შეეწირა თუ არა ანჩელოტი „ელ კლასიკოს“? - პერესის პოზიცია ცნობილია!

ესპანური გამოცემები დარწმუნებით იუწყებიან, რომ ფლორენტინო პერესს ანჩელოტის მომავალთან დაკავშირებით მკაფიო პოზიცია აქვს...


მიუხედავად იმისა, რომ „ბლანკოსმა“ საშინაო არენაზე სამარცხვინოდ წააგო, რაც მეტწილად სწორედ ანჩელოტის არასწორი ტაქტიკის და მიდგომების ბრალი იყო, პერესი იტალიელ სპეციალისტს ნდობას უცხადებს და მიიჩნევს, რომ კარლო გუნდში შესანიშნავად მუშაობს.

„ბლანკოსი“ ლა ლიგას 9 ქულიანი სხვაობით ლიდერობს და ჩემპიონთა ლიგის 1/4 ფინალშიც არის გასული.

ფლორენტინო პერესი მიიჩნევს, რომ მეგატრანსფერების შემდეგ „ბლანკოსის“ რესურსი მნიშვნელოვნად გაიზრდება. dle 10.1

  • Hala
  • 21 მარტი 2022
  • 6127
  • 36

1

21 მარტი 2022 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 693
რესურსი გაიზრდება და არც მაგ რესურსს გამოიყენებს..ეს მბაპესაც სკამზე დასვამს, ან ნახევარმცველად ათამაშებს :)

2

21 მარტი 2022 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
მბაპე რომ მარცხნივ იქნება ამაზე 2 აზრი არ არსებობს. ამ კალიბრის იგროკს ფლანგს არავინ შეუცვლის მხოლოდ იმიტომ რომ იქ შლანგი ვინისიუსი ფაფხურობს.

აი მბაპე და ბენზემა რომ იქნება შეტევაში, იმედია ვინმე წესიერი მარჯვნივაც მოვა და უკვე დონე შეტევა იქნება.
აუცილებლად საყიდელია 1 ნახევარმცველი. მოდრიჩს აღარ შეუძლია ყველა მატჩის უმაღლეს დონეზე თამაში, მიუხედავად იმისა, რომ გუშინ მისი ბრალი არაფერო ყოფილა. ღლე კარლოს ტაქტიკური გენიოსობის ბრალი იყო.
მარჯვენა მცველიც მოსაყვანია აუცილებლად. 30 წლის ასაკში კარვახალი თუ ასე დაღლევდებოდა ვინ წარმოიდგენდა. ტიპმა ისეთი ცუდი თამაში ჩაატარა კარლომაც კი პირველივე ტაიმში შეცვალა. ნაჩო უკომენტაროდ ჩვეულებრიცი უნიჭო შლანგია, მალიორკებთან გამოდგება და საშუალო დონის გუბდთან ყოველთვის ჩასვრილია რაც ლოგიკურია, რეალის დონის არასდროს ყოფილა და ვერც იქნება. სასაცილო იყო.პირდაპირ როცა მოედანზე მოდრიჩი და კაზემირო არის, ნაჩომ როგორ უნდა უკაპიტნოს გუნდს. ღლე წესია და იმედია მალე შეიცვლება. გულით მადრიდისტა მეც ვარ და დამაყენონ მაშინ სასტარტოში. პაჩწი ერთი დონის ვართ :))
ცალკე საკითხია შლანგი ვინისიუსი და შლანგი კამავინგა. ვინისიუსი დაუბრუნდა თავის ჩვეულ ფორმას და იმდენ სისულელეს აკეთენს მოედანზე რა მოსთვლის. 1-1 რაც ქნა, თავმოყვარე გუნდი მაგას ხვალვე გაუშვებდა გუნდიდან. მანდ მბაპე ან აზარი გახვრეტდა ბადეს, მაგრამ თუ ვინმე ნორმალურია, ყველა მოძულებული ყავს კარლოს.
კამავინგა კროოსის ნაცვლად ცალკე კომედიაა. კროოსი გაგყავს და ხეპრე კამავინგა შემოგყავს ბარსასთან - ტრაგიკომედიის მეტი არაფერია. რამე ჩაშალა, 1 სწორი პასი გააკეთა? უნიჭო შლანგიათქო ვიძახი. 1 გოლი გაიტანა შორიდან და ცაში აიყვანეს.
ლეგენდარული ტრიო გვყავს ცენტრში და ხალხი მიმტკიცებდა კამავინგა და ვალვერდე უნდა იყოს ცენტრშიო, კროოსი დაბერდაო:)))) ინვალიდი კროოსი ჩაისვამს ჯიბეში ორივეს ერთად, აგერ მოდრიჩს პკზიცია შეუცვალა კარლომ და 17 წლის პედრიმ ბურთი არ დაანახა მაგ ვალვერდეს :))))) მაგრად აპრესინგებს თურმე.

აუცილებლად მოსაყვანია მარჯვენა მცველი, პედრი პოროს ყიდვა უნდა რეალს. კარვახალს აღარ ენდობიან ზემოთო დაიწერა. მარცხენა მცველად უნდა დააბრუნონ რეგილონი, გამოსყიდვის უფლება გვაქვს 40 მლნ-დ, ასევე 1 შემქმნელი ნახევარმხველი - გრავენბარხი ან ფლორიან ვირცი, ორივე ძალიან ნიჭიერია და შეტევაში მხოლოდ მბაპე არაა საკმარისი, მარჯვენა ვინგერი აუცილებლად გვჭირდება. როდრიგოც და ვინისიუსიც, ასენსიოსთან ერთად ერთმანეთზე უარესი მკვდრები არიან ნორმალურ გუნდებთან. ასენსიო და როდრიგო არა სლე, კაცის მოტყუება არ იცის არცერთმა და რეალში თამაშობენ, კომედიაა ნამდვილი.

კურტუა
პედრო პორო, მილიტაო ალაბა რეგილონი
კაზემირო კროოსი მოდრიჩი
აზარი ბენზემა მბაპე

იდეალური გუნდია. უბრალოდ ამათგანაც არაფერი გამოვა თუ კარლოსნაირი ქვეშა.ჯვია არ გააგდეს გუბდიდან. მწვრთნელის გაუვედაობა და ცუციკობა გუნდზეც მოქმედებს. აგერ ბარსა 17 ადგილზე რომ იყოს, რეალთან სულ დუხით თამაშობენ, ყობელთვის იბრძვიან და ყოველთვის მოსაგებად გამოდიან. ჩვენ? ჩვენსავე მოედანზე ფრეზე ვჩალიჩობთ, გოლის არ გაშვებაზე. პსჟ-სთან ჩატარებული 1 მატჩის შემდეგ იყო გასაგდები ეს ღლეკაცი. მადრიდის რეალი როცა ხარ და ისტორიაში საუკეთესო გუნდი, პსჟ-სთან კი არა, არცერთ გუნდთან ჩასვრილი არ უნდა გამოდიოდეს და ყვრლა გუნდთან 1 ნომრად უნდა ითამაშოს. ბარსასთან ყველა შემთხვევაში შესატევად, მოსაგებად უნდა გადიოდეს გუნდი. რამდენჯერ შეიძლება დაისაჯონ ასეთი ზერელე დამოკიდებულების გამო? ბარსას ყველა ფეხბურთელი დარბიდა და იბრძოდა, ესენი ტრა.კს არ ანძრევდნენ, პრინციპის საკითხია. ისინი ყველაფერს დებენ მოედანზე და ამათ სულ ეკიდათ.
გუშინ თავმოყვარეობა ეყო ვალვერდეს მოდრიჩა და მილიტაო ალაბას და მაინც იბრძოდნენ. დანარჩენების უთავმოყვარეო დედებს შევ.ი მე გულშენატკივრის შეურაცხყოფიათვის და ღლეზე დაკიდებისთვის.

3

21 მარტი 2022 16:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზრით რაც არ უნდა კარგი სეზონი გქონდეს თუკი ბარსასთან აგებ ისიც ასე სამარცხვინოდ მიუხედავად იმისა რომ პაპა კარლოს მიმართ დადებითად ვარ განწყობილი სეზონის ბოლოს უნდა წავიდეს ... ბრძოლაში როცა მარცხდები მაშინ ამაყი ხარ და ჩვენ უშანსოდ მოგვიგეს ... მაგიტო მომწონს ბაიერნის მიდგომა მგდის თამაში და უნდა გაანადგურო ჩვენ კი ასე არასდროს ვაკეთებთ 2 ბურთიანი სხვაობა მაქსიმუმ იმედია რამე შეიცვლება

4

21 მარტი 2022 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2598
ნეტა ჩელსი გამოგვაგდებდეს და ამ ჩობანა ბებრუხანასაც მიაყოლებდნენ უკან. ტვინი მოიტყნა უკვე რა ჩაჯმული რელის ყურებით. ბილბაოსთან თასზე წვინტლიანი ბავშვებივით დარბოდნენ, მერე პსჟ ს პარიზში კარში ვერ დაურტყეს, მერე იგივე პსჟ ს ბერნაბეუზეც ვერაფერს უშვებოდნენ სანამ დონარუმამ არ ისლევა და ის მოგება არავინ მიაწეროთ კარლოს. ეხლა კიდე ესს უდიდესი სირცხვილი და ბენზემა არ ყოფნას ნუ დააბრალებენ რა აქ ვიღაც ვიღაცეები. ბენზემას ბრალია დაცვამ და ნახევარდაცვამ რომ ვერ ითამაშა? ბეზემას ბრალია რომ კარლომ ასეთი სირობები გააკეთა? გავკარი ესეთ ჩემპიონობას. მერჩივნა ლა ლიგა დაგვეკარგა და ეს სირცხვილი არ გვეჭამა!!! კარლოო იდიინახუიი რაა რეალიდან!!! ვინიციუსი ის შლანგია რა შარშან იყო, რეები აკეთა, რა ისიმულიანტა, ნეიმარი დვა გახდა იმენა, ყველაფერზე ძირს აგდია. არ დაიწყოთ ეხლა ბენზემა არ ყავდა და მაგიტომო. ბენზემა მთელი ცხოვრება ვერ ეყოლება გვერდზე და ეხლა ამ ასაკში თუ არ დაღვინდა და არ ისწავლა რამე ის ჩოილარი დარჩება რაც შარშან იყო. აგერ ნახეთ ობამეიანგი იმდენ გოლს გაიტანს კიდე ამ სეზონში მეორე ადგილზე დაასრულებს ბომბარდირებში და ეძახოს აქ ვიღაცეებმა ლუზერი. დაგვანახეს თუ არა ფუშინ ფერნანმაც და ობამეიანგნაც ვინ არის ლუზერი. და ის რომ რეალი დღეს პირველ ადგილზეა ლა ლიგაში და ამხელა ჰანდიკაპი აქ, რეალის სიძლიერის დამსახურება არ არის, არამედ სხვა გუნდების უსუსური თამაშისა. შუა სეზონი რომ იყოს ეს ბარსა გაიწევდა ჩემპიონიბაზეც, ეხლა შეუძლია კარლომ თუ ასე გააგრძელა სირობები მაგრამ ეხლა უფრო ნაკლები შანსი აქვს. ეს ბარსა კიდე სევილია უარესს დამართებს, შეიძლება ხუთიც გაუტანია.. და რა რეზულტატი გამოდის? პირველადგილოსანთან 0-4 და მეორეადგილოსანთან 5-0, ვინ გამოდის ჩემოიონი ეხლა თქვენ თვითონ მიხვდით. კარლო თუ კიდე ჩემპიონი გახდა ეგ არ შეცვლის ამ სირცხვლის და უმდა გაასხაას
აქედან მალე. ეგ კუანა ბებრუხანა

5

21 მარტი 2022 16:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 68
მე როგორც ბარსას ფანი ჩემი აზრით რეალს სჭრდება ახალი სისხლი და ცივსისხლიანი მწვრთნელი ორატორი და მოტივატორი,სამწუხაროდ კარლოს დრო წავიდა ჩემი აზრით 55+ მწვრთNელები აღარ უნდა მოჰყავდეთ დიდ გუნდებში რადგან მათი ფეხბურთი უკვე გაწურულია ყველამ დაამუღამა და ახალს ვერ ჰქმნიან,აი კლოპი დაგხატავდათ.პლიუს ამას ფეხბურთელები რომელბმაც ყველაფერი მოიგეს აღარ ააქვთ მოტივაცია პლიუს მოდრიჩი ბაბუაა უკვე სამწუხაროდ კროოსი იმის აჩრდილია რაც იყო და ჩემზე რო იყოს გავუშვებდი და ახალგაზრდებს მივცემდი შანს,რეალს წყალივით სჭირდება მბაპე გუშინ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ ვინისიუსი არაა რეალის დონის და უბრალოდ მაგარი იდიოტია.მე როგორც ობიექტური ფანი წარმატებებს გისურვებთ,პირველ რიგშ ფეხბურთი მიყვარს და სასიამოვნოა როცა ყველა გუნდი გაძლიერებულია და ფორმაშია.

6

21 მარტი 2022 17:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Nikoloz02
მე როგორც ბარსას ფანი ჩემი აზრით რეალს სჭრდება ახალი სისხლი და ცივსისხლიანი მწვრთნელი ორატორი და მოტივატორი,სამწუხაროდ კარლოს დრო წავიდა ჩემი აზრით 55+ მწვრთNელები აღარ უნდა მოჰყავდეთ დიდ გუნდებში რადგან მათი ფეხბურთი უკვე გაწურულია ყველამ დაამუღამა და ახალს ვერ ჰქმნიან,აი კლოპი დაგხატავდათ.პლიუს ამას ფეხბურთელები რომელბმაც ყველაფერი მოიგეს აღარ ააქვთ მოტივაცია პლიუს მოდრიჩი ბაბუაა უკვე სამწუხაროდ კროოსი იმის აჩრდილია რაც იყო და ჩემზე რო იყოს გავუშვებდი და ახალგაზრდებს მივცემდი შანს,რეალს წყალივით სჭირდება მბაპე გუშინ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ ვინისიუსი არაა რეალის დონის და უბრალოდ მაგარი იდიოტია.მე როგორც ობიექტური ფანი წარმატებებს გისურვებთ,პირველ რიგშ ფეხბურთი მიყვარს და სასიამოვნოა როცა ყველა გუნდი გაძლიერებულია და ფორმაშია.
🤍🤍🤍

7

21 მარტი 2022 17:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგი, წავაგეთ გასაგებია. კარლოს შეცდომების გამო რომ წავაგეთ ეგეც გასაგებია, მაგრამ შენს გუნდს წაგება ლიგაზე როგორ უნდა უსურვო იმისთვის რომ კარლო მოვიცილოთ. ტიპმა ყველანაირად ურესურსო გუნდის პსჟს გადაუარა, ემირატების თასი მოიგო, რეალურად ტოპ ვინგერის გარეშე ამდენი გოლი გააქვს. კარვახალი ფორმაში არაა, მენდი ბევრ თამაშს ტოვებს და ნახევარდაცვა გადაბერებულია. ერთადერთი კრეატიული ნახევარმცველი რომელსაც შექმნა შეუძლია არის მოდრიჩი. უნდა ვაცადოთ კარლოს კიდევ ერთი სეზონი მინიმუმ. თუ მოუყვანეს მბაპე და მაინც ვერ დადო შედეგი ეგ სხვა საქმეა. რატომ გგონიათ რომ რეალმა ყოველ წელს ლიგა უნდა მოიგოს? შეხედეთ ბარსელონას შეტევას. მარტო ზამთარში რამდენი ძლიერი მოთამაშე დაიმატეს რომლებიც მართლა მოტივირებულები არიან. როდრიგო და ასენსიოებით ტიპი 12 ქულით უსწრებს ბარსელონას. გასაგებია ჩვენს მთავარ მტერთან 4-0 წაგება თან ბერნაბეუზე არაა სასიამოვნო, მაგრამ კარლოს გაგდება ეგეთი ადვილი არაა. უკეთესი ვინ უნდა მოვიყვანოთ? კლოპის გარდა არცერთი მწრთველის ფილოსოფია არ მოერგება რეალს, კლოპი კიდე ლივედან არსად არ წავა, დიდ შედეგებს დებს. უნდა დავიკიდოთ ეს თამაში და გავაგრძელოთ ჩვენი გუნდის გულშემატკივრობა ერთგულად. ჰალამადრიდ!

8

21 მარტი 2022 17:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ასენსიოოო მნიშვნელოვან როლს ვერანაირად ვერ ითამაშეებს რეალის შეტევაში არგონიაა მაგაზე ავანსის გაცემა სწორი გადაწყვეტილება იყოს ეგ იყოო ისეთი ფეხბურთელი ერთი სეზონი როგამოანათებს და იკარგება ეგეთი ვითომ ტალანტები ბევრი ყავს ისტორიაას დაჟეე ასენსიოზე ნიჭიერები და საერთოდ რეალის ახალგაზროდბიდან დიდ ფეხბურთს ვინც ითამაშებს მარტო ვალვერდე მგონიააა ვინიციუსი კი ნიჭიერია მარა არამგონოა მაგამ სიმაღლეები დაიპყროს ააი როგორც ბარსელონაში პედრო იყო ისეთი დონის იქნება მაქსიმუმ მბაპეა მოსაყვანიაუცილებლაად

9

21 მარტი 2022 17:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ეგ ბებერი მელა უნდა წავიდეს, რამდენი ისეთი მოთამაშე უზის სკამზე აზარის თამადობით და არ ათამაშებს, დაახვიოს რეალიდან მაკარონან თავის შვილთან ერთად, თითონ არაფერი იცის და შვილიც მოისვა გვერდზე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

10

21 მარტი 2022 17:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
გაიხარონ მაგათაც 6 კლასიკოა არ მოუგიათ და სული გული ჩადეს არცაა გასაკვირი. დაცვის და შეტევის ლიდერი არ გვყავდა კარლოს ტაქტიკურ შეცდომებთან ერთად და საბოლოო ჯამში ლოგიკური შედეგი იყო 4-0. საღოლ ბარსას მაგარი მომატებული აქ ფაქტია. ბარსას რაც მოტივაცია აქ კლასიკოებში ეგეთ მოტივაციას ვერც მოთხოვ რეალს, საფეხბურთო კუთხით არ უყურებენ კატალონიელები მარტო მაგ თამაშს, არამედ პოლიტიკური მხრივაც მაგიტოა ყველაფერს რო ტოვებენ სტადიონზე სულ. გუშინ ისე აღნიშნეს მოგება გეგონება ლიგის ფინალი მოიგესო აქაა განსხვავება ზუსტად. ბენზემა ერთი რას შეცვლიდა იძახის ბევრი და შეცვლიდა იმას, რომ გუნდი ჩვეულებრივად ითამაშებდა და კარუსელების მოგონება არ გახდებოდა საჭირო, დომელიც ან გაამართლებდა ან არა😀 მერე მეორე წინაც იგრძნობოდა ბენზოს დანაკლისი და მენდისი ხომ მითუმეტეს. დემბელემ ააწიოკა ნაჩო. სულ ისასრულოდ ხომ არ გაგრძელდებოდა ეს მოგებების სერია 😀 რაღაც პონტში გაასწორა ბევრი მადრიდისტა მიხვდება წინასწარ, მუქარებს აზრი არ აქ მაგას😂 და კულეებიც ეგრე იყვნენ გაასწორებდა. თამაშამდე და თამაშის მერე ერთმანეთის ნერვების მოშლა მაგარი უაზრობაა😄 კულეები ისეთ რამეებს მწერდნენ გუშინ რა შუაში იყო ჩემთან ვერც ვხვდებიდი მაგრა უმოქმედებია მაგ წაგებულ კლასიკოებს ტიპებზე. ჩელსის გაცდეს და მამენტ ეს წაგება მაგარი მახატია. წაადგება პირიქით ეს წაგება გუნდს ჩემი აზრით.

11

21 მარტი 2022 17:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
უნდა წაეთრეს. სხვა გზა არაა.
ეს ვინისიუსი რეალის ძირითადის წევრი არ უნდა იყოს, ზედმეტად უტვინოა. არანაირი სწორი ტაქტიკური და გუნდური აზროვნება არ გააჩნია. თუ ბენზემა გვერდით არ ყავს, საერთოდ ვერ ხვდება სად უნდა გაიხსნას და რა უნდა გააკეთოს. საფეხბურთო აზროვნება დემბელეს დონეზე აქვს. მისგან დიდი ფეხბურთელი არ დადგება. დემბელე რომ უფრო შედეგიანია რეალის მთავარ ვარსკვლავზე ეგაა ტრაგიკომედია.
აუცილებლად მოსაყვანია მბაპე და მარჯვენა ვინგერი. არ შეიძლება რეალის ძირითადში იყოს უინტელექტო როდრიგო, კუზე ნელი ასენსიო და უფანტაზიო ვინისიუსი. არცერთი რეალის დონის ნახევარსაც არ აკმაყოფილებს.
ნახევარდაცვაშიც ვინმეა საჭირო. მოდრიჩმა და კროოსმა მაგრად მოუკლეს და კამავინგა და ვალვერდე ვერცერთს ვერ შეცვლის, არცერთი არაა რეალია დონის. ვალვერდეს აქვს პერსპექტივა და კამავინგა ჩვეულებრიცი შლანგია.
მარჯვენა მცველი აუცილებლად საჭიროა და მარცხნივ მენდი მოაშორონ, საშინლად ინვალიდი და უინტელექტო მცველია. უკან და გვერდზე პასის მეტი არაფერი იცის შეტევაში 0 ია. მხოლოდ დაცვა არაა საკმარისი.

ატყობთ ანჩელოტის ხელში კაზემირო რა ჩოილარი გახდა? ან კროოსმა როგორ მოუკლო. გუშინ ცენტრალურ მცველებს კროოსი აპრესინგებდა. აი მაგარი ღლეა რა. ზიდანის ხელში რასაც თამაშობდა ეს ტრიო, იმის ნახევარს ვერ თამაშობს ვერცერთი. ზიზუს ხელში კაზემირო და ვალვერსე გიჟები იყვნენ ყველა კლასიკოს მვპ ვალვერდე ან კაზე ხდებოდა და ეხლა? ხეტაფეს დონეს აჩვენებს ორივე. მწვრთნელი სასწრაფოდ შესაცვლელია.

12

21 მარტი 2022 17:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
პ.ს ჯიგარ კულეებს გილოცავთ დამსახურებულ გამარჯვებას🤍 ხავის მოსვლას და კიდე ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე მოყვანილ თითქოსდა ჩასვენებულ იგროკებს თავიდან ვაკრიტიკებდი არ მეგონა თუ გაამართლებდნენ, მაგრამ აშკარად ხოდზე არიან.

რეალე რაც შეეხება ჩელსიმდე თამაშამდე მოცდა აჯობებს მანდ ისევ ანალოგიური სიტუაცია თუ იქნა მერე სულ სხვა ამბავია და ვერაფრით ვერ გამართლდება კარლო.

13

21 მარტი 2022 18:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vini Jr.
გაიხარონ მაგათაც 6 კლასიკოა არ მოუგიათ და სული გული ჩადეს არცაა გასაკვირი. დაცვის და შეტევის ლიდერი არ გვყავდა კარლოს ტაქტიკურ შეცდომებთან ერთად და საბოლოო ჯამში ლოგიკური შედეგი იყო 4-0. საღოლ ბარსას მაგარი მომატებული აქ ფაქტია. ბარსას რაც მოტივაცია აქ კლასიკოებში ეგეთ მოტივაციას ვერც მოთხოვ რეალს, საფეხბურთო კუთხით არ უყურებენ კატალონიელები მარტო მაგ თამაშს, არამედ პოლიტიკური მხრივაც მაგიტოა ყველაფერს რო ტოვებენ სტადიონზე სულ. გუშინ ისე აღნიშნეს მოგება გეგონება ლიგის ფინალი მოიგესო აქაა განსხვავება ზუსტად. ბენზემა ერთი რას შეცვლიდა იძახის ბევრი და შეცვლიდა იმას, რომ გუნდი ჩვეულებრივად ითამაშებდა და კარუსელების მოგონება არ გახდებოდა საჭირო, დომელიც ან გაამართლებდა ან არა😀 მერე მეორე წინაც იგრძნობოდა ბენზოს დანაკლისი და მენდისი ხომ მითუმეტეს. დემბელემ ააწიოკა ნაჩო. სულ ისასრულოდ ხომ არ გაგრძელდებოდა ეს მოგებების სერია 😀 რაღაც პონტში გაასწორა ბევრი მადრიდისტა მიხვდება წინასწარ, მუქარებს აზრი არ აქ მაგას😂 და კულეებიც ეგრე იყვნენ გაასწორებდა. თამაშამდე და თამაშის მერე ერთმანეთის ნერვების მოშლა მაგარი უაზრობაა😄 კულეები ისეთ რამეებს მწერდნენ გუშინ რა შუაში იყო ჩემთან ვერც ვხვდებიდი მაგრა უმოქმედებია მაგ წაგებულ კლასიკოებს ტიპებზე. ჩელსის გაცდეს და მამენტ ეს წაგება მაგარი მახატია. წაადგება პირიქით ეს წაგება გუნდს ჩემი აზრით.

+111 რეალურად რომ შევხედოთ არასდროს რეალი ისე არ ზეიმობს ბარსასთან მოგებას როგორც ბარსელონას უხარია მადრიდში გამარჯვება. და არა მარტო ბარსელონა, მთელი მსოფლიო ზეიმობს რეალის დამარცხებას და ზუსტად მაგით უნდა მივხვდეთ თუ რა დონის გუნდია რეალი. ბარსელონას მთელი სეზონის ჰაილაიტია ეს მოგება. რაღაც მხრივ კარგია ბარსა თუ ამოიქაჩება. ავტომატურად რეალსაც მოუწევს გაძლიერება და ლიგაზე უკეთეს შედეგებს დადებს ორივე გუნდი

ისე ძალიან ბევრი შანსი მივეცით, ტორესმა ორი და ობამეიანგმა 1 ისეთი მომენტი გამაზეს, საკვირაო ლიგის ფეხბურთელებიც რომ შეძლებდნენ გატანას

14

21 მარტი 2022 19:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ უნდა ბევრი ბაზარი ამას რა , ანჩეს შეცდომა იყოო ეს ვინც ერკვევა ფახბურთში მიხვდება და მეტი არავისი და აღიარა კიდეც ხოო ვსოო რაა , იმედია აღარ გაიმეორებს იგივე შეცდომას

15

21 მარტი 2022 19:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ერთს ვიტყვი კლასიკოში სადაც ფერანებთან პედრიებთან ხეიონგებთან და ობამეიანგებთან აგებ შოტს არ ვამბობ ვაფშე რო აგებ იმ მწვთნელის დედას ვტენე მე, ასეთ საქათმესთან რო აგებ უნდა ადგე წაეთრიო, ოხ ზიზუ დაბრუნდი და გააგრძელე ამათი დედის წიკვინი მბაპეს ერთად, ეს ვის მიეცით სალაპარაკო ბიჭო საქათმე პედრიებ და ტორესებს

16

21 მარტი 2022 19:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
პედრი მართლა ნიჭიერი ბიჭია. გავიზე ბევრად ელეგანტური ტიპია. გუშინ მაგარი პასები გაჩითა და ბურთიც კარგად ეჭირა.

ანჩელოტის ხელში ნახევარდაცვა ვაბშე ვერ თამაშობს. ზიზუს ხელში ბრდღვნიდნენ ყველაფერს და კარლოს ხელში ჩაკვდა ვალვერდეც, კაზემიროც და კროოსიც. იმდენი ტვინი ხომ უნდა გქონდეს რომ კროოსი არ არბენინო წინ და უკან პრესინგზე. ვაბშე სხვა პლიუსები აქვს. ან მოდრიჩი არ დააყენო ცენტრ ფორვარდად მაგრამ ბებერი ღლეა და რა გინდა ქნა. იმედია მალე ააცვავს.

17

21 მარტი 2022 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
უბრალოდ ფაქტი:

როდესაც ჩავი ბარსელონას მთავარ მწვრთნელად დაინიშნა, რეალი კატალონიელებზე 12 ქულით წინ იყო.

მას შემდეგ ბარსელონამ გაიფორმა მსოფლიო დონის ფეხბურთელები, განავითარა თავისი ტალანტები, დაიმატა ობამეიანგი, რომელსაც 9 გოლი აქვს გატანილი, მოუგო რეალს 4:0 ბერნაბეუზე.

ახლა ბარსელონა მადრიდის რეალს ისევ 12 ქულით ჩამორჩება.

18

21 მარტი 2022 20:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
ციტატა: -Alarcon
უბრალოდ ფაქტი:

როდესაც ჩავი ბარსელონას მთავარ მწვრთნელად დაინიშნა, რეალი კატალონიელებზე 12 ქულით წინ იყო.

მას შემდეგ ბარსელონამ გაიფორმა მსოფლიო დონის ფეხბურთელები, განავითარა თავისი ტალანტები, დაიმატა ობამეიანგი, რომელსაც 9 გოლი აქვს გატანილი, მოუგო რეალს 4:0 ბერნაბეუზე.

ახლა ბარსელონა მადრიდის რეალს ისევ 12 ქულით ჩამორჩება.

უბრალოდ გუნდები ქულებს არ კარგავენ, თორემ ბარსამ თამაშის ხარისხი გააუმჯობესა და გოლების ყრაც დაიწყეს. ერთი თამაში მარაგშია თან. უბრალოდ რა ფაქტი დადე ანუ მაგით რა? უბრალოდ ვერმივხვდი და ამიტომ დავწერე კომიც.

19

21 მარტი 2022 20:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: LUCA MODRIC
მბაპე რომ მარცხნივ იქნება ამაზე 2 აზრი არ არსებობს. ამ კალიბრის იგროკს ფლანგს არავინ შეუცვლის მხოლოდ იმიტომ რომ იქ შლანგი ვინისიუსი ფაფხურობს.

აი მბაპე და ბენზემა რომ იქნება შეტევაში, იმედია ვინმე წესიერი მარჯვნივაც მოვა და უკვე დონე შეტევა იქნება.
აუცილებლად საყიდელია 1 ნახევარმცველი. მოდრიჩს აღარ შეუძლია ყველა მატჩის უმაღლეს დონეზე თამაში, მიუხედავად იმისა, რომ გუშინ მისი ბრალი არაფერო ყოფილა. ღლე კარლოს ტაქტიკური გენიოსობის ბრალი იყო.
მარჯვენა მცველიც მოსაყვანია აუცილებლად. 30 წლის ასაკში კარვახალი თუ ასე დაღლევდებოდა ვინ წარმოიდგენდა. ტიპმა ისეთი ცუდი თამაში ჩაატარა კარლომაც კი პირველივე ტაიმში შეცვალა. ნაჩო უკომენტაროდ ჩვეულებრიცი უნიჭო შლანგია, მალიორკებთან გამოდგება და საშუალო დონის გუბდთან ყოველთვის ჩასვრილია რაც ლოგიკურია, რეალის დონის არასდროს ყოფილა და ვერც იქნება. სასაცილო იყო.პირდაპირ როცა მოედანზე მოდრიჩი და კაზემირო არის, ნაჩომ როგორ უნდა უკაპიტნოს გუნდს. ღლე წესია და იმედია მალე შეიცვლება. გულით მადრიდისტა მეც ვარ და დამაყენონ მაშინ სასტარტოში. პაჩწი ერთი დონის ვართ :))
ცალკე საკითხია შლანგი ვინისიუსი და შლანგი კამავინგა. ვინისიუსი დაუბრუნდა თავის ჩვეულ ფორმას და იმდენ სისულელეს აკეთენს მოედანზე რა მოსთვლის. 1-1 რაც ქნა, თავმოყვარე გუნდი მაგას ხვალვე გაუშვებდა გუნდიდან. მანდ მბაპე ან აზარი გახვრეტდა ბადეს, მაგრამ თუ ვინმე ნორმალურია, ყველა მოძულებული ყავს კარლოს.
კამავინგა კროოსის ნაცვლად ცალკე კომედიაა. კროოსი გაგყავს და ხეპრე კამავინგა შემოგყავს ბარსასთან - ტრაგიკომედიის მეტი არაფერია. რამე ჩაშალა, 1 სწორი პასი გააკეთა? უნიჭო შლანგიათქო ვიძახი. 1 გოლი გაიტანა შორიდან და ცაში აიყვანეს.
ლეგენდარული ტრიო გვყავს ცენტრში და ხალხი მიმტკიცებდა კამავინგა და ვალვერდე უნდა იყოს ცენტრშიო, კროოსი დაბერდაო:)))) ინვალიდი კროოსი ჩაისვამს ჯიბეში ორივეს ერთად, აგერ მოდრიჩს პკზიცია შეუცვალა კარლომ და 17 წლის პედრიმ ბურთი არ დაანახა მაგ ვალვერდეს :))))) მაგრად აპრესინგებს თურმე.

აუცილებლად მოსაყვანია მარჯვენა მცველი, პედრი პოროს ყიდვა უნდა რეალს. კარვახალს აღარ ენდობიან ზემოთო დაიწერა. მარცხენა მცველად უნდა დააბრუნონ რეგილონი, გამოსყიდვის უფლება გვაქვს 40 მლნ-დ, ასევე 1 შემქმნელი ნახევარმხველი - გრავენბარხი ან ფლორიან ვირცი, ორივე ძალიან ნიჭიერია და შეტევაში მხოლოდ მბაპე არაა საკმარისი, მარჯვენა ვინგერი აუცილებლად გვჭირდება. როდრიგოც და ვინისიუსიც, ასენსიოსთან ერთად ერთმანეთზე უარესი მკვდრები არიან ნორმალურ გუნდებთან. ასენსიო და როდრიგო არა სლე, კაცის მოტყუება არ იცის არცერთმა და რეალში თამაშობენ, კომედიაა ნამდვილი.

კურტუა
პედრო პორო, მილიტაო ალაბა რეგილონი
კაზემირო კროოსი მოდრიჩი
აზარი ბენზემა მბაპე

იდეალური გუნდია. უბრალოდ ამათგანაც არაფერი გამოვა თუ კარლოსნაირი ქვეშა.ჯვია არ გააგდეს გუბდიდან. მწვრთნელის გაუვედაობა და ცუციკობა გუნდზეც მოქმედებს. აგერ ბარსა 17 ადგილზე რომ იყოს, რეალთან სულ დუხით თამაშობენ, ყობელთვის იბრძვიან და ყოველთვის მოსაგებად გამოდიან. ჩვენ? ჩვენსავე მოედანზე ფრეზე ვჩალიჩობთ, გოლის არ გაშვებაზე. პსჟ-სთან ჩატარებული 1 მატჩის შემდეგ იყო გასაგდები ეს ღლეკაცი. მადრიდის რეალი როცა ხარ და ისტორიაში საუკეთესო გუნდი, პსჟ-სთან კი არა, არცერთ გუნდთან ჩასვრილი არ უნდა გამოდიოდეს და ყვრლა გუნდთან 1 ნომრად უნდა ითამაშოს. ბარსასთან ყველა შემთხვევაში შესატევად, მოსაგებად უნდა გადიოდეს გუნდი. რამდენჯერ შეიძლება დაისაჯონ ასეთი ზერელე დამოკიდებულების გამო? ბარსას ყველა ფეხბურთელი დარბიდა და იბრძოდა, ესენი ტრა.კს არ ანძრევდნენ, პრინციპის საკითხია. ისინი ყველაფერს დებენ მოედანზე და ამათ სულ ეკიდათ.
გუშინ თავმოყვარეობა ეყო ვალვერდეს მოდრიჩა და მილიტაო ალაბას და მაინც იბრძოდნენ. დანარჩენების უთავმოყვარეო დედებს შევ.ი მე გულშენატკივრის შეურაცხყოფიათვის და ღლეზე დაკიდებისთვის.

კროოსი-მოდრიჩი-კაზემირო ცოტა ხომ არ დაბერდნენ? ვერ ატყობთ რომ სირბილიც უჭირთ უკვე? ან აზარის იმედი რანაირად გაქვთ. ნახევარდაცვას სერიოზული განახლება სჭირდება, როგორც მინიმუმ მოდრიჩი ან კროოსი სკამზე უნდა გადაჯდეს და ენერგიულ ფეხბურთელს დაუთმონ ადგილი. დღეს ფეხბურთი სირბილი და პრესინგია.

20

21 მარტი 2022 21:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Andre1
კროოსი-მოდრიჩი-კაზემირო ცოტა ხომ არ დაბერდნენ? ვერ ატყობთ რომ სირბილიც უჭირთ უკვე? ან აზარის იმედი რანაირად გაქვთ. ნახევარდაცვას სერიოზული განახლება სჭირდება, როგორც მინიმუმ მოდრიჩი ან კროოსი სკამზე უნდა გადაჯდეს და ენერგიულ ფეხბურთელს დაუთმონ ადგილი. დღეს ფეხბურთი სირბილი და პრესინგია.

ზუსტად მაგიტომ დავწერე რომ ტოპ კლასის ნახევარმცველია საჭირო, რომ თანდათან ჩაჯდეს ძირითადში, მაგრამ სანამ ის ახალი მოიხოდება მოდრიჩი და კროოსი ითამაშებენ და ის ზამენიდან შემოვა. კროოსს ვალვერდე შეცვლის, მოდრიჩს ვინმე ვერატის ან პოგბას სტილის. და ეგეთი სამწუხაროდ არავინ ჩანს. დე ბრუინი დააკვდებოდა რეალს მაგრამ მილიარდადაც არავინ მოგვცემს.
კაზეს არაფერი სჭირს, უბრალოდ კარლოს ხელში ეგ ვერასდროს თამაშობდა. კაზე ზიზუმ ჩასვა სასტავში თორემ 2014 წელს კარლოს შუახაზში ისკო კროოსი მოდრიჩი ეყენა. ნომინალური საყრდენის გარეშე თამაშობდა და კროოსს აწვალებდა ჩამშლელზე. კაზე როგორც კი ჩაჯდა სასტავში, აიწყვიტა ორივემ და კი დაყარეს ლიგებიც. ვირცი გაასწორებდა, მაგარი ბიჭია.

კარვახალს და მენდის ეხლავე გავყიდდი. კარვახალი ძაან დაყ.ვდა და მენდი ატლეტიკოს და ინტერის სტილია. მე ეგეთი იმპოტენტი მცველის ადგილს რეალში ვერ ვხედავ. შეტევაში არის დიდი არარაობა და ეგეთი მცველის ადგილი რეალში არასოდეს ყოფილა. ნეტა რონელმა სკაუტმა მოათრია.
შეტევაში მბაპე ბენზემა დაგლიჯავს და მარჯვენა ვინგერად აზარი მშვენივრად ითამაშებს და თუ ვარსკვლავებს არ მოწყვეტს, არც არაფერს დააშავებს. კლასით როდრიგოს და ასენსიოს ბევრად მირჩევნია. ისევ ცალფეხა აზარი ჯობია ორივეს. მკვდარი სულები არიან.

21

21 მარტი 2022 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
სულ მერიდება იმის თქმა რომ კროოსი მოდრიჩი კაზემირო რაღაც ვერაა ისეთი ეფექტური. ცუდი წაგება იყო კარლოსგან დასაფასებელია რომ აღიარა მისი შეცდომები. იმედია ჩელსისთან ესეთ რეალს არ ვიხილავთ. ბენზემა რეალის ახალი რონალდოა. გვჭირდება ისეთი ფეხბურთელები რომლებსაც, როცა გუნდს თამაში არ მისდის, მარტო შეუძლია გარდატეხის შეტანა თამაშში.

22

21 მარტი 2022 22:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
გამოყენებაზე არაა გადაიღალნენ უკვე ეტყობათ. მოდრიჩი 36 წლისაა კროსიც არ აპირებს დიდხანს თამაშს და კაზეც არასტაბილურია. აქ რომ ვწერდი ფედე და კამავინგა დააყენოს აჯობებსო რავი კინაღამ ჩავიქოლე😂 გუშინ მარტო ფედე თამაშობდა იმენა და ტიბო. კროსს კლასი აქო კი ბაზარი არაა, მაგრამ უკვე აღარაა ძველი წლები და იხვეწება თანდათანობით ყველა გუნდი. ფიზიკურად უფრო ძლიერი და გამძლე ფეხბურთელი, რომელსაც ამავდროულად კარგი ხედვაც აქ ეგ უფრო გაქაჩავს დღეს, ვიდრე დაბერებული და ნელი, მაგრამ კლასის მქონე. ვწერდი აქ ბურთის დაჭერა თუ უნდათ ათამაშონ ფედე კამავინგათქო და პედრი გავის ბურთს დაუმალავენო კროსი მოდრიჩიო სადააა აბა? პედრის, რომ უყურებ ტიპი არ ჩერდება სულ პრესინგი სულ მოძრაობა და კროსმა რამდენი პასიც გინდა არიგოს თუ არ აპრესინგა და არ ირბინა. კარლოს დავალებაც ეგ იყო ბურთი ეკონტროლებინათ, მაგრამ ვერ გაუქაჩეს ვალვერდე იყო ერთი ნათელი წერტილი და კამავინგა თავის პოზიციაზე, რომ ყოლოდა თავიდანვე ბევრად კარგი თამაში წავიდოდა. კამა, მოდრიჩი და ვალვერდე ეს ტრიო ბევრად კარგი იქნება ასე მგონია. კამავინგა კაზეს ადგილზე ოღონდ და რატო იმიტო, რომ ართმევებზე კარგია, თამაშის ტემპის წაყვანაც შეუძლია, პრესინგი, კარგი ტექნიკა, გრძელი ზუსტი პასები და მოკლე პასებიც. იტყვით გამოცეილება აკლიაო, მაგრამ ასე თუ არ ენდნენ და კროსი, კაზე რახან ლეგენდები არიან მაგიტო თუ არ დააყენეს მაშინ, როგორ მიიღებს გამოცდილებას? ნდობა უნდა და ეგრევე მიეჩვევა უკვე ამ სეზონშიც საკმაოდ კარგი გამოცდილება დააგროვა. ფედე და ლუკა კიდე მის გვერდით ნიშნავს პრესინგს და ბურთის კონტროლსაც. მაესტროს როლში ლუკიტა + არც პრესინგი არ ეზარება 36 წლისას. მესამე კაცია მოსაყვანი ფედე და კამასთვის და ეგაა დროა უკვე მიეცეთ საკმარისი დრო და ფსონი მაგათზე გაკეთდეს. რაც ზიზუ წავიდა 2018ში მაგის მერე რეგრესირებს ტრიო და რატო არ გინდათ ამის აღიარება არის კი ეპიზოდები სადაც გამოანათებენ და კარგ მონაკვეთს ჩაატარებენ, მაგრამ ასე ჯიუტად არ დანახვა იმის, რომ ვეღარ არიან რაც იყვნენ რავი. + კარლოზე დაბრალება რაპონტია რა მაგის ბრალია? რა უქნას გაახალგაზრდავების ელექსირი კი არ აქ მაგ დალოცვილს😂😂 მოვა ზაფხული იქნება ტრანსფერები და ბევრად ძლიერი იქნება რეალი. ამ სეზონშიც ლალიგას დადებენ და ჩელსისაც გაცდებიან მგონია მაგრად. დავწერე და კიდე დავწერ ასეთი წაგება ზუსტად ამ ეტაპზე წაადგეს უნდა გუნდს ყველანაირად. 1. მთელი შტაბი და იგროკები გაანალიზებენ, რომ ასე ვერ გავლენ ფონს ჩელსისთან. 2. საკმაოდ დიდი ფორა გვაქ და სატურნირო.მდგომარეობის მხრივ თითქმის არანაირი გავლენა არ აქ. 3. 4-0ის ნაცვლად ჰოი საოცრებავ და სიტყვაზე 2-0 წაგვეგო ყველა იტყოდა ბენზემა არ გვყავს, მენდი არ იყო, ბარსა კარგ ფორმაშია და 2-0 დიდი არაფერია ამის ფონზე, ახლა კი რო ამოიტენა რეალი სხვა გზა არ აქვთ მოსახოდნი არიან. 4. არ მოხდებოდა ეს გუშინ მოხდებოდა ჩელსისთან 2 კვირაში და დარწმუნებული ვარ ბევრად მტკივნეული იქნებოდა. აწი კი ბევრად მომზადებული უნდა შეხვდნენ ჩელსის უბრალოდ სხვა გზა არც აქვთ. ბევრად ძლიერები უნდა დაბრუნდნენ სანაკრებო პაუზის შემდეგ.

👤🎙 დავიდ ალაბა:

"გუშინდელი ღამე მტკივნეული იყო. მარცხი ფეხბურთის ნაწილია, მაგრამ ამის აღება რთულია. ეს ჩვენთვის დიდი იმედგაცრუება იყო და ძალიან ვწუხვარ ყველა მადრიდისტას გამო.

ჩვენ იმედგაცრუებულები ვართ გუშინდელი თამაშით და ერთადერთი, რისი გაკეთებაც შეგვიძლია სანაკრებო შესვენების შემდეგ, არის ის, რომ გავძლიერდეთ და უფრო მეტი ვიმუშაოთ, რომ ავანაზღაუროთ ეს წაგება და გავაგრძელოთ სეზონის ბოლომდე თამაში ისე, როგორც აქამდე.

აი ამაზე მაქ ზუსტად საუბარი მოიხოდონ უნდა. წააგეს ესპანიოლთან სეზონის სტარტი იყო დალაგებული არ იყო გუნდი კაი, შერიფთან არ გაგვიმართლა, ბილბაოსთან ბრაზილიელების პრობლემა და ბენზოს არ ყოლა + ბოლო წამზე გაშვებული გოლი კაი დაიხუჭა თვალი. ხეტაფესთან მანამდე ახალი დაბრუნებულები იყვნენ კაი დაიხუჭა თვალი დიდი განგაში არაა და მოიხოდებიან. პსჟსთან გასვლაზე მბაპეს ინდივიდუალიზმით გაუშვეს გოლი და მხოლოდ 1-0 წააგეს ქამბექი და ამბები კაი ეგრეც მოხდა, მაგრამ აი გუშინდელის მერე ვერაფრით ვერ გაიმართლებს ვერცერთი თავს და ამაზე დიდი ბიძგი გამოსაფხიზლებლად არც ყოფილა ამ სეზონში და ვერც იქნება.

23

21 მარტი 2022 23:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2598
ვინიციუს რომ მაგარი ჩამოკრული აქ და ნეიმარი დვა გახდა ამას მე ვამჩნევ მარტო??? ისეთივე შლანგია უკვე რაც შარშან იყო. რეები აკეთა იმენა, ნუთუ თვითონ არ შერცხვა თავისი საქციელის, თან მთელი ბერნაბეუს წინაშე. იმენა მაგრად იქაჯა!

24

21 მარტი 2022 23:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Bijo nachostan ra jandaba gindat tipi mteli cxovreba zamenazea da mainc kargad tamashobs ro izaxit samklauri rato eketao psjestan ro kargad itamasha aiyvanet cashi axla marto nachom ki ara mtelma gundma chaagdo tamashi .. aa albat tqven is xalxi xart benzemas iovichi ro gerchivnat da zizus ladzgavdit magis gamo kait ra 2018dan tu 2019 dan gulshematkivrobt reals??

25

21 მარტი 2022 23:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ნაჩო თუ ვინმეს რეალის დონის იგროკად მიგაჩნიათ რავიცი :)) ჩვეულებრიცი ჩოილარია.
პსჟ-სთან ყველამ მაგრად ითამაშა და ტიპებს არც შეუტევიათ ბურთს აგორავებდნენ მთელი თამაში და თავდამსხმელი თუ საჯარიმოში არ შევიდა მასე მეც კარგი მცველი ვიქნები.
როცა ფლანგზე დგას, ცალკე შეტევაა ჩამკვდარი და ცალკე დაცვაშია ქაოსი.
ნაჩოსგან არავის გაკვირვებია ამაზრზენი თამაში, მაგრამ ალაბას კარიერის ყველაზე ცუდი მატჩი ჰქონდა. მე მისი ამდენი შეცდომა ბაიერნში, ავსტრიის ნაკრებში და რეალში ერთად არ მახსენდება. ხარი ხართან დააბიო და კარვახალის შემყურე ეტყობა ეგეც გამოსი.რდა

26

21 მარტი 2022 23:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ნაჩომ მოუკლო საგრძნობლად. ფლანგზე მაგის გაბრწყინება არ მახსოვს დიდად, მაგრამ თუ არ დაფრინავდა , არც აშავებდა ხოლმე არაფერს და ამ სეზონში მოუკლო აშკარად. ცენტრშიც სუსტად გამოიყურება.
პსჟსთან გინდ ყოფილა გინდ არა შეტევაში ეგ არ მინახავს და დაცვაში მითუმეტეს ვინ ნახა, როცა პსჟს მაგ ფლანგიდან მგონი არც შეუტევია საერთოდ😂 გუშინ უსაზიზღრესი თამაში ჩაატარა ფაქტია.

ანჩელოტიმ ნამეტანი კარუსელი გამოიგონა გუშინ და თავიდან ნორმალური გეგმა ჩანდა დს მერე ფლანგებმა ჩაისვარეს რასაც ქვია. + მილიტაომ პირველივე წუთზე ფერანი ჰაერში, რომ აწია მაქედან მოველოდი რაღაც ქრინჯობებს დაცვაში😀 ორივე თავით გაუშვეს ორივე უყურადღებობის გამო. სუპერთასზეც კონცენტრაციის ნაკლებობის გამო გაუშვეს ორივე და ახლაც. მეორე ტაიმში იმენა მაგარი მიქარა კარლომ შეცვლებით. სრული მარაზმი იყო. ნაჩო ცენტრში, ალაბა მარცხნივ და ვასკესი კარვას ნაცვლად + კროსის ჩახსნა და მარიანის დამატება ბევრად ლოგიკური იქნებოდა ჩემი აზრით. ნამეტანი ბარდაკი იყო მოთამაშეები ვერც იგებდნენ რა ხდებოდა მთლიანად აირია ყველაფერი, ასევე კაზეც კამავინგათი იყო ჩასანაცვლებელი.

27

21 მარტი 2022 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარვახალი რავი საცოდაობა არის უკვე მაგის თამაში ფაქტია მოკლებული აქვს თამ კონკურეტი არ ყავს.
ამას ჩვენ ვამჩბევთ და ინედია რეალშიც შეამჩნევენ.
კროსი კაზე ლუკიტა
რავი ახალგაზრდებთან უჭირთ ძალიან ვერ ყვებიან ტეპს უკვე ასაკი ძალიან ეტყობათ.
უბრალოდ მართლა მაინტერსებს
აი როგორც ბარსა ჩვენ ბურთს გვიჭერს ისე დაგვიჭერია როდისმე? თუ მომხდარა გამახსენეთ.
ბერნანდო სილვა ან პოგბა ორვე კარგი იქნება ან ერთ ერთი მაინც.
რავი მე კოვაჩიჩი მომწონდა ძალიან და არც ეგ უნდა გაეშვათ.
მარტი მბაპე ვერაფერს იზამს სხვა რგოლშიც გვინდა ხალხი.
და ბოლოს ვინი აი რავი ძალიან ავარდნილი აქ უკვე თავში და ისიც ფაქტია ბენზემას გარეშე სუსტი არის.
ეხლა ნახეთ თვქენ ფეხბურთელების გადაწვა
ანჩელოტი იგიქრეს ოგონდ ლა ლიგა არ წავაგო და სულ ერთი და იგივე სასტავი იქნება
შეცვლებიც ერთი და იგივე.
ტიპს გეგმა ბ არ აქვს ესეთი არაფერი გამიგია

28

21 მარტი 2022 23:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ბარსას ზიზუ, რომ უჭერდა ბურთს ეგ მახსოვს. სასწაულ პრესინგსაც ეთამაშებოდა ხოლმე, აი ისეთს რომ შტეგენის დარტყმებით ძლივს ამოდიოდნენ და ცდებოდნენ ცენტრს😀 სუპერთასზე განმეორებითშიც მაგრა დაჩაგრა ბარსა პირველ ტაიმში მითუმეტეს

29

22 მარტი 2022 00:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ბარსას ბურთს ყოველთვის უჭერდა ზიზუ მაგრამ 82829 პასი არ სჭირდებოდა შეტევაში წასვლას. ბურთის ფლობა 68% იყო ყველაზე დიდი რაც რეალს ჰქონია ზიზუს პერიოდში.
ეს ტიკი-ტაკა და საკუთარ ნახევარზე ბურთის უაზრო გორაობა მე არ მომწონს, სულაც არ მინდა რეალმა ოდესმე მაგ სტილით ითამაშოს. მოუს დროს 2 პასით რომ გოლი გადიოდა ბევრად ესთეტიკურია ჩემთვის ვიდრე 50 პასით მიღწევა საჯარიმომდე. აიაქსთან ჩვენი კონტრა საერთოდ ხელოვნების ნიმუშია, 8 წამში ჩვენი ნახევრიდან წამოღებული ბურთი, 1 შეხებით ყველა ფეხბურთელის მიერ და რონალდუს გოლი. ჩემთვის ისეთი გოლები გაცილებით მაგარია, სხვას შეიძლება ჩავის და გვარდიოლას სტილი უფრო მოსწონს. გემოვნების ამბავია.

კარვახალი, ნაჩო და მენდია შესაცვლელი დაცვაში, ყველა ერთმანეთზე უარესია.
კამავინგა შლანგია, ფანტაზიის ნასახი არ გააჩნია, უაზროდ გაპიარებული შლანგია.

შეტევაში როდრიგო, ასენსიო და ვინისიუსი ბეილთან და აზართან ერთად წასასვლელია. მთელი შეტევა თავიდანაა ჩამოსაყალიბებელი. ბენზემას გარდა რეალის დონის არცერთი არ არის.
იწერება პერესი გრანდიოზულ სატრანსფერო ფანჯარას აპირებსო და იმედია ასეა, რადგან გუბდში აბსოლუტური უმრავლესობა ან უნიჭოა, ან მოხუცი.

30

22 მარტი 2022 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველას რომ ვუშვებთ შეტევაში
სათადარიგო სკამზე არ გვინდა ფეხბურთელი?
ზიზუს ისეთი ზამენა ყავდა ტიპი ლალიგაში სხვა კამანდას ათამშებდა და ლიგაზე სხვას
ესე ყველას გაშვებაც არ შეილზება
შეცვლებზეც გვჭირდება ხალხი ესე ვფიქრობ

31

22 მარტი 2022 00:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: LUCA MODRIC
ეს ტიკი-ტაკა და საკუთარ ნახევარზე ბურთის უაზრო გორაობა მე არ მომწონს, სულაც არ მინდა რეალმა ოდესმე მაგ სტილით ითამაშოს

ცვეტში საზიზღარი სანახავია ეგეთი სტილი.

32

22 მარტი 2022 00:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ვაახ ჩემი, რო მოვიგეთ სამით ერთი აქ ვიღაცეები ატრაკებდნენ ეს რეალიაო სიმონო სადაბანაობთო და ახა დონარუმას შეცდომა რო არა ვერ მოვიგებდითო. თქვენნაირი გუკშემატკივრების არ მესმის და ვერც გავიგებ.

რაც შეეხება კარლოს, ლიგა დადოს და დარჩეს თუარაა არ მეყოფა ლა ლიგა გუშინდელი სიმწარის ოდნავი გასაქარწბლად. რეალის შეუძლია ნებისმიერ დროა ჰარდაქმნა, შეუძლია ერთ დღეს სამარცხვინოდ წააგოს მეორე დღეს დაიხიოს ყველა, შეუძლია ერთ დღეს ლევანტესთან წააგოს მეორე დღეს სიტი დაადუღოს. თუ მოინდომეს დაიხევენ ყველას და ჩვენ თუ ასე ვიძახეთ სიტი გაგვხევსო და გვერდში არ დავუდექით იქეთ სათქმელი მერე არაფერი აღარ გვაქვს ფეხბურთელებზე.


და ადმინ, აიპზე დააადე ეს დედანატირები ბანი რომ შვიდას ექაუნთ აკეთებემ და შემოდიან, საიტი გაწმინდე, განაახლე რაღაცა ქენი ერთიდაიგუვეს ვუყურებ ამდენიხანია ინტერიერის მხრივ ხალხის მხრივ და ყველამხრივ ზოგადად.

33

22 მარტი 2022 00:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე არ მითქვამს რომ ტიკი ტაკა უნდა ითამაშოს რეალმა უბრალოდ ავღნიშნება როგოროც ბარსა იჭრს ჩვენგან ბურთს ჩვენ ისე ვერ ვუჭერთ
როგორც ბარსა ადვილად გვიგებს ფაქტია ჩვენ ისე ადვილად ვერ ვუგებთ აი სულ წვალებით და ვაი ვაგლახით ვუგებთ ამას თუ ვერ ვამჩნეთ მაშინ ვიძახოთ ბარსას შუაზე ვხევთქი და დავაჯეროთ ამით ჩვენი თავები.
ვფიქრომ რეალს ბარსას კომპლექსი აქვს დიდი ანგარიშის მოგების რავი ესე მეჩვენება შეიძლება ვცდები.
ხოლო არ გამიკვირდა ეხლა ჩელს მოუგონ და ნახევაფ ფინალშიც გავიდნებ
ისევ ფეხბურთელების იმედი მაქვს თორემ ანჩელოტის არა.
ეხლა და გონიათ რამე ჭკუას ისწავლის? არა ისევ ისე იქნება როგორც აქამდე

34

22 მარტი 2022 00:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1106
Sadac arunda sgexvide kvelgan realus samsrcxvino cagebaaa.es ravaaketa karlom cagebaada cagebac raaa.rogor atamasha gundi ver mominelebia.psgstan pirveli tamashi gamaxsenda klasikos bolobolo.radros sxva shemadgenlobaaa atamase racici

35

22 მარტი 2022 02:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ფლორიან ვირცი გვინდა, უნიჭიერესი ბიჭია

36

22 მარტი 2022 10:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2598
შემდეგი ხუთი თამაში ისეთი გვაქ როგორც მინიმუმ 4 მაინც უნდა მოვიგოთ, სელტა,.ხეტაფე, სევილია, ოსასუნა და ესპანიოლი. სევილიასთან გაჭირდება, თან გასვლაა მითუმეტეს, დანარჩენი 4 აუცილებლად მოსაგებია. ეს ხუთი თამაში თუ ისე გადავაგორეთ როგორც საჭიროა, ჩათვალეთ ლა ლიგა ხელში გვიჭერია.

ისე ფლეიოფები მაგარი ცუდად გამაწილდა სანაკრებო. პორტუგალია ან იტალია აქედან რომელიმე ვერ გავა მსოფლიოზე. მაგრად ტეხავს. ერთ ბადეში არ უნდა მოხვედრილიყვნენ. რონი რომ მსოფლიოზე ვერ გავიდეს რა დღეში ჩავარდება წარმოიდგინეთ, თან მესი რომ იქ იქნება

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (358)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)