კორტეხანა:„იოვიჩი „რეალს“ ტოვებს“

მარიო კორტეხანას განცხადებით, ლუკა იოვიჩი სეზონის ბოლოს სამეფო კლუბს დაემშვიდობება...


„იოვიჩი ნდობას ვერ გრძნობს, ის მოედანზე ფაქტობრივად არ გადის.“

„სეზონის ბოლოს სერბი ფორვარდი სამეფო კლუბის რიგებს დაემშვიდობება და დიდი ალბათობითი, კარიერას იტალიაში განაგრძობს.“ dle 10.1

  • Hala
  • 22 მარტი 2022
  • 3391
  • 102

1

22 მარტი 2022 12:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარლოს დედაც ამას რომ იმ ხე მარიანოს ამჯობინებს. ტიპი ბურთს ვერ იღებს და თუ მიიღო პასს ვერ აკეთებს. ამას კიდე უშანსოდ ტოვებს ეს პიდარ*სტი😡

2

22 მარტი 2022 12:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან რატო მოიყვანეს, არანაირად არაა რეალის დონის ფეხბურთელი. საშუალო კლასის (შეიძლება ვერც) მძიმე ფორვარდია.

3

22 მარტი 2022 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
წყალში გადაყრილი 55 მილიონი. რეალურად ბენზემას სტაბილურობას შეეწირა იოვიჩიც და მარიანოც.

4

22 მარტი 2022 13:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
⏩ ფერლან მენდის სტატისტიკა ლა ლიგაში:

• 61 მატჩი ძირითადიდან
• 49 მოგება
• 36 მშრალი მატჩი
• 2 მარცხი

📊 რეალი ამ სეზონში მენდისთან ერთად: 26 მატჩი, 16 გაშვებული გოლი (საშუალოდ 0.6 გოლი მატჩში).

⛔ ფერლან მენდის გარეშე: 16 მატჩი, 19 გაშვებული გოლი (საშუალოდ 1.2 გოლი მატჩში).

ბენზოზე ბაზრობს ყველა და ამ კაცის დანაკლისზე არც წერენ მგონი დაჟე ყიდიან კიდე😀 დიდი ძალა აშკარად. წინ ჩაწოდება და პრასტრელი არ უვარგა, მაგრამ დაცვაში ნადირია ჩვეულებრივი.

🇺🇦
🍁 ,,ეს ერთ-ერთი ყველაზე ბედნიერი დღეა ჩემს ცხოვრებაში. ლა მასიაში ყველა ბავშვი ,,ბერნაბეუზე” თამაშსა და მოგებაზე ოცნებობს.”
🎤 გავი
მაშინ როცა რეალის ახალგაზრდები ლიგის მოგებაზე ოცნებობენ ესენი ასე იზრდებიან მაგ ოცნებით. თავიდანვე უნერგავენ სიძულვილს მაგ დონეზე და მერე უკვირთ რა სასტავითაც არუნდა იყვნენ თავ ;》`ს რატო იხნავენო😂😂

მერე კიდე ბართომეუს დროს პედოფილი, თან გ;@;+ი ბაბუ როჟა რო ყავდათ ეგ უღიტინებდა ავიწროებდა ტიპებს და მთელ დაგროვილ სიძულვილს რეალზე ანთხევენ მერე😂😂😂😂

5

22 მარტი 2022 13:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ბერნანეუზე მოგების გარდა რომ სხვა ოცნება არ გაქვთ, მაგიტომ თამაშობთ ევროპა ლიგაზე 😂😂

ეს იოვიჩი არცერთი მწვრთნელის ნდობით არ სარგებლიბდა ვინც ყოფილა მისი კოსვლის შემდეგ. ნუთი ყველა იდიოტია და ჩვენ ვართ ჭკვიანები? არაა ეტყობა რეალის დონის და ვარჯიშებზეც არ იხარჯება სათანადოდ.

იგივეა აზარზეც. როგორ ეხლა ზიდანიც არ ათამაშებდა და არც ანჩე. რადგან ამ კალიბრის იგროკს არ ათამაშებ, ე.ი არაა ღირსი, უპასუხისმგებლოდ ეკიდება საქმეს თორემ სად ფორმის პიკში მყოფი აზარი და სად უტვინო ვინისიუსი. ყველა ნორნალური მწვრთბელი აზარს ათამაშებდა შესაბამის ფორმაში რომ იყოს. ანჩელოტი ეგეთი ღლე არაა როკ ვერ დაინახოს ვინისიუსი მხოლოდ დოღის ცხენია, ინტელექტი არ გააჩნია.

6

22 მარტი 2022 14:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
თუ წავიდა, ესეგი ვიღაც ნორმალური შემცვლელი უნდა მოიყვანონ... (ან რატო იყიდეს, მარიანოც გასაშვებია... უბრალოდ ბენზეოს შემცვლელი აღარ გვეყოლება, უნდა გაითვალისწინონ ბენზემას ასაკი პატარა ბიჭი აღარაა)

7

22 მარტი 2022 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ბერნანეუზე მოგების გარდა რომ სხვა ოცნება არ გაქვთ, მაგიტომ თამაშობთ ევროპა ლიგაზე 😂😂

ეს იოვიჩი არცერთი მწვრთნელის ნდობით არ სარგებლიბდა ვინც ყოფილა მისი კოსვლის შემდეგ. ნუთი ყველა იდიოტია და ჩვენ ვართ ჭკვიანები? არაა ეტყობა რეალის დონის და ვარჯიშებზეც არ იხარჯება სათანადოდ.

იგივეა აზარზეც. როგორ ეხლა ზიდანიც არ ათამაშებდა და არც ანჩე. რადგან ამ კალიბრის იგროკს არ ათამაშებ, ე.ი არაა ღირსი, უპასუხისმგებლოდ ეკიდება საქმეს თორემ სად ფორმის პიკში მყოფი აზარი და სად უტვინო ვინისიუსი. ყველა ნორნალური მწვრთბელი აზარს ათამაშებდა შესაბამის ფორმაში რომ იყოს. ანჩელოტი ეგეთი ღლე არაა როკ ვერ დაინახოს ვინისიუსი მხოლოდ დოღის ცხენია, ინტელექტი არ გააჩნია.

ზაფხულში რო გაეშვათ კუმანი და ხავი დაენიშნათ ეხლა ესეთი სიტუაცია არ გვექნებოდა . მაეა არაუშავს შემდეგ წელს დაბრუნდებიან ბევრად ძლიერები ვიდრე ეხლა არიან. ზაფხულში მოიყვანენ ფეხბურთელებს და ზედმეტი ბალასტი ვინც არიან იმათ გაუშვებენ. კესი და კრისტენსენი ჩვენია უკვე თან უფასოდ ორივე მაზრაუიც მოვა ერთ ფორვარდსაც დაითრევენ და ხავი მიხედავს მერე დანარჩენს

8

22 მარტი 2022 14:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
https://fb.watch/bVn4BWoWn3/

ვახ😂😂😂😂😂

9

22 მარტი 2022 14:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man1
კესი და კრისტენსენი ჩვენია უკვე თან უფასოდ ორივე მაზრაუიც მოვა ერთ ფორვარდსაც დაითრევენ და ხავი მიხედავს მერე დანარჩენს

რაღქ ფორვარდი, ობა და ფატი გყავთ. + ბრაიტა, დემბელე, ტრაორე, ტორესი - კიდე ვინღა მოგყავთ :))
რაც შეეხება კესს და კრისტენსენს, ეგენი დაცვაში, არცერთი არაა ჰაი კლასის. მილიტაო და ალაბას წყვილი ბევრად ჯობია. მაზრაუი არა შამბალა თუ ძმა ხარ, ეგ როდიდან არის უმაღლესი დონის იგროკი. ჩავი გვარდიოლას შედეგს ბარსათი ვერ გაიმეორებს, ელემენტარულად გვარდიოლად ყველა დროის ერთერთი ყველაზე მაგარი თაობა ყავდა.

რეალს სწორი სატრანსფერო პოლიტიკა სჭირდება, მბაპესთან ერთად 1 უმაღლესი კლასის ვინგერი გვინდა, 1 მოდრიჩის სტილის და მარჯვენა მცველი. ვსო ეგაა. იდეალური გუნდია. თან მარცხნივ რეგილონს აბრუნებენ მგონი 40 ლიმონად. მაგარი გაიჩითა ჩვენი კანტერანო.
ჰალანდიც თუ ვითრიეთ, აი მაშინ ყველა გუნდის დედის წიოკი ატყდება. იწერება პერესმა დაინახა ბენზემას გარეშე გუნდი რომ იმპოტენტია და ჰალანდის რეალში ტრანსფერის შანსი ძალიან იზრდებაო.
ზიზუც დაბრუნდეს და ავშენდებით.

10

22 მარტი 2022 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2595
შემდეგი ხუთი თამაში ისეთი გვაქ როგორც მინიმუმ 4 მაინც უნდა მოვიგოთ, სელტა,.ხეტაფე, სევილია, ოსასუნა და ესპანიოლი. სევილიასთან გაჭირდება, თან გასვლაა მითუმეტეს, დანარჩენი 4 აუცილებლად მოსაგებია. ეს ხუთი თამაში თუ ისე გადავაგორეთ როგორც საჭიროა, ჩათვალეთ ლა ლიგა ხელში გვიჭერია.

ისე ფლეიოფები მაგარი ცუდად განაწილდა სანაკრებო. პორტუგალია ან იტალია აქედან რომელიმე ვერ გავა მსოფლიოზე. მაგრად ტეხავს. ერთ ბადეში არ უნდა მოხვედრილიყვნენ. რონი რომ მსოფლიოზე ვერ გავიდეს რა დღეში ჩავარდება წარმოიდგინეთ, თან მესი რომ იქ იქნება

11

22 მარტი 2022 14:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man1
კესი და კრისტენსენი ჩვენია უკვე თან უფასოდ ორივე მაზრაუიც მოვა ერთ ფორვარდსაც დაითრევენ და ხავი მიხედავს მერე დანარჩენს

რაღქ ფორვარდი, ობა და ფატი გყავთ. + ბრაიტა, დემბელე, ტრაორე, ტორესი - კიდე ვინღა მოგყავთ :))
რაც შეეხება კესს და კრისტენსენს, ეგენი დაცვაში, არცერთი არაა ჰაი კლასის. მილიტაო და ალაბას წყვილი ბევრად ჯობია. მაზრაუი არა შამბალა თუ ძმა ხარ, ეგ როდიდან არის უმაღლესი დონის იგროკი. ჩავი გვარდიოლას შედეგს ბარსათი ვერ გაიმეორებს, ელემენტარულად გვარდიოლად ყველა დროის ერთერთი ყველაზე მაგარი თაობა ყავდა.

რეალს სწორი სატრანსფერო პოლიტიკა სჭირდება, მბაპესთან ერთად 1 უმაღლესი კლასის ვინგერი გვინდა, 1 მოდრიჩის სტილის და მარჯვენა მცველი. ვსო ეგაა. იდეალური გუნდია. თან მარცხნივ რეგილონს აბრუნებენ მგონი 40 ლიმონად. მაგარი გაიჩითა ჩვენი კანტერანო.
ჰალანდიც თუ ვითრიეთ, აი მაშინ ყველა გუნდის დედის წიოკი ატყდება. იწერება პერესმა დაინახა ბენზემას გარეშე გუნდი რომ იმპოტენტია და ჰალანდის რეალში ტრანსფერის შანსი ძალიან იზრდებაო.
ზიზუც დაბრუნდეს და ავშენდებით.

მეგობარო ობამეიანგზეც მსგავსად კაიფობდა აქ ხალხი და კი ვნახეთ რაც გვიქნა და როგორც ათამაშდა ბარსაში და ვინც არ უნდა მოიყვანონ არ ვიცით ვინ შეიძლება კაი გამოდგეს ვინ ცუდი მოდრიჩი წლის ყველაზე ცუდ ტრანსფერად დასახელდა თავის დროზე და რაც გახდა კი ვნახეთ ობა არსენალში არ ჩანდა ნორმალურად მაგრამ ფაქტია ათამაშდა და ის პატარა ბიჭებბი ყავთ კიდე ჯერ ცხვირი ვერ მოუხოციათ მაგრამ რა დონეს დებენ და რას დადებენ კიდე გამოჩდება ამიტომ არავინ არ იცის ვინ როგორი ჩამოყალიბდება ამაში დიდ როლს მწვრთნელიც თამაშობს და ხავი აშკარად კარგად ათამაშებს ამ ახალგაზრდებს და შეიძლება არანაკლებ კარგად ახალ მოსულებიც აათამაშოს

12

22 მარტი 2022 15:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტუხელი რას ფიქრობთ ამ მწრვნელზე რეალში რომ მოიყვანონ თქვენი აზრი მაინტერესებს.
სხვა მწრთვნებელიც განვიხილოთ

13

22 მარტი 2022 15:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man1
კესი და კრისტენსენი ჩვენია უკვე თან უფასოდ ორივე მაზრაუიც მოვა ერთ ფორვარდსაც დაითრევენ და ხავი მიხედავს მერე დანარჩენს

რაღქ ფორვარდი, ობა და ფატი გყავთ. + ბრაიტა, დემბელე, ტრაორე, ტორესი - კიდე ვინღა მოგყავთ :))
რაც შეეხება კესს და კრისტენსენს, ეგენი დაცვაში, არცერთი არაა ჰაი კლასის. მილიტაო და ალაბას წყვილი ბევრად ჯობია. მაზრაუი არა შამბალა თუ ძმა ხარ, ეგ როდიდან არის უმაღლესი დონის იგროკი. ჩავი გვარდიოლას შედეგს ბარსათი ვერ გაიმეორებს, ელემენტარულად გვარდიოლად ყველა დროის ერთერთი ყველაზე მაგარი თაობა ყავდა.

რეალს სწორი სატრანსფერო პოლიტიკა სჭირდება, მბაპესთან ერთად 1 უმაღლესი კლასის ვინგერი გვინდა, 1 მოდრიჩის სტილის და მარჯვენა მცველი. ვსო ეგაა. იდეალური გუნდია. თან მარცხნივ რეგილონს აბრუნებენ მგონი 40 ლიმონად. მაგარი გაიჩითა ჩვენი კანტერანო.
ჰალანდიც თუ ვითრიეთ, აი მაშინ ყველა გუნდის დედის წიოკი ატყდება. იწერება პერესმა დაინახა ბენზემას გარეშე გუნდი რომ იმპოტენტია და ჰალანდის რეალში ტრანსფერის შანსი ძალიან იზრდებაო.
ზიზუც დაბრუნდეს და ავშენდებით.

ფორვარდი აუცილებლად გვინდა ობამა ასაკშია 2 წელი იქნება და წავა ვინმე ახალგაზრდა ფორვარდი გვინდა. ფატი ფირვარდი არაა მარცხენა ვინგერია. დემებელ მიდის ამ ზაფხულს. შეილება არც ტრაორე გამოისყიდონ ამათ და დაგვჭირდება შემტევებიც. კესი მე ძაან მომწონს ეგეთი გვინდა ზუსტად არც პედრი და არც გავი არცერთი არაა ძლიერი ნახევარმცველი კესი კიდე ტანკია ეგეთი გვინდა ერთი ცენტრში აუცილებლად. მაზრაუი კიდე მე პირადად დესტს მირჩევნია ხავი მიხედავს მაგას და ალვეშიც . კრისტენსენი კიდე ლენგლეს მინგესას და უმტიტა სამივეს ერთად აღებულს მირჩევნია. არაუხო კრისტენსენი გარსია პიკე ეს ოთხი გვეყოლება ცენტრში.

ვინც გინდა მოიყვანონ მე ხავის იმედი მაქვს. მაქსიმუმს დადებს ყველასთან და გამოწურავს ბოლომდე თუ გამოდგებიან დატოვებს თუ არადა გაუშვებს. ერატადერთი პოზიცია სადაც არ გვიჭირს ცენტრია და დაცვაში არაუხო გვყვავს მაგას თავისნაირი ნადირი რო დაუყენო გვერდით სერიოზულ დუეტს შექმნის და ფლანგებიც რო გაუძლიერო. პიკეც და ალბაც მალე წავლენ

14

22 მარტი 2022 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ჰალანდში უამრავი მილიონის ყრას ჯობია გუნდი რამდენიმე პოზიციაზე გაძლიერდეს მაგ გამოყოფილი თანხით. ახალგაზრდა ტოპ ჩამშლელი, კარგი მარჯვენა მცველი , ცენტრალური მცველიც ერთი, მენდის ზამენაც და ბერნარდუ სილვაც მოსაყვანია თუ არსებობს მცირეოდენი შანსი მაინც, უეჭველი უნდა დაჩალიჩდნენ მაგაზე.

15

22 მარტი 2022 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man1
ფორვარდი აუცილებლად გვინდა ობამა ასაკშია 2 წელი იქნება და წავა ვინმე ახალგაზრდა ფორვარდი გვინდა. ფატი ფირვარდი არაა მარცხენა ვინგერია. დემებელ მიდის ამ ზაფხულს. შეილება არც ტრაორე გამოისყიდონ ამათ და დაგვჭირდება შემტევებიც. კესი მე ძაან მომწონს ეგეთი გვინდა ზუსტად არც პედრი და არც გავი არცერთი არაა ძლიერი ნახევარმცველი კესი კიდე ტანკია ეგეთი გვინდა ერთი ცენტრში აუცილებლად. მაზრაუი კიდე მე პირადად დესტს მირჩევნია ხავი მიხედავს მაგას და ალვეშიც . კრისტენსენი კიდე ლენგლეს მინგესას და უმტიტა სამივეს ერთად აღებულს მირჩევნია. არაუხო კრისტენსენი გარსია პიკე ეს ოთხი გვეყოლება ცენტრში.

კესიე ცენტრალური ნახევარმცველია და ვინ უნდა ამოაგდოს ბარსაში? პედრი დე იონგი თუ ბუსკეტსი? თუ გავი და პუჩი? ძალიან ბევრი ხალხი გყავთ მანდ, უდიდესი კონკურენციაა უბრალოდ და რაში გჭირდებათ თორემ კი. თან ბარსას სტილი არასდროს იყო დაკუნთული მოუხეშავი ტიპები.
კრისტენსენს ტრამვების პრობლემა აქვს, მაზრაუი უმაღლესი კლასი არაა მაგრამ დესტს ბებრად ჯობია გეთანხმები. დესტი მგონი ჩიგრინსკიზე უარესი მოათრიეთ 😂
ცენტრ ფორვარდად 2 წელი ობა იდგება ჩვეულებრიბად, მაგრად მოერგო ბარსას, არადა იზახდა მე რეალის ფანი ვარო და ბარსაში წავიდა :))) ძაან დონეა ობა გაგიმართლათ.
რავი, ჩემი აზრით, რეალს შეტევაშიც უკეთესი ხალხი ეყოლება და ნახევარდაცვაშიც, თუ ფლორიან ვირცი დაამატეს. ძალიან დონე ბიჭია, 17 წლისაა და დაფრინავს გერმანიაში. იმედია ვიყიდით.
პერესი ჰალანდზე ჩალიჩობს ბარსასთან თამაშის მერე გაორმაგებულად. საოცარი კლასიკოები გველის თუ რეალმა იაქტიურა და ასეც იქნება, ყველა ამაზე წერს.
ნახე რა შემადგენლიბა გვეჩითება მომავალ წელს:
კურტუა
კარვახალი მილიტაო ალაბა რეგილონი
კაზემირო კროოსი მოდრიჩი(+ვალვერდე, ვირცი, ჩუამენი)
ვინისიუსი ბენზემა და მბაპე
იმედია ამ უნიჭო შლანგს არ ათამაშებენ მარჯვნივ და მოიყვანენ ძირითადის მარჯვენა ვინგერს მაგრამ ეგდოს ჯერ მაინც :)))

საოცარი თამაშები გვექნება.
იმედია ამასობაში კარლოსაც გაასხმევინებენ და ეგ იქნება რა. რაულის ან ჩაბი ალონსის დანიშვნა უნდათო ეხლა წავიკითხე. ალონსის რეალის ახალგაზრდულში 26 თამაშში 25 მოგება და 145 გოლი აქვს გატანილი :)))))) საოცარ შედეგებს აჩვენებს თან უჭკვიანესი ფეხბურთელი იყო.

16

22 მარტი 2022 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ფლორიან ვირცი გაიტრამვა ფატის, ხესეს და ასენსიოს რო ქონდა მაგ ტრამვით თუ არ ვცდები და რა ფეხბურთს ითამაშებს აწი დიდი კითხვის ნიშნის ქვეშ დგას. ეგეთი ტრამვიდან დაბრუებულს გაექაჩოს რავი იშვიათია + ძალიან დიდი ფასი ადევს და არავინ არაა გამრისკავი.

17

22 მარტი 2022 16:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
⏩ ფერლან მენდის სტატისტიკა ლა ლიგაში:

• 61 მატჩი ძირითადიდან
• 49 მოგება
• 36 მშრალი მატჩი
• 2 მარცხი

📊 რეალი ამ სეზონში მენდისთან ერთად: 26 მატჩი, 16 გაშვებული გოლი (საშუალოდ 0.6 გოლი მატჩში).

⛔ ფერლან მენდის გარეშე: 16 მატჩი, 19 გაშვებული გოლი (საშუალოდ 1.2 გოლი მატჩში).

ძმები მენდის ასხავთ? უმხეცესია შეჭამდა დებილ დემბელეს რაა მენდი ბეზნოზე მეტად დაგვაკლდა და დააფასეთ ეს კაცი

18

22 მარტი 2022 16:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Vini Jr.
ფლორიან ვირცი გაიტრამვა ფატის, ხესეს და ასენსიოს რო ქონდა მაგ ტრამვით

აუ კი, 6 თვეს გამოტოვებს მინიმუმო წერია. მუხლზე აქვს რაღაც პრობლემა მენისკთან.
ფუ არადა რა მაგარი ბიჭია. უნიჭიერესი

ციტატა: BLACK MAMBA
ძმები მენდის ასხავთ?

მენდი არაა რეალის სტილის. წლების განმავლობაში მარსელო გვედგა ფლანგზე და ლიგები დავყარეთ. წავიდა ის დრო როცა მცველი მხოლოდ დაცვით ფასობდა. მაგ დროშიც კი რეალს ყოველთვის ყველაზე შემტევი ფლანგის მცველები ყავდა და ეხლა ისეთი ყავს 2 გადაბმულ პასს ვერ აკეთებს შეტევაში. არ ეკადრება რეალს. იმედია რეგილონს დააბრუნებენ ან შეიძლება მუგელ გუტიერესი დააეინაურონ.
სხვათაშორის გადაწყვეტილია რომ პირველ გუნდში გადმოვა ანტონიო ბლანკო. მაგარ რეკომენდაციას უწევენ, მაგარი მონაცემები აწვს ჩამშლელადო.

19

22 მარტი 2022 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Vini Jr.
ფლორიან ვირცი გაიტრამვა ფატის, ხესეს და ასენსიოს რო ქონდა მაგ ტრამვით

აუ კი, 6 თვეს გამოტოვებს მინიმუმო წერია. მუხლზე აქვს რაღაც პრობლემა მენისკთან.
ფუ არადა რა მაგარი ბიჭია. უნიჭიერესი

ჰო, არადა მართლა კარგად გაქაჩა ეს სეზონი. მაგრად არ გაუმართლა ახალ ჰავერცს ეძახდნენ 😀

ნკუნკუზე რა აზრის ხართ? სასწაული სტატი აქ ტიპს. ეგეთი სტატი ბევრმა გამოკვეთილმა ცენტრ ფორვარდმა და ვინგერებმა ინატრონ😄

20

22 მარტი 2022 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man1
ფორვარდი აუცილებლად გვინდა ობამა ასაკშია 2 წელი იქნება და წავა ვინმე ახალგაზრდა ფორვარდი გვინდა. ფატი ფირვარდი არაა მარცხენა ვინგერია. დემებელ მიდის ამ ზაფხულს. შეილება არც ტრაორე გამოისყიდონ ამათ და დაგვჭირდება შემტევებიც. კესი მე ძაან მომწონს ეგეთი გვინდა ზუსტად არც პედრი და არც გავი არცერთი არაა ძლიერი ნახევარმცველი კესი კიდე ტანკია ეგეთი გვინდა ერთი ცენტრში აუცილებლად. მაზრაუი კიდე მე პირადად დესტს მირჩევნია ხავი მიხედავს მაგას და ალვეშიც . კრისტენსენი კიდე ლენგლეს მინგესას და უმტიტა სამივეს ერთად აღებულს მირჩევნია. არაუხო კრისტენსენი გარსია პიკე ეს ოთხი გვეყოლება ცენტრში.

კესიე ცენტრალური ნახევარმცველია და ვინ უნდა ამოაგდოს ბარსაში? პედრი დე იონგი თუ ბუსკეტსი? თუ გავი და პუჩი? ძალიან ბევრი ხალხი გყავთ მანდ, უდიდესი კონკურენციაა უბრალოდ და რაში გჭირდებათ თორემ კი. თან ბარსას სტილი არასდროს იყო დაკუნთული მოუხეშავი ტიპები.
კრისტენსენს ტრამვების პრობლემა აქვს, მაზრაუი უმაღლესი კლასი არაა მაგრამ დესტს ბებრად ჯობია გეთანხმები. დესტი მგონი ჩიგრინსკიზე უარესი მოათრიეთ 😂
ცენტრ ფორვარდად 2 წელი ობა იდგება ჩვეულებრიბად, მაგრად მოერგო ბარსას, არადა იზახდა მე რეალის ფანი ვარო და ბარსაში წავიდა :))) ძაან დონეა ობა გაგიმართლათ.
რავი, ჩემი აზრით, რეალს შეტევაშიც უკეთესი ხალხი ეყოლება და ნახევარდაცვაშიც, თუ ფლორიან ვირცი დაამატეს. ძალიან დონე ბიჭია, 17 წლისაა და დაფრინავს გერმანიაში. იმედია ვიყიდით.
პერესი ჰალანდზე ჩალიჩობს ბარსასთან თამაშის მერე გაორმაგებულად. საოცარი კლასიკოები გველის თუ რეალმა იაქტიურა და ასეც იქნება, ყველა ამაზე წერს.
ნახე რა შემადგენლიბა გვეჩითება მომავალ წელს:
კურტუა
კარვახალი მილიტაო ალაბა რეგილონი
კაზემირო კროოსი მოდრიჩი(+ვალვერდე, ვირცი, ჩუამენი)
ვინისიუსი ბენზემა და მბაპე
იმედია ამ უნიჭო შლანგს არ ათამაშებენ მარჯვნივ და მოიყვანენ ძირითადის მარჯვენა ვინგერს მაგრამ ეგდოს ჯერ მაინც :)))

საოცარი თამაშები გვექნება.
იმედია ამასობაში კარლოსაც გაასხმევინებენ და ეგ იქნება რა. რაულის ან ჩაბი ალონსის დანიშვნა უნდათო ეხლა წავიკითხე. ალონსის რეალის ახალგაზრდულში 26 თამაშში 25 მოგება და 145 გოლი აქვს გატანილი :)))))) საოცარ შედეგებს აჩვენებს თან უჭკვიანესი ფეხბურთელი იყო.

კესი ბუსის პოზიციაა. ბუსი უკვე ასაკშია შემდეგ წელსღა იქნება და მერე წავლენ ეგაც და პიკეც. დეიონგი კესი პედრი სკამიდან გავი ნიკო პუჩი ან რომელიც კაი ფორმაში იქნებიან ის ითამაშებენ. მაზრაუი დესტს ამოაგდებს. ფორვარდი მაინც გვინდა ობამა ყველა თამაშს ხო ვერ ითამაშებს. ტრავმა რო მიიღოს მერე რა ვქნათ. თქვენ კიდე მბაპე გადაწყვეტილია რო მოდის და ფლანგის მცველები გინდათ ორივე. და ერთიც ცენტრალური მცველი ეგენი რო დადოს მართლა მაგარი გუნდი შეიკვრება მთავარია კარლო რას იზამს მაგათ ზიზუ უნდა და მერე დადებს ლიგებს ალბათ ისევ

21

22 მარტი 2022 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man1
მბაპე გადაწყვეტილია რო მოდის და ფლანგის მცველები გინდათ ორივე. და ერთიც ცენტრალური მცველი ეგენი რო დადოს მართლა მაგარი გუნდი შეიკვრება მთავარია კარლო რას იზამს მაგათ ზიზუ უნდა და მერე დადებს ლიგებს ალბათ ისევ

კარლომ აუცილებლად უნდა გააჯ.ას, ფეხბურთელებიც უკმაყოფილოები არიან ძალიან. თამაშის მერე სტადიონზე გავიდნენ და ფანებს ბოდიში მოუხადეს მისი ღლეობის გამო.
მარცხნივ რეგილონს ვაბრუნებთ, ცენტრში 1 საშუალო დონის მცველი და ეგაა და იმედია კარვახალსაც მოუყვანენ ვინმეს.
ჩუამენისთან წინასწარი კონტრაქტი გვაქვს უკბე როგორც იწერება, მაგარი ჩანშლელია ეგ ჩემისა. მოდრიჩის შემცვლელი და მბაპე გვინდა და ეგაა. ჰალანდზეც მაგრად ჩალიჩობს პერესი, მაგრამ მე მეზედმეტება. ჯობია მარჯვენა ვინგერი მოიყვანონ ერთმანეთზე უნიჭო წარმონაქმნები რომ გვყავს როდრიგო და ასენსიო. ორივე დემბელეზე უარესი. ის ასისტებს მაინც აკეთებს და ესენი იმენა ჩლუნგები არიან.

22

22 მარტი 2022 18:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man1
მბაპე გადაწყვეტილია რო მოდის და ფლანგის მცველები გინდათ ორივე. და ერთიც ცენტრალური მცველი ეგენი რო დადოს მართლა მაგარი გუნდი შეიკვრება მთავარია კარლო რას იზამს მაგათ ზიზუ უნდა და მერე დადებს ლიგებს ალბათ ისევ

კარლომ აუცილებლად უნდა გააჯ.ას, ფეხბურთელებიც უკმაყოფილოები არიან ძალიან. თამაშის მერე სტადიონზე გავიდნენ და ფანებს ბოდიში მოუხადეს მისი ღლეობის გამო.
მარცხნივ რეგილონს ვაბრუნებთ, ცენტრში 1 საშუალო დონის მცველი და ეგაა და იმედია კარვახალსაც მოუყვანენ ვინმეს.
ჩუამენისთან წინასწარი კონტრაქტი გვაქვს უკბე როგორც იწერება, მაგარი ჩანშლელია ეგ ჩემისა. მოდრიჩის შემცვლელი და მბაპე გვინდა და ეგაა. ჰალანდზეც მაგრად ჩალიჩობს პერესი, მაგრამ მე მეზედმეტება. ჯობია მარჯვენა ვინგერი მოიყვანონ ერთმანეთზე უნიჭო წარმონაქმნები რომ გვყავს როდრიგო და ასენსიო. ორივე დემბელეზე უარესი. ის ასისტებს მაინც აკეთებს და ესენი იმენა ჩლუნგები არიან.

ანუუუ ვიის ხედაავ ეხაააა ანჩელოტის მაგივრაად ააქ ტმებს რო იპუტაავთ ამრესურსით იყო ბევრი მარა რაქნეს? ზიდამმა ლალიგა მოიგო კარლომააც და თამამდ ვიტყვი ბევრად უკეთესი თამაშის ხარისხით მარტო ამწაგებას არ მივიჩნეევ ტრაგედიაად სამეფო თაასის ფინალი ბარსელონას მოუგო ზიდანმაც იგივე ტიტული ლიგაზე მეთხედ ფინალში ვართ დაა ვერაბინ იტყვის როო ჩელსი ფავირიტია რეალია მეტოქე ბოლო ბოლო კიდეე რააა ქნაა ზიდანმა შარშან თუმდაც იმის წინაა სეზონშიიი ? აანუ ანჩელოტის მაგივრაად ისეთს ვერაბის მოიყვანენ ვინც ამ შემადგგენლობით ვარსკვალევბს მოგლიჯაავს დაა მბააპეეები დაა ჰალანდეებკ თუმოიყვაანეს მაშინ მერო დამნისნონ მეც მოვიგებ

23

22 მარტი 2022 18:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
LUCA MODRIC

ეს როდრიგო ცალკე ფენომენია. არაფერში ვარგა ვაფშე. დარტყმა მაგან არ იცის დრიბლინგი მაგან არ იცის ასისტებს ეგ ვერ აკეთებს და საერთოდ რეალში რა უნდა არც ეგ ვიცი. ევერტონის ძირითადშიც არ იქნება ეგ რო გაუშვან. დემბელე მე პირადად ორივეს ერთად აღებულს მირჩევნია. ასენსიოსაც და როდრიგოსაც. ტრავმებმა რო არ შეაწუხოს ეგ სამი ასო კაი ვინგერი დადგება მაგისგან. ოქროს ბურთებს ეგ ვერ მოიგებს და სეზონში 30 გოლს ეგ ვერ გაიტანს მარა გამოსადეგი ფეხბურთელია. ფაქტია რაც ტრავმა მოიშუშა და გადაბმულად ითამაშა დაფრინავს ტიპი რამდენი ასისტი აქვს უკვე

24

22 მარტი 2022 18:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2095
ტუხელი რაული ალონსო - ამ სამიდან ერთერთი უნდა მოიყვანონ

25

22 მარტი 2022 18:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: -Alarcon
ააქ ტმებს რო იპუტაავთ ამრესურსით იყო ბევრი მარა რაქნეს? ზიდამმა ლალიგა მოიგო კარლომააც და თამამდ ვიტყვი ბევრად უკეთესი თამაშის ხარისხით მარტო ამწაგებას არ მივიჩნეევ ტრაგედიაად

პირველ რიგში არავინ არაფერს არ იპუტაბს და ცოტა წყნარად. მეორე რიგში, შენთვის თუ არაა ტრაგედია, ბევრი მადრიდისტასთვის არის როცა 4-0 აგებ 17 წლის ბავშვებით გამოტენილ ბარსასთან, თან მხოლოდ იმიტომ, რომ მწვრთნელმა ღლე ტაქტიკა დააყენა და კიდე ტრაკ.ს ათამაშებს აქეთ. გაიკეთონ უკან ეგ ლა ლიგა როცა უშუალო კონკურენტი ყველა მხრიდან გვხ.მარობს.
ზიზუს დროს 11 კაცს ძლუვს ვაგროვებდითზ ყველა დროის ყველაზე ტრამვიანი სეზონინგვქონდა 69 ტრამვა დაფიქსირდა სეზონში რაც აბსოლუტური რეკორდია. ამ ფონზე ლა ლიგა მოიგო და ლიგის ნახევარფინალამდე მივიდე. მეტი რა გინდა?
3 წლის განმავლობაში ბარსასთან წაგება არ გვქონია და ზიზუს რეალი სახლში ბარსასთან როცა თამაშობდა 10 კაცით უტევდა. ამას 11 კაცით მეტოქის ნახევარზე გადასვლა ეშინია. ესაა განსხვავება.
და კიდეც ბერნაბეუდან ხალხი 60 წუთზე წასულიყოს, ეგეთი შემთხვევა ბევრი იცი? შენ თუ არ გიტყდება 60 წუთზე სამეფო კლუბი 4-0 რომ აგებს უშუალო კონკურენტთანზ ვისაც გვიტყდება გაგვატარეთ რა :))))
მაგ ღლეკაცას ისევ რაული მოვიდეს, ჟილკით მაინც ათამაშებს ბიჭებს და ესე ღლეებივით არ იდგებიან და არ დაელოდებიან ამოტენვას.

ციტატა: Wtf man1
ეს როდრიგო ცალკე ფენომენია. არაფერში ვარგა ვაფშე

დემბელე ბევრად ჯობია, პასს მაინც აკეთებს და ასისტებს მაინც იწერს. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ გაუგდებ და გაიქცევა მაინც. ამას ქალიშვილის აღნაგობა აქვს, სულ ძირს გდია, სისწრაფეშიც არ ვრწყინავს, დრიბლინგი და კაცის მოტყუება 0 და ათასში ერთხელ მეც გავიტან 200 თუ დავარტყი. როდრიგო და ვინისიუსი ჯუნი კალაფატმა მოათრია და იმედია მაგ სკაუტს მალე ტრაკ.ში წიხლით გააგდებენ კლუბიდან. მაგარი უნიჭო სკაუტია.

26

22 მარტი 2022 19:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: -Alarcon
ააქ ტმებს რო იპუტაავთ ამრესურსით იყო ბევრი მარა რაქნეს? ზიდამმა ლალიგა მოიგო კარლომააც და თამამდ ვიტყვი ბევრად უკეთესი თამაშის ხარისხით მარტო ამწაგებას არ მივიჩნეევ ტრაგედიაად

პირველ რიგში არავინ არაფერს არ იპუტაბს და ცოტა წყნარად. მეორე რიგში, შენთვის თუ არაა ტრაგედია, ბევრი მადრიდისტასთვის არის როცა 4-0 აგებ 17 წლის ბავშვებით გამოტენილ ბარსასთან, თან მხოლოდ იმიტომ, რომ მწვრთნელმა ღლე ტაქტიკა დააყენა და კიდე ტრაკ.ს ათამაშებს აქეთ. გაიკეთონ უკან ეგ ლა ლიგა როცა უშუალო კონკურენტი ყველა მხრიდან გვხ.მარობს.
ზიზუს დროს 11 კაცს ძლუვს ვაგროვებდითზ ყველა დროის ყველაზე ტრამვიანი სეზონინგვქონდა 69 ტრამვა დაფიქსირდა სეზონში რაც აბსოლუტური რეკორდია. ამ ფონზე ლა ლიგა მოიგო და ლიგის ნახევარფინალამდე მივიდე. მეტი რა გინდა?
3 წლის განმავლობაში ბარსასთან წაგება არ გვქონია და ზიზუს რეალი სახლში ბარსასთან როცა თამაშობდა 10 კაცით უტევდა. ამას 11 კაცით მეტოქის ნახევარზე გადასვლა ეშინია. ესაა განსხვავება.
და კიდეც ბერნაბეუდან ხალხი 60 წუთზე წასულიყოს, ეგეთი შემთხვევა ბევრი იცი? შენ თუ არ გიტყდება 60 წუთზე სამეფო კლუბი 4-0 რომ აგებს უშუალო კონკურენტთანზ ვისაც გვიტყდება გაგვატარეთ რა :))))
მაგ ღლეკაცას ისევ რაული მოვიდეს, ჟილკით მაინც ათამაშებს ბიჭებს და ესე ღლეებივით არ იდგებიან და არ დაელოდებიან ამოტენვას.

ციტატა: Wtf man1
ეს როდრიგო ცალკე ფენომენია. არაფერში ვარგა ვაფშე

დემბელე ბევრად ჯობია, პასს მაინც აკეთებს და ასისტებს მაინც იწერს. ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ გაუგდებ და გაიქცევა მაინც. ამას ქალიშვილის აღნაგობა აქვს, სულ ძირს გდია, სისწრაფეშიც არ ვრწყინავს, დრიბლინგი და კაცის მოტყუება 0 და ათასში ერთხელ მეც გავიტან 200 თუ დავარტყი. როდრიგო და ვინისიუსი ჯუნი კალაფატმა მოათრია და იმედია მაგ სკაუტს მალე ტრაკ.ში წიხლით გააგდებენ კლუბიდან. მაგარი უნიჭო სკაუტია.

მაიცაა მაიცაა :დდ გაგვიტარეთ და არმომწეროთ ესეთი სწერვა საუბარი არგვინდაა ძამაჯაან :დდ აქ ყველა ინიტო შემოვდუვაართ რომ შევიდეთ ჯანსაღ დებატში დაა აზრები გავცვალოთ :დდდ მეროდავწერო ცუდი თუმდააც ზიდანზეე შეილებაა შენც გაგიჩნდეს კითხვაა რატოომ და მომიყვანო არგუმენტები რომ ეგ ეგრე არარის :დ რაც შეეხება ზიდანს და ზიდანის რეალს :დ ძირითადი ბირთვი ზიდანს ყველა მნიშვნელივან თამასში ყავდა არავინ დაკლებიააა არცერთ გრანთდან არცერთი წამყვანი ფეხბურთელი მაგრამ აკლდებოდა მალიორკებთან და ლეგენესებთან დაა ეგეთ გუნდებთან რიცა რეალი ხარ ერთი ფეზბურთელის დანაკლისი არუნდა შეიმჩნიოო დაა ისეთი საზიზღობა არუნდა ითამაშო როგორსაც ზიდანი ათამაშებდააა იუვენტუსის ტაკტიკით ეგ პრაგმატიზმიც აღარ იყო :დ კიდე ზიდანმაა როცაა ლალიგაა დადო ყველაა აღმერთებდით ვაა სააღოლ ეს რაქნააა რაგააკეთა და ასე შეემდეგ როცა ანჩელოტის რეალი ყვლაას 12 ქულით ასწრეებს უშუაალო მდევარს და სეზონ ნახევარია ჯერ მხოლოდ გასული :დდ იქით ლიგაზეე იწევს და მგინიაა ჩელსის გამოაგდებს დაა არც ის გამიკვურდება რო ლიგა დადოს :დდ

27

22 მარტი 2022 19:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: -Alarcon
გაგვიტარეთ და არმომწეროთ

არავინ გეუბნება გაატარე და არ კომწეროთქო მაგრამ იპუტავ და დედას იტყ.ავ არაა კორექტული მიმართვა.
ციტატა: -Alarcon
ძირითადი ბირთვი ზიდანს ყველა მნიშვნელივან თამასში ყავდა

არ გახსოვს ძმა ზიზუს რეალი მნიშვბელოვან თამაშებში ალბათ. ჩელსისთან რამოსი თვენახევრიანი ტრამვის მერე პირველად თამაშობდა გამაყუჩებლით, ვარანი არ იყო, კარვახალი გვაკლდა და ცენტეში ვალვერდე არ გვყავდა.
ბარსასთან არც მენდი იყო არც კარვახალი და არც ალაბა და ის თამაში 2-1 მაინც მოვიგეთ სახლში. 3 წელი ბარსას მოგება არ ჰქონია რეალთან. ამას ყველა მწყობრში ყავს და ჩმორულად ათამაშებს გუნდს, დაჟე ისე რომ ისტორიას რომ არ ახსოვს გულშენატკიბარი ბერნაბეუდან 60 წუთზე გარბოდა. ესეთი მწვრთბელი თუ შენ გინდა რონელიც ბარსასთან ჩაჯ.მული გამოდის და მანდრაჟშია შენი ნებაა მაგრამ იმედია მალე აახვევს. აგერ იწერება რაულზე და ნაგელსმანზე და იმედია რაულს დანიშნავენ, დუხიანად მაინც ითამაშებენ ყველასთან. ცუციკი, მშიშარა ბებერია, პსჟ-სთან რა საზიზღღობაც რეალმა ითამაშა მეორე სღესვე რო არ გააგდეს მიკვირს

28

22 მარტი 2022 19:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატომ ხართ დარწმუნებული რო რაული გაამართლებს? პირწმინდად ჩაისვარა კარლომ კლასიკოშიც და პსჟ_სთან პირველ თამაშშიც ბაზარი არაა, მაგრამ იმის იქეთ რეალი პირწმინდად დაჩაგრულიყოს ვინმესთან ამ სეზონში ბევრი ნაღდად არ მახსენდება. ზიზუს რეალი ბევრ სუსტ გუნდთან კარგავდა ქულებს, კი დაყარა ლიგები ზიზუმ და მადლობის მეტი რა გვეთქმის მაგრამ ფეხბურთელებსაც ფორმის პიკი ქონდათ მაშინ. ბოლოს და ბოლოს როდრიგოთი და ასენსიოთი არ ვუტევდით. წავიდეს კარლო, არ ვარ წინააღმდეგი ნაღდად მაგრამ ამ ეტაპზე უკეთესი მწრთვნელი ბევრი არაა. ამ კლასიკოთი ჭკუა უნდა ისწავლოს პაპამ, თუ ვერ ისწავლის და სეზონის ბოლოს აახვევინებენ, პერესს ეგეთები არ ეშლება. პროსტო მარტო კარლომ კი არა ფეხბურთელებმაც არ დააფასეს სათანადოდ ბარსა და მივიღეთ ის რაც მივიღეთ. რაული ზე დონეზე მევასება მაგრამ ამ წუთისთვის კარლო გავუშვათ და რაული მოვიყვანოთ ისეთი თემაა რა, ან გაამართლებს რაული, ან ვერა.
ჰო კიდე ბიჭებო, კომენტარები წავიკითხე ბარსამ რა სამარცხვინოდ აღნიშნა მოგებაო და მსგავსები. 16 წელია რეალის გულშემატკივარი ვარ და აქ ბევრი ხართ კიდე სტაჟიანები და კი გემახსოვრებათ არც ისე შორეულ წარსულში ჩვენებმა ბოლოსკენ რო გაათანაბრეს და ერთით-ერთზე ნიფხვიდან ამოხტნენ აღნიშვნით.

29

22 მარტი 2022 20:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Mjave
ან გაამართლებს რაული, ან ვერა.

ეგრე დანიშნა ბარსამ გვარდიოლაც, ლუის ენრიკეც და ჩავიც, და ფაქტია სამივე ამართლებს.
ეგრე დავნიშნეთ ჩვენც ზიზუც და განუმეორებელი ისტორიული შედეგი დავდეთ. 100% დარწმუნებული ვარ მაგ 3 ლიგის დროს კარლო რომ ყოფილიყო ზიზუს ნაცვლად ვერ მოვიგებდით. ზიზუს ვაბშე სხვა დუხი და წონა აქვს ყველას თვალში.
ეგრეა რაულიც, ესპანეთის ყველა დროის საუკეთესო ფორვარდი და რეალის ლეგენდა. თუ ვარსკვლავებს ვერ მოწყვეტს, ჩვენს მოედანზე 4-0 მაინც არ წავაგებთ, სირცხვილია პროსტა. ისეთ ტიტულს კიდე გავკარი კონკურენტი რომ საკუთარ მოედანზე გხმარობს.

30

22 მარტი 2022 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ასენსიო როდრიგოს რავი ბრაჰიმ
დიასი რომ გავუშვით მილანში და დავიჯერო ამათ ვერ აჯობებდ?
კარგად თამაშობს ძალიან მილანში
ტექნიკურიც არის პასი იცის და გოლის გატანაც შეუძლია.
მოკლედ ანჩე უნდა წავიდეს ფაქტია ახალგაზდრდებთან უჭირს მუშაობა და ბოლომდე არ ენდობა.
ახალსახ ვერ გვთავაძობს ვერაფერს
რამდენი ახალი რამე შემოგვთავაზე იმდენჯერ ჩაისვარა.
დალშე ყველამ ვიცით უკვე როგორ სასტაბს დააყენებს და დალშე ცვლილებესაც კი ვხდებით.
დიდი სამბით რომ იცის თქმა ჯერ არ ვიტყვი ძირითად შემადგენლობასო რათ უნდა რომ მალავს მაინც ყველამ იცის და ვხდებით რა შემადგნელობასაც ათამაშებს.
მოკლედ რაც არ უნდა მოხდეს ამ სეზონში მაინც უნდა გაუშან
ისევ ფეხბუთელები თუ მოინდომებენ თორემ თვითონ არ ვფიქრობ რომ რამე ქნას.
უბრალოდ გაიხსენეთ ზიზუ მეორე ტაიმში რამდენ თამაშ იგებდა ტიპს წუწინი არ უყვარდა ეს კიდევ ბენზემა არ მყავდაო ის არ მყავდაო მაგიტომ ხარ მწრთვნელი რომ გამოსავლო იპოვო ფეხბუთელები ისეთი გვყავს რომ ყველა ინატრებსა მათ ყოლას

31

22 მარტი 2022 20:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Mjave
ან გაამართლებს რაული, ან ვერა.

ეგრე დანიშნა ბარსამ გვარდიოლაც, ლუის ენრიკეც და ჩავიც, და ფაქტია სამივე ამართლებს.
ეგრე დავნიშნეთ ჩვენც ზიზუც და განუმეორებელი ისტორიული შედეგი დავდეთ. 100% დარწმუნებული ვარ მაგ 3 ლიგის დროს კარლო რომ ყოფილიყო ზიზუს ნაცვლად ვერ მოვიგებდით. ზიზუს ვაბშე სხვა დუხი და წონა აქვს ყველას თვალში.
ეგრეა რაულიც, ესპანეთის ყველა დროის საუკეთესო ფორვარდი და რეალის ლეგენდა. თუ ვარსკვლავებს ვერ მოწყვეტს, ჩვენს მოედანზე 4-0 მაინც არ წავაგებთ, სირცხვილია პროსტა. ისეთ ტიტულს კიდე გავკარი კონკურენტი რომ საკუთარ მოედანზე გხმარობს.

მაგაზე მეტად არაფერი გამისწორდება რაული რომ მოვიდეს მწრთვნელად და გაამართლოს. პროსტო ნაღდად არ მგონია სეზონის მიწურულს კარლოს გაგდება, გუნდი რო ისე აირიოს ეს ლა ლიგაც დავკარგოთ ვაფშე პიზდეცია. სეზონის დასრულება ყველა ვარიანტში უნდა აცადონ. ტიტულს გავკარის რაც შეეხება ძმაო, არ ვიცი მოესწარი თუ არა იმ დროს კოპას თასი რო ლიგის ტიტულივით აღვნიშნეთ ისე ვიყავით ტიტულებს დანატრებული. კი ბაზარი არაა მოვეჩვიეთ მაგრამ საბოლოოდ ისტორიას მაინც ტიტულები დარჩება და არა ერთით მეტი მოგებული ან წაგებული კლასიკო.
პ.ს. არ ვდაობ იმაზე რომ სამარცხვინო ანგარიშით წავაგეთ და ეგეთი რამე არ უნდა განმეორდეს.

32

22 მარტი 2022 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეიძლება რაულს არ აქვს გამოცდილება
მაგრამ ქარიზმა აქვს რეალის გული არის
გამარჯვება უყვარს და თავს გაწირავს
ჯერ შეადარეთ სად ეხლა ზიდანი რომ გავარჯიშებს რამდენი ფეხბურთელის კუმირი იქმებოდა ასევე იქნება რაულიც ვფიქრობ რომ გაამართლებს.
და თუ არადა ტუხელი კარგი იქნებოდა.

33

22 მარტი 2022 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Camavinga
შეიძლება რაულს არ აქვს გამოცდილება
მაგრამ ქარიზმა აქვს რეალის გული არის
გამარჯვება უყვარს და თავს გაწირავს
ჯერ შეადარეთ სად ეხლა ზიდანი რომ გავარჯიშებს რამდენი ფეხბურთელის კუმირი იქმებოდა ასევე იქნება რაულიც ვფიქრობ რომ გაამართლებს.
და თუ არადა ტუხელი კარგი იქნებოდა.

ძამიკო მარტო გუნდის სიყვარული და ლეგენდობა რომ შველოდეს პირლო საშვილთაშვილოდ ხო არ ჩაისვრიდა იუვეში. რაული გაამართლებს თუ ვერა 50/50_ზეა. მე ჩაბი ალონსო უფრო მგონია რომ მწვრთნელად გაამართლებს ვიდრე რაული თუმცა კიდე ვიმეორებ რომ მაგრად გამისწორდება ჩვენი ლეგენდა თუ მწვრთნელის რანგშიც დადებს უმაღლეს დონეს.

34

22 მარტი 2022 20:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Mjave
ტიტულს გავკარის რაც შეეხება ძმაო, არ ვიცი მოესწარი თუ არა იმ დროს კოპას თასი რო ლიგის ტიტულივით აღვნიშნეთ ისე ვიყავით ტიტულებს დანატრებული.

მაგას სხვა დატვირთა ჰქონდა ძმაო. ეგ კოპა ბარსას მოვუგეთ ფინალში, თან ის ბარსა მართლაც საოცრად ძლიერი და ლეგენდარული გუნდი იყო. ბევრის აზრით ყველა დროის საუკეთესოც კი. ნუ ჩემი აზრით გალაქტიკოდ ვერცერთი გუნდი ვერ ჯობდა მაგრამ ის ბარსა რომ ისტორიაში ერთერთი ყველაზე მაგარი გუნდია ორი აზრი არ არსებობს ამაზე.
თან ყველას დედას უტ.ვდა იმ დროს და რეალმა რომ დაადო ფინალში, ეგ გაუსწორდათ ფანებსაც და ფეხბურთელებსაც. სხვა დროს რომ კოპას მწვრთბელიან-ფეხბურთელებიანად ყველას ეკიდა, ეგ კარგად ჩანს, კორტახენა თუ ვიღაცა გვაგდებდა

35

22 მარტი 2022 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეგ რა თქმა უნდა იუეჭველი არც მე ვიცი რომ გაამართლებს მე უბრალოდ ის თვისებები ჩამოვთვაკე რითაც შეიძლება რომ
წარმატებად მიახწოს ესე ვფიქრობ.
ალონსოზეც გეთახმები კარგი მწრთვნელი იქნება ტიპაჟიც კარგი მშვიდი და გაწონასწორებულუ

36

22 მარტი 2022 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Mjave
მე ჩაბი ალონსო უფრო მგონია რომ მწვრთნელად გაამართლებს

აი მეც ეგრე მგონია. მოთამაშე მწვრთბელი იყო, ყველა ტაქტიკას იდეალურად ერგენიდა და უჭკვიანესი იყო. საფეხბურთო ინტელექტი ზენიტში ჰქონდა.
ისე მაგარ შედეგებს კი აჩვენებს, არის საუბარი უკვე ჩაბი ან რაული დავნიშნოთო. ნაგელსმანი და კლოპიც ახსენეს უკვე. ნაგელსმანმა ჯერ გამოცდილება მჭირდებაო და მერე სიამოვნებით ვცდიდი ბედს რეალშიო 2020 წელს თქვა და ვნახოთ აბა.

37

22 მარტი 2022 20:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Mjave
მე ჩაბი ალონსო უფრო მგონია რომ მწვრთნელად გაამართლებს

აი მეც ეგრე მგონია. მოთამაშე მწვრთბელი იყო, ყველა ტაქტიკას იდეალურად ერგენიდა და უჭკვიანესი იყო. საფეხბურთო ინტელექტი ზენიტში ჰქონდა.
ისე მაგარ შედეგებს კი აჩვენებს, არის საუბარი უკვე ჩაბი ან რაული დავნიშნოთო. ნაგელსმანი და კლოპიც ახსენეს უკვე. ნაგელსმანმა ჯერ გამოცდილება მჭირდებაო და მერე სიამოვნებით ვცდიდი ბედს რეალშიო 2020 წელს თქვა და ვნახოთ აბა.

კლოპი არ წამოვა ლივერიდან ჯერ ასე მგონია თორე ლაპარაკიც არ უნდა იყოს დაინიშნოს თუ არა, იდეალური მწრთვნელია და სანაგვეზე გადაყრილი ფეხბურთელებიდან მაღალი კლასის მოთამაშეები გამოყავს. ნაგელსმანიც კარგია მომწონს. აი ჩაბიც მგონია რომ კარგი მწრთვნელი დადგება, მაღალი ინტელექტის მქონე ტიპაჟია და თან ჩემი დაკვირვებით ყოფილი ნახევარმცველებია უმეტესობა ვინც კარგ მწრთვნელად ყალიბდება. რეალის ღირებულებებიც იცის და თან დასტოინი და ჭკვიანი ტიპია. რაული კიდე რა ვიცი ძმაო, მაგის გამო ვადევნებ ხოლმე თვალს გუნდს და რომ გითხრა რამე განსაკუთრებული მიდგომა ან სტილი დავინახემეთქი ჯერ-ჯერობით ვერაფერია. ნუ გასაგებია რომ სადაცაა იქ ბევრსაც ვერ იზამს მაგრამ მაინც სადმე გამოცდილება მიეღო ჩამოყალიბებულ ზრდასური ფეხბურთელების გუნდში და მერე მოეყვანათ მერჩია.

38

22 მარტი 2022 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგია აქ რომ ჩვენ ვმსჯელობთ და განვიხილავთ
მთავარია სეზონის ბოლის ანჩელოტი გაუშვან
მაგრამ თუმცა სეზონის ბოლოს რომ რამე მოიგოის არ მგონია რომ გაუშვან
და მერე კიდებ ერთი წელი რა გაუძლებს ტიპს.

39

22 მარტი 2022 20:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Camavinga
კარგია აქ რომ ჩვენ ვმსჯელობთ და განვიხილავთ
მთავარია სეზონის ბოლის ანჩელოტი გაუშვან
მაგრამ თუმცა სეზონის ბოლოს რომ რამე მოიგოის არ მგონია რომ გაუშვან
და მერე კიდებ ერთი წელი რა გაუძლებს ტიპს.

იქ არავინ მოგვისმენს და აქ ჩვენ ჭიას მაინც ვახარებთ.😁
ლიგა თუ მოიგო ჯანდაბას დატოვონ მაგის დედაც ვატირე.

40

22 მარტი 2022 20:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ ეხლა ლა ლიგა რავი ეს თუ წააგო მერე მართლა უნდა მოვკლათ
მარტო იმის გამო ვგიჯდები ეზლა რომ საუბარი გვქს რომ ვაი ლა ლიგა არ დავკარგოთ წარმოიდგინეთ ტიპი როგორ შემზიზღდა არადა ადრე ვიცავდი
პროსტა ეხლა ვხდები რომ ისევ ფეხბურთელები აკეთებენ ყველაფერს თორემ დალშე ტიპი რავი გონია ალბათ 13 კაცი ყავს სულ გუნდში
ლიგა რავი ეგ თუ მოვიგეთ ფეხბურთელება ძეგლი ეკუთვნით
რადგან ეხლა სიტი და ლიბერპული მაგარ ფორმაში არიან
პლიუს ამას ჩვენ შევისწავლეთ უკბე პაპა კარლო რას გააკეთებს და პეპ გვარდიოლა ტიპი შეჭამს ისე შეისწავლის მაგის ყველაფერს.
თან რა სიუპრიზი უბდა შეთავაზოს ეხლა ანჩელოტიმ ტუპს გეგმა ბ არ აქვს

41

22 მარტი 2022 20:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ეჰ ნეტა გვისმენდნენ.
პსჟ-სთან პირველი მატჩის შემდეგ და ეხლაც ბარსასთან აქ ისეთი ამბავი იყო, ჩვენი ლანძღვა გინება ცას სწვდებოდა. მაგრამ რად გინდა, იწერება სეზონის ბოლომდე არაფერი ემუქრება და თუ ლა ლიგა მოიგო, კიდევ 1 წელს აცდიანო.

რაულს ითხოვს ბევრი, მაგრამ მეც მგონია ტიპაჟიდან და ინტელექტიდან გამომდინარე, თუ ნაგელსმანი და კლოპი არ მოვა, ჩაბი ალონსო უნდა დანიშნონ ან ზიზუ მაინც დააბრუნონ.

ზიზუს მოუყვანე ჰაი კლასის შემტევი და გადაირტყამს კიდევ ერთხელ ყველას მუხლზე. უბრალოდ, ვასკესით, ვინისიუსით და ასენსიოთი ტიტული როგორ უნდა მოიგო არ მესმის. ამ სეზონში ბებზემა გაგიჟდა თორემ, გამორიცხულია ევროტურნირზე საშუალოზე მაღალი დონის სასტავით რამე შედრგი დადო. მალადეც ზიზუს რომ ნახევარფინალამდე მივიდე. ეგეც მაგარი შედეგი იყო. როცა ყავდა რონალდუ და ხალხი ფორმაში, ყბელა ქვეყნის ჩემპიონი და ძლიერი გუნდი შემუსრა ფინალებში 4-1 თან :))

მბაპე, ჩუამენი, მარჯვენა ვინგერი, რეგილონი და მოდრიჩის შემცვლელი მოიყვანონ ამ დალოცვილებმა და ზიზუც დააბრუნონ რა იქნება. მერე კი ავშენდებით ალბათ :))

42

22 მარტი 2022 20:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რავი ზიზუ თუ მართლა კიდევ დაბრუნდა და მაშინ მალადეც მაგას ტიპს ხოლ უყვარს რეალი და ეხლა რომ კიდევ დაბრუნდეს მერე ვაფშე საოცარი იქნება
თამ ეგ ფეხბურთელები თუ მოიყვანეს ვაფშე საიცარ გუნდს შეექმნის.
კი მასაფ ქონდა მინუსები და ზოგჯერ უაზრო ქულებს კარგავდა მაგრამ ტიპი მაინხ სხვა იყო
ჯერ მარტო როგორი საუბარი ქონდა
მერე ფეხბურთელებს მაგარ სტიმულს აძლევდა
რავი დიდი თამაშებს საოცრად თამაშობდა
მოკლედ ცოტა მეეჭვება დაბრუნდეს მაგრამ თუ დაბრუნდა საოცარი იქნება

43

22 მარტი 2022 20:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არც მე მგონია დაბრუნდეს. ძაან ამაყი და თავმოყვარე ტიპია, მესამედ დაბრუნებას თვითონ არ დათანხმდება მაგრამ ისე უყვარს რეალი და ისეთი მადრიდისტაა ცოტა იმედი მაინც მაქვს.

44

22 მარტი 2022 21:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიზუ მაგარი გულნატკენი წავიდა და თითქმის გამორიცხულია დაბრუნდეს. თანეგ ისეთი ამაყი და თავმოყვარე ტიპია რომ რავი, არ მგონია რა. მგონია რომ საფრანგეთის ნაკრებს ჩაიბარებს და იქაც სერიოზულ შედეგებს დადებს. (ოღონდ პ*ჟ_ში ნუ წავა) ჩვენ კიდე ტრანსფერები და შემტევი სტილის ახალგაზრრდა მწვრთნელი გვჭირდება სასწრაფოდ.

45

22 მარტი 2022 21:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
კარვახალი უკვე ძაან ფარჩაკი გახდა,იმენა აღარ მევასება

კარვახალი არც უნდა განიხილებოდეს ძირითადის ფეხბურთელად. ასე თუ მოუკლებდა ნაღდად არ მეგონა, ერთ ერთი ყველაზე სუსტი რგოლია. პოგბა ცოტა ზანტი და ხასიათის ფეხბურთელია, მაგრამ უკლასნესია. სილვა მოდრიჩის სტილისაა და მე პირადად მაგრად მომწონს, სიამოვნებით ვნახავდი რეალში. დანარჩენშიც გეთანხმები.

ერთი ნოიერის რეალში ნახვაზე ვოცნებობდი და ახლა კლოპის რეალის ნახვაზე ვოცნებობ იმენა. მგონია რო უგიჟესი იქნება ეგ რეალი.

46

22 მარტი 2022 21:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კლოპი 2024 წლამდე არ წავა ლივერპულიდანო. მერე კონტრაქტიც ეწურება და იმედია მოვა რეალში. მაგის რეალი სიგიჟე იქნება, ყველა ბურთზე ბოლომდე ბრძოლა, პრესინგი, სწრაფი შეტევები, თან რა ფეხბურთელების ხელში. იქ თუ ჟოტა ფქრთხალებს და კაცად აქცია, აქ მბაოე ეყოლება და უმაღლესი IQ მქონე ბენზემა + უნიჭო ვინი მაგრამ სწრაფია და ტექნიკური და იმედია დააყენებს მაგასაც უმაღლეს კლასად.
დაცვაში კარვახალი თუ ასე გამოყ.ბოდა ვის ეგონაზ ჯერ 30 წლისაა. მენდიც შესაცვლელია, მაგრამ რეალი რეგილონს იბრუნებს 40 მილიონად და მოგვარდება. 1 ცენტრალური მცველი, 1 შემქმნელი ნახევარმცველი + მბაპე და მარჯვენა ვინგერი :)) შეიძლება ჰალანდიც.

ეს სლე ანჩელოტი რომ არ გვყავდეს და ნაგელსმანი ან კლოპი იყოს, დაადუღებდნენ ნებისმიერს

კაროჩე ყველგან იწერება რომ თუ ანჩელოტი ლა ლიგას არ დათმობს ან ლიგაზე სამარცზვინოდ არ გავარდება რეალი, მაშინ 1 წლით კიდევ დარჩება. როგორ ვინატრო რომ ჩელსიმ სამარცხვინოდ ამოგვტენოს რომ წაეთრეს რა. როგორ ვუსურვო ჩემს საყვარელ გუნდს, მე თვითონ გული გამისკდება თორემ მაგის წასვლაზე კარგი რა უნდა მოხდეს.

47

22 მარტი 2022 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ეჰ ზიზუ აღარ დაბრუნდება თორე ჯერ ხო ლიგას ააწიოკებს მერე ბრსელონას მის ადგილს მიუჩენს კლასიკოში, დაბრუნდეს ნეტა მესამედ, ზიზუ მბაპე ბენზოს და ვინის სასტავი იქნება წიოკი, ტიპი ბარსელონას წამალია

48

22 მარტი 2022 22:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: RONALDINHO
მბაპეს ,ჰალანდის ,ვირცის,ვინის ყურება საცოდაობა იქნება ამის ხელში.

მბაპე და ბენზო მაგარი შეტევაა, ვინიზე რა გითხრა, გამოანათა მაგრამ კლასიკომ კიდევ ერთხელ ანახა რომ ღლეა და მაგისგან დიდი ფეხბურთელი არასოდეს გამოვა.
ფლორიან ვირცი მართლა მაგარი ბიჭია მაგრამ მუხლის მენისკის ტრამვა აიკიდა და მინიმუმ 6 თვეს გამიტივებს. თან ქრონიკულია ეგ. არავინ შეიძენს ეხლა.
პოგბა თავისუფალი აგენტი ხდება და იმედია მაგას და მბაპეს დავითრევთ.
მე უფრო ფლანგები მედარდება კარვახალი და მენდი ურივე შესაცვლელია + ცენტრალური მცველი თორე ნაჩო აი ძაან ღლეა.

49

22 მარტი 2022 22:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზოგის გამკვირვებია ისეთ რამეებს წერს.ანჩელოტიზე რომ იტყვიან მწვრთნელი სრ არისო.ტიპს 4 მთავარი ჩემპიონატი აქ მოგებული აგერ მეხუთეს იგებს და პირველი მწვრთნელი იქნება ისტორიაში მსგავსი შედეგით.ლიგაზე რა გამოცდილებაც აქვს და ტიტულებიც ეგეც კარგად იცით.
უბრალოდ ამ ელ კლასიკოზე არ გაამართლა მისმა ტაქტიკამ და ეგაა.თორე ვინიციუს უთხრა ერთი-ერთზე რომ გახვალ კარში არ დაარტყაო თუ მილიტაო-ალაბას თავზე კარგად მოთამაშე ფეხბურთელები არ აიყვანოთ სტანდარტულებზეო.რა რესურსიც აქვს იმით მაქსიმალურ შედეგს დებს.ბევრი ფეხბურთელია გასაშვები უკვე კლუბიდან და ესაა ყველაზე ცუდი.ბარსას ფეხბურთელები რომ უფრო ჟილკით ითამაშებ რად უნდა ამას ამდენი ლაპარაკი.ჯგუფში ჩარჩენ და ყველა მაგათ დასცინის.არავინ არ დაიწყოს ობამა ტრაორე და ტორესის სიკლასნე.მაგათ დაუდგათ 2004 წლამდ პერიოდი და იქნებიან სულ მასე

ხო ხედავთ რა დღეში არიან.თვითონ არჩევენ რომელი კლუბები მოიწვიონ გამპერის თასზე სა მერე სათვალავში ლიგას და ლა ლიგასთან ერთად ითვლიან
მეტი უთავმოყვარეობა რა უნდა დაემართოთ

50

22 მარტი 2022 23:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Fenomeno08
უბრალოდ ამ ელ კლასიკოზე არ გაამართლა მისმა ტაქტიკამ და ეგაა.

ხოდა 3 დღის მწვრთბელმა რომ აჯობა და დააფარა თავზე ყველაფერი ჩვენც მაგას ვამბობთ. ალ ასადის მწვრთნელი იყო, მეტი გამოცდილება არ აქვს და ამ გამოცდილების მქონე კაცს ასე უნდა ჩაგხადოს შენსავე კედლებში? უთავმოყვარეო რომ არ იყოს აქამდე თავის ნებით გააჯ.ვდა. 1-0, 2-0 მაგრამ 4-0?
ეგ 4 ჩემპიონატი რონელია პსჟ-ს და ბაიერნს ათვლი? :)))))))) 1 სიმეონეს ლა ლიგა უფრო დასაფასებელია ვიდრე მაგის ბაიერნით და პსჟ-თუ მოგენული ჩემპიონატები.
ზიდანს მეტი რესურსი ჰქონდა? ვინისიუსი გაცილებით ღლე იყო და ბენზემაც 2 თვე ყავდა დამტვრეული მაგრამ ბარსას თავის კედლებში მაინც მოუგო ძლივს შეკრებილი 11 კაცით. ნაჩო ვასკესი რომ ედგა დაცვაში ისე.
კაი ტაქტიკან არ გაამართლა მაგრამ ფეხბურთელები რომ იდგენენ ღლეებივით და ტრა.კს არ ანძრევდნენ, ვისი ბრალია? მორივაცია რომ ჰქონდათ 0? სირბილი რომ ეზარწბოდათ და 2 გადაბმული პასი ვერ გააკეთეს? ვისი ვალდებულებაა ფწხბურთელი სათანადოდ მოამზადოს? მოეშვით მაგ ბებერი სლის გამართლებას. დროა წავიდეს.

51

22 მარტი 2022 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 693
ყველაზე მაგარი ვარიანტი იქნება არნოლდი და კლოპი მწვრთნელად, მაგრამ არნოლდს არავინ მოგვცემს. ისე კი იწერეობოდა კლოპი მიდისო ლივერპულიდან, თუ მოვიდა დაგვხატავდა. იქნებ არნოლდიც გადმოიბიროს..საშუალო დონის ფეხბურთელები ვარსკვლავებად აქცია, დონე მწვრთნელია..ყოველთვის მინდოდა კლოპი რეალში.

52

23 მარტი 2022 01:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჰალანდი გინდათ?მბაპესთან როგორც ბენზემაა შეწყობილი არვიციი ან რატომ უნდა გინდოდეს ჰალანდი თუ ბენზემას ჰეითერი არ ხარ!არა რაა ესენი ნაციონალებივით არიან არაფრის დაფასება არ იციან!რა გალანდი ტყელლმალზე ზის ეს ხალხიიი ბენზემას სათამაშო აიქიუსთან რა მოსატანია .ასაკიოო.რა ეტყობა ასაკის!იმ ფეხბურთის დედას ვტენეე სადაც ბენზემას ჰალანდს ამჯობინებ!დაუნახავობის პიკიაა! მომავალ წელს უფრო გაგიჟდებია. ჰეითერებიი მბაპე ბენზემას ხუპერ დუეტზეეე .ჰალანდი ტომც მოვიდეს სკამიდან არ წამოაყენებს!დორტმუნდის ბუნდედლიგა არააა რეალიი!იოვიჩი არანაკლებს დაფრინავდა მაგრამ ჩაიკუკააა!!!როცა ფორვარდის პრობლემა იქნება გუნდში მაშინ წამოაყენეთ მსგავდი პირობები!იმ შავ მაიმუნზე არაფერი თქვათ ხოო .

თურმე ჰალანდი დაგვხატავდა.ეს ხალხი პარარელურ რეალობაში ცხოვრობს.აი მაგ ჰეითერების ჯინაზე მინდა ბენზომ ოქროს ბურთი აიღოს ვაფშეე გალანდზე ხმა რომ არ ამოიFონ!ტიპს რა დონეზე არ აფასებენ!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

23 მარტი 2022 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
მართალია რედონდო, როცა ბენზია ჰალანდს სასტარტოში რა უნდა. მაგრამ შემცვლელი აუცილებლად მოსაყვანია. აგერ არ გვყავდა ბენზემა და კი ამოვიტენეთ. მის გარდა ფორვარდი არ ჰყავს გუნდს.

54

23 მარტი 2022 01:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
მართალია რედონდო, როცა ბენზია ჰალანდს სასტარტოში რა უნდა. მაგრამ შემცვლელი აუცილებლად მოსაყვანია. აგერ არ გვყავდა ბენზემა და კი ამოვიტენეთ. მის გარდა ფორვარდი არ ჰყავს გუნდს.

შემცვლელზე არაა საუბარი ტექნიკურად მოტეხეს სამეულში.ვიღაც ვიღაცეებმაა იმიტომ რომ პერსონალურად არ ევასებათ!შემცველი ერთია და სასტარტოდან ამოგდება რომ გინდაა გუნდის საუკეთესო მოთამაშის ამას რა ქვიაა?
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

55

23 მარტი 2022 01:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სასტარტოდან ამოგდება რომ გინდაა გუნდის საუკეთესო მოთამაშის ამას რა ქვიაა?

არა ეგ რა სისულელეა.თან მბაპე-ბენზემა საოცარი დუეტია, სანამ სიარული შეეძლება ბენზენას სასტარტოდან არავინ ამოაგდებს. სადაც ამდენს აკეთებს უნიჭო როდრიგოს, ასენსიოს და ვინის ხელში, მბაპესთან ერთად ყველა თამაშში შოუს დადგამს :)) ერთი სული მაწვს მბაპე გადმოვიდეს, ეგ და ბენზო წარმოდგენებს დადგამენ ერთად და მერე იქნებ უშუალო კონკურენტებსაც იგივე ვუქნათ რასაც ჩვენ გვიშვებიან :)))

56

23 მარტი 2022 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სასტარტოდან ამოგდება რომ გინდაა გუნდის საუკეთესო მოთამაშის ამას რა ქვიაა?

არა ეგ რა სისულელეა.თან მბაპე-ბენზემა საოცარი დუეტია, სანამ სიარული შეეძლება ბენზენას სასტარტოდან არავინ ამოაგდებს. სადაც ამდენს აკეთებს უნიჭო როდრიგოს, ასენსიოს და ვინის ხელში, მბაპესთან ერთად ყველა თამაშში შოუს დადგამს :)) ერთი სული მაწვს მბაპე გადმოვიდეს, ეგ და ბენზო წარმოდგენებს დადგამენ ერთად და მერე იქნებ უშუალო კონკურენტებსაც იგივე ვუქნათ რასაც ჩვენ გვიშვებიან :)))

ამ ჰეითერებს მაგას ვერ შეაგნევინებ.ჰალანდს არ აქვს იმხელა არსენალი სხვებიც დაქოქოსს და ათამაშოს ეგააა ტიპიური ცხრიანი მიეცი საჯარიმოში ბურთი ი ვსიოო..ეგეთი ცხრიანი ვაფშე არ გვჭირდება .მბაპეს ვერ შეეწყობააა.ბენზემას ყველაფერი აქ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

57

23 მარტი 2022 01:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
მბაპე თუ მოვიდა ჰალანდის მოსვლას არანაირად არ მივესალმები ეგ ბენზოს ამოგდებას ნიშნავს ან ჰალანდის სკამის ხეხვას და კარგი არც ერთი არაა. კარგი იქნებოდა 2 წელი მიანც მოეცადა ჰალანდს მარა ეგრე სადაა. ბენზო მბაპე ვინი მშვენიერია თუ იქნა შეტევას მეტი შელამაზება არ სჭირდება სჯობს კარვახალის პოზიციას მიხედონ და ნახ დაცვაშიც გვინდა ერთი მონდომებული და პერსპექტიული ახალგაზრდა. ბერნარდო სილვაზეც იყო მგონი საუბარი არაა ახალგაზრდა მარა მიანც

58

23 მარტი 2022 10:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ჯუდ ბელინგემზე დაიწერა ევასებაო რეალი და რეალიც განიხილავსო და რამდენად მართალია არვიცი. უმაგრესი ახალგაზრდაა.

59

23 მარტი 2022 11:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ეჰ
შენ არ იყო რო იბრიქებოდი ჩამოვლენ და ამოვტენითო?😁😁 რამდენი დღეა არ გძინავს? დაიწყო ხო შენი ძველი კოშმრების სერიათ ჯაჭვი?!😁

ჩავი მოდის ჩავი😁

60

23 მარტი 2022 11:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Vini Jr.
ჯუდ ბელინგემზე დაიწერა ევასებაო რეალი და რეალიც განიხილავსო და რამდენად მართალია არვიცი. უმაგრესი ახალგაზრდაა

ძალიან მაგარია მართლაც. 18 წლისაა და უნიჭიერესია. რეალი დაინტერესებულია აკვირდება მაგრამ მოლაპარაკებები არ დაწყებულაო. იმედია ასენსიოს და როდრიგოს გაასხ.ნებენ და ამას მოიყვანენ.
ყველაზე მეტად ჰალანდი კი არა მარჯვენა ვინგერი და მიდრიჩის შემცვლელი გვჭირდება. ასევე ორივე ფლანგის მცველი.
ფრან გარსიას აბრუნებენ რეალში მარცხენა მცველად და მარჯვენა სულ არ მოყავთ მგონი

61

23 მარტი 2022 12:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
მარტო ისკო, მარსე და ბეილის წასვლით 60 მილიონი თავისუფლდებაო სახელფასო ჭერში. მაგათ დამატებული იოვიჩი, მარიანო და აზარის გაშვება და ამოისუნთქავს გუნდი და უეჭველი დიდი ცვლილებებია საჭირო ამ ზაფხულს.

62

23 მარტი 2022 12:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
მარიანო არ მიდის ცოცხალი თავით. ყველაზე უთავმოყვარეო ტიპია ვისაც რეალში უთამაშია. ყველა მწვრთნელი ეუბნება არ გათამაშებო და რაიოში უშვებდნენ იგივე ხელფასით და არაო, მე აქ კონტრაქტი მაქვსი ))) ნუ მათამაშებთ არსად წასვლას არ ვაპირებო.

63

23 მარტი 2022 12:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
redondo ბებზოს კი არ აგდებს ვინმე, ჰალანდი დაიბევოს გუნდმა და 2024 წლიდან ბენზო დაუთმობს ასპარეზს, იქამდე ერთი წელი ბენზო ვინი მბაპე ააწიოკებენ

64

23 მარტი 2022 13:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
მერე თანაცმაა ჰალანდი ბენზემას ზამანობაზე? )))) კაცი 25 მლნ ითხოვს ხელფასს და + 4 წელიწადში 350 მლნ ჯდება თავის ბონუსებიან ტრანსფერიან ხელფასიანად.

რეალი მგონი გონს მოეგო, ბელინგემის ყიდვა უნდათო ბევრგან იწერება. მაგარი ბიჭია.

ასევე პოგბას ინტერვიუ დაიდო, მანჩესტერში ძალიან უკმაყოფილოა და კლუბის შეცვლა უნდა. კითხეს მბაპესთან ერთ კლუბში თუ ითამაშებდიო და დიდი სიამოვნებითო.
აი პერესნა მბაპე ბელინგემი და პოგბა თუ დადო, მერე მართლა წავა დედის წიოკი.
მცველებზე იწერება ვიქტორ ჩუსტს დააბრუნებენ კადისიდან და ვალეხოს ადგილა დაიკავებსო.
ფრან გარსიას აბრუნებენ მარცხენა მცველად, მენდის ზამენად და მარჯვენა მცველად პედრო პოროს განიხილავენ კარვახალმა თუ ასე ღლეურად გააგრძელა თამაში.

ჰალანდი დაივიწყეთ. მბაპესთან არაა საჭირო და სიტიში გადასულია უკვე. პირადი კონტრაქტის დეტალები უკვე შეათანხმეს.

ტენ ჰააგი მანჩესტერის მწვრთნელად დაინიშნა :)))) ძალიან საინტერესოა

65

23 მარტი 2022 13:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ტენ ჰააგი მანჩესტერის მწვრთნელად დაინიშნა :)))) ძალიან საინტერესოა

ოფიციალურია ძმა ეს? მაგრად მოხოდავს მანიუს. ძაან მევასება ეგ კაცი კარგ ფეხბურთს ათამაშებდა აიქასს

66

23 მარტი 2022 14:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man1
ოფიციალურია ძმა ეს?

ჯერ არ გაოფიციალურებულა თუმცა ტვიტერი აჭრელებულია შეთანხმება მიღწეულიაო. აიაქსის თანამშრომელბა გააცილესო და რავი. წინა კვირას შეხვედრა ჰქონდა მანიუს ხელმძღვანელობასთან. მალე გაოფიციალურდება.
მეც მაგრად მომეწონს ლამაზი ფეხბურთის მიმდევარია.

67

23 მარტი 2022 14:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ციტატა: LUCA MODRIC
მარიანო არ მიდის ცოცხალი თავით. ყველაზე უთავმოყვარეო ტიპია ვისაც რეალში უთამაშია. ყველა მწვრთნელი ეუბნება არ გათამაშებო და რაიოში უშვებდნენ იგივე ხელფასით და არაო, მე აქ კონტრაქტი მაქვსი ))) ნუ მათამაშებთ არსად წასვლას არ ვაპირებო.

რაც მაგას უპროჭეს რატო უნდა წავიდეს? რა უნდოდათ მაგისგან წავიდა კიდეც და ძალიან კარგადაც თამასობდა სადაც იყო კოიყვანეს და სკამიდან არ ააყენეს და ეხლა რასაც აკეთებს მაგის ღირსია სწორედ რეალი. დგას გულაობს კაი ხელფასსაც იღებს მეტი უარესი უნდა გაუკეთო კლიბს ეოდესაც ასე გექცევა. მონდომება არ აქვსო არავინ თქვას მისნაირი კონდომებული რეალში ბოლოს ვინც მახსენდება ერთი ჩიჩარიტო მის მერე არავინ

68

23 მარტი 2022 14:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: kontaqti
რაც მაგას უპროჭეს რატო უნდა წავიდეს?

კლასი არ აქვს, ისევ მოდრიჩი ჯობია ცრუ ცხრიანზე ვიდრე ეგ ქაჯი თავდასხმაში. რამდენჯერაც გამოიყვანეს რა გააკეთა გარდა იმისა რომ კორიდას ხარივით ეძგერა მოწინააღმდეგეს და ყვითლები აიკიდა უხეშობისთვის? ბურთს ვერ აჩერებს, ტექნიკა 0, დარტყმა აქვს კარგი მაგრამ თუ არ დაუღეჭე და არ მიართვი ვერ ურტყამს. უინტელექტო ტიპია, არ აქვს გახსნის კულტურა, სათამაშო IQ არ გააჩნია.
რასაც რედონდო ამბობს მაგის კლასიკური მაგალითია მარიანო - საფრანგეთში და ბუნდესლუგაში რამდენი გოლიც არ უნდა შეყარო, რეალი სხვა განზომილებაა და ვისაც ინტელექტი და საფეხბურთო აზროვნება არ აქვს, ვერ ქაჩავს აქ. მხოლოდ გაიქეცი და დაარტყი არაა საკმარისი. აგერ ბენზემას მაგალითი აიღე, არც ქაჯივით დარბის და არც 90 წუთი აპრესინგებს, გუნდში ერთერთი ყველაზე ნელია მაგრამ ვერცერთი ფეხბურთელი მისნაირი სარგებლიანი ვერაა, რადგან ჭკვიანი ფეხბურთელია, ინტელექტი აქვს და ამის ხარჯზე ქმნის უპირატესობას.

ისე რაც არ უნდა გაეკეთებინა კლუბს, როცა 28 წლის ხარ და 3 წელია სკამზე გდიხარ, მეტი ამბიცია რომ არ გაქვს და ფეხბურთის თამაშის სურვილი არ გაგაჩნია, ჯერ მარტო მაგიტო უნდა გაგიშვან ნახუიზე.

69

23 მარტი 2022 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man1
ოფიციალურია ძმა ეს?

ჯერ არ გაოფიციალურებულა თუმცა ტვიტერი აჭრელებულია შეთანხმება მიღწეულიაო. აიაქსის თანამშრომელბა გააცილესო და რავი. წინა კვირას შეხვედრა ჰქონდა მანიუს ხელმძღვანელობასთან. მალე გაოფიციალურდება.
მეც მაგრად მომეწონს ლამაზი ფეხბურთის მიმდევარია.

ზაფხულში გადავა ალბათ ეხლა ხო არ დატოვებს გუნდს. ტენ ჰააგი მართლა მაგარია ამ აიაქსით იმენა სერიოზულად თამაშობს. ბენფიკასაც დააფარა თავზე ბურთი ერთი შეუტია ბენფიკამ და გოლი გაუტანეს აიაქსი უნდა გასულიყო რაის ბენფიკა

70

23 მარტი 2022 14:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man1
ტენ ჰააგი მართლა მაგარია ამ აიაქსით იმენა სერიოზულად თამაშობს

კი ძალიან მაგარ ფეხბურთს თამაშობს აიაქსი მის ხელშიმ ბავშვებით რეებს შვება და ცოტა მაღალი კლასის ფეხბურთელები და უმაგრეს შედეგს დადებს. კარგი ფეხბურთის მიმდევარია.
ისე ბარსას ფილოსოფიას დააკვდებოდა და იმედია არ მოიყვანენ 😂

71

23 მარტი 2022 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 748
რავქნა გლოვაა გამოცხადებული თუ რატო არ იდება სტატიები

72

23 მარტი 2022 15:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
კიდე ნერვები მეშლება ამ საქათმესთან როგორ წააგო კარლომ 4-0 მძორმა კუტუ პედრიებთან და ხეიონგებთან წააგო დასამარხია

73

23 მარტი 2022 15:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man1
ტენ ჰააგი მართლა მაგარია ამ აიაქსით იმენა სერიოზულად თამაშობს

კი ძალიან მაგარ ფეხბურთს თამაშობს აიაქსი მის ხელშიმ ბავშვებით რეებს შვება და ცოტა მაღალი კლასის ფეხბურთელები და უმაგრეს შედეგს დადებს. კარგი ფეხბურთის მიმდევარია.
ისე ბარსას ფილოსოფიას დააკვდებოდა და იმედია არ მოიყვანენ 😂

კუმანის მოყვანას ეგ უნდა მოეყვანათ მაშინ. ეხლა არ გვინდა ხავი ხოდავს გუნდს და მაგას არავინ გაუშვებს

74

23 მარტი 2022 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ციტატა: LUCA MODRIC

კლასი არ აქვს, ისევ მოდრიჩი ჯობია ცრუ ცხრიანზე ვიდრე ეგ ქაჯი თავდასხმაში. რამდენჯერაც გამოიყვანეს რა გააკეთა გარდა იმისა რომ კორიდას ხარივით ეძგერა მოწინააღმდეგეს და ყვითლები აიკიდა უხეშობისთვის? ბურთს ვერ აჩერებს, ტექნიკა 0, დარტყმა აქვს კარგი მაგრამ თუ არ დაუღეჭე და არ მიართვი ვერ ურტყამს. უინტელექტო ტიპია, არ აქვს გახსნის კულტურა, სათამაშო IQ არ გააჩნია.
რასაც რედონდო ამბობს მაგის კლასიკური მაგალითია მარიანო - საფრანგეთში და ბუნდესლუგაში რამდენი გოლიც არ უნდა შეყარო, რეალი სხვა განზომილებაა და ვისაც ინტელექტი და საფეხბურთო აზროვნება არ აქვს, ვერ ქაჩავს აქ. მხოლოდ გაიქეცი და დაარტყი არაა საკმარისი. აგერ ბენზემას მაგალითი აიღე, არც ქაჯივით დარბის და არც 90 წუთი აპრესინგებს, გუნდში ერთერთი ყველაზე ნელია მაგრამ ვერცერთი ფეხბურთელი მისნაირი სარგებლიანი ვერაა, რადგან ჭკვიანი ფეხბურთელია, ინტელექტი აქვს და ამის ხარჯზე ქმნის უპირატესობას.

ისე რაც არ უნდა გაეკეთებინა კლუბს, როცა 28 წლის ხარ და 3 წელია სკამზე გდიხარ, მეტი ამბიცია რომ არ გაქვს და ფეხბურთის თამაშის სურვილი არ გაგაჩნია, ჯერ მარტო მაგიტო უნდა გაგიშვან ნახუიზე

ხო იცოდნენ მანამდე რაც იყო რატომ დაიბრუნეს თუ სკამზე უნდა დაელპოთ?

75

23 მარტი 2022 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ხავი რო მაგარი გონიათ დდდ ერთი ზიზუ დაბრუნდეს ან კლოპი მოვიდეს და მაგი თუ თმებით არ ათრიონ მევიყო პიკე კარლომ დაუწვა არ დააფასა და გაასხა ქლიავმა მარა მაგას ზიზუ ან კლოპი მაგ საქათმე სასტავს რაც ახლა ბარსელონას ყავს 7 გოლს ტენის

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (345)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)