ფერლან მენდი „მილანში“, ტეო ერნანდესი „რეალში“?

იტალიური გამოცემების ცნობით, მადრიდის „რეალსა“ და „მილანს“ შორის კიდევ ერთ ბარტერზე მიმდინარეობს მოლაპარაკებები...


გარდა იმისა, რომ „როსონერი“ ბრაჰიმ დიასის დატოვებით, ლუკა იოვიჩის ტრანსფერითა და მარკო ასენსიოთი ინტერესდება, მადრიდის „რეალი“ იტალიურ მხარესთან ბარტერზეც საუბრობს.

ვრცელდება ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც, ფლორენტინო პერესმა მილანელებს ფერლან მენდი და 20 მილიონი ევრო შესთავაზა ყოფილი მადრიდელი, ტეო ერნანდესის სანაცვლოდ, რომელმაც იტალიის ჩემპიონატში მართლაც არნახული პროგრესი აჩვენა.

ტეო დღესდღეობით მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო მცველია საკუთარი სისწრაფით, ტექნიკით, ბურთის ტარებითა და მოედნის ხედვით. dle 10.1


1

4 ივნისი 2022 12:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
მშვენიერი იქნება თუ დათანხმდებიან. მენდი გასაშვებია

2

4 ივნისი 2022 13:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იდიალური იქნება მენდიმ რაც არ უნდა მაგრად ითამაშოს მაინც არ დამევასება

3

4 ივნისი 2022 13:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რას ერჩიან ამ მენდის? დაცვაში ბიტონია და შეტევაში რას მიკეთებენ შემტევები იმათმა აკეთონ გოლები. ტეო ძაან სწრაფი კარგი შემტევია და ძაანაც მოუხდება რეალს მაგრამ დაცვაში დიდი არაფერია და სალაჰი ამას თავბედს აწყევლინებდა ეს რო მდგარიყო...ეხლა ნორმალური დაცვა გვყავს და ისე შვებიან როგორც ადრე იყო ყველა შეტევაში და ბოლოს დაცვაში 2კაცი რჩებოდა ხოლმე...კარლოსიც კი ვერ ასწრებდა ჩამოსვლას :/ გნაბრი ჩუა დაიდოს და დანარჩენს შეეშვან

4

4 ივნისი 2022 13:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
არადა მენდი ძირითადში როცა თამაშობს 90% შემთხვევაში გუნდი არ აგებს თამაშს. ბარსასთან მარტო ბენზემას დანაკლისს რო უსვამთ ხაზს, მენდი რო ყოფილიყო არ გაახარებდა დემბელეს. გეთანხმებით რომ შეტევაში უჭირს მარა საჭირო კაცია. კარვახალი რუდიგერი მილიტაო ალაბა და მენდი ყველა ძირითადზე აცხადებს პრეტენზიას, მარა არავინ იცის ვინ როდის გაიტრავმება. ალაბას და მენდის საკმაო დრო გაუცდათ წელს ასე რომ არანაირი პრობლემა არ უნდა იყოს, რომელიც ჯანმრთელად იქნება ის ითამაშებს და თან გაინაწილებენ თანაბრად დროს. ძაან დაუფასებელია მენდი, მიუხედავად იმისა რო მარსელოს მერე მენდის ყურება ცოტა არასასიამოვნოა.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

5

4 ივნისი 2022 13:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Romageorgia
სალაჰი ამას თავბედს აწყევლინებდა

სალაჰის მთავარი კოზირი სისწრაფეა და ტეო ერთერთი ყველაზე სწრაფი მცველია. მენდი მაგ სალაჰმა 82-ე წუთზე პატარა ბავშვივით მოატყუა და ისე გაცდა, დაცვაშიც ძალიან მოკლებული აქვს ეს სეზონია.
+ დაცვითი სტილის გუნდებთან, კარგი შემტევი პოტენციალის მქონე ფლანგელი ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან სწორედ მათი აქტიურობოთ, გამჭოლი პასებით და მოძრაობით იქმნის გუნდი რიცხობრიც უპირატესობას გოლოს გასატანად. მენდის კი ეგ უნარები 0 ზე აქვს. კაცმა ზიდანის/ ანჩელოტის ხელში, პასი და ჩაწოდება ვერ ისწავლა 3 წელია. გვერდზე პასი, უკან პასი და დაცვაში ნორმალური თამაში საკმარისია ატლეტიკოსთვის მაგრამ არა სამეფო გუნდისთვის.

6

4 ივნისი 2022 14:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
მარსელო რო იდგა მაშინ რამდენ გოლს ვუშვებდით შედარებაც არ შეიძლება. კი რონალდუ გვყავდა და აკომპენსირებდა ის, მარა სეზონს ხანდახან 40 გაშვებული გოლით ვასრულებდით და მე არ მახსოვს პიჩიჩი რეალის მეკარეს მოეგოს. აგერ კურტუამ მოიგო შარშან და წელსაც საკმაოდ ახლოს იყო. მენდი რაც მოვიდა მაგის მერე აღარაა ზუსტად პაზორი დაცვაში.

ციტატა: LUCA MODRIC
მენდი მაგ სალაჰმა 82-ე წუთზე პატარა ბავშვივით მოატყუა და ისე გაცდა, დაცვაშიც ძალიან მოკლებული აქვს ეს სეზონია.

ძაან საკამათო თემაა ეგ. სალაჰი მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო მოთამაშეა და ამასთან ერთად უსწრაფესი, ასე რომ ერთი ორჯერ თუ გაცდა დიდი ამბავი არ მგონია ეგ იყოს. არასტაბილურობაზეც ვერ დაგეთანხმები, ბევრჯერ მიიღო ტრავმა და მაგისი ბრალიცაა რო შარშანდელივით ვერ გამოვიდა წელსაც, მარა მაინც ძაან კარგი სეზონი ქონდა საბოლოო ჯამში.

ზოგადად საკამათო თემაა, რა გირჩევნია მაგარი შემტევი მარცხენა მცველი თუ მაგარი დამცველი. მე პირადად მენდის დაცვა მირჩევნია ამ კონკრეტულ ფორმაციის რეალში, როცა მაგის წინ ვინისიუსი იკლებს ყველას და ყველაფერს. მარსელო წინ რო გარბოდა ეგ რონალდოდანაც იყო გამოწვეული რადგან სულ საჯარიმოში შერბენებს აკეთებდა და ეს უვსებდა მაგ ფლანგს, მარა ახლა როცა ვინი დაჭენაობს აქეთ მენდი ამ სიტუაციაში იდეალური მგონია.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

7

4 ივნისი 2022 14:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მთელი თამაში მაგრად ედგა მენდი სალაჰს და ბოლოს გაცდა იმიტომ რომ დაიღალა ტრამვა ახალი მორჩენილი ქონდა ფორმაც არ ჰქონდა აკრეფილი და სალაჰის დევნაში დაიღალა.. სალაჰის პლიუსი სისწრაფე არის მაგრამ ძალიან ტექნიკურიც არის ასე რომ ტეოს სალაჰთან შანსიც არ აქვს ტეო არის კარგი შემტევი და ცუდი დამცველი და თუ რეალს ჰგონია ტეოს იყიდის და სკამზე დასვამს და ალაბა იქნება სასტავის კაცი ძაან ცდება ტეო სკამზე დასაჯდომად არ გადმოვა რეალში. მენდის კიდეც დასვავ და შეცვლიან ეგ და ალაბა ერთმანეთს სეზონის მანძილზე ;)

8

4 ივნისი 2022 14:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
მენდის ერთერთი მთავარი პლიუსი ის აქვს რომ ბურთს არკარგავს თითქმის არასდროს ძან მაგრა შეუძლია ბურთის შენარჩუნება და ექსტრემალური სიტუაციიდან გამოძრომა

9

4 ივნისი 2022 14:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1846
es imitomniwereba titqos xelpasis gaormageba unda da asetebi mendi arsad wava teo teo danielebis 2 ve goli magis sindiszea realshi araprad vargoda mendi gaagrzelebs kidec da ragacas moumateben xelpass. sachiro kacia

10

4 ივნისი 2022 15:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
თუ ვინმე იყო ამ წელს დაცვის ხაზში სტაბილური პირველ რიგში ეს მენდი იყო.ბევრს ავიწყდება მცველის მოვალეობა პირველ რიგში დაცვაში კარგი თამაშია მიუხედავად იმისა გარემარბია და ზოგჯერ ჩართვები აუცილებელია მე მას ვაფასებ კარგი დაცვით პირველ რიგში და ტეო ისეთი კარგი არააა თავდაცვის დროს არც ერთი ერთზე და მეტიც პოზიციურად ხშირად ცდება მის მინუსებს აბალანსებს შეტევაში ხშირი ჩართვები და მაგ ფლანგზეც ხშირად ყავს ლეაოო რომელიც ძაან დიდ დერეფანს აძლევს ხოლმე.მე მენდისკენ ვიხრები ძაან ბევრი მინუსი აქ ერნანდეს.გუშინაც საფრანგეთის პირველი გოლი პირადად მაგის კისერზეაა პოზიციის შერჩევა არიცის.პ.ს . კარვახალის ფლანგი გააძლიერონ და შეეშვან მენდის რომელიც ერთადერთი სტაბილური კაცი იყოო დაცვაშიი ცოტა დაუფასებლობასთანაც გვაქ საქმე.

პ.ს. ძმა ჯობია ბევრად .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

4 ივნისი 2022 15:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ალბათ ღადაობთ წელს მენდი იყო ყველაზე სტაბილური მცველი რეალში დდდდ სტაბილურობის რა ეტყობოდა მართალია კარგია დაცვაში მაგრამ ფლანგის მცველებს ამ დროში უფრო შეტევაში კარგი თამაში მოეთხოვება ვიდრე დაცვაში თამაში უბრალოდ სხვა კარგ გუნდებს გადახედეთ ყველას ფლნაგზე შემტევი მცველები ყავთ
რის გამოც გუნდის შეტევები საგრძნობლად სახიფათოა ამიტომაც შემდეგ სეზონში ალაბა უნდა დადგეს მარცხნივ(თუ ვინმე არ მოიყვანეს მაშინ) რადგან ვფიქრობ ალაბა უფრო პროდუქტიული იქნება შეტევაში ვიდრე მენდი

12

4 ივნისი 2022 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
მენდი ამ ფორმაციიის რეალში საჭირო იგროკია, მის წინ ვინია რომელიც ინდივიდუალისტია და ფლანგს აწიოკებს, არ ჭირდება მიხმარება ისე გარბის და ამიტომ მცველი რომელსაც დაცვაში ექნება უფრო პლიუსი ვიდრე შეტევააში უფრო გამოგვადგება, ასეთია მენდი. კარვას ზამენა გვინდა და ნახ დაცვაში ახალი სისხლი ჩუამენის სახით. ვსო მეტი არავინ. გნაბრი რათქმაუნდა .

13

4 ივნისი 2022 17:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 967
ახლა მენდი დაიწყებს ტირილს, არ გამიშვათ რეალიდანო

14

4 ივნისი 2022 17:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
რა მიხმარება არ ჭირსება ვინის 😂😂😂
რამხელა პოტენციალს კარგავს მარცხენა ფლანგი მხოლოდ იმიტომ რომ მენდი შეტევაში სრულიად უნიჭო და არაფრისმაქნისია. მხოლოდ დაცვაზე ორიენტირებული მცველი რომელ ნორმალურ გუნდს ყავს? აგერ სიტის ვოლკერი ყავს, ბაიერნს დევისი, ლიბერპულს არნოლდი და რობერტსონი და რეალს მენდი რომეკსაც მხოლოდ დაცვა მოეთხოვება? რომელი საუკუნეა? ფლანგის მცველს ზუსტად ისე მოეთხოვება შეტევაში კარგი თამაში, როგორც დაცვაში სტაბილურობა. უკანნდა გევრდზე პასი ევალება მხოლოდ აბა? ჩაწოდების და პასის კულტურა საერთოდ არ აქვს. ვინი უმკლავდება მარტო შედარებით დაბალი დონისნგუნდებს მაგრამ რონდაუდგება ატლეტიკოსნაირი სვარკა გუნდი, მანდ მარტო ვერაფერს იზამს, დახმარება დასჭირდება ფლანგზე. ამიტომ ალაბა გადაიწევს ფლანგზე და მენდი გადაჯდება ზამენაზე. წელს მენდი სტაბილური რანაირად იყო კიდე ან ჩელსისთან რეებს კისრულობდა, ან სიტისთან რა ქნა 1 თამაშში და ფინალშიც სალაჰმა არ შეიმჩნია. რას ქვია დაიღალა და ამიტო მოტყუვდა? ალაბას ეხლაც ტრამვა აქვს ნაკრებში ვერ თამაშობს მაგრამ მგელივით იყო. მაგას ვამბოვ მეც რომ ნახევრად ინვალიდია და სტაბილურობა აკლია მენდის. არ იცი რომელი მნისვნელოვანი თამაშის წინ გამოგაკლდება და დაგაღალატებს. მის იმედად ვერ იქნება გუნდი.

15

4 ივნისი 2022 18:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
პ.ს. ბევრწილად ვინიციუსის დაცვაში სირბილი ხშირად აუცილებელი რომ არააა მენდის დამსახურებააა და ვინიციუს მეტი ენერგია აქვს შეტევით პოტენციალში.ხშირად ორი კაცის საქმეს აკეთებს დანახვა უნდა

ციტატა: LUCA MODRIC
რა მიხმარება არ ჭირსება ვინის 😂😂😂
რამხელა პოტენციალს კარგავს მარცხენა ფლანგი მხოლოდ იმიტომ რომ მენდი შეტევაში სრულიად უნიჭო და არაფრისმაქნისია. მხოლოდ დაცვაზე ორიენტირებული მცველი რომელ ნორმალურ გუნდს ყავს? აგერ სიტის ვოლკერი ყავს, ბაიერნს დევისი, ლიბერპულს არნოლდი და რობერტსონი და რეალს მენდი რომეკსაც მხოლოდ დაცვა მოეთხოვება? რომელი საუკუნეა? ფლანგის მცველს ზუსტად ისე მოეთხოვება შეტევაში კარგი თამაში, როგორც დაცვაში სტაბილურობა. უკანნდა გევრდზე პასი ევალება მხოლოდ აბა? ჩაწოდების და პასის კულტურა საერთოდ არ აქვს. ვინი უმკლავდება მარტო შედარებით დაბალი დონისნგუნდებს მაგრამ რონდაუდგება ატლეტიკოსნაირი სვარკა გუნდი, მანდ მარტო ვერაფერს იზამს, დახმარება დასჭირდება ფლანგზე. ამიტომ ალაბა გადაიწევს ფლანგზე და მენდი გადაჯდება ზამენაზე. წელს მენდი სტაბილური რანაირად იყო კიდე ან ჩელსისთან რეებს კისრულობდა, ან სიტისთან რა ქნა 1 თამაშში და ფინალშიც სალაჰმა არ შეიმჩნია. რას ქვია დაიღალა და ამიტო მოტყუვდა? ალაბას ეხლაც ტრამვა აქვს ნაკრებში ვერ თამაშობს მაგრამ მგელივით იყო. მაგას ვამბოვ მეც რომ ნახევრად ინვალიდია და სტაბილურობა აკლია მენდის. არ იცი რომელი მნისვნელოვანი თამაშის წინ გამოგაკლდება და დაგაღალატებს. მის იმედად ვერ იქნება გუნდი.

მერე მაქედან რომელია შეტევაში ეგეთი პროდიქტიული ან დაცვაში გაუვალი კედელი? ერთი არნოლდია ვისაც ესეთუ ისე გამოსდდის შეტევაში თამაში და დაცვაში არც კი შევადარებ მენდის.ერთი რობერტსონია მაგ ჩამოთვლილიდან დაბალანსებული იგროკი ვინც კარგად იცავს და კარგი ჩართვებიც აქ.დევისი დაცვა არ გაიშვას.ვოლკერიც კაი სამში გრძელიაა.დაცვაში ვერცერთი ვერ ჯობია მენდის და რო გითხრა სასწაული შედეგები აქვთ ასისტებში დანარჩენებს ეგეც კაიიი ბლა ბლა ბლა ბაზარიააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

4 ივნისი 2022 18:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვოლკერიც კაი სამში გრძელიაა.დაცვაში ვერცერთი ვერ ჯობია მენდის და რო გითხრა სასწაული შედეგები აქვთ ასისტებში დანარჩენებს ეგეც კაიიი ბლა ბლა ბლა ბაზარიააა

ვოლკერს რა უწუნებ? დაცვაში ვინიმ 1 ნახევარმომენტიც ვერ შექმნა სანამ მოედანზე იყო. ძალიან გაგვიმართლა რომ ტრამვიანი თამაშობდა და 65 წუთზე ის სამში გრძელი გამოვიდა მოედანზე. მაშინ აიკლო ვინიმ ფლანგი. შეტევაშიც ძალიან მაგარია და მაგრად დააკლდა სიტის. აგერ რის ჯეიმში, დაცვაში არის გაუვალი და შეგევაშიც ბრწყინავს. დეივისს რასნუწუნებ დაცვაში? ან არნოლდს? ყველა ძლიერ გუნდს ჩვენზე უკეთესი მარცხენა მცველი ჰყავს შეტევაში. მენდი უბრალოდ უინტელექტოა, როგორ შეიძლება რეალის დონის გუნდში ფლანგის მცველმა ელემენტარული პასი და ჩაწოდება არ იცოდეს? მხოლიდ დაცვა ხომ არაა. ჩაკეტილ გუნდებთან 0 ვაბშე. პასის და გახსნის კულტურა საერთოდ არ აქვს. დაბალანსებული მცველია კარვახალი, შეტევაშიხ კარგია და დაცვაშიც. ნეტა ჰაკიმი დააბრუნონ, ეგეც თანაბრად კარგია წინაც დანუკანაც. მენდი რეალის სტილის არაა და ასე თავგამოდებით რატომ იცავთ. ის დააკვდებოდა ატლეტიკოს და იტალიურ გუნდებს, რომელიც დაცვიგ ფეხბურთს თამაშიბს.

17

4 ივნისი 2022 18:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მენდი რომ დგას იმედიანად ვუყურებ რეალის თამაშებს

18

4 ივნისი 2022 19:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
პ.ს. ბევრწილად ვინიციუსის დაცვაში სირბილი ხშირად აუცილებელი რომ არააა მენდის დამსახურებააა და ვინიციუს მეტი ენერგია აქვს შეტევით პოტენციალში.ხშირად ორი კაცის საქმეს აკეთებს დანახვა უნდა

ციტატა: LUCA MODRIC
რა მიხმარება არ ჭირსება ვინის 😂😂😂
რამხელა პოტენციალს კარგავს მარცხენა ფლანგი მხოლოდ იმიტომ რომ მენდი შეტევაში სრულიად უნიჭო და არაფრისმაქნისია. მხოლოდ დაცვაზე ორიენტირებული მცველი რომელ ნორმალურ გუნდს ყავს? აგერ სიტის ვოლკერი ყავს, ბაიერნს დევისი, ლიბერპულს არნოლდი და რობერტსონი და რეალს მენდი რომეკსაც მხოლოდ დაცვა მოეთხოვება? რომელი საუკუნეა? ფლანგის მცველს ზუსტად ისე მოეთხოვება შეტევაში კარგი თამაში, როგორც დაცვაში სტაბილურობა. უკანნდა გევრდზე პასი ევალება მხოლოდ აბა? ჩაწოდების და პასის კულტურა საერთოდ არ აქვს. ვინი უმკლავდება მარტო შედარებით დაბალი დონისნგუნდებს მაგრამ რონდაუდგება ატლეტიკოსნაირი სვარკა გუნდი, მანდ მარტო ვერაფერს იზამს, დახმარება დასჭირდება ფლანგზე. ამიტომ ალაბა გადაიწევს ფლანგზე და მენდი გადაჯდება ზამენაზე. წელს მენდი სტაბილური რანაირად იყო კიდე ან ჩელსისთან რეებს კისრულობდა, ან სიტისთან რა ქნა 1 თამაშში და ფინალშიც სალაჰმა არ შეიმჩნია. რას ქვია დაიღალა და ამიტო მოტყუვდა? ალაბას ეხლაც ტრამვა აქვს ნაკრებში ვერ თამაშობს მაგრამ მგელივით იყო. მაგას ვამბოვ მეც რომ ნახევრად ინვალიდია და სტაბილურობა აკლია მენდის. არ იცი რომელი მნისვნელოვანი თამაშის წინ გამოგაკლდება და დაგაღალატებს. მის იმედად ვერ იქნება გუნდი.

მერე მაქედან რომელია შეტევაში ეგეთი პროდიქტიული ან დაცვაში გაუვალი კედელი? ერთი არნოლდია ვისაც ესეთუ ისე გამოსდდის შეტევაში თამაში და დაცვაში არც კი შევადარებ მენდის.ერთი რობერტსონია მაგ ჩამოთვლილიდან დაბალანსებული იგროკი ვინც კარგად იცავს და კარგი ჩართვებიც აქ.დევისი დაცვა არ გაიშვას.ვოლკერიც კაი სამში გრძელიაა.დაცვაში ვერცერთი ვერ ჯობია მენდის და რო გითხრა სასწაული შედეგები აქვთ ასისტებში დანარჩენებს ეგეც კაიიი ბლა ბლა ბლა ბაზარიააა

ალბათ ღადაობ დდდდ და რასაც შენ ამბობ მაგის მიხედვით შენი აზრით მენდი მაგათზე უკეთესია დდდ
ამ დროში ფლანგის მცველს ის უფრო ევალება რო შეტევაში მეტად პროდუქტიული იყოს
ასევე შენ ამბობ რო რადგან მენდი დაცვაში კაია ვინი უფრო გახსნილია წინ და დაცვაში სირბილი არ უწევს ეგ იმას არ ნიშნავს რო ვინის დახმარება არ ჭირდება შეტევაში როდესაც ვინის წინააღმდეგ თამაშობს ეგრედწოდებული სვარკა გუნდი ან რამოდენიმე კარგი მცველია მის წინააღმდეგ იმასთან ვინის უჭირს ამიტომაც როდესაც ვინის უჭირს ამ დროს მენდი უნდა ეხმარებოდეს შეტევაში და როდესაც ვინი მენდის პას აძლევს უნდა აწოდებდეს წესივრად რომელსაც არც კი უვარგა ჩაწოდებები ან კიდე როდესაც ვინი მენდის აძლევს პას ეგრევე უკან აკეთებს მენდი პას ჩაწოდების მაგივრად განვმეორდები და ვიტყვი რომ მენდის ჩაწოდება არ უვარგა საერთოდ და შეტევაშიც არა პროდუქტიული სხვა კარგ გუნდებს რო გადახედო ყველას ფლანგზე შემტევი მცველი ყავს რაც მათ შეტევებს უფრო სახიფათოა ქმნის და ასევე უფრო მეტ შეტევასაც ანხორციელებენ ფლანგის მცველების ხარჯზე
რო შეხედო რეალის ფლანგებიდან შეტევებს მიხვდები რომ მარჯვენა ფლანგიდან უფრო მეტს უტევენ რადგან მარჯვენა მცველი უფრო შემტევია და რადგანაც შეტევაში უფრო პროდუქტიულია მარჯვენა მცველი ამიტომაც იქმნება ამდენი მომენტი ხოლო რო გადახედო მარცხენა ფლანგს
მაგ ფლანგიდან უფრო ნაკლები შეტევა რადგან ფლნაგის მცველი არა შემტევი ფეხბურთელი უფრო დაცვაში კარგი რის გამოც მარცხენა ფლანგიდან შეტევების ნაკლებობა ვინიმ თუ არაიღო თავის თავზე ისე შეტევები არ გამოდის იმის გამო რომ დიდ გუნდებთან ვინის მარტო უჭირს შეტევა რადგან მასზე რამოდენიმე ფეხბურთელი თამაშობს ამ დროს კი ფლანგის მცველი უნდა ეხმარებოდეს ესეიგი რეალს ჭირდება კარგი შემტევი ფლანგის მცველი რეალს რო უფრო რო დაცვაში თამაში აინტერესებდეს მაშინ ტაკტიკა იქნებოდა 5 მცველიანი ისევ გავიმეორებ შენი აზრით რატო არის ეს გუნდები (ლივერპული სიტი ბაიერნი და ა.შ.)ასეთი სახიფათოები იმიტო რო შემტევი ფლანგის მცველები ყავთ რის გამოც შეტევაში უფრო მეტ მომენტს ქმნიან
რეალმა რო ფინალი მოიგო მაგ მატჩი ყველაზე დიდი როლი იმან ითამაშა რო ლივერპულის ფლანგის მცველების არ ეძლეოდათ შეტევაში უფრო ჩართულიყვნენ რის გამოც ლივერპულს უწევდა ან გრძელი პასი გაეკეთებინათ ან კიდე ცენტრიდან შეტეიათ

19

4 ივნისი 2022 19:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
რეალის სტილი არასდროს ყოფილა "გოლი არ გავუშვათ". რეალის სტილი ყოველთვის შემტევი იყო და ფეხბურთელებზეც აისახებოდა. მარსელო, კარლოსი, არცერთი არ ბრწყინავდა დაცვაში, მაგრამ შეტევაში იმდენად კარგები იყვნენ, რომ ფარავდნენ ყველაფერს. კარლოსზე მაგარია მენდი დაცვაში, მაგრამნმის ფეხის ფრჩხილადაც არ ღირს. საერთოდ, რატომ არის საუბარი საჭირო იმაზე, რომ რეალის ფლანგის მცველს კარგი შეტევითი პოტენციალი აუცილებლად უნდა ჰქონდეს - კარგი მოედნის ხედვა, გამჭოლი გადაცემა, თამაშის წაკითხვის უნარი, გახსნა, ჩაწოდება - აქედან რომელს აკმაყოფილებს მენდი?
ტეო ერნანდესი რომ ვერ ჩაანაცვლებს მენდის, ეს არ ნიშნავს, რომ რეალმა მისი ღირსეული შემცვლელი არ ეძებოს. ჰაკიმი ვისზე ნაკლებია? ან დაცვაში ან შეტევაში. გამოჩნდება ვინმე ღირსეული, რომელიც დაცვასა და შეტევაში თანაბრად კარგი იქნება და თავისთავად უნდა გაუშვან მენდი. რეალის სტილი არ არის, არ ეკადრება რეალს მისნაირი უფანტაზიო მცველი, თან მარსელოს 12 წლიანი კარიერის შემდეგ, კარლოსზე რომ აღარაფერი ვთქვათ.

ატლეტიკოს სტილის გუნდებთან, ვინისიუსს ძალიან უჭირს. კადისთან, ხეტაფესთან და ა.შ იმის ნახევარს ვერ აჩვენებს, რაც შეუძლია, რადგან 3 მცველია მასზე და ვინმე უნდა ეხმარებოდეს. მენდი რას აკეთებს? ჩავა, ვითომ ჩაერთვება შეტევაში და იმის ნაცვლად ზუსტი პასი გააკეთოს ან კარგად ჩააწოდოს, უკან პასი, ან გვერდით. ან თუ აკეთებს ყვავებს ხსნის ან იკარგება. აი მომავალ სეზონში ალაბა როკ დადგება მარცხნივ, მერე ნახავთ როგორ გაიზრდება და გამრავალფეროვნდება რეალის შეტევა.

20

4 ივნისი 2022 19:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 794
რეალის ფლანგის მცველს ვინმე უფრთხიდეს ბოლო წლებში გახსენდებათ ვინმეს? როცა ბაიერნს ალფონსო ყავს და აწიოკებს ტიპი ყველას წინაც უკანაც, ლივერპულის განაპირა მცვეელები ხომ საერთოდ 35 გოლს მინიმუმ ქმნიან სეზონებში და დაცვაშიც კარგად დგას ლივერპული, სიტი კანსელუთი რიცხობრივ უპირატესობებს ქმნის საჯარიმოში ტანდაბალი ფეხბურთელებით და ჯუჯებს უწოდებს კანსელუ ეგრე აკეთებს ასისტებს იმდენად კარგი პასის კულტურა აქ და ჩვენ ვუყუროთ მენდის და მაგის დაცვას ვიმეორებ მანდაც ვერაა უკვე დიდად დამაჯერებელი. დააპრესინგებ და პასს ვერ აკეთებს. ვინისიუსს ლამის ყველა პლეიოფის თამაშში პერსონალურად ედგნენ ტიპები და გათიშული ყავდათ მატჩის დიდ ნაწილში სადიყო მენდი? ვინმემ ნახა რომ რამით დაეხმარა? მარტო საჯარიმოს ხომ არაა მენდი მიჯაჭვებული, თითქოსდა ცენტრს იქით არ გადადიოდეს და ეგრე იყოს 😆 ვინმე ტოპ ფლანგელი დადგეს და მენდი როგორც გადადის შეტევაში მაგ სიხშირით გადავიდეს სრულიად საკმარისია ასისტების დასარიგებლად და უკან დაცვაში დასაბრუნებლადაც . გადადის ჩვეულებრივ შეტევებში და ლამის 0 აქ შედეგი დადგება და აგორავებს კროსზე უკან პასს. დაცვაზე თუ მიდგა საქმე ალაბა აგერ ცენტრალურ მცველად თამაშობს და ფლანგზე როგორ ვერუნდა დაიცვას თავი? მითუმეტეს რამაგარი პასის კულტურის და ინტელექტის პატრონია. ამ სეზონში ბენზემაზე რამდენი პასი აქ გაჭრილი ტიპს მთელ დაცვის ხაზს ადგილზე რომ აშეშებდა ეგეთები. იგივე ფინალში გაუქმებული გოლის დროს ალაბამ ერთი ერთზე დატოვა ბენზო პასით, როგორსაც მენდი კარიერის მანძილზე ვერ იზამს ალბათ. პრასტრელიც და ჩაწოდებაც უმაღლეს დონეზე აქ. მაღალი კლასის ლატერალები გუნდს 25 გოლს მინიმუმ უნაღდებს როგორც წესი სეზონში და ამავდროულად სიტის და ლივეს დაცვაზე ვერც იტყვი მაგათი შეტევების გამო სუსტიაო. აუტსაიდერებთან და საშუალო გუნდებთან მითუმეტეს უდიდესი როლი აკისრია ფლანგის მცველების შეტევებში ჩართვებს.

21

4 ივნისი 2022 20:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2113
ტეო არაა რეალის დონე,ძმაა მაგარი,მაგრამ მაგას არავინ გამოუშვებს.მენდის გაშვებასმგონია ბევრჯერ ვინანებთ თუ ალაბას ან ტეოს იმედად დავრჩიბით.მინუსი აქ ტრავმები,თორე ფერლანს არაფერი დაეწუნება როგორც მცველს.სალაჰმა მოატყუაო რო იძახით-რა იყო ბნელა?ვინ არ მოუტყუებიათ თან ბევრად უფრო ხშირად,რამოსი კარვა ნესტა თუ მალდინი?

22

4 ივნისი 2022 20:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უდიდესი უცოდინრობა და სიბეცეა მენდიზე რამე ცუდის თქმა..ცერა თითით უყურებთ თამაშს? მენდიზე რამე როგორ უნდა დაგცდეს კაცს? სხვა და სხვა მენდიზე ვსაუბრობთ ეტყობა. სხვა შემთხვევაში ამ ბიჭმა ძაან კაი ხარისხი დადო გადმოსვლის დღიდან დღემდე.

23

4 ივნისი 2022 20:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vini Jr.
რეალის ფლანგის მცველს ვინმე უფრთხიდეს ბოლო წლებში გახსენდებათ ვინმეს? როცა ბაიერნს ალფონსო ყავს და აწიოკებს ტიპი ყველას წინაც უკანაც, ლივერპულის განაპირა მცვეელები ხომ საერთოდ 35 გოლს მინიმუმ ქმნიან სეზონებში და დაცვაშიც კარგად დგას ლივერპული, სიტი კანსელუთი რიცხობრივ უპირატესობებს ქმნის საჯარიმოში ტანდაბალი ფეხბურთელებით და ჯუჯებს უწოდებს კანსელუ ეგრე აკეთებს ასისტებს იმდენად კარგი პასის კულტურა აქ და ჩვენ ვუყუროთ მენდის და მაგის დაცვას ვიმეორებ მანდაც ვერაა უკვე დიდად დამაჯერებელი. დააპრესინგებ და პასს ვერ აკეთებს. ვინისიუსს ლამის ყველა პლეიოფის თამაშში პერსონალურად ედგნენ ტიპები და გათიშული ყავდათ მატჩის დიდ ნაწილში სადიყო მენდი? ვინმემ ნახა რომ რამით დაეხმარა? მარტო საჯარიმოს ხომ არაა მენდი მიჯაჭვებული, თითქოსდა ცენტრს იქით არ გადადიოდეს და ეგრე იყოს 😆 ვინმე ტოპ ფლანგელი დადგეს და მენდი როგორც გადადის შეტევაში მაგ სიხშირით გადავიდეს სრულიად საკმარისია ასისტების დასარიგებლად და უკან დაცვაში დასაბრუნებლადაც . გადადის ჩვეულებრივ შეტევებში და ლამის 0 აქ შედეგი დადგება და აგორავებს კროსზე უკან პასს. დაცვაზე თუ მიდგა საქმე ალაბა აგერ ცენტრალურ მცველად თამაშობს და ფლანგზე როგორ ვერუნდა დაიცვას თავი? მითუმეტეს რამაგარი პასის კულტურის და ინტელექტის პატრონია. ამ სეზონში ბენზემაზე რამდენი პასი აქ გაჭრილი ტიპს მთელ დაცვის ხაზს ადგილზე რომ აშეშებდა ეგეთები. იგივე ფინალში გაუქმებული გოლის დროს ალაბამ ერთი ერთზე დატოვა ბენზო პასით, როგორსაც მენდი კარიერის მანძილზე ვერ იზამს ალბათ. პრასტრელიც და ჩაწოდებაც უმაღლეს დონეზე აქ. მაღალი კლასის ლატერალები გუნდს 25 გოლს მინიმუმ უნაღდებს როგორც წესი სეზონში და ამავდროულად სიტის და ლივეს დაცვაზე ვერც იტყვი მაგათი შეტევების გამო სუსტიაო. აუტსაიდერებთან და საშუალო გუნდებთან მითუმეტეს უდიდესი როლი აკისრია ფლანგის მცველების შეტევებში ჩართვებს.

ხო რა დადგება მარცხნივ ალაბა და იქნება მარცხნიდან შეტევები თორე დავიტანჯე იმის ყურებით რო მარცხნიდან როდესაც უტევენ ვინიმ უნდა იწვალოს რო შეტევა გამოვიდეს რაც ხანდახან არ გამოდის რადგან როდესაც ბურთს იღებს პერსონალურად ვინის 3 ფეხბურთელი იყვანს ეგრევე რის გამოც გვიწევს სულ
მარტო მარჯვნიდან შეტევა თუ ვინიმ იქ ფეხბურთელს თუ ვერ გაცდა იმ შემთხვევაში აბა მენდის რო აძლევს პას ამდროს ან უკან აკეთებს პას ან კიდე გვერძე ან საერთოდ ჩაწოდებას რო აპირებს სადღაც ტრაკში ურტყამს ჯერ ბურთს რო მიღებს ეგრევე ფაფხურს იწყებს(როდესაც პრესინგს თამაშობს მოწინააღმდეგე გუნდი) და ამ დროს ბურთს კარგავს როდესაც უბრალოდ ფაფხურის ნაცვლად პასი უნდა გაკეტოს მე ვფიქრობ რო ალაბა უკეთესი იქნება მარცხენა ფლანგზე ვინი. უფრო გაიხსნება და შეტევაში უკეთესი იქნება ალაბას ამავდროულად კარგი პასის გაკეთება შეუძლია რაც ძალიან დაგვეხმარება რის გამოც რეალის შეტევები უფრო სახიფათო გახდება და ასევე ბევრ მომენტსაც შექმნიან როდესაც ორივე ფლანგიდან იქნება ბევრი შეტევა იქიდან კარვახალი ვალვერდე(როდრიგო) აქედან კი ალაბა ვინისიუსი


ასევე თუ აზარი ფორმაში ჩადგა და ჩელსის აზარი დაბრუნდა მაშინ მე ვფიქრობ რო ასე უნდა იყოს შემადგენლობა

კურტუა.

კარვახალი მილიტაო რუდიგერი ალაბა

კროსი(მოდრ.ვალვე.+ჩუამ)კაზე(კამა.ჩუამ)

ვალვერდე(როდ.+გნაბ.)აზარი და ვინი

ბენზემა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)