო?
კარგით რა, ჩვენც გვიყვარს რეალი, მაგრამ ასეთი არასწორი მიკერძოება რა საჭიროა?
ფეხბურთი ჭადრაკის და მათემატიკის წესებს და თეორემებს რო ეყრდნობოდეს, მაშინ საინტერესო არაფერი იქნებოდა მასში.
ყცელაფერი ხდება, სამართლიანიც და უსამართლოც, რას იზამ?
მსაჯს შეგიძლია ედავო, მაგრამ აქ აშკარად ხელით საკმაო მანძილზე მოისროლა ბურთი სულ არა მიმავალი არამედ სულ სხვა კუთხით.
ჩვენი მეორე გოლიც ცუცურმა გოლი იყო და არა კანონზომიერი და ნუ აპრავებთ აქ რაღაცეებს.
ცუდ მოცეკვავეს კვერცხები უშლიდა ცეკვაშიო?
ისეც ნერვები მაქვს მოშლილი და ნუღარ მიმატებთ რა!

კარგი, მივხვდით, რომ წესები არ იცი, ასევე რა მნიშვნელობა აქვს რეალი კარგად თამაშობდა თუ ცუდად, ის პენალტი არ იყო, ამ შემთხვევაში კი მეორე კარში ინიშნებოდა, რაც მოგების გარანტი იქნებოდა, და ხო, ნუ ცდილობთ რა ეს ხალხი ვითომ ობიექტურობას და არიქა და მე რეალის ფანი ვარ , მაგრამ ეგრე არ ვფიქრობ, საერთოდ არაა არავის თვალში მომგებიანი პოზიცია :))

24

10 მაი 2021 11:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ვარის შემოღების შემდეგ არ მახსოვს ეგეთ ხელზე პენალტი არ დაედოთ, რა არის საკამათო ვერ ვხვდები

25

10 მაი 2021 11:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 871
ამ საიტზე ფეის კონტროლი დააწესეთ

26

10 მაი 2021 11:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ვარის შემოღების შემდეგ არ მახსოვს ეგეთ ხელზე პენალტი არ დაედოთ, რა არის საკამათო ვერ ვხვდები

iwesebshi weria ro tu jer sxvagan gxvdeba da mere xelze penalti araris

27

10 მაი 2021 12:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ვარის შემოღების შემდეგ არ მახსოვს ეგეთ ხელზე პენალტი არ დაედოთ, რა არის საკამათო ვერ ვხვდები

არ მიეკუთვნები შენ აქ ზოგიერთ სირს, ობიექტური ხარ და არგინდა, ჯერ ბურთი მხარზე რომ ხვდება და მერე ხელზე არაა პენალტი, პირველ ტაიმში რა იყო აბა სევილიას საჯარიმოში უარესი არ მოხდა ხელზე ირდაპირ ბურთი? ან ატლეტიკოსთან? ან ბეტისთან ასეთი ეპიზოდი არიყო და არ დადო.

თამამად ითმქის რომ ლალიგა აახიეს რეალს წელს. ზედიზედ როგორ მოაგებიებენ ახვრები. ამ პერესმა ვერ შეიგნო ისეც არ აგებიებენ რეალს და სულ დაუპირისპირდა ამათ, თუმცა ტებასი უნდა გადასგეს კატალონიის მონა ნბჭვ

28

10 მაი 2021 12:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უეფამ მსაჯებს ჩაუკაკუნა წელს რეალმა რამე რომ მოიგოს დაემშვიდობეთ სამსახურსო, რა ქნან ოჯახი ყავთ სარჩენი :))

29

10 მაი 2021 12:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგი, იყო პენალტი თუ არ იყო?
მე წესები არ ვიცი, თქვენ მსაჯად მაინც არ დაგნიშნავენ, მერე, რა შეიცვალა?
ის სირბანჯო ვინიპუხამ კარში დარტყმა ვერ ისწავლა, მსაჯის ბრალია?
ნახევარდაცვამ რო ვერ ივარგა გუშინ, დაცვა რო დირკაა და კონტრაზე ბრინჯივით იბნევა, ჩემი და წესების ბრალია?
ერთადერთი ბენზემას იმედზე ხართ და სულ ეგ არი, კაზემაც გუშინ ბევრჯერ რო მიირთვა, ვისი ბრალია?
თუ ზიდანი შევა და დახატავს თამაშს?
რაც შეეძლო სევილიამ ითამაშა, ჩვენ ვერა.
რატონ ძაბავთ, ვერ ვხვდები, შეფასება უნდა შეგეძლოს და არა წუწუნი!
კატლეტიკო ჩემპიონია, მეორეზე ჩვენ, მესამე პუტა. წერტილი.

30

10 მაი 2021 12:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: zizu2016
უეფამ მსაჯებს ჩაუკაკუნა წელს რეალმა რამე რომ მოიგოს დაემშვიდობეთ სამსახურსო, რა ქნან ოჯახი ყავთ სარჩენი :))

1000% ხოდა პერესის დედაც ისეც გადაკიდებული იყვნენ რეალზე ბლიად

31

10 მაი 2021 12:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: ZIDANE..
არ მიეკუთვნები შენ აქ ზოგიერთ სირს, ობიექტური ხარ და არგინდა, ჯერ ბურთი მხარზე რომ ხვდება და მერე ხელზე არაა პენალტი, პირველ ტაიმში რა იყო აბა სევილიას საჯარიმოში უარესი არ მოხდა ხელზე ირდაპირ ბურთი? ან ატლეტიკოსთან? ან ბეტისთან ასეთი ეპიზოდი არიყო და არ დადო

ატლეტიკოსთან არ მინახავს ეგ მომენტი და ვერაფერს გეტყვი. ამ მომენტს რაც შეეხება ძაან აშკარად გაშლილი ხელზე მოხვდა, ოდნავ მაინც რომ ახლოს ყოფილიყო სხეულთან კიდე რამეს იტყოდა კაცი. ჩვენს დაქნეულ ლენგლესაც მსგავს მომენტებზე უდებენ სულ

32

10 მაი 2021 12:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: ZIDANE..
არ მიეკუთვნები შენ აქ ზოგიერთ სირს, ობიექტური ხარ და არგინდა, ჯერ ბურთი მხარზე რომ ხვდება და მერე ხელზე არაა პენალტი, პირველ ტაიმში რა იყო აბა სევილიას საჯარიმოში უარესი არ მოხდა ხელზე ირდაპირ ბურთი? ან ატლეტიკოსთან? ან ბეტისთან ასეთი ეპიზოდი არიყო და არ დადო

ატლეტიკოსთან არ მინახავს ეგ მომენტი და ვერაფერს გეტყვი. ამ მომენტს რაც შეეხება ძაან აშკარად გაშლილი ხელზე მოხვდა, ოდნავ მაინც რომ ახლოს ყოფილიყო სხეულთან კიდე რამეს იტყოდა კაცი. ჩვენს დაქნეულ ლენგლესაც მსგავს მომენტებზე უდებენ სულ

დერბის თუ უყურო როგორ არ გახსოვს ის მომენტი ასეთი პენალტი იყო იქაც, ეს მინუს ორი ქულა, ბერისთანაც ასეთი მომენტი იყო.

33

10 მაი 2021 12:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: ZIDANE..
არ მიეკუთვნები შენ აქ ზოგიერთ სირს, ობიექტური ხარ და არგინდა, ჯერ ბურთი მხარზე რომ ხვდება და მერე ხელზე არაა პენალტი, პირველ ტაიმში რა იყო აბა სევილიას საჯარიმოში უარესი არ მოხდა ხელზე ირდაპირ ბურთი? ან ატლეტიკოსთან? ან ბეტისთან ასეთი ეპიზოდი არიყო და არ დადო

ატლეტიკოსთან არ მინახავს ეგ მომენტი და ვერაფერს გეტყვი. ამ მომენტს რაც შეეხება ძაან აშკარად გაშლილი ხელზე მოხვდა, ოდნავ მაინც რომ ახლოს ყოფილიყო სხეულთან კიდე რამეს იტყოდა კაცი. ჩვენს დაქნეულ ლენგლესაც მსგავს მომენტებზე უდებენ სულ

დერბის თუ უყურო როგორ არ გახსოვს ის მომენტი ასეთი პენალტი იყო იქაც, ეს მინუს ორი ქულა, ბერისთანაც ასეთი მომენტი იყო.

ვნაზე ახლა. თუ გუშინ დადეს ისიც უნდა დაედოთ კი ბატონო. რაღაც ვერ ჩამოყალიბდნენ წესებში ესპანეთში, თვითონაც არ იციან მგონი...

34

10 მაი 2021 12:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: ZIDANE..
არ მიეკუთვნები შენ აქ ზოგიერთ სირს, ობიექტური ხარ და არგინდა, ჯერ ბურთი მხარზე რომ ხვდება და მერე ხელზე არაა პენალტი, პირველ ტაიმში რა იყო აბა სევილიას საჯარიმოში უარესი არ მოხდა ხელზე ირდაპირ ბურთი? ან ატლეტიკოსთან? ან ბეტისთან ასეთი ეპიზოდი არიყო და არ დადო

ატლეტიკოსთან არ მინახავს ეგ მომენტი და ვერაფერს გეტყვი. ამ მომენტს რაც შეეხება ძაან აშკარად გაშლილი ხელზე მოხვდა, ოდნავ მაინც რომ ახლოს ყოფილიყო სხეულთან კიდე რამეს იტყოდა კაცი. ჩვენს დაქნეულ ლენგლესაც მსგავს მომენტებზე უდებენ სულ

დერბის თუ უყურო როგორ არ გახსოვს ის მომენტი ასეთი პენალტი იყო იქაც, ეს მინუს ორი ქულა, ბერისთანაც ასეთი მომენტი იყო.

ვნაზე ახლა. თუ გუშინ დადეს ისიც უნდა დაედოთ კი ბატონო. რაღაც ვერ ჩამოყალიბდნენ წესებში ესპანეთში, თვითონაც არ იციან მგონი...

ისეც ძმაო წეს სარეკორდო პენალტები დაუდეს რეალს ასეთი მარაზმი არ მახსოვს, აშკარად არ ვევასებით, თან კა დადე დადე მარა ანალოგიურს რეალის კარში არ დებენ, არადა გუნდი იმსახრებს ლალიგას, უშუალო კონკურენტებთან 10 ქულა აიღო თან გაუთავებელი ტრავმები და მაინც

35

10 მაი 2021 12:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
როდესაც ბურთი სხეულის ნებისმიერი ნაწილიდან რიკოშეტით ხვდება ხელს-ჯარიმა არ არის

36

10 მაი 2021 12:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
კროოსის ასეთი ემოცია პირველად ვნახე რეალში. მსაჯებსაც მაგრად გაუჩმახა და გოლიც როგორ აღნიშნა. უყვარს კაცს რეალი.

მსაჯმა მაგრად მიირთვა. 100% პენალტი მეგონა მაგრამ გამეორებაზე აშკარად ჩანს რომ ჯერ მხარზე ხვდება, წესებში კი წერია რომ პენალტი არაა თუ სხეულიდან ასხლეტილი ბურთი მოხვდება. ასე რომ მგონი პენალტი და გამარჯვება წაგვართვეს.
გინდაც ყოფილიყო, ბეტისმა და ატლეტიკომ ახლო წარსულში ხელბურთი გვეთამაშა საჯარიმოში და თუ აქ იყო, მაშინ იქაც იყო. არადა ორივეგან რეალმა ქულები დაკარგა. ტებასის ანტიმადრიდისტა დედას რომ შევე.ი, ეტყობა უეფა ფიფადანაც კარგი ზეწოლა აქვს ფედერაციას. აბა, წარკოუდგებელია ასე სხვადასხვაგვარი გადაწყვეტილებები მიიღო ერთსა და იმავე სიტუაციაში.

37

10 მაი 2021 13:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
მადრიდის „რეალისა“ და „სევილიას“ მატჩში საკამათო ეპიზოდი დაფიქსირდა - ანდალუსიურ გუნდს ვიდეორეფერის გადამოწმების შემდეგ პენალტი დაუდეს.


„რეალის“ ბრაზილიელმა მცველმა, ედერ მილიტაომ, საკუთარ საჯარიმოში ხელით ითამაშა. თუმცა Marca-ს ესპერტის აზრით, ეს დარღვევა არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო.

„თავიდან, ბურთი მილიტაოს მხარზე მოხვდა და მხოლოდ ამის შემდეგ აისხლიტა ხელში. ეს სრულიად შემთხვევითობა იყო.


ჩემთვის, ეს არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო. შესაბამისად, თამაში გაგრძელდა და შემდეგ, ბონოსა და ბენზემას ეპიზოდში, 100%-იანი თერთმეტმეტრიანი იყო.“ - აღნიშნა მარკას ექსპერტმა ანდუხარ ოლივერმა.
ნუ არ ვიცი, არ მიყვარს მსაჯებზე საუბარი, მაგრამ ფაქტია მსაჯის შეცდომის გამო შეიძლება და დიდია ალბათობაა იმისა, რომ ლა ლიგა დავკარგოთ, არადა ყველაზე მეტად ცვეტში ჩვენ ვიმსახურებთ ურთიერთშეხვედრებში ატლესაც ვაჯობეთ, ბარსასაც და სევილიასაც თანაც რა გუნდით, ლამის კასტილიით, შანსი არსებობს, დამიჯერეთ ატლეტიკო სამივე თამაშს ვერ მოიგებს არ არის ეგეთი გუნდი, ეხლა სოსიედადი ყავს, მართლა ძაან კაი გუნდია და შეილება რო დაკარგოს ქულები და ბოლო ტურში ვალიადოლიდი და დამიჯერეთ ეგ უფრო რთული მატჩია ატლესთვის ვიდრე ჩვენთვის ვილიარეალი ან გრანადა, წარმოიდგინეთ ბოლო ტურში ვალიადოლიდს ქულა რო სჭირდებოდეს დასარჩენად, თავს შეაკლავენ და ჩვენთვის კი ბილბაო რაა ისეთი მეტოქე რთული და ეხლა თუ ჩემპიონობა უნდათ მაგათ მსაჯიანადაც უნდა მოუგონ მე მაინც ასე მგონია ატლეს შანსები არის 60 პროცენტი, ჩვენი 30 და ბარსასი 10, ვნახოთ რა იქნება, ბრძოლაა ბოლომდე საჭირო.
-----------------------
HALA MADRID!

38

10 მაი 2021 13:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
მადრიდის „რეალისა“ და „სევილიას“ მატჩში საკამათო ეპიზოდი დაფიქსირდა - ანდალუსიურ გუნდს ვიდეორეფერის გადამოწმების შემდეგ პენალტი დაუდეს.


„რეალის“ ბრაზილიელმა მცველმა, ედერ მილიტაომ, საკუთარ საჯარიმოში ხელით ითამაშა. თუმცა Marca-ს ესპერტის აზრით, ეს დარღვევა არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო.

„თავიდან, ბურთი მილიტაოს მხარზე მოხვდა და მხოლოდ ამის შემდეგ აისხლიტა ხელში. ეს სრულიად შემთხვევითობა იყო.


ჩემთვის, ეს არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო. შესაბამისად, თამაში გაგრძელდა და შემდეგ, ბონოსა და ბენზემას ეპიზოდში, 100%-იანი თერთმეტმეტრიანი იყო.“ - აღნიშნა მარკას ექსპერტმა ანდუხარ ოლივერმა.
ნუ არ ვიცი, არ მიყვარს მსაჯებზე საუბარი, მაგრამ ფაქტია მსაჯის შეცდომის გამო შეიძლება და დიდია ალბათობაა იმისა, რომ ლა ლიგა დავკარგოთ, არადა ყველაზე მეტად ცვეტში ჩვენ ვიმსახურებთ ურთიერთშეხვედრებში ატლესაც ვაჯობეთ, ბარსასაც და სევილიასაც თანაც რა გუნდით, ლამის კასტილიით, შანსი არსებობს, დამიჯერეთ ატლეტიკო სამივე თამაშს ვერ მოიგებს არ არის ეგეთი გუნდი, ეხლა სოსიედადი ყავს, მართლა ძაან კაი გუნდია და შეილება რო დაკარგოს ქულები და ბოლო ტურში ვალიადოლიდი და დამიჯერეთ ეგ უფრო რთული მატჩია ატლესთვის ვიდრე ჩვენთვის ვილიარეალი ან გრანადა, წარმოიდგინეთ ბოლო ტურში ვალიადოლიდს ქულა რო სჭირდებოდეს დასარჩენად, თავს შეაკლავენ და ჩვენთვის კი ბილბაო რაა ისეთი მეტოქე რთული და ეხლა თუ ჩემპიონობა უნდათ მაგათ მსაჯიანადაც უნდა მოუგონ მე მაინც ასე მგონია ატლეს შანსები არის 60 პროცენტი, ჩვენი 30 და ბარსასი 10, ვნახოთ რა იქნება, ბრძოლაა ბოლომდე საჭირო.

დამიჯერე ბრატ არ გახდიან რეალს ჩემპიონს ყველანაირად ეცდებიან, და ეს გიშინაც გამოჩნდა ბეტისთანაც, ატლეტიკოსთანაც და ბევრთან

39

10 მაი 2021 13:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
მადრიდის „რეალისა“ და „სევილიას“ მატჩში საკამათო ეპიზოდი დაფიქსირდა - ანდალუსიურ გუნდს ვიდეორეფერის გადამოწმების შემდეგ პენალტი დაუდეს.


„რეალის“ ბრაზილიელმა მცველმა, ედერ მილიტაომ, საკუთარ საჯარიმოში ხელით ითამაშა. თუმცა Marca-ს ესპერტის აზრით, ეს დარღვევა არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო.

„თავიდან, ბურთი მილიტაოს მხარზე მოხვდა და მხოლოდ ამის შემდეგ აისხლიტა ხელში. ეს სრულიად შემთხვევითობა იყო.


ჩემთვის, ეს არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო. შესაბამისად, თამაში გაგრძელდა და შემდეგ, ბონოსა და ბენზემას ეპიზოდში, 100%-იანი თერთმეტმეტრიანი იყო.“ - აღნიშნა მარკას ექსპერტმა ანდუხარ ოლივერმა.
ნუ არ ვიცი, არ მიყვარს მსაჯებზე საუბარი, მაგრამ ფაქტია მსაჯის შეცდომის გამო შეიძლება და დიდია ალბათობაა იმისა, რომ ლა ლიგა დავკარგოთ, არადა ყველაზე მეტად ცვეტში ჩვენ ვიმსახურებთ ურთიერთშეხვედრებში ატლესაც ვაჯობეთ, ბარსასაც და სევილიასაც თანაც რა გუნდით, ლამის კასტილიით, შანსი არსებობს, დამიჯერეთ ატლეტიკო სამივე თამაშს ვერ მოიგებს არ არის ეგეთი გუნდი, ეხლა სოსიედადი ყავს, მართლა ძაან კაი გუნდია და შეილება რო დაკარგოს ქულები და ბოლო ტურში ვალიადოლიდი და დამიჯერეთ ეგ უფრო რთული მატჩია ატლესთვის ვიდრე ჩვენთვის ვილიარეალი ან გრანადა, წარმოიდგინეთ ბოლო ტურში ვალიადოლიდს ქულა რო სჭირდებოდეს დასარჩენად, თავს შეაკლავენ და ჩვენთვის კი ბილბაო რაა ისეთი მეტოქე რთული და ეხლა თუ ჩემპიონობა უნდათ მაგათ მსაჯიანადაც უნდა მოუგონ მე მაინც ასე მგონია ატლეს შანსები არის 60 პროცენტი, ჩვენი 30 და ბარსასი 10, ვნახოთ რა იქნება, ბრძოლაა ბოლომდე საჭირო.

დამიჯერე ბრატ არ გახდიან რეალს ჩემპიონს ყველანაირად ეცდებიან, და ეს გიშინაც გამოჩნდა ბეტისთანაც, ატლეტიკოსთანაც და ბევრთან

რამდენი ქულაც ჩვენ უსამართლოდ წაგვართვეს ნუ არ ვიცი და საპირისპიროდ ატლეს და ბარსას მისცეს და მისცეს. მერე რეალზე და მსაჯებზე ვინც ილაპარაკებს ხო უნდა აახიო სახე არაა, ყველაფერს აკეთებენ რო რეალი არ გახდეს ჩემპიონი მარა თუ ატლე გამოვიდა და ჩაიჯვა და ჩვენ ჩვენი თამაშები საკაიფოდ მოვიგეთ არი შანსი, ცოტა მარა არის.
-----------------------
HALA MADRID!

40

10 მაი 2021 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
რა ჩათლახები არიან, ხაზი ოდრიოსოლას ეპიზოდში არასწორად იყო გავლებუპიო მარკამ და ასმა დაწერა.
ანუ ბენზოს გოლი თამაშგარე არ იყო. + პენალტი აჩუქეს და აქეთ არ დადეს. გამიკვირდა 6 წუთი რომ დაამატეს, ეტყობა აერიათ.

რაც რეალისთვის მსგავს ეპიზოდებში ქრ აქვთ დადებული, იმდენჯერ მაგათი და ტებასის დედა .:)))

41

10 მაი 2021 13:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
მადრიდის „რეალისა“ და „სევილიას“ მატჩში საკამათო ეპიზოდი დაფიქსირდა - ანდალუსიურ გუნდს ვიდეორეფერის გადამოწმების შემდეგ პენალტი დაუდეს.


„რეალის“ ბრაზილიელმა მცველმა, ედერ მილიტაომ, საკუთარ საჯარიმოში ხელით ითამაშა. თუმცა Marca-ს ესპერტის აზრით, ეს დარღვევა არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო.

„თავიდან, ბურთი მილიტაოს მხარზე მოხვდა და მხოლოდ ამის შემდეგ აისხლიტა ხელში. ეს სრულიად შემთხვევითობა იყო.


ჩემთვის, ეს არ იყო საკმარისი იმისთვის, რომ პენალტი დანიშნულიყო. შესაბამისად, თამაში გაგრძელდა და შემდეგ, ბონოსა და ბენზემას ეპიზოდში, 100%-იანი თერთმეტმეტრიანი იყო.“ - აღნიშნა მარკას ექსპერტმა ანდუხარ ოლივერმა.
ნუ არ ვიცი, არ მიყვარს მსაჯებზე საუბარი, მაგრამ ფაქტია მსაჯის შეცდომის გამო შეიძლება და დიდია ალბათობაა იმისა, რომ ლა ლიგა დავკარგოთ, არადა ყველაზე მეტად ცვეტში ჩვენ ვიმსახურებთ ურთიერთშეხვედრებში ატლესაც ვაჯობეთ, ბარსასაც და სევილიასაც თანაც რა გუნდით, ლამის კასტილიით, შანსი არსებობს, დამიჯერეთ ატლეტიკო სამივე თამაშს ვერ მოიგებს არ არის ეგეთი გუნდი, ეხლა სოსიედადი ყავს, მართლა ძაან კაი გუნდია და შეილება რო დაკარგოს ქულები და ბოლო ტურში ვალიადოლიდი და დამიჯერეთ ეგ უფრო რთული მატჩია ატლესთვის ვიდრე ჩვენთვის ვილიარეალი ან გრანადა, წარმოიდგინეთ ბოლო ტურში ვალიადოლიდს ქულა რო სჭირდებოდეს დასარჩენად, თავს შეაკლავენ და ჩვენთვის კი ბილბაო რაა ისეთი მეტოქე რთული და ეხლა თუ ჩემპიონობა უნდათ მაგათ მსაჯიანადაც უნდა მოუგონ მე მაინც ასე მგონია ატლეს შანსები არის 60 პროცენტი, ჩვენი 30 და ბარსასი 10, ვნახოთ რა იქნება, ბრძოლაა ბოლომდე საჭირო.

დამიჯერე ბრატ არ გახდიან რეალს ჩემპიონს ყველანაირად ეცდებიან, და ეს გიშინაც გამოჩნდა ბეტისთანაც, ატლეტიკოსთანაც და ბევრთან

რამდენი ქულაც ჩვენ უსამართლოდ წაგვართვეს ნუ არ ვიცი და საპირისპიროდ ატლეს და ბარსას მისცეს და მისცეს. მერე რეალზე და მსაჯებზე ვინც ილაპარაკებს ხო უნდა აახიო სახე არაა, ყველაფერს აკეთებენ რო რეალი არ გახდეს ჩემპიონი მარა თუ ატლე გამოვიდა და ჩაიჯვა და ჩვენ ჩვენი თამაშები საკაიფოდ მოვიგეთ არი შანსი, ცოტა მარა არის.

აგწრ ერთი ჩმორი შემოეთრია და ეს პენალი თუ სადაოო ხომ ხედავ რამდენი ლენჩი გდია საიტზე. არმგონია ლალიგა მსაჯებმა დაუთმონ რეალს

42

10 მაი 2021 13:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭო რაზე დაობენ, ამაზე უარესი პენალტები არ დაუდიათ რეალისთვის დადეააფეთქებულ წესებშიც წერია როცა ხელი მოერე მოხვედრის ადგილია, ჯერ სხვაგან მოხვდა და აისხლიტა და მერემოხვდა პენალტი არაა. ეგრე იყო ბარსა ვალიადოიდთან სადაც არ უნდა დებულიყო და არც დაიდო

43

10 მაი 2021 14:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ატლეტიკოსთან.ბეტისთან ორჯერ ხელით თამაში.საერთოდ ჩამოყალიბდნენ რა არის ხელი და რა არა.თუ წესებში წერია სხეულის სხვა ნაწილიდან ახსლეტვით ხელი არაა მაშინ გუშინ მოგვპარეს 3 ქულა. ამ სეზონში უამრავი საკამათო ეპიზოდი იყო სადაც რეალის საწინააღმდეგოდ იყო ყველაფერი.შეთქმულების თეორიებს სკეპტიკურად ვუყურებდი მაგრამ აშკარად ჩანს უკვე არსვის უნდა რეალის ჩემპიონობა.

ციტატა: Kaka_8
ბიჭო რაზე დაობენ, ამაზე უარესი პენალტები არ დაუდიათ რეალისთვის დადეააფეთქებულ წესებშიც წერია როცა ხელი მოერე მოხვედრის ადგილია, ჯერ სხვაგან მოხვდა და აისხლიტა და მერემოხვდა პენალტი არაა. ეგრე იყო ბარსა ვალიადოიდთან სადაც არ უნდა დებულიყო და არც დაიდო

თან ვერ ხედავდა ბურთის ტრაექტორიას ზურგით იდგა .პლიუს ამაა ს ხელით რომც არ ეთამაშა ისევ რეალის ფეხბურთელი თამაშობდა ბურთზე და ეპიზოდზე გავლენას ვერ მოახდენდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

10 მაი 2021 14:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ატლეტიკოსთან.ბეტისთან ორჯერ ხელით თამაში.საერთოდ ჩამოყალიბდნენ რა არის ხელი და რა არა.თუ წესებში წერია სხეულის სხვა ნაწილიდან ახსლეტვით ხელი არაა მაშინ გუშინ მოგვპარეს 3 ქულა. ამ სეზონში უამრავი საკამათო ეპიზოდი იყო სადაც რეალის საწინააღმდეგოდ იყო ყველაფერი.შეთქმულების თეორიებს სკეპტიკურად ვუყურებდი მაგრამ აშკარად ჩანს უკვე არსვის უნდა რეალის ჩემპიონობა.

ციტატა: Kaka_8
ბიჭო რაზე დაობენ, ამაზე უარესი პენალტები არ დაუდიათ რეალისთვის დადეააფეთქებულ წესებშიც წერია როცა ხელი მოერე მოხვედრის ადგილია, ჯერ სხვაგან მოხვდა და აისხლიტა და მერემოხვდა პენალტი არაა. ეგრე იყო ბარსა ვალიადოიდთან სადაც არ უნდა დებულიყო და არც დაიდო

თან ვერ ხედავდა ბურთის ტრაექტორიას ზურგით იდგა .პლიუს ამაა ს ხელით რომც არ ეთამაშა ისევ რეალის ფეხბურთელი თამაშობდა ბურთზე და ეპიზოდზე გავლენას ვერ მოახდენდა.

კი თან წერია ამ წესებშიც. რამდეჯერ გამოუყენიათ ეს წესი ამ სეზონში თუნდაც რეალის წინააღმდეგ

ციტატა: chegevara
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ატლეტიკოსთან.ბეტისთან ორჯერ ხელით თამაში.საერთოდ ჩამოყალიბდნენ რა არის ხელი და რა არა.თუ წესებში წერია სხეულის სხვა ნაწილიდან ახსლეტვით ხელი არაა მაშინ გუშინ მოგვპარეს 3 ქულა. ამ სეზონში უამრავი საკამათო ეპიზოდი იყო სადაც რეალის საწინააღმდეგოდ იყო ყველაფერი.შეთქმულების თეორიებს სკეპტიკურად ვუყურებდი მაგრამ აშკარად ჩანს უკვე არსვის უნდა რეალის ჩემპიონობა.

ციტატა: Kaka_8
ბიჭო რაზე დაობენ, ამაზე უარესი პენალტები არ დაუდიათ რეალისთვის დადეააფეთქებულ წესებშიც წერია როცა ხელი მოერე მოხვედრის ადგილია, ჯერ სხვაგან მოხვდა და აისხლიტა და მერემოხვდა პენალტი არაა. ეგრე იყო ბარსა ვალიადოიდთან სადაც არ უნდა დებულიყო და არც დაიდო

თან ვერ ხედავდა ბურთის ტრაექტორიას ზურგით იდგა .პლიუს ამაა ს ხელით რომც არ ეთამაშა ისევ რეალის ფეხბურთელი თამაშობდა ბურთზე და ეპიზოდზე გავლენას ვერ მოახდენდა.

shen cota obieqturobastan axlis iyavi megona magram mtlad daubrmavebixar am realis fanatikosobas

არც შენ ხარ ახლოს ობიექტურობასთან, წესებით მიხედვით არ იყო პენალტი თორე ახლა ბარსა რელზე კიდე უკან უნდა იყოს

45

10 მაი 2021 14:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წესებს გადახედოს ზოგმა არ აწყენს უაზროდ რომ ლაპარაკობენ. მერე კიდე რალის ფანებზე იტყვიან რამეს კულეებმა ლიჟბი თავი გაიმართლონ და წაგებას ამინდსაც და მსაჯსაც აბრალებენ

46

10 მაი 2021 14:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kaka_8
წესებს გადახედოს ზოგმა არ აწყენს უაზროდ რომ ლაპარაკობენ. მერე კიდე რალის ფანებზე იტყვიან რამეს კულეებმა ლიჟბი თავი გაიმართლონ და წაგებას ამინდსაც და მსაჯსაც აბრალებენ

ერთ დებილს მაინც ვწრ შეაგნებიებ უკნიდან გამოვარდნილი პრვოკატორია

47

10 მაი 2021 14:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: Kaka_8
წესებს გადახედოს ზოგმა არ აწყენს უაზროდ რომ ლაპარაკობენ. მერე კიდე რალის ფანებზე იტყვიან რამეს კულეებმა ლიჟბი თავი გაიმართლონ და წაგებას ამინდსაც და მსაჯსაც აბრალებენ

ერთ დებილს მაინც ვწრ შეაგნებიებ უკნიდან გამოვარდნილი პრვოკატორია

ნეტამარტო ერთი იყოს კიდე რამდენია ეგეთი

48

10 მაი 2021 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kaka_8
ციტატა: ZIDANE..
ციტატა: Kaka_8
წესებს გადახედოს ზოგმა არ აწყენს უაზროდ რომ ლაპარაკობენ. მერე კიდე რალის ფანებზე იტყვიან რამეს კულეებმა ლიჟბი თავი გაიმართლონ და წაგებას ამინდსაც და მსაჯსაც აბრალებენ

ერთ დებილს მაინც ვწრ შეაგნებიებ უკნიდან გამოვარდნილი პრვოკატორია

ნეტამარტო ერთი იყოს კიდე რამდენია ეგეთი

ეს ერთი განსაკუთრებული ეგზემპლარია, ლენჩია და პროვოკატორის ნაზავი მიხვდი ახლა რა იქნება. კლავიშებს ყრის, კურდღელის ბრატია

49

10 მაი 2021 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 265
მოკლედ, რეალის ფეხბურთელები ტირილს ვერ გადაეჩვიენ, შეიძლება 11-ვე ფეხბურთელს ინტერვიუ ჩამოართვა და იკითხო თქვენი ბრალი ხო არ იყო წაგებაო? მეეჭვება ყველას გაეცა პასუხები, ეტყობა ადმინს კერძო წყაროები აქვს.

50

10 მაი 2021 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: nika 54
მოკლედ, რეალის ფეხბურთელები ტირილს ვერ გადაეჩვიენ, შეიძლება 11-ვე ფეხბურთელს ინტერვიუ ჩამოართვა და იკითხო თქვენი ბრალი ხო არ იყო წაგებაო? მეეჭვება ყველას გაეცა პასუხები, ეტყობა ადმინს კერძო წყაროები აქვს.

მწვთნელიდან დაწყბული მთელი ისტორია ტირიხართ და იბოღმებით ბლიად და ერთი ახსნა განმარტება თხოვა კროოსმა და ტირიანო ბლიად. რამდენი ქულაც დაკარგეთ ტურიხართ ორი თვის ჩვილ ბავშვებსავით კუმანიდან დაწყებული

51

10 მაი 2021 15:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხელი რომ იყო ამაზე დავაც არ ღირს, ნუ გადავიქცევით ზოგი ბარსას ფანივით საერთოდ რომ მოწყდეიან ხოლმე რეალობას. ზიდანისგან კი ძალიან გამიკვირდა სუბიექტური განცხადება რომ გააკეტა. რა მოგებას ვიმსახურებდით , კროოსის გავარდნა ბურთის გამო ვიმსახურებდით თუ ბოლოს კაზემიროს რომ შეეძლო გატანა და ვერ გაიტანა? როცა ჩემპიონობაზე გაქვს პრეტენზია და ასე ითამაშებ 80 წუთი და ბოლოს დაიწყებ ფაფხურს , წაგებასაც იმსახურებდით და ყველაზე კარგს ფრეს. როცა რეალი ხარ კიდე მსაჯობაზე არ უნდა წუწუნებდე , უნდა გადაუარო ყველას კატოკივით , თუმცა ზიდანისიც მესმის ნახევარი გუნდი ჩამოწერილი ტავარი ყავს და ნახევარი სამედიცინოზე აბარებს , იმდენი ხანი არიან იქ. :დ

52

10 მაი 2021 15:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: WhiteHeart
ლაციო სად ხარ

53

10 მაი 2021 17:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: makho_93
ხელი რომ იყო ამაზე დავაც არ ღირს, ნუ გადავიქცევით ზოგი ბარსას ფანივით საერთოდ რომ მოწყდეიან ხოლმე რეალობას. ზიდანისგან კი ძალიან გამიკვირდა სუბიექტური განცხადება რომ გააკეტა. რა მოგებას ვიმსახურებდით , კროოსის გავარდნა ბურთის გამო ვიმსახურებდით თუ ბოლოს კაზემიროს რომ შეეძლო გატანა და ვერ გაიტანა? როცა ჩემპიონობაზე გაქვს პრეტენზია და ასე ითამაშებ 80 წუთი და ბოლოს დაიწყებ ფაფხურს , წაგებასაც იმსახურებდით და ყველაზე კარგს ფრეს. როცა რეალი ხარ კიდე მსაჯობაზე არ უნდა წუწუნებდე , უნდა გადაუარო ყველას კატოკივით , თუმცა ზიდანისიც მესმის ნახევარი გუნდი ჩამოწერილი ტავარი ყავს და ნახევარი სამედიცინოზე აბარებს , იმდენი ხანი არიან იქ. :დ

Xeli ki iyo magram atlestanac iyo igive momenti chven sasargeblod magram mashin ar dado penalti :))))

54

10 მაი 2021 18:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
არც მარსელო იქნება არც ოდრიოსოლა. სევილიასთან თამაშის მერე ორივეს დისკომდორტი ჰქონდა, ვარანი კარვახალი რამოსი მენდი ვასკესი ოდრიოსოლა და მარსელო არ იქნება გრანადასთან

55

10 მაი 2021 19:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
არც მარსელო იქნება არც ოდრიოსოლა. სევილიასთან თამაშის მერე ორივეს დისკომდორტი ჰქონდა, ვარანი კარვახალი რამოსი მენდი ვასკესი ოდრიოსოლა და მარსელო არ იქნება გრანადასთან

აბა მოუგია გრანადას და ეგააა

56

10 მაი 2021 19:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: lazio
აბა მოუგია გრანადას და ეგააა

57

10 მაი 2021 20:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ras fiqrobt sastav iuve sheva otxeulshii?

58

10 მაი 2021 20:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: lazio
აბა მოუგია გრანადას და ეგააა

59

10 მაი 2021 20:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: ZIDANE..
ნბᲭვრ კულე ტებასის ხელᲨია ლალიგა და რის იმედი გაქ რო რეალი მოიგებს?

იმის რომ მსაჯებსაც მოუგებენ გრანადასთან ერთად.
სევილიასთან ხაზი არასწორად გაავლესო, მარკამ დაწერა. ოდრიოსოლა თამაშგარეში არ იყო პასის დროს. ფაქტია ღიად ებრძვიან უკვე რეალს

60

10 მაი 2021 21:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
ჰოოო მსაჯებს ვაბრალოთ ყველაფერი. ფაქტიურად უმოტივაციო სევილიას რო მომენტს ვერ უქმნი მსაჯების ბრალია ეგეც. შეეტიათ და გაეტანათ არ მკგვიწევდა მსაჯებზე დაბრალება. როგორი მომენტია საჯარიმოში ხელზე ხვდება ბურთი და ამ ეპიზოდის გაგრძელებისას მეორე კარში დანიშნო პენალი აი უბრალოდ შანსი არ იყო არ დანუშნავდა. პენალზე როარ ყოფილიყო სევილიას კარში საქმე მაგ დროს შეილება კიდე დაეხუჭათ თვალები მარა მაგ მომენტში მილიონიდან ერთი მსაჯი არ დანიშნავდა სამწუხაროდ რეალის სასარგებლოდ პენალს მილიტაოს ხელის მერე

61

10 მაი 2021 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 871
საიტზე შემოსვლა აღარ კინდა იმენა ერთი კარგი რამ არ დაიწერება და კარგ ინფორმაციას ვერ მიიღებ, ნეგატიური ენერგიით აივსები იმენა...ვერ გავიხარეთ რაა, ამ სეზონში მგონი ერთი თამაში იყო სადაც ყველა ჯანმრთელი იყო, ასე რამ დააინვალიდა ყველა. სამედიცინო შტაბი დასაშლელი კი არა დასაწვავია. როცა ერთ სეზონში 60 ტრავმა დაფიქსირდა ნიშნავსნრომ ყ.ლეების გროვა გყავს სამედიცინო შტაბში.

62

10 მაი 2021 21:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შემოგვიერთდით მეგობრებო რეალის აამ საიტზეც და დარეგისტრირდით <3 ბევრნი გავხდეთ უფრო

63

10 მაი 2021 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანი მაინც ზიდანია რა ვერ ველებით :)

ციტატა: Kaka_8
წესებს გადახედოს ზოგმა არ აწყენს უაზროდ რომ ლაპარაკობენ. მერე კიდე რალის ფანებზე იტყვიან რამეს კულეებმა ლიჟბი თავი გაიმართლონ და წაგებას ამინდსაც და მსაჯსაც აბრალებენ

აუ კი ნებისმიერ რამეს დააბრალებენ მსაჯს :) ჩემი მეგობარი მწერდა გავუტანეთ და არ ჩათვალესო, არადა ისეთი თამაშგარე იყო თვალებდახუჭულიც დაინახავდა :დ პროსტა არ შეიმჩნია

ციტატა: ZIDANE..
ზიზუ მეფე ხარ

გამეორებაზე, ახლო კადრით კარგად ჩანს, რომ ედერ მილიტაოს ბურთი ჯერ მხარზე ხვდება და შემდეგ გორდება ხელზე.

ფეხბურთის წესებში გარკვებითაა ახსნილი, რომ პენალტი არ არის, თუ ფეხბურთელს ხელამდე სხვა ნაწილში ხვდება ბურთი. აი ჩისტა ორი ქულა ავახიეს და წელს ასეთი რამდენი ბლიაააად

მე დღემდე ის მახსოვს 2016-17 (ზუსტად არ მახსოვს) წლები იყო მგონი მალაგასთან გვიქნეს ეგრე მოდრიჩს არ ჩაუთვალეს სახიფათოდ ითამაშაო არადა რო რამე სხვას ჩაუთვლიდნენ, არაფერი ისეთი არ ყოფილა, იმ სეზონში ბარსამ მოიგო 2-3 ქულის სხვაობით ჩემპიონატი, მახსოვს ვისთანაც ვამბობდი ყველა კულე იცინოდა მაგაზე არადა ეგრე იყო

ციტატა: Kaka_8
ბიჭო რაზე დაობენ, ამაზე უარესი პენალტები არ დაუდიათ რეალისთვის დადეააფეთქებულ წესებშიც წერია როცა ხელი მოერე მოხვედრის ადგილია, ჯერ სხვაგან მოხვდა და აისხლიტა და მერემოხვდა პენალტი არაა. ეგრე იყო ბარსა ვალიადოიდთან სადაც არ უნდა დებულიყო და არც დაიდო

რეალთან პენალტების დადებაში სპეცები არიან :) დღესაც მახსოვს სუპერთასზე რა პენალტი დაუდეს სუარესს :დ და მერე რონალდო რაზე გააძევეს

64

10 მაი 2021 22:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გადავხედე გადმოვხედე და გრანადას 1X

65

10 მაი 2021 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
გადავხედე გადმოვხედე და გრანადას 1X

66

11 მაი 2021 00:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 871
ციტატა: lazio
გადავხედე გადმოვხედე და გრანადას 1X

67

11 მაი 2021 00:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
COPE | "რეალი" თამაშის შემდეგ გრანადადან მადრიდში პირდაპირ გრანადას აეროპორტიდან ვერ დაბრუნდება, რადგან ის დაკეტილია.

ისინი მალაგას გავლით დაბრუნდებიან მადრიდში, სადღაც 4* საათისკენ დილით, ხოლო კვირას 7:30* ზე სან მამესზე უნდა იყვნენ.
გადაიწვა გუნდი ბიჭო ამათ შიგ ხო არ აქვთ რამე შეღავათი არაა კალენდარი ნაგავ, მსაჯები, ტრავმები ბლიად ვთ ამათ ბილბაო 26 საათით მეტს ისვენებს, ვაფშე შუა კვირაში თამაში და მერე ორ დღეში კიდე რა პონტია ამათი

68

11 მაი 2021 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
24 საათი აქვს რეალს ბილბაოსთან თამაშამდე. აეროპორტიდან ვერ გაფრინდებიან დაკეტილია და ქალაქშინტრანსპორტით მგზავრობა უწევთ. ამ შემთხვევაში ლა ლიგის მატჩი უნდა გადაიდოს წესით, ტებასს რომ მოვუ.ან კეთილები

69

11 მაი 2021 01:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
24 საათი აქვს რეალს ბილბაოსთან თამაშამდე. აეროპორტიდან ვერ გაფრინდებიან დაკეტილია და ქალაქშინტრანსპორტით მგზავრობა უწევთ. ამ შემთხვევაში ლა ლიგის მატჩი უნდა გადაიდოს წესით, ტებასს რომ მოვუ.ან კეთილები

შარშანაც ზუსტად ასე თან ბილბაო და თან გასვლა მარა მაშინ ტეაბსს და ბარსელონას მსაჯებიანად აჯობეს წელს სხვა სიტუაციაა უკვე მარაზმი დ ყველაფწრი ერთადაა, კულე ნბჭვ ტებასი

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)