რამოსი:„არ მეგონა, რომ აზარი ამას გააკეთებდა“

სერხიო რამოსმა „სელტასთან“ მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა...

„ჩვენ დაგვემართა ის, რაც იშვიათად გვემართება. უამრავი მომენტი ვერ გამოვიყენეთ და მეტოქეს 2 გოლის გატანის საშუალება მივეცით. მთავარი ის არის, რომ ლიდერები ვართ, ახლა ქულები აღარ უნდა დავკარგოთ.“

„აზარის თამაში დასაფასებელია, არ მეგონა, რომ აზარი ასე იასპარეზებდა. ბელგიელი ხომ ახლა დაბრუნდა, ის ისე თამაშობს, თითქოს ფორმის პიკშია.“

„ეჭვი არ მეპარება, ედენი ყველაზე რთულ დაპირისპირებებში დიდ დახმარებას გაგვიწევს.“

  • Hala
  • 17 თებერვალი 2020
  • 8 393
  • 58

1

17 თებერვალი 2020 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაფიოზი კარიმი

2

17 თებერვალი 2020 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს დავრწმუნდი საბოლოოდ ..ერთ რამეში საბოლოოდ გაიშიფრა ის ხალხი ვინც კლუბს ემტერევიან პირადად ზიდანის და ბენზემას გამოო.მათ სურთ ვერაფერი ვერ მოვიგოთ იმდენად დიდი სიძულვილია ტიტულებსაც ფარავსს.თქვენ ჯინაზე არ გეღირსებათ წლებიი კეგენდების გუნდიდან გაშვებაა.იკრიახეთ რამდენი გუნდს ფეხი დაუცდებაა

3

17 თებერვალი 2020 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა მიქენიტ ეს რამოს 3500 ლარი ამომაცალეტ

4

17 თებერვალი 2020 16:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
რა მარაზმია ბლია ვის არ მოსვლია, გატეხა გუნდმა გატეხა, ზიდანს რომ აგინებ რეალის ფანი ღირსი ხარ ბენიტესს გაყურებიოს კაცმა მთელი ცხოვრება, ბიჭო ამის დედას შ ტიპს რა მძორი შეტევა ყავს არავინ მოუყვანეს დ მიუხედავათ ამისა ლალიგას ლიდერობს, ჯერ ზიდანს რომ აგინებ ამხელა ამაგი აქვს გუნდისთვის რაზე უნდა გესაუბროს კაცმა, არ არ მადრიდისტა და ეგაა მოკვდა ბაზარი. მეც გამიმაზა მარა ბილეთის დედას შ გუშინ უფრო დაკარგულ ქულაზე ვიდარდე, ეს ტოტალიზატორშიკი მადრიდისტები. წადით ბენიტეზის რეალს უყურეთ ვითომ მადრიდისტებო. არაა ზიდანი თქვენი ღირსი, სუპერთასი რომ მოიგო ხო კაი იყო, ნერვებ მოგეშლება იობანი

zidanze getanxmebi,magaze vinc zedmets ityvis araswori iqneba chemi gadmosaxedidan magram yvela sxvanariad fiqrobs da veravis verafers ver aswavli an urchev radgan yvelas tavisi azri gaachnia,rac sheexeba shetevas,ambob mdzorebi arian shetevashio da exa gaxda mdzori bizoni? aqamdis sanam migblokavdnen kargad aginebdi iovichs da bizoni legenda gamogyavda,ra sheicvala?

5

17 თებერვალი 2020 16:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანის დედაც და ბენზემასი კიდე ზევიდან,ამათ ვინც აგინებს ნამდვილი გულშემატკივარი არაა და შენ ხარ ხო?ალოგიკური შეცვლები გააკეთა რატო არ უნდა ვაგინო,და ვისაც ვაგინებ გულთან ახლოს რატო მიგაქვთ,დამიჯერე არ შეეწერება wink ბენიტესი ლოპეტეგი და ასეთი ხარახურა მწვრთნელები არც არიან ღირსები რეალში და არც იქნებიან ასეთები დიდი ხანი რეალში,რაც შეეხება ტოტალიზატორს ეს ბალელშიკობას რაში უშლის????ეს ტოტალიზატორშიკები არარიან მადრიდისტები და ვინც აგინებს ხო და ვინაა მადრიდისტა?ამ საიტზე ათასობით კაცი შემოდის და 1 თვეა უკვე 5 კაცზე მეტი ვერ შევკრიბე თითქოს ყველა ჩინეთში ან ტიბაანში იყოს,და მე ანუ ტოტალიზატორშიკი არ ვარ მადრიდისტა??

ხო და კიდე ვისაც რამის თქმა უნდა და პრეტენზია აქვს აქ არ გვინდა ეგრევე პირადში.მე პირადად ბალელშიკი და ტოტალიზატორსაც ვთამაშობ როცა მინდა მაგრამ კლავიატურშიკიარ არ ვარ

6

17 თებერვალი 2020 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: hazard Hala madrid
ზიდანის დედაც და ბენზემასი კიდე ზევიდან,ამათ ვინც აგინებს ნამდვილი გულშემატკივარი არაა და შენ ხარ ხო?ალოგიკური შეცვლები გააკეთა რატო არ უნდა ვაგინო,და ვისაც ვაგინებ გულთან ახლოს რატო მიგაქვთ,დამიჯერე არ შეეწერება wink ბენიტესი ლოპეტეგი და ასეთი ხარახურა მწვრთნელები არც არიან ღირსები რეალში და არც იქნებიან ასეთები დიდი ხანი რეალში,რაც შეეხება ტოტალიზატორს ეს ბალელშიკობას რაში უშლის????ეს ტოტალიზატორშიკები არარიან მადრიდისტები და ვინც აგინებს ხო და ვინაა მადრიდისტა?ამ საიტზე ათასობით კაცი შემოდის და 1 თვეა უკვე 5 კაცზე მეტი ვერ შევკრიბე თითქოს ყველა ჩინეთში ან ტიბაანში იყოს,და მე ანუ ტოტალიზატორშიკი არ ვარ მადრიდისტა??

არ გეწყინოს მარა შენს მადრიდისტობას აქ დიდად ვერ ვამჩმევ რასაც ვკითხულობ,ხალხი რო ვერ შეკრიბე ყველა ვერ ახერხებს და შენს ხუშტურებზე ვერ იარს

არ მწყინს,ნახე ბრატუხა რა ხდება ეხლა,მძრნერი არაა მამაჩემის მოჯმულია ეს თემაა ხო?მადრიდისტობა იმაში გამოიხატება რო სულ უნდა აქო და ადიდო მიუხედავად იმისა როგორ თამაშობენ ხო და კრიტიკის შემთხვევაში არ ხარ მადრიდისტა winked ზიდანთან რო გვაგინონ ჰალას საიტზე ვინებიც ვართ თითქოს დაგვიცავს :D ყველა იმ მწვრთნელის დედაც ვისაც ერთი ფეხბურთელი აქვს აჩემებული,გულთან ახლოს არავინ უნდა მიიტანოს ყველას თავისი ხედვა აქვს და მე იმენა იმის გამო ვაგინებ და შევაგინებ ბენზემას რო კრიშავს და სულ 87 წუთამდე მინიმ ათამაშებს.შოთა არველაძეს კი არ ვაგინებ ესე რო იცავთ ზიდანს ვაგინებ.შეკრებას კიდე რაც შეეხება ხუშტურები რა შუაშია,თითქოს აქ ყოველ კვირა ვიკრიბებით ფეხბურთის საყურებლად მაშინ ბაზარი არაა.ვისაც არ უნდა არავინ აძალებს და ვერც ვერავი დააძალებს.5-7 კაციც საკმარისია

7

17 თებერვალი 2020 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: ZIZOU...
1-საგინებელი იყო იოვიჩი და ვაგინებდი 2-ბენზემა ლეგენდაა. 3-დამბლოკეს და არა

გუშინ კალადბურთში მოიგოო რეალმა კოპა სამეფო თასი წერდი?ასე ადრე იყო წელს ეგ ფინალი?შარშან ბარსასთან რომ წააგეს მემგონი ეგ თამაში მაისში იყო ძმა.

ფეხბურთის გუნდს რაც შეეხება ნაღდად არ ველოდი ფრეს, რა ბურთები მაზეს, მბაპეა დროზე მოსაყვანი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

8

17 თებერვალი 2020 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ფეხბურთის გუნდს რაც შეეხება ნაღდად არ ველოდი ფრეს, რა ბურთები მაზეს, მბაპეა დროზე მოსაყვანი.

ისე ვწერდი იმედია გატეხავს თქო და მართლა გატეხეს. ამია მერე სულ ეგრე უნდა დავწერო ხოლმე

9

17 თებერვალი 2020 16:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: hazard Hala madrid
ზიდანის დედაც და ბენზემასი კიდე ზევიდან,ამათ ვინც აგინებს ნამდვილი გულშემატკივარი არაა და შენ ხარ ხო?ალოგიკური შეცვლები გააკეთა რატო არ უნდა ვაგინო,და ვისაც ვაგინებ გულთან ახლოს რატო მიგაქვთ,დამიჯერე არ შეეწერება wink ბენიტესი ლოპეტეგი და ასეთი ხარახურა მწვრთნელები არც არიან ღირსები რეალში და არც იქნებიან ასეთები დიდი ხანი რეალში,რაც შეეხება ტოტალიზატორს ეს ბალელშიკობას რაში უშლის????ეს ტოტალიზატორშიკები არარიან მადრიდისტები და ვინც აგინებს ხო და ვინაა მადრიდისტა?ამ საიტზე ათასობით კაცი შემოდის და 1 თვეა უკვე 5 კაცზე მეტი ვერ შევკრიბე თითქოს ყველა ჩინეთში ან ტიბაანში იყოს,და მე ანუ ტოტალიზატორშიკი არ ვარ მადრიდისტა??

არ გეწყინოს მარა შენს მადრიდისტობას აქ დიდად ვერ ვამჩმევ რასაც ვკითხულობ,ხალხი რო ვერ შეკრიბე ყველა ვერ ახერხებს და შენს ხუშტურებზე ვერ იარს

არ მწყინს,ნახე ბრატუხა რა ხდება ეხლა,მძრნერი არაა მამაჩემის მოჯმულია ეს თემაა ხო?მადრიდისტობა იმაში გამოიხატება რო სულ უნდა აქო და ადიდო მიუხედავად იმისა როგორ თამაშობენ ხო და კრიტიკის შემთხვევაში არ ხარ მადრიდისტა winked ზიდანთან რო გვაგინონ ჰალას საიტზე ვინებიც ვართ თითქოს დაგვიცავს :D ყველა იმ მწვრთნელის დედაც ვისაც ერთი ფეხბურთელი აქვს აჩემებული,გულთან ახლოს არავინ უნდა მიიტანოს ყველას თავისი ხედვა აქვს და მე იმენა იმის გამო ვაგინებ და შევაგინებ ბენზემას რო კრიშავს და სულ 87 წუთამდე მინიმ ათამაშებს.შოთა არველაძეს კი არ ვაგინებ ესე რო იცავთ ზიდანს ვაგინებ.შეკრებას კიდე რაც შეეხება ხუშტურები რა შუაშია,თითქოს აქ ყოველ კვირა ვიკრიბებით ფეხბურთის საყურებლად მაშინ ბაზარი არაა.ვისაც არ უნდა არავინ აძალებს და ვერც ვერავი დააძალებს.5-7 კაციც საკმარისია

როცა საგინებელელია ზიდანსაც შეაგინებ და რონალდოსაც.. მერე რა რომ ლეგენდაა? ლეგენდა იყო იკერი როცა მთელი ბერნაბეუ უსტვენდა..ლეგენდა იყო რონალდო როცა ანალოგიური სიტუაცია იყო როგორც იკერზე.. აქ რომ ზიდანზე და ბენზემაზე შეიგინო რეალის ფანი არხარო ალოგიკურია.. ზიდანს ვაფასებ თავისი ღვაწლით ეგ კიარა ეხაც როგორ ვართ პირველზე ეგეც მიკვირს კაცს შეტევა არაყავს და ცენტრით და დაცვით იგებს თამაშებს.. გუშინაც კროოსმა და რამოსმა გაიტანა ხომ ნახე? ზიდანის მე რაც არმომწონს ის არის რომ ამ ბენზემას შეუყო რასაც ქვია..ნუთუ გუშინ ვინმეს მოეწონა მისი თამაში? ნუთუ არიყო შესაცვლელი? მარა არა ეს ხომ კარიმია ვინ გაუბედავს შეცვლას..პიჩიჩიზე უნდა გაწიოს ზიზუს მარა იმას კივერ ხედავს რომ მოედანზე დევს და მეტი არაფერი.. ცალკე მესის დედაცვატირე კიდე რომ ბენზემა ასე ახლოს ყავს გოლებთან

10

17 თებერვალი 2020 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
მბაპე თუ გადმოვიდა ზაფხულში ეგრევე ლიგას უნდა მოვაწერო ხელი შემოდგომაზე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

11

17 თებერვალი 2020 17:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
მბაპე თუ გადმოვიდა ზაფხულში ეგრევე ლიგას უნდა მოვაწერო ხელი შემოდგომაზე.

მბაპე და ვინმე ცხრიანი “სასტავისთვის”

12

17 თებერვალი 2020 17:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: hazard Hala madrid
ზიდანის დედაც და ბენზემასი კიდე ზევიდან,ამათ ვინც აგინებს ნამდვილი გულშემატკივარი არაა და შენ ხარ ხო?ალოგიკური შეცვლები გააკეთა რატო არ უნდა ვაგინო,და ვისაც ვაგინებ გულთან ახლოს რატო მიგაქვთ,დამიჯერე არ შეეწერება wink ბენიტესი ლოპეტეგი და ასეთი ხარახურა მწვრთნელები არც არიან ღირსები რეალში და არც იქნებიან ასეთები დიდი ხანი რეალში,რაც შეეხება ტოტალიზატორს ეს ბალელშიკობას რაში უშლის????ეს ტოტალიზატორშიკები არარიან მადრიდისტები და ვინც აგინებს ხო და ვინაა მადრიდისტა?ამ საიტზე ათასობით კაცი შემოდის და 1 თვეა უკვე 5 კაცზე მეტი ვერ შევკრიბე თითქოს ყველა ჩინეთში ან ტიბაანში იყოს,და მე ანუ ტოტალიზატორშიკი არ ვარ მადრიდისტა??

არ გეწყინოს მარა შენს მადრიდისტობას აქ დიდად ვერ ვამჩმევ რასაც ვკითხულობ,ხალხი რო ვერ შეკრიბე ყველა ვერ ახერხებს და შენს ხუშტურებზე ვერ იარს

არ მწყინს,ნახე ბრატუხა რა ხდება ეხლა,მძრნერი არაა მამაჩემის მოჯმულია ეს თემაა ხო?მადრიდისტობა იმაში გამოიხატება რო სულ უნდა აქო და ადიდო მიუხედავად იმისა როგორ თამაშობენ ხო და კრიტიკის შემთხვევაში არ ხარ მადრიდისტა winked ზიდანთან რო გვაგინონ ჰალას საიტზე ვინებიც ვართ თითქოს დაგვიცავს :D ყველა იმ მწვრთნელის დედაც ვისაც ერთი ფეხბურთელი აქვს აჩემებული,გულთან ახლოს არავინ უნდა მიიტანოს ყველას თავისი ხედვა აქვს და მე იმენა იმის გამო ვაგინებ და შევაგინებ ბენზემას რო კრიშავს და სულ 87 წუთამდე მინიმ ათამაშებს.შოთა არველაძეს კი არ ვაგინებ ესე რო იცავთ ზიდანს ვაგინებ.შეკრებას კიდე რაც შეეხება ხუშტურები რა შუაშია,თითქოს აქ ყოველ კვირა ვიკრიბებით ფეხბურთის საყურებლად მაშინ ბაზარი არაა.ვისაც არ უნდა არავინ აძალებს და ვერც ვერავი დააძალებს.5-7 კაციც საკმარისია

როცა საგინებელელია ზიდანსაც შეაგინებ და რონალდოსაც.. მერე რა რომ ლეგენდაა? ლეგენდა იყო იკერი როცა მთელი ბერნაბეუ უსტვენდა..ლეგენდა იყო რონალდო როცა ანალოგიური სიტუაცია იყო როგორც იკერზე.. აქ რომ ზიდანზე და ბენზემაზე შეიგინო რეალის ფანი არხარო ალოგიკურია.. ზიდანს ვაფასებ თავისი ღვაწლით ეგ კიარა ეხაც როგორ ვართ პირველზე ეგეც მიკვირს კაცს შეტევა არაყავს და ცენტრით და დაცვით იგებს თამაშებს.. გუშინაც კროოსმა და რამოსმა გაიტანა ხომ ნახე? ზიდანის მე რაც არმომწონს ის არის რომ ამ ბენზემას შეუყო რასაც ქვია..ნუთუ გუშინ ვინმეს მოეწონა მისი თამაში? ნუთუ არიყო შესაცვლელი? მარა არა ეს ხომ კარიმია ვინ გაუბედავს შეცვლას..პიჩიჩიზე უნდა გაწიოს ზიზუს მარა იმას კივერ ხედავს რომ მოედანზე დევს და მეტი არაფერი.. ცალკე მესის დედაცვატირე კიდე რომ ბენზემა ასე ახლოს ყავს გოლებთან

მართალი ხარ რონი რო ყოილიყო ეხლა მესი უფრო მოტოვირებული იქნებოდა.
ბერნაბეუზე რონალდინიოს ტაშს უკრავდა მადრიდული პუბლიკა და გამოდის ისინიც არარიან მადრიდისტები.იუვენტუსს მაკრატელა გაუტანა რონიმ ტურინში და ტურინელები ფეხზე მდგომი აპლოდირებდნენ და ესენიც არარიან ნამდვილი გულშემატკივრები wink ზიდანი აქაურების არც მამაა და არც ბიძა ასე რომ დაიცვან.აქ დაწერილი კომებით არკვევს ხალხი ვინაა მადრიდისტა და ვინ არა wink მაშინ ვანგა ყოფილან ბლია სულში და გულში ჩახედვის უნარი რო აქვთ

13

17 თებერვალი 2020 17:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gundma shesanishnavi fexburti itamasha gushin dzan magari ubralod metoqe ar dafases araq azri romel adgilze iyo selta da aris azri imas aq ro gulit unda itamasho selta ara ese xelwamosakravi gundi welsa bolo adgilze tore sakmaod seriozuli gundia selta da erti konkretuli tamashi yvelas sheudzkia magal doneze mitumetes roca reals da barsas xvdebian yvela cdilobs tavis gamochenas

14

17 თებერვალი 2020 17:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: mbape10
ციტატა: hazard Hala madrid
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: hazard Hala madrid
ზიდანის დედაც და ბენზემასი კიდე ზევიდან,ამათ ვინც აგინებს ნამდვილი გულშემატკივარი არაა და შენ ხარ ხო?ალოგიკური შეცვლები გააკეთა რატო არ უნდა ვაგინო,და ვისაც ვაგინებ გულთან ახლოს რატო მიგაქვთ,დამიჯერე არ შეეწერება wink ბენიტესი ლოპეტეგი და ასეთი ხარახურა მწვრთნელები არც არიან ღირსები რეალში და არც იქნებიან ასეთები დიდი ხანი რეალში,რაც შეეხება ტოტალიზატორს ეს ბალელშიკობას რაში უშლის????ეს ტოტალიზატორშიკები არარიან მადრიდისტები და ვინც აგინებს ხო და ვინაა მადრიდისტა?ამ საიტზე ათასობით კაცი შემოდის და 1 თვეა უკვე 5 კაცზე მეტი ვერ შევკრიბე თითქოს ყველა ჩინეთში ან ტიბაანში იყოს,და მე ანუ ტოტალიზატორშიკი არ ვარ მადრიდისტა??

არ გეწყინოს მარა შენს მადრიდისტობას აქ დიდად ვერ ვამჩმევ რასაც ვკითხულობ,ხალხი რო ვერ შეკრიბე ყველა ვერ ახერხებს და შენს ხუშტურებზე ვერ იარს

არ მწყინს,ნახე ბრატუხა რა ხდება ეხლა,მძრნერი არაა მამაჩემის მოჯმულია ეს თემაა ხო?მადრიდისტობა იმაში გამოიხატება რო სულ უნდა აქო და ადიდო მიუხედავად იმისა როგორ თამაშობენ ხო და კრიტიკის შემთხვევაში არ ხარ მადრიდისტა winked ზიდანთან რო გვაგინონ ჰალას საიტზე ვინებიც ვართ თითქოს დაგვიცავს :D ყველა იმ მწვრთნელის დედაც ვისაც ერთი ფეხბურთელი აქვს აჩემებული,გულთან ახლოს არავინ უნდა მიიტანოს ყველას თავისი ხედვა აქვს და მე იმენა იმის გამო ვაგინებ და შევაგინებ ბენზემას რო კრიშავს და სულ 87 წუთამდე მინიმ ათამაშებს.შოთა არველაძეს კი არ ვაგინებ ესე რო იცავთ ზიდანს ვაგინებ.შეკრებას კიდე რაც შეეხება ხუშტურები რა შუაშია,თითქოს აქ ყოველ კვირა ვიკრიბებით ფეხბურთის საყურებლად მაშინ ბაზარი არაა.ვისაც არ უნდა არავინ აძალებს და ვერც ვერავი დააძალებს.5-7 კაციც საკმარისია

როცა საგინებელელია ზიდანსაც შეაგინებ და რონალდოსაც.. მერე რა რომ ლეგენდაა? ლეგენდა იყო იკერი როცა მთელი ბერნაბეუ უსტვენდა..ლეგენდა იყო რონალდო როცა ანალოგიური სიტუაცია იყო როგორც იკერზე.. აქ რომ ზიდანზე და ბენზემაზე შეიგინო რეალის ფანი არხარო ალოგიკურია.. ზიდანს ვაფასებ თავისი ღვაწლით ეგ კიარა ეხაც როგორ ვართ პირველზე ეგეც მიკვირს კაცს შეტევა არაყავს და ცენტრით და დაცვით იგებს თამაშებს.. გუშინაც კროოსმა და რამოსმა გაიტანა ხომ ნახე? ზიდანის მე რაც არმომწონს ის არის რომ ამ ბენზემას შეუყო რასაც ქვია..ნუთუ გუშინ ვინმეს მოეწონა მისი თამაში? ნუთუ არიყო შესაცვლელი? მარა არა ეს ხომ კარიმია ვინ გაუბედავს შეცვლას..პიჩიჩიზე უნდა გაწიოს ზიზუს მარა იმას კივერ ხედავს რომ მოედანზე დევს და მეტი არაფერი.. ცალკე მესის დედაცვატირე კიდე რომ ბენზემა ასე ახლოს ყავს გოლებთან

მართალი ხარ რონი რო ყოილიყო ეხლა მესი უფრო მოტოვირებული იქნებოდა.
ბერნაბეუზე რონალდინიოს ტაშს უკრავდა მადრიდული პუბლიკა და გამოდის ისინიც არარიან მადრიდისტები.იუვენტუსს მაკრატელა გაუტანა რონიმ ტურინში და ტურინელები ფეხზე მდგომი აპლოდირებდნენ და ესენიც არარიან ნამდვილი გულშემატკივრები wink ზიდანი აქაურების არც მამაა და არც ბიძა ასე რომ დაიცვან.აქ დაწერილი კომებით არკვევს ხალხი ვინაა მადრიდისტა და ვინ არა wink მაშინ ვანგა ყოფილან ბლია სულში და გულში ჩახედვის უნარი რო აქვთ

მაგი ნამდვილად არვიცი ვინ ვინაა ჩემო ძმაო მარა როცა საგინებელია ვერც ზიდანის გინებას დამიშლის ვინმე ვერც ბენზემას და ვერც რამოსის..ყველას ნერვები გვაქ და ყველას მაქსიმუმი გვინდა დადონ ჩვენმა ბიჭებმა მარა როცა ესა თუ ის მოთამაშე უმაქნისია და ვერაფერს სახეიროს აკეთებს კონკრეტულ თამაშში და მაინც ბოლომდე ათამაშებენ შევაგინებ აბა კაის რასვუზამ

15

17 თებერვალი 2020 17:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hitlera199
Gundma shesanishnavi fexburti itamasha gushin dzan magari ubralod metoqe ar dafases araq azri romel adgilze iyo selta da aris azri imas aq ro gulit unda itamasho selta ara ese xelwamosakravi gundi welsa bolo adgilze tore sakmaod seriozuli gundia selta da erti konkretuli tamashi yvelas sheudzkia magal doneze mitumetes roca reals da barsas xvdebian yvela cdilobs tavis gamochenas

შეცვლებზე რას იტყვი?აზარს ზირითადში უნდა დაეწყოო და 70 წუთამდე უნდა ეთამაშა?
აზარი 65-70 წუთზე უნდა შემოეყვანა და არა 70 წუთზე გაეყვანა.აგრევე 70 წუთი რო ათამაშა.სადიო მანე აიღე ვულვზთან დაშავდა 24.01 2020 და კლოპმა ის 60 წუთზე შემოიყვანა და შედეგიც დადო.აზარი კიდე 3 თვე არ თამაშობდა და ეგრევე 73 წუთი მისცა.მენდიზე აღარ გავაგრძელებ

16

17 თებერვალი 2020 17:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: mbape10
მბაპე და ვინმე ცხრიანი “სასტავისთვის”

ხო რა ცხრიანიც აუცილებლად გვჭირდება ბრატ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

17

17 თებერვალი 2020 17:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: mbape10
მბაპე და ვინმე ცხრიანი “სასტავისთვის”

ხო რა ცხრიანიც აუცილებლად გვჭირდება ბრატ.

აბა რა ძმაო დავიღალეთ ამდენი უგოლო სერიით ამდენი მაზილაობით ვინმე გამტანი ცხრიანია საჭირო მბაპეს გვერდით და მერე უკვე ლიგასაც მოვიგებთდა ლალიგასაც კაი ხანი.. აზარი-კეინი-მბაპე აი ეს მინდა მოხდეს მარა მოხდება კი? :-/

18

17 თებერვალი 2020 17:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: mbape10
აზარი-კეინი-მბაპე აი ეს მინდა მოხდეს მარა მოხდება კი? :-/

კეიინი ცუდი არაა მაგრამ მე უფრო მოძრავი და მოტყუება რომ შეეძლოს ეგეთი ფორვარდი უფრო მირჩევნია რეალისთვის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

19

17 თებერვალი 2020 17:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: hazard Hala madrid
შეცვლებზე რას იტყვი?აზარს ზირითადში უნდა დაეწყოო და 70 წუთამდე უნდა ეთამაშა?
აზარი 65-70 წუთზე უნდა შემოეყვანა და არა 70 წუთზე გაეყვანა.აგრევე 70 წუთი რო ათამაშა.სადიო მანე აიღე ვულვზთან დაშავდა 24.01 2020 და კლოპმა ის 60 წუთზე შემოიყვანა და შედეგიც დადო.აზარი კიდე 3 თვე არ თამაშობდა და ეგრევე 73 წუთი მისცა.მენდიზე აღარ გავაგრძელებ

3 თვე რო არ თამაშობდა, 2 კვირა სრული დატვირთვით ვარჯიშობდა აზარი, უბრალოდ ზიზუმ არ გარისკა წინა თამაშებში დატვირთვა. როცა ქულებს ვკარგავთ, მაშინ ხართ პროფესორები, ვინის რო დაეწყო, მაშინ იტყოდით აზარს დაეწყო და ვინი შემოეყვანა დაღლილზეო :)))
ეგრეა, მაზოლზე წიხლის დაჭერა ყველას კარგად გამოსდის. სიმართლე კი ისაა, რომ მთელი სეზონი დალეწილი აზარით, 19 წლის ღლაპებით, უფორვარდოთ, უნიჭო უფანტაზიო ბეილით და საშუალო კლასის ვასკესით, მაინც ლა ლიგას ლიდერობს კაცი და ამას დაფასება უნდა :))) ვინისიუსი ბებზემა როდრიგოთი ან ვასკესი ბეილი ბენზენათი რომ 1 ადგილზე ხარ, მარტო მაგიტომ იმსახურებს ძეგლის დადგმას ეგ კაცი :)))
დარწმუნებული ვარ სიტისაც გავაგდებთ და ბარსელონასაც მოვუგებთ ბერნაბეუზე. აი მერე სიამოვნებით მოვუსმენ თქვენს აზრებს ზიდანის პროფესიონალიზმზე :))
სასტარტოს და ცვლილებებს ისე არჩევენ და აკრიტიკებენ ლეგენდა კაცის, გეგონება თვითონ იყვნენ უკეთ გარკვეულები რამეში ზიდანზე უკეთ :)))

20

17 თებერვალი 2020 18:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
LUCA MODRIC

აბა სეტიენმა რაღა თქვას? სამი ჯანმრთელი შემტევის ყავს და მაგ სამიდან ერთი 17 წლისაა მეორე 33ის დასვენების საშუალებასაც ვერ აძლევს ვერავის. ვინიციუსი როდრიგო იოვიჩი ბენზემა აზარი მარიანო ბეილი ვასკესი ხამესი ბრაჰიმი ისკო ამ დროისთვის ამდენი შემტევი გყავთ და მაინც წუწუნებთ მაგრად მიკვირს თქვენი. აბა ჩვენ რაღა ვთქვათ სამი შემტევი გვყვავს და 1 ქულით ჩამოვრჩებით პირველ ადგილოსანს. მანიცდამაინც მბაპე ნეიმარი ლაუტარო კეინები უნდა გყავდეთ რო კმაყოფილი იყოთ?

თქვენ რო მარტო როდრიგო ბენზემა და ბეილი გყავდეთ და მეტი არცერთი შემტევი ალბათ ჩახვიდოდით ესპანეთში და საკუთარი ხელით მოკლავდით პერესსაც და ზიდანსაც

21

17 თებერვალი 2020 18:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე აქ უნდა აქო და ადიდო ყველა მიუხედავად ჩასვრილი თამაშისა თორე აღარ ხარ მადრიდისტა :)))

22

17 თებერვალი 2020 18:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაცვა რომ მომენტებში წაუ.ლევებს ზიდანის ბრალი ნაღდად არაა. გუნდს ცუდად არ უთამაშიაა. ერთადერთი ზუდანი თუ გასაკრიტიკებელია ეს არის ბენზემას დაკრიშვის გამოო. იოვიჩი ძაააან დაჩაგრაააა

23

17 თებერვალი 2020 18:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან რო იძახით ვინც უნდოდა ის არ მიუყვანესო. იმას კი არ კითხულობთ არის შესაძლდბელი მაგ ფეხბურთელების ყიდვა. მბაპე პოგბა მანე ეს სამი ხო ნაღდად უნდა მარა არცერთი გუნდი არ უშვებს მაგ ფეხბურთელებს და რანაირად უნდა მიუყვანონ. რეალის და ბარსას შემადგემლობა რო შეადარო ბევრად აღემატება რეალისა სკამს გადახედეთ მარტო სხვა არაფერი გინდა. ერთი მესით გჯობნით სხვა ვერაფერით და მაინც ესეთ წინააღმდეგობას ვუწევთ რეალს სუარესი და დემბელე რო არ დაგვმტვრეოდა ეხლა დარწმუნებული ვარ ბევრად წინ ვიქნებოდით რეალზე მარა არ არიან და მაინც 1 ქულით ხართ წინ. იოვიჩიც ვინიციუსიც მარიანოც როდრიგოც და კიდე ბევრი თქვენი შემტევებიდან ერთერთი რო ჩვენ გვყვავდეს უეჭველად ძირითადში იქნებოდა ეხლა. ხამესი და ბრაჰიმი აიღეთ იმდენი ფეხბურთელი გყავთ განაცხადშიც კი ვერ შეყავს ზიდანს

მბაპე მანე პოგბა რო ჩასვა ამ რეალაში სუ რო გატუზო მიიყვანო ეგ გუნდი მაინც მოიგებს ლიგასაც და ლა ლიგასაც. ამით ზიდანს არ ვაკნინებ ერთერთი საუკეთესო ტრენერია დღესდღეობით მარა ეგრეც არაა როგორც იძახით რესურსი არ აქვსო

24

17 თებერვალი 2020 18:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: Wtf man
ვინიციუსი როდრიგო იოვიჩი ბენზემა აზარი მარიანო ბეილი ვასკესი ხამესი ბრაჰიმი ისკო ამ დროისთვის ამდენი შემტევი გყავთ და მაინც წუწუნებთ მაგრად მიკვირს თქვენი

ისკო ნახევარმცველია, ბრაჰიმი მარიანო და ხამესი განაცხადშიც ვერ ხვდება, ბებზემა შენც იცი რაცაა, იოვიჩი ისევ ადაპტაციას გადის და არც ათამაშებს ვერაა სათანადო კონდიციებში. ბეილი 3 წელია ვერ თამაშობს, ვასკესი უნიჭოა, ასენსიო დამტვრეული, აზარი ნოემბრის მერე არ გვყავდა. თქვენ გრიზმანი მესი გყავთ რომელიც ჩვენს ყველა შემტევს ერთად სჯობს. მარტო ცალკე აღებული მესი ჯობია ყველა რეალის შემტევს ერთად :))) მთავარი რაოდენობაა თუ ხარისხი? ბევრი კი არიან მაგრამ რა შედეგი? ბარსას ერთი ყავს და მაგარი :)) მე ეგრე მირჩევნია :))

25

17 თებერვალი 2020 18:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
ვინიციუსი როდრიგო იოვიჩი ბენზემა აზარი მარიანო ბეილი ვასკესი ხამესი ბრაჰიმი ისკო ამ დროისთვის ამდენი შემტევი გყავთ და მაინც წუწუნებთ მაგრად მიკვირს თქვენი

ისკო ნახევარმცველია, ბრაჰიმი მარიანო და ხამესი განაცხადშიც ვერ ხვდება, ბებზემა შენც იცი რაცაა, იოვიჩი ისევ ადაპტაციას გადის და არც ათამაშებს ვერაა სათანადო კონდიციებში. ბეილი 3 წელია ვერ თამაშობს, ვასკესი უნიჭოა, ასენსიო დამტვრეული, აზარი ნოემბრის მერე არ გვყავდა. თქვენ გრიზმანი მესი გყავთ რომელიც ჩვენს ყველა შემტევს ერთად სჯობს. მარტო ცალკე აღებული მესი ჯობია ყველა რეალის შემტევს ერთად :))) მთავარი რაოდენობაა თუ ხარისხი? ბევრი კი არიან მაგრამ რა შედეგი? ბარსას ერთი ყავს და მაგარი :)) მე ეგრე მირჩევნია :))

ეგრე ყველაფერზე მიზეზს იპოვით თქვენ. რისთვის არის ზიდანი გუნდში. რატო ვერ ხვდებიან განაცხადში?იმიტო რო დომხალია გუნდში 10 შემტევი გყავთ და ზიდანი ისე ცდილობს რო ყველას მისცეს შანსი მარა არ გამოდის ეგრე. ისკო ნახევარმცველიაო იძახი მარა სულ შეტევაში თამაშობს. ეგ ფორმალურადაა ნახევარმცველი თორე პრაქტიკაში სულ შეტევაში თამაშობს

ან რო იძახი მესი გრიზმანი მირჩევნიაო ყველასო. გადაიწვებიან ორივე და მერე კარგად მეყოლოს გუნდი გრიზმანი შედარებით ახალგაზრდაა მარა მესი ხო აღარაა პატარა ბიჭი რო ყველა თამაში ითამაშოს. პლიუს არც ფატიზე შეიძლება ამდენი დატვირთვა მაგას ბოლომდე ჩამოყალიბებული არ ექნება ორგანიზმი და შეიძლება საშინელი ტრავმა მიაღებინონ აი ვინიციუსი აიღე შარშან სულ თამაშობდა მარა ბოლოსკენ გადაიწვა და ტრავმა მიიღო იმის მერე ვერადა ვერ ჩადგა ფორმაში

ან ვასკესზე რო იძახი უნიჭოაო მაგ ვასკესებით დადო კაცმა სამი ლიგა ზედიზედ. ან კიდე ბენზემაზე რო იძახი შენც იცი რაც არისო. მე ძაან მომწონს ბენზემა და თქვენ საერთოდ ვერ აფასებთ ნებისმიერ ტოპ გუნდში გაუშვით და ძირითადში იქნება ყველგან ეგ კაცი

26

17 თებერვალი 2020 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხო ხო როგორც კი ფეხი დაუცდება გუნდს ფორვარდი არ გვყავს და ჭ კლასის იგროკად გაასაღებენ..კრიშვაზე საუბარი ცალკე კომედიაა.ეზოში რო ფეხბურთს განიხილავ დაახლოებით ესეთი

.ბენზემას დონისს ფეხბურთელი ნეტავ ბევრს ყსვდეს

27

17 თებერვალი 2020 18:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
დაახლოებით სამას მილიონამდეა სათადარიგო ფეხბურთელებში გადახდილი თანხა და რესურსი არ აქვს რეალს?იმხელა რესურსი აქვს გუნდს რომ კიდევ სამიათას გუნდში ყავთ განათხოვრებული ფეხბურთელები.

28

17 თებერვალი 2020 18:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ხო ხო როგორც კი ფეხი დაუცდება გუნდს ფორვარდი არ გვყავს და ჭ კლასის იგროკად გაასაღებენ..კრიშვაზე საუბარი ცალკე კომედიაა.ეზოში რო ფეხბურთს განიხილავ დაახლოებით ესეთი

.ბენზემას დონისს ფეხბურთელი ნეტავ ბევრს ყსვდეს

ბენზემასნაირი რო ყველას ყავლეს მაშინ ხო ყველა გუნდი გადაგვივლტს და ეგაა

29

17 თებერვალი 2020 18:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ხო ხო როგორც კი ფეხი დაუცდება გუნდს ფორვარდი არ გვყავს და ჭ კლასის იგროკად გაასაღებენ..კრიშვაზე საუბარი ცალკე კომედიაა.ეზოში რო ფეხბურთს განიხილავ დაახლოებით ესეთი

.ბენზემას დონისს ფეხბურთელი ნეტავ ბევრს ყსვდეს

Shen ragas nerviulob aq imdeni ragac iwereba y elas rom ayve :))))) reals rom sajarimis forvardi ar mouxdeba bevrs eg ar esmis :))

30

17 თებერვალი 2020 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
დღეს დავრწმუნდი საბოლოოდ ..ერთ რამეში საბოლოოდ გაიშიფრა ის ხალხი ვინც კლუბს ემტერევიან პირადად ზიდანის და ბენზემას გამოო.მათ სურთ ვერაფერი ვერ მოვიგოთ იმდენად დიდი სიძულვილია ტიტულებსაც ფარავსს.თქვენ ჯინაზე არ გეღირსებათ წლებიი კეგენდების გუნდიდან გაშვებაა.იკრიახეთ რამდენი გუნდს ფეხი დაუცდებაა
ბენზემას დედას ტენა პიკემ მაგის გამო რატო არუნდა მოიგოს კლუბმა ტიტულები?? რას ლაპარაკობ ტუ კაცი ხარ . ისემც უქნია ოქროს ბურთიც მოუგია კი არ მეწყინება . რეალზე წინ არავის დავაყენებ . მოიგოს კლუბმა ის მინდა ბენზემას არ გავარტყი შიგ დუნაში. და ნებისმიერს კიდე რეალში.

31

17 თებერვალი 2020 18:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეხლა რომ გოლაობა დაიწყოს სეზონის ბოლომდე იგივეს გაიმეორებთ.იმდონეზე გძულთ ლეგენდა..როცა ვერ თამაშიბს მაშინ ვასხავ ეს საყბარი შირმააა.როცა გოლი გააქ მაშუნაც კი უწუნებთ გოლს.ცარიელ კარში გააქო.იოვიჩი მოგაგებინებთ ხო სიტისთან მატჩებს.საქმე იოვუჩში კი არაა მაჭუტაძეც რომ იყოს ისიც გერჩივნებათ კარიმს..არ იცით თქვენ ლეგენდების დაფასებაა.

32

17 თებერვალი 2020 18:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: Wtf man
ან ვასკესზე რო იძახი უნიჭოაო მაგ ვასკესებით დადო კაცმა სამი ლიგა ზედიზედ. ან კიდე ბენზემაზე რო იძახი შენც იცი რაც არისო. მე ძაან მომწონს ბენზემა და თქვენ საერთოდ ვერ აფასებთ ნებისმიერ ტოპ გუნდში გაუშვით და ძირითადში იქნება ყველგან ეგ კაცი

ვასკესით კი არა ვალეხოთი დადო ლიგა :))) რონალდო გვყავდა რონელიც ყველა ლიგის გათამაშებაში 17 გოლს იტანდა და პლეიოფებში გიჟდებოდა ანგრევდა ნებისმიერ გუნდს :))) აღარ გვყავს და აჰა :)))
ვასკესი რომ უნიჭოა ან ბეილი რომ ცხენი, მაგას რა დაკვირვება უნდა? ბენზემა ფინიშერი რო არაა და კარში დამიზნებას 10 ში 1 ხელ ახერხებს ეგ ეხლა გაიგე? ეგ იყო რონალდუს იდეალური პარტნიორი, როგორც გუბდის ლიდერი და მთავარი დამრტყმელი ძალა არც არის და ვერც იქნება, არ აქვს შესავამისი თვისებები :)))
ბენზემა მაინც რონელი გუნდის ძირითადში იქნებიდა? ბარსას ძირითადში? სუარესს ამოაგდებდა? ბაიერბის? სიტის? ლივერის? თუ რომლის? ვალენსიაში და სევილიაში კი ბატონო იქნებიდა, მურილიოს ჯობია ნამდვილად :)))

33

17 თებერვალი 2020 18:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
დაახლოებით სამას მილიონამდეა სათადარიგო ფეხბურთელებში გადახდილი თანხა და რესურსი არ აქვს რეალს?იმხელა რესურსი აქვს გუნდს რომ კიდევ სამიათას გუნდში ყავთ განათხოვრებული ფეხბურთელები.

მართალი ხარ ბორდოჯან. ზოგს გონია მანე პოგბა მბაპე კეინი დებრუინი ყველა ერთად თუ გეყოლობათ მაშინ ფექნებათ რესურსი მარა არაა ეგრე. ერთი თქვენ გაქვთ დიდი რესურსი და ერთიც სიტის სხვა რომელ გუნდს აქვს ამხელა რესურსი?

34

17 თებერვალი 2020 19:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Redondo86
დღეს დავრწმუნდი საბოლოოდ ..ერთ რამეში საბოლოოდ გაიშიფრა ის ხალხი ვინც კლუბს ემტერევიან პირადად ზიდანის და ბენზემას გამოო.მათ სურთ ვერაფერი ვერ მოვიგოთ იმდენად დიდი სიძულვილია ტიტულებსაც ფარავსს.თქვენ ჯინაზე არ გეღირსებათ წლებიი კეგენდების გუნდიდან გაშვებაა.იკრიახეთ რამდენი გუნდს ფეხი დაუცდებაა
ბენზემას დედას ტენა პიკემ მაგის გამო რატო არუნდა მოიგოს კლუბმა ტიტულები?? რას ლაპარაკობ ტუ კაცი ხარ . ისემც უქნია ოქროს ბურთიც მოუგია კი არ მეწყინება . რეალზე წინ არავის დავაყენებ . მოიგოს კლუბმა ის მინდა ბენზემას არ გავარტყი შიგ დუნაში. და ნებისმიერს კიდე რეალში.

რაღაც ჟრუამყლი კი აწყობენ მირიანები რამდენი ვერ ვიგებთ იმდენჯერ ბენზემაზე ტეხავენ ყველაფერს.ესაა მირიანების შერჩევითი სამართალი

ციტატა: anireal
ციტატა: Redondo86
ხო ხო როგორც კი ფეხი დაუცდება გუნდს ფორვარდი არ გვყავს და ჭ კლასის იგროკად გაასაღებენ..კრიშვაზე საუბარი ცალკე კომედიაა.ეზოში რო ფეხბურთს განიხილავ დაახლოებით ესეთი

.ბენზემას დონისს ფეხბურთელი ნეტავ ბევრს ყსვდეს

Shen ragas nerviulob aq imdeni ragac iwereba y elas rom ayve :))))) reals rom sajarimis forvardi ar mouxdeba bevrs eg ar esmis :))

მარტი ბენზემას ევალება გოლუს გატანაა ესე გონიათ..პარარელყრ სამყაროში ცხოვრობენ კლასიკყრი ცხრიანი გადაშენების პირასაა თანანედრივე ფეხბურთში

ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man
ან ვასკესზე რო იძახი უნიჭოაო მაგ ვასკესებით დადო კაცმა სამი ლიგა ზედიზედ. ან კიდე ბენზემაზე რო იძახი შენც იცი რაც არისო. მე ძაან მომწონს ბენზემა და თქვენ საერთოდ ვერ აფასებთ ნებისმიერ ტოპ გუნდში გაუშვით და ძირითადში იქნება ყველგან ეგ კაცი

ვასკესით კი არა ვალეხოთი დადო ლიგა :))) რონალდო გვყავდა რონელიც ყველა ლიგის გათამაშებაში 17 გოლს იტანდა და პლეიოფებში გიჟდებოდა ანგრევდა ნებისმიერ გუნდს :))) აღარ გვყავს და აჰა :)))
ვასკესი რომ უნიჭოა ან ბეილი რომ ცხენი, მაგას რა დაკვირვება უნდა? ბენზემა ფინიშერი რო არაა და კარში დამიზნებას 10 ში 1 ხელ ახერხებს ეგ ეხლა გაიგე? ეგ იყო რონალდუს იდეალური პარტნიორი, როგორც გუბდის ლიდერი და მთავარი დამრტყმელი ძალა არც არის და ვერც იქნება, არ აქვს შესავამისი თვისებები :)))
ბენზემა მაინც რონელი გუნდის ძირითადში იქნებიდა? ბარსას ძირითადში? სუარესს ამოაგდებდა? ბაიერბის? სიტის? ლივერის? თუ რომლის? ვალენსიაში და სევილიაში კი ბატონო იქნებიდა, მურილიოს ჯობია ნამდვილად :)))

რონალდო რაც წავიდა 48 გოლი აქ შეყრილი.ყველაზე ნაკლები მცდელობიდან გააქ.სუარესი.მესი სზვები გაცილებით ნეტს ურტყავენ.არ უვარგა შესრულება სრული დემაგოგია

35

17 თებერვალი 2020 19:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
დაახლოებით სამას მილიონამდეა სათადარიგო ფეხბურთელებში გადახდილი თანხა და რესურსი არ აქვს რეალს?იმხელა რესურსი აქვს გუნდს რომ კიდევ სამიათას გუნდში ყავთ განათხოვრებული ფეხბურთელები.

მართალი ხარ ბორდოჯან. ზოგს გონია მანე პოგბა მბაპე კეინი დებრუინი ყველა ერთად თუ გეყოლობათ მაშინ ფექნებათ რესურსი მარა არაა ეგრე. ერთი თქვენ გაქვთ დიდი რესურსი და ერთიც სიტის სხვა რომელ გუნდს აქვს ამხელა რესურსი?

აგერ ლივერპული,როგორც გუნდი ხურდებშია აწყობილი,თითქმის იმდენი დახარჯეს რამდენიც რეალმა სათადარიგო ფეხბურთელებში და იმ ხალხშიც ვინც არენდით არის გაშვებული.ახლა სკამზე დებრუნის დონის ფეხბურთელები არ დაჯდებიან და ვინც სკამზე ზის მშვენიერი ბიჭები არიან,ისეთები რომლებიც შეგიძლია ძირითად თერთმეტეულშიც თავისუფლად გამოიყენო.სასტარტო თერთმეტეულზე კი აღარაფერს ვიტყვი,მე რომც არ ავღნიშნო ისედაც ცხადია რომ მშვენიერი შემადგენლობაა.ახლა მანე და სალაჰიც რომ იყოს ამ გუნდში მაინც იგივეს იტყოდნენ.

რაც შეეხება ზოგადად ბებზემას თემას,რამდენი გოლიც ბენზემას ააქვს ამსეზონში გატანილი რეალის რიგებში იმდენი არც ერთ შემტევს ააქვს,ერთი ადამიანი არ თამაშობს ფეხბურთს,აქედან გამომდინარე ნებისმიერის ვალდებულებაა გოლის გატანა,თუ ერთი ვერ იტანს მეორემ უნდა გაიტანოს,თუ მეორე ვერ იტანს მესამემ უნდა გაიტანოს,რადგან ეს გუნდური სპორტია და არა ერთი კაცის თამაში.იმის და მიუხედავად რომ საკმაო მატჩებში ინერტული იყო დღეს-დღეობით რეალის შეტევაში ყველაზე კარგად გამოიყურება,აქედან გამომდინარე ჯერ სხვა შემტევები უნდა გავაკრირიტიკოთ,შემდეგ კი თუ საჭიროა მასაც მივწვდეთ.

ასევე ისიც აღსაღნიშნავია თუ თამაში არ მისდის ჯობს სხვათი ჩაანაცვლოს,რასაც ზიდანი არ აკეთებს და ამაში ცდება ხოლმე,მაგამ ეს მისი გუნდია და თუ ეს წარმატებას მოიტანს სხვა დანარჩენი მეორე ხარისხოვანია და თუ ვერ მოიტანს მერე შეიძლება დავაბრალოთ რაღაც-რაღაცეებს.

36

17 თებერვალი 2020 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ერთი კითხვა უნდა დავსვა თუ შეიძლება? კაი ბენზემა არ მოგწონთ გასაგებია.. მოდი მაშინ მიპასუხეთ ვინ უნდა მოეყვანა ზაფხულში პერეს რომ ბენზემა დაეგდო სკამზევინ არისდღეს არსებლ ბაზარზე ხელ მისაწვდომი მასე უფრო მაღალინკლასი ფეხბურთელი რომ ლის მოყვანა შეეძლო გუნდს და არ მოიყვანე. ან ვინ არის ეხლა ამ მომენტში ისეთი იგროგი რომელიც ბენზემას სკამზე დასვამს დაახეხინებს????

გასაგებია გეზიზღებათ მაგრამ არსებულ რეალობასაც თბალი უნდა გაუსწოროთ. იოვიი ვერასდროს დასვამს სკამზე ბენზემარადგან კლასში და გამოცდილებაში უდიდესი სხვაოვაობაა. პროსტა სპზიდანის ერთი დიდინმინუსი ისა რომ როცა ბენზემა რ მისდის თამაში უნდა მოსინჯოს ხოლმე იოვივი ბოლო წუთებუპისკენ ესაა და ეს სხვა ალტერნატივა არ აქ ზიდან მეტი არსებულ რეალობაში.

იმაზე ვღადაობ რო იძახიან რესურსი არ გვაქვსო შეტევაშიო. მაშინ ჩვენ რა უნდა ვთქვათ ნახევარი სეზონი 3 კაცით უნდა ვითამაშოთ იმ სამიდან ერთი 17 წლის ბავშვია

37

17 თებერვალი 2020 19:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
იმაზე ვღადაობ რო იძახიან რესურსი არ გვაქვსო შეტევაშიო. მაშინ ჩვენ რა უნდა ვთქვათ ნახევარი სეზონი 3 კაცით უნდა ვითამაშოთ იმ სამიდან ერთი 17 წლის ბავშვია

აქ ზოგს მბაპე მანე კეინი ყველა ერთად უნდათ არაა დღეს ის დრო რდესაც რეალი და ბარსელონა სემიჩქასავით ყდულობდნე ვზრდკვლავებდ.

ეგ სამი რო მოიყვანოს პერესმა სიტის ბანი მონაგონი იქნება ისეთ ბანს დაადებენ

38

17 თებერვალი 2020 19:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამას შიგ ხოარააქ?? მიცეს ბიჯო სხავს პენალტი რაშიუნდა ამას აზარს რომ ჭირდება გოლები მიცეს ბიჯო რამოხდება დებილია ჩემი კაი ეს რა ჯერ ერთი აზარმა მოიპოვა და სათაური რომ ვნახე გამიხარდა რო აზარმა ერთხელ დაუთმო პენალტი მეთქი და დავფრინავდი შემოვედი და ფორმაო ჩემი კაი გავაფრინე რა გადი ბიძია გადი რა ვინახარ შენ პენალტს შემტევი უნდა არტყამდეს ძმაოოოო და შენს წასვლასს ნუ მანატრებ

39

17 თებერვალი 2020 19:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეგიძლუათ სტატისტიკა ნახოთ საშუალოდ სეზონში ტოპ დობის ფორვარდებს გაცილებით მეტიმ ცდელობა აქვთ.ეს უნაზე ნეტყველებს ბენზემა უცრო გუნდური მოთამაშეა და ნაკკები მცდელობიდან უფრო კარფი პრიცენტი აქვს ბოლო 2 სეზობში.ის რომ შესრულევა არ უვარგა სრული დემაგოგიაა მოგონილი მითი.გუშუნაც იყო მომენტები საკვანძო ეპუზოდებში კარგი ოასის შენთხვევაში გაიტანდა.თუ ფორვარდი იხსნება და პას ვერ აწვდი ეს ფორვარდუს ბრალუ რატომაა.უმრაცლესობა ჩაწოდევული ბურთი რაც ჩაწოდდა იყო ბრმად და ტექბიკური წუნუ.ბოლო პასებში ფვაქ სერიოზული ხარვეზები.ეს იმიტომ რო ყველას გატანა უნდა და უკეთეს პოზიციაში მყოფ ფეხბურთელს პას არ აძლევენ და იკარგება მთლიაბად ეპიზოდის სიმწვავე

ტელწფონის დედსც რა ენაზე ვწერ

40

17 თებერვალი 2020 19:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ერთი კითხვა უნდა დავსვა თუ შეიძლება? კაი ბენზემა არ მოგწონთ გასაგებია.. მოდი მაშინ მიპასუხეთ ვინ უნდა მოეყვანა ზაფხულში პერეს რომ ბენზემა დაეგდო სკამზევინ არისდღეს არსებლ ბაზარზე ხელ მისაწვდომი მასე უფრო მაღალინკლასი ფეხბურთელი რომ ლის მოყვანა შეეძლო გუნდს და არ მოიყვანე. ან ვინ არის ეხლა ამ მომენტში ისეთი იგროგი რომელიც ბენზემას სკამზე დასვამს დაახეხინებს????

გასაგებია გეზიზღებათ მაგრამ არსებულ რეალობასაც თბალი უნდა გაუსწოროთ. იოვიი ვერასდროს დასვამს სკამზე ბენზემარადგან კლასში და გამოცდილებაში უდიდესი სხვაოვაობაა. პროსტა სპზიდანის ერთი დიდინმინუსი ისა რომ როცა ბენზემა რ მისდის თამაში უნდა მოსინჯოს ხოლმე იოვივი ბოლო წუთებუპისკენ ესაა და ეს სხვა ალტერნატივა არ აქ ზიდან მეტი არსებულ რეალობაში.

იმაზე ვღადაობ რო იძახიან რესურსი არ გვაქვსო შეტევაშიო. მაშინ ჩვენ რა უნდა ვთქვათ ნახევარი სეზონი 3 კაცით უნდა ვითამაშოთ იმ სამიდან ერთი 17 წლის ბავშვია

ნუ გეშინია 1 ფორვარდს დაიმატებს მალე და მერე იტყვიან უჰ კაცო 4 გყავთ შემტევიო და კი გაქვთ რესურსიო

41

17 თებერვალი 2020 19:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ერთი კითხვა უნდა დავსვა თუ შეიძლება? კაი ბენზემა არ მოგწონთ გასაგებია.. მოდი მაშინ მიპასუხეთ ვინ უნდა მოეყვანა ზაფხულში პერეს რომ ბენზემა დაეგდო სკამზევინ არისდღეს არსებლ ბაზარზე ხელ მისაწვდომი მასე უფრო მაღალინკლასი ფეხბურთელი რომ ლის მოყვანა შეეძლო გუნდს და არ მოიყვანე. ან ვინ არის ეხლა ამ მომენტში ისეთი იგროგი რომელიც ბენზემას სკამზე დასვამს დაახეხინებს????

გასაგებია გეზიზღებათ მაგრამ არსებულ რეალობასაც თბალი უნდა გაუსწოროთ. იოვიი ვერასდროს დასვამს სკამზე ბენზემარადგან კლასში და გამოცდილებაში უდიდესი სხვაოვაობაა. პროსტა სპზიდანის ერთი დიდინმინუსი ისა რომ როცა ბენზემა რ მისდის თამაში უნდა მოსინჯოს ხოლმე იოვივი ბოლო წუთებუპისკენ ესაა და ეს სხვა ალტერნატივა არ აქ ზიდან მეტი არსებულ რეალობაში.

იმაზე ვღადაობ რო იძახიან რესურსი არ გვაქვსო შეტევაშიო. მაშინ ჩვენ რა უნდა ვთქვათ ნახევარი სეზონი 3 კაცით უნდა ვითამაშოთ იმ სამიდან ერთი 17 წლის ბავშვია

ნუ გეშინია 1 ფორვარდს დაიმატებს მალე და მერე იტყვიან უჰ კაცო 4 გყავთ შემტევიო და კი გაქვთ რესურსიო

42

17 თებერვალი 2020 19:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
დაახლოებით სამას მილიონამდეა სათადარიგო ფეხბურთელებში გადახდილი თანხა და რესურსი არ აქვს რეალს?იმხელა რესურსი აქვს გუნდს რომ კიდევ სამიათას გუნდში ყავთ განათხოვრებული ფეხბურთელები.

მართალი ხარ ბორდოჯან. ზოგს გონია მანე პოგბა მბაპე კეინი დებრუინი ყველა ერთად თუ გეყოლობათ მაშინ ფექნებათ რესურსი მარა არაა ეგრე. ერთი თქვენ გაქვთ დიდი რესურსი და ერთიც სიტის სხვა რომელ გუნდს აქვს ამხელა რესურსი?

აგერ ლივერპული,როგორც გუნდი ხურდებშია აწყობილი,თითქმის იმდენი დახარჯეს რამდენიც რეალმა სათადარიგო ფეხბურთელებში და იმ ხალხშიც ვინც არენდით არის გაშვებული.ახლა სკამზე დებრუნის დონის ფეხბურთელები არ დაჯდებიან და ვინც სკამზე ზის მშვენიერი ბიჭები არიან,ისეთები რომლებიც შეგიძლია ძირითად თერთმეტეულშიც თავისუფლად გამოიყენო.სასტარტო თერთმეტეულზე კი აღარაფერს ვიტყვი,მე რომც არ ავღნიშნო ისედაც ცხადია რომ მშვენიერი შემადგენლობაა.ახლა მანე და სალაჰიც რომ იყოს ამ გუნდში მაინც იგივეს იტყოდნენ.

რაც შეეხება ზოგადად ბებზემას თემას,რამდენი გოლიც ბენზემას ააქვს ამსეზონში გატანილი რეალის რიგებში იმდენი არც ერთ შემტევს ააქვს,ერთი ადამიანი არ თამაშობს ფეხბურთს,აქედან გამომდინარე ნებისმიერის ვალდებულებაა გოლის გატანა,თუ ერთი ვერ იტანს მეორემ უნდა გაიტანოს,თუ მეორე ვერ იტანს მესამემ უნდა გაიტანოს,რადგან ეს გუნდური სპორტია და არა ერთი კაცის თამაში.იმის და მიუხედავად რომ საკმაო მატჩებში ინერტული იყო დღეს-დღეობით რეალის შეტევაში ყველაზე კარგად გამოიყურება,აქედან გამომდინარე ჯერ სხვა შემტევები უნდა გავაკრირიტიკოთ,შემდეგ კი თუ საჭიროა მასაც მივწვდეთ.

ასევე ისიც აღსაღნიშნავია თუ თამაში არ მისდის ჯობს სხვათი ჩაანაცვლოს,რასაც ზიდანი არ აკეთებს და ამაში ცდება ხოლმე,მაგამ ეს მისი გუნდია და თუ ეს წარმატებას მოიტანს სხვა დანარჩენი მეორე ხარისხოვანია და თუ ვერ მოიტანს მერე შეიძლება დავაბრალოთ რაღაც-რაღაცეებს.

+111 კრისტალი

43

17 თებერვალი 2020 19:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Redondo86
ტელწფონის დედსც რა ენაზე ვწერ

აბაა ეგ თქვი რა ტელეფონით წერს სირობაა

ვერაფრით დავამუღამე თან დიდი ხანი ვუნდები წერას

44

17 თებერვალი 2020 19:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Wtf man
ციტატა: rivaldo10
ერთი კითხვა უნდა დავსვა თუ შეიძლება? კაი ბენზემა არ მოგწონთ გასაგებია.. მოდი მაშინ მიპასუხეთ ვინ უნდა მოეყვანა ზაფხულში პერეს რომ ბენზემა დაეგდო სკამზევინ არისდღეს არსებლ ბაზარზე ხელ მისაწვდომი მასე უფრო მაღალინკლასი ფეხბურთელი რომ ლის მოყვანა შეეძლო გუნდს და არ მოიყვანე. ან ვინ არის ეხლა ამ მომენტში ისეთი იგროგი რომელიც ბენზემას სკამზე დასვამს დაახეხინებს????

გასაგებია გეზიზღებათ მაგრამ არსებულ რეალობასაც თბალი უნდა გაუსწოროთ. იოვიი ვერასდროს დასვამს სკამზე ბენზემარადგან კლასში და გამოცდილებაში უდიდესი სხვაოვაობაა. პროსტა სპზიდანის ერთი დიდინმინუსი ისა რომ როცა ბენზემა რ მისდის თამაში უნდა მოსინჯოს ხოლმე იოვივი ბოლო წუთებუპისკენ ესაა და ეს სხვა ალტერნატივა არ აქ ზიდან მეტი არსებულ რეალობაში.

იმაზე ვღადაობ რო იძახიან რესურსი არ გვაქვსო შეტევაშიო. მაშინ ჩვენ რა უნდა ვთქვათ ნახევარი სეზონი 3 კაცით უნდა ვითამაშოთ იმ სამიდან ერთი 17 წლის ბავშვია

ნუ გეშინია 1 ფორვარდს დაიმატებს მალე და მერე იტყვიან უჰ კაცო 4 გყავთ შემტევიო და კი გაქვთ რესურსიო

45

17 თებერვალი 2020 19:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: ZIZOU...
კი ბრატ კოპა მოიგო, შარშანაც რეალმა მოიგო, ესპანეთში არაფწრს აკარებს ბარსელონას. ლალიგას რაც შეეხება არ ინერვიულო ბრატ დაძაბა რეალმა რო კლასიკო უფრო დაგლიჯოს, სელტას დაეხმარა და მგონია სელტაც გვიჯიგრებს პუტებთან, რეალის დახმარებას უპასუხებს. ეს ინტრიგაა ბრატ. კლასიკო კოდე მგონია ძაან რო ვიგებთ. წელს ლალიგას დადებს მეფე ზიზუ

შარშან როგორ მოიგო რეალმა კალადბურთში?

ბარსასთან რომ წავაგეთ აბა ის რა იყო ძმა?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

46

17 თებერვალი 2020 20:01


47

17 თებერვალი 2020 20:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
მეც ეგრე მგონია რომ მოვიგებთ წელს ლა ლიგას, ვნახოთ, აბა ტყუილად ხომ არ მოვაწერდი ხელს, სუპერ თასი უკვე დავდე ხელმოწერით.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

48

17 თებერვალი 2020 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
მეც ეგრე მგონია რომ მოვიგებთ წელს ლა ლიგას, ვნახოთ, აბა ტყუილად ხომ არ მოვაწერდი ხელს, სუპერ თასი უკვე დავდე ხელმოწერით.

ლიგა ჩვენ ლა ლიგა თქვენ

49

17 თებერვალი 2020 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
კლასიკო როდისაა ბიჭებო?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

50

17 თებერვალი 2020 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
კლასიკო როდისაა ბიჭებო?

1 მარტს

51

17 თებერვალი 2020 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: oto.reali
მეც ეგრე მგონია რომ მოვიგებთ წელს ლა ლიგას, ვნახოთ, აბა ტყუილად ხომ არ მოვაწერდი ხელს, სუპერ თასი უკვე დავდე ხელმოწერით.

ლიგა ჩვენ ლა ლიგა თქვენ
-----------------------
ჰალამადრიდ.

52

17 თებერვალი 2020 20:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: Clever liar
არუნდა შენი კეთილგანწყობა მაგათ, ისედაც თავზესაყრელად აქვთ ეგ თასები. ამიტომ ორივე ჩვენ :)))

ორივეს ვერ გავიმეორებთ თქვენთვის ძმაო ზედმეტი მოგივათ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

53

17 თებერვალი 2020 20:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
არუნდა შენი კეთილგანწყობა მაგათ, ისედაც თავზესაყრელად აქვთ ეგ თასები. ამიტომ ორივე ჩვენ :)))
Clever liar დღეს, 20:20

ლიგა ლალიგა ჩვენ
კოპა დელ რეი მომავალ წელს თქვენ :):):):):):)'):));)():):):)
არ გაწყობთ??:);):):):)'):)

54

17 თებერვალი 2020 20:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 832
ბენზემა რო მაღალი დონის ფეხბურთელია რათუნდა საუბარი უბრალოდ ბენზემა როცაა გუნდში საჭიროა გამტანი გარემარბები,როგორიც იყო რონალდო როგორიც არის მესი ,როგორიცაა ნეიმარი მბაპე.მაგათ გარეშე ბემზემას კომბინაციებში მონაწილეობა და სივრცეების გახსნა ძალიან უსარგებლო ხდება . სივცეს ფაქტიურად ხსნის მაგრამ არავისთვის

55

17 თებერვალი 2020 20:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Reinier დაითრია რეალმა ოფიციალურმა საიტმა დაწერა

56

17 თებერვალი 2020 21:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: 8-I N I E S T A
ლიგა ჩვენ ლა ლიგა თქვენ

არუნდა შენი კეთილგანწყობა მაგათ, ისედაც თავზესაყრელად აქვთ ეგ თასები. ამიტომ ორივე ჩვენ :)))

ორივე რო მოვიგოთ წელს სეტიენს ვაღიარებ იმენა. ნუ ერთიც რი მოვიგოთ მაინც ვაღიარებ ამ სასტავით ტიტულის მოგება სასწაულს გავს

57

17 თებერვალი 2020 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: Clever liar
შენ გამოუშვი და თუ გვაწყინოს, ჩვენზე ახიაც იყოს :))))

არა მაგას ვერ გამოუშვებს და ხელსაც ვერ მოგიწერ მიუხედავად შენი დიდი პატივისცემისა ქლევერ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

58

17 თებერვალი 2020 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ise saertod gineba uzdelobis ert erti gamovlinebaa visac ar unda aginebde magram chven xo qartvelebi vart da dogmaa tuar mogvwons unda viginot arada arsebibs sxva gzebic piradad me 9 welia ar shemiginebia da arc sheviginebi an shevagineb imitom uzdeli ar var
Zogadi cxovrebis wesebia raa romelic yvelam unda icodes chemivsuvieqturi azrit

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)