რამოსი:„ყველაფერი ბერნაბეუზე გადაწყდება“

სერხიო რამოსმა „ბაიერნთან“ მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა...

„ყველაფერი ისე წარიმართა, როგორც ჩვენ გვსურდა და საბოლოო 1-2 ვიმარჯვეთ. ფინალისკენ დიდი ნაბიჯი გადაიდგა, მაგრამ უნდა აღინიშნოს, რომ ყველაფერი ბერნებეუზე გადაწყდება.“

„„ბაიერნი“ იძულებული იყო შეეტია და ჩვენ კონტრ-შეტევებზე დავიწყეთ თამაში. ასენსიოს გოლი შესანიშნავი გამოდგა.“

„აუცილებლად უნდა აღინიშნოს ლუკას ვასკესის თამაში. დანი კარვახალის დაზიანების შემდეგ მან მარჯვენა მცველად იასპარეზა და ძალიან სოლიდური შთაბეჭდილება დატოვა.“

  • Datuna
  • 26 აპრილი 2018
  • 3 707
  • 28

1

26 აპრილი 2018 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წინა შემთხვევისგან განსხვავებით ჩემი აზრით კარგი ანგარიშია რადგან ზიზუ ცოტა დაფრთხა ბაიერნთან და ბერნაბეუზეც ისევე მოტივირებულს გამოიყვანს რეალს როგორც იქ და ეს პრობლემა აღარ გვექნება და ძაან მგონია რო გავალთ ფინალში

2

26 აპრილი 2018 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არავის არ გეწყინთ მაგრამ ბაიერნს ლიდერი არ ყავს, ვინც თავის თავზე აიღებსთამაშს და მთავარი ძალა იქნება, ბაიერნი არავიზე რომ არაა დამოკიდებული აი ეგაა ყველაზე ცუდი და მაგიტომ უწევს 36 წლის რიბერის ლიდერის ფუნქცია აიღოს საკუთარ თავზე, სანამ ბაიერნი ფულის გადახდას არისწავლის და უფასოდ გადაიბირებს ფეხბურთელებს არაფერი ეშველება, გერმანიაში ვინმე მაგარი გამოჩნდება და ოპ ბაიერნშია, შიდა ჩემპიონატიდან არ უნდა ეძიებოდეს, ტონი კროსს რომ 20 მილიონად გაყიდი და მოიყვან ყავარჯნიან ხაბი ალონსოს აი რავიცი :) მერე გამოვა ვიღაც და იტყვის რეალმა 100 მილიონი გადაიხადაო, შედეგი თუ გინდა ფული უნდა გაიღო აბა ვაგნერებით და 40 წლის რიბერი რობენით რეალს ვერ გაუქაჩავ

3

26 აპრილი 2018 15:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
ციტატა: totti10
არავის არ გეწყინთ მაგრამ ბაიერნს ლიდერი არ ყავს, ვინც თავის თავზე აიღებსთამაშს და მთავარი ძალა იქნება, ბაიერნი არავიზე რომ არაა დამოკიდებული აი ეგაა ყველაზე ცუდი და მაგიტომ უწევს 36 წლის რიბერის ლიდერის ფუნქცია აიღოს საკუთარ თავზე, სანამ ბაიერნი ფულის გადახდას არისწავლის და უფასოდ გადაიბირებს ფეხბურთელებს არაფერი ეშველება, გერმანიაში ვინმე მაგარი გამოჩნდება და ოპ ბაიერნშია, შიდა ჩემპიონატიდან არ უნდა ეძიებოდეს, ტონი კროსს რომ 20 მილიონად გაყიდი და მოიყვან ყავარჯნიან ხაბი ალონსოს აი რავიცი :) მერე გამოვა ვიღაც და იტყვის რეალმა 100 მილიონი გადაიხადაო, შედეგი თუ გინდა ფული უნდა გაიღო აბა ვაგნერებით და 40 წლის რიბერი რობენით რეალს ვერ გაუქაჩავ

ეგრე გერმანიის ნაკრებსაც არ ყავს ლიდერი მარა კი მოიგეს მსოფლიო :)
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

4

26 აპრილი 2018 15:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: totti10
არავის არ გეწყინთ მაგრამ ბაიერნს ლიდერი არ ყავს, ვინც თავის თავზე აიღებსთამაშს და მთავარი ძალა იქნება, ბაიერნი არავიზე რომ არაა დამოკიდებული აი ეგაა ყველაზე ცუდი და მაგიტომ უწევს 36 წლის რიბერის ლიდერის ფუნქცია აიღოს საკუთარ თავზე, სანამ ბაიერნი ფულის გადახდას არისწავლის და უფასოდ გადაიბირებს ფეხბურთელებს არაფერი ეშველება, გერმანიაში ვინმე მაგარი გამოჩნდება და ოპ ბაიერნშია, შიდა ჩემპიონატიდან არ უნდა ეძიებოდეს, ტონი კროსს რომ 20 მილიონად გაყიდი და მოიყვან ყავარჯნიან ხაბი ალონსოს აი რავიცი :) მერე გამოვა ვიღაც და იტყვის რეალმა 100 მილიონი გადაიხადაო, შედეგი თუ გინდა ფული უნდა გაიღო აბა ვაგნერებით და 40 წლის რიბერი რობენით რეალს ვერ გაუქაჩავ

ეგრე გერმანიის ნაკრებსაც არ ყავს ლიდერი მარა კი მოიგეს მსოფლიო :)


რა ლიდერი არ ყავთ ნაკრებში მეღადავები :დ? ლამი იყო ლიდერი და ეგ აკონტროლებდა მთელ კამანდას, იგივე ტონი კროსი აიღე . ლიდერი ალბათ არიცი რა არის, ლიდერი ყავდათკანი, ლიდერი იყო ენფემბერგი, გუნდის მოტივაცია ვისაც შეუძლია და არა სხვა რამ

5

26 აპრილი 2018 15:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
არავის არ გეწყინთ მაგრამ ბაიერნს ლიდერი არ ყავს

ტრავმები რო არა რობენი ამ ასაკშიც ლიდერი იქნებოდა :დ სუპერ ფეხბურთელია მარა სუ ტრავმებს იღებს :დ

6

26 აპრილი 2018 15:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: totti10
არავის არ გეწყინთ მაგრამ ბაიერნს ლიდერი არ ყავს

ტრავმები რო არა რობენი ამ ასაკშიც ლიდერი იქნებოდა :დ სუპერ ფეხბურთელია მარა სუ ტრავმებს იღებს :დ


ბარსელონა ბაიერნის დროს ტრანვების რაოდენობა შემახსენე ერთიი :დ რობენს ფეხი მოტეხილი ლევანას ცხვირგატეხილი 11 კაცი ძლივ შეკრეს და მაინც მოუგეს ალიან არენაზე :დ

7

26 აპრილი 2018 15:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ბარსელონა ბაიერნის დროს ტრანვების რაოდენობა შემახსენე ერთიი :დ რობენს ფეხი მოტეხილი ლევანას ცხვირგატეხილი 11 კაცი ძლივ შეკრეს და მაინც მოუგეს ალიან არენაზე :დ

ეგ რა შუაშია რობენზე ვთქვი საერთოდ ეს პერიოდი ტრავმები რო არ ქონოდა ბაიერნის ლიდერი იქნებოდა დღემდეთქო :დ მარა იმ თამაშს რაც შეეხება იმაზე მეტი ტრავმირებული გუშინ ყავდათ :დ

8

26 აპრილი 2018 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერ გავიგე რომელია რეალის ძირითადი შემადგენლობა,ხან ერთი შემადგენლობით ათამაშებს ზიდანი გუნდს,ხან მეორეთი,ხან მესამეთი.

9

26 აპრილი 2018 15:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: totti10
ბარსელონა ბაიერნის დროს ტრანვების რაოდენობა შემახსენე ერთიი :დ რობენს ფეხი მოტეხილი ლევანას ცხვირგატეხილი 11 კაცი ძლივ შეკრეს და მაინც მოუგეს ალიან არენაზე :დ

ეგ რა შუაშია რობენზე ვთქვი საერთოდ ეს პერიოდი ტრავმები რო არ ქონოდა ბაიერნის ლიდერი იქნებოდა დღემდეთქო :დ მარა იმ თამაშს რაც შეეხება იმაზე მეტი ტრავმირებული გუშინ ყავდათ :დ


იმას ტრამვები არქონოდა რონალდოს საერთოდ კუნთი რომ არ გასკდომოდა და 100 ხრენი ბაზარი რომ არა ეგ სხვ არამეა, უბრალოდ 36 წლის კაცზე არუნდა იყოს გუნდი დამოკიდებული, მაგ შენ ბარსას აგერ ნახავ როგორ დაენძრევა ინიესტა რომ წავა, აი ეგაა ბარსას ლიდერი და არა მესი :) მოკლედ აზრიარაქვს შენთან კამათს ვერ გაიგებ, ადამიანი რომ იმას იტყვის ბაიერნი ბარსელონას დროს უფრო ნაკლები კაცი აკლდა ბაიერნსო ვიდრე რალთანო რავიცი, ეგ იმის ბრალია რომ ბოლო 2 წელია შიდა ჩემპიონატში უკვვე სასწაულად უკონკურენტოა ბაიერნი მერე უცებ შეხვდება რეალს ან იუვეს გაიქცევიან სწრაფად და ილეწებიან, რაზე რეალის ხალხი არიმტვრევა?

10

26 აპრილი 2018 15:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ადამიანი რომ იმას იტყვის ბაიერნი ბარსელონას დროს უფრო ნაკლები კაცი აკლდა ბაიერნსო ვიდრე

თქმა არ უნდა მაგას სტატისტიკა მოწმობს :დ 3 კაცი აკლდათ ბარსასთან და გუშინ 3 მარტო თამაშში დააკლდათ და მანამდე 4 ტრავმირებული ყავდათ :დდდ

7 > 3ზე ელემენტარულია :დდდ

11

26 აპრილი 2018 15:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Real IsT
ვერ გავიგე რომელია რეალის ძირითადი შემადგენლობა,ხან ერთი შემადგენლობით ათამაშებს ზიდანი გუნდს,ხან მეორეთი,ხან მესამეთი.

ტაქტიკის მიხედვით ძმა, სხვადასხვა ტაქტიკაში სხვადასხვა ფეხბურთელი ჯდება, მაგალითად 4-4-2 ში ისკო ჯდება, 4-3-3 ში უფრო სწრაფი ვინგერები, ასენსიო და ვასკესი

12

26 აპრილი 2018 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
ციტატა: totti10
რა ლიდერი არ ყავთ ნაკრებში მეღადავები :დ? ლამი იყო ლიდერი და ეგ აკონტროლებდა მთელ კამანდას, იგივე ტონი კროსი აიღე . ლიდერი ალბათ არიცი რა არის, ლიდერი ყავდათკანი, ლიდერი იყო ენფემბერგი, გუნდის მოტივაცია ვისაც შეუძლია და არა სხვა რამ

შენ ზემოთ დაწერე რომ არ ყავს ბაიერნს ლიდერი რომელიც თავის თავზე აიღებს თამაშსო ხოდა მერე ლამზე თქვი გერმანიის ლიდერი იყოო.ბაზარი არაა იყო ლიდერი.მარა ზემოთ სხვა კუთხით დაწერე ლიდერი.ლამის თავის თავზე აღებული თამაში მე არ მახსოვს სადაც გუნდს მოაგებინა.მცველი იყო და ვერ ექნებოდა იასნად.გასაგებია რაც დაწერე უბრალოდ ზემოთ სხვანაირად თქვი სათქმელი და მერე სხვანაირად მიპასუხე
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

13

26 აპრილი 2018 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ვინვ შენ არ მოგცესოქროს ბურთი რეალმა ლიგა თუ დადო მაგის დედა ხავაცენზურე მე მაგარი არასამართლიონობა იქნება იმის და მიუხედავად ამ ჯილდოს ისედაც სახე აქვს დაკარგული და ამის მერე ისევ დაკარგავს

14

26 აპრილი 2018 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გერმანული ფეხბურთის და საერთოდ გერმანიის ნაკრების მთავარი პლუსი და არა მინუსი სწორედ ეგ არის, რომ დამოკიდებული არ არის კონკრეტულ ფეხბურთელზე, ანუ მთავარი ძალა მათი გუნდურობაა. რატომ და საიდან უწოდებენ გერმანულ ფეხბურთს მექანიზმს და მანქანას, რადგან ყველა ფეხბურთელი მნიშვნელოვანია და მექანიზმის პატარა ნაწილია, დღევანდელ ბაიერნს კიდე, რაც აკლია ეს არის მთავარი მექანიზმი, რაც ჩვენ გვყავს კროოსის სახით. მათი ცენტრი გაუაზრებელი და არეულია, ბალაგანი იყო. ბებრებს რაც შეეხება ნამდვილად უნდა ჩანაცვლდნენ ახალი ძლიერი ფეხბურთელებით, მაგრამ რიბერის ვერაფერი ვერ შევატყე მოხუცებულობის, იმის გათვალისწინებით, რომ ბურთს სულ მას ატენიდნენ და მისგან ელოდნენ გამწვავებას და ამოსუნთქვის დროს არ აძლევდნენ, ასეთ დროს ნებისმიერ ფეხბურთელს შეეტყობა დაღლა ბოლოს. გუშინდელ მატჩთან დაკავშირებით ასევე უნდა აღვნიშნოთ, რეალის მაღალი დონის ტაქტიკური თამაშიც. საბოლოო ჯამში არაფერია გადაწყვეტილი, უმძიმესი თამაში გველის ბერნაბეუზე და იმედია მესამესაც მივაყოლებთ ზედიზედ.

15

26 აპრილი 2018 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
ციტატა: totti10
ბაიერნი არავიზე რომ არაა დამოკიდებული აი ეგაა ყველაზე ცუდი

ამაშიც არ გეთანხმები.ძაან ცუდი რაღაცაა როცა ერთ მოთამაშეზე ხარ დამოკიდებული.აი მაგალითად ბარსა მესიზეა დამოკიდებული.სანამ ნეიმარი იყო კიდე თუ მესის არ წაუვიდოდა ეგ იღებდა თავის თავზე თამაშს და ეხლა ლიჟბი მესის არ წაუვიდეს მთელ გუნდს ძინავს.

აგერ კავალიერსი მთლიანად ლებრონზეა დამოკიდებული.ხარახურებითაა სავსე გუნდი.ლებრონს წაუვა თამაში გუნდიც იგებს მარა თუარწაუვიდა ვსო დამთავრებულია იქ ყველაფერი.ამიტო ვთქვი რო ბაიერნს ლიდერი არ ყავს თქო და მაგაში არაფერი არაა ცუდი იმიტორო გუნდურად უფრო ძლიერია ეგ ნაკრები ბევრი ოფცია აქვთ და არ ელი ერთი კონკრეტული მოთამაშისგან საფრთხეს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

16

26 აპრილი 2018 16:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ციტატა: hip hop
ციტატა: totti10
ბაიერნი არავიზე რომ არაა დამოკიდებული აი ეგაა ყველაზე ცუდი

ამაშიც არ გეთანხმები.ძაან ცუდი რაღაცაა როცა ერთ მოთამაშეზე ხარ დამოკიდებული.აი მაგალითად ბარსა მესიზეა დამოკიდებული.სანამ ნეიმარი იყო კიდე თუ მესის არ წაუვიდოდა ეგ იღებდა თავის თავზე თამაშს და ეხლა ლიჟბი მესის არ წაუვიდეს მთელ გუნდს ძინავს.

აგერ კავალიერსი მთლიანად ლებრონზეა დამოკიდებული.ხარახურებითაა სავსე გუნდი.ლებრონს წაუვა თამაში გუნდიც იგებს მარა თუარწაუვიდა ვსო დამთავრებულია იქ ყველაფერი.ამიტო ვთქვი რო ბაიერნს ლიდერი არ ყავს თქო და მაგაში არაფერი არაა ცუდი იმიტორო გუნდურად უფრო ძლიერია ეგ ნაკრები ბევრი ოფცია აქვთ და არ ელი ერთი კონკრეტული მოთამაშისგან საფრთხეს

აბსოლიტურად გეთანხმები ყველაფერში

17

26 აპრილი 2018 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gushin aman da varanma imena ar gaaxares levana da miuleri yvela ortabtdzola mouges bravo bichebo seriojasgan ar mikvirs magram varanma gushin saswaulad itamasha

18

26 აპრილი 2018 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
17 დარტყმა აქვს ბაიერნს კარში 7 რეალს და 10 კუთხური 3-ის წინააღმდეგ. ანგარიში სხვაა და სტატისტიკა სხვა ამ მატჩში.
ზიდანი თუ სხვა ფეხბურთს არ ათამაშებს ბერნაბეუზე, ადვილად შეიძლება წააგოს.

19

26 აპრილი 2018 17:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველაფრის მიუხედავად , არ მომეწონა რეალის თამაში ალიანს არენაზე . ძალიან მძიმედ თამაშობდნენ ! ასევე გასამახვილებელია ნავასის ფაქტორიც . მასეთ ბურთებს , ნავასის დონის კიპერი არ უნდა უშვებდეს . 2 თამაშში , 3 ბურთი აჩუქა მოწინააღმდეგეს ... ცენტრს რაც შეეხება , მოდრიჩი მაფიქრებს .. ეს ბოლო 2-3 თამაშია , საკუთარ თავს აღარ გავს . უამრავ ბურთს კარგავს და უზუსტო გადაცემებსაც მოუხშირა . ამ დროს , კროოსიც აღარ ჩანს... რისი ბრალია ლუკას ასეთი რეგრესი არ ვიცი მაგრამ , აშკარად დასაფიქრებელი ფაქტია ... კარვახალი ! რასაც ქვია გაიგდო ვეტერანმა რიბერიმ . არ შეიძლება ეგრე თამაში როგორც ამას კარვახალი აკეთებდა . გუშინ ავღნიშნე კიდევაც , ვასკესი რომ ჩამოწია დაცვაში , ბევრად უფრო კარგად ედგა იმ პოზიციაზე გინდაც ღიბეღის , ვიდრე კარვახალი . ერთი სიტყვით ზაფხულში მეკარე უეჭველი საყიდელი გვყავს და ერთი ნორმალური გარემარბი (მარჯვენა მცველი)-ც...

ზიდანს რაც შეეხება , ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში , ექსპერიმენტების დრო ნამდვილად არ არის . ყველა ვარიანტში 4-3-3 სისტემა უნდა დაეყენებინა

კეილორი

კარვახალი ვარანი რამოსი მარსო

მოდრიჩი კაზემირო კროოსი

ბეილი ბენზემა რონალდუ


მეორე ტაიმში ვასკესი შემოეყვანა ბეილის მაგივრად, ან ბენზემას მაგივრად ასენსიო ( რონალდუ გადაიწევდა ცენტრში) ისკო მოდრიჩის ადგილას , კოვაჩიჩი კაზემიროს ადგილას . დარწმუნებული ვარ , უფრო დიდი ანგარიშით მოვიგებდით...

ძალიან აგდებულად ექცევა ბეილს , ასე არ შეიძლება ! მითუმეტეს ასეთ გახსნილ მატჩებში როგორიც ეს წუხელ იყო , სადაც სისწრაფე და კონტრ შეტევებია საჭირო , მანდ თუ ბეილს ვერ იყენებ რავიცი. იმხელა სივრცეები იყო , ბეილი და რონალდუ აიკლებდნენ გერმანელების კარს.


არ მესმის , აი ნამდვილად არ მესმის , რა დროს ექსპერიმენტებია ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში , როდესაც ოპტიმალური შემადგენლობა გყავს ? ასე მალე დაავიწყდა კოპა დელ რეი?

20

26 აპრილი 2018 17:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ყველაფრის მიუხედავად , არ მომეწონა რეალის თამაში ალიანს არენაზე . ძალიან მძიმედ თამაშობდნენ ! ასევე გასამახვილებელია ნავასის ფაქტორიც . მასეთ ბურთებს , ნავასის დონის კიპერი არ უნდა უშვებდეს . 2 თამაშში , 3 ბურთი აჩუქა მოწინააღმდეგეს ... ცენტრს რაც შეეხება , მოდრიჩი მაფიქრებს .. ეს ბოლო 2-3 თამაშია , საკუთარ თავს აღარ გავს . უამრავ ბურთს კარგავს და უზუსტო გადაცემებსაც მოუხშირა . ამ დროს , კროოსიც აღარ ჩანს... რისი ბრალია ლუკას ასეთი რეგრესი არ ვიცი მაგრამ , აშკარად დასაფიქრებელი ფაქტია ... კარვახალი ! რასაც ქვია გაიგდო ვეტერანმა რიბერიმ . არ შეიძლება ეგრე თამაში როგორც ამას კარვახალი აკეთებდა . გუშინ ავღნიშნე კიდევაც , ვასკესი რომ ჩამოწია დაცვაში , ბევრად უფრო კარგად ედგა იმ პოზიციაზე გინდაც ღიბეღის , ვიდრე კარვახალი . ერთი სიტყვით ზაფხულში მეკარე უეჭველი საყიდელი გვყავს და ერთი ნორმალური გარემარბი (მარჯვენა მცველი)-ც...

ზიდანს რაც შეეხება , ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში , ექსპერიმენტების დრო ნამდვილად არ არის . ყველა ვარიანტში 4-3-3 სისტემა უნდა დაეყენებინა

კეილორი

კარვახალი ვარანი რამოსი მარსო

მოდრიჩი კაზემირო კროოსი

ბეილი ბენზემა რონალდუ


მეორე ტაიმში ვასკესი შემოეყვანა ბეილის მაგივრად, ან ბენზემას მაგივრად ასენსიო ( რონალდუ გადაიწევდა ცენტრში) ისკო მოდრიჩის ადგილას , კოვაჩიჩი კაზემიროს ადგილას . დარწმუნებული ვარ , უფრო დიდი ანგარიშით მოვიგებდით...

ძალიან აგდებულად ექცევა ბეილს , ასე არ შეიძლება ! მითუმეტეს ასეთ გახსნილ მატჩებში როგორიც ეს წუხელ იყო , სადაც სისწრაფე და კონტრ შეტევებია საჭირო , მანდ თუ ბეილს ვერ იყენებ რავიცი. იმხელა სივრცეები იყო , ბეილი და რონალდუ აიკლებდნენ გერმანელების კარს.


არ მესმის , აი ნამდვილად არ მესმის , რა დროს ექსპერიმენტებია ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალში , როდესაც ოპტიმალური შემადგენლობა გყავს ? ასე მალე დაავიწყდა კოპა დელ რეი?

პირიქით ძაან სწორად ითამაშა გუშინ ზიდანმა ტაქტიკურად ისკო რო დააყენა, ნახევარდაცვას წააშველა ისკო იმიტო რო უფრო ფრთხილი ფეხბურთი ეთამაშათ, აიი ფინალში თუ გავედით იქ შეიძლება დააყენოს ბეილი იმიტო რო ლივერპულთან უფრო ბრიტანული სტილის ფეხბურთი წავა სწრაფი და იქ გამოდგება, ნუ თუ კიდე არ დააგდო ტემპი რეალმა რა თქმა უნდა. დაბალ ტემპში ვერ თამაშობს ბეილი და მოკალი თუ გინდა.

21

26 აპრილი 2018 18:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kovacic
ციტატა: Real IsT
ვერ გავიგე რომელია რეალის ძირითადი შემადგენლობა,ხან ერთი შემადგენლობით ათამაშებს ზიდანი გუნდს,ხან მეორეთი,ხან მესამეთი.

ტაქტიკის მიხედვით ძმა, სხვადასხვა ტაქტიკაში სხვადასხვა ფეხბურთელი ჯდება, მაგალითად 4-4-2 ში ისკო ჯდება, 4-3-3 ში უფრო სწრაფი ვინგერები, ასენსიო და ვასკესი

ბეილი ვერცერთში ვერ ჯდება wink wink

22

26 აპრილი 2018 18:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kovacic
პირიქით ძაან სწორად ითამაშა გუშინ ზიდანმა ტაქტიკურად ისკო რო დააყენა, ნახევარდაცვას წააშველა

რაის ნახევარდაცვას წააშველა , შეტევაში მარცხენა ვენგერად ეყენა ისკო . მერე უკან ჩამოდიოდა და ვისი ვისაში იყო , ვერ გებულობდნენ , შეტევას აკლდებოდა კაცი და დარბოდა უსაქმოდ რონალდუ . 2:1 კი მოვიგეთ მაგრამ , სიმართლე უნდა ითქვას , ფორტუნა ჩვენს მხარეს იყო ! საზიზღარი შემადგენლობა დააყენა ძმაო . არც ვასკესია ძირითადის ფეხბურთელი , ზამენიდან ბევრად უკეთ შემოდის და ისკოც უკნიდან (ნახევარდაცვიდან , ბევრად პროდუქტიულია . იმედია ბერნაბეუზე არ მოიგონებს კიდევ რაღაცას და დააყენებს ნორმალურ შემადგენლობას...

ციტატა: Kovacic
დაბალ ტემპში ვერ თამაშობს ბეილი და მოკალი თუ გინდა.

მერე გუშინ დაბალი ტემპი იყო? რამდენი სივრცეები იყო . მასეთ მატჩებში უნდა ათამაშო ბეილი . პირიქით ჩაკეტილ თამაშებში უჭირს , იუვენტუსისნაირ მეტოქეებთან...

პირველი ტაიმი , რასაც ქვია აჩუქა ბაიერნს . მერე მორე ტაიმში ასენსიო გამოიყვანა . ასენსიო კიდევ მესმის წინ , სწრაფია მაგრამ , ისკო? კარგი რაა...

23

26 აპრილი 2018 18:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Kovacic
პირიქით ძაან სწორად ითამაშა გუშინ ზიდანმა ტაქტიკურად ისკო რო დააყენა, ნახევარდაცვას წააშველა

რაის ნახევარდაცვას წააშველა , შეტევაში მარცხენა ვენგერად ეყენა ისკო . მერე უკან ჩამოდიოდა და ვისი ვისაში იყო , ვერ გებულობდნენ , შეტევას აკლდებოდა კაცი და დარბოდა უსაქმოდ რონალდუ . 2:1 კი მოვიგეთ მაგრამ , სიმართლე უნდა ითქვას , ფორტუნა ჩვენს მხარეს იყო ! საზიზღარი შემადგენლობა დააყენა ძმაო . არც ვასკესია ძირითადის ფეხბურთელი , ზამენიდან ბევრად უკეთ შემოდის და ისკოც უკნიდან (ნახევარდაცვიდან , ბევრად პროდუქტიულია . იმედია ბერნაბეუზე არ მოიგონებს კიდევ რაღაცას და დააყენებს ნორმალურ შემადგენლობას...

ციტატა: Kovacic
დაბალ ტემპში ვერ თამაშობს ბეილი და მოკალი თუ გინდა.

მერე გუშინ დაბალი ტემპი იყო? რამდენი სივრცეები იყო . მასეთ მატჩებში უნდა ათამაშო ბეილი . პირიქით ჩაკეტილ თამაშებში უჭირს , იუვენტუსისნაირ მეტოქეებთან...

პირველი ტაიმი , რასაც ქვია აჩუქა ბაიერნს . მერე მორე ტაიმში ასენსიო გამოიყვანა . ასენსიო კიდევ მესმის წინ , სწრაფია მაგრამ , ისკო? კარგი რაა...

Ras erchi gushindel taqtikas da shemadgenlobas? Me dzaan momewona beilze getanxmebi bevri sivrceebi iyo gushin da unda gamoeyvana magram rac itamasha me kmayofili var. Rac sheexeba navass gushin asagebi aigo im gols kide ravi ar mgonia vinmes reagireba moexdina yvelas egona ro chaawodebda da moulidnelad daartya

24

26 აპრილი 2018 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: santiago bernabeu
Ras erchi gushindel taqtikas da shemadgenlobas?

იმას ვერჩი რომ გუნდი შეტევას ვერ ალაგებდა , ვინაიდან ისკო ქვევით ჩამოდიოდა და ტაქტიკურად აჯაბსანდალი იყო... რონალდუს ეგეთი უფერული თამაში , ზიდანის მაგ ექსპერიმენტულმა ტაქტიკამ გამოიწვია... 2 ბურთზე მეტი უნდა გაეტანა რეალს , ვინაიდან ბავარიის დაცვა , დაცვას არ გავდა...

25

26 აპრილი 2018 21:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: santiago bernabeu
Ras erchi gushindel taqtikas da shemadgenlobas?

იმას ვერჩი რომ გუნდი შეტევას ვერ ალაგებდა , ვინაიდან ისკო ქვევით ჩამოდიოდა და ტაქტიკურად აჯაბსანდალი იყო... რონალდუს ეგეთი უფერული თამაში , ზიდანის მაგ ექსპერიმენტულმა ტაქტიკამ გამოიწვია... 2 ბურთზე მეტი უნდა გაეტანა რეალს , ვინაიდან ბავარიის დაცვა , დაცვას არ გავდა...

Ki getanxmebi ragac ragaceebshi magram saboloo jamshi sasurveli shedegi dadga da gamarjvebulebs ar asamartleben sitvaciidan gamomdinare atamasha zidanma baierni iyo metoqe bolo-bolo. Ravici me mtlianobashi kmayofili var tumca rogorc zevit agvnishne ragaceebshi getanxmebi gundi iseti efeqturi ar iyo rogorc michveulebi vart

26

26 აპრილი 2018 21:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რათქმაუნდა მაგრამ მაინც ფავორიტები ვართ

27

26 აპრილი 2018 21:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Kovacic
პირიქით ძაან სწორად ითამაშა გუშინ ზიდანმა ტაქტიკურად ისკო რო დააყენა, ნახევარდაცვას წააშველა

რაის ნახევარდაცვას წააშველა , შეტევაში მარცხენა ვენგერად ეყენა ისკო . მერე უკან ჩამოდიოდა და ვისი ვისაში იყო , ვერ გებულობდნენ , შეტევას აკლდებოდა კაცი და დარბოდა უსაქმოდ რონალდუ . 2:1 კი მოვიგეთ მაგრამ , სიმართლე უნდა ითქვას , ფორტუნა ჩვენს მხარეს იყო ! საზიზღარი შემადგენლობა დააყენა ძმაო . არც ვასკესია ძირითადის ფეხბურთელი , ზამენიდან ბევრად უკეთ შემოდის და ისკოც უკნიდან (ნახევარდაცვიდან , ბევრად პროდუქტიულია . იმედია ბერნაბეუზე არ მოიგონებს კიდევ რაღაცას და დააყენებს ნორმალურ შემადგენლობას...

ციტატა: Kovacic
დაბალ ტემპში ვერ თამაშობს ბეილი და მოკალი თუ გინდა.

მერე გუშინ დაბალი ტემპი იყო? რამდენი სივრცეები იყო . მასეთ მატჩებში უნდა ათამაშო ბეილი . პირიქით ჩაკეტილ თამაშებში უჭირს , იუვენტუსისნაირ მეტოქეებთან...

პირველი ტაიმი , რასაც ქვია აჩუქა ბაიერნს . მერე მორე ტაიმში ასენსიო გამოიყვანა . ასენსიო კიდევ მესმის წინ , სწრაფია მაგრამ , ისკო? კარგი რაა...

გეთანხმები,პირველ ტაიმში ძალიან უჭირდა შეტევის განხორციელება რეალს,მაგრამ ფაქტია,რომ ზიდანი არ თამაშობდა გერმანიაში მოგებაზე.

28

26 აპრილი 2018 22:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Real IsT
გეთანხმები,პირველ ტაიმში ძალიან უჭირდა შეტევის განხორციელება რეალს,მაგრამ ფაქტია,რომ ზიდანი არ თამაშობდა გერმანიაში მოგებაზე.

მისი პრესკომფერენციაც ამყარებს ამ აზრს . გამიკვირდა რომ მოიგეს ჩვენმა ბიჭებმაო.

იცი რა არის , ზედიზედ 2 ჩემპიონთა ლიგა მოიგო ადამიანმა და როგორ უნდა შეგეპაროს მის პროფესიონალიზმში და კონპედენტურობაში ეჩვი მაგრამ , მგონია რომ რეალს 2 ბურთზე მეტის გატანის საშუალება ქონდა მიუნჰენში . ჩვენი ლეგენდა იყო და ახლა ჩვენი მწვრთნელია . ვენდოთ მის წიკებს . მე მაინნც არ მესმის , და ვერც გავიგებ , ბბს რატომ არ დააყენა მიუნჰენში...

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)