"მილანი" სპონსორის ლოგოტიპში კორექტირებას შეიტანს
ჩემპიონთა ლიგაზე "რეალთან" გასამართი მატჩისთვის "მილანს" დაუმზადეს სპეციალური მაისურები, სადაც სპონსორის წარწერა მკერდზე იქნება.
Uefa-ს რეგლამენტი კრძალავს ორი გუნდის მოედანზე გამოსვლას მაისურზე ერთი სპონსორის ლოგოთი. როგორც ცნობილია, "რეალისა" და "მილანის" სპონსორი საბუკმეკერო კანტორა Bwin.com-ია. ასე, რომ "როსონერი" "ბერნაბეუს" გაზონზე გავა მაისურებზე შემდეგი წარწერით: Win.com.
შეგახსენებთ, რომ ეს ფაქტი პირველად არ დაფიქსირებულა. ჯგუფური ეტაპის პირველ ტურში "ციურიხთან" მატჩში მადრიდულ გრანდს მოუწია სპონსორის ლოგოს გარეშე თამაში. შვეიცარიაში აკრძალულია ტოტალიზატორის, კაზინოსა და აზარტული თამაშების რეკლამირება.
ინფორმაციის წყარო: Marca.com
- 21 ოქტომბერი 2009
- 3 449
- 0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.