ესპანელი მიმომხილველები:,,ლოპეტეგი ,,რეალს" მალე დატოვებს""

ჟულიენ ლოპეტეგის ესპანეთში და არამხოლოდ ესპანეთში ძალიან ბევრი მოწინააღმდეგე ჰყავს. სამეფო კლუბის მთავარი მწვრთნელის დანიშვნის დღიდან სკეპტიკოსები მაქსიმალურად ცდილობენ „ფურია როხას“ ყოფილი მწვრთნელი დააკნინონ. „ბილბაოსთან“ მატჩის შემდეგ ესპანელმა მიმომხილველებმა ლოპეტეგის გადაუარეს...

„ამ ადამიანმა არ იცის, როგორ მოუგოს ძლიერ გუნდებს, რაც არ შედის მადრიდის „რეალის“ ხასიათში.“

„ლოპეტეგის 1 თვეში გაუშვებენ და სამეფო კლუბის სათავეში ახალი მწვრთნელი მოვა. მომდევნო კვირებში „ბლანკოსს“ ჩემპიონთა ლიგის მატჩები აქვს, ასევე პაექრობა „სევილიასთან“ და „ატლეტიკოსთან“, სადაც კარგად გამოჩნდება, რომ ლოპეტეგის ფორმაციის „რეალს“ ბევრი არაფერი შეუძლია.“

„მხოლოდ ბენზემას და ლოპეტეგის არ შეუძლიათ ყველა მატჩის მოგება.“

სწორედ ზემოხსენებული კომენტარებით გამოირჩეოდნენ ესპანელი ექსპერტები და მიმომხილველები „ბილბაო“-„რეალის“ მატჩის შემდეგ სპორტული გადაცემის სტუდიაში.

  • Hala
  • 17 სექტემბერი 2018
  • 5 124
  • 42

1

17 სექტემბერი 2018 09:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0

2

17 სექტემბერი 2018 09:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეც ეგრე მგონია რაღა დაგიმალოთ დ

3

17 სექტემბერი 2018 10:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ვინ უნდა მოიყვანონ თორე კი))) ერთი გუტის კანდიდატურა მესიმპატიურება))) ეგ მწვრთნელი და ფეხბურთელებიც რო საყიდელია ამას ბაბუ უნდა ხვდებოდეს წესით.... პირველ რიგში აზარის თამაშს მიადევნეთ თვალი ფორმის პიკშია მგონი.... და მერე გადაწყვიტეთ ნეიმარი ჯობია თუ აზარი და ღირს თუარა 200 ლიმონის გადახდა))) მოკლედ ამ.სეზონში დიდი დიდი კოპა მოვიგოთ ისიც ბარსას თუ ავცდით

4

17 სექტემბერი 2018 10:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Neta martla gaushvan raa

5

17 სექტემბერი 2018 10:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჯერნაადრევია მის წასვლაზე საუბარი. ამ რთულ კალენდარს რა შედეგით დაასრულებს აი მაგისმერე გადაწყვეტენ დატოვონ თუარა....
ლა ლიგაში აღარუნდა დაკარგოს ქულები და რომას თუვერ მოუგეს დიდი არაფერი,ისეთი ჯგუფია მაინც გავლენ პირველზე...

6

17 სექტემბერი 2018 10:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რთული თამაში იყო :) ბილნაოსთან რომ ესე გაგვიჭირდა წარმოდგენა არმინდა ლიგაზე როგორ ვითამაშებთ. ეს 2 ქულა იმედია ბოლოს არ გამოიჩენს თავს და კიდევ მეორე ადგილის მიზეზი არ იქნება :)
ლოპოს რაც შეეხება თავიდანვე ვთქვი ბენიტესის სუნი მცემს თქო და იმედია ვცდები.ნუ მინდა რო ვცდებოდე ;) :) რაც შეეხება ბენზემას და ბეილს. ყველაფერი ბენზემას რატო ბრალდება არვიცი ) მთლიამობაში იყო გუნდი ლასპალმასი :) წარმატებები ჩვენს გუნდს ;)

7

17 სექტემბერი 2018 10:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დედა "დაიცავით ცენზურა!" ლოპოტეგის

8

17 სექტემბერი 2018 10:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
რთული თამაში იყო :) ბილნაოსთან რომ ესე გაგვიჭირდა წარმოდგენა არმინდა ლიგაზე როგორ ვითამაშებთ. ეს 2 ქულა იმედია ბოლოს არ გამოიჩენს თავს და კიდევ მეორე ადგილის მიზეზი არ იქნება :)
ლოპოს რაც შეეხება თავიდანვე ვთქვი ბენიტესის სუნი მცემს თქო და იმედია ვცდები.ნუ მინდა რო ვცდებოდე ;) :) რაც შეეხება ბენზემას და ბეილს. ყველაფერი ბენზემას რატო ბრალდება არვიცი ) მთლიამობაში იყო გუნდი ლასპალმასი :) წარმატებები ჩვენს გუნდს ;)

კარგია რო დაბრუნდი.
ბენიტეს გუნდში რონალდუ და ძლიერი სკამი ყავდა და ამისდა მიუხედავად გუნდი გუნდს არგავდა... ლოპოტეგის შემადგენლობა საცოდაობაა .რამდენი ძლიერი მოთამაშემ დატოვა გუნდი და ასენსიოებით ფონს გასვლა ძნელია.
ამ თამაშით არაფერი გადაწყვეტილა მომავალი აჩვენებს ლოპოტეგის გზას

9

17 სექტემბერი 2018 10:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
კარგია რო დაბრუნდი.
ბენიტეს გუნდში რონალდუ და ძლიერი სკამი ყავდა და ამისდა მიუხედავად გუნდი გუნდს არგავდა... ლოპოტეგის შემადგენლობა საცოდაობაა .რამდენი ძლიერი მოთამაშემ დატოვა გუნდი და ასენსიოებით ფონს გასვლა ძნელია.
ამ თამაშით არაფერი გადაწყვეტილა მომავალი აჩვენებს ლოპოტეგის გზას

❤ მადლობა ბექ :*
პირველი თამაში არაა რო ვთქვათ რომ ახალი მწვრთნელია და ვაცადოთ ვნახოთ ო.როგორც წესი 1 დაკარგული ქულაც კი ვიცით რისი ფასია.
ნორმალური რომ გვეყიდა ვინმე წელს ესეთი სიტუაცია არ იქნებოდა. ეს იმის ბრალია რომ არ გვყავს მსგავსი არავინ. ისე გვიჭიეს რამოსი აგერ ყველაფერჩიკია ტიპი აქაც მე ვარ იქაც მევარს თამაშობს.
მეკარეები რო შეაგროვეს იმაზე უნდა ეზრუნათ რომ ბურთი ჩვენს კარამდე კიარ მოსულიყო არამედ მეტოქის კარიდან არ გამოსულიყო :) თორე კარებამდე რომ მიიტან ბურთს რაც არუნსა კასილასი გყავდეს კარში 50/50ზეა :) მწვრთნელის ნახვაც არაა ადვილი დღეს. იტოგში ზიზუმ აგვრია უდროო დროს

10

17 სექტემბერი 2018 11:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
კარგია რო დაბრუნდი.
ბენიტეს გუნდში რონალდუ და ძლიერი სკამი ყავდა და ამისდა მიუხედავად გუნდი გუნდს არგავდა... ლოპოტეგის შემადგენლობა საცოდაობაა .რამდენი ძლიერი მოთამაშემ დატოვა გუნდი და ასენსიოებით ფონს გასვლა ძნელია.
ამ თამაშით არაფერი გადაწყვეტილა მომავალი აჩვენებს ლოპოტეგის გზას

❤ მადლობა ბექ :*
პირველი თამაში არაა რო ვთქვათ რომ ახალი მწვრთნელია და ვაცადოთ ვნახოთ ო.როგორც წესი 1 დაკარგული ქულაც კი ვიცით რისი ფასია.
ნორმალური რომ გვეყიდა ვინმე წელს ესეთი სიტუაცია არ იქნებოდა. ეს იმის ბრალია რომ არ გვყავს მსგავსი არავინ. ისე გვიჭიეს რამოსი აგერ ყველაფერჩიკია ტიპი აქაც მე ვარ იქაც მევარს თამაშობს.
მეკარეები რო შეაგროვეს იმაზე უნდა ეზრუნათ რომ ბურთი ჩვენს კარამდე კიარ მოსულიყო არამედ მეტოქის კარიდან არ გამოსულიყო :) თორე კარებამდე რომ მიიტან ბურთს რაც არუნსა კასილასი გყავდეს კარში 50/50ზეა :) მწვრთნელის ნახვაც არაა ადვილი დღეს. იტოგში ზიზუმ აგვრია უდროო დროს

თამარ დაგვიბრუდი ძალიან მიხარია

11

17 სექტემბერი 2018 11:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cr.7
თამარ დაგვიბრუდი ძალიან მიხარია

მე ის მიხარია რომ თქვენ გიხარიათ ჩემი აქ ყოფნა.ბევრს ნიშნავს ჩემთვის.მადლობა

12

17 სექტემბერი 2018 11:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
ციტატა: cr.7
თამარ დაგვიბრუდი ძალიან მიხარია

მე ის მიხარია რომ თქვენ გიხარიათ ჩემი აქ ყოფნა.ბევრს ნიშნავს ჩემთვის.მადლობა

13

17 სექტემბერი 2018 11:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cr.7
აბა რა ძალაიან კარგი იქნება თუ საიტზე გოგოებიც იქნება

გაიხარე

14

17 სექტემბერი 2018 11:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
კარგია რო დაბრუნდი.
ბენიტეს გუნდში რონალდუ და ძლიერი სკამი ყავდა და ამისდა მიუხედავად გუნდი გუნდს არგავდა... ლოპოტეგის შემადგენლობა საცოდაობაა .რამდენი ძლიერი მოთამაშემ დატოვა გუნდი და ასენსიოებით ფონს გასვლა ძნელია.
ამ თამაშით არაფერი გადაწყვეტილა მომავალი აჩვენებს ლოპოტეგის გზას

❤ მადლობა ბექ :*
პირველი თამაში არაა რო ვთქვათ რომ ახალი მწვრთნელია და ვაცადოთ ვნახოთ ო.როგორც წესი 1 დაკარგული ქულაც კი ვიცით რისი ფასია.
ნორმალური რომ გვეყიდა ვინმე წელს ესეთი სიტუაცია არ იქნებოდა. ეს იმის ბრალია რომ არ გვყავს მსგავსი არავინ. ისე გვიჭიეს რამოსი აგერ ყველაფერჩიკია ტიპი აქაც მე ვარ იქაც მევარს თამაშობს.
მეკარეები რო შეაგროვეს იმაზე უნდა ეზრუნათ რომ ბურთი ჩვენს კარამდე კიარ მოსულიყო არამედ მეტოქის კარიდან არ გამოსულიყო :) თორე კარებამდე რომ მიიტან ბურთს რაც არუნსა კასილასი გყავდეს კარში 50/50ზეა :) მწვრთნელის ნახვაც არაა ადვილი დღეს. იტოგში ზიზუმ აგვრია უდროო დროს

როცა გუნდს რონალდუს შემცვლელი ესაჭიროებოდა და ვიბმე ძლიერი ფორვარდი ადგნენ და მეკარე მოიყვანეს. მოიყვანეს მარიანო და რისთვის ,სკამს ახეხინებენ. ამ შემადგენლობის რეალში ზიდანი ვერაფერს იზავდა ...ლა ლიგაში ისედაც უჭირდა ზიდანს და ამ შემადგენლობით მოეგო რაღაც წარმოუდგენელი იქნებოდა .ზიდანმა ერთისიტყვით იცოდა ასე რო მოხდებოდა და მაგიტო დატოვა გუნდი...
წელს პირადად მე მგონია რო ვერაფერს მოვიგებთ. აგერ ბარსა ცოცხალი თავით არ კარგავს ქულებს... + ამას სკამი ყავს ძლიერი ნუ რეალზე ბევრად ძლიერი.
გამოსავალი იმაშია რო მარიანო დააყენონ ფორვარდად და არა ბენზემა გუნდს გამტანი ესაჭიროება ვერ გააქვს ბეილს ან ასენსიოს იქნებ გაიტანის მარიანომ,ლიონში სასწაულად თამაშობდა და აქაც ათამაშონ რამოხდება....

15

17 სექტემბერი 2018 11:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ პერეს შენ რა გითხარი რო აზარი არ მოიყვანე ტიპი იმენა მეცხრე ცაზე დაფრინავს

16

17 სექტემბერი 2018 11:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
როცა გუნდს რონალდუს შემცვლელი ესაჭიროებოდა და ვიბმე ძლიერი ფორვარდი ადგნენ და მეკარე მოიყვანეს. მოიყვანეს მარიანო და რისთვის ,სკამს ახეხინებენ. ამ შემადგენლობის რეალში ზიდანი ვერაფერს იზავდა ...ლა ლიგაში ისედაც უჭირდა ზიდანს და ამ შემადგენლობით მოეგო რაღაც წარმოუდგენელი იქნებოდა .ზიდანმა ერთისიტყვით იცოდა ასე რო მოხდებოდა და მაგიტო დატოვა გუნდი...
წელს პირადად მე მგონია რო ვერაფერს მოვიგებთ. აგერ ბარსა ცოცხალი თავით არ კარგავს ქულებს... + ამას სკამი ყავს ძლიერი ნუ რეალზე ბევრად ძლიერი.
გამოსავალი იმაშია რო მარიანო დააყენონ ფორვარდად და არა ბენზემა გუნდს გამტანი ესაჭიროება ვერ გააქვს ბეილს ან ასენსიოს იქნებ გაიტანის მარიანომ,ლიონში სასწაულად თამაშობდა და აქაც ათამაშონ რამოხდება...

მოკლედ ეს სეზონი ჩაგვივარდება ესე თუ გაგრძელდა. მარიანოზე გეთანხმები შანსი უნდა მისცენ . ან ეს ვინიციუსი იყიდეს ამხელაა მოსვლა მოუწყვეს და ტიპი ილარამენდივითაა არ ჩანს მარა ვიცით რო გვყავს.უაზრო პოლიტიკა წამოიწყვეს.მეკარით თამაშს ვერ მოიგებ.
ვფიქრობ მბაპე ან აზარი დაგვხატავდა. უფრო დიდი შანსია რომ მბაპე ჩავიგდოთ ხელში. მაგრამ ეგ როდის იქნება ვინიცის :( მანამდ3 რა გვეშველება :) არც მინდა იმის წარმოდგენა რომ წელს ვერაფრს მოვიგებთ.

ციტატა: cr.7
აუ პერეს შენ რა გითხარი რო აზარი არ მოიყვანე ტიპი იმენა მეცხრე ცაზე დაფრინავს

სამაგიეროდ ვინიციუსი გვყავს რომელიც თან არ გვყავს :)

17

17 სექტემბერი 2018 11:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ვინ უნდა მოიყვანონ თორე კი))) ერთი გუტის კანდიდატურა მესიმპატიურება))) ეგ მწვრთნელი და ფეხბურთელებიც რო საყიდელია ამას ბაბუ უნდა ხვდებოდეს წესით.... პირველ რიგში აზარის თამაშს მიადევნეთ თვალი ფორმის პიკშია მგონი.... და მერე გადაწყვიტეთ ნეიმარი ჯობია თუ აზარი და ღირს თუარა 200 ლიმონის გადახდა))) მოკლედ ამ.სეზონში დიდი დიდი კოპა მოვიგოთ ისიც ბარსას თუ ავცდით

გუტი თავიდანვე იყო დასანიშნი, მარიანო რატომ მოიყვანეს თუ არ ათამაშებდნენ? ბიჭი ლიონის ბომბარდირი იყო, ლა ლიგას ნაადრევად წაგვაგებინებს ეს კუტუ. და კიდევ რამოსი ძაან ბევრს იღებს საკუთარ თავზე--პენალტთან ერთად ჯარიმების დამრტყმელად გადაიქცა, უაზროდ გარბის წინ და ზონებს ცარიელს ტოვებს, მოკლედ დონე მწვრთნელი გვინდა, თორემ ვინიციუსიც ჩაბარდება ტიტულებთან ერთად

18

17 სექტემბერი 2018 11:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალმა არდახარჯა ფული თორე აზარსაც მოიყვანდნენ და კეინსაც,ძვირს აფასებდნენ მაგრამ როგადაეხადათ წამოვიდოდნენ დიდი სიხარულით ....
რეალში თუ წმენდას აპირებდა ბაბუ უბდა გაეშვა მოდრიჩიც ბეილიც და ბენზემაც....თან დიდ თანხებს ჩამოდიოდნენ და ეყიდათ აზარი კეინი. ამით რეალის შემადგენლობა განახლდებოდა სულ.მოდრიჩის ადგილას კოვა იქნებოდა.
ასეთი შემადგენლობა აგონია საკმარისი იყოს ლალიგის მოსაგებად.მაშინ როცა პარალელურად ლიგაზეც ასპარეზობ და მოდის კოპაც მალე....

19

17 სექტემბერი 2018 11:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Azarshi ro fuli dagenaneba texavs prosta Sami liga moigo tipma da 200 milioni ronaldos transferit da xamesis ijarit shemouvida ... Gadaexada eg 200 milioni dges n1 igrokia azari msoflioshi tan 27 isaa da kide moumatebs

20

17 სექტემბერი 2018 11:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კეინი ინგლისის სტილის ფეხბურთელია და რეალში ის კეინი ვერ იქნებოდა რაც ტოტენჰემში.თუმცა ლივესთან კეინი კეინს არ გავდა ;)

21

17 სექტემბერი 2018 11:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
კეინი ინგლისის სტილის ფეხბურთელია და რეალში ის კეინი ვერ იქნებოდა რაც ტოტენჰემში.თუმცა ლივესთან კეინი კეინს არ გავდა ;)

ბეილიც ტოტენჰემიდან წამოიყვანეს და მოდრიჩიც :დ
კეინს კლასი არაკლია საკმარისად აქვს და რეალში გაამართლებდა...თუმცა ისეთი ფასი დაადეს რო....

22

17 სექტემბერი 2018 11:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ბეილიც ტოტენჰემიდან წამოიყვანეს და მოდრიჩიც :დ
კეინს კლასი არაკლია საკმარისად აქვს და რეალში გაამართლებდა...თუმცა ისეთი ფასი დაადეს რო....

ბეილი სხვა ფენომენი იყო.მაშინდენ ბეილს და ეხლანდელ კეინს ვერ შევადარებ. ის ბეილი რო მოგვცაა ეხლა ავშენდებოდით .
რაც შეეხება მოდრიჩს. ამბოლო დროს ვეღარ ვცნობ :)

23

17 სექტემბერი 2018 11:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ბეილიც ტოტენჰემიდან წამოიყვანეს და მოდრიჩიც :დ
კეინს კლასი არაკლია საკმარისად აქვს და რეალში გაამართლებდა...თუმცა ისეთი ფასი დაადეს რო....

ბეილი სხვა ფენომენი იყო.მაშინდენ ბეილს და ეხლანდელ კეინს ვერ შევადარებ. ის ბეილი რო მოგვცაა ეხლა ავშენდებოდით .
რაც შეეხება მოდრიჩს. ამბოლო დროს ვეღარ ვცნობ :)

ეხ რასვიზავთ ასაკშია .ეს მისი უკანასკნელი წელი იქნება ვფიქრობ რეალში... მისი შემცვლელის მოძებნა გაუჭირდება რეალს .იმედია კოვა გაამართლებს და დაიხვეწება ჩელსიში

24

17 სექტემბერი 2018 11:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ეხ რასვიზავთ ასაკშია .ეს მისი უკანასკნელი წელი იქნება ვფიქრობ რეალში... მისი შემცვლელის მოძებნა გაუჭირდება რეალს .იმედია კოვა გაამართლებს და დაიხვეწება ჩელსიში

იმედი ვერდაგვიწერს ქულებს

25

17 სექტემბერი 2018 11:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ჯერნაადრევია მის წასვლაზე საუბარი. ამ რთულ კალენდარს რა შედეგით დაასრულებს აი მაგისმერე გადაწყვეტენ დატოვონ თუარა....
ლა ლიგაში აღარუნდა დაკარგოს ქულები და რომას თუვერ მოუგეს დიდი არაფერი,ისეთი ჯგუფია მაინც გავლენ პირველზე...

რა შედეგით დაასრულებს რა დიდი მიხვედრა უნდა, კიდე დაკარგავს ქულებს რადგან მაგარი ჩამოუყალიბებელია და აზრზე არაა ვაბშე როგორ და ვინ უნდა ათამაშოს.საერთოდ გაურკვეველია

26

17 სექტემბერი 2018 11:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როგორც ყოველთვის , ყველამ ლოპოტეგიზე შეიწმინდა ხელი და კლუბის პრეზიდენტი , ისევ მშრალი გამოდის წყლიდან . კი ლოპოტეგის კისერზეა ეს დაკარგული 2 ქულა , თუნდაც სუპერთასის ატლეტიკოზე ჩუქება , ვინაიდან კლუბის მწვრთნელია მაგრამ , რატომ არავინ უყურებს იმ ფაქტს რომ , კლუბს რეზერვი არ ყავს რამოდენიმე რგოლში , თუნდაც ჩამშლელის პოზიციაზე , კაზემიროს რომ შემცვლელი არ ყავს. არაფერს ვიძახი შემტევი ხაზის იმპოტენციაზე , ცოტა ნორმალურ კლუბთან . რონალდუმ დუბლი გაიფორმა სერია ა-ში . იქეთ მბაპე დაფრინავს ლიგა ერთში , გოლს გოლზე ყრის. უბრალოდ დისკვალიფიკაციას იხდის ამჟამად . ანუ ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ , პირველი დამნაშავე თუ ვინმეა , კლუბის ასეთი უსახური თამაშის , ეს პერესია ! არაკაცი , ფულის ტომარა კაცია ! 3-4 წელიწადია , კლუბის დაშლით არის დაკავებული . ბეილის მერე , სუპერტრანსფერი არ გაუჩარხავთ , თუ არ ჩავთვლით ხამესს , რომელიც ბავარიაშია განათხოვრებული და კლუბს აშკარად აღარ ჭირდება . ლოპოტეგის ყველაზე დიდი მინუსი ისაა რომ , თუნდაც კლუბის იმ მწირე რესურსს , ბოლომდე არ იყენებს . პრე სეზონებზე პირადად მე ვინიციუსის თამაში მომეწონა . რატომ ყავთ ჩრდილში და არ ათამაშებენ? თუნდაც იმ 10 ან 15 წუთს , თამაშის ბოლოს? ან მარიანოს ტრანსფერი რატომ ჩაშალეს სევილიაში? კარიერა რომ გაუნადგურონ სათადარიგო სკამზე ჯდომით? საშინელი პოლიტიკა , დაწყებული სატრანსფეროთი , დამთავრებული შიდა სამზარეულოთი !

+ ამას ემატება კლუბის მენტალური მხარე და პროფესიონალიზმი , როგორც მოედნის შიგნით , ასევე გასახდელში . მოდრიჩის და მარსელოს რაღაცნაირად უღიმღამო თამაში. რამოსის პიჟონიზაცია ! ერთი სიტყვით , უკანა ნალისკენაა რეალის საქმე ამ სეზონში !


ციტატა: papacha
ვინ უნდა მოიყვანონ თორე კი))) ერთი გუტის კანდიდატურა მესიმპატიურება))) ეგ მწვრთნელი და ფეხბურთელებიც რო საყიდელია ამას ბაბუ უნდა ხვდებოდეს წესით.... პირველ რიგში აზარის თამაშს მიადევნეთ თვალი ფორმის პიკშია მგონი.... და მერე გადაწყვიტეთ ნეიმარი ჯობია თუ აზარი და ღირს თუარა 200 ლიმონის გადახდა))) მოკლედ ამ.სეზონში დიდი დიდი კოპა მოვიგოთ ისიც ბარსას თუ ავცდით

ნეიმარს რა უნდა რეალში? კულეს? . თუნდაც ედენ აზარი რომ ეყიდა ფულის ტომარას , ბევრად მრავალფეროვანი და ძლიერი შეტევის ხაზი გვეყოლებოდა დღეს.

27

17 სექტემბერი 2018 12:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოლო ფეხბურთელია ნეიმარი რომელმაც რეალში უნდა ითამაშოს :) ნამდვილად არმინდა წარმოდგენა ეგ რეალის ფორმაში რო დავინახო:)
ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი მბაპეა. დაგვხატავდა

28

17 სექტემბერი 2018 12:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 006
ციტატა: giohunter
როგორც ყოველთვის , ყველამ ლოპოტეგიზე შეიწმინდა ხელი და კლუბის პრეზიდენტი , ისევ მშრალი გამოდის წყლიდან . კი ლოპოტეგის კისერზეა ეს დაკარგული 2 ქულა , თუნდაც სუპერთასის ატლეტიკოზე ჩუქება , ვინაიდან კლუბის მწვრთნელია მაგრამ , რატომ არავინ უყურებს იმ ფაქტს რომ , კლუბს რეზერვი არ ყავს რამოდენიმე რგოლში , თუნდაც ჩამშლელის პოზიციაზე , კაზემიროს რომ შემცვლელი არ ყავს. არაფერს ვიძახი შემტევი ხაზის იმპოტენციაზე , ცოტა ნორმალურ კლუბთან . რონალდუმ დუბლი გაიფორმა სერია ა-ში . იქეთ მბაპე დაფრინავს ლიგა ერთში , გოლს გოლზე ყრის. უბრალოდ დისკვალიფიკაციას იხდის ამჟამად . ანუ ამ ყველაფრით იმის თქმა მინდა რომ , პირველი დამნაშავე თუ ვინმეა , კლუბის ასეთი უსახური თამაშის , ეს პერესია ! არაკაცი , ფულის ტომარა კაცია ! 3-4 წელიწადია , კლუბის დაშლით არის დაკავებული . ბეილის მერე , სუპერტრანსფერი არ გაუჩარხავთ , თუ არ ჩავთვლით ხამესს , რომელიც ბავარიაშია განათხოვრებული და კლუბს აშკარად აღარ ჭირდება . ლოპოტეგის ყველაზე დიდი მინუსი ისაა რომ , თუნდაც კლუბის იმ მწირე რესურსს , ბოლომდე არ იყენებს . პრე სეზონებზე პირადად მე ვინიციუსის თამაში მომეწონა . რატომ ყავთ ჩრდილში და არ ათამაშებენ? თუნდაც იმ 10 ან 15 წუთს , თამაშის ბოლოს? ან მარიანოს ტრანსფერი რატომ ჩაშალეს სევილიაში? კარიერა რომ გაუნადგურონ სათადარიგო სკამზე ჯდომით? საშინელი პოლიტიკა , დაწყებული სატრანსფეროთი , დამთავრებული შიდა სამზარეულოთი !

+ ამას ემატება კლუბის მენტალური მხარე და პროფესიონალიზმი , როგორც მოედნის შიგნით , ასევე გასახდელში . მოდრიჩის და მარსელოს რაღაცნაირად უღიმღამო თამაში. რამოსის პიჟონიზაცია ! ერთი სიტყვით , უკანა ნალისკენაა რეალის საქმე ამ სეზონში !


ციტატა: papacha
ვინ უნდა მოიყვანონ თორე კი))) ერთი გუტის კანდიდატურა მესიმპატიურება))) ეგ მწვრთნელი და ფეხბურთელებიც რო საყიდელია ამას ბაბუ უნდა ხვდებოდეს წესით.... პირველ რიგში აზარის თამაშს მიადევნეთ თვალი ფორმის პიკშია მგონი.... და მერე გადაწყვიტეთ ნეიმარი ჯობია თუ აზარი და ღირს თუარა 200 ლიმონის გადახდა))) მოკლედ ამ.სეზონში დიდი დიდი კოპა მოვიგოთ ისიც ბარსას თუ ავცდით

ნეიმარს რა უნდა რეალში? კულეს? . თუნდაც ედენ აზარი რომ ეყიდა ფულის ტომარას , ბევრად მრავალფეროვანი და ძლიერი შეტევის ხაზი გვეყოლებოდა დღეს.

მაგას ვამბობ მერე ნეიმარს ბევრად მირჩევნია აზარი.... ჯერ ერთ რო ტრაკის მოთამაშე ხუშტურა ფეხბურთელია...მერე კიდე მაგის საჭმელი ბალახი არ იქნება სანტიაგოზე.... აზარს კიდე ვხედავთ რეებსაც აკეთებს თან ინგლისში და არა გინგამებთან და ნიცებთან! ბევრჯერ ინანებს პერესი კიდე აზარის ხელიდან გაშვებას

29

17 სექტემბერი 2018 12:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
როცა გუნდს რონალდუს შემცვლელი ესაჭიროებოდა და ვიბმე ძლიერი ფორვარდი ადგნენ და მეკარე მოიყვანეს. მოიყვანეს მარიანო და რისთვის ,სკამს ახეხინებენ. ამ შემადგენლობის რეალში ზიდანი ვერაფერს იზავდა ...ლა ლიგაში ისედაც უჭირდა ზიდანს და ამ შემადგენლობით მოეგო რაღაც წარმოუდგენელი იქნებოდა .ზიდანმა ერთისიტყვით იცოდა ასე რო მოხდებოდა და მაგიტო დატოვა გუნდი...

კიბატონო . ზიდანმა ხომ თქვა რომ , სანამ რეალის დატოვების გადაწყვეტილებას მივიღებდი , უკვე ვიცოდი რომ რონალდუ იუვენტუსში მიდიოდაო. ადგა და თვითონაც გაასწრო ფლორენტინოს მარაზმს )

ციტატა: madridizmit shepyrobili
მოკლედ ეს სეზონი ჩაგვივარდება ესე თუ გაგრძელდა. მარიანოზე გეთანხმები შანსი უნდა მისცენ . ან ეს ვინიციუსი იყიდეს ამხელაა მოსვლა მოუწყვეს და ტიპი ილარამენდივითაა არ ჩანს მარა ვიცით რო გვყავს.უაზრო პოლიტიკა წამოიწყვეს.მეკარით თამაშს ვერ მოიგებ.
ვფიქრობ მბაპე ან აზარი დაგვხატავდა. უფრო დიდი შანსია რომ მბაპე ჩავიგდოთ ხელში. მაგრამ ეგ როდის იქნება ვინიცის :( მანამდ3 რა გვეშველება :) არც მინდა იმის წარმოდგენა რომ წელს ვერაფრს მოვიგებთ.

ზედაც არ უყურებს მაგ მბაპეს პერესი . წლებია რეალზე და რონალდუზე მზე და მთვარე ამოსდის . პირდაპირ თუ ირიბად მინიშნებებს აკეთებს რომ რეალში სურს თამაში მაგრამ რათ გინდა? სადაა მბაპეს ადგილი რეალში ? მერე ხომ სებალიოსებს და ასენსიოებს წაერთმევოდათ სათამაშო დრო . თვითონ მბაპემ თქვა რომ , არანაირი შემოთავაზება"არასდროს" რეალისგან არ მიმიღიაო.... ეს ბებერი მელა , ნეიმარზე უფრო იწევა მაგრამ , რაში გვჭირდება ისეთი ფეხბურთელი კლუბში რომელსაც , ფულის იქეთ არაფერი აღელვებს? ფეხბურთელი რომელიც , რეალზე და რეალის ფეხბურთელებზე იქეთ , ბარსელონას და ბარსელონას ფეხბურთელებს აფასებს?

30

17 სექტემბერი 2018 12:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ზედაც არ უყურებს მაგ მბაპეს პერესი . წლებია რეალზე და რონალდუზე მზე და მთვარე ამოსდის . პირდაპირ თუ ირიბად მინიშნებებს აკეთებს რომ რეალში სურს თამაში მაგრამ რათ გინდა? სადაა მბაპეს ადგილი რეალში ? მერე ხომ სებალიოსებს და ასენსიოებს წაერთმევოდათ სათამაშო დრო . თვითონ მბაპემ თქვა რომ , არანაირი შემოთავაზება"არასდროს" რეალისგან არ მიმიღიაო.... ეს ბებერი მელა , ნეიმარზე უფრო იწევა მაგრამ , რაში გვჭირდება ისეთი ფეხბურთელი კლუბში რომელსაც , ფულის იქეთ არაფერი აღელვებს? ფეხბურთელი რომელიც , რეალზე და რეალის ფეხბურთელებზე იქეთ , ბარსელონას და ბარსელონას ფეხბურთელებს აფასებს?

არა რა ნეიმარი აპოკალიფსი იქნება ეგ რეალში.
ხოდა თუ არაა ზდიოს მაშინ ბარსას მეორე ადგილიდან . აბა ეს რას გავს გეხვეწები გუნდია ??? ბილბაო რო გაჯობებს რეალს მაგას ფული გადაფარავს? სებალიოსს რო ფეხბურთელი ქვია და ვინმეზე წინ დგას იქ გვაქვს დარხეული ტიპი ფეხბურთან გავლითაა კავშირში.
ან კიდე ეს ვინიციუსი ვერგავიგე რისთვის მოიყვანა.
პერესის ბოლო კარგი საქმე ბეილი იყო და ვსო ჩათვალწ მანდ დახურა წლებზე სატრანაფერო. კურტუა გვიყიდა ტიპმა და ვსო ისედაც 1 ტონა მეკარე გვყავდა .

31

17 სექტემბერი 2018 12:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
როცა გუნდს რონალდუს შემცვლელი ესაჭიროებოდა და ვიბმე ძლიერი ფორვარდი ადგნენ და მეკარე მოიყვანეს. მოიყვანეს მარიანო და რისთვის ,სკამს ახეხინებენ. ამ შემადგენლობის რეალში ზიდანი ვერაფერს იზავდა ...ლა ლიგაში ისედაც უჭირდა ზიდანს და ამ შემადგენლობით მოეგო რაღაც წარმოუდგენელი იქნებოდა .ზიდანმა ერთისიტყვით იცოდა ასე რო მოხდებოდა და მაგიტო დატოვა გუნდი...

კიბატონო . ზიდანმა ხომ თქვა რომ , სანამ რეალის დატოვების გადაწყვეტილებას მივიღებდი , უკვე ვიცოდი რომ რონალდუ იუვენტუსში მიდიოდაო. ადგა და თვითონაც გაასწრო ფლორენტინოს მარაზმს )

ციტატა: madridizmit shepyrobili
მოკლედ ეს სეზონი ჩაგვივარდება ესე თუ გაგრძელდა. მარიანოზე გეთანხმები შანსი უნდა მისცენ . ან ეს ვინიციუსი იყიდეს ამხელაა მოსვლა მოუწყვეს და ტიპი ილარამენდივითაა არ ჩანს მარა ვიცით რო გვყავს.უაზრო პოლიტიკა წამოიწყვეს.მეკარით თამაშს ვერ მოიგებ.
ვფიქრობ მბაპე ან აზარი დაგვხატავდა. უფრო დიდი შანსია რომ მბაპე ჩავიგდოთ ხელში. მაგრამ ეგ როდის იქნება ვინიცის :( მანამდ3 რა გვეშველება :) არც მინდა იმის წარმოდგენა რომ წელს ვერაფრს მოვიგებთ.

ზედაც არ უყურებს მაგ მბაპეს პერესი . წლებია რეალზე და რონალდუზე მზე და მთვარე ამოსდის . პირდაპირ თუ ირიბად მინიშნებებს აკეთებს რომ რეალში სურს თამაში მაგრამ რათ გინდა? სადაა მბაპეს ადგილი რეალში ? მერე ხომ სებალიოსებს და ასენსიოებს წაერთმევოდათ სათამაშო დრო . თვითონ მბაპემ თქვა რომ , არანაირი შემოთავაზება"არასდროს" რეალისგან არ მიმიღიაო.... ეს ბებერი მელა , ნეიმარზე უფრო იწევა მაგრამ , რაში გვჭირდება ისეთი ფეხბურთელი კლუბში რომელსაც , ფულის იქეთ არაფერი აღელვებს? ფეხბურთელი რომელიც , რეალზე და რეალის ფეხბურთელებზე იქეთ , ბარსელონას და ბარსელონას ფეხბურთელებს აფასებს?

ზუსტად მაგას ვამბობდი ზუსტად ბილბაოსთან მატჩის მერე, გუნდის მთავარი პრობლემაა რესურსის სიმცირე, ყველაზე დიდი რესურსი გუნდს ზიდანის დროს ქონდა როცა ლა ლიგა მოვიგეთ კიდეც, მაგის მერე გაუშვეს ხამესი და მორატა, ორივე ძალიან მაღალი დონის ფეხბურთელი და ორივე კარგად თამაშობდა მიუხედავად იმისა რო ზამენაზე იყვნენ სეზონის ბოლოს მაგ წელს ძალიან კარგ ფორმაში იყვნენ, ამის მერე გაუშვეს რონალდო, წავიდა ზიდანი, წავიდა კოვაჩიჩი და ვინ მოვიდა ამათ ნაცვლად? ღირსეულ შემცვლელად ვინ შეიძლება ჩაითვალოს? გუნდი დაასუსტეს ფაქტია და ეხლა არაა გასაკვირი რო ვერაფერი მოვიგოთ, მერე რა რო 3 ლიგა მოვიგეთ რაც არ უნდა წარმატებული იყო განვითარებაზე მუდმივად უნდა იფიქრო თორე კონკურენტები გაჯობებენ, რეალის პოლიტიკა გაუგებარია ჩემთვის, გასაგებია ახლგაზრდებზე კეთდება აქცენტი მარა გუნდს მუდმივად ჭირდება რესურსი ბავშვებით ტიტულებს ვერ მოიგებენ, თან იგივე კოვაჩიჩი ხამესი და მორატა ყველა ახალგაზრდა იყო მარა მაინც გაუშვეს და არავინმოიყვანეს ვისაც ამათიკ შეცვლა შეუძლია

32

17 სექტემბერი 2018 12:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Am shemadgenlobit lopo kiara mamazecieri ver moigebs tituls. Sharshan golebi ronis gaqonda cels vis imedze xart? Benzos 10 sezonia 10 gols aqa iq tu cdeba da raga cels gaigijebs tavs? Ar sheudzlia golebis sheyra araa kaci goleadori da dzalit unda peresitos ro gaxados. Martla pulis tomara kacia es evraeli beberi mela. Stadionis rekonstruqcia unda realis panebs tu kvalipiciuri pexburtelebi jer ikitxos mainc ro kunchavs amden milionebs...... benzemas me saqartvelos nakrebshic ar vatamashebdi. Tipi cariel kartan ro idges isea dachveuli kacs edzebs ro pasi mices

33

17 სექტემბერი 2018 12:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: madridizmit shepyrobili
არა რა ნეიმარი აპოკალიფსი იქნება ეგ რეალში.
ხოდა თუ არაა ზდიოს მაშინ ბარსას მეორე ადგილიდან . აბა ეს რას გავს გეხვეწები გუნდია ??? ბილბაო რო გაჯობებს რეალს მაგას ფული გადაფარავს? სებალიოსს რო ფეხბურთელი ქვია და ვინმეზე წინ დგას იქ გვაქვს დარხეული ტიპი ფეხბურთან გავლითაა კავშირში.
ან კიდე ეს ვინიციუსი ვერგავიგე რისთვის მოიყვანა.
პერესის ბოლო კარგი საქმე ბეილი იყო და ვსო ჩათვალწ მანდ დახურა წლებზე სატრანაფერო. კურტუა გვიყიდა ტიპმა და ვსო ისედაც 1 ტონა მეკარე გვყავდა .

კურტუა იყიდა და რისთვის? ნავასს აპარებენ უკვე სათადარიგოზე ნელ ნელა . არადა ნამდვილად არ იმსახურებს კოსტარიკელი მასეთ მოპყრობას კლუბისგან . წლებია რეალის ღირსებას იცავს . საერთოდ არ იყო კურტუა საჭირო . ნავასი ჯერ კიდევ ხოდზეა , იქეთ კასილია ობდება სათადარიგოზე და მშვენიერი ახალგაზრდა მოვიდა კლუბში ლუნინის სახით . რასაც ქვია შემოგვტენა კურტუა ) უბრალოდ არ იყო მეკარის მოყვანის აუცილებლობა საერთოდ . კოვაჩიჩი რომ გაიქცა კლუბიდან და კაზემიროს ალტერნატივა , ლიორენტე და სებალიოსი რომ გახდა , ეგ არ ადარდებს პერესს. არც ის ადარდებს რომ ბეილი და ბენზემა არასტაბილური ფეხბურთელები არიან , ნუ ბეილის ტრამვიანობაზე რომ არაფერი ვთქვათ. უსაზიზღრეს პოლიტიკას ახორციელებს უკვე წლებია პერესესი რეალში. მავნებლობაა რასაც ეგ აკეთებს და მეტი არაფერი !

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ზუსტად მაგას ვამბობდი ზუსტად ბილბაოსთან მატჩის მერე, გუნდის მთავარი პრობლემაა რესურსის სიმცირე, ყველაზე დიდი რესურსი გუნდს ზიდანის დროს ქონდა როცა ლა ლიგა მოვიგეთ კიდეც, მაგის მერე გაუშვეს ხამესი და მორატა, ორივე ძალიან მაღალი დონის ფეხბურთელი და ორივე კარგად თამაშობდა მიუხედავად იმისა რო ზამენაზე იყვნენ სეზონის ბოლოს მაგ წელს ძალიან კარგ ფორმაში იყვნენ, ამის მერე გაუშვეს რონალდო, წავიდა ზიდანი, წავიდა კოვაჩიჩი და ვინ მოვიდა ამათ ნაცვლად? ღირსეულ შემცვლელად ვინ შეიძლება ჩაითვალოს? გუნდი დაასუსტეს ფაქტია და ეხლა არაა გასაკვირი რო ვერაფერი მოვიგოთ, მერე რა რო 3 ლიგა მოვიგეთ რაც არ უნდა წარმატებული იყო განვითარებაზე მუდმივად უნდა იფიქრო თორე კონკურენტები გაჯობებენ, რეალის პოლიტიკა გაუგებარია ჩემთვის, გასაგებია ახლგაზრდებზე კეთდება აქცენტი მარა გუნდს მუდმივად ჭირდება რესურსი ბავშვებით ტიტულებს ვერ მოიგებენ, თან იგივე კოვაჩიჩი ხამესი და მორატა ყველა ახალგაზრდა იყო მარა მაინც გაუშვეს და არავინმოიყვანეს ვისაც ამათიკ შეცვლა შეუძლია

რომელ ახალგაზრდებზე აკეთებს მერე აქცენტს ? უნიჭო ლორენტეზე და ხასიათის ფეხბურთელ სებალიოსზე? რა ნიჭიერი ახალგაზრდები დაილია მსოფლიო ფეხბურთში? აგერ ვინიციუსი , ნიჭიერი ფეხბურთელია . ჩანს მასში პოტენციალი და ეს აშკარაა . რატომ არ მოიძებნება ვინიციუსისთვის ადგილი და სათამაშო დრო რეალში , როცა ლიორენტეს ეძლევა დრო? მაგ ხე ფეხბურთელს აღარ ჯობია ბრაზილიელი კაცო?

34

17 სექტემბერი 2018 12:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
კურტუა იყიდა და რისთვის? ნავასს აპარებენ უკვე სათადარიგოზე ნელ ნელა . არადა ნამდვილად არ იმსახურებს კოსტარიკელი მასეთ მოპყრობას კლუბისგან . წლებია რეალის ღირსებას იცავს . საერთოდ არ იყო კურტუა საჭირო . ნავასი ჯერ კიდევ ხოდზეა , იქეთ კასილია ობდება სათადარიგოზე და მშვენიერი ახალგაზრდა მოვიდა კლუბში ლუნინის სახით . რასაც ქვია შემოგვტენა კურტუა ) უბრალოდ არ იყო მეკარის მოყვანის აუცილებლობა საერთოდ . კოვაჩიჩი რომ გაიქცა კლუბიდან და კაზემიროს ალტერნატივა , ლიორენტე და სებალიოსი რომ გახდა , ეგ არ ადარდებს პერესს. არც ის ადარდებს რომ ბეილი და ბენზემა არასტაბილური ფეხბურთელები არიან , ნუ ბეილის ტრამვიანობაზე რომ არაფერი ვთქვათ. უსაზიზღრეს პოლიტიკას ახორციელებს უკვე წლებია პერესესი რეალში. მავნებლობაა რასაც ეგ აკეთებს და მეტი არაფერი !

აი მაგას ვიძახი ნავასზე და ყველაა მეკითხება ასე ძაან რატო გიყვარს კოპაზე თამაშიც ეყოფაო

35

17 სექტემბერი 2018 13:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანი ზიდანიო გაიძახით და დიდწილათ ზიდანის ბრალიცაა ბევრი ფეხბურთელის წასვლა რეალიდან , მათ შორის ბოლოს წასული კოვაჩიჩის , როგორც თავის დროზე მორატასი და ხამესის . სათამაშო დროს არ აძლევდა ადგნენ და წავიდნენ . უბრალოდ ზიდანმა ტიტულები დადო და მაგაზე არავინ გამოეკიდება და გაამტყუნებს ჩემს გარდა :D

არ შეიძლება უსამართლობა ! ჩაციკვლა საკუთარ აზრზე და ჯორივით ჯიუტი . ჯიუტობს პერესი წლებია ! აიგნორებს სრულიად მადრიდისტების აზრს და სურვილებს . აქ ჩნდება კითხვა , რაში გვჭირდება ისეთი პრეზიდენტი კლუბში , რომელსაც ჩვენი აზრი , გემოვნებები და სურვილი სულ ფეხებზე კიდია??? ჩვენით და ჩვენისთანა მილიონობით ქომაგით მდიდრდება კლუბი ! ჩვენ ვართ ის ვალუტა რომლის გარეშეც კლუბი ვერასდროს იარსებებდა . უნდა გვცეს პატივი მაგ ბო**ა კაცმა ! ... ამოვიდა ყელში პერესის მარაზმი !!!!


ციტატა: madridizmit shepyrobili
კურტუა

არ დაუწყია მაგას დირკები ჯერ ) მალე იქნება ეგეც :D

36

17 სექტემბერი 2018 13:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter


ციტატა: RONALDO DE LIMA
ზუსტად მაგას ვამბობდი ზუსტად ბილბაოსთან მატჩის მერე, გუნდის მთავარი პრობლემაა რესურსის სიმცირე, ყველაზე დიდი რესურსი გუნდს ზიდანის დროს ქონდა როცა ლა ლიგა მოვიგეთ კიდეც, მაგის მერე გაუშვეს ხამესი და მორატა, ორივე ძალიან მაღალი დონის ფეხბურთელი და ორივე კარგად თამაშობდა მიუხედავად იმისა რო ზამენაზე იყვნენ სეზონის ბოლოს მაგ წელს ძალიან კარგ ფორმაში იყვნენ, ამის მერე გაუშვეს რონალდო, წავიდა ზიდანი, წავიდა კოვაჩიჩი და ვინ მოვიდა ამათ ნაცვლად? ღირსეულ შემცვლელად ვინ შეიძლება ჩაითვალოს? გუნდი დაასუსტეს ფაქტია და ეხლა არაა გასაკვირი რო ვერაფერი მოვიგოთ, მერე რა რო 3 ლიგა მოვიგეთ რაც არ უნდა წარმატებული იყო განვითარებაზე მუდმივად უნდა იფიქრო თორე კონკურენტები გაჯობებენ, რეალის პოლიტიკა გაუგებარია ჩემთვის, გასაგებია ახლგაზრდებზე კეთდება აქცენტი მარა გუნდს მუდმივად ჭირდება რესურსი ბავშვებით ტიტულებს ვერ მოიგებენ, თან იგივე კოვაჩიჩი ხამესი და მორატა ყველა ახალგაზრდა იყო მარა მაინც გაუშვეს და არავინმოიყვანეს ვისაც ამათიკ შეცვლა შეუძლია

რომელ ახალგაზრდებზე აკეთებს მერე აქცენტს ? უნიჭო ლორენტეზე და ხასიათის ფეხბურთელ სებალიოსზე? რა ნიჭიერი ახალგაზრდები დაილია მსოფლიო ფეხბურთში? აგერ ვინიციუსი , ნიჭიერი ფეხბურთელია . ჩანს მასში პოტენციალი და ეს აშკარაა . რატომ არ მოიძებნება ვინიციუსისთვის ადგილი და სათამაშო დრო რეალში , როცა ლიორენტეს ეძლევა დრო? მაგ ხე ფეხბურთელს აღარ ჯობია ბრაზილიელი კაცო?

ჩემი აზრით ვინიციუსის კასტილიაში გადმოყვანას ჯობდა ბრაზილიაში დარჩენილიყო ჯერ პატარაა მაინც, ტალანტის ჩაკვლაა და მეტი არაფერი მაგისი კასტილიაში თამაში, ეგ რო ესპანელი იყოს ძირითად გუნდში იქნებოდა ეხლა

ან ეს ვალიეხო ვითომ ნიჭიერი ახალგაზრდა რო მოიყვანეს სადაა ვაფშე? განაცხადში ეგ არ ხვდება არ თამაშობს კიდე ტრავმა აქ? ავადმყოფია თუ რა არის, ეგ რო ესპანელი არ იყოს ყველამ იცის რო რეალში არავინ მოიყვანდა

37

17 სექტემბერი 2018 13:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ჩემი აზრით ვინიციუსის კასტილიაში გადმოყვანას ჯობდა ბრაზილიაში დარჩენილიყო ჯერ პატარაა მაინც, ტალანტის ჩაკვლაა და მეტი არაფერი მაგისი კასტილიაში თამაში, ეგ რო ესპანელი იყოს ძირითად გუნდში იქნებოდა ეხლა

მბაპე ახალგაზრდა არაა? ვერ თამაშობს მაღალი დონის ფეხბურთს თუ? უბრალოდ მისცა მონაკომ სათამაშო დრო , გამოცდილება , ევროტურნირზე , კოკრეტულად ლიგაზეც ათამაშა , ფასდაუდებელი გამოცდილება მიიღო და ჩამოყალიბდა ვარსკვლავად . რა შუაშია ასაკი? მთავარი ვინიციუსისთვის სათამაშო პრაქტიკაა რეალში ვინაიდან , სხვა ჩემპიონატიდან გადმოვიდა. თუ არ მიეცი შანსი , სათამაშო დრო , ფეხბურთელი პროგრესის მაგივრად რეგრესს დაიწყებს . ნამდვილად არ არის ვინიციუსის დონე კასტილია .

გავარტყი მაგათ ესპანიზაციას მე ! ესპანეთი და ესპანელები ეგეთი დონეები რომ ყოფილიყვნენ , რუსეთი არ გამოაგდებდათ მსოფლიოდან...

38

17 სექტემბერი 2018 13:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
არ დაუწყია მაგას დირკები ჯერ ) მალე იქნება ეგეც :D

ყველაფერი წინ ააქვს

39

17 სექტემბერი 2018 13:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ჩემი აზრით ვინიციუსის კასტილიაში გადმოყვანას ჯობდა ბრაზილიაში დარჩენილიყო ჯერ პატარაა მაინც, ტალანტის ჩაკვლაა და მეტი არაფერი მაგისი კასტილიაში თამაში, ეგ რო ესპანელი იყოს ძირითად გუნდში იქნებოდა ეხლა

მბაპე ახალგაზრდა არაა? ვერ თამაშობს მაღალი დონის ფეხბურთს თუ? უბრალოდ მისცა მონაკომ სათამაშო დრო , გამოცდილება , ევროტურნირზე , კოკრეტულად ლიგაზეც ათამაშა , ფასდაუდებელი გამოცდილება მიიღო და ჩამოყალიბდა ვარსკვლავად . რა შუაშია ასაკი? მთავარი ვინიციუსისთვის სათამაშო პრაქტიკაა რეალში ვინაიდან , სხვა ჩემპიონატიდან გადმოვიდა. თუ არ მიეცი შანსი , სათამაშო დრო , ფეხბურთელი პროგრესის მაგივრად რეგრესს დაიწყებს . ნამდვილად არ არის ვინიციუსის დონე კასტილია .

გავარტყი მაგათ ესპანიზაციას მე ! ესპანეთი და ესპანელები ეგეთი დონეები რომ ყოფილიყვნენ , რუსეთი არ გამოაგდებდათ მსოფლიოდან...

ვალიეხო და ლორენტე რატოა რეალში ვინმემ ამიხსნას :d ეგენი რო ესპანელები არ იყვნენ აქამდე დატოვებდნენ?

40

17 სექტემბერი 2018 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ვალიეხო და ლორენტე რატოა რეალში ვინმემ ამიხსნას :d ეგენი რო ესპანელები არ იყვნენ აქამდე დატოვებდნენ?

ესპანელები არიან ეგ ერთი . მერე კიდევ პერესი ჩალიჩობს ფასები აუწიოს ორივე ფეხბურთელს. ამისთვის ტენის პირველ გუნდში ერთსაც და მეორესაც . უნდა რაღაცა გამოიძერწოს მაგრამ , ფეხბურთი ისეთი ოხერი სპორტია , უნიჭომ რაც არ უნდა ეცადოს იგივე დარჩება !

41

17 სექტემბერი 2018 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
mokled an guti unda movidea an vengeri

42

17 სექტემბერი 2018 22:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ მაქვს ლოპოტეგის იმედი :))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 15
2 რაფინია 9
3 ბუდიმირი 8
4 ვინისიუსი 8

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

დეკემბერი 2024 (44)
ნოემბერი 2024 (334)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)