ბენზემა:„ანრი და რონალდო ჩემი კუმირები იყვნენ“

კარიმ ბენზემამ 229-ე გოლთან დაკავშირებით ისაუბრა...

„ბავშვობაში ჩემი კუმირები ტიერი ანრი და რონალდო იყვნენ. ყოველთვის მსურდა, მათსავით მეთამაშა.“

„ვერასდროს წარმოვიდგენდი, რომ ანრის შედეგს გავაუმჯობესებდი. ჩემს ანგარიშზე 229 გოლია და მსურს, რომ რაც შეიძლება დროულად მივიდე 300 ბურთიან ნიშნულზე.“

  • Hala
  • 1 ნოემბერი 2019
  • 3 115
  • 26

1

1 ნოემბერი 2019 13:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
mere raga adebaiors daemsgavse
erti shen gaitan 300 gols da meore vaskesi moigebs oqros burts

2

1 ნოემბერი 2019 13:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: mirianiii
mere raga adebaiors daemsgavse
erti shen gaitan 300 gols da meore vaskesi moigebs oqros burts

ესეიგი რაც არ უნდა გააკეთოს ბენზემამ, მაინც არ დააფასებ მის გაკეთებულს, აშკარად ამოჩემებული გყავს უაზროდ. აქ ბევრიც ღადაობს ბენზემაზე და ბევრსაც არ მოსწონს მაგრამ შენ კიდე სხვაგან ხარ, ყველა კომენტარი შენს მიერ დაწერილი ბენზემაზეა თითქმის და მის შეურაცხყოფაზე.

3

1 ნოემბერი 2019 14:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 438
ციტატა: putankalonia
putankalonia


100 პროც ენტიანი ხარ ძმა შემაზიზღა უკვე ამდენი მაზილაობით თავი მაგის პასი რა გლედ მინდა ტიპს გოლი ვერ გაუტანია და სხვა რა გზა აქ უკან ჩამოდის და შავ სამუშაოს აკეთებს ტავის ჭკუაშI ეგეც რო არ გააკეთოს მაშინ მეც გამიშვან მაგის დედას ვტენე...ტიპი 10 წელია რეალშია და ერტხელ არავინ დაინტერესდა რაზეა საუბარი ვაფშე გაიხედავ კეინი ლევანა და მერე ამას რა ნამუსით შევხედო პლიუს იოვიჩს აფუჭებს ბლიად ათამაშოს და ვერ დავიჯერებ რო ამაზე ნაკლები გააკეთოს

4

1 ნოემბერი 2019 18:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
9 წელი რონალდუს გვერდით რო თამაშობ თან მადრიდის რეალში 230 გოლი რა ჩემი პრუწუნია. ლევანა სუა ან აგუერო (ზევით მოიყვანეს მაგალითი) რო ყოფილიყო რეალში მეტი ექნებოდათ გატანილი. ჯერ ვაბშე იგუანის კონკურენტს მოუტყან დედისტრაკი. იგუს ვერ უწევდა კონკურენციას. რა ბენზემა მაგის მაზილა დ.დ.შ.ვ.ც

5

1 ნოემბერი 2019 18:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ბენზემა აფუჭებს ძალიან ბევრ მომენტს, მაგრამ ბევრი დადებითი თვისებაც აქვს. კარგად იხსნება, პასებს ანაწილებს, უკან ჩამოდის ნახევარდაცვას ეხმარება ბურთის ამოტანაში, კომბინაციებში და მოკლე მანძილზე პასებში კარგია, თავით კარგად თამაშობს, კარგად ეწყობა აზარსაც და ბეილსაც და ყველასთან იდეალურად არის შეთამაშებული, ბოლო პასი აქვს ძალიან კარგი, თამაშს კითხულობს სწორად და სწრაფ გადაწყვეტილებებს იღებს. ბენზემა არასდროს ყოფილა ფეხბურთელი რომელიც გუნდს ულიდერებდა და თამაშს მოაგებინებდა სოლო რეიდებით, მას სხვა პლიუსები აქვს. ვერც ლევანა ვერც იკარდი და ვერც სუარესი რონალდოსთან ერთად ესე კარგად ვერ ითამაშებდა როგორც ბენზემა, რადგან მასავით კომბინაციურები არ არიან და თავდამსხმელების უკან თამაში ასე კარგად არავის არ გამოსდის ჩამოთვლილთაგან, 10 პოზიციაზეც კაია ტიპი, ბოლო პასი აქვს ძალიან დახვეწილი. ბენზემას ყველაზე მნიშვნელოვანი და მინუსი არის მომენტების რეალიზება და სისწრაფის არქონა. სხვა ყველაფერი იდეალურთან მიახლოებული აქვს. ბოლო დროს სხვათაშორის კარში დარტყმაც გამოასწორა

6

1 ნოემბერი 2019 19:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: putankalonia
ის რატო გავიწყდებათ ძმებო ერთ თამაში 10 ჯერ რო მაზავს?ეგაა ზუსტად მაგან შემაზიზგა ბენზემა,ეხლა გრანადები და ლევანტეები ამოტენა და უცბათ გახდა ერთ ერთი საუკეთესო?ბენზემას ფორვარდობა არ გაიშვა,ყოველდღე ვკითხულობ აქ კომებს,დიდი საიმოვნები ვისაუბრებდი შენთან ფეხბურთზე,გეტყობა სტაჟიანი ბალეშიკიხარ ფეხბურთის და რეალის მარა ეს ბეზემა არ შემიძლია და რა ვქნა.ერთი პატარა შეეხებიან და ქეთინოსავით ძირს გდია,თან ისე დაიჯღანებახოლმე თითქოს ფეხი მოტეხეს,ყველას აზრს პატივს ვცემ მარა სანამ სირზემა გვეყოლება არაფერი გვეშველებააა

მოდი ძმაო გეტყვი მე რასაც ვფიქრობ. ბენზემას არ მივიჩნევ ზე ფორვარდად, მაგრამ არის უმაღლესი კლასის ფეხბურთელი, არასდროს დავიწყებ იმის მტკიცებას რომ ძლიერი ფორვარდია გოლზეა დაგეშილი რადგან ეს ყველასთვის ნათელია და ცხადია, არაა ბენზემა სუფთა ფორვარდი და გასაგებია რომ რეალის გულშემატკივარს სურს ფინიშერი რომელიც ბურთს მიიღებს ხელსაყრელ პოზიციაში და გაიტანს. სხვათაშორის ამ სეზონში ბენზემას საკმაოდ კარგი შედეგი აქვს და მითუმეტეს არანაირად არ ჯდება ლოგიკაში მისი დაკნინება. ამის გარდა გასულ წლებში რეალის ფორვარდი ბენზემა კი არა რონალდუ იყო და შესაბამისად კარიმსაც არ ჰქონდა იმდენი შანსი რონალდუს შეცილებოდა რამეში ეს ხო სისულელეა, ბენზემა კი არა ლევანდოვსკი რო ყოფილიყო რეალში მაინც რონალდუ იქნებოდა მთავარი გამტანი ხო ბუნებრივია. შესანიშნავი დუეტი იყო რონალდი-ბენზემა და ძალიანაც დაეხმარა კარიმი მას. მე იმ დროინდელი მდგომარეობიდან ვაფასებ მაგ ფეხბურთელს როგორც მრავალმხრივს და უპტეტენზიოს რადგან მის გარდა არავინ დააყენებდს საკუთარ მიღწევებზე წინ გუნდურს რადგან ბენზემამ კარიერა რეალს და რონალდუს მიუძღვნა უშუალოდ. ამის მერე რაც ნაკეთები აქვს გუნდისთვის თუ რეალის ლეგენდა არაა და დასაფასებელი ფეხბურთელი არ არის მაშინ არ ვიცი საუბარი რაზე შეიძლება. უბრალოდ არ გავაგრძელოთ და ყველას თავისი აზრი გააჩნია. ბევრი ფორვარდი მირჩევნია მეც ბენზემას როგორც გოლებზე დაგეშილი და ფინიშერი მაგრამ რა შესაძლებლობებიხ გამოავლინა ამ ფეხბურთელმა სხვა იგივეს ვერ გააკეთებდა მე ასე მჯერა.

ციტატა: LUCA MODRIC
თავდამსხმელების უკან თამაში ასე კარგად არავის არ გამოსდის ჩამოთვლილთაგან, 10 პოზიციაზეც კაია ტიპი, ბოლო პასი აქვს ძალიან დახვეწილი. ბენზემას ყველაზე მნიშვნელოვანი და მინუსი არის მომენტების რეალიზება და სისწრაფის არქონა. სხვა ყველაფერი იდეალურთან მიახლოებული აქვს. ბოლო დროს სხვათაშორის კარში დარტყმაც გამოასწორა

ბევრი იტყვის რომ თუ მომენტების რეალიზება არის მისი მინუსი რაღა ფორვარდიაო და მართალიც იქნება ვერ შევეწინააღმდეგები თუმცა ეს კაცი არაა სუფთა ფორვარდი და მოკალი თუ გინდა. უბრალოდ ამის გამო არ ფასდებაა ასე ძალიან, რადგან ფორვარდი ჰქვია და გოლის გატანაზე უკეთ კომბინაცია და პასი გამოსდის. მაგრამ ამ პასებითაც და მოძრაობითაც იმდენი გააკეთა გუნდისთვის მხოლოდ ამის გამოც იმსახურებს დაფასებას. ზედმეტად დაუფასებელია.

7

1 ნოემბერი 2019 19:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჟირუზე მეტად იმსახურებს ნაკრებში თამაშს მაგრამ დიდიემ შეიყო და ვალბუენას ჭორიკნობამ .

8

1 ნოემბერი 2019 22:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: Dani carvajal
ჟირუზე მეტად იმსახურებს ნაკრებში თამაშს მაგრამ დიდიემ შეიყო და ვალბუენას ჭორიკნობამ .

ჟირუ ვაბშე ვინაა ბენზემასთან. მაგრამ შენ წარმოიდგინე ჟირუც კი ბევრად ურჩევნიათ ეჭვი არ მეპარება ისე არ ევასება ზოგს ბენზემა. ზუსტადაც გულშემატკივრების დაუფასებლობის ფონზე რეალისგან მაინც იმსახურებს დაფასებას და საბედნიეროდ ასეც ხდება.

9

1 ნოემბერი 2019 22:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩელე როიყო დინამოში ეგრე გყავთ ბენზო რეალში :დ შენგელია რო მომენტს გააფუჭებდა მაშინაც ჩელებაძეს აგინებდნენ ხოლმე :დ

10

1 ნოემბერი 2019 22:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
არა მესმის,რომ როდესაც რაიმე უტოპიას ამტკიცებ ამით ყურადღების მიქცევა გინდა,თვითსეფასების ამაღლება და ა.შ. (მითუმეტეს აქ ფართო აუდიტორიაა)მაგრამ რასაც ბენზემას საწინააღმდეგოდ ლაპარაკობთ აქ უმრავლესობა აღარაა უკვე სასაცილო.მარაზმია და მზეობა უკვე თქვენი საუბრები უაზრო არგუმენტებით.ადამიანების ყურადღების მიქცევა თუ გინდათ არ არის აუცილებელი ჩასაფრებულის პოზიციაში ყოფნა,სცადეთ იქნება და ისეც გამოგივიდეთ რამე, ნუ თუ არა და ხალხს მაინც ნუ აფიქრებინებთ საკუთარ თავზე რომ ჩამოუყალიბებელი ადამიანები ხართ.ნუ მოიქცევით ისე რისიც რეალურ ცხოვრებაში შეგრცხვებათ,რა იცი რომელ ადამიანს სად გადაეყრები :))))

she uzrdelo mzeobas mamasheni wers,fexburtelisgamo sheurawyofas ra pontshi gvayeneb,realur cxovrebashic igives vambob da shen rac dawere exa magas realurad veravis etyvi she uzrdelo,ar gevaseba chemi dawerili an vinmesi da gaatare,vin gekitxeba ro,egre me ar mevaseba eg "დაიცავით ცენზურა!" igroki da eg visac evaseba tan am saitze bevria egeti yvelas sheurawyofa unda mivayeno? ra uzrdeli kamanda xart

11

1 ნოემბერი 2019 23:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 341
სალამი ყველას. ბენზენა და ზოგადად. ფეხბურთელი შეიძლება არმოგწონდეს ეს შენი გემოვნების საკითხია. მაგრამ ამ სეზონს რომ უყურებ რაკარგი სტარტი აქვს და თუნდაც შედეგი რაღატო უნდა ასხა. იძახი მაზავსო მაგრამ ამ სეზონში მასზე უკეთესი სედეგით ცოტა თუ მოძრაობს. ეს ჩვევაში გაქვს უკვე. ასხი ვისაც გინდათ ჩვენ რაა. რეალობა კი ისააა რომ უმაღლესი კლასის ფეხბურთელს ასხავ. ბენზიკო სუ რო მართლაც მძორი იყოს რეალის ერთგული და დასტოინი პიროვნებააა სხვებისგან განსხვავების და რეალის ქომაგი ჩემი აზრით უნდა უფასებდეს ყველა მის მიქმედებას. თუმცა მაინც გემოვნებაზე არდაობენო . და ზუსტად ეგაა რომ გემოვნებაა ყველაზე სადაო. დააფასეთ. )
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


12

1 ნოემბერი 2019 23:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
ციტატა: mirianiii
ციტატა: owena
არა მესმის,რომ როდესაც რაიმე უტოპიას ამტკიცებ ამით ყურადღების მიქცევა გინდა,თვითსეფასების ამაღლება და ა.შ. (მითუმეტეს აქ ფართო აუდიტორიაა)მაგრამ რასაც ბენზემას საწინააღმდეგოდ ლაპარაკობთ აქ უმრავლესობა აღარაა უკვე სასაცილო.მარაზმია და მზეობა უკვე თქვენი საუბრები უაზრო არგუმენტებით.ადამიანების ყურადღების მიქცევა თუ გინდათ არ არის აუცილებელი ჩასაფრებულის პოზიციაში ყოფნა,სცადეთ იქნება და ისეც გამოგივიდეთ რამე, ნუ თუ არა და ხალხს მაინც ნუ აფიქრებინებთ საკუთარ თავზე რომ ჩამოუყალიბებელი ადამიანები ხართ.ნუ მოიქცევით ისე რისიც რეალურ ცხოვრებაში შეგრცხვებათ,რა იცი რომელ ადამიანს სად გადაეყრები :))))

she uzrdelo mzeobas mamasheni wers,fexburtelisgamo sheurawyofas ra pontshi gvayeneb,realur cxovrebashic igives vambob da shen rac dawere exa magas realurad veravis etyvi she uzrdelo,ar gevaseba chemi dawerili an vinmesi da gaatare,vin gekitxeba ro,egre me ar mevaseba eg "დაიცავით ცენზურა!" igroki da eg visac evaseba tan am saitze bevria egeti yvelas sheurawyofa unda mivayeno? ra uzrdeli kamanda xart

აღიარებ ანუ მირიან შენივე პირით რომ მზეობებს იძახი ხოლმე? აი დაუკვირდი განა მე მოგაყენე შეურაწყოფა საკუთარი თავი თავად დაიმცირე და ჩემთან რა გინდა? საკვირველი ადამიანი ხარ პირდაპირ

momismine,sul ro afsurdebs vwerde ai shen vin gkitxavs? ra sheni saqmea vin gekitxeba? odesme sheurawyofa mogayene vinmes gamo? shen ki mechrebi saubarshi da miwer mzeobas wero da aramarto me? ra qvia am saqciels? zrdiloba sad gaqvt ha? sheurawyofas ese advilad rogor ayenebt sxvas,radgan shen mogwons vigaca chvenc unda mogvwondes? sanam rames daacitireb jer gadaxede ra dawere da mere gamoaqveyne,xoar laparakob ro shegeshalos rame,bolos da bolos wert xo

13

2 ნოემბერი 2019 00:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
მირიან მოდი ერთ რამეს გეტყვი.სუ პირველად რაც დავწერე უბრალოდ ყურადღებით წაიკითხე.დამშიდდი,დაწყნარდი და ისე.არ მომიყენებია მე შენთვის შეურაწყოფა მიხვდები ალბათ

აუ შენ რაკაი ტიპიხარ

14

2 ნოემბერი 2019 00:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ყველას აქვსს უფლება ვინც უნდა მოწონდეს ან არ მოწონდეს,მაგრამ საქციელით პროვოცირებას რომ ახდენ ეს არის არასწორი საქციელიი,,იმ დღეს მთელი თამაში ლანძღავდიი ფეხბურთელს რომელმაც 2 ასისტი გააკეთა და გოლი გაიტანა,არ გაჩერებულხარ ილანძღებოდი,ყველაფერს აქვვ ზღვარი მოიქეციი ნორმალურადდდ არ გეუბნება არავინ არ აკრიტიკო მაგრამმ ნუ ცდილობ პროვოცირებას და იმ ხალხის გაღიზიანებას თუნდაც ვინც ამ ფეხბურთელის მიმართ სიმპატიით ვართ განწყობილიი,,,,ყველა თემაში ყველაფერში ბენზემას ხსენებაა პარანოიააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

2 ნოემბერი 2019 00:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
ციტატა: mariamronaldo7
ციტატა: owena
მირიან მოდი ერთ რამეს გეტყვი.სუ პირველად რაც დავწერე უბრალოდ ყურადღებით წაიკითხე.დამშიდდი,დაწყნარდი და ისე.არ მომიყენებია მე შენთვის შეურაწყოფა მიხვდები ალბათ

აუ შენ რაკაი ტიპიხარ

16

2 ნოემბერი 2019 00:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
რაც შეეხებაა ამ ფეხბურთელს,არასოდეს დამიმალავსს რეალში ჩემი ფავორიტი იგროკიაა.საფეხბურთო ინტელექტი აქვს უმაღლეს დონეზე,ძალიან ბევრი ოპცია აქვსს,ის მითიც დაიმსხვრა რომ ფორვარდის ინსტიქტი არ აქვსსს ,მეორე სეზონია ამას ამტკიცებს უკვეე,რონალდუს პერიოდშიი ესეე ერთპიროვნული ძალაუფლება არ ქონდა მოედანზეე,,ის თვისებები რაც ქოინდა პლიუს ამას დაემატააა ფორვარდის ინსტიქტიი,არავინ უყურებს უბურთოდ მოძრაობის შედეგადდ მოგებულ პოზიციასს მოკლე მონაკვეთშიი,,ერთი შეხებით თამაში,,სათამაშო დინამიკისს გრძნობა,დროისა და მანძილის შეგრძნებაა,ძალიან ცოტაა დღეს ფეხბურთელი ვინც ადინ კასანიით თამაშობსსს.ძალიან ცოტააა ფორვარდი ესე კარგი მოედნის ხედვა ჰქონდესს,ორთაბრძოლებში არ შედისო)))))) სათამაშო ინტელექტი სწიორედ ეგ არის უბურთოდ მოძრაობის შედეგადდ მოიგებ პოზიციასსს .მოკლედ დღეს ბენზემაზე ცუდი არავის არ აქ სათქმელიი,,230 გოლი იმის ფონზე რომ ძAლიან ცოტა პენალტი აქ დარტტყმული,,ამავდროულად ჯარიმა საერთოდ არ დაურტყავსს ,,და პლიუს რონალდუს ფაქტორიიი აშკარაა რონალდუ რომ წავიდა გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა აქვსსს,,ეს იმიტომ რომმმ ყველა ბოლო პასიი რონალდუზე გადიოდა,,ამ სეზონის მონაცემებით 10 საგოლე ეპიზოდში აქ მონაწილეობა მიღებული,ბოლო პასის წინ გაკეთებულ პასებს რომელიც საკვანძოაა სამწუხაროდ ბევრი არ აქცევს ყურადღებასს ,რომელიც სტატისტიკაში არ აისახებაა..ხვაკლ იმედია ბეტისააც გაუტანსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

2 ნოემბერი 2019 00:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ყველას აქვსს უფლება ვინც უნდა მოწონდეს ან არ მოწონდეს,მაგრამ საქციელით პროვოცირებას რომ ახდენ ეს არის არასწორი საქციელიი,,იმ დღეს მთელი თამაში ლანძღავდიი ფეხბურთელს რომელმაც 2 ასისტი გააკეთა და გოლი გაიტანა,არ გაჩერებულხარ ილანძღებოდი,ყველაფერს აქვვ ზღვარი მოიქეციი ნორმალურადდდ არ გეუბნება არავინ არ აკრიტიკო მაგრამმ ნუ ცდილობ პროვოცირებას და იმ ხალხის გაღიზიანებას თუნდაც ვინც ამ ფეხბურთელის მიმართ სიმპატიით ვართ განწყობილიი,,,,ყველა თემაში ყველაფერში ბენზემას ხსენებაა პარანოიააა.

ბენზემა არც მე მევასება მარა წინა თამაშში კი შევაქე რადგან მართლა კარგად ითამაშა და საუკეთესო იყო აზართან ერთად.. ისე რამოსი რამდენს ატრაკებს რაა დაეთმო ის პენალი აზარისთვის რამოხდებოდა ნაგლი ტიპია რაა

18

2 ნოემბერი 2019 00:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: mbape10
ბენზემა არც მე მევასება მარა წინა თამაშში კი შევაქე რადგან მართლა კარგად ითამაშა და საუკეთესო იყო აზართან ერთად.. ისე რამოსი რამდენს ატრაკებს რაა დაეთმო ის პენალი აზარისთვის რამოხდებოდა ნაგლი ტიპია რაა

არ გევასება არ გევასება ძალას არავინ გატანს ეგ შენი ნებაააა,,მაგრამ მირიანისგან განსხვავებითთ როცა კარგად თამაშობს არ ლანძღავვ,ეს იწვევს ჩემშიიი გაღიზიანებასსს,,რაც შეეხება რამოსის ქმედებას მაგ საკითხში გეთანხმები აზარისთვის უნდა მიეცააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

2 ნოემბერი 2019 00:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ბენზემა არც მე მევასება მარა წინა თამაშში კი შევაქე რადგან მართლა კარგად ითამაშა და საუკეთესო იყო აზართან ერთად.. ისე რამოსი რამდენს ატრაკებს რაა დაეთმო ის პენალი აზარისთვის რამოხდებოდა ნაგლი ტიპია რაა

არ გევასება არ გევასება ძალას არავინ გატანს ეგ შენი ნებაააა,,მაგრამ მირიანისგან განსხვავებითთ როცა კარგად თამაშობს არ ლანძღავვ,ეს იწვევს ჩემშიიი გაღიზიანებასსს,,რაც შეეხება რამოსის ქმედებას მაგ საკითხში გეთანხმები აზარისთვის უნდა მიეცააა.

სანამ რონალდო იყი კი ქონდა რამოსს დაყენებული ერთი ადგილი და ეხაც ვინმე ისეთი უნდა რომ გაუტრაკოს ბოლო ბოლო.. აზარს გოლი ნამდვილად ჭირდებოდა და ეკუთვნოდა ეს კიდე თავის სტატისტიკაზე ზრუნავს

20

2 ნოემბერი 2019 02:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mbape10
ბენზემა არც მე მევასება მარა წინა თამაშში კი შევაქე რადგან მართლა კარგად ითამაშა და საუკეთესო იყო აზართან ერთად.. ისე რამოსი რამდენს ატრაკებს რაა დაეთმო ის პენალი აზარისთვის რამოხდებოდა ნაგლი ტიპია რაა

არ გევასება არ გევასება ძალას არავინ გატანს ეგ შენი ნებაააა,,მაგრამ მირიანისგან განსხვავებითთ როცა კარგად თამაშობს არ ლანძღავვ,ეს იწვევს ჩემშიიი გაღიზიანებასსს,,რაც შეეხება რამოსის ქმედებას მაგ საკითხში გეთანხმები აზარისთვის უნდა მიეცააა.

ბენზემას რატო არარტყმევინებენ პენალტებს ?? ეგება კაცს ბომბარდირობა უნდაა.. რამოსს კი ვაფასებ და კაპიტანია ბაზარი არაა მარა უნამუსობაა რასაც აკეთებს..

21

2 ნოემბერი 2019 02:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Dani carvajal

ჟირუ ვაბშე ვინაა ბენზემასთან. მაგრამ შენ წარმოიდგინე ჟირუც კი ბევრად ურჩევნიათ ეჭვი არ მეპარება ისე არ ევასება ზოგს ბენზემა. ზუსტადაც გულშემატკივრების დაუფასებლობის ფონზე რეალისგან მაინც იმსახურებს დაფასებას და საბედნიეროდ ასეც ხდება.
რომ გითხრა ფრანგებსაც მზე და მთვარე ამოსდით ბენზემაზეთქო მაგასაც ვერ ვიტყვი გადაჭრით მაგრამ რამდენსაც ჟირუზე ველაპარაკრბი კაიფით თემას ცვლიან და კი ბენზემა ჯობია ნაგრამ მოკვრთილიაო და აზრი არააქო ლაპარაკსო. ბენზემა ურჩევნიათ ჟირუს . მაგრამ მბაპე მაინც კერპია აქ

22

2 ნოემბერი 2019 10:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
პსჟ იმენა მაგრა ყომარობს საფრანგეთში ყიდის თამაშებს იმიტომ იცის ბოლოს მაინც მისი იქნება ლიგა 1

23

2 ნოემბერი 2019 13:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 222
ციტატა: ilarioni
პსჟ იმენა მაგრა ყომარობს საფრანგეთში ყიდის თამაშებს იმიტომ იცის ბოლოს მაინც მისი იქნება ლიგა 1

ეგრეა აბა ხოუნდა ამოიღონ მაყუთი. ან ვაფშეტა პსჟ რატო უნდა დაწერო ბარათსი მაინვ უდაბლესი კუშები აქვთ და იცი რომ მუდამ შეილება უაზროდ ჩატეხონ. აი ლიგაზე კი შეილება მაინც მაგათი ნდობა

24

2 ნოემბერი 2019 13:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
100%

Getanxmebi

25

2 ნოემბერი 2019 14:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
არა მესმის,რომ როდესაც რაიმე უტოპიას ამტკიცებ ამით ყურადღების მიქცევა გინდა,თვითსეფასების ამაღლება და ა.შ. (მითუმეტეს აქ ფართო აუდიტორიაა)მაგრამ რასაც ბენზემას საწინააღმდეგოდ ლაპარაკობთ აქ უმრავლესობა აღარაა უკვე სასაცილო.მარაზმია და მზეობა უკვე თქვენი საუბრები უაზრო არგუმენტებით.ადამიანების ყურადღების მიქცევა თუ გინდათ არ არის აუცილებელი ჩასაფრებულის პოზიციაში ყოფნა,სცადეთ იქნება და ისეც გამოგივიდეთ რამე, ნუ თუ არა და ხალხს მაინც ნუ აფიქრებინებთ საკუთარ თავზე რომ ჩამოუყალიბებელი ადამიანები ხართ.ნუ მოიქცევით ისე რისიც რეალურ ცხოვრებაში შეგრცხვებათ,რა იცი რომელ ადამიანს სად გადაეყრები :))))

ტყუილად წვალობ და ხსნი ამდენს მე დავანებე კარგა ხანი ბენზემაზე ლაპარაკს თავი ერთი შეხედვი5აც ჩანს რა დონის ფეხბურთელია ბენზემა და ვინც ვერ ხედავს იმას ტყუილა უნდა უხსნა ძმაო

26

2 ნოემბერი 2019 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: kontaqti
ციტატა: ilarioni
პსჟ იმენა მაგრა ყომარობს საფრანგეთში ყიდის თამაშებს იმიტომ იცის ბოლოს მაინც მისი იქნება ლიგა 1

ეგრეა აბა ხოუნდა ამოიღონ მაყუთი. ან ვაფშეტა პსჟ რატო უნდა დაწერო ბარათსი მაინვ უდაბლესი კუშები აქვთ და იცი რომ მუდამ შეილება უაზროდ ჩატეხონ. აი ლიგაზე კი შეილება მაინც მაგათი ნდობა

100%

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)