რონსერო:„„რეალს“ პოგბას ქარიზმა სჭირდება“

ტომას რონსეროს განცხადებით, პოლ პოგბას „რეალში“ ტრანსფერი ძალიან მნიშვნელოვანია...

„მე ვფიქრობ, რომ პოგბას ქარიზმა „რეალს“ ძალიან სჭირდება, ამ ტრანსფერს სასიცოცხლოდ მივიჩნევ“-განაცხადა რონსერომ.



  • Datuna
  • 29 მარტი 2019
  • 2 900
  • 42

1

29 მარტი 2019 11:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩი თუ წავაა მის მაგივრად შეიძლება ასეთი ნახევარდაცვაა კროოსი პოგბა კაზემირო (კანტე)

2

29 მარტი 2019 11:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგი იქნება პოგბა რეალში.მასთან ერთად მბაპე,აზარი და კანტე.

3

29 მარტი 2019 12:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
1. ნახეთ უნაიტედის განცხადება ხალხნო,გარკვევით თქვეს რომ ყველა შეტავაზება იქნება დაბლოკილი პოგბას მიმართ. არც კი განიხილავენ. ასევე პოგბას სტატუსი გუშინდელი,როცა სოშერი ოფიციალურად დაინიშნა. არანაირი რეალში გადმოსვლაზე არაა საუბარი.

2. https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/03/25/5c991495268e3e7b518b45f
a.html

აგერ მარკას სტატია,არანაირი შეთავაზება არ ყოფილა ბამპეს თაობაზე. ჭორებია ჩვეულებრივი და მეტი არაფერი. აგერ ნახათ აზარს მოიყვანენ უეჭველი და ერიქსენს და მანეს სავარაუდოდ. აი მანდ დასრულდება რეალის ტრანსფერები ამ ზაფხულს.

4

29 მარტი 2019 12:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
1. ნახეთ უნაიტედის განცხადება ხალხნო,გარკვევით თქვეს რომ ყველა შეტავაზება იქნება დაბლოკილი პოგბას მიმართ. არც კი განიხილავენ. ასევე პოგბას სტატუსი გუშინდელი,როცა სოშერი ოფიციალურად დაინიშნა. არანაირი რეალში გადმოსვლაზე არაა საუბარი.

2. https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2019/03/25/5c991495268e3e7b518b45f

a.html

აგერ მარკას სტატია,არანაირი შეთავაზება არ ყოფილა ბამპეს თაობაზე. ჭორებია ჩვეულებრივი და მეტი არაფერი. აგერ ნახათ აზარს მოიყვანენ უეჭველი და ერიქსენს და მანეს სავარაუდოდ. აი მანდ დასრულდება რეალის ტრანსფერები ამ ზაფხულს.

bampe vinaa

5

29 მარტი 2019 12:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე რაღა დავმალო და ეს კროოსიც მიცვალებულია რა, მარა პოგბაც კაი ქაჯია

ციტატა: კასილასი-THE best
აგერ მარკას სტატია,არანაირი შეთავაზება არ ყოფილა ბამპეს თაობაზე. ჭორებია ჩვეულებრივი და მეტი არაფერი. აგერ ნახათ აზარს მოიყვანენ უეჭველი და ერიქსენს და მანეს სავარაუდოდ. აი მანდ დასრულდება რეალის ტრანსფერები ამ ზაფხულს.

აზარი მანე და ერიქსენი რომ მოვიდეს გავარტყი მბაპეს ეს სამივე თუ დაიდო სერიოზული ამბავია. როდრიგოც მოდის ვინიც არის და ეგაა. საბოლოოდ მბაპე აუცილებად ჩვენია მაქსიმუმ მომავალში. ისე ოღონდ ბამპეს ნუ ეძახი კაცირად არ გეწყინოს

6

29 მარტი 2019 12:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ გვინდა პოგბა მხოლოდ და მხოლოდ ერიქსენი თუ ნახევარდაცვაზე მიდგა საქმე სხვა არავინ

7

29 მარტი 2019 12:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარი მანე და ერიქსენი რომ მოვიდეს მბაპეს დედაც.ჩალპება მანდ და ვერც ოქროს ბურთს მოიგებს და ვერც ვერაფერს

8

29 მარტი 2019 12:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალის გენერალური დირექტორი, ხოსე ანხელი სამშაბათს ვალდებებასზე პიანიჩისა და იოვიჩის აგენტს, ფალი რამადანს შეხვდა. მთავარი განსახილველი საკითხი ამ ზაფხულს მათი ხელმისაწვდომობა იყო.

ციტატა: Heisenberg
აზარი მანე და ერიქსენი რომ მოვიდეს მბაპეს დედაც.ჩალპება მანდ და ვერც ოქროს ბურთს მოიგებს და ვერც ვერაფერს

მეც მაგას ვამბობ ეს სამივე რომ დაიდოს ემატება ვინი და როდრიგო იმენა ავაწიოკებთ ყველას, მერე მართლა გავარტყი მაგას და ჩალპება მაგ საქათმეში სამუდამოდ.

ერთი ვიცი რო ზიზუ ამ ნაბიჯს ისე არ გადადგამდა გარანტიების გარეშე, თან არჩევნებია მომავალ წელს და თუ არ იაქტიურა ძაან პერესმა წააგებს არჩევნებს.

9

29 მარტი 2019 12:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Peresma sami liga dado da dalshe hkidia kacs :d tavisi gasaketebeli gaaketa da ager vari da arabi virtxa risi maqnisia vnaxot tavisi y.e kapitnit :d mteli msoflio aiaqsss balshikobda imdenad "დაიცავით ცენზურა!" da utavmoyvareo gundia.

10

29 მარტი 2019 12:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალმა რა თამაში მოუგო პანათინაიკოსს ევროლიგაზე ნახეთ? 18 ქულით აგებდა და ბოლო წამზე რუდიმ ცენტრიდან ტენა თან დაფარებულზე დდდ სასწაული თამაში იყო

11

29 მარტი 2019 13:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
მბაპე ძალიან კარგი ფეხბურთელია,მისი ნიჭი და საშემსრულებლო ოსტატობა ნამდვილად გამოადგებოდა რეალს მაგრამ ამ ზაფხულს მისი გადმოყვანა ურთულესი საკითხი იქნება და არამგონია ეს ტრანსფერი განხორცილდეს,მე არც იმას ვეთანხმები რომ ამდენი ფული გადაიხადონ ერთ ფეხბურთელში და მხოლოდ მასზე იყოს ამხელა გუნდი დამოკიდებული.იმის და მიუხედავად რომ უძლიერესი ბიჭია რეალში სულ სხვა მოთხოვნებია და სულ სხვა ფსიქოლოგიური დატვირთვა ექნება,ამიტომ მასში ამხელა თანხის გადაყრა და სხვა მინუსების ვერ ამოვსება უაზრობა იქნებოდა.აზარი მარცხენა ფლანგს შეავსებდა,ასვე მანეზე იწერება და ძალიან კარგი ფეხბურთელია მანე,მითუმეტეს ის თავიდან მარჯვენა ფლანგზე თამაშობდა და სალაჰის გამო მოუწია მარცხნივ გადასვლა,ფლანგის ცვლილების და მიუხედავად ძალიან კარგად ართმვს თავს საკუთარ დავალებას,ამიტომ ასეთი მოძრავი და სისწრაფის მქონე ფებურთელი ნამდვილად გამოგვადგებოდა მარჯვენა ფლანგზე.ასევე იწერება იოვიჩზე,ეს ტრანსფრიც თუ დაიდო მვენიერი შემცვლლი ეყოლება ბენზმას,ასვეა პიანიჩზე საუბარი,მაგრამ ცნტრში ახლა ყველაზე მეტად პოგბას ვიხილავდი,მაგრამ რამდენად გამოვა ეს ტრანსფერი რთულია ივარაუდო,მაგრამ მაგას ისეთი ძაღლი აგენტი ყავს არაფერია საერრთოდ გამოიცხული.უდიდესი ძალა იქნება ცენტრში,შორეული პასები,ბურთის საჯარიმოში ჩაგდებები,შორეული დარტყმები და უმაღლესი ტექნიკით გამოირჩევა,ასევე დაცვითი ფუნქციების შეთავსებაც შეუძლია რიგ შემთხვევებში,ანუ ძაან მრავალმხრივი ფეხბურთელია და ცეტრში აუცილებელიცაა ასეთი კაცის ყოლა.

12

29 მარტი 2019 13:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Pikes hkitxes bolos seqsi ridis gqondao? Da aman bernabeuze tamashs gulisxmobto? Ddddd sadac ichers iq xmarobs barcelona reals gamoegebels udebs shig ddd

13

29 მარტი 2019 13:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
მბაპე ძალიან კარგი ფეხბურთელია,მისი ნიჭი და საშემსრულებლო ოსტატობა ნამდვილად გამოადგებოდა რეალს მაგრამ ამ ზაფხულს მისი გადმოყვანა ურთულესი საკითხი იქნება და არამგონია ეს ტრანსფერი განხორცილდეს,მე არც იმას ვეთანხმები რომ ამდენი ფული გადაიხადონ ერთ ფეხბურთელში და მხოლოდ მასზე იყოს ამხელა გუნდი დამოკიდებული.იმის და მიუხედავად რომ უძლიერესი ბიჭია რეალში სულ სხვა მოთხოვნებია და სულ სხვა ფსიქოლოგიური დატვირთვა ექნება,ამიტომ მასში ამხელა თანხის გადაყრა და სხვა მინუსების ვერ ამოვსება უაზრობა იქნებოდა.აზარი მარცხენა ფლანგს შეავსებდა,ასვე მანეზე იწერება და ძალიან კარგი ფეხბურთელია მანე,მითუმეტეს ის თავიდან მარჯვენა ფლანგზე თამაშობდა და სალაჰის გამო მოუწია მარცხნივ გადასვლა,ფლანგის ცვლილების და მიუხედავად ძალიან კარგად ართმვს თავს საკუთარ დავალებას,ამიტომ ასეთი მოძრავი და სისწრაფის მქონე ფებურთელი ნამდვილად გამოგვადგებოდა მარჯვენა ფლანგზე.ასევე იწერება იოვიჩზე,ეს ტრანსფრიც თუ დაიდო მვენიერი შემცვლლი ეყოლება ბენზმას,ასვეა პიანიჩზე საუბარი,მაგრამ ცნტრში ახლა ყველაზე მეტად პოგბას ვიხილავდი,მაგრამ რამდენად გამოვა ეს ტრანსფერი რთულია ივარაუდო,მაგრამ მაგას ისეთი ძაღლი აგენტი ყავს არაფერია საერრთოდ გამოიცხული.უდიდესი ძალა იქნება ცენტრში,შორეული პასები,ბურთის საჯარიმოში ჩაგდებები,შორეული დარტყმები და უმაღლესი ტექნიკით გამოირჩევა,ასევე დაცვითი ფუნქციების შეთავსებაც შეუძლია რიგ შემთხვევებში,ანუ ძაან მრავალმხრივი ფეხბურთელია და ცეტრში აუცილებელიცაა ასეთი კაცის ყოლა.

აზარი და მანე თუ ითრია პერესმა ვიღას გაახსენდება მბაპე. სკამიდან ვინიციუსი როდრიგო ასენსიო ვასკესი. იოვიჩი მეეჭვება იყიდოს თუ აზარი მანე იყიდა. მაგდენი შემტევი რათ გინდათ.

14

29 მარტი 2019 13:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
Wtf man bani madev-არ ვიცი,უბრალოდ მაგაზეც დაწერა მარკამ თუ ასმა რომ შეხვდნენ იოვიჩის აგენტს და რავიცი აბა რა გითხრა.შეიძლება ვარანმაც დატოვოს რეალი და მისი შემცვლელის მოყვანაც აუცილებელი იქნება.მანესა და აზარის ტრანსფერით კი ორი პოზიციის პრობლემა მოიხსნება,მაგრამ ასევე საჭიროა კარგი ცხრიანი,ეს ორნიც არიან გამტანები,მაგრამ უფრო შემქმნელი ტიპის ფეხბურთელები არიან.მბაპე კი ამ ზაფხულს არარეალურია და იმედი მაქვს მაგ ორ ტრანსფერს მაინც გააკეთებენ.

15

29 მარტი 2019 13:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Bordo-მეც მგონია რო 3OO მილიონი ძაან გაბერილი თანხაა, დღეს ეს თანხა მხოლოდ ორი ფეხბურთელი ღირს, მერე ეს იმხელა თანხას მოითხოვს ხელფასს რომ რავი, თან დიდი ზეწოლა იქნება მასზე, ყველა ხედას რონალდოს მისიის გამრგრძელებელს რეალში, თუმცა თუ მანეს და აზრს მოიყვანს ძაან მაგარი შეტევა გვეყოლება, იოვიჩის აგენტიც იყო მადრიდში გუშინ, და მაგრად იხოდება გუნდი, მერე მართლა ვისღა გაახსენდება ფრანგი. არა ძაან მაგარია ეს ფაქტია მარა არ უშვებს ის შეიხი თან დიდი თანხაა ძაან და რავი რისკიც არის. ერიქსენი, აზარი მანე იოვიჩი თუ დადო უძლიერეს გუნდს შეკრავს ზიზუ და ისე იქნას შეილება მბაპე ვაფშე დაივიწყონ.

ციტატა: Bordo
შეიძლება ვარანმაც დატოვოს რეალი და მისი შემცვლელის მოყვანაც აუცილებელი იქნება.

არა ბრატ გუშინ ზიზუმ გამორიცხაეს ამბავი, მარსელოზე და ვარანზე საუბარი დასრულებულია არსად მიდიანო ზიზუმ. ეს კაცი რო დაგელაპარაკება მორჩა მაქ ბაზარი

16

29 მარტი 2019 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Chemi azrit araaa sachiro pogba dzaan didi carmodgena AQ tavis tchven.da zevidan yurebas moindimebs pegburtelebze rlebsac 5celshi 4liga Dade's da gvinda es chven.azari kargia da eti marjvena shemtevi da egaa zizu ki gvyas da liga gaxdeba realistic chempionati

17

29 მარტი 2019 13:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: ZIDANE.
Bordo-მეც მგონია რო 3OO მილიონი ძაან გაბერილი თანხაა, დღეს ეს თანხა მხოლოდ ორი ფეხბურთელი ღირს, მერე ეს იმხელა თანხას მოითხოვს ხელფასს რომ რავი, თან დიდი ზეწოლა იქნება მასზე, ყველა ხედას რონალდოს მისიის გამრგრძელებელს რეალში, თუმცა თუ მანეს და აზრს მოიყვანს ძაან მაგარი შეტევა გვეყოლება, იოვიჩის აგენტიც იყო მადრიდში გუშინ, და მაგრად იხოდება გუნდი, მერე მართლა ვისღა გაახსენდება ფრანგი. არა ძაან მაგარია ეს ფაქტია მარა არ უშვებს ის შეიხი თან დიდი თანხაა ძაან და რავი რისკიც არის. ერიქსენი, აზარი მანე იოვიჩი თუ დადო უძლიერეს გუნდს შეკრავს ზიზუ და ისე იქნას შეილება მბაპე ვაფშე დაივიწყონ.

ციტატა: Bordo
შეიძლება ვარანმაც დატოვოს რეალი და მისი შემცვლელის მოყვანაც აუცილებელი იქნება.

არა ბრატ გუშინ ზიზუმ გამორიცხაეს ამბავი, მარსელოზე და ვარანზე საუბარი დასრულებულია არსად მიდიანო ზიზუმ. ეს კაცი რო დაგელაპარაკება მორჩა მაქ ბაზარი

სამას მილიონად ერთი პოზიციის შევსება სრული აფსურდი და სისულელეა,მაგ ფასად ორ პოზიციაზე მაინც საკმაოდ მაღალი დონისა და გამოცდილების მქონე ფეხბურთელების მოყვანა შეგვიძლია,ამიტომ რამდენადაც არ უნდა მოგვწონდეს მბაპე ამჯერად სხვაგვარად ჯობს გუნდის გაძლიერება.მითუმეტეს ჯერ ძაან ახალგაზრდაა და წინ აქვს ყველაფერი,ამიტომ არც ის არის საჩქარო რომ დღეს ან ხვალ მოიყვანონ.
რაც შეეხება ვარანს,უბრალოდ ბევრი იწერებოდა მაგაზეც და მაგიტომ მოვაყოლე საუბარს,მაგრამ თუ დარჩა მაგაზე მაგარი ვარიანტი ვერც იქნებოდა.

18

29 მარტი 2019 13:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პიკეს დედის ოჯახში შევამსერე აბობოქრებული მაგის შაკირა გავანაყოფიერე მე

19

29 მარტი 2019 13:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
Bordo

მაგ აზრზე ვარ მეც. 300 მილიონად აზარს და მანეს იყიდიან მინიმუმ, დაჟე ნდომბელეზე რო იყო საუბარი მაგაზეც ეყოფათ. ამ უკანასკნელის საჭიროება რამდენად დიდია კლუბში არ ვიცი მაგრამ ცუდი არ იქნებოდა ცენტრს შემცვლელი უნდა. მბაპეს ყიდვას თუ აპირებდნენ და + კიდე აზარის ეგეც 400 მილიონი გამოდის და მთლიანობაში ამ ფასად მინიმუმ 3 მაღალი დონის ფეხბურთელის დამატებაა შესაძლებელი, ისეთი ფეხბურთელების რომლებიც რეალს კვლავ დაუბრუნებენ სიძლიერეს და გაიბრძოლებს ტიტულებზე. ყველა ვთანხმდებით რომ ძალიან ძლიერია მბაპე მაგრამ ამხელა თანხის გადახდა არ ვიცი. თან კაცმა არ იცის რას იზამს რეალში, პსჟ და საფრანგეთში აწყობილი აქვს ყველაფერი გუნდს თუ გადავხედავთ, რეალშიც ასე იქნება ალბათ მაგრამ სად ლიგა 1 ის დონე სად ლა ლიგის. ჩემპიონთა ლიგაზე მანჩესტერთან კი ვნახეთ არაფერი განსაკუთრებული არ გაუკეთებია საპასუხო თამაშში როცა მანჩესტერმა კარგად ითამაშა. რეალში კი იმხელა წნეხი იქნება მასზე ცოტა რთულია თქმა ადვილად შეეგუება გარემოს. რონალდუსთან რომ მიდის შედარება და მისნაირ მომავალს უწინასწარმეტყველებენ რადგან ამ ასაკში უკვე მსოფლიო ჩემპიონია და წარმატებულია, სად რონალდუ და სად მბაპე. კრიშტიანუ რეალში რომ მივიდა, უკვე ძალიან გამოცდილი იყო და თავდაჯერებულობა არ აკლდა.

20

29 მარტი 2019 13:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
Wtf man bani madev-არ ვიცი,უბრალოდ მაგაზეც დაწერა მარკამ თუ ასმა რომ შეხვდნენ იოვიჩის აგენტს და რავიცი აბა რა გითხრა.შეიძლება ვარანმაც დატოვოს რეალი და მისი შემცვლელის მოყვანაც აუცილებელი იქნება.მანესა და აზარის ტრანსფერით კი ორი პოზიციის პრობლემა მოიხსნება,მაგრამ ასევე საჭიროა კარგი ცხრიანი,ეს ორნიც არიან გამტანები,მაგრამ უფრო შემქმნელი ტიპის ფეხბურთელები არიან.მბაპე კი ამ ზაფხულს არარეალურია და იმედი მაქვს მაგ ორ ტრანსფერს მაინც გააკეთებენ.

ვარანი გამორიცხულია არსად არ წავა ტყუილად აუგორეს ჭორები ან თვითონ ააგორა რო ხელფასი მოამატებინოს. რატო უნდა წახვიდე რეალიდან ძირითადის კაცი მანჩესტერში ან სხვაგან?? აზარი ბენზემა მანე ეს იქნება ძირითადი ზამენა ვინიციუსი როდრიგო ასენსიო და კიდე იოვიჩიც რო დაემატოს ზემდეტი მგონია მე ამდენი შემტევი. ბეილი ვასკესი მარიანო ბრაჰიმი წავლენ ალბათ

21

29 მარტი 2019 13:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
პიკეს დედის ოჯახში შევამსერე აბობოქრებული მაგის შაკირა გავანაყოფიერე მე

22

29 მარტი 2019 13:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როდირგოს დატესტავენ გაისად ცხრიანზე და თუ გაამართლა არავის აღარ ითრევენ. ერიკსენს კიდე არ იყიდის პერესი. 250ი დაადო ტოტემ ფასი და სასაცილო ფასია რა 250 ხო არ ჩამოკრეს. თან თუ არ ვცდები 1 წელში უმთავრდება კონტრაქტი და ამხელა რატო დაადეს გამოსასყიდი

23

29 მარტი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: De light
ბერნაბეუზე

მართალია თუ არა ამხელა ჩამოსხმა ყვერმა არ უნდა იტლიკინოს და გულშემატკივარს შეურაწყოფა არ უნდა მიაყენოს თორე ვინ ვის სად და როგორ უგებს მეორეხარისხოვანია მარა ერთი დიდი ფალოსიაეგ პიკე

24

29 მარტი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კატალონიის "ბარსელონასა" და ესპანეთის ეროვნული ნაკრების ყოფილ ცენტრალურ მცველს ხერარდ პიკეს იუმორისტულ გადაცემაში საინტერესო შეკითხვა დაუსვეს.

ჟურნალისტმა პიკეს მიმართა, თუ რამდენჯერ ჰქონდა სექსი ბოლო 1 თვის მანძილზე. ამ კითხვაზე პიკეს ენამოსწრებულმა პასუხმაც არ დააყოვნა.

"სანტიაგო ბერნაბეუზე სექსიც ითვლება"? - გაჟღერდა პიკეს პასუხი.

შეგახსენებთ, რომ ბოლო 1 თვის მანძილზე "ბარსელონამ" "რეალს" მისსავე მოედანზე ორჯერ მოუგო.
მე მეგონა ღადაობდით მართლა რა ყ.ეობა უთქვია ამ სირს

25

29 მარტი 2019 13:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაია ეს იოვიჩი? გაუწევს კონკურენციას ბენზემას. იგუანს სანაკრებო კარიერა დაუსრულებია

26

29 მარტი 2019 13:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man bani madevs
კატალონიის "ბარსელონასა" და ესპანეთის ეროვნული ნაკრების ყოფილ ცენტრალურ მცველს ხერარდ პიკეს იუმორისტულ გადაცემაში საინტერესო შეკითხვა დაუსვეს.

ჟურნალისტმა პიკეს მიმართა, თუ რამდენჯერ ჰქონდა სექსი ბოლო 1 თვის მანძილზე. ამ კითხვაზე პიკეს ენამოსწრებულმა პასუხმაც არ დააყოვნა.

"სანტიაგო ბერნაბეუზე სექსიც ითვლება"? - გაჟღერდა პიკეს პასუხი.

შეგახსენებთ, რომ ბოლო 1 თვის მანძილზე "ბარსელონამ" "რეალს" მისსავე მოედანზე ორჯერ მოუგო.
მე მეგონა ღადაობდით მართლა რა ყ.ეობა უთქვია ამ სირს

ტყუილი რა თქვა? :დდ

27

29 მარტი 2019 13:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: De light
ციტატა: Wtf man bani madevs
კატალონიის "ბარსელონასა" და ესპანეთის ეროვნული ნაკრების ყოფილ ცენტრალურ მცველს ხერარდ პიკეს იუმორისტულ გადაცემაში საინტერესო შეკითხვა დაუსვეს.

ჟურნალისტმა პიკეს მიმართა, თუ რამდენჯერ ჰქონდა სექსი ბოლო 1 თვის მანძილზე. ამ კითხვაზე პიკეს ენამოსწრებულმა პასუხმაც არ დააყოვნა.

"სანტიაგო ბერნაბეუზე სექსიც ითვლება"? - გაჟღერდა პიკეს პასუხი.

შეგახსენებთ, რომ ბოლო 1 თვის მანძილზე "ბარსელონამ" "რეალს" მისსავე მოედანზე ორჯერ მოუგო.
მე მეგონა ღადაობდით მართლა რა ყ.ეობა უთქვია ამ სირს

ტყუილი რა თქვა? :დდ

მაგარი უაზრობა თქვა. სირცხვილია ესეთი რაღაცეების ლაპარაკი. ხელმძღვანელობამ უნდა აუწიოს ყური მაგას გაიჯვა თავზე ძალიან. ჯობია თამაშს მიხედოს და ქალივით არ ილაპარაკოს

28

29 მარტი 2019 13:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
Axl-ზოგადად მაგხელა თანხის გადახდა მხოლოდ იმ შემთხვევაშია გამართლებული,თუ გუნდი თავიდან ბოლომდე აწყობილი გაქვს და მხოლოდ ეგ პოზიციაღა დაგრჩა გასაძლიერებელი,მაგრამ ახლა ზიზუ ცდილობს გუნდის გადახალისებას და თუ მხოლოდ მაგ ადამიანში დაიხარჯა მაგხელა თანხა ვეღარ გამოვა ისე გუნდის აწყობა როგორც მას სურს.ასევე შესაძლებელია მანეს ტრანსფერში ასენსიოს ჩართვა,თუ აზარი მოვიდა და ვინიციუსიც გვეყოლა ჯობს ასენსიო გაუშვან და მის სანაცვლოდ მანე მოიყვანონ,დიდი პატივისცემის და მიუხეავად მაინც მიმაჩნია რომ ამ დროისთვის ეგ შავი კაცი უფრო მნიშვნელოვანი ინიქნებოდა ამ გუნდისთვის,თან ლივერპულიც მთელი ზაფხული მის წაყვანას ცდილობდა და ბარემ მაგაში გაუცვალონ და ფულიც საკმაოდ მორჩებათ,რომ ცენტრში მაღალი დონის ფეხბურთელი დაიმატონ მოდრიჩის ნაცვლად,რადგან არ ვიცით რდენად მაღალ დონეზე ითამაშებს მომავალ წელს ასეთი ასაკის მქონე ფეხბურთელი.

29

29 მარტი 2019 13:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
რამდენიც არ უნდა აგინონ რამოსს ბარსელონას გულშემატკივრებმა და არ მოსწონდეთ ფაქტია რამოსზე უარესი გყავთ გუნდში

30

29 მარტი 2019 13:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
რამდენიც არ უნდა აგინონ რამოსს ბარსელონას გულშემატკივრებმა და არ მოსწონდეთ ფაქტია რამოსზე უარესი გყავთ გუნდში

31

29 მარტი 2019 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: Bordo
Wtf man bani madev-არ ვიცი,უბრალოდ მაგაზეც დაწერა მარკამ თუ ასმა რომ შეხვდნენ იოვიჩის აგენტს და რავიცი აბა რა გითხრა.შეიძლება ვარანმაც დატოვოს რეალი და მისი შემცვლელის მოყვანაც აუცილებელი იქნება.მანესა და აზარის ტრანსფერით კი ორი პოზიციის პრობლემა მოიხსნება,მაგრამ ასევე საჭიროა კარგი ცხრიანი,ეს ორნიც არიან გამტანები,მაგრამ უფრო შემქმნელი ტიპის ფეხბურთელები არიან.მბაპე კი ამ ზაფხულს არარეალურია და იმედი მაქვს მაგ ორ ტრანსფერს მაინც გააკეთებენ.

ვარანი გამორიცხულია არსად არ წავა ტყუილად აუგორეს ჭორები ან თვითონ ააგორა რო ხელფასი მოამატებინოს. რატო უნდა წახვიდე რეალიდან ძირითადის კაცი მანჩესტერში ან სხვაგან?? აზარი ბენზემა მანე ეს იქნება ძირითადი ზამენა ვინიციუსი როდრიგო ასენსიო და კიდე იოვიჩიც რო დაემატოს ზემდეტი მგონია მე ამდენი შემტევი. ბეილი ვასკესი მარიანო ბრაჰიმი წავლენ ალბათ

როდრიგო გამოკვეთილი ცხრიანი არ არის,მაინც ვერ მოვიაზრებთ ბენზემას შემცვლელად,ამიტომ ისევ ბენზემას იმედად ვრჩებით და ერთი შემგდები ცხრიანი მაინც საჭიროა.

32

29 მარტი 2019 14:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
Axl-ზოგადად მაგხელა თანხის გადახდა მხოლოდ იმ შემთხვევაშია გამართლებული,თუ გუნდი თავიდან ბოლომდე აწყობილი გაქვს და მხოლოდ ეგ პოზიციაღა დაგრჩა გასაძლიერებელი,მაგრამ ახლა ზიზუ ცდილობს გუნდის გადახალისებას და თუ მხოლოდ მაგ ადამიანში დაიხარჯა მაგხელა თანხა ვეღარ გამოვა ისე გუნდის აწყობა როგორც მას სურს.ასევე შესაძლებელია მანეს ტრანსფერში ასენსიოს ჩართვა,თუ აზარი მოვიდა და ვინიციუსიც გვეყოლა ჯობს ასენსიო გაუშვან და მის სანაცვლოდ მანე მოიყვანონ,დიდი პატივისცემის და მიუხეავად მაინც მიმაჩნია რომ ამ დროისთვის ეგ შავი კაცი უფრო მნიშვნელოვანი ინიქნებოდა ამ გუნდისთვის,თან ლივერპულიც მთელი ზაფხული მის წაყვანას ცდილობდა და ბარემ მაგაში გაუცვალონ და ფულიც საკმაოდ მორჩებათ,რომ ცენტრში მაღალი დონის ფეხბურთელი დაიმატონ მოდრიჩის ნაცვლად,რადგან არ ვიცით რდენად მაღალ დონეზე ითამაშებს მომავალ წელს ასეთი ასაკის მქონე ფეხბურთელი.

კლოპმა თქვა იმ შემთხვევაში გავუშვებთ თუ ასენსიოს და ფულს გადაგვიხდიანო ადრე სადღაცას წავაწყდი მაგ ინფორმაციას რამდენად სიმართლეა არ ვიცი

33

29 მარტი 2019 14:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
De light

ანუ მოედნის გარეთ ვინ არის და რას ლაპრაკობს არაა მნიშვნელოვანი და მხოლოდ მოედნით ფასდება ფეხბურთელის ღირსება?? მოედანზე კი არ უნდა იყო ადამიანი, მის გარეთ უნდა იყო. არ ვამბოვ რომ რამოსი ანგელოზია, მაგრამ პიკე როგორც ატლილინებს ენას ეგ არის უღირსი ადამიანის საქციელი მეტი არაფერი.

34

29 მარტი 2019 14:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: Bordo
Wtf man bani madev-არ ვიცი,უბრალოდ მაგაზეც დაწერა მარკამ თუ ასმა რომ შეხვდნენ იოვიჩის აგენტს და რავიცი აბა რა გითხრა.შეიძლება ვარანმაც დატოვოს რეალი და მისი შემცვლელის მოყვანაც აუცილებელი იქნება.მანესა და აზარის ტრანსფერით კი ორი პოზიციის პრობლემა მოიხსნება,მაგრამ ასევე საჭიროა კარგი ცხრიანი,ეს ორნიც არიან გამტანები,მაგრამ უფრო შემქმნელი ტიპის ფეხბურთელები არიან.მბაპე კი ამ ზაფხულს არარეალურია და იმედი მაქვს მაგ ორ ტრანსფერს მაინც გააკეთებენ.

ვარანი გამორიცხულია არსად არ წავა ტყუილად აუგორეს ჭორები ან თვითონ ააგორა რო ხელფასი მოამატებინოს. რატო უნდა წახვიდე რეალიდან ძირითადის კაცი მანჩესტერში ან სხვაგან?? აზარი ბენზემა მანე ეს იქნება ძირითადი ზამენა ვინიციუსი როდრიგო ასენსიო და კიდე იოვიჩიც რო დაემატოს ზემდეტი მგონია მე ამდენი შემტევი. ბეილი ვასკესი მარიანო ბრაჰიმი წავლენ ალბათ

როდრიგო გამოკვეთილი ცხრიანი არ არის,მაინც ვერ მოვიაზრებთ ბენზემას შემცვლელად,ამიტომ ისევ ბენზემას იმედად ვრჩებით და ერთი შემგდები ცხრიანი მაინც საჭიროა.

აბა რა პოზიციაა ეგ ბიჭი

35

29 მარტი 2019 14:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
და რასაც ფიქრობ, ყველაფერი არ უნდა თქვა კაცმა, თუნდაც სიმართლე იყოს.

36

29 მარტი 2019 14:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: Bordo
Axl-ზოგადად მაგხელა თანხის გადახდა მხოლოდ იმ შემთხვევაშია გამართლებული,თუ გუნდი თავიდან ბოლომდე აწყობილი გაქვს და მხოლოდ ეგ პოზიციაღა დაგრჩა გასაძლიერებელი,მაგრამ ახლა ზიზუ ცდილობს გუნდის გადახალისებას და თუ მხოლოდ მაგ ადამიანში დაიხარჯა მაგხელა თანხა ვეღარ გამოვა ისე გუნდის აწყობა როგორც მას სურს.ასევე შესაძლებელია მანეს ტრანსფერში ასენსიოს ჩართვა,თუ აზარი მოვიდა და ვინიციუსიც გვეყოლა ჯობს ასენსიო გაუშვან და მის სანაცვლოდ მანე მოიყვანონ,დიდი პატივისცემის და მიუხეავად მაინც მიმაჩნია რომ ამ დროისთვის ეგ შავი კაცი უფრო მნიშვნელოვანი ინიქნებოდა ამ გუნდისთვის,თან ლივერპულიც მთელი ზაფხული მის წაყვანას ცდილობდა და ბარემ მაგაში გაუცვალონ და ფულიც საკმაოდ მორჩებათ,რომ ცენტრში მაღალი დონის ფეხბურთელი დაიმატონ მოდრიჩის ნაცვლად,რადგან არ ვიცით რდენად მაღალ დონეზე ითამაშებს მომავალ წელს ასეთი ასაკის მქონე ფეხბურთელი.

კლოპმა თქვა იმ შემთხვევაში გავუშვებთ თუ ასენსიოს და ფულს გადაგვიხდიანო ადრე სადღაცას წავაწყდი მაგ ინფორმაციას რამდენად სიმართლეა არ ვიცი

ხო და ალბათ,მასეც მოიქცევიან.სხვა შემთხვევაში შეიძლება არც გამოუშვან და ვფიქრობ სწორიც იქნება.ჯერ-ჯერობით ასენსიო ვრ ამართლებს იმ იმედებს რაც თავიდან ჰქონდა ხალხს,ამიტომ ვფიქრობ ამ ჯერზე უკეთესი იქნებოდა მათი გაცვლა.

Wtf man bani madevs-ორ ფორვარდიან სისტემაში მეორე თავდამსხმელის პოზიციაზე თამაშობს ვალენსიაში,ისე კი მარცხენა და მარჯვენა შემტევ პოზიციაზეც შეუძლია თამაში.ასე გამოკვეთილი შემგდები ცხიანი არ არის,მაგრამ შეიძლება ზიდანს არც სჭირდებოდეს გამოკვეთილი ცხრიანი.

37

29 მარტი 2019 14:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ორ ფორვარდიან სისტემაში მეორე თავდამსხმელის პოზიციაზე თამაშობს ვალენსიაში,ისე კი მარცხენა და მარჯვენა შემტევ პოზიციაზეც შეუძლია თამაში.ასე გამოკვეთილი შემგდები ცხიანი არ არის,მაგრამ შეიძლება ზიდანს არც სჭირდებოდეს გამოკვეთილი ცხრიანი.

ვალენსიაში რო არის მაგ როდრიგოზე არ ვიძახი მე. ზაფხულში რო მოდის როდრიგო 18 წლის მაგაზე ვამბობ

38

29 მარტი 2019 14:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: Bordo
ორ ფორვარდიან სისტემაში მეორე თავდამსხმელის პოზიციაზე თამაშობს ვალენსიაში,ისე კი მარცხენა და მარჯვენა შემტევ პოზიციაზეც შეუძლია თამაში.ასე გამოკვეთილი შემგდები ცხიანი არ არის,მაგრამ შეიძლება ზიდანს არც სჭირდებოდეს გამოკვეთილი ცხრიანი.

ვალენსიაში რო არის მაგ როდრიგოზე არ ვიძახი მე. ზაფხულში რო მოდის როდრიგო 18 წლის მაგაზე ვამბობ

მე კი მეგონა ეგ როდრიგო შეიძინეს.მაგ ბრაზილიელ როდრიგოზე კი არაფერი ვივი.არასოდეს მინახავს მისი თამაში,ამიტომ ვერც ვრაფერს ვიტყვი.

39

29 მარტი 2019 14:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: Bordo
ორ ფორვარდიან სისტემაში მეორე თავდამსხმელის პოზიციაზე თამაშობს ვალენსიაში,ისე კი მარცხენა და მარჯვენა შემტევ პოზიციაზეც შეუძლია თამაში.ასე გამოკვეთილი შემგდები ცხიანი არ არის,მაგრამ შეიძლება ზიდანს არც სჭირდებოდეს გამოკვეთილი ცხრიანი.

ვალენსიაში რო არის მაგ როდრიგოზე არ ვიძახი მე. ზაფხულში რო მოდის როდრიგო 18 წლის მაგაზე ვამბობ

მე კი მეგონა ეგ როდრიგო შეიძინეს.მაგ ბრაზილიელ როდრიგოზე კი არაფერი ვივი.არასოდეს მინახავს მისი თამაში,ამიტომ ვერც ვრაფერს ვიტყვი.

რავი ძაან აქებენ მაგ როდრიგოს ვინიციუსზე მეტადაც კი აქებენ არც მე მაქვს არცერთი თამაში ნანახი მაგისი. ცენტრფორვარდია როგორც ვიცი. ეგაც მოდის ამ ზაფხულს

40

29 მარტი 2019 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონსერო ცოცხალი ხარ? :დდდ კლასიკოების მერე ძაან შოკში იყავი lol

My Webpage მეფედერიშე :დ

41

29 მარტი 2019 15:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: barca-15
რონსერო ცოცხალი ხარ?

My Webpage wink

ეს რომელია იცი ზედიზედ მესამე რო დადო რეალმა დდდდ მართლა, და ტიროდა ეცოდებოდა რამდენი კულე თავს ჩამოიხრჩოდაო დდდ

ისე უდიდესი დანაშაულია პიკე რომ საერთოდ გაჩნდა დედამიწაზე, უდიდესი ცოდვაა ეს რომ სუნთქავს, არარაობაა რომელიც ნაკერბში მთელმა ქვეყანამ შეიძულა და მოშორდა ის დიდი სირცხვილი და ჭირი რაც ნაკრებს ქონდა და მთლიანად ესპანეთს, სრულიად ბარსელონას სირცხვილია

42

29 მარტი 2019 15:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)