„რეალი“ 3-1 „ბარსელონა“

კარიმ ბენზემას, ფედე ვალვერდეს და როდრიგოს გოლების წყალობით მადრიდის „რეალმა“ „ბარსელონა“ დამსახურებულად დაამარცხა...


მატჩი:„რეალი“-„ბარსელონა“
დრო: 18:15
სტადიონი: ბერნაბეუ

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: ლუნინი, კარვახალი, მილიტაო, ალაბა, მენდი, ჩუამენი, კროოსი, მოდრიჩი, ვალვერდე, ვინისიუსი, ბენზემა

„ბარსელონას“ სასტარტო შემადგენლობა: ტერ შტეგენი, კუნდე, ერიკ გარსია, სერხი რობერტო, ბალდე, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, რაფინია, დემბელე, ლევანდოვსკი dle 10.1

  • Hala
  • 16 ოქტომბერი 2022
  • 4071
  • 117

1

16 ოქტომბერი 2022 11:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2598
ბუსკეცი, გავი, პედრის სამეული უნდა გაბდღვნას შუაზე ჩვენმა ნახევარდაცვამ და ბურთი არ უნდა დაანახონ. ეს გავიი რამ დაავასათ იმენაა, სუფთა ჩამოსხმა სლეა! ბარსას ძირითადში კი არაა ხეტაფეს ძირითადშიც არ ვათამაშებდი, იმენა ანტიკვარი ყავთ და ბარსას ფანებს რომ კითხო მომავალიია იმენა ბარსასი🤣🤣🤣

2

16 ოქტომბერი 2022 12:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 342
პიკე ბუსკეცი გავი გარსია ბალდე
ამ ხუთს რა უნდა რეალთან , დაგვცინიან?

3

16 ოქტომბერი 2022 12:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
18 წლის ბიჭი რომელიც რატომღაც ესპანეთი ეროვნული ნაკრების და ბარსას ძიროთადია მინიმუმ არ არის შენი დასაცინი და მომავალი არის თუ არა ვნახავთ ... ბევრს ვერ დავასახელებ 17 წლის ასაკი დიდ ნაკრებში თამაშობდეს და კლუბში ძირითადში იგივე ჩუამენი კამავინგა ნაკრებს სკამიდან ნახულობენ და ვინ რა დადგება მაგაზე ბაქიაობა ცოტა ადრე ხო არაა ..... პედრიზეც ეგეთი რამეები იწერებოდა აქ თავიდან მაგრამ. რას წარმოადგენს კი ვხედავთ

4

16 ოქტომბერი 2022 12:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Fullhouse10
18 წლის ბიჭი რომელიც რატომღაც ესპანეთი ეროვნული ნაკრების და ბარსას ძიროთადია მინიმუმ არ არის შენი დასაცინი და მომავალი არის თუ არა ვნახავთ ... ბევრს ვერ დავასახელებ 17 წლის ასაკი დიდ ნაკრებში თამაშობდეს და კლუბში ძირითადში იგივე ჩუამენი კამავინგა ნაკრებს სკამიდან ნახულობენ და ვინ რა დადგება მაგაზე ბაქიაობა ცოტა ადრე ხო არაა ..... პედრიზეც ეგეთი რამეები იწერებოდა აქ თავიდან მაგრამ. რას წარმოადგენს კი ვხედავთ

რას წარმოადგენს ??
ვინაა პედრი ???
გინდ ბარსას ძირითადში და გინდ ესპანეთის ძირითადში იმიტომაა გავი რომ ჩავარდნა აქვს როგორც ერთს ისევე მეორეს..
სად საფრანგეთი კიდე და სად ესპანეთი საფრანგეთის სკამი ჯობია ზოგადად ესპანეთის ძირითადს ამიტომ არაა გასაკვირი იქით ჩუამენი სკამზე როა და კამავინგა კიდე უფრო ღრმა სკამზე.
ესპანელი რო ყოფილიყო ერთიც და მეორეც ძირითადში იქნებოდნენ.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

5

16 ოქტომბერი 2022 12:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: ბალი
ციტატა: Fullhouse10
18 წლის ბიჭი რომელიც რატომღაც ესპანეთი ეროვნული ნაკრების და ბარსას ძიროთადია მინიმუმ არ არის შენი დასაცინი და მომავალი არის თუ არა ვნახავთ ... ბევრს ვერ დავასახელებ 17 წლის ასაკი დიდ ნაკრებში თამაშობდეს და კლუბში ძირითადში იგივე ჩუამენი კამავინგა ნაკრებს სკამიდან ნახულობენ და ვინ რა დადგება მაგაზე ბაქიაობა ცოტა ადრე ხო არაა ..... პედრიზეც ეგეთი რამეები იწერებოდა აქ თავიდან მაგრამ. რას წარმოადგენს კი ვხედავთ

რას წარმოადგენს ??
ვინაა პედრი ???
გინდ ბარსას ძირითადში და გინდ ესპანეთის ძირითადში იმიტომაა გავი რომ ჩავარდნა აქვს როგორც ერთს ისევე მეორეს..
სად საფრანგეთი კიდე და სად ესპანეთი საფრანგეთის სკამი ჯობია ზოგადად ესპანეთის ძირითადს ამიტომ არაა გასაკვირი იქით ჩუამენი სკამზე როა და კამავინგა კიდე უფრო ღრმა სკამზე.
ესპანელი რო ყოფილიყო ერთიც და მეორეც ძირითადში იქნებოდნენ.

და იქნებ ბოლო ევროპაზე შემახსენო საფრანგეთი წავიდა შორს თუ ესპანეთი ? რას წარმოადგენს ? ოქროს ბიჭუნა გახდა საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელი და იქნებ 10 ეყლშიც არიყოვნენ ეგ ჩუამენი და კამავინგა თუ მეშლება ?

6

16 ოქტომბერი 2022 12:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
17 წლის გავი ძირითადში იმიტოა რომ უფრო მაღალი დონის არ ყავთ. წავიდა ოქროს თაობა და გავი და პედრი რომ დგას იმიტომაც წყვეტენ ვარსლვლავებს. ჩავი ინიესტა სილვა ალონსო ბუსკეტდი ჰყავდა ესპანეთს, ეხლა კოკე და საული ყავთ და დააყენებენ ძირითადში აბა რა იქნება. საფრანგეთს როგორ ადარებთ ვაბშე. საფრამგეთის მე-2 შემადგენლობას ვერ გაუწაჩავს ესპანეთის ძირითადი, ჩუამენის ადგილას კანტე ჰყავთ, კამავინგასას პოგბა, ყველაზე ძლიერი შემადგენლობა ჰყავთ ბრაზილიის მერე

7

16 ოქტომბერი 2022 12:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
და პედრი რას წარმოადგენს ჯობია თამაშებს უყურო და თუ ფეხბურთი გიყვარს უნდა მოგეწონოს მისითამაში. პედროს ჩუამენი და კამა რაშიც ჯობია ეს დაცვითი საკითხებია თორე შეტევის მხრივ ჯერ ახლოს ვერ მივლენ პედრისთან

8

16 ოქტომბერი 2022 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
პედრის ძაან აკნინებთ, მეც სკეპტიკურად ვუყურებდი მაგრამ ძლიერი მოთამაშეა ძალიან და ამას ნებისმიერი კლუბის ფანი უნდა ხედავდეს თუ ობიექტურად შეხედავს. გავიზე გეთანხმებით, არაფერი განსაკუთრებული გარდა იმისა რომ ბრძოლისუნარიანია

9

16 ოქტომბერი 2022 12:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
მოდი ლოგიკურად მივყვეთ. ბოლო ევროპაზე საფრანგეთზე წინ წავიდა ესპანეთი და ბევრად უკეთ ითამაშა ასევე ერთა ლიგის ჯგუფუ მოიგო ესპანეათმა საფრანგეთმა ვერა... ბოლო ტურში პორტუგალიასთან თუ უყურე თამაშს პირველტაიმში გავი პედრი ბუსკეცინარიყო და შეტევა არ ქონდა ესპანეთს მეორეში ეს სამი შემოვიდანდა შეჭამეს პორტუგალია და მოიგეს კიდეც ანუ რა გამოდის? და პოგბა რო მაგარი ფეხბურთელია ეგ ძაან საკამათოა და რა სამბობ პედრი რო ფრანგი იყოს სამებაზე იქნება ? პოგბა ამოაგდებს რაბიო თუ რომელი ერთი ?

ციტატა: KingLeo10m
პედრის ძაან აკნინებთ, მეც სკეპტიკურად ვუყურებდი მაგრამ ძლიერი მოთამაშეა ძალიან და ამას ნებისმიერი კლუბის ფანი უნდა ხედავდეს თუ ობიექტურად შეხედავს. გავიზე გეთანხმებით, არაფერი განსაკუთრებული გარდა იმისა რომ ბრძოლისუნარიანია

გავის ასაკიდან გამომდინარე ყველაფერი წინ აქვს და ბრძოლისუნარიანობის გარდა დრიბლინგიც გამოსდის კარგად და ტექნიკაც აქვს რა გამოვა ეგ ვნახოთ წინასწარ იმისთქმა რონარაფერია გავი ტეხავს

10

16 ოქტომბერი 2022 13:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Fullhouse10
გავის ასაკიდან გამომდინარე ყველაფერი წინ აქვს და ბრძოლისუნარიანობის გარდა დრიბლინგიც გამოსდის კარგად და ტექნიკაც აქვს რა გამოვა ეგ ვნახოთ წინასწარ იმისთქმა რონარაფერია გავი ტეხავს

ეგრე მეც ახალგაზრდა ვარ მაგრამ არა მგონია საფეხბურთო თვალსაზრისით ყველაფერი წინ მქონდეს იმიტომ რომ ნიჭი არ მაქვს :ddd
მაგის ტექნიკა მე არ დამინახავს ამდენი ხანია და რავიცი, ნახევარმცველია და მაგის სახიფათო პასი მე არ შემხვედრია, დრიბლინგიც ბოლოს როდის შემოგვთავაზა არ ვიცი. მოკლედ რომ ვთქვა კლასი არ აქვს

11

16 ოქტომბერი 2022 13:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Fullhouse10
გავის ასაკიდან გამომდინარე ყველაფერი წინ აქვს და ბრძოლისუნარიანობის გარდა დრიბლინგიც გამოსდის კარგად და ტექნიკაც აქვს რა გამოვა ეგ ვნახოთ წინასწარ იმისთქმა რონარაფერია გავი ტეხავს

ეგრე მეც ახალგაზრდა ვარ მაგრამ არა მგონია საფეხბურთო თვალსაზრისით ყველაფერი წინ მქონდეს იმიტომ რომ ნიჭი არ მაქვს :ddd
მაგის ტექნიკა მე არ დამინახავს ამდენი ხანია და რავიცი, ნახევარმცველია და მაგის სახიფათო პასი მე არ შემხვედრია, დრიბლინგიც ბოლოს როდის შემოგვთავაზა არ ვიცი. მოკლედ რომ ვთქვა კლასი არ აქვს

კარგი და ჩუამენის ან გამავინგას დრიბლინგი საერთოდ გინახავს 😁😁მე არა და თავისგან ბევრი მინახავს ლამაზი გოლებიც მაგ ორისგან არა და ასაკით ამაზე დიდები არიან 4 წლით მეტია ჩუამენი და რა აქ დამტკიცებული ? ნაკრების თამაშებს ტელევიზორიდან უყურებს და აქ ხალხი გავის აკრიტიკებს ცოტა ობიექტურობა არ აწყენდა აქ ხალხს

12

16 ოქტომბერი 2022 13:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Fullhouse10
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Fullhouse10
გავის ასაკიდან გამომდინარე ყველაფერი წინ აქვს და ბრძოლისუნარიანობის გარდა დრიბლინგიც გამოსდის კარგად და ტექნიკაც აქვს რა გამოვა ეგ ვნახოთ წინასწარ იმისთქმა რონარაფერია გავი ტეხავს

ეგრე მეც ახალგაზრდა ვარ მაგრამ არა მგონია საფეხბურთო თვალსაზრისით ყველაფერი წინ მქონდეს იმიტომ რომ ნიჭი არ მაქვს :ddd
მაგის ტექნიკა მე არ დამინახავს ამდენი ხანია და რავიცი, ნახევარმცველია და მაგის სახიფათო პასი მე არ შემხვედრია, დრიბლინგიც ბოლოს როდის შემოგვთავაზა არ ვიცი. მოკლედ რომ ვთქვა კლასი არ აქვს

კარგი და ჩუამენის ან გამავინგას დრიბლინგი საერთოდ გინახავს 😁😁მე არა და თავისგან ბევრი მინახავს ლამაზი გოლებიც მაგ ორისგან არა და ასაკით ამაზე დიდები არიან 4 წლით მეტია ჩუამენი და რა აქ დამტკიცებული ? ნაკრების თამაშებს ტელევიზორიდან უყურებს და აქ ხალხი გავის აკრიტიკებს ცოტა ობიექტურობა არ აწყენდა აქ ხალხს

არც კამავინგას და არც ჩუამენის თამაში საერთოდ არ მინახავს და ვერ შევაფასებ. ნუ კამავინგასი წინა წელს რაც ვნახე სწრაფი და მოძრავი ბიჭია აცოცხლებს ნახევარდაცვას მაგრამ ფიზიკურად სუსტი მეჩვენა. კამავინგა მართლა არ ვიცი

ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Fullhouse10
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Fullhouse10
გავის ასაკიდან გამომდინარე ყველაფერი წინ აქვს და ბრძოლისუნარიანობის გარდა დრიბლინგიც გამოსდის კარგად და ტექნიკაც აქვს რა გამოვა ეგ ვნახოთ წინასწარ იმისთქმა რონარაფერია გავი ტეხავს

ეგრე მეც ახალგაზრდა ვარ მაგრამ არა მგონია საფეხბურთო თვალსაზრისით ყველაფერი წინ მქონდეს იმიტომ რომ ნიჭი არ მაქვს :ddd
მაგის ტექნიკა მე არ დამინახავს ამდენი ხანია და რავიცი, ნახევარმცველია და მაგის სახიფათო პასი მე არ შემხვედრია, დრიბლინგიც ბოლოს როდის შემოგვთავაზა არ ვიცი. მოკლედ რომ ვთქვა კლასი არ აქვს

კარგი და ჩუამენის ან გამავინგას დრიბლინგი საერთოდ გინახავს 😁😁მე არა და თავისგან ბევრი მინახავს ლამაზი გოლებიც მაგ ორისგან არა და ასაკით ამაზე დიდები არიან 4 წლით მეტია ჩუამენი და რა აქ დამტკიცებული ? ნაკრების თამაშებს ტელევიზორიდან უყურებს და აქ ხალხი გავის აკრიტიკებს ცოტა ობიექტურობა არ აწყენდა აქ ხალხს

არც კამავინგას და არც ჩუამენის თამაში საერთოდ არ მინახავს და ვერ შევაფასებ. ნუ კამავინგასი წინა წელს რაც ვნახე სწრაფი და მოძრავი ბიჭია აცოცხლებს ნახევარდაცვას მაგრამ ფიზიკურად სუსტი მეჩვენა. კამავინგა მართლა არ ვიცი

*ჩუამენი

13

16 ოქტომბერი 2022 13:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 342
პედრის და ჩუამენს რატო ადარებთ საერთოდ , ჩუამენი არის ჩამშლელი

პედრი კიდე სხვა პოზიციაზე თამაშობს.

14

16 ოქტომბერი 2022 13:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 45
პედრიც და გავიც საკმაოდ პერსპექტიული ახალგაზრდები არიან
გავი საერთოდ პატარა ისკოს მაგონებს ზუსტად ეგ სტილი აქვს და მაგან თუ განვითარება არ შეწყვიტა 3 წელში დედას გადაახევს ბევრს

პედრი მართლა გავს ინიესტას ოღონდ მაქამდე ძააააააან ბევრი უკლია მაგრამ თუ იშრომებს რავიცით რა მოხდება

ასე რომ რატგან პუტაში თამაშობს ობიექტურობას ნუ დავკარგავთ

15

16 ოქტომბერი 2022 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: toretto
პედრიც და გავიც საკმაოდ პერსპექტიული ახალგაზრდები არიან
გავი საერთოდ პატარა ისკოს მაგონებს ზუსტად ეგ სტილი აქვს და მაგან თუ განვითარება არ შეწყვიტა 3 წელში დედას გადაახევს ბევრს

პედრი მართლა გავს ინიესტას ოღონდ მაქამდე ძააააააან ბევრი უკლია მაგრამ თუ იშრომებს რავიცით რა მოხდება

ასე რომ რატგან პუტაში თამაშობს ობიექტურობას ნუ დავკარგავთ

ეგ არ ესმის ბევრს და აგდებულად საუბრობენ, არ უხდება ეგრე დაუფასებლობა სპორტს რა აზრისა ვისი ფანი ხარ თვალი ხო უნდა გააახილო, ბარსას ფანი რო ვარ მაგას ხო არ ნიშნავს რეალის კარგ ფეხბურთელებზე ცუდი ვიძახო რავიცი

16

16 ოქტომბერი 2022 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
50-50 ზეა შანსები დანარჩენს თამაში გვანახებს

17

16 ოქტომბერი 2022 14:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: Fullhouse10
და იქნებ ბოლო ევროპაზე შემახსენო საფრანგეთი წავიდა შორს თუ ესპანეთი ?

ჯიგარო მაგ ევროპის მერე ერთა ლიგა ხომ არ იყო შემთხვევით? და ფინალში ხომ არ შეხვდნენ ესპანეთი საფრამგეთი?

ჩუამენი კიდე საფრანგეთის ძირითადშია სხვათაშორის და ერთა ლიგის ფინალში ნახმარი პლაშივით ათრია ჯიგარი😂

18

16 ოქტომბერი 2022 14:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Fullhouse10
კარგი და ჩუამენის ან გამავინგას დრიბლინგი საერთოდ გინახავს

კამავინგას დრიბლინგი შეგიძლია იხილო სიტისთან მე-3 გოლის დროს, შეტევითი პოტენციალი - პსჟ-სთან 1 გოლოს დროს, და ზოგადად კამავინგა 19 წლისაა მხოლოდ და 4 წლით არა 20 წლით უფროსი კიდე. ჩუამენს პედრის რატომ ადარებთ? კაცი ჩამშლელია. ბუსკეტსის პოზიციაა და შეადარეთ მას. პედრი და გავი მოდრიჩი კროოსს ან ვალვერდეს მაინც დაუყენეთ, ბარემ მცველი და თავდამსხმელი შეგედარებინათ )))
პედრი ნიჭიერი ბიჭია მართლაც, გავი ესპანეთის ძირითადში არ უნდა იყოს არც კლასი აქვს შესაბამისი და არც გამოცდილება. ასევე არ უნდა იყოს ბარსას ძირითადში. დე იონგს სკამზე ალპობთ და 17 ელის ნერვოზიანი ბავშვი დარბის ძირითადში - შედეგი ევროპა ლიგა.
გოლდენ ბოი კი გავის კი არა კამავინგას ეკუთვნის წინა წლიდან გამომდინარე რადგან პსჟ, სიტის და ჩელსის ნახევარდაცვა გახაირტყა #ზე. და გავიმ რა ქნა?

19

16 ოქტომბერი 2022 14:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ციტატა: Fullhouse10
და იქნებ ბოლო ევროპაზე შემახსენო საფრანგეთი წავიდა შორს თუ ესპანეთი ? რას წარმოადგენს ? ოქროს ბიჭუნა გახდა საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელი და იქნებ 10 ეყლშიც არიყოვნენ ეგ ჩუამენი და კამავინგა თუ მეშლება ?

ნუ საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელები ძირითადად ბარსას იგროკები რო იჩითებიან მიჩვეულები ვართ მაგათზე მეტი პიარი ვის როდის ქონია. მუნირში რო ადამიანი ნიჭს დაინახავს ის უნდა დახვრიტო. და ლუის ენრიკესი არავის გაუკვირდეს ტიპი რამოსს არ იძახებს ნაკრებში და გავი თუ ძირითადშია საქებარი ყოფილა ეს

20

16 ოქტომბერი 2022 14:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Fullhouse10
კარგი და ჩუამენის ან გამავინგას დრიბლინგი საერთოდ გინახავს

კამავინგას დრიბლინგი შეგიძლია იხილო სიტისთან მე-3 გოლის დროს, შეტევითი პოტენციალი - პსჟ-სთან 1 გოლოს დროს, და ზოგადად კამავინგა 19 წლისაა მხოლოდ და 4 წლით არა 20 წლით უფროსი კიდე. ჩუამენს პედრის რატომ ადარებთ? კაცი ჩამშლელია. ბუსკეტსის პოზიციაა და შეადარეთ მას. პედრი და გავი მოდრიჩი კროოსს ან ვალვერდეს მაინც დაუყენეთ, ბარემ მცველი და თავდამსხმელი შეგედარებინათ )))
პედრი ნიჭიერი ბიჭია მართლაც, გავი ესპანეთის ძირითადში არ უნდა იყოს არც კლასი აქვს შესაბამისი და არც გამოცდილება. ასევე არ უნდა იყოს ბარსას ძირითადში. დე იონგს სკამზე ალპობთ და 17 ელის ნერვოზიანი ბავშვი დარბის ძირითადში - შედეგი ევროპა ლიგა.
გოლდენ ბოი კი გავის კი არა კამავინგას ეკუთვნის წინა წლიდან გამომდინარე რადგან პსჟ, სიტის და ჩელსის ნახევარდაცვა გახაირტყა #ზე. და გავიმ რა ქნა?

1. 4 წლით უფროსიათქო ჩუამენიზე ვთქვი და არა კამქვინგაზე 2. ვადარებ ასაკიდან გამომდინარე და პოტენციალიდან და ვინ რას აკეთებს იმის მიხედვით 3. ნახევარდაცვის თრევის მაგალითია აიაქსი რეალი სადაც ათრია დეიონგმა მოდრიჩი და კროოსი და შეგიძლიათ მთლიან მატჩს უყუროთ და არა რაღაც თითიდან გამოწოვილი სიტისთან 3 გოლის დროს რაღაც გაუკეთებია სათადარიგო იგროკია უბრალოდ ამეტქპზე რეალის და ნაკრების სკამის მხეხავი და მომავალში ვნახოთ ვინ როგორ განვითარდევა მე ვიძახი რომ დღეის მდგომარეობით პედრი ამ 4 ახალგაზრდაში ყველაზე წინაა დანრჩენი დროის საკითხია

21

16 ოქტომბერი 2022 14:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ტიტულები მოვიგოთ და სულ არ მინდა ბარსასთან მოგება თუუნდათ 10-0 მოიგონ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

22

16 ოქტომბერი 2022 14:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: hip hop
ტიტულები მოვიგოთ და სულ არ მინდა ბარსასთან მოგება თუუნდათ 10-0 მოიგონ

ეგ ახალი მიდგომააა მგონი შარშან 0-4 მერე თითქო ეშინია ხალხს რო დიდი ანგარიშით არ მოვიგოთ და წინასწარ ოღონდ ტიტულები დაუდოს და ბარსასთან გვკიდია უკვე ჩანს ბარსას მიმართ შიში......

ციტატა: Fullhouse10
ციტატა: hip hop
ტიტულები მოვიგოთ და სულ არ მინდა ბარსასთან მოგება თუუნდათ 10-0 მოიგონ

ეგ ახალი მიდგომააა მგონი შარშან 0-4 მერე თითქო ეშინია ხალხს რო დიდი ანგარიშით არ მოვიგოთ და წინასწარ ოღონდ ტიტულები დაუდოს და ბარსასთან გვკიდია უკვე ჩანს ბარსას მიმართ შიში......

საუკეთესო გუნდი თუ ხარ რატო გკიდია 10-0 წააგებს შენი გუნდი მოსისხლე მტერთან თუ რას იზამს ცოტა ლოგიკიას ვერ ვხედავ..... ალბათ წინასწარ იტოვებთ ვაიბდა რო წავაგოთ ხო ვამბობდი გვკიდია წაგება ტიტულის მთავარიო ამას გავს ეს და მიხარია ბარსას მიმართ ასეთი მიდგომა რომ აქვთ რეალის ფანებს ეს კარგია

23

16 ოქტომბერი 2022 14:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Fullhouse10

საუკეთესო გუნდი თუ ხარ რატო გკიდია 10-0 წააგებს შენი გუნდი მოსისხლე მტერთან

ბარსელონა რო უხერხული მეტოქეა რეალისთვის ორი აზრი არაა. უბრალოდ როგორც ბარსას ფანებს აღარ გაქვთ რეაქცია რეალის ჩემპიონთა ლიგის ტიტულების რაოდენობა რო მუდმივ ზრდაშია, ისე ვარ მეც უკვე ბარსასთან მიმართებით. მირჩევნია ტიტულები მოვიგოთ და ერთი რიგითი კლასიკოს შედეგი დიდად არ მადარდებს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

24

16 ოქტომბერი 2022 14:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
ციტატა: hip hop
ციტატა: Fullhouse10

საუკეთესო გუნდი თუ ხარ რატო გკიდია 10-0 წააგებს შენი გუნდი მოსისხლე მტერთან

ბარსელონა რო უხერხული მეტოქეა რეალისთვის ორი აზრი არაა. უბრალოდ როგორც ბარსას ფანებს აღარ გაქვთ რეაქცია რეალის ჩემპიონთა ლიგის ტიტულების რაოდენობა რო მუდმივ ზრდაშია, ისე ვარ მეც უკვე ბარსასთან მიმართებით. მირჩევნია ტიტულები მოვიგოთ და ერთი რიგითი კლასიკოს შედეგი დიდად არ მადარდებს

100% მეც მასე ვარ ჩემთვის მთავარი ტიტულია ისევე როგორც რეალისთვის ზოგადად შარშან კარლოს აგინებენ როგორ წააგესო 4-0 და ლა ლიგა და ლიგა რომ დადო მაგარი არისო კარლო .... ყოველთვის დადოს ლა ლიგა და ლიგა და არ გავარტყი კლასიკოს მართლა

25

16 ოქტომბერი 2022 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: hip hop
ციტატა: Fullhouse10

საუკეთესო გუნდი თუ ხარ რატო გკიდია 10-0 წააგებს შენი გუნდი მოსისხლე მტერთან

ბარსელონა რო უხერხული მეტოქეა რეალისთვის ორი აზრი არაა. უბრალოდ როგორც ბარსას ფანებს აღარ გაქვთ რეაქცია რეალის ჩემპიონთა ლიგის ტიტულების რაოდენობა რო მუდმივ ზრდაშია, ისე ვარ მეც უკვე ბარსასთან მიმართებით. მირჩევნია ტიტულები მოვიგოთ და ერთი რიგითი კლასიკოს შედეგი დიდად არ მადარდებს

განსხვავებაც მაგაშია ბარსა რო საუკეთესო ფორმაში იყო ლიგასაც იგებდა ლა ლიგასაც კოპასაც და რეალსაც ანადგურებდა.... ლიგის თასაებს რაც შეეხება მე რაც ბარსას ვგულშემატკივრობ 4 ლიგა მოიგო რეალმა 5 და რეალზე მეტი ტიტული მოიგო ამ პერიდში ბარსამ და ურთიერთ შეხვედრებში რასაც უშვება ბოლო 15 წელი ზემოთაც დავწერე ამიტომ შეილება ბარსას ფანებს გაგვიტრუხდეს რეალის თრეევა ჯსეთი ანგარიშებით გიგებთ თორე რეალის ფანს როგორ უნდა ელოდოს 10 წააგებს თუ მოიგებს გუნდი ამდენჯერ რო გათრევენ თავმოყვარეობის ამბავია ეს იგივეა ბავარიაზე ვთქვა მკიდია 10მოიგონ ოღონდ ლიგა დავდოთო იმდენად უხერხული და ცუდი მეტოქეა ბარსასთვის ოღონდ ისინი გაანადგურონ და მართლა ლიგა შეილება დაიკიდოს მამენტ კაცმა და აქ რეალის ფანებს თურმე კიდიათ 0-4 და 5-0 რო ჭიმავენ სამეფო გუნდს.... თუ გკიდიათ იმედია დღესაც დიდი ანგარიში დაიდება მაინც ხო კიდია უმრავლესობას ეგ

26

16 ოქტომბერი 2022 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Fullhouse10
დღესაც დიდი ანგარიში დაიდება მაინც ხო კიდია უმრავლესობას ეგ

კიბატონი წარმატებები ბარსელონას და პირადად შენ. წლის ბოლოს ჩვენ ტიტულებს აღვნიშნავთ იმედია და შენ რეალთან მოგებას. ეგაა განსხვავება რეალსა და ბარსას შორის. რეალი ტიტულებისთვის იბრძვის და ბარსას ფანს ტიტულებზე მეტად მგონი რეალის დამარცხება უხარია. ეგ რატოა იცი? რეალს 14 ლიგა აქვს ბარსას 5. რეალს 35 ლალიგა აქვს ბარსას 26. ყველა მნიშვნელოვან ტიტულით წინ ვართ. ყიტულებით ვერ გვაჯობებთ და იქნებ ურთიერთშეხვედრებით მაინც გვაჯობოთ. ასე რომ წარმატებები ბარსას მაგ საქმეში აბა თქვენიცით
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

27

16 ოქტომბერი 2022 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
ციტატა: hip hop
ციტატა: Fullhouse10
დღესაც დიდი ანგარიში დაიდება მაინც ხო კიდია უმრავლესობას ეგ

კიბატონი წარმატებები ბარსელონას და პირადად შენ. წლის ბოლოს ჩვენ ტიტულებს აღვნიშნავთ იმედია და შენ რეალთან მოგებას. ეგაა განსხვავება რეალსა და ბარსას შორის. რეალი ტიტულებისთვის იბრძვის და ბარსას ფანს ტიტულებზე მეტად მგონი რეალის დამარცხება უხარია. ეგ რატოა იცი? რეალს 14 ლიგა აქვს ბარსას 5. რეალს 35 ლალიგა აქვს ბარსას 26. ყველა მნიშვნელოვან ტიტულით წინ ვართ. ყიტულებით ვერ გვაჯობებთ და იქნებ ურთიერთშეხვედრებით მაინც გვაჯობოთ. ასე რომ წარმატებები ბარსას მაგ საქმეში აბა თქვენიცით

თანახმა ვარ ლა ლიგა დაიდოს და ორივე კლასიკო წავაგოთ ეს როგორაა იცი შეიძლება ბრძოლა წააგო მაგრამ ომი მოიგო მირჩევნია თუ ასარჩევი იქნება ბრძოლა წავაგოთ და ომი მოვიგოთ თანახმა ვარ მაგრამ ვაი ვერ დავდოთ ლა ლიგა

28

16 ოქტომბერი 2022 14:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
არ ეკამათოთ პროსტა გაიცინეთ
ბოლო 6 თუ 7 კლასიკოში 1 მოიგეს და ჭკუაზე არ არიან 😀
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

29

16 ოქტომბერი 2022 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
200 მილიონი იმისთვის დახარჯა ბარსამ რო ისევ ევროპის ლიგაზე გასულიყო. ლევანდოვსკიმ ახალი გამოწვევა მინდაო და ამაზე ახალი რა უნდა ევროპის ლიგაზე ექნება შანსები ხუთშაბათობით.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

30

16 ოქტომბერი 2022 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
ციტატა: ბალი
არ ეკამათოთ პროსტა გაიცინეთ
ბოლო 6 თუ 7 კლასიკოში 1 მოიგეს და ჭკუაზე არ არიან 😀

პუტა რეალისთვის უხერხული მეტოქე რომ არის მგონი სადავო არა მაგრამ ტიტულებს ჩვენ ვიგებთ და ესაა ჩემი აზრით ყველაზე მნიშვნელოვანი

31

16 ოქტომბერი 2022 15:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ბაიერნმა იმდენად ღრმად შესთხარა კატალონიურ სეპარატისტულ მოძრაობას რომ მისი ფანები აღელვებულები არიან ინტერის იტალიურმა მთლად გააგიჟათ..
Calma Calma გაიცინეთ დაცინეთ და ილაპარაკონ თავიანთ თავებთან..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

32

16 ოქტომბერი 2022 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: ბალი
არ ეკამათოთ პროსტა გაიცინეთ
ბოლო 6 თუ 7 კლასიკოში 1 მოიგეს და ჭკუაზე არ არიან 😀

არა ძმა ერთი ხო მოიგეს კიდე ამხანაგური ნუ აკლებ 😂😂😂
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

33

16 ოქტომბერი 2022 15:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: hip hop
ციტატა: ბალი
არ ეკამათოთ პროსტა გაიცინეთ
ბოლო 6 თუ 7 კლასიკოში 1 მოიგეს და ჭკუაზე არ არიან 😀

არა ძმა ერთი ხო მოიგეს კიდე ამხანაგური ნუ აკლებ 😂😂😂

ა მაგასაც ათვლიან ხო?😀
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

34

16 ოქტომბერი 2022 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: ბალი
ა მაგასაც ათვლიან ხო?😀

აბა ამხანაგურებიანად გვისწრებენ მოგებებში 😂 ითვლება ეგენიც
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

35

16 ოქტომბერი 2022 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Fullhouse10
4 წლით უფროსიათქო ჩუამენიზე ვთქვი და არა კამქვინგაზე 2. ვადარებ ასაკიდან გამომდინარე და პოტენციალიდან და ვინ რას აკეთებს იმის მიხედვით 3. ნახევარდაცვის თრევის მაგალითია აიაქსი რეალი სადაც ათრია დეიონგმა მოდრიჩი და კროოსი და შეგიძლიათ მთლიან მატჩს უყუროთ და არა რაღაც თითიდან გამოწოვილი სიტისთან 3 გოლის დროს რაღაც გაუკეთებია სათადარიგო იგროკია უბრალოდ ამეტქპზე რეალის და ნაკრების სკამის მხეხავი და მომავალში ვნახოთ ვინ როგორ განვითარდევა მე ვიძახი რომ დღეის მდგომარეობით პედრი ამ 4 ახალგაზრდაში ყველაზე წინაა დანრჩენი დროის საკითხია

სუბიექტურობის პიკია შენი მსჯელობა.
ჩუამენი 22 წლისაა და საფრანგეთის ძირითადში საკმაოდ ხშირად ხვდებამ მსოფლიოში უძლიერესი და ყველაზე ტიტულოვანი გუნდის ძირითადშია და მისი თამაშის ხარისხისა და პოგენხიალის გამო გუბდმა მსოფლიოს საუკეთესო ჩამშლელი გაუშვა. ერთახერთი ჩამშლელია პირველივე სეზონში ლა ლიგის ბოლო 7 წელაი 2015 წლის შემდეგ ვისაც თამააში 13 ჯერ დაიბრუნა ბურთი კაზემირის შემდეგ. 3 საგოლე პასი აქვს ყველა ტურნირზე დაეს ყველაფერი ახაპტაციის პერიოდში, პირველ სეზონში ახალ გუბდში. ეხლა შენ გამოდიხარ და ჩუამენის ხარისხს უწუნებ? და რა ლოგიკით ადარებ პედრის და გავის როცა ერთი ჩამშლელია მეორე შემტევი. შეადარე ზახვით სქილებში, რატომ ერთა ლივის თამაშს არ იხსენებ მაგ ჩუამენიმ სახით რო ახოხა გავი? და მთელი თამაში ჯიბიხან არ ამოუსვია?
რაც შეეხება პედრის, ნახევარმცველის მაღალი ხარისხი ლალიგის პაჭაჭუჭებთან არ იზომება, გადამწყვეტ მომენტებში 1 დაკისახელე რაც პედრიმ გააკეთა გუბდისთვის, გოლი პასი ან რამე ღორებული, აი რაც მოდრიჩმა ქნა ჩელსისთან მაგალითად და გუნდი ლიგის ნახევარფინალში გაიყვანა იმ პასით. აი მსგავს რამეს რომ იზამს მერე დაუძახეთ უკლასნესი და უმაღლესი კლასი. ეხლა არის პერსპექტოული ბიჭი 12 წლის ბავშვის აღნაგობით რონელსაც აქვს პოტენციალი რომ გახდეს უმაღლესი კლასი. გავის დიდი ფეხბურთელობის ვისაც ვჯერათ კიდე ღმერთმა იმედი არ მოგიძალოთ.
კროოსი და მოდრიჩი რომ დე იონგმა ათრია ეგ კომენტარსაც არ იმსახურებს. ბარსას სკამზე ხმება 24 წლის ბიჭი როცა 38 წლის კოდრიჩი მთელ ელიტარულ კლუბებს სახეს ახევს შინ და გარეთ.
რავიცი ვალვერდე ვინ ჩემი ღლეაი მთელი ბარსას ფანობა გაიძახის და გავი სუპერვარსკვლავია ხო? :))) სზვათაშორის ვალვერდეს 5 კლასიკო აქვს მათამაშები ხა მაქეხან 2 ში კლასიკოს მვპ გახდა და ყველა დიდ თამაშში ერთერთი საუკეთესოა. ეგ ბანძია რადგან რეალ#> თმაშობს და გავია რაც არის რადგან ოსასუნას გოლი გაუტანა და მაგარი დრიბლინგით გაცდა ბორხა ბასტონებს ხო?
აგერ მე და აგერ თქვენ მაგ პედრი გავის დუეტით ბარსა რა შეხეგებს დადებს. რეალი კი მგონი ბელინგემსა და დეივისს იმატებს :დდდ

36

16 ოქტომბერი 2022 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
იტოგში ჯერ ერთი ლუის ენრიკე ბარსას როგორი სექტანტიცაა საუბარიც ზედმეტია, მოვიდა და კაპიტანი რამოსი ჩამოაშორა ნაკრებს და სიტიში 10 თამაში ჩატარებული ერიკ გარსიაა წაათრია როჟამ ევროპაზე, მერე მეორე მაგ დროს უმაგრეს ფორმაში მყოფი ნაჩო განაცხადშიც არ შეიყვანა როჟამ. პედრი გამოჩნდა თუ არა ძირითადში გამოჭიმა, გავი გამოჩნდა თუ არა ეგეც ეგრევე ძირითადში გამოჭიმა, ხოლო ფატი რომელსაც 1 წელი ნათამაშები არ ქონდა გაიგო თუ არა ტრამვა მოიშუშაო უთამაშებელი შეიყვანა განაცხადში როჟამ😂 მერე კიდე კონკურენცია სად ესპანეთის სად საფრანგეთის ნაკრებში, ფერან ტორესი და სარაბიები ყავს როჟას შეტევაში, ან მორატა მაშინ როცა საფრანგეთს ყველა პოზიციაზე 3 იგროკი მინიმუმ ყავს. ეს გოლდენ ბოის ჯილდო კიდე ცალკე სასწუალია უთამაშებელი ფატი ტოპ 20 ახალგაზრდაში რო შედის და შემდეგ ეტაპზე როა😂😂

და მერე კიდე ეგ კამავინგა ლიგაზე დიდ გუნდებთან ჯოკერის როლს ასრულებდა და 19 წლის ბიჭუნა, რომელსაც 1 სეზონი არ ქონდა გატარებული რეალში სიტის, პსჟს და ჩელსისთან გამოდიოდა და რადიკალურად ცვლიდა თამაშის სურათებს.

37

16 ოქტომბერი 2022 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Fullhouse10
4 წლით უფროსიათქო ჩუამენიზე ვთქვი და არა კამქვინგაზე 2. ვადარებ ასაკიდან გამომდინარე და პოტენციალიდან და ვინ რას აკეთებს იმის მიხედვით 3. ნახევარდაცვის თრევის მაგალითია აიაქსი რეალი სადაც ათრია დეიონგმა მოდრიჩი და კროოსი და შეგიძლიათ მთლიან მატჩს უყუროთ და არა რაღაც თითიდან გამოწოვილი სიტისთან 3 გოლის დროს რაღაც გაუკეთებია სათადარიგო იგროკია უბრალოდ ამეტქპზე რეალის და ნაკრების სკამის მხეხავი და მომავალში ვნახოთ ვინ როგორ განვითარდევა მე ვიძახი რომ დღეის მდგომარეობით პედრი ამ 4 ახალგაზრდაში ყველაზე წინაა დანრჩენი დროის საკითხია

სუბიექტურობის პიკია შენი მსჯელობა.
ჩუამენი 22 წლისაა და საფრანგეთის ძირითადში საკმაოდ ხშირად ხვდებამ მსოფლიოში უძლიერესი და ყველაზე ტიტულოვანი გუნდის ძირითადშია და მისი თამაშის ხარისხისა და პოგენხიალის გამო გუბდმა მსოფლიოს საუკეთესო ჩამშლელი გაუშვა. ერთახერთი ჩამშლელია პირველივე სეზონში ლა ლიგის ბოლო 7 წელაი 2015 წლის შემდეგ ვისაც თამააში 13 ჯერ დაიბრუნა ბურთი კაზემირის შემდეგ. 3 საგოლე პასი აქვს ყველა ტურნირზე დაეს ყველაფერი ახაპტაციის პერიოდში, პირველ სეზონში ახალ გუბდში. ეხლა შენ გამოდიხარ და ჩუამენის ხარისხს უწუნებ? და რა ლოგიკით ადარებ პედრის და გავის როცა ერთი ჩამშლელია მეორე შემტევი. შეადარე ზახვით სქილებში, რატომ ერთა ლივის თამაშს არ იხსენებ მაგ ჩუამენიმ სახით რო ახოხა გავი? და მთელი თამაში ჯიბიხან არ ამოუსვია?
რაც შეეხება პედრის, ნახევარმცველის მაღალი ხარისხი ლალიგის პაჭაჭუჭებთან არ იზომება, გადამწყვეტ მომენტებში 1 დაკისახელე რაც პედრიმ გააკეთა გუბდისთვის, გოლი პასი ან რამე ღორებული, აი რაც მოდრიჩმა ქნა ჩელსისთან მაგალითად და გუნდი ლიგის ნახევარფინალში გაიყვანა იმ პასით. აი მსგავს რამეს რომ იზამს მერე დაუძახეთ უკლასნესი და უმაღლესი კლასი. ეხლა არის პერსპექტოული ბიჭი 12 წლის ბავშვის აღნაგობით რონელსაც აქვს პოტენციალი რომ გახდეს უმაღლესი კლასი. გავის დიდი ფეხბურთელობის ვისაც ვჯერათ კიდე ღმერთმა იმედი არ მოგიძალოთ.
კროოსი და მოდრიჩი რომ დე იონგმა ათრია ეგ კომენტარსაც არ იმსახურებს. ბარსას სკამზე ხმება 24 წლის ბიჭი როცა 38 წლის კოდრიჩი მთელ ელიტარულ კლუბებს სახეს ახევს შინ და გარეთ.
რავიცი ვალვერდე ვინ ჩემი ღლეაი მთელი ბარსას ფანობა გაიძახის და გავი სუპერვარსკვლავია ხო? :))) სზვათაშორის ვალვერდეს 5 კლასიკო აქვს მათამაშები ხა მაქეხან 2 ში კლასიკოს მვპ გახდა და ყველა დიდ თამაშში ერთერთი საუკეთესოა. ეგ ბანძია რადგან რეალ#> თმაშობს და გავია რაც არის რადგან ოსასუნას გოლი გაუტანა და მაგარი დრიბლინგით გაცდა ბორხა ბასტონებს ხო?
აგერ მე და აგერ თქვენ მაგ პედრი გავის დუეტით ბარსა რა შეხეგებს დადებს. რეალი კი მგონი ბელინგემსა და დეივისს იმატებს :დდდ

ვალვერდე საერთოდ არ მიხსენებია და ძაან მაგარი იგროკია და კარგ სეზონსაც ატარებს. 38 წლის მოდრიჩი რონსახეს ახევს გუნდებს კი მაგრამ შეგილია მითხრა 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 წლის მოდიჩი ვინ იყო ჩვეულებრივი საშუალო დონის ფეხბურთელი იყო და რაც რეალში გადმოვიდა მერე გახდა რაც გახდა და აქ 18 წლის გავი თუმრე ფეხბურთელი არ დადგება მაგაზე ვიძახი რომ აბსურდის იძახის აქ ბევრი მოდრიჩი 18 წლის რო იყო თავის მშობლებს არ ჯეროდათ ალბათ ანდომებს რო დადებდა და 18 პედრი და გავის რო პოტენციალი აქვთ ეგ ცალსახაა და ჩუამენი ახლა გამოცლჩნდა ნაკრევში თორე სად იყო ევროპაზე რატო არრ იყო ან ჩუამენი ან კამავინგა ? მაგარი სასტავი ყავსო რო იძახი ნახევარდაცვაში რაბიო ეყენა სასტავში ტიპს პოგბა და სამებაზე ტოლისო მუსასიოკოები მიყავდა ევროპაზე და ეგაა მაგარი სასტავი რაბიო ბოგბა მუსა სისოკო კანტე ეს თუ მაგარი სასტავია და ამ ნახევარდაცაში საუკეთეო ახალგაზრდები არ ხვდებიან და რავიცი ამ ნახევარ დაცვას რაც საფრანგეთს ყავდა წაყვანილი სახუთ ათევენ იგივე პედრი გავი დეიონგი.

38

16 ოქტომბერი 2022 15:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 342
ამ შემთხვევაში ამ თამაშის მოგება გამისწორდება უფრო 3 ბურთით მაინც ვიდრე ჩემპიონთა ლიგა .(გატრუხდა)

39

16 ოქტომბერი 2022 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: owena
იმ ფეხბურთის დედა ვატირე სადაც რეალის გულშემატკივარს ბარსას გულშემატკივართან კამათის დროს არგუმენტები გამოელევა.სინდისი არ გაქვთ ბიჯო?? რეალზე რა ნამუსით იღებთ ხმას?? ბოლოს ტურნირი როდის მოიგეთ? სამარცხვინოდ ვარდებით ლიგიდან ბოლო 7 წელია, ფინანსურად დედა აღარ ყავს გუნდს, ფულის შოვნის გამო ადგილობრივი გულშემატკივრები ბილეთებს ყიდიან და აინტრახტთან "სპოთიფაი კამპ ნოუ ზე " გასვლა ითამაშა გუნდა 😂😂😂. ჩვარი მწვრთნელები და მტირალა ფეხბირთელები გყავთ ბოლო წლებია გუნდის ბირთვათ და კიდე ჩვენ გვედავებით რამეს?? მართლა და მართლა სინდისი იქონიეთ რა

ყველა გუნდს აქვს ჩავარდნა 7 წელი თუ 8 მერვედფინალს რო ვერცდევობოდა ვარსკვლავებით გადატენილი რეალი ეგ დაგავიწყდათ ან 10 წელი ლიგის თასი რო არ გინახავთ და ბარსას ახლა აქ დიდი ჩავრდნა ისეთი ხელმძღვანელობა იყო ბოლო 5 წელი გინდში მაგრამ ნელ-ნელა წინ მიიწევს გუნდი და ამოვა ჭაობიდან მაგრამ ამ ჭაობშიც რო ხმარობს რეალს დიდანგარიშებით ეგ არის სასიამოვნო.. თორე წელს ლიგის მოგების შანსი ისედაც მცირე იყო და თუ ლალიგას და რომელიმე თას დადებენ მშვენიერი იქნება და მომავალწელს ვნახოთ რაიქნება

40

16 ოქტომბერი 2022 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ვკითხულობ კომებს და როგორ მეზარება ეხა მთელი პოემების წერა რომ ეგ არგუმენტები გავუუფასურო საერთოდ

41

16 ოქტომბერი 2022 16:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: kroos toni
ვკითხულობ კომებს და როგორ მეზარება ეხა მთელი პოემების წერა რომ ეგ არგუმენტები გავუუფასურო საერთოდ

++++
ეგრე ვარ მეც wink
მოცლილია ტიპი ნახევარ საათიან ინტერვალში ერთი და იგივეს იმეორებს განსხვავებული ფორმით მაგრამ იგივე შინაარსით wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

42

16 ოქტომბერი 2022 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: owena
ციტატა: Fullhouse10
ციტატა: owena
იმ ფეხბურთის დედა ვატირე სადაც რეალის გულშემატკივარს ბარსას გულშემატკივართან კამათის დროს არგუმენტები გამოელევა.სინდისი არ გაქვთ ბიჯო?? რეალზე რა ნამუსით იღებთ ხმას?? ბოლოს ტურნირი როდის მოიგეთ? სამარცხვინოდ ვარდებით ლიგიდან ბოლო 7 წელია, ფინანსურად დედა აღარ ყავს გუნდს, ფულის შოვნის გამო ადგილობრივი გულშემატკივრები ბილეთებს ყიდიან და აინტრახტთან "სპოთიფაი კამპ ნოუ ზე " გასვლა ითამაშა გუნდა 😂😂😂. ჩვარი მწვრთნელები და მტირალა ფეხბირთელები გყავთ ბოლო წლებია გუნდის ბირთვათ და კიდე ჩვენ გვედავებით რამეს?? მართლა და მართლა სინდისი იქონიეთ რა

ყველა გუნდს აქვს ჩავარდნა 7 წელი თუ 8 მერვედფინალს რო ვერცდევობოდა ვარსკვლავებით გადატენილი რეალი ეგ დაგავიწყდათ ან 10 წელი ლიგის თასი რო არ გინახავთ და ბარსას ახლა აქ დიდი ჩავრდნა ისეთი ხელმძღვანელობა იყო ბოლო 5 წელი გინდში მაგრამ ნელ-ნელა წინ მიიწევს გუნდი და ამოვა ჭაობიდან მაგრამ ამ ჭაობშიც რო ხმარობს რეალს დიდანგარიშებით ეგ არის სასიამოვნო.. თორე წელს ლიგის მოგების შანსი ისედაც მცირე იყო და თუ ლალიგას და რომელიმე თას დადებენ მშვენიერი იქნება და მომავალწელს ვნახოთ რაიქნება

დავიწყებ იმით რომ მრავლობითშ ნუ მესაუბრები,სხვის სიტყვებზე მე პასუხისმგებელი არ ვარ,მეორე ის რომ შარშან მოიგეთ კლასიკო,ბოლო კლასიკოებში გამახსენე ერთი რას შვებით? კი ბატონო ჩავარდნა ყველა გუნდს აქვს,მაგრამ ამ ფორმაციის ბარსა არაფრითაა რეალზე უკეთესი ასე რომ :)))

რეალი ჩამოყალიბებული გუნდია წლებია ძირითადი ბირთვი ყავს და შეთამაშებულია ბარსა ახლა შენდება ახლიდან და შესაბამისად ახლა რეალი როგორც გუნდი უკეთესია მაგრამ მომავალში ვნახოთ რა იქნება.

43

16 ოქტომბერი 2022 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: kroos toni
ვკითხულობ კომებს და როგორ მეზარება ეხა მთელი პოემების წერა რომ ეგ არგუმენტები გავუუფასურო საერთოდ

როცა არ დაგეზარება დამიწერე კომენტარები ან იქნებ თამაშის მერე იყოს უკეთესი დასკვნების გამოტანა როგორ ითამაშებენ იმის მიხედვით

44

16 ოქტომბერი 2022 16:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Fullhouse10
38 წლის მოდრიჩი რონსახეს ახევს გუნდებს კი მაგრამ შეგილია მითხრა 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 წლის მოდიჩი ვინ იყო ჩვეულებრივი საშუალო დონის ფეხბურთელი იყო და რაც რეალში გადმოვიდა მერე გახდა რაც გახდა და აქ 18 წლის გავი თუმრე ფეხბურთელი არ დადგება მაგაზე ვიძახი რომ აბსურდის იძახის აქ ბევრი მოდრიჩი 18 წლის რო იყო თავის მშობლებს არ ჯეროდათ ალბათ ანდომებს რო დადებდა და 18 პედრი და გავის რო პოტენციალი აქვთ ეგ ცალსახაა და ჩუამენი ახლა გამოცლჩნდა ნაკრევში თორე სად იყო ევროპაზე რატო არრ იყო ან ჩუამენი ან კამავინგა

კამავინგა სულ 19 წლისაა და სად უნდა ყოფილიყო? იგივეა თქვა პედრი სად იყო ევროპაზე 2 წლის წინ როცა ჯერ კიდევ ძუძუს წოვდაო. ჩუამენი 2 წელი უმაღლესი დონის ფეხბურთს თამაშობდა საფრანგეთში, 20 წლისან აკვირდებოდა რეალი და ჩამშლელისთვის იმდენახ მაგარო მონაცემები აქვს, ეგეთი კაზწმიროს არ ჰქონია მაგ ასაკში. ტიპი 3 თვის მოსულია და გუნდელები ამბობენ განცდა გვაქვს რომ მასთან ერთად ვართ გაზრდილებიო ))) 3 თვეში გუნდს შეეწყო, საგოლეები არიგო და ყველა თამააში სტაბილური იყო არაა ადვილი. 19 წლის კამავინგას რომ გავი ჯობია ეგ საააცილოც აღარაა. სიტისთან, პსჟ-სთან და ჩელსისთან კამავინგას როლი უდიდესი იყო. პსჟ-სთან მოდრიჩი კროოსი და კაზემირო გაიყვანა ანჩელოფიმ და კამავინგას ჩააბარა ცენტრი და ზუსტად შემხეგ მოხდა თამააში გარდატეხის შეტანა. ასეთი დონის იგრაში უმაღლესი დონის ფეხბურთი ითამაშა. აი და ქნა გავიმ? არც არაფერი გარდა იმისა რომ ენაგადმოგდებული დარბის და აპრესიმგებს. ჩვეულებრიცი ქაჯი ხანუხეში ტიპია, ბარსას ძირითასში ნორნალური ხალხი რომ ედგეს, მისი ადგილი არ იქნებიდა. აი პედრიზე სულ ვამბობდი რომ ტალანტია, მაგრამ ფიზიკაში ძალიან სუსტია და სტაბილჯრობა არ აქვს, ასევე იკარგება ყველა დიდ თამაშში.
მოდრიჩი 27 წლის ასაკში გადმოვიდა რეალში და მანამდე 3 თუ 4 წელი ტოტეში დაფრინავდა. რა სეზონებიც იქ დადო მაგიტო მოითხოვა მოურინიომ. კაცი 11 წელია რეალში დაფრინავს და რადგან ტოტეში თამაშობდა ე.ი ჩამკვდარი იყო არ არის მართალი. ხავიც ეგრე იგო და ინიესტაც. ორივემ გვიან დაიწყო თამაში. სხვათაშოდის ზიდანმაც, მაგრამ ვინმეს დაეკნინებინოს მის გამო არ მახსოვს.
მაგ ლოგიკით, მუნირი და კუბო 17 წლისები დაფრიმავდნენ მაგრამ 25 წლის აზაკში ერთი ხეტაფეშია და მეორე იაპონიის ჩემპიონატში გადავა მალე.
ნუ, ერთი სიტყვით, გავის ტალანტობის მე არ მჯერა და პედრიმ თუ სტაბილურად თამაში გააგრძელა და ფიზიკაში მოუმატა მაგარი ვინმე დადგება.

პ.ს რეალის სასტარტო დაიდო.
ვალვერდეა მარჯვნივ და რუდიგერი ზამენაზე.

45

16 ოქტომბერი 2022 16:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 92
სალაპარაკოდაც კი არ ღირს. ეხლანდელი ბარსა რეალთან ვაბშე რა მოსატანია. შედეგები და ნაჩვენები ფეხბურთი ყველაფერზე მეტყველებს და აღარ უნდა ამას თითიდან გამოწოვილი ტვინის ბურღვა

46

16 ოქტომბერი 2022 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 75
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Fullhouse10
38 წლის მოდრიჩი რონსახეს ახევს გუნდებს კი მაგრამ შეგილია მითხრა 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 წლის მოდიჩი ვინ იყო ჩვეულებრივი საშუალო დონის ფეხბურთელი იყო და რაც რეალში გადმოვიდა მერე გახდა რაც გახდა და აქ 18 წლის გავი თუმრე ფეხბურთელი არ დადგება მაგაზე ვიძახი რომ აბსურდის იძახის აქ ბევრი მოდრიჩი 18 წლის რო იყო თავის მშობლებს არ ჯეროდათ ალბათ ანდომებს რო დადებდა და 18 პედრი და გავის რო პოტენციალი აქვთ ეგ ცალსახაა და ჩუამენი ახლა გამოცლჩნდა ნაკრევში თორე სად იყო ევროპაზე რატო არრ იყო ან ჩუამენი ან კამავინგა

კამავინგა სულ 19 წლისაა და სად უნდა ყოფილიყო? იგივეა თქვა პედრი სად იყო ევროპაზე 2 წლის წინ როცა ჯერ კიდევ ძუძუს წოვდაო. ჩუამენი 2 წელი უმაღლესი დონის ფეხბურთს თამაშობდა საფრანგეთში, 20 წლისან აკვირდებოდა რეალი და ჩამშლელისთვის იმდენახ მაგარო მონაცემები აქვს, ეგეთი კაზწმიროს არ ჰქონია მაგ ასაკში. ტიპი 3 თვის მოსულია და გუნდელები ამბობენ განცდა გვაქვს რომ მასთან ერთად ვართ გაზრდილებიო ))) 3 თვეში გუნდს შეეწყო, საგოლეები არიგო და ყველა თამააში სტაბილური იყო არაა ადვილი. 19 წლის კამავინგას რომ გავი ჯობია ეგ საააცილოც აღარაა. სიტისთან, პსჟ-სთან და ჩელსისთან კამავინგას როლი უდიდესი იყო. პსჟ-სთან მოდრიჩი კროოსი და კაზემირო გაიყვანა ანჩელოფიმ და კამავინგას ჩააბარა ცენტრი და ზუსტად შემხეგ მოხდა თამააში გარდატეხის შეტანა. ასეთი დონის იგრაში უმაღლესი დონის ფეხბურთი ითამაშა. აი და ქნა გავიმ? არც არაფერი გარდა იმისა რომ ენაგადმოგდებული დარბის და აპრესიმგებს. ჩვეულებრიცი ქაჯი ხანუხეში ტიპია, ბარსას ძირითასში ნორნალური ხალხი რომ ედგეს, მისი ადგილი არ იქნებიდა. აი პედრიზე სულ ვამბობდი რომ ტალანტია, მაგრამ ფიზიკაში ძალიან სუსტია და სტაბილჯრობა არ აქვს, ასევე იკარგება ყველა დიდ თამაშში.
მოდრიჩი 27 წლის ასაკში გადმოვიდა რეალში და მანამდე 3 თუ 4 წელი ტოტეში დაფრინავდა. რა სეზონებიც იქ დადო მაგიტო მოითხოვა მოურინიომ. კაცი 11 წელია რეალში დაფრინავს და რადგან ტოტეში თამაშობდა ე.ი ჩამკვდარი იყო არ არის მართალი. ხავიც ეგრე იგო და ინიესტაც. ორივემ გვიან დაიწყო თამაში. სხვათაშოდის ზიდანმაც, მაგრამ ვინმეს დაეკნინებინოს მის გამო არ მახსოვს.
მაგ ლოგიკით, მუნირი და კუბო 17 წლისები დაფრიმავდნენ მაგრამ 25 წლის აზაკში ერთი ხეტაფეშია და მეორე იაპონიის ჩემპიონატში გადავა მალე.
ნუ, ერთი სიტყვით, გავის ტალანტობის მე არ მჯერა და პედრიმ თუ სტაბილურად თამაში გააგრძელა და ფიზიკაში მოუმატა მაგარი ვინმე დადგება.

პ.ს რეალის სასტარტო დაიდო.
ვალვერდეა მარჯვნივ და რუდიგერი ზამენაზე.

შარშან იყო ევროპა და მაგაზე ვიძახი და არა წლების წინ ყველას თავისი აზრი აქ ვნახოთ დღეს ერთმანეთის პირისპირ მოუწევთ თამაში ბევრი რამე გამოჩნდება საინტერესოა.

ციტატა: RAULREAL
სალაპარაკოდაც კი არ ღირს. ეხლანდელი ბარსა რეალთან ვაბშე რა მოსატანია. შედეგები და ნაჩვენები ფეხბურთი ყველაფერზე მეტყველებს და აღარ უნდა ამას თითიდან გამოწოვილი ტვინის ბურღვა

გუნდს რომ აგდებულად იხსენებს აქ ბევრი და ფეხბურთელებს მაგაზე დავწერე და არა ახლა უკეთესი გუნდი რომელია ამწუთას ეგ არც მითქვამს

47

16 ოქტომბერი 2022 17:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
გასაგებია შენი აზრი. საქართველოს ნაკრებში რომ რონალდუ იდგეს მარცხენა ფლანგზე და ზამენაზე მანე ყავდეს, კვარაცხელიაზ ნაკრებში არავინ ათამაშებდა. ხომ ასეა? საფრანგეთის ნაკრებში სადაც ჩუამენოს პოიციაზე კანტე ჰყავთ და კამავინგას პოიციაზე პოგბა რონელიც დაფრინავს, ამას გარდა წლების გამოცდილების მქონე ფეხბურთელებს არც იძახებენ 1 პოზიციაზე 3 უმაღლესი დონის იგროკი ჰყავთ. სწორედ ამიტომ ევროპაზე 18 წლის კამავინგა რომელიც ახლა სწავლობდა ჯორმალურად თამაშს და რენის სასტარტოსთვის იბრძოდა, ლოგიკურია არ წაიყვანდნენ. ასევეა ჩუამენი. 1 შეცდომა ჩამშლწლის და გასთხრიდნენ გოლს,ამიტომ არჩია უფრო გამოცდილი ხალხი.
ესპანეთში სხვა სიტუაციაა, ტიპებს სასტავში ვინ უყენიათ გადახედე. ყველა გუბდიდან გაგდებული მორატა, ფერანი რონელიც ყვავებს ხსნის, ფატი რომელსაც თვითონაც არ ახსოვს ბურთი ბოლოს წესიერად როდის გააგორა, ნაჯახი კოკე და სარაბია. შესარებაც კი ტეხავს.

ცალკე ის რომ ლუის ენრიკე მაგარი პიტა.ლოა და სერხიო რამოსი კარვახალი და ნაჩო არ წაიყვანა და თურმე ერიკ გარსია ჯობია სამივეს, იმდენი მაგის მიკერძოებული დედა რომ ვატირე.

48

16 ოქტომბერი 2022 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
ჩემთვის შანსები 50-50 არ ღირს პუტას დამცირება ყველაზე ღირსეული მეტოქეა ყველას თავისი აზრი აქ მაგრამ მაინც ის რომ რეალი მაგარია და ყველა დროის საუკეთესო კლუბი ყველა რეალს ნაღდად ვერ უგულშემატკივრეს დავაფასოდ უნდა მეტოქე

ბენზემასგან მაგარ თამაშს ველი

49

16 ოქტომბერი 2022 17:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1806
Live.ge mandaa linkebi

50

16 ოქტომბერი 2022 17:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ადრე უფრო ნერვიულობა მიდიოდა კლასიკოებზე ახლა კიდია ლამის ხალხს

51

16 ოქტომბერი 2022 17:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22
Sad gava tamashi

52

16 ოქტომბერი 2022 17:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1806
ციტატა: Valverde15
Sad gava tamashi

Live.ge

53

16 ოქტომბერი 2022 17:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22
ციტატა: super vini.jr 20
ციტატა: Valverde15
Sad gava tamashi

Live.ge

რომელიმე არხზე არგადის?

54

16 ოქტომბერი 2022 17:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ვაა ძალიან საინტერესოა.
შტეგენი
სერჟი რობერტო, კუნდე გარსია ბალდე
ბუსკეტსი დე იონგი პედრი
დემბელე ლევანა რაფინია

55

16 ოქტომბერი 2022 17:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 369
ლინკი პლზ

56

16 ოქტომბერი 2022 18:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1106
DAn dajden dacvashi da cudia se gagvitanen.sheution dabneulebi aroan isini.sul ase rogor aketeben golis mere amotene ra

57

16 ოქტომბერი 2022 18:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კროოსი საუკეთესოა

58

16 ოქტომბერი 2022 18:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
რა მაგარი დარტყმა აქვს ვალვერდეს უბრალოდ

ციტატა: LUCA MODRIC
კროოსი საუკეთესოა

გეთანხმები

59

16 ოქტომბერი 2022 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
მთავარია დაცვაში არ ჩაჯდენ თორემ დიდი შეცდომა იქნება

60

16 ოქტომბერი 2022 19:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
მშვენიერი პირველი ტაიმია იმედია ასე გააგრძელებენ ბიჭები

ბენზემა ასეთ თამაშებში საჭირო რომ არის როგორ ეტყობა

61

16 ოქტომბერი 2022 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 36
Sad ari am kleebis mosagebi.:D unda amovtenot bolomde.

62

16 ოქტომბერი 2022 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2598
ხავიმ რაოო??? რეალი თავისნ ნახევარზე უნდა გამოვკეტოთო?🤣🤣🤣 კაიი ბრაწწ🤣🤣🤣

63

16 ოქტომბერი 2022 19:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
shig xavi ernandesshi :))))))

64

16 ოქტომბერი 2022 19:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
4-0 დავადოთ რა ბიჭებო მიდით. გამოუღებლად. დიდი ანგარიშიო გაიძახიან და მაგაზეც ჩავაგდებინოთ ენა. ისედაც ძაან სავეთი გუნდია ბარსელონა დღეს.

65

16 ოქტომბერი 2022 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1385
ფედე მევასები)) მხეცია ტიპი

66

16 ოქტომბერი 2022 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5260
ციტატა: murtoreali777
ხავიმ რაოო??? რეალი თავისნ ნახევარზე უნდა გამოვკეტოთო?🤣🤣🤣 კაიი ბრაწწ🤣🤣🤣

ჯერ მეორე ტაიმი წინაა მოვიგოთ და მერე ვიზეიმოთ პირველი ტაიმი კარგი იყო

67

16 ოქტომბერი 2022 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ტონიმ რა იჩალიჩა პირველ გოლზე ასეთი კაცის კარიერის დამთავრება ძალიან ადრეა ჯერ. ისე კი ერთი ორი გოლის მივარჭოთ კაი იქნებოდა

68

16 ოქტომბერი 2022 19:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ბიჭო ამ ლუნინს რო მიდის ბურთი გულის არითმია მემართება wink
გამოსვლაშიც #ლეა
რეაქცია მაგას არ აქვს
ფეხით ეგ ვერ თამაშობს
კაროჩე ერთს ი#ლევებს კიდე და გავუშვებთ..
რამდენს ნიშნავს მაინც კაი მეკარე რა..
ხო კიდე დიდი ანგარიშით იმიტომ ვერ ვუგებთ ამ #ლეებს რომ შეტევის მერე აჩერებდა როგორც მოურინიო ისევე ანჩელოტი ისევე ზიდანი.
იგებ უტევ რაღას აჩერებ ტო გუნდს
შეუტიე ბოლომდე დაბომბე რა..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

69

16 ოქტომბერი 2022 19:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
temukas mokitxva barcamaniaze :)))))))

70

16 ოქტომბერი 2022 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
სივრცეები არის. მიდი ვინი და ბენზემა. დატენეთ მაგ. ბიზ...ლეკვები

71

16 ოქტომბერი 2022 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 98
ჩვენი პასტაიანკა ჩვენთან,ხოგითხარით ამ ძუკნებს რო სერიოზულად მივუდგეთ გავხევთ თქო,ანუ მაგათი დონის კამანდა სკამზე გვიზის,ვინმეს მართლა ეგონა რო ეს კლოუნები წაგვკნიტავდნენ,გამოიღე ჩვარი

72

16 ოქტომბერი 2022 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ახლა ერთადერთი რაც მაშინებს კარლომ უკან არ ჩააყენოს ბიჭები იმედია ბურთის კონტროლზე და შეტევაზეც გააკეთებს აქცენტს

73

16 ოქტომბერი 2022 19:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
barcas shansi eqneba nou kampze realtan tu reali minimum 15 qulit win iqneba

74

16 ოქტომბერი 2022 19:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Fullhouse10
ციტატა: owena
იმ ფეხბურთის დედა ვატირე სადაც რეალის გულშემატკივარს ბარსას გულშემატკივართან კამათის დროს არგუმენტები გამოელევა.სინდისი არ გაქვთ ბიჯო?? რეალზე რა ნამუსით იღებთ ხმას?? ბოლოს ტურნირი როდის მოიგეთ? სამარცხვინოდ ვარდებით ლიგიდან ბოლო 7 წელია, ფინანსურად დედა აღარ ყავს გუნდს, ფულის შოვნის გამო ადგილობრივი გულშემატკივრები ბილეთებს ყიდიან და აინტრახტთან "სპოთიფაი კამპ ნოუ ზე " გასვლა ითამაშა გუნდა 😂😂😂. ჩვარი მწვრთნელები და მტირალა ფეხბირთელები გყავთ ბოლო წლებია გუნდის ბირთვათ და კიდე ჩვენ გვედავებით რამეს?? მართლა და მართლა სინდისი იქონიეთ რა

ყველა გუნდს აქვს ჩავარდნა 7 წელი თუ 8 მერვედფინალს რო ვერცდევობოდა ვარსკვლავებით გადატენილი რეალი ეგ დაგავიწყდათ ან 10 წელი ლიგის თასი რო არ გინახავთ და ბარსას ახლა აქ დიდი ჩავრდნა ისეთი ხელმძღვანელობა იყო ბოლო 5 წელი გინდში მაგრამ ნელ-ნელა წინ მიიწევს გუნდი და ამოვა ჭაობიდან მაგრამ ამ ჭაობშიც რო ხმარობს რეალს დიდანგარიშებით ეგ არის სასიამოვნო.. თორე წელს ლიგის მოგების შანსი ისედაც მცირე იყო და თუ ლალიგას და რომელიმე თას დადებენ მშვენიერი იქნება და მომავალწელს ვნახოთ რაიქნება


წადი ბიზიკო ბარასამანიაზე რა დაგრჩენია აქ 😏😏 ან რა ხმა გავქთ ამოსაღები რეალი სამარცხვინოდ მაინც არ ვარდება ევროპა ლიგაზე და კიდევ უფრო სამარცხვინოდ არ აგე ს აინტრახტის ნაირ გუნდებთან კრიზისი გაქვთ თუ რაც გაქვთ მაგ გუნდში ფაქტია ყველა ძლიერი გუნდი ხმარობს ბარსას ვისაც არ ეზარება ისე კი გილოცავთ წელს ისევ ევროპა ლიგაზე გასვლას იქაც კაი ძლიერი გუნდები დაგხვდებათ 😏😁 თქვენზე ფარჩაკი გუნდი ევროპა ლიგაზე მეორე არ არის სახელია მარტო ბარსელონასი დარჩენილი იმედია სეგუნდაშიც მალე გიხილავთ 😏😁

75

16 ოქტომბერი 2022 19:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
ციტატა: Giorno Giovanna
მთავარია დაცვაში არ ჩაჯდენ თორემ დიდი შეცდომა იქნება

არც გამიკვირდება. კარლომ ეგრე ათამადოს გუნდი...პირიქით მიაწექი დატენეთ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (360)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)