დადასტურებულია - მოდრიჩი მადრიდში ბრუნდება

ამჟამად, ლუკა მოდრიჩი ეროვნული ნაკრების რიგებში იმყოფება და „უეფას“ ერთა ლიგის შეხვედრებში იღებს მონაწილეობას.


AS-ის ინფორმაციით, ოთხშაბათს, 36 წლის ნახევარმცველი ჩარტერული რეისით მადრიდში ჩაფრინდება 1 დღით, რათა „რეალთან“ ახალ კონტრაქტს მოაწეროს ხელი. „ბლანკოსმა“ მასთან უკვე მიაღწია შეთანხმებას, რომლის თანახმადაც, ხორვატი კიდევ ერთ სეზონს გაატარებს „სანტიაგო ბერნაბეუზე.“

მოდრიჩი 2012 წელს „ტოტენჰემიდან“ გადაბარგდა ესპანეთში. ის „რეალის“ შემადგენლობაში 436 თამაშს, 31 გოლსა და 73 ასისტს მოითვლის.

დიდი ალბათობით, კლუბი ხუთშაბათს გააოფიციალურებს აღნიშნულ ამბავს. dle 10.1


1

7 ივნისი 2022 20:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ჩვენი გენიოსი, რამხელა როლი აქვს რეალის წარმატებაში ❤

2

7 ივნისი 2022 20:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
აუ რა ღადაობაა :დდ რომ გადაიღლებით, ბარსამანიაზე შეიხედეთ, უცებ მოხვალთ ხარხარის გუნებაზე :დდ

რეალს ჩუამენი შეტენესო 😂😂

3

7 ივნისი 2022 21:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 748
ციტატა: LUCA MODRIC
აუ რა ღადაობაა :დდ რომ გადაიღლებით, ბარსამანიაზე შეიხედეთ, უცებ მოხვალთ ხარხარის გუნებაზე :დდ

რეალს ჩუამენი შეტენესო 😂😂

ჯერ არც დადსტურებულა უკვე რამხელა ამბავი ატეხეს ნერვიულობა შეინიშნება 🤣

4

7 ივნისი 2022 21:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
აუ რა ღადაობაა :დდ რომ გადაიღლებით, ბარსამანიაზე შეიხედეთ, უცებ მოხვალთ ხარხარის გუნებაზე :დდ

რეალს ჩუამენი შეტენესო 😂😂

ჰო ჩუამენი შეტენესო და დიშლა პედრი რომ მაგარი გონიათ იმიტო გლოჯავენ, პედრიო ჩემი დდდ

5

7 ივნისი 2022 21:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 748
ციტატა: REAL MADRID⚪
ციტატა: LUCA MODRIC
აუ რა ღადაობაა :დდ რომ გადაიღლებით, ბარსამანიაზე შეიხედეთ, უცებ მოხვალთ ხარხარის გუნებაზე :დდ

რეალს ჩუამენი შეტენესო 😂😂

ჰო ჩუამენი შეტენესო და დიშლა პედრი რომ მაგარი გონიათ იმიტო გლოჯავენ, პედრიო ჩემი დდდ

არა სიმართლეს თვალი რო გავუსწოროთ პედრი მართლა მაგარია პროსტა ისაა ღადავი ბარსაში რო ვინმე გადადის აქ კიდია ხალხს და აქ რო მოდის თავზე ასხავენ ყველაფერს

6

7 ივნისი 2022 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
პედრიზე ყოველთვის ვიძახდი, ძალიან მაგარო ბიჭია, უნიჭიერესი და დიდი მომავალი აქვს. 18 წლის ასაკში საოცრად თამაშობს და აიქიუს მქონე იგროკია. იდეალურად კითხულობს თამაშს.

რაც შეეხება ჩუამენის, შეტენესო ბიჭო, შეტენესოო ))) უპერსპექტიულესი ჩანშლელი, ძალიან მრავალმხრივია, გრძელი პასი, მოკლე პასი, ხედვა, დარტტმა, თავით თამაში, პოზიცია, პატკატები - ყველაფერში ერთნაირად მაგარია. კაზემიროს იდეალურად შეცვლია და რამდენიმე წელში სრულყოფილად ჩაანაცვლებს.

აი ზუსტად იმ პოზიციის უნიჭიერესი ბიჭი ვითრიეთ, სადაც ბარსას ყველაზე მეტად აქვს დანძრ.ეული )) 34 წლის ბუსკეტსის და ვიღაც კესის იმედად არიან და ჩუამენს აკნინებენ 😂😂 რომელიც საფრანგეთის ძირითადშია, კლოპი და ზიდანი ხოტნას ასხავს, ჩაშლებში საუკეთესო შედეფი აქვს ლიგაში და ანჩელოტი პირადად ურეკავს კლოპთან არ წახვიდე ჩემთან მოდი თან 100 ლიმონადო 😂😂😂
აბა ბარსაში წასულიყო თუ ბუსკეტსი მასთან შედარებით ჭიჭვეიშვილად არ გამოეყვანათ 😂

7

7 ივნისი 2022 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: LUCA MODRIC
აუ რა ღადაობაა :დდ რომ გადაიღლებით, ბარსამანიაზე შეიხედეთ, უცებ მოხვალთ ხარხარის გუნებაზე :დდ

რეალს ჩუამენი შეტენესო 😂😂

რანაირად შემოგვტენეს??
22 წლისაა და საფრანგეთის ძირითად შემადგენლობაშია.
ეგ საფრანგეთი მოქმედი მსოფლიო ჩემპიონია wink
ის შავი პელე რო ყავთ როგორც ანი იტყოდა wink დემბელე რამდენად იყიდეს ეგ ? wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

8

7 ივნისი 2022 21:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პედრის გაპიარებული დიშლა დედას ვტენე მაგი რეალში ბურთის მომტანი იქნება

9

7 ივნისი 2022 21:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ჯერ არც მოსულა ისე..
რო დადასტურდება მერე გავიხაროთ..
ისე არ მოხდეს კიდე აგვახიონ იმ ფულის ტომრებმა lol
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

10

7 ივნისი 2022 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ჯერ არც მოსულა ისე..
რო დადასტურდება მერე გავიხაროთ..
ისე არ მოხდეს კიდე აგვახიონ იმ ფულის ტომრებმა lol

მაგ დიშლა პედრიზე რა აზრის ხარ შენ? რავი რა ნახეს მაგაში დდ

11

7 ივნისი 2022 21:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: REAL MADRID⚪
ციტატა: ბალი
ჯერ არც მოსულა ისე..
რო დადასტურდება მერე გავიხაროთ..
ისე არ მოხდეს კიდე აგვახიონ იმ ფულის ტომრებმა lol

მაგ დიშლა პედრიზე რა აზრის ხარ შენ? რავი რა ნახეს მაგაში დდ

მაქსიმუმ იოზილის დონე დადოს თუ ტრამვებმა არ შეუშალა ხელი.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

12

7 ივნისი 2022 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: REAL MADRID⚪
ციტატა: ბალი
ჯერ არც მოსულა ისე..
რო დადასტურდება მერე გავიხაროთ..
ისე არ მოხდეს კიდე აგვახიონ იმ ფულის ტომრებმა lol

მაგ დიშლა პედრიზე რა აზრის ხარ შენ? რავი რა ნახეს მაგაში დდ

მაქსიმუმ იოზილის დონე დადოს თუ ტრამვებმა არ შეუშალა ხელი.

იოზილის დონე ხოო რა. მაქსიმუმ

13

7 ივნისი 2022 21:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ჯერ იოზილის დონე დადოსო იოზილზე ჭკვიანი ფეხბურთელი სულ მაქსიმუმ 10ია ფეზბურთის ისტორიაში. მერე მეორედ პედრი ძალიან მაგარი ბიჭია და უდიდესი მომავალი აქვს, კორეელების პროფესორობის გამო ობიექტურობას ნუ დავკარგავთ. და გუნდი რომელმაც დემბელეში 140, კოუტინიოში 160 და გრიზმანში 120 მილიონო გადაიხადა იმის გულშემატკივრები წინასწარ მაინც არ უნდა ლაპარაკობდეთ. ვიცი კითხულობთ ამ კომენტარს იმიტორო დაძვრებით ამ საიტზე, მაინტერესებს რეალმა ესეთი რა აგკიდათ რო ლამისაა ბარსამანიასაც ჰალამადრიდი დაერქვას? თქვენ გუნდს მიხედეთ ლამისაა სული გაძვრეს. აი ვინც ლაპარაკობთ უმეტესბობას ჩუამენის თამაში ნანახიც არ გაქვთ დარწმუნებული ვარ. შური, შური და ბიღმა კაცს კლავს, კახი კავსაძეს აქვს ნათქვამი ეს და მოუსმინეთ მაინც თუ ცხოვრებაში გადაშლით არაფერი არ გადაგიშლიათ, მოუსმინეთ უფრო ადვილია.

14

7 ივნისი 2022 21:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: WhiteHeart
ჯერ იოზილის დონე დადოსო იოზილზე ჭკვიანი ფეხბურთელი სულ მაქსიმუმ 10ია ფეზბურთის ისტორიაში

იოზილი ყველა დროის 300 ფეხბურთელში ვერ შევა ისტორიაში, ერთი პასი ქონდა კაი, პედრის რაც შეეხება ერთი ჩამოსხმა დიშლაა ოღონდ მართლა ძმა, პასი უკან ვსიო

15

7 ივნისი 2022 21:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
ჯერ იოზილის დონე დადოსო იოზილზე ჭკვიანი ფეხბურთელი სულ მაქსიმუმ 10ია ფეზბურთის ისტორიაში. მერე მეორედ პედრი ძალიან მაგარი ბიჭია და უდიდესი მომავალი აქვს, კორეელების პროფესორობის გამო ობიექტურობას ნუ დავკარგავთ.

ჭკვიანი არა შაშვი კიდე მგალობელი.
მეორე დიმარია იყო.
ითამაშებდა 10ს ჩააგდებდა 30ს.
გრანდებთან მაგის კარგი თამაში ერთი-ორი თუ მახსოვს.
ეგ რო კარგი ყოფილიყო რეალიდან პრაიმში მყოფ იოზილს არსენალში არავინ გაუშვებდა.
ბოლო წლები უსაზიზღრესი ქონდა თავიდან ითამაშა 1-2 სეზონი ისიც გამონათებები ქონდა და ეგ იყო.
24 წლის იყო მგონი რო გაუშვეს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

16

7 ივნისი 2022 22:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: REAL MADRID⚪
ციტატა: WhiteHeart
ჯერ იოზილის დონე დადოსო იოზილზე ჭკვიანი ფეხბურთელი სულ მაქსიმუმ 10ია ფეზბურთის ისტორიაში

იოზილი ყველა დროის 300 ფეხბურთელში ვერ შევა ისტორიაში, ერთი პასი ქონდა კაი, პედრის რაც შეეხება ერთი ჩამოსხმა დიშლაა ოღონდ მართლა ძმა, პასი უკან ვსიო

რა პრობლემაა, შენი აზრია ეგ. ჯერ ყოფილი მადრიდისტა რომელსაც დღემდე უყვარს რეალი და დღემდე გულშემატკივრობს თქითმის ყოველ თამაშზე ცოტაა და მეტ დაფასებას იმსახურებს ჩემი აზრით იოზილი. მერე კიდე ტიპს 33 ასისტი აქვს ერთ სეზონში გაკეთებული, უმაგრესი მოედნის ხედვა ქონდა და უჭკვიანესი ფეხბურთელი იყო. ასევე პედრიც, ამ ასაკში ასე სწორედ ხედავდე სივრცეებს, ამ დონის ტექნიკას ფლობდე ჯერ ის ორი გოლი რად ღირს. ასე რომ რავი, ალბათ სხვადასხვანაირად აღვიქვამთ ფეხბურთს. კაი პედრის დედაც კატალონიელია მარა იოზილზე მართლა არ მესმის მაგას რატომ ამბობ, ტიპი გენიოსი იყო ჩვეულებრივი. გუტის მერე რეალში ეგეთი ჭკვიანი ფეხბურთელი აი რავი ჩემი აზრით არ ყოფილა. და ორმაგად ვაფასებ იმის გამო რომ დღემდე გვგულშემატკივრობს და იგუაინის და დი მარიასნაირი ნაბო*ვარი არააა. იცის სად გახდა ვარსკვლავი. ტოპ სამასში ალბათ სადღაც ზამირ ჭურკვეზე და ფაბინიო მოხვდებოდა, არამგონია იმასაც ფიქრობდე რომ ეგენიც ჯობიან იოზილს, რავი იმედი მაქვს რომ ეგრე არ ფიქრობ, შესაბამისად მგონია რომ შენი აზრი სუბიექტური უფროა და არა ობიექტური.

ციტატა: ბალი
ციტატა: WhiteHeart
ჯერ იოზილის დონე დადოსო იოზილზე ჭკვიანი ფეხბურთელი სულ მაქსიმუმ 10ია ფეზბურთის ისტორიაში. მერე მეორედ პედრი ძალიან მაგარი ბიჭია და უდიდესი მომავალი აქვს, კორეელების პროფესორობის გამო ობიექტურობას ნუ დავკარგავთ.

ჭკვიანი არა შაშვი კიდე მგალობელი.
მეორე დიმარია იყო.
ითამაშებდა 10ს ჩააგდებდა 30ს.
გრანდებთან მაგის კარგი თამაში ერთი-ორი თუ მახსოვს.
ეგ რო კარგი ყოფილიყო რეალიდან პრაიმში მყოფ იოზილს არსენალში არავინ გაუშვებდა.
ბოლო წლები უსაზიზღრესი ქონდა თავიდან ითამაშა 1-2 სეზონი ისიც გამონათებები ქონდა და ეგ იყო.
24 წლის იყო მგონი რო გაუშვეს.

პრაიმში იყო რონალდუც, ხამესიც, რამოსიც და ძალიან ბერვი კიდე. ჩვენი ბაბუას რომ დაუფასებლობის სინდრომი აქვს ეგ არახალია.

17

7 ივნისი 2022 22:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
whiteheart ჩემო ძმაო იოზილს დიდ პატივს ვცემ ყოველთვის მადრიდისტა იყო მარა ახლა ძაან აპიარებ, ზარმაცი იყო თორე მეტს მიაღწევდა, ერთი წელი ითამაშა კარიერაში

პედრი კიდე რავი მართლა ვამბობ რეალში მასეთები გადავარდნილ ბურთს ზიდავენ, კასტილიაში

18

7 ივნისი 2022 22:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
პედრი მაგარია ცვეტში მაგარი სტატები დადო ამ სეზონში ლაზარეთში რაც ჩემპიონატები იყო ყველა მოუგიათ მაგას და ფატის. სულ გატრამვულები გდიან და მაინც რომ ცამდე აყავთ და მაგით იმუქრებიან რავი რაუნდათ.

მერე მეორე ჩუამენია თურმე შეტენილი😂😂😂😂 იმ იშვიათი ჩამშლელთაგანია როჟა, რომლებიც ჩაშლასაც და თამაშის წაყვანას ერთნაირად მაღალ დონეზე აკეთებს სანთელით საძებნია ეგეთი ჩამშლელები რა ბოღმა კამანდაა იმენა არ გასკდნენ. თავიან ხეიბარებს მიხედონ შეტენის მეტი არაფერი უნახიათ თავის კლუბში ეს წლები და მამენტ რა გასაკვირია გვარდიოლა ატენის და ატენის ახალ ახალ ხეიბრებს 🤣🤣 ჩელსის დაცვის ხაზს თრეულობენ ახლა ჯიგრები. ეს ხავი კიდე რა მაგარი როჟა გაეძრო ვიზეც დაიწერა ყველასთან კონტაქტზეაო სატელეფონო😂😂😂😂

მერე კიდე აზარმა თუ გაიბრწყინა 1 წელში წამსვლელ კროსს და მოდრიჩის დასმას რატო უნდა განვიცდიდე? დიდ თამაშებში თუ არა დაგეგმილი 3 ქულის წამოსაღებად როცა იქნება თამაშები მანდ მაინც სცადონ 10იანზე აზარმა თუ გაიბრწყინა მასეთი კლასის მქონე ფეხბურთელი ყრია თითქოსდა😁

19

7 ივნისი 2022 22:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
იოზილი გაუშვეს 2013 ში.13 ში ცენტრი იყო ესეთი ხედირა ხანში შესული ალონსო და იოზილი რომელიც იყო 24ის.ხამესი არ იყო რეალში არც განიხილებოდა 2014 წლის მსოფლიოზე გამოჩნდა და იყიდეს.13 ში დავიმატეთ ბეილი დი მარია გადავიდა შუაში ცენტრი იყო შემდეგნაირი დი მარია ალონსო და მოდრივი გასასტავდა. ანუ უყურე რა პირობებში გაუშვეს.. ეს რომ კარგი ფეხბურთელი ყოფილიყო არავინ გაუშვებდა.ისკოც ამ პერიოდში ვიყიდეთ.იოზილს ნორმალური ქონდა პირველი და მეორე სეზონი მესამე ჩააგდო და გაუშვეს 24 კიდევ ვიმეორებ 24 წლის ფეხბურთელი.. იოზილი იყო საშვალო დონე .. ფაქტებით გესაუბრები ანუ მოგონილი ხომ არ მაქვს არა?

დღევანდელი დღესავით მახსოვს ზოგადად მოურინიოს რეალი.
ვიღაც ილარამენდის ამჯობინეს რომელიც ალონსოს გავდა wink სოსიედადიდან დავიმატეთ.
და ისკო იყო ახალი ინიესტა.
მოდრიჩს ყველა დედას ვაგინებდით ჩემი ჩათვლით ჩააგდო მაგრად სეზონი.
მანჩესტერს გაუტანა და მაგის მერე დაიწყო მაგის გასასტავებაც.
იოზილი გადადიოდა მეორე პლანზე რო ვეღარ გაამართლა იმედები მოისროლეს არსენალში.
ეგ იყო თქვენი იოზილი wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

20

7 ივნისი 2022 22:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: Vini Jr.
პედრი მაგარია ცვეტში მაგარი სტატები დადო ამ სეზონში ლაზარეთში რაც ჩემპიონატები იყო ყველა მოუგიათ მაგას და ფატის. სულ გატრამვულები გდიან და მაინც რომ ცამდე აყავთ და მაგით იმუქრებიან რავი რაუნდათ.

მერე მეორე ჩუამენია თურმე შეტენილი😂😂😂😂 იმ იშვიათი ჩამშლელთაგანია როჟა, რომლებიც ჩაშლასაც და თამაშის წაყვანას ერთნაირად მაღალ დონეზე აკეთებს სანთელით საძებნია ეგეთი ჩამშლელები რა ბოღმა კამანდაა იმენა არ გასკდნენ. თავიან ხეიბარებს მიხედონ შეტენის მეტი არაფერი უნახიათ თავის კლუბში ეს წლები და მამენტ რა გასაკვირია გვარდიოლა ატენის და ატენის ახალ ახალ ხეიბრებს 🤣🤣 ჩელსის დაცვის ხაზს თრეულობენ ახლა ჯიგრები. ეს ხავი კიდე რა მაგარი როჟა გაეძრო ვიზეც დაიწერა ყველასთან კონტაქტზეაო სატელეფონო😂😂😂😂

მერე კიდე აზარმა თუ გაიბრწყინა 1 წელში წამსვლელ კროსს და მოდრიჩის დასმას რატო უნდა განვიცდიდე? დიდ თამაშებში თუ არა დაგეგმილი 3 ქულის წამოსაღებად როცა იქნება თამაშები მანდ მაინც სცადონ 10იანზე აზარმა თუ გაიბრწყინა მასეთი კლასის მქონე ფეხბურთელი ყრია თითქოსდა😁

მაგათმა საკუთარ თავს ის დააჯერეს რომ ფინალსი ვალვერდე ურტყმადა და არა პასს აკეთებდა და ვინი შემთხვევით აღმოჩნდა იქ და შემთხვევით გაიტანა გოლი. მაგათ სჯერათ რომ ბოლო წუთზე გატანილი გოლი იღბალია, მეკარის შეცდომა იღბალია, პენალტი იღბალია და მოწინააღმდეგე გუნდის ფეხბურთელის შეცდომაც იღბალია. არსებობს საფეხბურთო ფანკლუბები და არსებიბს ბარსამანია სადაც უფრო ნაკლები თავისუფალი აზროვნებაა ვიდრე ჩრდილოეთ კორეაში. მარა რაღა დაგიმალო მესმის, ბოლო სამ წელში ნახევარფინალის ბილეთების გაყიდვიდან სფოთიფაი კამპნოუმდე მაგათმა გუნდმა ყვემაფერი იკადრა ასე რომ ძნელია მთავარ კონკურენტს თან ასე ობიექტურად შეხედო. ტიპებს ჩავარნა აქვთ, ევროპა ლიგაზე გადავიდნენ, იქ აინტრახტთან გამოვარდნენ და ჩვენ ისე ამბობენ ბოლო 4 წელია ჩავარდნა გვაქვს და 2 ლა ლიგა, 2 სუპერთასი და ჩემპიონთა ლიგა მოვიგეთ 🙂🙂 ესაა განსხვავება. ასე რომ დაიკიდე ერთდროულად ლოგიკური, სასაცილო და სატირალია რაც მაგ საიტზე ხდება.

21

7 ივნისი 2022 23:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
ციტატა: WhiteHeart
მაგათმა საკუთარ თავს ის დააჯერეს რომ ფინალსი ვალვერდე ურტყმადა და არა პასს აკეთებდა და ვინი შემთხვევით აღმოჩნდა იქ და შემთხვევით გაიტანა გოლი. მაგათ სჯერათ რომ ბოლო წუთზე გატანილი გოლი იღბალია, მეკარის შეცდომა იღბალია, პენალტი იღბალია და მოწინააღმდეგე გუნდის ფეხბურთელის შეცდომაც იღბალია. არსებობს საფეხბურთო ფანკლუბები და არსებიბს ბარსამანია სადაც უფრო ნაკლები თავისუფალი აზროვნებაა ვიდრე ჩრდილოეთ კორეაში. მარა რაღა დაგიმალო მესმის, ბოლო სამ წელში ნახევარფინალის ბილეთების გაყიდვიდან სფოთიფაი კამპნოუმდე მაგათმა გუნდმა ყვემაფერი იკადრა ასე რომ ძნელია მთავარ კონკურენტს თან ასე ობიექტურად შეხედო. ტიპებს ჩავარნა აქვთ, ევროპა ლიგაზე გადავიდნენ, იქ აინტრახტთან გამოვარდნენ და ჩვენ ისე ამბობენ ბოლო 4 წელია ჩავარდნა გვაქვს და 2 ლა ლიგა, 2 სუპერთასი და ჩემპიონთა ლიგა მოვიგეთ 🙂🙂 ესაა განსხვავება. ასე რომ დაიკიდე ერთდროულად ლოგიკური, სასაცილო და სატირალია რაც მაგ საიტზე ხდება.

კი მაგარი უმართლებს რეალს საერთოდ, რომ დაარსდნენ მანდ გაუმართლათ, მერე ყველა ტრიუმფალური სეზონი გაუვარდათ. აგერ ეს სეზონი ავიღოთ ლიგაზე სულ ნუბები შეხვდათ ორღობის პსჟ, ჩელსი, სიტი და ფინალში ვაბშე უსუსტესი ლივერპული ლივერპული რა გუნდია ვერც კვადრუპზე გაიწევდნენ ვერასდროს ვერც ვერაფერი. ბევრს გონია თამაშის მსვლელობისას უმართლებს რეალს, მაგრამ აქ სხვა მაფიია ბრატ უფრო დიდ გამართლების მაშტაბთან გვაქ საქმე, აი მაგალითად საუკეთესო პრეზიდენტი ყავთ ეს გამართლება არაა? ისტორიაში ტოპ 3 მწვრთნელში შემავალი მწვრთნელი ყავთ ამაზე გამართლება რა გინდა მარა ეს ყველაფერი არაა. ოქროს ბურთის მთავარი ფავორიტი ყავთ გუნდში, ბოლო წლების საუკეთესო ტრიო ყავთ ბიჭო ეს იღბალები ესენი რამხელა გაუმართლათ ასეთი ფუფუნება რო აქვთ. მერე კიდე ეს მსოფლიოში საუკეთესო მეკარე ესა და მბაპეს მერე საუკეთესო მარცხენა ვინგერი ტფუი ეშმაკს ბუკეტები იღბლის. 🤣

კულე შეტენვაზე ხმას რო ამოიღებს ბიჭო სინდისმა რაო? 😄😄 ადამა ტრაორე, ერიკ გარსია, ფერან ტორესი რავი მარტო ამ სეზ9ნში რამდენი შეტენეს მასტებს და ჭკუა ისწავლონ მაგის ნაცვლად მარკოს ალონსოს, კრისტენსენს და ასპილიკუეტას დასდევენ ამ გუნდის ფანი ხმას იღებდეს ჩოუამენის შეტენვაზე დააჯინე და კიორლინგს აყურებინე მთელი დარჩენილი ცხოვრება😄

კლასი და იღბალი ვერ გაურჩევიათ ელემენტარული. მარა გასაკვირია რაა? ქამბექი რა ხილია რა იციან ერთი საამაყო ქამბექი აქვთ აიტეკენის შესრულებით და მორჩა. მაგიტო გამართლებას აწერენ რეალისას არც იციან და . აბა ბარსას 6-1 ეგ ისტორიაში საუკეთესო ქამბექია რაის გამართლება და მსაჯი. ჩელსის 5ს და სიტის 6 გოლს გათხრი და გაყრი არა რა კლასი გამართლებაა. ფინალში მარტო კურტუას სეივებს ნახულობენ სადმე ტაქტიკური განხილვა მაინც ნახონ თვითონ თუ არ ესმით ეს დედა აფეთქებული

22

7 ივნისი 2022 23:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ვინც უყურეთ გერმანია იტალიას და ეხლა უყურებთ გერმანია ინგლის და ზოგადად პრემიერ ლიგას ადევნებთ თვალყურს ეს რუდიგერი არის როგორ ვთქვა რა იმენა ქაჯი.
1-1 ზე კაია თავით კარგად თამაშობს სისწრაფე მშვენიერი ფეხით ვერ თამაშობს ზატო კარგად ვარანია დააფგრეითებული wink
ხოდა ეხლა სად მიმყავს ეს საუბარი ამნაირ მცველს ჭირდება პარტნიორად ისეთი ვინც ფეხით იცის თამაში ამაში რას ვგულისხმობ ეხლა ბურთის ამოტანა ბურთის დაჭერა პრესინგიდან გამჭოლი პასის გაკეთება ნახევარ დაცვაზე ან კრაიზე,ამას რუდიგერი ვერ გააკეთებს ეგეთი არის ალაბა,მილიტაოც რუდიგერის ნაირი მცველია ანუ ფეხით თამაში არც ამან იცის,რუდიგერს თუ უწყვილებენ ვინმეს უნდა შეუწყვილონ ალაბა წინააღმდეგ შემთხვევაში პრესინგიდან ბანალურად ბურთს ვერ ამოვიტანთ.პროსტა ამ მილიტაოს რას ვუშვებით მერე ?
3 მცველიანზე თუ გადავედით
ნუ 3 ცენტრალური 2 კრაი
კურტუა
კარვახალი ალაბა მილიტაო რუდიგერი მენდი
მოდრიჩი(ვალვერდე)კროოსი(კამავინგა)კაზემირო(ჩუამენი)
წინ
ბენზემა ვინი
ანუ 4-4-2 ის მაგივრად რომელიც პერიოდულად 4-3-3 ზე ეწყობა
5-3-2 მარა რავიცი იტალიური სქემა კია მარა ეს რეალი ვერ წარმომიდგენია 3 ცენტრ მცველით
მილიტაო რუდიგერის შუაში უეჭველი ალაბა უნდა იყოს
პროსტა ვინიმ ახალი თვისებები უნდა აითვისოს და არ ჩაიკარგოს მოკლედ ძან აჯამსანდალია რა.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

23

7 ივნისი 2022 23:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
რუდიგერს პასი როგორ არ უვარგა და ბურთი ვერ ამოაქ? პირიქით მაგის ერთერთი ძლიერი მხარეა კაკრაზ პასები, დიაგონალები და ბურთის ამოტანა. პასის გარდა დრიბლინგითაც ამოაქ როჟას ბურთი😂 ძალიან სრაფია თან. ხატავს როჟა პასებს დიაგონალებს მითუმეტეს. ალაბასნაირად, ან დაჟე უკეთესადაც შეუძლია ბურთის ამოტანა. ცვეტში კაკრაზ პასის და ბურთუს ამოტანის გამო აქებენ როჟას არადა უმეტესად.

24

7 ივნისი 2022 23:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Vini Jr.
რუდიგერს პასი როგორ არ უვარგა და ბურთი ვერ ამოაქ? პირიქით მაგის ერთერთი ძლიერი მხარეა კაკრაზ პასები, დიაგონალები და ბურთის ამოტანა. პასის გარდა დრიბლინგითაც ამოაქ როჟას ბურთი😂 ძალიან სრაფია თან. ხატავს როჟა პასებს დიაგონალებს მითუმეტეს. ალაბასნაირად, ან დაჟე უკეთესადაც შეუძლია ბურთის ამოტანა. ცვეტში კაკრაზ პასის და ბურთუს ამოტანის გამო აქებენ როჟას არადა უმეტესად.

რა პასი აქ რა ამოაქვს ? wink
ჩელსის ყველა თამაში გადაახვიე ნახე,მაღალ პრესინგზე იბნევა ბურთი ებლანდება ფეხებში ელემნტარულ პას ყველა აკეთებს,დრიბლინგში გეთანხმები.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

25

7 ივნისი 2022 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
2022-23 წლის ლიგის ფინალს სტამბოლი უმასპინძლებსო და 10 დან 9 კომენტარში ამჯობს რაღას დაათრევთ, დადეთ პირდაპირ მადრიდშიო 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

იოზილი მართლა ძალიან ჭკვიანი ფეხბირთელი იყო. თითზე ჩამოსათვლელი მისნაირი ხედვის დანბოლო პასის მქონე ფეხბირთელი, მაგრამ მერე მოვიდა ძია მოდრიჩი და აახვევინა ყველას. 2014 ში ანჩელოტიმ დი მარია რომ აწია ცენტეში, აი მანდ დაე.ნძრა იოზილს, ვეღარ გაუქაჩა ალონსოს მოდრიჩს და დიმარიას. მერე კროოსი გამოჩნდა ალონსოს ნაცვლად, ზიზუმ ვაბშე კაზემირო - კროოსი - მოდრიჩის ლეგენდარული ტრიო ჩამოაყალიბა და ფაფუ იოზილი. ეგ რომ საოცარი ფეხბურთელი ყოფილიყო, ანჩელოტი არსად გაუშვებდა 2014 ში. 24 წლის ფეხბურთელს რომელოც გუნდის წამყვანინფიგურაა, რეალი ოქროს საბადოში არ გაცვლიდა მაგრამ ზარმაცი, ნელი ფეხბურთელი იყო, რომელიც დაცვაში არ ვარფოდა. აი ამიტომ მოისროლეს, თორე ხედვა და პასი დღწვანდელ ფეხბურთში მხოლოდნრამე რომ იყოს, ოდეგაარი ყველაზე მაგარი იქნებოდა ))) ვისაც მონაცემები და კლასი აქვს, რეალში ყველა ვერ ქაჩავს.

26

7 ივნისი 2022 23:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
დრიბლინგი როგორც ასეთი ვარანსაც კაი ქონდა გაიგდებდა დაეწეოდა მერე მაგ ბურთს კაციშვილი ვერ ეწეოდა.
ელემენტარულს ვამბობ,ძალიან მარტივად პრესინგზე იბნეოდა ეგეთია რუდიგერიც.
ერთი ორი გადაგდებულ ბურთს აკეთებს კი ვარანიც აკეთებდა,მაღალ პრესინგზე ერთიც და მეორეც სუსტია მაგას სხვა ტექნიკა უნდა ცოტა,რამოსი და ალაბა თამაშის სტილით გვანან ერთმანეთს მაგიტომ იყო ვარანი კარგი რამოსთან და გინდ პეპე კარგი რამოსთან,რამოს სანამ შემოწევდა შუაში მოურინიო გაიხსენეთ ერთი პეპეს თამაშები რას თამაშობდა საერთოდ.
მერე ვარანისიც გაიხსენეთ იგივე იქნება ეხლა აქაც თუ ალაბა მოაშორეს ცენტრს.
თამაშის ყურება უნდა ამას და ანალიზი რო გაიგდებს და რო დაეწევა ერთხელ ამოხვალ ეგრე მეორეჯერ დაგიჭერს ვიღაცა და გაგიტანს გოლს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

27

7 ივნისი 2022 23:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
ციტატა: ბალი
რა პასი აქ რა ამოაქვს ?
ჩელსის ყველა თამაში გადაახვიე ნახე,მაღალ პრესინგზე იბნევა ბურთი ებლანდება ფეხებში ელემნტარულ პას ყველა აკეთებს,დრიბლინგში გეთანხმები.

ელემენტარულ პასზე არ მაქ საუბარი უფრო მაგის დიაგონალებს გავუსვამდი ხაზს. კარგი პასის კულტურა აქ რაც მე მაგის თამაშები ვნახე. რამოსის სტილში გადააქ დიაგონალები ფლანგიდან ფლანგზე, მცველების ზურგს უკანაც შეუძლია ჩაგდება. წინა წელს მაგის ასისტს რა დამავიწყებს რეალთან😄 გუშინაც სტატია ვნახე მთლიანად მაგის თამაშის ანალიზი იყო ციფრებში ყველაფერში რუსულად და მაგის ბურთის ამოტანას და პასს ხოტბას ასხმადნენ. მილიტაოსთან შეაწყვილებენ და მჯერა გაამართლებს. სტატიებსაც თავი რო დავანებოთ რავი მე ლიჩნად რაც ვუყურე სულ მევასა მაგის პასები მრავალმხრივია ტოპ მცველია.

28

7 ივნისი 2022 23:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: LUCA MODRIC
2022-23 წლის ლიგის ფინალს სტამბოლი უმასპინძლებსო და 10 დან 9 კომენტარში ამჯობს რაღას დაათრევთ, დადეთ პირდაპირ მადრიდშიო 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

იოზილი მართლა ძალიან ჭკვიანი ფეხბირთელი იყო. თითზე ჩამოსათვლელი მისნაირი ხედვის დანბოლო პასის მქონე ფეხბირთელი, მაგრამ მერე მოვიდა ძია მოდრიჩი და აახვევინა ყველას. 2014 ში ანჩელოტიმ დი მარია რომ აწია ცენტეში, აი მანდ დაე.ნძრა იოზილს, ვეღარ გაუქაჩა ალონსოს მოდრიჩს და დიმარიას. მერე კროოსი გამოჩნდა ალონსოს ნაცვლად, ზიზუმ ვაბშე კაზემირო - კროოსი - მოდრიჩის ლეგენდარული ტრიო ჩამოაყალიბა და ფაფუ იოზილი. ეგ რომ საოცარი ფეხბურთელი ყოფილიყო, ანჩელოტი არსად გაუშვებდა 2014 ში. 24 წლის ფეხბურთელს რომელოც გუნდის წამყვანინფიგურაა, რეალი ოქროს საბადოში არ გაცვლიდა მაგრამ ზარმაცი, ნელი ფეხბურთელი იყო, რომელიც დაცვაში არ ვარფოდა. აი ამიტომ მოისროლეს, თორე ხედვა და პასი დღწვანდელ ფეხბურთში მხოლოდნრამე რომ იყოს, ოდეგაარი ყველაზე მაგარი იქნებოდა ))) ვისაც მონაცემები და კლასი აქვს, რეალში ყველა ვერ ქაჩავს.

არ იყო არც ეგეთი საშვალოზე ოდნავ მაღალი დონე იყო.
რეალის დონეს თუ გავითვალისწინებთ საშვალოზე დაბალი.
საშვალოზე დაბალს კი არა საშვალოს არ გაგაჩერებს 1-2 წელი არავინ რეალში.
პრემიერ ლიგაში გახდა ეგ სტარი როგორც ასეთი ნუ პრემიერ ლიგაში თამაში რო ადვილია ტექნიკური ნახევარმცვლეისთვის ეგ ორჯერ-ორია.
ძან უნიჭო ფეხბურთელები არიან,მაგრამ მოძრავი და სწრაფი.
რონალდუა ერთ-ერთი მაგალითი მაგის სანამ რეალში გადმოვიდოდა #ლეზე იტრიალებდა ტიპი ბურთს და ისე შედიოდა საჯარიმოში ან გარედან ურტყამდა აქ რო გადმოვიდა ყველა ბურთზე ეჯდა.
ლა ლიგა ცოტა სხვა სპეციფიკაა და რეალი კიდე სხვა.
არ იყო იოზილი რეალის დონის.
კარგი ფეხბურთელი იყო კი ბატონო.

ციტატა: Vini Jr.
ციტატა: ბალი
რა პასი აქ რა ამოაქვს ?
ჩელსის ყველა თამაში გადაახვიე ნახე,მაღალ პრესინგზე იბნევა ბურთი ებლანდება ფეხებში ელემნტარულ პას ყველა აკეთებს,დრიბლინგში გეთანხმები.

ელემენტარულ პასზე არ მაქ საუბარი უფრო მაგის დიაგონალებს გავუსვამდი ხაზს. კარგი პასის კულტურა აქ რაც მე მაგის თამაშები ვნახე. რამოსის სტილში გადააქ დიაგონალები ფლანგიდან ფლანგზე, მცველების ზურგს უკანაც შეუძლია ჩაგდება. წინა წელს მაგის ასისტს რა დამავიწყებს რეალთან😄 გუშინაც სტატია ვნახე მთლიანად მაგის თამაშის ანალიზი იყო ციფრებში ყველაფერში რუსულად და მაგის ბურთის ამოტანას და პასს ხოტბას ასხმადნენ. მილიტაოსთან შეაწყვილებენ და მჯერა გაამართლებს. სტატიებსაც თავი რო დავანებოთ რავი მე ლიჩნად რაც ვუყურე სულ მევასა მაგის პასები მრავალმხრივია ტოპ მცველია.

ყველა თამაში მაქვს თითქმის რომელიც არ დაემთხვა ჩელსის ნანახი პრემიერ ლიგაში.
უჭირს მაღალ პრესინგზე კარგად თამაშობს როცა გუნდს თვითონ უჭირავს ბურთი.
ანჩელოტის ხელში რომელიც გრანდებს ძირითადად უკნიდან ეთამაშება იქ რუდიგერი დაიჩAგრება ძან.
დიაგონალს გააკეთებ კი ბატონო მცველის უკანაც პასს თუ შენი გუნდი ფლობს ინიციატივას.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

29

7 ივნისი 2022 23:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
ციტატა: ბალი
ყველა თამაში მაქვს თითქმის რომელიც არ დაემთხვა ჩელსის ნანახი პრემიერ ლიგაში.
უჭირს მაღალ პრესინგზე კარგად თამაშობს როცა გუნდს თვითონ უჭირავს ბურთი.
ანჩელოტის ხელში რომელიც გრანდებს ძირითადად უკნიდან ეთამაშება იქ რუდიგერი დაიჩAგრება ძან.
დიაგონალს გააკეთებ კი ბატონო მცველის უკანაც პასს თუ შენი გუნდი ფლობს ინიციატივას.

არადა ზუსტად ანჩელოტიმ ითხოვა მაგის ტრანსფერი მაგრად უნდოდა მაგის მოყვანა. ეგეთი ცუდი იყოს რატო დაიჩემებდა ალბათ ხედავს მაგის პლიუსებს და ჩასვამს თავის სტილში.

30

8 ივნისი 2022 00:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Vini Jr.
არადა ზუსტად ანჩელოტიმ ითხოვა მაგის ტრანსფერი მაგრად უნდოდა მაგის მოყვანა. ეგეთი ცუდი იყოს რატო დაიჩემებდა ალბათ ხედავს მაგის პლიუსებს და ჩასვამს თავის სტილში.

არაა ცუდი კაცო არა.
ყველა გუნდს ყავს ორი ისეთი მცველი ცენტრში რომელსაც შეუძლია ბურთის დაჭერა და პრესინგიდან ბურთის ამოტანა მეორეს კი ხაზზე კაცის გაჩერება თავით თამაში,სწრაფია და ასე შემდეგ.
ანუ ორი ერთნაირი ცენტრ მცველი არცერთ ტოპ გუნდს არ ყავს შუაში სპეციფიკით განსხვავდებიან.
რუდეგერი ძაან მაგარი მცველია მაგრამ მაგისგან განსხვავებული ფეხბურთელი უნდა შეუწყვილო..
ეხლა მოდრიჩს რო მოუყვანო მოდრიჩისნაირი ვინმე ცენტრში და შეუწყვილო ხო სისულელეა არა ? იგივე რამეა ესეც.
კროოსი მოდრიჩი
ინიესტა ხავი
რამოსი ვარანი
დაცვა ნახევარდაცვა
ორი განსხვავებული სპეციფიკაა ერთი და იგივე პოზიციაზე.
ორი განსხვავებული ხალხი.
ეს არ ნიშნავს რომ იქიდან ერთ-ერთი სუსტია არა უბრალოდ თAვიანთი როლი აქვთ გუნდში.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

31

8 ივნისი 2022 00:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
ციტატა: ბალი
ციტატა: Vini Jr.
არადა ზუსტად ანჩელოტიმ ითხოვა მაგის ტრანსფერი მაგრად უნდოდა მაგის მოყვანა. ეგეთი ცუდი იყოს რატო დაიჩემებდა ალბათ ხედავს მაგის პლიუსებს და ჩასვამს თავის სტილში.

არაა ცუდი კაცო არა.
ყველა გუნდს ყავს ორი ისეთი მცველი ცენტრში რომელსაც შეუძლია ბურთის დაჭერა და პრესინგიდან ბურთის ამოტანა მეორეს კი ხაზზე კაცის გაჩერება თავით თამაში,სწრაფია და ასე შემდეგ.
ანუ ორი ერთნაირი ცენტრ მცველი არცერთ ტოპ გუნდს არ ყავს შუაში სპეციფიკით განსხვავდებიან.
რუდეგერი ძაან მაგარი მცველია მაგრამ მაგისგან განსხვავებული ფეხბურთელი უნდა შეუწყვილო..
ეხლა მოდრიჩს რო მოუყვანო მოდრიჩისნაირი ვინმე ცენტრში და შეუწყვილო ხო სისულელეა არა ? იგივე რამეა ესეც.
კროოსი მოდრიჩი
ინიესტა ხავი
რამოსი ვარანი
დაცვა ნახევარდაცვა
ორი განსხვავებული სპეციფიკაა ერთი და იგივე პოზიციაზე.
ორი განსხვავებული ხალხი.
ეს არ ნიშნავს რომ იქიდან ერთ-ერთი სუსტია არა უბრალოდ თAვიანთი როლი აქვთ გუნდში.

მილიტაოს შეუწყვილდება მშვენივრად ეჭვიც არ მეპარება. კაკრაზ ერთმანეთისგან დიდად განსხვავდებიან მილიტაო და რუდიგერი, აი ალაბა და რუდიგერი კი ერთ პოზიციაზე თამაშობენ ამ ეტაპზე და ერთნაირი ფუნქციებიც აქვთ უმეტესად. მე რუდიგერს ალაბაზე არანაკლებ ბურთის ამომტანად და პასიანად ვხედავ + სხვა ფუნქციებით ჯობია კიდეც ალაბას. ალაბა გადაწიონ მარცხნივ მენდი სკამზე ეგრე წარმომიდგენია იქითა სეზონში დაცვის ხაზი. რუდი & მილის დუეტი მშვენივრად დააჯდება ერთმანეთს წესით.

32

8 ივნისი 2022 00:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
https://youtu.be/R2hGk8FN7zY
რავი ძმაო, ეს თუ ფეხით ვერ თამაშობს და პასი არ უვარგა აბა ვის უვარგა ვაბშე?

33

8 ივნისი 2022 00:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
უოლკერი რა გიჟიაა 3 ვს 1 ზე რა პასი ჩაუჭრა ტიპმა.

გუშინ საფრანგეთმა რა უაზრო პენალტი აიკიდა , აგერ ახლა გერმანიაც თითქმის იგივეს აკეთებს რასჭირთ რა ეტაკათ თან 1-0 ებზე ორივემ😄

34

8 ივნისი 2022 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
გადაიტენა გუნდი ფერადკნიანებით ბლ.იად. საფრანგეთში რომ ლორისი და პავარი არის მარტო ფრანგი, და ფაქტობრივად ანგოლის ნაკრები გამოდის მათი სახელით, ეგრე ემართება რეალსაც.
მენდი, ალაბა, მილიტაო, რუდიგერი, ტობიასი, კაზემირო, ეხლა ჩუამენი, კამავინგა, როდრიგო, ვინისიუსი, მარიანო - რა ხდება ბლ.იად, რა ამბავია, გაწყდნენ თეთრი ტალანტები? თეთრი ბალეტი და თეთრებიო და გადავშავდით უკვე. თეთრი მარტო კროოსი დარჩება მალე მთელ გუნდში და ეგეც მიდის 2 წელში.

35

8 ივნისი 2022 01:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეტენესო რო ამბობენ ეგ უკვე ზედმეტია,თავად ვინები ყავთ შეტენილი თან რა ფასად აღარც ვიტყვი,ისე ჩუამენს არაფერს ვერჩი,მშვენიერი ტრანსფერია მარა 100მილიონი ძაან ზედმეტი ხო არააა? მე საერთოდ წელს გავიგე მის შესახებ,კარგი სეზონი ჰქონდა,ჰოდა ბუუუმ და ეგრევე ამხელა თანხის გასროლა რავიცი,რაც ჰაილაითები ვნახე კი ყომარობს საკაიფოდ,მარა ეგ კაზემიროს შემცველი ჯერ ნაღდად არაა

36

8 ივნისი 2022 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: El Clásico
კარგი სეზონი ჰქონდა,ჰოდა ბუუუმ და ეგრევე ამხელა თანხის გასროლა რავიცი

20 წლიდან აკვირდებიან, რეალის მთავარი სკაუტი - კალაფატი 1 წლის განმავლობაში ჩადიოდა მონაკოში მასზე დასაკვირვებლად. ჰოო და 2 თამააი წაითამაშა და იყიდეს, ეგდწ ნაღდად არაა. თან საყრდენის კვალობაზე, ძალიან მრავალმხრივი სქილები აქვს. კაზეს ეგ 2 წელი მაინც ვერ ამოაგდებს ძირითადიდან, ზღაპარია ეგ, მაგრამ მისი წასვლის შემდეგ, ეირსეულად შეცვლის.

37

8 ივნისი 2022 04:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ბაგა - ბაღია აქაურობა ფეხბურთი თუ გიყვართ პედრისაც უნდა სცეთ პატივი და ჩუამენსაც. ისე რამდენი იქნებით პედრის ასაკში მაგ დონეზე საინტერესო ალბათ არცერთი

38

8 ივნისი 2022 07:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: dinamo81
რა ბაგა - ბაღია აქაურობა ფეხბურთი თუ გიყვართ პედრისაც უნდა სცეთ პატივი და ჩუამენსაც. ისე რამდენი იქნებით პედრის ასაკში მაგ დონეზე საინტერესო ალბათ არცერთი

მე პირადად წარმოდგენა არ მაქვს როგორ თამაშობს პედრი რადგან ბარსას თამაშებს არ ვუყურებ და ნიკო გავი და კოდე ვინც ყავთ პუჭურები ყველა ერთმანეთში მერევა... აქეთ გვიყურონ და დატკბნენ ჩვენი თამაშით ;)

39

8 ივნისი 2022 08:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9054
ციტატა: ბალი
ჭკვიანი არა შაშვი კიდე მგალობელი.
მეორე დიმარია იყო.
ითამაშებდა 10ს ჩააგდებდა 30ს.
გრანდებთან მაგის კარგი თამაში ერთი-ორი თუ მახსოვს.
ეგ რო კარგი ყოფილიყო რეალიდან პრაიმში მყოფ იოზილს არსენალში არავინ გაუშვებდა.
ბოლო წლები უსაზიზღრესი ქონდა თავიდან ითამაშა 1-2 სეზონი ისიც გამონათებები ქონდა და ეგ იყო.
24 წლის იყო მგონი რო გაუშვეს

ისედაც სულ 3 წელი იყო რეალში. რგ რო ეავიდა რეალმა მის მერე დაიწყო ნორმალურად თამაში. მეორე ტაიმში უკვე მკვდარი იყო ყოველთვის

40

8 ივნისი 2022 08:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
მენდი 27 წლის გახდაო 😀 იმედია მარტო მე არ მახსოვდა 23-24 წლის. რა დროს ავიდა მაქამდე ეგ ჩემისა 😆

41

8 ივნისი 2022 09:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხალხნო საფრანგეთი ესპანეთის მომენტები ნახეთ,ჩუამენს პუტადან ის ლაწირაკი რო ედგა გავია თუ ხავი,იმენა მოპარული პლაშივით ითრია და ბუსკეციც დაამატა,ტიპს რა სათქმაშო აიქიუ აქვს,მოკლედ დაენძრა მსოფლიოს ეგ თუ ნაღდად გათეთრდა 😂✌️

42

8 ივნისი 2022 09:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალს შეტენეს ჩუამენი და და ბარსელონას დემბელე კოუტინიო გრიზმანი და ასე შემდეგ აჩუქეს ხო ნახევარ მილიარდად მერე კაპიკებად რო გაყიდეს რის გამოც დღეს ყელამდე ნეხვში არიან და თავისუფალი აგენტის გარდა ტრანსფერს რო ვერ აკეთებენ wink ვახ ჩემი ასე თუ რამე გამახალისებდა არ მეგონა

43

8 ივნისი 2022 09:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 342
ჩუამენი არ ოფიციალურდება ?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (193)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)