„რეალი“ 3-1„ბილბაო“

მატჩი: „რეალი“3-1„ბილბაო“
დრო: 01:00
სტადიონი: დი სტეფანო

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მენდი, ვალვერდე, მოდრიჩი, კროოსი, ვასკესი, ვინისიუსი, ბენზემა

  • Bernabeu
  • 15 დეკემბერი 2020
  • 2 897
  • 125

1

15 დეკემბერი 2020 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Dges benzos goli mgonia dzalian , es tamashi dzalebis dazogvit unda movigot da modrichsac tu daasvenebs kargi iqneba

2

15 დეკემბერი 2020 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხავი ლეგენდა აბა რას ფიქრობ მარაზმი იმუშავებს დღეს?

3

15 დეკემბერი 2020 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ხავი ლეგენდა აბა რას ფიქრობ მარაზმი იმუშავებს დღეს?

4

15 დეკემბერი 2020 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: ზიზუ
ხავი ლეგენდა აბა რას ფიქრობ მარაზმი იმუშავებს დღეს?

5

15 დეკემბერი 2020 16:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: ზიზუ
ხავი ლეგენდა აბა რას ფიქრობ მარაზმი იმუშავებს დღეს?

6

15 დეკემბერი 2020 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Da am informacias xavi legenda asajarovebs?

დიახ

7

15 დეკემბერი 2020 16:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: Kritikosi ani
Da am informacias xavi legenda asajarovebs?

დიახ

8

15 დეკემბერი 2020 16:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Ragac icis albat tore eset rames rogor daabralebs eg vinmes, namdvilad damafiqrebelia misi es komentari

გეთანხმები, მე იმის მეშინია ის სამი ლიგა რაც მოვიგეთ გამოძიება არ დაიწყოს და სულ არ წაგვართვან ვცახცახებ

9

15 დეკემბერი 2020 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Modrichi unda daasvenos 3 tamashia dziritadshia da umagles doneze atarebs ar miigos tranva iscos misces shansi,

10

15 დეკემბერი 2020 17:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: Kritikosi ani
Ragac icis albat tore eset rames rogor daabralebs eg vinmes, namdvilad damafiqrebelia misi es komentari

გეთანხმები, მე იმის მეშინია ის სამი ლიგა რაც მოვიგეთ გამოძიება არ დაიწყოს და სულ არ წაგვართვან ვცახცახებ

11

15 დეკემბერი 2020 17:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Mec magaze vnerviulob imedia sagamodziebo organoebi am saqmit ar dainteresdebian

უბრალოდ რა მაინტერესებს, ბაიერნი რათ ააცილე ბარსას უეფამ?

12

15 დეკემბერი 2020 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: Kritikosi ani
Mec magaze vnerviulob imedia sagamodziebo organoebi am saqmit ar dainteresdebian

უბრალოდ რა მაინტერესებს, ბაიერნი რათ ააცილე ბარსას უეფამ?

13

15 დეკემბერი 2020 17:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Ar vici eg xavi legendas unda kitxo

აუცილებლად, მარაზმი უმაღლეს დონეზე აქვს მაგას შესწავლილი. რეალიო ბორისუა-სევილიას გამარჯვებულს ხვდებაო ასე ბრძანა და ნეტავი სანდოა?

14

15 დეკემბერი 2020 17:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: Kritikosi ani
Ar vici eg xavi legendas unda kitxo

აუცილებლად, მარაზმი უმაღლეს დონეზე აქვს მაგას შესწავლილი. რეალიო ბორისუა-სევილიას გამარჯვებულს ხვდებაო ასე ბრძანა და ნეტავი სანდოა?

Minimum dasafiqrebeli rom aris mis es komentarebi amashi albat yvela vtanxmdebit

15

15 დეკემბერი 2020 17:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს არ იქნება მთლა იოლი იგრა, მარა უნდა მოვიგოთ უეჭველი.

16

15 დეკემბერი 2020 18:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩის დასვენება იმის გამო რო ტრავმა არ აიკიდოს აფსურდია,მხოლოდ იმიტო თუ დაასვენებს რო გადაღლილია თორე მოდრიჩის ტრავმა მე არ მახსოვს,ძაან სტაბილურია მოდრიჩი და კროოსი პლიუს კაზეც ტრავმების მიმართ,მოდრიჩი ტრავმას სეზონში ერთხელაც არ იღებს მგონი,იმის ფონზე რო კაზე არიქნება ფედეს გვერდით მოდრიჩი ჭირდება დღეს და არა ისკო,დაცვის მხრივ დახმარება დაჭირდება ფედეს და ამას მოდრიჩი უკეთ იზავს ვიდრე ტონი ან ისკო,წინ ვინი აუცილებლად უნდა იყოს,მაგან იცის რთულ თამაშებში გასროლა,ჰოდა შეილება დღესაც გაუვარდეს,მგონია რო დავანაკუწებთ ბილბაოს მარტივად,იმედია მოვიგებთ,ფრეც არ გვაწყობს

17

15 დეკემბერი 2020 18:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმედია კაი თამაში იქნება და არა მორიგი სიფარჩაკე. ატლეტიკოსთან თამაშის მერე ზიდანის და ბენზემას ფანები გააქტიურდნენ და დაიწყეს ნიშნის მოგებით ლაპარაკი და ზიდანის გაპრავება და ყველაფერი ტრავმებს მიაწერეს. ტრავმებიც იყო, მაგრამ სასტავი როცა ყავდა მაშინაც სირობა ფეხბურთს ათამაშებდა. გამონაკლისებს თუ არ ჩავთვლით. რა ტრავმებზე და სასტავზეა ლაპარაკი როცა შახტარმა მეორე შემადგენლობით გაანადგურა, თან მადრიდში. მე პირადად არ მომწონს ზიდანის სათამაშო სტილი, მაგრამ კიდევ უფრო მაგის ახირებები და ამოჩემებები მაღიზიანებს. რაც გუნდის თამაშზეც აისახება. ხო კიდე, კარვახალზეც დაიწერა დამცინავად, კარვახალს სკამზე სვავდნენ და ჰაკიმს ითხოვდნენო. და დიდი ხანია რაც კარვახალი დაბრუნდა ტრავმიდან? ჯერ ერთი, კარვახალს ბოლომდე სკამზე არავინ სვავდა, ყოველშემთხვევაში მე არა. ჰაკიმს მაგის გარეშეც მიეცემოდა საკმარისი დრო. მეორე, კარვახალი როცა ფრომაშია იასნია მაგარია, მაგრამ შარშან ნახევარი სეზონი არ იყო ფორმაში და არა სტაბილურობდა, ჰაკიმი ასეთი შემთხვევისთვისაც საჭირო იყო. და ბოლოს ტრავმისგან დაზგვეული არავინაა, რაც მოხდა კიდეც წელს და ღირსეული შემცვლელი არ ყავს. და ესეც ერთ-ერთი განმაპირობებელი ფაქტორი იყო ამდენი დაკარგული ქულისა

18

15 დეკემბერი 2020 18:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
იმედია კაი თამაში იქნება და არა მორიგი სიფარჩაკე. ატლეტიკოსთან თამაშის მერე ზიდანის და ბენზემას ფანები გააქტიურდნენ და დაიწყეს ნიშნის მოგებით ლაპარაკი და ზიდანის გაპრავება და ყველაფერი ტრავმებს მიაწერეს. ტრავმებიც იყო, მაგრამ სასტავი როცა ყავდა მაშინაც სირობა ფეხბურთს ათამაშებდა. გამონაკლისებს თუ არ ჩავთვლით. რა ტრავმებზე და სასტავზეა ლაპარაკი როცა შახტარმა მეორე შემადგენლობით გაანადგურა, თან მადრიდში. მე პირადად არ მომწონს ზიდანის სათამაშო სტილი, მაგრამ კიდევ უფრო მაგის ახირებები და ამოჩემებები მაღიზიანებს. რაც გუნდის თამაშზეც აისახება. ხო კიდე, კარვახალზეც დაიწერა დამცინავად, კარვახალს სკამზე სვავდნენ და ჰაკიმს ითხოვდნენო. და დიდი ხანია რაც კარვახალი დაბრუნდა ტრავმიდან? ჯერ ერთი, კარვახალს ბოლომდე სკამზე არავინ სვავდა, ყოველშემთხვევაში მე არა. ჰაკიმს მაგის გარეშეც მიეცემოდა საკმარისი დრო. მეორე, კარვახალი როცა ფრომაშია იასნია მაგარია, მაგრამ შარშან ნახევარი სეზონი არ იყო ფორმაში და არა სტაბილურობდა, ჰაკიმი ასეთი შემთხვევისთვისაც საჭირო იყო. და ბოლოს ტრავმისგან დაზგვეული არავინაა, რაც მოხდა კიდეც წელს და ღირსეული შემცვლელი არ ყავს. და ესეც ერთ-ერთი განმაპირობებელი ფაქტორი იყო ამდენი დაკარგული ქულისა

შენ დავიჯერო რეალის ფანი ხარ? სამი ლიგა რო დავდეთ მაშინაც უკმაფილო იქნებოდი ალბათ სტილით.

19

15 დეკემბერი 2020 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: RAUL REAL
იმედია კაი თამაში იქნება და არა მორიგი სიფარჩაკე. ატლეტიკოსთან თამაშის მერე ზიდანის და ბენზემას ფანები გააქტიურდნენ და დაიწყეს ნიშნის მოგებით ლაპარაკი და ზიდანის გაპრავება და ყველაფერი ტრავმებს მიაწერეს. ტრავმებიც იყო, მაგრამ სასტავი როცა ყავდა მაშინაც სირობა ფეხბურთს ათამაშებდა. გამონაკლისებს თუ არ ჩავთვლით. რა ტრავმებზე და სასტავზეა ლაპარაკი როცა შახტარმა მეორე შემადგენლობით გაანადგურა, თან მადრიდში. მე პირადად არ მომწონს ზიდანის სათამაშო სტილი, მაგრამ კიდევ უფრო მაგის ახირებები და ამოჩემებები მაღიზიანებს. რაც გუნდის თამაშზეც აისახება. ხო კიდე, კარვახალზეც დაიწერა დამცინავად, კარვახალს სკამზე სვავდნენ და ჰაკიმს ითხოვდნენო. და დიდი ხანია რაც კარვახალი დაბრუნდა ტრავმიდან? ჯერ ერთი, კარვახალს ბოლომდე სკამზე არავინ სვავდა, ყოველშემთხვევაში მე არა. ჰაკიმს მაგის გარეშეც მიეცემოდა საკმარისი დრო. მეორე, კარვახალი როცა ფრომაშია იასნია მაგარია, მაგრამ შარშან ნახევარი სეზონი არ იყო ფორმაში და არა სტაბილურობდა, ჰაკიმი ასეთი შემთხვევისთვისაც საჭირო იყო. და ბოლოს ტრავმისგან დაზგვეული არავინაა, რაც მოხდა კიდეც წელს და ღირსეული შემცვლელი არ ყავს. და ესეც ერთ-ერთი განმაპირობებელი ფაქტორი იყო ამდენი დაკარგული ქულისა

შენ დავიჯერო რეალის ფანი ხარ? სამი ლიგა რო დავდეთ მაშინაც უკმაფილო იქნებოდი ალბათ სტილით.


ჯერ ერთი მე არავის ფ ა ნ ი არ ვარ და მე რითი ვარ კმაყოფილი და უკმაყოფილო ეგ არავის საქმე არაა. რეალის და ზიდანის ფანობა ერთი და იგივეს არ ნიშნავს. 98 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს და რეალიც მანდედან მოყოლობული მევასება. და რამდენი წელიც მე რეალი მევასება, აქ ბევრი მაგდენი წლის არც იქნება. მერე მეორე, მე ამ წელიწად ნახევარზე მაქვს ლაპარაკი და არა იმ 3 ლიგაზე. იმ 3 ლიგას რაც შეეხება, რა თქმა უნდა, ზიდანის წვლილიც დიდია, მაგრამ რაც მთავარია მანდ რონალდო და ფორმის პიკში მყოფი სასტავიც იყო. მადლობა ყველაფრისთვის ზიდანს მაგრამ უკვე ამოწურა რეალში თავი და სერიოზული ცვლილებების დროა მწვრთნელისაც და ფეხბურთელებისაც. რაულის დანიშვნის დრო მოვიდა

20

15 დეკემბერი 2020 19:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 778
ლაიფციგი ისტორიულად თუარა დღევანდელი გუნდის სიძლიერის გათვალისწინებით არის გრანდი და ლივერპულს ფავორიტად არ მივიჩნევ 50/50 ზეა ჩემიაზრით შანსები ძან მაგარი გუნდი ააწყო ნაგელსმანმა შობოშლაიც თუ დაიმატეს და ერთი კარგი ფორვარდიც ასევე არგაუშვეს უპამეკანო ნკუნკუ ოლმო ძააან მაგარი გუნდი იქნება

იმედია რეალთან კარგი სატრანსფერო ურთიერთობა ჩამოუყალიბდება დარწმუნებულივარ ბევრ ვარსკვალვ გამოზრდის ლაიფციგი

21

15 დეკემბერი 2020 19:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 267
ციტატა: RAUL REAL
ჰაკიმს მაგის გარეშეც მიეცემოდა საკმარისი დრო.

me rom saertod xma ar amovigo dgeisatvis hakimi rom karvaxalze uketes marjvena mcvelad itvleba rat unda magas laparaki

22

15 დეკემბერი 2020 19:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი კაროჩე ამ კითხვაზე მიპასუხეთ, რომ ვარი ყოფილიყო თუ ჩაუთვლიდა იმ ორ გოლს ბაიერნს რეალთან? 4-2 ბგულისხმობ, რეალი მსაჯებმა გაიყვანესო რომ იძახიან და კითხვის ნიშნებიაო, აი რომელი გოლი იყო ჩასათვლელი მაქ რობენის საოცარი ზღაპრული გაფომება თუ რამოსმა რომ ჩაჭრა და იქამდე ლევანა თამაშგარე იყო მაგ ეპიზოდში? აი რომელი გოლი ეკუთცნოდა ბაიერნს და ვაფშე გამოდის არც რონალდო გაიტანდა იმ თამაშგარეს იმიტომ რომ 90 წუთში მორჩებოდა ეს თამაში რეალის სასარგებლოდ 1-0.

ციტატა: kontaqti
dgeisatvis hakimi rom karvaxalze uketes marjvena mcvelad itvleba rat unda magas laparaki

ძმა ეს ვირტუალური სამყაროა, ჰაკიმი მენდიმ ააორთქლა უკანალის გასაღები დაუკარგა, აი კარვახალი რომ გამოჩნდა ეგრევე რეალი როგორ მოიხოდა, მართლა არ ვამეტებ და გეტყვი რომ დანი ჰაკიმის ერთი ფეხით ჯობია. ოღონდ მართლა

23

15 დეკემბერი 2020 20:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 267
ციტატა: KING.

ძმა ეს ვირტუალური სამყაროა, ჰაკიმი მენდიმ ააორთქლა უკანალის გასაღები დაუკარგა, აი კარვახალი რომ გამოჩნდა ეგრევე რეალი როგორ მოიხოდა, მართლა არ ვამეტებ და გეტყვი რომ დანი ჰაკიმის ერთი ფეხით ჯობია. ოღონდ მართლა

zogadad karierit ki magram am wutas ara

24

15 დეკემბერი 2020 20:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Hakimi rom karvaxals jobdes exla hakimi iqneboda realshi da ara dani :)))))

25

15 დეკემბერი 2020 20:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: RAUL REAL
ჰაკიმს მაგის გარეშეც მიეცემოდა საკმარისი დრო.

me rom saertod xma ar amovigo dgeisatvis hakimi rom karvaxalze uketes marjvena mcvelad itvleba rat unda magas laparaki


ტიპი დაფრინავს, თან უნივერსალია

26

15 დეკემბერი 2020 20:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რთული თამაში გველოდება და იმედია მოვიგებთ.
ვისაც ზიდანის რეალიდან წასვლა უნდა იმათი არმესმის, იცით რატო? როცა ზიდანი რეალიდან წავიდა 2 მწვრთნელი გამოიცვალა გუნდმა და გუნდი გუნდს აღარგავდა და რატოგგონიათ ამშემადგენლობით ვინმე ზიდანზე უკეთესს მიაღწევს?
რაულის მოსვლა რეალს ააყვავებს რატოგგონიათ. რახან ზიდანმა გაამართლა ეგიმას არნიშნავს რო რეალის მორიგი ლეგენდა იგივეს იზავს. შემადგენლობას ჭირდება მოხოდვა შეტევაში. სეზონი არჩამთავრებულა და ჯერ დასკვნა ზიდანზე ვერგაკეთდება . ბოლო თამაშებში რეალი დაემსგავსა ძველებურ შემტევ გუნდს. და ვნახოთ რაიქნება იქნებადა სულასე კარგად აგრძელებენ თამაშს.

27

15 დეკემბერი 2020 20:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Hakimi jgufshi bolo adgilze gavida dani dabrunda da gindsac sheetyo :)))) amati shedarebaartla texavs :))) realis istoriashi sauketeso marjvena mcvels rom hakimi jobia :))))))

Hakimi dafrinavs hakimi ar dadis :))))

28

15 დეკემბერი 2020 20:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Hakimi jgufshi bolo adgilze gavida dani dabrunda da gindsac sheetyo :)))) amati shedarebaartla texavs :))) realis istoriashi sauketeso marjvena mcvels rom hakimi jobia :))))))

Hakimi dafrinavs hakimi ar dadis :))))

აჩრაფი არარიც ცუდი განაპირა მცველი. ახალგაზრდა პრესპექტიული ბიჭია და მართლაც კარგად თამაშობს. ინტერს რაც დაემართა ლიგაზე მისიბრალი არარის. კარვახალს ვერჯობია მაგრამ როარა კარვახალი რეალში დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი.

29

15 დეკემბერი 2020 20:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRID
ციტატა: Kritikosi ani
Hakimi jgufshi bolo adgilze gavida dani dabrunda da gindsac sheetyo :)))) amati shedarebaartla texavs :))) realis istoriashi sauketeso marjvena mcvels rom hakimi jobia :))))))

Hakimi dafrinavs hakimi ar dadis :))))

აჩრაფი არარიც ცუდი განაპირა მცველი. ახალგაზრდა პრესპექტიული ბიჭია და მართლაც კარგად თამაშობს. ინტერს რაც დაემართა ლიგაზე მისიბრალი არარის. კარვახალს ვერჯობია მაგრამ როარა კარვახალი რეალში დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი.

Perspeqtiuli rom aris magashi ra ta unda getanxmebiagram jobiao chemtvis sasaciloa :)))

30

15 დეკემბერი 2020 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Hakimi rom karvaxals jobdes exla hakimi iqneboda realshi da ara dani :)))))


ზიდანის ამ რეალში თუ ფრანგი, ალჟირელი ან ზიდანის ძველი გუნდიდან არ ხარ ძნელია ფეხის მოკიდება


ციტატა: Kritikosi ani
Hakimi jgufshi bolo adgilze gavida dani dabrunda da gindsac sheetyo :)))) amati shedarebaartla texavs :))) realis istoriashi sauketeso marjvena mcvels rom hakimi jobia :))))))

Hakimi dafrinavs hakimi ar dadis :))))


ისე რო იცოდე, სიყვარულია მანდ ჰაკიმის ნაცვლად. და წაკითხულიდან აზრის გამოტანაც კაი რამეა

31

15 დეკემბერი 2020 20:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: KING.

ძმა ეს ვირტუალური სამყაროა, ჰაკიმი მენდიმ ააორთქლა უკანალის გასაღები დაუკარგა, აი კარვახალი რომ გამოჩნდა ეგრევე რეალი როგორ მოიხოდა, მართლა არ ვამეტებ და გეტყვი რომ დანი ჰაკიმის ერთი ფეხით ჯობია. ოღონდ მართლა

zogadad karierit ki magram am wutas ara

ამ წუთასაც ჯობია დანი ძმა. როგორ დაეტყო რეალს დანის დაბრუნება ვერ ხედავ რეალში იყო და გააქრო ვერ გაუწია კონკურენცია, მარტივი მისახვედრია მიხვდა რო არ ეღირსებოდა ღირითადი სანამ დანი რეალშია.

32

15 დეკემბერი 2020 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 778
ვაფშეყველას არნოლდი ჯობიაა უდაოდ

33

15 დეკემბერი 2020 20:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 581
მადრიდისტა როა ადამიანი და ზიდანის რეალიდან წასვლა უნდა, არ ვიცი ამაზე რა ვთქვა. მადლიერების გრძნობა კარგი რამეა ხალხო. მადლიერება

ჰაკიმი ფეხბურთელად რეალმა აქცია და ვიცი რო გულის სიღრმეში მადრიდში დაბრუნებაზე ოცნებობს. უბრალოდ ნაწყენია, რაღაც მომენტში ეს გასაგებიცაა. მარა ამ რეალში ფეხის მოკიდება და კარვახალისთვის კონკურენციის გაწევა იოლია ??? ჯანმრთელად, ფორმაში მყოფი კარვახალი მსოფლიოში საუკეთესოა თავის პოზიციაზე.

რეალის აკადემია არის მსოფლიოში ერთ-ერთი გამორჩეული. დაფასება არ აქვთ აქ გამოზრდილ ფეხბურთელებს და ესაა ამ კლუბის უდიდესი მინუსი. თუმცა ბოლო დროს შედარებით გამოსწორდნენ ამ მხრივ. რეგილონი არის დასაბრუნებელი, მარსელო რო წავა
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

34

15 დეკემბერი 2020 21:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
My Webpage ეს ბილეთი დავდე დღეს რა

35

15 დეკემბერი 2020 21:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 267
ციტატა: KING.
ამ წუთასაც ჯობია დანი ძმა. როგორ დაეტყო რეალს დანის დაბრუნება ვერ ხედავ რეალში იყო და გააქრო ვერ გაუწია კონკურენცია, მარტივი მისახვედრია მიხვდა რო არ ეღირსებოდა ღირითადი სანამ დანი რეალშია.

rashi gamoixateba jobna 2 tamashi ro itamasha magashi? ashkarad rac dortmundshi wavida hakimi karvaxalze sakmaod win waiwia es aris ubralod realoba meti araferi da misi realidan gagdeba aris kidev zidanis brali meti aravisi ar evaseboda da morcha tore odriozolas aravin datovebda da mas aravin gaushvebda qchortuze. imdges tqva kidevac reals rom vdomebodi arsad ar gamishvebdao

is kide ro mendim fexi ar gaandzreinao. imdeni tamashi maxsovs neymars karvaxali goshia dzaglivit ro dasdevda xolme ra moitvlis da anu 3000 jer unda gaegdot eg realidan.

36

15 დეკემბერი 2020 21:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Realism
მადრიდისტა როა ადამიანი და ზიდანის რეალიდან წასვლა უნდა, არ ვიცი ამაზე რა ვთქვა. მადლიერების გრძნობა კარგი რამეა ხალხო. მადლიერება


და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება

37

15 დეკემბერი 2020 21:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: KING.
ამ წუთასაც ჯობია დანი ძმა. როგორ დაეტყო რეალს დანის დაბრუნება ვერ ხედავ რეალში იყო და გააქრო ვერ გაუწია კონკურენცია, მარტივი მისახვედრია მიხვდა რო არ ეღირსებოდა ღირითადი სანამ დანი რეალშია.

rashi gamoixateba jobna 2 tamashi ro itamasha magashi? ashkarad rac dortmundshi wavida hakimi karvaxalze sakmaod win waiwia es aris ubralod realoba meti araferi da misi realidan gagdeba aris kidev zidanis brali meti aravisi ar evaseboda da morcha tore odriozolas aravin datovebda da mas aravin gaushvebda qchortuze. imdges tqva kidevac reals rom vdomebodi arsad ar gamishvebdao

is kide ro mendim fexi ar gaandzreinao. imdeni tamashi maxsovs neymars karvaxali goshia dzaglivit ro dasdevda xolme ra moitvlis da anu 3000 jer unda gaegdot eg realidan.

რას ქვია ორი თამაში ბრატ ეს რამდენიც სტადიოზე იყო კარვახალი ყოველთვის გამოიხეტება რომ ჯობია, მამენტ არც უნდა შეადარო რა ჰაკიმი, კაროჩე თვითონ არუნდოდა სკამზე ჯდომა იცოდა რო შანსი არ ქონდა დანისთან და აგა წავიდა, მარა დიდი ალბათობით შესთავაზებდა ზიდანი აჯობე დანის და აგერ ბურთიც და მოედანიცო მარა თვითონაც იცოდა რომ შანსი არ ქონდა სულ რომ ტრაკზე გახეულიყო. მენდის რაც შეეხება იმენა გაგუდა ჰაკიმი, ნეიმარმა რომ კარვახალი ათრია ეს რა გასაკვირია ტიპი ტეხნარია სასწაული, მასე მალდინისაც აფარჩაკებდა ფენომენი

ხო ისე ფენომენმა თქვა გუშინ ზიდანი საუკეთესოა ვის ერთადაც მითამაშიაო, იმ სირ ფრანს ფუტბოლს დაასხა უეჭველი რომლებამაც გადაწყივეტეს ყველა დროის ტოპშI მათეუსი და ხავი უნდა იყოს და ზიდანი არა lol lol lol

ციტატა: RAUL REAL
რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვს

ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე. ადგა და წავიდა აბა რა ექნა, მარა რო დაბრუნდა დაინახა რა დღეში იყო რეალი ამ სირების ხელში და დაბრუნდა, მერე ისეთი სასირეთიტ ლალიგა მოიგო პერესმა ტრაკზე უნდა კოცნოს, და წელსაც რომ კიდე რამის შანსი აქვს ამ გუნდით, ზიდანი რომ მეორეჯერ დაბრუნდა ესიყო მადრიდიზმი და მადრიდის სიყვარული ძმა. თორე სხვა შემთხვევაში დარწმუენებული ვარ ნაკრებში წავიდოდა საფრანგეთის. ისეც თქვა რო დაბრუნდა რეალზე ძალიან გული შემტკივა და დავაბრუნებ იქ სადაც უნდა იყოსო

38

15 დეკემბერი 2020 21:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 581
RAUL REAL
და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება



ბენზემასადმი და ზოგადად თანამემამულეებისადმი რო მიკერძოებულია ეგ მომენტი მეც მაღიზიანებს. იმიტო რო ზიდანის ნაირ გენია კაცს არ შეეფერება ეგ. თუმცა ამართლებს ბენზემა ? ჩაციკლული როა ამ ბენზემაზე დიდ თამაშებში რეებს შვება ვერ უყურებთ ?? ესეც ამართლებს ვარანიც და თუ კიდე ვინმე "ამოუჩემებია" ყველა ამართლებს. აი ამ ნაკლს ვხედვავ მე ზიდანში როგორც მწვრთნელში. დანარჩენი რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს მასთან ???

რეალი რო მიეტოვებინა(დაეკიდებინა, როგორც ნაგულისხმევი იყოს სავარაუდოდ) აღარც დაბრუნდებოდა! მარა ამ კაცს რეალი უყვარს და აგერ ამტკიცებს არაერთგზის. 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ - როგორი სამოტივაციოა ამის მერე? აღარც მოტვიაცია ექნებოდა და საკუთარ პრესტიჟსაც უფრთხილდებოდა რო არ გაეფუჭებინა ის თავის შედეგები და გადაეფარა ამ ყველაფერს ის წარმატებები ..

ზიდანი ღირსეული კაცია ძმაო, ამას დანახვა უნდა ...
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

39

15 დეკემბერი 2020 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ბარსა სოსიედადს ეთამაშება, გაუჭირდება მაგათთან უეჭველი, არც რეალისთვის იქნება ადვი ლი თამაში.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

40

15 დეკემბერი 2020 22:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 267
ციტატა: KING.
ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე.

ჯერ ზიდანი წავიდა გუნდიდან და 2 თვის მერე რონალდო წავიდა რაღაც არასწორაფ გახსოვს ალბათ

41

15 დეკემბერი 2020 22:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: ზიზუ
ციტატა: RAUL REAL
იმედია კაი თამაში იქნება და არა მორიგი სიფარჩაკე. ატლეტიკოსთან თამაშის მერე ზიდანის და ბენზემას ფანები გააქტიურდნენ და დაიწყეს ნიშნის მოგებით ლაპარაკი და ზიდანის გაპრავება და ყველაფერი ტრავმებს მიაწერეს. ტრავმებიც იყო, მაგრამ სასტავი როცა ყავდა მაშინაც სირობა ფეხბურთს ათამაშებდა. გამონაკლისებს თუ არ ჩავთვლით. რა ტრავმებზე და სასტავზეა ლაპარაკი როცა შახტარმა მეორე შემადგენლობით გაანადგურა, თან მადრიდში. მე პირადად არ მომწონს ზიდანის სათამაშო სტილი, მაგრამ კიდევ უფრო მაგის ახირებები და ამოჩემებები მაღიზიანებს. რაც გუნდის თამაშზეც აისახება. ხო კიდე, კარვახალზეც დაიწერა დამცინავად, კარვახალს სკამზე სვავდნენ და ჰაკიმს ითხოვდნენო. და დიდი ხანია რაც კარვახალი დაბრუნდა ტრავმიდან? ჯერ ერთი, კარვახალს ბოლომდე სკამზე არავინ სვავდა, ყოველშემთხვევაში მე არა. ჰაკიმს მაგის გარეშეც მიეცემოდა საკმარისი დრო. მეორე, კარვახალი როცა ფრომაშია იასნია მაგარია, მაგრამ შარშან ნახევარი სეზონი არ იყო ფორმაში და არა სტაბილურობდა, ჰაკიმი ასეთი შემთხვევისთვისაც საჭირო იყო. და ბოლოს ტრავმისგან დაზგვეული არავინაა, რაც მოხდა კიდეც წელს და ღირსეული შემცვლელი არ ყავს. და ესეც ერთ-ერთი განმაპირობებელი ფაქტორი იყო ამდენი დაკარგული ქულისა

შენ დავიჯერო რეალის ფანი ხარ? სამი ლიგა რო დავდეთ მაშინაც უკმაფილო იქნებოდი ალბათ სტილით.


ჯერ ერთი მე არავის ფ ა ნ ი არ ვარ და მე რითი ვარ კმაყოფილი და უკმაყოფილო ეგ არავის საქმე არაა. რეალის და ზიდანის ფანობა ერთი და იგივეს არ ნიშნავს. 98 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს და რეალიც მანდედან მოყოლობული მევასება. და რამდენი წელიც მე რეალი მევასება, აქ ბევრი მაგდენი წლის არც იქნება. მერე მეორე, მე ამ წელიწად ნახევარზე მაქვს ლაპარაკი და არა იმ 3 ლიგაზე. იმ 3 ლიგას რაც შეეხება, რა თქმა უნდა, ზიდანის წვლილიც დიდია, მაგრამ რაც მთავარია მანდ რონალდო და ფორმის პიკში მყოფი სასტავიც იყო. მადლობა ყველაფრისთვის ზიდანს მაგრამ უკვე ამოწურა რეალში თავი და სერიოზული ცვლილებების დროა მწვრთნელისაც და ფეხბურთელებისაც. რაულის დანიშვნის დრო მოვიდა

შენა და, თუ ფეხბურთელებიც შესაცვლელია ჯერ ეგ ფეხბურთელები მოუყვანე აბა ზიდანს ))

ციტატა: Realism
RAUL REAL
და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება



ბენზემასადმი და ზოგადად თანამემამულეებისადმი რო მიკერძოებულია ეგ მომენტი მეც მაღიზიანებს. იმიტო რო ზიდანის ნაირ გენია კაცს არ შეეფერება ეგ. თუმცა ამართლებს ბენზემა ? ჩაციკლული როა ამ ბენზემაზე დიდ თამაშებში რეებს შვება ვერ უყურებთ ?? ესეც ამართლებს ვარანიც და თუ კიდე ვინმე "ამოუჩემებია" ყველა ამართლებს. აი ამ ნაკლს ვხედვავ მე ზიდანში როგორც მწვრთნელში. დანარჩენი რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს მასთან ???

რეალი რო მიეტოვებინა(დაეკიდებინა, როგორც ნაგულისხმევი იყოს სავარაუდოდ) აღარც დაბრუნდებოდა! მარა ამ კაცს რეალი უყვარს და აგერ ამტკიცებს არაერთგზის. 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ - როგორი სამოტივაციოა ამის მერე? აღარც მოტვიაცია ექნებოდა და საკუთარ პრესტიჟსაც უფრთხილდებოდა რო არ გაეფუჭებინა ის თავის შედეგები და გადაეფარა ამ ყველაფერს ის წარმატებები ..

ზიდანი ღირსეული კაცია ძმაო, ამას დანახვა უნდა ...

ყაავს უკეთესი და არ ათამაშებს ?

ციტატა: KING.
My Webpage ეს ბილეთი დავდე დღეს რა

აუ იმის სქრინიც გააძრე რა, რეალის ჩემიონობაზე რომ გაქვს კაი კუში შეგდებული

42

15 დეკემბერი 2020 23:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 7777777
შენა და, თუ ფეხბურთელებიც შესაცვლელია ჯერ ეგ ფეხბურთელები მოუყვანე აბა ზიდანს


ვისაც ეკუთვნის იმან მიუყვანოს )) მაგრამ ჯერ მწვრთნელი უნდა შეიცვალოს და მერე ფეხბურთელები

ციტატა: Realism
RAUL REAL
და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება



ბენზემასადმი და ზოგადად თანამემამულეებისადმი რო მიკერძოებულია ეგ მომენტი მეც მაღიზიანებს. იმიტო რო ზიდანის ნაირ გენია კაცს არ შეეფერება ეგ. თუმცა ამართლებს ბენზემა ? ჩაციკლული როა ამ ბენზემაზე დიდ თამაშებში რეებს შვება ვერ უყურებთ ?? ესეც ამართლებს ვარანიც და თუ კიდე ვინმე "ამოუჩემებია" ყველა ამართლებს. აი ამ ნაკლს ვხედვავ მე ზიდანში როგორც მწვრთნელში. დანარჩენი რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს მასთან ???

რეალი რო მიეტოვებინა(დაეკიდებინა, როგორც ნაგულისხმევი იყოს სავარაუდოდ) აღარც დაბრუნდებოდა! მარა ამ კაცს რეალი უყვარს და აგერ ამტკიცებს არაერთგზის. 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ - როგორი სამოტივაციოა ამის მერე? აღარც მოტვიაცია ექნებოდა და საკუთარ პრესტიჟსაც უფრთხილდებოდა რო არ გაეფუჭებინა ის თავის შედეგები და გადაეფარა ამ ყველაფერს ის წარმატებები ..

ზიდანი ღირსეული კაცია ძმაო, ამას დანახვა უნდა ...


ბენზემა არა სტაბილურია. ბევრს აკეთებს. მაგრამ გოლების ამბავში ბევრი და დიდ ხნიანი ჩავარდნებიც აქვს, ფორვარდის უპირველესი მოვალეობა კი გოლია. მაგრამ ზიდანისთვის მაინც უკონკურენტოა. ვარანი კიდე რამოსის გარეშე ჩვეულებრივი ჩხლართა შლანგია. ის პოგბა რო ყავს ამოჩებეული კიდე, ეგ არასტაბილური ქარაფშუტაღა აკლია რეალს. დანარჩენს რაც შეეხება, არც თამაშის სტილი მომწონს რასაც რეალი თამაშობს ეს წელიწად ნახევარია და მა სეზონის შედეგები კიდე ხო კატასტროფულია რეალისთვის.

ხოდა საქმეც მაგაშია, პრესტიჟის გაფრთხილების და მიღწეული წარმატების გადაფარვის შიშის გამო თუ წავიდა, ეგ საამაყო და მოსაწონი არაა. ბუფონი და დელ პიერო სერია ბ-ში გადაყვნენ იუვეს და არ მიუტოვებიათ. არათუ მოსალოდნელი წარუმატებლობის შიშის გამო. ეგაა ერთგულება. წავიდა, წავიდა, მაგის საქმეა მაგრამ რაკი ზიდანია იმას არ ნიშნავს რო ყველაფერში მართალია და ტაში უნდა დავუკრათ. და ზოგს გონია რო ზიდანი რეალის ფერგიუსონი იქნება, მაგრამ არაა ეგრე.

მე არ ვამბობ რო არაა ღირსეული. მე ფაქტებზე ვლაპარაკობ და იმაზე რაც არ მომწონს


ციტატა: KING.
ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე. ადგა და წავიდა აბა რა ექნა, მარა რო დაბრუნდა დაინახა რა დღეში იყო რეალი ამ სირების ხელში და დაბრუნდა, მერე ისეთი სასირეთიტ ლალიგა მოიგო პერესმა ტრაკზე უნდა კოცნოს, და წელსაც რომ კიდე რამის შანსი აქვს ამ გუნდით, ზიდანი რომ მეორეჯერ დაბრუნდა ესიყო მადრიდიზმი და მადრიდის სიყვარული ძმა. თორე სხვა შემთხვევაში დარწმუენებული ვარ ნაკრებში წავიდოდა საფრანგეთის. ისეც თქვა რო დაბრუნდა რეალზე ძალიან გული შემტკივა და დავაბრუნებ იქ სადაც უნდა იყოსო

შეიძლება მაგიტომ წავიდა ბრატ, ან იმიტომ რომ წარუმატებლობის შეეშინდა. ეგ ზუსტად არ ვიცით, მაგრამ ფაქტი ერთია რო წავიდა. პრიმერას რაც შეეხება, ეგ მარტო ზიდანის დამსახურებაა არაა ძმა, რამდდენიმე ფაქტორია. ერთი ის რო ბარსა იყო უსაზიზღეს ფორმაში და დიდი კრიზისი და არეულობა იყო გუნდში, მეორე ის რომ პანდემიამ შეწვიტა თამაშები და ამით კარგად ისარგებლა რეალმა, სეზონის განახლების მერე დარჩენილი თამაშები როგორც საჭირო იყო ისე ჩაატარა ბაზარი არაა და ამის წყალობით პრიმერაც მოიგეს. მაგრამ საქმე ამაში არაა, პრობლემა ისაა რო შარშან ისეთი სეზონი იყო, რეალი პანდემიამდეც დამაჯერებლად წინ უნდა ყოფილიყო, მაგრამ არა რამდენჯერაც დამაჯერებელი ლიდერობის შანსი ეძლეოდა უმრავლესად ანიავებდა და უსახურ ფეხბურთსაც ათამაშებდა. აი ამაშია საქმე და ეს არ მომწონს

43

15 დეკემბერი 2020 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუცილებლად მოსაგები თამაშია, და აუცილებლად იქნება ძალების დაზოგვა თი პირველი გოლი გავუტანეთ. პრაგმატული თამაში წავა, მაგრამ არამგონია ბურთი დაუთმონ როგორ სევიასთან გააკეთეს, რომ გაიტანეს და დადგნენ მერე. ვფიქრობ ნერვიულიბის გარეშე მოიგებენ ამ თამაშს, მინიმალური ანგარიშით მაგრამ დამაჯერებლად და კითხვის ნიშნების გარეშე. გუნდა ეტყობა რომ მომატებული აქვს და აღარ მგონია კიდე რეგრესისკენ წავიდნენ.

მომდევნი 9 ტური ისეთი ადვილი კალენდარი აწ გუნდს ყველა თამაში მოსაგებია აუცილებლად. კარგად მიეწყო ეხლა სუსტი გუნდები და აღარ ისლევებენ იმედია

Eibar
Granada
elche
Celta Vigo
Osasuna
Alaves
Levante
Huesca
Valencia
Valladolid ....ულაპარაკოდ მოსაგებია ყველა!!!

44

15 დეკემბერი 2020 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: 7777777
შენა და, თუ ფეხბურთელებიც შესაცვლელია ჯერ ეგ ფეხბურთელები მოუყვანე აბა ზიდანს


ვისაც ეკუთვნის იმან მიუყვანოს )) მაგრამ ჯერ მწვრთნელი უნდა შეიცვალოს და მერე ფეხბურთელები

ციტატა: Realism
RAUL REAL
და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება



ბენზემასადმი და ზოგადად თანამემამულეებისადმი რო მიკერძოებულია ეგ მომენტი მეც მაღიზიანებს. იმიტო რო ზიდანის ნაირ გენია კაცს არ შეეფერება ეგ. თუმცა ამართლებს ბენზემა ? ჩაციკლული როა ამ ბენზემაზე დიდ თამაშებში რეებს შვება ვერ უყურებთ ?? ესეც ამართლებს ვარანიც და თუ კიდე ვინმე "ამოუჩემებია" ყველა ამართლებს. აი ამ ნაკლს ვხედვავ მე ზიდანში როგორც მწვრთნელში. დანარჩენი რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს მასთან ???

რეალი რო მიეტოვებინა(დაეკიდებინა, როგორც ნაგულისხმევი იყოს სავარაუდოდ) აღარც დაბრუნდებოდა! მარა ამ კაცს რეალი უყვარს და აგერ ამტკიცებს არაერთგზის. 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ - როგორი სამოტივაციოა ამის მერე? აღარც მოტვიაცია ექნებოდა და საკუთარ პრესტიჟსაც უფრთხილდებოდა რო არ გაეფუჭებინა ის თავის შედეგები და გადაეფარა ამ ყველაფერს ის წარმატებები ..

ზიდანი ღირსეული კაცია ძმაო, ამას დანახვა უნდა ...


ბენზემა არა სტაბილურია. ბევრს აკეთებს. მაგრამ გოლების ამბავში ბევრი და დიდ ხნიანი ჩავარდნებიც აქვს, ფორვარდის უპირველესი მოვალეობა კი გოლია. მაგრამ ზიდანისთვის მაინც უკონკურენტოა. ვარანი კიდე რამოსის გარეშე ჩვეულებრივი ჩხლართა შლანგია. ის პოგბა რო ყავს ამოჩებეული კიდე, ეგ არასტაბილური ქარაფშუტაღა აკლია რეალს. დანარჩენს რაც შეეხება, არც თამაშის სტილი მომწონს რასაც რეალი თამაშობს ეს წელიწად ნახევარია და მა სეზონის შედეგები კიდე ხო კატასტროფულია რეალისთვის.

ხოდა საქმეც მაგაშია, პრესტიჟის გაფრთხილების და მიღწეული წარმატების გადაფარვის შიშის გამო თუ წავიდა, ეგ საამაყო და მოსაწონი არაა. ბუფონი და დელ პიერო სერია ბ-ში გადაყვნენ იუვეს და არ მიუტოვებიათ. არათუ მოსალოდნელი წარუმატებლობის შიშის გამო. ეგაა ერთგულება. წავიდა, წავიდა, მაგის საქმეა მაგრამ რაკი ზიდანია იმას არ ნიშნავს რო ყველაფერში მართალია და ტაში უნდა დავუკრათ. და ზოგს გონია რო ზიდანი რეალის ფერგიუსონი იქნება, მაგრამ არაა ეგრე.

მე არ ვამბობ რო არაა ღირსეული. მე ფაქტებზე ვლაპარაკობ და იმაზე რაც არ მომწონს


ციტატა: KING.
ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე. ადგა და წავიდა აბა რა ექნა, მარა რო დაბრუნდა დაინახა რა დღეში იყო რეალი ამ სირების ხელში და დაბრუნდა, მერე ისეთი სასირეთიტ ლალიგა მოიგო პერესმა ტრაკზე უნდა კოცნოს, და წელსაც რომ კიდე რამის შანსი აქვს ამ გუნდით, ზიდანი რომ მეორეჯერ დაბრუნდა ესიყო მადრიდიზმი და მადრიდის სიყვარული ძმა. თორე სხვა შემთხვევაში დარწმუენებული ვარ ნაკრებში წავიდოდა საფრანგეთის. ისეც თქვა რო დაბრუნდა რეალზე ძალიან გული შემტკივა და დავაბრუნებ იქ სადაც უნდა იყოსო

შეიძლება მაგიტომ წავიდა ბრატ, ან იმიტომ რომ წარუმატებლობის შეეშინდა. ეგ ზუსტად არ ვიცით, მაგრამ ფაქტი ერთია რო წავიდა. პრიმერას რაც შეეხება, ეგ მარტო ზიდანის დამსახურებაა არაა ძმა, რამდდენიმე ფაქტორია. ერთი ის რო ბარსა იყო უსაზიზღეს ფორმაში და დიდი კრიზისი და არეულობა იყო გუნდში, მეორე ის რომ პანდემიამ შეწვიტა თამაშები და ამით კარგად ისარგებლა რეალმა, სეზონის განახლების მერე დარჩენილი თამაშები როგორც საჭირო იყო ისე ჩაატარა ბაზარი არაა და ამის წყალობით პრიმერაც მოიგეს. მაგრამ საქმე ამაში არაა, პრობლემა ისაა რო შარშან ისეთი სეზონი იყო, რეალი პანდემიამდეც დამაჯერებლად წინ უნდა ყოფილიყო, მაგრამ არა რამდენჯერაც დამაჯერებელი ლიდერობის შანსი ეძლეოდა უმრავლესად ანიავებდა და უსახურ ფეხბურთსაც ათამაშებდა. აი ამაშია საქმე და ეს არ მომწონს


ის თუ გიფიქრია მეგობარო ოდესმე რო როცა პირველად ზიდანი მოვიდა რატრაკში იყო გუნდი? კაი ეგ არაფერი იღბალს დააბრალე რონალდო და სასტავი ფოტმის პიკში დახვდა ხო? მერე ხო თქვა რო ამ გუნდით გაგრძელება შეუძლებელიაო? ელწავიდა თუარა კაცურად? ეხლა შეეშინდაო არ კიპასუხა 8 წლის ფანივით, რო შეშინებოდა წარუმატებლობის პორდაპირ ამას არ იყყოდა წასვლისას, როცა დაბრუნდა ტრაკში იყო თუ არა რეალი? ხო იყო? ეგრევე ლალიგა ხოდადო? დაუმატა მაგას სუპერთასი? ხო დაუმატა. თან რა სასტავით იგივე რაც დატოვა ხო? აზარი უყოდეს მარა სადაცააა ვუყურებთ, ბენზემაზე კიდე გადავხედე კომენტარებს , ეგ რასაც აკეთებს რაც რონალდო წავიდა არი გმირობა! დანარჩენს ვისაც ფეხბურთი ესმის მიხვდება! და 98 წლიდან მეც ვუყურებ ფეხბურთს და სწორედ ზიდანმა შემაყვარა ჯერ საფეზნგეთი მერე რეალი და იმასაც დავამატებ რო არავისზე ნაკლები ფეხბურთი არ უთამაშია ზიდანის რეალს იმ 3 წლის განმავლობაში , გინდ მსაჯებს აბრალეთ და გინდა იღბალს! ფაქტია სულ რო დაასრულოს მწრთნრლუს კარიერა ისტორიაშია შესული უკვე!

45

16 დეკემბერი 2020 00:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 551
ბილბაოს სასტარტიში თერთმეტივე ფეცბურთელი ესპანელია

46

16 დეკემბერი 2020 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 478
ჩელსის გუნდობის დედაც

47

16 დეკემბერი 2020 00:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: მიქელაძე123
ბილბაოს სასტარტიში თერთმეტივე ფეცბურთელი ესპანელია

Legioneri rodis naxe mand :))))

Chelsis zyechi daemateba da chempiojobiskenac gaiweven :)))))

48

16 დეკემბერი 2020 00:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: KING.
ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე.

ჯერ ზიდანი წავიდა გუნდიდან და 2 თვის მერე რონალდო წავიდა რაღაც არასწორაფ გახსოვს ალბათ

ბრატ არ ვიი რამდენად გაქვს ინფორმაცია ამაზე მარამ მაინც შეგახსენებ, ჯერ კიდევ რეალი-ლივერპულის ფინალის წინ რონალდომ გაუცხადა სასტავს რომ მივდივარო და ფინალის წინ ჩაუსვარა სასტავს მუღამში, ანუ რის თქმა მინდა, ზიდანმა ულვე იცოდა რომ რონალდო აუცილებლად მიდიოდა

ციტატა: მიქელაძე123
ბილბაოს სასტარტიში თერთმეტივე ფეცბურთელი ესპანელია

ბილბაოში ყოველთვის მხოლოდ ბასკები თამაშობენ!

ციტატა: papacha
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: 7777777
შენა და, თუ ფეხბურთელებიც შესაცვლელია ჯერ ეგ ფეხბურთელები მოუყვანე აბა ზიდანს


ვისაც ეკუთვნის იმან მიუყვანოს )) მაგრამ ჯერ მწვრთნელი უნდა შეიცვალოს და მერე ფეხბურთელები

ციტატა: Realism
RAUL REAL
და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება



ბენზემასადმი და ზოგადად თანამემამულეებისადმი რო მიკერძოებულია ეგ მომენტი მეც მაღიზიანებს. იმიტო რო ზიდანის ნაირ გენია კაცს არ შეეფერება ეგ. თუმცა ამართლებს ბენზემა ? ჩაციკლული როა ამ ბენზემაზე დიდ თამაშებში რეებს შვება ვერ უყურებთ ?? ესეც ამართლებს ვარანიც და თუ კიდე ვინმე "ამოუჩემებია" ყველა ამართლებს. აი ამ ნაკლს ვხედვავ მე ზიდანში როგორც მწვრთნელში. დანარჩენი რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს მასთან ???

რეალი რო მიეტოვებინა(დაეკიდებინა, როგორც ნაგულისხმევი იყოს სავარაუდოდ) აღარც დაბრუნდებოდა! მარა ამ კაცს რეალი უყვარს და აგერ ამტკიცებს არაერთგზის. 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ - როგორი სამოტივაციოა ამის მერე? აღარც მოტვიაცია ექნებოდა და საკუთარ პრესტიჟსაც უფრთხილდებოდა რო არ გაეფუჭებინა ის თავის შედეგები და გადაეფარა ამ ყველაფერს ის წარმატებები ..

ზიდანი ღირსეული კაცია ძმაო, ამას დანახვა უნდა ...


ბენზემა არა სტაბილურია. ბევრს აკეთებს. მაგრამ გოლების ამბავში ბევრი და დიდ ხნიანი ჩავარდნებიც აქვს, ფორვარდის უპირველესი მოვალეობა კი გოლია. მაგრამ ზიდანისთვის მაინც უკონკურენტოა. ვარანი კიდე რამოსის გარეშე ჩვეულებრივი ჩხლართა შლანგია. ის პოგბა რო ყავს ამოჩებეული კიდე, ეგ არასტაბილური ქარაფშუტაღა აკლია რეალს. დანარჩენს რაც შეეხება, არც თამაშის სტილი მომწონს რასაც რეალი თამაშობს ეს წელიწად ნახევარია და მა სეზონის შედეგები კიდე ხო კატასტროფულია რეალისთვის.

ხოდა საქმეც მაგაშია, პრესტიჟის გაფრთხილების და მიღწეული წარმატების გადაფარვის შიშის გამო თუ წავიდა, ეგ საამაყო და მოსაწონი არაა. ბუფონი და დელ პიერო სერია ბ-ში გადაყვნენ იუვეს და არ მიუტოვებიათ. არათუ მოსალოდნელი წარუმატებლობის შიშის გამო. ეგაა ერთგულება. წავიდა, წავიდა, მაგის საქმეა მაგრამ რაკი ზიდანია იმას არ ნიშნავს რო ყველაფერში მართალია და ტაში უნდა დავუკრათ. და ზოგს გონია რო ზიდანი რეალის ფერგიუსონი იქნება, მაგრამ არაა ეგრე.

მე არ ვამბობ რო არაა ღირსეული. მე ფაქტებზე ვლაპარაკობ და იმაზე რაც არ მომწონს


ციტატა: KING.
ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე. ადგა და წავიდა აბა რა ექნა, მარა რო დაბრუნდა დაინახა რა დღეში იყო რეალი ამ სირების ხელში და დაბრუნდა, მერე ისეთი სასირეთიტ ლალიგა მოიგო პერესმა ტრაკზე უნდა კოცნოს, და წელსაც რომ კიდე რამის შანსი აქვს ამ გუნდით, ზიდანი რომ მეორეჯერ დაბრუნდა ესიყო მადრიდიზმი და მადრიდის სიყვარული ძმა. თორე სხვა შემთხვევაში დარწმუენებული ვარ ნაკრებში წავიდოდა საფრანგეთის. ისეც თქვა რო დაბრუნდა რეალზე ძალიან გული შემტკივა და დავაბრუნებ იქ სადაც უნდა იყოსო

შეიძლება მაგიტომ წავიდა ბრატ, ან იმიტომ რომ წარუმატებლობის შეეშინდა. ეგ ზუსტად არ ვიცით, მაგრამ ფაქტი ერთია რო წავიდა. პრიმერას რაც შეეხება, ეგ მარტო ზიდანის დამსახურებაა არაა ძმა, რამდდენიმე ფაქტორია. ერთი ის რო ბარსა იყო უსაზიზღეს ფორმაში და დიდი კრიზისი და არეულობა იყო გუნდში, მეორე ის რომ პანდემიამ შეწვიტა თამაშები და ამით კარგად ისარგებლა რეალმა, სეზონის განახლების მერე დარჩენილი თამაშები როგორც საჭირო იყო ისე ჩაატარა ბაზარი არაა და ამის წყალობით პრიმერაც მოიგეს. მაგრამ საქმე ამაში არაა, პრობლემა ისაა რო შარშან ისეთი სეზონი იყო, რეალი პანდემიამდეც დამაჯერებლად წინ უნდა ყოფილიყო, მაგრამ არა რამდენჯერაც დამაჯერებელი ლიდერობის შანსი ეძლეოდა უმრავლესად ანიავებდა და უსახურ ფეხბურთსაც ათამაშებდა. აი ამაშია საქმე და ეს არ მომწონს


ის თუ გიფიქრია მეგობარო ოდესმე რო როცა პირველად ზიდანი მოვიდა რატრაკში იყო გუნდი? კაი ეგ არაფერი იღბალს დააბრალე რონალდო და სასტავი ფოტმის პიკში დახვდა ხო? მერე ხო თქვა რო ამ გუნდით გაგრძელება შეუძლებელიაო? ელწავიდა თუარა კაცურად? ეხლა შეეშინდაო არ კიპასუხა 8 წლის ფანივით, რო შეშინებოდა წარუმატებლობის პორდაპირ ამას არ იყყოდა წასვლისას, როცა დაბრუნდა ტრაკში იყო თუ არა რეალი? ხო იყო? ეგრევე ლალიგა ხოდადო? დაუმატა მაგას სუპერთასი? ხო დაუმატა. თან რა სასტავით იგივე რაც დატოვა ხო? აზარი უყოდეს მარა სადაცააა ვუყურებთ, ბენზემაზე კიდე გადავხედე კომენტარებს , ეგ რასაც აკეთებს რაც რონალდო წავიდა არი გმირობა! დანარჩენს ვისაც ფეხბურთი ესმის მიხვდება! და 98 წლიდან მეც ვუყურებ ფეხბურთს და სწორედ ზიდანმა შემაყვარა ჯერ საფეზნგეთი მერე რეალი და იმასაც დავამატებ რო არავისზე ნაკლები ფეხბურთი არ უთამაშია ზიდანის რეალს იმ 3 წლის განმავლობაში , გინდ მსაჯებს აბრალეთ და გინდა იღბალს! ფაქტია სულ რო დაასრულოს მწრთნრლუს კარიერა ისტორიაშია შესული უკვე!

შე გენავე ძმის გულო რა. ათას პრაცენტ ხარ რა

49

16 დეკემბერი 2020 00:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Atles am turis mere gacilebit rtuli kalendari aqvs da wesit unda dakargon qulebi

50

16 დეკემბერი 2020 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Chelsis zyechi daemateba da chempiojobiskenac gaiweven :)))))

ბრატ ჩემსავით მგონი ღადაობის ხასიათზე ხარ, ჩელსი მეოთხეზე გავა მაქს.

51

16 დეკემბერი 2020 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: 7777777
შენა და, თუ ფეხბურთელებიც შესაცვლელია ჯერ ეგ ფეხბურთელები მოუყვანე აბა ზიდანს


ვისაც ეკუთვნის იმან მიუყვანოს )) მაგრამ ჯერ მწვრთნელი უნდა შეიცვალოს და მერე ფეხბურთელები

ციტატა: Realism
RAUL REAL
და ეგ რა ლოგიკაა, გუნდი რო ტრაკშია და უსამართლობები ხდება, ეგ უნდა გავატაროთ და არ შევიმჩნიოთ რაკი ზიდანია თუ რა თემაა? ეს მარტო ზიდანის ბრალი არაა, რა თქმა უნდა, მაგრამ დიდი წვლილი აქვს. მაგის უაზრო ახირებებსაც ტაში დავუკრათ? დაფასებას რაც შეეხება,მადლობა იმისთვის რაც გააკეთა, მაგრამ იმ სამი ლიგის მერე და რონალდოს წავლის მერე, ადგა და წავიდა, რეალი მიატოვა. ვსიო, PERIOD. სხვისი არ ვიცი და მე პირადად მაგრად გამიტყდა. ზიდანი და მადრიდოსტობა კიდევ ერთმანეთთან არ ასოცირდება



ბენზემასადმი და ზოგადად თანამემამულეებისადმი რო მიკერძოებულია ეგ მომენტი მეც მაღიზიანებს. იმიტო რო ზიდანის ნაირ გენია კაცს არ შეეფერება ეგ. თუმცა ამართლებს ბენზემა ? ჩაციკლული როა ამ ბენზემაზე დიდ თამაშებში რეებს შვება ვერ უყურებთ ?? ესეც ამართლებს ვარანიც და თუ კიდე ვინმე "ამოუჩემებია" ყველა ამართლებს. აი ამ ნაკლს ვხედვავ მე ზიდანში როგორც მწვრთნელში. დანარჩენი რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს მასთან ???

რეალი რო მიეტოვებინა(დაეკიდებინა, როგორც ნაგულისხმევი იყოს სავარაუდოდ) აღარც დაბრუნდებოდა! მარა ამ კაცს რეალი უყვარს და აგერ ამტკიცებს არაერთგზის. 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ - როგორი სამოტივაციოა ამის მერე? აღარც მოტვიაცია ექნებოდა და საკუთარ პრესტიჟსაც უფრთხილდებოდა რო არ გაეფუჭებინა ის თავის შედეგები და გადაეფარა ამ ყველაფერს ის წარმატებები ..

ზიდანი ღირსეული კაცია ძმაო, ამას დანახვა უნდა ...


ბენზემა არა სტაბილურია. ბევრს აკეთებს. მაგრამ გოლების ამბავში ბევრი და დიდ ხნიანი ჩავარდნებიც აქვს, ფორვარდის უპირველესი მოვალეობა კი გოლია. მაგრამ ზიდანისთვის მაინც უკონკურენტოა. ვარანი კიდე რამოსის გარეშე ჩვეულებრივი ჩხლართა შლანგია. ის პოგბა რო ყავს ამოჩებეული კიდე, ეგ არასტაბილური ქარაფშუტაღა აკლია რეალს. დანარჩენს რაც შეეხება, არც თამაშის სტილი მომწონს რასაც რეალი თამაშობს ეს წელიწად ნახევარია და მა სეზონის შედეგები კიდე ხო კატასტროფულია რეალისთვის.

ხოდა საქმეც მაგაშია, პრესტიჟის გაფრთხილების და მიღწეული წარმატების გადაფარვის შიშის გამო თუ წავიდა, ეგ საამაყო და მოსაწონი არაა. ბუფონი და დელ პიერო სერია ბ-ში გადაყვნენ იუვეს და არ მიუტოვებიათ. არათუ მოსალოდნელი წარუმატებლობის შიშის გამო. ეგაა ერთგულება. წავიდა, წავიდა, მაგის საქმეა მაგრამ რაკი ზიდანია იმას არ ნიშნავს რო ყველაფერში მართალია და ტაში უნდა დავუკრათ. და ზოგს გონია რო ზიდანი რეალის ფერგიუსონი იქნება, მაგრამ არაა ეგრე.

მე არ ვამბობ რო არაა ღირსეული. მე ფაქტებზე ვლაპარაკობ და იმაზე რაც არ მომწონს


ციტატა: KING.
ბრატ ეს იმიტომ ქნა რომ პერესმა ბეილი აახვევს და რონალდო რჩებაო, ამან კიდე პირიქით გააკეთა და პახოდუ არც არავინ უყიდა რონალდოს წასვლის მერე. ადგა და წავიდა აბა რა ექნა, მარა რო დაბრუნდა დაინახა რა დღეში იყო რეალი ამ სირების ხელში და დაბრუნდა, მერე ისეთი სასირეთიტ ლალიგა მოიგო პერესმა ტრაკზე უნდა კოცნოს, და წელსაც რომ კიდე რამის შანსი აქვს ამ გუნდით, ზიდანი რომ მეორეჯერ დაბრუნდა ესიყო მადრიდიზმი და მადრიდის სიყვარული ძმა. თორე სხვა შემთხვევაში დარწმუენებული ვარ ნაკრებში წავიდოდა საფრანგეთის. ისეც თქვა რო დაბრუნდა რეალზე ძალიან გული შემტკივა და დავაბრუნებ იქ სადაც უნდა იყოსო

შეიძლება მაგიტომ წავიდა ბრატ, ან იმიტომ რომ წარუმატებლობის შეეშინდა. ეგ ზუსტად არ ვიცით, მაგრამ ფაქტი ერთია რო წავიდა. პრიმერას რაც შეეხება, ეგ მარტო ზიდანის დამსახურებაა არაა ძმა, რამდდენიმე ფაქტორია. ერთი ის რო ბარსა იყო უსაზიზღეს ფორმაში და დიდი კრიზისი და არეულობა იყო გუნდში, მეორე ის რომ პანდემიამ შეწვიტა თამაშები და ამით კარგად ისარგებლა რეალმა, სეზონის განახლების მერე დარჩენილი თამაშები როგორც საჭირო იყო ისე ჩაატარა ბაზარი არაა და ამის წყალობით პრიმერაც მოიგეს. მაგრამ საქმე ამაში არაა, პრობლემა ისაა რო შარშან ისეთი სეზონი იყო, რეალი პანდემიამდეც დამაჯერებლად წინ უნდა ყოფილიყო, მაგრამ არა რამდენჯერაც დამაჯერებელი ლიდერობის შანსი ეძლეოდა უმრავლესად ანიავებდა და უსახურ ფეხბურთსაც ათამაშებდა. აი ამაშია საქმე და ეს არ მომწონს


ის თუ გიფიქრია მეგობარო ოდესმე რო როცა პირველად ზიდანი მოვიდა რატრაკში იყო გუნდი? კაი ეგ არაფერი იღბალს დააბრალე რონალდო და სასტავი ფოტმის პიკში დახვდა ხო? მერე ხო თქვა რო ამ გუნდით გაგრძელება შეუძლებელიაო? ელწავიდა თუარა კაცურად? ეხლა შეეშინდაო არ კიპასუხა 8 წლის ფანივით, რო შეშინებოდა წარუმატებლობის პორდაპირ ამას არ იყყოდა წასვლისას, როცა დაბრუნდა ტრაკში იყო თუ არა რეალი? ხო იყო? ეგრევე ლალიგა ხოდადო? დაუმატა მაგას სუპერთასი? ხო დაუმატა. თან რა სასტავით იგივე რაც დატოვა ხო? აზარი უყოდეს მარა სადაცააა ვუყურებთ, ბენზემაზე კიდე გადავხედე კომენტარებს , ეგ რასაც აკეთებს რაც რონალდო წავიდა არი გმირობა! დანარჩენს ვისაც ფეხბურთი ესმის მიხვდება! და 98 წლიდან მეც ვუყურებ ფეხბურთს და სწორედ ზიდანმა შემაყვარა ჯერ საფეზნგეთი მერე რეალი და იმასაც დავამატებ რო არავისზე ნაკლები ფეხბურთი არ უთამაშია ზიდანის რეალს იმ 3 წლის განმავლობაში , გინდ მსაჯებს აბრალეთ და გინდა იღბალს! ფაქტია სულ რო დაასრულოს მწრთნრლუს კარიერა ისტორიაშია შესული უკვე!


მეგობარო ზემოთაც ვთქვი რო, მე ლაპარაკი მაქვს ამ წელიწად ნახევარზე. იმ სამ ლიგასთან და ზიდანის პირველ პერიოდთან არანაირი პრეტენზია არ მაქვს არც ფეხბურთის ხარისხზე და შედეგებზე ლაპარაკიც ზედმეტია. არც მსაჯობას მივაწერ და ამას არც განვიხილავ. იმ 3 წლის განმავლობაში რეალის თამაში ერთ-ერთი საუკეთესო იყო ისტორიაში. მაგრამ აღსანიშნავია რო მაშინ ნადირი რონალდო იყო გუნდში და სასტავიც ფრომის პიკში იყო. ეხლა აღარაა რონალდო და რა ფეხბურთს ათამაშებს და რა შედეგებიც არის კი ჩანს აგერ. შემადგენლობას რაც შეეხება, ბარსას გარდა რეალის დონის შემადგენლობა არავის არ ყავს, მაგრამ მაინც რის ვაი ვაგლახით და წვალებით მოიგეს პრიმერა. შახტარმა კიდე მეორე შემადგენლობით გადაურა და ჯგუფში ჩარჩენის საქმე რეალურად იდგა. ბენზემას გმირობა ახსენე და მართალია, ბევრს აკეთებს, მაგრამ ყველაზე დიდი გმირი რამოსია დღეს რეალში და
შარშანდელი სეზონის მთავარი გმირიც რამოსი იყო. და საერთოდ დღეს რამოსია რეალის გული და მამოძრავებელი ძალა და მაგ კაცს ევაჭრებიან კონტრაქტზე. წასვლას რაც შეეხება, როგორც ამბობ იმიტომ წავიდა რო ამ გუნდით გაგრძელება შეუძლებელია და მაგიტომ წავიდაო ხო? ანუ როცა ლხინია შენთან ვარ და გასაჭირში მივდივარ, ეს თემაა ეგ და მე მაგას არ მივესალმები და თუ მაგის გამო წავიდა, მაშინ აღარც უნდა დაბრუნებულიყო. თავის საქმის თვითონ იცის, მაგრამ მე ესე მესმის. და 98 წელს რაც შეეხება, მე ბრაზილიამ და რონალდომ შემაყვარეს ფეხბურთი და რეალი კიდევ რაულმა

52

16 დეკემბერი 2020 00:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ქვედა სტატიაში იყო და ალბათ აღარც ნახავ მაინტერესებს შენი აზრი...

Kritikosi ani
Chemi yvela drois sauketeso tertmeteuli asetia, iashini, alveshi, ramosi, maldini, carlosi, redondo, zizu maradona, messi , ronaldu, pele
რონალდო რომელი გიწერია არ ვიცი მაგრამ ყველა ვარიანტში მეორეც უნდა იყოს

53

16 დეკემბერი 2020 00:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გოოოოლ გრასხოერს სად შეაგდო გამაცოცხლა ბოლო წამზე

54

16 დეკემბერი 2020 00:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: RAUL REAL
მაგრამ აღსანიშნავია რო მაშინ ნადირი რონალდო იყო გუნდში და სასტავიც ფრომის პიკში იყო.

ზიდანი რომ წავიდა სხვებს არ ჰყავდა ფორმის პიკში მყოფი რონალდუ და სხვები? თუ რატომ ჩაისვარეს?
ციტატა: RAUL REAL
შახტარმა კიდე მეორე შემადგენლობით გადაურა და ჯგუფში ჩარჩენის საქმე რეალურად იდგა.

99% იყომარეს და როცა საჭირო იყო კი მიაცენზურეს ინტერიც და გლადბახიც. შახტარს ვინხ 10-0 დაადო იმას კარში არ დაურტყამს რეალთან, თუ გჯერა რომ რეალი გაანადგურეს შენი ნებაა. თან ორჯერ, 2011 წლის ბარსაც კი ვერ უგებდა რეალს ორივე კლასიკოს და შახტარმა გაანადგურა მეორე სასტავმა რეალის ძირითადი, ოკ :)))
ციტატა: RAUL REAL
წასვლას რაც შეეხება, როგორც ამბობ იმიტომ წავიდა რო ამ გუნდით გაგრძელება შეუძლებელია და მაგიტომ წავიდაო ხო? ანუ როცა ლხინია შენთან ვარ და გასაჭირში მივდივარ,

ყველა ნორნალური მწვრთბელი ითხოვს შესაბამის ფეხბურთელებს. რონალდუ ბეილის შემდეგ ვასკესით და ვინისიუსით თამაში არამგონია ვინმეს მოწონებოდა. ითხოვა ფეხბურთელები და მისცეს შლანგი, ამიტომ წავიდა. გარდა იმისა რომ მისი რეპუტაცია და ავტორიტეტი დგებიდა ეჭვქვეშ სლე ფეხბურთეკების ხელში, ძველი დამსახურებები და ისტორიული შედეგებიც უფასურდებოდა. მეორედ ბევრი მწვრთბელი არ გარისკდა მოსვლას ამ შედეგების შემდეგ, რადგან დიდი შანსი იყო შენ და ბევრ სხვას ყველაფერი ფეხბურთელებისთვის შეეტენა. მეორეც არ მიდის გვარდიოლა ბარსაში რადგან იცის, რომ ჩაისვაროს ყველა მისი მიღწევა ეპოქალურ ფეხბურთელებს მიეწერებათ და არა მას, როგორც დიდ მწვრთბელს. გალაქტიკის და იმ ბარსას მწვრთბელი არ სჭირდებოდათ, მარტო. მოიგებდნენო, მსგავსი სიდებილეებით სავსეა საიტები:)) ზიდანის მეორედ მოსვლას დიდი გამბედაობა და ვაჟკაცობა სჭირდებოდა, ბევრი რამე გარისკა, დაინახა სირე.ბის ხელშინგუნდი და ისევ აიყვანა გუნდს დაამსგავსა ნახირი. დასაფასებელია :))

55

16 დეკემბერი 2020 01:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
My Webpage ძმატცი წეღან რო დავდე ის ბილეთია ეს დამრჩა და რას ფიქრობ დაჯდება?

56

16 დეკემბერი 2020 01:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 120
ჯერ ატლეტიკომ იჩეხავა, ახლა კიდე რაულ გარსია ჩეხაობს, ეს რა მახინჯი ფეხბურთელები არიან სულით/გულით ატლეტიკოელები

57

16 დეკემბერი 2020 01:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მნიშვნელოვანი ფაქტი, რაულ გარსია რეალს რამდენიც შეხვდა კარიერაში მინიმუმ ყვითელი მიიღო, ყველა თამაშში, მინიმუმ

58

16 დეკემბერი 2020 01:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 120
აჰა ძმაო ხო დავწერე... ეკუთვნოდა 3-ჯერ იჩეხავა სერიოზულად უკვე... ახლა დაიწყებენ ისევ მსაჯი რეალისკენააო

59

16 დეკემბერი 2020 01:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
აჰა ძმაო ხო დავწერე... ეკუთვნოდა 3-ჯერ იჩეხავა სერიოზულად უკვე... ახლა დაიწყებენ ისევ მსაჯი რეალისკენააო

როგორ სირზე არ გკიდია ძმაო რას დაწერენ, ხო ხედავ რა და როგრც იყო

60

16 დეკემბერი 2020 01:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 120
მე მკიდია მაგარი, მთავარია ტრამვა არაკიდონ კროოს ან მოდრიჩს, თორე თუ გინდა ყველა გაუგდია. (ვინიციუსმა თუ ისევ იმაიმუნა დასვას სკამზე კარგად ხანი, მაგრამ იქით ვინ გინდა რომ დააყენო...)

61

16 დეკემბერი 2020 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ოეე პენალტი ბლიაად

სუფთა პენალტია შენი

62

16 დეკემბერი 2020 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
100% გასაგდენი იყო, რა უნდა მაგ ყასაბს ფეხბურთში, კროოსის დამტვრევის მისია ჰქონდა ტიპს

63

16 დეკემბერი 2020 01:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 259
გარსიაა რა #ესლი კაცია

64

16 დეკემბერი 2020 01:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 120
აქეთ პენლებს არ დებენ + იმ ტიპსაც საჯარიმოში მოხვდა ხელზე. ისე კაცნაკლულები რომ არიან ყველა ჯარიმაზე ყვირიან და აუტკივარიხ ტკივდებათ

65

16 დეკემბერი 2020 01:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
ციტატა: Kritikosi ani
Chelsis zyechi daemateba da chempiojobiskenac gaiweven :)))))

ბრატ ჩემსავით მგონი ღადაობის ხასიათზე ხარ, ჩელსი მეოთხეზე გავა მაქს.

ლამპარდი არამგონია დიდი მწვრთნელი გახდეს, საერთოდ ინგლისელები ამ მხრივ სუსტები არიან. ერიქსონი ჰყავდათ ნაკრების მწვრთნელად და რა უნდა მოეგოთ.

66

16 დეკემბერი 2020 01:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 120
ეს ვინიციუსი ღადაობს თუ მართლა ესეთი დებილია, ეს ვინაა ბიჭო გააგდონ საერთოდ. წინაზე კროოს ვერ გაუგო, ახლა მოდრიჩს, დარტყმა ისევ ჰაერში, დრიბლინგის მერე ისევ ბურთის დაკარგვა, ნიჭიერი... თფუი

67

16 დეკემბერი 2020 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უფფ კროოსი რა ტიპიააა კლასნიიი სიზუსტეა ტიპი.

68

16 დეკემბერი 2020 01:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
ეს ვინიციუსი ღადაობს თუ მართლა ესეთი დებილია, ეს ვინაა ბიჭო გააგდონ საერთოდ. წინაზე კროოს ვერ გაუგო, ახლა მოდრიჩს, დარტყმა ისევ ჰაერში, დრიბლინგის მერე ისევ ბურთის დაკარგვა, ნიჭიერი... თფუი

ასისტტტ დდდდდდდდ

69

16 დეკემბერი 2020 01:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სიტი და გუარდიოლა თქვნი ყბელაფერი თქვენს დედას თხარა მთელმა მსოფლიო თქვე ნაგვებო მძორებო ნაბიჭვრებო

70

16 დეკემბერი 2020 01:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინის რასერჩით პენალტი აიკიდა მარა მსაჯმა არდანიშნა . და საგოლე პასი გააკეთა.


მარა მაინც პიკეა

71

16 დეკემბერი 2020 01:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ბილეთი გამიმაზა მეტი მქონდა სიტი და რეალი 1 დარჩენილი ფუ თქვენი დედები

72

16 დეკემბერი 2020 01:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 838
ციტატა: KING.
სიტი და გუარდიოლა თქვნი ყბელაფერი თქვენს დედას თხარა მთელმა მსოფლიო თქვე ნაგვებო მძორებო ნაბიჭვრებო


ართქვა 1 მეწერაო, მე ვაბშე არაფერი მიწერია მანდ, რეალის 1 დამრჩა და 200გავიტან ლამაზად დაჯდა დღეს, სიტი არიყო დასაწერი თამაში, დაჟე მეტი ვითო შეილებოდასაცით მარა არც ეგ დაჯდა.

73

16 დეკემბერი 2020 01:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხოლმე ვამბობ რო გერმანელი სკამზეა დასასმელი მარა ისეთ გაისვრის რო უკან წამაღებინებს სიტყვებს სულ,რა შეასრულა ტიპმა,ვინიმ კარგი პასი დაუგდო,ეს გარსია რა კაცია იმენა,ორი მოჩეხვა და ნახუი გარეთ,ცოტაც და დაამტვრევდა კროოს ეს დამპალი,ამ რეალზე რას ფიქრობთ? ესე თუ გააგრძელეს ვინაა ამათი გამჩერებელი?

74

16 დეკემბერი 2020 01:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგიაია რომ პირველივეში მოახერხეს გატანა, მაგრამ ვფიქრობ 10 კაციან გუნდს უკეთესად უნდა ეთამაშო. ვერ ციტყვი რომ კარგი ტაიმი ჩაატარეს, იმ სვარკას გავდა ადრე რასაც ვუყურებდით.

75

16 დეკემბერი 2020 01:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: PAQSO
ციტატა: KING.
სიტი და გუარდიოლა თქვნი ყბელაფერი თქვენს დედას თხარა მთელმა მსოფლიო თქვე ნაგვებო მძორებო ნაბიჭვრებო


ართქვა 1 მეწერაო, მე ვაბშე არაფერი მიწერია მანდ, რეალის 1 დამრჩა და 200გავიტან ლამაზად დაჯდა დღეს, სიტი არიყო დასაწერი თამაში, დაჟე მეტი ვითო შეილებოდასაცით მარა არც ეგ დაჯდა.

მეტი მეწერა მაგ მტლ სანაგვეთის გუარდიოლას დავანეხვე იმ სირ თავზე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 15
2 რაფინია 9
3 ბუდიმირი 8
4 ვინისიუსი 8

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

დეკემბერი 2024 (44)
ნოემბერი 2024 (334)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)