ლენგლე:„არავითარი პენალტი არ ყოფილა“

„ბარსელონელი“ ლენგლესა და რაფაელ ვარანის საკამათო ეპიზოდზე დღეს ყველა ესპანური გამოცემა წერს. კატალონიელმა უკანახაზელმა მომენტი გაიხსენა...

„არავითარი პენალტი არ ყოფილა, დიახ მე შევეხე ვარანს, მაგრამ მხოლოდ მას შემდეგ, რაც სიტუაცია განმუხტული იყო“-განაცხადა ლენგლემ.


  • Hala
  • 19 დეკემბერი 2019
  • 3 327
  • 29

1

19 დეკემბერი 2019 10:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 929
meti dheni da dheni putaloniiss dedikos dhev,,,ecu

2

19 დეკემბერი 2019 10:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
აბა პირიქით ყოფილიყო შე ნაბიჭვარო როგორ იჭიკჭიკებდი

3

19 დეკემბერი 2019 10:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პუტალონიის დედაშ *** მაგიტო მძულს ეს არასწორი გუნდიი,, ჯერ მარტო ბეილის მომენტზე თამაშ არ გააჩერეს ამ სირბანჯოებმა,, და ვაშე სამართლიანობის დედაც რა რამდენი წელია უკვე ასე ხდება აჯვამს რეალი და საბოლოო ჯამშ ან ფრე ან ვაგებთ რა ჭირი გვჭირს რაააააა

4

19 დეკემბერი 2019 11:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პუტალონიააა ახლა რაღას იტყვით რეალს ეხმარებიან ხო მსაჯები

5

19 დეკემბერი 2019 11:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
აზარი რო გვყოლოდა მერე მსაჯიც ვეღარ გაგვიძლებდა

6

19 დეკემბერი 2019 11:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან

7

19 დეკემბერი 2019 11:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
https://www.youtube.com/watch?v=dYvuK4sTCq8 .ტრაკი მისცეს ბარსას მსაჯებმა

8

19 დეკემბერი 2019 11:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: mbape10
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან


შენი ბენზემასადმი დამოკიდებულება მეგობარო გასაგებია, მარიანოც კი გირჩევნია სასტავში იყოს ოღონდ ბენზემა გააქრონ, არადა გუშინ გუნდს რაც ყველაზე მეტად აკლდა იყო შემქმნელი, აზარი რო გვყოლოდა ბენზემა საჯარიმოში თავის სამქეს გააკეთებდა როგორ ბოლო 2 სეზონია აკეთებს! აზარის არ ყოფნის გამო გადაახვიე და ნახე რამდენჯერ გადმოვიდა აზარის ფლანგზე და ამ დროს საჯარიმოში აღარ დარჩა არვინ, ბენზემას მაგივრად კიარ უნდა შემოეყვანა იოვიჩი, ისკო უნდა შეეცვალა იოვიჩით და ბენზემა გადმოეწია ფლანგზე და იოვიჩი დარჩებოდა სუფთა ცხრიანზე საჯარიმოში! დღევანდელი რეალის შეტევა ბენზემას გარეშე არი ნოლი, გინდ კომბინაციურად და გინდ ინდივიდუალურად და ვერაა ჯერ ეტყობა ჩასმული და შეთამაშებული გუნდის ფილოსოფიასთან და სქემაში იოვიჩი თორე ვარჯიშები იმისთვის არი და დაანხა მწვრთნელს შენი ძალა! არ აძლევენ წუთებსო რომ იძახით ვარჯიშზე თუ ვერ შეგისრულა ის რასაც მწვრთნელი თხოვს თამაშზე დროს როგორ მიცემენ? ამაზეც ხო უნდა დავფიქრდეთ? თუ იოვიჩი ზევსი გგონიათ დადგება საჯარიმოში ჩაუწოდე და გოლია? არაა ეგ ფიფა და პესი! სადაც მოდრიჩი დასვა ზიდანმა სკამზე იმიტო რო ვალვერდემ აჯობა ამ სეზონში, მერწმუინე იოვიჩი რო მაგის საფუზველს აძლევდეს ზიზუს ბენზემასაც მოაჯენდა მაგრამ დღეის მდგომარეობით რეალისთვის რომელი უფრო მნისვნელოვანია ბენზემა თუ იოვიჩი თავად განსაჯე

9

19 დეკემბერი 2019 11:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ დაიღალეთ ამ მსაჯებზე საუბარით? როგორც ბარსას გულშემატკივარი ვამბობ, რომ რეალმა უკეთ ითამაშა და მინიმალური სხვაობით მაინც იმსახურებდა გამარჯვებას, მაგრამ ყველაფერს თავისი წესი აქვს, ნუ მივყვებით ეხლა ბოლომდე, აზრი არ აქვს მაინც ყველას თავისი შეხედულება აქვს და მიდგომა. აი ზუსტად ეგეთი საკამათო ეპიზოდებით არ უნდა იგებდეს გუნდი, ანალოგიური პირიქით, რომ ყოფილიყო - მაშინ მე არ დავიწყებდი საუბარს, რომ პენალი უნდა დადებულიყო. მე პირადად არ მინდა ბარსას მოგება ეგეთი საკამათო ეპიზოდით დადებული პენალტის მეშვეობით და თქვენი არ ვიცი...

10

19 დეკემბერი 2019 11:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
არ დაიღალეთ ამ მსაჯებზე საუბარით? როგორც ბარსას გულშემატკივარი ვამბობ, რომ რეალმა უკეთ ითამაშა და მინიმალური სხვაობით მაინც იმსახურებდა გამარჯვებას, მაგრამ ყველაფერს თავისი წესი აქვს, ნუ მივყვებით ეხლა ბოლომდე, აზრი არ აქვს მაინც ყველას თავისი შეხედულება აქვს და მიდგომა. აი ზუსტად ეგეთი საკამათო ეპიზოდებით არ უნდა იგებდეს გუნდი, ანალოგიური პირიქით, რომ ყოფილიყო - მაშინ მე არ დავიწყებდი საუბარს, რომ პენალი უნდა დადებულიყო. მე პირადად არ მინდა ბარსას მოგება ეგეთი საკამათო ეპიზოდით დადებული პენალტის მეშვეობით და თქვენი არ ვიცი...

საღად მოაზროვნე ადამიანი ჩანხარ და გეკითხები.ვარანზე პენალი იყო თუ არა შენი აზრით

და საკამათო იმის გამო გახდა ეგ მომენტი რომ მსაჯმა არ დადო,თორე ათას პროცენტიანი პენალი იყო,

11

19 დეკემბერი 2019 11:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
რა იყო საკამათო, ვარანის ეპიზოდი? ორჯერ არ დადეს 100% პენალი, რაკიტიჩმა რო შემოახია მაიკა და ლენგლემ რო ჩაწიხლა მარა მაგას ბარსას ფანები როგორ იტყვით. ყველა კლასიკოში ტრა.კს ულოკავენ ბარსელონას. საჯარიმოში რაკიტიჩისნაირად რამოსმა რო დაიჭირა ნეიმარი გააგდეს და + პენალი მისცეს ადრე.

12

19 დეკემბერი 2019 11:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: LUCA MODRIC
რა იყო საკამათო, ვარანის ეპიზოდი? ორჯერ არ დადეს 100% პენალი, რაკიტიჩმა რო შემოახია მაიკა და ლენგლემ რო ჩაწიხლა მარა მაგას ბარსას ფანები როგორ იტყვით. ყველა კლასიკოში ტრა.კს ულოკავენ ბარსელონას. საჯარიმოში რაკიტიჩისნაირად რამოსმა რო დაიჭირა ნეიმარი გააგდეს და + პენალი მისცეს ადრე.


კი ძმაო ესეა, ჩვენგან მოთმენას ითხოვენ და ეგეთ მომენტებზე არ გავამახვილოთ თურმე ყურადღება და შენი თქმის არ იყოს, ეგ ეპიზოდი, პლიუს იმ აფერისტი ავჩარკას ეპიზოდი ვითომ ნავასმა რო მოცელა საჯარიმოში და არც კი შეხებია მაგაზეც ხო დადეს პენალი? და აქ ხმას როგორ იღებთ თურმე ლენგლეს თქმის არ იყოს განმუხტული იყო სიტუაციაო, არ უნდა ვთქვათ კიარა მსაჯი ვერ დაამარცხა გუშინ რეალმა თორე ბარსა კი ამოისვა თავის ჩაცუცქული ვალვერდეთი, მერამდენე თამაშია აჯვამს რეალი და ხან მსაჯის და ხან უიღბლობის გამო ან ფრე მთავრდება ან ვაგებთ

13

19 დეკემბერი 2019 11:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვარი მაგარია, დამატებითი სამუშაო ადგილები შეიქმნა wink მეტი არაფერი wink

14

19 დეკემბერი 2019 12:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Recoba
ციტატა: gigoloz
არ დაიღალეთ ამ მსაჯებზე საუბარით? როგორც ბარსას გულშემატკივარი ვამბობ, რომ რეალმა უკეთ ითამაშა და მინიმალური სხვაობით მაინც იმსახურებდა გამარჯვებას, მაგრამ ყველაფერს თავისი წესი აქვს, ნუ მივყვებით ეხლა ბოლომდე, აზრი არ აქვს მაინც ყველას თავისი შეხედულება აქვს და მიდგომა. აი ზუსტად ეგეთი საკამათო ეპიზოდებით არ უნდა იგებდეს გუნდი, ანალოგიური პირიქით, რომ ყოფილიყო - მაშინ მე არ დავიწყებდი საუბარს, რომ პენალი უნდა დადებულიყო. მე პირადად არ მინდა ბარსას მოგება ეგეთი საკამათო ეპიზოდით დადებული პენალტის მეშვეობით და თქვენი არ ვიცი...

საღად მოაზროვნე ადამიანი ჩანხარ და გეკითხები.ვარანზე პენალი იყო თუ არა შენი აზრით

და საკამათო იმის გამო გახდა ეგ მომენტი რომ მსაჯმა არ დადო,თორე ათას პროცენტიანი პენალი იყო,

საკამათო მომენტი იყო ნამდვილად, წესებს თუ ჩახედავ და ზედმიწევნით მიყვები - მაშინ პენალტი იყო, მაგრამ იმასაც ნუ დავივიწყებთ, რომ მანკიერი პრაქტიკა დანერგილია და მსაჯი თავისი შეხედულებით ირებს გადაწყვეტილებას და ითვალისწინებს სხვა და სხვა გარემოებებს, მათ შორის რეალურად შეეძლო ბურთზე თამაში თუ არა და ასე შემდეგ, ძალიან ბევრი შემთხვევა მინახავს რომ მსგავს შემთხვევაში დაუნიშნავთ პენალტი და მაგაზე უარესში - არა, პრინციპში ამ შემთხვევაში პენალტი რომ დაედო მსაჯს თავის მართლება არ მოუწევდა, სამაგიეროდ აქეთა მხრიდან გახდებოდა საკამათო, პირიქით - ბარსას სასარგებლოდ რომ ყოფილიყო ეგეთი საპენალტე მომენტი და დანიშნულიყო პენალტი, დარწმუნებული ვარ 1000% ყველა მადრიდისტა გააპროტესტებდა. საბოლოო ჯამში მაინც ვფიქრობ, რომ ეგეთი მომენტით პენალტი არ უნდა დაინიშნოს არც ერთ კარში, მე პირადად არ მსურს ბარსას ეგეთი მოგება. მაგრამ ჩემ აზრს თუ იკითხავთ, მივიჩნევ: უნდა გაუქმდეს არსებული მანკიერი პრაქტიკა, როდესაც მსაჯი ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებას იღებს, სჯობს ვარით გადამოწმდეს მომენტი და როგორც წერია წესებში 100%-ით იქნას დაცული, არ არის საკმარისად გაწერილი წესები? არ მოიცავს ყველა სიტუაციას? მაშინ კეთილი ინებონ და გაწერონ და რამდენი ახალი მომენტი გამოცნდება იმდენი ჩაამატონ და ჩაასწორონ. ესაა ჩემი კომენტარი...

15

19 დეკემბერი 2019 12:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
მერამდენე შეიძლება გაიხსენო როცა ბარსას მოგონილ პენლებს უდებენ და რეალს წიხლაობებზეც აღარ უდებენ. რეალის ფეხბურთელი 283737281 ჰყავთ გაგდებული კლასიკოში, ბარსაში არცერთხელ. ბარსას რამდენი პენალი აქვს დარტყმული რეალის კარში, რეალს თითზე ჩამოსათვლელი :))) თან ვარის დროს, სავარაუდო პენალი როცაა სავალდებულოა რო გადახედონ მარა ვარანის ეპიზოდები არც გაამეორეს :)))) 2 სუფთა პენალი არ დადეს, ზატო ნავასს რომ მისცეს ყვითელი სუარესის სიმულაციაზე და დადეს პენალი? ნეიმარს რომ თითი დაადო რამოსნა ხო ეგრევე წითელი ბარათი და პენალი მისცეს? რომ აღარაფერი ვთქვათ ლიგის კლასიკოში როცა პეპე გაგვიგდეს ალვეშზე უხეშობისას როცა ვაბშე არ შეხებია. აღიარეთ რომ ბარსას ყოველ კლასიკოზე ტრა.კს ულოკავს ოთხივე მსაჯი:)))

16

19 დეკემბერი 2019 12:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზრით,ზიზუმ მისთვის გარკვეული მიზეზებისდაგამო ამჯობინა მეორე ტაიმში ფრეზე ეთამაშა..))) მთავარი გათვლა ამ კლასიკოში იყო ერთი რამ, შეეჭამა რეალის ნახევარს მთელი ბარსელონა... ამოეკეტათ ლეო....+++ შესრულდა...შეჭამა რეალმა ბარსელონა..ვგონებ მეორე ტაიმშიც რონ მოენდომებინა ზიდანს იგივე თამაში ეთამაშა რაც პირველ ტაიმში ითამაშა...ვერ გაუძლებდა ბარსელონა...მაგრამ რატომღაც მეორე ტაიმში გაჩერდა...))) ვგონებ არსებული სიტუაცია იქნა გათვალისწინებული..რაც ხდებოდა იქ... ეს არუნდა მოქმედებდეს ფეხბურთის შედეგებზე მაგრამ რავქნათ,უკვე დიდი ხანია ბინძური პოლიტიკა ყველგან აფუჭებს საქმეს )))

17

19 დეკემბერი 2019 12:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაინც მსაჯის ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებაზეა საქმე, თუთვლის რომ უნდა დადოს დადებს, თუთვლის რომ არა არდადებს :)) ლენგლეს მომენტზე კიდე შეიძლება იკამათო, მაგრამ რაკიტიჩი რასაც აკეთებს ეგ 10 დან 9 პენალტსდადებდა და მაინცდამაინც ის ერთი მსაჯი აღმოჩნდა გუშინ :))

My Webpage

პოზიცია დაკარგა, ვარანი დასარტყმელად მიდის ესკიდე მაისურზე ეკიდება სხვა რომ არაფერი დარჩენია უკიდურეს ზომას მიმართა, თან ძალიან აშკარად ექაჩება, რამე დაფარულად კიარა :) არც ვარანსააქვს ისეთი იმიჯი რომ მსაჯმა არდაუჯეროს, მაგასაც აქცევენ ხოლმე მსაჯები ყურადღებას :) თუეგდარღვევა არაა აბა რაარის, თუვინმეს სხვა აზრი გაქვთ სიამოვნებით მოვისმენ კონკრეტულად ამ ეპიზოდის მიმართ :))


თამაშიდან გამომდინარე შედექით ძალიან უკმაყოფილო ვარ, ვფიქრობ პოლიტიკური ამბავიც წავიდა მანდ, ასე მშვიდად დაზავებული კლასიკო მეარმინახავს :))

18

19 დეკემბერი 2019 12:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
მერამდენე შეიძლება გაიხსენო როცა ბარსას მოგონილ პენლებს უდებენ და რეალს წიხლაობებზეც აღარ უდებენ. რეალის ფეხბურთელი 283737281 ჰყავთ გაგდებული კლასიკოში, ბარსაში არცერთხელ. ბარსას რამდენი პენალი აქვს დარტყმული რეალის კარში, რეალს თითზე ჩამოსათვლელი :))) თან ვარის დროს, სავარაუდო პენალი როცაა სავალდებულოა რო გადახედონ მარა ვარანის ეპიზოდები არც გაამეორეს :)))) 2 სუფთა პენალი არ დადეს, ზატო ნავასს რომ მისცეს ყვითელი სუარესის სიმულაციაზე და დადეს პენალი? ნეიმარს რომ თითი დაადო რამოსნა ხო ეგრევე წითელი ბარათი და პენალი მისცეს? რომ აღარაფერი ვთქვათ ლიგის კლასიკოში როცა პეპე გაგვიგდეს ალვეშზე უხეშობისას როცა ვაბშე არ შეხებია. აღიარეთ რომ ბარსას ყოველ კლასიკოზე ტრა.კს ულოკავს ოთხივე მსაჯი:)))

მე სიტუაციის გამკვირვებია, ლალიგა თავისი ხელმძღვანელიანად ცენტრალური ხელისუფლების მომხრეა, ამავე დროს რეალის გულშემატკივარი, რანაირად ხდება ისე, რომ "სულ ბარსას უდგებიან მსაჯები"? ბოდიში შენი ნამდვილი სახელი არ ვიცი, თორე სახელით მოგმართავდი: მეც შემიძლია ძალიან ბევრი მომენტი მოგიყვანო მაგალითად, როდესაც მსაჯებმა გადაწყვეტილება პირიქით მიიღეს, მე ბარსელონას და ზოგადად ფეხბურთს 1995-96 წლებიდან ვგულშემატკივრობ და მერწმუნე ბევრის ნახვა მოვასწარი, ამავე დროს არც ერთხელ არ გამხარებია მსაჯის შეცდომა არც იქიტა მხრიდან და არც აქეთა მხრიდან, ყოველთვის ვცდილობ ობიექტურად შევაფასო მომენტები, ასე, რომ შენს მიერ ზემოთ ჩამოთვლილი მომენტები ნამდვილად არ არის საამაყო არც ბარსასთვის და არც მისი გულშემატკივრისთვის, ამავე დროს გუნდის დადანაშაულება მსაჯის შეცდომაზე გადაჭარბებულად მიმაჩნია, მაშინ გამოდის ადგილი კორუფციას ჰქონია და ბარემ ლალიგა გავაკრიტიკოთ და არა ერთმანეტის საყვარელი კლუბები.

19

19 დეკემბერი 2019 12:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
წავა ჯუჯა და ბარსა მილანის ბედს გაიმეორებს ჩვენ უკვე გადავეწყვეთ რაც ის პრიჩოსკამ დაგვტოვა აიი პუტას კი გაედება ჯუჯა რომ წავა

20

19 დეკემბერი 2019 12:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან


შენი ბენზემასადმი დამოკიდებულება მეგობარო გასაგებია, მარიანოც კი გირჩევნია სასტავში იყოს ოღონდ ბენზემა გააქრონ, არადა გუშინ გუნდს რაც ყველაზე მეტად აკლდა იყო შემქმნელი, აზარი რო გვყოლოდა ბენზემა საჯარიმოში თავის სამქეს გააკეთებდა როგორ ბოლო 2 სეზონია აკეთებს! აზარის არ ყოფნის გამო გადაახვიე და ნახე რამდენჯერ გადმოვიდა აზარის ფლანგზე და ამ დროს საჯარიმოში აღარ დარჩა არვინ, ბენზემას მაგივრად კიარ უნდა შემოეყვანა იოვიჩი, ისკო უნდა შეეცვალა იოვიჩით და ბენზემა გადმოეწია ფლანგზე და იოვიჩი დარჩებოდა სუფთა ცხრიანზე საჯარიმოში! დღევანდელი რეალის შეტევა ბენზემას გარეშე არი ნოლი, გინდ კომბინაციურად და გინდ ინდივიდუალურად და ვერაა ჯერ ეტყობა ჩასმული და შეთამაშებული გუნდის ფილოსოფიასთან და სქემაში იოვიჩი თორე ვარჯიშები იმისთვის არი და დაანხა მწვრთნელს შენი ძალა! არ აძლევენ წუთებსო რომ იძახით ვარჯიშზე თუ ვერ შეგისრულა ის რასაც მწვრთნელი თხოვს თამაშზე დროს როგორ მიცემენ? ამაზეც ხო უნდა დავფიქრდეთ? თუ იოვიჩი ზევსი გგონიათ დადგება საჯარიმოში ჩაუწოდე და გოლია? არაა ეგ ფიფა და პესი! სადაც მოდრიჩი დასვა ზიდანმა სკამზე იმიტო რო ვალვერდემ აჯობა ამ სეზონში, მერწმუინე იოვიჩი რო მაგის საფუზველს აძლევდეს ზიზუს ბენზემასაც მოაჯენდა მაგრამ დღეის მდგომარეობით რეალისთვის რომელი უფრო მნისვნელოვანია ბენზემა თუ იოვიჩი თავად განსაჯე

მარტო ბენზემა კიარ მომიხარშავს მთლიანად შეტევა არის ნოლითქლ ამას ვამბობ რადგან შემტევებზე მეტს მცველები ურტყამდნენ კარში.. ბენზემაც რომ შეცვლილიყო 70წუთზე და გამოსულიყო იოვიჩი რეალი წააგებდა თუ რასამბობ? ისკოს მაგივრად ვინიციუსი უნდა გამოსულიყო კიდე და არა როდრიგო.. ვინი უფრო გაამწვავებდა რადგან მას აქ კლასიკოს გამოცდილება.. მოკლედ მოდრიჩი ვინი და იოვიჩი უნდა გამოეყვანა და მეტი შანსი გვექნებოდა.. იოვიჩი თავზე ბენზემას რომ ჯობია აშკარაა.. მარიანო არმირჩევნია ბენზემას მარა მასაც უნდა მიეცეს დრო.. მერე კიდე ბენზემას ამოგდებას მე არვითხოვ უბრალოდ სხვასაც მისცენ დრო ამას ვამბობ და ნუთუ დანაშაულია?

21

19 დეკემბერი 2019 13:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
გუშინდელი თამაშის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ ზიდანი არის მოვლენა და ფენომენი ფეხბურთში. რონალდუს წასვლიდან 1 წელში ბარსას და პსჟ-ს თამაშით გადააღუნო ბურთი თავზე ადვილი საქმე არაა. აი ზიზუს მაშინ დააფასებს ბევრი, ჯუჯა რომ წავა და ბარსას დაენ.რევა მწარედ. 10 წელი 1 ადამიანზე აწყობილი გუნდის თავიდან გარდაქმნა ისე რომ ბარსას და პსჟ ს თამაშით აჯობო, მოხერხება უნდა.
კაზემირო ვარანი და ვალვერდე ხო მთლად ზიზუს აღმოჩენებია :)))
რამდენმა გააკრკტიკა კაზე რო ჩასვა კროოსი მოდრიჩთან ერთად ცენტრში ისკოს ნაცვლად, ზედმეტად მძიმე ნახევარდაცვააო, შემქმნელიც ხომ გვინდაო და აგერ კაცმა ისეთი ბალანსი შექმნა ცენტრში და ისეთი დომინანტური ფეხბურთი ითამაშა ცენტრმა 3 ლიგა დადო ზედიზედ :))) და ისტორიაში პირველად ლა ლიგა და ლიგა დადო ერთ წელს :)))
აქ რო კითხო ხალხს, ზიზუ ტაქტიკოსი არაა და მარტო ჩაწოდებები იცის :)))

22

19 დეკემბერი 2019 13:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: mbape10
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან


შენი ბენზემასადმი დამოკიდებულება მეგობარო გასაგებია, მარიანოც კი გირჩევნია სასტავში იყოს ოღონდ ბენზემა გააქრონ, არადა გუშინ გუნდს რაც ყველაზე მეტად აკლდა იყო შემქმნელი, აზარი რო გვყოლოდა ბენზემა საჯარიმოში თავის სამქეს გააკეთებდა როგორ ბოლო 2 სეზონია აკეთებს! აზარის არ ყოფნის გამო გადაახვიე და ნახე რამდენჯერ გადმოვიდა აზარის ფლანგზე და ამ დროს საჯარიმოში აღარ დარჩა არვინ, ბენზემას მაგივრად კიარ უნდა შემოეყვანა იოვიჩი, ისკო უნდა შეეცვალა იოვიჩით და ბენზემა გადმოეწია ფლანგზე და იოვიჩი დარჩებოდა სუფთა ცხრიანზე საჯარიმოში! დღევანდელი რეალის შეტევა ბენზემას გარეშე არი ნოლი, გინდ კომბინაციურად და გინდ ინდივიდუალურად და ვერაა ჯერ ეტყობა ჩასმული და შეთამაშებული გუნდის ფილოსოფიასთან და სქემაში იოვიჩი თორე ვარჯიშები იმისთვის არი და დაანხა მწვრთნელს შენი ძალა! არ აძლევენ წუთებსო რომ იძახით ვარჯიშზე თუ ვერ შეგისრულა ის რასაც მწვრთნელი თხოვს თამაშზე დროს როგორ მიცემენ? ამაზეც ხო უნდა დავფიქრდეთ? თუ იოვიჩი ზევსი გგონიათ დადგება საჯარიმოში ჩაუწოდე და გოლია? არაა ეგ ფიფა და პესი! სადაც მოდრიჩი დასვა ზიდანმა სკამზე იმიტო რო ვალვერდემ აჯობა ამ სეზონში, მერწმუინე იოვიჩი რო მაგის საფუზველს აძლევდეს ზიზუს ბენზემასაც მოაჯენდა მაგრამ დღეის მდგომარეობით რეალისთვის რომელი უფრო მნისვნელოვანია ბენზემა თუ იოვიჩი თავად განსაჯე

მარტო ბენზემა კიარ მომიხარშავს მთლიანად შეტევა არის ნოლითქლ ამას ვამბობ რადგან შემტევებზე მეტს მცველები ურტყამდნენ კარში.. ბენზემაც რომ შეცვლილიყო 70წუთზე და გამოსულიყო იოვიჩი რეალი წააგებდა თუ რასამბობ? ისკოს მაგივრად ვინიციუსი უნდა გამოსულიყო კიდე და არა როდრიგო.. ვინი უფრო გაამწვავებდა რადგან მას აქ კლასიკოს გამოცდილება.. მოკლედ მოდრიჩი ვინი და იოვიჩი უნდა გამოეყვანა და მეტი შანსი გვექნებოდა.. იოვიჩი თავზე ბენზემას რომ ჯობია აშკარაა.. მარიანო არმირჩევნია ბენზემას მარა მასაც უნდა მიეცეს დრო.. მერე კიდე ბენზემას ამოგდებას მე არვითხოვ უბრალოდ სხვასაც მისცენ დრო ამას ვამბობ და ნუთუ დანაშაულია?


მაგაზე გითხარი სწორედ რო აზარი რო ყოფოლიყო ბენზემა თავის როლს მოირგებდა და შეტევაც მოწოდების სიმაღლეზე იქნებოდათქო, როდრიგო ვინის თემაში გეთანხმები ნაწილობრივ, მარიანო საერთოდ რა მოსატანია, ან საერთოდ რა მოსაყვანი იყო! იოვიჩის დრო კი გაისად უფრო დადგება, თუნდაც 70 წუთზე როცა ცვლი შეტევის ლიდერს და დღეს რეალში ერთერთ ავტორიტეტს გუნდზე ფსიქოლოგიურად მოქმედებს ეგეც გინდა არ გინდა, თუარადა გაიხსენე პსჟ მ გოლები როდის გაგვიტანა და ვინები გავიდნენ მოედნიდან, ყველაფერს თავისი მიზეზი აქვს, არა აქვს წუთები და მეც მინდა რო ქონდეს იოვიჩს ბაზარი არაა მაგრამ წლევანდელ ბენზემას რასაც ვუყურებ ( მითუმეტეს არ ვარ ფანი) 90 წუთი უნდა ათამაშო შეუცვლელად საჭირო თამაშებში რათქმაუნდა! მითუმეტეს როცა ნაკრებში დატვრითვა არ აქვს და ფიზიკურადაც ხოდზეა! იოვიჩი მიიღებს წუთებს სამეფოთასზე და ლალიგაშიც ექნება მეორე წრეში დრო

23

19 დეკემბერი 2019 13:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან


შენი ბენზემასადმი დამოკიდებულება მეგობარო გასაგებია, მარიანოც კი გირჩევნია სასტავში იყოს ოღონდ ბენზემა გააქრონ, არადა გუშინ გუნდს რაც ყველაზე მეტად აკლდა იყო შემქმნელი, აზარი რო გვყოლოდა ბენზემა საჯარიმოში თავის სამქეს გააკეთებდა როგორ ბოლო 2 სეზონია აკეთებს! აზარის არ ყოფნის გამო გადაახვიე და ნახე რამდენჯერ გადმოვიდა აზარის ფლანგზე და ამ დროს საჯარიმოში აღარ დარჩა არვინ, ბენზემას მაგივრად კიარ უნდა შემოეყვანა იოვიჩი, ისკო უნდა შეეცვალა იოვიჩით და ბენზემა გადმოეწია ფლანგზე და იოვიჩი დარჩებოდა სუფთა ცხრიანზე საჯარიმოში! დღევანდელი რეალის შეტევა ბენზემას გარეშე არი ნოლი, გინდ კომბინაციურად და გინდ ინდივიდუალურად და ვერაა ჯერ ეტყობა ჩასმული და შეთამაშებული გუნდის ფილოსოფიასთან და სქემაში იოვიჩი თორე ვარჯიშები იმისთვის არი და დაანხა მწვრთნელს შენი ძალა! არ აძლევენ წუთებსო რომ იძახით ვარჯიშზე თუ ვერ შეგისრულა ის რასაც მწვრთნელი თხოვს თამაშზე დროს როგორ მიცემენ? ამაზეც ხო უნდა დავფიქრდეთ? თუ იოვიჩი ზევსი გგონიათ დადგება საჯარიმოში ჩაუწოდე და გოლია? არაა ეგ ფიფა და პესი! სადაც მოდრიჩი დასვა ზიდანმა სკამზე იმიტო რო ვალვერდემ აჯობა ამ სეზონში, მერწმუინე იოვიჩი რო მაგის საფუზველს აძლევდეს ზიზუს ბენზემასაც მოაჯენდა მაგრამ დღეის მდგომარეობით რეალისთვის რომელი უფრო მნისვნელოვანია ბენზემა თუ იოვიჩი თავად განსაჯე

მარტო ბენზემა კიარ მომიხარშავს მთლიანად შეტევა არის ნოლითქლ ამას ვამბობ რადგან შემტევებზე მეტს მცველები ურტყამდნენ კარში.. ბენზემაც რომ შეცვლილიყო 70წუთზე და გამოსულიყო იოვიჩი რეალი წააგებდა თუ რასამბობ? ისკოს მაგივრად ვინიციუსი უნდა გამოსულიყო კიდე და არა როდრიგო.. ვინი უფრო გაამწვავებდა რადგან მას აქ კლასიკოს გამოცდილება.. მოკლედ მოდრიჩი ვინი და იოვიჩი უნდა გამოეყვანა და მეტი შანსი გვექნებოდა.. იოვიჩი თავზე ბენზემას რომ ჯობია აშკარაა.. მარიანო არმირჩევნია ბენზემას მარა მასაც უნდა მიეცეს დრო.. მერე კიდე ბენზემას ამოგდებას მე არვითხოვ უბრალოდ სხვასაც მისცენ დრო ამას ვამბობ და ნუთუ დანაშაულია?


მაგაზე გითხარი სწორედ რო აზარი რო ყოფოლიყო ბენზემა თავის როლს მოირგებდა და შეტევაც მოწოდების სიმაღლეზე იქნებოდათქო, როდრიგო ვინის თემაში გეთანხმები ნაწილობრივ, მარიანო საერთოდ რა მოსატანია, ან საერთოდ რა მოსაყვანი იყო! იოვიჩის დრო კი გაისად უფრო დადგება, თუნდაც 70 წუთზე როცა ცვლი შეტევის ლიდერს და დღეს რეალში ერთერთ ავტორიტეტს გუნდზე ფსიქოლოგიურად მოქმედებს ეგეც გინდა არ გინდა, თუარადა გაიხსენე პსჟ მ გოლები როდის გაგვიტანა და ვინები გავიდნენ მოედნიდან, ყველაფერს თავისი მიზეზი აქვს, არა აქვს წუთები და მეც მინდა რო ქონდეს იოვიჩს ბაზარი არაა მაგრამ წლევანდელ ბენზემას რასაც ვუყურებ ( მითუმეტეს არ ვარ ფანი) 90 წუთი უნდა ათამაშო შეუცვლელად საჭირო თამაშებში რათქმაუნდა! მითუმეტეს როცა ნაკრებში დატვრითვა არ აქვს და ფიზიკურადაც ხოდზეა! იოვიჩი მიიღებს წუთებს სამეფოთასზე და ლალიგაშიც ექნება მეორე წრეში დრო

მომავალ წელსაც და მანამ სანამ ბენზემა იქნება იოვიჩი მუდამ დაჩაგრული იქნება.. კაი გასაგებია შენი პოზიცია რომ ბენზემა სულ ყველა თამაშში 90წუთი უნდა ათამაშო უკიდურეს შემთხვევაში 85წუთი.. ისმის კითხვა: მაშინ რატომ იყიდეს იოვიჩი? თუ ყველა თამაში ბენზემამ უნდა ითამაშოს შეუცვლელად? მარიანო ხომ გვყავდა რომელიც 3-5წუთზე თანახმა იყო.. რატომ მოიყვანეს წელს და არა სამი ოთხი წლის მერე როცა ბენზემა წავიდოდა?

იმასაც მე ვამბობდი კიდე სხვათაშორის რომ აზარის გარეშე ბენზემა არაფრის მაქნისია და აქ მედავებოდნენ მაშინ რომ თურმე წინა წელს არგვყავდა აზარი მარა ბენზემა ვარსკვლავებს წყვეტდაო :) ფაქტი სახეზეა აზარის გარეშე არც ბენზემა ვარგა არც რეალის შეტევა

24

19 დეკემბერი 2019 13:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: mbape10
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან


შენი ბენზემასადმი დამოკიდებულება მეგობარო გასაგებია, მარიანოც კი გირჩევნია სასტავში იყოს ოღონდ ბენზემა გააქრონ, არადა გუშინ გუნდს რაც ყველაზე მეტად აკლდა იყო შემქმნელი, აზარი რო გვყოლოდა ბენზემა საჯარიმოში თავის სამქეს გააკეთებდა როგორ ბოლო 2 სეზონია აკეთებს! აზარის არ ყოფნის გამო გადაახვიე და ნახე რამდენჯერ გადმოვიდა აზარის ფლანგზე და ამ დროს საჯარიმოში აღარ დარჩა არვინ, ბენზემას მაგივრად კიარ უნდა შემოეყვანა იოვიჩი, ისკო უნდა შეეცვალა იოვიჩით და ბენზემა გადმოეწია ფლანგზე და იოვიჩი დარჩებოდა სუფთა ცხრიანზე საჯარიმოში! დღევანდელი რეალის შეტევა ბენზემას გარეშე არი ნოლი, გინდ კომბინაციურად და გინდ ინდივიდუალურად და ვერაა ჯერ ეტყობა ჩასმული და შეთამაშებული გუნდის ფილოსოფიასთან და სქემაში იოვიჩი თორე ვარჯიშები იმისთვის არი და დაანხა მწვრთნელს შენი ძალა! არ აძლევენ წუთებსო რომ იძახით ვარჯიშზე თუ ვერ შეგისრულა ის რასაც მწვრთნელი თხოვს თამაშზე დროს როგორ მიცემენ? ამაზეც ხო უნდა დავფიქრდეთ? თუ იოვიჩი ზევსი გგონიათ დადგება საჯარიმოში ჩაუწოდე და გოლია? არაა ეგ ფიფა და პესი! სადაც მოდრიჩი დასვა ზიდანმა სკამზე იმიტო რო ვალვერდემ აჯობა ამ სეზონში, მერწმუინე იოვიჩი რო მაგის საფუზველს აძლევდეს ზიზუს ბენზემასაც მოაჯენდა მაგრამ დღეის მდგომარეობით რეალისთვის რომელი უფრო მნისვნელოვანია ბენზემა თუ იოვიჩი თავად განსაჯე

მარტო ბენზემა კიარ მომიხარშავს მთლიანად შეტევა არის ნოლითქლ ამას ვამბობ რადგან შემტევებზე მეტს მცველები ურტყამდნენ კარში.. ბენზემაც რომ შეცვლილიყო 70წუთზე და გამოსულიყო იოვიჩი რეალი წააგებდა თუ რასამბობ? ისკოს მაგივრად ვინიციუსი უნდა გამოსულიყო კიდე და არა როდრიგო.. ვინი უფრო გაამწვავებდა რადგან მას აქ კლასიკოს გამოცდილება.. მოკლედ მოდრიჩი ვინი და იოვიჩი უნდა გამოეყვანა და მეტი შანსი გვექნებოდა.. იოვიჩი თავზე ბენზემას რომ ჯობია აშკარაა.. მარიანო არმირჩევნია ბენზემას მარა მასაც უნდა მიეცეს დრო.. მერე კიდე ბენზემას ამოგდებას მე არვითხოვ უბრალოდ სხვასაც მისცენ დრო ამას ვამბობ და ნუთუ დანაშაულია?


მაგაზე გითხარი სწორედ რო აზარი რო ყოფოლიყო ბენზემა თავის როლს მოირგებდა და შეტევაც მოწოდების სიმაღლეზე იქნებოდათქო, როდრიგო ვინის თემაში გეთანხმები ნაწილობრივ, მარიანო საერთოდ რა მოსატანია, ან საერთოდ რა მოსაყვანი იყო! იოვიჩის დრო კი გაისად უფრო დადგება, თუნდაც 70 წუთზე როცა ცვლი შეტევის ლიდერს და დღეს რეალში ერთერთ ავტორიტეტს გუნდზე ფსიქოლოგიურად მოქმედებს ეგეც გინდა არ გინდა, თუარადა გაიხსენე პსჟ მ გოლები როდის გაგვიტანა და ვინები გავიდნენ მოედნიდან, ყველაფერს თავისი მიზეზი აქვს, არა აქვს წუთები და მეც მინდა რო ქონდეს იოვიჩს ბაზარი არაა მაგრამ წლევანდელ ბენზემას რასაც ვუყურებ ( მითუმეტეს არ ვარ ფანი) 90 წუთი უნდა ათამაშო შეუცვლელად საჭირო თამაშებში რათქმაუნდა! მითუმეტეს როცა ნაკრებში დატვრითვა არ აქვს და ფიზიკურადაც ხოდზეა! იოვიჩი მიიღებს წუთებს სამეფოთასზე და ლალიგაშიც ექნება მეორე წრეში დრო

მომავალ წელსაც და მანამ სანამ ბენზემა იქნება იოვიჩი მუდამ დაჩაგრული იქნება.. კაი გასაგებია შენი პოზიცია რომ ბენზემა სულ ყველა თამაშში 90წუთი უნდა ათამაშო უკიდურეს შემთხვევაში 85წუთი.. ისმის კითხვა: მაშინ რატომ იყიდეს იოვიჩი? თუ ყველა თამაში ბენზემამ უნდა ითამაშოს შეუცვლელად? მარიანო ხომ გვყავდა რომელიც 3-5წუთზე თანახმა იყო.. რატომ მოიყვანეს წელს და არა სამი ოთხი წლის მერე როცა ბენზემა წავიდოდა?

იმასაც მე ვამბობდი კიდე სხვათაშორის რომ აზარის გარეშე ბენზემა არაფრის მაქნისია და აქ მედავებოდნენ მაშინ რომ თურმე წინა წელს არგვყავდა აზარი მარა ბენზემა ვარსკვლავებს წყვეტდაო :) ფაქტი სახეზეა აზარის გარეშე არც ბენზემა ვარგა არც რეალის შეტევა


არც გედავები მაგაზე რო აზართან ერთად სულ სხვაა გუნდი და ესეც უნდა იყოს და არა გრიზმანივით კუანა ლუზერი! იოვიჩი კიდე ბენზემას ასაკიდან გამომდინარე იყიდეს და დააბევეს საკმაოდ იაფადაც და საკმაოდ კარგ დროსაც და წელს რო არ თამასობს არ ნიშნავს იმას რომ ჩაგრავენ, გაანძრიოს ვარჯიშებზე ერთი ადგილი და დაამტკიცოს რო ჯობია ბენზემას და მოგიყვანე მაგის მაგალითი ვალვერდეზე და მოდრიჩზე, გარანტირებული არავის აქვს ადგილი თუ არ იმსახურებს და ბენზემა კიდე იმსახურებს თავისი თამაშით ამას ვამბობ, იოვიჩმა კიდე ჯერ ვარჯიშზე დაამტკიცოს რა შეუძლია და მერე მიიღებს წუთებსაც, მარიანო კიდე სხვა თემაა საერთოდ და მოყვანის აზრიც ვერ დავინახე მაგის ტრანსფერში! შარშან აზარი არ გვყავდა მაგრამ ვინიპუხა იყო ფორმაში და უწყობდა ბენზემასაც რომელიც როგორც შარშან ასევე წელს ლიდერია მაინც გინდა არ გინდა შეტევის, წელს კიდე აზართან ერთად რაცაა კი ვხედავთ ყველა

25

19 დეკემბერი 2019 13:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: mbape10
არგვინდა ძმაო ეს მსაჯები მსაჯების ძახილი.. დასანანია რომ ვერ მოვიგეთ ისეთი თამაში იყო.. ნახევარდაცვამ და დაცვამ შესანიშნავად ითამაშა გააქრეს ბარსა მოედნიდან.. ის ორიოდე საგოლე ეპიზოდიც კარვახალის ბრალი იყო ბარსამ რომ შექმნა თორე დალშე ყველაფერი ხუთიანზე იყო.. შეტევა რომ არგვყავს ამას დიდი ხანია ვიძახი და ეტყობა სტატისტიკასაც.. მცველებმა უფრო მეტჯერ დაარტყეს კარში ვიდრე შემტევებმა.. ზიდანის ერთი რამ არმესმის ტაქტიკა ქონდა ჩაწოდებებზე აწყობილი და შემოიყვანე შე დალოცვილო ეს იოვიჩი ბენზემას თუვერ უბედავ გაყვანას ისკოს მაგივრად მაინც შემოიყვანე.. თავზე იოვიჩს უფრო მეტი შანსი ექნებოდა თუ წვეტიან ბენზემას? ვერგავიგე ამკაცის რაა.. კი შეჭამა ბარსა მართალია მარა არა შეტევის წყალობით.. ნახევარდაცვამ იმუშავა კარგად.. იოვიჩს კი ძალიან ცუდად ექცევა და დაუფიქრებლად უნდა წავიდეს გუნდიდან


შენი ბენზემასადმი დამოკიდებულება მეგობარო გასაგებია, მარიანოც კი გირჩევნია სასტავში იყოს ოღონდ ბენზემა გააქრონ, არადა გუშინ გუნდს რაც ყველაზე მეტად აკლდა იყო შემქმნელი, აზარი რო გვყოლოდა ბენზემა საჯარიმოში თავის სამქეს გააკეთებდა როგორ ბოლო 2 სეზონია აკეთებს! აზარის არ ყოფნის გამო გადაახვიე და ნახე რამდენჯერ გადმოვიდა აზარის ფლანგზე და ამ დროს საჯარიმოში აღარ დარჩა არვინ, ბენზემას მაგივრად კიარ უნდა შემოეყვანა იოვიჩი, ისკო უნდა შეეცვალა იოვიჩით და ბენზემა გადმოეწია ფლანგზე და იოვიჩი დარჩებოდა სუფთა ცხრიანზე საჯარიმოში! დღევანდელი რეალის შეტევა ბენზემას გარეშე არი ნოლი, გინდ კომბინაციურად და გინდ ინდივიდუალურად და ვერაა ჯერ ეტყობა ჩასმული და შეთამაშებული გუნდის ფილოსოფიასთან და სქემაში იოვიჩი თორე ვარჯიშები იმისთვის არი და დაანხა მწვრთნელს შენი ძალა! არ აძლევენ წუთებსო რომ იძახით ვარჯიშზე თუ ვერ შეგისრულა ის რასაც მწვრთნელი თხოვს თამაშზე დროს როგორ მიცემენ? ამაზეც ხო უნდა დავფიქრდეთ? თუ იოვიჩი ზევსი გგონიათ დადგება საჯარიმოში ჩაუწოდე და გოლია? არაა ეგ ფიფა და პესი! სადაც მოდრიჩი დასვა ზიდანმა სკამზე იმიტო რო ვალვერდემ აჯობა ამ სეზონში, მერწმუინე იოვიჩი რო მაგის საფუზველს აძლევდეს ზიზუს ბენზემასაც მოაჯენდა მაგრამ დღეის მდგომარეობით რეალისთვის რომელი უფრო მნისვნელოვანია ბენზემა თუ იოვიჩი თავად განსაჯე

100% ით გეთანხმები, ვალვერდეს იმიტო მიცა შანსი რო ვარჯიშებზე დაანახა ზიდანს რაც შეუძლია იოვიჩი რო იმსახურებდეს მეტ დროს მიიღებდა, ასევე ფაქტია რო დღესდღეობით იოვიჩი ბენზემას არადრით არ ჯობია, სხვათაშორის შარშან ლა ლიგაში თავით ყველაზე მეტიგოლი ბენზემამ გაიტანა, ამ სეზონშიც ბევრი გოლი აქ თავით ბენზემას თავით თამაში არ დაეწუნება, მითუმეტეს თავზე იოვიჩი ნამდვილად არ ჯობია, იოვიჩის ყველა გოლი ნახეთ წინა სეზონის თუ გინდათ არაა ცუდი თავზე მარა ბენზემას ნამდვილად არაფერი დაეწუნება თავით თამაში))) მიმდინარე სეზონში რეალს შეტევაში უჭირს მარა ეგ ყველას ბრალია ბენზემას გარდა) ბენზემას 20 გოლზე მეტ გოლში აქ მონაწილეობა მიღებული ამის გარდა როდრიგოს აქ 6 გოლი ბეილს 2 და აზარს 1, ბენზემას გარდა გოლს ვერავინ იტანს და ესე 1 ფეხბურთელით სუ მესი რო იყოს ბენზემას ნაცვლად მაინც გაგვიჭირდებოდა, შეტევაში ამ სეზონში ბენზემა ჯობია ჰანდიკაპით ყველას და ბენზის გარეშე შეილება ეხლა ამ სეზონში მე10 ზე ვყოფილიყავით ლა ლიგაში)) 18 წლის ბავშვს როდრიგოს ათამაშებს ზიდანი იმიტო რო იმსახურებს და 60 მილიონ ევროდ ნაყიდ იოვიჩს ტყუილად არ დასვამდა სკამზე

26

19 დეკემბერი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წადი გაიპარე შე პუტანკა. რეალი თამაშით ხო ჩაგახტათ შიგ კამპნოუში. მთლიან სეზონშიც ჩაგახტებათ.

27

19 დეკემბერი 2019 14:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
მაინც მსაჯის ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებაზეა საქმე, თუთვლის რომ უნდა დადოს დადებს, თუთვლის რომ არა არდადებს :)) ლენგლეს მომენტზე კიდე შეიძლება იკამათო, მაგრამ რაკიტიჩი რასაც აკეთებს ეგ 10 დან 9 პენალტსდადებდა და მაინცდამაინც ის ერთი მსაჯი აღმოჩნდა გუშინ :))

My Webpage

პოზიცია დაკარგა, ვარანი დასარტყმელად მიდის ესკიდე მაისურზე ეკიდება სხვა რომ არაფერი დარჩენია უკიდურეს ზომას მიმართა, თან ძალიან აშკარად ექაჩება, რამე დაფარულად კიარა :) არც ვარანსააქვს ისეთი იმიჯი რომ მსაჯმა არდაუჯეროს, მაგასაც აქცევენ ხოლმე მსაჯები ყურადღებას :) თუეგდარღვევა არაა აბა რაარის, თუვინმეს სხვა აზრი გაქვთ სიამოვნებით მოვისმენ კონკრეტულად ამ ეპიზოდის მიმართ :))


თამაშიდან გამომდინარე შედექით ძალიან უკმაყოფილო ვარ, ვფიქრობ პოლიტიკური ამბავიც წავიდა მანდ, ასე მშვიდად დაზავებული კლასიკო მეარმინახავს :))

კარგად თუ დააკვირდებით ვარანი ბურთზე ვერანაირად ვერ ითამაშებდა რადგან გრიზმანს კარგი პოზიცია ქონდა და გამოიტანდა ბურთს. სისიედადთან ზუსტად მსგავსი მომენტი იყო მარა იქ პიკე უფრო ითამაშებდა ბურთზე ვიდრე აქ ვარანი მარა არ დაგვიდო პენალი და მაშინ იძახდნენ აქ არაა ეგ პენალიო და ეხლა გახდა პენალი რახან რეალია თუ რა მაფიაა

28

19 დეკემბერი 2019 14:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Special__One
მაინც მსაჯის ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებაზეა საქმე, თუთვლის რომ უნდა დადოს დადებს, თუთვლის რომ არა არდადებს :)) ლენგლეს მომენტზე კიდე შეიძლება იკამათო, მაგრამ რაკიტიჩი რასაც აკეთებს ეგ 10 დან 9 პენალტსდადებდა და მაინცდამაინც ის ერთი მსაჯი აღმოჩნდა გუშინ :))

My Webpage

პოზიცია დაკარგა, ვარანი დასარტყმელად მიდის ესკიდე მაისურზე ეკიდება სხვა რომ არაფერი დარჩენია უკიდურეს ზომას მიმართა, თან ძალიან აშკარად ექაჩება, რამე დაფარულად კიარა :) არც ვარანსააქვს ისეთი იმიჯი რომ მსაჯმა არდაუჯეროს, მაგასაც აქცევენ ხოლმე მსაჯები ყურადღებას :) თუეგდარღვევა არაა აბა რაარის, თუვინმეს სხვა აზრი გაქვთ სიამოვნებით მოვისმენ კონკრეტულად ამ ეპიზოდის მიმართ :))


თამაშიდან გამომდინარე შედექით ძალიან უკმაყოფილო ვარ, ვფიქრობ პოლიტიკური ამბავიც წავიდა მანდ, ასე მშვიდად დაზავებული კლასიკო მეარმინახავს :))

კარგად თუ დააკვირდებით ვარანი ბურთზე ვერანაირად ვერ ითამაშებდა რადგან გრიზმანს კარგი პოზიცია ქონდა და გამოიტანდა ბურთს. სისიედადთან ზუსტად მსგავსი მომენტი იყო მარა იქ პიკე უფრო ითამაშებდა ბურთზე ვიდრე აქ ვარანი მარა არ დაგვიდო პენალი და მაშინ იძახდნენ აქ არაა ეგ პენალიო და ეხლა გახდა პენალი რახან რეალია თუ რა მაფიაა

დაიკიდე ძმა ამათ კომენტარებს რომ ვუყურებ უბრალოდ მეღიმება))))
რაებს წერენ ხო მაგ ჭკუაზე იყავით რომ ბარსა მილანს დაემგვანება 21 საუკუნეში როგორც ადრე იყო ხოლმე როცა ჩავარდნა ქონდა ბარსას))))
ოდეაგარებით და რეგილიონებით და ასე შემდეგ აპირებენ კროოსი მოდრიჩი კაზემირო რამოსი ბენზემა ბეილის ჩანაცველებებს:დ:დ:დ ღმერთმა გიშველოთ მაგრამ რაც იქნება მერე მე გავიცინებ ვინ გახდება მილანი

29

19 დეკემბერი 2019 20:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პენატლო არ ყოფილაო იმდენჯერ შენი დედ... შევ... რავაც პენალტი არ ყოფილა 100 პროცენტიანი პენალტი არ დაუდეს იმენა მეზიზღებს ეს გუნდი მსაჯელონა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)