"მილანი" სპონსორის ლოგოტიპში კორექტირებას შეიტანს

ჩემპიონთა ლიგაზე "რეალთან" გასამართი მატჩისთვის "მილანს" დაუმზადეს სპეციალური მაისურები, სადაც სპონსორის წარწერა მკერდზე იქნება.

Uefa-ს რეგლამენტი კრძალავს ორი გუნდის მოედანზე გამოსვლას მაისურზე ერთი სპონსორის ლოგოთი. როგორც ცნობილია, "რეალისა" და "მილანის" სპონსორი საბუკმეკერო კანტორა Bwin.com-ია. ასე, რომ "როსონერი" "ბერნაბეუს" გაზონზე გავა მაისურებზე შემდეგი წარწერით: Win.com.

შეგახსენებთ, რომ ეს ფაქტი პირველად არ დაფიქსირებულა. ჯგუფური ეტაპის პირველ ტურში "ციურიხთან" მატჩში მადრიდულ გრანდს მოუწია სპონსორის ლოგოს გარეშე თამაში. შვეიცარიაში აკრძალულია ტოტალიზატორის, კაზინოსა და აზარტული თამაშების რეკლამირება.


ინფორმაციის წყარო: Marca.com

  • faqo
  • 21 ოქტომბერი 2009
  • 3 449
  • 0

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (227)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)