„რეალი“ 3-0 „ალავესი“

მადრიდელებმა დამაჯერებელი გამარჯვება მოიპოვეს...


მატჩი:„„რეალი“-„ალავესი“
სტადიონი: ბერნაბეუ
დრო: 23:55

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, მილიტაო, ალაბა, მენდი, კაზემირო, მოდრიჩი, ვალვერდე, ასენსიო, ვინისიუსი, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 19 თებერვალი 2022
  • 2763
  • 105

1

19 თებერვალი 2022 11:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაი რა კაი
რა ასენსიო იმენა გიჟი არის ეს კაცი
აი ნახეთ პსჟ ისევ ასენსიო იქნება

2

19 თებერვალი 2022 12:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Camavinga
კაი რა კაი
რა ასენსიო იმენა გიჟი არის ეს კაცი
აი ნახეთ პსჟ ისევ ასენსიო იქნება

თუ შემტევი ფეხბურთი ვეთამაშეთ ნებისმიერი იყოს ვასკესის გარდა. როცა დაცვას ვთამასობს მაგ დროს სხვა სიტუაციაა. რეალს ისეთი იგროკები ყავს ცენტრში თითოეულ მატჩში მინიმუმ 5 დარტყმა მარტო საჰარიმოს გარედან უნდა მიდიოდეს

3

19 თებერვალი 2022 12:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ra gaatraka ra am asensioti daayenos bale vini benzo da tu romelimes ar eauvida tamashi shecvalos azarit

4

19 თებერვალი 2022 12:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეგ სასტავი მაინც სავარაუდოა, ჩემი აზრით დღეს ათამაშებს ბეილს სასტარტოდან ასენსიოს ნაცვლად

5

19 თებერვალი 2022 13:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 966
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Camavinga
კაი რა კაი
რა ასენსიო იმენა გიჟი არის ეს კაცი
აი ნახეთ პსჟ ისევ ასენსიო იქნება

თუ შემტევი ფეხბურთი ვეთამაშეთ ნებისმიერი იყოს ვასკესის გარდა. როცა დაცვას ვთამასობს მაგ დროს სხვა სიტუაციაა. რეალს ისეთი იგროკები ყავს ცენტრში თითოეულ მატჩში მინიმუმ 5 დარტყმა მარტო საჰარიმოს გარედან უნდა მიდიოდეს

ეგრე ადვილად არ არტყმევინებენ საჯარიმოს გარედან. 25 მეტრიან რადიუსში ბურთის გასწორებას არც გაცდიან, უფრო შორიდან კი აზრი არ აქვს დარტყმას, 99% არ გავა გოლი.

6

19 თებერვალი 2022 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კურტუა
კარვა მილიტაო ალაბა მენდი
კროოსი მოდრიჩი კაზემირო
ბეილი ბენზემა აზარი (ერთხეელლლ ხო შეიძლება ეს სამეული რო დატესტოსს)

7

19 თებერვალი 2022 14:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 786
ზოგი აზარს ითხოვს ზოგი ბეილს ზოგი იოვიჩს და რომელიმეს სურვილი თუ გამართლდა საწინააღმდეგო მხარე ყველა კარლოს ასხავს :D თუ ვერ ხვდებით რატო აყენებს ასენსიოს და არა რომელიმე სხვას მაშინ ძალიან შორს ყოფილხართ. ასენსიო დაცვაში ყოველთვის კარგად ეხმარება რასაც მაგალითად აზარი თითქმის არ აკეთებს და კარლოს პრობლემა კიდე არის ნახევარდაცვა რომელიც არის ისეთ ასაკში რომ თუნდაც 60 წუთი ვერ ირბენს პრესინგზე ან თუ ირბენს მეორე თამაშს ალბათ ვეღარც ითამაშებს შესაბამისად მათ ახმარს ამ შემტევ ფლანგებს ამიტომაა რომ ჩვენი თამაში ძირითადად კონტრაზეა ხოლმე აგებული თან ხელს ის გვიწყობს რომ სწრაფი ფეხბურთელები და ისეთი ხალხი გვყავს ვისაც მალე შეუძლია ამოტანა. ამიტომაა რომ ათამაშებს ასენსიო როდრიგოს და არა ბეილს და აზარს ან ბეილზე როგორ უნდათქვა საერთოდ რამე რომელსაც არანაირი მოტივაცია არ აქვს და ამდენი ხნის უთამაშებელია. აქ კამანდა მბაპეს მოყვანაზე საუბრობს და იმას რატო არ ფიქრობთ რომ ერთი მბაპე ვერ გვიშველის გვჭირდება მინიმუმ 1 ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელსაც დაეყრდნობი ვერ ხვდებით რომ გადაბერებულია უკვე ეს ტრიო სამივე მაგრად მევასება მაგრამ ასაკი მაინც თავისას აკეთებს. აქ იმაზე საუბრობდნენ რომ პარედესმა ვერატიმ და დანილომ როგორ უნდა დაუჭიროს ბურთიო ამათო და ისე საუბრობენ თითქოს თამაში არც უნახავთ დანილო გადადიოდა მესამე მცვალეად როცა ბურთი ეჭირათ და ფლანგის მცველები ზემოთ ადიოდნენ რითიც ნახევარდაცვას ძალიან ეხმარებოდნენ მითუმეტეს ჰაკიმი რომელიც ძალიან სწრაფია ამას ემატებოდა ისიც რომ მესსი 9ანს არ თამაშობდა და ძირითადად 10ანზე იყო და თქვენ გინდათ რომ ამ ტრიომ რომლებსაც ამხელა ასაკი აქვთ ბურთი დაუჭირონ? აქ კამანდა ვერატის დასცინის რომელიც საუკეთესოა ალბათ ამ მომენტში თავის პოზიციაზე. მისი დაცინვა მხოლოდ ფეხბურთის უცოდინრობაზე მეტყველებს. ყველა ექსპერტები ვართ ასე და თურმე კარლოზე მეტი ვიცით ვისაც ამხელა გამოცდილება აქვს. დალშე კიდე ბევრი რამის თქმა შეიძლება მაგ თამაშზეც და ზოგადად რეალზე და კარლოზე მაგრამ აქ ისეთი ექსპერტები არიან ვერაფერს გააგებინებ მაინც და ისეთ რამეს დაგიხეთქებენ რომ უბრალოდ რამის დაწერას თავს აარიდებ

8

19 თებერვალი 2022 16:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Andre1
ეგრე ადვილად არ არტყმევინებენ საჯარიმოს გარედან. 25 მეტრიან რადიუსში ბურთის გასწორებას არც გაცდიან, უფრო შორიდან კი აზრი არ აქვს დარტყმას, 99% არ გავა გოლი.

არ ინდომებენ და იმიტომ თორემ მოინდომოს ისე კარგად დაარტყავენ როგორც დაგიბარებია. ეზარებათ სწრაფი მოზრაობა ნელა ურჩევნიათ კლასის ხარჯზე მარა ყველასთან არ ჭრის მასე

9

19 თებერვალი 2022 17:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ციტატა: kroos toni
ზოგი აზარს ითხოვს ზოგი ბეილს ზოგი იოვიჩს და რომელიმეს სურვილი თუ გამართლდა საწინააღმდეგო მხარე ყველა კარლოს ასხავს :D თუ ვერ ხვდებით რატო აყენებს ასენსიოს და არა რომელიმე სხვას მაშინ ძალიან შორს ყოფილხართ. ასენსიო დაცვაში ყოველთვის კარგად ეხმარება რასაც მაგალითად აზარი თითქმის არ აკეთებს და კარლოს პრობლემა კიდე არის ნახევარდაცვა რომელიც არის ისეთ ასაკში რომ თუნდაც 60 წუთი ვერ ირბენს პრესინგზე ან თუ ირბენს მეორე თამაშს ალბათ ვეღარც ითამაშებს შესაბამისად მათ ახმარს ამ შემტევ ფლანგებს ამიტომაა რომ ჩვენი თამაში ძირითადად კონტრაზეა ხოლმე აგებული თან ხელს ის გვიწყობს რომ სწრაფი ფეხბურთელები და ისეთი ხალხი გვყავს ვისაც მალე შეუძლია ამოტანა. ამიტომაა რომ ათამაშებს ასენსიო როდრიგოს და არა ბეილს და აზარს ან ბეილზე როგორ უნდათქვა საერთოდ რამე რომელსაც არანაირი მოტივაცია არ აქვს და ამდენი ხნის უთამაშებელია. აქ კამანდა მბაპეს მოყვანაზე საუბრობს და იმას რატო არ ფიქრობთ რომ ერთი მბაპე ვერ გვიშველის გვჭირდება მინიმუმ 1 ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელსაც დაეყრდნობი ვერ ხვდებით რომ გადაბერებულია უკვე ეს ტრიო სამივე მაგრად მევასება მაგრამ ასაკი მაინც თავისას აკეთებს. აქ იმაზე საუბრობდნენ რომ პარედესმა ვერატიმ და დანილომ როგორ უნდა დაუჭიროს ბურთიო ამათო და ისე საუბრობენ თითქოს თამაში არც უნახავთ დანილო გადადიოდა მესამე მცვალეად როცა ბურთი ეჭირათ და ფლანგის მცველები ზემოთ ადიოდნენ რითიც ნახევარდაცვას ძალიან ეხმარებოდნენ მითუმეტეს ჰაკიმი რომელიც ძალიან სწრაფია ამას ემატებოდა ისიც რომ მესსი 9ანს არ თამაშობდა და ძირითადად 10ანზე იყო და თქვენ გინდათ რომ ამ ტრიომ რომლებსაც ამხელა ასაკი აქვთ ბურთი დაუჭირონ? აქ კამანდა ვერატის დასცინის რომელიც საუკეთესოა ალბათ ამ მომენტში თავის პოზიციაზე. მისი დაცინვა მხოლოდ ფეხბურთის უცოდინრობაზე მეტყველებს. ყველა ექსპერტები ვართ ასე და თურმე კარლოზე მეტი ვიცით ვისაც ამხელა გამოცდილება აქვს. დალშე კიდე ბევრი რამის თქმა შეიძლება მაგ თამაშზეც და ზოგადად რეალზე და კარლოზე მაგრამ აქ ისეთი ექსპერტები არიან ვერაფერს გააგებინებ მაინც და ისეთ რამეს დაგიხეთქებენ რომ უბრალოდ რამის დაწერას თავს აარიდებ


რაც დაწერე ბევრ რაღაცაში ერთ აზრზე ვართ, მაგრამ ყველა თამაშში არ არის აუცილებელი ვინგერმა მარჯვენა მცველიც ითამაშოს. ალავესია ხო,, დააყენე აზარი, ითამაშე უფრო შემტევი და ლამაზი ფეხბურთი. ამდენი ფულია გადახდილი, ხელფასს იღებს, მაინც სუპერ ვარსკვლავი ჰქვია. ვერ დავიჯერებ იმას, რომ აზარს ალავესთან 10 წუთის მეტი არ შეუძლია თამაში.
ძალიან კარგი სპეციალისტია კარლო, მაგრამ ამოჩემება იცის. აზარს ხო გადაეკიდა, როდრიგო, ვასკესს მინიმუმ სამჯერ მეტი აქვთ ანჩელოტის ხელში ნათამაშები,, აზარის ფრჩხილი>როდრიგო, ვასკესი..მერე ვალვერდესაც გადაეკიდა ძალიან ცოტას ათამაშებს, კამავინგა ურჩევნია ტიპს, არადა ვალვერდეს შემოსვლა 5 თუ 10 წუთით ყველთვის დაეტყო გუნდს ამ სეზონში და ზიდანის ხელშიც როგორ თამაშობდა გვახსოვს, რადგან ზიდანი დროს აძლევდა.
არ შეიძლება რა ყველა თამაშში დაცვაზე ფიქრი. ალავესთან რატომ უნდა იფიქროს რეალმა იმაზე, თუ რომელი ვინგერია უფრო დაცვითი ტიპის მოთამაშე? lol

10

19 თებერვალი 2022 18:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
maxevardacvas rac sheexeba gadaberebulia martalia da getanxmebi mashin atamashos kamavinga an valverde an isco an blanko

belze da azarze imito vwert da psg gvchirdeba da iqneb shevidnen pormashi tiarada tu igive sastavs daayenebs igive shedegs mivigebt rac parizshi iyo an 4-4-2 unda vitamashot ro burti davujirot kazemiro ariqneba da valverdes kamavingas da iscos tamashi sjirdebat ro porma akripon

11

19 თებერვალი 2022 18:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2610
ატლეტიკო რომ კიდე წააგებს დღეს მარტო მე მგონია??? და ხვალ სევილიაც და ბარსელონაც მიყვებიან. სამივემ შეიძლება არ წააგოს მაგრამ სამივე გატეხავს!

12

19 თებერვალი 2022 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Tvini moityna ukve am asensioti

13

19 თებერვალი 2022 19:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: El Captain
კურტუა
კარვა მილიტაო ალაბა მენდი
კროოსი მოდრიჩი კაზემირო
ბეილი ბენზემა აზარი (ერთხეელლლ ხო შეიძლება ეს სამეული რო დატესტოსს)

ბაზარი არაა ძმაა მეც ეგ სასტავი მინდა რო იყოს თან ნახოს ალავესთან ვინიმ აუვა თან ამ ბოლო დროს აზარი რო შემოვიდა პსჟსთან უფრო აგრესიული გახდა გუნდი რომ შევატყვე

14

19 თებერვალი 2022 19:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: kroos toni
ზოგი აზარს ითხოვს ზოგი ბეილს ზოგი იოვიჩს და რომელიმეს სურვილი თუ გამართლდა საწინააღმდეგო მხარე ყველა კარლოს ასხავს :D თუ ვერ ხვდებით რატო აყენებს ასენსიოს და არა რომელიმე სხვას მაშინ ძალიან შორს ყოფილხართ. ასენსიო დაცვაში ყოველთვის კარგად ეხმარება რასაც მაგალითად აზარი თითქმის არ აკეთებს და კარლოს პრობლემა კიდე არის ნახევარდაცვა რომელიც არის ისეთ ასაკში რომ თუნდაც 60 წუთი ვერ ირბენს პრესინგზე ან თუ ირბენს მეორე თამაშს ალბათ ვეღარც ითამაშებს შესაბამისად მათ ახმარს ამ შემტევ ფლანგებს ამიტომაა რომ ჩვენი თამაში ძირითადად კონტრაზეა ხოლმე აგებული თან ხელს ის გვიწყობს რომ სწრაფი ფეხბურთელები და ისეთი ხალხი გვყავს ვისაც მალე შეუძლია ამოტანა. ამიტომაა რომ ათამაშებს ასენსიო როდრიგოს და არა ბეილს და აზარს ან ბეილზე როგორ უნდათქვა საერთოდ რამე რომელსაც არანაირი მოტივაცია არ აქვს და ამდენი ხნის უთამაშებელია. აქ კამანდა მბაპეს მოყვანაზე საუბრობს და იმას რატო არ ფიქრობთ რომ ერთი მბაპე ვერ გვიშველის გვჭირდება მინიმუმ 1 ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელსაც დაეყრდნობი ვერ ხვდებით რომ გადაბერებულია უკვე ეს ტრიო სამივე მაგრად მევასება მაგრამ ასაკი მაინც თავისას აკეთებს. აქ იმაზე საუბრობდნენ რომ პარედესმა ვერატიმ და დანილომ როგორ უნდა დაუჭიროს ბურთიო ამათო და ისე საუბრობენ თითქოს თამაში არც უნახავთ დანილო გადადიოდა მესამე მცვალეად როცა ბურთი ეჭირათ და ფლანგის მცველები ზემოთ ადიოდნენ რითიც ნახევარდაცვას ძალიან ეხმარებოდნენ მითუმეტეს ჰაკიმი რომელიც ძალიან სწრაფია ამას ემატებოდა ისიც რომ მესსი 9ანს არ თამაშობდა და ძირითადად 10ანზე იყო და თქვენ გინდათ რომ ამ ტრიომ რომლებსაც ამხელა ასაკი აქვთ ბურთი დაუჭირონ? აქ კამანდა ვერატის დასცინის რომელიც საუკეთესოა ალბათ ამ მომენტში თავის პოზიციაზე. მისი დაცინვა მხოლოდ ფეხბურთის უცოდინრობაზე მეტყველებს. ყველა ექსპერტები ვართ ასე და თურმე კარლოზე მეტი ვიცით ვისაც ამხელა გამოცდილება აქვს. დალშე კიდე ბევრი რამის თქმა შეიძლება მაგ თამაშზეც და ზოგადად რეალზე და კარლოზე მაგრამ აქ ისეთი ექსპერტები არიან ვერაფერს გააგებინებ მაინც და ისეთ რამეს დაგიხეთქებენ რომ უბრალოდ რამის დაწერას თავს აარიდებ

მართალი ხარ fellow

15

19 თებერვალი 2022 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kroos toni
ზოგი აზარს ითხოვს ზოგი ბეილს ზოგი იოვიჩს და რომელიმეს სურვილი თუ გამართლდა საწინააღმდეგო მხარე ყველა კარლოს ასხავს :D თუ ვერ ხვდებით რატო აყენებს ასენსიოს და არა რომელიმე სხვას მაშინ ძალიან შორს ყოფილხართ. ასენსიო დაცვაში ყოველთვის კარგად ეხმარება რასაც მაგალითად აზარი თითქმის არ აკეთებს და კარლოს პრობლემა კიდე არის ნახევარდაცვა რომელიც არის ისეთ ასაკში რომ თუნდაც 60 წუთი ვერ ირბენს პრესინგზე ან თუ ირბენს მეორე თამაშს ალბათ ვეღარც ითამაშებს შესაბამისად მათ ახმარს ამ შემტევ ფლანგებს ამიტომაა რომ ჩვენი თამაში ძირითადად კონტრაზეა ხოლმე აგებული თან ხელს ის გვიწყობს რომ სწრაფი ფეხბურთელები და ისეთი ხალხი გვყავს ვისაც მალე შეუძლია ამოტანა. ამიტომაა რომ ათამაშებს ასენსიო როდრიგოს და არა ბეილს და აზარს ან ბეილზე როგორ უნდათქვა საერთოდ რამე რომელსაც არანაირი მოტივაცია არ აქვს და ამდენი ხნის უთამაშებელია. აქ კამანდა მბაპეს მოყვანაზე საუბრობს და იმას რატო არ ფიქრობთ რომ ერთი მბაპე ვერ გვიშველის გვჭირდება მინიმუმ 1 ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელსაც დაეყრდნობი ვერ ხვდებით რომ გადაბერებულია უკვე ეს ტრიო სამივე მაგრად მევასება მაგრამ ასაკი მაინც თავისას აკეთებს. აქ იმაზე საუბრობდნენ რომ პარედესმა ვერატიმ და დანილომ როგორ უნდა დაუჭიროს ბურთიო ამათო და ისე საუბრობენ თითქოს თამაში არც უნახავთ დანილო გადადიოდა მესამე მცვალეად როცა ბურთი ეჭირათ და ფლანგის მცველები ზემოთ ადიოდნენ რითიც ნახევარდაცვას ძალიან ეხმარებოდნენ მითუმეტეს ჰაკიმი რომელიც ძალიან სწრაფია ამას ემატებოდა ისიც რომ მესსი 9ანს არ თამაშობდა და ძირითადად 10ანზე იყო და თქვენ გინდათ რომ ამ ტრიომ რომლებსაც ამხელა ასაკი აქვთ ბურთი დაუჭირონ? აქ კამანდა ვერატის დასცინის რომელიც საუკეთესოა ალბათ ამ მომენტში თავის პოზიციაზე. მისი დაცინვა მხოლოდ ფეხბურთის უცოდინრობაზე მეტყველებს. ყველა ექსპერტები ვართ ასე და თურმე კარლოზე მეტი ვიცით ვისაც ამხელა გამოცდილება აქვს. დალშე კიდე ბევრი რამის თქმა შეიძლება მაგ თამაშზეც და ზოგადად რეალზე და კარლოზე მაგრამ აქ ისეთი ექსპერტები არიან ვერაფერს გააგებინებ მაინც და ისეთ რამეს დაგიხეთქებენ რომ უბრალოდ რამის დაწერას თავს აარიდებ

mec getanxmebi mesic exmareboda dimariac romelic anchelotis dros gaxsovt albat naxevarshi idga xolme alonso da modrichtan ertad . amitom chemi azrit 4 naxevarmcxvelit unda gamovidet meore tamsshi

16

19 თებერვალი 2022 20:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გავხევთ ალავესს

17

19 თებერვალი 2022 21:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
didi xania egre tamamat vegar vambob momenatra 3-0 4-0

jeriyo zidanis bolo sezoni 1-0 ebi exlaa da isev egre daiwyes gols vegar itanen

18

19 თებერვალი 2022 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 786
ციტატა: Itachi Uchiha
ციტატა: kroos toni
ზოგი აზარს ითხოვს ზოგი ბეილს ზოგი იოვიჩს და რომელიმეს სურვილი თუ გამართლდა საწინააღმდეგო მხარე ყველა კარლოს ასხავს :D თუ ვერ ხვდებით რატო აყენებს ასენსიოს და არა რომელიმე სხვას მაშინ ძალიან შორს ყოფილხართ. ასენსიო დაცვაში ყოველთვის კარგად ეხმარება რასაც მაგალითად აზარი თითქმის არ აკეთებს და კარლოს პრობლემა კიდე არის ნახევარდაცვა რომელიც არის ისეთ ასაკში რომ თუნდაც 60 წუთი ვერ ირბენს პრესინგზე ან თუ ირბენს მეორე თამაშს ალბათ ვეღარც ითამაშებს შესაბამისად მათ ახმარს ამ შემტევ ფლანგებს ამიტომაა რომ ჩვენი თამაში ძირითადად კონტრაზეა ხოლმე აგებული თან ხელს ის გვიწყობს რომ სწრაფი ფეხბურთელები და ისეთი ხალხი გვყავს ვისაც მალე შეუძლია ამოტანა. ამიტომაა რომ ათამაშებს ასენსიო როდრიგოს და არა ბეილს და აზარს ან ბეილზე როგორ უნდათქვა საერთოდ რამე რომელსაც არანაირი მოტივაცია არ აქვს და ამდენი ხნის უთამაშებელია. აქ კამანდა მბაპეს მოყვანაზე საუბრობს და იმას რატო არ ფიქრობთ რომ ერთი მბაპე ვერ გვიშველის გვჭირდება მინიმუმ 1 ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელსაც დაეყრდნობი ვერ ხვდებით რომ გადაბერებულია უკვე ეს ტრიო სამივე მაგრად მევასება მაგრამ ასაკი მაინც თავისას აკეთებს. აქ იმაზე საუბრობდნენ რომ პარედესმა ვერატიმ და დანილომ როგორ უნდა დაუჭიროს ბურთიო ამათო და ისე საუბრობენ თითქოს თამაში არც უნახავთ დანილო გადადიოდა მესამე მცვალეად როცა ბურთი ეჭირათ და ფლანგის მცველები ზემოთ ადიოდნენ რითიც ნახევარდაცვას ძალიან ეხმარებოდნენ მითუმეტეს ჰაკიმი რომელიც ძალიან სწრაფია ამას ემატებოდა ისიც რომ მესსი 9ანს არ თამაშობდა და ძირითადად 10ანზე იყო და თქვენ გინდათ რომ ამ ტრიომ რომლებსაც ამხელა ასაკი აქვთ ბურთი დაუჭირონ? აქ კამანდა ვერატის დასცინის რომელიც საუკეთესოა ალბათ ამ მომენტში თავის პოზიციაზე. მისი დაცინვა მხოლოდ ფეხბურთის უცოდინრობაზე მეტყველებს. ყველა ექსპერტები ვართ ასე და თურმე კარლოზე მეტი ვიცით ვისაც ამხელა გამოცდილება აქვს. დალშე კიდე ბევრი რამის თქმა შეიძლება მაგ თამაშზეც და ზოგადად რეალზე და კარლოზე მაგრამ აქ ისეთი ექსპერტები არიან ვერაფერს გააგებინებ მაინც და ისეთ რამეს დაგიხეთქებენ რომ უბრალოდ რამის დაწერას თავს აარიდებ


რაც დაწერე ბევრ რაღაცაში ერთ აზრზე ვართ, მაგრამ ყველა თამაშში არ არის აუცილებელი ვინგერმა მარჯვენა მცველიც ითამაშოს. ალავესია ხო,, დააყენე აზარი, ითამაშე უფრო შემტევი და ლამაზი ფეხბურთი. ამდენი ფულია გადახდილი, ხელფასს იღებს, მაინც სუპერ ვარსკვლავი ჰქვია. ვერ დავიჯერებ იმას, რომ აზარს ალავესთან 10 წუთის მეტი არ შეუძლია თამაში.
ძალიან კარგი სპეციალისტია კარლო, მაგრამ ამოჩემება იცის. აზარს ხო გადაეკიდა, როდრიგო, ვასკესს მინიმუმ სამჯერ მეტი აქვთ ანჩელოტის ხელში ნათამაშები,, აზარის ფრჩხილი>როდრიგო, ვასკესი..მერე ვალვერდესაც გადაეკიდა ძალიან ცოტას ათამაშებს, კამავინგა ურჩევნია ტიპს, არადა ვალვერდეს შემოსვლა 5 თუ 10 წუთით ყველთვის დაეტყო გუნდს ამ სეზონში და ზიდანის ხელშიც როგორ თამაშობდა გვახსოვს, რადგან ზიდანი დროს აძლევდა.
არ შეიძლება რა ყველა თამაშში დაცვაზე ფიქრი. ალავესთან რატომ უნდა იფიქროს რეალმა იმაზე, თუ რომელი ვინგერია უფრო დაცვითი ტიპის მოთამაშე? lol

მაგაში გეთანხმები მეც არ მომწონს კარლოში არც ცვლილებები და არც ეს ამოჩემებები რომ იცის თორე ჩვენზე უკეთ იცის ვინ უფრო ჯობია რომ სასტარტოში იყოს მაგრამ ამოჩემება რომ იცის ეს ფაქტია და ეს მეც ძალიან არ მომწონს მაგრამ პსჟსთან მაგაზე უკეთეს შემადგენლობას ვერ დააყენებდა დღევანდელი რესურსით ერთადერთი ჩემი აზრით რაც უფრო სწორი იქნებოდა ასენსიოს მაგივრად ვალვერდე ყოფილიყო და 4 ნახევარმცველით ეთამაშა მითუმეტეს ისეთი სტილის თამაში ჰქონდა არჩეული რომ ყველაზე კარგი ვარიანტი ეგ იქნებოდა ჩემი აზრით ცენტრში მეტი ხალხი გვეყოლებოდა და ვალვერდესაც შეუძლია ბურთის სწრაფად ამოტანა

ციტატა: shalvacr7sr4
ციტატა: kroos toni
ზოგი აზარს ითხოვს ზოგი ბეილს ზოგი იოვიჩს და რომელიმეს სურვილი თუ გამართლდა საწინააღმდეგო მხარე ყველა კარლოს ასხავს :D თუ ვერ ხვდებით რატო აყენებს ასენსიოს და არა რომელიმე სხვას მაშინ ძალიან შორს ყოფილხართ. ასენსიო დაცვაში ყოველთვის კარგად ეხმარება რასაც მაგალითად აზარი თითქმის არ აკეთებს და კარლოს პრობლემა კიდე არის ნახევარდაცვა რომელიც არის ისეთ ასაკში რომ თუნდაც 60 წუთი ვერ ირბენს პრესინგზე ან თუ ირბენს მეორე თამაშს ალბათ ვეღარც ითამაშებს შესაბამისად მათ ახმარს ამ შემტევ ფლანგებს ამიტომაა რომ ჩვენი თამაში ძირითადად კონტრაზეა ხოლმე აგებული თან ხელს ის გვიწყობს რომ სწრაფი ფეხბურთელები და ისეთი ხალხი გვყავს ვისაც მალე შეუძლია ამოტანა. ამიტომაა რომ ათამაშებს ასენსიო როდრიგოს და არა ბეილს და აზარს ან ბეილზე როგორ უნდათქვა საერთოდ რამე რომელსაც არანაირი მოტივაცია არ აქვს და ამდენი ხნის უთამაშებელია. აქ კამანდა მბაპეს მოყვანაზე საუბრობს და იმას რატო არ ფიქრობთ რომ ერთი მბაპე ვერ გვიშველის გვჭირდება მინიმუმ 1 ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელსაც დაეყრდნობი ვერ ხვდებით რომ გადაბერებულია უკვე ეს ტრიო სამივე მაგრად მევასება მაგრამ ასაკი მაინც თავისას აკეთებს. აქ იმაზე საუბრობდნენ რომ პარედესმა ვერატიმ და დანილომ როგორ უნდა დაუჭიროს ბურთიო ამათო და ისე საუბრობენ თითქოს თამაში არც უნახავთ დანილო გადადიოდა მესამე მცვალეად როცა ბურთი ეჭირათ და ფლანგის მცველები ზემოთ ადიოდნენ რითიც ნახევარდაცვას ძალიან ეხმარებოდნენ მითუმეტეს ჰაკიმი რომელიც ძალიან სწრაფია ამას ემატებოდა ისიც რომ მესსი 9ანს არ თამაშობდა და ძირითადად 10ანზე იყო და თქვენ გინდათ რომ ამ ტრიომ რომლებსაც ამხელა ასაკი აქვთ ბურთი დაუჭირონ? აქ კამანდა ვერატის დასცინის რომელიც საუკეთესოა ალბათ ამ მომენტში თავის პოზიციაზე. მისი დაცინვა მხოლოდ ფეხბურთის უცოდინრობაზე მეტყველებს. ყველა ექსპერტები ვართ ასე და თურმე კარლოზე მეტი ვიცით ვისაც ამხელა გამოცდილება აქვს. დალშე კიდე ბევრი რამის თქმა შეიძლება მაგ თამაშზეც და ზოგადად რეალზე და კარლოზე მაგრამ აქ ისეთი ექსპერტები არიან ვერაფერს გააგებინებ მაინც და ისეთ რამეს დაგიხეთქებენ რომ უბრალოდ რამის დაწერას თავს აარიდებ

mec getanxmebi mesic exmareboda dimariac romelic anchelotis dros gaxsovt albat naxevarshi idga xolme alonso da modrichtan ertad . amitom chemi azrit 4 naxevarmcxvelit unda gamovidet meore tamsshi

ვფიქრობ სწორი ეგ იქნებოდა რომ 4 ნახევარნცველი გვყოლოდა პირველივე თამაშში მაგრამ ახლა უნდა შევუტიოთ მაგრამ იმათი შეჩერებაც გაჭირდება რავი რთული იქნება მაგრამ შესაძლებელია და შანსები ჯერ კიდევ არის

19

19 თებერვალი 2022 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Aსენსიოს გააჯმევინოს

20

19 თებერვალი 2022 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
სასტარტო დაიდო აზარი ისევ არაა, რა ვუწოდო ამ ახვარ კაცს ამ ნაგავს კარლო წაეთრიე შენი დდშ

21

19 თებერვალი 2022 22:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
imedia azars da beils meore naxevarshi shemoiyvans 60 wutze mainc

22

19 თებერვალი 2022 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
რატო შეიდო ამ ანჩელოტიმ ვერ გავიგე ან ამ იოვიჩს რას ერჩის ან ეს ვინიციუსი რა რონალდინიო გონია შეიყო და დაიტრიალა უკვე

23

19 თებერვალი 2022 22:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
imedia shecvlebs gaaketebs tavis droze da atamashebs danarchenebdac

kai es beili midis da aramyarebs imeds magram iqneb akripos psgmde porma gvchirdeba uechveli

24

19 თებერვალი 2022 22:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: shalvacr7sr4
imedia shecvlebs gaaketebs tavis droze da atamashebs danarchenebdac

kai es beili midis da aramyarebs imeds magram iqneb akripos psgmde porma gvchirdeba uechveli

როდის გაუკეთებია თავის დროზე ეხლა რომ გააკეთოს

25

19 თებერვალი 2022 22:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილია სასტარტოში , ეს კარგია

26

19 თებერვალი 2022 23:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
მადლობა ტოტენჰემს რო პრ ლიგა დაძაბა

27

19 თებერვალი 2022 23:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
მაგარია ჰარი კეინი ეგ დედა მოხნული

28

19 თებერვალი 2022 23:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mrbundesteam
ბეილია სასტარტოში , ეს კარგია

გეშლება ძმა

29

19 თებერვალი 2022 23:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ასენსიო ვინი ბენზია სასტავში. ბეილი არაა
მოდრიჩია საატავში და კროოსს ასვენებს როგორც იქნა

30

19 თებერვალი 2022 23:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ხო შეიძლება ერთხელ განსხვავებული შემადგენლობა იყოს დავიტანჯე რაა ერთი და იგივე მატჩების ყურებით

31

19 თებერვალი 2022 23:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ara papa karlo martla kargi mwvrtnelia magram ragaceebshi ichreba cvlilebebi dziritadat da rotacia aricis

32

19 თებერვალი 2022 23:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1110
იმედია დღესაც სვარკას არ ვუყურებ პირველ ტაიმში ვნახავ თუ არადა გავთიშავ ტელევი.ლამაზი ფეხბურთი მინდა და მოგება.ძან აირჩიეს და იმედია დააკავებენ ყველაფერს ალავესით არ აიწონება რამე მაგრამ მაინც

33

19 თებერვალი 2022 23:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
მიეცი ზიზუს მბაპე ვინი ბენზო და კიდე დაყრის სამჯერ ზედიზედ, დაბრუნი ზიზუ მბაპე მოიყვანე

34

20 თებერვალი 2022 00:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
რა კომენტატორები არიან, თამაშის გარდა ყველაფერზე ლაპარაკობენ..როგორ დააკნინონ აღარ იციან გუნდი

35

20 თებერვალი 2022 00:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1110
მოგიტყანთ კომენტატორები ტვინი მოტუნეს დაიწყო ხმას ჯობია გააჯვან რაა.ან ეს რა თამაშია მგონი არც ვირს ყურება ეს ვინმეს მოწონს ალავესთან

36

20 თებერვალი 2022 00:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
კაროჩე ვერ ვხვდები რამ მოუხმა დედის ტლაკი გუნდს,ალავესთან მომენტს ვერ ქმნის 20 წუთია გუნდი და ესენი რამეს იზავენ პსჟ-თან?მითუმეტსე ეს სასტავი არ გვეყოლება

37

20 თებერვალი 2022 00:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
კარლოს მძღნერი ჩვევა, ჩაჯმა მეორე წრეში

38

20 თებერვალი 2022 00:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
რა გააჭირა ამან უკვე რა, შეცვალოს რამე სულ ერთიდა იგივე სასტავი; აზარი დააბეტონა საერთოდ,იმედია გაუშვებენ მალე ანჩელიტის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

39

20 თებერვალი 2022 00:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2610
ბენზემათი და ვინიციუსით ზედმეტად.ხომ არ მოტ.ყნეს ტვინი უკვე. ვინიციუსი ის შავი შლანგია უკვე რაც შარშან იყო და ბენზემა კი ძაან ბევრს იღებს უკვე თავის თავზე. ჯარიმა ალაბას მაინც დაარტყმევინოს რომ მივიდა და დადგა იქ ვითომ მკვლელო შემსრულებელი იყოს!

40

20 თებერვალი 2022 00:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
აზარს რა გაუხურა სირმა მაკარონმა ბლიად ეს რას ათამაშებს მეორე წრეში გუნდს

41

20 თებერვალი 2022 00:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1110
ეს რა სვარკას დავიტანჯე ეს რეალის და ამან უნდა მოიგოს პსჟ და ამან უნდა მოიგოს ლალიგა.როგორ მინდა ალავესმა გოლი გაიტანოს პირველად მინდა რეალის წაგება.იმედია წააგებს რეალი.ამას ჯობია წაგება

42

20 თებერვალი 2022 00:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ვინიციუსი უნდა დასვას სკამზე და ათამაშოს აზარი, სანამ არ მოვა გონს. მერამდენე თამაშია საერთოდ ვერაფერს ქმნის. მაგრამ აზარს არ ათამაშებს სულ რომ კასტილიიდან მოუწიოს ვინგერის გადმოყვანა

ტვინი წაიღო უკვე ამ ლაწირაკმა ყველა თამაშში ჯარიმაზე თამაშობს და მსაჯებიც აღარ ენდობიან უკვე.

43

20 თებერვალი 2022 00:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
თურმე ზიდანი ცუდად ათამაშებდა და ეს რა სიმახნიჯეა რსგავს ახლა ბლიად ჯერ ერთირაც რეალს აკადრ ლიგაზე რა თამაშიც უნდა გაეჯვა ეგრევე

44

20 თებერვალი 2022 00:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
ვინი-აზარი, ბენზო-იოვიჩიი, ასენსიო-ბეილი...მოდრიჩი-ისკო....ესე თუ არ შეცვალა კარლომ პატრონი მოდღნება პაპასაც და რეალსაც

45

20 თებერვალი 2022 00:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვალვერდე მაგრად მევასება თანაც კაია რო რისკავს და შორიდან ურტყამს

ჩემი აზრით ვალვერდე მაგრად დაგვეხმარება პსჟთან

46

20 თებერვალი 2022 00:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
სილქში ვინმე ყავთ ისეთი ვისაც რეალი ოდნავ მაინც ევასება?

47

20 თებერვალი 2022 00:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
პესეჟეს ნახეთ რას უშვრებიან :)

48

20 თებერვალი 2022 00:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Itachi Uchiha
პესეჟეს ნახეთ რას უშვრებიან :)

მესამეს გაუტანენ ეხა

49

20 თებერვალი 2022 00:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ეს გუნდი არანაირად არ იმსახურებს ჩემპიონობას. კარლო დავაი ნა*უი გუნდიდან და გაიყოლე ერთი ორი ფეხბურთელიც

50

20 თებერვალი 2022 00:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ამათ ყურებას არ ვაპირებ,როგორც დაინიშნა ეგ მაშინვე არ მომეწონა , ამას ყველა აჯობებდა ნანატრი . ლიგა მოაგებინა არა პიკე კიდევ არ გინდა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

51

20 თებერვალი 2022 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
ციტატა: Itachi Uchiha
პესეჟეს ნახეთ რას უშვრებიან :)

პსჟს კიდია ჩემპიონია მაინც ჩვენ რას ვთამაშობთ ვერ ვხვდები

52

20 თებერვალი 2022 00:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
კარლო ვინიციუსი დასვი სკამზე შე პიკე კაცო ტვინი მოიდგნა უკვე სულ ერთი სასტავის ყურებით

53

20 თებერვალი 2022 00:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 786
სერიოზული კრიზისია გუნდში და რამე უნდა შეიცვალოს ეს სეზონი იქნებ რამენაირად წარმატებულად ჩაამთავრონ და მერე ზაფხულს აუცილებელია ახალი სისხლი შეტევაშიც ცენტრშიც და დაცვაშიც ალბათ

54

20 თებერვალი 2022 00:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარი - ვინი
ასენსიო - ბეილი

ვეღარ შვება ვინი ვერაფერს და ხო შეიძლება მიხვდეს და შეცვალოს,ამ ასენსიოში რა ნახა კიდე გავარდნაა ტიპი ააცვას რეალიდან.იმედია მოვიგებთთ რა.აზარის გოლი მინდა ძაააან და იმედია შეაგდებს თუ გამოიყვანა კარლომ.

55

20 თებერვალი 2022 00:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ციტატა: kroos toni
სერიოზული კრიზისია გუნდში და რამე უნდა შეიცვალოს ეს სეზონი იქნებ რამენაირად წარმატებულად ჩაამთავრონ და მერე ზაფხულს აუცილებელია ახალი სისხლი შეტევაშიც ცენტრშიც და დაცვაშიც ალბათ

ფლანგის მცველებს ორივეს შევცვლიდი. მენდი კარგია დაცვაში, მაგრამ შეტევაში 0, არ უხდება რეალს ეგეთი განაპირა მცველი. ახალგაზრდა ნახევარ მცველიც გვინდა, მბაპე უფასოდ მოვა და ახალი მწვრთნელიც გვეყოლება სავარაუდოდ, ანჩელოტიმ ასე თუ გააგრძელა.

56

20 თებერვალი 2022 00:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ბენზემას და მენდის ტრავმამ თავისი დაღი დაასვა გუნდს იანვრიდან მოყოლებული. ახლა ისღა დაგვჩენია იმედი ვიქონიოთ რო ისევ მოიხოდება გუნდი და აღარ გაიტრავმება არავინ.

და ამ ცნობილაძემ ტვინი იმასქნა უკვე რეალზე 45 წუთიდან 44 ცუდს ლაპარაკობდა. გავიგეთ რო ცუდი პერიოდი აქვს გუნდს გეყოფა ბლიად. ცოტაც და ბოღმა დაახრჩობს ტიპს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

57

20 თებერვალი 2022 01:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ციტატა: El Captain
აზარი - ვინი
ასენსიო - ბეილი

ვეღარ შვება ვინი ვერაფერს და ხო შეიძლება მიხვდეს და შეცვალოს,ამ ასენსიოში რა ნახა კიდე გავარდნაა ტიპი ააცვას რეალიდან.იმედია მოვიგებთთ რა.აზარის გოლი მინდა ძაააან და იმედია შეაგდებს თუ გამოიყვანა კარლომ.

როგორ გეკადრება..შემოიყვანს როდრიგოს, ან კასტილიიდან ეყოლება ვინმე განაცხადში, ოღონდ აზარი არ ათამაშოს. გადაეკიდა ტიპს..აზარიც კაი ქათამია, ადექი გაატრაკე

ამათ სტატისტიკები უძებნიათ შესვენებაზე..ტელევიზი არა სასირეთია

58

20 თებერვალი 2022 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ფუ ამათი უცოდინარი... ტიპებმა რა თქვეს. ბენზემას თვენახევარია გოლი არ გაუტანიაო ძალიან ცუდი შედეგიაო. ტრავმა ქონდა ბლიად და რას გაიტანდა.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

59

20 თებერვალი 2022 01:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
დავიჯერო ნანტს უკეთესი შემადგენლობა და შემსრულებლები ყავს ვიდრე რეალს?ნანტმა 3 გოლი გაუტანა და რეალმა კარში ვერ დაურტყა...გასაგებია რო ლიგა1 კიდია პსჟ-ს მაგრამ აუ არვიცი რა უკვე ვეღარ ვპოულობ ვერ ახსნას და ვერც გამართლებას

60

20 თებერვალი 2022 01:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
რა ბოზური დარტყმა აქვს

61

20 თებერვალი 2022 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
საჟარიმოს ხაზიდან ეს თუ დაარტყავდა თორე დახლევდა ყველა

62

20 თებერვალი 2022 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ესაა ტო ასეთები სულ გააქ ამ ჩემისას ეგება პსჟესთანაც გაუვარდეს

63

20 თებერვალი 2022 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ხრსუტალი ბეილი გინდათ ხო ამის მაგივრად? ან აზარი.

64

20 თებერვალი 2022 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქედან გაქ ამ ჩემისას და საჯარიმოდან უჭირს

65

20 თებერვალი 2022 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1803
ასენსიო რატო დააყენაო 🤭🤭
-----------------------
Decimotercero

66

20 თებერვალი 2022 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ციტატა: WhiteHeart
ხრსუტალი ბეილი გინდათ ხო ამის მაგივრად? ან აზარი.

აზარი კიდე გასაგებია მარა ბეილს რო ამბობენ ლოგიკას ვერ ვხედავ ტიპს კიდია მთელი რეალი რამდენჯერ მიაყენა გუნდს შეურაცხჰყოფა და მაინც რო აქ გდია მადლობა თქვას

67

20 თებერვალი 2022 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: hip hop
ფუ ამათი უცოდინარი... ტიპებმა რა თქვეს. ბენზემას თვენახევარია გოლი არ გაუტანიაო ძალიან ცუდი შედეგიაო. ტრავმა ქონდა ბლიად და რას გაიტანდა.

მაგაზე მეც ვიღადავე, ძლივს დაბრუნდა კაცი... ასენსიოს საღოლ! აი ამიტომ ენდობა კარლო. ვინიციუსს კიდევ ვინც ერჩით ეგ ამწვავებს თუ ამწვავებსზ მეტი რაღა უნდა ქნას როცა გუნდს არ მიდის თამაში...

68

20 თებერვალი 2022 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
მეორე წრეში ასენსიო საუკეეესოა ეს ფაქტია და სულ მხარს ვუჭერ მე

69

20 თებერვალი 2022 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
შემოიყვანე ბიჭო აზარი და გაიყვანე ვინიციუსი

70

20 თებერვალი 2022 01:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1803
ნანტი უგებსო პსჟს და რეალმა ერთი ვერ დაარტყაო🤭 ჯერ ერთი სად ჩემპიონთა ლიგა და სად ლიგა 1 ან თუნდაც ლალიგა.მეორე კიდე პსჟ სავარჯიშოდ არის მოედანზე გასული
-----------------------
Decimotercero

71

20 თებერვალი 2022 01:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
შეცვლას რატო არ აკეთებს ეს ბზშვილი კაცი

72

20 თებერვალი 2022 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1110
რატო არ აკეთებს ცვლილება გამოიყვანეს აზარი ბეილი იოვიჩი როდრიგო სებალოსი ისკო

73

20 თებერვალი 2022 01:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1706
ესააა რა ასე პსჟესთან და ეგააა

74

20 თებერვალი 2022 01:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 695
ეს რა იყო lol

75

20 თებერვალი 2022 01:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
2 ტაიმს მაგრად ყომარობენ რა ოასებს აკეთებენ და რა გოლი გაიტანეს ასე ოსჟ თან ეთამაშათ დაცვაში რო დადგნენ

ვალვერდე მაგრად თამაშობს დღეს მაგრად დაგვეხმარება პსჟთან

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (35)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)