ფრედერიკ ჰერმელი:„მბაპეს ოქროს ბურთისთვის „რეალი“ სჭირდება“

საფეხბურთო ანალიტიკოსმა ფრედერიკ ჰერმელმა კილიან მბაპეს სამომავლო პერსპექტივაზე ისაუბრა...

„მე ვთვლი, რომ მსოფლიოში 4 გამოკვეთილი ფეხბურთელია. კრიშტიანო, მესი, ნეიმარი და მბაპე, თუმცა თვალშისაცემია, რომ ფრანგი ფეხბურთელი მხოლოდ 20 წლის არის.“
„პერსპექტივა, რომელიც ფრანგს აქვს მართლაც ძალიან მაღალ მიზნებამდე მივყავართ.“

„ის, რომ მბაპე სულ მალე მიიღებს ოქროს ბურთს, გარდაუვალია, მასში არსებული პოტენციალი უბრალოდ უსასრულოა.“

„ჩემი აზრით, მბაპე „რეალში“ სათამაშოდ მზად არის. ფრანგს თავისუფლად შეუძლია გაუძლოს იმ წნეხს, რომელიც მადრიდში არსებობს. მეტსაც გეტყვით, მბაპეს „ბლანკოსი“ სჭირდება იმისათვის, რომ ოქროს ბურთი რაც შეიძლება დროულად მოიგოს.“

„ჩემი აზრით, მესისა და რონალდუს მრავალწლიანი ჰეგემონიის დასრულების შემდეგ, ასპარეზზე სწორედ კილიანი გამოვა და წლების მანძილზე უკონკურენტო ფიგურა იქნება.“




1

25 მარტი 2019 11:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ოცნებააა ბამპე რეალში სასწაული იქნება

2

25 მარტი 2019 11:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
https://youtu.be/InCoA9DevWY

3

25 მარტი 2019 11:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ვითომ რატომ ვერ გახდება რეალისთვის მომავალი რონალდუ?დაინახეთ მომავალი?ესე არ მეგონა მეც რაულის რეკორდს თუ ვინმე მოხსნიდა მაგრამ მოხსნეს.თუ რონალდუსადმი ზედმეტი სიყვარულის გამო ვერ წარმოგიდგენიათ მომავალში გამოჩნდეს ვინც რეალისთვისსს ის იქნება რაც რონალდუ.სიმართლე ესააა .

არეალური კი არა მშვენივრადაც რეალურიააა იმხელა პოტენციალი აქქქ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

4

25 მარტი 2019 12:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
სიმართლე ისაა რომ რონალდუ ეპოქალური ფეხბურთელია და ყველა დროის 5 შიც შედის. მბაპეს კი ჯერ არაფერი დაუმტკიცებია გარდა იმისა რომ ნიჭიერია და გასაქანი აქვს. რონალდუ სადაც თამაშობდა ყველგან მთავარი გოლეადორი და მამოძრავეველი ძალა იყო, მბაპე ჯერ ვერაა ლიდერი. რონალდუ გინდა რეალში და გინდა მანჩეში დიდ გუნდებთან ყოველთვის ჩანდა და გადამწტვეტი გოლებიც აქვს გატანილი ძალიან ბევრჯერ, მბაპე კი იკარგება გადანწყვეტ თამაშებში. ჯერჯერობით ასეა, ჯერ მხოლოდ 20 წლისაა და ყველაფერი წინ აქვს, იმედია გახდება რეალის ლეგენდა მაგრამ რონისნაირები საუკუნეში ერთხელ იბადებიან. მბაპე ვერ იქნება რონალდუ, არ აქვს ის ქარიზმა, ჟილკა და მებრძოლი სული რაც რონალდუს. იმედია ვცდები და რეალს მისი სახით უდიდესი ფეხბურთელი ეყოლება.

5

25 მარტი 2019 13:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: LUCA MODRIC
ჯერ მხოლოდ 20 წლისაა და ყველაფერი წინ აქვს, იმედია გახდება რეალის ლეგენდა მაგრამ რონისნაირები საუკუნეში ერთხელ იბადებიან. მბაპე ვერ იქნება რონალდუ, არ აქვს ის ქარიზმა, ჟილკა და მებრძოლი სული რაც რონალდუს. იმედია ვცდები და რეალს მისი სახით უდიდესი ფეხბურთელი ეყოლება.

სრულიად გეთანხმები. რონალდუზე მე პირადად არ ვაფანატებ და არ მივეკუთვნები მაგ კატეგორიას რომ გადაყვნენ მაგ ფეხბურთელს რას იზამ როდისმე მაინც წავიდოდა. მაგრამ სად მბაპე და სად რონალდუ, მოუხედავად მისი უდიდესი პოტენციალის და ნიჭიერების თან როცა 20 წლის არის, ძალიან შორს არის რონალდუსგან. მისნაირი კარიერა უბრალოდ წარმოუდგენლად მიმაჩნია ვინმეს ჰქონდეს, დღევანდელი რეალობიდან ვამბობ ამას და გადაჭრით თქმა სისულელეა მითუმეყეს რომ მბაპე ამას მიაღწევს და რონალდუ იქნება მომავალი. იმედია გადმოვა რეალში და ბევრს მიაღწევს ოქროს ბურთსაც აიღებს და საუკეთესოც გახდეს რეალის ისტორიაში არ არ წინააღმდეგი თუ რონალდუს რეკორდებს დაამხობს, მაგრამ ძალიან მეეჭვება. რაც რონალდუმ და მისმა რეალმა ქნა ზედიზედ მოგებული ლიგებიც რო ჩავთვალოთ, არის საოცრება და მის გამეორებას ჩემი აზრით ვერავინ შეძლებს.

6

25 მარტი 2019 13:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსა იმდენად ჯობია უკვე რეალს რო არ უშველით მბაპე lol

გუშინ კალათბურთში მორიგი გამარჯვება მოიპოვა მადრიდში რეალთან ბარსამ 76-82 love lol

7

25 მარტი 2019 13:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესპანური სპორტული პრესის ინფორმაციით, "ბარსელონას" ხელმძღვანელებმა "აიაქსთან" შეთანხმებას პრაქტიკულად მიაღწიეს და ზაფხულში ცენტრალური მცველი მატიას დე ლიხტი კატალონიურ კლუბს შეუერთდება.

"ბარსელონას" დე ლიხტის სანაცვლოდ დაახლოებით 75-80 მილიონი ევროს გადახდა მოუწევს და ფეხბურთელთან 5 წლიან ხელშეკრულებას გააფორმებს.

19 წლის დე ლიხტი "ბარსელონას" გარდა რამდენიმე ევროპულ გრანდს სურს, მათ შორის "იუვენტუსსა" და "ლივერპულს".
ნეტა ნართალი იყოს

8

25 მარტი 2019 14:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მბაპეს ყველაფერი შეუძლია და დამიჯერეთ ვინიციუს ჯუნიორიც იქნება ის ვინც თანამედროვე ფეხბურთში დიდ სიტყვას იტყვის

9

25 მარტი 2019 14:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვითომ რატომ ვერ გახდება რეალისთვის მომავალი რონალდუ?დაინახეთ მომავალი?ესე არ მეგონა მეც რაულის რეკორდს თუ ვინმე მოხსნიდა მაგრამ მოხსნეს.თუ რონალდუსადმი ზედმეტი სიყვარულის გამო ვერ წარმოგიდგენიათ მომავალში გამოჩნდეს ვინც რეალისთვისსს ის იქნება რაც რონალდუ.სიმართლე ესააა .

არეალური კი არა მშვენივრადაც რეალურიააა იმხელა პოტენციალი აქქქ

ჩემო ძმაო ვაკვირდები შენს კომენტარებს და მაინც და მაინც არ გიჟდები რონალდოზე.ეგ შენი აზრია და არავის არ ეხება ეგ ,მაგრამ ერთი შეგიძლია მითხრა საიდან იცი,რომ რონალდოზე დიდ შედეგს დადებს.ისე ასაკით შენზე უფროსი ვარ და ბავშვი არ გეგონო

10

25 მარტი 2019 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ამ მბაპეს რონალდუსთან შედარება იმენა კრიშტიანუს თასხმაა და მეტი არაფერი. ორი უკიდურესობა რატომ არსებობს ვერ ვხვდები. ან უნდა თქვა სჯობსო და მისნაირი იქნება ან აჯობებს და საპირისპიროს თუ იტყვი ესეიგი არ მიიჩნევ მაღალ დონეს ასე ჰგონია ზოგს. გარჩევა უნდა შეგვეძლოს რაღაც საკითხების. სად მბაპე სად რონალდუ მართლა რაც რონალდუმ გაიარა ეგ მბაპეს არ დაესიზმრება. ჯერ ყველაფერი წინ აქვს მაგრამ არანაირი წინაპირობა არ არსებობს იმის რომ რონალდუზე დიდს კი არა მისნაირ ფეხბურთს ითამაშებს. ჯერ პორტუგალიელმა საიდან დაიწყო უკვე წარმატების მიღწევა სად მანჩესტერი სად წარაკუა პსჟ ესეც ვთქვათ. მბაპეს რამეს დამტკიცება თუ უნდა რეალში ინდა გადმოვიდეს მაგრმს სანამ ეგ მოხდება მანამდე უაზრობაა რამე პროგნოზის გაკეთება. პოტენციალი კიდე არაფერს ნიშნავს მარტო, თორე პოტენციალი იმდენ ფეხბურთელს ჰქონდა და ეხლა რადარზე აღარ ჩანან. კრიშტიანუს კი მეტი საფასება, ასეთი შედარება მის კარიერას ხაზს უსვამს. უდიდესი ფეხბურთელია და უდიდესი ეპოქა შექმნა, მისი პერსო ფანი არ ვარ თუმცა ჩემი საყვარელი გუნდისთვის იმდენი აქვს გაკეთებული მინიმუმ პატივისცემას იმსახურებს.

11

25 მარტი 2019 14:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
saertod ratom xart am saitze barselonas fanebi????????????????

12

25 მარტი 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: Axl
პოტენციალი კიდე არაფერს ნიშნავს მარტო, თორე პოტენციალი იმდენ ფეხბურთელს ჰქონდა და ეხლა რადარზე აღარ ჩანან.

მაგას ვამბობ მეც. ფეხბურთში ყრია ნიჭიერი ფეხბურთელები, რომელი ერთი გავიხსენო, მაგრამ ყველას არ აქვს რონალდოსნაირი ჟილკა, თავდადება, მიზანსწრაფულობა, შრომისმოყვარეობა და ამბიციურობა რომ ისტორიაში ერთ-ერთი გამორჩეული იყოს. ნიჭი ჰქონდა რონალდოზე მეტი რობინიოს, ქინქლაძეს და ბევრ სხვას, მაგრამ რად გინდა, რონალდოსნაირი კარიერა რომელს აქვს? ან მისნაირი მიღწევები? მბაპე რონალდოს შეიძლება შეადარო ნიჭით მხოლოდ და პერსპექტივით, 20 წლის ასაკში დაფრინავდა რონი თან წარაკუა პსჟ-ში კი არა, 30 ქულის სხვაობით რომ იგებს ჩემპიონატს, არანედ პრემიელ ლიგის გრანდებთან, ლივე, ტოტე, სიტი, არსენალი ჩელსისთან და თავისი გუნდის ლიდერი იყო. მბაპეს თუ რამის მიღწევა უნდა და სურს რომ ისტორიაში კიდევ ერთი მარადპერსპექტიული ვარსკვლავი არ იყოს, რეალში რაც შეიძლება სწრაფად უნდა გადმოვიდეს. ისე მბაპე თუ 300 მილიონი ღირს, რონალდო სულ მცირე მილიარდი უნდა ღირებულიყო თავის დროზე. შეიხებს რო გავკარი ფეხბურთის გათახსირებისთვის.

13

25 მარტი 2019 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: LUCA MODRIC
მბაპეს კი ჯერ არაფერი დაუმტკიცებია

დააცადეთ ბატონო დააცადეეთ,,20 წლის რონალდუს რა ქონდა დამტკიცებული??კარიერა წინ აქვს,ეს წინასწარ რატომ გამოგაქვთ დასკვნები.

ციტატა: Axl
ამ მბაპეს რონალდუსთან შედარება იმენა კრიშტიანუს თასხმაა და მეტი არაფერი. ორი უკიდურესობა რატომ არსებობს ვერ ვხვდები. ან უნდა თქვა სჯობსო და მისნაირი იქნება ან აჯობებს და საპირისპიროს თუ იტყვი ესეიგი არ მიიჩნევ მაღალ დონეს ასე ჰგონია ზოგს. გარჩევა უნდა შეგვეძლოს რაღაც საკითხების. სად მბაპე სად რონალდუ მართლა რაც რონალდუმ გაიარა ეგ მბაპეს არ დაესიზმრება. ჯერ ყველაფერი წინ აქვს მაგრამ არანაირი წინაპირობა არ არსებობს იმის რომ რონალდუზე დიდს კი არა მისნაირ ფეხბურთს ითამაშებს. ჯერ პორტუგალიელმა საიდან დაიწყო უკვე წარმატების მიღწევა სად მანჩესტერი სად წარაკუა პსჟ ესეც ვთქვათ. მბაპეს რამეს დამტკიცება თუ უნდა რეალში ინდა გადმოვიდეს მაგრმს სანამ ეგ მოხდება მანამდე უაზრობაა რამე პროგნოზის გაკეთება. პოტენციალი კიდე არაფერს ნიშნავს მარტო, თორე პოტენციალი იმდენ ფეხბურთელს ჰქონდა და ეხლა რადარზე აღარ ჩანან. კრიშტიანუს კი მეტი საფასება, ასეთი შედარება მის კარიერას ხაზს უსვამს. უდიდესი ფეხბურთელია და უდიდესი ეპოქა შექმნა, მისი პერსო ფანი არ ვარ თუმცა ჩემი საყვარელი გუნდისთვის იმდენი აქვს გაკეთებული მინიმუმ პატივისცემას იმსახურებს.

20 წლის რომ იყო რონალდუ პირტადად შენ იფიქრებდი ამხელააა მაშტაბის იგროკი გახდებოდა?აქ არავინ არავის ადარებსსსს ,წინასწარ ნუ გამოგაქვთ დასკვნებიი იქნებადა რონალდუზე მეტი შეძლოსს?რატომ ხართ ესეთი დარწმუნებულები,კარიერა წინ აქვსსს,არასწორ ინტერპრეტაციას კიდევ ნუ უკეთებ,რონალდუს არ ვადარებ პირადად მე,მაგრამმმ მომავბალ;შ ვერც შენ გაჭვრიტავ და ვერც მე,უბრალოდ ვისურვეე და ვხედავ იმ პოტენციალს მასში რომმ რეალში იმდენიო გააკეთოს რაც რონალდუმ და ესეთი კატეგორიულები ნუ ხართ,20 წლის რონალდუსაც არაფერი ქონდა დამტკიცებული,აცადეთ ბატონო აცადეეეთ.

რონალდუმ გაიარაა და ჯერ არ გაუვლია მბაპეს რადგან ჯერ 20 წლისაა ,იქნება და გაუიაროს იგივე გზაააა?ესე დარწმუნებით რატომ იძახით,ან რა უპატივცემულობაზეა საერთოდ საუბარიიი,,,აღარ ვისურვოთ რონალდუზე უკეთესი გუნდშიი?ეხლა არაა მაგრამ კარიერა წინ აქვსსსს .

ციტატა: Colu2
ჩემო ძმაო ვაკვირდები შენს კომენტარებს და მაინც და მაინც არ გიჟდები რონალდოზე.ეგ შენი აზრია და არავის არ ეხება ეგ ,მაგრამ ერთი შეგიძლია მითხრა საიდან იცი,რომ რონალდოზე დიდ შედეგს დადებს.ისე ასაკით შენზე უფროსი ვარ და ბავშვი არ გეგონო

თუ დაუკვირდები ამას სხვები ამტკიცებენ და არა მე ,მე კითხვა დასვიი,მომავალს ვერავინ განსჭვრიტავს რა როგორ იქნებაააა.არაფერ შუაშია უპატივცემულობააა .რონალდუ რეალის ისტორიიაა და წარსული,დღეს კი აწმყო და მომავალია წინ,აღარ უნდა ვისურვოთ არავინ ვინც რონალდუს შედეგებს გაიმეორებს???უბრალოდ ესეთ მტკიცებით ფორმაში რომ საუბრობდნენ ჯერ კიდევ გუშინ ამას მოყვა ჩემი დღევანდელი საუბარი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

14

25 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
FERNANDO_REDONDO

20 წლის რონალდუ თუ ამ დონეს მიაღწევდა ვერ ვიფიქრებდი კიბატონო, მაგრამ შენ ისე ლაპაკობ ხალხს არწმუნებ რომ მბაპე რონალდუს დონეს მიაღწევს და რეალისთვის იგივე გახდება რაც აბსურდია. ყოველშემთხვევაში ამ ეტაპზე. მე მეუბნები რატომ ხარ დარწმუნებულიო და რაიცი მომავალში რახდებაო როცა შენ აკეთებ ამას იმდენად ეჭვი არ გეპარება მის მომავალში. არც მე მეპარება ეჭვი დიდ ფეხბურთს ითამაშებს მაგრამ რონალდუმდე არ ვიცი. მეც მაქვს სურვილი ვინმე რონალდუს სიცარიელეს ოდნავ მაინც შეგვივსებს და იმედი მაქვს მართალი ხარ მბაპეს შემთხვევაში. სწორად აღნიშნე ვერც შენ განჭვრირავ და ვერც მეო, ჰოდა ნუ დავიწყებთ ამ თემაზე დავას ვინაიდან იმაზე რაც ჯერ რეალობაში არ გვაქვს მოცემული და 5 წლის მერე რა მდგომარეობა იქნება ბევრ რამეზეა დამოკიდებული ყველას სხვადასხვა აზრი გააჩნია ამასთან დაკავშირებით. შენ ვერ ხვდები როგორც ჩანს მაგრამ არანაკლებ მტკიცებით ფორმაში აქებ მბაპეს და ისეთ მომავალს უწინასწარმეტყველებ როგორიც ან ექნება ან არა.

თორე პოტენციალი რომ აქვს და ნიჭიერია ამას მხოლოდ დებილი ვერ შეამჩნევს.

15

25 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Axl
მაგრამ შენ ისე ლაპაკობ ხალხს არწმუნებ რომ მბაპე რონალდუს დონეს მიაღწევს და რეალისთვის იგივე გახდება რაც აბსურდია.

მტკიცებითი ფორმა და კითხვა გაარჩიეე,აფსურდი ისაა წინასწარ მომავალს რიომ სჭვრიტავთ აქ და დიაგნოზები დასვით.მე გამოვთქვი სურვილიოი რადგან მასში ვხედავ ამ პოტენციალს რომ მომავალი რონალდუ გახდეს მხოლოდ იმიტომ რომ უსაზღვროდ ნიჭიერია და უნდა გეფიქრა რომ ეს ჩემი სურვილია და არა მტკიცებითი ფორმა,როგორც ყოველთვის არასწორ ინტერპრეტაციას უკეთებთ.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვითომ რატომ ვერ გახდება რეალისთვის მომავალი რონალდუ?დაინახეთ მომავალი?ესე არ მეგონა მეც რაულის რეკორდს თუ ვინმე მოხსნიდა მაგრამ მოხსნეს.თუ რონალდუსადმი ზედმეტი სიყვარულის გამო ვერ წარმოგიდგენიათ მომავალში გამოჩნდეს ვინც რეალისთვისსს ის იქნება რაც რონალდუ.სიმართლე ესააა .

არეალური კი არა მშვენივრადაც რეალურიააა იმხელა პოტენციალი აქქქ

სად არის აქ მტკიცებითი ფორმააა??/უბრალოდ თქვენს საუბარზე დასვი კითხვააა ,შესაძლებელია ვთქვი და არა უეჭველად ესე მოხდება,ინტონაციებს კარგად დაუკვირდით და ოპრეტენზიები მერე,.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

25 მარტი 2019 16:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Axl
მაგრამ შენ ისე ლაპაკობ ხალხს არწმუნებ რომ მბაპე რონალდუს დონეს მიაღწევს და რეალისთვის იგივე გახდება რაც აბსურდია.

მტკიცებითი ფორმა და კითხვა გაარჩიეე,აფსურდი ისაა წინასწარ მომავალს რიომ სჭვრიტავთ აქ და დიაგნოზები დასვით.მე გამოვთქვი სურვილიოი რადგან მასში ვხედავ ამ პოტენციალს რომ მომავალი რონალდუ გახდეს მხოლოდ იმიტომ რომ უსაზღვროდ ნიჭიერია და უნდა გეფიქრა რომ ეს ჩემი სურვილია და არა მტკიცებითი ფორმა,როგორც ყოველთვის არასწორ ინტერპრეტაციას უკეთებთ.

შენც არასწორ ინტერპრეტაციას უკეთებ ჩემს ნათქვამს, რადგან მე არანაირად არ ვამტკიცებ რომ მბაპე ვერ გახდება დიდი ფეხბურთელი და სურვილებზე და შესაძლო შედეგებზე თუ წავალთ მაშინ არც იმას გამოვრიცხავ რონალდუზე უკეთესიც იყოს, თუმცა ეს ხო არარეალურია ამ ეტაპზე? მე დღევანდელობით ვმსჯელობ და არა რა შეიძლება იყოს 5 - 10 წლის შემდეგ. ჯერ კითხვას სვამ რატომ არ შეიძლება რონალდუ გახდესო რეალისთვისო ეს სხვაა და წინადადების შემდეგ წერ ძალიანაც რეალურიაო. პირდაპირ გეუბნები რომ ახლა არარეალურია და მომავალში რაიქნება მაგაზე მომავალში ვისაუბროთ. მბაპეს ძალიან ბევრი რამ აქვს წარმატების მისაღწევად, მაგრამ ძალიან ბევრიც აკლია რონალდუმდე. ყველას თავისი აზრი აქვს თუმცა მანჩესტერში როცა თამაშობდა კრიშტიანუ არ მოგატყუებ და უფრო დიდ პოტენციალს ვხედავდი მასში ვიდრე დღეს მბაპეში. ასაკიც ჰაა 2 წლით უფროსი ყოფილიყო მბაპეზე ამ მსგომარეობით როცა უკვე მაღალ დონეზე თამაშობდს მაგრამ კიდე ორი წელი ეგდება მბაპე მაგ ნეხვ გუნდში და იგივე იქნება რაც ახლაა ვერ განვითარდება. რეალში გადმოვიდეს მალე და დაამტკიცოს რა შეუძლია მერე დავინახავთ. არ გეგონოს მისი წარმატება არ მინდა ან რაღაც მსგავსი, თუ დასმტკიცებს რეალში იმას რაზეც შენ საუბრობ ვაღიარებ და მაგრადაც გამიხარდება, თუმცა დღეს ამის წინაპირობას ვერ ვხედავ ესაა ჩემი აზრი :)

17

25 მარტი 2019 16:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან ვინ მოჩანს ისეთი ვინც მომავალში დიდ ფეხბურთს ითამაშებს? მე მხოლოდ მბაპეს ვხედავ ეგეთს. 20 წლისაა ტიპი ამ სეზონში 23 თამაშში 26 გოლი აქვთ. ალბათ იტყვით ადვილი ჩემპიონატიაო. სხვებისთვის არ არის ადვილი? არავის აქვს მაგის მსგავსი სტატისტიკა თან 20 წლისაა ჯერ და 2 წელია უკვე სტაბილურად მაღალ დონეზე თამაშობს. ერთადერთი ფეხბურთელია ვისზე თქმაც შეიძლება რო მომავალში მესი-რონალდოს შეცვლის მთლიანად ვერა მარა დიდ კვალს დატოვებს ეგ ბიჭი. რონალდო რო 20 წლის იყო რას აკეთებდა .მაგაზე მეტს? კი ბატონო უფრო რთულ ჩემპიონატში იყო მარა მაგდენ გოლებს ვერ იტანადა რონალდო

18

25 მარტი 2019 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
კითხვა დასვი და მაგ კითხვასაც გავეცი პასუხი თუ რატომ არ შეიძლება რონალდუ გახდეს რეალისთცის ესაა ჩემი პოზიცია და დღევანდელობით თუ ვიმსჯელებთ და წარსულით სავსებით მართალია ჩემი მოსაზრება. ვერც შენ დამიმტკიცებ საპირისპიროს და ვერც მე ვინაიდან საამისოდ არაფერი გაგვაჩნია. ისეთი რეალობის წინაშე ვდგავართ ან მოხდება ან არა.

რაც შეიძლება მალე თუ არ დაანებებს მაგ საზიზღარ გუნდს მბაპე თავს ნელნელა შემცირდება მისი წარმატებული მომავლის საკითხი. ლიგა ერთში რო იხევს ყველას და გოლები გააქვს ეგ არ ნიშნავს ბევრს, ვინაიდან ლიგაზე გამოვიდა მანჩესტერი და მთელი პსჟ დაიფრინა ჭკვიანური თამაშით. მბაპემაც ვერაფერი ქნა და მას არც ვაბრალებ, ერთი ფეხბურთელი ვერ იზამს ვერაფერს თუ მესი არაა. მაგრამ ნორმალური გუნდი რომ ყოლოდა მანჩესტერს გოლებსაც გაუტანდა. ასეთი გუნდი რეალია, ასე რომ მოვიდეს და გადადგას სწორი ნაბიჯი.

19

25 მარტი 2019 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Axl
კითხვა დასვი და მაგ კითხვასაც გავეცი პასუხი თუ რატომ არ შეიძლება რონალდუ გახდეს რეალისთცის ესაა ჩემი პოზიცია და დღევანდელობით თუ ვიმსჯელებთ და წარსულით სავსებით მართალია ჩემი მოსაზრება.

მე კიი მომავლით ვსაუბრობ,და არა დღევანდელობით,20 წლისაა ჯერრ.შეცდომა ისაა დღევანდელობით საუბრობთ და მე დღევანდელობით არ მითქვამს.

ციტატა: Wtf man bani madevs
ან ვინ მოჩანს ისეთი ვინც მომავალში დიდ ფეხბურთს ითამაშებს? მე მხოლოდ მბაპეს ვხედავ ეგეთს. 20 წლისაა ტიპი ამ სეზონში 23 თამაშში 26 გოლი აქვთ. ალბათ იტყვით ადვილი ჩემპიონატიაო. სხვებისთვის არ არის ადვილი? არავის აქვს მაგის მსგავსი სტატისტიკა თან 20 წლისაა ჯერ და 2 წელია უკვე სტაბილურად მაღალ დონეზე თამაშობს. ერთადერთი ფეხბურთელია ვისზე თქმაც შეიძლება რო მომავალში მესი-რონალდოს შეცვლის მთლიანად ვერა მარა დიდ კვალს დატოვებს ეგ ბიჭი. რონალდო რო 20 წლის იყო რას აკეთებდა .მაგაზე მეტს? კი ბატონო უფრო რთულ ჩემპიონატში იყო მარა მაგდენ გოლებს ვერ იტანადა რონალდო

მეც მაგას ვამბობ ძმა,რატომ ვერ წარმოუდგენიათ რომ რონალდუს შედეგები ქონდეს რეალშიი მომავალშიი...

ციტატა: Axl
ჯერ კითხვას სვამ რატომ არ შეიძლება რონალდუ გახდესო

ჰახდესო აწყმოა თუ მომავავიი ??გახდესო იგულისხმება მომავალიი.დღეს რანაირად გახდება ონალდუ ფიზიკურად შეუძლებელია 20 წლის არის,აქ საუბარიიიი მოპმავალზეააა

თან აქცენტი მომავალ;ზე გავაკეთე მკაფიოდდდ,,,ვერ გავიგეეეეე ჩემი ინტერპრეტაცია სხვანაირად როგორ გაიგეთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

25 მარტი 2019 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მეც მაგას ვამბობ ძმა,რატომ ვერ წარმოუდგენიათ რომ რონალდუს შედეგები ქონდეს რეალშიი მომავალშიი...

რას უწუნებენ მაინც ვერ ვხვდები ჟილკა და ჟინი აკლიაო იძახიან და მესის აქვს რომელიმე ეგ?? მარა კი ვხედავთ რასაც შვება და რაც ქნა. ერთადერთი ფეხბურთელია ვისშიც 1 მილიარდის გადახდაც არ დამენანება მარა ბართო ვერ მოიყვანს მაგას და არც თვითონ მოვა. აი 4-5 წელში უკვე რო პიკში იქნება თავის კარიერის თან მესი-რონალდოც აღარ იქნებიან აი მერე უკონკურენტო იქნება არანაირი ნეიმარი აზარები მაგას ვერ შეუშლიან ხელს. მე მაგის ასაკის რომელი ფეხბურთელუ დებდა ეგეთ დონეს? კი ბევრია ვინც დრიბლინგობს ლამაზ ფეხბურს აჩვენებს მარა რაში ადგება? გოლებს ვერ იტანენ აი ვინიციუსი ავიღოთ. 18 წლის იყო მბაპე დაჟე პატარა რო იხევდა მონაკოში ყველაფერს. ვინიციუსსაც დიდი მომავალი აქ მარა მბაპეს დონეს ვერ დადებს. მე ორი კაცი მახსენდება ვინც მაგ ასაკში ესეთ დონე თამაშევს დებდნენ მესი-რონალდო

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)