მესი:„როდესაც „რეალის“ წაგების შესახებ მითხრეს გამიკვირდა“

კატალონიის „ბარსელონას“ არგენტინელმა წინახაზელმა, ლეო მესიმ მადრიდის „რეალისა“ და „ვილიარეალის“ მატჩში განვითარებულ მოვლენებზე ისაუბრა...

„ჩვენ ძალიან დიდი შანსი მოგვეცა იმისა, რომ „რეალთან“ სხვაობა გავზარდოთ. „ბარსელონა“ ეტაპობრივად უახლოვდება ჩემპიონობას.“

„მთავარი კონკურენტი? მერწმუნეთ, „რეალზე“ საშიში მეტოქე ესპანეთში არ არსებობს და ეს გუნდი თუ ჩემპიონი ვერ გახდება, მეორე ადგილზე ქვევით არ განთავსდება.“

„როდესაც მითხრეს, რომ „ბლანკოსმა“ წააგო ვერ დავიჯერე, რადგან პირველ ტაიმს თვალს ვადევნებდი და ვფიქრობდი, რომ ზიზუს გუნდი აუცილებლად მოიგებდა.“

  • Bernabeu
  • 14 იანვარი 2018
  • 12 109
  • 75

1

14 იანვარი 2018 15:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ვაა ადმინი შემოსულა რა ხდება წაუშლია კომენტარები?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

2

14 იანვარი 2018 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
კომებს თუ შლი ადმინ ბარსას ფეხბურთელების კომებიც არ დადო საიტზე კარგი იქნება

3

14 იანვარი 2018 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
რა ხდება ადმინ არი რამე სიახლე რეალის თავს, რაც ცოტა იმედს მაინც მოგვცემს მადრიდისტებს? არავის მოიყვანენ ვითომ ამ ზამთარს?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

4

14 იანვარი 2018 16:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად

5

14 იანვარი 2018 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უკვე აღარ მჯერა რო ვინმე მოვა 1 კაცის მოსვლა ვერ შეცვლის სიტვაციას რაღაც სერიოზული ხდება გუნდში დიდი ეჭვი მაქვს დაპირისპირებააა და მალე გამოაშკარავდება ყველაფერი

6

14 იანვარი 2018 16:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად

გეთანხმები , 33 წლის მესი ვაბშე ჩაკვდება რონალდო მოსაგონი იქნება, ჯერესერთი რონალდო იტყვის თავის სიტყვას ,

7

14 იანვარი 2018 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=Dani carvajal]იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად[/q


ეჰ ბიჭებო რეალი წააგო მაგრამ მე მჯერა ამის ნეტა როდის დაგვიბრუნდება რეალი ბენზემა ცუდფორმაშია რაცშეეხება მესის და რონალდოს ვაღიარებ რო მესსი ყველადროის საუკეთესო და კრისტიაანო მესის დონემდე ვერასდროს მივა ეს ასეა მესი სულსხვაა უნდა ვაღიაროთ რო მესი საუკეთესოა უბრალოდ კრისტიანოს არგაუმართლა რო მესსი ეპოქაში უწევს თამაში მე რეალისტივარ და ვაღიარებ მესი როა საუკეთესო.

8

14 იანვარი 2018 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად

არასდროს არ შევაგინებ მე მესის როგორც არ უნდა ითამაშოს. მაგან დაგვადებინა ტუტულები. ნუ მესის არ დაწყრბა ჩავარდნა შეიძლება ასაკში რო შევა გოლები ვეღარ გაიტანოს ამდენი მარა პასებს გააკეთებს ხოლმე ისეთს რო მოაგებინებს გუნდს. ნახ დაცვაში ჩამოვა მესი ასაკის მატებასთან ერთად

9

14 იანვარი 2018 16:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად

+1111

10

14 იანვარი 2018 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალი წელს გავა მინიმუმ მესამეზე, მივულოცოთ ბარსას ლა ლიგა, დღეის გადმოსახედით მათ ეს დაიმსახურეს, 15 - 3 - 0 , 48 - 7, ყველაფერზე მეტყველებს... რაც შეეხება რეალს, მთელი ძალები პსჟ თამაშზეა გადასატანი და მე მათი მჯერა, ეს ის გუნდია რომელმაც 3 ლიგა დადო, აი ფორტუნა კი ჩვენს მხარესაა, ბოლომდე არ გავიწირეთ, ლიგამდე დრო არის, და დარწმუნებული ვარ ეს დრო საკმარისი იქნება გუნდისთვის რომ ჩვეულ ფორმას დაუბრუნდეს, რა თქმა უნდა ახალი სისხლი საჭიროა ამ ფანჯარაზე. ყველა გუნდს აქვს დროებითი ჩავარდნა და არც რეალი იქნება გამონაკლისი.

11

14 იანვარი 2018 16:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ნუ მესის არ დაწყრბა ჩავარდნა შეიძლება ასაკში რო შევა გოლები ვეღარ გაიტანოს ამდენი მარა პასებს გააკეთებს ხოლმე ისეთს რო მოაგებინებს გუნდს. ნახ დაცვაში ჩამოვა მესი ასაკის მატებასთან ერთად

უკვე ჩასულია და ჩამშლელად ვერ დადგება :დდ მესი სხვა დონეა რონალდო ვერც იზავს ეგრე :დ

12

14 იანვარი 2018 17:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Wtf man
ნუ მესის არ დაწყრბა ჩავარდნა შეიძლება ასაკში რო შევა გოლები ვეღარ გაიტანოს ამდენი მარა პასებს გააკეთებს ხოლმე ისეთს რო მოაგებინებს გუნდს. ნახ დაცვაში ჩამოვა მესი ასაკის მატებასთან ერთად

უკვე ჩასულია და ჩამშლელად ვერ დადგება :დდ მესი სხვა დონეა რონალდო ვერც იზავს ეგრე :დ

და მესი ვერციზავს გადამწყვეტ მომენტში ლიდერად მოევლინოს გუნდს და ლიგა მარტომ მოაგებინოს როგორც ეს რონალდუმ გააკეთა

13

14 იანვარი 2018 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ფლორენტინო
უკვე აღარ მჯერა რო ვინმე მოვა 1 კაცის მოსვლა ვერ შეცვლის სიტვაციას რაღაც სერიოზული ხდება გუნდში დიდი ეჭვი მაქვს დაპირისპირებააა და მალე გამოაშკარავდება ყველაფერი

გავს დაპირისპირებას იქიდან მოყოლებული როცა რამოსმა და რონალდუმ დაიწყეს ურთიერთსაწინააღმდეგო განცხადებების გაკეთება თითქოს გაიყო გუნდი

14

14 იანვარი 2018 17:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაუმსახურებელი კრიტიკა მათ მიერ გამწარებული გუნდის "ფანებისგან"?

4 წელიწადში 3 ლიგა ✌️რამდენი გუნდს აქვს საერთოდ 3 ლიგაზე მეტი არსებობის ისტორიაში? რომელ გუნდს აქვს ზედიზედ 2 ლიგა მოგებული? მარადიული არაფერია. რეალ მადრიდშიც ჩვეულებრივი ადამიანები თამაშობენ და სავსებით ლიგიკურია ის რაც დღეს გუნდში ხდება. ასევე ლოგიკირია ამ გუნდის ყოველი ფეხის დაცდენისას ამდენი დამცინავი პოსტი თუმცა ერთი რამ ყველამ კარგად იცის. ის რაც რეალ მადრიდმა 21საუკუნეში გააკეთა არის ძალიან რთული და მიუღწეველი. დარწმუნებული ვარ ნებისმიერი ბარსელონას, ბაიერნის, ჩელსის, მილანის, მანჩესტერის და ა.შ. გუნდის ფანი მოაწერდა ხელა 4 წელიწადში 3 ლიგას და შემდეგ თუნდაც 5 წლიან პაუზას! ეს გუნდი ყველაზე ნაკლებად იმსახურებს ვინმეს კრიტიკას!

სამეფო კლუბის დიდი ისტორია 12 ლიგის თასით ✌️

15

14 იანვარი 2018 17:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: Dani carvajal
გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).

როცა რონალდოს ეხება საქმე მთლიანაგ გუნდს აბრალებთ,რა თქმა უნდა ეგრეც უნდა იყოს,მაგრამ როცა ბენზემასს არ გახსენდებათ მსგავსი საუბრები რატომღაც,შერჩევითი სამართალი რაც ამ საიტზეაა ზუსტადდ,,თანაბრად მიუძღვის ყველა ბრალიიი მაგრამ რატომღაც მხოლოდ ბენზემა გყავთ აკვიატებულიი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

14 იანვარი 2018 17:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
როცაა 28ჯერ კარისკენ ურტყამ და ვერ იტან და როცა იგროკი 10ჯერ ურტყამ კარისკენ და ვერ იტან და სხვასაც არ აწოდწებ ეგ შენიი ბრალია მხოლოდ.გუშინ პირადად რონალდოს ბრალი იყო და არა გუნდის.ბენემასაც ჰქონდა ანალოგიურიი გინდ ვალენსიასთან გინდ ტოტენჰემთან და რავი კიდე ბევრთან პირადად რომ დააღალატა გუნდი.ძაან სუსტო თავდასხმა გვყავს კეინს უფრო მეტი გოლი აქ გატანილი ,ვიდრე-ბბს-ის.თავდასხმისა და დაცვის ხაზში ცვლილებებია საჭირო.ახალი სისხლია უბრალოდ აუცილებელია.

ხოდა მაგაშია საქმე ბენზემას დაჯმა მოდურიააა ამ საიტზეეე დაა ყველაფრის გადაბრალება და როცა რონალდო მაზილაობს მარტო რონალდოს ბრალი კი არა მთლიანად გუნდისაააა აი ეს თემაააა მეტი არაფერი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

14 იანვარი 2018 17:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
თავდასხმისა და დაცვის ხაზში ცვლილებებია საჭირო.ახალი სისხლია უბრალოდ აუცილებელია.

4 თვის უკან ამ კონტიგენტმა მოიგო ყველაფერი თითქმის,4 თვეში დაავიწყდათ ფეხბურთი??

წინა სტატიაში დავწერე ეს და კიდევ გავიმეორებ,,დღევანდელ ფეხბურთში მწვრთნელის ფუნქციის ახსნააა მგონიი არ ღირს იმდენად მაშტაბურიააა,შესაძლოა გყავდეს კარგი ფეხბურთელები მაგრამ ამ კარგ ფეხბურთელებს ყველა მწვრთნელი რომ იყენებდეს მაშინ ყოველ წელს ტიტულები გვექნებოდაა,ის რომ ზიდანი არაფერი ტაქტიკოსიააა ეს ზედმეტად არასერიოზულიაა,არ არი გარანტია ვარსკკლავებით შედეგს დადებ თუ კარგი მწვრთნელი არ გყავსს,და კიდევვ ის აზრი რომ ზიდანს ისეთი შემადგენლობა ყავდა მაგით ისარგებლაო და მაგიტომ მოიგოო,მწვრთნელი არაა ჯადოქარი,როგორც სპორტში ნებისმიერ სფეროში ითხოვენ ხარისხს,თუ რესურსი არ გყავსსს მწვრთნელის მიმართ რა პრეტენზია უნდა გქონდეს?ყველა მწვრთნელს ჭირდება კარგი ფეხბურთელები რომ თავისი იდეები პრაკტიკაში მოედანზეე განახორციელონ ამა თუ იმ ინდივიდმა,მერე მესამეცც ამხელა დონის ვარსკლავებთან გამონახო ენა ძალიან რთულიააა ეს ყველას არ შეუძლიააა ,ვინაიდან ზოგს გამოცდილება არ აქ ზოგს სათანადო დონეე ,გამოუცდელობის მიუხედავად(თუმცა მე არ ვთვლი რომ ზიდანი გამოუცდელი მოვიდა,ვინაიდან ანჩელოტის სკოლააა ძალიან ბევრის მთქმელი)მაგრამ დავუშვათ გამოუცდელი მოვიდაა ცალკე ფენიომენთან გვაქ საქმეე,გამოუცდელმა კაცმა ამდენი შეძლო რაც ვერ შეძლო გაცილებით წონადმა გამოცდილმა მწვრთნელებმაა,ფეხბურთელი არისსს ჭადრაკის ფიგურა და იდეისსს ავტორი არის მწვრთნელი,თუ ორგანიზება არ გაუკეთეეე კოლექტივს იქნება ბარდაგი და ბალაგანი,რაიმე მონახაზზე საუბარი ზედმეტიააა .ფეხბურთელს უნდა მიცე დანიშნულებაა,ესე არაა ზოგი ეზოს დონეზე რომ განიხილავს და ეზოში ფეხბურთი უთამაშიაააა,პროფესიონალურ ფეხბურთში აბსოლიტურადდ მწვრთნელი არისსს ამ მექანიზმის მთავარიი არსი და აზრიი,და ბოლოსს რაც არ უნდა ითქვას ისტორიას არ ახსოვს მსგავსი პრეცედენტიი ზედიზედ 2 ლიგა მოეგოო მწვრთნელსს არა მხოლოდ ერთ კლუბში არამედ სხვადასხვა კლუბებშიი(თუ არ ვცდები ).რაც შეეხება დღევანდელ არსებულ რეალობას როგორც ზიდანი ასევე აბსოლიტურად ფეხბურთელებიც არიან დამნაშავენი,პირველ რიგში კლუბში არისს ფსიქოლოგიური პრობლემებიი,ზოგჯერ მოტივაციას ვაბრალებდი მაგრამ შეუძლებელია მთელი წრეე ისე გაიაროო უმოტივაციოთ ,ბარსელონა იქნება თუ რეკრეატივო ყველასთან ერთ დონეზე ვთამაშობთ სტაბილურად და ეს დონე არაა საკმარისი,არ ვართ ფორმის პიკზე ზედმეტად გაიწელა ეს პროცესი,ფეხბურთელებს აღარ აქვთ გამარჯვებულის მენტალიტეტი,ზიდანი ვერ ახერხებს სიტუაციის დასტაბილურებას,მე ვერ ვხვდები ესეე რამიოდენიმე თვეში გამარჯვებული მენტალიტეტის მქონე გუნდიი როგორ გაქრაა საერთოდ,იმასაც ვერ ვხვდები რონალდოს 4 თვეში ფეხბურთი დაავიწყდაა,და ესე შემდეგ ცალკეულ ფეხბურთელებს,,როგორ შეიძლება ამ რესურსმა ამოწუროს ყველაფერი როცა რამოდენიმე თვის უკან ყველაფერს იგებდა?ესეთი ვარდნა რამ განაპირობა,ხშირად ვფიქრობ მაგაზე ათასი აზრი მომდის მაგრამ ვერ ვყალიბდები საბოლოოდდ,იმასაც ვერ იტყვი რომ როტაციებს არ მიმართავს რიგ შემთხვევებში ასვენებს ძირითად ბირთვსს,რაღაც აირიაა სისტემაში და ამას ვერ ალაგებსს .

ციტატა: farchaymadridista
კრისტიანოს არგაუმართლა რო მესსი ეპოქაში უწევს თამაში მე რეალისტივარ და ვაღიარებ მესი როა საუკეთესო

პირიქით გაუმართლააა ,,,რონალდინიოების ფენომენების ზიდანების ანრის ბერკამპების ფიგუსს რივალდოს და ესე შემდეგ ეპოქაში მოხვედრილიყო 100000000000 პროცენტიტ ვარ დარწმუნებული ამდენ ინდივიდუალურ ჯილდოს ვერ მოიგებდააა,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

14 იანვარი 2018 17:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
მთლიანად გუნდს უნდა დაასხა მარტო ბენზემა რა შუაშია მარტო როცა გუნდს არ მისდის თამაში, ისიც უნდა ვთქვათ როგორც რონიმ ისევე როგორც ბენზემამ ძალიან ბევრი მაზეს ამ სეზონში და მაგათ არერთს არ ჭირდება გაპრავება, ეტყობა ყველაფერში ყველა ფეხბურთელს რომ გუნდში რაღაც ვერ არიან ერთმანეთს მიმართ კეთილგანწყობილნი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

19

14 იანვარი 2018 17:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: oto.reali
მთლიანად გუნდს უნდა დაასხა მარტო ბენზემა რა შუაშია მარტო როცა გუნდს არ მისდის თამაში, ისიც უნდა ვთქვათ როგორც რონიმ ისევე როგორც ბენზემამ ძალიან ბევრი მაზეს ამ სეზონში და მაგათ არერთს არ ჭირდება გაპრავება, ეტყობა ყველაფერში ყველა ფეხბურთელს რომ გუნდში რაღაც ვერ არიან ერთმანეთს მიმართ კეთილგანწყობილნი

და მაგას თავი დაანებე ჩვენ დაცვას უკვე კოლექტივობის პირველობის გუნდებიც რო ათრევენნნნ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

14 იანვარი 2018 17:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ რონალდოს კი აფურთხებენ და აგინებენ, მაგრამ ისევ მაგის იმედი მაქვს, სხვისი არავის :))

21

14 იანვარი 2018 17:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 971
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და მაგას თავი დაანებე ჩვენ დაცვას უკვე კოლექტივობის პირველობის გუნდებიც რო ათრევენნნნ.

მთლიანად გუნდია ცუდ დღეში ძმა, პრახადნოი დვერია ყველა რგოლში, შენი თქმის არ იყოს ასე როგორ გაფარჩაკდნენ 3-4 თვეში, რაღაცაშია საქმე თითქოს გაყოფილია სასტავი ყველა თავისთვის უბერავს არანაირი შეთანხმებული თამაში.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

22

14 იანვარი 2018 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ❤BEKA BALE❤
ლიდერად მოევლინოს გუნდს და ლიგა მარტომ მოაგებინოს

My Webpage lol lol lol

23

14 იანვარი 2018 17:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Halamadrid_Paqso
ციტატა: Dani carvajal
იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად

გეთანხმები , 33 წლის მესი ვაბშე ჩაკვდება რონალდო მოსაგონი იქნება, ჯერესერთი რონალდო იტყვის თავის სიტყვას ,

ჯერ რაც არ მომხდარა წინასწარ ნუ საუბრობ. ვინ ჩაკვდება და ვინ კიდე იტყვის თავის სიტყვას დრო გვიჩვენებს.

24

14 იანვარი 2018 17:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gio575
ჯერ რაც არ მომხდარა წინასწარ ნუ საუბრობ. ვინ ჩაკვდება და ვინ კიდე იტყვის თავის სიტყვას დრო გვიჩვენებს.

შენ კაშაის გარდა სხვა რამის დაწერაც შეგძლებია

25

14 იანვარი 2018 17:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინ თუ ხარ კულე
თავზე მიგაკულე!!!!

26

14 იანვარი 2018 17:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
იმას რო ამბობდნენ ბარსელონას რად უნდა მწვრთნელიო ისეთი გუნდი ყავსო და გვარდიოლას რო აკნინებდენ დღევანდელ ფეხბურთშიი უდიდესი მწვრთნელი და არამარტო დღევანდელ ფეხბურთში,თქვე კაი კაცო ესე დაზეპირებულ ფრაზებს რომ ისვრით ის ჩავი და ინიესტა გვარდიოლამდე რას თამაშობდნენ?თურმე საჭირო ყოფილა მწვრთნელიი ,ერთია ფეხბურთელის შესაძლებლობები კრიტერიუმები და მეორე მწვრთნელის პრიორიტეტები და რა დანიშნულება გაქვს,ის რომ ჩავი ინიესტაა გახდნენ უდიდესი ფეხბურთელებიი არის გვარდიოლას დამასახურებაა,,და თურმე მწვრთნელი არაა საჭიროო,გვარდიოლა რომ არა იმის ნახევარი ტიტულიც არ ექნებოდა ბარსელონას რაც ეხა აქქქ.არც გვარდიოლას ქონდა გამოცდილებაა ამიტომ ისვრიდნენ მსგავს ფრაზებს გვარდიოლაზე და ეხაც ზიდანზეც,,მთავარი არაა რამდენი გიცხოვრიაა ,მთავარიააა რა კვალს დატოვებ ,თორემ მწვრთნელები ვიცი შეაბერდნენ ამ საქმიანობას დააა იმის ნახევრსაც არ მიუღწევია რაც ზიდანს აქვს უკვე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

14 იანვარი 2018 17:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ბიჭებო ზოგიერთი რო წერთ კარგია რო წააგეს გონს მოვლენ და ტრანსფერები იქნება, გასატეხი დროზე გატეხონოო, სამწუხაროდ აგებენ, ვერც გონს მოდიან, და არც არავის ყიდულობენ, ასე რომ უკეთესია მოიგონ თორე მართლა ტეხავს უკვე ოთხეულისთვის იბრძვის გუნდი, ისე თუ აკვირდებით გუნდმა იმ მომენტების 20 პროცენტის რეალიზაცია რო მოახდინოს თამაშს არ გატეხავს, მეტს არა ვამბობ 20 ეყოფა, ძაან ბევრ შეტევას მაზავენ, რონალდოს მარტო მინიმუმ გოლი უნდა გაეტანა გუშინ, მინიმუმ, ბარსასთანაც რო ააცილა ფეხი ეს გასატანი იყო ბეზ ბაზარ, ბევრ მომენტს ანიავებენ,ძაან

28

14 იანვარი 2018 18:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ბევრი მწვრთნელის ხელში ბევრი ფეხბურთელი რეგრესირებს ვინაიდან ფეხბურთელს შესაძლოა გქონდეს შენი უპირატესობები კოზირები მაგრამ იმ მწვრთნელმა სხვა დავალება მოგცეს ვინაიდან მის იდეოლოგიასს ფუნდამენტალურად ეწინააღმდეგება შენიი შესაძლებლობებიი,მაგრამ არიან მწვრთნელებიი რომლის ხელშიც ფეხბურთელები პროგრესირებენ ვინაიდან ესა თუ ის ფეხბურთელი ამ მწვრთნელისს ფილოსოფიაში ჯდებაა თავისი მონაცემებით,გვარდიოლამ რაიკაარდის ბარსელონა დაშალა გაუშვა რონალდინიო დეკო ეტო და ესე შემდეგ და ასპარეზი მიცა ჩავი ინიესტას,მთლიანად გარდაქმნა გუნდი და 18 წლის მესის უკვეე უპირობოოო ნდობა გამოუცხადაა,ადამიანები რომლებიც ვერ ერკვევიან ფეხბურთში სიღრმისეულად ვერასოდეს გაიგებენ მწვრთნელის ფენნომენს,არარსებობს შემდგარი გუნდიი მწვრთნელის გარეშე!! არარსებობსს იდეა მწვრთნელის გარეშე და რაც მთავარია არარსებობს შედეგი მწვრთნელის გარეშე,შეუძლებელია კაცმა განსაზღვრო მაშტაბებიი და ვერ ხვდებოდე ზიდანის და გვარდიოლას ფენომენს!!! ოროსნების აზროვნებიდან დროა გამოვიდეთ!!

ციტატა: rivaldo10
მაგრამ გვარდიოლამაც ამოწურა თვაის თავი ბარსელონაში და წავიდა იგივე ხდება აქაც სუფთა ფსიქოლოგიური მომენტია შეუძლებელია ათწლეულები სტაბილირად ათამაშო გუნდი ისე რომ სადავეები არ გაგექცეს. როცა მადრიიდს რეალის დონი გუნდის მწვრთნელი ხარ ან ბარსელონას დონის იქ უკვე ჩავარდნას არ პატიობენ.

ფეხბურთში მუდმივი არაფერია,თან მწვრთნელი მუდამ ბეწვის ხიდზეაა,იშვიათი გამონაკლისებს თუ არ ჩავთვლით ფერგიუსონის მაგალითზე რომელმაც ამდენი წლები დაყო ერთ კლუბში მსგავსი პრეცედენტი არ მახსენდებაა,,ფერგიუსონს მაგიტომ ვაფასებ მიუხედავად ყველაფრისა სტაბილურობას არ კარგავდაა ,ევროსარბიელზე იმდენი მიღწევები არ ქონდა მაგრამ სამაგიეროდ შიდა ჩემპიონატში დიქტატორი იყო,და საერთოდ იმ დროს იმხელა კონკურენცია იყოოო მაშინდელი 1 ლიგის მოგება უდრიდა დღევანდელის 3 ს

იცი რა მიკვირსს არ არის 4 თვე იმხელა დრო რომ თქვა ამ და იმ ფეხბურთელმა სასტიკად მოუკლოო,ეს არააა ის დრო ფიზიკურად შეუძლებელია 4 თვეში ამხელა ვარდნა განიცადო,აქ სპორტული თვალსაზრისით პრობლემებს მე გამოვრიცხავ ,სხვა რამა უფრო ფსიქოლოგიური მენტალურიი ,ამ რესურსით მოვიგეთ 4 თვის უკან ყველაფერი თითქმის და დავიჯერო იმ დონეზე დაეცნენ ბეტისაც ვეღარ უგებენ??ფსიქოლოგიური პრობლემები აქ ბევრ ფეხბურთელს,რონალდოს ბენზემას,და ეს შემდეგ მთლიანად გუნდზე აისახებააა

ციტატა: DRIC21
გავს დაპირისპირებას იქიდან მოყოლებული როცა რამოსმა და რონალდუმ დაიწყეს ურთიერთსაწინააღმდეგო განცხადებების გაკეთება თითქოს გაიყო გუნდი

ფსიქოლოგიური პრობლემებია განხეთქილებები მემგონიიი ,ერთიანი აღარაა თითქოს გუნდიი,ერთიანობას ვერ ვხედავ მთავარი პრობლემა ეგ არის და ფეხბურთი გუნდურ პრინციპზეა აგებული.რაღაცა ხდებააა ის რაც კარგად არვიცით
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

14 იანვარი 2018 18:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფეხბურთელს,რონალდოს ბენზემას,და ეს შემდეგ მთლიანად გუნდზე აისახებააა

ფსიქოლოგიური მომენტიც არის, მაგრამ ვერც ფიზიკური ფორმით დაიკვეხნიან :)) გუშინ რონალდოს უფრო მეტი დარტყმა ჰქონდა ვიდრე ვილიარეალს, მაგრამ პრიცელი ვერადავერ გაასწორა :))

30

14 იანვარი 2018 18:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბევრი მწვრთნელის ხელში ბევრი ფეხბურთელი რეგრესირებს ვინაიდან ფეხბურთელს შესაძლოა გქონდეს შენი უპირატესობები კოზირები მაგრამ იმ მწვრთნელმა სხვა დავალება მოგცეს ვინაიდან მის იდეოლოგიასს ფუნდამენტალურად ეწინააღმდეგება შენიი შესაძლებლობებიი,მაგრამ არიან მწვრთნელებიი რომლის ხელშიც ფეხბურთელები პროგრესირებენ ვინაიდან ესა თუ ის ფეხბურთელი ამ მწვრთნელისს ფილოსოფიაში ჯდებაა თავისი მონაცემებით,გვარდიოლამ რაიკაარდის ბარსელონა დაშალა გაუშვა რონალდინიო დეკო ეტო და ესე შემდეგ და ასპარეზი მიცა ჩავი ინიესტას,მთლიანად გარდაქმნა გუნდი და 18 წლის მესის უკვეე უპირობოოო ნდობა გამოუცხადაა,ადამიანები რომლებიც ვერ ერკვევიან ფეხბურთში სიღრმისეულად ვერასოდეს გაიგებენ მწვრთნელის ფენნომენს,არარსებობს შემდგარი გუნდიი მწვრთნელის გარეშე!! არარსებობსს იდეა მწვრთნელის გარეშე და რაც მთავარია არარსებობს შედეგი მწვრთნელის გარეშე,შეუძლებელია კაცმა განსაზღვრო მაშტაბებიი და ვერ ხვდებოდე ზიდანის და გვარდიოლას ფენომენს!!! ოროსნების აზროვნებიდან დროა გამოვიდეთ!!

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბევრი მწვრთნელის ხელში ბევრი ფეხბურთელი რეგრესირებს ვინაიდან ფეხბურთელს შესაძლოა გქონდეს შენი უპირატესობები კოზირები მაგრამ იმ მწვრთნელმა სხვა დავალება მოგცეს ვინაიდან მის იდეოლოგიასს ფუნდამენტალურად ეწინააღმდეგება შენიი შესაძლებლობებიი,მაგრამ არიან მწვრთნელებიი რომლის ხელშიც ფეხბურთელები პროგრესირებენ ვინაიდან ესა თუ ის ფეხბურთელი ამ მწვრთნელისს ფილოსოფიაში ჯდებაა თავისი მონაცემებით,გვარდიოლამ რაიკაარდის ბარსელონა დაშალა გაუშვა რონალდინიო დეკო ეტო და ესე შემდეგ და ასპარეზი მიცა ჩავი ინიესტას,მთლიანად გარდაქმნა გუნდი და 18 წლის მესის უკვეე უპირობოოო ნდობა გამოუცხადაა,ადამიანები რომლებიც ვერ ერკვევიან ფეხბურთში სიღრმისეულად ვერასოდეს გაიგებენ მწვრთნელის ფენნომენს,არარსებობს შემდგარი გუნდიი მწვრთნელის გარეშე!! არარსებობსს იდეა მწვრთნელის გარეშე და რაც მთავარია არარსებობს შედეგი მწვრთნელის გარეშე,შეუძლებელია კაცმა განსაზღვრო მაშტაბებიი და ვერ ხვდებოდე ზიდანის და გვარდიოლას ფენომენს!!! ოროსნების აზროვნებიდან დროა გამოვიდეთ!!


მე დავინახე ზიდანის ფენომენი როცა მესის სეტერი დაუყენა კლასიკოში, კოვაჩიჩის სახით)))))
ფაქტიურად ზიდანს პრიმერაში და ზოგადად ყველა ტურნირზე ეხლა კიარ დაეწყო, ეგრე იყო შარშანაც როცა აგინებდა რეალს აქ ფანები, სვარკას თამაშობსო, გინდ ლიგის ფინალი ავიღოთ ატლეტიკოსთან სადაც ბურთის ფლობაც წააგო და აფსაიდიდან გატანილი ერთადერთი გოლით გადაიტანა დამატებით დროში თამაში, შეიძლება ითქვას რომ ატლეტიკოს ნაგლად წაართვეს თასი და რეალს მისცეს, რა დამსახურებაა აქვს ზიდანს , 2015 წლის ლიგის მოგებაში ის რომ ფინალში მეორე გოლი არ გაუშვა ატლეტიკოსაგან? ))) და დამატებით დროში გადაიყვანა თამაში?))) ზიდანის ყველა ტიტულს რეალის ყველა ფინალურ თამაშებს ახლავს დიდი კითხვის ნიშნები, სად გუარდიოლა სად ზიდანი, ზიდანი უნდა იყოს იუვენტუსის ან ინტერის მწვრთნელი. ეგეთი ტრენერი ესპანურ გრანდს არ უნდა წვრთნიდეს, ვინც აუტცაიდერებთანაც ბურთს ვერ იჭერს, და მეხუთე მცველი გამოყავს ანგარიშის შესანარჩუნებლად.

31

14 იანვარი 2018 18:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: rivaldo10
შეუძლებელი დღევანდელ ფეხბურტში გადაბმულად რამოდენიმე წელი ყველა ტიტული მოიგო უბრალოდ ადამიანური რესურსიდან გამოდინარე შეუძლებელია. ამიტომ ჩირდება ხოლმე გუნდ გადატვირთვა ახალი სისხლი ახალი ხედვა, ზუსტად ეგეთ სუტუაციაშია ეხლა რეალი

ყოველ წელს ვერ მმოიგებ,ეს ფიზიკურად შეუძლებელია კონკურენცია დიდიაა ,შესაბამისად რთულიააა გინდ რეალი იყავი ბარსელონა მანჩესტერი და ესე შემდეგ.განსხვავება ისაა რეალში და ბარსელონაში წარუმატებელ სეზონს ვერ პატიობენნ .სულ უტიტულობას.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

14 იანვარი 2018 18:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: kaizersoza
მე დავინახე ზიდანის ფენომენი როცა მესის სეტერი დაუყენა კლასიკოში, კოვაჩიჩის სახით)))))
ფაქტიურად ზიდანს პრიმერაში და ზოგადად ყველა ტურნირზე ეხლა კიარ დაეწყო, ეგრე იყო შარშანაც როცა აგინებდა რეალს აქ ფანები, სვარკას თამაშობსო, გინდ ლიგის ფინალი ავიღოთ ატლეტიკოსთან სადაც ბურთის ფლობაც წააგო და აფსაიდიდან გატანილი ერთადერთი გოლით გადაიტანა დამატებით დროში თამაში, შეიძლება ითქვას რომ ატლეტიკოს ნაგლად წაართვეს თასი და რეალს მისცეს, რა დამსახურებაა აქვს ზიდანს , 2015 წლის ლიგის მოგებაში ის რომ ფინალში მეორე გოლი არ გაუშვა ატლეტიკოსაგან? ))) და დამატებით დროში გადაიყვანა თამაში?))) ზიდანის ყველა ტიტულს რეალის ყველა ფინალურ თამაშებს ახლავს დიდი კითხვის ნიშნები, სად გუარდიოლა სად ზიდანი, ზიდანი უნდა იყოს იუვენტუსის ან ინტერის მწვრთნელი. ეგეთი ტრენერი ესპანურ გრანდს არ უნდა წვრთნიდეს, ვინც აუტცაიდერებთანაც ბურთს ვერ იჭერს, და მეხუთე მცველი გამოყავს ანგარიშის შესანარჩუნებლად.

ზიდანის ფემომენს თასზეც დაინახავდი ბარსელონასთან ,მოდი რააა შეცდიომა ყველა მწვრთნელს მოდის რადგან ვერასოდეს განსაზღვრავ რა იქნებაა მიუხედავად იმისა ყველა შესაძლო ვარიანტზე იუფიქროო ადამიანები ვართ ყველანიი,შეცდომები ყველა მწვრთნელს მოდის მაგრამ მწვრთნელი ფასდება სტაბილურობით და შედეგებით,62 წაუგებელი სერიააა უამრავი რეკორდები ტიტულებთან ერთადდ და იუვენტუსთან ნათამაშები მეორე ტაიმში გამოჩნდა რეალის მთლიანი შესაძლებლობები.და მწვრთნელის ხელი,მეორე ტაიმს მწვრთნელი იგებსო და რამდენი მეორე ტაიმი მოიგო ზიზუმ იმდენი 100 დოლარიანი შენ .და ის რომ აფსაიტიდან გატანილი გოლები და დაბლა რაც დაწერეე იმდენად არასერიოზული საუბარიააა არც ვაპირებ მაგ თემაზე საუბარსს,,საეჭვო ეპიზოდები გვარდიოლას ბარსას პერიოდშიც იყო მაგრამ არ ვაკნინებ გვარდიოლას,უბრალოდ გაგეცი პასუხი იმაზე რაც მიოვიჩნიე სერიოზულად მისაღებად.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

14 იანვარი 2018 18:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 518
ციტატა: RONALDINHO
ხო რედონდო ისკოზე გკითხე და გუშინდელს როგორ შეაფასებდიი? მოდრიჩს უზღუდავს რადიუსსოო აქ რომ საუბრობსით პირიქით გუშინ იდეალურად და ძაან ჰარმონიულად ითამაშეს...

არ მიყურებია და რომც ეგრე იყოს მე ჩემ პოზიციაზე ვარ მაინც,უმრავლეს თამაშებში ერთად ვერ თამაშობენნ.ეს ფაქტია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

14 იანვარი 2018 18:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
62 წაუგებელი სერიააა

რომელ 62 წაუგებელ სერიაზე იძახი?

35

14 იანვარი 2018 18:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი კუჭი ვკორტნე თუ ძალიან მაგარი გუნდი არ იყოს სანდერლენდი

36

14 იანვარი 2018 19:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ყველას ეშველება მაგრამ ამ არსენალის საშველი არ ჩანს ჰორიზონტზე))

წავიდნენ სანჩესი და იოზილი შენ მერე ნახე მაგათი გაბანძება. 10ეულშიც რო ვეღარ მოხვდებიან

37

14 იანვარი 2018 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუნდში ფსიქოლოგიური პრობლემააა ჩავარდნა ქონდათ და უნოტივაციოობა იყო ტოტენჰემამდე აი იტოტენჰემთან მარცხის მერე რონალფოს განცხაფება რეალი დასუსტდაო გამოიწვია ფეხბურთელებში უკმაყოფილება ვითომ რონალდოს განცხადებამ რო ჩვენ სუსტები ვართ და მორატა პეპე ხამესი ძლიერები ასე ვთვლი მე ) )) სხვა ახსნა არ მაქ გასაგებია ყოველ წელს ვერხ ერთი გუნდი ვერ მოუგებს ტიტულებს ნაგრამ წაგებასაც სილამახე უნდა იბრძოლო და დაუგეგმავად ერთი შეცდომით წააგოს მაგრამ რასაც რეალი თამაშობს არაგუნდური თამაში ქვია შეკრული არააა თითქოს გუნდი უხასიათობა და ერთმანეთის მიმართ ცუდი დამოკიდებულება ამას ვცედავ მე

38

14 იანვარი 2018 19:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
გუნდში ფსიქოლოგიური პრობლემააა ჩავარდნა ქონდათ და უნოტივაციოობა იყო ტოტენჰემამდე აი იტოტენჰემთან მარცხის მერე რონალფოს განცხაფება რეალი დასუსტდაო გამოიწვია ფეხბურთელებში უკმაყოფილება ვითომ რონალდოს განცხადებამ რო ჩვენ სუსტები ვართ და მორატა პეპე ხამესი ძლიერები ასე ვთვლი მე

მაგ განცხადებამდეც არაკლებდა რონალდუ მასეთებს და ზოგადად იმაზე მეტს ლაპარაკობს ვიდრე უნდა ილაპარაკოს) ერევა იმაში რაც არაა მისი საქმე ხოდა რამოსმა მოუწოდა რამდენჯერმე გაჩუმდიო მართალიცაა)

39

14 იანვარი 2018 19:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი მიკულება არევასა ადმინს

40

14 იანვარი 2018 19:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფსიქოლოგიური პრობლემებია განხეთქილებები მემგონიიი ,ერთიანი აღარაა თითქოს გუნდიი,ერთიანობას ვერ ვხედავ მთავარი პრობლემა ეგ არის და ფეხბურთი გუნდურ პრინციპზეა აგებული.რაღაცა ხდებააა ის რაც კარგად არვიცით

არაა გამორიცხული რამოსი აჩუმებს რონალდუს და იასნია გაიყოფა გუნდი მასეთ დროს.შეიძლება სულ სხვა რამეშია საქმე მარა ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება თითქოს ესპანელები საერთოდ არიმჩნევენ სხვებს და გუნდურად არ თამაშობენ ხშირ შემთხვევაში

41

14 იანვარი 2018 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანის ფემომენს თასზეც დაინახავდი ბარსელონასთან

თასზე იყო გუნდი რომელიც არ იყო შევსებული და დაკომპლექტებული + ნეიმარი წასული. ზიდანი არის დიდი ავტორიტეტი ნებისმიერი ფეხბურთელისთვის და + ამას უძლიერესი შემადგენლობა ყავდა შარშან თავისი სკამიანად. მორატამ მოაგებინა შარშან რეალს ფაქტობრივად ლა ლიგა იმდენი მნიშვნელოვანი გოლი შეაგდო ( ნუ მსაჯების განზრახ თუ უნიებლიე ქმედებებზე რო არ ვილაპარაკოთ) ლიგაზე ისეთ გუნდს როგორიც რეალია კიდევ რო "ცოტას" წაეხმარები აუცილებლად აიღებს თასს. ერთი სიტყვით ზიდანს თავისი ფილოსოფია არ გააჩნია როგორც მწვრთნელს, ანჩელოტის ხო ძალიან დიდი შედეგი აქვს ზოგადად მსოფლიო ფეხბურთში მარა არც კარლო არ არის მწვრთნელობის იდეალური მაგალითი, იცი რატო? იმიტო რო არც მას აქვს საკუთარუ ფილოსოფია, იმ მილანით რაც ყავდა 1 სკუდეტოს რო მოიგებ მეტს ვერა ეგ არის სირცხვილი. ლიგის ფინალს 3-0 ს რო იგებ და ვერ მოიგებ ეგ არის სირცხვილი, სასწაული პსჟთი საფრანგეთის ჩემპიონატს რო ვერ მოიგებ ეგეც კოლაფსია მაგრამ სამაგიეროდ რახან ლიგაზე მოკლე ჩემპიონატში სადაც მხოლოდ საჭიროა კონკრეტული მატჩისთვის გუნდის მოტივაციის ამაღლება(იმიტო რო შემადგენლობა უძლიერესი ყავდა მილანშიც და რეალშიც) წარმატებას აღწევ ესეიგი დიდი მწვრთნელი ხარ. არასწორია. ფერგის ორი ლიგა, მიხელსს და კრუიფს თითო თითო ლიგა აქვთ მოგებული როგორც მწვრთნელებს მარა მაგათზე უფრო დიდი მწვრთნელი ზოგადად ისტორიაში არავინ არ ყოფილა, ერთადერთი გვარდიოლა აგრძელებს მათ გზას და ღირსეულადაც. ზიდანმა თავისი ფილოსოფია უნდა ჩამოიყალიბოს და გუნდს დაატყოს რითაც შედეგს დადებს, აი ამის მერე შეიძლება მოიპოვოს აღიარება როგორც ერთერთმა საუკეთესომ.

42

14 იანვარი 2018 19:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: DRIC21
ციტატა: Dani carvajal

მაგ განცხადებამდეც არაკლებდა რონალდუ მასეთებს და ზოგადად იმაზე მეტს ლაპარაკობს ვიდრე უნდა ილაპარაკოს) ერევა იმაში რაც არაა მისი საქმე ხოდა რამოსმა მოუწოდა რამდენჯერმე გაჩუმდიო მართალიცაა)
ხოა ალბათ განხეთქილება წამოიშვა და ვერ ალაგებს ზიდანი !! ვინც არის ბუნთისთავი ალბათ პერესი თავს იკავებს და თუ ამ განხეთქილებას ვერ აღმოფხვრიან ლიგამდე სავარაუდოდ ზაფხულში დაშლის პერესი გუნდს რო ჰარმონია იყოს . ეს ზიდანის ბრალი არ არის უკვე . ზიდანი არ ეუბნება რონალდოს და ბენზემას ერთი ერთზე კარებს გაარტყით ან მეკარეს დაუგორეთო ან უარესი ჩიტები დახოცეთ ცაშიო )) დაბრუნდეს ერთი ბენზემაც და რამოსიც ვნაცოთ როგორ მოგვარდება ეს სიტუაცია .თყარადა ზუსტად ვიცი ზაფხულში პერესი გაყრის იმ ფეხბურთელებს რონლებმაც მცირე უთამხმოება გამოიწვიეს ))

43

14 იანვარი 2018 19:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არსენალის გუნდობა მოდღან

44

14 იანვარი 2018 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ აქ რეები წავიკითხე lol როგორც ჩანს მხოლოდ გვარდიოლა არის დიდი მწვრთნელი მხოლოდ და სხვა დაანრჩენი არაფერს არ წარმოადგენენ lol

45

14 იანვარი 2018 19:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ეს ზიდანის ბრალი არ არის უკვე . ზიდანი არ ეუბნება რონალდოს და ბენზემას ერთი ერთზე კარებს გაარტყით ან მეკარეს დაუგორეთო ან უარესი ჩიტები დახოცეთ ცაშიო ))

ზიდანის ბრალი ისაა ტრანსფერებზე რო გაჯიუტდა თორე მოედანზე ფრინველზე ინადირეთო მაგას რო არ დაავალებს რათუნდა ამას ლაპარაკი:დ ჯიუტობს მეკარეზე ახალ თავდამსხმელზე ამ დროს გუნდს არც ნორმალური შემტევი ყავს და არც მეკარე... მადლობელი ვარ მოგებული ლიგების და ლალიგის თუმცა თუ ასე გააგრძელა სიჯიუტე გაუყვება წინამორბედის გზას)

46

14 იანვარი 2018 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: DRIC21
ციტატა: Dani carvajal

ზიდანის ბრალი ისაა ტრანსფერებზე რო გაჯიუტდა თორე მოედანზე ფრინველზე ინადირეთო მაგას რო არ დაავალებს რათუნდა ამას ლაპარაკი:დ

მთლაფ მაგისიც არმჯერა პერესს რო უნდოდეს ზიდანს არაფერს კითხავს ეგ ისეთი ჩათლახია მორატა და მაუანო რო გაასუხარა ეგ ზიდანს არუთქვამს .70 მილიონს დახარბდა მირატაში .8 მილიონად მარიანო . ხამესის იჯარით გაუშვა მაგრამ ახლა ნახე ზაფხულში 60 მინიმუმ 70 ში თუარ გაყიდა ბაიერნში

47

14 იანვარი 2018 20:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინ წამიშალე რა კომი შემიკულებულო

48

14 იანვარი 2018 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისრო ბარსამ მოიგო ლალიგა მთლად მასე არააა რეალმა დაკარგა მაგრამ ატლეტიჯო აზის ხვისტზე თან ლიგა დაჯარგეს . კოსტაც დამატეს და გაძლიერდნენ ბარსელონას ეხლა მეტი ყურადღება უნდა რეალმა კი დათმო მაგრამ გათავისუფლდა პასუხისმგებლიბისგან ბარსა ერთი რო მოეშვას აწევს ატლეტიკო თასს. მხოლოდ რეალი არაა პრობლემა ბარსასთვის ატკეტიმო კარგ პონტშია ლიგიდან გავარდნენ და ნთელი ძალებით ლალიგას მიაწვნენ და ბარსას მარტუვად არააქ საწმე . განმეორებით კლასიკოში რეალმა თუ მოუგი ბარსას და ატლემ თუ არ დაჯარგა ქულები ნახე მაგათი ომი

49

14 იანვარი 2018 20:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ჩვენში დარჩეს და მეც ვიზიარებ იმ აზრს რო ზიდანი არაფერი ტაკტიკოსი არაააა არის მოტივატორი ავტორიტეტი კიბატონო მარა ტაკტიკოსი არა

50

14 იანვარი 2018 20:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს მონტელა მწვრთნელია თუ ბენზემა)

51

14 იანვარი 2018 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: kaizersoza
მე დავინახე ზიდანის ფენომენი როცა მესის სეტერი დაუყენა კლასიკოში, კოვაჩიჩის სახით)))))
ფაქტიურად ზიდანს პრიმერაში და ზოგადად ყველა ტურნირზე ეხლა კიარ დაეწყო, ეგრე იყო შარშანაც როცა აგინებდა რეალს აქ ფანები, სვარკას თამაშობსო, გინდ ლიგის ფინალი ავიღოთ ატლეტიკოსთან სადაც ბურთის ფლობაც წააგო და აფსაიდიდან გატანილი ერთადერთი გოლით გადაიტანა დამატებით დროში თამაში, შეიძლება ითქვას რომ ატლეტიკოს ნაგლად წაართვეს თასი და რეალს მისცეს, რა დამსახურებაა აქვს ზიდანს , 2015 წლის ლიგის მოგებაში ის რომ ფინალში მეორე გოლი არ გაუშვა ატლეტიკოსაგან? ))) და დამატებით დროში გადაიყვანა თამაში?))) ზიდანის ყველა ტიტულს რეალის ყველა ფინალურ თამაშებს ახლავს დიდი კითხვის ნიშნები, სად გუარდიოლა სად ზიდანი, ზიდანი უნდა იყოს იუვენტუსის ან ინტერის მწვრთნელი. ეგეთი ტრენერი ესპანურ გრანდს არ უნდა წვრთნიდეს, ვინც აუტცაიდერებთანაც ბურთს ვერ იჭერს, და მეხუთე მცველი გამოყავს ანგარიშის შესანარჩუნებლად.

ზიდანის ფემომენს თასზეც დაინახავდი ბარსელონასთან ,მოდი რააა შეცდიომა ყველა მწვრთნელს მოდის რადგან ვერასოდეს განსაზღვრავ რა იქნებაა მიუხედავად იმისა ყველა შესაძლო ვარიანტზე იუფიქროო ადამიანები ვართ ყველანიი,შეცდომები ყველა მწვრთნელს მოდის მაგრამ მწვრთნელი ფასდება სტაბილურობით და შედეგებით,62 წაუგებელი სერიააა უამრავი რეკორდები ტიტულებთან ერთადდ და იუვენტუსთან ნათამაშები მეორე ტაიმში გამოჩნდა რეალის მთლიანი შესაძლებლობები.და მწვრთნელის ხელი,მეორე ტაიმს მწვრთნელი იგებსო და რამდენი მეორე ტაიმი მოიგო ზიზუმ იმდენი 100 დოლარიანი შენ .და ის რომ აფსაიტიდან გატანილი გოლები და დაბლა რაც დაწერეე იმდენად არასერიოზული საუბარიააა არც ვაპირებ მაგ თემაზე საუბარსს,,საეჭვო ეპიზოდები გვარდიოლას ბარსას პერიოდშიც იყო მაგრამ არ ვაკნინებ გვარდიოლას,უბრალოდ გაგეცი პასუხი იმაზე რაც მიოვიჩნიე სერიოზულად მისაღებად.


რაა არასერიოზული ფაქტზე ამბობ არასერიოზულიაო?))) ფაქტების უარყოფაა არასერიოზულობა, ფაქტია რომ აფსაიდიდან გაიტანა რეალმა ერთადერთი გოლი ფინალში 2015 წელს, ხოლო მომდევნო წელს იგივე ლიაგის თამაშზე კიდე აფსაიდიდან გატანილი გოლი ჩაუთვალეს რეალს ატლეტიკოსთან და განმეორებით თამაშზე 2-0-ს აგებდით უკვე მეოცე წუთზე, რომ არა ის აფსაიდა გოლები რომელსაც ყველა თამშზე გიტვლიდნენ არავინ იცის რა მოხდებოდა. ესაა ფაქტები.

52

14 იანვარი 2018 20:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: ფლორენტინო
ისე ჩვენში დარჩეს და მეც ვიზიარებ იმ აზრს რო ზიდანი არაფერი ტაკტიკოსი არაააა არის მოტივატორი ავტორიტეტი კიბატონო მარა ტაკტიკოსი არა

ეხლა წარმოიდგინე ერთად დაჯდნენ გვარდიოლნა ვენგერი მაურინიო და ტრენერობენ... რა შეღავათი ექნება ამით ბენზემას...1) მოატყუებს ვინმე უფრო უკეთ?.. 2) გაიქცევა უფრო ჩქარა?... 3) თუ ახტება უფრო ზევით? ... რომელი ამ სამი საფეხბურთო კომპონენტის ზრდას გამოიწვევს ეს სამი მწვრთნელი ერთად აღებული მძორში ? პირდაპირ მითხარი არ მოგერიდოს wink wink wink

53

14 იანვარი 2018 20:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3 496
ვილიარეალთან კარგად ითამაშეს უბრალოდ ფატალურად არ უმართლებდა გუნდს.2პენალი არ დაგვიდეს და თამაშგარე გოლი ჩაუთვალეს მეტოქეს ამასთან 28ჯერ დავარტყით კარისკენ.მე მაინც იმედიანად ვარ.რა თამაშიც ვილიარეალთან ვიხილე პოზიტივის საბაბს მაძლევს.მჯერა რო კოპაზე და ლიგაზე წარმატებისთვის იბრძოლებს რეალი ბოლომდე
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

54

14 იანვარი 2018 20:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: ფლორენტინო
ისე ჩვენში დარჩეს და მეც ვიზიარებ იმ აზრს რო ზიდანი არაფერი ტაკტიკოსი არაააა არის მოტივატორი ავტორიტეტი კიბატონო მარა ტაკტიკოსი არა

ეხლა წარმოიდგინე ერთად დაჯდნენ გვარდიოლნა ვენგერი მაურინიო და ტრენერობენ... რა შეღავათი ექნება ამით ბენზემას...1) მოატყუებს ვინმე უფრო უკეთ?.. 2) გაიქცევა უფრო ჩქარა?... 3) თუ ახტება უფრო ზევით? ... რომელი ამ სამი საფეხბურთო კომპონენტის ზრდას გამოიწვევს ეს სამი მწვრთნელი ერთად აღებული მძორში ? პირდაპირ მითხარი არ მოგერიდოს wink wink wink


55

14 იანვარი 2018 20:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: ფლორენტინო
ვირი გინდა ღობის იქით დაბი გინდა ღობის აქეთ მაინც ვირია რააააა

56

14 იანვარი 2018 20:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
თუარადა შეხედე აგერ მილანს ...

კაკრას მილამს უნდა ბენზემა და სუ დაიქცევიან

57

14 იანვარი 2018 20:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რომელი უფრო დიდი დოყლაპიაა ეჯიბრებიან ლივერპულის მეკარეები ხოლმე :)) გამიჩენენ კიბოს :)

58

14 იანვარი 2018 20:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დანილოს დაკარგვა იქნებოდა?)ააწიოკა ენფილდი))

59

14 იანვარი 2018 20:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: DRIC21
დანილოს დაკარგვა იქნებოდა?)ააწიოკა ენფილდი))

ეგ რეალში უკეთესი იყო კიდე :)) სულ წავიდა ხელიდან :)

60

14 იანვარი 2018 20:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: DRIC21
დანილოს დაკარგვა იქნებოდა?)ააწიოკა ენფილდი))

არ მითხა ახლა კარვახალი ჯობიაო წელ wink

არჯობია?)

61

14 იანვარი 2018 20:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
არ მითხა ახლა კარვახალი ჯობიაო წელ

კარვახალი კიარა ცოტა ვარჯიში მინდა და მეც ვაჯობებ მაგას :))

62

14 იანვარი 2018 20:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ეგ რეალში უკეთესი იყო კიდე :)) სულ წავიდა ხელიდან :)

მართლა?არვიცი ნაკლებად ვადევნებ მაგის თამაშებს თვალს მარა რაც იყო ისიქნება ისევ

ციტატა: rivaldo10
ციტატა: DRIC21

არჯობია?)

ამსეზონში?))

რავიცი wink))

63

14 იანვარი 2018 20:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Halamadrid_Paqso
ციტატა: Dani carvajal
იცი რა მიტყდება ??
რონალდომ ტიტულები რო დადო ჯილდოები რო მოიგო ნესის ჯობდა და ახლა ზოგი ფანი ოანჩურით აგდებს მე მიტყდება თქვენ მაგივრად ))
კულების დასაცინი გახდით უკვე თქვენზე ერობიან ამას როცა ლაპარაკობთ. გუნდს ფსიქოლოგიურად უჭირს და ასეთი ფამებით ვერასდროს ამოვა ვერც რონაკდო და ვერც რეალი ამ ჩავარდნიდან )).
ასე იყო კასილიასზე და რაულზე დაბერდა გააგდეთო.კაგდ დეოს წვაიდა პეპე თავისით ერთი ორი სეცდომა და ინებას დაუწყებდნენ და მიხვდა ჯაცი და თავისით წავიდა ბეშიქთაშში ძეგლი დაუდგეს კაცს )))
დაველოდები მესსი 33 რო იქნება და ჩავარდნა დაეწყება აბა კულეები თუ დეაგინებენ თქვენსავით ყველახე ცუდ ფანები მადრიდის რეალს ყავს და მიტყდბაბმაგრად

გეთანხმები , 33 წლის მესი ვაბშე ჩაკვდება რონალდო მოსაგონი იქნება, ჯერესერთი რონალდო იტყვის თავის სიტყვას ,

მესი თუ ჩსკვდება რონალდუ რაღა ჩემ ყ.ლეს იზამს?

64

14 იანვარი 2018 20:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
სიტის თამაშებს ვუყურებ და რაც გვარდიოლამ ათამაშა ეგ წელს თავის საქმე გააკეთა მართალია სასწაული არაა)) მაგრამ თავის მოვალეობას ასრულებ))

რავი მე ნაკლებად ვუყურებ და ეხლა რასაც ვუყურე 2-3-ჯერ დაკარგა ბურთი საჯარიმოს სიახლოვეს და რავი მაგას განვითარების არაფერი ეტყობა რეალშიც მასე იყო..

65

14 იანვარი 2018 21:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ერთი ეგ განვითარდება აწი და მეორე ბადრი შუბლაძე

რატო კაცო ახალგაზრდაა ჯერ შეუძლია მომატება wink

66

14 იანვარი 2018 21:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
გოოოოლ 3-1 დედა უტირეს გუარდიოლას საღო კლოპ

67

14 იანვარი 2018 21:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
taktikosam rao

68

14 იანვარი 2018 21:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგია კარგი, ეხლა არაურიონ მთავარია, მაგრამ ენფილდზე ყოჩაღად არიან ხოლმე :)

69

14 იანვარი 2018 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
კლოპი მინდა მაგის დედა ვატირე

70

14 იანვარი 2018 21:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პირველი მარცხიც ასეთი უნდა)

71

14 იანვარი 2018 21:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
ჩაედო ამ სირს 4-1 იმენა დედა გეტირა ყოფა ლივერპულმა მოიგოს ლიგა თანახმა ვარ თუ ჩვენ ვერ მოვიგეთ

72

14 იანვარი 2018 21:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კლოპმა შეჭამა :)) როგორცკი ბურთს მიიღებენ 2-3 ლივერპულის დაგეშილი ფეხბურთელი აჯდება ხოლმე ფეხზე და უშვებენ შეცდომებს :)

73

14 იანვარი 2018 21:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
კლოპ მოდი რეალში გელი დიდი სიამოვნებით ზიდანს გავარტყი ტრაკში თუ კლოპი მოვა

74

14 იანვარი 2018 22:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kargi ra leo ra meore adgili. Magat meotxe adgils uyuron egec ar waartvas vinmem xD (ase tu gaagrdzeles)

75

15 იანვარი 2018 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Turme messi ver izams laliga gadamwyvet mimentshi moagebinos gundso rogorc ronaldom gaaketao turme messi gadamwyvet mimentebshi ar daxmarebia gunds aset komentars ro dawers axlaa imas ra pexburtze unda elaparakoo wavides da daanebis pexburtis yurebas raaa....

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)