ბენზემა:„ვითამაშებ თუ არა „ბარსასთან“? პასუხი ცალსახაა“

კარიმ ბენზემამ საკუთარ მდგომარეობასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა...


„ვითამაშებ თუ არა „ბარსელონასთან“? პასუცი ცალსახაა, მე კარგად ვარ, ძალიან კარგად.“

„არანაირი დაზიანება, ბოლომდე ვიბრძოლებ და ბერნაბეუზე ვიასპარეზებ.“ dle 10.1

  • Hala
  • 15 მარტი 2022
  • 6491
  • 131

1

15 მარტი 2022 12:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არაფერი სჭირს, უბრალოდ ახტომისას დისკომფორტი იგრძნო.
როდრიგოსაც უბრალოდ ძლიერი ტკივილი ჰქონდა მაგრად ჩაარტყა ომ ჩათ.ახმა :)) მგონი მენდის გარდა ყველა გვეყოლება, მას კუნთის პრობლემა აქვს

2

15 მარტი 2022 12:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ბოლომდე ვიბრძოლებო ნეტა ტრავმაზე ხო არ ამბობს რო დავბრუნდე მოვასწრო მორჩენაო? სხვათაშორის მენდის არყოფნაც უდიდეს დანაკლისია დაცვაში

3

15 მარტი 2022 12:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არა არაფერი სჭორს უბრალოდ რომ ახტა დისკომფორტი ჰქონდა. 100% იქნრბა ბარსასთან.

როდრიგომ თვითონ დაწერა რომ უბრალოდ ძლიერად ჩაარტყეს და მეტი არაფერო სჭირს.

და მენდი სტადიონიდან ჩვეულებრივად გავიდა. კუნთის გადაღლა აქვს და მგონი სამივე გვეყოლება.

აი იმ მსაჯს შეიძლება დედა მოე.ნას, რადგან რეალი საჩივარს წერს მგონი. მისი ბრალია ყასბებივით რომ იქცეოდნენ

4

15 მარტი 2022 12:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
აუ ბენზოს მსოფლიო თასი როგორ აახიეს თორე ძალიან უფრო წინ იქნებოდა, ჩემი აზრით 1-ზიზუ, 2-პლატინი 3-ბენზო მარტივად. ბენზოს მსოფლიო რო არ აეხიათ მეორე იქნებოდა მარტივად

5

15 მარტი 2022 12:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1806
ციტატა: ZIDANEE
აუ ბენზოს მსოფლიო თასი როგორ აახიეს თორე ძალიან უფრო წინ იქნებოდა, ჩემი აზრით 1-ზიზუ, 2-პლატინი 3-ბენზო მარტივად. ბენზოს მსოფლიო რო არ აეხიათ მეორე იქნებოდა მარტივად

2022 s dadebs. mpapito da benzo mendi gveyolebian realidan

6

15 მარტი 2022 13:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
მენდი თუ არ იქნა ნაჩო კაჩოკი ტრაორეს წინაამღდეგ მაგარი სანახაობა იქნება😂 სერიოზული არაფერი სჭირს იმედია მენდის. ისე მენდიმ მოუხშირა ზიზუს ფინტს😄😄 პროსტა ჩაწოდების და პრასტრელის აზრზე არაა.

7

15 მარტი 2022 13:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
კორეაზე ლოცულობენ ბენზო, მენდი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინი, კაზე, კურტუა არიყოს კლასიკოშიო დდდ

8

15 მარტი 2022 13:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ციტატა: Vini Jr.
მენდი თუ არ იქნა ნაჩო კაჩოკი ტრაორეს წინაამღდეგ მაგარი სანახაობა იქნება😂 სერიოზული არაფერი სჭირს იმედია მენდის. ისე მენდიმ მოუხშირა ზიზუს ფინტს😄😄 პროსტა ჩაწოდების და პრასტრელის აზრზე არაა.

Me kide vfiqrob shetevashi saertod arafris azrze araa😂 amitom nacho tu idgeba daaxloebit igive variantia rac mendi mtavaria gaumklavdes im kachoks 😂

9

15 მარტი 2022 13:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: kroos toni
ციტატა: Vini Jr.
მენდი თუ არ იქნა ნაჩო კაჩოკი ტრაორეს წინაამღდეგ მაგარი სანახაობა იქნება😂 სერიოზული არაფერი სჭირს იმედია მენდის. ისე მენდიმ მოუხშირა ზიზუს ფინტს😄😄 პროსტა ჩაწოდების და პრასტრელის აზრზე არაა.

Me kide vfiqrob shetevashi saertod arafris azrze araa😂 amitom nacho tu idgeba daaxloebit igive variantia rac mendi mtavaria gaumklavdes im kachoks 😂

მეც მაგ აზრზე ვარ. მივა საჯარიმოსთან ვინის უპასავებს 2 მეტრში, ან კროოს დაუბრუნებს უკან და ვსიო. არც პრასტრელი აქ ზუსტი, არც ჩაწოდება. დაცვაში ნადირია ჩვეულებრივი და კარგი დრიბლინგიც აქ და ტექნიკაც. პრასტრელებს მაინც მოუხშიროს არიქნება ურიგო.

ციტატა: ZIDANEE
კორეაზე ლოცულობენ ბენზო, მენდი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინი, კაზე, კურტუა არიყოს კლასიკოშიო დდდ

კროოსი არიყოს უკეთესია ჩვენთვის😂 კამავინგა, ან ვალვერდე გაასწორებდა კროოსის ნაცვლად ბევრად ინტენსიური თამაში წავიდოდა. ფედე ნადირია კლასიკოებში რასაც ქვია. + კამა და ფედე ვს გავი და პედრი მაინტერესებს 😈

იქნებ მეორე ტაიმში ვნახოთ მოედანზე კამა და ფედე ერთად

10

15 მარტი 2022 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1106
Kargia imedia kvela iqneba.midi benzo shen unda iko uejveli sxva mogvardeba

11

15 მარტი 2022 13:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ამდენი კარგი ფეხბურთელი გვყავს და უბრალოდ არვიცი დავიღალე ამ ვასკესების და როდრიგოების ყურებით. გასახურებლადაც არ აყენებს ასეთ იგროკებს. კაი გავიგეთ ლა ლიგას მოვიგებთ მაგრამ ლიგაზე რა გვეშველება იმედია საკმაოდ წინ წავალთ მარა რავიცი ბოლომდე არ მგონია მოვიგოთ ლიგა იმედია ვცდები

12

15 მარტი 2022 13:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Vini Jr.
კროოსი არიყოს უკეთესია ჩვენთვის😂

როდის აქედან ჯობია 18 წლის კამავინგა და ვალვერდე კროოსს :)))) ცალი ფეხით მირჩევნია კროოსი ოროვეს, მისნაირი ხედვა და კლასი არცერთდ არ დაესიზმრება. ერთადერთი სისწრაფით ჯობიან და არასდროს იყო მისი პლიუსი სისწრაფე. სულ სხვა პლიუსები აქვს. 2 თამაში ითამაშა კამავინგამ ბირნალურად და კროოსს სვამენ სკამზე 🤣🤣🤣

მენდიც იქნება ბენზოც კლაისკოში იღრიჭებოდა მენდი სტადიონიდან გასვლისას კარგად ვარომ ბენზოც 100% გვეყოლება. როდრიგომ თავად დაწერა უბრალოდ მაგრად ჩამარტყესო კარგად ვარო

13

15 მარტი 2022 13:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: LUCA MODRIC
როდის აქედან ჯობია 18 წლის კამავინგა და ვალვერდე კროოსს :)))) ცალი ფეხით მირჩევნია კროოსი ოროვეს, მისნაირი ხედვა და კლასი არცერთდ არ დაესიზმრება. ერთადერთი სისწრაფით ჯობიან და არასდროს იყო მისი პლიუსი სისწრაფე. სულ სხვა პლიუსები აქვს. 2 თამაში ითამაშა კამავინგამ ბირნალურად და კროოსს სვამენ სკამზე 🤣🤣🤣

ინტენსიური თამაში იქნებათქო და მაგიტომ მინდა კამავინგა, ან ფედე სტარტში ბარსასთან. კროსის პასები მეც ვიცი და მუეასება კროსი პროსტა ამ კონკრეტულ თამაშში ინტენსიურად ითამაშოს რეალმა გაასწორებს. ზოგადად კი არ მითქვამს კამავინგა ჯობიაო 🤣🤣 სისწრაფით ჯობიან და ართმევებითაც პრესინგის დროსაც უდიდესი სარგებელი მოაქვთ. არც იღლებიან ლამის 😀

14

15 მარტი 2022 14:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vini Jr.
ციტატა: LUCA MODRIC
როდის აქედან ჯობია 18 წლის კამავინგა და ვალვერდე კროოსს :)))) ცალი ფეხით მირჩევნია კროოსი ოროვეს, მისნაირი ხედვა და კლასი არცერთდ არ დაესიზმრება. ერთადერთი სისწრაფით ჯობიან და არასდროს იყო მისი პლიუსი სისწრაფე. სულ სხვა პლიუსები აქვს. 2 თამაში ითამაშა კამავინგამ ბირნალურად და კროოსს სვამენ სკამზე 🤣🤣🤣

ინტენსიური თამაში იქნებათქო და მაგიტომ მინდა კამავინგა, ან ფედე სტარტში ბარსასთან. კროსის პასები მეც ვიცი და მუეასება კროსი პროსტა ამ კონკრეტულ თამაშში ინტენსიურად ითამაშოს რეალმა გაასწორებს. ზოგადად კი არ მითქვამს კამავინგა ჯობიაო 🤣🤣 სისწრაფით ჯობიან და ართმევებითაც პრესინგის დროსაც უდიდესი სარგებელი მოაქვთ. არც იღლებიან ლამის 😀
karg iqnebida pirveli 60 wuti daiwyon fedem modric da camavingam da mere krosi da casemiro shemoiyvanos ro tamashi dalagon da burti daichiron rac am dros kroosi dzalian sachiroa burtis dacher uket gamodit roca krosi moedanzea

15

15 მარტი 2022 14:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 98
ციტატა: ZIDANEE
ბოლომდე ვიბრძოლებო ნეტა ტრავმაზე ხო არ ამბობს რო დავბრუნდე მოვასწრო მორჩენაო? სხვათაშორის მენდის არყოფნაც უდიდეს დანაკლისია დაცვაში

ნუ პანიკიორობ თუ ძმა ხარ რა,იმდღეს აიჩემე ვსო არც ბენზემა არც მენდი არც მოდრიჩი არ გვეყოლება პუტასთანო და ვაფშე ყველა იქნება
პუტას რაც შეეხება კარლოს ადგილას არ გავრისკავდი და ბენზემას და მენდის არ ვაყომარებდი,ახალგაზრდებს მივცემდი შანსს,განადგურებით მაინც გავანადგურებთ და ბავშვებმა იწვნიონ ეს სიხარული ჯობია,თან მითუმეტეს ტრავმის რეციდივი თუ არსებობს

ყველაზე სასიამოვნო გრძნობა კი ისარი რო რამდენიმე თამაში მოიგო ჩვენმა პასტაიანკამ და გონიათ რო მაგარი გუნდია 😂 არადა ვისაც მოუგეს ერთი მეორეზე უარესები,ძალიან სასიხარულო იქნება ჩვენგან რო დაუსრულდებათ 20 ში მოგებათა და მსაჯთა ტენვა ქულებით 😂 ვიღაც ილიარამენდის მსგავსი ტალანტები რო ყავთ იმედკა ყველა ერთად იქნება ცენტრში რო ბებერმა მოდრიჩმა აწოვოს როგკრც წინა 5 შემთხვევაში ზედიზედ 😂 და კიდე ფედეს ბულკი მინდა რო იყოს,თავის ცოლს და დეიონგს რო ხმა,,,, ფედე აეგრე უნდა თუუნდა 😂😂😂 კამავინგა მინდა იყოს რო ვითომ ტალანტები ჩაისვას ჯიბეში 😂 იმედკა კროოსს კაზეს ბიზონს და მენდის დაასვენებს,ბიზონს ტრავმა არ გაურთულდეს სახიფათოა,ჩვენს პასტაიანკას ვასკესით და ნაჩეტეთი დავაჰანდიკაპებთ 😂

16

15 მარტი 2022 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
Novicki ფედემ ყველა კლასიკოთი აჩვენა მაგ პელენწუკა დეიოგთან შედარება რო ტეხავს, და ეს პედრი კიდე მაქსიმუმ ვილარეალის დონეა, ფედეს არც ვადარებ მათ ნახ დაცვას, და პლიუს კამაც ჯობია მაგ ცინგლიანებს

17

15 მარტი 2022 14:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Vini Jr.
ინტენსიურად ითამაშოს რეალმა გაასწორებს.

ინტენსიური თამაში იქნება აბა რა იქნება, კაზე მენდი მოდრიჩი დაასვენა ტიპმა ნახევრად. კაზემირომ 2 კვირაში 1 თამაში ითამაშა ლა ლიგაში, ხოდზე იქნება, ეხლაც გაიყვანა, ცხენივით ირბენს. მოდრიჩიც ხოდზეა მაგრამ კროოსი ძალიან საჭიროა, უდიდესი გამოცდილება უმაგრებს ზურგს და კლასი. 1 პასით შეუძლია მთელი დაცვა მოერას და ართმევებზეც გადასარევად თამაშობს. 60 წუთზე გაიყვანოს კროოსი და შეკოიყვანოს სწრაფი ვალვერდე და კამავინგა მაგ დაღლილ ღლაპებს არწყევინებენ.
ბარსას ფიზიკურ მომზადებას თუ გავითვალისწიმებთ კაკრაზ ჯერ ბურთის დამჭერები გცინდა რო დაიღალონ და აქეთ არ გვიგორავონ და მერე სწრაფები კონტრაზე ენაგადმოგდებულებმა რო ირბინონ 60 წუთის მერე.

18

15 მარტი 2022 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: Vini Jr.
ციტატა: kroos toni
ციტატა: Vini Jr.
მენდი თუ არ იქნა ნაჩო კაჩოკი ტრაორეს წინაამღდეგ მაგარი სანახაობა იქნება😂 სერიოზული არაფერი სჭირს იმედია მენდის. ისე მენდიმ მოუხშირა ზიზუს ფინტს😄😄 პროსტა ჩაწოდების და პრასტრელის აზრზე არაა.

Me kide vfiqrob shetevashi saertod arafris azrze araa😂 amitom nacho tu idgeba daaxloebit igive variantia rac mendi mtavaria gaumklavdes im kachoks 😂

მეც მაგ აზრზე ვარ. მივა საჯარიმოსთან ვინის უპასავებს 2 მეტრში, ან კროოს დაუბრუნებს უკან და ვსიო. არც პრასტრელი აქ ზუსტი, არც ჩაწოდება. დაცვაში ნადირია ჩვეულებრივი და კარგი დრიბლინგიც აქ და ტექნიკაც. პრასტრელებს მაინც მოუხშიროს არიქნება ურიგო.

ციტატა: ZIDANEE
კორეაზე ლოცულობენ ბენზო, მენდი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინი, კაზე, კურტუა არიყოს კლასიკოშიო დდდ

კროოსი არიყოს უკეთესია ჩვენთვის😂 კამავინგა, ან ვალვერდე გაასწორებდა კროოსის ნაცვლად ბევრად ინტენსიური თამაში წავიდოდა. ფედე ნადირია კლასიკოებში რასაც ქვია. + კამა და ფედე ვს გავი და პედრი მაინტერესებს 😈

იქნებ მეორე ტაიმში ვნახოთ მოედანზე კამა და ფედე ერთად

არანაირად კროოსის არ იყოს რას ქვია? ეგააა ხერხემალი ლუკიტოსთან ერთად ყველა უკან პას რო აკეთებს კროოსი ერთ-ერთია ვინც წინ აკეთებს პასს, საყრდენად ეყენა პსჟესთან კროოოსი ვის გაუგია მაგიტო ჩააგდო თან ტრამვაც ქონდა, კროოსის არ ყოფნა მაგრად დაეტყობა გუნდს, სამივე უნდა იდგეს კაზეც კროოსიც და მოდრიჩიც ძირითადში, კამა და ფედე შეცვლაზე უნდა შემოვიდნენ მე ასე მგონია სწორი სკამიდან შემოიტანენ მეტ მუხტს და შეიძლება დამღუპველი აღმოჩნდეს ბარსასთვის.

19

15 მარტი 2022 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ნუ არ შეიძლება რა, მენდი უნდა შევცვალოთ ვინმე მარსელოს სტილის ტექნიკური მცველით. ტიპი ინვალიდია დაცვის გარდა ყველგან. უკან ფა გვერდზე პასის მეტი არაფერი იცის. წავა შეტევაში და ცხენივით თუ ვერ გაიქცა 0 მაგის ფასი. ჩაწოდების აზრზე არაა, დაბალი გასწვრივი პასიც 0 საჯარიმოში. მცველზე ვერ მიდის მოტყუება არ შეუძლია მეტი რაღა უნდა სჭირდეს რეალის მცველს რომ შეცვალონ.

კროოსის არყოფნა მაგრად დაგვეტყობა, ვალვერდე და კამავინგა ძირითადში ვერ იქნებიან სანამ მოდრიჩს და კროოსს სიარული შეეძლებათ. მათი კლასის ნახევარი არ აქვს არცერთს.

ბარსასთან 60 წუთის მერე სწრაფი ხალხი და გავარღვევთ, ფიზიკაში დავაჯაბნით, ბუსკეთსი პედრი და გავი 60 წუთის მერე კვდებიან, ასევე დე იონგიც და ალბა-პიკეც დაიჩაგრებიან სისწრაფეში. დიდი უპირატესობა გვაქვს და უნდა გამოვიყენოთმ სწრაფ ინტენსიურ თამაშს ველი.

20

15 მარტი 2022 15:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
რა როდრიგო იქნება ხალხო ინსტაგრამ სთორი დადო შეხვეული აქვს ფეხი, დაგვიმტრვირეს ბავშვი იმ ახვრებმა

21

15 მარტი 2022 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
🇮🇹კარლო ანჩელოტი: 🎙„სანამ რეალის მწვრთნელი გავხდებოდი, მეგონა რომ რონალდუ იყო ფეხბურთელი, რომელსაც შეეძლო ცენტრალური მცველის წინ ეთამაშა, მაგრამ ფაქტია, ამჟამად გუნდში არის კიდევ ერთი დიდებული მოთამაშე, რომელსაც ამ პოზიციაზე თამაში იდეალურად ეხერხება და ეს ბენზემაა. ჩემთვის ყველანაირი კამათი დასრულებულია - ამ პოზიციაზე ქარიმი მსოფლიოში საუკეთესოა“.

🇫🇷ზინედინ ზიდანი: 🎙„ჩემთვის ბენზემა ფრანგული ფეხბურთის ისტორიაში საუკეთესო ცენტრფორვარდია. ქარიმი სრულყოფილი მოთამაშეა. ის სუფთა ცხრიანია. იგი უბრალოდ მხოლოდ გოლების გატანაზე არ ფიქრობს და სწორედ ამიტომ მიყვარს. თუ, თანაგუნდელისთვის პასის მიცემა არის საჭირო, იგი ამას აუცილებლად გააკეთებს. ეს არის ის, რაც მე ფეხბურთში მიყვარს“.

🇵🇹ჟოზე მოურინიო: 🎙„ყველაზე კარგი კომპლიმენტი, რაც შენ შეგიძლია ბენზემას მისამართით თქვა - არის ის, რომ კრიშტიანუ რონალდუ რეალში მასზე შეყვარებული იყო. კრიშტიანუსთვის კი ის ფაქტი, რომ მას სხვა შემტევი ფეხბურთელი უყვარდება ნიშნავს იმას, რომ მან პორტუგალიელისთვის ძალიან ბევრი გააკეთა“.

🇧🇷რონალდო: 🎙„ბენზემა საუკეთესო ფრანგი ფეხბურთელია. სუპერ თავდამსხმელია. ის შესანიშნავად წარმოაჩენს იმას, თუ როგორი უნდა იყოს დიდი 9 ნომერი“.

👉⚽ბენზემა ფრანგული ფეხბურთის ისტორიაში ყველაზე მეტი გოლის გამტანი ფეხბურთელი გახდა. ბენზოს ანგარიშზე ამჟამად 412 გოლია. მან ტიერი ანრის (411) გადაასწრო.

22

15 მარტი 2022 15:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზო ლევანასაც ჯობია და იმ სირ ჯეკასაც, კლასის განსახიერებაა, ის ბოღმა სლე ზლატანიც ემთხვიოდ ზედ.

23

15 მარტი 2022 15:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 369
ბიზონას კასტილებითაც რო მოუწიოს ბარსასთან მაინც ითამაშებს როოგოორ გაუბააბაანებს ,, გამიხარდა რო სერიოზული არაპერიაა,,,ასე რო არაა ნაკლები პსჟ ს რო ეტამაშა ეგრეე რო ითამაშონ გადავურბეენთ....წარმატებებიიი ჰაჰაა მადრიიდ

24

15 მარტი 2022 15:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ე.ი. ნოვიცკიმ თამაში გაარ ჩია ფეხბურთელები დაახასიათა გაოცებისგან ესპანეთიდან უკვე რეკავენ ამ საიტზე და ნაკრებში კონსულტანტად მიიწვიეს

25

15 მარტი 2022 15:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ბარსასთან ბურთს ვაკატავებდეთ ზიზუს პირველ მოსვლამდე და მოსვლის მერეც არ მინახავს და რავი რომელ ბურთის დაჭერაზე საუბრობთ? ბურთს უჭერდა ზიზუ, როცა ფორმის პიკში ყავდა ტრიო და არაბორმალურ პრესინგს ათამაშებდა ბარსასთან აი ისეთს, რომ ტერ შტეგენის კარიდან დარტყმებით ამოდიოდნენ ძლივს სუპერთასში 2 ივე მატჩში ეგრე ითრია. კარლო მითუმეტეს კონტრებს ამჯობინებს სულ ბარსასთან და კროოს თუ შეუძლია პასი გააკეთოს კარგი ფედეს შეუძლია თვითონ წამოიწყოს შეტევა თავის საჯარიმოდან და პასიც ქნას და ბოლომდეც გაყვეს. კამავინგასაც კარგი პასის კულტურა აქ. სოსიედადთან, პსჟსთან უკროსოდ ბევრას უკეთესად ვითამაშეთ დავიჯერო ვერ შეამჩნიეთ? გასაგებია გამოცდილება და ყველაფერი, მაგრამ მე დავუკარგე ეგ სადმე? ფედე და კამავინგადან რომელიმე ვისურვე სტარტში მაღალი ინტენსივობის გამო და კროსით უკეთ დააპრესინგებენ თუ ფედეთი? ბურთის კონტროლი თუ გინდა ძლიერ მეტოქესთან მაშინ აქტიური პეესინგი თუ არ ითამაშე ეგრე კონტროლი რას ქვია? 6 წუთი აკატაოს რალმა კროსმა 10 პასი გააკეთოს და მერე ნახევარი საათი ბარსამ აკატაოს და რეალი დაბალი ბლოკით კონტრებს უცდიდეს ეგაა კონტროლი?

+ ფედე ერთ ადგილზე არ დგას კროსივით. მაშინ როცა კროსი ვინის ან მენდის გადააწოდებს და ჩერდება ამ დროს ფედე მუდმივას მოძრაობაშია და მცველების ზურგს უკან შერბენებს აკეთებს და პროდუქტიულია შეტევაშიც და დაცვაში ხომ მითუმეტეს + რეალის პრესინგის ერთერთი მთავარი ელემენტია.

26

15 მარტი 2022 15:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: ZIDANEE
კორეაზე ლოცულობენ ბენზო, მენდი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინი, კაზე, კურტუა არიყოს კლასიკოშიო დდდ

Mec eg minda marianoti barcas saxit trevas sxva mugami aqvs

27

15 მარტი 2022 15:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
თუ არ დააყენებს კიდე მეორე ტაიმში შემოიყვანს იმედია მაგ ორს, ან რომელიმეს მაინც და იტყვიან თავიანთ სათქმელს. უკვე დროა უფრო ხშირად რომ დაიწყონ თამაშები. გამოცდილება ნაღდად არ აკლია ფედეს და კამავინგამაც უკვე მოასწრო დიდი გამოცდილების დაგროვება ასეა თუ ისეა. იგივე ფედეს ლამის ყველა კლასიკოში თავი აქ გამოჩენილი თავისი მაღალი დონის თამაშებით.

28

15 მარტი 2022 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ვალვერდეს და კამავინგას ვერ მიყავს თამაში ისე როგორც კროოსს, ტემოს ვერ აკონტროლებს თამაშით პრესინგის დროს ცუდად ამოდიან ან ბურთდ კარგავენ როცა კროოსის შემთხვევაში იდეალური გაგრძელებით ამოდის გუნდი პრესინგიდან, 1 გრძელი პასით ჭრის მთელ ნახევარდაცვას, მოდრიჩთან ისეა შეთამაშებული თვალდახუეული იცის სად იქნება, უკეთ კომბინირებს ყველა თანაგუნდელთან, უკეთესი ბოლო და განჭოლი პასები აქვს, უკეთ ხედავს კოედანს, უკეთესი დარტყმა აქვს ორივეზე და მეტი რამე დარჩა?
ერთადერთი ელემენტი რაშიც ვალვერდე და კამავინგა ჯროოსს ჯობია არის სისწრაფე და ცხენებივით სირბილი.

ვალვერდე ჯობია სასტარტოში და ზიდანი და ანჩელოტი ვერ ხვდება მაგდენს? არცერთ მწვრთბელს აზრად არ მოსვლია რომ კროოსი სასტარტოდან ამოეგდო თან ვალვერდეს გამო კამავინგა საერთოდ უკომენტაროდ, 2 ჯერ ითამაშა გადაბმულად და თავად ყველა კომენტარში ამბობს ეპოქის უდიდესი ნახევარმცველებიდან ყოველდღე რჩევა დარიგებებს ვიღებ და მათგან ვსწავლობ ყველაფერსი :)))))
ზიდანმა კროოსი ფენომენალური ფეხბურთელია, მისი ბურთის დაკარგვა და უაზრო გადაეყვეტილებები 4 წლის განმავლობაში არ მაცსენდებაო :))))))
ვალვერდე არა ჭიჭვეიშვილი, დანაშაულია ფედე ათამაშო როცა კროისი ხოდზე გყავს.

29

15 მარტი 2022 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: Vini Jr.
ბარსასთან ბურთს ვაკატავებდეთ ზიზუს პირველ მოსვლამდე და მოსვლის მერეც არ მინახავს და რავი რომელ ბურთის დაჭერაზე საუბრობთ? ბურთს უჭერდა ზიზუ, როცა ფორმის პიკში ყავდა ტრიო და არაბორმალურ პრესინგს ათამაშებდა ბარსასთან აი ისეთს, რომ ტერ შტეგენის კარიდან დარტყმებით ამოდიოდნენ ძლივს სუპერთასში 2 ივე მატჩში ეგრე ითრია. კარლო მითუმეტეს კონტრებს ამჯობინებს სულ ბარსასთან და კროოს თუ შეუძლია პასი გააკეთოს კარგი ფედეს შეუძლია თვითონ წამოიწყოს შეტევა თავის საჯარიმოდან და პასიც ქნას და ბოლომდეც გაყვეს. კამავინგასაც კარგი პასის კულტურა აქ. სოსიედადთან, პსჟსთან უკროსოდ ბევრას უკეთესად ვითამაშეთ დავიჯერო ვერ შეამჩნიეთ? გასაგებია გამოცდილება და ყველაფერი, მაგრამ მე დავუკარგე ეგ სადმე? ფედე და კამავინგადან რომელიმე ვისურვე სტარტში მაღალი ინტენსივობის გამო და კროსით უკეთ დააპრესინგებენ თუ ფედეთი? ბურთის კონტროლი თუ გინდა ძლიერ მეტოქესთან მაშინ აქტიური პეესინგი თუ არ ითამაშე ეგრე კონტროლი რას ქვია? 6 წუთი აკატაოს რალმა კროსმა 10 პასი გააკეთოს და მერე ნახევარი საათი ბარსამ აკატაოს და რეალი დაბალი ბლოკით კონტრებს უცდიდეს ეგაა კონტროლი?

+ ფედე ერთ ადგილზე არ დგას კროსივით. მაშინ როცა კროსი ვინის ან მენდის გადააწოდებს და ჩერდება ამ დროს ფედე მუდმივას მოძრაობაშია და მცველების ზურგს უკან შერბენებს აკეთებს და პროდუქტიულია შეტევაშიც და დაცვაში ხომ მითუმეტეს + რეალის პრესინგის ერთერთი მთავარი ელემენტია.

Eg aq bevrs ar esmis:)))) tu presingi ar itamasha realma kontrebze itamashebs presingis dros ki fede da kamavinga idealuria

30

15 მარტი 2022 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ეგ კამავინგა იყო ლამის კარამდე რო მიაცილებდა ნეიმარს და ბოლოს მიხვდა ჯარიმა რომ აეღო:)))) მესიმ კინაღამ რო გვტენა ჯარიმა ბოლო წუთზე. აკლია გამოცდილება ასეთი დონის თამაშებში, რენიდანაა გადმოსული 18 წლის ბიჭი, ეგრევე კლასიკოში რო დააწყებინო მოჩეხავს ვინმეს უხეშად და პკ :))))
ახალი რო იყო ანჩემ 2 ჯერ შეცვალა ტყიურივით რო ჩაუხტა ფეხებში ვიღაცას და თავი კინაღამ გააგდებინა. 2 თვე არ ათამაშა მას მერე ცოტა აზრზე მოსულიყო. ფედე კიდე ხო მაგრამ კამავინგას დაყენება უდიდესი რისკია :)) ასეთ მაღალ დონეზე სათამაშოდ მას კლასიც აკლია გამოცდილებაც და ნერვებიც, ძალიან უაზრო პატკატები და მოჩეხვები სჩვევია და ეგ უბრალოდ გამოცდილების ნაკლებობის და კლასის ნაჯლებობის ბრალია.
სხვათაშორის, თუ ვალვერდე გამოირჩროდა კლასიკოებში, კროოსიც არ იყო ბაკლები რადგან ყველა კლასიკოში ნახევარდაცვის იდელაური თამაშით მოვიგეთ
კროოსი გუნდის ტვინი და ხერხემალია.

ერთადერთო ვისაც შესატევი აქვს ბარსაა. ბარსამ უნდა ითამაშოს მოგებაზე, იდეალური შანსია რეალი წავიდეს კონტრებზე და დაარჭოს.
კროოსის და მოდრიჩის 1 პასი ვინიზე და პოტენციური გოლია. ვალვერდე და კამავინგა არა კვახი.
პსჟ-სთან ტრამვიანმა კროოსმა თუ ვერ ითამაშა და ვალვერდემ აჯობა, მაგიტომ გადასვით ამ კალიბრის იგროკი სკამზე? :)))))

არც მენდი იქნება და არც ბენზემაო ეხლა დაიწერა ტვიტერზე და დაგვენძრა მემგონი :)

31

15 მარტი 2022 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ვახ კამავინგა კიარა ფორმის პიკში მყოფი მარსელოს არ აღებული ჯარიმა მახსოვს ელ კლასიკოში მესიმ რო გაგვიტანა და მაიკა აგვიფრიალა. კიდე ვიმეორებ მე არ მითქვამს ორივე ერთად დააყენოს სტარტშითქო რომელიმე მეთქი და ორივე ერთად მეორე ტაიმში მაინც გაასწირებდათქო. მერე მეორე ტემპის კონტროლის მხრივ იგივე კამავინგაც არაა ცუდი კარგი გადატანები აქ და მოკლე მანძილზეც კარგად პასაობს და შეუძლია ბურთის დაჭერა. დრიბლინგიც უკეთესი აქ და ტექნიკა მერე კიდე ართმევებზეც ბევრას სჯობია კროსს. და ცხენივით სირბილზე რა გითხრა?😂 უაზროდ დარბის? პრესინგის დროს 3 კაცის საქმე შეძლია ფედეს რო ქნას. შეტევაში კიდე ვიმეორებ მაშინ როცა კროსი ერთ ადგილზე იყინება ფედე საჯარიმოში შერბის მცველების ზურგს უკან და ამწვავებს ეგრე და დაცვასაც ფანტავს მოწინაამღდეგის. კიდევ ამოტანას რაც შეეხება 2 მოთამაშეს როგორც არაფერი ეგრე დაიხვევს და წაიღებს ბურთს წინ კონტრაზე მითუმეტეს მკვლელია როჟა😄

თან ფედე კროსის ადგილზე თუ დააყენა კაჩოკი ტრაორეს წინაამღდეგაც მიეხმარება დაცვას და ვინის ბევრად მეტი თავისუფლება ექნება მოედზანზე.

32

15 მარტი 2022 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კაი ეგრე იყოს მაგრამ ფაქტი ერთია რომ რეალში ყველა მწვრთნრლის ფავორიტი არის კროოსი, ზიდანისაც, ანჩელოტისაც, მოურინიოსაც და მას ალტერნატივა არ ჰქონდა არასდროს და ვერც ექნება რადგან მხოლოდ ცხენივით სირბილი პრესინგზე არაა საკმარისი, კროოსი ძალიან ინტელექტუალი და ჭკვიანი მითამაშეა. ბენზემა და მოდრიჩიც არ წყვეტენ ვარსკვლავებს პრესინგის დროს მაგრამ თითს ვერ დააკატებს ვერავინ რადგან ნებისმიერი მათი პოზიციის ფეხბურთელზე მეტი საფეხბურთო IQ აქვთ :)))))
და კროოსი 25 წლის ასაკშიც ნელი იყო, კაცი ინტერვიუში ამბობს 35 წლის მოდრიჩი მასწრებს 100 მეტრიან გარბებზეო :)))))
და კამავინგას რომ ტემპის კონტროლი და პასები რომ კროოსთან ახლოს ვერ მოვა მოდი მაგაზე შევთანხმდეთ :))))))))
ამ ეტაპზე 90 წუთი რომ აპრესინგებდნენ და 48483 იბრუნებდნენ ბურთს, რეალობა მაინც ისაა რომ კროოსის კლასი და მონაცემები ორივეს ერთად არ გააჩნიათ და მას ალტერნატივა არ ჰყავს:)) აი რომ დაიღლება და დასვენება დასჭირდება შეიძლება შემოუშვას კარლიტოს დოღის ცხენებივით სარბენად :))))

33

15 მარტი 2022 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
კლასზე არ ვდავობ ძმა, ან რატომ უნდა ვიდავო უბრალოდ არის მომენტები და მატჩები სადაც სხვანაირი ტაქტიკა და სხვა კონკრეტული იგროკები უფრო საჭირო და საინტერესო იყოს. მე ლიჩნად მგონია, რომ ბარსასთან ფედეთი თამაში უფრო წაადგება გუნდს. კამავინგა და ფედე როცა გყავს ბევრად მეტი ვარიანტი გაქ ტაქტიკურად და აწი რომელს აარჩევს კარლო ვნახოთ რაც არუნდა არჩიოს პრეტენზიები არ მექნება და გინებას არ დავუწყებ😂 თან მითუმეტეს თუ გაამართლებს და მოვიგებთ

34

15 მარტი 2022 16:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არამგონია მოვიგოთ ძმა. ეხლა დაიწერა ტვიტერზე არც მენდი იქნება არც ბენზემა. ბენზემას მდგონარეობა ისეთია ძალიან პესიმისტურად არიან განწყობილებიო. ორივეს კუნთების პრობლემა აქვს.
როდრიგოს სურათიც დაიდო ეხლა და ფიქსატორი უკეთია კოჭზე.

35

15 მარტი 2022 16:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ყოველთვის ვერ გაქაჩავენ და ყველა მატჩში ეგ ტრიო იგივე წინა სეზონში კანტემ მარტონ ათრია სამივე. გასაგებია დაღლილებიც იყვნენ, მაგრამ მანდ რომელიმეს ნაცვლად ფედე, რომ გვყოლოდა დიდი ალბათობით ჩაისვამდა კანტეს და გაგვიადვილდებოდა საქმე საგრძნობლად. გვარდიოლას სიტიმაც საგრძობლად დაგვიჩაგრა ეგ ტრიო. ზოგადად ასეთ დიდ თამაშებში ასეთ მოწინაამღდეგეებთან აშკარად შეიძლება ფედეზე დაყრდნობა, როცა ტაქტიკურად ბევრ + გაძლევს და დააყენო უნდა კიდეც და ამას მეტი კლასი აქ მოდი ეს დავაყენოთ სულ ეგრე ვერ გავქაჩავთ. ზოგჯერ ცვლილებებიცაა საჭირო თუ რათქმაუნდა არი მაგის ვარიანტი და აუცილებლობა

ციტატა: LUCA MODRIC
არამგონია მოვიგოთ ძმა. ეხლა დაიწერა ტვიტერზე არც მენდი იქნება არც ბენზემა. ბენზემას მდგონარეობა ისეთია ძალიან პესიმისტურად არიან განწყობილებიო. ორივეს კუნთების პრობლემა აქვს.
როდრიგოს სურათიც დაიდო ეხლა და ფიქსატორი უკეთია კოჭზე.

ბენზო თუ არიქნა იოვიჩი დააყენოს. ცრუ ცხიანები არ გვინდა 😑🤣

36

15 მარტი 2022 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
Yvelaze dzalian ricki puchs vufrtxi dzaan apasnia

37

15 მარტი 2022 16:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Anireal9
Yvelaze dzalian ricki puchs vufrtxi dzaan apasnia

დდდდდდდდ 😁😁😁😁😁😂😂😂😊😊😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 მე პედრის და გავის, აი იმენა ვცახცახებ 😁😁😂😂🤣😃😃😄😅😅😁😆

38

15 მარტი 2022 17:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Vini Jr.
კანტემ მარტონ ათრია სამივე. გასაგებია დაღლილებიც იყვნენ, მაგრამ მანდ რომელიმეს ნაცვლად ფედე, რომ გვყოლოდა დიდი ალბათობით ჩაისვამდა კანტეს და გაგვიადვილდებოდა საქმე საგრძნობლად. გვარდიოლას სიტიმაც საგრძობლად დაგვიჩაგრა ეგ ტრიო.

გვარდიოლას სიტისთან ბერნაბეუზე კაკრაზ კროოსი არ გვყავდა. ბარსასთან თამაში გვიწრვდა და კროოსს პრობლემა ჰქონდა და ვაბშე არ იყო.
რაც შეეხება კანტეს, 11 კავი ძლივს შევაგროვეთ ჩელსისთან ორივე თამაშის დროს სერხიო რამოსი და კარვახალი გვაკლდა, ვასკესი აფორთხიალეს დაცვაში და კროოსი და მოდრიჩი დაცვაში აზღვავდა ხალხს + ვალვერდე იყო დალეწილი ორივე თამაშის დროს.

ძალიან დიდი დანაკლისით ვთამაშობდით მაგ შეხვედრებში ჩელსისთან.
გვარდიოლასთან კი ვალვერდეც იყო მწყობრში და ყვრლა მაგრამ ზუსტად კროოსის კალიბრის იგროკი არ გვყავდა და მოდრიჩი მარტო რო დარჩა სიტის ცენტრს ვერ გაუქაჩა ტონის გარეშე.

ციტატა: owena
ამ ფორმაციის ბარსაში ყველაზე ძლიერი ფეხბურთელი ი შაცი კაცია,ქერო "დეტსკი" ზეთს ისხამს სხეულზე მცველებმა რომ ვერ დაიჭირონ fellow

დემბელეზე ამბობ? მაგის უინტელექტო ... :))))

39

15 მარტი 2022 17:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: LUCA MODRIC
რაც შეეხება კანტეს, 11 კავი ძლივს შევაგროვეთ ჩელსისთან ორივე თამაშის დროს სერხიო რამოსი და კარვახალი გვაკლდა, ვასკესი აფორთხიალეს დაცვაში და კროოსი და მოდრიჩი დაცვაში აზღვავდა ხალხს + ვალვერდე იყო დალეწილი ორივე თამაშის დროს.

რომც გვყოლოდა ყველა ფიზიკის მხრივ ძან სხვა დონეზე იყო აშკარად ჩელსი. იგივე კანტეს გამჩერებელი არც ჩანდა არავინ მარტო ვალვერდე თუ დაუდგებოდა. კაზე კროსი და ლუკა სისწრაფეში ძან ჩამორჩებოდნენ და ფედე ამ მხრივ გაქაჩავდა თუნდაც პერსონალურად, რომ ეთამაშა კანტეზე. ისე გაზვიადებას ჩამეთვალოს თუნდაც მაინც ვფიქრობ, რომ კანტეს კიარა სიტყვაზე მაუნტსაც მიაყოლებდა ფედე😂

წავე ესე დავწერო საღამოს შემოვიხედავ და მანამდე იმედია კარგი ნიუსები დაიდება ბენზოს და მენდის მდგომარეობაზე. ორივე უდიდსი ძალაა და თუ დაგვაკლდნენ მერე მოგება კიარა ფრეზე გვექნება სათამაშო😂

40

15 მარტი 2022 17:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
დემბელეზე

მბაპეს იხევსო ადრე თემუკა ამბობდა 😁😂😂😂😂😂😂

41

15 მარტი 2022 17:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Vini Jr.
იმედია კარგი ნიუსები დაიდება ბენზოს და მენდის მდგომარეობაზე. ორივე უდიდსი ძალაა და თუ დაგვაკლდნენ მერე

იმედია მაგრამ არა მგონია. დღეს დეი ოფი მისცა კარლომ გუნდს და სახლში არიან ბებზოც და მენდიც ფიზიოთერაპევტების მეთვალყურეობის ქვეშ, ხვალ გაივლიან სამედიცინო შემოწმებას და ზუსტად გვეცოდინება იქნებიან თი არა.
კარლომ თქვა არცერთი ფეხბურთელი არ ითამაშებს ვინც 100% მზად არ იქნება და პრუორიტეტი არის ლიგისთვის იყოს ყველა იდეალურ ფორმაშიო.
გინდაც წავაგოთ, ეგ არაფერი მთავარია ბენზო და მენდი ლიგისთვის გვყავდეს.
ფინალამდე თუ მივედით, ფინალში რეალი არ წააგებს, მენტალიტეტი აქვთ რკინის.

42

15 მარტი 2022 17:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: Anireal9
ციტატა: ZIDANEE
კორეაზე ლოცულობენ ბენზო, მენდი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინი, კაზე, კურტუა არიყოს კლასიკოშიო დდდ

Mec eg minda marianoti barcas saxit trevas sxva mugami aqvs

ვათრიეთ მარიანოთი ერთი დდდდ გავიმეოროთ დ

თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

43

15 მარტი 2022 17:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
სიახლეებს ადევნებთ თვალს?
ძალიან ბევრგან დაიწერა უკვე ფლორენტინო პერესი განს იოან ვაცკეს ხვდება მადრიდში ამ დღეებშიო და დორტმუნდსა და რეალს შორის ტრანაფერი ჰალანდზე შეიძლება იმ კვირის ბოლომდე დაიხუროსო. ჰოლანდს რეალში თამაში სურს და არა პრემიერლიგაშიო.

ასევე რეალის პრიორიტეტი არის აურელიან ჩუამენის გადმოყვანა და წელსვე მოიყვანენო. ძალიან მაგარი ბიჭია მაგარი მონაცემებით. 1.87 გადასარევი ჩაშლის უნარებით და მაგარი პასიც აქვს. ძაან მაგარი ბიჭია ყველანაირად.

როდრიგოს ფიქსატორი უკეთია მაგრამ კლასიკოში მონაწილეობის ყველაზე დიდი შანსი მას აქვსო.
ბენზემას მდგომარეობა სახარბიელი არ არის როგორც მენდის და ხვალ საღამოს იქნება სამედიცინო კვლევის შედეგებიო.

44

15 მარტი 2022 17:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

45

15 მარტი 2022 18:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
Vini Jr გეთანხმები დიდი ხანია მაგას ვამბობ ეს ჩვენი ტრიო ვერ უქაჩავს დღევანდელ ფეხბურთს და თვალი უნდა გავუსწოროთ ამას დღევანდელი ფეხბურთი არაა ის რაც ადრე იყო ყველაფერი კლასზე რომ იყო დამოკიდებული. დღევანდელი ფეხბურთის მთავარი ელემენტია პრესინგი რაც ჩვენს ტრიოს არ შეუძლია საჭირო დონეზე სისწრაფის გამო. მე კროოსი ძალიან მევასება მაგრამ მგონია რომ ჯობია რომ ვალვერდემ დაიწყოს სასტარტოში რა ბურთის დაჭერაზე ლაპარაკობთ ბარსასთან ხალხო? კროოსი კაზე მოდრიჩი დაუჭერენ ბურთს ვერ გაუქაჩავენ ფიზიკურად ხალხო ცოტა დაფიქრდით მაგ საკითხზე გაიხსენეთ რატომ გვქონდა ახლახანს ჩავარდნები ზუსტად მაგას ვამბობ რამდენი ხანია ჩვენი ცენტრი ვერ ქაჩავს ამ პრესინგს და გვჯობნიან ცენტრში და მაგ შემთხვევაში აღარ აქვს აზრი ხოლმე არც კროოსის გამჭოლ პასს და არც რაიმე კლასს როცა მთელ ტაიმში 10-15 წუთი თუ დაიჭერ ბურთს ეგ არაფერს არ ნიშნავს ცენტრით გვჯობნიან გაიგეთ გაიხსენეთ ბილბაოსთან კოპაზე გვითრიეს მთლიანად ცენტრი და ყველაფერი სისწრაფის ხარჯზე და მოძრაობის ხარჯზე გაიგეთ რომ დღევანდელ ფეხბურთი არის პრესინგი და ბევრი მოძრაობა როგორც ბურთით ასევე მის გარეშე რასაც ჩვენი ტრიო ვერ ქაჩავს. კლასს ჩვენი საუბარი ვერავის ვერ დაუკარგავს და ყოველთვის ვიამაყებთ ასეთი კალიბრის ფეხბურთელები რომ გვყავს და გვყავდა მაგრამ ახლა სულ სხვა სიტუაციაა ზონებს შორის ბევრი მოძრაობაა საჭირო.წელს რამდენი ისეთი თამაშის გახსენება შეიძლება სადაც ცენტრი დაგვიჩაგრეს და ყველაფერი პრესინგის და ბევრი მოძრაობის ხარჯზე გადახედეთ უბრალოდ. და რა ბარსასთან ბურთის დაჭერაზეა საუბარი ნეტა მასე მოხდეს მაგრამ ნაკლებად ველი მაგას და აქ ზოგს ბარცა გორის დილა რომ გონია მაგაზე ვკაიფობ :D თურმე ნაჩოთი და ვასკესებით ათრევენ :D

46

15 მარტი 2022 18:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: LUCA MODRIC
ასევე რეალის პრიორიტეტი არის აურელიან ჩუამენის გადმოყვანა და წელსვე მოიყვანენო. ძალიან მაგარი ბიჭია მაგარი მონაცემებით. 1.87 გადასარევი ჩაშლის უნარებით და მაგარი პასიც აქვს. ძაან მაგარი ბიჭია ყველანაირად.

ეს უმაგრესი ტრანსფერი იქნება ერგა ლიგაზეც მაგარი პერფომანსები დადო ბელგიასთან და ესოანეთთან კაზეს იდეალირად შეცვლის. ჰალანსი მომკალით და აე მინდს ჯერ ერთი ტრამვიანია, მერე მეორე ჩემი ჯიბიდან არ მიდის ეგ ფულები იასნია, მაგრამ ძან ბევრს ითხოვს აშკარად და ეგეთი ფულის მონები არა მეუასება.😂

47

15 მარტი 2022 18:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
და მკვდარმა გავიმ და პედრიმ რატო უნდა დაგვიჭიროს ბურთი? 36 წლის მოდრიჩი ჯობია ორივეს ერთად ფიზიკურ მომზადებაში. მკვდრებივით არიან 60 წუთის მერე ვეღარ დადიან. შეიძლება დაგვჩაგროს ბილბაომ ჩელსიმ მაგრამ ბარსამ? რონელსაც ნახევარდაცვაში ქალიშვილის აღნაგობის ხალხი ყავს? პედრიც და გავიც ენაგადმოგდებულები დარბიან 70 წუთზე. აი მაგ დროს უნდა შეცვალო კროოსი და კაზე და გამოყარო ვალვერდე და კამავინგა.
გავი პედრი დე იონგი და მითუმეტეს ბუსკვერცხი არაა ის ხალხი ვინც რეალს გასვლაზე ბურთი უნდა დაუეირონ. გაიგეთ რომ ბარსას აღარ ყავს ის გენიალური ხალხი ნახევარდაცვაში რომ ბურთი ვერ გაიჩერო. ბევრად ჯობიან ჩვენები კლასითაც და ფიზიკაშიც მაგრად ვჩაგრავთ. ტრაორე და ნიკო ყავთ არაუხოსთან ერთად ვისაც კაი გამძლეიბა აქვთ, ფერან ტორესს თუ უყურეთ მოკვდა მეორე ტაიმში ისე დაიღალა :)))))
თუ 40 წლის ალვეშმა უნდა აპრესინგოს, კაით რა :)))

ციტატა: Vini Jr.
ეს უმაგრესი ტრანსფერი იქნებ

კი ჩუამენი ძალიან კლასნია, თავითაც მაგრად თამაშობს სტანდარტულებზეც საუკეთესოა და ჩაშლა და პატკატები გამოსდის იდეალურად. სხვათაშორის ჩამშლელს ასეთი დახვეწილი გამჭოლი პასი ჰქონდეს არ ვიცი ბუსკვერცხის და კაზეს გარდა.

48

15 მარტი 2022 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
იმ ხალხის არ მესმის დონარუმაზე ჯარიმას დადებას რომ იტხოვენ. საკამოდ სოფტი მომენტი იყო და მანდ ჯარიმის დადებაც შეიძლებოდა მაგრამ რომ არ დადო მასაც აქვს ტავისი გამართლება. მაგრამ თუ ასე პედანტობა უნდათ მსაჯისგან ჯერ პარედესისთვის მეორე ყვითელი უნდა ეჩვენებინათ ბენზემას რომ დააბიჯა და მერე კიმპემბეც გასაგდებიმაგრამ მასჯი ეცადა ის ჯარიმის მომენტის კომპენსირება და ორივე დაინდო

49

15 მარტი 2022 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: Giorno Giovanna
იმ ხალხის არ მესმის დონარუმაზე ჯარიმას დადებას რომ იტხოვენ. საკამოდ სოფტი მომენტი იყო და მანდ ჯარიმის დადებაც შეიძლებოდა მაგრამ რომ არ დადო მასაც აქვს ტავისი გამართლება. მაგრამ თუ ასე პედანტობა უნდათ მსაჯისგან ჯერ პარედესისთვის მეორე ყვითელი უნდა ეჩვენებინათ ბენზემას რომ დააბიჯა და მერე კიმპემბეც გასაგდებიმაგრამ მასჯი ეცადა ის ჯარიმის მომენტის კომპენსირება და ორივე დაინდო

დასავო მომენტია რა რო დაედოთ გოლის მერე მაშინაც არანაკლები ამბავი აიწეოდა დაჟე მეტიც, სადავოა რა შეეძლო დაედო შეეძლო არა მსაჯზე იყო დამოკიდებული

50

15 მარტი 2022 19:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 793
ციტატა: kroos toni
Vini Jr გეთანხმები დიდი ხანია მაგას ვამბობ ეს ჩვენი ტრიო ვერ უქაჩავს დღევანდელ ფეხბურთს და თვალი უნდა გავუსწოროთ ამას დღევანდელი ფეხბურთი არაა ის რაც ადრე იყო ყველაფერი კლასზე რომ იყო დამოკიდებული. დღევანდელი ფეხბურთის მთავარი ელემენტია პრესინგი რაც ჩვენს ტრიოს არ შეუძლია საჭირო დონეზე სისწრაფის გამო. მე კროოსი ძალიან მევასება მაგრამ მგონია რომ ჯობია რომ ვალვერდემ დაიწყოს სასტარტოში რა ბურთის დაჭერაზე ლაპარაკობთ ბარსასთან ხალხო? კროოსი კაზე მოდრიჩი დაუჭერენ ბურთს ვერ გაუქაჩავენ ფიზიკურად ხალხო ცოტა დაფიქრდით მაგ საკითხზე გაიხსენეთ რატომ გვქონდა ახლახანს ჩავარდნები ზუსტად მაგას ვამბობ რამდენი ხანია ჩვენი ცენტრი ვერ ქაჩავს ამ პრესინგს და გვჯობნიან ცენტრში და მაგ შემთხვევაში აღარ აქვს აზრი ხოლმე არც კროოსის გამჭოლ პასს და არც რაიმე კლასს როცა მთელ ტაიმში 10-15 წუთი თუ დაიჭერ ბურთს ეგ არაფერს არ ნიშნავს ცენტრით გვჯობნიან გაიგეთ გაიხსენეთ ბილბაოსთან კოპაზე გვითრიეს მთლიანად ცენტრი და ყველაფერი სისწრაფის ხარჯზე და მოძრაობის ხარჯზე გაიგეთ რომ დღევანდელ ფეხბურთი არის პრესინგი და ბევრი მოძრაობა როგორც ბურთით ასევე მის გარეშე რასაც ჩვენი ტრიო ვერ ქაჩავს. კლასს ჩვენი საუბარი ვერავის ვერ დაუკარგავს და ყოველთვის ვიამაყებთ ასეთი კალიბრის ფეხბურთელები რომ გვყავს და გვყავდა მაგრამ ახლა სულ სხვა სიტუაციაა ზონებს შორის ბევრი მოძრაობაა საჭირო.წელს რამდენი ისეთი თამაშის გახსენება შეიძლება სადაც ცენტრი დაგვიჩაგრეს და ყველაფერი პრესინგის და ბევრი მოძრაობის ხარჯზე გადახედეთ უბრალოდ. და რა ბარსასთან ბურთის დაჭერაზეა საუბარი ნეტა მასე მოხდეს მაგრამ ნაკლებად ველი მაგას და აქ ზოგს ბარცა გორის დილა რომ გონია მაგაზე ვკაიფობ :D თურმე ნაჩოთი და ვასკესებით ათრევენ :D

გეთანხმები სრულიად. სულ რომ არაფერი ყველა ტოპ გუნდი: სიტი, ლივერპული, ბაიერნი, ინტერი, ჩელსი პრესინგს თამაშობს ლამის მთელი სეზონი. ნუ ინტერი ამ სეზონში, მაგრამ მაინც, დანარჩენი ჩამოთვლილები, კი რსმოდენიმე წელია ეგრე არიან და შედეგებსაც დებენ აშკარად

ციტატა: LUCA MODRIC
კი ჩუამენი ძალიან კლასნია, თავითაც მაგრად თამაშობს სტანდარტულებზეც საუკეთესოა და ჩაშლა და პატკატები გამოსდის იდეალურად. სხვათაშორის ჩამშლელს ასეთი დახვეწილი გამჭოლი პასი ჰქონდეს არ ვიცი ბუსკვერცხის და კაზეს გარდა.

კრისტალი 100% უმაგრესი ახალგაზრდაა და 80 მილიონიც, რომ დაადონ ეგეთ შემდგარ ტოპ კლასის ნახევარმცველს დღევანდელ სატრანსფერო ბაზარზე ალბათ ვერც ნახავ, თუ კონტრაქტი არ უნთავრდება ახლო ჟამებში

51

15 მარტი 2022 19:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: LUCA MODRIC
ბენზემას მდგომარეობა სახარბიელი არ არის როგორც მენდის და ხვალ საღამოს იქნება სამედიცინო კვლევის შედეგებიო.

ასეც ვიცოდი

52

15 მარტი 2022 19:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კი იწერება რეალის პირველი პრიორიტეტი ჩუამენის დამატება იქნებაო. ნებისმიერ ფასად იყიდიან წელს.
დე ბრუინი მინდა ძალიან რეალში მაგრამ ვინ გამოუშვებს.

ბენზემაზე და მენდიზე არაფერი იწერება, ჩამიჩუმი არ ისმის.

53

15 მარტი 2022 19:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

კი დდდ

ციტატა: LUCA MODRIC
ბენზემაზე და მენდიზე არაფერი იწერება, ჩამიჩუმი არ ისმის.

🚨 ბენზემას თამაში ელ კლასიკოში სერიოზული ეჭვის ქვეშაა. 😞😞

ახლა დაიდო, 99% გამოირიცხა, მენდიც, ხვალ იქნება დასკვნა ოფიციალური. შანსი ნულის ტოლია თითქმის. შვც პუტალონას ბედს

54

15 მარტი 2022 19:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

55

15 მარტი 2022 20:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

კორეაზე წაიკითხე ბენზემას და მენდის სტატია როა გამოტოვებენო ზეიმია უხარიათ, ქვემოთ ჩაყევი ერთი კორეელი ვაფშე წყევლს რეალს ვაფშე არავინ არ ყოლიათ სულ ყველა გაწყვეტილაო დარჩენილ თამაშებშიო დდ ტიპი 80 წლის ბებოა რო იწყევლება ისეთი, ოღონდ თემუკა ბებო, მოროგმა თემუკამ დაწერა ნეტა ყველა ყავდეს და რო დავადებთ რეალს უფრო კაი იქნებაო დდდ

56

15 მარტი 2022 20:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
M 10 S9 D11 ეს არაა თემუკა თუ მეშლება?

57

15 მარტი 2022 20:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

კორეაზე წაიკითხე ბენზემას და მენდის სტატია როა გამოტოვებენო ზეიმია უხარიათ, ქვემოთ ჩაყევი ერთი კორეელი ვაფშე წყევლს რეალს ვაფშე არავინ არ ყოლიათ სულ ყველა გაწყვეტილაო დარჩენილ თამაშებშიო დდ ტიპი 80 წლის ბებოა რო იწყევლება ისეთი, ოღონდ თემუკა ბებო, მოროგმა თემუკამ დაწერა ნეტა ყველა ყავდეს და რო დავადებთ რეალს უფრო კაი იქნებაო დდდ

რანაირი ტიპი ხარ ძმობასგაფიცებ, არვერევი ვაფშე ფეხბურთზე ის თქვი რაც გინდა მარა, ხალხს რატო წვდები? შეურაწმყოფელი კომენტარები მაქვს უკვე შენგან წანაკითხი ასე მგონია ბავშვიხარ მაგრამ თუარხარ ნუიქცევი ბავშვივით.

58

15 მარტი 2022 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ნეიტრალი
რანაირი ტიპი ხარ ძმობასგაფიცებ, არვერევი ვაფშე ფეხბურთზე ის თქვი რაც გინდა მარა, ხალხს რატო წვდები? შეურაწმყოფელი კომენტარები მაქვს უკვე შენგან წანაკითხი ასე მგონია ბავშვიხარ მაგრამ თუარხარ ნუიქცევი ბავშვივით.

შენ ვინ გეკითხება აქ ვინ რას დავწერთ?

59

15 მარტი 2022 20:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 98
ციტატა: ნეიტრალი
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

კორეაზე წაიკითხე ბენზემას და მენდის სტატია როა გამოტოვებენო ზეიმია უხარიათ, ქვემოთ ჩაყევი ერთი კორეელი ვაფშე წყევლს რეალს ვაფშე არავინ არ ყოლიათ სულ ყველა გაწყვეტილაო დარჩენილ თამაშებშიო დდ ტიპი 80 წლის ბებოა რო იწყევლება ისეთი, ოღონდ თემუკა ბებო, მოროგმა თემუკამ დაწერა ნეტა ყველა ყავდეს და რო დავადებთ რეალს უფრო კაი იქნებაო დდდ

რანაირი ტიპი ხარ ძმობასგაფიცებ, არვერევი ვაფშე ფეხბურთზე ის თქვი რაც გინდა მარა, ხალხს რატო წვდები? შეურაწმყოფელი კომენტარები მაქვს უკვე შენგან წანაკითხი ასე მგონია ბავშვიხარ მაგრამ თუარხარ ნუიქცევი ბავშვივით.

შეურაწყოფა შენს თავზე თუ მიიღე ესეიგი ღირსი ყოფილხარ,მაგ კაცმა იმ ადამიანის მიმართ ისაუბრა ეგრე და არა სხვის მიმართ მაგრამ შენც თუ გაგიტყდა ესეიგი ისეთივე ხარ

60

15 მარტი 2022 21:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდი იმ მადრიდისტების წასაკითხად დავწერ barcamaniaze რომ კითხულობენ კომენტარებს და მერე გადადიდან ჰალაზე და ვითო ღადაობენ ჯერ ეგ ერთი ტრაკი მიაყენეთ ერთ ადგილას სულ კაი ადგილას გვახატია მენდი და ბენზემა თუ იქნება გახადეს ეს ბენზემა რონალდინიო ბლიად რონალდო რო გყავდათ და ბენზემაც და ბეილიც მაშინაც გათრევდით და მოვა მაგის დროც რო გათრევთ კიდე უბრალოდ ცოტა მოიცადეთ

61

15 მარტი 2022 21:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: დავიდ ალაბა
M 10 S9 D11 ეს არაა თემუკა თუ მეშლება?

Ar geshleba

62

15 მარტი 2022 21:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
კარლო საგინებელი არაა ახლა?პსჟსთან მომქანცველი 90 წუთის მერე მალიორკასთან 70 წუთზე მაინც შეცვალე ეს დედააფეთქებული ბომბარდირ ისეც გახდა ვერავინ დაეწევა ან გოლი რო გაიტანა აიღე და დაასვენე შე დედააფეთქებულო ხედავ ზო 0-3 იგებ რაღას ათამაშა ბენზემა ბოლომდე თითქმის ბლიად სანამ არ გაწყვიტა, კარლოს კისერზეა ბენზემა რო ტოვებს თამშს სირი მაკარონი

63

15 მარტი 2022 21:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Anireal9
ციტატა: ZIDANEE
კორეაზე ლოცულობენ ბენზო, მენდი, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ვინი, კაზე, კურტუა არიყოს კლასიკოშიო დდდ

Mec eg minda marianoti barcas saxit trevas sxva mugami aqvs

ვათრიეთ მარიანოთი ერთი დდდდ გავიმეოროთ დ

თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

Me roca cud xasiatze var xolme mand shevdivar rom sxva samyaroshi agmovchnde:)))))))) me am Xerxs mivmartav xolme

64

15 მარტი 2022 21:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
M 10 S9 D11 ეს არაა თემუკა თუ მეშლება?

Ar geshleba

ყ.ეც ძაან მოლამაზებული ნათქვამია მაგაზე, chepe როა ეგეც არაა ნაკლები მარგალიტი, don andresito, berlineta, big cule, mesiah, იმენა სი.ა ჯოგია.

65

15 მარტი 2022 21:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
ციტატა: novicki
ციტატა: ნეიტრალი
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

კორეაზე წაიკითხე ბენზემას და მენდის სტატია როა გამოტოვებენო ზეიმია უხარიათ, ქვემოთ ჩაყევი ერთი კორეელი ვაფშე წყევლს რეალს ვაფშე არავინ არ ყოლიათ სულ ყველა გაწყვეტილაო დარჩენილ თამაშებშიო დდ ტიპი 80 წლის ბებოა რო იწყევლება ისეთი, ოღონდ თემუკა ბებო, მოროგმა თემუკამ დაწერა ნეტა ყველა ყავდეს და რო დავადებთ რეალს უფრო კაი იქნებაო დდდ

რანაირი ტიპი ხარ ძმობასგაფიცებ, არვერევი ვაფშე ფეხბურთზე ის თქვი რაც გინდა მარა, ხალხს რატო წვდები? შეურაწმყოფელი კომენტარები მაქვს უკვე შენგან წანაკითხი ასე მგონია ბავშვიხარ მაგრამ თუარხარ ნუიქცევი ბავშვივით.

შეურაწყოფა შენს თავზე თუ მიიღე ესეიგი ღირსი ყოფილხარ,მაგ კაცმა იმ ადამიანის მიმართ ისაუბრა ეგრე და არა სხვის მიმართ მაგრამ შენც თუ გაგიტყდა ესეიგი ისეთივე ხარ

რასქვია კაცო, იმდენი აზროვნება მაქვს ფეხბურთის გამო ადამიანს შეურაწყოფა რომ არ მივაყენო, მე ვსაუბრობ მხოლოდ ფეხბურთზე და ისეთებსაც მოხვდა შეურაწყოფა აქედან, ვინც ვაფშე არეხება აქაურებს და ცოტა ჭკუას რომოუხმოთ არიქნება ურიგო აშკარაა საღიაზრი არ სუფევს აქ 11-12 წლის კომენტარებია სულ . ფეხბუეთზე კომენტარი დავწერე და ისევ ქართველმა შეურაწყოფა რომ მომაყენოს ესეიგი ღირსი ვარ? როგორ აზროვნებთ გამაგებინე ერთი სხვისი აზრის პატივისცემა თუარშეგიძლია ესეიგი არც შენიმსახურებ პატივისცემას.

და მე მიტყდება ის რომ ფეხბურთის გამო წვდებით ერთმანეთს და დავწერე აქამდეც.

66

15 მარტი 2022 21:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Memphys depay შენ კარგიც მოვ.ან, თემუკასაც, ჩეპესიც და თქვენიათანა სლეების ყველასი.

67

15 მარტი 2022 21:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: ნეიტრალი
ციტატა: novicki
ციტატა: ნეიტრალი
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

კორეაზე წაიკითხე ბენზემას და მენდის სტატია როა გამოტოვებენო ზეიმია უხარიათ, ქვემოთ ჩაყევი ერთი კორეელი ვაფშე წყევლს რეალს ვაფშე არავინ არ ყოლიათ სულ ყველა გაწყვეტილაო დარჩენილ თამაშებშიო დდ ტიპი 80 წლის ბებოა რო იწყევლება ისეთი, ოღონდ თემუკა ბებო, მოროგმა თემუკამ დაწერა ნეტა ყველა ყავდეს და რო დავადებთ რეალს უფრო კაი იქნებაო დდდ

რანაირი ტიპი ხარ ძმობასგაფიცებ, არვერევი ვაფშე ფეხბურთზე ის თქვი რაც გინდა მარა, ხალხს რატო წვდები? შეურაწმყოფელი კომენტარები მაქვს უკვე შენგან წანაკითხი ასე მგონია ბავშვიხარ მაგრამ თუარხარ ნუიქცევი ბავშვივით.

შეურაწყოფა შენს თავზე თუ მიიღე ესეიგი ღირსი ყოფილხარ,მაგ კაცმა იმ ადამიანის მიმართ ისაუბრა ეგრე და არა სხვის მიმართ მაგრამ შენც თუ გაგიტყდა ესეიგი ისეთივე ხარ

რასქვია კაცო, იმდენი აზროვნება მაქვს ფეხბურთის გამო ადამიანს შეურაწყოფა რომ არ მივაყენო, მე ვსაუბრობ მხოლოდ ფეხბურთზე და ისეთებსაც მოხვდა შეურაწყოფა აქედან, ვინც ვაფშე არეხება აქაურებს და ცოტა ჭკუას რომოუხმოთ არიქნება ურიგო აშკარაა საღიაზრი არ სუფევს აქ 11-12 წლის კომენტარებია სულ . ფეხბუეთზე კომენტარი დავწერე და ისევ ქართველმა შეურაწყოფა რომ მომაყენოს ესეიგი ღირსი ვარ? როგორ აზროვნებთ გამაგებინე ერთი სხვისი აზრის პატივისცემა თუარშეგიძლია ესეიგი არც შენიმსახურებ პატივისცემას.

Aq zustad egetebze vgadaobt fexburtis gamo sxvebs rom sheuracyofas ayeneben da tu ar ici enas kbili unda daachiro da uazrod ar itlikino:)))) masetebze kide me sul vigadaveb da tu vinmes ar esiamovneba isic egetia da magitom

68

15 მარტი 2022 21:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს თემუკა 7 წლისაა თუ 8 ის? 😁😂🤣😀

69

15 მარტი 2022 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 789
ციტატა: დავიდ ალაბა
ეს თემუკა 7 წლისაა თუ 8 ის? 😁😂🤣😀

Adre barcamaniaze barcaze komentari davwere ogond ani ar mewera da sheuracyofa momayena mere vwerdi sad xar metqi sheni naxva mindatqo da iq gamimeore rac aq damiwerwtqo tan ludze dagpatigebtqo da luds ar vsvavo mere utxari shen yava dalie me luditqo da ucxo bichebs ar vxvdebio:))))))) ai esetebs vinc gamoeqomageba is amaze uaresia:))))))

70

15 მარტი 2022 21:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ეს თემუკა 7 წლისაა თუ 8 ის? 😁😂🤣😀

Adre barcamaniaze barcaze komentari davwere ogond ani ar mewera da sheuracyofa momayena mere vwerdi sad xar metqi sheni naxva mindatqo da iq gamimeore rac aq damiwerwtqo tan ludze dagpatigebtqo da luds ar vsvavo mere utxari shen yava dalie me luditqo da ucxo bichebs ar vxvdebio:))))))) ai esetebs vinc gamoeqomageba is amaze uaresia:))))))

პატარა ბალღია სად გამომსვლელი იქნება? 😁😁

71

15 მარტი 2022 21:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
ეეჰ თქვენ არ იცით მეგობრებო ვანდამი ტრაორე რა მაღალი კლასის მოთამაშეა.ის სულ მალე დაგვიმტკიცებს თავის უმაღლეს კლასს და ელ კლასიკოში თამაშამდე მთელ 2 "პაჭკა" "დეტსკი" ლოსიონს შეიზელს სხეულზე და აგვიწიოკებს გასახდელში საშხაპე კაბინებს.გეშინოდეთ მისი მადრიდისტებო.ადამა მოდის,, ლოსიონები გადამალეთ.. no

ვახხხხხ 😆😆😆

72

15 მარტი 2022 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: owena
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: owena
ეეჰ თქვენ არ იცით მეგობრებო ვანდამი ტრაორე რა მაღალი კლასის მოთამაშეა.ის სულ მალე დაგვიმტკიცებს თავის უმაღლეს კლასს და ელ კლასიკოში თამაშამდე მთელ 2 "პაჭკა" "დეტსკი" ლოსიონს შეიზელს სხეულზე და აგვიწიოკებს გასახდელში საშხაპე კაბინებს.გეშინოდეთ მისი მადრიდისტებო.ადამა მოდის,, ლოსიონები გადამალეთ.. no

ვახხხხხ 😆😆😆

დაე შიშით ძრწოდე მოკვდავო მადრიდისტავ am wink wink

ღამეები არ მძინავს ძმაო, წარმოიდგინე, ჩემ გუნდს დემბელე, ტრაორე და ობამეიანგი შეუტევს 20-ში, მოსვენება მაქ დაკარგული იმენა.

73

15 მარტი 2022 21:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 26
ციტატა: დავიდ ალაბა
ეს თემუკა 7 წლისაა თუ 8 ის? 😁😂🤣😀

ჩემზე თქვი ჩემო ,,ძმაო ეგ,,?

ციტატა: Anireal9
ციტატა: ნეიტრალი
ციტატა: novicki
ციტატა: ნეიტრალი
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Anireal9
ციტატა: დავიდ ალაბა
ციტატა: ZIDANEE
თემუკამ დაწერა გუშინ რო ხავის შეუძლია დემბელესგან მბაპე გამოძერწოსო დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

სერიოზულად? ეგ სლეობაც თქვა? 😁😂

Gauchirdeboda?

კორეაზე წაიკითხე ბენზემას და მენდის სტატია როა გამოტოვებენო ზეიმია უხარიათ, ქვემოთ ჩაყევი ერთი კორეელი ვაფშე წყევლს რეალს ვაფშე არავინ არ ყოლიათ სულ ყველა გაწყვეტილაო დარჩენილ თამაშებშიო დდ ტიპი 80 წლის ბებოა რო იწყევლება ისეთი, ოღონდ თემუკა ბებო, მოროგმა თემუკამ დაწერა ნეტა ყველა ყავდეს და რო დავადებთ რეალს უფრო კაი იქნებაო დდდ

რანაირი ტიპი ხარ ძმობასგაფიცებ, არვერევი ვაფშე ფეხბურთზე ის თქვი რაც გინდა მარა, ხალხს რატო წვდები? შეურაწმყოფელი კომენტარები მაქვს უკვე შენგან წანაკითხი ასე მგონია ბავშვიხარ მაგრამ თუარხარ ნუიქცევი ბავშვივით.

შეურაწყოფა შენს თავზე თუ მიიღე ესეიგი ღირსი ყოფილხარ,მაგ კაცმა იმ ადამიანის მიმართ ისაუბრა ეგრე და არა სხვის მიმართ მაგრამ შენც თუ გაგიტყდა ესეიგი ისეთივე ხარ

რასქვია კაცო, იმდენი აზროვნება მაქვს ფეხბურთის გამო ადამიანს შეურაწყოფა რომ არ მივაყენო, მე ვსაუბრობ მხოლოდ ფეხბურთზე და ისეთებსაც მოხვდა შეურაწყოფა აქედან, ვინც ვაფშე არეხება აქაურებს და ცოტა ჭკუას რომოუხმოთ არიქნება ურიგო აშკარაა საღიაზრი არ სუფევს აქ 11-12 წლის კომენტარებია სულ . ფეხბუეთზე კომენტარი დავწერე და ისევ ქართველმა შეურაწყოფა რომ მომაყენოს ესეიგი ღირსი ვარ? როგორ აზროვნებთ გამაგებინე ერთი სხვისი აზრის პატივისცემა თუარშეგიძლია ესეიგი არც შენიმსახურებ პატივისცემას.

Aq zustad egetebze vgadaobt fexburtis gamo sxvebs rom sheuracyofas ayeneben da tu ar ici enas kbili unda daachiro da uazrod ar itlikino:)))) masetebze kide me sul vigadaveb da tu vinmes ar esiamovneba isic egetia da magitom

შენ პირადად არვიცი რასაკეთებ, მაგრამ ვახსენე კიდეც ისეთებს მოხვდათ შეურაწმყოფელი კომენტარი რომლებსაც აქაურებთან არანაირი კავშირი არ აქვთ. აშკარაა ვერშევთანზმდებით, შეურაწყოფის მიყენებასაც არავისთვის ვაპირებ, უბრალოდ ჩემი დამოკიდებულება იქნება სხვანაირი და არამარტო ჩემი.

74

15 მარტი 2022 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
დარწმუნებული ვარ რომ ბენზემა იქნება, ტკვივილგამაყუჩებლით მაინც ითამაშებს, ან მაქსიმუმ პირველი ტაიმი გამოტოვოს და მერე შემოვა.

ისე ცოტა ხნის წინ ნეიმარი, მესი და მბაპე გვიტევდა და ფეხები ვერ მოგვჭამეს და ობამეიანგი ადამა დემბელეთი გვაშინებენ, თუ ფერან ტორესით? მე გამოვრიცხავ ბარსას მოგებას განა იმიტომ, რომ არ ვაფასებ ან რამე, უბრალოდ რეალურად ვერ ვხვდები როგორ შეიძლება რომ ბარსამ მოიგოს ეს თამაში, მითუმეტეს ბერნაბეუზე, ბევრს პროსტა მაინც ის ძველი ბარსა ჰგონია რაც იყო და თითქოს ხავიმ ყველაფერი მოაგვარა, კი შეიცვალა რაღაცეები, კომბინაციები, თამაშის ხარისხი მარა ძაან ზედმეტი ილუზიებია შექმნილი პირადად მე ეგრე მგონია და აი ნახავთ ამ ყველაფერს ელ კლასიკოში ვნახავთ. ბენზემა რომც არ იყოს მაინც მოვიგებთ, მოდრიჩი ხო იქნება, ვინი ხო იქნება, კაზე ხო იქნება, და რაღა გინდათ მეტი და დარწმუნებულიც ვარ ბენზემა მაინც ითამაშებს. მაქსიმუმი რაც შეიძლება მოხდეს ეგეც არ გამართლების შემთხვევაში არის ფრე. რეალი ისეთ მუხტზეა ახლა და გუნდში ისეთი შემართებით არიან, რომ ისიც არ გამიკვირდება გამოვიდნენ და გადაუარონ ვაბშე. ასე რომ დაველოდოთ კვირას და ბევრი რამ უფრო ნათელი გახდება.
-----------------------
HALA MADRID!

75

15 მარტი 2022 22:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 783
ციტატა: LUCA MODRIC
და მკვდარმა გავიმ და პედრიმ რატო უნდა დაგვიჭიროს ბურთი? 36 წლის მოდრიჩი ჯობია ორივეს ერთად ფიზიკურ მომზადებაში. მკვდრებივით არიან 60 წუთის მერე ვეღარ დადიან. შეიძლება დაგვჩაგროს ბილბაომ ჩელსიმ მაგრამ ბარსამ? რონელსაც ნახევარდაცვაში ქალიშვილის აღნაგობის ხალხი ყავს? პედრიც და გავიც ენაგადმოგდებულები დარბიან 70 წუთზე. აი მაგ დროს უნდა შეცვალო კროოსი და კაზე და გამოყარო ვალვერდე და კამავინგა.
გავი პედრი დე იონგი და მითუმეტეს ბუსკვერცხი არაა ის ხალხი ვინც რეალს გასვლაზე ბურთი უნდა დაუეირონ. გაიგეთ რომ ბარსას აღარ ყავს ის გენიალური ხალხი ნახევარდაცვაში რომ ბურთი ვერ გაიჩერო. ბევრად ჯობიან ჩვენები კლასითაც და ფიზიკაშიც მაგრად ვჩაგრავთ. ტრაორე და ნიკო ყავთ არაუხოსთან ერთად ვისაც კაი გამძლეიბა აქვთ, ფერან ტორესს თუ უყურეთ მოკვდა მეორე ტაიმში ისე დაიღალა :)))))
თუ 40 წლის ალვეშმა უნდა აპრესინგოს, კაით რა :)))

ციტატა: Vini Jr.
ეს უმაგრესი ტრანსფერი იქნებ

კი ჩუამენი ძალიან კლასნია, თავითაც მაგრად თამაშობს სტანდარტულებზეც საუკეთესოა და ჩაშლა და პატკატები გამოსდის იდეალურად. სხვათაშორის ჩამშლელს ასეთი დახვეწილი გამჭოლი პასი ჰქონდეს არ ვიცი ბუსკვერცხის და კაზეს გარდა.

მაგალითად რომ ავიღოთ წინა კლასიკო არ გვაჯობეს? როგორც ცენტრში გვაჯობეს ანალოგიურად თამაშითაც შეიძლება დიდი სხვაობა არ ყოფილა მაგრამ ნამდვილად გვაჯობეს ნეტა ყველაფერი თავზე დავამხოთ მაგრამ არ მგონია მასე მარტივი იყოს გინდა ახალგაზრდები ეძახე მონდომება აქვთ და მთლა მასე წყალწაღებულები არაირნა ბარსას თამაშებს თუ უყურებ ნახავ რასაც შვებიან ბურთის დაჭერა მაგათთან რთულია ენერგიული ახალგაზრდები არიან და დარბიან სულ რავი ნეტა ვცდებოდე და მარტივად მოვიგოთ ეგ თამაში.

ისე ახლა რა აზრის ხარ კამავინგაზე მახსოვს შენი კომები მაგაზე მაგრამ რაც არ უნდა იყოს ნიჭიერია პახოდუ ისეთი ხალხის გვერდით უწევს ვარჯიში და თამაში რომ შანსი არაა მათგან რამე არ ისწავლოს ვფიქრობ გამოგვადგება ეგ ბიჭი მომავალში დაიხვეწება უფრო და უფრო გამოცდილებასაც დააგროვებს და კარგი რამე გამოვა ვფიქრობ თან ჯერ ძალიან პატარაა

ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
დარწმუნებული ვარ რომ ბენზემა იქნება, ტკვივილგამაყუჩებლით მაინც ითამაშებს, ან მაქსიმუმ პირველი ტაიმი გამოტოვოს და მერე შემოვა.

ისე ცოტა ხნის წინ ნეიმარი, მესი და მბაპე გვიტევდა და ფეხები ვერ მოგვჭამეს და ობამეიანგი ადამა დემბელეთი გვაშინებენ, თუ ფერან ტორესით? მე გამოვრიცხავ ბარსას მოგებას განა იმიტომ, რომ არ ვაფასებ ან რამე, უბრალოდ რეალურად ვერ ვხვდები როგორ შეიძლება რომ ბარსამ მოიგოს ეს თამაში, მითუმეტეს ბერნაბეუზე, ბევრს პროსტა მაინც ის ძველი ბარსა ჰგონია რაც იყო და თითქოს ხავიმ ყველაფერი მოაგვარა, კი შეიცვალა რაღაცეები, კომბინაციები, თამაშის ხარისხი მარა ძაან ზედმეტი ილუზიებია შექმნილი პირადად მე ეგრე მგონია და აი ნახავთ ამ ყველაფერს ელ კლასიკოში ვნახავთ. ბენზემა რომც არ იყოს მაინც მოვიგებთ, მოდრიჩი ხო იქნება, ვინი ხო იქნება, კაზე ხო იქნება, და რაღა გინდათ მეტი და დარწმუნებულიც ვარ ბენზემა მაინც ითამაშებს. მაქსიმუმი რაც შეიძლება მოხდეს ეგეც არ გამართლების შემთხვევაში არის ფრე. რეალი ისეთ მუხტზეა ახლა და გუნდში ისეთი შემართებით არიან, რომ ისიც არ გამიკვირდება გამოვიდნენ და გადაუარონ ვაბშე. ასე რომ დაველოდოთ კვირას და ბევრი რამ უფრო ნათელი გახდება.

ეგ ძირითადად კარლოზე იქნება დამოკიდებული თუ ისეთი შემართებით გამოიყვანს გუნდს როგორც პსჟსთან მაშინ მარტივად მოვუგებთ მგონია მაგრამ ამისთვის დიდი ძალის გამოყენება მოუწევთ ბიჭებს უნდა აპრესინგონ პასტაიანად რომ ის თამაში შემოგვთავაზონ რომელიც პსჟსთან ვნახეთ იმედია მარტივად მოვიგებთ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (360)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)