ტიბო კურტუა ყველაზე ძვირადღირებული მეკარეა

ტიბო კურტუას ფასი TransferMarkt-ის მონაცმებით 65 მილიონი ევრო გახდა. აღსანიშნავია, რომ „ბლანკოსში“ გადასვლის შემდეგ ბელგიელს ამხელა ფასი არასდროს ჰქონია...


აუცილებლად უნდა ითქვას, რომ დღესდღეობით „ბლანკოსის“ მეკარე ყველაზე ძვირადღირებულ კარის დარაჯად ითვლება, მისი ღირებულება აჭარბებს იან ობლაკის, ტერ შტეგენის, დონარუმას, ალისონის, ედერსონის, დე ხეას და სხვა მაღალი დონის მეკარეების ფასს. dle 10.1

  • Hala
  • 26 მარტი 2022
  • 3620
  • 70

1

26 მარტი 2022 22:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
ახლა ვნახე რეინჯერსის ლეგენდების და მსოფლიო ლეგენდების მომენტები და კლასი მაინც უკვდავია. არველაძემ ისეთი გაიტანა რავი ძმაო დიდი პატივისცემა მაგ კაცს. ქუარეშმას საფირმო დარტყმა უბერებელია. დღემე მიკვირს კაკაზე უფრო დიდხანს რომ ვერ ითამასა, რა პასი გაუკეთა პირველ გოლზე

2

27 მარტი 2022 20:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
მე მიჭედავს საიტი თუ მართლა არაფერი არ იდება?🤣

3

27 მარტი 2022 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 748
ციტატა: Vini Jr.
მე მიჭედავს საიტი თუ მართლა არაფერი არ იდება?🤣

ჩაკვდა ბოლომდე

4

27 მარტი 2022 20:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2609
ორმოცდღიანი გლოვაა საიტზე კლასიკოს მერე🤣🤣🤣 ვაა, ჰოლანდმა სიტის უარი უთხრაო, მართლა აქ მოდის მგონი ეგ ჩემისა

5

27 მარტი 2022 20:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: murtoreali777
ორმოცდღიანი გლოვაა საიტზე კლასიკოს მერე🤣🤣🤣 ვაა, ჰოლანდმა სიტის უარი უთხრაო, მართლა აქ მოდის მგონი ეგ ჩემისა

ჰო რეალის შეთავაზებას ელოდებაო.

რეალის უცხოურ ფეიჯზე ფბზე შემხვდა მოკლე სტატია, ანუ ბენზემა მზად არისო ადგილი დაუთმოს ჰალანდსო 1 წელში ოღონდ + არანაირი პრობლემა არ აქო და პირიქით მიესალმებაო ჰოლანდის მოსვლას 🤷‍♂️. ლიონში წავაო 2023ში და რავი, თუ მოიყვანეს ჰალანდი შეეწყობიან ალბათ. პარალელურად გააქტიურდა ნიუსები ჩოუამენის მოყვანაზე. 60 მილიონი დაჯდებაო ეგეც დაიწერა და რეალიც გააქტიურდაო, ვნახოთ უეჭველი მოსაყვანია ჩოუამენი.
ჰალანდის მოსვლასთან ერთად სხვა ტრანსფერებიც თუ იქნა მივესალმები ჰალანდის მოსვლას ეგრევე + ბენზოსაც თუ არ აქ პრობლემა კაი ვარიანტია მაშინ. ჰალანდის მოსვლის გამო სხვა პოზიციები თუ არ გაძლიერდა რავი როგორ უნდა გაქაჩოს გუნდმა.

6

27 მარტი 2022 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mbape da holandi ertad radamangreveli unda iyos wesit

7

27 მარტი 2022 22:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
chuameni mpape halandi ris jeimsi rudigeri benzo modrichis axali kontractebi

vinisiusisac da brahim diasi unda dabrundes

8

28 მარტი 2022 00:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 748
ციტატა: super vini.jr 20
chuameni mpape halandi ris jeimsi rudigeri benzo modrichis axali kontractebi

vinisiusisac da brahim diasi unda dabrundes

ცოტხანი და და გამოიქცევა პსჟდან ჰაკიმი შვენთან მაგას ისეთი აგენტი ყავს ვერ დატოვებენ ძალით როგორც რაბიო და ვერატი ამყოფეს პატიმრებივით. მაქსიმუმ ორი წელი და ბოლო მოეღება მაგ "გუნდს"

9

28 მარტი 2022 01:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: Hala madrid1902
ციტატა: super vini.jr 20
chuameni mpape halandi ris jeimsi rudigeri benzo modrichis axali kontractebi

vinisiusisac da brahim diasi unda dabrundes

ცოტხანი და და გამოიქცევა პსჟდან ჰაკიმი შვენთან მაგას ისეთი აგენტი ყავს ვერ დატოვებენ ძალით როგორც რაბიო და ვერატი ამყოფეს პატიმრებივით. მაქსიმუმ ორი წელი და ბოლო მოეღება მაგ "გუნდს"

getanxmebi hakimi martlac magaria eg da ris jeimsi samomavlod iqit mendi gutieresi blankoc magari pichia. naxevarshi da pier pederikom iqneb gaamrtlos gacemuli avansebi

10

28 მარტი 2022 02:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
რეალს ჩუამენი ვალვერდე კამავინგას ტრიო სურს ნახევარდაცვაშიო ))))
გული არ გაგისკდება ადამიანს?
3 ერთმანეთზე უფანტაზიო შლანგი

11

28 მარტი 2022 09:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: LUCA MODRIC
რეალს ჩუამენი ვალვერდე კამავინგას ტრიო სურს ნახევარდაცვაშიო ))))
გული არ გაგისკდება ადამიანს?
3 ერთმანეთზე უფანტაზიო შლანგი

ვალვერდეს რაღას ერჩი? ჰო პედრია მაგარი ეს დიშლა მართლა და ფედესგან რაღა გინდა კაცურად?

12

28 მარტი 2022 10:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: LUCA MODRIC
რეალს ჩუამენი ვალვერდე კამავინგას ტრიო სურს ნახევარდაცვაშიო ))))
გული არ გაგისკდება ადამიანს?
3 ერთმანეთზე უფანტაზიო შლანგი

ვალვერდეს რაღას ერჩი? ჰო პედრია მაგარი ეს დიშლა მართლა და ფედესგან რაღა გინდა კაცურად?

chuamenia upantazio? valverde swrapia dacvas magrad miexmareba nu kazemiro swrapi. egaa chuameni upro kroosia ai lukitas ki. ise veravin shecvlis magram. kama zalian did dones dadebs sakmariss aris blankoc aseve swrapi. aq metra naxevari bernardo gvardiolas gamowuruli limoni ar gvinda ai bruno pernadeshi kargi iqneboda ogond tu chuameni ar gamova.

13

28 მარტი 2022 13:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აამუშვეთ საიტი მაგის დედა ვატირე. ერთი წაგება ვერ გადაგვიტანია თუ რა არის?

14

28 მარტი 2022 13:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
wavaget. ar davapaset da roca mivxvdit. ra saxelis mqone gunds vetamashebodit gvuani iyo vegar dalagda. chveni tamashi. es daupaseblobis. brali iyo araswori taqtikis torem yvelam icis reali am barsas rom jobia. yvelanairad am momentistvis da savaraudot monaval 5-7 wlis ganmavlobashi ligaze chelsis gavcdebit da saswaul muxtze movlen kargia. ase rom gavnadgurdit agar daushveben awi shecdomas es chventvis kargia ai seviliastvis ki katasropa 9 qulaa barsastanac da seviliastanac sxvaoba raios daadeben gamotovebuls reali 3 tamashs agar waagebs 10 tamashi yoveli mogeba gvaaxlovebs chempionobastan atletiko sevilia da betisi rtulebi am samshi 1 pre 2 mogeba unda gamovacxot uechveli

kurtua-lunini-puidiasi (mekareebi) karvaxali-ris jeimsi-vaskesi (marcxena) mendi-gutieresi-nacho (marjvena) alaba-militao-rudigeri (centr mcveli) kazemiro-blanko-valverde-chuameni kroosi-luka-kamavinga (nax. dacva) pier pederikomac tu moumata. damatebuli amat iq vis sad sheuzlia kide universaloba agar miweria benzema-vini-rodrigo-asensio-brahimi-mpape- halandi. aqedan 2-3 weliwadshi. toni-luka-benzo-vaskesi-nacho- sheizleba karvaxalic. wavlen. endriki unda davdot aseve 3 weliwadshi 1 centr mcveli 1 satadarigo tavdamsxmeli 1 marcxena mcveli hakimi dabrundeba mjera male tu exlave ara jeimsi axlave mosayvania tu hakimic gamova. karva 24 shi wava

ise tu atyobt kargi mekare gachirda perspeqtuli agaravin chans. mcvelebi tavdamsxmelebi modian. centr naxevarmcveli kante kazemiros nairi rom ar vtqvat. mandac agar arian vingereebi didixania agar arian

15

28 მარტი 2022 14:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9019
ციტატა: LUCA MODRIC
რეალს ჩუამენი ვალვერდე კამავინგას ტრიო სურს ნახევარდაცვაშიო ))))
გული არ გაგისკდება ადამიანს?
3 ერთმანეთზე უფანტაზიო შლანგი

სისულელეა ჩემი აზრით და უბრალოდ გამორიცხულია ეგ ამბავი. მანდედან მომავალში არ მგონია 1 მაინც იყვეს რეალის ძირიტადის წევრი. ვალვერდე ისევ ისე იქნება როგორც ეხლაა და დანარჩენიბი მაქსიმუმ ზამენის ზამენები იყვნენ

16

28 მარტი 2022 14:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხო, ძმებო, მოკლედ ერთს გეტყვით და უკვე უამრავჯერ დავწერე, რო ჩვენ მადრიდისტებმა რამე უნდა მოვიფიქროთ და ერთი საიტი გავაკეთოთ, უკვე წლებია გრძელდება ეს მარაზმი ნუ, არ გვეღირსება არაფერი, ამ პროვოკატორ სლეებს ცალკე არ იშორებს და გვადებს ბანებს ნაანაროტ, ცალკე სიახლეებუხ აღარ იდება, რავი თქბენ იცით, მე პირადად ამ სიაზლეს მივასალმებუზ თუარა იყოს ასე და დაველოდოთ ფუჭად რო ამ საიტს რამე ეშველება... :))

17

28 მარტი 2022 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ადმინს მშვიდობა აქ?

18

28 მარტი 2022 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: kontaqti
ციტატა: LUCA MODRIC
რეალს ჩუამენი ვალვერდე კამავინგას ტრიო სურს ნახევარდაცვაშიო ))))
გული არ გაგისკდება ადამიანს?
3 ერთმანეთზე უფანტაზიო შლანგი

სისულელეა ჩემი აზრით და უბრალოდ გამორიცხულია ეგ ამბავი. მანდედან მომავალში არ მგონია 1 მაინც იყვეს რეალის ძირიტადის წევრი. ვალვერდე ისევ ისე იქნება როგორც ეხლაა და დანარჩენიბი მაქსიმუმ ზამენის ზამენები იყვნენ

aba vis elodebi naxevar metra bernardos tu shlang pogbas tu. vampir de bruins ar gamoxtet exla de bruni sauketesoao ar damiwerot 3 wlis win martla kargi iyo 18 magari zalian. ubralod cudat ar gamigot momavlis trio mitxarit vis elodebit ? axalgazrdebi. ogon 37 wlis kante pogba ara

aq xalxs lautaroebi dibalebi undat da tavint gundebshi. babangidebi ro arian aravin piqrobs mere peress es ra shlangebi moyareo

19

28 მარტი 2022 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისევ უპასუხოთ :)) ხარაშო არ გინდსთ ნუ გინდათ.

20

28 მარტი 2022 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9019
ციტატა: super vini.jr 20
aba vis elodebi naxevar metra bernardos tu shlang pogbas tu. vampir de bruins ar gamoxtet exla de bruni sauketesoao ar damiwerot 3 wlis win martla kargi iyo 18 magari zalian. ubralod cudat ar gamigot momavlis trio mitxarit vis elodebit ? axalgazrdebi. ogon 37 wlis kante pogba ara

aq xalxs lautaroebi dibalebi undat da tavint gundebshi. babangidebi ro arian aravin piqrobs mere peress es ra shlangebi moyareo

მოდრიჩიც მეტრანახევრიანია მარა არ წამოიხია ბარეორი? ბოგბა პლასმასის ყვერია ჩვეულებრივი და დე ბრუინი დაგვხატავდა. რაც შეეხება კაზეს შემცვლელს მაგას კიდე 4 წელი მაინც არ დაჭირდება შემცვლელი და მერე წამოვა ვინმე სხვაც

21

28 მარტი 2022 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
პოგბა დიშლაა ბაზარი არაა, მაგი ნეიმარი და ასეთები ზედმეტი ნეხვია გუნდისთვის, კაზემიროს რაც შეეხება სირი კარლოს ხელში ყოველთვის ჩაჯმულია

22

28 მარტი 2022 17:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეგობრებო, ახალი საიტი რო შევქმმათ მადრიდისტებმა და მოვხოდოთ, ეგ ვარიანტი არ გხიბლავთ? ამ მკვდარ და პროვოკატორებით გატენილ საიტზე როდემდე უნდა ვიყოთ?

ხალხო არავინ ხართ? პასუხის ღირსად მაინც ჩამაგდეთ.

23

28 მარტი 2022 17:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ბერნარდუ რატო არ გინდათ? სიმაღლეს რა მნიშვნელობა აქ ? მესი, ხავი, ინი, ლუკიტა ხო რას ქვია გოლიათები არიან. ზოგადად დაბალი იგროკები ბევრად ელეგანტურები არიან ხოლმე და უკეთ აკონტროლებენ ბურთს თუ უკვირდებით. მაგ ტიპის ფეხბურთელია ბერნარდუც დახვეწილი დრიბლინგი, პასის კულტურა, მოედნის ხედვა და რაც მთავარია ფიზიკურად ძალიან კარგია ანუ გამძლეობას ვგულისხომ თოთქმის არ იღლება და ფლანგზეც შეუძლია ვინგერობა და ცენტრშიც. რა მაგრა იჭერს ტიპი ბურთს და მიყავს მთელი თამაში. ნაკრებშიც უკლასნესია მაგაზე უკეთ ვინ უნდა ჩაანაცვლოს ლუკა? სტილითაც ძან წააგავს მოდრიჩს და თუ არსებობს მცირედი შანსი მაინც მაგაზე იდეალურ ვარიანტს ვის ხედავთ. კროოს რაც შეეხება მაგის შემცვლელად ბელინგემს ვისურვებდი. სხვებს, რომ არ სდიონ კამავინგაც ძალიან ჭკვიანია და დიდი ტალანტია რატო აგინებთ მაგასაც არ მესმის მართლა.

24

28 მარტი 2022 18:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ციტატა: Vini Jr.
ბერნარდუ რატო არ გინდათ? სიმაღლეს რა მნიშვნელობა აქ ? მესი, ხავი, ინი, ლუკიტა ხო რას ქვია გოლიათები არიან. ზოგადად დაბალი იგროკები ბევრად ელეგანტურები არიან ხოლმე და უკეთ აკონტროლებენ ბურთს თუ უკვირდებით. მაგ ტიპის ფეხბურთელია ბერნარდუც დახვეწილი დრიბლინგი, პასის კულტურა, მოედნის ხედვა და რაც მთავარია ფიზიკურად ძალიან კარგია ანუ გამძლეობას ვგულისხომ თოთქმის არ იღლება და ფლანგზეც შეუძლია ვინგერობა და ცენტრშიც. რა მაგრა იჭერს ტიპი ბურთს და მიყავს მთელი თამაში. ნაკრებშიც უკლასნესია მაგაზე უკეთ ვინ უნდა ჩაანაცვლოს ლუკა? სტილითაც ძან წააგავს მოდრიჩს და თუ არსებობს მცირედი შანსი მაინც მაგაზე იდეალურ ვარიანტს ვის ხედავთ. კროოს რაც შეეხება მაგის შემცვლელად ბელინგემს ვისურვებდი. სხვებს, რომ არ სდიონ კამავინგაც ძალიან ჭკვიანია და დიდი ტალანტია რატო აგინებთ მაგასაც არ მესმის მართლა.

pexeb dagrecili. 2 pasiani metra naxevari barnlis mepe realis donis ar ver verc gaxdeba da gamowuruli limonia tan gvardiolasi maseti isko iyo da uqishmisho bulkia exla tan

magan burti vis dauchira. an ra eleganturi pasi manaxe erti mainc magisi ro agprtovanebashi movidet riti jobia chuamens?

sitis maimuni gapiarebuli mudam pavorit dedas xom shevaxti da exla mis bernardosc kide zemodan. chuamens riti jobia pasi rom icis ulan da barnlistqn dubli rom aq ? icit magas betisi. granada eibari ras damarteben?

ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: kontaqti
მოდრიჩიც მეტრანახევრიანია მარა არ წამოიხია ბარეორი? ბოგბა პლასმასის ყვერია ჩვეულებრივი და დე ბრუინი დაგვხატავდა. რაც შეეხება კაზეს შემცვლელს მაგას კიდე 4 წელი მაინც არ დაჭირდება შემცვლელი და მერე წამოვა ვინმე სხვაც

დე ბრუინი იმ სტილის ფეხბურთელებში გადის,რომელიც არ იყიდება . არც თვითონ ენდომება წამოსვლა.იდეალურ გუნდშია.კაზემიროზე გეთანხმები,ჯერ კაი ხანი არ სჭირდება შემცვლელი.სკამის ფეხბურთელები ვალვერდე და კამავინგა არიან.უბრალოდ,კიდევ 2 ნახევარმცველია საჭირო.პოგბაზე იდეალური, დღევანდელი გადმოსახედიდან, ვინ გგონია? უფასოდ მოვა.თან კარგ გუნდში ,რაც შეუძლია პოგბას კი დაამტკიცა.მანჩესტერი სირების კოოპერატივია,მაგით ნუ განსაზღვრავთ პოგბას დონეს.ჩუამენის დედა ვატირე კიდევ,ეგ ძირითადის იგროკობას ვერ გაქაჩავს და სკამისთვის მაგხელა თანხის გასროლას სიტყვაზე ბერნარდო სილვაში გაისროლონ 70-80 მილიონი.პოგბა-კაზემირო-ბერნარდო სილვა იდეალური ნახევარდაცვა იქნება.კროოსი-მოდრიჩი როტაციაში,+ვალვერდე,კამავინგა.მარა ჩემი აზრით,ჩუამენს იყიდიან ,ალბათ და მაგით მორჩება ნახევარდაცვაში ყველაფერი.

chuameni mgonia chuameni da ara bernardo avgusto da antoniii da petrucho da vigac axmed xosam midoebi kide

imnpexburtis dedac sadac bernardobmodrichis shemcvlelad ganixileba. da visac portugalia magari ggoniat ager naxavt charchebian msoplioze daberda legendado 7. felixsi melixsi brunito bernardito me ar vici. magatze uketesi gundi ho perspeqtiuli pepe 349 wlis magus imedz dacvashi. bazari araa mxecia. mcvelebi magat ar uvargat mekare naxevari. tavdasxma mwvrtneli masajisti ra unda moigon

lukitas aravin sheadarot gana maviwydeba 1 tamashis chagdebisas ro aginebt gunds kroosi ro aburjania xdeba modrichi. gekasi kurtua. akaki devadze magas tavi davanebot rosoneros magrad minda chevexuto kacurad zmakacurad aq tqven nodariko simsive ggoniat iovichi benzemas jobda 2 tvis win. gana damaviwyda dges qebashia imatgan vinc aginebda 5 kaci viyavit vinc sul aqebda me ar shemovdivar radgan broweulebis panebtan shetakeba ar mqonoda yvelas tavisi azri aq. mesmis eg vgiziandebi ubralod gunds rom lanzgavt sul vaskesis nairi musha bevria nacho? gabriel militos upro sheaqebdit cocxali rom iyos da chigrinskis mesmis bevri jobia an jobnian magram bernardo pikia

kidev kargi peresi aris tqven kalderobi girchevniat karlos pelegrini karlos mere raulus epoqa unda daiwyos blankosi da blankosis
el kapitani genialuri sherwyma unda iyos lagi. saativit awyobili. gundi sadac drois gasvlastan ertad kastilielebic amoiweven. pederiko aribasi gutieresi blanko realis momavali kapitani benzos shemdeg kaze unda gaxdes lideri picxi unda iyos da yvelaze kargi isaa

kurtua-rmilitao-rudigeri-alaba-kroosi-kazemiro-lukita-benzo-vini-mpape-halandi

25

28 მარტი 2022 19:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9019
ციტატა: RONALDINHO
დე ბრუინი იმ სტილის ფეხბურთელებში გადის,რომელიც არ იყიდება . არც თვითონ ენდომება წამოსვლა.იდეალურ გუნდშია.კაზემიროზე გეთანხმები,ჯერ კაი ხანი არ სჭირდება შემცვლელი.სკამის ფეხბურთელები ვალვერდე და კამავინგა არიან.უბრალოდ,კიდევ 2 ნახევარმცველია საჭირო.პოგბაზე იდეალური, დღევანდელი გადმოსახედიდან, ვინ გგონია? უფასოდ მოვა.თან კარგ გუნდში ,რაც შეუძლია პოგბას კი დაამტკიცა.მანჩესტერი სირების კოოპერატივია,მაგით ნუ განსაზღვრავთ პოგბას დონეს.ჩუამენის დედა ვატირე კიდევ,ეგ ძირითადის იგროკობას ვერ გაქაჩავს და სკამისთვის მაგხელა თანხის გასროლას სიტყვაზე ბერნარდო სილვაში გაისროლონ 70-80 მილიონი.პოგბა-კაზემირო-ბერნარდო სილვა იდეალური ნახევარდაცვა იქნება.კროოსი-მოდრიჩი როტაციაში,+ვალვერდე,კამავინგა.მარა ჩემი აზრით,ჩუამენს იყიდიან ,ალბათ და მაგით მორჩება ნახევარდაცვაში ყველაფერი.

კლასი აქვს საკმაოზე მეტი მაგრამ მკიდია ტიპია არ აინტერესებს გუნდი აგებს იგრბს და რამდენი უნდა გაიღოს გუნდისთვის. ფულის ტიპია რა მაგის გამოც გადავიდა ზუსტად მანჩესტერში თორე შესაძლებლობებს ვერავინ დაუწუნებს

26

28 მარტი 2022 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გვარდიოლას ნა.არი სლეები გინდათ ანუ რეალში? ბერნარდოს გაპიარებული დედას და ზედ დე ბრუინის :))

27

28 მარტი 2022 19:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: David alaba
მეგობრებო, ახალი საიტი რო შევქმმათ მადრიდისტებმა და მოვხოდოთ, ეგ ვარიანტი არ გხიბლავთ? ამ მკვდარ და პროვოკატორებით გატენილ საიტზე როდემდე უნდა ვიყოთ?

ხალხო არავინ ხართ? პასუხის ღირსად მაინც ჩამაგდეთ.

ნუთუ არ შეიძლება ამ ხორცმეტს ისეთი ბანი დაადოთ ვეღარასდროს შემოვიდეს ? როგორი დასვენებული ვიყავი 10 დღე 🤦

ერთი გააზრებული კომენტარი არ მახსოვს ტიპისგან, აი ერთი მაინც, არადა დღეში 50 ს წერს

რამე სხვა საიტი მოვხოდოთო ეს ბანძი საიტია თავის ადმინიანადო და თან მერე რატო მბლოკავთო 😄 ერთხელ დამანახა მარტო ვინაა, სულ 1 წუთით, მეტი არაფერი მინდა

28

28 მარტი 2022 20:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ბერნარდო და გაპიარებული რავი ახალია ალბათ კიდე ცალკე რამე 😄 პირიქით დაუფასებელი უფროა როჟა ვარსლვლავებით გადატენილ სიტიში ცენტრში და წინ ყველაზე შრომისმოყვარეა და ტემპის წაყვანაც შეუძლია და დეიბლინგით გარღვევაც. ჯიგარ იუთუბი გაქ და შეგიძლია ბერნარდუს პასები, რომ ნახო და მე არ მაგდებინო აქ. მთელი ლივერპული თავის ფაბინიო და ვანდეიკიან ჰენდერსონიანად რო დაიხია ამ სეზონში ერთ ეპიზოდში და პასი რო გააკეთა მაგ ეპიზოდს უყურე მარტო თუ მაინცდამაინც ერთი პასი გინდა. მერე მეორე პორტუგალიას რაც შეეხება უკვე ის დრო აღარაა კრისტიანო რომ იყო ნაკრებში მარტო. სულ არ ყავდათ ერთა ლიგის ჯგუფურში, მაგრამ ერთმანეთს მიაწვინეს ჯგუფში ყველა და ისედაც მშვენიერი სასტავი ყავთ. დაცვაში დიაშიც ყავთ სხვათაშორის, მაგრამ ეგ ალბათ არ ითვლება ხო გვარდიოლას რახან ყავს სიტიში არ ვარგა😅😅 გერეირუ ყავთ ფლანგზე მშვენიერი იგროკია, კანსელუ ყავთ მარჯვნივ აჰ ეგეც გვარდიოლასია კაცო არც ეგ ვარგა. ცენტრში ფანტაზიის მქონეები გინდა, შრომისმოყვარეები გინდა, გამოცდილები გინდა რავი ყველანაირი ტიპის ნახევარმცველები ყავთ. შეტევაზე საუბარიც ზედმეტია. ერთადერთი პრობლემა მაგ გუნდის არის მწვრთნელი თავისი ფრთხილი უტრაკო ტაქტიკით. ეიბარის შეჭმული ნახევარმცველები კიდე არ გაიშვას არსად.სხვათაშორის ინგლისის ხარახურა იგროკები სად ქაჩავებ აბა ყველაზე უკეთ? იასნად ლალიგაში. ლამელა შმამელა, ტრაორე, აუბამეინგი, ხესუს ნავასი რავი რამდენი ჩამოვთვალო პრემიერლიგაში 0 იყვნენ ეგრე მოყავდათ ლალიგაში და ეგენი აწიოკებენ რამდენ გუნდს და ბერნარდუ ვერ გაქაჩავს ხო? აზარის მაგალითის მოყვანა თუ მოუნდა კიდე ვინმეს საპირისპირო მაგალითად სად და ვინ დატრამვა მაგას მიქციეთ ყურადღება. კოუტინიოც თუნდაც მშვენიერი იყო პირველი სეზონი მიუხედავად იმისა, რომ თავის პოზიციაზე არც კი იყენებდნენ. ჩამშლელი ჩოუამენი ჩაგინაცვლებთ კროსს და მოდრიჩს კი აბა რა გავკარი ბერნარდუს რაღა ფეხბურთელია ეგ უნიჭო ნაცნობობით ათამაშებს გვარდიოლა თავის მილიარდიან შემადგენლობაში ვააახ. მარა რა გასაკვირია გვარდიოლა მწვრთნელადაც არ მიიჩნევა აქ ზოგისგან და😄

პ.ს ადმინი სად გაქრა, ან დამხმარე რატო არ ყავს ვინმე ვინც სტატიებს მოგვაწოდებს ჰალას არ ყოფნისას თუნდაც

29

28 მარტი 2022 20:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
დე ბრუინი მართლა გიჟია იმენა დახატავს რეალს მარა ბერნარდო არა არიზა მაკუკულა კიდე რა

30

28 მარტი 2022 20:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
დე ბრუინი მართლა გიჟია იმენა დახატავს რეალს მარა ბერნარდო არა არიზა მაკუკულა კიდე რა

სადაც საჭირო ისვრის ძმა.

31

28 მარტი 2022 20:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინი დეპრესიაში გვყავს წაგების მერე

32

28 მარტი 2022 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: David alaba
ციტატა: BLACK MAMBA
დე ბრუინი მართლა გიჟია იმენა დახატავს რეალს მარა ბერნარდო არა არიზა მაკუკულა კიდე რა

სადაც საჭირო ისვრის ძმა.

ხო ისე მაგიცაა დიდ თამაშებში იჯვავს კუანაა დებრუინიც

33

29 მარტი 2022 08:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ერთი წუთი ბერნარდო სილვა არ არის ანუ კარგი ფეხბურთელი? ამას ამბობთ? ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელია, ბურთის ფლობის უნარი აქვს უმაღლესი დონის, დრიბლინგი, მოედნის ხედვა და მეტი რა გინდათ? პროსტა ისაა რომ ჩემი აზრით უფრო ბარსას სტილის ნახევარმცველია ვიდრე რეალის მარა ეგ არაფერს ნიშნავს, შეილება რეალში ძაან მაგარი იყოს. ხანდახან გადართეთ და უყურეთ მის თამაშს და ნახავთ რას თამაშობს, თუ თამაშს არ უყურებთ, იუთუბი არსებობს და იქ ნახეთ. ისა კიდე დაბალიაო ამას რომ ამბობთ, და მერე რა? დაბალი და მაგარი ფეხბურთელი ჯერ არ გინახავთ ხო? ახლა ეგეთების წერა რომ დავიწყო დრო არ მეყოფა.თან პორტუგალიელი ფეხბურთელები ფაქტია ამართლებენ ჩვენთან და ესეც გაამართლებს მგონია თუ მოიყვანენ მარა მეეჭვება მაინც.
რაც შეეხება პორტუგალის, ზევით ვნახე ეწერათ რომ არაფერი გუნდი არააო და მსოფლიოზეც ვერ გავლენო. დღეს კარგად ვნახავთ გავლენ თუ არა მსოფლიოზე და მერე პორტუგალიას ყავს ცუდი გუნდი? ტიპებს იმდენი კარგი ფეხბურთელი ყავთ ერთ პოზიციაზე არ იციან ვინ ათამაშონ. დაცვა არ ვარგაო ამბობენ როცა რუბენ დიაში( გასული წლის პრემიერ ლიგის საუკეთესო ფეხბურთელი) და პეპე დგანან. კი პეპე ასაკშია მარა მაინც მხეცია და თამაშობს თან ეგეთი განოცდილების ფეხბურთელები საჭირობა როგორიც პეპე და რონალდო არიან. ფლანგებზე ნუნუ მენდეში და კანსელო პროსტა ნახეთ რა მხეცი დაცვაა. მერე ნახევარდაცვაში ბრუნო მოუტინიო ბერნარდო სილვა დანილო რუბენ ნევეში და შეტევაში რონალდო ფელიში ჟოტა ლეაო ოტავიოც კაია ანდრე სილვები და გედეშები ზამენაზე ეგეცინ არ არიან ცუდი ფეხბურთლები. პროსტა ამ გუნდს ყავს ყველანაირი ფეხბურთელი და რესურსი. გამოცდილება, ახალგაზრდობა, ნიჭი და შემართება.ყველაფერი დაბალანსებულია. ერთი დიდი მინუსი რაც აქვს ამ ნაკრებს ეს არის მწვრთნელი, რომელიც სასტიკად არ უხდება პორტუგალიას. პორტუგალიას აქვს რესურსი რომ ულამაზესი ფეხბურთი ითამაშოს და არა ის რასაც სანტუში ათამაშებს. არ ვიცი მსოფლიოზე რა შანსები ექნებათ, ჯერ გავიდნენ მაინც მარა ვფიქრობ რომ გარკვეული შანსები ექნებათ. აი მითხარით მაგალითად რითი ჯობია არგენტინის ნაკრები პორტუგალიას?
-----------------------
HALA MADRID!

34

29 მარტი 2022 11:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Dadet siaxle ma deda "დაიცავით ცენზურა!"

35

29 მარტი 2022 11:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ერთი წუთი ბერნარდო სილვა არ არის ანუ კარგი ფეხბურთელი? ამას ამბობთ? ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელია, ბურთის ფლობის უნარი აქვს უმაღლესი დონის, დრიბლინგი, მოედნის ხედვა და მეტი რა გინდათ? პროსტა ისაა რომ ჩემი აზრით უფრო ბარსას სტილის ნახევარმცველია ვიდრე რეალის მარა ეგ არაფერს ნიშნავს, შეილება რეალში ძაან მაგარი იყოს. ხანდახან გადართეთ და უყურეთ მის თამაშს და ნახავთ რას თამაშობს, თუ თამაშს არ უყურებთ, იუთუბი არსებობს და იქ ნახეთ. ისა კიდე დაბალიაო ამას რომ ამბობთ, და მერე რა? დაბალი და მაგარი ფეხბურთელი ჯერ არ გინახავთ ხო? ახლა ეგეთების წერა რომ დავიწყო დრო არ მეყოფა.თან პორტუგალიელი ფეხბურთელები ფაქტია ამართლებენ ჩვენთან და ესეც გაამართლებს მგონია თუ მოიყვანენ მარა მეეჭვება მაინც.
რაც შეეხება პორტუგალის, ზევით ვნახე ეწერათ რომ არაფერი გუნდი არააო და მსოფლიოზეც ვერ გავლენო. დღეს კარგად ვნახავთ გავლენ თუ არა მსოფლიოზე და მერე პორტუგალიას ყავს ცუდი გუნდი? ტიპებს იმდენი კარგი ფეხბურთელი ყავთ ერთ პოზიციაზე არ იციან ვინ ათამაშონ. დაცვა არ ვარგაო ამბობენ როცა რუბენ დიაში( გასული წლის პრემიერ ლიგის საუკეთესო ფეხბურთელი) და პეპე დგანან. კი პეპე ასაკშია მარა მაინც მხეცია და თამაშობს თან ეგეთი განოცდილების ფეხბურთელები საჭირობა როგორიც პეპე და რონალდო არიან. ფლანგებზე ნუნუ მენდეში და კანსელო პროსტა ნახეთ რა მხეცი დაცვაა. მერე ნახევარდაცვაში ბრუნო მოუტინიო ბერნარდო სილვა დანილო რუბენ ნევეში და შეტევაში რონალდო ფელიში ჟოტა ლეაო ოტავიოც კაია ანდრე სილვები და გედეშები ზამენაზე ეგეცინ არ არიან ცუდი ფეხბურთლები. პროსტა ამ გუნდს ყავს ყველანაირი ფეხბურთელი და რესურსი. გამოცდილება, ახალგაზრდობა, ნიჭი და შემართება.ყველაფერი დაბალანსებულია. ერთი დიდი მინუსი რაც აქვს ამ ნაკრებს ეს არის მწვრთნელი, რომელიც სასტიკად არ უხდება პორტუგალიას. პორტუგალიას აქვს რესურსი რომ ულამაზესი ფეხბურთი ითამაშოს და არა ის რასაც სანტუში ათამაშებს. არ ვიცი მსოფლიოზე რა შანსები ექნებათ, ჯერ გავიდნენ მაინც მარა ვფიქრობ რომ გარკვეული შანსები ექნებათ. აი მითხარით მაგალითად რითი ჯობია არგენტინის ნაკრები პორტუგალიას?

მაგარი დონეა ცვეტში ტიპი. ზოგადად გვარდიოლა ისეთი მასტი ხოა ნებისმიერ ვარსკვლავს მოსვამს სკამზე და არაფერს არ პატიობს არავის, თუ არ ჯდები მის სისტემაში დავაი სკამზე და ამ დროს ბერნარდუ მისი გუნდის ერთერთი მთავარი ელემენტია. ჯერ მონაკოში რა კლასნი იყო ყველაფერი ბერნარდოდან იწყებოდა მერე სიტიში ადაპტირდა თუარა გლიჯავს. ამ სეზონში გვარდიოლა რასაც აქებს თამაშების მერე მარტო მაგას მაინც მოუსმინონ თამაშებს თუ არ უყურებენ. სულ სხვანაირად ესმისო ფეხბურთი მაგარი ხედვა აქო გვარდიოლა აღფრთოვანებულია და აქ პასს ვერ აკეთებსო ტიპი. მე მაგრა მჯერა, რომ რეალს საკაიფოდ მოუხდება ლუკას პოზიციაზე. ბურთს ლამის ვერ წაართმევ ტიპს ისეთი დახვეწილი მოძრაობები აქ.
ნაკრებზეც გეთანხმები თითქმის იგივე დავწერე მეც ზევით პროსტა მეკარე გამომრჩა🤣 რუი პატრისიო მაგარი კლასნი ყავთ ერთერთ იმ მეკარეთაგანია, ვინც კლუბური კარიერით არ გამოირჩევა დიდად, მაგრამ ნაკრებში დაფრინავს. ამათ ვინმე ახალგაზრდა მწვრთნელი შეტევაზე აქცენტით და ვიზე ნაკლები სილამაზის ფეხბურთს ითამაშებენ. ლეაო მართლა სასწაული ფეხბურთელია სკამზე უზით, ფელიშს უმაგრესი სეზონი აქ სკამზე ზის, ანდრე სილვა სკამზე რა სიღრმე აქვთ ტიპებს ყველა პოზიციზე. მენდეში არ მახსოვდა ისე, მაგრამ მანდ მაინც გერეირუც ყავთ რა მაგარია ეგეც მაგის პასის კულტურა სულ სხვაა მაინც, მაგარი ზუსტუ პრასტრელები და ჩაწოდებები აქ ტიპს. ნამეტანს ფრთხილობენ რა და ეგ ღუპავთ. ანალოგიური პრობლემა აქ ბელგიასაც მწვრთნელი ყავთ კურდღელი თორე გადატენილი ყავთ გუნდი მაგარი იგროკებით. პორტუგალიასაავით დიდ თამაშებში კირდღლავს მწვრთნელი. გადაუვლიან ბელგია, პორტუგალია სუსტ გუნდებს ლაღი ფეხბურთით, რეკორდებით და მერე ძლიერებთან მეორე ნომრად არიან სულ.

36

29 მარტი 2022 13:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 966
საიტის გარდაცვალებას გისამძირებთ, 40 როდის უწევთ ეგეც მითხარით რომ არ გამომრჩეს.

37

29 მარტი 2022 13:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
რიტი ჯობია არგენტინა პორტუგალიას და ფელისჰის ნაირი პირგია სირები 1 წლიანი კანსელუები რა დანილო რა რაFა სილვა რა გედეში რუბენ დიაში კარგია პეპე ასაკშია რონალდუ ჩრდილია მწვრტნელი არ ყავტ მსოპლიოზე გავლენ ჯგუპიდან ტუ გავლენ იქ აი ეგაა ანმერვედს ტუ გაცდებიან არგენტინა ვერავის ჯობია ბრაზილია საპრანგეტი მტავარი პავორიტები

38

29 მარტი 2022 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აჰა, რავი აბა ეგეთ საიტს თუ ვიმსახურებთ, დაე ასე იყოს ,,,:)

39

29 მარტი 2022 14:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
Transfermarkt.de | ლა ლიგის ყველაზე ძვირადღირებული მარცხენა მცველი - ფერლან მენდი! 🔥🔥

და თურმე მენდიმ უნდა გაასხას და არაა რეალის დონე. თქვენ ძმაო დიშლა ტეო ერნანდესები და რეგილონები გირჩევნიათ ენდის რავი აბა

40

29 მარტი 2022 14:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბერნანდო სილვა მართლაც კარგო ფეხბურთელი არის
ეგეთი გვჭირდება ეხლა ზუსტად
მით უმეტეს ჩაკეტილ გუნდებთან
კომბინაციურ თამაში ძლიერი არის
ბოლო პასი მაგარი აქვს ძალიან
უნდა იჩალიჩომ აუცილებად
რავი ეს ვალვერდე ჯერ ჯერობიყ ისევ იმ ეტაპზე არის არც წინ წასულა არც უკან
და სულ მაგის იმედზე ვერ ვიქნებით
უბრლალოდ მიკვირს რატომ ვერასდროს ვერ ხვდება ჩვემი ნახევარ მცველები ასისტების რაოდენობით პირველზე
აი ბენზემა რომ ყველას გუნდსი ასისტებით ეგ პრობლემა მგონია ნახევარ დაცვის
რავი ამას რატომ არ ამბობთ
კროსის ბოლო საგოლე გადაცამე როდის ნახეთ?
რავი ერთი კუთხურიდან გავქომდა ხოლმა და ეხლა აზრიც არ აქვს ჩაწოდებას
ყველა ბურთს კარგავენ
და ამას ჩვენ რომ ვამჩნევთ დავიჯერო ანჩელოტო ვერ ამჩნევს?

41

29 მარტი 2022 14:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1812
ბენზემა წელს პიჩიჩია და ასისტებსაც ყველაზე მეტს დააგროვებს

42

29 მარტი 2022 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა არის რამდენი ხანია ახალი სტატია არ დადებულა

43

29 მარტი 2022 15:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ყანამადრიდი
ამან ფეხებშორის ბადე ამოიკერა,თუ რატომაა ძვირად ღირებული?,

დედაშენს რო ამოეკერა ბადე თავის დროზე ფეხებს შორის ასეთი პროვოკატორი სირი ხო აღარ გაჩნდებოდი

44

29 მარტი 2022 15:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: Camavinga
აი ბენზემა რომ ყველას გუნდსი ასისტებით ეგ პრობლემა მგონია ნახევარ დაცვის
რავი ამას რატომ არ ამბობთ
კროსის ბოლო საგოლე გადაცამე როდის ნახეთ?
რავი ერთი კუთხურიდან გავქომდა ხოლმა და ეხლა აზრიც არ აქვს ჩაწოდებას

კროოს პსჟმდე ტრამვა, რომ ქონდა სოსიედადს 4-1 რო დაადეს მთელი 90 წუთი პრესინგით და 1ხელ დაარხა სოსიედადმა ეგეც პენალტით მაგ თამაშის მერე ვთქვი ძან კაიათქო კროსი, რომ არ თამაშობს და კამავინგა დგას ბევრად მობილურიათქო გუნდი და პსჟსთანაც არ მინდოდა კროსის დაყენება გაიყვანეს კროსი დალაგდა თამაში აიწია ტემპი. კლასიკომე კიდე ვთქვი კროსს არ დააყენებსთქო იმედია და ჩამქოლეს აქ ლამის. არავისზე ნაკლენად არ მეუასება კროსი, მაგრამ ბევრად მობილურ ცენტრზე კეთდება დღეს აქცენტი. თუ გინდა ტოპ გუნდს ცენტრი აუღო მასზე მეტი უნდა იმოძრაო და მეტი აპრესინგო, ბევრად ხისტი უნდა იყო. აღარაა ის დრო დადგე და პირლო და ხავი ალონსოსავით 40 მეტრზე აკეთო პასები და ვსიო. მთელი 90 წუთი წინ და უკანაა სარბენი. სადაც კამავინგა, ფედე ერთად იყვნენ ყველგან შედეგი დაიდო ( კლასიკოს გარდა მანდ ვინ სად იდგა კარლოს კისერზეა) ორივე ერად, ან რომელი მაინც თუა ბევრად ცოცხალია გუნდი და ყველა პოზიციაზე სტაბილურობა შეინიშნება. ახლა ჩელსისთან რა აზრი აქ კროსის დაყენებას? ჩელსის ჩვენი ცენტრი ბურთს დაუჭერს? ტიპებს რობოტები ყავთ ცენტრში მარტო კანტე ბურთსაც წაგართმევს შეტევაშიც წავა წამებში 😅 შანსი არაა რომელიმე მონაკვეთზე ჩელსიმ არ აპრსინგის რეალი გაუჩერებლად. ბურთს იჭერს ბურთს იჭერს კროსიო და სად აბა რომელ თამაშში დაიჭირა რეალმქ ბურთი? ინტერმა საჯარიმოს მიგვაჯაჭვა, ბილბაომ საჯარიმოს მიგვაჯაჭვა, პსჟმ და ბარსასთანაც პრესინგიდან ვერ ამოდიოდნენ და რავი რატო არ გინდათ რეალობას თვალი გაუსწოროთ. ლაღი დაუღლელი ცენტრი გვყავდეს და ჩვენ გვყავდეს მოწინაამღდეგე ზეწოლის ქვეშ რატო არ გინდათ? კროსის 40 მეტრიან ფლანგზე გადატანის აზრი? კაი იყო როცა მარსე და კარვა აწიოკებდნენ ყველას ფლანგზე, მაგრამ ახლა არც მენდი არც კარვა არ არღვევენ გუნდის დაცვის ხაზს. მიცემს კარვას ვერ ჩააწოდებს კარვა ზუსტად ვსიო, მიცემს მენდის ან ვინის გაჩერდება ერთ ადგილზე კროსი დაუბრუნებენ უკან და ვსიო აზრი? ართმევაზე ჯობია ახალგაზრდა კამა და ფედეს? სირბილში ჯობია? ფიზიკურად უფრო გამძლეა? უკეთესი ტექნიკა აქ? რავი რა აქ ჩვენებს კიარა ბევრ სხვა ტოპ იგროკებს აგინებენ და ორღობისები გამოყავთ. ვინც არუნდა გვყავდეს ტალანტი ყველა ილანძღება. შლანგები და რავი. კამავინგას ცუდი რაც ქონდა იყო ის, რომ პასებს მოკლე მანძილზე სტარტზე სეზონის მეტოქეს აბარებდა ზოგ მომენტში კი და დისციპლინა მაგის მერე? ადაპტირდა ბოლომდე და მოკლეზეც და შორზეც მაგარ პასებს აკეთებს შეუძლია ბურთის დაჭერა, ტექნიკა კაი აქ , ართმევა, ფიზიკირად ძლიერია არ იღლება და მაინც სულ კრიტიკაშია აქ. ბარსა და ბარსას ფანები აფასებენ ტალანტებს ახალგაზრდებს და აქ ვინცარუნდა იყოდ მაგარი ტალანტი ერთი არაზუსტი პასი და ვსიო გასაგდებია შლანგია, 0ია

45

29 მარტი 2022 15:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vini Jr.
ბარსა და ბარსას ფანები აფასებენ ტალანტებს

დაფასება კი არა ეგ უკვე არ ვიცი რაარი ძმაო, წურტულიანი პედრუ ახალი ინიესტა როა და არაუხო მალდინი 😆😆😆😆😆😆

46

29 მარტი 2022 15:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9019
ციტატა: Vini Jr.
რუი პატრისიო მაგარი კლასნი ყავთ ერთერთ იმ მეკარეთაგანია, ვინც კლუბური კარიერით არ გამოირჩევა დიდად, მაგრამ ნაკრებში დაფრინავ

სერიოზულად? 😁 ერთი ალბათ ევროპის ფინალი ითამასა დანარჩენი გუნდსი ყოველტვის სუსტი წერტილი სწორედ ეგ მეკარე ყავდათ. აგერ გამოცნდა თუარა სხვა შედარებით ნორმალური მოსვეს სკამზე

47

29 მარტი 2022 15:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Vini Jr.
რუი პატრისიო მაგარი კლასნი ყავთ ერთერთ იმ მეკარეთაგანია, ვინც კლუბური კარიერით არ გამოირჩევა დიდად, მაგრამ ნაკრებში დაფრინავ

სერიოზულად? 😁 ერთი ალბათ ევროპის ფინალი ითამასა დანარჩენი გუნდსი ყოველტვის სუსტი წერტილი სწორედ ეგ მეკარე ყავდათ. აგერ გამოცნდა თუარა სხვა შედარებით ნორმალური მოსვეს სკამზე

კონტაქტ ძმაო, პედრი რო ახალი ინიესტაა და არაუხო ახალი მალდინი გაიგე ეგ ამბავი? ხავი კიდე რო ყველა დროოს ნომერ უნო ტრებერი გახდება გაიგე? 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

48

29 მარტი 2022 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Vini Jr.
რუი პატრისიო მაგარი კლასნი ყავთ ერთერთ იმ მეკარეთაგანია, ვინც კლუბური კარიერით არ გამოირჩევა დიდად, მაგრამ ნაკრებში დაფრინავ

სერიოზულად? 😁 ერთი ალბათ ევროპის ფინალი ითამასა დანარჩენი გუნდსი ყოველტვის სუსტი წერტილი სწორედ ეგ მეკარე ყავდათ. აგერ გამოცნდა თუარა სხვა შედარებით ნორმალური მოსვეს სკამზე

მაგ ფინალის მერე ძეგლი დაუდგეს ტიპს, მანამდეც და მაგის მერეც რაც მახსოვს სულ მშვნივრად კარგ დონეზე დგას ტიპი. თურქეთთანაც რაღაც ჯანმრთელობის პრობლემა ქონდა მგონი თორე მანდაც სტარტში იქნებოდა.

ციტატა: David alaba
დაფასება კი არა ეგ უკვე არ ვიცი რაარი ძმაო, წურტულიანი პედრუ ახალი ინიესტა როა და არაუხო მალდინი

პედრი კარგი ახალგაზრდაა ეგეთი უნდა იყოს ნახევარმცველი ჭკვიანი, ტექნიკური, დაუღალავი და მებრძოლი. თან მაგ ტრამვების მერეც დაბრუნდა თუარა ეგრევე მაღალ ლეველზე გაიჩითა ისევ და ასე აგდებულად რატო უყურებ?😀 ეს ახალი ეს და ის კიდე ძან ბანალურია. არაუხოც ჩვეულებრივი ნადირია ვინმეს დაეჩაგროს იშვიათი გასახსენებელია

49

29 მარტი 2022 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ციტატა: David alaba
დაფასება კი არა ეგ უკვე არ ვიცი რაარი ძმაო, წურტულიანი პედრუ ახალი ინიესტა როა და არაუხო მალდინი 😆😆😆😆😆😆

რას ერჩი? თავიანთი ასაკის კვალობაზე მშვენივრად თამაშობენ. ინიესტას დაუძახებენ, თუ მალდინის მაგაზე ფიქრით რას იკლავ თავს? 19 წლისაა, როგორც მახსოვს და მაგ ასაკში ინიესტა არავინ იცოდა ვინ იყო. არაფერია გამორიცხული, იქნებ აჯობოს საერთოდ..დრო გვიჩვენებს ყველაფერს.

50

29 მარტი 2022 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Itachi Uchiha
ციტატა: David alaba
დაფასება კი არა ეგ უკვე არ ვიცი რაარი ძმაო, წურტულიანი პედრუ ახალი ინიესტა როა და არაუხო მალდინი 😆😆😆😆😆😆

რას ერჩი? თავიანთი ასაკის კვალობაზე მშვენივრად თამაშობენ. ინიესტას დაუძახებენ, თუ მალდინის მაგაზე ფიქრით რას იკლავ თავს? 19 წლისაა, როგორც მახსოვს და მაგ ასაკში ინიესტა არავინ იცოდა ვინ იყო. არაფერია გამორიცხული, იქნებ აჯობოს საერთოდ..დრო გვიჩვენებს ყველაფერს.

გაპიარებული შლანგები არიან ძმი. ჰალილოვიჩის ახალი ინიესტა იყო, გემახსოვრევა ეგ დრი, მუნირი და სანდრო ახალი ვან ბესტენები, ბარტრა ახალი პუიოლი და კიდრ რამდენი 😁

ებიჯო გვითხრან მაინც რა ხდება ტო, რა უბედურებაა ეს.

51

29 მარტი 2022 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ვაახ ბიჭო ამ დიშლა პედრის რამხელაზე აპიარებენ

52

29 მარტი 2022 16:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ვაახ ბიჭო ამ დიშლა პედრის რამხელაზე აპიარებენ

😁 ძმი ჰალილოვიჩი გახსოვს და მუნირი? ახალი ინიესტა და მესი ანუ? 😆😆 ბარტრა გახსოვს ახალი პუიოლი? 😂

53

29 მარტი 2022 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Vini Jr.
რუი პატრისიო მაგარი კლასნი ყავთ ერთერთ იმ მეკარეთაგანია, ვინც კლუბური კარიერით არ გამოირჩევა დიდად, მაგრამ ნაკრებში დაფრინავ

სერიოზულად? 😁 ერთი ალბათ ევროპის ფინალი ითამასა დანარჩენი გუნდსი ყოველტვის სუსტი წერტილი სწორედ ეგ მეკარე ყავდათ. აგერ გამოცნდა თუარა სხვა შედარებით ნორმალური მოსვეს სკამზე

არა პატრისიუ ნაკრებში სულ მაგრად იდგა რაც მახსოვს. პირადად მე რავი პორტუგალიის თამაშებს სულ ვუყურებ და მაგის რამე შეცდომა არ მახსენდება ნაკრებში მართლა. გუნდებში არ ვარგა და ალბათ შენ მაქედან გახსოვს მაგის შეცდომები თორემ ნაკრებში ყოველთვის უძლიერესი იყო და ის ფინალი ევროსი კიდე რავი მაგან მოიგო რაა ეგ თამაში. მეკარეს ერთი კონკრეტული თამაში მაგ დონეზე ეთამაშოს რავი მე არ მახსენდება ბევრი თან ფინალში, ნუ ერთი კასილასი გამახსენდა ლევერკუზენთან ლიგის ფინალში სასწაულები რომ აკეთა 19 წლის ბავშვმა.

ისე რო დაწეროთ მეკარეებში ვინ გევასებათ და ვის თვლით საუკეთესოდ თქვენი აზრით. პირადად მე კასილასს პროსტა რავი ჩემი უსაყვარლესი ფეხბურთელია და უმაგრესი მეკარე რომელსაც ყველაფერი ჰქონდა და ყველაფერი აქვს მოგებული. მსოფლიოზე რომ ამბობენ ბარსამ მოიგო მარტოო, გაეშვა ის ბურთი კასილასს რობენისგან და ვნახავდით ვინ მოიგებდა, გენიალური სეივია ყველანაირად, ჯერ რა მნიშვნელობის და რა ლამაზი და ჭკვიანური, რავი თქვენი აზრებიც დაწერეთ ვინ გგონიათ საუკეთესო.
-----------------------
HALA MADRID!

54

29 მარტი 2022 16:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გაპიარება რა შუაში მითხარით
ზოგჯერ მგონია რომ რეალის გარდა სხვა გუნდის თამაშებ არ უყურბთ
რადგან ბარსას ფეხბურთელებუ არიან იმიტომ. ვასხვათ?
აი არაუხო რომ ცუდი ფეხბურთელი არ არის
და მაგარარი მცველი არის მაგას თუ ვერ ვხედავთ კარგი
ეს პედრი ისე იძაღით გეგონება ჩიხურას ფეხბურთელი იყოს
მთელი მსოფლიო მაგაზე საუბროსბს რომ ძალიან ძლიერი არის
და დავიჯერო ყველა ვაპიარებთ
და მარტო აქ ჰალაზე გყვას ექსპეტები რომ ამბობენ რომ ჩიხურას დონის არისო
აი რეალში რომ თამაშობდეს მაშინ ეგრე ხომ არ იტყოდით?


55

29 მარტი 2022 16:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Camavinga
გაპიარება რა შუაში მითხარით
ზოგჯერ მგონია რომ რეალის გარდა სხვა გუნდის თამაშებ არ უყურბთ
რადგან ბარსას ფეხბურთელებუ არიან იმიტომ. ვასხვათ?
აი არაუხო რომ ცუდი ფეხბურთელი არ არის
და მაგარარი მცველი არის მაგას თუ ვერ ვხედავთ კარგი
ეს პედრი ისე იძაღით გეგონება ჩიხურას ფეხბურთელი იყოს
მთელი მსოფლიო მაგაზე საუბროსბს რომ ძალიან ძლიერი არის
და დავიჯერო ყველა ვაპიარებთ
და მარტო აქ ჰალაზე გყვას ექსპეტები რომ ამბობენ რომ ჩიხურას დონის არისო
აი რეალში რომ თამაშობდეს მაშინ ეგრე ხომ არ იტყოდით?


ჰა დაიწწრე პედრი, აღიარე რო კულე ხარ და შენც დაისვენებ და ჩვენც დდდ რამდენი ხანია იბრალებ მადრიდუსტობას მარა არ გამოგდის დდ

56

29 მარტი 2022 16:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დავიდ ალაბა
უკბე ტვინი შემიჭამე შენ
რა კულა ძმაო რა კულა
პატარა ბავშვი გონივარ? აქ რომ სხვა ნიკით შემოვიდე და მადრიდისტობა დავიბრალო?
არც დაგიწყებ შენ პირადიდ იმის მტკიცებას რომ კულე არ ვარ და მადრიდისტა ვართქო
მე რომ რეალი მიყვარს ისე უნდა.
უბრალოდ თუ ბარსას რომელიმე ფეხბუთთელკ მომწონს არ მიშნაბს რომ
კულე ვარ.
და კიდებ არგუმენტო არ გაქვს და ეგრებე მაბრალებ ეგეთ რაღაცას ერთი მიზეზი მითხარი რომ კულე ვარ აი ერთი
გადახედე მეგობარო ჩემ კომენტარებს და ნახავ კარგად ყველაფერს.

57

29 მარტი 2022 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: David alaba
ციტატა: Camavinga
გაპიარება რა შუაში მითხარით
ზოგჯერ მგონია რომ რეალის გარდა სხვა გუნდის თამაშებ არ უყურბთ
რადგან ბარსას ფეხბურთელებუ არიან იმიტომ. ვასხვათ?
აი არაუხო რომ ცუდი ფეხბურთელი არ არის
და მაგარარი მცველი არის მაგას თუ ვერ ვხედავთ კარგი
ეს პედრი ისე იძაღით გეგონება ჩიხურას ფეხბურთელი იყოს
მთელი მსოფლიო მაგაზე საუბროსბს რომ ძალიან ძლიერი არის
და დავიჯერო ყველა ვაპიარებთ
და მარტო აქ ჰალაზე გყვას ექსპეტები რომ ამბობენ რომ ჩიხურას დონის არისო
აი რეალში რომ თამაშობდეს მაშინ ეგრე ხომ არ იტყოდით?


ჰა დაიწწრე პედრი, აღიარე რო კულე ხარ და შენც დაისვენებ და ჩვენც დდდ რამდენი ხანია იბრალებ მადრიდუსტობას მარა არ გამოგდის დდ

ჩემო ძმაო კითხვა მექნება შენთან და თუ შეიძლება რომ მიპასუხო. თუ ბარსას ფეხბურთელზე ვთქვი რომ კარგია ანუ კულე გამოვდივარ? პედრი რომ ნიჭიერი ახალგაზრდაა ამას ზედმეტი საუბარი არ სჭირდება ჩემი აზრით, დააკვირდი კარგად მის თამაშს და მიხვდები ინიესტას რატომ ამსგავსებენ. იმიტომ რომ მანევრებით, ბურთის ტარებით, დრიბლინგით ძალიან ჰგავს. შეიძლება ინიესტას მეოთხედიც ვერ ითამაშოს მაგრად ფაქტიანამ ეტაპზე 19 წლისთვის ძალიან მაგარია და კარგად თამაშობს და არაუხო კიდე ნადირია ტიპი ყველაფერი აქვს საერთოდ რაც მცველს უნდა ჰქონდეს. ერთი ისაა რომ ხშირად იმტვრევა და შეილება მაგან ცუდად იმოქმედოს მაგის კარიერაზე.
-----------------------
HALA MADRID!

58

29 მარტი 2022 17:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Luis figo
მეც ეგ დავწერე მეგობარო
და დავი მაბრალებს გინდა თუ არა კულე ხარო
უბრალოდ რა შეხედულება ვერ ვხდები.
მეკარეებ რაც შეეხება მეც კასილასი
საოცარი იყო ტიპი
ჯერ რეალში და მერე ესპანეთში
რეალში აი ცუდი პერიოდა რომ გვქონდა მაშინ ისეთ თამაშებს დებდა რომ
რავი
ის თუ გახოსბ სევილიასთან ყველას გოლი ეგონა ისეთი ბურთი აიღო

59

29 მარტი 2022 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: David alaba
ციტატა: Camavinga
გაპიარება რა შუაში მითხარით
ზოგჯერ მგონია რომ რეალის გარდა სხვა გუნდის თამაშებ არ უყურბთ
რადგან ბარსას ფეხბურთელებუ არიან იმიტომ. ვასხვათ?
აი არაუხო რომ ცუდი ფეხბურთელი არ არის
და მაგარარი მცველი არის მაგას თუ ვერ ვხედავთ კარგი
ეს პედრი ისე იძაღით გეგონება ჩიხურას ფეხბურთელი იყოს
მთელი მსოფლიო მაგაზე საუბროსბს რომ ძალიან ძლიერი არის
და დავიჯერო ყველა ვაპიარებთ
და მარტო აქ ჰალაზე გყვას ექსპეტები რომ ამბობენ რომ ჩიხურას დონის არისო
აი რეალში რომ თამაშობდეს მაშინ ეგრე ხომ არ იტყოდით?


ჰა დაიწწრე პედრი, აღიარე რო კულე ხარ და შენც დაისვენებ და ჩვენც დდდ რამდენი ხანია იბრალებ მადრიდუსტობას მარა არ გამოგდის დდ

ჩემო ძმაო კითხვა მექნება შენთან და თუ შეიძლება რომ მიპასუხო. თუ ბარსას ფეხბურთელზე ვთქვი რომ კარგია ანუ კულე გამოვდივარ? პედრი რომ ნიჭიერი ახალგაზრდაა ამას ზედმეტი საუბარი არ სჭირდება ჩემი აზრით, დააკვირდი კარგად მის თამაშს და მიხვდები ინიესტას რატომ ამსგავსებენ. იმიტომ რომ მანევრებით, ბურთის ტარებით, დრიბლინგით ძალიან ჰგავს. შეიძლება ინიესტას მეოთხედიც ვერ ითამაშოს მაგრად ფაქტიანამ ეტაპზე 19 წლისთვის ძალიან მაგარია და კარგად თამაშობს და არაუხო კიდე ნადირია ტიპი ყველაფერი აქვს საერთოდ რაც მცველს უნდა ჰქონდეს. ერთი ისაა რომ ხშირად იმტვრევა და შეილება მაგან ცუდად იმოქმედოს მაგის კარიერაზე.

ძმა გაპიარებული სი.ია გეუბნები მე, ჰალილოვიჩზეც მასე ამბობდნენ ახალი ინიესტაო, აბა სადაა? ბარტრაზე ახალი პუიოლიო, მუნირზე ახალი მესიო და ა.შ.

60

29 მარტი 2022 17:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: David alaba
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: David alaba
ციტატა: Camavinga
გაპიარება რა შუაში მითხარით
ზოგჯერ მგონია რომ რეალის გარდა სხვა გუნდის თამაშებ არ უყურბთ
რადგან ბარსას ფეხბურთელებუ არიან იმიტომ. ვასხვათ?
აი არაუხო რომ ცუდი ფეხბურთელი არ არის
და მაგარარი მცველი არის მაგას თუ ვერ ვხედავთ კარგი
ეს პედრი ისე იძაღით გეგონება ჩიხურას ფეხბურთელი იყოს
მთელი მსოფლიო მაგაზე საუბროსბს რომ ძალიან ძლიერი არის
და დავიჯერო ყველა ვაპიარებთ
და მარტო აქ ჰალაზე გყვას ექსპეტები რომ ამბობენ რომ ჩიხურას დონის არისო
აი რეალში რომ თამაშობდეს მაშინ ეგრე ხომ არ იტყოდით?


ჰა დაიწწრე პედრი, აღიარე რო კულე ხარ და შენც დაისვენებ და ჩვენც დდდ რამდენი ხანია იბრალებ მადრიდუსტობას მარა არ გამოგდის დდ

ჩემო ძმაო კითხვა მექნება შენთან და თუ შეიძლება რომ მიპასუხო. თუ ბარსას ფეხბურთელზე ვთქვი რომ კარგია ანუ კულე გამოვდივარ? პედრი რომ ნიჭიერი ახალგაზრდაა ამას ზედმეტი საუბარი არ სჭირდება ჩემი აზრით, დააკვირდი კარგად მის თამაშს და მიხვდები ინიესტას რატომ ამსგავსებენ. იმიტომ რომ მანევრებით, ბურთის ტარებით, დრიბლინგით ძალიან ჰგავს. შეიძლება ინიესტას მეოთხედიც ვერ ითამაშოს მაგრად ფაქტიანამ ეტაპზე 19 წლისთვის ძალიან მაგარია და კარგად თამაშობს და არაუხო კიდე ნადირია ტიპი ყველაფერი აქვს საერთოდ რაც მცველს უნდა ჰქონდეს. ერთი ისაა რომ ხშირად იმტვრევა და შეილება მაგან ცუდად იმოქმედოს მაგის კარიერაზე.

ძმა გაპიარებული სი.ია გეუბნები მე, ჰალილოვიჩზეც მასე ამბობდნენ ახალი ინიესტაო, აბა სადაა? ბარტრაზე ახალი პუიოლიო, მუნირზე ახალი მესიო და ა.შ.

არა იმათმა რომ ვერაფერი ქნეს მერე ეგ გასაგებია მარა მე იმას ვამბობ რომ ამ ეტაპზე ძალიან კარგები არიან პედრიც და არაუხოც, მე იმას არ ვამბობ რომ პედრი ინიესტა იქნება ან არაუხო მალდინი. შეილება ისე ჩაიკარგნონ რომ ცოტა ხანში არავის ახსოვდეს მარა ამ ეტაპზე პოტენციალი აქვთ და ნიჭიც რომ დიდი შედეგები დადონ, რა იქნება მომავალში ვნახოთ.
-----------------------
HALA MADRID!

61

29 მარტი 2022 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O

ისე რო დაწეროთ მეკარეებში ვინ გევასებათ და ვის თვლით საუკეთესოდ თქვენი აზრით. პირადად მე კასილასს პროსტა რავი ჩემი უსაყვარლესი ფეხბურთელია და უმაგრესი მეკარე რომელსაც ყველაფერი ჰქონდა და ყველაფერი აქვს მოგებული. მსოფლიოზე რომ ამბობენ ბარსამ მოიგო მარტოო, გაეშვა ის ბურთი კასილასს რობენისგან და ვნახავდით ვინ მოიგებდა, გენიალური სეივია ყველანაირად, ჯერ რა მნიშვნელობის და რა ლამაზი და ჭკვიანური, რავი თქვენი აზრებიც დაწერეთ ვინ გგონიათ საუკეთესო.

როგორც ბარსას ფანი მეც ვფიქრობ რომ კასილასი საუკეთესოა თუმცა ნოიერიც მაგრად მევასება

62

29 მარტი 2022 18:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: Camavinga
Luis figo
მეც ეგ დავწერე მეგობარო
და დავი მაბრალებს გინდა თუ არა კულე ხარო
უბრალოდ რა შეხედულება ვერ ვხდები.
მეკარეებ რაც შეეხება მეც კასილასი
საოცარი იყო ტიპი
ჯერ რეალში და მერე ესპანეთში
რეალში აი ცუდი პერიოდა რომ გვქონდა მაშინ ისეთ თამაშებს დებდა რომ
რავი
ის თუ გახოსბ სევილიასთან ყველას გოლი ეგონა ისეთი ბურთი აიღო

არა ეგ მართლა არაამქვეყნიური სეივია, რავი აი როგორ უნდა ქნა ეგეთი რაღაც რაც იკერმა ქნა მაგ მომენტში არ ვიცი მართლა, პროსტა სხვა ყველაფერთან ერთად ძაან სწრაფიც იყო. მე ის მახსოვს მწარედ 2012ში ბაიერნთან პენალტებში შანსი რომ დააბრუნა ზედიზედ აიღო 2 პენალტი, ყველაფერი გაათანაბრა პენალტების სერიაში და მერე რამოსის ის დარტყმა, ეეჰ. აი მაგის მერე მართლა არ მეგონა თუ რამოსს ასე შევიყვარებდი, პროსტა შემდეგ წელსვე ისეთები აკეთა რომ გამოისყიდა ის პენალტი, ჯერ ბაიერნთან დუბლი და მერე ფინალში ატლესთან ბოლო წუთზე. კასილასის ბოლო წლების დაღმასვლა კიდე ჟოზეს კისერზეა, იმენა ტირილით რო წავიდა იკერი თან ისე რომ გამოსამშვიდობებელი მატჩიც არ ჰქონია აი მაგაზე ცუდად გავხდი და არბელოა ისე გააცილეს თითქოს ლეგენდა იყო გუნდის, რავი რაა.
-----------------------
HALA MADRID!

63

29 მარტი 2022 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუჰ ეგ ბაერთან სასწაული გააკეთა
ნამდვილად მაგარი პენლები აი
აი მაშინ ისეთი გუნდი გვყავდა ფრინავდნენ უბრალოდ
ჟოზემ წააგო ეგ თამაში

64

29 მარტი 2022 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ადმინი ხო კარგადაა? ვინმე არ იცნობს? გადაურეკეთ მოიკითხეთ კაცი belay

65

29 მარტი 2022 19:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ ვალვერდე ამბობდა რო რეკკლამების გარეშეო გაჭირდება საქმეო, აზარტული თანმაშების, და ეჰ ჰო არაა მიზეზი?

66

29 მარტი 2022 19:07

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 32707
  • |
  • კომენტარები: 270
ყველას მოგესალმებით და გიხდით უდიდეს ბოდიშს შეფერხებისთვის.

36 საათზე მეტი უწყვეტ რეჟიმში ვმუშაობდით ხარვეზის აღმოსაფხვრელად და ძალიან მალე სტატიები განთავსდება საიტზე.

ისევ და ისევ ბოდიშს ვიხდით შეფერხებისთვის.
-----------------------
HalaMadrid.Ge - ქართველი მადრიდისტებისთვის !!!

67

29 მარტი 2022 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9019
პირველ რიგში მაგ ევროპაზე რო ჯგუფსი რჩებოდნენ სწორედ მაგ მეკარის ბრალი იყო რა გოლები გაუშვა სხვა თამაშებს რო თავი დავანებოთ

68

29 მარტი 2022 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
რაღაც გამოცოცხლების გზას ადგას ჩვენი ნაკრები ისეთ გუნდებს რომლებსაც ჩვენს დინედ მიიიჩნევებ მეორე და მესამე შემადგენლობით თანაბრად ვეთამაშებით იმედია მართალია დაა ევროპის ჩემპიონატზე გავა დაა როგორც იქნა ვუგულშემატკივრებ დღეს კიდე ჩემი ნაკრები თამაშობს მარა ეკუადორში ყველას უჭირს და იმედია არგენტინის ნაკრების თამაშითაც სიამოვნებას მივიღებ

69

29 მარტი 2022 23:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
მაკედონიას პირველივე წუთებიდან დრო გაყავს არ გამიკვირდება პენლებამდე მისვლა

70

29 მარტი 2022 23:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: Hala
ყველას მოგესალმებით და გიხდით უდიდეს ბოდიშს შეფერხებისთვის.

36 საათზე მეტი უწყვეტ რეჟიმში ვმუშაობდით ხარვეზის აღმოსაფხვრელად და ძალიან მალე სტატიები განთავსდება საიტზე.

ისევ და ისევ ბოდიშს ვიხდით შეფერხებისთვის.

მთავარია ჯანმრთელად ხარ და ყველა პრობლემა მოგვარებადია fellow

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (19)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)