„მანჩესტერმა“ პოგბას ფასი 40 მილიონით გაზარდა

მას შემდეგ, რაც მინო რაიოლამ განაცხადა, რომ პოლ პოგბას პრემიერლიგიდან წასვლა და სიტუაციის შეცვლა სურს, „იუნაიტედის“ ხელმძღვანელობა ძალიან გაბრაზდა...

„ას“-ის ინფორმაციით, ინგლისელებმა პოგბას ფასი 160-იდან 200 მილიონ ევრომდე გაზარდეს და მხოლოდ იმ შემთხვევაში განიხილავენ პერესის წინადადებას, თუ საუბარი 200 მილიონზე დაიწყება.

Daily Mirror იუწყება, რომ პოგბას „ბლანკოსში“ ტრანსფერი ჩაშლის პირასაა მისული, მაგრამ თავად ფეხბურთელზე ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული.

  • Ramos
  • 13 ივლისი 2019
  • 5 659
  • 72

1

13 ივლისი 2019 11:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
200 არა დედითქვენისა არ გინდათ კიდე!!! მაგდენს მბაპეში და ნეიმარში არ ვიხდით

2

13 ივლისი 2019 12:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ გადმოვაა სამწუხაროთ პოგბა და დარჩება იუნაიტედში

3

13 ივლისი 2019 12:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ხოდა ეგდოს მანდ , მოიყვანონ ერიკსენი და კაზეს შემცვლელი

4

13 ივლისი 2019 12:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ვინმე რამეში ამტყუნებთ უნაიტედის ხელმძღვანელობას? ფასებს გადახედეთ რა ხდება. ჟოაო ფელიქმა რაღაც ერთი გაიფაფხურა და 120 მილიონად გაყიდეს. ვიღაც უცნაური სახელების ფეხბურთელს სულ რო არ გამიგა 60-70 მილონად აფასებენ და ბოლობოლო პოგბაა და მოსფლიოს მოქმედი ჩემპიონია. მართლაი მე პოგბა ძაან გაპიარებულ ფეხბურთელად მიმაჩნია და არც ისეთი სასწაული ფეხბურთელი არაა ჩემი აზრით ბევრი რო ფიქრობს,მაგრამ მაინც მიმაჩნია რომ ადეკვატური ფასია 150 მილიონი. ნუ 200 ძაან ნამეტანია :)

5

13 ივლისი 2019 13:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

6

13 ივლისი 2019 13:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პოგბა კი არა ვინმე კარგი შემტევი დაიმატონ კიდე თორე ბარსა დედას იხნავს გრიზმანი დაუმატეს და ამათმა თუ ნეიმარიც დაიმატეს მტრისას,200 ლიმონი ხელაიფს შესთავაზოს მბაპეში

7

13 ივლისი 2019 13:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

8

13 ივლისი 2019 13:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე,რავი ძაან მინდა მაგრამ ამდენი თანხის გადახდა რამგონია კაი აზრი იყოს,ერიქსენიც კარგი ფეღბურთელია და ჯობია დავიმატოთ თან 80 მილიონად ნაჩუქარია სანამ ვინმე არ დაგვასწრებს,ერიკას მეტი აღატავინ გვინდა ამ შემთხვევაში

9

13 ივლისი 2019 13:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგია რეალი რო ახალაზრდებს ყიდულობს და მომავალზე აკეთებს აქცენტს მაგრამ გუნდს სჭირდება ერთი-ორი სუპერ ტრანსფერი იმიტო რო არ მგონია აზარმა იოვიჩმა ვინიციუსმა და როდრიგომ რაიმე კონკურეცია გაუწიონ გრიზმანს მესის სუარესს და კოუტინიოს

10

13 ივლისი 2019 13:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

ცოტა ცუდი შედარება ჰო არაა? 10 ლარს ჰო არ უხდუს რეალი პოგბაში? 130 მილიონზე თქვეს უარი მაშინ როცა თვითო წლების წინ უფრო კარგ ფორმაში მყოფ პოგბაში 120 გადაიხადეს. 200 მილიონის მოთხოვნა იმას ნიშნავს რო არ უნდა გუნდს რო წავიდეს თორე ამხელა თანხას ამაში სულელიც კი არავინ გადაიხდის მაქსიმუმ 150 ღირს ჩემი აზრით

11

13 ივლისი 2019 13:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამაში 200 მ გადახდა არ ღირს 200 მ ერიკსენს ვან დებეკს და პეპეს ყიდვა შეიძლება

12

13 ივლისი 2019 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 226
შეეშვან ვაფშე, ერიქსენი იყიდონ და იქეთ წელს იქეთ შეგვეხვეწებიან წაიყვანეთო

13

13 ივლისი 2019 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: realisti.v
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

ცოტა ცუდი შედარება ჰო არაა? 10 ლარს ჰო არ უხდუს რეალი პოგბაში? 130 მილიონზე თქვეს უარი მაშინ როცა თვითო წლების წინ უფრო კარგ ფორმაში მყოფ პოგბაში 120 გადაიხადეს. 200 მილიონის მოთხოვნა იმას ნიშნავს რო არ უნდა გუნდს რო წავიდეს თორე ამხელა თანხას ამაში სულელიც კი არავინ გადაიხდის მაქსიმუმ 150 ღირს ჩემი აზრით

120 როცა გადაიხადეს იმ დროს მთლად ასეთი ფასებიც არ ყოფილა. ახლა საგიჟეთია რასაც ქვია. რაც დღეს ხდება სიტი და პესეჟე უნდა დაიჭირო და გაროზგო.სულ თავიდან კი რეალმა შექმნა პახოდუ ეს იდიოტური ბაზარი.როცა ილარამენდებში და კანალესებში 40-50 მილიონებს იხდიიდა. ჯერ სად ვართ 1-2 წელიც და მბაპე ალბათ 500 ეღირბა.ეგრე რეალსაც არუნდა ბეილი,მარა აჰა ხო რჩება :) არაუშავს გადაუვლის და ითამაშებს,როგორც ეს დეჰეაზე მოხდა. კი იპროჭა უნაიტედმა მაგის ტრანფერზე :) მარა ხო გაამართლა. და საერთოდ სულ არ მინდა პოგბა რეალში რა. ახლა მაგის ხასიათს უყურე ძმაო. უნდა ირბენს არუნდა ისეირნებს,ეგ არის ფეხბურთელი რომელსაც სულ უნდა ელოლიავო. თან მაგარი ბუნტის თავია. თან სტატისტიკის მიხედვით ბოლოს რაც დაიდო პოგბა არის ფეხბურთელი რომელიც ყველაზე ცოტას დარბის. აქეთ აზარი იქით ვინციუსი,ბეილი იოვიჩი დოღის ცხენებივით რო დარბიან და წავა სწრაფი კომბინაცუირუ თამაში,უყურე შენ ახლა ეს სანამ ბურთს დაამუშავებს მერე სანამ კორპუსს ჩადგავს კაროჩე ძაან შეანელებს ემი აზრით რა.

14

13 ივლისი 2019 13:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დებრუინით რატო არ ინტერესდებიან რო გადაყვნენ პოგბას, ძაან გიჟია უკლასნესია ტიპი, მე პოგბასაც და ერიკსენსაც მირჩევნია ამან ითამაშოს რეალში

15

13 ივლისი 2019 14:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9 229
ციტატა: realisti.v
დებრუინით რატო არ ინტერესდებიან რო გადაყვნენ პოგბას, ძაან გიჟია უკლასნესია ტიპი, მე პოგბასაც და ერიკსენსაც მირჩევნია ამან ითამაშოს რეალში

shen kiar girchevnia jobia. ubralod ar gamoushvebs gvardiola realshi tore masze kargi realma vin unda iyidos modrihis adgilas

16

13 ივლისი 2019 14:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
კაროჩე ნახევარდაცვაში ერიქსენი და ვან დე ბეეკი მოიყვანონ და გვეყოფა.ერიქსენი-70 ვან დე ბეეკი-60 130ად ეს ორი ძაან კაია.პახოდუ ამ 130ს ისკო ხამესის გაყიდვით ამოიღებენ.ცალკე ვასკესი და ბეილია გასაყიდი და საკმაოდ კარგ თანხას აიღებენ ხო სებალოსიც.

ნახევარდაცვა იქნება ასეთი:კროოსი(ვან დე ბეეკი) კაზემირო(ვალვერდე) მოდრიჩი-ერიქსენი.

პროსტა ვან დე ბეეკი რამდენად დათანხმდება სკამს არ ვიცი არამგონია,მარა ვინმე სხვა უნდა მოიყვანონ თორე სკამიდან არაფრის მაქნისია სებალოსი და ისედაც.მეტი მოტივაციით სავსე მოთამაშეა საჭირო და არა მოსეირნე ისკო.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

17

13 ივლისი 2019 14:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზოგი რეალის 12 წლის ფანი რა აარაა ადეკვატურია ფეხბურთთან

18

13 ივლისი 2019 14:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 181
ძაან კარგი,იმედია ამ შლანგს აწი აღარ მოათრევენ

19

13 ივლისი 2019 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: Brooklyn10
ზოგი რეალის 12 წლის ფანი რა აარაა ადეკვატურია ფეხბურთთან

20

13 ივლისი 2019 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერიკა მპიყცანონ მაშინ ან ვან დე ბეეკი 200 ად მბაპეს მოიყვანს ბაბუ მომაცალ წელს !

21

13 ივლისი 2019 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Brooklyn10
ზოგი რეალის 12 წლის ფანი რა აარაა ადეკვატურია ფეხბურთთან

22

13 ივლისი 2019 16:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

ცოტა ცუდი შედარება ჰო არაა? 10 ლარს ჰო არ უხდუს რეალი პოგბაში? 130 მილიონზე თქვეს უარი მაშინ როცა თვითო წლების წინ უფრო კარგ ფორმაში მყოფ პოგბაში 120 გადაიხადეს. 200 მილიონის მოთხოვნა იმას ნიშნავს რო არ უნდა გუნდს რო წავიდეს თორე ამხელა თანხას ამაში სულელიც კი არავინ გადაიხდის მაქსიმუმ 150 ღირს ჩემი აზრით

120 როცა გადაიხადეს იმ დროს მთლად ასეთი ფასებიც არ ყოფილა. ახლა საგიჟეთია რასაც ქვია. რაც დღეს ხდება სიტი და პესეჟე უნდა დაიჭირო და გაროზგო.სულ თავიდან კი რეალმა შექმნა პახოდუ ეს იდიოტური ბაზარი.როცა ილარამენდებში და კანალესებში 40-50 მილიონებს იხდიიდა. ჯერ სად ვართ 1-2 წელიც და მბაპე ალბათ 500 ეღირბა.ეგრე რეალსაც არუნდა ბეილი,მარა აჰა ხო რჩება :) არაუშავს გადაუვლის და ითამაშებს,როგორც ეს დეჰეაზე მოხდა. კი იპროჭა უნაიტედმა მაგის ტრანფერზე :) მარა ხო გაამართლა. და საერთოდ სულ არ მინდა პოგბა რეალში რა. ახლა მაგის ხასიათს უყურე ძმაო. უნდა ირბენს არუნდა ისეირნებს,ეგ არის ფეხბურთელი რომელსაც სულ უნდა ელოლიავო. თან მაგარი ბუნტის თავია. თან სტატისტიკის მიხედვით ბოლოს რაც დაიდო პოგბა არის ფეხბურთელი რომელიც ყველაზე ცოტას დარბის. აქეთ აზარი იქით ვინციუსი,ბეილი იოვიჩი დოღის ცხენებივით რო დარბიან და წავა სწრაფი კომბინაცუირუ თამაში,უყურე შენ ახლა ეს სანამ ბურთს დაამუშავებს მერე სანამ კორპუსს ჩადგავს კაროჩე ძაან შეანელებს ემი აზრით რა.

არაფერი პსჟ სიტის ბრალი არაა ეს. ეს ყველაფერი პერესის ბრალია ყველაფერი რონალდოს ყიდვით დაიწყო იმ დროს რო გაისროლა იმხელა თანხა მერე ბეილში რა ქნა მერე მანიუმ გაისროლა პოგბაში და მერე პსჟმ რაც ქნა ეგ საერთოდ. აი სიტის კიდე საერთოდ არ გაუსროლია ფეხბურთელში დიდი ფული მაგათ ბევრი ფეხბურთელი იყიდეს პროსტა მაგიტო გამოჩნდა ეგრე რო ბევრი დახარჯეს თორე ფეხბურთელში დიდი ფული არ გადაუხდიათ

23

13 ივლისი 2019 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

24

13 ივლისი 2019 16:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=Wtf man][quote=კასილასი-THE best][quote=realisti.v][quote=კასილასი-THE best][quote=realisti.v][/quote]
ეს ყველაფერი იმიტო არ ხდება რო რეალის ბრალია ან პსჟ-ს, ეს იმის ბრალია რო ფულის ღირებულება დროში მცირდება რასაც ბევრი ეკონომიკური ფაქტორი განაპირობებს ერთ- ერთია ინფლაცია, ადრე თუ გვიან ეს მოხდებოდა, ეგრე რეალსცრობაბრალებ პატარა ბავშვურ ლაპარაკს გავსვეგ, მაშინ თავის დროზე მარადონა რამდენადაც გაიყიდაა ეგ არის მაშინ დამნაშავე ამ ყველაფერში, :დ ნეიმარის გაყიდვა რო არა ესე ადრე ტუ გვიან გაძვირდებოდნენ ფეხბურტელები, ჯერ იმიტო რო ფეხბურთის პოპულარობა იმატებს და გარდა ამისა ბევრი ეკონომიკური ფაქტორია ამაში დამნაშავე, რეიტინგი ვნახე და ბოლო 6 წელში ატლეტიკომ დახარჯა რეალზე მეტი ხო არ ღადაობთ რა რეალის ბრალია

ამ თემაზე ეკონომიკური კუთხით უნდა იმსჯელო და უნდა გესმოდეს რას ამბობ, ნეიმარი რო 220 მილიონი ღირდა მაგასაც თავისი მიზეზები აქ

25

13 ივლისი 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვიზე რას იძახით თქვეე სირებოო ვისაც ეკუთნის მიიღეებს

26

13 ივლისი 2019 16:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

27

13 ივლისი 2019 16:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: Wtf man
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

ცოტა ცუდი შედარება ჰო არაა? 10 ლარს ჰო არ უხდუს რეალი პოგბაში? 130 მილიონზე თქვეს უარი მაშინ როცა თვითო წლების წინ უფრო კარგ ფორმაში მყოფ პოგბაში 120 გადაიხადეს. 200 მილიონის მოთხოვნა იმას ნიშნავს რო არ უნდა გუნდს რო წავიდეს თორე ამხელა თანხას ამაში სულელიც კი არავინ გადაიხდის მაქსიმუმ 150 ღირს ჩემი აზრით

120 როცა გადაიხადეს იმ დროს მთლად ასეთი ფასებიც არ ყოფილა. ახლა საგიჟეთია რასაც ქვია. რაც დღეს ხდება სიტი და პესეჟე უნდა დაიჭირო და გაროზგო.სულ თავიდან კი რეალმა შექმნა პახოდუ ეს იდიოტური ბაზარი.როცა ილარამენდებში და კანალესებში 40-50 მილიონებს იხდიიდა. ჯერ სად ვართ 1-2 წელიც და მბაპე ალბათ 500 ეღირბა.ეგრე რეალსაც არუნდა ბეილი,მარა აჰა ხო რჩება :) არაუშავს გადაუვლის და ითამაშებს,როგორც ეს დეჰეაზე მოხდა. კი იპროჭა უნაიტედმა მაგის ტრანფერზე :) მარა ხო გაამართლა. და საერთოდ სულ არ მინდა პოგბა რეალში რა. ახლა მაგის ხასიათს უყურე ძმაო. უნდა ირბენს არუნდა ისეირნებს,ეგ არის ფეხბურთელი რომელსაც სულ უნდა ელოლიავო. თან მაგარი ბუნტის თავია. თან სტატისტიკის მიხედვით ბოლოს რაც დაიდო პოგბა არის ფეხბურთელი რომელიც ყველაზე ცოტას დარბის. აქეთ აზარი იქით ვინციუსი,ბეილი იოვიჩი დოღის ცხენებივით რო დარბიან და წავა სწრაფი კომბინაცუირუ თამაში,უყურე შენ ახლა ეს სანამ ბურთს დაამუშავებს მერე სანამ კორპუსს ჩადგავს კაროჩე ძაან შეანელებს ემი აზრით რა.

არაფერი პსჟ სიტის ბრალი არაა ეს. ეს ყველაფერი პერესის ბრალია ყველაფერი რონალდოს ყიდვით დაიწყო იმ დროს რო გაისროლა იმხელა თანხა მერე ბეილში რა ქნა მერე მანიუმ გაისროლა პოგბაში და მერე პსჟმ რაც ქნა ეგ საერთოდ. აი სიტის კიდე საერთოდ არ გაუსროლია ფეხბურთელში დიდი ფული მაგათ ბევრი ფეხბურთელი იყიდეს პროსტა მაგიტო გამოჩნდა ეგრე რო ბევრი დახარჯეს თორე ფეხბურთელში დიდი ფული არ გადაუხდიათ

ნუ რონალდუში 90 მილიონის გადახდა არ იყო ბევრო, ბოლობოლო უკვე მაშინ იყო ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელი, ვერც ბეილის თემაში ვერ დაგეთანხმები, უძლიერესი ფეხბურთელი იყო, მარტო ინტერთან თამაშს რომ გადავავლოთ თვალი ვნახავდით რომ უძლიერესი შესაძლებლობები ჰქონდა და გამართლებული იყო მაგაში მაგ თანხის გადახდა.
ყველაფერი პოგბას ტრანსფერიდან დაიწყო, ყველაზე დიდი აურზაური მაგის ტრანსფერსმოყვა, რადგან რაღაც სასწაული თამაშები არ ჩაუტარებია იუვეში, მაქსიმუმ 60 გადაეხადათ მაშინ

28

13 ივლისი 2019 16:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წეგან თურქულ არხზე იყო ინფორმაცია,თან ძაან საინტერესო და მნიშვნელოვანი,პსჯს რო ფულის ტომარას უწოდებენ აი ეგ ტეხავს,უბრალოდ მაგალითი,ბოლო 5 წლის განმავლობაში ბარსელონამ დახარჯა მილიარდ რაღაც მილიონი,რეალი მეშვედე ადგილზეა,სიტი მეორე ადგილზეა მგონი,დასკვნა პუტას ფანმა პსჯს ფულის ტომარა არ უნდა უწოდოს რადგან თვითOნ მათ აქციეს ეს ყველაფერი ფულად,ყოველ წელს 250 მილიონს ხარჯავენ მგონი,აი ესაა ის სირცხვილი რასაც ვეღარ გადააბრალებენ სხვას და კიდე იმ ფანების გასაგონად მესის ხელს არ უწყობენო,"დაიცავით ცენზურა!"თ დაუნახავებო

29

13 ივლისი 2019 16:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=RONALDO DE LIMA][quote=Wtf man][quote=კასილასი-THE best][quote=realisti.v][quote=კასილასი-THE best][quote=realisti.v][/quote]
ეს ყველაფერი იმიტო არ ხდება რო რეალის ბრალია ან პსჟ-ს, ეს იმის ბრალია რო ფულის ღირებულება დროში მცირდება რასაც ბევრი ეკონომიკური ფაქტორი განაპირობებს ერთ- ერთია ინფლაცია, ადრე თუ გვიან ეს მოხდებოდა, ეგრე რეალსცრობაბრალებ პატარა ბავშვურ ლაპარაკს გავსვეგ, მაშინ თავის დროზე მარადონა რამდენადაც გაიყიდაა ეგ არის მაშინ დამნაშავე ამ ყველაფერში, :დ ნეიმარის გაყიდვა რო არა ესე ადრე ტუ გვიან გაძვირდებოდნენ ფეხბურტელები, ჯერ იმიტო რო ფეხბურთის პოპულარობა იმატებს და გარდა ამისა ბევრი ეკონომიკური ფაქტორია ამაში დამნაშავე, რეიტინგი ვნახე და ბოლო 6 წელში ატლეტიკომ დახარჯა რეალზე მეტი ხო არ ღადაობთ რა რეალის ბრალია

ამ თემაზე ეკონომიკური კუთხით უნდა იმსჯელო და უნდა გესმოდეს რას ამბობ, ნეიმარი რო 220 მილიონი ღირდა მაგასაც თავისი მიზეზები აქ[/quote]
აქ ლაპარაკი იყო 1 ფეხბურთელში გადახდილ ფულზე და არა მთლიანად გუნდმა რამდენი დახარჯა. რო აბრალებთ მარტო ხალიფას და სიტის. სიტი არაფერ შუაში არაა საერთოდ მაგთ ბევრი ფეხბურთელი დაიმატეს თორე 100 მილიონივ კი არ გადაუხდიათ ფეხბურთელში

30

13 ივლისი 2019 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

31

13 ივლისი 2019 16:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: visca el barca
ციტატა: Wtf man
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

ცოტა ცუდი შედარება ჰო არაა? 10 ლარს ჰო არ უხდუს რეალი პოგბაში? 130 მილიონზე თქვეს უარი მაშინ როცა თვითო წლების წინ უფრო კარგ ფორმაში მყოფ პოგბაში 120 გადაიხადეს. 200 მილიონის მოთხოვნა იმას ნიშნავს რო არ უნდა გუნდს რო წავიდეს თორე ამხელა თანხას ამაში სულელიც კი არავინ გადაიხდის მაქსიმუმ 150 ღირს ჩემი აზრით

120 როცა გადაიხადეს იმ დროს მთლად ასეთი ფასებიც არ ყოფილა. ახლა საგიჟეთია რასაც ქვია. რაც დღეს ხდება სიტი და პესეჟე უნდა დაიჭირო და გაროზგო.სულ თავიდან კი რეალმა შექმნა პახოდუ ეს იდიოტური ბაზარი.როცა ილარამენდებში და კანალესებში 40-50 მილიონებს იხდიიდა. ჯერ სად ვართ 1-2 წელიც და მბაპე ალბათ 500 ეღირბა.ეგრე რეალსაც არუნდა ბეილი,მარა აჰა ხო რჩება :) არაუშავს გადაუვლის და ითამაშებს,როგორც ეს დეჰეაზე მოხდა. კი იპროჭა უნაიტედმა მაგის ტრანფერზე :) მარა ხო გაამართლა. და საერთოდ სულ არ მინდა პოგბა რეალში რა. ახლა მაგის ხასიათს უყურე ძმაო. უნდა ირბენს არუნდა ისეირნებს,ეგ არის ფეხბურთელი რომელსაც სულ უნდა ელოლიავო. თან მაგარი ბუნტის თავია. თან სტატისტიკის მიხედვით ბოლოს რაც დაიდო პოგბა არის ფეხბურთელი რომელიც ყველაზე ცოტას დარბის. აქეთ აზარი იქით ვინციუსი,ბეილი იოვიჩი დოღის ცხენებივით რო დარბიან და წავა სწრაფი კომბინაცუირუ თამაში,უყურე შენ ახლა ეს სანამ ბურთს დაამუშავებს მერე სანამ კორპუსს ჩადგავს კაროჩე ძაან შეანელებს ემი აზრით რა.

არაფერი პსჟ სიტის ბრალი არაა ეს. ეს ყველაფერი პერესის ბრალია ყველაფერი რონალდოს ყიდვით დაიწყო იმ დროს რო გაისროლა იმხელა თანხა მერე ბეილში რა ქნა მერე მანიუმ გაისროლა პოგბაში და მერე პსჟმ რაც ქნა ეგ საერთოდ. აი სიტის კიდე საერთოდ არ გაუსროლია ფეხბურთელში დიდი ფული მაგათ ბევრი ფეხბურთელი იყიდეს პროსტა მაგიტო გამოჩნდა ეგრე რო ბევრი დახარჯეს თორე ფეხბურთელში დიდი ფული არ გადაუხდიათ

ნუ რონალდუში 90 მილიონის გადახდა არ იყო ბევრო, ბოლობოლო უკვე მაშინ იყო ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელი, ვერც ბეილის თემაში ვერ დაგეთანხმები, უძლიერესი ფეხბურთელი იყო, მარტო ინტერთან თამაშს რომ გადავავლოთ თვალი ვნახავდით რომ უძლიერესი შესაძლებლობები ჰქონდა და გამართლებული იყო მაგაში მაგ თანხის გადახდა.
ყველაფერი პოგბას ტრანსფერიდან დაიწყო, ყველაზე დიდი აურზაური მაგის ტრანსფერსმოყვა, რადგან რაღაც სასწაული თამაშები არ ჩაუტარებია იუვეში, მაქსიმუმ 60 გადაეხადათ მაშინ

ეგრე ყველა ტრანსფერს ექნება გამართლება ვის არ ქონდა მაგარი სეზონი პოგბას? ეტყობა არ გიყურებია მაგბსეზონის პოგბას თამაშები თორე არ იტყოდი მაგას.

32

13 ივლისი 2019 16:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სად დავაბრალე მე ბარსას? :დ

33

13 ივლისი 2019 16:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: mirianiii
წეგან თურქულ არხზე იყო ინფორმაცია,თან ძაან საინტერესო და მნიშვნელოვანი,პსჯს რო ფულის ტომარას უწოდებენ აი ეგ ტეხავს,უბრალოდ მაგალითი,ბოლო 5 წლის განმავლობაში ბარსელონამ დახარჯა მილიარდ რაღაც მილიონი,რეალი მეშვედე ადგილზეა,სიტი მეორე ადგილზეა მგონი,დასკვნა პუტას ფანმა პსჯს ფულის ტომარა არ უნდა უწოდოს რადგან თვითOნ მათ აქციეს ეს ყველაფერი ფულად,ყოველ წელს 250 მილიონს ხარჯავენ მგონი,აი ესაა ის სირცხვილი რასაც ვეღარ გადააბრალებენ სხვას და კიდე იმ ფანების გასაგონად მესის ხელს არ უწყობენო,"დაიცავით ცენზურა!"თ დაუნახავებო

მოდი იქიდან დავიწყოთ, რომ გუნდი თავის ფულს ხარჯავს და არა შეიხებისას, მერე მეორე იმ მილიარდიდან 627 მილიონი შემოსავალი მიიღო, სიტიმ 996-დან 280, ცოტა ობიექტურად იმსჯელე და რაც შენ გაწყობს ყოველთვის იმას ნუ წერ, ერთხელ ვერ შემოვსულვარ ამ საიტზე, რომ რამე ლოგიკური და არგუმენტირებული დაგეწერა

34

13 ივლისი 2019 16:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

ძალიან კარგად მესმის რასაც ვლაპარაკობ და არ გინდა ეგ ირონიული ლაპარაკი რა შენი ჭირიმე

35

13 ივლისი 2019 16:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

ძალიან კარგად მესმის რასაც ვლაპარაკობ და არ გინდა ეგ ირონიული ლაპარაკი რა შენი ჭირიმე

თუ გესმის ეგრე კარგად მაშინ დამისაბუთე რას ვამბობ არასწორად? მაგ ყველაფერს ეკონომიკური მიზეზები აქ, და სენ ამბობ რო ბეილის ტრანსფერის ბრალია:, ეკონომიკა შეილება არ გესმის მარა ისეთი რამე არ უნდა თქვა მტკოცებით ფორმაში რაც არ გესმის, ეს ჩემი აზრია უბრალოდ

36

13 ივლისი 2019 16:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: Wtf man
ციტატა: visca el barca
ციტატა: Wtf man
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: realisti.v
იუნაიტეტზე სულელური გუნდი არ არსებობს როცა ხედავ რო არ უნდა ფეხბურთელს თამაში ადექი და გაუშვი სახვეწელი რა სჭირს ამხელა გრანდს

დაიცა კაცო. შენ რო ნივთი ნაყიდი გქონდეს 1000 ლარად და არარ გინდოდეს 10 ლარად მომყიდი?

ცოტა ცუდი შედარება ჰო არაა? 10 ლარს ჰო არ უხდუს რეალი პოგბაში? 130 მილიონზე თქვეს უარი მაშინ როცა თვითო წლების წინ უფრო კარგ ფორმაში მყოფ პოგბაში 120 გადაიხადეს. 200 მილიონის მოთხოვნა იმას ნიშნავს რო არ უნდა გუნდს რო წავიდეს თორე ამხელა თანხას ამაში სულელიც კი არავინ გადაიხდის მაქსიმუმ 150 ღირს ჩემი აზრით

120 როცა გადაიხადეს იმ დროს მთლად ასეთი ფასებიც არ ყოფილა. ახლა საგიჟეთია რასაც ქვია. რაც დღეს ხდება სიტი და პესეჟე უნდა დაიჭირო და გაროზგო.სულ თავიდან კი რეალმა შექმნა პახოდუ ეს იდიოტური ბაზარი.როცა ილარამენდებში და კანალესებში 40-50 მილიონებს იხდიიდა. ჯერ სად ვართ 1-2 წელიც და მბაპე ალბათ 500 ეღირბა.ეგრე რეალსაც არუნდა ბეილი,მარა აჰა ხო რჩება :) არაუშავს გადაუვლის და ითამაშებს,როგორც ეს დეჰეაზე მოხდა. კი იპროჭა უნაიტედმა მაგის ტრანფერზე :) მარა ხო გაამართლა. და საერთოდ სულ არ მინდა პოგბა რეალში რა. ახლა მაგის ხასიათს უყურე ძმაო. უნდა ირბენს არუნდა ისეირნებს,ეგ არის ფეხბურთელი რომელსაც სულ უნდა ელოლიავო. თან მაგარი ბუნტის თავია. თან სტატისტიკის მიხედვით ბოლოს რაც დაიდო პოგბა არის ფეხბურთელი რომელიც ყველაზე ცოტას დარბის. აქეთ აზარი იქით ვინციუსი,ბეილი იოვიჩი დოღის ცხენებივით რო დარბიან და წავა სწრაფი კომბინაცუირუ თამაში,უყურე შენ ახლა ეს სანამ ბურთს დაამუშავებს მერე სანამ კორპუსს ჩადგავს კაროჩე ძაან შეანელებს ემი აზრით რა.

არაფერი პსჟ სიტის ბრალი არაა ეს. ეს ყველაფერი პერესის ბრალია ყველაფერი რონალდოს ყიდვით დაიწყო იმ დროს რო გაისროლა იმხელა თანხა მერე ბეილში რა ქნა მერე მანიუმ გაისროლა პოგბაში და მერე პსჟმ რაც ქნა ეგ საერთოდ. აი სიტის კიდე საერთოდ არ გაუსროლია ფეხბურთელში დიდი ფული მაგათ ბევრი ფეხბურთელი იყიდეს პროსტა მაგიტო გამოჩნდა ეგრე რო ბევრი დახარჯეს თორე ფეხბურთელში დიდი ფული არ გადაუხდიათ

ნუ რონალდუში 90 მილიონის გადახდა არ იყო ბევრო, ბოლობოლო უკვე მაშინ იყო ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელი, ვერც ბეილის თემაში ვერ დაგეთანხმები, უძლიერესი ფეხბურთელი იყო, მარტო ინტერთან თამაშს რომ გადავავლოთ თვალი ვნახავდით რომ უძლიერესი შესაძლებლობები ჰქონდა და გამართლებული იყო მაგაში მაგ თანხის გადახდა.
ყველაფერი პოგბას ტრანსფერიდან დაიწყო, ყველაზე დიდი აურზაური მაგის ტრანსფერსმოყვა, რადგან რაღაც სასწაული თამაშები არ ჩაუტარებია იუვეში, მაქსიმუმ 60 გადაეხადათ მაშინ

ეგრე ყველა ტრანსფერს ექნება გამართლება ვის არ ქონდა მაგარი სეზონი პოგბას? ეტყობა არ გიყურებია მაგბსეზონის პოგბას თამაშები თორე არ იტყოდი მაგას.

სეზონზე არ დამიწერია, მთლიანად რომ გადახედო მანამდე მათ თამაშს, პოგბა ახლოსაც ვერ იდგა ბეილთან და მითუმეტეს რონალდუსთან თანხის მხრივაც და თამაშითან

37

13 ივლისი 2019 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ცნობისთვის მე არც ბარსასთვის არ დამიბრალებია ფეხბურთელების ფასის ზრდა, ეგრე არ ხდება ეკონომიკაში მეგობარო, ბევრი ეკონომიკური გადაცემაა საზრვარგარეთ და ბევრჯერ განუხილიათ კონკრეტულად ფეხბურთის საკითხი და მოდი შენ პროფესორობას ნუ დაიწყებ აქ მე გირჩევ მოუსმინო რაღაცეებს და ისწავლო

38

13 ივლისი 2019 16:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მანჩესტერის ფანიც იტყვის სადაც რეალმა ბეილში 100 გადაიხადა იქ პოგბა რატო არ ღირდა 100იო ან ბარსამ 105 თუ გადაიხადა დემბელეშიო ან კოუტინიოში 120იო იქ პოგბა რატო არ უნდა ღირდეს 100იო

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

ძალიან კარგად მესმის რასაც ვლაპარაკობ და არ გინდა ეგ ირონიული ლაპარაკი რა შენი ჭირიმე

თუ გესმის ეგრე კარგად მაშინ დამისაბუთე რას ვამბობ არასწორად? მაგ ყველაფერს ეკონომიკური მიზეზები აქ, და სენ ამბობ რო ბეილის ტრანსფერის ბრალია:, ეკონომიკა შეილება არ გესმის მარა ისეთი რამე არ უნდა თქვა მტკოცებით ფორმაში რაც არ გესმის, ეს ჩემი აზრია უბრალოდ

მე როდის გითხარი რო არასწორად ამბობ თქო? მე ჩემი აზრი დავაფიქსირე და სულ მაგ აზრზე ვიქნები როგორი ეკონომიკური მიზეზებიც არ უნდა მომიყვანო მაგალითად...

39

13 ივლისი 2019 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
მანჩესტერის ფანიც იტყვის სადაც რეალმა ბეილში 100 გადაიხადა იქ პოგბა რატო არ ღირდა 100იო ან ბარსამ 105 თუ გადაიხადა დემბელეშიო ან კოუტინიოში 120იო იქ პოგბა რატო არ უნდა ღირდეს 100იო

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

ძალიან კარგად მესმის რასაც ვლაპარაკობ და არ გინდა ეგ ირონიული ლაპარაკი რა შენი ჭირიმე

თუ გესმის ეგრე კარგად მაშინ დამისაბუთე რას ვამბობ არასწორად? მაგ ყველაფერს ეკონომიკური მიზეზები აქ, და სენ ამბობ რო ბეილის ტრანსფერის ბრალია:, ეკონომიკა შეილება არ გესმის მარა ისეთი რამე არ უნდა თქვა მტკოცებით ფორმაში რაც არ გესმის, ეს ჩემი აზრია უბრალოდ

მე როდის გითხარი რო არასწორად ამბობ თქო? მე ჩემი აზრი დავაფიქსირე და სულ მაგ აზრზე ვიქნები როგორი ეკონომიკური მიზეზებიც არ უნდა მომიყვანო მაგალითად...

ხო დაეგაა შენი პრობლემა სწავლა და გაგება არ გინდა არაფრის, პატარა ბავშვის ლოგიკაა იი პერესის ბრალია იი ბარსას ბრალია, არაა ეგრე, არც პსჟ ს ბრალია და ეს ბევრჯერ განუხილავთ მთელ მსოფლიოსი, შენ კიდე რაც გინდა ის გჯეროდეს მაგრად მკიდია, აბა ჰე

40

13 ივლისი 2019 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
და ცნობისთვის მე არც ბარსასთვის არ დამიბრალებია ფეხბურთელების ფასის ზრდა, ეგრე არ ხდება ეკონომიკაში მეგობარო, ბევრი ეკონომიკური გადაცემაა საზრვარგარეთ და ბევრჯერ განუხილიათ კონკრეტულად ფეხბურთის საკითხი და მოდი შენ პროფესორობას ნუ დაიწყებ აქ მე გირჩევ მოუსმინო რაღაცეებს და ისწავლო

ეკონომიკის სწავლას ნაღდად არ დავიწყებ და არც მინდა რაც ვიცი ის ჩემთვის საკმარისია პროფესორობას მე კი არა შენ იწყებ რა მაგალითები მოიყვანე რა შუაში იყო ეგ საერთოდ რაც მე დავწერე.

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
მანჩესტერის ფანიც იტყვის სადაც რეალმა ბეილში 100 გადაიხადა იქ პოგბა რატო არ ღირდა 100იო ან ბარსამ 105 თუ გადაიხადა დემბელეშიო ან კოუტინიოში 120იო იქ პოგბა რატო არ უნდა ღირდეს 100იო

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

ძალიან კარგად მესმის რასაც ვლაპარაკობ და არ გინდა ეგ ირონიული ლაპარაკი რა შენი ჭირიმე

თუ გესმის ეგრე კარგად მაშინ დამისაბუთე რას ვამბობ არასწორად? მაგ ყველაფერს ეკონომიკური მიზეზები აქ, და სენ ამბობ რო ბეილის ტრანსფერის ბრალია:, ეკონომიკა შეილება არ გესმის მარა ისეთი რამე არ უნდა თქვა მტკოცებით ფორმაში რაც არ გესმის, ეს ჩემი აზრია უბრალოდ

მე როდის გითხარი რო არასწორად ამბობ თქო? მე ჩემი აზრი დავაფიქსირე და სულ მაგ აზრზე ვიქნები როგორი ეკონომიკური მიზეზებიც არ უნდა მომიყვანო მაგალითად...

ხო დაეგაა შენი პრობლემა სწავლა და გაგება არ გინდა არაფრის, პატარა ბავშვის ლოგიკაა იი პერესის ბრალია იი ბარსას ბრალია, არაა ეგრე, არც პსჟ ს ბრალია და ეს ბევრჯერ განუხილავთ მთელ მსოფლიოსი, შენ კიდე რაც გინდა ის გჯეროდეს მაგრად მკიდია, აბა ჰე

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
მანჩესტერის ფანიც იტყვის სადაც რეალმა ბეილში 100 გადაიხადა იქ პოგბა რატო არ ღირდა 100იო ან ბარსამ 105 თუ გადაიხადა დემბელეშიო ან კოუტინიოში 120იო იქ პოგბა რატო არ უნდა ღირდეს 100იო

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
პერესის ბრალია

რასამბობ ბართუშამ ნაკლები ისრილა სიკოებში დემბელე კოუტინიოში რობი ღირდა იმდენი რაც გადაიხადეს :))))ცოტა ობიექტურობა კულევ :)))

ღირდა თუ არ ღირდა ხო გადაიხადა არა? ყველაფერი მანდედან დაიწყო . ბარსელონას სხვა გზა აღარ ქონდა ყველამ იცოდა რო დიდი ფული ქონდა და მოუხიეს იმხელა თანხები. დაიწყო პერესმა ხალიფამ რაც ქნა ეგ ფეხბურთის შეცდომა იყო

ზიდანში გადახდილი 75 მილიონი ევრო რეალური ერთეულებით დაანგარისებული 2018 წლის მონაცემებით 180 მილიონი ევროა დაახლოებით, რეალური მშპ და ნომინალური მშპ-ს განსხვავება თუ გესმით(ეჭვი მეპარება) მიხვდებით ეს რას ნიშნავს, რეალზე და ბარსაზე გადაბრალება ბავშვური ლაპარაკია ცოტა ხო უნდა გესმოდეს რას ამბობ სასაცილოა უბრალოდ :დდ

ძალიან კარგად მესმის რასაც ვლაპარაკობ და არ გინდა ეგ ირონიული ლაპარაკი რა შენი ჭირიმე

თუ გესმის ეგრე კარგად მაშინ დამისაბუთე რას ვამბობ არასწორად? მაგ ყველაფერს ეკონომიკური მიზეზები აქ, და სენ ამბობ რო ბეილის ტრანსფერის ბრალია:, ეკონომიკა შეილება არ გესმის მარა ისეთი რამე არ უნდა თქვა მტკოცებით ფორმაში რაც არ გესმის, ეს ჩემი აზრია უბრალოდ

მე როდის გითხარი რო არასწორად ამბობ თქო? მე ჩემი აზრი დავაფიქსირე და სულ მაგ აზრზე ვიქნები როგორი ეკონომიკური მიზეზებიც არ უნდა მომიყვანო მაგალითად...

ხო დაეგაა შენი პრობლემა სწავლა და გაგება არ გინდა არაფრის, პატარა ბავშვის ლოგიკაა იი პერესის ბრალია იი ბარსას ბრალია, არაა ეგრე, არც პსჟ ს ბრალია და ეს ბევრჯერ განუხილავთ მთელ მსოფლიოსი, შენ კიდე რაც გინდა ის გჯეროდეს მაგრად მკიდია, აბა ჰე

კარგად

41

13 ივლისი 2019 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
არაფერი პსჟ სიტის ბრალი არაა ეს. ეს ყველაფერი პერესის ბრალია ყველაფერი რონალდოს ყიდვით დაიწყო იმ დროს რო გაისროლა იმხელა თანხა მერე ბეილში რა ქნა მერე მანიუმ გაისროლა პოგბაში და მერე პსჟმ რაც ქნა ეგ საერთოდ. აი სიტის კიდე საერთოდ არ გაუსროლია ფეხბურთელში დიდი ფული მაგათ ბევრი ფეხბურთელი იყიდეს პროსტა მაგიტო გამოჩნდა ეგრე რო ბევრი დახარჯეს თორე ფეხბურთელში დიდი ფული არ გადაუხდიათ

კი იმაში მართალი ხარ რომ რეალმა რონალდოში 96 მ გადაიხადა და რამოდენიმე წელში ბეილი იყიდა 100 მ მარა ის რატომ დაგავიწყდა რომ ბარსამ ნეიმარი რომ იყიდა 160 მ დაუჯდა ? თუ რამე მეშლება ? ვიცი ოფიციალურად მაგდენი არ გადაუხდია მარა ყველა საინფორმაციო წყარო წერდა რომ 160 მ დაუჯდაო ანი იმაზე რატომ არაფერს ამბობ იბრაში რამდენ გადაიხადა ბარსამ 45 მ + ეტო (რომელიც მსოფლიოს საუკეთესო თავდამსხმელი იყო იმ დროს და 80 მ ღირდა ) ბარსას დამსახურება უფრო არის დღეს დღეისობით რომ ამხელა ფულს იხდიან ფეხბურთელებში ვიდრე რეალის რიამა სატრანსფერო რეკორდი თუ 20 მ გაზარდა ბარსამ 60 მ გაზარდა ( ნუ არაოფიციალურად მარა მაინც გაზარდა +იბრაში რომ გაცვალეს ეტო 15 მ შეაფასა ბარსამ :D )

42

13 ივლისი 2019 16:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
არაფერი პსჟ სიტის ბრალი არაა ეს. ეს ყველაფერი პერესის ბრალია ყველაფერი რონალდოს ყიდვით დაიწყო იმ დროს რო გაისროლა იმხელა თანხა მერე ბეილში რა ქნა მერე მანიუმ გაისროლა პოგბაში და მერე პსჟმ რაც ქნა ეგ საერთოდ. აი სიტის კიდე საერთოდ არ გაუსროლია ფეხბურთელში დიდი ფული მაგათ ბევრი ფეხბურთელი იყიდეს პროსტა მაგიტო გამოჩნდა ეგრე რო ბევრი დახარჯეს თორე ფეხბურთელში დიდი ფული არ გადაუხდიათ

კი იმაში მართალი ხარ რომ რეალმა რონალდოში 96 მ გადაიხადა და რამოდენიმე წელში ბეილი იყიდა 100 მ მარა ის რატომ დაგავიწყდა რომ ბარსამ ნეიმარი რომ იყიდა 160 მ დაუჯდა ? თუ რამე მეშლება ? ვიცი ოფიციალურად მაგდენი არ გადაუხდია მარა ყველა საინფორმაციო წყარო წერდა რომ 160 მ დაუჯდაო ანი იმაზე რატომ არაფერს ამბობ იბრაში რამდენ გადაიხადა ბარსამ 45 მ + ეტო (რომელიც მსოფლიოს საუკეთესო თავდამსხმელი იყო იმ დროს და 80 მ ღირდა ) ბარსას დამსახურება უფრო არის დღეს დღეისობით რომ ამხელა ფულს იხდიან ფეხბურთელებში ვიდრე რეალის რიამა სატრანსფერო რეკორდი თუ 20 მ გაზარდა ბარსამ 60 მ გაზარდა ( ნუ არაოფიციალურად მარა მაინც გაზარდა +იბრაში რომ გაცვალეს ეტო 15 მ შეაფასა ბარსამ :D )

80 ნაღდად არ ღიდა ეტო მაშინ ფული არ გადაიხადეს და ფეხბურთელი შესთავაზეს ძაან გამსხვავდება ერთმანეთისგან. ნეიმარს რაც შეეხება ნაღდად არ დამჯდარა 160 მაგას ტყუილად წერენ

43

13 ივლისი 2019 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
რახდება ზიდანის თავს ვვინმემ იცით?)
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

13 ივლისი 2019 17:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
80 ნაღდად არ ღიდა ეტო მაშინ ფული არ გადაიხადეს და ფეხბურთელი შესთავაზეს ძაან გამსხვავდება ერთმანეთისგან. ნეიმარს რაც შეეხება ნაღდად არ დამჯდარა 160 მაგას ტყუილად წერენ

გინდ დაიჯერე გინდ არა ფაქტია 19 წლის ნეიმარში 160 მ გადაიხადა ბარსამ + სანტოს არ გადაუხადეს სრული თანხა 80 მ რის გამოც სანტოსის პრეზიდენტმა თქვა რომ ბარსას არცერთ ფეხბურთელს არ მივყიდით სანამ მთლიან თანხას არ გადმორიცხავენო სწორედ მაგიტომ არ მიყიდა როდრიგო გოიას ბარსას სანტოსმა და მაგიტო მიყიდა რეალს
რაც შეეხება ეტოს რა ნახდად არ ღირდა ტიპი ოქროს ბურთისთვის იბრძოდა საუკეთესო ბომბარდირი ხდებოდა თითქმის ყოველ წელს ( ბენზემა ღირდა 45 მ ) და ეტოო მსოფლიო დონის ვარსკვლავი იყო და ბარსამ 15 მ ღირს იბრაში რომ გაცვალა და + 45 მ დაუმატა ეგ თუ არ იყო სატრანსფერო ფანჯრის ზრდის მიზეზი აბა რა იყო ? ეტოო მინიმუმ 60 მ მაინც ღირდა + 45 მ დაუმატეს :D

45

13 ივლისი 2019 17:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
80 ნაღდად არ ღიდა ეტო მაშინ ფული არ გადაიხადეს და ფეხბურთელი შესთავაზეს ძაან გამსხვავდება ერთმანეთისგან. ნეიმარს რაც შეეხება ნაღდად არ დამჯდარა 160 მაგას ტყუილად წერენ

გინდ დაიჯერე გინდ არა ფაქტია 19 წლის ნეიმარში 160 მ გადაიხადა ბარსამ + სანტოს არ გადაუხადეს სრული თანხა 80 მ რის გამოც სანტოსის პრეზიდენტმა თქვა რომ ბარსას არცერთ ფეხბურთელს არ მივყიდით სანამ მთლიან თანხას არ გადმორიცხავენო სწორედ მაგიტომ არ მიყიდა როდრიგო გოიას ბარსას სანტოსმა და მაგიტო მიყიდა რეალს
რაც შეეხება ეტოს რა ნახდად არ ღირდა ტიპი ოქროს ბურთისთვის იბრძოდა საუკეთესო ბომბარდირი ხდებოდა თითქმის ყოველ წელს ( ბენზემა ღირდა 45 მ ) და ეტოო მსოფლიო დონის ვარსკვლავი იყო და ბარსამ 15 მ ღირს იბრაში რომ გაცვალა და + 45 მ დაუმატა ეგ თუ არ იყო სატრანსფერო ფანჯრის ზრდის მიზეზი აბა რა იყო ? ეტოო მინიმუმ 60 მ მაინც ღირდა + 45 მ დაუმატეს :D

ფულს რო უხდი და ფეხბურთელს აძლევ სხვა რამ არის. მაგით თანხას ამცირებს და სწორადაც მოიქცა პირიქით ქნა ბარსამ არ გაზარდა სატრანსფერო თანხები. ნეიმარზე კიდე არ არის ოფიციალურად დამტკიცებული არ არის რო 160 გადაიხადეს და ესე ჰაერზე ვერ ვიტყვით რა როგორ იყო

46

13 ივლისი 2019 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ფულს რო უხდი და ფეხბურთელს აძლევ სხვა რამ არის. მაგით თანხას ამცირებს და სწორადაც მოიქცა პირიქით ქნა ბარსამ არ გაზარდა სატრანსფერო თანხები. ნეიმარზე კიდე არ არის ოფიციალურად დამტკიცებული არ არის რო 160 გადაიხადეს და ესე ჰაერზე ვერ ვიტყვით რა როგორ იყო

ნემარზე მეტი რა ფაქტი გინდა ? სანტოსის პრეზიდენტი პირდაპირ გამოვიდა და ბარსას ფეხბურთელს აღარ მივყიდითო ბარსას ნეიმარი რომ ეყიდა ნეიმარის მამას გადაურიცხა 50 მ და ეს ინფრორმაცა საზოგადოდ ცნობილი გახდა მთელი მსოფლიო პრესა მაგას წერდა
კი გეთანხმები ფეხბურთელს რომ უმატებ ფასი ეწევა მარა რა ღირდა ეტოო ? ეტოს ფასი რა იყო ზუსტად იმ წელს რეალმა ლიონს გადაუხადა 21 წლის ბენზემაში 45 მ და ზუსტად იმ წელს გაცვალა ბარსამ ეტოო ზლატანში 28 წლის ეტოო + 45 მ რა ღირდა ეტო 2009 წლის ოქროს ბურთისთვის ბრძოლაში ეტოო 5 ზე გავიდა (მესსი რონალდო ხავი ინიესტა) მარტო ეს ფეხბურთელები იდგნენ ეტოზე მაღლა მაგ სეზონში რა იყო ეტოს ღირებულება 15 მ ?ეტოს სატრანსფერო ფასი მინიმუმ 60 მ იყო + 45 მ (მარა ბარსას ხემძღვანელობამ ეტო შეაფასა 15 მ ) რაც შEეხება სიტის მენდიში რომ გადაიხადა 60 მ მაგიტომაც ღირს დღეს დე ლიხტი 80 მ

47

13 ივლისი 2019 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ფულს რო უხდი და ფეხბურთელს აძლევ სხვა რამ არის. მაგით თანხას ამცირებ

შენ ადრე უფრო დალაგებულად მსჯელობდი და რაც დაიკარგე აგირევია :)))) თანხას კიარ მოაკლდა ის ნაწილი ანაზღაურეს რისი გადახდის ტრაკიც არ ქონდათ ან ფეხბურთელი მოიშორეს უბრალოდ რომელიც არ უნდოდათ

48

13 ივლისი 2019 19:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რახდება ზიდანის თავს ვვინმემ იცით?)

ძმა გარდაეცვალა და მაგიტომ ჩასულა მადრიდში :(((

49

13 ივლისი 2019 19:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
ფულს რო უხდი და ფეხბურთელს აძლევ სხვა რამ არის. მაგით თანხას ამცირებ

შენ ადრე უფრო დალაგებულად მსჯელობდი და რაც დაიკარგე აგირევია :)))) თანხას კიარ მოაკლდა ის ნაწილი ანაზღაურეს რისი გადახდის ტრაკიც არ ქონდათ ან ფეხბურთელი მოიშორეს უბრალოდ რომელიც არ უნდოდათ

ნეტა შენ რა იცი რისი გადახდის ტრაკი ქონდათ და რისი არა. უბრალოდ მაგით შეამცირეს თანხა და ორივე გუნდი კმაყოფილი დარჩა ინტერიც და ბარსაც. მაგათ ეტო უნდოდათ ჩვენ იბრა გაცვალეს ფულის დამატებით რა არი მანდ გაუგებარი. მე კი არა შენ აგირევია და ვერ ხვდები რა როგორ არის

50

13 ივლისი 2019 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამარჯობა. ვინმემ ხოარ იცით აკრაფ ჰაკიმის იჯარა როდის მთავრდება?

51

13 ივლისი 2019 19:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
მე კი არა

:)))))))) ეტყობა ფინანსებთან და ტიდვა გაყიდვასთან გარტყმაში არხარ :)))) ნუ კულე ხარ ბოლო ბოლო :))))

52

13 ივლისი 2019 19:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
ციტატა: goglik
გამარჯობა. ვინმემ ხოარ იცით აკრაფ ჰაკიმის იჯარა როდის მთავრდება?

1 წელში უმთავრდება,მარა მერე რასიზამენ ძაან საინტერესოა.ალბათ მარსელოც წავა 1-2 წელში და ან მაგას ან რეგილონს დააბრუნებენ მენდის ზამენად.არადა მენდის დიდად არცერთი არ ჩამოუვარდება მე რო მკითხო.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

53

13 ივლისი 2019 19:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეგილონი აუცილებლად დასაბრუნებელია. მენდიზე ვერაფერს ვიტყვი ჯერ. 3-4 თამაში ჩაატაროს რეალში და მერე ვნახოთ

54

13 ივლისი 2019 19:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაიწერა რაც მოთხოვა ეგ ერთი მერე მეორე ისიც დაწერეს აქ იოიი პოგბა მანჩესტერის თამაშებს აცდენს იმიტო რო რეალში მოდის და ტიპი მეხუთე ავენიუზე გავაძრე მანჰეტენზე ადიდასის მაღაზიაში და იიი მადრიდშია

55

13 ივლისი 2019 20:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
მე კი არა

:)))))))) ეტყობა ფინანსებთან და ტიდვა გაყიდვასთან გარტყმაში არხარ :)))) ნუ კულე ხარ ბოლო ბოლო :))))

ხო შენ გეტყობა რო გარკვეული ხარ მაგ საქმეში მარა მადრიდისტა ხარ ბოლობლო

56

13 ივლისი 2019 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინ დადე სიახლე რატო არაა ზიდანი გუნდთან.. ძმა დაეღუპა და მაგიტომ წავიდა.... ვიღაცამ წინა სტატიაში დაწერა მარკამ ცოლი გაუბ.ო.ზდაო და მაგიტომააო წასული

57

13 ივლისი 2019 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
გარკვეული ხარ

კი საკმაოდ და გემოვნებასაც არ ვუჩივი :)))

58

13 ივლისი 2019 21:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
გარკვეული ხარ

კი საკმაოდ და გემოვნებასაც არ ვუჩივი :)))

კარგია

59

13 ივლისი 2019 21:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ვერ იმსჯელებთ ერთმანეთს შეურაწყოფა როარ მიაყენოთ ისე )) რა გჭირთ .

60

13 ივლისი 2019 21:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
-----------------------
HALA MADRID!

61

13 ივლისი 2019 21:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ისე ვერ იმსჯელებთ ერთმანეთს შეურაწყოფა როარ მიაყენოთ ისე )) რა გჭირთ .

არ შეუძლიათ ეგრე. ბევრია ეგრე აქ განსხვავებულ აზრს თუ დაწერ ვსო უცოდინარი ხარ არაფერი არ იცი

62

13 ივლისი 2019 22:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
არ შეუძლიათ ეგრე. ბევრია ეგრე აქ განსხვავებულ აზრს თუ დაწერ ვსო უცოდინარი ხარ არაფერი არ იცი
მსჯელობას და აზრების გაცვლას რათ უნდა შეურაწყოფა .
ისე ტრანსფერების ფასებს რაც შეეხება ბეილი იყო რაც მოითცოვა ოტემ 100 მილიონ და იმ გპნზე ბარსამ ნეინარი იყიდა სხვა არავინ იყო ვინც რეალს წაადფებოდა და პერესმა გაისროლა მაგრამ ახლა 100 მილიონად ვინ რას მოგცემს ფულს კურსი არააქ

63

13 ივლისი 2019 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 247
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
არ შეუძლიათ ეგრე. ბევრია ეგრე აქ განსხვავებულ აზრს თუ დაწერ ვსო უცოდინარი ხარ არაფერი არ იცი
მსჯელობას და აზრების გაცვლას რათ უნდა შეურაწყოფა .
ისე ტრანსფერების ფასებს რაც შეეხება ბეილი იყო რაც მოითცოვა ოტემ 100 მილიონ და იმ გპნზე ბარსამ ნეინარი იყიდა სხვა არავინ იყო ვინც რეალს წაადფებოდა და პერესმა გაისროლა მაგრამ ახლა 100 მილიონად ვინ რას მოგცემს ფულს კურსი არააქ

64

13 ივლისი 2019 22:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაწყნარდით ბიჭები რეალი ხარჯავს ბლომად ფულს ბარსაც სიტიც და პესეჟესც და არსენალივით ვინც ჟმოტავს კი აქვს ყოველ წელს გარანტირებული სამში გრძელი.გუნდების შემოსავალი იმდენად გაიზარდა რომ 200 მილიონიანი ტრანსფერები კი უღირთ ასე რომ ფასების გაზრდას ტყუილად აპროტეტსებთ.აბა ძველებური ფასები რომ იყოს არავინ არავის გაყიდდა მაგალითად გტიზმანს 70-80 მილიონად არავინ გამოგატანს

65

13 ივლისი 2019 22:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფუ რა ფარჩაკი და ამაზრზენი გუნდია მანჩესტერი, გაიკეთონ ტრაკში. პოგბა მაგდენი ნაღდად არ ღირს. პოგბას თუ მართლა ასე ექცევიან და ძალით დატოვებენ, როგორც დე ხეას მოექცნენ, მე მაგათ ადგილზე ვაბშე აღარასდროს ვითამაშებდი მანჩესტერის სახელით და დუბლებში გაშვება კია არა, სულ რო საფეხბურთო კარიერის ფასად დამჯდომოდა მაგათ მაისურს დავწვავდი და მაგათი სახელით აღარ ვითამაშებდი.

66

13 ივლისი 2019 23:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
არ შეუძლიათ ეგრე. ბევრია ეგრე აქ განსხვავებულ აზრს თუ დაწერ ვსო უცოდინარი ხარ არაფერი არ იცი
მსჯელობას და აზრების გაცვლას რათ უნდა შეურაწყოფა .
ისე ტრანსფერების ფასებს რაც შეეხება ბეილი იყო რაც მოითცოვა ოტემ 100 მილიონ და იმ გპნზე ბარსამ ნეინარი იყიდა სხვა არავინ იყო ვინც რეალს წაადფებოდა და პერესმა გაისროლა მაგრამ ახლა 100 მილიონად ვინ რას მოგცემს ფულს კურსი არააქ

67

13 ივლისი 2019 23:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მდაა......პერესი ძუნწია და არ მგონია მაგდენი გადაიხადოს.

68

13 ივლისი 2019 23:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 438
ციტატა: narimana
მდაა......პერესი ძუნწია და არ მგონია მაგდენი გადაიხადოს.

მაგდენს რო არ იხდის ძუნწი კი არა დიშლა რო არ არის იმის ბრალია .... როცა ერიკსენი 70 ლიმონში მოგდის და 200 ლიმონად პოგბას ყიდულობ ამას ქვია გამოიმავება lol და რაც შეეხება ტრანსფერებს 1. "ბარსელონა" - 1 მილიარდ 80 მილიონი ევრო

2. "სიტი" - 996 მილიონი
3. "იუნაიტედი" - 890 მილიონი
4. "ჩელსი" - 875 მილიონი
5. "იუვენტუსი" - 868 მილიონი
6. "ატლეტიკო" - 800 მილიონი
7. "პსჟ" - 773 მილიონი
8. "რეალი" - 755 მილიონი
9. "ლივერპული" - 714 მილიონი
10. "რომა" - 586 მილიონი
ეს არის ბოლო 5 წელში დახარჯული თანხები............. დასკვნების გამოტანა არც ისეტი რტულია რო ვერაფერს მიხვდეს კაცი..... რეალიზე დიდი წვლილი სხვა გუნდებს მიუძღვთ ფასის გაზრდაში

და კიდე მარტო ერთი გუნდის დადანაშაულება ფასების გაზრდაში მაგარი სისულელეა აი მაგარი

69

14 ივლისი 2019 00:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REAL MAN
ციტატა: narimana
მდაა......პერესი ძუნწია და არ მგონია მაგდენი გადაიხადოს.

მაგდენს რო არ იხდის ძუნწი კი არა დიშლა რო არ არის იმის ბრალია .... როცა ერიკსენი 70 ლიმონში მოგდის და 200 ლიმონად პოგბას ყიდულობ ამას ქვია გამოიმავება lol და რაც შეეხება ტრანსფერებს 1. "ბარსელონა" - 1 მილიარდ 80 მილიონი ევრო

2. "სიტი" - 996 მილიონი
3. "იუნაიტედი" - 890 მილიონი
4. "ჩელსი" - 875 მილიონი
5. "იუვენტუსი" - 868 მილიონი
6. "ატლეტიკო" - 800 მილიონი
7. "პსჟ" - 773 მილიონი
8. "რეალი" - 755 მილიონი
9. "ლივერპული" - 714 მილიონი
10. "რომა" - 586 მილიონი
ეს არის ბოლო 5 წელში დახარჯული თანხები............. დასკვნების გამოტანა არც ისეტი რტულია რო ვერაფერს მიხვდეს კაცი..... რეალიზე დიდი წვლილი სხვა გუნდებს მიუძღვთ ფასის გაზრდაში

და კიდე მარტო ერთი გუნდის დადანაშაულება ფასების გაზრდაში მაგარი სისულელეა აი მაგარი

პირველი დიდი გაისროლა მასე პსჟ სხვა ვინმეს ახსოვს რომ 222 ლიმონი გაესროლაა? ნუ როგორც მოხდა კი გამოისყიდეს მაგრამ თუ მოხდა ესაა პსჟ ბრალი და მის მერე დაედო მბაპეს 180 მონაკოდან მოყოლებული და მეტი კიდე..
მერე ბარსა იძულებული იყო ეყიდა იმ ფულით დემბელები და კოუტინიოები. თორე აჰაა ყოფილიყო გამოსასყიდი ნეიმარის 300 400 მბაპე ეღირებოდა 150 მაქისიმუმ

70

14 ივლისი 2019 02:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 438
ციტატა: CHEPE
პირველი დიდი გაისროლა მასე პსჟ სხვა ვინმეს ახსოვს რომ 222 ლიმონი გაესროლაა? ნუ როგორც მოხდა კი გამოისყიდეს მაგრამ თუ მოხდა ესაა პსჟ ბრალი და მის მერე დაედო მბაპეს 180 მონაკოდან მოყოლებული და მეტი კიდე..
მერე ბარსა იძულებული იყო ეყიდა იმ ფულით დემბელები და კოუტინიოები. თორე აჰაა ყოფილიყო გამოსასყიდი ნეიმარის 300 400 მბაპე ეღირებოდა 150 მაქისიმუმ

ნუ როგო იქნებოდა ეგ არავინ იცის მარტო ერტი გუნდი არაა დამნაშავე მასე პელეს დროს 300ათას სთავაზობდნენ და მთელი მსოფლიო დასირდა არავის ეჯერებოდა ახლა კიდე ფელიშში ატლემ 130 გადაიხადა ეს თუ 13ო ღირს ნეი 300 ღირს მაშინ მარა 130 იმდენად არ ყვირის ,,.... ნელნელა იწევს ფასები ძმაო და უნდა დარეგულირდეს მაგალითად 150 მიონზე მეტი არ უნდა ღირდეს იგროკი ან რამე რეგულაცია უნდა შემოვიდეს თორე ფელიში უნდა ღირდეს 40 ...როდრიგო და ვინიციუსი თუ 45ებად იყიდა რეალმა ეგ რატო უნდა ღირდეს 130 ???????? მგონია რო ეს ტრანსფერი უფროა გაბერილი ვიდრე ნეის 222....

71

14 ივლისი 2019 08:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REAL MAN
ციტატა: CHEPE
პირველი დიდი გაისროლა მასე პსჟ სხვა ვინმეს ახსოვს რომ 222 ლიმონი გაესროლაა? ნუ როგორც მოხდა კი გამოისყიდეს მაგრამ თუ მოხდა ესაა პსჟ ბრალი და მის მერე დაედო მბაპეს 180 მონაკოდან მოყოლებული და მეტი კიდე..
მერე ბარსა იძულებული იყო ეყიდა იმ ფულით დემბელები და კოუტინიოები. თორე აჰაა ყოფილიყო გამოსასყიდი ნეიმარის 300 400 მბაპე ეღირებოდა 150 მაქისიმუმ

ნუ როგო იქნებოდა ეგ არავინ იცის მარტო ერტი გუნდი არაა დამნაშავე მასე პელეს დროს 300ათას სთავაზობდნენ და მთელი მსოფლიო დასირდა არავის ეჯერებოდა ახლა კიდე ფელიშში ატლემ 130 გადაიხადა ეს თუ 13ო ღირს ნეი 300 ღირს მაშინ მარა 130 იმდენად არ ყვირის ,,.... ნელნელა იწევს ფასები ძმაო და უნდა დარეგულირდეს მაგალითად 150 მიონზე მეტი არ უნდა ღირდეს იგროკი ან რამე რეგულაცია უნდა შემოვიდეს თორე ფელიში უნდა ღირდეს 40 ...როდრიგო და ვინიციუსი თუ 45ებად იყიდა რეალმა ეგ რატო უნდა ღირდეს 130 ???????? მგონია რო ეს ტრანსფერი უფროა გაბერილი ვიდრე ნეის 222....

ხო რაა რაღაც უნდა დარეგულირდეს არ შეიძლება ესე გასაყიდები უნდა ღირდეს ესე 150-180 მაქსიმიმ ვსიო ეს ვინც ტოპ იგროკია უკვე შემდგარი ვარსკვლავები..
დანარჩენი კი როგორც აღნიშნე ფელიშმა რა დაამტკიცა ამნაირი რომ 120 დააფასეს მაგრამ ეგეც გამოსასყიდი ედო ფასი და..
ნუ მოკლედ რაა თუ არ შეიცვალა რამე და ბიზნესები აკეთეს ისევს ამხელა მაყუთებზე ძაან გაჭირდება ვინმე წესიერის ყიდვა ან პეარ ფლეის წესი გაზარდონ 500 მილიონამდე თუ აცდება და ვერ ამოიღებენ გაყიდულიდან რაც ზედმეტი დახარჯეს ბანი დაედოს ან რამე მსგავსი თორე ესაა ეხლაა კაი რამდენს დახარჯავო იმდენი უნდა ამოიღოო

72

14 ივლისი 2019 10:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
200 მილიონად ერიქსენი,ვან დე ბეეკი და კიდევ ფაბიან რუისი ერთად მოგვივა.პოგბაში 200 მილიონს კი არა პერესი რო ვიყო 140 მილიონსაც არ გადავიხდიდი.მხოლოდ 120-ს.თუ გვინდა მბაპე მაშინ ისე უნდა მოვიგცეთ როგორც ბარსა ყიდულობს ნეიმარს.მივცეთ 100 მილიონი და კიდევ მისი შემცვლელი მივცეთ.ან ვასკესი ან დიაზი ან ასენსიო ან სება აქედან 2. და შეიძლება მბაპე მოვიყვანოთ.ოღონდ შანსი ცოტაა რადგან ხალიფა არ აპირებს მეორე ლიდერიც დათმოს.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (245)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)