მარტინ ედვარდსი:„ფერგიუსონს არ სურდა ზიზუს „მანჩესტერში“ დანიშვნა“

მანჩესტერ „იუნაიტედის“ ხელმძღვანელმა ზინედინ ზიდანთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა...

„დიახ, ინტერესი მართლაც არსებობდა. ზიზუ ახალბედა მწვრთნელია და დიდი მიზნები აქვს, თუმცა ჩვენ გავითვალისწინეთ სერ ალექს ფერგიუსონის აზრი, რომელსაც არ სურდა ფრანგის მთავარ მწვრთნელად მოსვლა“-განაცხადა ედვარდსმა.

  • Ramos
  • 11 აპრილი 2019
  • 4 914
  • 34

1

11 აპრილი 2019 12:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატო არ უნდოდაააა??? იმიტოო ხოარააა რომ შესაძლებელი იყო ისეთი შედეგები დაედოო რო ფერგიუსონის ტიტულებს შექმნიყო პრობლემა?? ისეე მადრიდისტებო გთხოვთ არ გაატაროთ ლივერპული თუ იუნაიტედი რომელი უფროო ახლოსაა ჩვენ სამეფო კლუბთან? ვერ გადამიწყვეტიაა სწორედ გამიგეთ ვის ვუქომაგო ადრე ფერგის დროს იუნაიტედი მევასებოდა ეხლა ლივერპულიც მომწონს ვერ ვხვდები რა

2

11 აპრილი 2019 12:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე ეს სიახლე არაფერ შუაშია. მომხმარებლებს მინდა ვთხოვო რომ ყველამ მოითხოვოს როცა იდება სიახლე წყარო იყოს მითითებული. ბოტების როლში ყოფნა ხოარ გსიამოვნებთ? ყველაზე პრესტიჟული საიტია რეალის ეს საიტი რამდენი წელია არსებობს და არის იმენა სასაცილო და საღადაო მიტო რო ადმინის ფანტაზიები და ისეთი აი სასაცილიც კიარა სიახლეები იდება. ხარისხი 0 აქვს. ამიტომ ადმინებს მოვთხოვოთ სიახლეს ნიუთითონ წყარო!!! პატარა ბავშვებს შეიძლება კიდიათ. ჩამოყალიბებული ზრდასრული ვინც ვართ მოვითხოვოთ რა ტეხავს!!!

3

11 აპრილი 2019 12:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვახმეეეე რააა ვინმე არ ხართ აი ცოტა ბლოგერი ტიპიიი??? თან რო საქმე არ გაქვთ და თან რო ფულიც არ გაკლიათ და თან რომ რეალზე გიჟდებით???? ერთი წესიერი საიტის გაკეთება რა გახდააა???? ეს რაარი ბიჭო ბარსამანიის ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს ეს საიტი და თან იმათ კიდე მეორე საიტი აქვთ რომელიც კონკურენციას უწევს რაარის ეს ბლიად რააა.... იმათ დაჟე ოფიციალური ფანკლუბიც აქვთ რაარის ეს ტოოო ნეტა მე მქონდეს თავისუფალი დრო თუარ გამეკეთებინა რაა თფუ ბლიად არ ეკადრება რეალს ასეთი ჩა ჯ მული საიტი არცერთ ქვეყანაში

4

11 აპრილი 2019 14:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

5

11 აპრილი 2019 14:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridista gio
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

ტიპი აზზრზე არაა მწვრთნელობის ბიჭო რახან 5 მატჩი მოიგო ზედიზედ ხალხმაა აიტაცაა ვსოო ესაა ჩვენი გადამრჩენელიოოო

6

11 აპრილი 2019 14:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid1993
ციტატა: madridista gio
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

ტიპი აზზრზე არაა მწვრთნელობის ბიჭო რახან 5 მატჩი მოიგო ზედიზედ ხალხმაა აიტაცაა ვსოო ესაა ჩვენი გადამრჩენელიოოო

7

11 აპრილი 2019 14:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Madrid1993
ციტატა: madridista gio
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

ტიპი აზზრზე არაა მწვრთნელობის ბიჭო რახან 5 მატჩი მოიგო ზედიზედ ხალხმაა აიტაცაა ვსოო ესაა ჩვენი გადამრჩენელიოოო

8

11 აპრილი 2019 14:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Madrid1993
ციტატა: madridista gio
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

ტიპი აზზრზე არაა მწვრთნელობის ბიჭო რახან 5 მატჩი მოიგო ზედიზედ ხალხმაა აიტაცაა ვსოო ესაა ჩვენი გადამრჩენელიოოო

9

11 აპრილი 2019 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Madrid1993
ციტატა: madridista gio
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

ტიპი აზზრზე არაა მწვრთნელობის ბიჭო რახან 5 მატჩი მოიგო ზედიზედ ხალხმაა აიტაცაა ვსოო ესაა ჩვენი გადამრჩენელიოოო

10

11 აპრილი 2019 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Madrid1993
ციტატა: madridista gio
მაშინ უყუროს ამ საცოდავ სულშერს თუ ვიღაცას

ტიპი აზზრზე არაა მწვრთნელობის ბიჭო რახან 5 მატჩი მოიგო ზედიზედ ხალხმაა აიტაცაა ვსოო ესაა ჩვენი გადამრჩენელიოოო

11

11 აპრილი 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
Wtf man-ნახევარმომენტებიო ამბობ და არც ბარსელონას შეუქმნია ისეთი მომენტები რომ გეთქვა გინდა თუ არა მაგათ უნდა მოეგოვო.ზუსტად მაგ ნახევარმომენტით გავიდა ის ავტოგოლიც.მაგ ნახევარმომენტებიდან კიდევ წესიერი ფეხბურთელი კარში მაინც გაუშვებდა ბურთს.იანგის გაყვანის შემდეგ დალოს თავისუფლად შეეძლო მარჯვენა ფლანგზე გადასვლა,მითუმეტეს როდესაც მაგ ფლანგიდან მიდიოდა მანჩესტერის უმეტესი შეტევა,უკეთესად ჩაერთვებოდა ის შეტევებში და ლინგარდის გამოსვლასაც უფრო ექნებოდა დატვირთვა,რადგან პოზიციებს უკეთესად გაუცვლიდნენ ერთმანეთს,მაგრამ ამ ყველაფერზე საუბარს აზრი არ აქვს,რაც მოხდა უკვე მოხდა და აზრიც არ აქვს ამის განხილვას,უბრალოდ უნდა დაველოდოთ და ვნახოთ რა მოხდება ბარსას სტადიომზე.

12

11 აპრილი 2019 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
იმაში კი გეთანხმები რომ ძაან დამფრთხალი გამოვიდა,მეტი აგრესია რომ ყოფილიყო თუნდაც პრესინგის დროს უკეთესი იქნებოდა,მაგრამ მძლავრი პრესინგისთვის რომ მიემართათ საკმაოდ დიდი სივრცეები დარჩებოდა უკან და ერთი-ერთზე კი წესიერად ვერავინ ითამაშებდა ორი გიგანტის წინააღმდეგ,დამზღვევი ყოველთვის სჭირდებოდათ.

13

11 აპრილი 2019 15:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ორთაბრძოლებშიც არ შედიოდა თითქოს შეშინდაო.

კამპოუზეც მოსდებს ერთს და მორჩა მესი განაიტრალებულია :) მარა თვითონ ხოუნდა გაიტანონ, მაგას ვერ ახერხებენ :))

დალოტს რაცშეეხება, სქემაზე კიერჭო მარჯვენა ვინგერად მაგრამ ვაბშე მანდ არ მდგარა :) მთელი თამაში მარცხენა ფლანგზე გაატარა შოოუსთან ერთად, შოუ არც მიდიოდა წინ და ასეთუისე დალოტს დაავალა ალბათ შეტევაში წასვლა :)

14

11 აპრილი 2019 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: owena
ისე ფრედია კარგი ბიჭი.პესეჟესთანაც და ეხლაც კარგად ითამაშა

+111
"მანჩესტერის" რიგებიდან ყველაზე მეტად ფერდი მომეწონა გუშინ.

მეც მაგ ბიჭს გამოვარჩევდი,მითუმეტეს ჩამშლელად იდგა და სულაც არაა მისი პოზიცია ეს,მაგრამ მაინც კარგად გაართვა თავი.

15

11 აპრილი 2019 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ემიუდან საუკეთესო იყო მაკტომინი, გიჟივით დაწრწოდა ყველგან :))

16

11 აპრილი 2019 15:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
Wtf man-ნახევარმომენტებიო ამბობ და არც ბარსელონას შეუქმნია ისეთი მომენტები რომ გეთქვა გინდა თუ არა მაგათ უნდა მოეგოვო.ზუსტად მაგ ნახევარმომენტით გავიდა ის ავტოგოლიც.მაგ ნახევარმომენტებიდან კიდევ წესიერი ფეხბურთელი კარში მაინც გაუშვებდა ბურთს.იანგის გაყვანის შემდეგ დალოს თავისუფლად შეეძლო მარჯვენა ფლანგზე გადასვლა,მითუმეტეს როდესაც მაგ ფლანგიდან მიდიოდა მანჩესტერის უმეტესი შეტევა,უკეთესად ჩაერთვებოდა ის შეტევებში და ლინგარდის გამოსვლასაც უფრო ექნებოდა დატვირთვა,რადგან პოზიციებს უკეთესად გაუცვლიდნენ ერთმანეთს,მაგრამ ამ ყველაფერზე საუბარს აზრი არ აქვს,რაც მოხდა უკვე მოხდა და აზრიც არ აქვს ამის განხილვას,უბრალოდ უნდა დაველოდოთ და ვნახოთ რა მოხდება ბარსას სტადიომზე.

ზუსტად მაგიტოა ნახევარმომენტები რო კარშიც ვერ დაარტყეს ზუსტად. კარში რო წასულიყო ეგ დარტყმები ვიტყოდით შექმნა მანიუმ მომენტები იბრძოლა მარა წააგო. მარა მაგ მომენტებით როცა იძახი არ იმსახურებდა წაგებასო რავი მე მართებულად არ მიმაჩნია. ან ბარსას მომენტი რატო იყო ნახევრად მომენტი? მანდ რო რიკოშეტი არ ყოფილო ბურთიანად შედიოდა კოუტინიო კარში მაინც გავიდოდა გოლი

აუ დეიონგს რა მაგარი თამაში ჩაუტარებია ეხლა ვუყურებ თამაშს და იმენა ყველა კონტრშეტევა ჩაჭრია. აი აიაქსმა თუ ისევ ესე ითამაშა გასვლაზე გამოაგდებს ამ იუვეს

მაგარი ვინმე ვითრიეთ დეიონგის სახით

17

11 აპრილი 2019 15:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კლას შორის ძალიან დიდი განსხვავებაა ამ ორ გუნდს შორის და მაგან გადაწონა გუშინ თამაში, თორე მანჩესტერს კარში არ დაურტყამს და ბარსელონამ ხო რასამბობ დაუღუნა შტანგები :))

18

11 აპრილი 2019 15:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ნერეშიც რა კაი ბიჭია მილანს უნდაო და ნეტა წავიდეს რა. მოხოდავს მილანს ეგ ბიჭი. აბა რა ჩალხანოღლუ მაგას სკამზეც რა უნდა მილანში არამცთუ ძირითადში. მარა ეხლა დაიწერე ევრო თასებიდან მოხსნა ემუქრება მილანსო და ნეტა არ მოხდეს ეგრე რა. რა ტვინი წაიღო ამ უეფამ კაცო ვინც მოსასხსნელია იმას არ ხსნიან რა უნდათ ისედაც დაქცეული მილანისგან.

19

11 აპრილი 2019 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
Wtf man-ნახევარმომენტებიო ამბობ და არც ბარსელონას შეუქმნია ისეთი მომენტები რომ გეთქვა გინდა თუ არა მაგათ უნდა მოეგოვო.ზუსტად მაგ ნახევარმომენტით გავიდა ის ავტოგოლიც.მაგ ნახევარმომენტებიდან კიდევ წესიერი ფეხბურთელი კარში მაინც გაუშვებდა ბურთს.იანგის გაყვანის შემდეგ დალოს თავისუფლად შეეძლო მარჯვენა ფლანგზე გადასვლა,მითუმეტეს როდესაც მაგ ფლანგიდან მიდიოდა მანჩესტერის უმეტესი შეტევა,უკეთესად ჩაერთვებოდა ის შეტევებში და ლინგარდის გამოსვლასაც უფრო ექნებოდა დატვირთვა,რადგან პოზიციებს უკეთესად გაუცვლიდნენ ერთმანეთს,მაგრამ ამ ყველაფერზე საუბარს აზრი არ აქვს,რაც მოხდა უკვე მოხდა და აზრიც არ აქვს ამის განხილვას,უბრალოდ უნდა დაველოდოთ და ვნახოთ რა მოხდება ბარსას სტადიომზე.

ზუსტად მაგიტოა ნახევარმომენტები რო კარშიც ვერ დაარტყეს ზუსტად. კარში რო წასულიყო ეგ დარტყმები ვიტყოდით შექმნა მანიუმ მომენტები იბრძოლა მარა წააგო. მარა მაგ მომენტებით როცა იძახი არ იმსახურებდა წაგებასო რავი მე მართებულად არ მიმაჩნია. ან ბარსას მომენტი რატო იყო ნახევრად მომენტი? მანდ რო რიკოშეტი არ ყოფილო ბურთიანად შედიოდა კოუტინიო კარში მაინც გავიდოდა გოლი

კი,შეიძლება შესულიყო,ან ვერ შესულიყო,ვარაუდი შეგვიძლია ჩვენ მხოლოდ..მე არ ვიძახი რომ ნახევარმომენტები არ იყო ისინი,მაგრამ როდესაც ცარიელ კარში თავით ვერ ურტყამ ბურთს,მითუმეთეს კაცი შვილი არ გიშლის ხელს და როდესაც საჯარიმოში არავინ გიყვანს და გაქვს დრო ბურთზე უეთესად მოარტყა ფეხი,ან ერთი-ერთზე ბურთს ვერ აჩერებ ისევ ვიმეორებ რომ ეს უკლასობის ბრალია.რაც მიიღეს ის მიიღეს,მე არ ვამბობ რომ ბარსა არ იმსახურებდა-თქო მოგებას,რომ მოიგეს ესე იგი იმსახურებდა,უბრალდ ავღნიშნე,მათ ადგილას უკეთესი ფეხბურთელები რომ ყოფილიყვნენ ერთ-ერთ მომენტს მაინც გამოიყენებდნენ,რადგან გამოცდილი ფეხბურთელებისთვის ძაან ელემენტარული მომენტები იყო.

20

11 აპრილი 2019 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
კლას შორის ძალიან დიდი განსხვავებაა ამ ორ გუნდს შორის და მაგან გადაწონა გუშინ თამაში, თორე მანჩესტერს კარში არ დაურტყამს და ბარსელონამ ხო რასამბობ დაუღუნა შტანგები :))

მესი საერთოდ არ თამაშობდა გუშინ კოუტინიო ფაფხურობდა. აი დემებელე რო მდგარიყო კოუს მაგივრად ბევრად უკეთ ითამაშებდა ბარსა კაცის მოტყუებაზე მაინც წავიდოდა. ამ კოუტინიოს ვერ გავუგე ადგილზე აკეთებს ფინტებს და მერე უკან აძლევს პასს არტურს ან ალბას შე კაი კაცო ერთხელ წადი რა მოტყებაზე იქნებ გამოგდის. ეგ მომწონს დემბელეში ცდილობს კაცის მოტყებას და ხშირადაც გამოსდის მერე 2-3 კაცი გადადის მაგაზე და სივრცეები რჩებათ სხვებს . ეგრე იყო ნეიმარის დროსაც 1 კაცს რო ატყეუბდა ნეიმარი მერე ეგრევე 2 გადადიოდა და ცენტეში სივრცეები რჩებოდა ბევრი მაგ დროს გიჟაობდა მესი და სუარესი. კოუტინიო არაა ეხლა ეგეთი მარგია რო მოიშუშა ტრავმა იმედია ამ სეზონის ბოლომდე აღარ მიიღებს ტრავმებს

ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
Wtf man-ნახევარმომენტებიო ამბობ და არც ბარსელონას შეუქმნია ისეთი მომენტები რომ გეთქვა გინდა თუ არა მაგათ უნდა მოეგოვო.ზუსტად მაგ ნახევარმომენტით გავიდა ის ავტოგოლიც.მაგ ნახევარმომენტებიდან კიდევ წესიერი ფეხბურთელი კარში მაინც გაუშვებდა ბურთს.იანგის გაყვანის შემდეგ დალოს თავისუფლად შეეძლო მარჯვენა ფლანგზე გადასვლა,მითუმეტეს როდესაც მაგ ფლანგიდან მიდიოდა მანჩესტერის უმეტესი შეტევა,უკეთესად ჩაერთვებოდა ის შეტევებში და ლინგარდის გამოსვლასაც უფრო ექნებოდა დატვირთვა,რადგან პოზიციებს უკეთესად გაუცვლიდნენ ერთმანეთს,მაგრამ ამ ყველაფერზე საუბარს აზრი არ აქვს,რაც მოხდა უკვე მოხდა და აზრიც არ აქვს ამის განხილვას,უბრალოდ უნდა დაველოდოთ და ვნახოთ რა მოხდება ბარსას სტადიომზე.

ზუსტად მაგიტოა ნახევარმომენტები რო კარშიც ვერ დაარტყეს ზუსტად. კარში რო წასულიყო ეგ დარტყმები ვიტყოდით შექმნა მანიუმ მომენტები იბრძოლა მარა წააგო. მარა მაგ მომენტებით როცა იძახი არ იმსახურებდა წაგებასო რავი მე მართებულად არ მიმაჩნია. ან ბარსას მომენტი რატო იყო ნახევრად მომენტი? მანდ რო რიკოშეტი არ ყოფილო ბურთიანად შედიოდა კოუტინიო კარში მაინც გავიდოდა გოლი

კი,შეიძლება შესულიყო,ან ვერ შესულიყო,ვარაუდი შეგვიძლია ჩვენ მხოლოდ..მე არ ვიძახი რომ ნახევარმომენტები არ იყო ისინი,მაგრამ როდესაც ცარიელ კარში თავით ვერ ურტყამ ბურთს,მითუმეთეს კაცი შვილი არ გიშლის ხელს და როდესაც საჯარიმოში არავინ გიყვანს და გაქვს დრო ბურთზე უეთესად მოარტყა ფეხი,ან ერთი-ერთზე ბურთს ვერ აჩერებ ისევ ვიმეორებ რომ ეს უკლასობის ბრალია.რაც მიიღეს ის მიიღეს,მე არ ვამბობ რომ ბარსა არ იმსახურებდა-თქო მოგებას,რომ მოიგეს ესე იგი იმსახურებდა,უბრალდ ავღნიშნე,მათ ადგილას უკეთესი ფეხბურთელები რომ ყოფილიყვნენ ერთ-ერთ მომენტს მაინც გამოიყენებდნენ,რადგან გამოცდილი ფეხბურთელებისთვის ძაან ელემენტარული მომენტები იყო.

გეთანხმები არ აქვთ იმხელა კლასი რო ბარსას გაუწიონ წინააღმდეგობა აი როგორც აიაქსი იმდენი მომენტი შექმენს მარა 1 გაიტანეს მარტო აი მაგდენი მომენტი რო იუვეს შეექმნა მინიმუმ 3ს გაიტანდა. აი დალოს მომენტზე ძალიან რთული იყო კარში გაგზავნა ადრე ახტა ძალიან ბურთის მისაღებად და ცოტათი აცდა ბურთს მაგიტო დაარტყა ეგრე ცუდად. რაშფორდის მომენტი მართლა უკლასობა იყო მუხლით რო დაარტყა ერთი შეხებით. აი ცაცია რო იყოს კიდე იტყოდი მარჯვენათი დაარტყა და ვერ გამოუვიდაო მარა მემარჯვენე ფეხბურთელი ეგეთ მომენტს უნდა იტანდეს. გატანა აღარ გინდა კარში ზუსტად მაინც ხო უნდა ურტყავდეს. რო გაეჩერებინა და მერე დაერტყა მაგდენს არ აცლიდნენ ეგრევე მივარდებოდნენ. კარგათ უნდა დაერტყა

21

11 აპრილი 2019 15:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემპიონთა ლიგის პირველი მეოთხედფინალების ორი მატჩი გაიმართა, რომელშიც სამი ინგლისური გუნდი მონაწილეობდა.

მეტ ინტერესს ლონდონური შეხვედრა იწვევდა, სადაც „ტოტენჰემმა“ ახალ არაჩვეულებრივ სტადიონზე „სიტის“ უმასპინძლა და მეორე ტაიმში სონის მიერ გატანილი გოლით 1:0 მოუგო.

„ტოტენჰემი” და „მანჩესტერ სიტი” 157-ედ შეხვდნენ ერთმანეთს, მაგრამ პირველად ევროტურნირებზე.

უგო ლორისს წელს, სამიდან სამი პენალტი აქვს მოგერიებული. ორ თვეში მან ობამეიანგის, ვარდის და ახლა აგუეროს პენალტები მოიგერია.

უგო ლორისი პირველი მეკარეა, ვინც სერხიო აგუეროს პენალტი აუღო, არგენტინელის ევროპაში გადმოსვლის შემდეგ (2006).

აგუერომ მეოთხედ ვერ გამოიყენა პენალტი ჩემპიონთა ლიგაზე. მასზე ხშირად მარტო ანრი აფუჭებდა.

პეპ გვარდიოლამ ჩემპიონთა ლიგის მერვე საპლეი-ოფო თამაში წააგო სტუმრად.



გვარდიოლა მხოლოდ ორჯერ გავიდა ჩემპიონთა ლიგის პლეი-ოფის მომდევნო ეტაპზე სტუმრად წაგების შემდეგ. 2011 წელს „ბარსელონამ“ მოუგო „არსენალს“ (1:2 სტუმრად და 3:1 შინ), ხოლო 2015 წელს „ბაიერნმა“ „პორტო“ გააგდო (1:3 სტუმრად და 6:1 შინ).



როგორც ირკვევა, გვარდიოლამ 27 საგარეო მატჩიდან (ჩემპიონთა ლიგის პლეი-ოფი) მხოლოდ 6 მოიგო:

1/8 ფინალი: 4 ფრე, 4 მოგება და 2 წაგება
1/4 ფინალი: 5 ფრე, 3 წაგება და 1 მოგება
1/2 ფინალი: 5 წაგება, 1 ფრე და 1 მოგება

22

11 აპრილი 2019 15:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ევროპა ლიგაზე მინდა რო ისეთმა ინგლისურმა გუნდმა მოიგოს რომელიც პრემიერ ლიგაში ოთხეულში ვერ შევა. არსენალი ან ჩელსი იმიტო რო თუ ევროპა ლიგა მოიგეს გაისად მაინც იქნებიან ლიგაზე გინდ ოთხეულში ვერ მოხვდნენ. უფრო არსენალმა ცოდოა ეს გუნდი ლიგის გარეშე ამ შემადგენლობით რო ამდენს აღწევ და ოთხეულისთვის უწევ წინააღმდეგობას ტოტე ჩელსი მანიუს დასაფასებელია არსენალის მხრიდან. ჯაკებით და მხითარიანებით რამდენს აღწევენ. ჩელსი არ მინდა ოთხეულში. აზარიც მიდის მაინც და აზარის გარეშე ეგ გუნდი არის ვულვზის დონე და გამოჩმდება ეგ შემდეგ წელს. 6ეულშიც ვერ შევა ეგ გუნდი თამ ტრანსფერებს ვერ გააკეთებენ

დიეგო კოშტას 7 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია მიარტყეს

23

11 აპრილი 2019 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მანჩესტერის ყეზა დედა ვატირე თორე რაუნდა მეოთხედფნალში არჯობდა პესეჟე ყოფილოყო მაინც დიდი შანსი ექნებოდა და გოლებს გაიტანდა, იმ მკდარ რეშფორდზე რომ იძახიან იოცნებოს რეალმაო დდდდ ჯართი რა ნდა რეალში, ასენსიო ჯობია გაცილებით, იტოგში ეს ბარსელონაც კაი სვარკაა და ამ თამაშით კაი ჩიტს დაიჭერს ლივერთან, პრაგმატიზმს ზიდანიც მიმართავდა მარა რცა საჭირო იო უტევდა სასტიკად მეტოქეს, ყველანაირი ტაქტიკა ზად ქონდა ზიზუს და ვერ ხდებოდენ რეალი რას აპირებდა, მთელი 90 წუთი რა ათამაშა ის რა იყო, უკეთესი გუნდი დაადებდა ბარსელონას გუშინ თავისუფლად

24

11 აპრილი 2019 16:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
მანჩესტერის ყეზა დედა ვატირე თორე რაუნდა მეოთხედფნალში არჯობდა პესეჟე ყოფილოყო მაინც დიდი შანსი ექნებოდა და გოლებს გაიტანდა, იმ მკდარ რეშფორდზე რომ იძახიან იოცნებოს რეალმაო დდდდ ჯართი რა ნდა რეალში, ასენსიო ჯობია გაცილებით, იტოგში ეს ბარსელონაც კაი სვარკაა და ამ თამაშით კაი ჩიტს დაიჭერს ლივერთან, პრაგმატიზმს ზიდანიც მიმართავდა მარა რცა საჭირო იო უტევდა სასტიკად მეტოქეს, ყველანაირი ტაქტიკა ზად ქონდა ზიზუს და ვერ ხდებოდენ რეალი რას აპირებდა, მთელი 90 წუთი რა ათამაშა ის რა იყო, უკეთესი გუნდი დაადებდა ბარსელონას გუშინ თავისუფლად

daikide,liveri gadauvlis da gadmouvlis,liveris presings gaudzleben es bebrebi?
amastan ra shuashia mara liveri portos uyuret? es ra iyo bicho militaom ra itamasha,imena salahs dedis piri gaadzro,win kide ra grdzel pasebs aketebda gamovshterdi,skili chartet liveris winaagmdeg da uyuret,saocrebaa eg bichi,ra magrad dgas bicho kedelivitaa da tan ufro atleturia da swrafad gadaadgildeba,dzaan magaria,bravo peress da zizus

25

11 აპრილი 2019 16:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფერგი ზიდანი და რეალის ფეხბურთელები ზიან ახლა ტელევიზორებთან და ბარსას გამაჯრვებებს უყურებენ lol lol აბა თვითონ გავარდნენ ყველაფრიდან lol მოკლედ ბარსა საუკეთესოა მსოფლიოში უდავოდ love lol

26

11 აპრილი 2019 20:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 341
ზიზუ რა შუაშია. დახვდა ნაყიდი რომ მოვიდა ზიზუ
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


27

11 აპრილი 2019 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსელონამ გუშინ ითამაშა საზიზღრად მაგრამ იგებდა და ეს გასაგებია ფრეც რომ დამთავრებულიყო მაინც უპირატესობა ბარსელონას მხარეს იქნებოდა მაგრამ მანჩესტერს რის ხარჯზე უნდა დაემთავრებინა ფრე? კარში არ დაურტყამთ ბოლო წუთებზე ვერც კი შეუტიეს სახლში თუ არ ითამაშე ბარსელონასთან და პრობლემები არ შეუქმენი იმის შემხედვარე რაც უქნა პსჯ და სევილიას ეს მანჩესტერი რისი იმედით ჩადის ბარსელონაში wink

28

11 აპრილი 2019 22:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: barca1
ფერგი ზიდანი და რეალის ფეხბურთელები ზიან ახლა ტელევიზორებთან და ბარსას გამაჯრვებებს უყურებენ lol lol აბა თვითონ გავარდნენ ყველაფრიდან lol მოკლედ ბარსა საუკეთესოა მსოფლიოში უდავოდ love lol

ბარსელონა ვერასდროს ვერ გახდება რეალის დონის ყოველთვის რეალის მდევარი იქნებაა რამდენჯერაც არ უნდა მოგვიგოთ

29

11 აპრილი 2019 23:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: barca1
ფერგი ზიდანი და რეალის ფეხბურთელები ზიან ახლა ტელევიზორებთან და ბარსას გამაჯრვებებს უყურებენ lol lol აბა თვითონ გავარდნენ ყველაფრიდან lol მოკლედ ბარსა საუკეთესოა მსოფლიოში უდავოდ love lol

ვუააააიმეეეეე ეეეეეეეეეს სისაკვარლეეეე ვინ ალიოოო ვინოოოოო კაქია ნანებში სიზმრების ნახვააააა???? მიდი მიდი გადაბრუნდი არ გაგეღვიძოს გენათალე ცენაააააა

30

11 აპრილი 2019 23:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინმა დღეს მაგრად დაიკიდა საიტი. ბოლო სტატია 12 საათზე დადო იმის მერე აღარ ჩანს

31

12 აპრილი 2019 09:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: barca1
ფერგი ზიდანი და რეალის ფეხბურთელები ზიან ახლა ტელევიზორებთან და ბარსას გამაჯრვებებს უყურებენ lol lol აბა თვითონ გავარდნენ ყველაფრიდან lol მოკლედ ბარსა საუკეთესოა მსოფლიოში უდავოდ love lol

ოთხი წელია ტელევიზორთან ზიხართ და ჯერ მანჩესტერსაც არ გასცდენია ბარსა არ დაიღალე ამდენი უაზრობების წერით ან ამდენი ადამიანი რო გაგინებს ან შენი თავი არ გეცოდება ან შენი პატრონი? შენნაირი უთავმოყვარეო ადამიანი თუ სადმე მენახოს გეფიცები რა.

32

12 აპრილი 2019 15:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid1993
რატო არ უნდოდაააა??? იმიტოო ხოარააა რომ შესაძლებელი იყო ისეთი შედეგები დაედოო რო ფერგიუსონის ტიტულებს შექმნიყო პრობლემა?? ისეე მადრიდისტებო გთხოვთ არ გაატაროთ ლივერპული თუ იუნაიტედი რომელი უფროო ახლოსაა ჩვენ სამეფო კლუბთან? ვერ გადამიწყვეტიაა სწორედ გამიგეთ ვის ვუქომაგო ადრე ფერგის დროს იუნაიტედი მევასებოდა ეხლა ლივერპულიც მომწონს ვერ ვხვდები რა

xalxs ekitxeba vis vuqomagoo. pes shi visac uketesi gundi yavs imas. 15 wlis xar maximum da shennairebitaa savse saiti. zidane 100 dan 98 s liveshi ar unaxavs. youtubze icocxle. da mere bavshvtamanias edzaxian sxva saits. xmata umravlesobit gadawyvite vis uqomago.

ციტატა: Madrid1993
ციტატა: barca1
ფერგი ზიდანი და რეალის ფეხბურთელები ზიან ახლა ტელევიზორებთან და ბარსას გამაჯრვებებს უყურებენ lol lol აბა თვითონ გავარდნენ ყველაფრიდან lol მოკლედ ბარსა საუკეთესოა მსოფლიოში უდავოდ love lol

ბარსელონა ვერასდროს ვერ გახდება რეალის დონის ყოველთვის რეალის მდევარი იქნებაა რამდენჯერაც არ უნდა მოგვიგოთ

33

12 აპრილი 2019 23:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხოდა უყუროს ტრანსგენდერ სულშერს... ადრე ხომ სოლსკიაერი იყო :)))))))))))

34

13 აპრილი 2019 08:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Mentalist
ციტატა: Madrid1993
რატო არ უნდოდაააა??? იმიტოო ხოარააა რომ შესაძლებელი იყო ისეთი შედეგები დაედოო რო ფერგიუსონის ტიტულებს შექმნიყო პრობლემა?? ისეე მადრიდისტებო გთხოვთ არ გაატაროთ ლივერპული თუ იუნაიტედი რომელი უფროო ახლოსაა ჩვენ სამეფო კლუბთან? ვერ გადამიწყვეტიაა სწორედ გამიგეთ ვის ვუქომაგო ადრე ფერგის დროს იუნაიტედი მევასებოდა ეხლა ლივერპულიც მომწონს ვერ ვხვდები რა

xalxs ekitxeba vis vuqomagoo. pes shi visac uketesi gundi yavs imas. 15 wlis xar maximum da shennairebitaa savse saiti. zidane 100 dan 98 s liveshi ar unaxavs. youtubze icocxle. da mere bavshvtamanias edzaxian sxva saits. xmata umravlesobit gadawyvite vis uqomago.

ციტატა: Madrid1993
ციტატა: barca1
ფერგი ზიდანი და რეალის ფეხბურთელები ზიან ახლა ტელევიზორებთან და ბარსას გამაჯრვებებს უყურებენ lol lol აბა თვითონ გავარდნენ ყველაფრიდან lol მოკლედ ბარსა საუკეთესოა მსოფლიოში უდავოდ love lol

ბარსელონა ვერასდროს ვერ გახდება რეალის დონის ყოველთვის რეალის მდევარი იქნებაა რამდენჯერაც არ უნდა მოგვიგოთ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)