ვინიციუს ჟუნიორი „რეალს“ ტოვებს?

ესპანური გამოცემები აქტიურად იუწყებიან, რომ მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტი, ფლორენტინო პერესი ჟულიენ ლოპეტეგის გადაწყვეტილებით უკმაყოფილოა, რომელიც ბრაზილიელი ვინიციუს ჟუნიორის „კასტილიაში“ გადაყვანას ეხება...

პერესის აზრით, ვინიციუსი „კასტილიას“ დონის ფეხბურთელი არ არის და თუ მთავარი მწვრთნელი მას უფროსებში ვერ ხედავს, ბრაზილიელმა კლუბი უნდა დატოვოს.

„მარკას“ ინფორმაციით, იანვარში ახალგაზრდა წინახაზელი კვლავ „ფლამენგოში“ დაბრუნდება, სადაც იჯარის წესით იასპარეზებს.

  • Hala
  • 7 სექტემბერი 2018
  • 5 518
  • 31

1

7 სექტემბერი 2018 09:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს უნდა გაუშვა პრემიერ ლიგაში ან სერია ა ში საშუალო გუნდში ვისაც ვინი სჭირდება ძირითადისთვისს

2

7 სექტემბერი 2018 09:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭებო გუშინ რო დავდე ვინისიუსი მბაპე როდრიგო როგორია ბევრმა მითხარით რომელი დადგება ფორვარდათ და მე როგორც ვიცი როდრიგო ფორვარდია. ისე ბიჭებო ფიფა 18 კლავიატურაზე თამაში თუა შესაძლებელი და საიდან გადმოვწერო

3

7 სექტემბერი 2018 09:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფლამენგოში კიარა სადმე ევროპაში უნდა გაუშვან იჯარით , უმჯობესია ლა ლიგის გუნდში. აბა ისევ ბრაზილიაში თუ დააბრუნე რა გამოვიდა?

4

7 სექტემბერი 2018 09:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
admin pm naxe ra kacurad

daetovebinat mtavar gundshi arsheidzleboda? sadac borja maiorali da sebalosebi gvyavda iq esec daetovebinat tan aravisze naklebi nichieri araa juniori da xshiradac gamogvadgeboda

5

7 სექტემბერი 2018 09:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭებო ფიფა 18 კლავიატურაზე თამაში თუა შესაძლებელი და საიდან გადმოვწერო

6

7 სექტემბერი 2018 10:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=cr.7]ბიჭებო გუშინ რო დავდე ვინისიუსი მბაპე როდრიგო როგორია ბევრმა მითხარით რომელი დადგება ფორვარდათ და მე როგორც ვიცი როდრიგო ფორვარდია.
რომელ როდრიგოზე ამბობ სანტუსში რო თანაშობს ახლა თუ აკადემიაშია რომ არის?

7

7 სექტემბერი 2018 10:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
ეს გაუშვან ეპანეთში თუნდაც მეორე ლიგის გუნდში სადმე სადაც სულ ძირითადში იქნება.ესპანურ ფეხბურთს უნდა მიეჩვიოს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

8

7 სექტემბერი 2018 10:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ ზაფხულს უნდა გაეშვათ რომელიმე ლა ლიგის გუნდში :)

9

7 სექტემბერი 2018 10:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალში იყო ???

10

7 სექტემბერი 2018 10:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზრით როდრიგო გოესი რო ვიყიდეთ ვინიციუსზე დიდი მომავალი აქვს

11

7 სექტემბერი 2018 11:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: tonI kroos
ჩემი აზრით როდრიგო გოესი რო ვიყიდეთ ვინიციუსზე დიდი მომავალი აქვს

ასე გადაჭრით რთულია თქვა რომ რომელიმეს უფრო დიდი მომავალი აქვს .. მთავარია სწორი განვითარება თორემ ქინქლაძის ნაირი ნიჭი მესის მაინც ჰქონდა ? კასტილიაში იდეალურ მდგომარეობაში იქნება ვინიციუსი იქ მწვრთნელი გამოაქლიავა ისეთი რამეები აკეთა და აქ კიდევ წერენ გუნდში ვერ ხედავსო სირცხვილია .. მოკლედ როდრიგო როდრიგესიც იყიდეს და რაიცი იქნებ იმან მაინც გაამართლოს ...

ეგ ცენტრფორვარდია მარა 1.79 მარტო თავით საერთოდ ვერ ითამაშებს რაც ცენტრფორვარდისთვის ცუდია

12

7 სექტემბერი 2018 11:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ჩაკვეტაძე რის ჩაკვეტაძე, ბაზარი არაა კარგი იგროკია, მაგრამ მასეთი კასტილიაში ვედრო ლარად :დ მაგას თუ რამიდ მიღწევა უნდა არ უნდა წავიდეს გრანდებში რადგან ვერცერთ გრანდში ძირითადში ვერ დადგება, 21-22 წლამდე უნდა იყოს მე3 დონის გუდში რომ ცოტა განვითარდეს, აბა ახლა ეგ რომ წავიდეს სიტიში ან ტოტენჰამში რომ დაიწერა და ამბები, ისე ჩაკვეტაძის არ იყოს 1-2 სეივის შემგევ გითომ ბარსა და რეალი ლორიანს ყიდულობსო :დ უნდა იყოს ისეთ გუნდში სადაც სულ ძირითადში იქნება და სადაც სულ თავის გამოჩენა შეეძლება :) რაც შეეხება ვინიციუსს 1-2 წელი სადმე გაუშვებენ როგორც როდრიგოზე გააკეთეს, მაგრამ როდრიგო ჯერ არასრულწლოვანია და მაგიტომ ვერ გადმოყავთ ევროპაში :)

13

7 სექტემბერი 2018 11:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: tonI kroos
ციტატა: royal madrid
ციტატა: tonI kroos
ჩემი აზრით როდრიგო გოესი რო ვიყიდეთ ვინიციუსზე დიდი მომავალი აქვს

ასე გადაჭრით რთულია თქვა რომ რომელიმეს უფრო დიდი მომავალი აქვს .. მთავარია სწორი განვითარება თორემ ქინქლაძის ნაირი ნიჭი მესის მაინც ჰქონდა ? კასტილიაში იდეალურ მდგომარეობაში იქნება ვინიციუსი იქ მწვრთნელი გამოაქლიავა ისეთი რამეები აკეთა და აქ კიდევ წერენ გუნდში ვერ ხედავსო სირცხვილია .. მოკლედ როდრიგო როდრიგესიც იყიდეს და რაიცი იქნებ იმან მაინც გაამართლოს ...

ეგ ცენტრფორვარდია მარა 1.79 მარტო თავით საერთოდ ვერ ითამაშებს რაც ცენტრფორვარდისთვის ცუდია

ვერ დაგეთანხმები , აგუერო 1.72 მაგრამ ცუდი ცენტრ ფორვარდია ? გაბრიელ ჟესუსი 78 ია მაგრამ მაგასაც ხო ათამაშებს გუარდიოლა ? სუარესი 82 ცოტა მაღალია მაგრამ ხომ იდეალური ფორვარდია ? 1.79 არაა ფორვარდისთვის კატასტროფულად დაბალი სიმაღლე ..

მაღალი აბა კრაუჩი იყო და კი გაუშვეს თავის დროზე ხელიდან

14

7 სექტემბერი 2018 11:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
რა ჩაკვეტაძე რის ჩაკვეტაძე, ბაზარი არაა კარგი იგროკია, მაგრამ მასეთი კასტილიაში ვედრო ლარად :დ მაგას თუ რამიდ მიღწევა უნდა არ უნდა წავიდეს გრანდებში რადგან ვერცერთ გრანდში ძირითადში ვერ დადგება, 21-22 წლამდე უნდა იყოს მე3 დონის გუდში რომ ცოტა განვითარდეს, აბა ახლა ეგ რომ წავიდეს სიტიში ან ტოტენჰამში რომ დაიწერა და ამბები, ისე ჩაკვეტაძის არ იყოს 1-2 სეივის შემგევ გითომ ბარსა და რეალი ლორიანს ყიდულობსო :დ უნდა იყოს ისეთ გუნდში სადაც სულ ძირითადში იქნება და სადაც სულ თავის გამოჩენა შეეძლება :) რაც შეეხება ვინიციუსს 1-2 წელი სადმე გაუშვებენ როგორც როდრიგოზე გააკეთეს, მაგრამ როდრიგო ჯერ არასრულწლოვანია და მაგიტომ ვერ გადმოყავთ ევროპაში :)

შენ რაც დაწერე , ეგრე მოაზროვნე მოთამაშეების მაქსიმუმი ბაზელია , თუ მიიღო შეთავაზება უნდა წავიდეს გრანდში , თუ არ გარისკე ვერაფერს მიიღებ .. გენტში წასვლაც რისკი იყო მაგრამ მოახერხა და დამკვიდრდა ძირითადში .. ბაიერნიდან ან მანჩესტერიდან თუ მიიღო შეთავაზება არც უნდა დააყოვნოს ჯერ ხომ რამხელა გამოცდილებაა ამ დონის გუნდში რომ თამაშობ და მერე გარანტირებული გაქვს რომც ვერ აეწყო პრემიერ ლიგის ან ლა ლიგის საშუალო დონის გუნდში თამაში ..


მესამე დონის გუნდი არის რომა, ინტერი აი ესენი, სადაც გექნება თავის გამოჩენის საშუალება და არა ბაიერნი და სიტი :) გენკში საერთოდ არ იყო რისკი რადგან გენკში ისეთი იგროკეიარ ყავთ სადაც სიტი და ბაიერნში, ამას ვგულისხმობ, 21-22 წლამდე არ უნდა წავიდეს არსად, დაიღუპავს კარიერას და ოქრიაშვილისავით იქნება ბოლოს , მთავარია ჰოლანდიაში არ წავიდეს :დ

15

7 სექტემბერი 2018 11:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
რა ჩაკვეტაძე რის ჩაკვეტაძე, ბაზარი არაა კარგი იგროკია, მაგრამ მასეთი კასტილიაში ვედრო ლარად :დ მაგას თუ რამიდ მიღწევა უნდა არ უნდა წავიდეს გრანდებში რადგან ვერცერთ გრანდში ძირითადში ვერ დადგება, 21-22 წლამდე უნდა იყოს მე3 დონის გუდში რომ ცოტა განვითარდეს, აბა ახლა ეგ რომ წავიდეს სიტიში ან ტოტენჰამში რომ დაიწერა და ამბები, ისე ჩაკვეტაძის არ იყოს 1-2 სეივის შემგევ გითომ ბარსა და რეალი ლორიანს ყიდულობსო :დ უნდა იყოს ისეთ გუნდში სადაც სულ ძირითადში იქნება და სადაც სულ თავის გამოჩენა შეეძლება :) რაც შეეხება ვინიციუსს 1-2 წელი სადმე გაუშვებენ როგორც როდრიგოზე გააკეთეს, მაგრამ როდრიგო ჯერ არასრულწლოვანია და მაგიტომ ვერ გადმოყავთ ევროპაში :)

შენ რაც დაწერე , ეგრე მოაზროვნე მოთამაშეების მაქსიმუმი ბაზელია , თუ მიიღო შეთავაზება უნდა წავიდეს გრანდში , თუ არ გარისკე ვერაფერს მიიღებ .. გენტში წასვლაც რისკი იყო მაგრამ მოახერხა და დამკვიდრდა ძირითადში .. ბაიერნიდან ან მანჩესტერიდან თუ მიიღო შეთავაზება არც უნდა დააყოვნოს ჯერ ხომ რამხელა გამოცდილებაა ამ დონის გუნდში რომ თამაშობ და მერე გარანტირებული გაქვს რომც ვერ აეწყო პრემიერ ლიგის ან ლა ლიგის საშუალო დონის გუნდში თამაში ..


მესამე დონის გუნდი არის რომა, ინტერი აი ესენი, სადაც გექნება თავის გამოჩენის საშუალება და არა ბაიერნი და სიტი :) გენკში საერთოდ არ იყო რისკი რადგან გენკში ისეთი იგროკეიარ ყავთ სადაც სიტი და ბაიერნში, ამას ვგულისხმობ, 21-22 წლამდე არ უნდა წავიდეს არსად, დაიღუპავს კარიერას და ოქრიაშვილისავით იქნება ბოლოს , მთავარია ჰოლანდიაში არ წავიდეს :დ

გენკი არა გენტი

16

7 სექტემბერი 2018 11:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
რა ჩაკვეტაძე რის ჩაკვეტაძე, ბაზარი არაა კარგი იგროკია, მაგრამ მასეთი კასტილიაში ვედრო ლარად :დ მაგას თუ რამიდ მიღწევა უნდა არ უნდა წავიდეს გრანდებში რადგან ვერცერთ გრანდში ძირითადში ვერ დადგება, 21-22 წლამდე უნდა იყოს მე3 დონის გუდში რომ ცოტა განვითარდეს, აბა ახლა ეგ რომ წავიდეს სიტიში ან ტოტენჰამში რომ დაიწერა და ამბები, ისე ჩაკვეტაძის არ იყოს 1-2 სეივის შემგევ გითომ ბარსა და რეალი ლორიანს ყიდულობსო :დ უნდა იყოს ისეთ გუნდში სადაც სულ ძირითადში იქნება და სადაც სულ თავის გამოჩენა შეეძლება :) რაც შეეხება ვინიციუსს 1-2 წელი სადმე გაუშვებენ როგორც როდრიგოზე გააკეთეს, მაგრამ როდრიგო ჯერ არასრულწლოვანია და მაგიტომ ვერ გადმოყავთ ევროპაში :)

შენ რაც დაწერე , ეგრე მოაზროვნე მოთამაშეების მაქსიმუმი ბაზელია , თუ მიიღო შეთავაზება უნდა წავიდეს გრანდში , თუ არ გარისკე ვერაფერს მიიღებ .. გენტში წასვლაც რისკი იყო მაგრამ მოახერხა და დამკვიდრდა ძირითადში .. ბაიერნიდან ან მანჩესტერიდან თუ მიიღო შეთავაზება არც უნდა დააყოვნოს ჯერ ხომ რამხელა გამოცდილებაა ამ დონის გუნდში რომ თამაშობ და მერე გარანტირებული გაქვს რომც ვერ აეწყო პრემიერ ლიგის ან ლა ლიგის საშუალო დონის გუნდში თამაში ..


მესამე დონის გუნდი არის რომა, ინტერი აი ესენი, სადაც გექნება თავის გამოჩენის საშუალება და არა ბაიერნი და სიტი :) გენკში საერთოდ არ იყო რისკი რადგან გენკში ისეთი იგროკეიარ ყავთ სადაც სიტი და ბაიერნში, ამას ვგულისხმობ, 21-22 წლამდე არ უნდა წავიდეს არსად, დაიღუპავს კარიერას და ოქრიაშვილისავით იქნება ბოლოს , მთავარია ჰოლანდიაში არ წავიდეს :დ

ჰოლანდიაში თუ წავა აიაქსში სხვაგან არც უნდა იფიქროს ..


არც პსსვეა ცუდი ვარიანტი, ეს რომ წავიდეს გრანდში არ გაახარებენ, მითუმეტეს სიტიში, ისეთი ხალხი უზის იმ გადარეულ სკამზე ჩაკვეტაძესჯბეში ჩაისვამენ და ბაიერნში კიდე სანამ რობენი რიბერი არ მოკვდება და მიულერი გადაობ :დ

17

7 სექტემბერი 2018 11:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
რა ჩაკვეტაძე რის ჩაკვეტაძე, ბაზარი არაა კარგი იგროკია, მაგრამ მასეთი კასტილიაში ვედრო ლარად :დ მაგას თუ რამიდ მიღწევა უნდა არ უნდა წავიდეს გრანდებში რადგან ვერცერთ გრანდში ძირითადში ვერ დადგება, 21-22 წლამდე უნდა იყოს მე3 დონის გუდში რომ ცოტა განვითარდეს, აბა ახლა ეგ რომ წავიდეს სიტიში ან ტოტენჰამში რომ დაიწერა და ამბები, ისე ჩაკვეტაძის არ იყოს 1-2 სეივის შემგევ გითომ ბარსა და რეალი ლორიანს ყიდულობსო :დ უნდა იყოს ისეთ გუნდში სადაც სულ ძირითადში იქნება და სადაც სულ თავის გამოჩენა შეეძლება :) რაც შეეხება ვინიციუსს 1-2 წელი სადმე გაუშვებენ როგორც როდრიგოზე გააკეთეს, მაგრამ როდრიგო ჯერ არასრულწლოვანია და მაგიტომ ვერ გადმოყავთ ევროპაში :)

შენ რაც დაწერე , ეგრე მოაზროვნე მოთამაშეების მაქსიმუმი ბაზელია , თუ მიიღო შეთავაზება უნდა წავიდეს გრანდში , თუ არ გარისკე ვერაფერს მიიღებ .. გენტში წასვლაც რისკი იყო მაგრამ მოახერხა და დამკვიდრდა ძირითადში .. ბაიერნიდან ან მანჩესტერიდან თუ მიიღო შეთავაზება არც უნდა დააყოვნოს ჯერ ხომ რამხელა გამოცდილებაა ამ დონის გუნდში რომ თამაშობ და მერე გარანტირებული გაქვს რომც ვერ აეწყო პრემიერ ლიგის ან ლა ლიგის საშუალო დონის გუნდში თამაში ..


მესამე დონის გუნდი არის რომა, ინტერი აი ესენი, სადაც გექნება თავის გამოჩენის საშუალება და არა ბაიერნი და სიტი :) გენკში საერთოდ არ იყო რისკი რადგან გენკში ისეთი იგროკეიარ ყავთ სადაც სიტი და ბაიერნში, ამას ვგულისხმობ, 21-22 წლამდე არ უნდა წავიდეს არსად, დაიღუპავს კარიერას და ოქრიაშვილისავით იქნება ბოლოს , მთავარია ჰოლანდიაში არ წავიდეს :დ

ჰოლანდიაში თუ წავა აიაქსში სხვაგან არც უნდა იფიქროს ..


არც პსსვეა ცუდი ვარიანტი, ეს რომ წავიდეს გრანდში არ გაახარებენ, მითუმეტეს სიტიში, ისეთი ხალხი უზის იმ გადარეულ სკამზე ჩაკვეტაძესჯბეში ჩაისვამენ და ბაიერნში კიდე სანამ რობენი რიბერი არ მოკვდება და მიულერი გადაობ :დ

1-2 წელი დარჩა რობერის დუეტს , მიულერი იქნება კიდევ კარგი ხანი ..


ხოდა 2-3 წლის მერე წავიდესტკო რომ იქნება 21-22 წლის და არა ახლა დაიგუპავს თავს და მერე იქნება სულ ერთდნეზე :) იმიტომ გადავიდა კლიუვერტი რომაში რომ მიეღო კვალიპიკაცია და აემაღლებინა კარიერული ზრდა, აბა მალკომისნაირი კი არაა რომ ზისსულ სკამზე და 7-1 რომ იგებს გუნდიდა მაინც რომ არ შემოყავთ :დ

18

7 სექტემბერი 2018 11:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ჩაკვეტაძე გენტიდან გრანდში რო გადავიდეს ეხლა, ჩაიძირება და სკამზე ჩაკვდება. ჯერ 18 წლისაა, 3-4 წელი საშუალო დონოს გუნდში უნდა განვითარდეს სადაც მუდმივად ათამაშებენ და მერე წავიდეს სადმე თუ გაქაჩა. იხ. ოქრიაშვილის კარიერა

19

7 სექტემბერი 2018 11:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
დაიწერა რაღაც სისულელე და დაგოიმდა ეგრევე მთელი საიტი , კასტილის თამაშებს ლოპოტეგი ადევნებდა თვალს და ვინიციუსის თამაში მოეწონა + კასტილიის მწვრთნელი სანტიაგო სოლარი აღფრთოვანებული დარჩა მისი თამაშით და რაის გუნდში ვერ ხედავს ? ეს მარკა კიდე ვითომ ყველაზე რეიტინგული მაგრამ ყველაფერ სისულელეს ეგენი წერენ ბლიად

ციტატა: Los_Blancos
რა ვინიციუსი აგერ ჩაკვეტაძე უფრო დიდ ფეხბურთს ითამაშებს ვიდრე ეს სნიკერსი

სხვათაშორის ჩაკვეტაძეს ნათქვამი აქვს რომ რეალში თამაში მისი ოცნებაა

da criswiano misi kumiri

20

7 სექტემბერი 2018 11:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ჩაკვეტაძე გენტიდან გრანდში რო გადავიდეს ეხლა, ჩაიძირება და სკამზე ჩაკვდება. ჯერ 18 წლისაა, 3-4 წელი საშუალო დონოს გუნდში უნდა განვითარდეს სადაც მუდმივად ათამაშებენ და მერე წავიდეს სადმე თუ გაქაჩა. იხ. ოქრიაშვილის კარიერა

21

7 სექტემბერი 2018 11:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tonI kroos
ციტატა: royal madrid
ციტატა: tonI kroos
ჩემი აზრით როდრიგო გოესი რო ვიყიდეთ ვინიციუსზე დიდი მომავალი აქვს

ასე გადაჭრით რთულია თქვა რომ რომელიმეს უფრო დიდი მომავალი აქვს .. მთავარია სწორი განვითარება თორემ ქინქლაძის ნაირი ნიჭი მესის მაინც ჰქონდა ? კასტილიაში იდეალურ მდგომარეობაში იქნება ვინიციუსი იქ მწვრთნელი გამოაქლიავა ისეთი რამეები აკეთა და აქ კიდევ წერენ გუნდში ვერ ხედავსო სირცხვილია .. მოკლედ როდრიგო როდრიგესიც იყიდეს და რაიცი იქნებ იმან მაინც გაამართლოს ...

ეგ ცენტრფორვარდია მარა 1.79 მარტო თავით საერთოდ ვერ ითამაშებს რაც ცენტრფორვარდისთვის ცუდია
cannavaro 176-iko forcards upiratesobaalvs garbis da xteba .. mcveli adgilze unda daxvdes da rtulia ufro... tumca arwaugia arcerti sahaero ortabrzola... gind zidani anri trezege dedebs utghnavda yvelas haershi, )))

22

7 სექტემბერი 2018 11:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
ციტატა: royal madrid
ციტატა: totti10
რა ჩაკვეტაძე რის ჩაკვეტაძე, ბაზარი არაა კარგი იგროკია, მაგრამ მასეთი კასტილიაში ვედრო ლარად :დ მაგას თუ რამიდ მიღწევა უნდა არ უნდა წავიდეს გრანდებში რადგან ვერცერთ გრანდში ძირითადში ვერ დადგება, 21-22 წლამდე უნდა იყოს მე3 დონის გუდში რომ ცოტა განვითარდეს, აბა ახლა ეგ რომ წავიდეს სიტიში ან ტოტენჰამში რომ დაიწერა და ამბები, ისე ჩაკვეტაძის არ იყოს 1-2 სეივის შემგევ გითომ ბარსა და რეალი ლორიანს ყიდულობსო :დ უნდა იყოს ისეთ გუნდში სადაც სულ ძირითადში იქნება და სადაც სულ თავის გამოჩენა შეეძლება :) რაც შეეხება ვინიციუსს 1-2 წელი სადმე გაუშვებენ როგორც როდრიგოზე გააკეთეს, მაგრამ როდრიგო ჯერ არასრულწლოვანია და მაგიტომ ვერ გადმოყავთ ევროპაში :)

შენ რაც დაწერე , ეგრე მოაზროვნე მოთამაშეების მაქსიმუმი ბაზელია , თუ მიიღო შეთავაზება უნდა წავიდეს გრანდში , თუ არ გარისკე ვერაფერს მიიღებ .. გენტში წასვლაც რისკი იყო მაგრამ მოახერხა და დამკვიდრდა ძირითადში .. ბაიერნიდან ან მანჩესტერიდან თუ მიიღო შეთავაზება არც უნდა დააყოვნოს ჯერ ხომ რამხელა გამოცდილებაა ამ დონის გუნდში რომ თამაშობ და მერე გარანტირებული გაქვს რომც ვერ აეწყო პრემიერ ლიგის ან ლა ლიგის საშუალო დონის გუნდში თამაში ..


მესამე დონის გუნდი არის რომა, ინტერი აი ესენი, სადაც გექნება თავის გამოჩენის საშუალება და არა ბაიერნი და სიტი :) გენკში საერთოდ არ იყო რისკი რადგან გენკში ისეთი იგროკეიარ ყავთ სადაც სიტი და ბაიერნში, ამას ვგულისხმობ, 21-22 წლამდე არ უნდა წავიდეს არსად, დაიღუპავს კარიერას და ოქრიაშვილისავით იქნება ბოლოს , მთავარია ჰოლანდიაში არ წავიდეს :დ

ჰოლანდიაში თუ წავა აიაქსში სხვაგან არც უნდა იფიქროს ..


არც პსსვეა ცუდი ვარიანტი, ეს რომ წავიდეს გრანდში არ გაახარებენ, მითუმეტეს სიტიში, ისეთი ხალხი უზის იმ გადარეულ სკამზე ჩაკვეტაძესჯბეში ჩაისვამენ და ბაიერნში კიდე სანამ რობენი რიბერი არ მოკვდება და მიულერი გადაობ :დ

მართალი ხარ

23

7 სექტემბერი 2018 12:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4 902
ციტატა: totti10
მაგას ვამბობ ძმაო მეც რომ სკამზე დაალპობენ ვის ამოგადებს სიტიდან ან ტოტენჰემიდან ან თუნდაც მანჩესტერი ბაიერნიდან :დ :დ ჯერ დაიხვეწოს უნდა და აი მერე გადადგას დიდი ნაბიჟი, ოქრიაშვილმა რომ დაინახა ფული და დახამდა და კია კარგად :დ სადღაც რუსეთის რომელიღაც მაჩანჩალა გუნდში :დ

თუ აზროვნებს მაღალი კლასის გუნდში არ გადავა. ეგ და კარიერის ლუგოს დონის გუნდში დასრულება ერთი იქნება. რა სიტი, რა მანჩესტერი და ჩელსი, მაგის ადგილზე ლომები თამაშობენ და დაჟე მასზე ბევრად მაღალი დონის გამოცდილი ვარსკვლავები სკამზე უზის თითოეულ მათგანს. ნიჭი აქვს, მთავარია დაიხვეწოს, განვითარდეს და სიხარბემ არ სძლიოს თორემ როგორც ბევრი მალევე ჩაიძირება. ფიზ. მომზადება გასაუმჯობესებელი აქვს ისევე როგორც პასი, პრესინგი და ბურთის ტარების ელემენტი. ხშირად კარგავს. უნდა დაიხვეწოს და დღედაღამ ივარჯიშოს თუ მაღალ საფეხურზე ასვლა სურს.

24

7 სექტემბერი 2018 12:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: totti10
მაგას ვამბობ ძმაო მეც რომ სკამზე დაალპობენ ვის ამოგადებს სიტიდან ან ტოტენჰემიდან ან თუნდაც მანჩესტერი ბაიერნიდან :დ :დ ჯერ დაიხვეწოს უნდა და აი მერე გადადგას დიდი ნაბიჟი, ოქრიაშვილმა რომ დაინახა ფული და დახამდა და კია კარგად :დ სადღაც რუსეთის რომელიღაც მაჩანჩალა გუნდში :დ

თუ აზროვნებს მაღალი კლასის გუნდში არ გადავა. ეგ და კარიერის ლუგოს დონის გუნდში დასრულება ერთი იქნება. რა სიტი, რა მანჩესტერი და ჩელსი, მაგის ადგილზე ლომები თამაშობენ და დაჟე მასზე ბევრად მაღალი დონის გამოცდილი ვარსკვლავები სკამზე უზის თითოეულ მათგანს. ნიჭი აქვს, მთავარია დაიხვეწოს, განვითარდეს და სიხარბემ არ სძლიოს თორემ როგორც ბევრი მალევე ჩაიძირება. ფიზ. მომზადება გასაუმჯობესებელი აქვს ისევე როგორც პასი, პრესინგი და ბურთის ტარების ელემენტი. ხშირად კარგავს. უნდა დაიხვეწოს და დღედაღამ ივარჯიშოს თუ მაღალ საფეხურზე ასვლა სურს.


იმედია ჭკვიანია და არდახამდება გერბს და ფულს და კარიერას არ დაინგრევს, რეალს ბეილი ესვა სკამზე :დ და ჩაკვეტაძისნაირს საერთოდ რას უზამდა :დ ან თუნდაც ავიღოთსიტი რა ხალხი უზის სკამზე :დ სიტიზე საუბარი ზედმეტია ტიპებს სუპერ ვარსკვლავები უზის სათადარიგოზე და ისენი ვერ იღებენ სათამაშო დროს :დ აბა კოვაჩიჩი რაზე წავიდა ან თუნდაც კლიუვერტი რაზე არ გადავიდა ბარსელონაში :)

25

7 სექტემბერი 2018 12:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აიაქსში გაასწორებდა ჩაკვეტაძე . გრანდში ჯერ ვერ იქნება ბევრი რამ აქ დასახვეწი . პირველ რიგში სტამინას უნდა მიხედოს . ქართველები ადვილად იღლებიან და ასე არ ივარგებს ახლა დიდ მნიშვნელობას აქცევენ ამას

26

7 სექტემბერი 2018 12:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
აიაქსში გაასწორებდა ჩაკვეტაძე . გრანდში ჯერ ვერ იქნება ბევრი რამ აქ დასახვეწი . პირველ რიგში სტამინას უნდა მიხედოს . ქართველები ადვილად იღლებიან და ასე არ ივარგებს ახლა დიდ მნიშვნელობას აქცევენ ამას


თან ინგლიში გაუშვეს :დ სადაც წინ უკანსირბილია გამწარებული :დ და ქართველები 2-3 ჯერ გაიქცევიან სწრაფათ და გვიძლი ხელში უჭირავთ :დ

27

7 სექტემბერი 2018 12:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Los_Blancos
რა ვინიციუსი აგერ ჩაკვეტაძე უფრო დიდ ფეხბურთს ითამაშებს ვიდრე ეს სნიკერსი

ჩაკვეტაძე არა ჭიჭვეიშვილი კიდე რაა

28

7 სექტემბერი 2018 13:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: Heisenberg
აიაქსში გაასწორებდა ჩაკვეტაძე . გრანდში ჯერ ვერ იქნება ბევრი რამ აქ დასახვეწი . პირველ რიგში სტამინას უნდა მიხედოს . ქართველები ადვილად იღლებიან და ასე არ ივარგებს ახლა დიდ მნიშვნელობას აქცევენ ამას


თან ინგლიში გაუშვეს :დ სადაც წინ უკანსირბილია გამწარებული :დ და ქართველები 2-3 ჯერ გაიქცევიან სწრაფათ და გვიძლი ხელში უჭირავთ :დ

მაგათთვის ყველაზე კარგი არის იტალია . სადაც დაბალი ტემპია . ინგლიში ვერცერთი ქართველი ვერ გაქაჩავს . ესპანეთშიც შესაძლოა სადმე დაბალი დონის გუნდში

29

7 სექტემბერი 2018 13:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუ არ ათამაშებენ ჯობია გაუშვან.

30

7 სექტემბერი 2018 21:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძლივს ვითმენ რომ ლოპოტეგის არ ვაგინო ეს დებილი როგორ გაუშვა გუნდიდან არ ერჩივნა რეალი უფრო გაბანძდებოდა. თავადაც ეს მისია აქ :დ რეალი სუულ ჩაააბანძა ვერ ხვდებით რაც ეს ფეღბურთელი გადმოვიდა რეალში რამდენი ფეხბურთელი გაყარა და რამდენის გაყრას აპირებს

31

10 სექტემბერი 2018 03:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: tonI kroos
ციტატა: royal madrid
ციტატა: tonI kroos
ჩემი აზრით როდრიგო გოესი რო ვიყიდეთ ვინიციუსზე დიდი მომავალი აქვს

ასე გადაჭრით რთულია თქვა რომ რომელიმეს უფრო დიდი მომავალი აქვს .. მთავარია სწორი განვითარება თორემ ქინქლაძის ნაირი ნიჭი მესის მაინც ჰქონდა ? კასტილიაში იდეალურ მდგომარეობაში იქნება ვინიციუსი იქ მწვრთნელი გამოაქლიავა ისეთი რამეები აკეთა და აქ კიდევ წერენ გუნდში ვერ ხედავსო სირცხვილია .. მოკლედ როდრიგო როდრიგესიც იყიდეს და რაიცი იქნებ იმან მაინც გაამართლოს ...

ეგ ცენტრფორვარდია მარა 1.79 მარტო თავით საერთოდ ვერ ითამაშებს რაც ცენტრფორვარდისთვის ცუდია

ვერ დაგეთანხმები , აგუერო 1.72 მაგრამ ცუდი ცენტრ ფორვარდია ? გაბრიელ ჟესუსი 78 ია მაგრამ მაგასაც ხო ათამაშებს გუარდიოლა ? სუარესი 82 ცოტა მაღალია მაგრამ ხომ იდეალური ფორვარდია ? 1.79 არაა ფორვარდისთვის კატასტროფულად დაბალი სიმაღლე ..

მაღალი აბა კრაუჩი იყო და კი გაუშვეს თავის დროზე ხელიდან

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (241)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)