რა ბედი ეწევა მარიანო დიასს?

დომენიკელმა თავდამსხმელმა „ელ კლასიკოში“ მიცემული მცირე შანსი დიდებულად გამოიყენა.მან საქმეში ჩართვიდან რამდენიმე წამში, არც მეტი, არც ნაკლები „ბარსელონას“ კარი აიღო და საბოლოო წერტილი დასვა მატჩში.

მიმდინარე კვირაში სამეფო კლუბმა მომავალი მატჩებისათვის განაახლა ვარჯიში.რა თქმა უნდა, სავწრთნელ ბაზაზე დროულად გამოცხადდა მარიანო დიასი, თუმცა ფეხბურთელმა ჯერ არ იცის, რომელ მხარეს დადგეს - ანუ კატალონიელებთან ასეთი სასიამოვნო სიურპრიზეს შემდეგ, შეიცვლება თუ არა რამე მის მადრიდულ კარიერაში.

შეგახსენებთ, რომ „ბარსასთან“ დაპირისპირება, მარიანოსათვის პირველი გამოდგა წლევანდელ პრიმერაში, ხოლო მეორე მთლიანად სეზონში.ნამატჩევს მოთამაშემ ჟურნალისტებთანაც კი იხუმრა, რომ „კმაყოფილი იყო დებიუტით,“ თუმცა დასმულ შეკითხვაზე სერიოზული პასუხი გასცა ზიდანმა: „მარიანო ჩვენი შემადგენლობის მესამე რანგის ფორვარდია.მოხარული ვარ, რომ მან კარგად გაართვა თავი სამუშაოს.ეს არაფერს ცვლის.“

რთულია გამოიცნო, თუ რა იგულისხმა ფრანგმა სპეციალისტმა, მაგრამ ფაქტია, რომ ეს ბიჭი უფრო მეტ ნდობასა და მეტ სათამაშო დროს იმსახურებს.ისინი კარგად იცნობენ ერთმანეთს, ვინაიდან, როდესაც ზიზუ „რეალ მადრიდ კასტილიას“ წვრთნიდა, მაშინ, დიასს მისი თაოსნობით საშუალოდ ყოველ 72 წუთში გაჰქონდა გოლი.

უახლოესს დღეებში „რეალი“ საკმაოდ დიდი გამოწვევის წინაშე დადგება.მადრიდელებს „სიტისთან“ განმეორებით შეხვედრაში სწორედ გოლები სჭირდებათ, რათა შემდეგ ეტაპზე გასვლა მოახერხონ.იქნებ, ჩრდილში მყოფ ბენზემასა და 24 მატჩში 2 გოლის ავტორ იოვიჩზე სასარგებლო გამოდგეს დომენიკის მკვიდრი. ის აუცილებლად უნდა ვიხილოთ საქმეში.

როგორ ფიქრობთ, მეტი დრო უნდა მიეცეს მარიანოს?


1

5 მარტი 2020 19:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველა მწვრთნელს აქვს თავისი მიდგომაა,შესაძლოა ვიღაც მწვრთნელს მოსწონდეს მარიანო ვიღაცას არა,ეს ბუნებრივიააროგორც ცხოვრებაში ყველას მოსაწონი ვერ იქნები ესეა სპორტშიც,მარიანი კი არა არსებობენ მწევრთნელები რონალდუც კი არ მოსწონთ შენ წარმოიდგინე,მწვრთნელი თავის იდეოლოგიას ანხორციელებს შესაბამისი კადრებით რომლებიც თვის რომ მის სათამაშო სქემაში მისაღებიაა.ხომ გეუბნებით შეიძლება იყო უმაღლესი კლასის ფეხბურთელი მაგრამ ვერ ჯდებოდე კონკრეტულად მწვრთნელის სათამაშო ფილოსოფიაში,ავიღოტ ზლატანი ბარსა და გვარდიოლაა,პირდაპირ ვიტყვი ის იდეოლოგია რაც გვარდის ქონდაა იბრა ზედმეტი იყო.ანუ ხარ მაღალი დონის იგროკი არ ნიოშნავს რომმ ყველა მწვრთნელის იდეოლოგიაში მოერგები.რაც სეეხება თავად მარიანოს უბრალოდ არ მოსწონს ზიდანსსს ფიქრობს რომ ვერ ერგება მის სათამაშო სტილშიი და ზიდანის სათამაშო სტილი არ გულისხმობ გამოკვეთილ ცენტრ ფორვარდს არამედდ ფორვარდს რომელსაც მეტიი ოპცია ექნება საჭიროებისამებრრ პოზიციები იცვალოსსს ,გადაადგილდეს უფრო ღმრად,უნდა ერკვეოდეს სხვა სემტევებთან კომბინირებაშიი და ათასი ნიუანსიააა,აღარაა ის ფეხბურთი ფორვარდს ჩაუწოდე და ჰოპ გოლიიი ,განვითარდეთ ცოტააა და თანამედროვე სტანდარტები გავიაზროთ.

კონკრეტულ ლოკალურ მომენტშიი მარიანომ შესაძლოა ზსარგებელი მოგიტანოს მაგრამ სქემას მასზე ვერ მოარგებ,უფრო სწორად არ არის იმხელა ინტელლექტის იგროკი რომ ერთერთი საკვანძო ფიგურა გახდეს,პრობლემა ესააა და ამიტომ არ ესმის ბევრს,ეს იოვიჩიცც მგონი მორატა ორიაა,არვიცი მეე მბაპეს მოყვანა არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანიი,,ძაან ბევრიი ოპცია აქვსს კომპონენტიი რაც იოვიჩს და მარიანოს ერთად აღებული არ აქვთ,ძაან სხვაა დონეზეაააა .და ერთი სული მაქ როდის გვეღირსება მბაპე.

2

5 მარტი 2020 19:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
"მოხარული ვარ, რომ მან კარგად გაართვა თავი სამუშაოს.ეს არაფერს ცვლის" თვითონ სტატიაშივეა პასუხი ))) სანამ ბენზემა გუნდშია რაც არ უნდა ქნა და რამხელა ფულიც არ უნდა გაიროლონ შენში 5 წუთიც სანატრებელი გექნება

3

5 მარტი 2020 20:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაც შეეხება თავად სიტისთან მატჩსს,კარგი იქნებაა ვალვერდე კროოსიი კაზემიროსთან ერთად ისკოს გამოყენებაც ,ცოტა მეტი თავისუფლება მიეცემა ისკოსს და ნაკლებს ირბენს დაცვაში,რაც დაგვაკლდა წინა მატჩში სწორედ კროოსისს მაღალი სათამაშო დისციპლინა და რიტმის გრძნობაა,და ბევრ წილადდ კაზემიროს ცუდი თამაშიი განაპირობა კროოსის არყოფნამ,რადგან კროოსი გაცილებით კარგად ეხმარება კაზემიროს ვიდრე მოდრიჩიი,საერთოდ მოდრიჩი და ისკოს ერთად დაყენება იყო შეცდომააა აშკარად ამოვარდნილი იყო ლუკა რიტმიდან და ესს გარკვეულ ხარვეზებში აისახებოდა.

ხანდახან მგონია პრინციპულად არ გვინდა გაგებაა და ვაწვებით ერთ ჩვენებას,ადამიანს ტვინი იმიტომ აქვს რომ იაზროვნოს,მარიანო დიასი ს სათამაშო სტილი საერთოდ ვერ ერგება რეალის ფორმაციიიასს ეს ეხა ვიღაცას უნდა ამის გაგება ვიღაცას არ უნდა ეს არის ორჯერ ორი,მარიანო არის ტიპიური ცენტრ ფორვარდი რომელიც უნდა მოამაროგო ბურთით და ააწყო მთელი სქემა მასზეე ,ჩვენ რომ ვთამაშობდეთ ერთი შემტევით ეს გასაგები იქნებოდა მაგრამ როდესაც ვთამაშობთ სამი შემტევით აუცილებელიაა გესმოდეს სხვა შემტევებთან კომუნიკაციააა ,გრძნობდე შენი თანაგუნდელსს ,მის გადაადგილებას ,კონკრეტულ მომენტში გაუცვალო პოზიციაა და ესე შემდეგ,,ეს არიცის მარიანომმ ,იმ ორ შემტევს სუაში რომ დაუყენო მარიანო საერთოდ ვერ ექნებათ კომუნიკაცია და მექანიზმი მოიშლება,ზოგჯერ მგონიაა ჯიუტად ვდემაგოგობთ არ გვინდა ანალიზის გაკეთებაა,მარიანოს სტილი ფეხბურთელები კარგიაა თუ გუნდი გამოკვწეთილი ერთი ფორვარდით თამაშობს და რეალი თამაშობს სამი შემტევით,ერთი კი არ უდრის სამსსს.ბარსელონას ხომ ყავს სამი შემტევი გრიზმანი მესი,სუარესი,სათითაოდ ინდივიდუალურად ყველა მაგარია მაგრამ სამივეს აქვს სხვა დამატებითიი ფუნქციებიც,იდეალური კომუნიკაციაა განსაკუთერებით მესის და სუარეს,გრიზმანსაც აქვს მაგის აიქიუი და ესმის,აიი ეს არ აქვს მარიანოსს და შესაბამისადდ ვერასდროს ითამაშებს რეალის ძირითადშიი ,კონკერეტულ მომენტში ლოკალურად სადღაც რაღაც ქნას მაგრამ სისტემაში აშკარად ვერ ერგება ნუ რაც რეალს აქვს.ამაზე მკაფიოდ ვეღარ აგიხსნით თუ რატომ არის ბენზემა უფრო მნიშვნელოვანი იგროკი.

4

5 მარტი 2020 20:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
"მოხარული ვარ, რომ მან კარგად გაართვა თავი სამუშაოს.ეს არაფერს ცვლის" თვითონ სტატიაშივეა პასუხი ))) სანამ ბენზემა გუნდშია რაც არ უნდა ქნა და რამხელა ფულიც არ უნდა გაიროლონ შენში 5 წუთიც სანატრებელი გექნება

რის შეცვლას ელოდებოდი რო?

5

5 მარტი 2020 20:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: mbape10
რის შეცვლას ელოდებოდი რო?

6

5 მარტი 2020 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 712
სიტისთან უნდა ითამაშოს, აგრესიული თავდასხმაა საჭირო და მიუხედავად იმისა რომ უმაღლესი კლასის ფეხბურთელი არ არის იოვიჩსაც მირჩევნია ამ მხრივ და ბენზემასაც. ბენზემას აგრესიული თამაში არ შეუძლია და არც ჟილკიანია. თავზე უნდა გადაახიონ ბურთი უკანდაუხევლად ესაა გამოსავალი სხვა ნებისმიერ შემთხვევაში შანსი არ აქვს რეალს. კარგი დაცვამ ითამაშა კარგად და არ გაუშვა გოლი, რეალი 2 გოლის გამტანსაც არ ჰგავს წინ. ბარსასთან რომ გაიტანეს გოლები არცერთ გოლზე მთელი ძალით წინ არ იყვნენ წასულები ინდივიდუალური ოსტატობის ხარჯზე გავიდა და სიტისთან მეეჭვება ეს შეძლონ. ვინისიუსი და ბენზემა თუ იქნებიან მხოლოდ აზრი არ აქვს არაფერს ყოველთვის რიკოშეტით ვერ გაიტან. ბენზემა შეუწყვილოს რომელიმე ფორვარდი ისე რომ საჯარიმოშიც იყოს ვინმე და არასიღრმიდან ითამაშოს. სერიოზული ზეწოლაა საჭირო წინ თორე ისევ იმ შემადგენლობით წარმატების იმედი თუ გაქვთ ვინმეს კიბატონო.

ამ იოვიჩზე კიდე რა იმედებს ვამყარებდი, მართალია ბევრს არც თამაშობს მაგრამ მარიანოს შეადარეთ აბა ეხლა, ტიპი გამოვიდა 2 წუთში ბარსას გაუტანა, მანამდე რომას გაუტანა ტიპმა ახალი გამოსული იყო, მეტი რაღა აქვს დასამტკიცებელი ფორვარდს ზამენიდან. და იოვიჩმა იმდენი დრო მიიღო ეხლა ვიტყვი რო ერთი ადგილის განძრევა ეზარება და ბენზემა კი არა მარიანოსაც ვერ ჯობია.

7

5 მარტი 2020 20:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
სიტისთან უნდა ითამაშოს, აგრესიული თავდასხმაა საჭირო და მიუხედავად იმისა რომ უმაღლესი კლასის ფეხბურთელი არ არის იოვიჩსაც მირჩევნია ამ მხრივ და ბენზემასაც. ბენზემას აგრესიული თამაში არ შეუძლია და არც ჟილკიანია. თავზე უნდა გადაახიონ ბურთი უკანდაუხევლად ესაა გამოსავალი სხვა ნებისმიერ შემთხვევაში შანსი არ აქვს რეალს. კარგი დაცვამ ითამაშა კარგად და არ გაუშვა გოლი, რეალი 2 გოლის გამტანსაც არ ჰგავს წინ. ბარსასთან რომ გაიტანეს გოლები არცერთ გოლზე მთელი ძალით წინ არ იყვნენ წასულები ინდივიდუალური ოსტატობის ხარჯზე გავიდა და სიტისთან მეეჭვება ეს შეძლონ. ვინისიუსი და ბენზემა თუ იქნებიან მხოლოდ აზრი არ აქვს არაფერს ყოველთვის რიკოშეტით ვერ გაიტან. ბენზემა შეუწყვილოს რომელიმე ფორვარდი ისე რომ საჯარიმოშიც იყოს ვინმე და არასიღრმიდან ითამაშოს. სერიოზული ზეწოლაა საჭირო წინ თორე ისევ იმ შემადგენლობით წარმატების იმედი თუ გაქვთ ვინმეს კიბატონო.

ამ იოვიჩზე კიდე რა იმედებს ვამყარებდი, მართალია ბევრს არც თამაშობს მაგრამ მარიანოს შეადარეთ აბა ეხლა, ტიპი გამოვიდა 2 წუთში ბარსას გაუტანა, მანამდე რომას გაუტანა ტიპმა ახალი გამოსული იყო, მეტი რაღა აქვს დასამტკიცებელი ფორვარდს ზამენიდან. და იოვიჩმა იმდენი დრო მიიღო ეხლა ვიტყვი რო ერთი ადგილის განძრევა ეზარება და ბენზემა კი არა მარიანოსაც ვერ ჯობია.

მარიანო დიასის დაყენება დაა აჯაფსანდალი ერთი იქნება,კომუნიკაცია საერთოდ არ იქნება შემტევებს შორისს,,მაშინ არსებული სამი შემტევიდან ორსს უნდა შეუძღუდო პოტენციალიი რასაც მარიანოის გამო არავინ იზავსსს,ან მაშინ გამოკვეთილი ერთი ფორვარდით უნდა ვითამაშოთ ტიპიური ვინგერებით და ერთი გამთამაშებელი რომელიც მოამარაგებს მასს,ამ შემთხვევაში ვინიცვიუსი უნდააა დასვა სკამზეე,ყველა დეტალი რომ გავანაალიზოთ იცი რა აფსურდამდე მივალთ?)) კონკრეტულ მომენტში მოთამაშე ინდივიდუალურად რაღაცას იზავს ერთია და მეორე ეს მოთამაშე რამდენად ერგებაა სისტემას.

ბენზემას კიდევ გააქ არ გაქქ მაინც საკვანძო იგროკია და ამასს ვერავინ და ვერაფერი შეცვლის,ამ სისტემის მენეჯმენტში თავის როლს თამაშობსსს რომ ფუნქციონირებდეს,ისევე როგორც სხვებიი

8

5 მარტი 2020 20:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 712
ციტატა: Redondo86
მარიანო დიასის დაყენება დაა აჯაფსანდალი ერთი იქნება,კომუნიკაცია საერთოდ არ იქნება შემტევებს შორისს,,მაშინ არსებული სამი შემტევიდან ორსს უნდა შეუძღუდო პოტენციალიი რასაც მარიანოის გამო არავინ იზავსსს,ან მაშინ გამოკვეთილი ერთი ფორვარდით უნდა ვითამაშოთ ტიპიური ვინგერებით და ერთი გამთამაშებელი რომელიც მოამარაგებს მასს,ამ შემთხვევაში ვინიცვიუსი უნდააა დასვა სკამზეე,ყველა დეტალი რომ გავანაალიზოთ იცი რა აფსურდამდე მივალთ?)) კონკრეტულ მომენტში მოთამაშე ინდივიდუალურად რაღაცას იზავს ერთია და მეორე ეს მოთამაშე რამდენად ერგებაა სისტემას

ვერ შეგედავები. მაგრამ მოსაფიქრებელია რაღაც ახალი ეს ფაქტია. მე არ მჯერა ბენზემას და ვინისიუსის როცა შემოსატრიალებელი გაქვს თამაში. მიუხედავად იმისა ბენზემა რას წარმოადგენა ორივემ ვიცით რო გოლის გატანა როგორც ასეთი მისი მთავარი შესაძლებლობა არ არის. როცა ბენზემა სიღრმიდან თამაშობს გოლი საიდან უნდა გაიტანოს. მომენტსაც ვერ შეუქმნიან საქმე ესაა თორე ვისზე ნაკლებია დარტყმაც იცის და ტექნიკაც აქვს. პროსტა თვითონ თავგანწირულად და აგრესიულად ვერ ითამაშებს არ არი მისი სტილი. ან ჩაწოდებებზე არ გინდა სიტის აჯობო, ძაან ცუდად არის საქმე. გადაწყვეტილი მაინც არაა არაფერი მაგრამ ვინისიუსის მე არ მჯერა და მაგის მატაობების, რიკოშეტია ტიპი ჩვეულებრივი. ეს ის მომენტია როცა ვერ ვიტყვი რა არის ოპტიმალური ვარიანტი, ზიდანი მოიფიქრებს რამეს იმედია.

ციტატა: rivaldo10
ეხლა რახან ბარსელონას გაუტანა ბოლო წუთზე რომელივ გადასული იყო მთელი გუნდით შეტევაში ეს იმას რ ნიიშნავს რომ საუკუნე უთამაშებელი მარიანო დაყენოს
სიტისთან ძირითადში შეცვლაზე კიიდე შეიძლება თუ გაუჭირდა გუნდს და სხვა გზა არ ექნება ზიდანს.

არა ეგ არც უნდა განიხილებოდეს სისულელეა. სკამიდან როგორც შემოდის ბევრჯერ დაანახა უკვე ზიდანს რომ შეუძლია. და მემგონი სიტისთან ისე ვერ გამოძვრება რეალი დიდი ძალებით შეტევაში წასვლა არ დასჭირდეს. მაგრამ ზიდანი ისე აგვიანებს ხოლმე შეცვლებს, 60 ე წუთზე 0-0 რომ იყოს და მინიმუმ ორი ბურთი ჰქონდეს გასატანი ფორვარდს 86 ეზე დაამატებს.

9

5 მარტი 2020 20:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
არა ეგ არც უნდა განიხილებოდეს სისულელეა. სკამიდან როგორც შემოდის ბევრჯერ დაანახა უკვე ზიდანს რომ შეუძლია. და მემგონი სიტისთან ისე ვერ გამოძვრება რეალი დიდი ძალებით შეტევაში წასვლა არ დასჭირდეს. მაგრამ ზიდანი ისე აგვიანებს ხოლმე შეცვლებს, 60 ე წუთზე 0-0 რომ იყოს და მინიმუმ ორი ბურთი ჰქონდეს გასატანი ფორვარდს 86 ეზე დაამატებს

გააჩნია თამაშის მიმდინარეობა როგორ წავაა,თუ ვაბანკის მომენტი დადგება აუცილებლად უნდა შემოიიყვანოსსს,პირადად მე იოვიჩზე მეტად მარიანოსი უფრო მეიმედება ჟილკა მაინც აქვს.

10

5 მარტი 2020 20:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მერომ ზიდანი ვიყო მინიმუმ 20 წუთს მივცემდი მარიანოს ძაან ჟილკიანია თან გოლის გატანა იცის შეცვლაზე შემოსულმა რომასაც გაუტანა ცხრიანში და იოვიჩი ზარმაცია სირბილი ეზარება

11

5 მარტი 2020 20:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 712
ციტატა: Redondo86
გააჩნია თამაშის მიმდინარეობა როგორ წავაა,თუ ვაბანკის მომენტი დადგება აუცილებლად უნდა შემოიიყვანოსსს,პირადად მე იოვიჩზე მეტად მარიანოსი უფრო მეიმედება ჟილკა მაინც აქვს.

კი თუ აუცილებელი გახდება მეც მაგას ვგულისხმობ და მემგონი ისეა საქმე მოუწევს მაგის გაკეთება. მარიანომ დაამტკიცა უკვე რომ მცირე დროშიც შეიძლება გოლის გატანაც კი. იოვიჩზე არ ვიცი რა ვთქვა კიდე მინდა მჯეროდეს რომ ადაპტაცია სჭირდება. იმედი მაქვს ჩემპიონატის შეცვლამ არ განაპირობა ეს მისი ინერტულობა რისიც მეშინოდა, გერმანიაში რასაც აკეთებენ, ესპანეთში ძნელია იგივე ქნა. თუმცა იოვიჩი იდეაში ზიდანის გეგმებში შედის რადგან გამთამაშებელიც არის რაღაც მომენტში რაც მარიანოს არ აქვს.

12

5 მარტი 2020 20:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ორ ფორვარდიან სისტემაზეც ვფიქრობდი ბენზემა სექენდზე და მიაწოდებდა ბურთს მაგრამ აქ პრობლემა ისაა რომ ფლანგის შემტევები უნდა ჩახსნააა და ტიპიური ვინგერები დააყენო ამ შემთხვევაში გუნდის პოტენციალიი შეტევით ფაზაში გაცილებით მოიკლებს ,ზიდანის პრიორიტეტი კი მუდამ იყო ფლანგებიდან დომინაციააა .მოკლედ ეს ვარიანტიც ავწონ დავწონე და არ გამოდის.2 ფორვარდზე მაშინ უნდა გადავეწყოთ როცა ვაბანკის მომენტი დადგებაა,,უისე პირველი წუთიდან აფსურდიააა და პლიუს ვინიცუსი და ფლანგის შემტევი დაამატოო ნახევარდაცვის ხაზში უბბრალოდ შეგჭამენნ .რიცხობრივი უპირატესობას ყოველ შეტევაში მიიღებენ.თან ვინიციუს უფრო მეტი სირბილი მოუწევს უკანნნ ,კროოსიც ვეღა გადმოვაა რადგან ამ შემთხვევაში ცენტრალუ ზონაში გაჩნდება დერეფანიი,თქვენ წარმოიდგინეთ იმ ერთ კაცს რამხელა მნიშვნელობა აქ დღევანდელ ფეხბურთშიი,გუნდს რომ ფეხბურთელსს უგდებენ მაშინვეე სარგებლობენ რიცხობრივი უპირატესობით,ამ შემთხვევაშიც არსებული სამი შემტევიდან რომელსაც არცერთ არ ესმის დაცვააა გაგდებული კაცი გამოდისსს .

ციტატა: Axl
კი თუ აუცილებელი გახდება მეც მაგას ვგულისხმობ და მემგონი ისეა საქმე მოუწევს მაგის გაკეთება. მარიანომ დაამტკიცა უკვე რომ მცირე დროშიც შეიძლება გოლის გატანაც კი. იოვიჩზე არ ვიცი რა ვთქვა კიდე მინდა მჯეროდეს რომ ადაპტაცია სჭირდება. იმედი მაქვს ჩემპიონატის შეცვლამ არ განაპირობა ეს მისი ინერტულობა რისიც მეშინოდა, გერმანიაში რასაც აკეთებენ, ესპანეთში ძნელია იგივე ქნა. თუმცა იოვიჩი იდეაში ზიდანის გეგმებში შედის რადგან გამთამაშებელიც არის რაღაც მომენტში რაც მარიანოს არ აქვს.

იოვიჩს უფრო მეტი ჭკუა აქვს და ნიჭი ამაზე ორი აზრი არააა,კომუნიკაცია მინდოერზე იცისს,ადინ დვა კასანიებიი,მაგრამმ ეს არის რაც ვიცით დაა ამის გამოვლენას ჯერ ვერ ახერხებსს,მიზეზებს რაც შეეხებააა ამ ეტაპზე რაც ჩანს უბრალოდ ჯერ ვერ მოერგო სისტემას,,და ჯერ კიდევ არ აქ ფსიქოლოგიური ბარიერი დაძლეული,როცა შქანსი გეძლევა უნდა გამოიყენო,მარიანი მინიმუმიდან მაქსიმუმს დებს,ეს კი დაძუნძულებდა.

13

5 მარტი 2020 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 712
ციტატა: Redondo86
იოვიჩს უფრო მეტი ჭკუა აქვს და ნიჭი ამაზე ორი აზრი არააა,კომუნიკაცია მინდოერზე იცისს,ადინ დვა კასანიებიი,მაგრამმ ეს არის რაც ვიცით დაა ამის გამოვლენას ჯერ ვერ ახერხებსს,მიზეზებს რაც შეეხებააა ამ ეტაპზე რაც ჩანს უბრალოდ ჯერ ვერ მოერგო სისტემას,,და ჯერ კიდევ არ აქ ფსიქოლოგიური ბარიერი დაძლეული,როცა შქანსი გეძლევა უნდა გამოიყენო,მარიანი მინიმუმიდან მაქსიმუმს დებს,ეს კი დაძუნძულებდა.

შეთამაშებულიც არაა გუნდთან რა, ესაა მიზეზი კიდევ. ეხლა ბენზემა როგორც თამაშობს თანაგუბდელებთან ბურთით ეგრე რომ იყოს იოვიჩიც ძალიან ბევრს გააკეთებდა ეჭვი არ მეპარება. ხშირად პასს არ აძლევენ რადგან არც სხვები არიან ჯერ მიჩვეული ამას. მოკლედ გაიხსნება ვფიქრობ.

ჩელსის რომ გაუტანა იოვიჩმა თუ გახსოვს? ძალიან მაგრად ითამაშა მაგრამ იქ თვალდახუჭული უგებდა თანაგუბდელებს. კომბინირებაც შეუძლია და ფინიშინგიც ძალიან მაგარი აქვს.

14

5 მარტი 2020 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას ამოგდება ძირითადიდან, რეალს როგორც გუნდს მოშლის, იმიტომ რომ ამ შემთხვევაში, გუნდში ყველას თავისი ფუნქციები აქვს და ბენზემა ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი რგოლია. (ფინიშინგში რომ უჭირს სხვა თემაა) მარიანო ბენზემას ვერ შეცვლის, მიუხედავად იმისა გვიყვარს თუ არა ბენზო, ამის აღიარება არაა რთული. მარიანოს შეიძლება მისცე ბოლო 20 წუთი, მაგრამ ძირითადში მისი დაყენება იქნება სისულელე.

15

5 მარტი 2020 21:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა სისულელეა იმის თქმა რომ დღეს აღარ არის 9იანის საქმე გოლის გატანა და უფრო მეტი რო მოეთხოვება... გაახილეთ თვალები მარტო ბენზემათი ნუ საზღვრავთ ფეხბურთს......... რომელი მაგარი 9იანი არაა გამტანი და არის ბენზემასავით მოსიარულე სირი? ყველა გრანდს გამტანი 9იანი ყავს გარდა რეალის!!!! ჰოლანდია მოსაყვანი და სანჩო

16

5 მარტი 2020 21:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგი ხალხი შეყრილხართ სტატიის გარშემო :) , მოგენატრება ადამიანს მოაზროვნე ადამიანების კომენტარი. მარიანო სანამ ჩრდილშია და არავის ახსოვს მოედანზე, რა თქმა უნდა შეძლებს გამოიყენოს თავის შანსები, მაგრამ როგორ რაც კი რომელიმე გუნდი მას სათამაშო მონახაში მოიფიქრებს და მას პერსონალურ მეურვეობას დაუწყებენ , რა თქმა უნდა მარიანო დაიკარგება. რეალს სხვა გამოწვევები და სტანდარტები აქვს, ბენზემაზე მართლა შეყვარებული კი არაა ზიდანი და პერესი, ცხრა მწვრთნელი გამოიცვალა მაგრამ ბენზემა ყველას რჩეული იყო, რადგან ახერხებს ცენტრში ბურთით კომბინირებას და ფლანგებზე გადასვლას, არააქვს პრეტენზია ბურთი მომე გავიტან, შეუძლია შავი სმუშაოს შესრულება და თამაშის წაკითხვა, სწრაფი კონტრშეტევა დროს ბენზემას ერთ-ერთი მთავარი ვინც თამაშ სწრაფი პასით ამწვავებს, გოლის იანტიქტიც 10დან 7 აქვს ჩემი შეფასებით, მაგრამ მთლიანობაში ძალიან მრავალფეროვანი ფეხბურთელია და ჯერ ჯერობით რეალს სხვა ალტერნატივა არ აქვს, მითუმეტეს ამ ფონზე როცა წინ ლიდერია საჭირო, თორემ მბამპე მაინც რომ ყავდეს გუნდს წინ გოლის შემქმნელი ამის ფონზე ერთ ინეტრულ იოვიჩს აიტანდს გუნდი და მისცემს ადაპტაციის საშუალებას, მაგრამ რა ქნას ზიზუმ? ნებისმიერი წარუმატებლობა რეალის ავტორიტეტს ლახავს და ცდილობს ეს ყველაფერი ისე გააკეთოს რომ როგორმე არც მწვადი დაწვას და არც შამფური. რამდენჯერ ბენზემა მოუხსნია ზიდანს და აშკარად მოწინააღმდეგე გუნდს წნეხი მოხსნია და მეტი აგრეაიულობით შეუტევია. ბენზემა როგორც გუნდის რგოლი მნიშვნელოვანია და ეს ფაქტია

17

5 მარტი 2020 22:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანოს გუნდის ლიდერად არავინ განიხილავს და არც წამიკითხავს ვინმეა მისი ძირითადში თამაში მოეთხოვოს :)) უბრალოდ ძალიან ბევრი თამაში იყო სადაც ასეთი ფორვარდის საჭიროება გახდა საჭირო მარა ყველა შემთხვევაში აბსოლიტური იგნორი იყო მარიანოს მიმართ :))

18

5 მარტი 2020 23:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: Redondo86
რაც შეეხება თავად სიტისთან მატჩსს,კარგი იქნებაა ვალვერდე კროოსიი კაზემიროსთან ერთად ისკოს გამოყენებაც ,ცოტა მეტი თავისუფლება მიეცემა ისკოსს და ნაკლებს ირბენს დაცვაში,რაც დაგვაკლდა წინა მატჩში სწორედ კროოსისს მაღალი სათამაშო დისციპლინა და რიტმის გრძნობაა,და ბევრ წილადდ კაზემიროს ცუდი თამაშიი განაპირობა კროოსის არყოფნამ,რადგან კროოსი გაცილებით კარგად ეხმარება კაზემიროს ვიდრე მოდრიჩიი,საერთოდ მოდრიჩი და ისკოს ერთად დაყენება იყო შეცდომააა აშკარად ამოვარდნილი იყო ლუკა რიტმიდან და ესს გარკვეულ ხარვეზებში აისახებოდა.

ხანდახან მგონია პრინციპულად არ გვინდა გაგებაა და ვაწვებით ერთ ჩვენებას,ადამიანს ტვინი იმიტომ აქვს რომ იაზროვნოს,მარიანო დიასი ს სათამაშო სტილი საერთოდ ვერ ერგება რეალის ფორმაციიიასს ეს ეხა ვიღაცას უნდა ამის გაგება ვიღაცას არ უნდა ეს არის ორჯერ ორი,მარიანო არის ტიპიური ცენტრ ფორვარდი რომელიც უნდა მოამაროგო ბურთით და ააწყო მთელი სქემა მასზეე ,ჩვენ რომ ვთამაშობდეთ ერთი შემტევით ეს გასაგები იქნებოდა მაგრამ როდესაც ვთამაშობთ სამი შემტევით აუცილებელიაა გესმოდეს სხვა შემტევებთან კომუნიკაციააა ,გრძნობდე შენი თანაგუნდელსს ,მის გადაადგილებას ,კონკრეტულ მომენტში გაუცვალო პოზიციაა და ესე შემდეგ,,ეს არიცის მარიანომმ ,იმ ორ შემტევს სუაში რომ დაუყენო მარიანო საერთოდ ვერ ექნებათ კომუნიკაცია და მექანიზმი მოიშლება,ზოგჯერ მგონიაა ჯიუტად ვდემაგოგობთ არ გვინდა ანალიზის გაკეთებაა,მარიანოს სტილი ფეხბურთელები კარგიაა თუ გუნდი გამოკვწეთილი ერთი ფორვარდით თამაშობს და რეალი თამაშობს სამი შემტევით,ერთი კი არ უდრის სამსსს.ბარსელონას ხომ ყავს სამი შემტევი გრიზმანი მესი,სუარესი,სათითაოდ ინდივიდუალურად ყველა მაგარია მაგრამ სამივეს აქვს სხვა დამატებითიი ფუნქციებიც,იდეალური კომუნიკაციაა განსაკუთერებით მესის და სუარეს,გრიზმანსაც აქვს მაგის აიქიუი და ესმის,აიი ეს არ აქვს მარიანოსს და შესაბამისადდ ვერასდროს ითამაშებს რეალის ძირითადშიი ,კონკერეტულ მომენტში ლოკალურად სადღაც რაღაც ქნას მაგრამ სისტემაში აშკარად ვერ ერგება ნუ რაც რეალს აქვს.ამაზე მკაფიოდ ვეღარ აგიხსნით თუ რატომ არის ბენზემა უფრო მნიშვნელოვანი იგროკი.


რო ვკითხულობდი მეგონა მე ვწერდი! 100% გეთანხმები ყველაფერში , გამგები და ცოტა ჩახედული გაიგებს და "ბენზემა რეალის დონის იგროკი არაა" სასტავი განა ვერა - არ გაიგებს !

19

5 მარტი 2020 23:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიზვინას კაი ფლანგი რო მისცეს რომელიც მოამარაგებს აი რონალდო აზარის დონის მშვნივრად გაიტანდა სიტისთან. მითუმეტეს სიტის დაცვა რას გავს

20

5 მარტი 2020 23:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რამდენი ყოფილა ბენზოს პერსო ფანი აქ, საწყენად არ ვამბობ მაგრამ სხვასაც ესმის ფეხბურთი. მარიანოზე ნუ გადაიტანთ ყურადღებას არც მე მგონია ეგ დიდი დონის, აქ სხვა რამაა მთავარი, რამდენი ფეხბურთელი ვიცით რომელიც კარგია კომბინაციურ ფეხბურთში და უკეთესი გამტანიცაა. აქ პრიბლემა ბებზემაზე კი არ არის ალტერნატივა რომ არ ყავს გუნდს ამაზეა საუბარი. არასდროს იყო ბენზემა გამტანი და ამ სიბერეში მთლად მოუკლო. არის იმის შეგრძნება რომ არ ყიდულობენ სპეციალურად მაღალი კლასის ფეხბურთელს, არასდროს არ მქონია ცუდის სურვილი მაგრამ ტრამვა რომ მიიღოს 3-4 თვიანი მაშინ რა გამოდის წაგვიგია ყველა თამაში იმიტომ რომ სხვა ფეხბურთი არ ვიცით, ან იმ გუნდს რა ვითხარი ბენზემაზე რომ იქნება აწყობილი-უმოტივაციო, ჟიკლის გარეშე საშუალო დონის ფორვარდზე. აქ ბარსელონას შეტევას ადარებს ზოგი, ისინის ხო კომბინაციურ ფეხბურთს თამაშობენო ისიც დააყოლეთ ბარემ როგორი გამტანევია არიან. დიდად არ მომქწონს სუა მაგრამ ბენზემას ნუ შეადარებთ კია კულე მაგრამ მაგ დონის შეურაწყოფაც ნუ მიაყენებთ .

21

6 მარტი 2020 01:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hazard10
რა სისულელეა იმის თქმა რომ დღეს აღარ არის 9იანის საქმე გოლის გატანა და უფრო მეტი რო მოეთხოვება... გაახილეთ თვალები მარტო ბენზემათი ნუ საზღვრავთ ფეხბურთს......... რომელი მაგარი 9იანი არაა გამტანი და არის ბენზემასავით მოსიარულე სირი? ყველა გრანდს გამტანი 9იანი ყავს გარდა რეალის!!!! ჰოლანდია მოსაყვანი და სანჩო

ჩვენსგარდა ყველას გამტანი ცხრიანი ყავს ერთი ჩვენ გვყავს ფენომენი

22

6 მარტი 2020 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 438
ციტატა: Joker100
რამდენი ყოფილა ბენზოს პერსო ფანი აქ, საწყენად არ ვამბობ მაგრამ სხვასაც ესმის ფეხბურთი. მარიანოზე ნუ გადაიტანთ ყურადღებას არც მე მგონია ეგ დიდი დონის, აქ სხვა რამაა მთავარი, რამდენი ფეხბურთელი ვიცით რომელიც კარგია კომბინაციურ ფეხბურთში და უკეთესი გამტანიცაა. აქ პრიბლემა ბებზემაზე კი არ არის ალტერნატივა რომ არ ყავს გუნდს ამაზეა საუბარი. არასდროს იყო ბენზემა გამტანი და ამ სიბერეში მთლად მოუკლო. არის იმის შეგრძნება რომ არ ყიდულობენ სპეციალურად მაღალი კლასის ფეხბურთელს, არასდროს არ მქონია ცუდის სურვილი მაგრამ ტრამვა რომ მიიღოს 3-4 თვიანი მაშინ რა გამოდის წაგვიგია ყველა თამაში იმიტომ რომ სხვა ფეხბურთი არ ვიცით, ან იმ გუნდს რა ვითხარი ბენზემაზე რომ იქნება აწყობილი-უმოტივაციო, ჟიკლის გარეშე საშუალო დონის ფორვარდზე. აქ ბარსელონას შეტევას ადარებს ზოგი, ისინის ხო კომბინაციურ ფეხბურთს თამაშობენო ისიც დააყოლეთ ბარემ როგორი გამტანევია არიან. დიდად არ მომქწონს სუა მაგრამ ბენზემას ნუ შეადარებთ კია კულე მაგრამ მაგ დონის შეურაწყოფაც ნუ მიაყენებთ .

გეთანხმები ჯიგარო გუნდ ალტერნატივა არ ყავს მარიანო არაა რეალის დონის დდა სისულელეა სასტარტოში დაყენება მაგას ისევ მძღნერდემონა ჯობია ..... ფეხბურთ ში ერკვეოდე და ბენზოს მძღნერობას ვერ ხედავდე მაგარი მზეობა სიტუაცია იჩითება კაროჩე რაც გინდა მარალფარდოვანი სიტყვებით შეამკონ მძღრენი მძღრენია მარტო ბენზემას უყუ რებენ ალბათ თორე ვერ დამაჯერებს ვერავინ რო ადნაკასანია სუარესმა არ იცის ან ლევანამ ან კეინი ავიღოთ სადმდე ჩადის და რა შორეულ პასებს ჩითავს სირცხვილია ბენზემას იქით სივრცეს დანახვა უნდა მადრიდისტა ვარ მარა ფეხბურთი მიყვარს და ვხედავ რო სუარესს და ლეავნას ებნზემას შედარება სირცხვილია ჰალანდი გვინდა აუცილებლად ან იკარდი კეინიდან რომელიმე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 15
2 რაფინია 9
3 ბუდიმირი 8
4 ვინისიუსი 8

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

დეკემბერი 2024 (44)
ნოემბერი 2024 (334)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)