სოლარის პრესკონფერენცია ,,ელ კლასიკოს" წინ

სანტიაგო სოლარიმ „ელ კლასიკოს“ წინ პრესკონფერენცია გამართა...

„ვეცადეთ გაგვეუმჯობესებინა ის ასპექტები, რომელშიც მოვიკოჭლებდით. ურთულესი მატჩი გველის მარადიულ მეტოქესთან და ვფიქრობთ, რომ გამარჯვების მიღწევა შეგვიძლია. შეუპოვარი ბრძოლის შედეგად აუცილებლად მივიღებთ იმ შედეგს, რომელზეც ვოცნებობთ.“

„„ელ კლასიკოს“ მოგების შემთხვევაში სხვაობა 6 ქულამდე შემცირდება და ჩვენი შანსი გაიზრდება. არ ვფიქრობ, რომ ჩემ თანამდებობას საფრთხე ემუქრება და არც „ბარსელონასთან“ დაპირისპირება გადაწყვეტს რამეს, მსურს რომ მშვიდად ვიმუშავო.“

„მოკლე დროში ვინიციუსმა აჩვენა საოცარი პოზიტივი, შემართება, შრომიუნარიაობა, თავდადება, ტექნიკა და სწავლის სურვილი, რასაც ძალიან ვაფასებ.“

„მარკოს ლორენტეს გარდა ყველა ფეხბურთელი ხელმისაწვდომია, აქედან გამომდინარე, რესურსის მხრივ პრობლემა არ არსებობს.“

„ხვალ გვექნება შესაძლებლობა, რომ რევანში ავიღოთ და „ბარსელონა“ დავამარცხოთ, ჩვენ წინა „ელ კლასიკო“ გავაანალიზეთ და ვეცდებით, რომ შეცდომები აღარ გვქონდეს.“

„რამოსის დისკვალიფიკაციასა და ჩემპიონთა ლიგაზე საუბარი არ მსურს, სრული კონცენტრირება „ელ კლასიკოზე“ მაქვს გადატანილი.“

„ქომაგების იმედი გვაქვს და გვჯერა, რომ საოცარი აურა იქნება შექმნილი. „ლა კოპას“ მატჩის დროს უდიდეს მხარდაჭერას ვგრძნობდით.“

„გუნდში 25 მოთამაშეა და ბუნებრივია, რომ ყველა ვერ ითამაშებს. ბეილმა რამდენიმე გოლი გაიტანა და ფორმაში შედის, ასენსიო ეფექტური იყო ამსტერდამში, მარსელოს კლასში კი ეჭვის შეტანა უბრალოდ სისულელეა. ეს ფეხბურთელები „რეალს“ ძალიან სჭირდება.“

  • Ramos
  • 1 მარტი 2019
  • 5 141
  • 77

1

1 მარტი 2019 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისკო ათამაშე ისკო შე თესლო

2

1 მარტი 2019 16:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საერთოდ ვინმემ იცის რის გამოაქვს კონფლიქტი ისკოსთან რატო დაიწყო ეს ყველაფერი? ან ის ბრაჰიმ დიასი რისთვის იყიდეს? ან ამ ზამთარს ხამესი რატომ არ დაბრუნეს? მარიკა რისთვის ყავს გუნდში? ეს მართლა პიტალოა შანსი არაა ეს დატოვონ თუ ტრანსფერები არ გაკეთდა და დაჟოჟკეს ფული გუტი და რაული დანიშნოს ამ ბებერმა ჩლუნგმა

3

1 მარტი 2019 17:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Esaa mteliubedureba ro eset "დაიცავით ცენზურა!"obebs bazrobs es ylorali amis Gamo aravin dagtovebs gundshi... Jer iqedan daviwyot ro shrleni komfliqts arunda gadaayolo gundi sheileba sastavshi argyavdes mara saertod aratamasho isko didi sidebilea Anda she deda motynulo beilis Gan tu foras itxov amistvis raunda gaaketo verxvdebi 1 rigshi sruli ndova anu is unda iyos ziritadshi unda igznos beilma ro sruli ndobaaq meore rato urtyams penals ramosi Jarimas sxva Roca beili a fexburteli txoven lideoba ikisreo satadarigoze yavt penals sxvaartyams Jarimas sxva rogor unda ulideros gunds ase... Reals jirdeba treneri avtoriteti da Ara Solaris nairi choolari...

Magas iskostanac beiltanac da marselostanac komfliqtiaq egzaprebi mouyves misshvils iqneb daazinos... 25 fexburtelimyavs da Hai hui I'm reals merautxari vaskesi ro geyoleba ziritadshi da beili zamenaze da arc amartlebs sifta xesus navasia ra

4

1 მარტი 2019 18:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ რააა სილქ სპორტზეა კლასიკო. გასაგებია რომ ფულის შოვნა უნდათ და ყველაფერს უნივერსალზე არ გაუშვებენ მაგრამ კლასიკოა და გაუშვან რა ნახევარ საქართველოს სილქ სპორტი არააქ კიდე მეტს... ან კიდე როგორც უნივერსალია ხელმისაწვდომი ეგეთი ადვილი ჩასართავი იყოს ექ სპორტული არხები... ანინტერნეტში გამოასწორონ ხარვეზები რო ჭედავს ხოლმე.. ამიტომ არ იყვარს იქ ყურება თორე ძაან კარგად ვუყურებ... ძაან ცუდად იქცევიან რაა-----თქვენ რას ფიქრობთ?

5

1 მარტი 2019 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
beilis fexburteloba mov.... me ,, da iscostan dakavshirebit getanxmebi
ციტატა: BmwE53x5
Esaa mteliubedureba ro eset "დაიცავით ცენზურა!"obebs bazrobs es ylorali amis Gamo aravin dagtovebs gundshi... Jer iqedan daviwyot ro shrleni komfliqts arunda gadaayolo gundi sheileba sastavshi argyavdes mara saertod aratamasho isko didi sidebilea Anda she deda motynulo beilis Gan tu foras itxov amistvis raunda gaaketo verxvdebi 1 rigshi sruli ndova anu is unda iyos ziritadshi unda igznos beilma ro sruli ndobaaq meore rato urtyams penals ramosi Jarimas sxva Roca beili a fexburteli txoven lideoba ikisreo satadarigoze yavt penals sxvaartyams Jarimas sxva rogor unda ulideros gunds ase... Reals jirdeba treneri avtoriteti da Ara Solaris nairi choolari...

Magas iskostanac beiltanac da marselostanac komfliqtiaq egzaprebi mouyves misshvils iqneb daazinos... 25 fexburtelimyavs da Hai hui I'm reals merautxari vaskesi ro geyoleba ziritadshi da beili zamenaze da arc amartlebs sifta xesus navasia ra

6

1 მარტი 2019 18:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს მალენკო როგორი ტიპია პაწია არ წაგვეშველებაა:)))))

7

1 მარტი 2019 18:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: lazio
ეს მალენკო როგორი ტიპია პაწია არ წაგვეშველებაა:)))))

რას წაგვეშველიბა ძმა ეგ ბარსას უფრო წყალობს ვიდრე რეალს, იმედია მაინც მოვიგებთ თუ არადა დაასვენოს სასტავი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

8

1 მარტი 2019 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეგილონს არაფერს ვუწუნებ იდეალურად, ითამაშა წინა მატჩი უბრალოდ, მარსელოს კლასი ძალიან გვაკლია. თუნდაც ლიგაზე. მე ვფიქრობ რომ 1/4 ფინალებიდან (თუ გავედით) დაგვჭირდება ხუჭუჭა. მომენატრა მისი ცანცარი. :დ

9

1 მარტი 2019 18:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: RUSH
. მე ვფიქრობ რომ 1/4 ფინალებიდან (თუ გავედით) დაგვჭირდება ხუჭუჭა. მომენატრა მისი ცანცარი. :

დაცვაში მიკოჭლებს ძმა, შეტევაში ძალიან მაგარია მაგრამ დროზე დაბრუნება უჭირს ხოლმე უკან, ისე მეც მინდა რომ მალე დაბრუნდეს სასტავში ცანცარა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

10

1 მარტი 2019 18:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: RUSH
. მე ვფიქრობ რომ 1/4 ფინალებიდან (თუ გავედით) დაგვჭირდება ხუჭუჭა. მომენატრა მისი ცანცარი. :

დაცვაში მიკოჭლებს ძმა, შეტევაში ძალიან მაგარია მაგრამ დროზე დაბრუნება უჭირს ხოლმე უკან, ისე მეც მინდა რომ მალე დაბრუნდეს სასტავში ცანცარა.

[/b]ნუ მაგაში მეც გეთანხმები, უფრო შემტევი სტილის მცველია ასე ვთქვათ. მაგრამ თავის პოზიციაზე რომ უდავოდ საუკეთესო თუ არა ერთ-ერთი საუკეთესო რომას ეჭვი ხომ არ გეპარება?
მისი არსენალი უდიდესი ძალა იყო გუნდისთვის.[/b]

11

1 მარტი 2019 18:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
mesmis ro marcelo girchevniat magram imas mainc gadaxedet roca marcelo idga sastavshi yvela wavaget,es damtxveva ggoniat? xval imedia ar gadaglis igrokebs es,imedia daasvenebs sastavs,ise beili cxrianze gamocados mgoni ar iqneba cudi,vinipuxa unda daasvenos,xval iskosac atamashebs

da rac solaris sheexeba aravin gaushvebs da sworic iqnebian radgan gunds saocar fegburts atamashebs

12

1 მარტი 2019 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0

13

1 მარტი 2019 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ra unda daasvenos win klasikoAA yvelaze principuli matchi sadac yvelaferi unda gaigon bichebma ro movigot da tan didi angarishit gvagirson ertxel raiqnebaa

14

1 მარტი 2019 18:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ისკო დააყენე შე მართლა უტვინო კაცო, ხო დაინახე რო იხმარეს ეგ შემადგენლობა მშვიდად აუღელვებლად მარტო ფინტაობა და პასები რო საქმეს იძლეოდეს 0-3 არ წააგებდა გუნდი სამარცხვინოდ. ვიცი ისევ არ დააყენებს მაგრამ ისკო ზუსტად საჭიროაა, ბურთს მაინც დაიჭერს ნორმალურად და + მაგას პასის გაკეთება შეუძლია ისეთ სიტუაციაში შეიძლება პირისპირ დატოვოს ვინმე. ასეთი ფეხბურთელი გეჯდეს სკამზე და არ იყენებდე დებილი ხარ ჩვეულებრივი.

კურტუა

კარვახალი - ვარანი - რამოსი - რეგილონი
მოდრიჩი - კაზემირო - კროოსი
ასენსიო - ბენზემა - ისკო


ასე არ შეიძლებააა?

15

1 მარტი 2019 18:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
კურტუა

კარვახალი - ვარანი - რამოსი - რეგილონი
მოდრიჩი - კაზემირო - კროოსი
ასენსიო - ბენზემა - ისკო

ისკოს ზამენიდანაც არ შემოიყვანს. მოდრიჩს ან კროოს დაასვენებს ვასკესსაც ვინიციუსი ბენზემა ბეილის ტრიოს დააყენებს ან ბეილის მაგივრად ასენსიო

16

1 მარტი 2019 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: Wtf man
ისკოს ზამენიდანაც არ შემოიყვანს. მოდრიჩს ან კროოს დაასვენებს ვასკესსაც ვინიციუსი ბენზემა ბეილის ტრიოს დააყენებს ან ბეილის მაგივრად ასენსიო

ხოდა ძაანაც მიქარავს თუ არ შემოიყვანს. მეც არმგონია ათამაშოს უბრალოდ ძალიან მინდა. რაც შეეხება მაგ ვინისიუსს, თუ ირბინა და ხალხი ატყუა მარტო გასაგებია კარგი სანახავია მაგრამ გოლი სჭირდება რეალს. ბეილის დაყენება დიდი შეცდომა იქნება მგონია, ისევ ასენსიო სჯობს, ბენზემა კი უბრალოდ უნდა იყოს, მასზე უკეთესი არავინაა. ამ მარიანოს კიდე რა სჭირსს?

და საერთოდ როცა ასე აგებ, თამაშით ჯობნი მეტოქეს მაგრამ 3 ბურთის სხვაობით აგებ თან უმოკლეს მონაკვეთში, არ უნდა იფიქრო რო რაღაც შესაცვლელია?? + ამდენი გამოუყენებელი მომენტი, აქაც უნდა იფიქრო რაღაც ვერ არის რიგზე, მთლად გაუმართლებლობას ვერ მიაწერ რადგან 1-2 მომენტი არ ყოფილა ბევრი იყო საკმაოდ. ისევ იმ შემადგენლობით ეჭვი მაქვს კიდე ერთხელ შერცხვება რეალი და სოლარის ბრალი იქნება უკვე თავიდან ბოლომდე, პირველთამაშში არ ვადანაშაულებ მაგრამ შემდეგში ეგ იქნება დამნაშავე.

17

1 მარტი 2019 19:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Wtf man
ისკოს ზამენიდანაც არ შემოიყვანს. მოდრიჩს ან კროოს დაასვენებს ვასკესსაც ვინიციუსი ბენზემა ბეილის ტრიოს დააყენებს ან ბეილის მაგივრად ასენსიო

ხოდა ძაანაც მიქარავს თუ არ შემოიყვანს. მეც არმგონია ათამაშოს უბრალოდ ძალიან მინდა. რაც შეეხება მაგ ვინისიუსს, თუ ირბინა და ხალხი ატყუა მარტო გასაგებია კარგი სანახავია მაგრამ გოლი სჭირდება რეალს. ბეილის დაყენება დიდი შეცდომა იქნება მგონია, ისევ ასენსიო სჯობს, ბენზემა კი უბრალოდ უნდა იყოს, მასზე უკეთესი არავინაა. ამ მარიანოს კიდე რა სჭირსს?

და საერთოდ როცა ასე აგებ, თამაშით ჯობნი მეტოქეს მაგრამ 3 ბურთის სხვაობით აგებ თან უმოკლეს მონაკვეთში, არ უნდა იფიქრო რო რაღაც შესაცვლელია?? + ამდენი გამოუყენებელი მომენტი, აქაც უნდა იფიქრო რაღაც ვერ არის რიგზე, მთლად გაუმართლებლობას ვერ მიაწერ რადგან 1-2 მომენტი არ ყოფილა ბევრი იყო საკმაოდ. ისევ იმ შემადგენლობით ეჭვი მაქვს კიდე ერთხელ შერცხვება რეალი და სოლარის ბრალი იქნება უკვე თავიდან ბოლომდე, პირველთამაშში არ ვადანაშაულებ მაგრამ შემდეგში ეგ იქნება დამნაშავე.

ეგ იმის ბრალი იყო რო რობერტო შეტენა ძირითადში ვალვერდემ და რაკიტიჩი მარცხნივ გადაწია. მაგ კაცის ფლანგი არის მარჯვენა მხარე ეხლა არტურს დააყენებს მარცხნივ და უფრო გაუჭირდება რეალს თან მოდრიჩი თუ დაასვენა ხო საერთოდ

18

1 მარტი 2019 19:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
mesmis ro marcelo girchevniat magram imas mainc gadaxedet roca marcelo idga sastavshi yvela wavaget,es damtxveva ggoniat? xval imedia ar gadaglis igrokebs es,imedia daasvenebs sastavs,ise beili cxrianze gamocados mgoni ar iqneba cudi,vinipuxa unda daasvenos,xval iskosac atamashebs

da rac solaris sheexeba aravin gaushvebs da sworic iqnebian radgan gunds saocar fegburts
atamashebs

საოცარ ფეხბურთს ათამაშებს?
კაიფობ?
და შენ მოგწონს სოლარის მუშაობა რეალში?

19

1 მარტი 2019 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
საოცარ ფეხბურთს ათამაშებს?
კაიფობ?
და შენ მოგწონს სოლარის მუშაობა რეალში?

ხო მაგ სოლარიმ წააგო საუცარი ფეხბურთით ეიბართან ცსკასთან ბარსასთან 3-0-ები პირველ რიგში ეგ კავია გასაგდები ისკოს რასაც უკეთებს ჯერ მაგის გამო

20

1 მარტი 2019 19:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: RUSH
da rac solaris sheexeba aravin gaushvebs da sworic iqnebian radgan gunds saocar fegburts
atamashebs
საოცარ ფეხბურთს ათამაშებს?
კაიფობ?
და შენ მოგწონს სოლარის მუშაობა რეალში?

ეს ორი შემთხვევა გასამიჯნია ერთმანეთისგან, საოცარი ცოტა ზედმეტია მაგრამ კარგ ფეხბურთს თამაშობს რეალი, მე მომწონს ყოველშემთხვევაში შემტევიაა და აქტიური, მაგრამ ცალკე საკითხია ამ შეტევის დაგვირგვინება, რაშიც სოლარის ნაკლებად მიუძღვის დანაშაული. ვინისიუსს გამოცდილება რომ ქონოდა და დარტყმა, ამ თამაშს რეალ არ წააგებდა. ბენზემასაც შეეძლო გატანა მაგრამ მას სულ ერთი მომენტი ქონდა და ასეთები ხდება იმ ზანგმა კიდე ძალიან ბევრი გამაზა. იდეაში მშვენიერ ფეხბურთს თამაშობს გუნდი, უბრალოდ სოლარის მუშაობაში არ მომწონს ჩაციკლული როა და სხვებს შანსს არ აძლევს, ან როცა აგებ და ჯიუტად აწვები შენსას არ აღიარებ რო ესეიგი რაღაც შესაცვლელი გაქვს. ისკოს ძალიან ცუდად ექცევა და + ვერ ხვდება ან არ უნდა სხვა ფეხბურთელებიც განიხილოს.

21

1 მარტი 2019 19:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: Wtf man
ეგ იმის ბრალი იყო რო რობერტო შეტენა ძირითადში ვალვერდემ და რაკიტიჩი მარცხნივ გადაწია. მაგ კაცის ფლანგი არის მარჯვენა მხარე ეხლა არტურს დააყენებს მარცხნივ და უფრო გაუჭირდება რეალს თან მოდრიჩი თუ დაასვენა ხო საერთოდ

არ გვინდა ეგ ლა-ლიგა თქვენი იყოს, ისედაც ბევრი გვაქვს, მომავალი წლიდან ლა-ლიგის მოგეებებზე გადავალთ ძმა,მეორე სასტავი გამოყავს სოლარის. წელს კიდევ ლიგაც გვეყოფა არაუშავს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

22

1 მარტი 2019 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
არავის არ დაასვენებს და რეალი მონდომებით ითამაშებს, ღირსების ამბავია, როცა ასე აგებ საკუთარ კედლებში და რამდენიმე დღეში ისევ გიწევს თამაში ბერნაბეუზე ცოტა ძნელი წარმოსადგენია დაიკიდო. მოსაგებად გავლენ ეჭვი არ მეპარება, რამდენად გამოვა სხვა საკითხია მაგრამ ძალები არ უნდა დაზოგონ.

23

1 მარტი 2019 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
პასუხი

სოლარის აქ დატოვება რისკებთან არის დაკავშირებული. ამოჩემება იცის ფეხბურთელებიც რაც ძაან ცუდია. გუნდი კარგ ფეხბურთს კი თამაშობს მაგრამ მაიცნ რაღაც აკლიათ. აი ბარსამ ერთი გაუტანა გუნდს და გატყდნენ ეგრევე. ის მენტალიტეტი არ არის რაც ზიდანის დროს. ერთი რომ გაეშვა რეალს მერე რეალი აქეთ უეჭ უტანდაა.

24

1 მარტი 2019 19:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: Axl
არავის არ დაასვენებს და რეალი მონდომებით ითამაშებს, ღირსების ამბავია, როცა ასე აგებ საკუთარ კედლებში და რამდენიმე დღეში ისევ გიწევს თამაში ბერნაბეუზე ცოტა ძნელი წარმოსადგენია დაიკიდო. მოსაგებად გავლენ ეჭვი არ მეპარება, რამდენად გამოვა სხვა საკითხია მაგრამ ძალები არ უნდა დაზოგონ.

მე ისე დავწერე თორემ უნდა მოიგონ ეგ თამაში თუ ღირსება გააჩნიათ უნდა იბრძოლონ ყოველშემთხვევაში მართალი ხარ ძმა და 6 ქულამდე შემცირდება სხვაობა იქნებადა ატლეტიკოც უგებს და დაიძბება ლა-ლიგა, კულეებს არ აწყობთ მაგრამ აბა ჩვენ გვკითხონ,ჯერ ბევრი ტურია დარჩენილი იქნებადა რა ხდება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

25

1 მარტი 2019 19:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანო და ბენზემა ათამაშე ერთშე დედა აფეთქებულო და ნახავ შედეგს დარწმუნებული ვარ მაგატი დუეტი იქნება

26

1 მარტი 2019 19:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
95-95 აუცილებლად მოსაგები თამაშია მარა მოიგებენ ეგაა საქმე

27

1 მარტი 2019 19:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: Heisenberg
სოლარის აქ დატოვება რისკებთან არის დაკავშირებული. ამოჩემება იცის ფეხბურთელებიც რაც ძაან ცუდია. გუნდი კარგ ფეხბურთს კი თამაშობს მაგრამ მაიცნ რაღაც აკლიათ. აი ბარსამ ერთი გაუტანა გუნდს და გატყდნენ ეგრევე. ის მენტალიტეტი არ არის რაც ზიდანის დროს. ერთი რომ გაეშვა რეალს მერე რეალი აქეთ უეჭ უტანდაა.

არა ეს სოლარი საერთოდ არ მეხატება გულზე, ისე ფაქტი აღვნიშნე. ზიდანის დროინდელი მოტივაცია სოლარი კი არაა რავიცი ვინ უნდა დანიშნონ რო იმის ნახევარი მაინც დაუნერგოს ფეხბურთელებს. ამოჩემება რო იცის კიბატონო ძალიან ცუდიაა და ეს არც მე მომწონს, ისე კი მართლა სასიამოვნოდ თამაშობს გუნდი, პროსტა სოლარის ბრალი ნაკლებად არის მომენტების გამოუყენებლობა რაც შეუძლია თვითონ იმას აკეთებს და ვინისუსს თუ ფეხები დაბრეცილი აქ რა ქნას. ან თუ დაცვა მოკლე მონაკვეთში 3 ბურთს უშვებს. თუმცა აქაც მგონიაა წინაზეც ვთქვი და კიდე ვიტყვი ვერ გატანის გამო დაითრგუნა გუნდი და მოიშალა უკანაც, როცა ამხელა ენერგიას დებ გოლის გატანაში და ვერ გაგაქ ფსიქოლოგიურად ცუდი მომენტია.

ამ მწვრთნელის პრობლემა ისაა რო შემადგენლობას არ ცვლის და მიაწვება თავისას ჯიუტად რაც დაღუპავს რეალს. არუნდა აღიარება რო რაღაც შესაცვლელი აქვს და შეცდა, შედეგი მაშინ დაიდება როცა შენ შეცდომას აღიარებ და მის გამოსწორებას ეცდები.

28

1 მარტი 2019 19:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმედია მოიგებს რეალი

29

1 მარტი 2019 20:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ეგ იმის ბრალი იყო რო რობერტო შეტენა ძირითადში ვალვერდემ და რაკიტიჩი მარცხნივ გადაწია. მაგ კაცის ფლანგი არის მარჯვენა მხარე ეხლა არტურს დააყენებს მარცხნივ და უფრო გაუჭირდება რეალს თან მოდრიჩი თუ დაასვენა ხო საერთოდ

არ გვინდა ეგ ლა-ლიგა თქვენი იყოს, ისედაც ბევრი გვაქვს, მომავალი წლიდან ლა-ლიგის მოგეებებზე გადავალთ ძმა,მეორე სასტავი გამოყავს სოლარის. წელს კიდევ ლიგაც გვეყოფა არაუშავს.

აქ ლა ლიგაზე არაა საქმე. როგორია აბა 4 კლასიკოდან 3ს რო წააგებ და 1 ფრეს დაამთავრებ ხო ძაან ცუდია? დასვენება თუ გადაწყვიტა სასტავის ძაან გაუჭირდება ბარსასთამ თან 3 დღეში აიაქსია და კაი დღეში ნამდვილად არაა რეალი. ცუდი კალენდარიც დაემთხვა. ბარსამ ასე თუ ისე გადააგორა კარგად ეს ცუდი კალენდარი. სევილია ორჯერ რეალი ხვალაც რეალი

30

1 მარტი 2019 20:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10

აუუუუუ ეგ რო აიაქსთან არ იყოს მაგრად გატეხავს

31

1 მარტი 2019 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
bicho ra sheukikinet am solaris? iskos ar atamashebso marianos ar atamashebso da beils ar atamashebso,iskos travma aqvs,beili simaxinjea,marcelo ramdenic dadga yvela wavaget,marianos travma aqvs,gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas yvela tamashshi tu ara naxevarze metshi mainc,roca benzema gadis gundi sxvanairad tamashobs,ai mag shecdomas ushvebs solari da visac am realis tamashi ar mogwont ra gitxrat rit gahaxarot,erti mwvrtneli damisaxelet vinc amaze magar fegburts atamashebda da gavcherdebi,delboskes dro ar gaixsenot mashin sxva galaqtika iyo reali

32

1 მარტი 2019 20:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: rivaldo10

მაშინ მაგარი დარხეული აქვს რეალს და ეგაა ძმა, რამოსი არ იქნება აიაქსთან და ეგეც თუ არ იქნა დაუმთავრენია რეალს სეზონი და ეგაა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

33

1 მარტი 2019 20:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეგ ამბავი გაოფიციალურდება თუარა მთელი ქონება აიაქზე უნდა ვტენო რამოსის და ვარანის გარეშე :))))) დარხეულიაქვთ 10000%

34

1 მარტი 2019 20:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
ციტატა: mirianiii
gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas

ათამაშა ისკო რო ახლა მის განძრევაზე ისაუბრო?? ერთხელ შემოიყვანა მახსოვს რომელიღაც თამაშში და შემოსული არ იყო უკვე იგრძნობოდა მისი ჩართვა თამაშში და გადასარევი პასიც გააკეთა რომელიც თუ არ ვცდები მარიანოს გოლით დასრულდა ჩაწოდების შემდეგ. და ამ ბენზემას რომელი ფეხბურთელით ცვლი? მასზე გამოცდილი და მისი კლასის მქონე გყავს ვინმე წინ?

35

1 მარტი 2019 20:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვარანიც თუ გამოაკლდა რეალს აიაქსთან თამამად ვიტყვი რო გამოვარდნილია ლიგიდან ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს ისე რა ირონიაა კულე ვარ და ვიძახი ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოსთქო :დდდდდდდდდდდდდდ

36

1 მარტი 2019 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ვარანიც თუ გამოაკლდა რეალს აიაქსთან თამამად ვიტყვი რო გამოვარდნილია ლიგიდან ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს ისე რა ირონიაა კულე ვარ და ვიძახი ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოსთქო :დდდდდდდდდდდდდდ

didi ambavi,zedized tu meotxet finalidan vardebit reali ro gavardes ra moxdeba,magram ar igelvo mainc gava

ციტატა: Axl
ციტატა: mirianiii
gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas

ათამაშა ისკო რო ახლა მის განძრევაზე ისაუბრო?? ერთხელ შემოიყვანა მახსოვს რომელიღაც თამაშში და შემოსული არ იყო უკვე იგრძნობოდა მისი ჩართვა თამაშში და გადასარევი პასიც გააკეთა რომელიც თუ არ ვცდები მარიანოს გოლით დასრულდა ჩაწოდების შემდეგ. და ამ ბენზემას რომელი ფეხბურთელით ცვლი? მასზე გამოცდილი და მისი კლასის მქონე გყავს ვინმე წინ?

isko ro klasia vici magram ragacnairad ezareba da vnaxot xval ras izavs,magalitad beili ro cados cxrianze ra moxdeba,wina tamashshi levantestan cada da shedegic moyva,beili vinipuxa da asensio an vaskesi bevrad uketesi iqneba damijere,ubralod benzema arafris gamketebelia

37

1 მარტი 2019 20:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგ ფეხბურთს ათამაშებს ნამდვილად მაგრამ, გასაოცარი ფეხბურთი მე ვერ დავინახე ჯერ

38

1 მარტი 2019 20:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
isko axla formashi iqneba kaci damwnilda da vaskess ar jobia?

39

1 მარტი 2019 20:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
bicho ra sheukikinet am solaris? iskos ar atamashebso marianos ar atamashebso da beils ar atamashebso,iskos travma aqvs,beili simaxinjea,marcelo ramdenic dadga yvela wavaget,marianos travma aqvs,gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas yvela tamashshi tu ara naxevarze metshi mainc,roca benzema gadis gundi sxvanairad tamashobs,ai mag shecdomas ushvebs solari da visac am realis tamashi ar mogwont ra gitxrat rit gahaxarot,erti mwvrtneli damisaxelet vinc amaze magar fegburts atamashebda da gavcherdebi,delboskes dro ar gaixsenot mashin sxva galaqtika iyo reali

რა? რა ტრაკის განძრევა არუნდა ამიხსნი? ისკო დღევანდელი ფორმაციის მადრიდის რეალის ლიდერი და შეუცვლელი უნდა იყოს, რაც ამისთვის ყველას თვისება გააჩნია. მაგრამ რასაც უშვება ეს სი#რი სოლარი ყველა ვხედავთ. რაც ითამაშა სულ პროდუქტიული იყო, ხოლო მისი კლასი და ტექნიკა არც დაესიზმრება ზოგს გუნდში იმხელა აქვს. არვიცი რა, შენი კომენტარები ყოველთვის არაადეკვატურად მიმაჩნია მე მაპატიე. ალბათ ჩემშიცაა პრობლემა..

40

1 მარტი 2019 21:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
რა? რა ტრაკის განძრევა არუნდა ამიხსნი? ისკო დღევანდელი ფორმაციის მადრიდის რეალის ლიდერი და შეუცვლელი უნდა იყოს, რაც ამისთვის ყველას თვისება გააჩნია. მაგრამ რასაც უშვება ეს სი#რი სოლარი ყველა ვხედავთ. რაც ითამაშა სულ პროდუქტიული იყო, ხოლო მისი კლასი და ტექნიკა არც დაესიზმრება ზოგს გუნდში იმხელა აქვს. არვიცი რა, შენი კომენტარები ყოველთვის არაადეკვატურად მიმაჩნია მე მაპატიე. ალბათ ჩემშიცაა პრობლემა..

ჩემთვისაც არაადვეკატურია მისი კომენტარები ძაან სუბიექტურად ბაზრობს winked

41

1 მარტი 2019 21:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ეგ ამბავი გაოფიციალურდება თუარა მთელი ქონება აიაქზე უნდა ვტენო რამოსის და ვარანის გარეშე :))))) დარხეულიაქვთ 10000%

წელს რეალი საშინლად უიღბლოაა lol

42

1 მარტი 2019 21:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Connor Kenway
ციტატა: RUSH
რა? რა ტრაკის განძრევა არუნდა ამიხსნი? ისკო დღევანდელი ფორმაციის მადრიდის რეალის ლიდერი და შეუცვლელი უნდა იყოს, რაც ამისთვის ყველას თვისება გააჩნია. მაგრამ რასაც უშვება ეს სი#რი სოლარი ყველა ვხედავთ. რაც ითამაშა სულ პროდუქტიული იყო, ხოლო მისი კლასი და ტექნიკა არც დაესიზმრება ზოგს გუნდში იმხელა აქვს. არვიცი რა, შენი კომენტარები ყოველთვის არაადეკვატურად მიმაჩნია მე მაპატიე. ალბათ ჩემშიცაა პრობლემა..

ჩემთვისაც არაადვეკატურია მისი კომენტარები ძაან სუბიექტურად ბაზრობს winked

და ვინმესთვის არის ადეკვატური ამ საიტზე? არავისთვის

43

1 მარტი 2019 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ეგ იმის ბრალი იყო რო რობერტო შეტენა ძირითადში ვალვერდემ და რაკიტიჩი მარცხნივ გადაწია. მაგ კაცის ფლანგი არის მარჯვენა მხარე ეხლა არტურს დააყენებს მარცხნივ და უფრო გაუჭირდება რეალს თან მოდრიჩი თუ დაასვენა ხო საერთოდ

არ გვინდა ეგ ლა-ლიგა თქვენი იყოს, ისედაც ბევრი გვაქვს, მომავალი წლიდან ლა-ლიგის მოგეებებზე გადავალთ ძმა,მეორე სასტავი გამოყავს სოლარის. წელს კიდევ ლიგაც გვეყოფა არაუშავს.

Ra liga ligis mogebis shansi argaqvt

44

1 მარტი 2019 21:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: obieqturi
ვარანიც თუ გამოაკლდა რეალს აიაქსთან თამამად ვიტყვი რო გამოვარდნილია ლიგიდან ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს ისე რა ირონიაა კულე ვარ და ვიძახი ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოსთქო :დდდდდდდდდდდდდდ

didi ambavi,zedized tu meotxet finalidan vardebit reali ro gavardes ra moxdeba,magram ar igelvo mainc gava

მე სულ არ ვღელავ რეალმა იღელვოს ვარანიც თუ დააკლდა აიაქსთან მართლა გგონია რო რეალი გავა? უბრალოდ დაცვაში სერიოზულად დაერხევა გუნდს

45

1 მარტი 2019 21:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრავო როჯერს დახატა პიკასოსავით დღეს :დ love

ციტატა: oto.reali
დაიძბება ლა-ლიგა

ოთო ჩემპიონია ბარსა ყველა ვარიანტში lol 100% იააან :დ

46

1 მარტი 2019 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ციტატა: mirianiii
ციტატა: obieqturi
ვარანიც თუ გამოაკლდა რეალს აიაქსთან თამამად ვიტყვი რო გამოვარდნილია ლიგიდან ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს ისე რა ირონიაა კულე ვარ და ვიძახი ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოსთქო :დდდდდდდდდდდდდდ

didi ambavi,zedized tu meotxet finalidan vardebit reali ro gavardes ra moxdeba,magram ar igelvo mainc gava

მე სულ არ ვღელავ რეალმა იღელვოს ვარანიც თუ დააკლდა აიაქსთან მართლა გგონია რო რეალი გავა? უბრალოდ დაცვაში სერიოზულად დაერხევა გუნდს

თქვენ ჯერ ლიონს გაცდით და მერე ილაპარაკეთ, 3წელია 1/4 რომ ვერ ცდებით :დდდ

47

1 მარტი 2019 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: obieqturi
ციტატა: mirianiii
ციტატა: obieqturi
ვარანიც თუ გამოაკლდა რეალს აიაქსთან თამამად ვიტყვი რო გამოვარდნილია ლიგიდან ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოს ისე რა ირონიაა კულე ვარ და ვიძახი ვალეხოს და ნაჩოს იმედზე ჩემი მტერი იყოსთქო :დდდდდდდდდდდდდდ

didi ambavi,zedized tu meotxet finalidan vardebit reali ro gavardes ra moxdeba,magram ar igelvo mainc gava

მე სულ არ ვღელავ რეალმა იღელვოს ვარანიც თუ დააკლდა აიაქსთან მართლა გგონია რო რეალი გავა? უბრალოდ დაცვაში სერიოზულად დაერხევა გუნდს

თქვენ ჯერ ლიონს გაცდით და მერე ილაპარაკეთ, 3წელია 1/4 რომ ვერ ცდებით :დდდ

მერე ეს მერვედ ფინალია

48

1 მარტი 2019 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: mirianiii
bicho ra sheukikinet am solaris? iskos ar atamashebso marianos ar atamashebso da beils ar atamashebso,iskos travma aqvs,beili simaxinjea,marcelo ramdenic dadga yvela wavaget,marianos travma aqvs,gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas yvela tamashshi tu ara naxevarze metshi mainc,roca benzema gadis gundi sxvanairad tamashobs,ai mag shecdomas ushvebs solari da visac am realis tamashi ar mogwont ra gitxrat rit gahaxarot,erti mwvrtneli damisaxelet vinc amaze magar fegburts atamashebda da gavcherdebi,delboskes dro ar gaixsenot mashin sxva galaqtika iyo reali

რა? რა ტრაკის განძრევა არუნდა ამიხსნი? ისკო დღევანდელი ფორმაციის მადრიდის რეალის ლიდერი და შეუცვლელი უნდა იყოს, რაც ამისთვის ყველას თვისება გააჩნია. მაგრამ რასაც უშვება ეს სი#რი სოლარი ყველა ვხედავთ. რაც ითამაშა სულ პროდუქტიული იყო, ხოლო მისი კლასი და ტექნიკა არც დაესიზმრება ზოგს გუნდში იმხელა აქვს. არვიცი რა, შენი კომენტარები ყოველთვის არაადეკვატურად მიმაჩნია მე მაპატიე. ალბათ ჩემშიცაა პრობლემა..

shen rasac ambob eg fegburtshi ar arsebobs,ubralod saxelebit ro imsjelo mashin atletiko barsastan bavariastan da aset klubebtan shedarebit araferi unda iyos,shen rasac iskoze idzaxi eg ari sruli marazmi da sicrue,zidanis dros roca yvela igroki moxodili iyo ai mashinac ar iyo isko is done rasac elodnen fanebi,iskom ver gaamartla,isko verasdros iqneba lideri,iskos pasi ar uvarga,dartyma ar uvarga,siswrafe ar aqvs,mokled vaskesi jobia atasjer romelic araferi motamashe gansakutrebuli,amito alpobs solari skamze,tu ggonia ro me sxvanairad vfiqrob eseigi realshic sxvanairad fiqroben da shen fiqrob sworad mxolod,ai iskos klasi da lideroba mashin gamochnda logopedi ro iyo realis treneri,isko chveni lideriao da yvelgan ganadgurda reali,nu saubrobt bavshvebivit,realobas shexedet,iskosgan arasdros dadgeba lideri mitumetes realshi,is erti sashualo donis motamashea romelic am realshic ki ar imsaxurebs sastavs,iskos pliusi burtis dachera da uazrod bodialia,shetevebis sheneleba misi stila,mokled sworad axexineben skams da tu moumatebs chemze metad aravis gauxardeba da tu uliderebs gunds risi shansic 0 ia

49

1 მარტი 2019 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 334
ციტატა: cavani15
ბრავო როჯერს დახატა პიკასოსავით დღეს :დ love

ციტატა: oto.reali
დაიძბება ლა-ლიგა

ოთო ჩემპიონია ბარსა ყველა ვარიანტში lol 100% იააან :დ

პიკასოსავით რატომ ანი?:დდ

50

1 მარტი 2019 22:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: RUSH
ციტატა: mirianiii
bicho ra sheukikinet am solaris? iskos ar atamashebso marianos ar atamashebso da beils ar atamashebso,iskos travma aqvs,beili simaxinjea,marcelo ramdenic dadga yvela wavaget,marianos travma aqvs,gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas yvela tamashshi tu ara naxevarze metshi mainc,roca benzema gadis gundi sxvanairad tamashobs,ai mag shecdomas ushvebs solari da visac am realis tamashi ar mogwont ra gitxrat rit gahaxarot,erti mwvrtneli damisaxelet vinc amaze magar fegburts atamashebda da gavcherdebi,delboskes dro ar gaixsenot mashin sxva galaqtika iyo reali

რა? რა ტრაკის განძრევა არუნდა ამიხსნი? ისკო დღევანდელი ფორმაციის მადრიდის რეალის ლიდერი და შეუცვლელი უნდა იყოს, რაც ამისთვის ყველას თვისება გააჩნია. მაგრამ რასაც უშვება ეს სი#რი სოლარი ყველა ვხედავთ. რაც ითამაშა სულ პროდუქტიული იყო, ხოლო მისი კლასი და ტექნიკა არც დაესიზმრება ზოგს გუნდში იმხელა აქვს. არვიცი რა, შენი კომენტარები ყოველთვის არაადეკვატურად მიმაჩნია მე მაპატიე. ალბათ ჩემშიცაა პრობლემა..

shen rasac ambob eg fegburtshi ar arsebobs,ubralod saxelebit ro imsjelo mashin atletiko barsastan bavariastan da aset klubebtan shedarebit araferi unda iyos,shen rasac iskoze idzaxi eg ari sruli marazmi da sicrue,zidanis dros roca yvela igroki moxodili iyo ai mashinac ar iyo isko is done rasac elodnen fanebi,iskom ver gaamartla,isko verasdros iqneba lideri,iskos pasi ar uvarga,dartyma ar uvarga,siswrafe ar aqvs,mokled vaskesi jobia atasjer romelic araferi motamashe gansakutrebuli,amito alpobs solari skamze,tu ggonia ro me sxvanairad vfiqrob eseigi realshic sxvanairad fiqroben da shen fiqrob sworad mxolod,ai iskos klasi da lideroba mashin gamochnda logopedi ro iyo realis treneri,isko chveni lideriao da yvelgan ganadgurda reali,nu saubrobt bavshvebivit,realobas shexedet,iskosgan arasdros dadgeba lideri mitumetes realshi,is erti sashualo donis motamashea romelic am realshic ki ar imsaxurebs sastavs,iskos pliusi burtis dachera da uazrod bodialia,shetevebis sheneleba misi stila,mokled sworad axexineben skams da tu moumatebs chemze metad aravis gauxardeba da tu uliderebs gunds risi shansic 0 ia

ღმერთო ჩემო, კომენტარის გარეშე..

ფეხბურთს თავი გაანებე და სხვა სპორტზე გადადი

51

1 მარტი 2019 22:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: mirianiii
ციტატა: RUSH
ციტატა: mirianiii
bicho ra sheukikinet am solaris? iskos ar atamashebso marianos ar atamashebso da beils ar atamashebso,iskos travma aqvs,beili simaxinjea,marcelo ramdenic dadga yvela wavaget,marianos travma aqvs,gsg iskos isedac ar atamashebda xolme magram mec ro viyo iskos ar vatamashebdi radgan trakis gandzreva ar unda tips,xval atamashebs iskos da naxavt rasac izavs,solaris ertaderti shecdoma sastavia magram ara is rasac tqven idzaxit,misi shecdoma navasi da benzemaa,navasi ar unda etamashebina da benzema skamze unda dasvas yvela tamashshi tu ara naxevarze metshi mainc,roca benzema gadis gundi sxvanairad tamashobs,ai mag shecdomas ushvebs solari da visac am realis tamashi ar mogwont ra gitxrat rit gahaxarot,erti mwvrtneli damisaxelet vinc amaze magar fegburts atamashebda da gavcherdebi,delboskes dro ar gaixsenot mashin sxva galaqtika iyo reali

რა? რა ტრაკის განძრევა არუნდა ამიხსნი? ისკო დღევანდელი ფორმაციის მადრიდის რეალის ლიდერი და შეუცვლელი უნდა იყოს, რაც ამისთვის ყველას თვისება გააჩნია. მაგრამ რასაც უშვება ეს სი#რი სოლარი ყველა ვხედავთ. რაც ითამაშა სულ პროდუქტიული იყო, ხოლო მისი კლასი და ტექნიკა არც დაესიზმრება ზოგს გუნდში იმხელა აქვს. არვიცი რა, შენი კომენტარები ყოველთვის არაადეკვატურად მიმაჩნია მე მაპატიე. ალბათ ჩემშიცაა პრობლემა..

shen rasac ambob eg fegburtshi ar arsebobs,ubralod saxelebit ro imsjelo mashin atletiko barsastan bavariastan da aset klubebtan shedarebit araferi unda iyos,shen rasac iskoze idzaxi eg ari sruli marazmi da sicrue,zidanis dros roca yvela igroki moxodili iyo ai mashinac ar iyo isko is done rasac elodnen fanebi,iskom ver gaamartla,isko verasdros iqneba lideri,iskos pasi ar uvarga,dartyma ar uvarga,siswrafe ar aqvs,mokled vaskesi jobia atasjer romelic araferi motamashe gansakutrebuli,amito alpobs solari skamze,tu ggonia ro me sxvanairad vfiqrob eseigi realshic sxvanairad fiqroben da shen fiqrob sworad mxolod,ai iskos klasi da lideroba mashin gamochnda logopedi ro iyo realis treneri,isko chveni lideriao da yvelgan ganadgurda reali,nu saubrobt bavshvebivit,realobas shexedet,iskosgan arasdros dadgeba lideri mitumetes realshi,is erti sashualo donis motamashea romelic am realshic ki ar imsaxurebs sastavs,iskos pliusi burtis dachera da uazrod bodialia,shetevebis sheneleba misi stila,mokled sworad axexineben skams da tu moumatebs chemze metad aravis gauxardeba da tu uliderebs gunds risi shansic 0 ia

ღმერთო ჩემო, კომენტარის გარეშე..

ფეხბურთს თავი გაანებე და სხვა სპორტზე გადადი

ai es sityvebi ari imis dasturi rac davwere,argumentebic ki ar gagachniat,benzemas da iskos damcvelebi maovcebtt

52

1 მარტი 2019 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა არგუმენეტზე უნდა გელაპარაკო მითხარი? ელემენტარული ისკოს დარტყმა არ ააქვსო და სისწრაფეო, და ვიღაც სი%რი ვასკესი გირჩევნია ალარკონს. ამაზე რა არგუმენტი უნდა მოგიყვანო?????
ცალკე ბენზემას შრომას რომ ვერ ხედავ გუნდში და მუდამ აკრიტიკებ, შენს გაუნათლებლობას უსვამს ხაზსს, ფეხბურთის მიმართ.

53

1 მარტი 2019 22:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
არ ვარ ვინიციუსის მტერი,პირიქით მხურვალედ ვქომაგობ,მაგრამ ჩვენ გვჭირდება გამოცდილი კადრები ესეთ თამაშებში.ბეილი არ არის ფორმაში ხშირად საუბრობენ ამაზეე,,ფეხბურთელს ჭირდება პრაკტიკა რომ სასურველ კონდიციებში ეტაპობრივად შევიდეს ესე ვთქვათ ტონუსში,ესე არ ხდება რა სკამზე გიზის და სასწაულებს ელოდო უპრაკტიკო ფეხბურთელისგან.ამ კლასიკოში იმდენად ვაჯობეთ ნახევარდაცვის ხაზში რომმ გვჭირდებოდა უბრალოდ შემსრულებლები,ვასკესი რამდენად კარგია დაცვაში გუნდფს ეხმარება იმდენად ზარალია წინ,იყო ეპიზოდები ძაან ხელსაყრელ პოზიციაზე იყო მაგრამ არ აქ ამ ფეხბურთელსსს დაგვრიგვინებისსს როგორ ვთქვააა შესრულების უნარიი.აქეთ ფლანგზე იყო ვინიციუსიი რომელმაც კარგად ვიცით როგორ ითამაშაააა ყველაფერი გადასარევი იყო მაგრამ ბევრი ანიავაა,,ამ, მოცემულობაში როცა შეგვიძლია ნახევარდაცვაში უპირატესობის მოპოვება მიზანშეწონილია უფროო მაღალი კლასის შემსრულებლები დააყენო წინ ,ასენსიო და ბეილს გაცილებით მაღალ დონეზე აქვთ ეს ასპეკტი ვიდრე ვინიციუს და ვასკეს,ფაქტიურად გამოვიდა ესეე ამ ორ კაცსს ექმნებოდა მომენტები იმის ფონზე კარიმ ბენზემა ორივეს უთავისუფლებდა ზონებს დაა დიდ ყურადღებას იქცევდაააა და ფაქტიურად ძლიერი დაცვა იყო მუდამ აზღვევდა უკბნიდან საყყრდენი ლენგლე პიკესსს ,კიდევ გავიმეორებ არ არის რამე ახალი ფორმულის მოგონება საჭიროო,,უბრალოდ წინ მაღალი კლასისსს შემსრულებლები დააყენოსს .ჩვენ შეგვიძლია ნახევარდაცვაში კიდევ ერთხელ ვაჯობოთ .

ის რაც რეალმა შექმნა ღირებული იყო ნახევარდაცვის სოლიდური გამოსვლის გამოო,ტაიმ ნახევარი ნამდვილად ვჯობდით ამ უპირატესობის ხარჯზე რაც ნახევარდაცვის ხაზში მოვიპოვეთ ვერ გამოვიყენეთ რადგან წინ არ გვქონდა სათანადო რესურსიიი დაგვირგვინების ფაზაში.მე არ მესმის ასენსიოს მიმართ ესე აგდებული და ზერელე საუბარი.ვასკესის ადგილას იმ ამ სივრცეებს იდეალურად აითვისებდააა .ბეილი კიდევ რაც არ უნდა აკრიტიკოთ ბეილიაა ვიში კლასი..ერთს გააკეთებს და თამაშშ მოიგებსსს .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

1 მარტი 2019 22:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არ ვარ ვინიციუსის მტერი,პირიქით მხურვალედ ვქომაგობ,მაგრამ ჩვენ გვჭირდება გამოცდილი კადრები ესეთ თამაშებში.ბეილი არ არის ფორმაში ხშირად საუბრობენ ამაზეე,,ფეხბურთელს ჭირდება პრაკტიკა რომ სასურველ კონდიციებში ეტაპობრივად შევიდეს ესე ვთქვათ ტონუსში,ესე არ ხდება რა სკამზე გიზის და სასწაულებს ელოდო უპრაკტიკო ფეხბურთელისგან.ამ კლასიკოში იმდენად ვაჯობეთ ნახევარდაცვის ხაზში რომმ გვჭირდებოდა უბრალოდ შემსრულებლები,ვასკესი რამდენად კარგია დაცვაში გუნდფს ეხმარება იმდენად ზარალია წინ,იყო ეპიზოდები ძაან ხელსაყრელ პოზიციაზე იყო მაგრამ არ აქ ამ ფეხბურთელსსს დაგვრიგვინებისსს როგორ ვთქვააა შესრულების უნარიი.აქეთ ფლანგზე იყო ვინიციუსიი რომელმაც კარგად ვიცით როგორ ითამაშაააა ყველაფერი გადასარევი იყო მაგრამ ბევრი ანიავაა,,ამ, მოცემულობაში როცა შეგვიძლია ნახევარდაცვაში უპირატესობის მოპოვება მიზანშეწონილია უფროო მაღალი კლასის შემსრულებლები დააყენო წინ ,ასენსიო და ბეილს გაცილებით მაღალ დონეზე აქვთ ეს ასპეკტი ვიდრე ვინიციუს და ვასკეს,ფაქტიურად გამოვიდა ესეე ამ ორ კაცსს ექმნებოდა მომენტები იმის ფონზე კარიმ ბენზემა ორივეს უთავისუფლებდა ზონებს დაა დიდ ყურადღებას იქცევდაააა და ფაქტიურად ძლიერი დაცვა იყო მუდამ აზღვევდა უკბნიდან საყყრდენი ლენგლე პიკესსს ,კიდევ გავიმეორებ არ არის რამე ახალი ფორმულის მოგონება საჭიროო,,უბრალოდ წინ მაღალი კლასისსს შემსრულებლები დააყენოსს .ჩვენ შეგვიძლია ნახევარდაცვაში კიდევ ერთხელ ვაჯობოთ .

ნუ კი დამაგვირგვინებელ ფაზაში საკმაოდ უჭირს ვინის, არავის არ სჭირდება შენი ფინტები და “ტრიალი” თუ გუნდს სარგებელი არ მოუტანე,და პროდუქტიული არ იყავი. ჩემი პირადი გამოცდილებიდან ვამბობ, და რაიმე ახალს არ ვიგინებ.
რაც შეეხება ცენტრს სწორედ მან ითამაშა მნიშვნელოვანი როლი ამ თამაშში. ბენზემაზე კი რა შემიძლია ვთქვა ცარიელი კლასია! რასაც ზოგ-ზოგიერთები არაფრად აგდებენ.

55

1 მარტი 2019 22:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RUSH
რა არგუმენეტზე უნდა გელაპარაკო მითხარი? ელემენტარული ისკოს დარტყმა არ ააქვსო და სისწრაფეო, და ვიღაც სი%რი ვასკესი გირჩევნია ალარკონს. ამაზე რა არგუმენტი უნდა მოგიყვანო?????
ცალკე ბენზემას შრომას რომ ვერ ხედავ გუნდში და მუდამ აკრიტიკებ, შენს გაუნათლებლობას უსვამს ხაზსს, ფეხბურთის მიმართ.

მაგას თუ აყევი ბევრ სხარტულებს მოისმენ.კი არ უნდა განერვიულდეე ,იხალისეე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

1 მარტი 2019 22:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO

ვალვერდეს დამსახურება იყო რეალის უპირატესობა ნახ დაცვაში. საიდან მოიგონებს ხოლმე ამ სისულელეებს რობერტო რო დააყენა. წლებია მანდ აღარ უთამაშია და ამან მაინცდამაინც კლასიკოში მოინდომა სინჯვა

57

1 მარტი 2019 22:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RUSH
რა არგუმენეტზე უნდა გელაპარაკო მითხარი? ელემენტარული ისკოს დარტყმა არ ააქვსო და სისწრაფეო, და ვიღაც სი%რი ვასკესი გირჩევნია ალარკონს. ამაზე რა არგუმენტი უნდა მოგიყვანო?????
ცალკე ბენზემას შრომას რომ ვერ ხედავ გუნდში და მუდამ აკრიტიკებ, შენს გაუნათლებლობას უსვამს ხაზსს, ფეხბურთის მიმართ.

მაგას თუ აყევი ბევრ სხარტულებს მოისმენ.კი არ უნდა განერვიულდეე ,იხალისეე.

ბევრი წელია მეგობარო რომ ფეხბურთის სფეროში ვარ (ბავშვობიდან მოყოლებული) და ბევრი სისულელეც მომისმენია და არც გამიკვირდება უკვე აღარაფერი მაგრამ, ასეთი სისულელე რაც ამან დაწერა მართლაც რომ გასაოცარი იყო პირდაპირ..

58

1 მარტი 2019 22:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RUSH
ნუ კი დამაგვირგვინებელ ფაზაში საკმაოდ უჭირს ვინის, არავის არ სჭირდება შენი ფინტები და “ტრიალი” თუ გუნდს სარგებელი არ მოუტანე,და პროდუქტიული არ იყავი. ჩემი პირადი გამოცდილებიდან ვამბობ, და რაიმე ახალს არ ვიგინებ.
რაც შეეხება ცენტრს სწორედ მან ითამაშა მნიშვნელოვანი როლი ამ თამაშში. ბენზემაზე კი რა შემიძლია ვთქვა ცარიელი კლასია! რასაც ზოგ-ზოგიერთები არაფრად აგდებენ.

გეთანხმები.ბევრი ასპეკტები აქ დასახვეწი კიდევვვ რეალიზებაზე ბევრი უნდა ივაჯიშოს,არადაა არასტანდარტული მოძრაობები აქ ბრაზილიური რაღაც იშვიათიი,უბრალოდდ ევროპული ფეხბურთის განათლებაც უნდა მიიღოსს.ფეხბურთის არ არის ის მხოლოდ რომ კაცები ატყუო,უნდა გრძნობდე უბურთო თანაგუნდელის მოძრაობას,სათამაშო სიტუაციას უნდა კითხულობდეე,,ინდივიდუალიზმი ერთია და მეორე გუნდური პრინციპიი.ეს ერთმანეთში თანხვედრაში უნდა იყოს და მიიღEბ საუკეთესო კონტრასტს,მესი მაგიტომაა გენიალური იგროკი ორივე აქ,მბაპეს აგერ რომ უყურებ ორივე აქქ მბაპეს ფეხბურთი არაა გაიქეცი კაცი მოატყუე მხოლოდ,როგორ კარგად ხეავს მოედანს,თავის დროზეე აძლევს პასებსს ,კომბინაციებშიი ძაან ჭკვიანიააა ,რაც არ უნდა ძლიერი ინდივიდუალისტი იყო თამაშშ იგებს 11 კაციი,მით უმეტეს დღევანდელ მოცემულობაში მე ვარ და ჩემი გუდა ნაბადიოოო ამით წინ ვერ წახვალ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

59

1 მარტი 2019 22:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RUSH
ნუ კი დამაგვირგვინებელ ფაზაში საკმაოდ უჭირს ვინის, არავის არ სჭირდება შენი ფინტები და “ტრიალი” თუ გუნდს სარგებელი არ მოუტანე,და პროდუქტიული არ იყავი. ჩემი პირადი გამოცდილებიდან ვამბობ, და რაიმე ახალს არ ვიგინებ.
რაც შეეხება ცენტრს სწორედ მან ითამაშა მნიშვნელოვანი როლი ამ თამაშში. ბენზემაზე კი რა შემიძლია ვთქვა ცარიელი კლასია! რასაც ზოგ-ზოგიერთები არაფრად აგდებენ.

გეთანხმები.ბევრი ასპეკტები აქ დასახვეწი კიდევვვ რეალიზებაზე ბევრი უნდა ივაჯიშოს,არადაა არასტანდარტული მოძრაობები აქ ბრაზილიური რაღაც იშვიათიი,უბრალოდდ ევროპული ფეხბურთის განათლებაც უნდა მიიღოსს.ფეხბურთის არ არის ის მხოლოდ რომ კაცები ატყუო,უნდა გრძნობდე უბურთო თანაგუნდელის მოძრაობას,სათამაშო სიტუაციას უნდა კითხულობდეე,,ინდივიდუალიზმი ერთია და მეორე გუნდური პრინციპიი.ეს ერთმანეთში თანხვედრაში უნდა იყოს და მიიღEბ საუკეთესო კონტრასტს,მესი მაგიტომაა გენიალური იგროკი ორივე აქ,მბაპეს აგერ რომ უყურებ ორივე აქქ მბაპეს ფეხბურთი არაა გაიქეცი კაცი მოატყუე მხოლოდ,როგორ კარგად ხეავს მოედანს,თავის დროზეე აძლევს პასებსს ,კომბინაციებშიი ძაან ჭკვიანიააა ,რაც არ უნდა ძლიერი ინდივიდუალისტი იყო თამაშშ იგებს 11 კაციი,მით უმეტეს დღევანდელ მოცემულობაში მე ვარ და ჩემი გუდა ნაბადიოოო ამით წინ ვერ წახვალ.

მბაპე სულ სხვა განზომილებაა. 20 თამაშში 22 გოლი და 6 ასისტი ლიგა 1ში. ლიგაზე 7 თამაშში 4 გოლი. მეტი რა უნდა ქნას 20 წლის ბიჭმა. ეს რო ბარსაში იყოს მესისთან ვაიმე წარმოდგენაც არ მინდა რა მონსტრი იქნებოდა ბარსა. დემბელე მესი მბაპეს ტრიო წინ იქნებოდა რაღაც სასწაული შეტევა

60

1 მარტი 2019 22:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Wtf man
ვალვერდეს დამსახურება იყო რეალის უპირატესობა ნახ დაცვაში. საიდან მოიგონებს ხოლმე ამ სისულელეებს რობერტო რო დააყენა. წლებია მანდ აღარ უთამაშია და ამან მაინცდამაინც კლასიკოში მოინდომა სინჯვა

ზედმეტად ფრთხილი ტაქტიკა აირჩიაა.ახასიათებს ვალვერდეს სიფრთხილე,მაგრამ თამაში როცა მოსაგები გაქქ ცოტა უნდა გარისკო.

ციტატა: RUSH
ბევრი წელია მეგობარო რომ ფეხბურთის სფეროში ვარ (ბავშვობიდან მოყოლებული) და ბევრი სისულელეც მომისმენია და არც გამიკვირდება უკვე აღარაფერი მაგრამ, ასეთი სისულელე რაც ამან დაწერა მართლაც რომ გასაოცარი იყო პირდაპირ..

ეგ მეც მესპორებოდა ადრე იმდენი სისულელე დააბრეხვაა აგარაფერს ვწერ ვაფშეეე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

61

1 მარტი 2019 22:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RUSH
ნუ კი დამაგვირგვინებელ ფაზაში საკმაოდ უჭირს ვინის, არავის არ სჭირდება შენი ფინტები და “ტრიალი” თუ გუნდს სარგებელი არ მოუტანე,და პროდუქტიული არ იყავი. ჩემი პირადი გამოცდილებიდან ვამბობ, და რაიმე ახალს არ ვიგინებ.
რაც შეეხება ცენტრს სწორედ მან ითამაშა მნიშვნელოვანი როლი ამ თამაშში. ბენზემაზე კი რა შემიძლია ვთქვა ცარიელი კლასია! რასაც ზოგ-ზოგიერთები არაფრად აგდებენ.

გეთანხმები.ბევრი ასპეკტები აქ დასახვეწი კიდევვვ რეალიზებაზე ბევრი უნდა ივაჯიშოს,არადაა არასტანდარტული მოძრაობები აქ ბრაზილიური რაღაც იშვიათიი,უბრალოდდ ევროპული ფეხბურთის განათლებაც უნდა მიიღოსს.ფეხბურთის არ არის ის მხოლოდ რომ კაცები ატყუო,უნდა გრძნობდე უბურთო თანაგუნდელის მოძრაობას,სათამაშო სიტუაციას უნდა კითხულობდეე,,ინდივიდუალიზმი ერთია და მეორე გუნდური პრინციპიი.ეს ერთმანეთში თანხვედრაში უნდა იყოს და მიიღEბ საუკეთესო კონტრასტს,მესი მაგიტომაა გენიალური იგროკი ორივე აქ,მბაპეს აგერ რომ უყურებ ორივე აქქ მბაპეს ფეხბურთი არაა გაიქეცი კაცი მოატყუე მხოლოდ,როგორ კარგად ხეავს მოედანს,თავის დროზეე აძლევს პასებსს ,კომბინაციებშიი ძაან ჭკვიანიააა ,რაც არ უნდა ძლიერი ინდივიდუალისტი იყო თამაშშ იგებს 11 კაციი,მით უმეტეს დღევანდელ მოცემულობაში მე ვარ და ჩემი გუდა ნაბადიოოო ამით წინ ვერ წახვალ.

კი კი ზუსტად. ეხლა უკვე სხვა დროა, ფეხბურთი დაიხვეწა და არ არის ისე ერთი კაცი თამაშს რომ იგებდა. აღარ არის მარადონას,პელეს და თუნდაც გაუჩოს დრო. რაც არუნდა ძლიერი საშემსრუოებლო ოსტატობა და ნიჭი გაგაჩნდეს მარტო თამაშს ვერ მოიგებ. .მაგიტომ აწერია ფეხბურთელს წინ გუნდის სახელი ხოლო უკან თავისი.
ყველაზე მეტად მწვრთნელი აფასებს სტაბილურობას, და მარგი ქმედების კოეფიციენტს მოედანზე. თუ რა გააკეთა ფეხბურთელმა და რა სარგებელი მოუტანა გუნდს.

62

1 მარტი 2019 22:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ვალვერდეს დამსახურება იყო რეალის უპირატესობა ნახ დაცვაში. საიდან მოიგონებს ხოლმე ამ სისულელეებს რობერტო რო დააყენა. წლებია მანდ აღარ უთამაშია და ამან მაინცდამაინც კლასიკოში მოინდომა სინჯვა

ზედმეტად ფრთხილი ტაქტიკა აირჩიაა.ახასიათებს ვალვერდეს სიფრთხილე,მაგრამ თამაში როცა მოსაგები გაქქ ცოტა უნდა გარისკო.

გეთანხმები არ ვიცი რა იფიქრა. ალბათ ვინიციუსის გაჩერება უნდოდა მარა სხვა სივრცეები რო რჩებოდა მერე. მაინც ვერ გააჩერა ვინიციუსი მარა მადლობა უნდა უთხრას მაგ ბიჭს ვალვერდემ რო ამდენი მაზა თორე შერცხვებოდა ბარსელონა სასტიკად

63

1 მარტი 2019 22:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Wtf man
მბაპე სულ სხვა განზომილებაა. 20 თამაშში 22 გოლი და 6 ასისტი ლიგა 1ში. ლიგაზე 7 თამაშში 4 გოლი. მეტი რა უნდა ქნას 20 წლის ბიჭმა. ეს რო ბარსაში იყოს მესისთან ვაიმე წარმოდგენაც არ მინდა რა მონსტრი იქნებოდა ბარსა. დემბელე მესი მბაპეს ტრიო წინ იქნებოდა რაღაც სასწაული შეტევა

ერთ დღესაც მბაპე მადრიდში აღმოჩნდებაა,,რეალი ს ფანიააა .დროის ამბავიააა.მბაპეს შეუძლია მხოლოდ დღევანდელ ფეხბურთში გახდეს რეალისთვის ის ვინც იყო რონალდუ,მე სხვაში ამხელა პოტენციალს მართლა ვერ ვხედავ.ასაკთან შედარებით ზედმეტად დაბრძენებულიააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

64

1 მარტი 2019 22:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
მბაპე სულ სხვა განზომილებაა. 20 თამაშში 22 გოლი და 6 ასისტი ლიგა 1ში. ლიგაზე 7 თამაშში 4 გოლი. მეტი რა უნდა ქნას 20 წლის ბიჭმა. ეს რო ბარსაში იყოს მესისთან ვაიმე წარმოდგენაც არ მინდა რა მონსტრი იქნებოდა ბარსა. დემბელე მესი მბაპეს ტრიო წინ იქნებოდა რაღაც სასწაული შეტევა

ერთ დღესაც მბაპე მადრიდში აღმოჩნდებაა,,რეალი ს ფანიააა .დროის ამბავიააა.მბაპეს შეუძლია მხოლოდ დღევანდელ ფეხბურთში გახდეს რეალისთვის ის ვინც იყო რონალდუ,მე სხვაში ამხელა პოტენციალს მართლა ვერ ვხედავ.ასაკთან შედარებით ზედმეტად დაბრძენებულიააა.

გეთანხმები მარტო მას შეუძლია რეალში შეცვალოს რონალდო და ბარსაში მესი მეტი ვერავის ჯერჯერობით

ვაფშე ყველაფერი აქვს რო მესი რონალდოს დონეზე ავიდეს . ყოჩაღ პსჟს რო დაასწრო ყველას. ეგრე ადვილად არ დათმობს მერწმუნე ნეიმარს გაუშვებს თუ დაჭირდა და მაგას არა

65

1 მარტი 2019 22:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

66

1 მარტი 2019 22:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

ნამდვილად

67

1 მარტი 2019 22:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

მესის თუ არ ჩავთვლით

68

1 მარტი 2019 22:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

მესის თუ არ ჩავთვლით

და რა? შენ გგონია მესი თავიდანვე ასე დაიბადა? რატომ ფიქრობ ბრატ ასე?
მესი მთელი 24 საათი ბურთან ატარებდა დროს. და ყოველდღე ვარჯიშობდა ინდივიდუალურათ.
უშრომელად ფეხბურთი კიარა არაფერი გამოდის! ელემენტარულ წვრილმანსაც გულის დადება და შრომის ჩაქოსვა ჭირდება.

69

1 მარტი 2019 22:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

benzemas gamoklebit,es tandayolili nichit daibada
ise barsaze minda davwero,ra dabali donis klubia,mesis ro modrichi eqacheboda maisurze imaze daweres ro sheudzliat mesis maisuris yidvao,igive momenti iyo wina klasikoze roca piriqit iyo da realidan msgavsi araferi,eseti gundis fanebs unda gitydebodnen ro arsebobs,rogor sheircxvines tavi,principshi namdvili saxe achvenes

70

1 მარტი 2019 22:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

benzemas gamoklebit,es tandayolili nichit daibada
ise barsaze minda davwero,ra dabali donis klubia,mesis ro modrichi eqacheboda maisurze imaze daweres ro sheudzliat mesis maisuris yidvao,igive momenti iyo wina klasikoze roca piriqit iyo da realidan msgavsi araferi,eseti gundis fanebs unda gitydebodnen ro arsebobs,rogor sheircxvines tavi,principshi namdvili saxe achvenes

შენი თავი რატომ არ ახსენე? შენც თანდაყოლილი ნიჭით ხარ დაბადებული (სიბრძნებიის თქმაში) :დ

71

1 მარტი 2019 22:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

მესის თუ არ ჩავთვლით

და რა? შენ გგონია მესი თავიდანვე ასე დაიბადა? რატომ ფიქრობ ბრატ ასე?
მესი მთელი 24 საათი ბურთან ატარებდა დროს. და ყოველდღე ვარჯიშობდა ინდივიდუალურათ.
უშრომელად ფეხბურთი კიარა არაფერი გამოდის! ელემენტარულ წვრილმანსაც გულის დადება და შრომის ჩაქოსვა ჭირდება.

კი ეგრე მგონია რო ერთეულები იბადებიან ნიჭით და ეგეთი იყო მესი. ეგ რო ეგეთი არ ყოფილიყო ბარსელონას სკაუტები არც წაიყვანდნენ 13 წლის იყო თუ არ ვცდები რო წაიყვანეს. ფრხბურთს ყველა ბავშვი თამაშაობს მარა ყველას ხო არ გამოსდის მესისავით თამაში ეგეთები იბადებიან ერთეულები. ნიჭი ქონდა და დახვეწა ნიჭი რო არ ქონოდა ბარსა მაგას არ წაიყვანდა

მითუმეტეს რა დაავადებაც ჭირდა იმდენი რამე გაუკეთა მაგას ბარსამ კაცად აქცია და მესიმაც დაუფასა. მაგიტომ არის რო არ მიდის არსად თორე შეილება ეხლა წასული იყოს სხვაგან კაი ხნის.

72

1 მარტი 2019 22:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

მესის თუ არ ჩავთვლით

და რა? შენ გგონია მესი თავიდანვე ასე დაიბადა? რატომ ფიქრობ ბრატ ასე?
მესი მთელი 24 საათი ბურთან ატარებდა დროს. და ყოველდღე ვარჯიშობდა ინდივიდუალურათ.
უშრომელად ფეხბურთი კიარა არაფერი გამოდის! ელემენტარულ წვრილმანსაც გულის დადება და შრომის ჩაქოსვა ჭირდება.

კი ეგრე მგონია რო ერთეულები იბადებიან ნიჭით და ეგეთი იყო მესი. ეგ რო ეგეთი არ ყოფილიყო ბარსელონას სკაუტები არც წაიყვანდნენ 13 წლის იყო თუ არ ვცდები რო წაიყვანეს. ფრხბურთს ყველა ბავშვი თამაშაობს მარა ყველას ხო არ გამოსდის მესისავით თამაში ეგეთები იბადებიან ერთეულები. ნიჭი ქონდა და დახვეწა ნიჭი რო არ ქონოდა ბარსა მაგას არ წაიყვანდა

ხოდა სწორედ მაგ ნიჭს უნდა დახვეწა და შრომა. ფეხბურთის ნიჭი ასე თუ ისე ყველას გააჩნია. მაგრამ მთავარია შენ როგორ დახვეწავ და გააუმჯობესებ მას. პირადად ფეხბურთელი ვარ და ვიცი ეს თემები. ბევრჯერ გამივლია მსგავსი რამ. ხანდახან სიზრმაცე მომაწვებოდა, ხან ის ეს და ა.შ
ეხლა უფრო ვნანობ რომ მეტი არ ვიშრომე, და ვზარმაცობდი.
არა ყველაფერი კი წინ მაქვს კაცო მაგრამ..

73

1 მარტი 2019 23:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება!

მესის თუ არ ჩავთვლით

და რა? შენ გგონია მესი თავიდანვე ასე დაიბადა? რატომ ფიქრობ ბრატ ასე?
მესი მთელი 24 საათი ბურთან ატარებდა დროს. და ყოველდღე ვარჯიშობდა ინდივიდუალურათ.
უშრომელად ფეხბურთი კიარა არაფერი გამოდის! ელემენტარულ წვრილმანსაც გულის დადება და შრომის ჩაქოსვა ჭირდება.

კი ეგრე მგონია რო ერთეულები იბადებიან ნიჭით და ეგეთი იყო მესი. ეგ რო ეგეთი არ ყოფილიყო ბარსელონას სკაუტები არც წაიყვანდნენ 13 წლის იყო თუ არ ვცდები რო წაიყვანეს. ფრხბურთს ყველა ბავშვი თამაშაობს მარა ყველას ხო არ გამოსდის მესისავით თამაში ეგეთები იბადებიან ერთეულები. ნიჭი ქონდა და დახვეწა ნიჭი რო არ ქონოდა ბარსა მაგას არ წაიყვანდა

ხოდა სწორედ მაგ ნიჭს უნდა დახვეწა და შრომა. ფეხბურთის ნიჭი ასე თუ ისე ყველას გააჩნია. მაგრამ მთავარია შენ როგორ დახვეწავ და გააუმჯობესებ მას. პირადად ფეხბურთელი ვარ და ვიცი ეს თემები. ბევრჯერ გამივლია მსგავსი რამ. ხანდახან სიზრმაცე მომაწვებოდა, ხან ის ეს და ა.შ
ეხლა უფრო ვნანობ რომ მეტი არ ვიშრომე, და ვზარმაცობდი.
არა ყველაფერი კი წინ მაქვს კაცო მაგრამ..

სად თამაშობ და რამდენი წლის ხარ თუ საიდუმლო არაა

74

1 მარტი 2019 23:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
[b]აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება![/b]

მესის თუ არ ჩავთვლით

[b]და რა? შენ გგონია მესი თავიდანვე ასე დაიბადა? რატომ ფიქრობ ბრატ ასე?
მესი მთელი 24 საათი ბურთან ატარებდა დროს. და ყოველდღე ვარჯიშობდა ინდივიდუალურათ.
უშრომელად ფეხბურთი კიარა არაფერი გამოდის! ელემენტარულ წვრილმანსაც გულის დადება და შრომის ჩაქოსვა ჭირდება.[/b]

კი ეგრე მგონია რო ერთეულები იბადებიან ნიჭით და ეგეთი იყო მესი. ეგ რო ეგეთი არ ყოფილიყო ბარსელონას სკაუტები არც წაიყვანდნენ 13 წლის იყო თუ არ ვცდები რო წაიყვანეს. ფრხბურთს ყველა ბავშვი თამაშაობს მარა ყველას ხო არ გამოსდის მესისავით თამაში ეგეთები იბადებიან ერთეულები. ნიჭი ქონდა და დახვეწა ნიჭი რო არ ქონოდა ბარსა მაგას არ წაიყვანდა

[b]ხოდა სწორედ მაგ ნიჭს უნდა დახვეწა და შრომა. ფეხბურთის ნიჭი ასე თუ ისე ყველას გააჩნია. მაგრამ მთავარია შენ როგორ დახვეწავ და გააუმჯობესებ მას. პირადად ფეხბურთელი ვარ და ვიცი ეს თემები. ბევრჯერ გამივლია მსგავსი რამ. ხანდახან სიზრმაცე მომაწვებოდა, ხან ის ეს და ა.შ
ეხლა უფრო ვნანობ რომ მეტი არ ვიშრომე, და ვზარმაცობდი.
არა ყველაფერი კი წინ მაქვს კაცო მაგრამ..[/b]

სად თამაშობ და რამდენი წლის ხარ თუ საიდუმლო არაა

[/b]ბევრი გუნდი გამომივლია, ავაზა,ლოკომოტივი ამჟამად საბურთალოში ვარ ჯიგარო. ასაკის გაჟღერება არმინდა რაღაც რაღაცეების გამო.[/b]

75

1 მარტი 2019 23:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
ციტატა: Wtf man
ციტატა: RUSH
[b]აი რამხელა მნიშვნელობა აქვს შრომისმოყვარეობას და საქმისადმი მიდგომას ფეხბურთელში. და რამდენად აისახება ეს ყოველივე მასში. მბაპემ და ყველა დანარჩენმა თავისით მიაღწიეს ყველაფერს.
თორე ასე თანდაყოლილი ნიჭით არავინ იბადება![/b]

მესის თუ არ ჩავთვლით

[b]და რა? შენ გგონია მესი თავიდანვე ასე დაიბადა? რატომ ფიქრობ ბრატ ასე?
მესი მთელი 24 საათი ბურთან ატარებდა დროს. და ყოველდღე ვარჯიშობდა ინდივიდუალურათ.
უშრომელად ფეხბურთი კიარა არაფერი გამოდის! ელემენტარულ წვრილმანსაც გულის დადება და შრომის ჩაქოსვა ჭირდება.[/b]

კი ეგრე მგონია რო ერთეულები იბადებიან ნიჭით და ეგეთი იყო მესი. ეგ რო ეგეთი არ ყოფილიყო ბარსელონას სკაუტები არც წაიყვანდნენ 13 წლის იყო თუ არ ვცდები რო წაიყვანეს. ფრხბურთს ყველა ბავშვი თამაშაობს მარა ყველას ხო არ გამოსდის მესისავით თამაში ეგეთები იბადებიან ერთეულები. ნიჭი ქონდა და დახვეწა ნიჭი რო არ ქონოდა ბარსა მაგას არ წაიყვანდა

[b]ხოდა სწორედ მაგ ნიჭს უნდა დახვეწა და შრომა. ფეხბურთის ნიჭი ასე თუ ისე ყველას გააჩნია. მაგრამ მთავარია შენ როგორ დახვეწავ და გააუმჯობესებ მას. პირადად ფეხბურთელი ვარ და ვიცი ეს თემები. ბევრჯერ გამივლია მსგავსი რამ. ხანდახან სიზრმაცე მომაწვებოდა, ხან ის ეს და ა.შ
ეხლა უფრო ვნანობ რომ მეტი არ ვიშრომე, და ვზარმაცობდი.
არა ყველაფერი კი წინ მაქვს კაცო მაგრამ..[/b]

სად თამაშობ და რამდენი წლის ხარ თუ საიდუმლო არაა

[/b]ბევრი გუნდი გამომივლია, ავაზა,ლოკომოტივი ამჟამად საბურთალოში ვარ ჯიგარო. ასაკის გაჟღერება არმინდა რაღაც რაღაცეების გამო.[/b]

კარგი ძმაო გასაგებია. მირზაშვილს ხო არ იცნობ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)