ნეიმარისთვის ბრძოლაში კატალონია დაწინაურდა

გავრცელებული ინფორმაციით, „რეალისა“ და „ბარსელონას“ ბრძოლაში, რომელიც ნეიმარის ტრანსფერს ეხება კატალონიური კლუბი მნიშვნელოვნად დაწინაურდა...

ვრცელდება ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც, „ბარსელონა“ პარიზში კოუტინიოს გაუშვებს და დამატებით ნეიმარის სანაცვლოდ 120 მილიონ ევროზე მეტს გადაიხდის. ესპანური გამოცემების ინფორმაციით, „რეალის“ უპირატესობა მოჩვენებითი იყო და ნეიმ შესაძლოა „ბლაუგრანას“ მიაშუროს. დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას...

  • Hala
  • 13 აგვისტო 2019
  • 8 795
  • 24

1

13 აგვისტო 2019 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ხამესი,ბეილი,ნავასი და 50 მილიონი შესთავაზონ ეს უფრო უნდა აწყობდეს პსჟ-ეს.ყველაფერი უნდა ქნან ნეიმარის შესაძენად.+ამათ ლუკას ვასკესი,მარიანო,ისკო /მოდრიჩიდან ერთ-ერთი გაყიდონ და ვანდებეეკი და ერიქსენი 100 მილიონში იყიდიან.სწრაფად უნდა იმოქმედოს პერესმა.

სალაპარაკოდ ადვილია მარა არ ეკითხებით ხალიფას უნდა თუ არა ან ბეილი ან ნავასი? ან თუნდაც ხამესი რომელსაც რო მოინდომოს 40-45 მილიონად იყიდიან. გაცვლა რო უნდოდეთ ბარსა არ შესთავაზებდა ხარახურა ხალხს?

30 წლის არის ბეილი თან ნეიმარზე ორმაგად შუშაა და რათ უნდათ ეგეთი კაცი. ან 32 წლის ნავასს რამდენად აფასებთ? 15 მილიონზე მეტს არავი გადაიხდის

2

13 აგვისტო 2019 16:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ხამესი,ბეილი,ნავასი და 50 მილიონი შესთავაზონ ეს უფრო უნდა აწყობდეს პსჟ-ეს.ყველაფერი უნდა ქნან ნეიმარის შესაძენად.+ამათ ლუკას ვასკესი,მარიანო,ისკო /მოდრიჩიდან ერთ-ერთი გაყიდონ და ვანდებეეკი და ერიქსენი 100 მილიონში იყიდიან.სწრაფად უნდა იმოქმედოს პერესმა.

რაიოო::დ:დ ბეილი ხამესი და ნავსი +50?? ეგ იცი რამდენი გამოდის რეალური ფასი?? სადღაც 70 მაქსიმუმ ეგ ხრუსტალი ხამესი 50 ნავასი 30-40 210 მილოონად ბარსას არატანს ეგერ როცა კოუტინიო 100 ღირს მინიმუმ და 120 ზე მეტს იხდის..
მაგარი ფასები შეგასწავლათ ბაბუმ..
მერე დებეეკი და ერიქსენი 120 130 ღირს თუ მთლად არ დააგდო ტოტენჰემა 20 ლარად

3

13 აგვისტო 2019 16:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ESPN: "ბარსელონა" "პსჟ-ს" ნეიმარის სანაცვლოდ 100 მილიონ ევროს, ფილ კოუტინიოსა და ივან რაკიტიჩს სთავაზობს.

Sport: მადრიდის "რეალი" "პარი სენ-ჟერმენს" ნეიმარის სანაცვლოდ 100 მილიონ ევროს, გარეთ ბეილსა და ხამეს როდრიგესს სთავაზობს.

4

13 აგვისტო 2019 16:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: Wtf man
სალაპარაკოდ ადვილია მარა არ ეკითხებით ხალიფას უნდა თუ არა ან ბეილი ან ნავასი? ან თუნდაც ხამესი რომელსაც რო მოინდომოს 40-45 მილიონად იყიდიან. გაცვლა რო უნდოდეთ ბარსა არ შესთავაზებდა ხარახურა ხალხს?

30 წლის არის ბეილი თან ნეიმარზე ორმაგად შუშაა და რათ უნდათ ეგეთი კაცი. ან 32 წლის ნავასს რამდენად აფასებთ? 15 მილიონზე მეტს არავი გადაიხდის

კოუტინიო რა ღირს?2 წელია ტიპს ფეხბურთი არ უთამაშია.იგივეს ვიტყვი,თუ ხამესიბ50 მილიონზე მეტი არ ღირს არც კოუტინიო ღირს მეტი.დაიწერა ასევე რაკიტიჩსაც სთაავზობსო ,რაკიტიჩის ფასი 40 მილიონზე მეტია დღეის მდგომარეობით?გასაგებია უნდა არ უნდა ხალიფას და ა.შ ,მარა ბეილი-ხამესი მემგონი უფრო გამოადგება პსჟ-ეს,ვიდრე - კოუტინიო და რაკიტიჩი.

არ უნდა ამ ხალიფას გაცვლა და ძალით ხო არ შევტენით ხალხს. კოუტინიო რაკიტიჩი უფრო გამოადგება მაგას ვიდრე ბეილი ხამესი. რადგან ბეილი სულ ლაზარეთში ეგდება. კოუტინიოს კიდე ტუხელი კარგად გამოიყენებს დააბრუნებს ნახ დაცვაში და რაკეტას რო ვერ ჯობია ხამესი რათ უნდა მაგას ლაპარაკი. კარგ ნახ დაცვას შეკრავს პსჟ. კოუტინიო რაკეტა ვერატი ანდრე ერერა სარაბია მარა არ უნდა ეს გაცვლა

75-70 რო ღირს ბეილი მაგიტო უდგას რიგი გუნდების ეგ რო ვინმეს სდომნოდა არ იყიდნენ აქამდე? თან იხვეწებოდა რეალი გასაშვებათ. არ უნდა არავის ეგ ხეიბარი. ხამესს რაც შეეხება. 45 მილიონად შეეძლო ბავარიას გამოსყიდვა და არ გამოისყიდა ეხლა კიდე ნაპოლი და ატლე ჩალიჩობს 40-45 მილიონად

5

13 აგვისტო 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: RONALDINHO
ხამესი,ბეილი,ნავასი და 50 მილიონი შესთავაზონ ეს უფრო უნდა აწყობდეს პსჟ-ეს.ყველაფერი უნდა ქნან ნეიმარის შესაძენად.+ამათ ლუკას ვასკესი,მარიანო,ისკო /მოდრიჩიდან ერთ-ერთი გაყიდონ და ვანდებეეკი და ერიქსენი 100 მილიონში იყიდიან.სწრაფად უნდა იმოქმედოს პერესმა.

რაიოო::დ:დ ბეილი ხამესი და ნავსი +50?? ეგ იცი რამდენი გამოდის რეალური ფასი?? სადღაც 70 მაქსიმუმ ეგ ხრუსტალი ხამესი 50 ნავასი 30-40 210 მილოონად ბარსას არატანს ეგერ როცა კოუტინიო 100 ღირს მინიმუმ და 120 ზე მეტს იხდის..
მაგარი ფასები შეგასწავლათ ბაბუმ..
მერე დებეეკი და ერიქსენი 120 130 ღირს თუ მთლად არ დააგდო ტოტენჰემა 20 ლარად

კოუტინიოს ისეთი სეზონი ჰქობდა 50 ზე მეტი არ უნდა გადაიხადო. თან რა აქვს მაგ კაცს დამტკიცებული ? ბარსას თუ ხელმძღვანელობა არ უვარგა და უვარგისებში 150ს ყიდულობა არ ნიშნავს რომ ფეხბურთელი რეალურად მაგდენი ღირს. ეგ თუ 100 ღირს ბეილი 250 ღირს მაშინ.

6

13 აგვისტო 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ატლეს საღოლ როდრიგოს თრეულობენ 55 მილიონად ვალენსიადან მარა ამდენი ფორვარდი რათ უნდათ ვერ ვხვდები. ერიკსენი ეთრიათ 50ში გაუშვებს ტოტე არ ერჩივნათ

7

13 აგვისტო 2019 16:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ხამესი,ბეილი,ნავასი და 50 მილიონი შესთავაზონ ეს უფრო უნდა აწყობდეს პსჟ-ეს.ყველაფერი უნდა ქნან ნეიმარის შესაძენად.+ამათ ლუკას ვასკესი,მარიანო,ისკო /მოდრიჩიდან ერთ-ერთი გაყიდონ და ვანდებეეკი და ერიქსენი 100 მილიონში იყიდიან.სწრაფად უნდა იმოქმედოს პერესმა.

პსჟ დიბალას იმატებს ნეიმარის ფულზე . ასე რომ ხამესი და ბეილი არუნდათ .

8

13 აგვისტო 2019 16:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილი მიყიდონ ბაიერნს. აზრი არ აქვა მაგის დატოვებას უკვე. ხამესს არ ენდობა ეგეც მიყიდონ ნაპოლის და არა ატლეტიკოს
დე ბეკი სასწრაფოდ სჭირდება გუნდს.

9

13 აგვისტო 2019 16:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ამდენი ფორვარდი რათ უნდათ ვერ ვხვდები. ერიკსენი ეთრიათ 50ში გაუშვებს ტოტე არ ერჩივნათ
კორეას ყიდიან და დიეგო კოშტა როდის წაუ..ლევებს არიციან და მორატას ხოუნდა ვინმე :დდ

ციტატა: Heisenberg
ბეილი მიყიდონ ბაიერნს. აზრი არ აქვა მაგის დატოვებას უკვე. ხამესს არ ენდობა ეგეც მიყიდონ ნაპოლის და არა ატლეტიკოს
დე ბეკი სასწრაფოდ სჭირდება გუნდს.

რავიცი ამ ბაიერნს ბეილი რატო არუნდა ?

10

13 აგვისტო 2019 16:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: CHEPE
რაიოო::დ:დ ბეილი ხამესი და ნავსი +50?? ეგ იცი რამდენი გამოდის რეალური ფასი?? სადღაც 70 მაქსიმუმ ეგ ხრუსტალი ხამესი 50 ნავასი 30-40 210 მილოონად ბარსას არატანს ეგერ როცა კოუტინიო 100 ღირს მინიმუმ და 120 ზე მეტს იხდის..
მაგარი ფასები შეგასწავლათ ბაბუმ..
მერე დებეეკი და ერიქსენი 120 130 ღირს თუ მთლად არ დააგდო ტოტენჰემა 20 ლარად

ხამესი 50 მილიონი არ ღის და კოუტინიო 100 ღირს? ან დემბელე 120?:დდ მაგდენი რო გადაიხადა ბარსამ მაგიტო გამოიყენა ორივე რამეში.ხამესი 50,ნავასი 15 მაინც,ბეილი,65-70-ის ფარგლებში.დღევანდელი ფასებით ასეა და თუ კოუტინიო 100 მილიონი ღირს 2 წელი კაცს ფეხბურთი არ უთამაშია ხამესი და ბეილი მინიმუმ ნაკლები არ უნდა ღირდეს მაგაზე.:დდ

შენ ჯიგარო მართლა გგონია რეალში ვინც გაიფართახლებს ყველა უმაღლესი დონეაა:დ:დ:დ ხამეს არგავარტყი ხახაში ეგ რომ კაი ყოფილიყო ჯერ რეალი იჯარით არ მოიცილებდა და მერე ბაიერნი 45 მილიონად გამოისყიდდა დაუკვირდი აბა რატო დღეს ხამესზე უაზრო შეტენვები:დ:დ:დ ბეილიო კიდე მაგან ტოტენჰემის მერე მოჭამა თავისი რეალში რაღაც გაიფართხალა და მის მერე ლაზარეთიდან ვერ ყოფს ცხვირს და აგერ მთლად კიდია ფეხბურთი გოლფი უნდა და კითხე აბა ხალიფას გოლფი ევასებაა??:დ:დ ნავასი კი დონეა და 30 არავინ დაიშურებს პროსტა 32 ისაა უკვე..
კოუტინიო კიდე გინდა ის ეძახე და გინდა ეს 100 ნაკლებად არავის გაატნევენ.. ხო კიდე მოდრიჩი 34 წლის თუ 50 აფასებდნენ რაკიტიჩი ნაკლებია?? ხორვატიას ვინც ულიდერა კი შეეტყო და ვინ გახადეს ოქროს ბურთის კაცი:დ:დ

11

13 აგვისტო 2019 16:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ამდენი ფორვარდი რათ უნდათ ვერ ვხვდები. ერიკსენი ეთრიათ 50ში გაუშვებს ტოტე არ ერჩივნათ
კორეას ყიდიან და დიეგო კოშტა როდის წაუ..ლევებს არიციან და მორატას ხოუნდა ვინმე :დდ

ციტატა: Heisenberg
ბეილი მიყიდონ ბაიერნს. აზრი არ აქვა მაგის დატოვებას უკვე. ხამესს არ ენდობა ეგეც მიყიდონ ნაპოლის და არა ატლეტიკოს
დე ბეკი სასწრაფოდ სჭირდება გუნდს.

რავიცი ამ ბაიერნს ბეილი რატო არუნდა ?

12

13 აგვისტო 2019 16:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man
ატლეს საღოლ როდრიგოს თრეულობენ 55 მილიონად ვალენსიადან მარა ამდენი ფორვარდი რათ უნდათ ვერ ვხვდები. ერიკსენი ეთრიათ 50ში გაუშვებს ტოტე არ ერჩივნათ

ატლეტიკო უმეტესად ორი თავდამსხმელით თამაშობს და მაგიტომაც ჭირდებათ,მაგრამ თუ როდრიგოს წაიყვანენ რომელიმე თავდამსხმელს უეჭველი გაუშვებენ და ალბათ პირველ რიგში კალინიჩი მოხვდება მაგ სიაში.

13

13 აგვისტო 2019 16:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg

ტრავმიანია და ნახევარ სეზონს ტოვებს. ეგ აქვს წუნი თორე ჯანზე რომ იყოს მსურველებიც იქნებოდნენ. რეალიც კი არ გაყიდიდააა.
ყველა ვიღაცას ყოდულობს სიმონ და პერესი აროს ვასკესის იმედად ::დდდ. აგერ პსჟ ნეიმარს გაყიდის დიბალას დაიმატებს

იძახიან ატლე დასუსტდაო და დასუსტდა კი არა მშვენიერი გუნდიაა . დაჟე ლალიგაზე იბრძოლებს თავისუფლად რეალისგან განახვავებით.

14

13 აგვისტო 2019 16:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg

ტრავმიანია და ნახევარ სეზონს ტოვებს. ეგ აქვს წუნი თორე ჯანზე რომ იყოს მსურველებიც იქნებოდნენ. რეალიც კი არ გაყიდიდააა.
ყველა ვიღაცას ყოდულობს სიმონ და პერესი აროს ვასკესის იმედად ::დდდ. აგერ პსჟ ნეიმარს გაყიდის დიბალას დაიმატებს

იძახიან ატლე დასუსტდაო და დასუსტდა კი არა მშვენიერი გუნდიაა . დაჟე ლალიგაზე იბრძოლებს თავისუფლად რეალისგან განახვავებით.

ძაან შეიცვალა ატელტიკო. ადრე თU უფრო ფიზიკურად ძლიერ ფეხბურთელებზე ამახვილებდნენ ყურადღებას ახლა პირიქით. ერთი ის ფელიში მენანებაა. რეალს არ მიყიდიან ეგ ვიცი და ბარსას ტრაკსაც კი აულოკავენ

15

13 აგვისტო 2019 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
სამასი მილიონი დახარჯა რეალმა და გამოდის რომ მხოლოდ ერთი ძირითადის ფებურთელი დაიმატა რეალმა,დანარჩენი კი სკამისთვის წავიდა.როტაციისთვის რა თქმა უნდა კარგია,მაგრამ ეს ძირითადის ხალხიც რომ არ არის კარგ დღეში ეგაა დამღუპველი.

16

13 აგვისტო 2019 16:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
სამასი მილიონი დახარჯა რეალმა და გამოდის რომ მხოლოდ ერთი ძირითადის ფებურთელი დაიმატა რეალმა,დანარჩენი კი სკამისთვის წავიდა.როტაციისთვის რა თქმა უნდა კარგია,მაგრამ ეს ძირითადის ხალხიც რომ არ არის კარგ დღეში ეგაა დამღუპველი.

300 მილიონი წავიდა უაზროდ. თან ამ ახალგაზრდებს მაინც ანათხოვრებენ და არ ენდობიან ამ მომენტში და აზრი ? მენდი სულ ტყუილად იყიდეს. აი ეგ მარსელოს სკამზე ვერ დასვამს და არ მგონია რეგიზე უკეთესი ყოფილიყო. აზარი იყიდეს რომელიც მარცხენა ფლანგზე თამაშობს და გუნდს იმ ფლანგზე არ უჭირს. გამტანი ფორვარდი კი იყიდეს ოიოვიჩი მაგრამ სკამზე უპირებს ზიდანი დასმას და ბენზემა რომ ფორვარდი არაა ეგ ყველამ ვიცით. ნახევარდაცვა კიდევ უფრო დაასუსტდაა. ვერ ვხვდები რა არ მოეწონა ზიდანს ლორენტეშიი.

17

13 აგვისტო 2019 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
კორეას ყიდიან და დიეგო კოშტა როდის წაუ..ლევებს არიციან და მორატას ხოუნდა ვინმე :დდ

კორეას გაუშვებენ მარა მაინც ბევრი რჩებათ. მორატა კოშტა ფელიში

18

13 აგვისტო 2019 16:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
სამასი მილიონი დახარჯა რეალმა და გამოდის რომ მხოლოდ ერთი ძირითადის ფებურთელი დაიმატა რეალმა,დანარჩენი კი სკამისთვის წავიდა.როტაციისთვის რა თქმა უნდა კარგია,მაგრამ ეს ძირითადის ხალხიც რომ არ არის კარგ დღეში ეგაა დამღუპველი.

ზუსტად კროოსმა მოდრიჩმა მარსელომ კარვახმალმა ვარანმა და სხვებმა 5 წელში მიაღწიეს იმას რასაც სხვა ფეხბურთელები ზოგადად კარიერას ახარჯავენ რეალურად გუნდიდან ერთადერთი მოთამაშე ზიდანის რეალიდან რომელსაც კიდევ უნდა რეალთან წარმატების მიღწევა და აქვს უდიდესი ამბიცია ამისა არის რამოსია დანარჩენებმა საკუთარ თავები ამ გუნდში ამოწურეს ამას ვერც ზიდანი ვერ უშველის ვარანი ჯერ 26 წლისაა და რა დროს მაგის ამოწურვაზეა საუბარი მაგრამ თამაშის ხარისხი გვიჩვენებს აღარაფრის ამბიცია არ აქვს ლიგები მოგებული აქვს ლა ლიგა კოპა სუპერ თასი საკლუბო ჩემპიონატი მსოფლიო ჩემპიონატი შემდეგ წელს ევროპაც თუ მოიგო რისი ამბიცია ექნება?ნეიმარი და ვან დე ბეეკი იმიტომაა საჭირო ერთს კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი მეორე ახალგაზრდა და ტიტულებზე მოწყურებულია

19

13 აგვისტო 2019 16:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა აქვს კოუტინიოს დამტკიცებულიო :/ ნაკრებშია და გუნდის ლიდერი ჩემი აზრით და ვინც უყურებს ბრაზილიის თამაშებს ეს წლებია ეგაა,ტრამვისკენ მიდრეკილი ტიპი არაა დარტყმა ძალიან კარგი აქვს ტექნიკაც საკმაოდ ნორმალური და ის რასაც ვერ დაკარგავს ჸუნდაც ჩავარდნით ის საფეხბურთო ინტელექტია რომელიც ბეილს ნამდვილად არ აქვს.მოესპო ფიზიკურობა ბეილს და გახდა ერთი რიგითი ფეხბურთელი რომელიც ვასკესმა დაადუღა სკამზე.და ობიექტურად თუ მსჯელობთ ხალხო და ის გგონიათ რო კაი მწვრთნელის ხელში კოუტინიო ერთ ერთი იდეალური ფეხბურთელი როა რავიცი.მარტივი მაგალითი სტერლინგი რომელსაც სირბილის მეტი არაფერი ქონდა გვარდიოლას ხელში პასის გაკეთება გახსნა და ათასი რამ ისწავლა და საკმაოდ მაგარი ფეხბურთელი დადგა.კოუტინიოსნაირი ტიპი როგორ გგონიათ 50მილიონად შესაფასებელი არ მესმის თან იმ კატეგორიას რომელიც პოგბას ნატრულობდა ადამიანს რომელსაც მანჩესტერში სიარულის მეტი არაფერი უკეთებია.თუ მაგის იუვეში თამაშს იხსენებზტ კოუტინიოს თამაშიც გაიხსენეთ ნაკრებში და ლივერში

20

13 აგვისტო 2019 17:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კოუტინიო წავიდა ლივერპულიდან და გუნდი 2 ჯერ გავიდა ლიგის ფინალში . არასტაბილური იყო ეგ კოუტინიო მანდ მეტი არაფერი. ბეილთან შედარებით არაფერი არ აქვს გაკეთებულიი. ბეილის ის ერთი ლივერპულთან ჩატარებული თამაში სჯობს კოუტინიოს მთლიან კარიერას. აი რით დაგვამახსოვრა აი კოუტინიომ თავი ? აი ვერაფერს ვიხსენებ. რამე განსაკუთრებული ეგ არააა. ინტერიდან გამოაჟმევინეს. და მერე ლივერპულში იფართხალა რაღაც და ბარსას შეტენს ძვირად.

21

13 აგვისტო 2019 17:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Bordo
სამასი მილიონი დახარჯა რეალმა და გამოდის რომ მხოლოდ ერთი ძირითადის ფებურთელი დაიმატა რეალმა,დანარჩენი კი სკამისთვის წავიდა.როტაციისთვის რა თქმა უნდა კარგია,მაგრამ ეს ძირითადის ხალხიც რომ არ არის კარგ დღეში ეგაა დამღუპველი.

300 მილიონი წავიდა უაზროდ. თან ამ ახალგაზრდებს მაინც ანათხოვრებენ და არ ენდობიან ამ მომენტში და აზრი ? მენდი სულ ტყუილად იყიდეს. აი ეგ მარსელოს სკამზე ვერ დასვამს და არ მგონია რეგიზე უკეთესი ყოფილიყო. აზარი იყიდეს რომელიც მარცხენა ფლანგზე თამაშობს და გუნდს იმ ფლანგზე არ უჭირს. გამტანი ფორვარდი კი იყიდეს ოიოვიჩი მაგრამ სკამზე უპირებს ზიდანი დასმას და ბენზემა რომ ფორვარდი არაა ეგ ყველამ ვიცით. ნახევარდაცვა კიდევ უფრო დაასუსტდაა. ვერ ვხვდები რა არ მოეწონა ზიდანს ლორენტეშიი.

სწორად აღნიშნე რომ უაზროდ დაიარჯა თანხა.ჩემი აზრით ასეთი საჩქარო არ იყო მარცხენა მცვლის მოყვანა საჭირო როდესაც ტეო და რეგილონი ირიცხებოდნენ გუნდში.ერთ-ერთი მაინც უნდა დაეტოვებინათ და ის გადახდილი თანხა დაემატებინათ ნახევარმცველის მოყვანისთვის.ასევე ძაან გასაკვირი იყო რატომ მოიშორეს ლორენტე და მითუმეტეს გაუშვეს ატლეტიკოში,აძლიერებ შენ კონკურენტს და შენ ჩამშლელის შემცვლელის გარეშე რჩები.ასევე გადაბერდა მოდრიჩი და ისე ვეღარ გამოიყურება როგორც საჭიროა და ასევე არც კროოსია მოწოდების სიმაღლეზე,აქედან გამომდინარე უნდა მოსულიყვნენ სერიოზული შემცლელები,მაგრამ ვხედავთ რომ ჯერ-ჯერობით არანაირი სიახლე არ არის ამ მხრივ.ასევე მარჯვენა ფლანგზეც ჭირს,ბეილი კი იმ მხრივ არაა საიმედო რომ შეიძლება ყოველი თამაშის დროს დაიმტვრეს,სხვა მხრივ მას არაფერს ვერჩი.ასევე როდიგესის გამოყენებას ზიზუ არ აპირებს და ეგეც წავა,ისკო კი რაღაც ისეთ ფეხბურთელად ჩამოყალიბდა რომელიც ერთ დონეზეა და თითქოს ვეღარ ვითარდება.

22

13 აგვისტო 2019 17:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჰო კოუტინიოს წამოსვლით იხეირა ლივერპულმა რო ყოლოდათ ეგეც ვერ მიაღწევდა ალბათ ვერაფერს.სანამ ჟერარდი ყავდათ პრემიერ ლიგის მოგების შანსი არ ქონიათ და შარშან რა ახლოა იყვნენ,ნეტა მანამდე გაეგდოთ გუნდიდან რაღაც ეგეთ ლოგიკას ამბობ.დაგვამახსოვრაზე თუ მიდგა საქმე იბრაზე მეტი დასამახაოვრებელი მომენტი ალბათ ყვეკა ფეხბურთეკს არ აქვს კარიერაჷიერთად მაგრამ აკლია მგონი ბევრი საუკეთესოობას.არც ბუსკეცის მაგონდება ბევრი მნიშვნელოვანი გაკეთებული,სხვათაშორის მოდრიჩის მიერ გადაწყვეტილი თამაშებიც არაა უზღვავი.და მთელ თამაშს და სეზონებს თუ უყურებ ადამიანი ბევრ რამეს ამჩნევ,და დამიჯერე ასე თუ ისე მეც რაღაც ვიცი და წლებია სხვა არაფერი მევალება შიდა თუ გარე ჩემპიონატების ყურების და გარჩევის გარდა,და 100%იანი პასუხისმგებლობით შემიძლია ვთქვა რო კოუტინიო კაი მწვრთნელთან ისეთივე ძალიან მაგარი იქნება როგორიც ისკო იქნებოდა ან ბარსელონაში ან გვარდიოლასთან რეალში უბრალო ფაფხურას რო ეძახის ყველა

კი ბეილს ეგ შეუძლია ემთავისივე ფიკლზიკური მონაცემებით რო ერთ თანაშში რაღაც განსაკუთრებუკი შეცვალოს მაგრამ მისივე გონების სისუსტის განო მთელ სეზონში მაინც ცუდ შედეგს დებს

23

13 აგვისტო 2019 17:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Nika321
Nika321

საჭიროა გუნდის გადახალისება თორემ ისე ნამდვილად არაფერი გამოვა.პროფესიონალები არიან მაგრამ არის მომენტი როდესაც სადღაც თავს ამოწურავ.მითუმეტეს მოდრიჩიც ასაკშია და მთლიან სეზონს რამდენად გაქაჩავს ეგ ცალკე საკითხია.ბეეკამდე ჩემი აზრით ერიქსენია,ჯერ მაგაზე უნდა გაიწიონ,მაგრამ არც ორივეს მოყვანა იქნება ურიგო.მითუმეტეს ალბათ როდრიგესსაც გაუშვებენ და შესავსები იქნება ნახევარდაცვა.ერიქსენი და მოდრიჩი კი ჩაენაცვლებიან ერთმანეთს და როდესაც საჭიროა ბეეკი კროოსს შეცვლის.ერთადერთი იმაზე მეფიქრება რომ ასე გამოკვეთილი გამტანი არ გვყავს,ამიტომ ისე უნდა მოხდეს რომ თითოეულმა შემტევმა საკმარისზე მეტი გაიტანონ.

ციტატა: Gaucho
რა აქვს კოუტინიოს დამტკიცებულიო :/ ნაკრებშია და გუნდის ლიდერი ჩემი აზრით და ვინც უყურებს ბრაზილიის თამაშებს ეს წლებია ეგაა,ტრამვისკენ მიდრეკილი ტიპი არაა დარტყმა ძალიან კარგი აქვს ტექნიკაც საკმაოდ ნორმალური

ამაში გეთანხმები.
ციტატა: Gaucho
მაგალითი სტერლინგი რომელსაც სირბილის მეტი არაფერი ქონდა გვარდიოლას ხელში პასის გაკეთება გახსნა და ათასი რამ ისწავლა

ამაში კი სრულიად ვერ დაგეთანხმები,რადგან სტერლინგი საკმაოდ კარგი ბიჭი იყო ლივერპულში,ყველაზე დიდი მინუსი მისი დამაგვირგვინებელ ფაზაში მოქმედება იყო და სხვათაშორის ეგ წუნი მთლად გამოსწორებულიც არ აქვს,უბრაოდ დღეს უფრო მეტი მომენტი ექმნება სიტიში.სხვა დანარჩენში კი ნამდვილად არ მოიკოჭლებდა.

24

13 აგვისტო 2019 17:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
კორეას ყიდიან და დიეგო კოშტა როდის წაუ..ლევებს არიციან და მორატას ხოუნდა ვინმე :დდ

კორეას გაუშვებენ მარა მაინც ბევრი რჩებათ. მორატა კოშტა ფელიში
ფელიში გამოკვეთილი ფორვარდი არაა ხან ფლანგზეა ხან 10 იანზე.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)