„ესპანიოლი“ 1-3 „რეალი“

ანჩელოტის შეგირდებმა საკმაოდ მძიმე ბრძოლაში იმარჯვეს და მორიგი 3 ქულა ჩაიწერეს აქტივში...


მატჩი:„ესპანიოლი“-„რეალი“
დრო: 23:55
სტადიონი: RCDE Stadium

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, ალაბა, რუდიგერი, ჩუამენი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინისიუსი, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 29 აგვისტო 2022
  • 3963
  • 109

1

28 აგვისტო 2022 13:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
კარლო ატრაკებ, ესპანიოლთან რუდიგერს რო არ ათამაშებს ჯერ ეგ ერთი, მეორე ის რომ არც აზარს და არც როდრიგოს არ ათამაშებ, იმედია ვალვერდეს ასენსიოსავით არ გააფუჭებ... არ გაპატიებენ ჯიგარო

2

28 აგვისტო 2022 13:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1805
ციტატა: Rustaveli1990
კარლო ატრაკებ, ესპანიოლთან რუდიგერს რო არ ათამაშებს ჯერ ეგ ერთი, მეორე ის რომ არც აზარს და არც როდრიგოს არ ათამაშებ, იმედია ვალვერდეს ასენსიოსავით არ გააფუჭებ... არ გაპატიებენ ჯიგარო

Es savaraudoa da iqneba cvlilebebi

Mariamobas gilocavt

3

28 აგვისტო 2022 14:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
დღეს დავწერე კვარას გოლი,ბენზემას გოლი და სონის გოლი.კაი კუში აგროვდა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

4

28 აგვისტო 2022 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: super vini.jr 20
ციტატა: Rustaveli1990
კარლო ატრაკებ, ესპანიოლთან რუდიგერს რო არ ათამაშებს ჯერ ეგ ერთი, მეორე ის რომ არც აზარს და არც როდრიგოს არ ათამაშებ, იმედია ვალვერდეს ასენსიოსავით არ გააფუჭებ... არ გაპატიებენ ჯიგარო

Es savaraudoa da iqneba cvlilebebi

Mariamobas gilocavt

ასევე ყველას ვულოცავ! უფალი ფარავდეს თქვენს ოჯახებს.
არამგონია რამე შეცვალოს... მეორე ტაიმის ბოლო 20 წუთში გამოიყვანს ხალხს.

5

28 აგვისტო 2022 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 342
კურტუა
კარვახალი მილიტაო რუდიგერი ალაბა
ჩუამენი. მოდრიჩი. კამავინგა
ვინი. ბენზო. როდრიგო

ყველაზე კაი 11 ეული

ვალვერდე კროოსი აზარი მენდი ვასკესი და დანარჩენი ზამენაზე

6

28 აგვისტო 2022 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: Karim benzema
კურტუა
კარვახალი მილიტაო რუდიგერი ალაბა
ჩუამენი. მოდრიჩი. კამავინგა
ვინი. ბენზო. როდრიგო

ყველაზე კაი 11 ეული

ვალვერდე კროოსი აზარი მენდი ვასკესი და დანარჩენი ზამენაზე

კურტუა[center][/center]
კარვახალი მილიტაო რუდიგერი ალაბა
მოდრიჩი ჩუამენი კროოსი
აზარი ბენზემა ვინიციუსში
აი ეს შემადგენლობა მაინტერესებს ყველაზე ძალიან...

კურტუა
კარვახალი მილიტაო რუდიგერი ალაბა
ვალვერდე მოდრიჩი ჩუამენი კროოსი
ბენზემა ვინიციუსი

7

28 აგვისტო 2022 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 693
ვალიადოლიდის 7 დარტყმას აქვს 2.45 no

8

28 აგვისტო 2022 16:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
100 მილიონს იხდის მანიუ ენტომიში, ბიჯო ნეტა რაარი ეს ენტონი ამისთანა? ნუ 100 მილიონის რა აქ, თორე რაცაა ვიცი, ნიხუიასიბე.

9

28 აგვისტო 2022 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
ციტატა: Rafael nadal
100 მილიონს იხდის მანიუ ენტომიში, ბიჯო ნეტა რაარი ეს ენტონი ამისთანა? ნუ 100 მილიონის რა აქ, თორე რაცაა ვიცი, ნიხუიასიბე.

სადაც ვესლი ფოფანა იყიდა ჩელსიმ 80 მილიონად და ისაკი 70-ად გაიყიდა ნიუკასლში იქ ენტონი კი ღირს 100 მილიონი ალბათ. უსაშველოდ გაიბერა ფასები, უკვე 100 მილიონი საწყისი სტავკაა ტოპ პერსპექტიული იგროკების. გრილიში რო 100 დაგიჯდება წარმოიდგინეთ. ჰალანდი 2 წელში სიტიდან 150 მილიონად ნაჩუქარია ჩათვალეთ თუ ვიყიდეთ

და ამ დროს ნაპოლიმ კვარაცხელია იყიდა 10 მილიონად. აი ამას ქვია მაგარი სატრანსფერო პოლიტიკა, ცოტა ხანში ალბათ კვარასაც 100 მილიონს დაადებენ ფასს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

10

28 აგვისტო 2022 16:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Rafael nadal
100 მილიონს იხდის მანიუ ენტომიში, ბიჯო ნეტა რაარი ეს ენტონი ამისთანა? ნუ 100 მილიონის რა აქ, თორე რაცაა ვიცი, ნიხუიასიბე.

ძაან მაგარიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

28 აგვისტო 2022 16:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინიზე უკეთესი ვაფშე არ იქნება ეგ ენტონი, არც მინახია ნორმალურად, მარა ასეა, ვნახოთ ერთი აბა რას იზავს მანიუში.

12

28 აგვისტო 2022 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ციტატა: hip hop
და ამ დროს ნაპოლიმ კვარაცხელია იყიდა 10 მილიონად. აი ამას ქვია მაგარი სატრანსფერო პოლიტიკა, ცოტა ხანში ალბათ კვარასაც 100 მილიონს დაადებენ ფასს

ჯერ უნდა დაამტკიცოს რამე ასე 2 თამაშით არაფერი არ მტკიცდება

13

28 აგვისტო 2022 16:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: hip hop
და ამ დროს ნაპოლიმ კვარაცხელია იყიდა 10 მილიონად. აი ამას ქვია მაგარი სატრანსფერო პოლიტიკა, ცოტა ხანში ალბათ კვარასაც 100 მილიონს დაადებენ ფასს

ჯერ უნდა დაამტკიცოს რამე ასე 2 თამაშით არაფერი არ მტკიცდება

ეგრეა, 2 თამაშით კვარადონას რო ეძახიან რა პონტია.

14

28 აგვისტო 2022 17:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: Rafael nadal
ციტატა: kontaqti
ციტატა: hip hop
და ამ დროს ნაპოლიმ კვარაცხელია იყიდა 10 მილიონად. აი ამას ქვია მაგარი სატრანსფერო პოლიტიკა, ცოტა ხანში ალბათ კვარასაც 100 მილიონს დაადებენ ფასს

ჯერ უნდა დაამტკიცოს რამე ასე 2 თამაშით არაფერი არ მტკიცდება

ეგრეა, 2 თამაშით კვარადონას რო ეძახიან რა პონტია.

ცუდია ფეხბურთელის ასე გაღმერთება, რომ ჩააგდოს 1-2 თამაში მერე ისევ თავადვე დაამარცხებენ ძირს. ხალხი ბრბოა... ამიტომ თავის გულს უნდა ისმინოსკვარამ და აკეთოს თავისი გასაკეთებელი მაქსიმალურად და დაუფასდება. რაც შეეხება ფასს 15 მილიონი ღირს უკვე.

15

28 აგვისტო 2022 20:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არ არის კარგი კვარასთვის ასე გაღმერთება. უდიდესი ზეწოლა წამოვა მასზე 2 ჩაგდებული თამაშის და ვერგატანილი გოლის შემდეგ.
აცადონ მშვიდად მუშაობა და განვითარება. შე.ცეს რა ამ კვარადონას ძახილით, ბრბოს კლასიკური საქციელი.
იმედია ქართველების უმრავლესობას არ დაემსგავსება და მუდმივ შრომასა და განვითარებაში იქნება. პერსპექტიული, კარგი იგროკია და დიდი იმედი მაქვს საქართველოს სახე გახდება, რამდენ პატარა ნიჭიერ ბიჭს გაუხსნის გზას თუ დაიმკვიდრა თავი დიდ გუნდში.

16

28 აგვისტო 2022 20:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეგობრებო 1.78 კუკუნდეს დებიუტია დღეს, 😁😁😁 რო იყიდეს ცენტრალურ მცველს და იმასაც კუიპალოს და ერთ მო.ას 😁😂😂🤣🤣😃😃😃😃

17

28 აგვისტო 2022 21:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პუტას სასტავს გადახედეთ :დ გავი პედრი კუნდე რაფინია გარასია დემბელე არაუხო ბალდე :დ 😂😂😂 8 ფეხბურთელი რომელიც სასტავში უყენიათ იმენა ვალიადოლიდის დონეა 😂 მერე გამოვლენ და მსაჯებმა დაგვჩაგრეს და მაგიტო ვერ მოვიგეთო 😂 ლევანას შტეგენის ბუსკვერცხის გარდა 11 ეულში რახალხია პროსტა შეხედეთ ვინები არიან ვაფშე 😂😂😂 მაგრად ვღადაობ პუტაზე 😂

18

28 აგვისტო 2022 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: novick
პუტას სასტავს გადახედეთ :დ გავი პედრი კუნდე რაფინია გარასია დემბელე არაუხო ბალდე :დ 😂😂😂 8 ფეხბურთელი რომელიც სასტავში უყენიათ იმენა ვალიადოლიდის დონეა 😂 მერე გამოვლენ და მსაჯებმა დაგვჩაგრეს და მაგიტო ვერ მოვიგეთო 😂 ლევანას შტეგენის ბუსკვერცხის გარდა 11 ეულში რახალხია პროსტა შეხედეთ ვინები არიან ვაფშე 😂😂😂 მაგრად ვღადაობ პუტაზე 😂

კუკუნდე ყავთ რაც მთავარია დაცვის ბურჯი ვა 😉😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😁😀😆😆😁😃😅😅😅😅

19

28 აგვისტო 2022 21:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1805
ციტატა: novick
პუტას სასტავს გადახედეთ :დ გავი პედრი კუნდე რაფინია გარასია დემბელე არაუხო ბალდე :დ 😂😂😂 8 ფეხბურთელი რომელიც სასტავში უყენიათ იმენა ვალიადოლიდის დონეა 😂 მერე გამოვლენ და მსაჯებმა დაგვჩაგრეს და მაგიტო ვერ მოვიგეთო 😂 ლევანას შტეგენის ბუსკვერცხის გარდა 11 ეულში რახალხია პროსტა შეხედეთ ვინები არიან ვაფშე 😂😂😂 მაგრად ვღადაობ პუტაზე 😂

Buskes cocxal mkvdars utrialeben magas ra undao an albaso

Kunde kargi motamashea arauxoc pedri nichieria barsashi sheizleba kunde. Doylapia iyos magram dacinva zedmetia jer aravin icis ras izavs maguaieric normaluri iyo lestershi

20

28 აგვისტო 2022 21:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
რუდიგერი რისთვის ვიყიდეთ. გასაგებია მცველი გვინდა მარა ასეთი დონის მცველს როცა ყიდულობ ვფიქრობ ძირითადში უნდა იყოს.

21

28 აგვისტო 2022 21:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: super vini.jr 20
ციტატა: novick
პუტას სასტავს გადახედეთ :დ გავი პედრი კუნდე რაფინია გარასია დემბელე არაუხო ბალდე :დ 😂😂😂 8 ფეხბურთელი რომელიც სასტავში უყენიათ იმენა ვალიადოლიდის დონეა 😂 მერე გამოვლენ და მსაჯებმა დაგვჩაგრეს და მაგიტო ვერ მოვიგეთო 😂 ლევანას შტეგენის ბუსკვერცხის გარდა 11 ეულში რახალხია პროსტა შეხედეთ ვინები არიან ვაფშე 😂😂😂 მაგრად ვღადაობ პუტაზე 😂

Buskes cocxal mkvdars utrialeben magas ra undao an albaso

Kunde kargi motamashea arauxoc pedri nichieria barsashi sheizleba kunde. Doylapia iyos magram dacinva zedmetia jer aravin icis ras izavs maguaieric normaluri iyo lestershi

😂😂😂 მე კივიცი კუნდე რაცაა და ვინც რაუნდა ის თქვას 😂 იმენა დემბელე და რაფინია რაცარი აეგეთი ტვინით მოძრაობს ეგეც 😂 ერთი პედრია კარგი და მეორე კესი 😂✌️

22

28 აგვისტო 2022 21:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: jeko_madrid
რუდიგერი რისთვის ვიყიდეთ. გასაგებია მცველი გვინდა მარა ასეთი დონის მცველს როცა ყიდულობ ვფიქრობ ძირითადში უნდა იყოს.

რუდიგერს რომ არ ათამაშებს ძალიან მიკვირს, აზარიც დააგვიანდა როდისღა უნდა ითამაშოს დაბერდა კაცი...

23

28 აგვისტო 2022 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
რა ძაან შორსაა აქ ზოგი ფეხბურთისგან აგერ რაფინია რომელსაც დასცინით და აგერ 300 წლის ლევანდოვსკის რომ ეძახით რასაც აკეთებენ კი ვხედავთ და აქ ზოგმა საერთოდ ჩამოწერა თითქოს მართლა ჭ კლასი იყოს

24

28 აგვისტო 2022 21:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

25

28 აგვისტო 2022 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 693
ციტატა: kroos toni
რა ძაან შორსაა აქ ზოგი ფეხბურთისგან აგერ რაფინია რომელსაც დასცინით და აგერ 300 წლის ლევანდოვსკის რომ ეძახით რასაც აკეთებენ კი ვხედავთ და აქ ზოგმა საერთოდ ჩამოწერა თითქოს მართლა ჭ კლასი იყოს

ეგ იმიტომ რომ ბარსელონაში თამაშობენ wink

26

28 აგვისტო 2022 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.
-----------------------
HALA MADRID!

27

28 აგვისტო 2022 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
აგერ დგას ძირითადში რუდიგერი 😁 იმედია ცენტრში იდგება და მარცხენა ფლანგზე არ აწვალებს კარლო😀 აზარი დააყენოს ერთხელ მაინც სასტარტოში 🙄

ისე რაპონტია ეს 2 საათით ადრე სასტარტოს დადება? მგონი რეალი აკეთებს ასე მარტო.

28

28 აგვისტო 2022 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ციტატა: Itachi Uchiha
ციტატა: kroos toni
რა ძაან შორსაა აქ ზოგი ფეხბურთისგან აგერ რაფინია რომელსაც დასცინით და აგერ 300 წლის ლევანდოვსკის რომ ეძახით რასაც აკეთებენ კი ვხედავთ და აქ ზოგმა საერთოდ ჩამოწერა თითქოს მართლა ჭ კლასი იყოს

ეგ იმიტომ რომ ბარსელონაში თამაშობენ wink

ხო ბაზარი არაა :D მარა რეალობაა ისაა რომ მართლა კარგი კამანდა შეკრა ბარსამ

29

28 აგვისტო 2022 22:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1802
ბარსასი არ მაინტერესებს.დღეს ბენზემას დუბლი მინდა.ლევანა კიდე გაიტანს დღეს ასე მგონია
-----------------------
Decimotercero

30

28 აგვისტო 2022 22:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 86
ტეხავს კამანდა აქ პედრის კამავინგას იმიტომ ამჯობინებთ რეალმა უჩლ მოიგო

31

28 აგვისტო 2022 22:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 68
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.

ბენზემას ახლა ის როლი აკისრია რაც მესის,პასებსაც ანაწილებს ყველგან დარბის და თან იტანს ეგრე იყო მესიც და რონალდოც და ლევანდოვსკიც ორივე მკვლელის ინსტიქტით არიან გოლს ტრაკიდან გაჩითავენ რო არ ელოდები იმ ადგილიდან.ამიტომ ჩისტა გემოვნების ამბავია მე პირადად გუნდურად ბენზემა მირჩევნია მაგრამ გოლის ალღოთი და მკვლელი ინსტიქტით ლევანდოვსკი

32

28 აგვისტო 2022 22:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჯოოო ვალიადოლიდს ეთამაშებიან აბა ბავარიასთან ვნახავ ერთი ვის რისი უკანალი ექნებათ, ვალიადოლიდთან აქაური ჰალას კამანდა რო შევიკრებოთ და გავაგოროთ ბურთი ჩვენც გავუტანთ მაგათ 😁😂

33

28 აგვისტო 2022 22:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 68
ციტატა: Rafael nadal
ბიჯოოო ვალიადოლიდს ეთამაშებიან აბა ბავარიასთან ვნახავ ერთი ვის რისი უკანალი ექნებათ, ვალიადოლიდთან აქაური ჰალას კამანდა რო შევიკრებოთ და გავაგოროთ ბურთი ჩვენც გავუტანთ მაგათ 😁😂

მოვა ეგ ბავარიაც.ყოველ კომენტარში ბარსას კბენ მარა დაგადუმებს ეგ ბარსა მალე :დ.200 წლის ლევანდოვსკის რომ ეძახით და პედრის პედრიას და კამავინგას რომ მიდარებთ პედრის

34

28 აგვისტო 2022 22:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.

კი მეგობარო კალათბურთიც კარგად ვიცი,კეიდის რაც შეეხება პირადად ემჯის ჯარგად ყველას მირჩევნია და ვთვლი რო უკეთესიცაა ყველაზე ემჯის გარდა,ლევანას და ბიზონს რაც შეეხება მანდ ჩემი აზრით სუბიექტურობა გძლევს,არააქვს მნიშვნელობა შეტევას ან ფინიშს,ლევანა სხვა კლასია ვაფშე,ბენზოხერხს ბოლო ორი წელი აქვს კარგი ლევანა კი რაც გამოჩნდა მას მერე ქვას ქვაზე არ ტოვებს,შორს არარი ის დრო რეალის გულშემატკივრწბია 95 პროცენტი რო უსტვენდა სტადიონზე ბიზონს და ყველას რეალიდან მისი წასვლა უნდოდა მხოლოდ ბოლო ორი წელია გამონაკლისი,ფანობამ არ უნდა დაგვაკარგინოს რეალურობა,ჯეკა და ლევანგოლსკი ბიზონს არუნდა შეავადაროთ რადგან მკრეხელობა იქნება,ის ორი ვაფშე სხვა დონეა,ჩვენს ბენზო ხერხს რაც შეეხება ოქროს ბურთს რო ჩავახუტეBტ დამსახურებულს ჩვენზე ბედნიერი ფანები არავინ იქნება რადგან რეალი რეალი ყოველთვის ვინც არუნდა წავიდეს და მოვიდეს,პუტადან მესი წავიდა და 100 წელი დაჭირდებათ რო მაგათი რომელიმე იგროკი ოქროს ბურთზე იყოს ნომინირებული,ჩვენგან კრ7 წავიდა და ლუკიტამ დადო,ეხა კიდე ბიზონიწ ჯერია

ციტატა: irakli123
ტეხავს კამანდა აქ პედრის კამავინგას იმიტომ ამჯობინებთ რეალმა უჩლ მოიგო

მეგობარო მისმინე,პედრი გავი კესი და ესეთები არი ვალიდოლების დონის იგროკი და ნუ გწყინთ,პუტას ვერ ვიტან მაგრამ ეგეთი უნიჭო ფეხბურთელები პუტას მსგავს გუნდში არუნდა ყომარობდნენ,ინიესტას და ხავის მერე გავი და პედრია,კამავინგას რაც შეეხება ვიში კლასია,ეგ როარა შარშან რეალი ლიგას ვერ მოიგებდა,ვაფშე როგორ ადარებ,კამავინგა ვაფშე სხვა კლასია

35

28 აგვისტო 2022 22:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: Nikoloz02
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.

ბენზემას ახლა ის როლი აკისრია რაც მესის,პასებსაც ანაწილებს ყველგან დარბის და თან იტანს ეგრე იყო მესიც და რონალდოც და ლევანდოვსკიც ორივე მკვლელის ინსტიქტით არიან გოლს ტრაკიდან გაჩითავენ რო არ ელოდები იმ ადგილიდან.ამიტომ ჩისტა გემოვნების ამბავია მე პირადად გუნდურად ბენზემა მირჩევნია მაგრამ გოლის ალღოთი და მკვლელი ინსტიქტით ლევანდოვსკი

კი გეთანხმები, მარა თუ ადამიანს მესი გირჩევნია რონალდოს, იქ ბენზემაც უნდა გერჩივნოს ლევანდოვსკის, ბენზემა ყოველთვის გამორჩეული ფორვარდი იყო თავის არაფორვარდული თვისებებით, ანუ იმის თქმა მინდა რომ ლევანასნაირი ფორვარდები ახსოვს ისტორიას მარა ბენზემა სხვა სტილისაა რა. მე პირადად სუარესიც მირჩევნია ლევანას. ვერ ვკაიფობ მაგ ტიპის თამაშით და მომკალით, არ გეგონოს რო იმიტო ვამბობ რახან ბარსაშია, სუარესიც ბარსას ლეგენდაა მარა მაგის თამაშის ყურება სიამოვმება იყო ნაღდად და ბენზემას და სუარესის შედარება კი ნაღდად გემოვნების ამბავია.
-----------------------
HALA MADRID!

36

28 აგვისტო 2022 22:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 68
ციტატა: novick
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.

კი მეგობარო კალათბურთიც კარგად ვიცი,კეიდის რაც შეეხება პირადად ემჯის ჯარგად ყველას მირჩევნია და ვთვლი რო უკეთესიცაა ყველაზე ემჯის გარდა,ლევანას და ბიზონს რაც შეეხება მანდ ჩემი აზრით სუბიექტურობა გძლევს,არააქვს მნიშვნელობა შეტევას ან ფინიშს,ლევანა სხვა კლასია ვაფშე,ბენზოხერხს ბოლო ორი წელი აქვს კარგი ლევანა კი რაც გამოჩნდა მას მერე ქვას ქვაზე არ ტოვებს,შორს არარი ის დრო რეალის გულშემატკივრწბია 95 პროცენტი რო უსტვენდა სტადიონზე ბიზონს და ყველას რეალიდან მისი წასვლა უნდოდა მხოლოდ ბოლო ორი წელია გამონაკლისი,ფანობამ არ უნდა დაგვაკარგინოს რეალურობა,ჯეკა და ლევანგოლსკი ბიზონს არუნდა შეავადაროთ რადგან მკრეხელობა იქნება,ის ორი ვაფშე სხვა დონეა,ჩვენს ბენზო ხერხს რაც შეეხება ოქროს ბურთს რო ჩავახუტეBტ დამსახურებულს ჩვენზე ბედნიერი ფანები არავინ იქნება რადგან რეალი რეალი ყოველთვის ვინც არუნდა წავიდეს და მოვიდეს,პუტადან მესი წავიდა და 100 წელი დაჭირდებათ რო მაგათი რომელიმე იგროკი ოქროს ბურთზე იყოს ნომინირებული,ჩვენგან კრ7 წავიდა და ლუკიტამ დადო,ეხა კიდე ბიზონიწ ჯერია

ციტატა: irakli123
ტეხავს კამანდა აქ პედრის კამავინგას იმიტომ ამჯობინებთ რეალმა უჩლ მოიგო

მეგობარო მისმინე,პედრი გავი კესი და ესეთები არი ვალიდოლების დონის იგროკი და ნუ გწყინთ,პუტას ვერ ვიტან მაგრამ ეგეთი უნიჭო ფეხბურთელები პუტას მსგავს გუნდში არუნდა ყომარობდნენ,ინიესტას და ხავის მერე გავი და პედრია,კამავინგას რაც შეეხება ვიში კლასია,ეგ როარა შარშან რეალი ლიგას ვერ მოიგებდა,ვაფშე როგორ ადარებ,კამავინგა ვაფშე სხვა კლასია

პედრია ვალიადოლიდის დონი? :დდ ვაფშე არ უყურებ მაგ ბიჭს ან ძაან დაბოღმილი ხარ ეგეთი რომ გუნდში არ გყავს.რა კამავინგა აი რა კამავინგა.

37

28 აგვისტო 2022 22:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: sherifi
ციტატა: Rafael nadal
მეგობრებო 1.78 კუკუნდეს დებიუტია დღეს, 😁😁😁 რო იყიდეს ცენტრალურ მცველს და იმასაც კუიპალოს და ერთ მო.ას 😁😂😂🤣🤣😃😃😃😃

კანავარო 1.76 იყო

მაგარი პარალელია, მერე კანავაროსთან რა შუაშია რო?

38

28 აგვისტო 2022 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: novick
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.

კი მეგობარო კალათბურთიც კარგად ვიცი,კეიდის რაც შეეხება პირადად ემჯის ჯარგად ყველას მირჩევნია და ვთვლი რო უკეთესიცაა ყველაზე ემჯის გარდა,ლევანას და ბიზონს რაც შეეხება მანდ ჩემი აზრით სუბიექტურობა გძლევს,არააქვს მნიშვნელობა შეტევას ან ფინიშს,ლევანა სხვა კლასია ვაფშე,ბენზოხერხს ბოლო ორი წელი აქვს კარგი ლევანა კი რაც გამოჩნდა მას მერე ქვას ქვაზე არ ტოვებს,შორს არარი ის დრო რეალის გულშემატკივრწბია 95 პროცენტი რო უსტვენდა სტადიონზე ბიზონს და ყველას რეალიდან მისი წასვლა უნდოდა მხოლოდ ბოლო ორი წელია გამონაკლისი,ფანობამ არ უნდა დაგვაკარგინოს რეალურობა,ჯეკა და ლევანგოლსკი ბიზონს არუნდა შეავადაროთ რადგან მკრეხელობა იქნება,ის ორი ვაფშე სხვა დონეა,ჩვენს ბენზო ხერხს რაც შეეხება ოქროს ბურთს რო ჩავახუტეBტ დამსახურებულს ჩვენზე ბედნიერი ფანები არავინ იქნება რადგან რეალი რეალი ყოველთვის ვინც არუნდა წავიდეს და მოვიდეს,პუტადან მესი წავიდა და 100 წელი დაჭირდებათ რო მაგათი რომელიმე იგროკი ოქროს ბურთზე იყოს ნომინირებული,ჩვენგან კრ7 წავიდა და ლუკიტამ დადო,ეხა კიდე ბიზონიწ ჯერია

ციტატა: irakli123
ტეხავს კამანდა აქ პედრის კამავინგას იმიტომ ამჯობინებთ რეალმა უჩლ მოიგო

მეგობარო მისმინე,პედრი გავი კესი და ესეთები არი ვალიდოლების დონის იგროკი და ნუ გწყინთ,პუტას ვერ ვიტან მაგრამ ეგეთი უნიჭო ფეხბურთელები პუტას მსგავს გუნდში არუნდა ყომარობდნენ,ინიესტას და ხავის მერე გავი და პედრია,კამავინგას რაც შეეხება ვიში კლასია,ეგ როარა შარშან რეალი ლიგას ვერ მოიგებდა,ვაფშე როგორ ადარებ,კამავინგა ვაფშე სხვა კლასია

ჯერ კალათბურთზე გეტყვი, დურანტი მეც მევასება მაგრად, მაგრამ მინიმუმ 6-7 კაცს გეტყვი რომელიც დურანტზე დიდია ისტორიაში. და რაც შეეხება ბენზემას, ბერნაბეუზე ბენზემასთვის კი არა ვისთვის არ დაუსტვენიათ ეგ მითხარი. ახლა უბრალოდ მეზარება წერა თორემ ბენზემას როლი რონალდოს გამო იყო დაჩრდილული, მე ვიტყოდი რომ მაინც ვერ ვაფასებთ ბენძემას ბოლომდე და რასაც ეგ აკეთებდა რონალდოს პერიოდში სამწუხაროდ ბევრი ვერ ხვდება. უდიდესია და დამიჯერე არანაირი სუბიექტურობა არ მალაპარაკებს, უბრალოდ ფეხბურთს ვუყურებ და ვხედავ, ბენზემასნაირი არც პასი, არვ ხედვა, არც ინტელექტი არ აქვს ლევანას და 5 ლიგა, ოქროს ბურთსაც ჩაიხუტებს და ახლა ტიტულებს აღარ ჩამოვთვლი, რეალის ისტორიაში მეორე საუკეთესო გოლეადორია, პირველია პასებში და რაზეა ლაპარაკი, უდიდეს გუნდში რომ ამდენი გოლი გაქვს და პასი რაზეა საერთოდ ლაპარაკი.
-----------------------
HALA MADRID!

39

28 აგვისტო 2022 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 86
ციტატა: novick
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: novick
ისე ბიზონი ხო ბოლო ორი სეზონია დონეა მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას,როგორც თავდამსხმელი ლევანასთან ახლოსაც კიარარი,პოლონელი ბომბდამშენი ვაფშე სხვა დონე და ლეველია,ნახეთ ტიპმა გოლი საიდან დაყნოსა და სად ჩაკეტა კუთხე,მთელი კარიერა ეგეთი გოლები გააქვს,აეგარი 9 იქნის ინსტიქტი რაც სამწუხაროდ ჩვენს ბიზონს არასდროს ქონია მაგრამ წელს დამსახურებულ ოქროს ბურთს ჩავიხუტებთ❤️

მე ესე ვიტყვი, ბენზემა ლევანდოვსკიზე უკეთესი ფეხბურთელია, აი შედარება რო გავაკეთოთ, კალათბურთში თუ ერკვევი, დურანტი უკეთესი შემტევია ანუ უკეთესი თავდამსხმელია ვიდრე ლებრონი მარა ეგ იმას ხო არ ნიშნავს რომ უკეთესი კალათბურთელია, ეგრეა ჩემთვის აქაც, გეთანხმები რომ შეილება იმენა ფინიშერი უკეთესი ლევანდოვსკია მარა უკეთესი ფეხბურთელი ბენზემაა.

კი მეგობარო კალათბურთიც კარგად ვიცი,კეიდის რაც შეეხება პირადად ემჯის ჯარგად ყველას მირჩევნია და ვთვლი რო უკეთესიცაა ყველაზე ემჯის გარდა,ლევანას და ბიზონს რაც შეეხება მანდ ჩემი აზრით სუბიექტურობა გძლევს,არააქვს მნიშვნელობა შეტევას ან ფინიშს,ლევანა სხვა კლასია ვაფშე,ბენზოხერხს ბოლო ორი წელი აქვს კარგი ლევანა კი რაც გამოჩნდა მას მერე ქვას ქვაზე არ ტოვებს,შორს არარი ის დრო რეალის გულშემატკივრწბია 95 პროცენტი რო უსტვენდა სტადიონზე ბიზონს და ყველას რეალიდან მისი წასვლა უნდოდა მხოლოდ ბოლო ორი წელია გამონაკლისი,ფანობამ არ უნდა დაგვაკარგინოს რეალურობა,ჯეკა და ლევანგოლსკი ბიზონს არუნდა შეავადაროთ რადგან მკრეხელობა იქნება,ის ორი ვაფშე სხვა დონეა,ჩვენს ბენზო ხერხს რაც შეეხება ოქროს ბურთს რო ჩავახუტეBტ დამსახურებულს ჩვენზე ბედნიერი ფანები არავინ იქნება რადგან რეალი რეალი ყოველთვის ვინც არუნდა წავიდეს და მოვიდეს,პუტადან მესი წავიდა და 100 წელი დაჭირდებათ რო მაგათი რომელიმე იგროკი ოქროს ბურთზე იყოს ნომინირებული,ჩვენგან კრ7 წავიდა და ლუკიტამ დადო,ეხა კიდე ბიზონიწ ჯერია

ციტატა: irakli123
ტეხავს კამანდა აქ პედრის კამავინგას იმიტომ ამჯობინებთ რეალმა უჩლ მოიგო

მეგობარო მისმინე,პედრი გავი კესი და ესეთები არი ვალიდოლების დონის იგროკი და ნუ გწყინთ,პუტას ვერ ვიტან მაგრამ ეგეთი უნიჭო ფეხბურთელები პუტას მსგავს გუნდში არუნდა ყომარობდნენ,ინიესტას და ხავის მერე გავი და პედრია,კამავინგას რაც შეეხება ვიში კლასია,ეგ როარა შარშან რეალი ლიგას ვერ მოიგებდა,ვაფშე როგორ ადარებ,კამავინგა ვაფშე სხვა კლასია

ფეხბურთს აღარ უყურო, ჩემი მეგობრული რჩევაა

40

28 აგვისტო 2022 22:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1805
Realis kanvaro iyo nagavi diarebi haince gravensen gago emerson metcelderebi kasanoebi foberebi. Da prezidenti siko kalderoni kerushebi pelegrinebi ai ra xalxi yavda kalderons ho drente uamravi kide peresi movida Da sheiqmna super gundi jozes didi damasaxurebaa magashi

41

28 აგვისტო 2022 22:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ბარსა უნდა მოიხოდოს სწორედაც! რეალისთვისაც კარგი იქნება ძლიერი კონკურენტი და ესპანეთი მოსახოდია...

42

28 აგვისტო 2022 23:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ნაპოლის თამაშის ლინკი ხო არ გაქვთ?

43

28 აგვისტო 2022 23:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ტვინი გაიღუნა უკვე ვალვერდეს ვინგერობით ესპანიოლია ათამაშე რა შემტევი კაცი გამოიყვანე აზარი ან როდრიგო ბოლო ბოლო მირჩევნია ასენსიო ათამაშოს ფლანგზე ვიდრე ვალვერდე ასეთ თამაშებში შეტევით პოტენციალს კლავს იმენა მარჯვენა ფლანგი არის 0 და ეს არის კარლოს ბრალი ძაან ზედმეტები მოსდის მართლა რა გაგვიჭირდა ასეთი რომ ნახევარმცველმა უნდა ირბინოს ფლანგზე ესპანიოლთან

44

28 აგვისტო 2022 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 86
ციტატა: owena
რობერტ რობერტ 😂😂😂😂.სად ხართ ლევანდოვსკი უკეთესია ვიდრე ბენზემაო ეგ ხალხი 🙌

აქ ვარ, გისმენ

45

28 აგვისტო 2022 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ლევანდოვსკი ბენზემას შედარებაზე ვიღაცამ დაწერა და 100% ვეთანხმები. ლევანა უკეთესი ფინიშერია მაგრამ ბენზემა უკეთესი ფეხბურთელია. ლევანას აქვს ფინიშინგის უნარი, სამაგიეროდ ბენზენას უკეთესი ხედვა, უკეთესი დრიბლინგი, უკეთესი პასი აქვს, გუნდისთვის ბენზემას მნიშვნელობის ლევანა არ ყოფილა არასდროს. ბენზემა მთელი კარიერაა რონალდუზე თანაშობდა როცა მთელი დორტმუნდი და ბაიერნი ლევანაზე იყო აწყობილი.
ბებზემა ბარსას სევილიას ვალენსიას ეთამაშებიდა ერთერთ უძლიერეს ლიგაში თუ უძლიერესში არა, ყველაზე მეტი ზეწოლა სადაც არის იქ, ყველა დროის საუკეთესო გუბდის საუკეთესო მეპასე და ყველა დეოის მეორე გოლეადორია. ლევანა რომ ჰოფერჰაიმებს ტენიდა ეგრე ვერ იქნები ლა ლიგაში ძმაო :)))
აგერ ბებზემა გამოცბდა რა კლასის ფეხბურთელია რონალდუს წასვლის შემდეგ, მთელი გუბდი ლიგის ფინალამდე მარტომ ათრია. ლევანას ეგეთი პერფორმანსი გახსოვთ ვინმეს? ტიპმა მგონი ყველა დროის ყველაზე რთულ პლეიოფში პლეიოფის რეკორდი მოხსნა გატანილი გოკებით და გველა მათგანი გადამწყვეტი იყო. 5 ლიგა აქვს და ეხლა ოქროს ბურთსაც რომ ჩაიხუტებს, მერე ადარეთ ლევანას, სუარესს და აგუეროს. გაცილებით დიდი მასშტაბის ფეხბურთელია ბენზემა ვიდრე სხვა 9 იანები და ამას არ უნდა ბევრი კამათი.

46

28 აგვისტო 2022 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rafael nadal
ციტატა: novick
პუტას სასტავს გადახედეთ :დ გავი პედრი კუნდე რაფინია გარასია დემბელე არაუხო ბალდე :დ 😂😂😂 8 ფეხბურთელი რომელიც სასტავში უყენიათ იმენა ვალიადოლიდის დონეა 😂 მერე გამოვლენ და მსაჯებმა დაგვჩაგრეს და მაგიტო ვერ მოვიგეთო 😂 ლევანას შტეგენის ბუსკვერცხის გარდა 11 ეულში რახალხია პროსტა შეხედეთ ვინები არიან ვაფშე 😂😂😂 მაგრად ვღადაობ პუტაზე 😂

კუკუნდე ყავთ რაც მთავარია დაცვის ბურჯი ვა 😉😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😁😀😆😆😁😃😅😅😅😅

რაზე იცინით ვერ ვხვდები,რომელია ცუდი? ეგრე ვინისუსი საზიზღრობა იყო პირველ წელს და დღეს კი ხედავთ 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

47

28 აგვისტო 2022 23:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ბომბარდირობაში მგონია ლევანა აჯობებს თუ არ დაიტრამვა. ზოგადად ბენზემა არც ყოფილა მიდრეკიდი ბომბარდირობაზე უბრალოდ განვლილ სეზონში კონკირენტი არც ყოლია და ლიგაზე კი აკეთა სასწაულები

48

28 აგვისტო 2022 23:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
რო ვთქვი ეგ ლევანდოვსკი იქნება ლალიგის ბომბარდირობაზე რო გაიწევს მეთქი ეგრევე შემეკამათეთ რამდენიმე. გეუბნებით ბარსაშიც არანაკლები იქნება 2-3 წელი თუ უკეთესი არა ვიდრე ბაიერნში, ამას არაფერი ეტყობა ასაკის, როგორც რონალდოა მგონია რო ისე დაბერდება რო გოლებს მაინც შეაგდებს საკაიფოდ, ასე რომ ბებერია თუ რა არის 2-3 წელი უმაღლეს დონეს დაუდებს ბარსას და როგორ უნდა თქვა ამაზე რამ აყიდინათ ასე ბებერიო მე ვერ ვხვდები პირადად
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

49

28 აგვისტო 2022 23:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
რო ვთქვი ეგ ლევანდოვსკი იქნება ლალიგის ბომბარდირობაზე რო გაიწევს მეთქი ეგრევე შემეკამათეთ რამდენიმე. გეუბნებით ბარსაშიც არანაკლები იქნება 2-3 წელი თუ უკეთესი არა ვიდრე ბაიერნში, ამას არაფერი ეტყობა ასაკის, როგორც რონალდოა მგონია რო ისე დაბერდება რო გოლებს მაინც შეაგდებს საკაიფოდ, ასე რომ ბებერია თუ რა არის 2-3 წელი უმაღლეს დონეს დაუდებს ბარსას და როგორ უნდა თქვა ამაზე რამ აყიდინათ ასე ბებერიო მე ვერ ვხვდები პირადად

ბავარიასთან გაიტანოს, მე მაგ დონის გუნდების ვაფასებ და არა ვალიადოლიდთან შეყრით, ბენზონ შარშან გრანდები გადაიხია ზედ 4 მიყოლებით, ქნას ლევანამ მაგის მეთედი და ბავარიას გოლი მაინც გაუტანოს.

50

28 აგვისტო 2022 23:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
იმედია ლევანდოვსკის ბომბარდირობა ჩვენ არ შეგვიშლის ხელს ლალიგის მოგებაში, მარა მგონია რო ბენზემაზე მეტს შეაგდებს 30+ გოლს გაიტანს როგორც მინიმუმ

ციტატა: Rafael nadal
ბავარიასთან გაიტანოს, მე მაგ დონის გუნდების ვაფასებ და არა ვალიადოლიდთან შეყრით, ბენზონ შარშან გრანდები გადაიხია ზედ 4 მიყოლებით, ქნას ლევანამ მაგის მეთედი და ბავარიას გოლი მაინც გაუტანოს.

გეთანხმები მაგაში რო შეიძლება ძლიერ გუნდებთან იგივე დონე ვერ დადოს, მარა ზუსტად ამ სუსტ გუნდებთან კარგავდა ბარსა შარშან გუნდებს და ამათთან თუ ლევანდოვსკი მოაგებინებს თამაშებს, დალშე ძლიერებთან აქა იქ დაკარგვას როგორმე აპატიებენ.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

51

28 აგვისტო 2022 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 693
ციტატა: Rafael nadal
ციტატა: hip hop
რო ვთქვი ეგ ლევანდოვსკი იქნება ლალიგის ბომბარდირობაზე რო გაიწევს მეთქი ეგრევე შემეკამათეთ რამდენიმე. გეუბნებით ბარსაშიც არანაკლები იქნება 2-3 წელი თუ უკეთესი არა ვიდრე ბაიერნში, ამას არაფერი ეტყობა ასაკის, როგორც რონალდოა მგონია რო ისე დაბერდება რო გოლებს მაინც შეაგდებს საკაიფოდ, ასე რომ ბებერია თუ რა არის 2-3 წელი უმაღლეს დონეს დაუდებს ბარსას და როგორ უნდა თქვა ამაზე რამ აყიდინათ ასე ბებერიო მე ვერ ვხვდები პირადად

ბავარიასთან გაიტანოს, მე მაგ დონის გუნდების ვაფასებ და არა ვალიადოლიდთან შეყრით, ბენზონ შარშან გრანდები გადაიხია ზედ 4 მიყოლებით, ქნას ლევანამ მაგის მეთედი და ბავარიას გოლი მაინც გაუტანოს.

რაებს წერთ? არაფერი აქვს ლევანდოვსკის დასამტკიცებელი არც ვალიადოლიდთან და არც გრანდებთან..თავისი სიტყვა ნათქვამი აქვს თანამედროვე ფეხბურთში და კიდევ გააგრძელებს მაღალ დონეზე თამაშს. მახსოვს ჰალაზე როგორ ევასებოდათ ლევანდოვსკი და ასე უცებ ჰეითი არ ვიცი..რადგან ბარსაშია :)

52

28 აგვისტო 2022 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
რეალობას გავისწოროთ თვალი წლევანდელი ლიგის თამაშის პესეჟესთან მანმადე ალბათ მინიმუმ 90% გულშემატკივრებისას ერჩივნათ ლევანდოვსკი ყველაფერში ეგ იყო განსაკუღრებით იმ წლებში როდესაც ბენზემა უფრო მოიხოდა მაგრამ მის მერე ბენზემამ ისეთი პერფონმანსები დადო სულ სხვა აზრი გაჩნდა მასაში

53

28 აგვისტო 2022 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: LUCA MODRIC
ლევანდოვსკი ბენზემას შედარებაზე ვიღაცამ დაწერა და 100% ვეთანხმები. ლევანა უკეთესი ფინიშერია მაგრამ ბენზემა უკეთესი ფეხბურთელია. ლევანას აქვს ფინიშინგის უნარი, სამაგიეროდ ბენზენას უკეთესი ხედვა, უკეთესი დრიბლინგი, უკეთესი პასი აქვს, გუნდისთვის ბენზემას მნიშვნელობის ლევანა არ ყოფილა არასდროს. ბენზემა მთელი კარიერაა რონალდუზე თანაშობდა როცა მთელი დორტმუნდი და ბაიერნი ლევანაზე იყო აწყობილი.
ბებზემა ბარსას სევილიას ვალენსიას ეთამაშებიდა ერთერთ უძლიერეს ლიგაში თუ უძლიერესში არა, ყველაზე მეტი ზეწოლა სადაც არის იქ, ყველა დროის საუკეთესო გუბდის საუკეთესო მეპასე და ყველა დეოის მეორე გოლეადორია. ლევანა რომ ჰოფერჰაიმებს ტენიდა ეგრე ვერ იქნები ლა ლიგაში ძმაო :)))
აგერ ბებზემა გამოცბდა რა კლასის ფეხბურთელია რონალდუს წასვლის შემდეგ, მთელი გუბდი ლიგის ფინალამდე მარტომ ათრია. ლევანას ეგეთი პერფორმანსი გახსოვთ ვინმეს? ტიპმა მგონი ყველა დროის ყველაზე რთულ პლეიოფში პლეიოფის რეკორდი მოხსნა გატანილი გოკებით და გველა მათგანი გადამწყვეტი იყო. 5 ლიგა აქვს და ეხლა ოქროს ბურთსაც რომ ჩაიხუტებს, მერე ადარეთ ლევანას, სუარესს და აგუეროს. გაცილებით დიდი მასშტაბის ფეხბურთელია ბენზემა ვიდრე სხვა 9 იანები და ამას არ უნდა ბევრი კამათი.

კი მე დავწერე ეგ მეგობარო, დაახლოებით რაც შენ დაწერე იგივე შინაარსის ტექსტი დავწერე, ბევრად უფრო სასიამოვნოა ბენზემას თამაშების ყურება ვიდრე ლევანასი.
-----------------------
HALA MADRID!

54

28 აგვისტო 2022 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დემბელეს რო ტაშით აცილებ რა დონეზე უნდა გქონდეს და.ეული, აი ეგ პიტალო რო ლლიდერი გეყოლება იმ გუნდის გუნდობის არ მჯერა მე, და ის ვიღაც ლიდსის ლიდერი რაფინია.

55

29 აგვისტო 2022 00:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ჩუამენი იხოდება მგონი და კვლავაც დაენ.ძრათ ლიგაზე გუნდებს 😁

56

29 აგვისტო 2022 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2095
საღოლ ჩუა

57

29 აგვისტო 2022 00:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ჩუამენი ძაან კლასნია, კაზემიროს ღირსეული შემცვლელი იქნება ეს ბიჭი და ამას მალე დაამტკიცებს აგერ ნახავთ, რაც უფრო მეტი დრო ექნება ჩუამენს მით უფრო გაიხსნება.
-----------------------
HALA MADRID!

58

29 აგვისტო 2022 00:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არ გრჩებათ შთაბეჭდილება რო გაშვებული გოლი სულ ₾ზე კიდიათ? 😁

59

29 აგვისტო 2022 00:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5259
იმენა 100% შემტევია მოსაყვანი ( ან შემტევები)

60

29 აგვისტო 2022 00:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1106
Dzan daseirnobden da ki miiges goli.shegidzlia gatana gaitane ra sheutie mere daisvene.benzema saertod gatishulia.

61

29 აგვისტო 2022 00:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
ციტატა: LUCA MODRIC
არ გრჩებათ შთაბეჭდილება რო გაშვებული გოლი სულ ₾ზე კიდიათ? 😁

ცვეტში ეგრე არიან🤣🤣

62

29 აგვისტო 2022 00:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5259
ბენზემას არ მიუდის თამაში

63

29 აგვისტო 2022 00:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 693
ვინგერია შემოსაყვანი მეტი არაფერი არ გვინდა

64

29 აგვისტო 2022 00:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 342
ციტატა: LUCA MODRIC
არ გრჩებათ შთაბეჭდილება რო გაშვებული გოლი სულ ₾ზე კიდიათ? 😁

იმიტორო მაინც გაიტანენ :)

65

29 აგვისტო 2022 00:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ვალვერდე არის ამაზრზენი ფლანგზე. ვერც ქმნის და ყველა შეტევას აფუჭებს. როგორ დავიჯერო რომ როდრიგო/ აზარი ფლანგზე უარესები იქნებიან

66

29 აგვისტო 2022 00:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ასე თუ ითამაშეს შეიძლება ქულები დავკარკოთ შესაცვლელია რაღაცეები შემოუშვას სებალიოსი და როდრიგო ყველა ბურთზე ბრძოლა გვინდა სება კიდე ზუსტად მაგის კაცია როდრიგომ კიდე იქნებ ფლანგზე რამე ნორმალური შეტევა მაინც გააკეთოს ეს რაარის

67

29 აგვისტო 2022 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ტვინი ხო არ მოიტ*ნა ბარსელონქზე ლაპარაკით და მაგათი ფეხბურთელების გამხილვით? საქმე საქმეზე რომ მიდგება, არა ძმაუუუ რეალს კიდია ბარსელომა და ელ კლასიკო, არ აქეცევნ ისეთ ყურადრებასო და ყველა მეორე პოსტზე კუნდეზე და რაფინიაზე მიდის ბაზარი, იყოს მაგარი რაფინია ვინისიუსზე ვუღაცეების აზრით და კუნდე მილოტაოზე, ლევანა კიდე ბენზემაზე, დაიკიდეთ რააა. რით აღარ დასრულდა ბარსამანიაზე დაწერილი კომენტარების განხილვა. ამდენი კომენტარი იკ საიტზე არ აქვთ ბარსელონას თამაშების დროს აქ რო გროვდება.

68

29 აგვისტო 2022 00:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Benzos meti moetxoveba. Rodrygo shemoiyvanos ra Valverde dzaan magari bichia mara ara mag poziciaze.

69

29 აგვისტო 2022 00:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ხოდა კიდ ეპერესმა რით ვეღარ აინახა რომ 4-3-3ია რეალის ხაზი და მარჯვენა ვინგერია მოსაყვანი, რა დიდი ფილოსოფია ამას უნდა ეს დედამოტ*ნული ბოლო 5 წელში 600 მილიონი შევიდა კლუბში და ერთი 80 მილოონო გაიქნიეს ჩუამენში. დაქცეულმა ბარსელონამ დახარჯა იმდენი, ნერვებს მიშლის უკვე ეგ კაცი და აღარ მევასება რა.

70

29 აგვისტო 2022 00:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
რა უღიმღამოდ თამაშობენ. მეორე ტაიმში უყვართ აწყვეტა და ამოტენიან იმედია.

71

29 აგვისტო 2022 00:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ციტატა: WhiteHeart
ხოდა კიდ ეპერესმა რით ვეღარ აინახა რომ 4-3-3ია რეალის ხაზი და მარჯვენა ვინგერია მოსაყვანი, რა დიდი ფილოსოფია ამას უნდა ეს დედამოტ*ნული ბოლო 5 წელში 600 მილიონი შევიდა კლუბში და ერთი 80 მილოონო გაიქნიეს ჩუამენში. დაქცეულმა ბარსელონამ დახარჯა იმდენი, ნერვებს მიშლის უკვე ეგ კაცი და აღარ მევასება რა.

600 მილიონი კი შემოვიდა და მაგაზე ცოტა მეტიც დაიხარჯა მაგრამ ვინგერი გვჭირდება სასწრაფოდ ან უნდა ათამაშონ ეს როდრიგო იქნებ აკეთებს რამეს ვალვერდეს მაგ ფლანგზე ყურება აღარ შეიძლება

72

29 აგვისტო 2022 00:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: kroos toni
ციტატა: WhiteHeart
ხოდა კიდ ეპერესმა რით ვეღარ აინახა რომ 4-3-3ია რეალის ხაზი და მარჯვენა ვინგერია მოსაყვანი, რა დიდი ფილოსოფია ამას უნდა ეს დედამოტ*ნული ბოლო 5 წელში 600 მილიონი შევიდა კლუბში და ერთი 80 მილოონო გაიქნიეს ჩუამენში. დაქცეულმა ბარსელონამ დახარჯა იმდენი, ნერვებს მიშლის უკვე ეგ კაცი და აღარ მევასება რა.

600 მილიონი კი შემოვიდა და მაგაზე ცოტა მეტიც დაიხარჯა მაგრამ ვინგერი გვჭირდება სასწრაფოდ ან უნდა ათამაშონ ეს როდრიგო იქნებ აკეთებს რამეს ვალვერდეს მაგ ფლანგზე ყურება აღარ შეიძლება

საიდან ვისში? მილიტაო 50, მენდი 40, ჩუამენი 80, იოვიჩი 70, აზარი 110. 350 მილიონი გამოდის. ვინმე გამომრჩა? ბეფნაბეუს რეკონსტრუქციას ცალკე შემოასვლებიც აკმაყოფილებს. იმენა ფეხბურთელებში არ დახარჯულა.

როდრიგო რამდენიც ძირითადში დადგა იმდენი ჩაი*ვა. ზამენიდან არი მაგარი ი ვსო.

73

29 აგვისტო 2022 01:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
როდრიგო - 40 ვინისიუსი 45 ჩუამენი 80 მილიტაო 50 ეს მარტო 200 მლნ ზე მეტია. მენდი 50, იოვიჩი 70, აზარი 110, უნიჭო ბრაზილიელი რო მოათრიეს ეგეც 30 მლნ მდე იყო როგორც მახსოვს

საკაიფო ფულია დახარჯილი, 600.მლნ მდე თუ მეტი არა დაიხარჯა

74

29 აგვისტო 2022 01:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: LUCA MODRIC
როდრიგო - 40 ვინისიუსი 45 ჩუამენი 80 მილიტაო 50 ეს მარტო 200 მლნ ზე მეტია. მენდი 50, იოვიჩი 70, აზარი 110, უნიჭო ბრაზილიელი რო მოათრიეს ეგეც 30 მლნ მდე იყო როგორც მახსოვს

საკაიფო ფულია დახარჯილი, 600.მლნ მდე თუ მეტი არა დაიხარჯა

კი მაგაში შევცდი მარა, მინუსებში ხო არ ვართ არა? დაქცეული ბარსელონა რა ტრანსფერებს ჩარხავს. მაგრად აღარ მომწონს პერესი მე პირადად.

75

29 აგვისტო 2022 01:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 369
იმედია ქულებს არ დავკარგაავთ და ამოსდებს ბოლო სკეენ როგორც ჩვევიაა რეალს.. არ უნდა დაკარგოს ქულებიი.. რაღაც დაწყებაა არ გვივარგაა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (345)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)