„პსჟ“-მ ნეიმარის ფასი დაასახელა!!! „რეალს“ ნეის ყიდვა უკვე შეუძლია

ფრანგული გამოცემები იუწყებიან, რომ „პსჟ“-მ ბრაზილიელ ნეიმარს ფასი დაადო და ვინც ამ თანხას გადაიხდის ტრანსფერის განხორციელების საშუალება ექნება...

„ალ ჰელაიფი მზად არის გუნდის ლიდერს შეელიოს, თუმცა მსურველმა 222 მილიონი ევრო უნდა გადაიხადოს. ეს არის სწორედ ის თანხა, რომელიც პარიზულმა კლუბმა „ბარსელონას“ ბიუჯეტში რამდენიმე წლის წინ ჩარიცხა.

ახლა ფლორენტინო პერესს დიდი შანსი აქვს იმისა, რომ ოცნება აიხდინოს და ნეიმარი მადრიდელი გახადოს.

ამის პარერელურად ვრცელდება ინფორმაცია, რომ წინახაზელის დაბრუნებაზე ფიქრობს „ბარსელონაც“, მაგრამ ამხელა თანხის გადახდა არ სურს.

L'Equipe-ს ინფორმაციით, ნეიმარი კარიერას პარიზში აღარ გააგრძელებს და მისი მომდევნო კლუბი „რეალი“-„ბარსელონადან“ ერთ-ერთი იქნება.




  • Ramos
  • 18 ივნისი 2019
  • 14 904
  • 28

1

18 ივნისი 2019 10:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაამბავია 222 მილიონი არა ბატის კვერცხი მომინდომეს

2

18 ივნისი 2019 10:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალი ვერ იყიდის ამას რომ იყიდოს ფინანსურ ფეირპლეის დაარღვევს და ბარსა არ იყიდის იმიტომ რომ ნეიმარმა ძაან ცუდად დატოვა ბარსა ერთადერთი გუნდი ვისაც ნეიმარის ყიდვა შეუძლია დღეს დღეისობით არის მანჩესტერ იუნაიტედი სხვა არცერთ გუნდს არ შეუძლია დღეს დღეისობით 22 მ გადახდა და + ნეიმარს ხელფასად 40 მ უნდა მიცეს წლიურად

3

18 ივნისი 2019 10:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გეხვეწებით ოღონდაც რეალში არა!!!!

4

18 ივნისი 2019 10:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
რეალი ვერ იყიდის ამას რომ იყიდოს ფინანსურ ფეირპლეის დაარღვევს და ბარსა არ იყიდის იმიტომ რომ ნეიმარმა ძაან ცუდად დატოვა ბარსა ერთადერთი გუნდი ვისაც ნეიმარის ყიდვა შეუძლია დღეს დღეისობით არის მანჩესტერ იუნაიტედი სხვა არცერთ გუნდს არ შეუძლია დღეს დღეისობით 22 მ გადახდა და + ნეიმარს ხელფასად 40 მ უნდა მიცეს წლიურად


ივლისამდე რასაც იყიდის რეალი წინა ზაფხულის შენაძენად ითვლება ასე რომ ივლისში რომ იყიდოს 1 ზაფხულისთვის 200 მილიონი არაფერი არაა მარა ამ კუწუა ფეხბურთელში ამდენის გადახდა არამგონია კაი აზრი იყოს

5

18 ივნისი 2019 10:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vini
ივლისამდე რასაც იყიდის რეალი წინა ზაფხულის შენაძენად ითვლება ასე რომ ივლისში რომ იყიდოს 1 ზაფხულისთვის 200 მილიონი არაფერი არაა მარა ამ კუწუა ფეხბურთელში ამდენის გადახდა არამგონია კაი აზრი იყოს

ეს საიდან მოიტანე ? ან ვინ გითხრა რომ ეგრეა ? ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარა თავიდან ბოლომდე ითვლება ერთი სეზონის ფანჯარად თუ რათქმაუნდა კონტრაქტში არ ჩაიწერება რომ რეალი ნეიმარს წელს ინათხოვრებს და შემდეგ წელს გადაიხდის გამოსასყიდს როგორც ეს მბაპეს შემთხვევაში მოხდა მარა ეგეც აფსურდია პსჟ ეგ ნამდვილად არ აწყობს იმიტომ რომ ნეიმარი თუ გაყიდეს 2 მეგა ვარსკვლავი მაინც უნდა მიიყვანონ

6

18 ივნისი 2019 11:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეიმარი ვის რა ფეხებად უნდა უკვე,პლიუს ამას იმხელა ტრამვა მიიღო ეხლა ამხანაგურ თამაში რო ალბათ დაახლოებით ერთი წელი ხოდზე ვერ მოვა,დამთავდა ნეი და ხალიფა

7

18 ივნისი 2019 11:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: de la red
ეს საიდან მოიტანე ? ან ვინ გითხრა რომ ეგრეა ? ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარა თავიდან ბოლომდე ითვლება ერთი სეზონის ფანჯარად თუ რათქმაუნდა კონტრაქტში არ ჩაიწერება რომ რეალი ნეიმარს წელს ინათხოვრებს და შემდეგ წელს გადაიხდის გამოსასყიდს როგორც ეს მბაპეს შემთხვევაში მოხდა მარა ეგეც აფსურდია პსჟ ეგ ნამდვილად არ აწყობს იმიტომ რომ ნეიმარი თუ გაყიდეს 2 მეგა ვარსკვლავი მაინც უნდა მიიყვანონ

წინა წლების პლიუსი გადმოდის შემდეგ სეზონშიც და იმ ფულის გამოყენებაა შეგიძლია ნებისმიერ დროსს..პლიუს ამას კლუბის წლიური შემოსავალი ჯამდებაა .გაყიდული ფეხბურთელებიდან ამოღებული თანხააა .მაგალითად ეხა 2017-2018 წლის სეზონში გუნდმა დახარჯა 40 მილიონი დაა გაყიდული ფეხბურთელებიდან 130 მილიონამდე აიღოო.ის 90 მილიონი პლიუსი თუ არ იყენებ იმ სეზონში გადმოდის შემდეგში,დაგროვილი პლიუსები ბევრი აქვს რეალსს.

აბეზალოვკა კი არააა კონკრეტულ იმ სეზონშიიი გამოიყენო ის თანხაა.მასე თუ მივუდექით საკითხს სიტი ასჯერ იყო მოსაკვეთი,ყიდულობდნენ ასტრონომიულ თანხებში ფეხბურთელებს და არავის უშვებდნენ,,მაგრამ სიტის მარტო პრემიერლიგის ტრანსლიაციებით 100 მილიონზე მეტი შემოსავალი აქვსს,აქ ყველაზე მნიშვნელოვანი წლიური შემოსავალია კლუბის და ამავდროულადდ სატრანსფერო ბაკლანსი თუ გაქვს კარგი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

8

18 ივნისი 2019 11:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: de la red
ეს საიდან მოიტანე ? ან ვინ გითხრა რომ ეგრეა ? ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარა თავიდან ბოლომდე ითვლება ერთი სეზონის ფანჯარად თუ რათქმაუნდა კონტრაქტში არ ჩაიწერება რომ რეალი ნეიმარს წელს ინათხოვრებს და შემდეგ წელს გადაიხდის გამოსასყიდს როგორც ეს მბაპეს შემთხვევაში მოხდა მარა ეგეც აფსურდია პსჟ ეგ ნამდვილად არ აწყობს იმიტომ რომ ნეიმარი თუ გაყიდეს 2 მეგა ვარსკვლავი მაინც უნდა მიიყვანონ

წინა წლების პლიუსი გადმოდის შემდეგ სეზონშიც და იმ ფულის გამოყენებაა შეგიძლია ნებისმიერ დროსს..პლიუს ამას კლუბის წლიური შემოსავალი ჯამდებაა .გაყიდული ფეხბურთელებიდან ამოღებული თანხააა .მაგალითად ეხა 2017-2018 წლის სეზონში გუნდმა დახარჯა 40 მილიონი დაა გაყიდული ფეხბურთელებიდან 130 მილიონამდე აიღოო.ის 90 მილიონი პლიუსი თუ არ იყენებ იმ სეზონში გადმოდის შემდეგში,დაგროვილი პლიუსები ბევრი აქვს რეალსს.

საქმე იმაშია რომ წინა წელს მინუსებშ8 გავედით )) კურტუა 35 ოდრიოზოლა 42 ვინისიუსი 45 ლუნინი 8 მარიანო 15 , გაყიდვით კი მარტო რონალდო გავყიდეთ 120ად .

9

18 ივნისი 2019 11:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

წინა წლების პლიუსი გადმოდის შემდეგ სეზონშიც და იმ ფულის გამოყენებაა შეგიძლია ნებისმიერ დროსს..პლიუს ამას კლუბის წლიური შემოსავალი ჯამდებაა .გაყიდული ფეხბურთელებიდან ამოღებული თანხააა .მაგალითად ეხა 2017-2018 წლის სეზონში გუნდმა დახარჯა 40 მილიონი დაა გაყიდული ფეხბურთელებიდან 130 მილიონამდე აიღოო.ის 90 მილიონი პლიუსი თუ არ იყენებ იმ სეზონში გადმოდის შემდეგში,დაგროვილი პლიუსები ბევრი აქვს რეალსს.

ეგ გასაგებია მარა რეალი არც ისე დიდ + ებში იყო წინა წლებში გასული როგორც შენ გგონია გუნდმა ამ სეზონში უკვე დახარჯა 315 მ რაც უკვე ძაან დიდი თანხა + პოგბას ყიდვა უნდათ რომლის ტრანსფერიც 140მ -180 მ ფარგლებშია ანუ სავარაუდოდ პოგბას ყიდვის შემდეგ (მგონია რომ რეალი წელსვე იყიდის პოგბა ) გუნდს დახარჯული ექნება 500 მილიონამდე რაც ჯერ არცერთ გუნდს არასდროს არ დაუხარჯია მეტსაც გეტყვი არცერთ გუნდს 1 სატრანსფერო ფანჯრის დროს არ დაუხარჯავს 400 მ იც კი და შენ ამბობ რომ 500 მ დახარჯვის შემდეგ რეალი წავა და ნეიმარში კი 222 მ გადაიხდის და წლიურად 40 მ გადაუხდის ? თუ იცი რომ ფიფას რეგულაციების მიხედვით კლუბს გამომუშვებული თანხის 70 % მეტის გადახდა არ შეუძლია ფეხბურთელების ხელფასში და რეალი 57% იხდიდა სანამ აზარს მენდის იოვიჩს და სხვებს მოიყვანდა ფიზიკურად შეუძლებელი იქნება ნეიმარის დამატება მაშინ ნეიმარი რომ მოიყვანონ (რიალი ხო უშვებს ისედაც 10 ფეხბურთელს ამ სატრანსფერო ფანჯრის დროს ) და ნეიმარის მოყვანას თუ დააპირებს მაშინ კიდე 5 ფეხბურთელი უნდა გაუშვას გუნდიდან რაც უბრალოდ გუნდს დაშლის იმიტომ რომ სკამი არ ეყოლება და უბრალოდ ალოგიკური ჩანს ან პოგბაზე უნდა თქვას რეალმა უარი და პსჟ უნდა უთხრას რომ 222 მ 2 წლის მანძილზე გადაგიხდიო და ნახევარი წლევანდელი წლის მიხედვით უნდა გაატაროს გადასახადში და ნახევარი შემდეგი წლის მიხედვით და რეალს აშკარად ნახევარდაცვის გაძლიერება უფრო ჭირდება ვიდრე მარცხენა გარემარბის პოზიცისს ( ჰაზარი ვინიციუსი ასენსიო სუყველა მაგ ფლანგზე თამაშობს და ნეიმარი რაღა საჭიროა? ) უბრალოდ ვერ ვხვდები და წინა წლებში მოგებას რაც შეეხება რამდენადაც მახსოვს 2 წლის წინ რეალი +32 მ ( თუ რაღაც მაგდაგვარს გავიდა ) და წინა წელს + 50 მ (შეიძლება მეშლება ციფრები მარა მიახლობით ეგ იყო რიალის მოგება წინა წლებში ესეც მაქსიმუმს ვამბობ) და 80 მ და 315 მ ერთმანეთისგან ძაან შორი შორს არის

10

18 ივნისი 2019 11:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ronaldo legend
საქმე იმაშია რომ წინა წელს მინუსებშ8 გავედით )) კურტუა 35 ოდრიოზოლა 42 ვინისიუსი 45 ლუნინი 8 მარიანო 15 , გაყიდვით კი მარტო რონალდო გავყიდეთ 120ად .

მე რას ვიძახი იცი მხოლოდ ეგ არააა განმსაზღვრელი სტრანსფერო პოლიტიკაა,,სიტისს მინუს 2250 ქონდა ერთ სეზონში მეორეში მინუს 180 ცი,იმის უკან მინუს 140 .და ესე შემდეგ ვეჩნად მინუსებშია ყველა სეზონში,მაგრამ წლიუური შემოსავალი აქვსსს დიდი მარტო ტრანსლიაციები პრემიერლიგის მაშტაბით 100 მილიონზე მეტ გირქვანქანს იღებსს .და სხვა შემოსავლები,რეკლამები სპონსორები თუ სპორტული ტიტულებით ესე შემდეგ,ამით ბალანსდებაა ,ტრანსფერმაკეტში მითითებულია მ,ხოლოდ ტრანსფერების ხარჯი და არაა მანდ შეტანილიი კლუბის წლიური შემოსავალი.

ესპანეთში კი ტრანსლიაციების 60 პროცენტი რეალი ბარსელონაზე მოდისს,,რეალს აქვსს წლიური მზარდი შემოსავალიი.პრიორიტეტი ჩემი აზრით ეს არისსს ოპირველ რიგშიი რამდენის დახარჯვის უფლება გაქვს .

რატომ დაემუქრაა ბანი პესეჟესსს ,იმიტომ რომ მათ წლიური შემოსავალი იმდენი არ აქვთ როოგორც პრემიერლიგის ტოპ კლუბებს დაა ესპანეთის 2 გიგანტსსს.ხარჯავდნენ ბევრს მაგრამმ შემოსავლები ჰქონდათ ცოტა,,ლიგა 1 თიი დაბალ ბიუჯეტიანიი ტურნირიააა ,,პლიუს ჩემპიონთა ლიგაზეცც ფლეიოფობის სტადიებსსს ვერრ ცდებიან.სადაცც გაცილებით მეტია ჰონორარები ვიდრეე ჯგუფურ ეტაპზე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

18 ივნისი 2019 11:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე რას ვიძახი იცი მხოლოდ ეგ არააა განმსაზღვრელი სტრანსფერო პოლიტიკაა,,სიტისს მინუს 2250 ქონდა ერთ სეზონში მეორეში მინუს 180 ცი,იმის უკან მინუს 140 .და ესე შემდეგ ვეჩნად მინუსებშია ყველა სეზონში,მაგრამ წლიუური შემოსავალი აქვსსს დიდი მარტო ტრანსლიაციები პრემიერლიგის მაშტაბით 100 მილიონზე მეტ გირქვანქანს იღებსს .და სხვა შემოსავლები,რეკლამები სპონსორები თუ სპორტული ტიტულებით ესე შემდეგ,ამით ბალანსდებაა ,ტრანსფერმაკეტში მითითებულია მ,ხოლოდ ტრანსფერების ხარჯი და არაა მანდ შეტანილიი კლუბის წლიური შემოსავალი.

ესპანეთში კი ტრანსლიაციების 60 პროცენტი რეალი ბარსელონაზე მოდისს,,რეალს აქვსს წლიური მზარდი შემოსავალიი.პრიორიტეტი ჩემი აზრით ეს არისსს ოპირველ რიგშიი რამდენის დახარჯვის უფლება გაქვს .

:D ეგრე არ არის :D ეგრე რომ იყოს რაღა გვიჭირს მაშინი :D ნეიმარს კი არა 5 ნეიმარს ვიყიდით გულით რომ მოვინდომოთ მაშინ ფინანსური ფეირპლეი სწორედ მაგიტომ შემოიტანეს რომ დიდ გუნდებს გაცილებით დიდი შემოსავალი ქონდა და გაცილებით უფრო მეტის დახარჯვა შეუძლიათ ვიდრე მცირე და საშვალო დონის გუნდებს და რომ დაებალანსებინათ სიტუაცია მაგიტომ შემოიტანეს ფინანსური ფეირპლე :D შენ რასაც ამბობ ეგრე შეიძლებოდა მაგ კანონის შემოტანამდე შენ მთლიანად მთელ რიალის ბიუჯეტს ითვლი :D და ეგრე როგორც ბრენდი რიალი ყოველ წლიურად + რამოდენიმე მილიარდს გადის :D

12

18 ივნისი 2019 11:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე რას ვიძახი იცი მხოლოდ ეგ არააა განმსაზღვრელი სტრანსფერო პოლიტიკაა,,სიტისს მინუს 2250 ქონდა ერთ სეზონში მეორეში მინუს 180 ცი,იმის უკან მინუს 140 .და ესე შემდეგ ვეჩნად მინუსებშია ყველა სეზონში,მაგრამ წლიუური შემოსავალი აქვსსს დიდი მარტო ტრანსლიაციები პრემიერლიგის მაშტაბით 100 მილიონზე მეტ გირქვანქანს იღებსს .და სხვა შემოსავლები,რეკლამები სპონსორები თუ სპორტული ტიტულებით ესე შემდეგ,ამით ბალანსდებაა ,ტრანსფერმაკეტში მითითებულია მ,ხოლოდ ტრანსფერების ხარჯი და არაა მანდ შეტანილიი კლუბის წლიური შემოსავალი.

სიტის იმდენი თანხა არასდროს დაუხარჯავს ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე რომ ბანი აერტყათ თორე 400+ რომ ერთ ფანჯარაზე დაეხარჯათ თან ისე რომ არავინ გაეყიდათ ვერც წლიური შემოსავალი უშველიდა ვერც ტრანსლაციები .

13

18 ივნისი 2019 11:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რატომ დაემუქრაა ბანი პესეჟესსს ,იმიტომ რომ მათ წლიური შემოსავალი იმდენი არ აქვთ როოგორც პრემიერლიგის ტოპ კლუბებს დაა ესპანეთის 2 გიგანტსსს.ხარჯავდნენ ბევრს მაგრამმ შემოსავლები ჰქონდათ ცოტა,,ლიგა 1 თიი დაბალ ბიუჯეტიანიი ტურნირიააა ,,პლიუს ჩემპიონთა ლიგაზეცც ფლეიოფობის სტადიებსსს ვერრ ცდებიან.სადაცც გაცილებით მეტია ჰონორარები ვიდრეე ჯგუფურ ეტაპზე.

იმიტომ ემუქრება რო ბოლო წლებში სადღაც 700 მ მეტი დახარჯეს ფეხბურთელების ყიდვაში და გაყიდვით 100 მ გამოიმუშავეს :D და მაგიტომ ემუქრება თორე ეგ 700 მ პსჟ 2 წელში მარტო მბაპეს მაიკების გაყიდვით ამოიღო LD

ციტატა: ronaldo legend
სიტის იმდენი თანხა არასდროს დაუხარჯავს ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე რომ ბანი აერტყათ თორე 400+ რომ ერთ ფანჯარაზე დაეხარჯათ თან ისე რომ არავინ გაეყიდათ ვერც წლიური შემოსავალი უშველიდა ვერც ტრანსლაციები .

სწორედ მაგიტომ აპირებს რეალი ეხლა 10 ფეხბურთელის გაყიდვას რომ ეგ ბანი არ აიკიდოს

14

18 ივნისი 2019 11:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: de la red
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

წინა წლების პლიუსი გადმოდის შემდეგ სეზონშიც და იმ ფულის გამოყენებაა შეგიძლია ნებისმიერ დროსს..პლიუს ამას კლუბის წლიური შემოსავალი ჯამდებაა .გაყიდული ფეხბურთელებიდან ამოღებული თანხააა .მაგალითად ეხა 2017-2018 წლის სეზონში გუნდმა დახარჯა 40 მილიონი დაა გაყიდული ფეხბურთელებიდან 130 მილიონამდე აიღოო.ის 90 მილიონი პლიუსი თუ არ იყენებ იმ სეზონში გადმოდის შემდეგში,დაგროვილი პლიუსები ბევრი აქვს რეალსს.

ეგ გასაგებია მარა რეალი არც ისე დიდ + ებში იყო წინა წლებში გასული როგორც შენ გგონია გუნდმა ამ სეზონში უკვე დახარჯა 315 მ რაც უკვე ძაან დიდი თანხა + პოგბას ყიდვა უნდათ რომლის ტრანსფერიც 140მ -180 მ ფარგლებშია ანუ სავარაუდოდ პოგბას ყიდვის შემდეგ (მგონია რომ რეალი წელსვე იყიდის პოგბა ) გუნდს დახარჯული ექნება 500 მილიონამდე რაც ჯერ არცერთ გუნდს არასდროს არ დაუხარჯია მეტსაც გეტყვი არცერთ გუნდს 1 სატრანსფერო ფანჯრის დროს არ დაუხარჯავს 400 მ იც კი და შენ ამბობ რომ 500 მ დახარჯვის შემდეგ რეალი წავა და ნეიმარში კი 222 მ გადაიხდის და წლიურად 40 მ გადაუხდის ? თუ იცი რომ ფიფას რეგულაციების მიხედვით კლუბს გამომუშვებული თანხის 70 % მეტის გადახდა არ შეუძლია ფეხბურთელების ხელფასში და რეალი 57% იხდიდა სანამ აზარს მენდის იოვიჩს და სხვებს მოიყვანდა ფიზიკურად შეუძლებელი იქნება ნეიმარის დამატება მაშინ ნეიმარი რომ მოიყვანონ (რიალი ხო უშვებს ისედაც 10 ფეხბურთელს ამ სატრანსფერო ფანჯრის დროს ) და ნეიმარის მოყვანას თუ დააპირებს მაშინ კიდე 5 ფეხბურთელი უნდა გაუშვას გუნდიდან რაც უბრალოდ გუნდს დაშლის იმიტომ რომ სკამი არ ეყოლება და უბრალოდ ალოგიკური ჩანს ან პოგბაზე უნდა თქვას რეალმა უარი და პსჟ უნდა უთხრას რომ 222 მ 2 წლის მანძილზე გადაგიხდიო და ნახევარი წლევანდელი წლის მიხედვით უნდა გაატაროს გადასახადში და ნახევარი შემდეგი წლის მიხედვით და რეალს აშკარად ნახევარდაცვის გაძლიერება უფრო ჭირდება ვიდრე მარცხენა გარემარბის პოზიცისს ( ჰაზარი ვინიციუსი ასენსიო სუყველა მაგ ფლანგზე თამაშობს და ნეიმარი რაღა საჭიროა? ) უბრალოდ ვერ ვხვდები და წინა წლებში მოგებას რაც შეეხება რამდენადაც მახსოვს 2 წლის წინ რეალი +32 მ ( თუ რაღაც მაგდაგვარს გავიდა ) და წინა წელს + 50 მ (შეიძლება მეშლება ციფრები მარა მიახლობით ეგ იყო რიალის მოგება წინა წლებში ესეც მაქსიმუმს ვამბობ) და 80 მ და 315 მ ერთმანეთისგან ძაან შორი შორს არის

ჩემპიონთა ლიგაზე უპრესტიჟულ ტრუნირზე მონაწიელობისთვის უკვე 15 მილიონს გაძლევენ.რომ მოხვდე ჯგუფურ ეტაპზე,12 იყო ეხა 15 მდე ავიდაა,ასევე ჯგუფურ ეტაპზე თითოეულ გამარჯვებულ მატჩშიი ფაქტიურად 3 მილიონამდე გაიზარდა,ჯგუფიდან გასვლისთვის კი 10 მილიონამდე გაიზარდა,ფლეიოფში მეოთხედფინალი ფასდება 10 მილიონით,ნახევარფინალი 12 მილიონით.ფინალში მონაწილეობა 15 მილიონით და პლის გამარჯვებული 5 მილიონი.ანუ ჩვენ გვაქ მოცემულობა მხოლოდ ლიგის მოგების შემთხვევაში კლუბიი 100 მილიონამდე იღებს.პლიუს ტრანსლიაციების წილი ლა ლიგაში 35 პროცენტიი რაც სავსებით სოლიდურიააა ,პლიუს ჩემპიონთა ლიგაზე ტრანსლიაციებიიდან შემოსული თანხაა,პლიუსს სხვადასხვა სახის რეკლამები,თუნდაც ადიდასი 100 მილიონიან წლიურ ბრუუნვას აკეთებს,ეს მხოლოდ ადიდასზეა საუბარი და ბევრმა იცის რეალს უამრავი სპონსორი ყავს,იგივე ფლყ ემირეტი.ზოგს შემთხვევით ჰგონიაა სტანიოდნზე ამდენი ბანერები სხვადასხვაა სახელეწოდების ამაში უდიდეს ფგულს იხდიან.პლიუს მაისურებიდან შემოსული თანხები.პლიუს ფეხბურთელის კერძო რეკლამებიდან 30 პროცენტი წილი.პლიუსს ტურნეები სხვადასხვაა კონტინეტზეეე ,მოკლედ ერეალი წლიურად უდიდეს თანხებს იღებდა და იღებს.შესაბამისად 500 მილიონი რომ დახარჯოს პერესმააა ეს კლუბის ბიუჯეტს მნიშვბნელოვნად არ შეეტყობაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

18 ივნისი 2019 12:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩემპიონთა ლიგაზე უპრესტიჟულ ტრუნირზე მონაწიელობისთვის უკვე 15 მილიონს გაძლევენ.რომ მოხვდე ჯგუფურ ეტაპზე,12 იყო ეხა 15 მდე ავიდაა,ასევე ჯგუფურ ეტაპზე თითოეულ გამარჯვებულ მატჩშიი ფაქტიურად 3 მილიონამდე გაიზარდა,ჯგუფიდან გასვლისთვის კი 10 მილიონამდე გაიზარდა,ფლეიოფში მეოთხედფინალი ფასდება 10 მილიონით,ნახევარფინალი 12 მილიონით.ფინალში მონაწილეობა 15 მილიონით და პლის გამარჯვებული 5 მილიონი.ანუ ჩვენ გვაქ მოცემულობა მხოლოდ ლიგის მოგების შემთხვევაში კლუბიი 100 მილიონამდე იღებს.პლიუს ტრანსლიაციების წილი ლა ლიგაში 35 პროცენტიი რაც სავსებით სოლიდურიააა ,პლიუს ჩემპიონთა ლიგაზე ტრანსლიაციებიიდან შემოსული თანხაა,პლიუსს სხვადასხვა სახის რეკლამები,თუნდაც ადიდასი 100 მილიონიან წლიურ ბრუუნვას აკეთებს,ეს მხოლოდ ადიდასზეა საუბარი და ბევრმა იცის რეალს უამრავი სპონსორი ყავს,იგივე ფლყ ემირეტი.ზოგს შემთხვევით ჰგონიაა სტანიოდნზე ამდენი ბანერები სხვადასხვაა სახელეწოდების ამაში უდიდეს ფგულს იხდიან.პლიუს მაისურებიდან შემოსული თანხები.პლიუს ფეხბურთელის კერძო რეკლამებიდან 30 პროცენტი წილი.პლიუსს ტურნეები სხვადასხვაა კონტინეტზეეე ,მოკლედ ერეალი წლიურად უდიდეს თანხებს იღებდა და იღებს.შესაბამისად 500 მილიონი რომ დახარჯოს პერესმააა ეს კლუბის ბიუჯეტს მნიშვბნელოვნად არ შეეტყობაა.

პირველ რიგში იმას გეტყვი რომ 30 % არ იღებს ფეხბურთელების შემოსავლიდან 20 % იღებს
კი გეთანხმები 500 მ რიეალს არ გააბანკროტებს მაგაში მართალი ხარ წელს 500 კი არა 1 მილიარდი რომ დახარჯოს მაინც არ გაბანკროტდება რეალია მარა საქმე მაგაში არ არის :D მარა ფეხბურთში შემოიტანეს ფეირ პლეის წესი აქედან გამომდინარე ვერ დახარჯავ მაგდენს რიალი თუ ფული არ გამოიმუშავა ფეხბურთელების გაყიდვით თორე ფიფას წესებს დაარღვევს და რეალს ევროპულ სარბიელზე გამოსვლას აუკრძალავენ :D ეხლა პოგბა რომ იყიდოს რეალმა იმიყომ ყიდის მაგ 10 ფეხბურთელს თორე ვერ იყიდი ფეირ პლეის გამო ამიტომ წერს მარკა და ასა რომ რეალმა 10 ფეხბურთელი უნდა გაყიდოს შემდეგ 12 დღეშიო რომ პოგბა დროულად შეუერთდეს გუნდს და ადაპტაცია გაიაროს თორე შენი აზრით რატომ უნდა პერეს ამ 10 კაცის გუნდიდან ესე მალე მოშორება ?

16

18 ივნისი 2019 12:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ ამდენი განხილვა არაა საჭირო ესპანურმა პრესამ დაწერა ეგ ინფო და ჩვენზე მეტი იმათ იციააან

ASმა კონკრეტულად და 30ივნისამდეო რა ტრანსფერიც უნდა გააკეთოს რეალმაო წინა სეზონს ეკუთვნისო ივლისიდან ფაქტიურად მეორე ფანჯარა ეხსნება რეალს

17

18 ივნისი 2019 12:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: Vini
მოკლედ ამდენი განხილვა არაა საჭირო ესპანურმა პრესამ დაწერა ეგ ინფო და ჩვენზე მეტი იმათ იციააან

ASმა კონკრეტულად და 30ივნისამდეო რა ტრანსფერიც უნდა გააკეთოს რეალმაო წინა სეზონს ეკუთვნისო ივლისიდან ფაქტიურად მეორე ფანჯარა ეხსნება რეალს

რა მეორე ფანჯარა ? არ არის ეგ ეგრე ))) ეს ფანჯარა მთლიანად ამ სეზონს ეკუთვნის , ეგრე რო იყოს რაღა გვიჭირს :)))

18

18 ივნისი 2019 12:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vini
მოკლედ ამდენი განხილვა არაა საჭირო ესპანურმა პრესამ დაწერა ეგ ინფო და ჩვენზე მეტი იმათ იციააან

კი ბატონო გეთანხმები მარა იმასაც ესპანური პრესაც წერს რომ რეალმა კიდევ ერთი ვარსკვლავი რომ დაიმატოს გუნდიდან 10 - 12 ფეხბურთელი უნდა გაყიდოსო და მიღებული ფულით მინიმუმ 300 მ მაინც უნდა გამოიმუშავოს რომ ახალი ტრანსფერი გააკეთოსო :D გადახედე წინა დღეების მარკას და ასას დაწერილ ინფორმაციებს :D და არა მარტო მარკა და ასა წერს მაგას მთელი მსოფლიო პრესა წერს და მარკამ და ასამ ნეიმარზე ის დაწერეს რომ რეალს შანსი გამოუჩნდა ნეიმარის ყიდვისო იმიტომ რომ პსჟ ყიდის მარკამ და ასამ ის კი არ თქვეს რომ რეალს 222მ მომზადებული აქვს ნეიმარის საყიდლადო ან მზად არის რეალი ნეიმარში 222 მ გადაიხადოს და ბიუჯეტიდან თანხას გამოყოფსო მარკა და ასა წერს რომ შანს გაჩნდა ნეიმარის ყიდვის იმიტომ რომ პსჟ ყიდის თეორიული შანსი არსებობს ყიდვის მარა პრაქტიკულიი შანსი დღევანდელი გადმოსახედვიდან არ არსებობს

19

18 ივნისი 2019 12:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: de la red
იმიტომ ემუქრება რო ბოლო წლებში სადღაც 700 მ მეტი დახარჯეს ფეხბურთელების ყიდვაში და გაყიდვით 100 მ გამოიმუშავეს :D და მაგიტომ ემუქრება თორე ეგ 700 მ პსჟ 2 წელში მარტო მბაპეს მაიკების გაყიდვით ამოიღო LD

700 რომ დახარჯეს ბოლო წლებში დააა კლუბს იმის ნახევარი შემოსავალი არ დაუგროვდა სწორედდ მაგიტომმ დაემუქრა,აბეზალოვკა არაა ვინმეს რომ იყიდი ვინუჟდენი ვინმე გაუშვააა ,არასწორი ფორმულირებაა ეგ.წლიური საშემოსავლო ჯამით ფასდება თუ რამდენის დახარჯვის უფლება გაქვს.

ციტატა: de la red
მარა ფეხბურთში შემოიტანეს ფეირ პლეის წესი აქედან გამომდინარე ვერ დახარჯავ მაგდენს რიალი თუ ფული არ გამოიმუშავა ფეხბურთელების გაყიდვით თორე ფიფას წესებს დაარღვევს და რეალს ევროპულ სარბიელზე გამოსვლას აუკრძალავენ :D

ფეირ ფლეის წესები კარგად უნდა გაიცნო მერე,მანდ მთავარტი პრიორიტეტი კლუბის წლიური შემოსავალიაააა.იმდენის დახარჯვის უფლება გაქვს რამდენსაც წლიურად გამოიმუშავებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

18 ივნისი 2019 12:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 438
ამის აქ გადმოსვლა ზღაპარია და ტყულა ნუ გექნებათ ამის იმედი .... ისევასვ ბარსაში წავა რაღა აქ მოვიდეს მითუმეტეს ამის პოზიცია ვაკანტურია ბარსაში აქ კიდე არაა საჭირო მარცხენა შემტევია საჭირო სალაჰი მოვა ალბათ..... მბაპე გამორიცხულია 3-4 წელი....... თან სტეკლოში 222 მილიონი სისულელედ მეჩვენება ამისი ფინტიკრუშკა დედას ვტენე გააჯვას ბარსაში ისევ..... პოგბა ერიკადან ერთერთი მოვა პლიუს სალაHი და 5 წელი ხელის ხლება არ უნდა გუნდს

21

18 ივნისი 2019 12:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
700 რომ დახარჯეს ბოლო წლებში დააა კლუბს იმის ნახევარი შემოსავალი არ დაუგროვდა სწორედდ მაგიტომმ დაემუქრა,აბეზალოვკა არაა ვინმეს რომ იყიდი ვინუჟდენი ვინმე გაუშვააა ,არასწორი ფორმულირებაა ეგ.წლიური საშემოსავლო ჯამით ფასდება თუ რამდენის დახარჯვის უფლება გაქვს.

კაი ბრატ ეგრე ჩეთვალე თუ გჯერა იმის რომ რეალი 700 მ დახარჯავს გჯეროდეს უბრალოდ შეუძლებელია 1 თვეში გავიგებთ სიმართლეს
ციტატა: ronaldo legend
რა მეორე ფანჯარა ? არ არის ეგ ეგრე ))) ეს ფანჯარა მთლიანად ამ სეზონს ეკუთვნის , ეგრე რო იყოს რაღა გვიჭირს :)))

და ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარ :D 2022წლის სატრანსფერო ფანჯარად ითვლება :D ოღონდ 1 იანვრის მერე თუ იყიდე ფეხბურთელი

22

18 ივნისი 2019 12:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
გეუბნებით ბოლო 8 წელში სიტის დანახარჯი 800 მილიონიააა,რატომ არ დაემუქრა სიტის სატრანსფერო ბანიი??და რატომ იყო პესეჟეზე თუ თქვენ ლოგიკას მიოვყვებით სიტისსსაც უნდა დამუქროდა,მაგრამ ჩემი ლოგიკა უფრო მყარიაა და სავსებით სწორი,სიტის ყოველ წელს წლიური შემოსავალიი გაცილებით მეტი ქონდა და ამით აბალანსებდა დანახარჯებსს,მარტოო პრემიერლიგის ტრანსლიაცეიბში სიტი 100 მილიონ გირვანქაზე მეტს იღებს ,მეოცე ადგილოსანიიი გუნდი 80 მილიონს იღებსს მინიმუმ.წარმომიდგინე შემოსავალი და იმის და მიხედვით დახარჯე,რეგულაციები სწორედ ამას შეეხიოო რომ კლუბის წლიური საშემოსავლო ბრუნვიდან გამომდინარე დარეგულირდეს სატრანსფერო პოლიტიკა,ხალხის შეცდომაში შეყვანაა ყიდვა გაყიდვით რომ აფასებთ ამ მოცემულობას!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

18 ივნისი 2019 12:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REAL MAN
ამის აქ გადმოსვლა ზღაპარია და ტყულა ნუ გექნებათ ამის იმედი .... ისევასვ ბარსაში წავა რაღა აქ მოვიდეს მითუმეტეს ამის პოზიცია ვაკანტურია ბარსაში აქ კიდე არაა საჭირო მარცხენა შემტევია საჭირო სალაჰი მოვა ალბათ..... მბაპე გამორიცხულია 3-4 წელი....... თან სტეკლოში 222 მილიონი სისულელედ მეჩვენება ამისი ფინტიკრუშკა დედას ვტენე გააჯვას ბარსაში ისევ..... პოგბა ერიკადან ერთერთი მოვა პლიუს სალაHი და 5 წელი ხელის ხლება არ უნდა გუნდს

რეალი სალაჰს არ იყიდი :D და თან სალაჰში 200 მ გადახდა უაზრობა მაგას ჯობია 70 მ პეპეში გადაიხადონ 70 მ ნდომბელეში და 75 მ დე ლიხტში

24

18 ივნისი 2019 12:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
რაც შეეხებააა რეალის იმ 11 ფეხბურთელს ვინც გაყიდვების სიაშიააა შეუძლებელია 35 კაცი შემადგენლობაში გყავდესსს ვიღაცეები წასასვლელები არიან და ამით დამატებითი თანხების მობილიზებას მოვახდენთ.,250 მილიონამდეე კიიი ავიღებთ შესაძლოა მეტიც დაა 200 მილიონზე მეტსს წლიურად რეალს კი აქ შემოსავლებიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

18 ივნისი 2019 12:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გეუბნებით ბოლო 8 წელში სიტის დანახარჯი 800 მილიონიააა,რატომ არ დაემუქრა სიტის სატრანსფერო ბანიი??და რატომ იყო პესეჟეზე თუ თქვენ ლოგიკას მიოვყვებით სიტისსსაც უნდა დამუქროდა,მაგრამ ჩემი ლოგიკა უფრო მყარიაა და სავსებით სწორი,სიტის ყოველ წელს წლიური შემოსავალიი გაცილებით მეტი ქონდა და ამით აბალანსებდა დანახარჯებსს,მარტოო პრემიერლიგის ტრანსლიაცეიბში სიტი 100 მილიონ გირვანქაზე მეტს იღებს ,მეოცე ადგილოსანიიი გუნდი 80 მილიონს იღებსს მინიმუმ.წარმომიდგინე შემოსავალი და იმის და მიხედვით დახარჯე,რეგულაციები სწორედ ამას შეეხიოო რომ კლუბის წლიური საშემოსავლო ბრუნვიდან გამომდინარე დარეგულირდეს სატრანსფერო პოლიტიკა,ხალხის შეცდომაში შეყვანაა ყიდვა გაყიდვით რომ აფასებთ ამ მოცემულობას!

:D 8 წლის წინ დახარჯული ფული ფეირ პლეის წესთან რა კავშირშია ფეირ პლეის წესი ფეხბურთში 2-3 წელია :D და 8 წლის წინ დახარჯულ ფულზე ფიფამ რა უნდა უთხრას სიტის არ არსებობდა მაშინ ეგ წესი :D

26

18 ივნისი 2019 12:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: ronaldo legend
სიტის იმდენი თანხა არასდროს დაუხარჯავს ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე რომ ბანი აერტყათ თორე 400+ რომ ერთ ფანჯარაზე დაეხარჯათ თან ისე რომ არავინ გაეყიდათ ვერც წლიური შემოსავალი უშველიდა ვერც ტრანსლაციები .

სიტიმ ზუსტად იმდენი დახარჯა 2017 ში 230 რამდენიც პესეჟემ,ნეიმარი სუფთა იყიდეს დაა მბაპე იჯარით მომავალ წელში გამოისყიდეს.რატომ მიმტკიცებ ეხა იომას რაც რეალობისგან შორსააააა.იმდენის ხარჯჯვის უფლება გაქვს რამდენსაც წლიურად გამოიმუშავებ,რეგულაციები არის ეს .

317 მილიონი დახარჯა სიტიმ 2017 ში და მინუს 226 მილიონზე გავიდა.

მაგრამ ეს მიონუს 226 მილიონი 100 მილიონი ტრანსლიაციები გირვანქაზეა საუბარი რომელიც მეტია ევროზე სადღაც 130 140 მილიონი და პლიუს დამატებითი შემოსავლები,სიტის არ დაურღვევიააა .საქმე ისაა რომ ლიგა ერთი არამმოთხოვნადი ტურნირიაა და ხალიფასს შემოსავლების მხრივ გაუჩნდა დიდი პრობლემებიი.

ციტატა: de la red
8 წლის წინ დახარჯული ფული ფეირ პლეის წესთან რა კავშირშია ფეირ პლეის წესი ფეხბურთში 2-3 წელია :D და 8 წლის წინ დახარჯულ ფულზე ფიფამ რა უნდა უთხრას სიტის არ არსებობდა მაშინ ეგ წესი

8 წლის წინ არა 8 წლის განმავლობაში ,კითხვა აუცილებელია და გააზრება,2017 შიი სიტიმ ზუსტად დახარჯა 317 მილიონი.თუ შენ ამბობ რომ კონკრეტული თანხააა გაქ უფლება დახარჯოო დაა მერე ვინუჟდენი ვიღაცეები გაუშვაააა ეს არის მტკნარი სიცრუეე,,პესეჟეში დოკუმენტებში რომ ჩაიქექენ პირველ რიგში საშემოსავლო წყაროეების დოკუმენტებზე იყო საუბარი და არა ვინ იყიდა და ვინ გაყიდაა.


ციტატა: de la red
კაი ბრატ ეგრე ჩეთვალე თუ გჯერა იმის რომ რეალი 700 მ დახარჯავს გჯეროდეს უბრალოდ შეუძლებელია 1 თვეში გავიგებთ სიმართლეს

მე არ ვამბობ 700 მილიონს დახარჯავსთქო,500 მილიონი სავსებით რეალურიააა.11 ფეხბურთელის გაყიდვით და პლიუს კლუბის წლიური შემოსავალი არ გავალთ მინუსზე თუ გავალთ დიდი რაზნიცა არ იქნება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

18 ივნისი 2019 12:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
8 წლის წინ არა 8 წლის განმავლობაში ,კითხვა აუცილებელია და გააზრება,2017 შიი სიტიმ ზუსტად დახარჯა 317 მილიონი.თუ შენ ამბობ რომ კონკრეტული თანხააა გაქ უფლება დახარჯოო დაა მერე ვინუჟდენი ვიღაცეები გაუშვაააა ეს არის მტკნარი სიცრუეე,,პესეჟეში დოკუმენტებში რომ ჩაიქექენ პირველ რიგში საშემოსავლო წყაროეების დოკუმენტებზე იყო საუბარი და არა ვინ იყიდა და ვინ გაყიდაა.

კაი როგორც გინდა ისე იფიქრე :D მე მოვრჩი შენთან კამათს თუ თვლი რომ რეალი წელს 700 მ დახარჯავს :D ამ სატრანსფერო ფანჯრის დროს მაშინ შენთან საუბარს ბოდიში მარა აზრი არ აქვს

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე არ ვამბობ 700 მილიონს დახარჯავსთქო,500 მილიონი სავსებით რეალურიააა.11 ფეხბურთელის გაყიდვით და პლიუს კლუბის წლიური შემოსავალი არ გავალთ მინუსზე თუ გავალთ დიდი რაზნიცა არ იქნება.

500 მილიონამდე რომ დახარჯავს მეთქი მეც ვამბობ :D თუ 10 კაცი გაყიდა რეალმა და პოგბა იყიდა უბრალოდ ნეიმარის ტრანსფერის შანსი 0 მაგას გეუბნები ამდენი ხანი

28

18 ივნისი 2019 14:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Egrea, klubis wliuri shemosavlebis gamoyenebis ufleba aqvs gunds da ara marto transferebidan agebuli tanxis. Sxva yvelafers ro tavi davanebot, martivi logikaa, klubi marto gayiduli fexburtelebidan agebul tanxebze ro iyos damokidebuli, mashin mega transferebi agar iarsebebda, amas ki ar daushveben

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)