რონალდუ:„მოდრიჩს ვურჩევ, რომ ტელევიზორს ხშირად უყუროს“

კრიშტიანო რონალდუმ ლუკა მოდრიჩს უპასუხა. მოგეხსენებათ, ხორვატმა პორტუგალიელი გააკრიტიკა და განაცხადა, რომ ოქროს ბურთის დაჯილდოვების ცერემონიას უნდა დასწრებოდა...

„მოდრიჩს ვურჩევ ტელევიზორს ხშირად უყუროს და გაეცნოს რა ხდება სხვადასხვა ქვეყნის ჩემპიონატში.“

„მე მქონდა საპატიო მიზეზი, რის გამოც ღონისძიებას ვერ დავესწარი. მესის უკვე მივულოცე და ეს საკმარისია. მოდრიჩს ვუპასუხებდი, რომ მისი კრიტიკა ჩემთვის მოულოდნელი იყო.“

  • Hala
  • 4 დეკემბერი 2019
  • 12 502
  • 96

1

4 დეკემბერი 2019 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 117
ამ კაზიოლმა მოდრიჩმა კრიშტიანოს შარშანდელი ოქროს ბურთი დაუმსახურებლად მიითვისა და როგორც ეტყობა თავში აუვარდა.თუ რამე ტიტული მოიგო მოდრიჩმა რეალში,ეს უდავოდ რონალდუს დამსახურებაა და ენის ტლიკინს უნდა თავი დაანებოს ლუკამ.

2

4 დეკემბერი 2019 16:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩის გასაკრიტიკებელი რომ რონალდო გახდება იმ ფეხბურთის დდშ

3

4 დეკემბერი 2019 16:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რავიცი, მეც ვფიქრობ, რომ რონალდუ უნდა ყოფილიყო პარიზში(პრინციპში პირიქითაც, რომ ყოფილიყო, მესიც უნდა ჩასულიყო), ჩემი გადმოსახედიდან ჯანსაღი კონკურენცია, სწორად ესაა, როდესაც მეტოქეს ღირსეულად მიულოცავ და არ დაიბოღმები, ეს კი სტიმულს მოგცემს შემდეგ წელს შენ მოიგო და მან მოგილოცოს. რაც შეეხება იმას, რომ სხვა დაჯილდოვებაზე იყო და არ ეცალა და ეგეთები - ზღაპრებია და ეგ ყველა მოაზროვნე ადამიანმა იცის...

4

4 დეკემბერი 2019 17:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
vaime mesi martla dawyvevlilia mgoni nakrebshi,iseti wilisyra iyo ro ravi,4 dzlieri gundi argentina da erti susti gundi,arumartlebs cxadia,tu saswauli ar moxda jgufshi charcheba argentina

5

4 დეკემბერი 2019 17:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როგორც მახსოვს პირველად ეს მესიმ გააკეთა როცა ზი ბესთი და ოქროს ბურთი რონალდუს გადასცეს და მაშინ სად იყო მოდრიჩი რატო არაფერი თქვა?
მაგრამ ისაა რომ როცა რონალდუ რამეს გააკეთებს ცუდს თუ კარგს ყველა ტლიკინებს

ციტატა: mirianiii
vaime mesi martla dawyvevlilia mgoni nakrebshi,iseti wilisyra iyo ro ravi,4 dzlieri gundi argentina da erti susti gundi,arumartlebs cxadia,tu saswauli ar moxda jgufshi charcheba argentina

თუ მესის გამართლება გინდა ამით ძმას ვენაცვალე ეგ ვერ გაამართლებს , რონი რა არ მოხდა სიკვდილის ჯგუფში ? ასეა სულ პორტუგალია თუმცა რონალდუს არც აგუერო ჰყავს გვერდში არც დიმარია არც იგვაინი და კიდევ ბევრი ისეთი რომლებიც ტოპ კლუბებში თამაშობენ

6

4 დეკემბერი 2019 17:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კრისტი (და მისი და) არის გამოუსწორებელი ეგოისტი-ნარცისი. დედას დაემსგავსა.

7

4 დეკემბერი 2019 17:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
რავიცი, მეც ვფიქრობ, რომ რონალდუ უნდა ყოფილიყო პარიზში(პრინციპში პირიქითაც, რომ ყოფილიყო, მესიც უნდა ჩასულიყო), ჩემი გადმოსახედიდან ჯანსაღი კონკურენცია, სწორად ესაა, როდესაც მეტოქეს ღირსეულად მიულოცავ და არ დაიბოღმები, ეს კი სტიმულს მოგცემს შემდეგ წელს შენ მოიგო და მან მოგილოცოს. რაც შეეხება იმას, რომ სხვა დაჯილდოვებაზე იყო და არ ეცალა და ეგეთები - ზღაპრებია და ეგ ყველა მოაზროვნე ადამიანმა იცის...

დდდ ეგ დაბოღმვა კიარაა ეგ არის გაბრაზება გაბრაზებულია რომ 2018ში ოქროს ბურთი არ გადასცეს
აი ეხლა უფრო მეტად მჯერა რო ლიგას იუვე მოიგებს თუმცა ძალიან საზიზღარი გუნდია

8

4 დეკემბერი 2019 17:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Nixondixon
ციტატა: gigoloz
რავიცი, მეც ვფიქრობ, რომ რონალდუ უნდა ყოფილიყო პარიზში(პრინციპში პირიქითაც, რომ ყოფილიყო, მესიც უნდა ჩასულიყო), ჩემი გადმოსახედიდან ჯანსაღი კონკურენცია, სწორად ესაა, როდესაც მეტოქეს ღირსეულად მიულოცავ და არ დაიბოღმები, ეს კი სტიმულს მოგცემს შემდეგ წელს შენ მოიგო და მან მოგილოცოს. რაც შეეხება იმას, რომ სხვა დაჯილდოვებაზე იყო და არ ეცალა და ეგეთები - ზღაპრებია და ეგ ყველა მოაზროვნე ადამიანმა იცის...

დდდ ეგ დაბოღმვა კიარაა ეგ არის გაბრაზება გაბრაზებულია რომ 2018ში ოქროს ბურთი არ გადასცეს
აი ეხლა უფრო მეტად მჯერა რო ლიგას იუვე მოიგებს თუმცა ძალიან საზიზღარი გუნდია

მერე თუ კარგად დააკვირდები ცემს კომენტარს იქ მესიც ვახსენე, არაა სწორი როცა წინასწარ იცი წაგებული გაქვს და სპეციალურად არ ესწრები, რავი მე ესე ვფიქრობ და ყველას თავისი აზრი აქვს, ჩემი გადმოსახედიდან მაგას ბოღმა ქვია და გინდა 2018 წელს დავუკავშიროთ და გინდა 1965-ს, სჯობს ობიექტურები ვიყოთ

9

4 დეკემბერი 2019 17:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთი რამ ცხადზე ცხადია, რონალდუს ბევრი მტერი ჰყავს )))) არვიდავებ არასდროს იმაზე რომ თავისი დროის ორ საუკეთესო მოთამაშეზე ვსაუბრობთ როდესაც საუბარია რონისა და მესიზე... თუმცაღა ყელშია ამოსული მათი შეჯიბრება... ნიჭი თავისას აკეთებს..მესის შემთხვევაში,იშვიათია მსგავსი მონაცემები ჰქონდეს ფეხბურთელს...რონიი? ეს კაცი კი სპორტის მწვერვალია, ყველაზე მისაბაძი და რატომ..მთელი კარიერის მანძილზე ბოლომდის იხარჯებოდა..საკუთარ თავთან მუშაობის დამსახურებაა რასაც მან მიაღწია... ესაა სიმართლე,ბევრს შურს მისი დამოკიდებულების სულ უნდა იყოს პირველი და ამისთვის ყველაფერს აკეთებს..სპორტული თვალსაზრისით რათქმაუნდა.. ყველა გამოუყენებელ მომენტზე რამის იტიროს.. რადგან საკუთარი თავისგან მაქსიმუმს ითხოვს )))) ამიტომაცაა მწვერვალზე,რამდენიც არუნდა აკნინონ..! ბევრ რაიმეში აღემატება ლეოს,მაგრამ ეს არნიშნავს ლეოს დაკნინებას ორივე უძლიერესია რათქმაუნდა... და მაინც თუ მკითხავენ მესი თუ რონალდუ...? ვუპასუხებ რონალდუ )))) ამისათვის საკმარისი მიზეზი მაქვს...

10

4 დეკემბერი 2019 18:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჩერეზიჩი
ერთი რამ ცხადზე ცხადია, რონალდუს ბევრი მტერი ჰყავს )))) არვიდავებ არასდროს იმაზე რომ თავისი დროის ორ საუკეთესო მოთამაშეზე ვსაუბრობთ როდესაც საუბარია რონისა და მესიზე... თუმცაღა ყელშია ამოსული მათი შეჯიბრება... ნიჭი თავისას აკეთებს..მესის შემთხვევაში,იშვიათია მსგავსი მონაცემები ჰქონდეს ფეხბურთელს...რონიი? ეს კაცი კი სპორტის მწვერვალია, ყველაზე მისაბაძი და რატომ..მთელი კარიერის მანძილზე ბოლომდის იხარჯებოდა..საკუთარ თავთან მუშაობის დამსახურებაა რასაც მან მიაღწია... ესაა სიმართლე,ბევრს შურს მისი დამოკიდებულების სულ უნდა იყოს პირველი და ამისთვის ყველაფერს აკეთებს..სპორტული თვალსაზრისით რათქმაუნდა.. ყველა გამოუყენებელ მომენტზე რამის იტიროს.. რადგან საკუთარი თავისგან მაქსიმუმს ითხოვს )))) ამიტომაცაა მწვერვალზე,რამდენიც არუნდა აკნინონ..! ბევრ რაიმეში აღემატება ლეოს,მაგრამ ეს არნიშნავს ლეოს დაკნინებას ორივე უძლიერესია რათქმაუნდა... და მაინც თუ მკითხავენ მესი თუ რონალდუ...? ვუპასუხებ რონალდუ )))) ამისათვის საკმარისი მიზეზი მაქვს...

გეთანხმები აბსოლიტურად ყველა ასპექტში რაზეც ისაუბრე, ამავე დროს ორივეს აკისრია სხვა და სხვა დანიშნულება ტაქტიკაში, შესაბამისად რომელიც უფრო გიზიდავს ის გირჩევნია გემოვნების მიხედვით, რატომ დაობენ ვერ ვხვდები, მე მაგალითად რასაც მესი აკეთებს ის უფრო მირჩევნია, მაგრამ როგორ უნდა წამოგცდეს ვინმეს, რომ რონი ცუდი ფეხბურთელია, ფეხბურთი თუ გიყვარს წესით უნდა ისიამოვნო მართლა ამ ეპოქით...

11

4 დეკემბერი 2019 18:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
და რა ღქვა მოდრიჩმა ესეთი რო?)) შეურაცყოფა მიაყენაა?))))) ყველაფერზე კუდებს აბავენ ეს ჟურნალისტები.რადგან მოდრიჩმაა ეს თქვა შესაბამისად კითხვაა ჯუღნალისტმა და რაა მერე?))) თქვა უბრალოდ რომ უნდა დასწრებოდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

4 დეკემბერი 2019 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მტრებს რაც შეეხება, პირველი მტერი მაფიოზი პერესის სახით გაიჩინა მას შემდეგ რაც რეალი დატოვა, მე პირადად 2018 წლის ის შედეგი სწორად ეს მგონია, რის გამოც ოქროს ბურთს და მის მინიჭებას ლანძღავთ...

პირადად მე მყავს მეგობარი, რომელიც სულით ხორცამდე მადრიდისტაა, რამის მკერდზე ჰალა მადრიდის ტატუ გაიკეთოს, მაგრამ მესი უფრო ევასება და უსწორდება მესის წარმატება ელ კლასიკომდე... კლასიკოზე რა საკვირველია მესი მეორე რიგზე გადადის მისთვის, აქ კი ხალხი ერთმანეთს ჭამს, ზოგი შეურაცხოფასაც აყენებს ერთმანეთს.

13

4 დეკემბერი 2019 18:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და რა ღქვა მოდრიჩმა ესეთი რო?)) შეურაცყოფა მიაყენაა?))))) ყველაფერზე კუდებს აბავენ ეს ჟურნალისტები.რადგან მოდრიჩმაა ეს თქვა შესაბამისად კითხვაა ჯუღნალისტმა და რაა მერე?))) თქვა უბრალოდ რომ უნდა დასწრებოდა.

ხომიცი ჟურნალისტების მთავარი მიზანი ასეთ დროს, რაც შეიძლება მეტი ინტრიგა ))))

14

4 დეკემბერი 2019 18:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Nixondixon
როგორც მახსოვს პირველად ეს მესიმ გააკეთა როცა ზი ბესთი და ოქროს ბურთი რონალდუს გადასცეს და მაშინ სად იყო მოდრიჩი რატო არაფერი თქვა?
მაგრამ ისაა რომ როცა რონალდუ რამეს გააკეთებს ცუდს თუ კარგს ყველა ტლიკინებს

ციტატა: mirianiii
vaime mesi martla dawyvevlilia mgoni nakrebshi,iseti wilisyra iyo ro ravi,4 dzlieri gundi argentina da erti susti gundi,arumartlebs cxadia,tu saswauli ar moxda jgufshi charcheba argentina

თუ მესის გამართლება გინდა ამით ძმას ვენაცვალე ეგ ვერ გაამართლებს , რონი რა არ მოხდა სიკვდილის ჯგუფში ? ასეა სულ პორტუგალია თუმცა რონალდუს არც აგუერო ჰყავს გვერდში არც დიმარია არც იგვაინი და კიდევ ბევრი ისეთი რომლებიც ტოპ კლუბებში თამაშობენ

არა მე მაგას არ ვიძახი,მესი სანაკრებოზე რო ჭიჭვეიშვილია ეგ კი ვიცით უბრალოდ არ გამართლების ფატქორიც რო თან ერთვის მაგაზე ვიძახი

15

4 დეკემბერი 2019 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩ დაუბრუნე ოქროს ბურთი ვისაც სინამდვილეში ეკუთვნის თუ ძმა ხარ ცვეტში უნდა გიტყდებოდეს სახლში სხვისი ოქროს ბურთი რომ გიდევს მაგრამ მაგდენი ეტყობა არ გესმის და მაგიტომ ყბედობ ს ირობებს

ციტატა: mirianiii
ციტატა: Nixondixon
როგორც მახსოვს პირველად ეს მესიმ გააკეთა როცა ზი ბესთი და ოქროს ბურთი რონალდუს გადასცეს და მაშინ სად იყო მოდრიჩი რატო არაფერი თქვა?
მაგრამ ისაა რომ როცა რონალდუ რამეს გააკეთებს ცუდს თუ კარგს ყველა ტლიკინებს

ციტატა: mirianiii
vaime mesi martla dawyvevlilia mgoni nakrebshi,iseti wilisyra iyo ro ravi,4 dzlieri gundi argentina da erti susti gundi,arumartlebs cxadia,tu saswauli ar moxda jgufshi charcheba argentina

თუ მესის გამართლება გინდა ამით ძმას ვენაცვალე ეგ ვერ გაამართლებს , რონი რა არ მოხდა სიკვდილის ჯგუფში ? ასეა სულ პორტუგალია თუმცა რონალდუს არც აგუერო ჰყავს გვერდში არც დიმარია არც იგვაინი და კიდევ ბევრი ისეთი რომლებიც ტოპ კლუბებში თამაშობენ

არა მე მაგას არ ვიძახი,მესი სანაკრებოზე რო ჭიჭვეიშვილია ეგ კი ვიცით უბრალოდ არ გამართლების ფატქორიც რო თან ერთვის მაგაზე ვიძახი

ხვდება მაგდენს რომ ვერ გაქაჩავს სხვა გუნდში ისე როგორც ბარსაშიი და მაგ პონტში არგადავა სხვაგან სანამ ყავარჯნებს არ დაიკაცებს)

16

4 დეკემბერი 2019 19:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მადრიდისტებო, რატო გისწორდებათ ესე ძაან მესის ლანძღვა? ვერ ვიგებ, ოღონდ მართლა.

17

4 დეკემბერი 2019 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
გავარტყი პიტალდოს რონალდომ ოქროს ბურთი და რაც თქვა ყველაფერში სწორია

18

4 დეკემბერი 2019 19:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
მადრიდისტებო, რატო გისწორდებათ ესე ძაან მესის ლანძღვა? ვერ ვიგებ, ოღონდ მართლა.

madridista var chemo dzmao magram mesis mainc jadoqrad mivchnev msoplios ertert sauketeso pexburtelad da ara martodgevandeli dgis yvela droisac magram chemi shexedulobidan gamomdinare me mxars vucher ronaldos xazgasmit minda vtqva rom ronaldo chemtvis nomer prveli fexburtelia..sharshan oqros burti ronaldos mopares da shetenes modrichs cels kide messis ar ekutvnoda eg burti yvelapers realurad unda shevxedot

19

4 დეკემბერი 2019 20:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
მადრიდისტებო, რატო გისწორდებათ ესე ძაან მესის ლანძღვა? ვერ ვიგებ, ოღონდ მართლა.

madridista var chemo dzmao magram mesis mainc jadoqrad mivchnev msoplios ertert sauketeso pexburtelad da ara martodgevandeli dgis yvela droisac magram chemi shexedulobidan gamomdinare me mxars vucher ronaldos xazgasmit minda vtqva rom ronaldo chemtvis nomer prveli fexburtelia..sharshan oqros burti ronaldos mopares da shetenes modrichs cels kide messis ar ekutvnoda eg burti yvelapers realurad unda shevxedot

ყველაფერში დაგეთანხმები გარდა ერთისა, რომ წელს მესის შეტენეს ოქროს ბურთი, გთხოვ ჩამომიყალიბო შენი მოსაზრება რატომ არ ეკუთვნოდა მესის წელს ოქროს ბურთი და მე შევეცდები ჩემი პოზიცია დავაფიქსირო შენსა საპასუხოდ, ამით მაგალითი მივცეთ სხვებს, რომ მოსაზრების დაფიქსირება კორექტულად შეიძლება და ამისათვის აუცილებელი არ არის, თუნდაც ფეხბურთელების გინება.

20

4 დეკემბერი 2019 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: ჩერეზიჩი
ე ნიჭი თავისას აკეთებს..მესის შემთხვევაში,იშვიათია მსგავსი მონაცემები ჰქონდეს ფეხბურთელს...რონიი? ეს კაცი კი სპორტის მწვერვალია)))) ამისათვის საკმარისი მიზეზი მაქვს...


და მესი არ იხარჯება თუ რა? ნიჭს რასაც ეძახით უამრავს ჰქონდა, არ დავიყებ ჩამოთვლას , რეალსაც ჰყოლია ბევრი ასეთი, მარა შრომაა მთავარი და ამ შემთხვევვაში მესი რონალდუს ამ ასპექტში როგორც მინიმუმ არ ჩამოუვარდება
აქ ზოგი წერდა რამდენიმე წლის წინ რომ მესის თამაში ასაკთან ერთად უფრო მოიკლებსო რონალდუსთან შედარებითო, მაგრამ უფრო მრავალმხვრივი და მთელი გუნდის სტრუქტურა გახდა ლეო მეორესგან შედარებით, რომელიც საჯარიმოს კაცად იქცა და ბურთის ლოდინშია.

21

4 დეკემბერი 2019 20:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
49 თამაშში 51 გოლი და 19 ასისტი და თურმე მესის არ ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი. აბა ვის ეკუთვნოდა შამპუნას?

ციტატა: Nixondixon
თუ მესის გამართლება გინდა ამით ძმას ვენაცვალე ეგ ვერ გაამართლებს , რონი რა არ მოხდა სიკვდილის ჯგუფში ? ასეა სულ პორტუგალია თუმცა რონალდუს არც აგუერო ჰყავს გვერდში არც დიმარია არც იგვაინი და კიდევ ბევრი ისეთი რომლებიც ტოპ კლუბებში თამაშობენ

ალბათ იხუმრე. ფელიში ბერნარდო სილვა ანდრე სილვა გუედეში კარვალიო რუბენ ნევეში ბრუნო ფერნანდეში კანსელო სემედუ მოუტინიო და კიდე რონალდოზე იძახი არ ყავს ძლიერი შემადგენლობაო. სხვების ჩამოთვლა კიდე დამეზარა გელოსნ მარტინსი რენატო სანჩესი ჰელდერ კოშტა ვულვზიდან რუი პატრისიო

22

4 დეკემბერი 2019 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
49 თამაშში 51 გოლი და 19 ასისტი და თურმე მესის არ ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი. აბა ვის ეკუთვნოდა შამპუნას?

ციტატა: Nixondixon
თუ მესის გამართლება გინდა ამით ძმას ვენაცვალე ეგ ვერ გაამართლებს , რონი რა არ მოხდა სიკვდილის ჯგუფში ? ასეა სულ პორტუგალია თუმცა რონალდუს არც აგუერო ჰყავს გვერდში არც დიმარია არც იგვაინი და კიდევ ბევრი ისეთი რომლებიც ტოპ კლუბებში თამაშობენ

ალბათ იხუმრე. ფელიში ბერნარდო სილვა ანდრე სილვა გუედეში კარვალიო რუბენ ნევეში ბრუნო ფერნანდეში კანსელო სემედუ მოუტინიო და კიდე რონალდოზე იძახი არ ყავს ძლიერი შემადგენლობაო. სხვების ჩამოთვლა კიდე დამეზარა გელოსნ მარტინსი რენატო სანჩესი ჰელდერ კოშტა ვულვზიდან რუი პატრისიო

100% სიმართლე

23

4 დეკემბერი 2019 20:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
მადრიდისტებო, რატო გისწორდებათ ესე ძაან მესის ლანძღვა? ვერ ვიგებ, ოღონდ მართლა.

madridista var chemo dzmao magram mesis mainc jadoqrad mivchnev msoplios ertert sauketeso pexburtelad da ara martodgevandeli dgis yvela droisac magram chemi shexedulobidan gamomdinare me mxars vucher ronaldos xazgasmit minda vtqva rom ronaldo chemtvis nomer prveli fexburtelia..sharshan oqros burti ronaldos mopares da shetenes modrichs cels kide messis ar ekutvnoda eg burti yvelapers realurad unda shevxedot

ყველაფერში დაგეთანხმები გარდა ერთისა, რომ წელს მესის შეტენეს ოქროს ბურთი, გთხოვ ჩამომიყალიბო შენი მოსაზრება რატომ არ ეკუთვნოდა მესის წელს ოქროს ბურთი და მე შევეცდები ჩემი პოზიცია დავაფიქსირო შენსა საპასუხოდ, ამით მაგალითი მივცეთ სხვებს, რომ მოსაზრების დაფიქსირება კორექტულად შეიძლება და ამისათვის აუცილებელი არ არის, თუნდაც ფეხბურთელების გინება.

მესის იმიტომ არ ეკუთვნოდა ჯერ დავიწყოდ იქედან რომ სამარცვინოდ გამოვარდა მის გუნდი ჩლიგიდან მეორე კიდე ესპანეთის ჩემპიონატის მოგება არ ნიშნავს რომ გახდე საუკეთესო ..ოქროს ბურთის მოსაპოვებლად მინიმუმ გუნდი ფინალამდე ინდაა გააიყვანო თუ ხარ საუკეთესო როგორც ამას რონალდო აკეთებდა 5წელიწადში ოთხჯერ ... მესიმ თავისი თავი შეაყვარა ისეთხალხს ვინც წყვიტავს ოქროს ბურთის საკითხს თუნდაც ავიღოთ 2010 ინიესტას წელი მაგრამ გადასცეს ეგ ჯილდო ინის ?! რონალდო პირიქით არის თავისი საქციელებით ბევს არ ევასება თუნდაც ზევით ბატონებს და მაგიტომ არის ესე ეკუთვნის ერთს მხოლოდ გადასცემენ მეორეს

24

4 დეკემბერი 2019 20:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
მადრიდისტებო, რატო გისწორდებათ ესე ძაან მესის ლანძღვა? ვერ ვიგებ, ოღონდ მართლა.

madridista var chemo dzmao magram mesis mainc jadoqrad mivchnev msoplios ertert sauketeso pexburtelad da ara martodgevandeli dgis yvela droisac magram chemi shexedulobidan gamomdinare me mxars vucher ronaldos xazgasmit minda vtqva rom ronaldo chemtvis nomer prveli fexburtelia..sharshan oqros burti ronaldos mopares da shetenes modrichs cels kide messis ar ekutvnoda eg burti yvelapers realurad unda shevxedot

ყველაფერში დაგეთანხმები გარდა ერთისა, რომ წელს მესის შეტენეს ოქროს ბურთი, გთხოვ ჩამომიყალიბო შენი მოსაზრება რატომ არ ეკუთვნოდა მესის წელს ოქროს ბურთი და მე შევეცდები ჩემი პოზიცია დავაფიქსირო შენსა საპასუხოდ, ამით მაგალითი მივცეთ სხვებს, რომ მოსაზრების დაფიქსირება კორექტულად შეიძლება და ამისათვის აუცილებელი არ არის, თუნდაც ფეხბურთელების გინება.

მესის იმიტომ არ ეკუთვნოდა ჯერ დავიწყოდ იქედან რომ სამარცვინოდ გამოვარდა მის გუნდი ჩლიგიდან მეორე კიდე ესპანეთის ჩემპიონატის მოგება არ ნიშნავს რომ გახდე საუკეთესო ..ოქროს ბურთის მოსაპოვებლად მინიმუმ გუნდი ფინალამდე ინდაა გააიყვანო თუ ხარ საუკეთესო როგორც ამას რონალდო აკეთებდა 5წელიწადში ოთხჯერ ... მესიმ თავისი თავი შეაყვარა ისეთხალხს ვინც წყვიტავს ოქროს ბურთის საკითხს თუნდაც ავიღოთ 2010 ინიესტას წელი მაგრამ გადასცეს ეგ ჯილდო ინის ?! რონალდო პირიქით არის თავისი საქციელებით ბევს არ ევასება თუნდაც ზევით ბატონებს და მაგიტომ არის ესე ეკუთვნის ერთს მხოლოდ გადასცემენ მეორეს

1) ნამდვილად სამარცხვინოდ გამოვარდა, მაგრამ თუ დაუკვირდი კამპ ნოუზეც ძალიან სამარცხვინოდ ითამაშა ბარსელონამ და ლივერპულმა ბურთი დაახია ბარსას საკუთარ კედლებში და ის 3 ბურთიც მესის ზურგით იყო ნაზიდი. გუნდს რო ხელი შეეწყო ლიგასაც დადებდა.
2) დან ვინ დაადგინა, რომ ოქროს ბურთის მოსაპოვებლად გუნდური ჯილდოა საჭირო? როგორც ვიცი ეს ინდივიდუალური შეფასებების მიხედვით უნდა წყდებოდეს და არა გუნდური შედეგით.
3) რომალდუმ მტერი პერესის სახით გაიჩინა როცა იუვენტუსში გადავიდა და მოდრიჩმაც სწორად ამიტომ მიიღო ოქროს ბურთი

და თუ მასე ვიმსჯელებთ მაშინ შარშან გრიზმანს ეკუთვნოდა და არა მოდრიჩს

25

4 დეკემბერი 2019 20:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
მადრიდისტებო, რატო გისწორდებათ ესე ძაან მესის ლანძღვა? ვერ ვიგებ, ოღონდ მართლა.

madridista var chemo dzmao magram mesis mainc jadoqrad mivchnev msoplios ertert sauketeso pexburtelad da ara martodgevandeli dgis yvela droisac magram chemi shexedulobidan gamomdinare me mxars vucher ronaldos xazgasmit minda vtqva rom ronaldo chemtvis nomer prveli fexburtelia..sharshan oqros burti ronaldos mopares da shetenes modrichs cels kide messis ar ekutvnoda eg burti yvelapers realurad unda shevxedot

ყველაფერში დაგეთანხმები გარდა ერთისა, რომ წელს მესის შეტენეს ოქროს ბურთი, გთხოვ ჩამომიყალიბო შენი მოსაზრება რატომ არ ეკუთვნოდა მესის წელს ოქროს ბურთი და მე შევეცდები ჩემი პოზიცია დავაფიქსირო შენსა საპასუხოდ, ამით მაგალითი მივცეთ სხვებს, რომ მოსაზრების დაფიქსირება კორექტულად შეიძლება და ამისათვის აუცილებელი არ არის, თუნდაც ფეხბურთელების გინება.

მესის იმიტომ არ ეკუთვნოდა ჯერ დავიწყოდ იქედან რომ სამარცვინოდ გამოვარდა მის გუნდი ჩლიგიდან მეორე კიდე ესპანეთის ჩემპიონატის მოგება არ ნიშნავს რომ გახდე საუკეთესო ..ოქროს ბურთის მოსაპოვებლად მინიმუმ გუნდი ფინალამდე ინდაა გააიყვანო თუ ხარ საუკეთესო როგორც ამას რონალდო აკეთებდა 5წელიწადში ოთხჯერ ... მესიმ თავისი თავი შეაყვარა ისეთხალხს ვინც წყვიტავს ოქროს ბურთის საკითხს თუნდაც ავიღოთ 2010 ინიესტას წელი მაგრამ გადასცეს ეგ ჯილდო ინის ?! რონალდო პირიქით არის თავისი საქციელებით ბევს არ ევასება თუნდაც ზევით ბატონებს და მაგიტომ არის ესე ეკუთვნის ერთს მხოლოდ გადასცემენ მეორეს

რახან სამარცხვინოდ გამოვარდა მაგის გამო არ ეკუთვნოდა მესის? მესის ბრალია ზუსტად დაცვამ და ალბამ რო 4 გოლი ყლაპა. და პირველ თამაშში რო მარტომ ათრია ლუვერპული მაგას რატო არ იძახი. ათასი პროცენტით მესის ეკუთვნოდა. 49 თამაშში 51 გოლი გაიტანა და 19 ასისტი გააკეთა. და რახან ვანდეიკმა ლიგა მოიგო მაგის გამო ეკუთვნოდა? სხვა რა მოიგო ვან დეიკმა მაგ სეზონში? არაფერი. მაშინ ამის მერე უნდა დააკონკრეტონ უეფაში. ვინც ჩემპიონთა ლიგას მოიგებს იმ გუნდის რომელიმე ფეხბირთელმა უნდა აიღოს ოქროსი ბურთი და მაგით მორჩება საქმე

ლიგის ბომბარდირი გახდა ლა ლიგის ბომბარდირი გახდა ოქროს ბუცი მოიგო ლა ლიგა მოიგო 51 გოლი გაიტანა და თურმე არ ეკუთვნის მესის

26

4 დეკემბერი 2019 21:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
რონალდოს ფანები მოდრიჩს აუმხედრდნენ :დ ტიპს ყველაფერი ზედ დააფარეს არადა ისეთი მართლა არაფერი უთქვამს , დაჯილდოვებაზე კეთილი რო უნდა ინებო და მიხვიდე გინდ იგებდე გინდ აგებდე რამე ახალია ? რატო რონალდოს არ აგინებდით შარშან მოდრიჩს რომ არც კი მიულოცა ოქროს ბურთის მოგება ? რონალდოზე რამე თქვას ვინმემ და ყველას ამოუტრიალებენ ცოცხალ მკვდარს , ვითომ მაგათი საყვარელი გუნდის მოთამაშესაც კი . აბა ოქროს ბურთი მოეგო ვნახავდით სად წავიდოდა სერია A-ს დაჯილდოვებაზე თუ იქ , უბრალოდ იცოდა რომ შანსი არ ქონდა და არ ისურვა ბიჭმა ტრაკის აწევა . მარა რა მიკვირს საერთოდ ? რონალდომ რო რეალი ლიგიდან გამოაგდოს იმას უფრო დიდი სიხარულით აღნიშნავენ ვიდრე რეალმა რო ლიგა დადოს ))) აი არანაირი გამართლება არ აქ იმას რო რონალდო 2 წელია ოქროს ბურთის სამეულშია და ტრაკის აწევაც კი არ უნდა , კაცი რომ გუნდელს რომელთანაც 7 წელი ერთად ითამაშა წარმატებას არც კი მიულოცავს რა კაცობაზეა საუბარი , სულ რო არასამართლიანად შეეტენათ ეგ ოქროს ბურთი მაინც უნდა მიელოცა ყოფილი გუნდელისთვის ასეთი წარმატება , დარწმუნებული ვარ მაგ დროს რონალდოს რომ მოეგო ოქროს ბურთი მოდრიჩი პირველი იქნებოდა ვინც მიულოცავდა .

27

4 დეკემბერი 2019 21:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
49 თამაშში 51 გოლი და 19 ასისტი და თურმე მესის არ ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი. აბა ვის ეკუთვნოდა შამპუნას?

ციტატა: Nixondixon
თუ მესის გამართლება გინდა ამით ძმას ვენაცვალე ეგ ვერ გაამართლებს , რონი რა არ მოხდა სიკვდილის ჯგუფში ? ასეა სულ პორტუგალია თუმცა რონალდუს არც აგუერო ჰყავს გვერდში არც დიმარია არც იგვაინი და კიდევ ბევრი ისეთი რომლებიც ტოპ კლუბებში თამაშობენ

ალბათ იხუმრე. ფელიში ბერნარდო სილვა ანდრე სილვა გუედეში კარვალიო რუბენ ნევეში ბრუნო ფერნანდეში კანსელო სემედუ მოუტინიო და კიდე რონალდოზე იძახი არ ყავს ძლიერი შემადგენლობაო. სხვების ჩამოთვლა კიდე დამეზარა გელოსნ მარტინსი რენატო სანჩესი ჰელდერ კოშტა ვულვზიდან რუი პატრისიო

200 jer uketesi shemadgenloba yavs portugalias!!

28

4 დეკემბერი 2019 21:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გრიზმანი არ არის მაგ დონის ფეხბურთელი რომ მაგაზე ვისაუბროთ ამ თემაზე.რაც შეეხება დადგენას ეს ფრანს ფუტბოლმა დადგინა ალბათ არ ვიცი ნამდვილად მტრები ყავს რონალდოს და მაგიტომ ვერ მიიღო ოქროს ბურთი..ზოგადად მესი და რონალდო გემოვნების საკითხია თორე ესე გადაჭრით ვერ იტყვი ვერცერთზე ეჭვგარეშე რომელი ჯობია..რონალდოს ინტერვიუ წავიკითხე ჩემი და მესის დაპირისპირება ეხლა იწყებაო,გამომდინარე იქედან რომ ვიცნობთ და ვიცით რისი გამკეთებელია ძაან საინტერესო წლები გველის

29

4 დეკემბერი 2019 21:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
რონალდოს ფანები მოდრიჩს აუმხედრდნენ :დ ტიპს ყველაფერი ზედ დააფარეს არადა ისეთი მართლა არაფერი უთქვამს , დაჯილდოვებაზე კეთილი რო უნდა ინებო და მიხვიდე გინდ იგებდე გინდ აგებდე რამე ახალია ? რატო რონალდოს არ აგინებდით შარშან მოდრიჩს რომ არც კი მიულოცა ოქროს ბურთის მოგება ? რონალდოზე რამე თქვას ვინმემ და ყველას ამოუტრიალებენ ცოცხალ მკვდარს , ვითომ მაგათი საყვარელი გუნდის მოთამაშესაც კი . აბა ოქროს ბურთი მოეგო ვნახავდით სად წავიდოდა სერია A-ს დაჯილდოვებაზე თუ იქ , უბრალოდ იცოდა რომ შანსი არ ქონდა და არ ისურვა ბიჭმა ტრაკის აწევა . მარა რა მიკვირს საერთოდ ? რონალდომ რო რეალი ლიგიდან გამოაგდოს იმას უფრო დიდი სიხარულით აღნიშნავენ ვიდრე რეალმა რო ლიგა დადოს ))) აი არანაირი გამართლება არ აქ იმას რო რონალდო 2 წელია ოქროს ბურთის სამეულშია და ტრაკის აწევაც კი არ უნდა , კაცი რომ გუნდელს რომელთანაც 7 წელი ერთად ითამაშა წარმატებას არც კი მიულოცავს რა კაცობაზეა საუბარი , სულ რო არასამართლიანად შეეტენათ ეგ ოქროს ბურთი მაინც უნდა მიელოცა ყოფილი გუნდელისთვის ასეთი წარმატება , დარწმუნებული ვარ მაგ დროს რონალდოს რომ მოეგო ოქროს ბურთი მოდრიჩი პირველი იქნებოდა ვინც მიულოცავდა .

სრულიად გეთანხმები. ზოგიერთ ვითომ რეალის ფანს რონალდოს წარმატება უფრო გაუხარდება ვიდრე რეალის. ბარსელონასაც ბევრი ყავს ეგეთი ფანი მესის წარმატება რო უფრო გაუხარდებათ ვიდრე ბარსელონასი . არადა სრული სიმართლე თქვა მოდრიჩმა.

თუ ზუსტად მახსოვს მესიც არ იყო როდესაც რონალდომ მოიგო ოქროს ბურთი და მაგარი არასწორები არიან ორივე მაგ მხრივ. მოდრიჩი ყოფილა ნამდვილი კაცი ძმაო იცის მეტოქის პატივისცემა. ამის მერე შემიყვარდა ეგ კაცი და ყოველთვის უდიდეს პატივს ვცემ მაგას

30

4 დეკემბერი 2019 21:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სხვა საკითხი განვილიხოთ მეგობრებო, ლიგის ფავორიტები ჩამოყარეთ აბა )))

31

4 დეკემბერი 2019 21:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჩერეზიჩი
სხვა საკითხი განვილიხოთ მეგობრებო, ლიგის ფავორიტები ჩამოყარეთ აბა )))

დღევანდელი ფორმებიდან გამომდინარე ლივერპულს მივიჩნევ მთავარ ფავორიტად. თან კლოპმა თქვა ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე ვიაქტიურებთო აპირებენ ხალხის დამატებას

32

4 დეკემბერი 2019 21:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჩერეზიჩი
სხვა საკითხი განვილიხოთ მეგობრებო, ლიგის ფავორიტები ჩამოყარეთ აბა )))

ზიდაანიიი)))

33

4 დეკემბერი 2019 21:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: el fenomeno999
გრიზმანი არ არის მაგ დონის ფეხბურთელი რომ მაგაზე ვისაუბროთ ამ თემაზე.რაც შეეხება დადგენას ეს ფრანს ფუტბოლმა დადგინა ალბათ არ ვიცი ნამდვილად მტრები ყავს რონალდოს და მაგიტომ ვერ მიიღო ოქროს ბურთი..ზოგადად მესი და რონალდო გემოვნების საკითხია თორე ესე გადაჭრით ვერ იტყვი ვერცერთზე ეჭვგარეშე რომელი ჯობია..რონალდოს ინტერვიუ წავიკითხე ჩემი და მესის დაპირისპირება ეხლა იწყებაო,გამომდინარე იქედან რომ ვიცნობთ და ვიცით რისი გამკეთებელია ძაან საინტერესო წლები გველის

იცი? როცა კონკრეტული მიმართულებით ვსაუბრობთ და გვიწევს იმის მტკიცება, რომ ოქროს ბურთი მას ეკუთვნის ვისაც გუნდური აქვს მოგებული, მაშინ გრიზმანის კლასის განხილვა სხვა თაროზე უნდა გადავდოთ, მან მსოფლიო და ევროპა ლიგა მოიგო და გუნდების ლიდერი არანაკლები იყო ვიდრე მოდრიჩი

34

4 დეკემბერი 2019 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
ციტატა: el fenomeno999
გრიზმანი არ არის მაგ დონის ფეხბურთელი რომ მაგაზე ვისაუბროთ ამ თემაზე.რაც შეეხება დადგენას ეს ფრანს ფუტბოლმა დადგინა ალბათ არ ვიცი ნამდვილად მტრები ყავს რონალდოს და მაგიტომ ვერ მიიღო ოქროს ბურთი..ზოგადად მესი და რონალდო გემოვნების საკითხია თორე ესე გადაჭრით ვერ იტყვი ვერცერთზე ეჭვგარეშე რომელი ჯობია..რონალდოს ინტერვიუ წავიკითხე ჩემი და მესის დაპირისპირება ეხლა იწყებაო,გამომდინარე იქედან რომ ვიცნობთ და ვიცით რისი გამკეთებელია ძაან საინტერესო წლები გველის

იცი? როცა კონკრეტული მიმართულებით ვსაუბრობთ და გვიწევს იმის მტკიცება, რომ ოქროს ბურთი მას ეკუთვნის ვისაც გუნდური აქვს მოგებული, მაშინ გრიზმანის კლასის განხილვა სხვა თაროზე უნდა გადავდოთ, მან მსოფლიო და ევროპა ლიგა მოიგო და გუნდების ლიდერი არანაკლები იყო ვიდრე მოდრიჩი

მსოფლიოზე თუ წავიდა ლაპარაკი ჯერ გრიზმანზე წინ მბაპეს დავაყენებ და გრიზმანზე დროისს დაკარგვა არ ღირს)

არ მიმაჩნია პირადად მე გრიზმანი საერთოდ ახლოსაც რომ იკოს მაგ წოდებასთან

35

4 დეკემბერი 2019 21:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: el fenomeno999
ციტატა: gigoloz
ციტატა: el fenomeno999
გრიზმანი არ არის მაგ დონის ფეხბურთელი რომ მაგაზე ვისაუბროთ ამ თემაზე.რაც შეეხება დადგენას ეს ფრანს ფუტბოლმა დადგინა ალბათ არ ვიცი ნამდვილად მტრები ყავს რონალდოს და მაგიტომ ვერ მიიღო ოქროს ბურთი..ზოგადად მესი და რონალდო გემოვნების საკითხია თორე ესე გადაჭრით ვერ იტყვი ვერცერთზე ეჭვგარეშე რომელი ჯობია..რონალდოს ინტერვიუ წავიკითხე ჩემი და მესის დაპირისპირება ეხლა იწყებაო,გამომდინარე იქედან რომ ვიცნობთ და ვიცით რისი გამკეთებელია ძაან საინტერესო წლები გველის

იცი? როცა კონკრეტული მიმართულებით ვსაუბრობთ და გვიწევს იმის მტკიცება, რომ ოქროს ბურთი მას ეკუთვნის ვისაც გუნდური აქვს მოგებული, მაშინ გრიზმანის კლასის განხილვა სხვა თაროზე უნდა გადავდოთ, მან მსოფლიო და ევროპა ლიგა მოიგო და გუნდების ლიდერი არანაკლები იყო ვიდრე მოდრიჩი

მსოფლიოზე თუ წავიდა ლაპარაკი ჯერ გრიზმანზე წინ მბაპეს დავაყენებ და გრიზმანზე დროისს დაკარგვა არ ღირს)

არ მიმაჩნია პირადად მე გრიზმანი საერთოდ ახლოსაც რომ იკოს მაგ წოდებასთან

+++++.. ჩემთვის გრიზმანი ყოველთვის წარმოადგენდა ერთ უბრალო საშუალო დონის მოთამაშეს... რას ხედავენ გასაოცარს მასში არვიცი )))) გავკადნიერდები და მეტსაც დავწერ..ვფიქრობ გრიზმანის ბარსელონაში გადასვლა რეგრესია მისთვის ))))

36

4 დეკემბერი 2019 21:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და მბაპემ რა ქნა კლუბში? გრიზმანმა ევროპა ლიგა მაინც დადო...
საერთოდ არ ვფიქრობ რომ გრიზმანი დანოქროა ბურთი რაიმე კავშირში შეიძლება იყოს, უბრალოდ მაგ ლოგიკით როგორც თქვენ მსჯელობთ მაშინ პირველი ფავორიტი გრიზმანია

37

4 დეკემბერი 2019 22:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ახლა ყველაზე მთავარი კითხვა, ვინ იმსახურებდა წელს ოქროს ბურთს თუ არა მესი? ვან დაიკი? იმიტო რო ლიგა მოიგო? საერთო ჯამში გუნდისთვის უფრო მეტი ვინ გააკეთა, მარგი კოეფიციენტით ვინ უფრო იყო გუნდის ლიდერი? მესი თუ ვან დაიკი? მესის ლივერპულთან გამოვარდნას რო აყვედრებთ, 3-0 პირველი თამაში ვინ მოიგო? მართლა გადახეული ქონდა ბარსას ბურთი თავზე და მარტომ გააკეთა იმდენი რომ ყველას ეგონა ბარსა ფინალში ითამაშებდა... და რა გააკეთა ვან დაიკმა მარტო? ათასში ერთხელ კორპუსი ჩადგა სწორად?

და საერთოდ რაც რამოსს რეალისთვის აქვს გაკეთებული, მაშინ რამოსს პირველს ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი თავის დროზე... და ჩემი გადმოსახედიდან რამოსის დამსახურებამდე კლუბის მიმართ - ძალიან ბევრი უკლია ვან დაიკს...

38

4 დეკემბერი 2019 22:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: Wtf man
ლიგის ბომბარდირი გახდა ლა ლიგის ბომბარდირი გახდა ოქროს ბუცი მოიგო ლა ლიგა მოიგო 51 გოლი გაიტანა და თურმე არ ეკუთვნის

მესის არ ეკუთვნოდა მეთქი არ ვამბიბ მაგრამ წინაზე რონსლდუ გახდა ლიგის ბომბარდირი დს ბარსასგან განსხვავებით ლიგაც მოიგო მაგრამ ვერ მოიგო მაგრამ ეგ ნამდვილად ბაბუმ გაუჩალიჩა რომ გადავიდა,დარჩენილიყო და მოიგებდა კიდევ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

39

4 დეკემბერი 2019 22:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ლიგის ბომბარდირი გახდა ლა ლიგის ბომბარდირი გახდა ოქროს ბუცი მოიგო ლა ლიგა მოიგო 51 გოლი გაიტანა და თურმე არ ეკუთვნის

მესის არ ეკუთვნოდა მეთქი არ ვამბიბ მაგრამ წინაზე რონსლდუ გახდა ლიგის ბომბარდირი დს ბარსასგან განსხვავებით ლიგაც მოიგო მაგრამ ვერ მოიგო მაგრამ ეგ ნამდვილად ბაბუმ გაუჩალიჩა რომ გადავიდა,დარჩენილიყო და მოიგებდა კიდევ.

გეთანხმები, ნამდვილად ეგრეა

40

4 დეკემბერი 2019 22:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: gigoloz
გეთანხმები, ნამდვილად ეგრეა

ეგრეა ძმა, სად გარბოდა რა უნდოდა მანდ მაგრად მოიკლო რაც ოუვეშო გადავიდა და ღირსიცაა რაც ჭირს რომ რეალი მიატოვა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

41

4 დეკემბერი 2019 23:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

42

4 დეკემბერი 2019 23:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

სადმე არის დადგენილი თუ რის მიხედვით ენიჭება ფეხბურთელს ოქროს ბურთი? და კონკრეტულად სად წერია, რომ მისმა გუნდა თუ ვერაფერი მოიგო მაშინ არ ეკუთვნის? ან როგორ შეიძლება მესის მარტო გოლები დაუთვალო და ოქროს ბუცისკენ მიგვითითო, თუ ერთხელ მაინც გაქვს მისი თამაში ნანახი, ეგ როგორ მოგყავს არგუმენტად? მე ვფიქრობ, რომ ოქროს ბურთი ინდივიდუალური ჯილდოა და ამას იმსახურებს ის ფეხბურთელი, რომელიც მთელი სათამაშო წლის მანძილზე სტაბილურად გამოირჩეოდა თავისი მარგი კოეფიციენტით, მესიმ რამდენი ბურთიც არ უნდა გაიტანოს და რამდენი საგოლე გადაცემაც არ უნდა გააკეთოს, თუ მწვრთნელი და დაცვა ყავს მზე რომელიც ყველაზე მეტ გოლს უშვებს, თვითონ მარტომ რა უნდა ქნას? რაც შეეძლო მარტოს ლივერპულთან დაამტკიცა კამპ ნოუზე, რომელიც წესით ლივერს უნდა მოეგო, პირადად ჩემი გადმოსახედიდან მანეს არ ჰქონია ისეთი სტაბილური მარგი კოეფიციენტი როგორიც მესის, ამიტომ ეს არ არის ჩემთვის მყარი არგუმენტი

პრინციპში რამდენიმე ადამიანის მიერ ნახსენებ გოლებზე მიუთითე არგუმენტად(ობიექტურები რომ ვიყოთ ვაზუსტებ) მაგრამ ასევე ყველა ობიექტურმა ადამიანმა იცის რომ მესის მარტო გატანილ გოლებს ვერ დაუთვლი, მისი მარგი კოეფიციენტი თამაშებში ბევრად მეტია ვიდრე გატანილი გოლები და ამიტომ ჩემი აზრით ვიღაცის დაწერილი კლმენტარი მესის გოლების რაოდენობაზე ჩვენთვის არ უნდა გახდეს მთავარი საკამათო

43

4 დეკემბერი 2019 23:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე წელს ლალიგა და ლიგა რო დავდოთ ოქროს ბურთს ბიზვინს მისცემენ თუ რამოსს ?

44

4 დეკემბერი 2019 23:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პ.ს. მისმა გუნდა ვერაფერი მოიგო, ეს არგუმენტი არაა, ერთი ფეხბურთელი რო იგებდეს ყველაფერა მაშინ 22 კაცი არ ირბენდა მინდორზე, ამ ყველაფრიდან გამომდიმარე, თუ სპორცმენს საოცარი სეზონი ქონდა მაგრამ გუნდა ვერ გაუმართლა, ამიტომ არ უნდა იჩაგრებოდეს, ისევ იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ინდივიდუალური ჯილდოა და არა გუნდური

45

5 დეკემბერი 2019 00:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ისე წელს ლალიგა და ლიგა რო დავდოთ ოქროს ბურთს ბიზვინს მისცემენ თუ რამოსს ?

46

5 დეკემბერი 2019 00:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

100% ,ისეთი სწორი ხარ მეტი არ შეიძლება მანემ მაგრა იშრობა გინდ ნაკრებში გინდ კლუბში მაგრამ პიარი არ აქ რონალდოს რა უნდოდა3 ეულში მანე მოჩოთქეს იმენა იქიდან მეტი არაფერი

47

5 დეკემბერი 2019 00:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ლივერპული დღეს თამაშობს?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

48

5 დეკემბერი 2019 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: oto.reali
ლივერპული დღეს თამაშობს?

იგებს 1-0 უკვე

49

5 დეკემბერი 2019 00:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ლივერპული დღეს თამაშობს?

დაიწყო უკვე თამაში. ისეთი სასტავი დააყენა კლოპმა შეილება გატეხონ და მერე ეს გატეხვა თავში საცემი არ გაუხდეთ

50

5 დეკემბერი 2019 00:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

51

5 დეკემბერი 2019 00:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

52

5 დეკემბერი 2019 00:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

მირჩევნია რეალმა მოიგოს მაგათ მოგებას. გადააყოლებენ მერე მთწლ საფეხბურთო სამყაროს

53

5 დეკემბერი 2019 00:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

ლიგაზე არ თამაშობენ კარგად მაგრამ შარშან და შარშან წინაც ასე ითამაშეს ერთხელ ფინალში წააგეს მეორეჯერ მოიგეს

54

5 დეკემბერი 2019 00:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

მირჩევნია რეალმა მოიგოს მაგათ მოგებას. გადააყოლებენ მერე მთწლ საფეხბურთო სამყაროს

ჩვენ არჩევაზე რო იყოს განა ვინმე დამასწრებდა ბარსას არჩევას მარა სადაა ეგრე

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

ლიგაზე არ თამაშობენ კარგად მაგრამ შარშან და შარშან წინაც ასე ითამაშეს ერთხელ ფინალში წააგეს მეორეჯერ მოიგეს

შარშან კინაღამ ჩარჩნენ ჯგუფში. ბოლო თამაშში თუ გახსოვს ნაპოლის რო ეთამაშებოდნენ ბოლო წუთზე რა სეივი გააკეთა ალისონმა ეგ რო შეეგდო ნაპოლის ლივე ჯგუფში რჩებოდა.

55

5 დეკემბერი 2019 00:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: Wtf man
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

მირჩევნია რეალმა მოიგოს მაგათ მოგებას. გადააყოლებენ მერე მთწლ საფეხბურთო სამყაროს

ჩვენ არჩევაზე რო იყოს განა ვინმე დამასწრებდა ბარსას არჩევას მარა სადაა ეგრე

რა თქმა უნდა მაგრამ ლივერპულს მაინც ყველა მირჩევნია

56

5 დეკემბერი 2019 00:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

მირჩევნია რეალმა მოიგოს მაგათ მოგებას. გადააყოლებენ მერე მთწლ საფეხბურთო სამყაროს

ჩვენ არჩევაზე რო იყოს განა ვინმე დამასწრებდა ბარსას არჩევას მარა სადაა ეგრე

რა თქმა უნდა მაგრამ ლივერპულს მაინც ყველა მირჩევნია

57

5 დეკემბერი 2019 00:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.


ეგრეა, არც მესის, არც რონალდოს და იმ პიტალო ვან დაიკს ხო ვაბშე არ ეკუთვნოდა. ვან დაიკის მოგებას ისევ მესის მოეგო მერჩივნა. ყველაზე მეტად კი წელს მანემ დაიმსახურა. ზოგადად საუკეთესოობას და მესის რაც შეეხება, როცა ნაკრებში ვერაფერს შვრება, წარამარა გარბის ნაკრებიდან და ბრუნდება, აი მანდ მთავრდება მესის საუკეთესოობაზე ბაზარი ჯერ მარტო ამ ეპოქაში და რონალდოსთან მიმართებაში. და ყველა დროის საუკეთესოობაზე ხო ლაპარაკიც ზედმეტია

58

5 დეკემბერი 2019 00:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: Wtf man
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

მირჩევნია რეალმა მოიგოს მაგათ მოგებას. გადააყოლებენ მერე მთწლ საფეხბურთო სამყაროს

ჩვენ არჩევაზე რო იყოს განა ვინმე დამასწრებდა ბარსას არჩევას მარა სადაა ეგრე

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

ლიგაზე არ თამაშობენ კარგად მაგრამ შარშან და შარშან წინაც ასე ითამაშეს ერთხელ ფინალში წააგეს მეორეჯერ მოიგეს

შარშან კინაღამ ჩარჩნენ ჯგუფში. ბოლო თამაშში თუ გახსოვს ნაპოლის რო ეთამაშებოდნენ ბოლო წუთზე რა სეივი გააკეთა ალისონმა ეგ რო შეეგდო ნაპოლის ლივე ჯგუფში რჩებოდა.

მეც მაგას ვამბობ ლივერპული საშიშია პლეი-ოფებში ასე ჩანს ყოველ შემთხვევაში იმიტომ რომ ენფილდზე თამაშობენ რაღაც არანორმალურ ფეხბურთს 1 თამაში შეიძლება მოუგო 2 თამაში ფაქტიურად გამორიცხულია

59

5 დეკემბერი 2019 00:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: ZIZOU...
ნდეიკს რა მიასხა რონალდომ დდდ ეს კუტუს წოვდა რონალდო რო ოქროს ბურთებს იგებდა, თან ყველგამ ჩაუდო სადაც შეხვდა

ძაან გამისწორდა ეგ კომენტარი. წამში მიუჩინა თავისი ადგილი

60

5 დეკემბერი 2019 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
3-1 ტრიჯი რა მიიღო გუარდიოლას მოკითხვა

61

5 დეკემბერი 2019 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: ilarioni
ციტატა: Wtf man
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

მირჩევნია რეალმა მოიგოს მაგათ მოგებას. გადააყოლებენ მერე მთწლ საფეხბურთო სამყაროს

ჩვენ არჩევაზე რო იყოს განა ვინმე დამასწრებდა ბარსას არჩევას მარა სადაა ეგრე

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Wtf man
ციტატა: ilarioni
2-0 აიი მანე ათრევს ლივერპულს რა პასები გაჩითა მასტმა სამწუხაროა ეს კაცი მინიმუმ 3 ეულში არ შეიყვანეს

არა რა ძაან მაგარ ხოდზეა ლივერპული სერიოზული გუნდი შეკრა რა კლოპმა. რა სასტავი უყენია და მაინც როგორ თამაშობენ. წელს მთავარი ფავორიტები ეგენი არიან ლიგის მოგების ჩემი აზრით

ლიგაზე არ თამაშობენ კარგად მაგრამ შარშან და შარშან წინაც ასე ითამაშეს ერთხელ ფინალში წააგეს მეორეჯერ მოიგეს

შარშან კინაღამ ჩარჩნენ ჯგუფში. ბოლო თამაშში თუ გახსოვს ნაპოლის რო ეთამაშებოდნენ ბოლო წუთზე რა სეივი გააკეთა ალისონმა ეგ რო შეეგდო ნაპოლის ლივე ჯგუფში რჩებოდა.

მეც მაგას ვამბობ ლივერპული საშიშია პლეი-ოფებში ასე ჩანს ყოველ შემთხვევაში იმიტომ რომ ენფილდზე თამაშობენ რაღაც არანორმალურ ფეხბურთს 1 თამაში შეიძლება მოუგო 2 თამაში ფაქტიურად გამორიცხულია

გამორიცხული კი არა გვარდიოლა გვყოლოდა წინა წელს ვნახავდით რას გამორიცხავდნენ. 2017 წლის რეალიც ცუდ დღეში ჩააგდებდა მაგათ

62

5 დეკემბერი 2019 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
შარშან ამასთან დაკარგა ქულები ლივერპულმა და მაგის მერე დაეწია სიტი. მერე ორივემ მოიგო ყველა თამაში და სიტიმ მოიგო ჩემპიონატი. გამოდის რომ ევერტონმა გააჩერა კლოპის გუნდი და გამოგლიჯა ჩემპიონობა.ლივერპულის გუნდი მაინც არ იყოს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

63

5 დეკემბერი 2019 01:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
მანემაც შეაგდო ეს კაცი იმსახურებდა ყველაფერს წელს მაგარი მუშა იგროკია ყველგან დარბის ყველგან არის

64

5 დეკემბერი 2019 02:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Los_Blancos
ციტატა: Dani carvajal
ისე წელს ლალიგა და ლიგა რო დავდოთ ოქროს ბურთს ბიზვინს მისცემენ თუ რამოსს ?

65

5 დეკემბერი 2019 04:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
პ.ს. მისმა გუნდა ვერაფერი მოიგო, ეს არგუმენტი არაა, ერთი ფეხბურთელი რო იგებდეს ყველაფერა მაშინ 22 კაცი არ ირბენდა მინდორზე, ამ ყველაფრიდან გამომდიმარე, თუ სპორცმენს საოცარი სეზონი ქონდა მაგრამ გუნდა ვერ გაუმართლა, ამიტომ არ უნდა იჩაგრებოდეს, ისევ იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ინდივიდუალური ჯილდოა და არა გუნდური

Zustadac tu pexburtelis gundi verafers igebs da saxledeba sauketesod,es iwvevs did polemikas da shesabamisad,rogorc zemot avgnishne,es aris srulaid subieqturi jildo,romlis fasi didi agaraferia,shen ro mesis tamashi mogwons imas ar nishanavs rom sxvasac moswons,es ubralod magalitad, sabolood ki imis tqma minda, rom individi sauketesod unda saxeldebodes imis mixedvit, tu misi performansi, ra gavlneas axdens ama tu im shedegeze.

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

100% ,ისეთი სწორი ხარ მეტი არ შეიძლება მანემ მაგრა იშრობა გინდ ნაკრებში გინდ კლუბში მაგრამ პიარი არ აქ რონალდოს რა უნდოდა3 ეულში მანე მოჩოთქეს იმენა იქიდან მეტი არაფერი

Shen ronaldo didad ar gexateba gulze

66

5 დეკემბერი 2019 08:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Ioska
ციტატა: gigoloz
პ.ს. მისმა გუნდა ვერაფერი მოიგო, ეს არგუმენტი არაა, ერთი ფეხბურთელი რო იგებდეს ყველაფერა მაშინ 22 კაცი არ ირბენდა მინდორზე, ამ ყველაფრიდან გამომდიმარე, თუ სპორცმენს საოცარი სეზონი ქონდა მაგრამ გუნდა ვერ გაუმართლა, ამიტომ არ უნდა იჩაგრებოდეს, ისევ იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ინდივიდუალური ჯილდოა და არა გუნდური

Zustadac tu pexburtelis gundi verafers igebs da saxledeba sauketesod,es iwvevs did polemikas da shesabamisad,rogorc zemot avgnishne,es aris srulaid subieqturi jildo,romlis fasi didi agaraferia,shen ro mesis tamashi mogwons imas ar nishanavs rom sxvasac moswons,es ubralod magalitad, sabolood ki imis tqma minda, rom individi sauketesod unda saxeldebodes imis mixedvit, tu misi performansi, ra gavlneas axdens ama tu im shedegeze.

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

100% ,ისეთი სწორი ხარ მეტი არ შეიძლება მანემ მაგრა იშრობა გინდ ნაკრებში გინდ კლუბში მაგრამ პიარი არ აქ რონალდოს რა უნდოდა3 ეულში მანე მოჩოთქეს იმენა იქიდან მეტი არაფერი

Shen ronaldo didad ar gexateba gulze

67

5 დეკემბერი 2019 09:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
ციტატა: gigoloz
და პორტუგალიას რო არგენტინას შეადარებ კიდე

argentinas rom portugaliaze uketesi nakrebi yavs ronaldomesis epoqashi eg sadaoc araa ubralod gansxvaveba sxva rameshia mesis aklia nakrebshi mondomeba. ai uyure ronaldos juveshi xatrit tamashobs ezareba kidia mara nakrebshi sul titonaa burtit amwvavebs kidec da yvelaferi da mesi piriqit barsashi metad indomebs vidre nakrebshi

68

5 დეკემბერი 2019 09:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: gigoloz
და პორტუგალიას რო არგენტინას შეადარებ კიდე

argentinas rom portugaliaze uketesi nakrebi yavs ronaldomesis epoqashi eg sadaoc araa ubralod gansxvaveba sxva rameshia mesis aklia nakrebshi mondomeba. ai uyure ronaldos juveshi xatrit tamashobs ezareba kidia mara nakrebshi sul titonaa burtit amwvavebs kidec da yvelaferi da mesi piriqit barsashi metad indomebs vidre nakrebshi

მე პირადად ვერ დაგეთანხმები, პორტუგალია 10 თავით აღემატება არგენტინის ნაკრებს, რომელსაც დაცვა და ნახევარდაცვა საერთოდ არ ჰყავს მეკარეზე რომ არაფერი ვთქვათ... მწვრთნელიც ვერა და ვერ მოიყვანეს შესაბამისი(არ ვარ არგენტინის გულშემატკივარი). პორტუგალიამ, რო ევროპა დადო რონალდუ ტრავმირებული მოედნის გარეთ იდგა, კიი მორალურად ამხნევებდა, მაგრამ მის გარეშეც მშვენივრად ითამაშეს, არგენტინა? მესის გარეშე საერთოდ ნულია

69

5 დეკემბერი 2019 10:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
ციტატა: Ioska
ციტატა: gigoloz
პ.ს. მისმა გუნდა ვერაფერი მოიგო, ეს არგუმენტი არაა, ერთი ფეხბურთელი რო იგებდეს ყველაფერა მაშინ 22 კაცი არ ირბენდა მინდორზე, ამ ყველაფრიდან გამომდიმარე, თუ სპორცმენს საოცარი სეზონი ქონდა მაგრამ გუნდა ვერ გაუმართლა, ამიტომ არ უნდა იჩაგრებოდეს, ისევ იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ინდივიდუალური ჯილდოა და არა გუნდური

Zustadac tu pexburtelis gundi verafers igebs da saxledeba sauketesod,es iwvevs did polemikas da shesabamisad,rogorc zemot avgnishne,es aris srulaid subieqturi jildo,romlis fasi didi agaraferia,shen ro mesis tamashi mogwons imas ar nishanavs rom sxvasac moswons,es ubralod magalitad, sabolood ki imis tqma minda, rom individi sauketesod unda saxeldebodes imis mixedvit, tu misi performansi, ra gavlneas axdens ama tu im shedegeze.

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

100% ,ისეთი სწორი ხარ მეტი არ შეიძლება მანემ მაგრა იშრობა გინდ ნაკრებში გინდ კლუბში მაგრამ პიარი არ აქ რონალდოს რა უნდოდა3 ეულში მანე მოჩოთქეს იმენა იქიდან მეტი არაფერი

Shen ronaldo didad ar gexateba gulze

70

5 დეკემბერი 2019 10:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
shen sheni argumentebi gaqvs, chven chveni. Ra shuashia zizgi. am etapze sheidzleba pirtugalias uketesi nakrebi yavdes, magram 10 wlis mandzilze da kidev metuc argentinas robuketesi shemadgenloba yavda magas laparakic ar unda. Evropas rac sheexeba, finalamde ronaldom miiyvana da finalshi travmamiyenebuli vegar itamashebda.

მე ზუსტად მაგის თქმა მსურდა, რომ მის გარეშეც მშვენივრად ითამაშა პორტუგალიამ...
რაც შეეხება მესის, რასაც არგენტინამ მიაღწია, მხოლოდ და მხოლოდ მესის კისერზეა, მხოლოდ მაგ კაცის... თუ მიღწევებად ჩავთვლით რა საკვირველია, კიდევ ერთხელ გავიმეორებ, ისევ და ისევ მადრიდისტა იგუანს გოლი რომ შეეგდო დღეს ისევ მესის ასისტითვე, დღეს ამ თემაზე არ მოგვიწევდა ლაპარაკი...

71

5 დეკემბერი 2019 10:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
portugaliis nakrebs da argentinis nakrebs rogor adarebt,gadaxedet ubralod da fexburti odnav mainc gesmit egreve mixvdebit ro argentinas atjer uketesi kamanda yavs,portugaliis nakrebis asnavnoidan grandi ro ewodeba iseti sami igroki tamashobs,bernando ronaldu da maxinji semedu,aseve gereru da kanselu magram egeni arc moiazrebian,gereru kide xo magram kanselu ara,portugalias yavs grandebidan yvelaze susti kamanda,asea es,ar damiwyot exa lai lai,gelson martini patrisio da debilebi kide,egetebi imat esaubret vinc ar icis fexburti,martinsi da esetebi tu ginda andre silvebi sadac iyvnen da sadac arian da rasac aketeben kargad vici yvelaferi,ise felishicaa magram magis ar mjera me,nakrebshi chichveishvilia meore

72

5 დეკემბერი 2019 10:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ და კონკრეტულად, ერთი რონალდოს დედაც გავამზეურე და მეორე მესისაც იქით, თქვენ იყავით კარგად, ეგენი მილიონებს იდებენ ჯიბეში და ჩვენ აქ მაგათ გამო ნერვები ვიშალოთ... წარმატებები ბიჭებო, მეტი სპორტი ნაკლები ნერვების ჭამა.

73

5 დეკემბერი 2019 10:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gigoloz
ციტატა: Ioska
ციტატა: gigoloz
პ.ს. მისმა გუნდა ვერაფერი მოიგო, ეს არგუმენტი არაა, ერთი ფეხბურთელი რო იგებდეს ყველაფერა მაშინ 22 კაცი არ ირბენდა მინდორზე, ამ ყველაფრიდან გამომდიმარე, თუ სპორცმენს საოცარი სეზონი ქონდა მაგრამ გუნდა ვერ გაუმართლა, ამიტომ არ უნდა იჩაგრებოდეს, ისევ იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ინდივიდუალური ჯილდოა და არა გუნდური

Zustadac tu pexburtelis gundi verafers igebs da saxledeba sauketesod,es iwvevs did polemikas da shesabamisad,rogorc zemot avgnishne,es aris srulaid subieqturi jildo,romlis fasi didi agaraferia,shen ro mesis tamashi mogwons imas ar nishanavs rom sxvasac moswons,es ubralod magalitad, sabolood ki imis tqma minda, rom individi sauketesod unda saxeldebodes imis mixedvit, tu misi performansi, ra gavlneas axdens ama tu im shedegeze.

ციტატა: ilarioni
ციტატა: Ioska
Mokled sakamod sainteresod msjelobt bijebo, yvela azri sakamod kargad aris gadmocemuli,mesis oqros burtis gaparveba xdeba golebit,magram amistvis arsebobs sxva jildoc da miigo ukve,tu oqros burtis gadacema xdeba mxolod individualuri tamashis shefasebit mashin es jildo aris ubralod subieqturi ram da meti araferi,oqros burti gadaecema mas,vinc sakutari individualuri tamashit gunds moagebinebs raime girebuls,mesim waago naxevrpinali,kopa del reis pinali,copa amerikis naxevrpinali,zustad amis gamo ar imsaxurebda mesi,ronaldostvis ar unda miecat arc mas ar daumsaxurebia, vandeikis oqros burti sircxvili I qneboda,chemi azrit manes ekutvnoda,magram piari aklia manes.moigo mesim gilocavt mis panebs,modrichs ki sheudzlia rodesac ase sakitxze shekitxebian tavi aaridos pasuxs da yopili tanagundeli sajarod ar gaakritikos,amas unda xvdebodes.

100% ,ისეთი სწორი ხარ მეტი არ შეიძლება მანემ მაგრა იშრობა გინდ ნაკრებში გინდ კლუბში მაგრამ პიარი არ აქ რონალდოს რა უნდოდა3 ეულში მანე მოჩოთქეს იმენა იქიდან მეტი არაფერი

Shen ronaldo didad ar gexateba gulze

74

5 დეკემბერი 2019 10:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Megobaro sainteresod midioda kamati sanam zizgze ar daiwye saubari ,ar ginda msgavsi saubari me shentvis araferi mikadrebia msagvsi,da shabmisad shenc korektulad,rac sheexeba chemi azri gitxari shen shensaze xar ase rom didad kamats azri arc aq.

და ჩემ მონაწერში რა წაიკითხე საკადრებელი და უკადრებელი? ის რომ შეიძლება ვინმე გეზიზრებოდეს, მითუმეტეს გადამთიელი, ეგ რაიმეს კადრებაა???? და რას მიკორექტირებ ვერ ვიგებ? რა კორექტულად უნდა გელაპარაკო?

ბარსელონა გეზიზღებათქო რო მოგწერე მაგით გაკადრე რამე?

75

5 დეკემბერი 2019 11:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
პორტუგალიის და არგენტინის დედაც წინ საქართველო უცხოურ ნაკრებზე თუ მიდგება საქმე ბრაზილიიკრნ ვარ პორტუგალიას და არგენტინას რაც შეეხება ჩემი აზრით თანაბარი გუნდია ორივე ერთი კონკრეტული ნიშნის განსხვავებით პორტუგალიას მწვრთნრლი ყავს მაგარი არგენტინას არა და მწვრთნელი ბევრს რომ ნიშნავზ ეს ფაქტია

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)