პერესი:,,როგორ უნდა შევიძინოთ მბაპე როდესაც ფინანსური კატასტროფის წინაშე ვართ?!"

მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტმა ფლორენტიმო პერესმა სატრანსფერო ფანჯარასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.


„იმ ფონზე, როდესაც მილიონობით ევროს ვკარგავთ, შეუძლებელია ზაფხულში ხმაურიანი ტრანსფერების გაჩარხვა. ამით ზიანი არა მხოლოდ ჩვენ, არამედ პატარა კლუბებსაც მიადგებათ, ვინაიდან ისინი სარფიანად ვერ გაყიდიან თავიანთ ფეხბურთელებს.“

,,მბაპე ყველას სურვილია, როგორც ჰოლანდი, მაგრამ კრიზისის პირობებში რამდენად მცირე შანსები გვაქვს თავად მიხვდებით." dle 10.1


1

22 აპრილი 2021 11:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ხოდა კრინტი არ დაძრათ ტრანსფერებზე აქ წუწუნი არ გავიგო აწი.არ გინდოდათ სუპერლიგა ხოდა უარესი წინ გვაქ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

2

22 აპრილი 2021 12:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აბა ექსპერტებო რავქნათ არ გინდოდათ სუპერ ლიგა შემოგვთავაზეთ ალტერნატივა? შეიხები ხომ არ მოვიწვიოთ რეალში? ესეთ კრიზისოს ფონზე დავალთ სევილიას დონეზე ნუ ბოლო ბოლო ევროპალიგას მოვიგებთ მაინც და იყავით კმაყლფილები.
ფეხბურთი მოკვდებაო დიახ მართალია მოკვდება როცა რეალი ბარსელონა მანჩესტერი და კიდე რამოდენიმე აღარ იქნება გრანდი აი მაშინ მოკვდება ფეხბურთი უყურეთ პსჟ- სიტის და შეიხებს

3

22 აპრილი 2021 12:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
აქაურ პროფესორებს რომ კითხო რად გვინდა სუპერლიგაო))) მარტო შეიხები რომ დაიტაცებენსაუკეთესო ფეხბურთელებს და უეფაც ხმას არ ამოიღებს მერე ირტყით თავში ხელი. იძახეთ მერე პსჟ ვინ ჩემი აო. ჯერ სად ხართ, ჩვენი სასრავი ფეხბურთელებზე რომ გადავლენ.და მეგახელფასებით მოთაფლავენ აი მერე მოგიბრუნდებით და თქვენს უაზრო მსჯელობას წინ დაგიდეთ."იიი ფეხბურთს კლავენ ფეხბურთს კლავენ"

4

22 აპრილი 2021 12:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთი მოკვდებაო დარდობენ და იმას ვერ ხედავენ გუნდი რა დღეშია. აი რატო გაუშვეს რონალდო აი რატო ვერ ყიდულობენ ტოპ იგროკებს საიდან მოიტანონ 200 მილიონი + კოლოსალური ხელფასები

5

22 აპრილი 2021 12:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინმეს ეჭვი ეპარება რო ბაბუ ასე ადვილად დათმობს პოზიციეებს?

6

22 აპრილი 2021 12:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
სუპერლიგის გარეშე, უბრალოდ შეუძლებელია მბაპეს და ჰოლანდის დონის ტრანსფერები გაჩარხო - არა რეალისთვის, ზოგადად.
სუპერლიგის გარეშე, ამ ზაფხულს იქნება 0 ახალი ტრანსფერი, მარტო ჩვენთვის კი არა, ყველა კლუბისთვის.

ერთადერთი იმის იმედი მაქვს რო მბაპე არ გაახანგრძლივებს და იქეთა ზაფხულს თავისუფალი აგენტის სტატუსით გადმოვა. იმედია თვითომ მბაპეც ხვდება რო თუ გაახანგრძლივა კიდე 5 წელი რეალში ვერ მოვა ამ კრიზისის ფონზე ამიტომ თუ მართლა უნდა რეალში არ უნდა გაახანგრძლივოს.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

7

22 აპრილი 2021 12:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ახალი ტრანსფერი,

გამოვა ბრბო და პერეს დაუწყებენ გინებას არავინ მოყავსო 🤣🤣🤣 კალდერონი მოუყვანთ ან ჩეფერინი იცადონ

8

22 აპრილი 2021 12:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არაფერი უარესი არ გვაწ წინ. ძირავდნენ ყველა საშუალო დონის კლუბს,იმიტომ რო ფული ეკეთებინათ და ასეთი ტრანსფერები გაეკეთებინათ უპრობლემოდ. კონკურენცია ყველაფერში კარგია და როცა ვინმეს მონოპოლია აქ აღებული,იქ ყოველთვის ყველაფერი არასწორად ხდება. დააწესონ სატრანსფერო ზღვარი და აღარ იქნება ეს პრობლემაც. ბაზარი უნდა არეგულირებდეს ფასს და არა პერესი და შეიხები,რო იმდენი იხადონ რამდენიც გაუსწორდებათ. არ შედგება და ნუ შედგება,კეთილი ინებონ და თანხები ჩადონ საკუთარ აკადემიებში და მოიყვანონ ტალანტები და აკეთონ გრძელვადიანი პროექტები. გუნდებს შეუძლიათ შეცვალონ სატრანსფერო და სახელფასო პოლიტიკა და დალაგდება ყველაფერი. რო ყვირის ახლა ფულს ვკარგავო,80% ხელფასებში რო მიდის ყველა გუნდს აი მაგას გადახედონ. თვეში მილიონ ნახევრიანი ხელფასები რა უბედურებაა? ან რა ფეხბურთელის ფასი 150-200 მილიონი,კარგით რა. თვითონ მოუხნეს დედა ფეხბურთს და ახლა აღარ მოწონთ? ფეხბურთი მაგიტო უნდა მოკლა,რო მბაპე და ჰალანდის ნაირი ფეხბურთელები იყიდო? ვან დე ბეკი,დე იონგი,ზიეჩი, დე ლიხტი რანაირად თამაშობენ ტოპ კლუბებში? იმიტომ რო აიქსის სკოლა და აკადემია ერთერთი საუკეთესოა და ყოველ წელს შლიან კლუბს. ყოველ სეზონში აწინაურებენ ფეხბურთელს,რადგან ყველა ტოპ კლუბი მაქედან ყიდულობს. რეალს,მანჩესტერს,ბარსას, რა არ შეუძლიათ იგივე? მარა არა,აი ფული გვქონდა და ვისაც გაგვისწორდება იმას ვიყიდით და ქე მეეტნათ პატრონი. როცა ბაზარზე ფასები გაბერეს სწორედ ამ გრანდებმა მაშინ უნდა ეფიქრათ. კანალესებში და ორდიოზოლებში 45-50 მილიონებს რო იხდიდნენ. მაგიტომ არის დღეს,რო ფეხბურთელი ვეღარ გიყიდა საშუალო გუნდიდანაც,იმხელა ფასებს ადებენ რო რავი და მერე ეს მართლა ნიჭიერი ფეხბურთელები რჩებიან და კვდებიან საშუალო დონეზე. რატო ვერ გაიყიდა სანჩო,იმიტო რო 120 მილიონიო. ჰალანდი-180. დეკლან რაისი 120, გრილიში 105. მარაზმია და მეტი არაფერი. აბა ტოპ 5 გუნდმა უარი თქვას 100 მილიონის მეტის გადახდაზე,ვნახოთ თუ არ დააგდებენ ფასებს სხვა გუნდები. მარა ახლა 222 და 180 თუ გადაიხდი,იმას მიიღებენ რაც მიიღეს.

9

22 აპრილი 2021 12:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: კასილასი-THE best
მარა ახლა 222 და 180 თუ გადაიხდი,იმას მიიღებენ რაც მიიღეს.

და უბედურება ისაა რო გამოსავალს ვერ ვხედავ პირადად მე. ეგ ბუნებრივი პროცესია რო ფასებმა მოიმატა. განა ახლა დაიწყო ეგ 2000 წლის მერე ნელ ნელა ეტაპობრივად მოიმატა. ჯერ რონალდოს და მერე ბეილის ტრანსფერი რამხელა ბომბი იყო. 100 მილიონი როგორ გადაიხადესო და ახლა ვიღაც დეკლან რაისი ღირს იგივე ფასი. საშინელებაა გეთანხმები მარა რა სახის რეგულაციები უნდა დააწესოს ფიფამ და უეფამ, ეგენი პერესზე ნაკლები გგონია? მაგათაც აწყობთ ეს სიტუაცია ალბათ, თორე აქამდე დააწესებდნენ რაღაცა ზღვარს რო ვთქვათ 100 მილიონზე მეტი არცერთი მოთამაშე არ ღირს.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

10

22 აპრილი 2021 12:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მერე რასაკეთებს ეს უეფა სუპერ ლიგაზე რო გადაიხსნა ფაჩარი ხომ აქვთ ბერკეტები ფასები და ხელფასები დარეგულირონ? რატო დაუხუჭეს თვალები პსჟ და სიტის ასეულობით მილიონებს რო ხარჯავენ

ციტატა: კასილასი-THE best
არეგულირებდეს ფასს და არა პერესი და შეიხები

ისე ცნობისთვის ზუსტად პერესია რომელიც 100 მილიონზე მეტს აღარ იხდის ან ვეღარ იხდის ტრანსფერში მარა აგერ რა დღეშია სიტი პსჟ იმათ მიხედოს უეფამ და გადაიხსნას ფაჩარი რატოა ჩუუმათ?

11

22 აპრილი 2021 12:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
და ვინ შეუშალა ხელი აიაქს განვითარების?თვითონ არ ფიქრობენ მაგაზე და პერესმა რატო უნდა იფიქროს.))))ნონსენსი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

22 აპრილი 2021 12:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: კასილასი-THE best
მარა ახლა 222 და 180 თუ გადაიხდი,იმას მიიღებენ რაც მიიღეს.

და უბედურება ისაა რო გამოსავალს ვერ ვხედავ პირადად მე. ეგ ბუნებრივი პროცესია რო ფასებმა მოიმატა. განა ახლა დაიწყო ეგ 2000 წლის მერე ნელ ნელა ეტაპობრივად მოიმატა. ჯერ რონალდოს და მერე ბეილის ტრანსფერი რამხელა ბომბი იყო. 100 მილიონი როგორ გადაიხადესო და ახლა ვიღაც დეკლან რაისი ღირს იგივე ფასი. საშინელებაა გეთანხმები მარა რა სახის რეგულაციები უნდა დააწესოს ფიფამ და უეფამ, ეგენი პერესზე ნაკლები გგონია? მაგათაც აწყობთ ეს სიტუაცია ალბათ, თორე აქამდე დააწესებდნენ რაღაცა ზღვარს რო ვთქვათ 100 მილიონზე მეტი არცერთი მოთამაშე არ ღირს.

ხო რათქმაუნდა მეგობარო ეგრეა, კიბატონო რონალდო გასაგებია და იგივე ბეილი,ნეიმარი. მარა საქმე ისაა,რომ ამ ცინგლიან ღლაპებშიც დაიწყეს კოლოსალური თანხების ხდა. ეს ფეხბურთწლები უკვე იმ დროისთვის,ვარსკვალევები იყვნენ და მართლა დაფრინავდნენ. მარა ჰალანდი რატო ღირს 180 და ხელფასი რატო უნდა გადაუხადო 32 მილიონი? შალკეს და მაინცს რო უტანს გოლებს? მბაპე იგივე,ძალიან მაგარია და სიამოვნებით ვიხილავდი რეალში,მარა რა 200 მილონი ტო. პატარა სახემწიფოებია სულ არ აქვთ მაგხელა ბიუჯეტი. რათქმაუნდა მაგათაც აწყობთ და ფულს ღუნავენ,თორე პერესი რო ფიქრობს რეალზე,მაგაზე არავინ არ დაობს და კარგი რო უნდა კლუბისთვის,თუმცა არა ამ ფორმით. 12 კლიბი ეუბენბა მაგითად,ბატეს ტო კო შენ ითამაშებ ჩემპიონატში,აიღებ პირველ ადგილს,გახდები ჩემპიონი,მარა ვერ ითამაშებ ტოპ კლუბებთან,შესაბამისად ფულსაც ვერ მიიღებ და რაქნას? ოგივე ფერენცვაროში რო უბრალოდ ლიგაზე მოხვდეს,იღებს უეფასგან თანხას. ჯგუფში ფრეზე დაა მოგებაზე იღებს თანხას, თუ ჯგუფიდან გავა კიდე თანხას და რამხელა მოტივაციაა ხო კლუბისთვის. ამათ იდი ნახვიო ეუბენბი და ჩვენ 20 კლუბმა ერთმანეთში ფული ვაკეთეთო უნდაო და არ არის ეს ფეხბურთის მოკვლა?

13

22 აპრილი 2021 12:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
ბატეს ტო კო შენ ითამაშებ ჩემპიონატში,აიღებ პირველ ადგილს,გახდები ჩემპიონი,მარა ვერ ითამაშებ ტოპ კლუბებთან,

რატო იტყუები? ჯერ ერთი ლიგა არ უქმდებოდა მერე მეორე 12 გუნდი მუდმივი და + 8 შესვლა გამოსვლით ასერომ იბრძოლებ და ითამაშებ გრანდებთან ეს იყო ფორმატი

14

22 აპრილი 2021 12:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და ვინ შეუშალა ხელი აიაქს განვითარების?თვითონ არ ფიქრობენ მაგაზე და პერესმა რატო უნდა იფიქროს.))))ნონსენსი

ვინ და უშლიდა სუპერლიგა სწორად. გახდები ჰოლანდიის ჩემპიონო და ვსოო ეუბნებოდნენ. სწორედ ლოგაზე აღმოაჩინეს ის ბეეკი,დელიხტი,დე იონგი და ასე შ. ახლა არ მითხრა აიაქსი-ზვოლეს თამაშებს ვუყურებდიო და ვიციდიო. სწორედ ლიგის დამსახურებაა,რო ეს და მსგავსი ფეხბურთელები დღეს ტოპ კლუბებში თამაშობენ. და რო გრანდების ყურადღება მიიპყრო. თქვენ ერთმანეთში ითამაშეთო ჩემპიონატებშიო და ჩვენ 15 კლუბი ერთმანეთში და 10 მილიარდს ვიშოვითო. აი ეს იყო მაგ სლეობა სუპერ ლიგის მთელი არსი. ახლა შენ თუ არგინდა რო გაიგო,ეგ არაა ჩემი პრობლემა. ფეხბურთი იმიტო უნდა მოკლა,რო მბაპეში 200 მილიონს ვერ იხდი? მაგარი ლოგიკაა

15

22 აპრილი 2021 12:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
)))როცა მილიარდიდან შემოსავალიდან 999.9 მილიონი მე მომაქვს შენთვის რატომ უნდა ვიყო თანაბარ სიტუაციაში 0.00000001 პროცენტის შემომტანთან?ვინმეს სჯერა ფეხბურთუ ლუდოგორეცია ან დედამიწის რომელიმე კონტინენტზე ამ კლუბის სწხელს გამართულად ამბობენ?ნონსენსია.ხალხს რეალი აინტერესებს.ბარსა .ესე შემდეგ .საერთოდ არ მესმის დისკრედიტაცია რაში გამოუხატება საშუალო დონის კლუბების.მათვუს უნდა იყოს ცალკე ლიგა მათი დონის.დამსახურების მიხედვით უნდა ამოვიდეს ტოპში..ანუ რა დამსახურებით უნდა ეთამაშოს პლზენი რეალს ვინმე ამიხსნის რახან შიგნით ვიღაც ბირკიკარას დონის კლუბი გააბახა?))) სოლიდარობ\.თანასწორობა სენტიმენტური თემების შემოგდება უკიდეგანო ნონსენსია.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

22 აპრილი 2021 12:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქ რო კითხოთ ხალხს რეალი პლიუსშია გასული და ყველას და ყველაფრის ყიდვა შეუძლია. ძაან მოწყვეტილი ხართ რეალობას

17

22 აპრილი 2021 12:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არის ჩემპიონთა ლიგა და არის უეფას თასი რატომ? დისკრედიტაცია არაა? რა დაშავეს უეფასთასზე მოთამაშე უდინეზემ იქნებ მასაც უნდა რეალთან თამაში?

18

22 აპრილი 2021 12:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და ვინ შეუშალა ხელი აიაქს განვითარების?თვითონ არ ფიქრობენ მაგაზე და პერესმა რატო უნდა იფიქროს.))))ნონსენსი

ვინ და უშლიდა სუპერლიგა სწორად. გახდები ჰოლანდიის ჩემპიონო და ვსოო ეუბნებოდნენ. სწორედ ლოგაზე აღმოაჩინეს ის ბეეკი,დელიხტი,დე იონგი და ასე შ. ახლა არ მითხრა აიაქსი-ზვოლეს თამაშებს ვუყურებდიო და ვიციდიო. სწორედ ლიგის დამსახურებაა,რო ეს და მსგავსი ფეხბურთელები დღეს ტოპ კლუბებში თამაშობენ. და რო გრანდების ყურადღება მიიპყრო. თქვენ ერთმანეთში ითამაშეთო ჩემპიონატებშიო და ჩვენ 15 კლუბი ერთმანეთში და 10 მილიარდს ვიშოვითო. აი ეს იყო მაგ სლეობა სუპერ ლიგის მთელი არსი. ახლა შენ თუ არგინდა რო გაიგო,ეგ არაა ჩემი პრობლემა. ფეხბურთი იმიტო უნდა მოკლა,რო მბაპეში 200 მილიონს ვერ იხდი? მაგარი ლოგიკაა

ჩემპინთა ლიგის პირობებში განვითარებული იყო? )))რას მიახტი სუპერლიგას კონკურენტიანი აიაქსი?ვითომ არაფერი ვიცით სუპერლიგაზე.ეგეთი უთავმოყვარეო უამბიციო კლუბები მეტის ღირსნი არიან.ჩემპიონთა ლიგის პირობებში ხო ვითარდებიან შენმა მზემ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

22 აპრილი 2021 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
სუპერლიგაზე არავინ ფიქრობდა როცა რეალი ბარსელონა მანჩე მილანი და ა.შ ვალებში არ იხრჩობოდნენ. ვინმემ გააჟღერა ეს იდეა მანამდე? იმიტომაა მოფიქრებული რომ გრანდები მოძლიერდნენ და ფინანსური რესურსი გაუჩნდეთ. რეალმა ესპანეთიდან რამდენი ფეხბურთელი წამოიყვანა, არ ძლიერდებიან პატარა ესპანური კლუბები როცა რეალს აქვს ფინანსური რესურსი იყიდოს ფეხბურთელი? 3 წელია იგივე შემადგენლობით თამაშობენ, ვერ ძლიერდებიან, თი გრანდს არ აქვს ფული, არც პატარა გუნდს ექნება, რადგან როცა დიდი კლუბი ფინანსურ კრიზისშია და ფულს ვერ შოულობს, ვერ შოულობს ასევე მცირე გუნდიც. პატარა გუნდი არის დამოკიდებული დიდზე. ასე რომ გრანდების მოძლიერება ჩემპიკნატსაც აწყობს და მასში მოთამაშე ყველა გუნდსაც.
გარდა ამისა, თუ რეალი ჩაიძირა ბარსაც გაკოტრდა და დავიდნენ სევილიის და ვალენსიას დონეზე ამხელა კლუბები, ეგ არ იქნება ფეხბურთისთვის ცუდი? თუ არაუშავრს აგერაა შეიხი და იყიდიან და ეშველებათ? რომ იძახი უეფამ დაარეგულიროს სიტუაციაო, წლებია მაგას იძახის ყველა გრანდი, დაწესდეს ფინანსური ფეირ ფლეიო მაგრამ ყური გააპარტყუნა ვინმემ? არც ზღვარი, არც შეზღუდვა, ფეხბურთელებს წელში წყვეტენ ისეთი გრაფიკით ათამაშებენ და ფულსაც არ უხდიან გუნდებს, მათხოვრულად გამარკვებულს 12 მილიონს და ვინმეს ეგონა ამას შეეგუებოდნენ? სუპერლიგას მაინც ვერსად წაუვა უეფა, გარდაუვალია მისი შექმნა

აგერ პერესმა ვერავინ ოფიციალირად ვერ დატოვებს სუოერლიგას სანან კონტრაქტის დარღვევისთბის გათვალისწინებილ თანხას არ დაფარავენო და ეჭცი არ შეგეპაროთ რომ თეთრებზე არაა საუბარი.
პერესი მიდის ჩეფერინთან მოსალაპარაკებლად, განიხილება ფორმატოს ცვლილებაო, თუმცა სუპერლიგის შექმნის საკითხი კვლავ დღის წესრიგშიაო.

20

22 აპრილი 2021 12:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რატომ არის თბილისის დინამოსთვის პლდიოფები პირდაპირ დასვან ლიგაზე რატომ? რაღაი ტოპ ქვეყნებს არ ვეკუთვნით? იტალია ინგლისი გერმანია ესპანეთი 4-5 გუნდი ყავთ ლიგაზე და დინამომ 3 პლეიოფი უნდა მოიგოს რო იქ მოხვდეს რატომ ? სადაა სოლიდარობა დინამომაც ითამაშოს რეალთან მიპასუხე კასილას რო გაწერია შენ გეკითხები ფერენცვაროშზე შეგტკივა გული და დინამო?

21

22 აპრილი 2021 13:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: კასილასი-THE best
ბატეს ტო კო შენ ითამაშებ ჩემპიონატში,აიღებ პირველ ადგილს,გახდები ჩემპიონი,მარა ვერ ითამაშებ ტოპ კლუბებთან,

რატო იტყუები? ჯერ ერთი ლიგა არ უქმდებოდა მერე მეორე 12 გუნდი მუდმივი და + 8 შესვლა გამოსვლით ასერომ იბრძოლებ და ითამაშებ გრანდებთან ეს იყო ფორმატი

ჩახედე ფორმატს კარგად. ყოველ სამშაბათ და ოთხშაბათს უნდა ყოფილიყო სუპერლიგა და ზუსტად იმ დროს როცა ლიგაა. ახლა როგორ ფიქრობ ლოგას რომელი ტელევიზია აჩევენებდა,როცა პარალწლურად ბარსა სიტი თამაშობს? ჯერ ტელევიზები არ შეიძენდნენ ტრანსლაციას და მთელი ფულუ წავიდოდა სუპერ ლიგაში. მართლა ვერ აცნობიერებთ,თუ უბრალოდ იხტიბარს არ იტეხთ. დიახ მე მირჩევნია რეალმა იბრძოლოს ლა ლაგის მოგებისთვის და მოტივირებული ეთამაშოს იგივე სევილიას,ხეტაფეს და ვნახო სანახაობრივი გახსნილი ფეხბურთი,ვიდრე სულ რო ბოლო ადგილზე გავიდეს,მაინც ითამაშოს სუპერ ლიგაში,რადგან პრეზიდენტი პერესია. დაცა კაცო,აიაქსს,პორტუს,სპორტინგს,სელტიკს,რეინჯერს არუნდათ რეალთან,ბარსასთან,ინტერთან თამაში? შენ ზოგადად ფწხბყრთის ყურება გიყვარს,თუ მარტო რეალის თამაშის ყურება გიყვარს. მე მაგალითად ღამის 4 საათზე ვიღვოძებ,რო ბოკა-რივერის თამაშს ვუყურო. დილის 5 რო მსიფლიო ჩემპიონატის თამაშს კოსტა რიკა- ჩეხეთს ვუყურო და ზოგადად ფეხბურთი მიყვარს. ახლა თქვენ თუ მბაპე,ჰალანდის,პოგბას ყურება გინდათ,ოსასუნას და ნუმანსიას როგორ ამოტენიან და მერე დაწერო ნახე რავუქენითო,ეგ სხვა თემაა. ზოგადად ფეხბურთი არის ლამაზი და სანახაობრივი სპორტი ჩემთვის და ბრძოლა მოედანზე,სხვისთვის მარტო რეალია ფეხბურთი,ან ბარსა.

22

22 აპრილი 2021 13:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ფეხბურთელების განვითარება და აღმოჩენა ლოგის გარეშე ვერ ხერხდება ხო? ჯერ ერთი ლიგას ვაუქმებო არავის უთქვამს, მეორეც ქვედა დივიზიონიც იქმნებოდა საშუალო და მცირე გუნდებისთვის სადაც დაფინანსება ლიგაზე ტ ჯერ მეტი ექნებოდათ და მესამე - კაზემირო ვალვერდე ასენსიო ვასკესი ხო სულ ლიგაზე თამაშობდნენ და რო არ ეთამაშათ ვერ დაინახავდნენ:))))
ვალვერდე რომელიც რეალის საკვანძო ფეხბურთელია ურუგვაის დაბალი დივიზიონიდანაა გადმოყვანილი და კაზემირო ბრაზილიიდან, ასენსიო 3 მილიომად იყიდეს და ვასკესი ჭ კლასის გუნდიდად, ასევე მარსელოც. ოდეგარი ნორვეგიიდან წამოიყვანეს. რეებს ლაპარაკობ მართლა. ნიჭიერ ხალხს ყველგან პოულობენ სკაუტები, საუდის არაბეთშიც რომ ყოფილიყვნენ დე ლიხტიც და დე იონგიც მაინც ექნებოდათ შანსი გრანდში გადასვლის. აბა ხო სულ ჩ ლიგის დამსახურებაა რომ გამოჩდნენ და დაწინაურდნენ :))) ჰოლანდიის ჩემპიკნატზე ისე საუბრობ გეგონება ზიმბამბვეს ქვედა ლიგა იყოს :))

23

22 აპრილი 2021 13:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5272
ეს ყველაფერი რაც ხდება არის უეფას და ფიფას ბრალი დაეფინანსებინათ სათანადოდ კლუბები და არ იქნებოდა სუპერ ლიგაზე საუბარი

24

22 აპრილი 2021 13:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ასეც ვიცოდი... აი ამიტომ მინდოდა სუპერ ლიგა... ტრანსფერებს გაჩარხავდა მაინც... + 2022-შელში მოწოდების სიმაღლეზე იქნებოდა გუნდი ახალი სტადიონი(ფეხბურთელები), ეხლა კიდე დავაა დაჟე ხელფასებზე, რომელ ტრანსფერებზეა საუბარი...(ამ რამოსმა ცალკე გაატრაკა კიდე, ეს ვარანიც თუ წავიდა ხომ ვაბშე) მე მაგრად დამაინტერესა სუპერ ლიგამ... ტოპ გუნდები ისევ მოწოდების სიმაღლეზე ავიდოდნენ(ექნებოდათ მენეჯმენტი, ფაქტი სახეზეა რომ ზარალი მეტი ნახეს) + ამას ფიქრობდნენ 35-40 წუთიან მატჩებს... ფეხბურთელების უფრო დასვენებას, ასევე ახალი სისტების ჩამოყალიბებას, აბა ეს უეფა და ფიფა, რატომ მოგწონთ ეგრე მაგრად? გასაგებია ბევრი რამ შექმნეს, მაგრამ ყველაფერს აქვს ყოველთვის დასასრული თუ ტრაკი ჰქონდათ ტოპ გრანდების გარეშეც გააგრძელებდნენ თავის მოღვაწეობას... უბრალოდ ინგლისს ძალიან შეუტიეს... შემდგომ კი იტალის დაურხიეს... და ვსიო მარტო პერესი რას იზამს!? რაც ფიფას თამაშები გაუყიდია და რაც მაგათმა მაყუთი იშოვეს + ან ეს მსაჯების და ვარის თემა ვის მოსწონს? არაფერი არაა გამართული ვაბშე, მე პირადად არავის ვახვევ ჩემს აზრს, მაგრამ მომეწონა ახალი პროექტი(როგორც ნათქვამია, ახალი ყველაფერი კარგია + მეტი დასვენება ფეხბურთელებს + ახალი სტიმული + რა ჯობია კაი თამაშების ყურებას, ეყოლებოდათ ყველას თავისი სპონსორები + ტრანსლაცია და ა.შ აბა ყველაფერი ჰაერზე ხოარ მოხვდებოდა, რატომ მიაჩნიათ ეს ყველაფერი ხალხს შეუძლებელი... 12-ივე გუნდის ინვესტორი ჩადებდა კაპიტალს... და ყველა გუნდს წაადგებოდა, ფიფას მიეხედა დანარჩენებისთვის თან პერესმა 8 გუნდს დავამატებთო + სხვა გუნდებსაც მივცემთ გასაქანს მომავალშიო, არადა აჰა ძმაო ვუყუროთ არიბასს,ჩუსტს,ბლანკოს,უგო დუროს და გუტიერესს)

25

22 აპრილი 2021 13:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
დინამოს და სხვა პატარა კლუბებს რატომ არ აძლევენ შანსს ეთამაშონ გრანდებს? რით ვერ დაიმსახირეს? 29282829 ეტაპი რომ.უნდა გადალახონ ცოდოები არ არიან რომ დაფინანსებას ვერ ღებულობენ?
ნბას ფორმატი არის საუკეთესო. გრანდი რომ მოწოდების სიმაღლეზე იყოს, საჭიროა ფინანსები რომელსაც არ უხდიან, არადა უეგა და ფიგა საზრდოობს სწორედ გრანდების მიერ შემოტანილი სახსრებით და ცენტებს უხდის. ეგ არაა უსამართლო?
სუპერლიგას მაინც ვერსად გაექცევით მაინც შეიქმნება.
განცხადებებით გავიდნენ ლიგიდან მაგრამ მაინც წევრებად რჩებიან სანამ კონტრაქტის დარღვევისთბის საფასურს არ გადაიხდიან:)) ასე რომ დროის საკითხია.
სიტიმ ჩაშალა ინგლოსური კლუბების მონაწილეობის საკითხი, იმ ნაბოზარ შეიხს არ ჰქონდა კრიზისი და ჯერ შევიდნენ და მერე ვირთხებივით გაილარნენ, აი მასეთი კრისები რომ არიან, მაგიტომ ვერ ეღირაებიან ლიგის თავს და ამ ასენსიო ვინისიუსებითაც ჩაუდევს ზიზუ ფინალში :)

26

22 აპრილი 2021 13:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: LUCA MODRIC
დინამოს და სხვა პატარა კლუბებს რატომ არ აძლევენ შანსს ეთამაშონ გრანდებს? რით ვერ დაიმსახირეს? 29282829 ეტაპი რომ.უნდა გადალახონ ცოდოები არ არიან რომ დაფინანსებას ვერ ღებულობენ?
ნბას ფორმატი არის საუკეთესო. გრანდი რომ მოწოდების სიმაღლეზე იყოს, საჭიროა ფინანსები რომელსაც არ უხდიან, არადა უეგა და ფიგა საზრდოობს სწორედ გრანდების მიერ შემოტანილი სახსრებით და ცენტებს უხდის. ეგ არაა უსამართლო?
სუპერლიგას მაინც ვერსად გაექცევით მაინც შეიქმნება.
განცხადებებით გავიდნენ ლიგიდან მაგრამ მაინც წევრებად რჩებიან სანამ კონტრაქტის დარღვევისთბის საფასურს არ გადაიხდიან:)) ასე რომ დროის საკითხია.
სიტიმ ჩაშალა ინგლოსური კლუბების მონაწილეობის საკითხი, იმ ნაბოზარ შეიხს არ ჰქონდა კრიზისი და ჯერ შევიდნენ და მერე ვირთხებივით გაილარნენ, აი მასეთი კრისები რომ არიან, მაგიტომ ვერ ეღირაებიან ლიგის თავს და ამ ასენსიო ვინისიუსებითაც ჩაუდევს ზიზუ ფინალში :)

აი სწორედ ეგ უნდა დამეწერა ის რომ, სუსტი გუნდები არსებობენ, არის გრანდების დამსახურება სწორედაც, ფიფას და უეფას სწორედ, მაგიტომ შემოდის ამხელა შემოსავალი და კაპიკებს უხდიდნენ ყველას, იმიტო ატეხეს ამხელა აჟიოტაჟი და ლამის ჩართეს ქვეყნის პრეზიდენტები, რომ ქვეყანას აქვს მანდ წილი და 12 ტოპ გრანდის გასვლა, გამოიწვევდა უამრავ ადამიანს შეუდგებოდა წყალი... აბა ჩიტი თავის ბუდეს რატომ მოიშლის? პერესი არის კაცი გარისკა, რომ შექმას რაღაც ახალი(+ ფაქტი სახეზეა, როგორ უჭირს თვით მადრიდის რეალსაც) და ყველა დაწვა, ან ყველა დააშინენს... მაგრად ტეხავს, აი ამიტომ ჰყავს პერეს ბევრი მტერი, იმიტომ რომ თავის გასაკეთებელს ყოველთვის სცდილობს რომ გააკეთებს ნებისმიერ ფასად... ნეტა ახალგაზრდა იყოს ეგ ჩემალალა... ბერდება

27

22 აპრილი 2021 13:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
https://youtu.be/B-yJMN2D0oc

28

22 აპრილი 2021 13:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2619
თავისუფალი აგენტები ვინც ხდებიან იმათ უნდა მივაწვეთ და ისინი დავითრიოთ ცოტა ნორმალური მაინც რომ არიან. შემდეგი წელიც უნდა გავიჭირვოთ და მერე იმედია გამოსწორდება ყველაფერი. პსჟ მ წელს ლიგა თუ ვერ მოიგო მბაპემ არამგონია გაახანგრძლივოს, თუ მოიგო დიდი ალმათობაა დარჩეს იმიტომ რომ თუ ლიგა მოიგეს ოქროს ბურთის კანდიდატიც იქნება

29

22 აპრილი 2021 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრძოლა წაგეს ომი არა ვნახოთ რო შეხვდებიან რას მოილაპარაკებენ 🤣🤣🤣 იქნებ ლიგაც მოგვაგებინონ

შეიხებმა ვერ მოიგონ და დალშე ვინც გინდა მოიგოს შეიხებს უნდა ჩაუდონ

30

22 აპრილი 2021 13:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმენა ქართული ოცნებასავით ხართ ზოგი.არაფერი გაუკეთებიათ 9 წელი და მაინც წარმატებაზე ლაპარაკობენ.😀 ის რო ფორმატი შესაცვლელია, ის რო გადასახედია,ის რო გამარჯვებული 250 მილიონს მაინც უნდა იღებდეს. ის რო მონაწილე გუნდების რაოდენობა უნდა გაიზარდოს,მაგაზე ყველას მოგყვებით. მარა იმიტო რო მბაპე იყიდო და მაგნაირები და მაგ მოტივით შექმნა ახლი ლიგა, სულ არ მგონია სწორი. მბაპე თუ უნდათ,აგერ მომავალ წელს თავისუფალი სტატუსის აგენტს მიიღებს და გაუფორმონ წინასაწრი შეთანხმება და ეგ იქნება. მაინდამაინც 200 უნდა გაფაიხადონ? ის პესეჟეც რო ნახავს ვერ ყიდულობ და კონტრაქტს კიდე არ ახანგრლივებს,სულ უფასოდ გაშვებას წამოვლენ და 60-70 მილიონად მოგყიდიან. იგივე ჰალანდის მამა რო ითხოვს 20 მილიონი მომეცითო და იქ რაიოლა კიდე 30 მე მინდაო და კლუბმა ცალკე 180 და ხელფასი ცალკე 32 მომეცითო,იდი ნახვიზე რო გაუშვებენ,არაა მაგდენი ფულიო. მამამისი მოოთხოვს 3,აგენტი 5. კლუბი 50 და დალაგდება. არ გადმოვა და ითამაშებს გერმანიის საშუალო გუნდში და ლიგის ჯგუფურ ეტაპს. და ბოლოს მაინც გადმოვა. პოგბა რო იტყვის კვირაში თვეში 1.4 მილიონი ფუნტი ხელფასი მაქ და მომიმატეთ ან წავალ სხვაგანო და რეალიც და იუვეც ნახვიზე რო გაუშვებს,მერე იმ შავ ტრაკს დააყენებს. სანამ არ შეიცვლება მთლიანად მიდგომები და რეალობის აღქმა არ იქნება,სულ ასე იქნება. სანამ ფწხბურთელში 200-300 მილიონის გადახდებს თავს არ დაანებებენ,სულ ასე ნეხვში დარჩებიან. უი სუპერლიგაში 10 მილიარდი ტრიალებსო და მპაბესნაირები 200 კი აღრა ეღირება,მოითხოვენ 350 დს 450 მერე გამოვიდნენ კიდე ახლა მოდი ახლა სუპერლიგა 2 შევქმნათო იტყვიან,აბა ვერ ვყიდულობთ ფეხბურთელებსო. ხე დამპალ ნაყოფს იმიტო არ ისხავს,რომ ნაყოფი არვარგა. ძირია ხია დამპალი და მაგიტომ

31

22 აპრილი 2021 14:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
პერესი სუპერ ლიგას იმიტომ ქმნიდან რომ კლიბები არიან ფინანსურ კრიზისში და გაკოტრება ემუქრებათ და არა იმიტომ რომ მბაპეში ვერ იხდის 200 მილიონს. :))
და 100 მილიონზე მეტი რეალს არავისში გადაუხდია, იხდიან პსჟ და სიტი. სოტის ბოლო 5 წელიწადში მილიარდი აქვს დახარჯილი მაგრამ უეგას სულ ქინძზე კიდია :)) აი ეგაა პრობლემა

32

22 აპრილი 2021 14:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეგ რეალია კრიზისში და ის იტალუირი გუნდები,თორე ინგლისური კლუბები რაის კრიზისში არიან კაი რა. მანჩესტერმა ჯამში 5 მილიონი დაკარგა. სიტის და პესეჟეს სულ ცალ ჩუსტზე კიდიათ. ლივეპრულმა როგორც მახსოვს 7-8 მილიონი დაკარგა. ნიიკასლმა უფრო დიდი შემოსავალი ნახა,ვიდრე ბარსელონამ :)) გამოდის რეალის გადარჩენის გეგმა უფრო იყო,ვიდრე სხვა კლუბებზე ზრუნვა. ეხ ეგ ბებერი მელა:)))))) მაგიტომაც გამოვიდნენ ინგლისელები პირველები. ის წყალწაღებული ინტერი და მილანი მაგიტო ებღაუჭებოდნენ ბოლომდე. რაის კრიზის აქვთ ინგლისურ კლუბებს,არც ხელფასები შეამცირეს,არც სტაფი,300,000 ფუნტებს უხდიან კვირაში ფეხბურთელებს. უბრალოდ ძალიან დიდ ფულს იშოვიდნენ,რაც აე აწყენდათ რათქმაუნდ. თორე ახლა ვინმეს ჯერა,რო პერესს მილანის მომავალზე ფიქრით არ ეძინა?

33

22 აპრილი 2021 14:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
ეგ რეალია კრიზისში და ის იტალუირი გუნდები,თორე ინგლისური კლუბები რაის კრიზისში არიან კაი რა. მანჩესტერმა ჯამში 5 მილიონი დაკარგა. სიტის და პესეჟეს სულ ცალ ჩუსტზე კიდიათ. ლივეპრულმა როგორც მახსოვს 7-8 მილიონი დაკარგა. ნიიკასლმა უფრო დიდი შემოსავალი ნახა,ვიდრე ბარსელონამ :)) გამოდის რეალის გადარჩენის გეგმა უფრო იყო,ვიდრე სხვა კლუბებზე ზრუნვა. ეხ ეგ ბებერი მელა:)))))) მაგიტომაც გამოვიდნენ ინგლისელები პირველები. ის წყალწაღებული ინტერი და მილანი მაგიტო ებღაუჭებოდნენ ბოლომდე. რაის კრიზის აქვთ ინგლისურ კლუბებს,არც ხელფასები შეამცირეს,არც სტაფი,300,000 ფუნტებს უხდიან კვირაში ფეხბურთელებს. უბრალოდ ძალიან დიდ ფულს იშოვიდნენ,რაც აე აწყენდათ რათქმაუნდ. თორე ახლა ვინმეს ჯერა,რო პერესს მილანის მომავალზე ფიქრით არ ეძინა?


ეგრე ყველა კიდია პერესს მაგრამ ხო ყბელა მახავდა სარგებელს

34

22 აპრილი 2021 14:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: კასილასი-THE best
კასილასი-THE best

მოიცა და მაგ ფასებს მერე ვინ ითხოვს?ისევ პატარა გუნდები არა?მაშინ რატომ არ არის სოლიდარობა დიდი გუნდებისთვის როდესაც დორტმუნდისნაირი გუნდი მაგხელა თანხას ითხოვს ფეხბურთელებში?გინდა პრემიერ ლიგა ავიღოთ,საშუალოზე დაბალი დონის ფეხბურთელებს ადებენ საოცარ ფასებს.მანჩესტერმა რომ ყლინჯ მაგუაერში კატასტროფული თანხა გადაიხადა მაშინ ლესტერი რატომ არ იყო სოლიდარული?რატომ დაუწესა ამხელა გადასახადი?მაშინ სად იყო პირიქით სოლიდარობა?პატარა გუნდები არანაკლებ წველიან დიდ გუნდებს როგორც უეფა.როდესაც ტრანსლაციაში ტელეარხი ჩემპიონთა ლიგას უხდის საკმაო ოდენობის თანხას დიდი და სახელოვანი გუნდების გამო არ უნდა იყოს მართებული რეალსაც იმდენი მიცე რამდენსაც პლზენს აძლევ.ან საშუალოდ როდესაც მოგებული გუნდი 30 მილიონზე მეტს აკეთებს ჩემპიონთა ლიგაზე და ამის შემდეგ მიდის სატრანსფერო ბაზარზე ფეხბურთელში 100 მილიონზე მეტს აძლევს არასამართლიანია,მითუმეტეს როდესაც თანაბრად იღებს პატარა გუნდიც და დიდი გუნდიც და მითუმეტეს სპონსორი დიდი გუნდის გამო აბანდებს ფულს.ის პესეჟე რომ ნახავს და დორტმუნდი რომ მიხვდება და რაღაც ბლა ბლა ბლა,გავიდა საუკუნე,მაგ სატრანსფერო ბაზარს უეფა უნდა აწესრიგებდეს,ასევე სახელფასო ჭერს,რომ მერე აგენტებმა არ მოითხოვონ კატასტროფული ხელფასები ფეხბურთელებისთვის და ასევე მათვის კომპენსაციებიც დარეგულირებული უნდა იყოს,ასე მიშვებული რომ აქვთ ბაზარი.იქ ჩელსის დაუწესეს ბანი და ამ დროს სიტი და პესეჟეს დარღვევებზე ვერაფერი უთხრეს,არც ესაა სამართლიანი.მყრალი სტრუქტურა რომ არის და 2024 წლის შემდეგ უფრო რომ ამყრალდება ჩემპიონთა ლიგაც მერე ვუყუროთ საინტერესო თამაშებს ვლადივასტოკსა და კუალალუმპურის შესრულებით.როდესაც მწვრთნელები გამოდიან და საუბრობენ ფეხბურთელების გადაღლილობასა და გადატვირთულ გრაფიკზე რატომ არავინ ითვალისწინებს მათ შეხედულებებს?პირიქით რატომ ამატებენ გაურკვეველ თამაშებსა და ჩემპიონატებს?იმის ხარჯზე რომ უფრო მეტი იშოვონ?ან რატომ არ არის ცნობილი და გამჭვირვაკე რამდენი აქვს ხელფასი ჩეფერინსა და მაგ სტრუქტურაში მომუშავე ხალხს?რატომ არის ეს ყველაფერი დახურული და ხალხისთვის ხელმიუწვდომელი?ან სხვის ფულის ხამობაზე რომ საუბრობდნენ რატომ მიყიდეს შემთხვევით ყატარს მსოფლიო ჩემპიონატი?ან რატომ ხდება ისე რომ თვითონ გამომუშავებული თანხის დიდი ნაწილი რჩებათ და გუნდებს კაპიკებს უგდებს?რაც შეეხება სუპერლიგა ჯერ ჩამოყალიბების პროცესშია და ბევრი რამ დაიხვეწებოდა,ბევრი რამ შეიცვლებოდა და ასე შემდეგ.იმ ჩემპიონთა ლიგაზე კი ეთამაშათ სევილიას დონის გუნდებს,ევროპა ლიგაზე კი შედარებით უფრო დაბალი დონის გუნდებს.ეგ სუპერლიგაც გაფართოვდებოდა და ის დამატებითი გუნდებიც რაღაც დამსახურების გამო შემოვიდოდნენ და საკმაოდ დიდ თანხებსაც გამოიმუშავებდნენ რის შედეგადაც მასეთი გუნდები აღარ იქნებოდნენ დამოკიდებულნი რამენაირად ჩემ წამყვან ფეხბურთელს გავყიდი რომ მოგება ვნახოო,რადგან საკმაოდ კარგ თანხებს მიიღებდნენ და ეკონომიკურად ბევრად დაბალანსდებოდნენ.აქ კი ჯერ წესიერად გეგმის გახმაურებაც ვერ მოხდა ისე მოუწყვეს ბოიკოტი

35

22 აპრილი 2021 14:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: მადრიდისტა 777
ციტატა: კასილასი-THE best
ეგ რეალია კრიზისში და ის იტალუირი გუნდები,თორე ინგლისური კლუბები რაის კრიზისში არიან კაი რა. მანჩესტერმა ჯამში 5 მილიონი დაკარგა. სიტის და პესეჟეს სულ ცალ ჩუსტზე კიდიათ. ლივეპრულმა როგორც მახსოვს 7-8 მილიონი დაკარგა. ნიიკასლმა უფრო დიდი შემოსავალი ნახა,ვიდრე ბარსელონამ :)) გამოდის რეალის გადარჩენის გეგმა უფრო იყო,ვიდრე სხვა კლუბებზე ზრუნვა. ეხ ეგ ბებერი მელა:)))))) მაგიტომაც გამოვიდნენ ინგლისელები პირველები. ის წყალწაღებული ინტერი და მილანი მაგიტო ებღაუჭებოდნენ ბოლომდე. რაის კრიზის აქვთ ინგლისურ კლუბებს,არც ხელფასები შეამცირეს,არც სტაფი,300,000 ფუნტებს უხდიან კვირაში ფეხბურთელებს. უბრალოდ ძალიან დიდ ფულს იშოვიდნენ,რაც აე აწყენდათ რათქმაუნდ. თორე ახლა ვინმეს ჯერა,რო პერესს მილანის მომავალზე ფიქრით არ ეძინა?


ეგრე ყველა კიდია პერესს მაგრამ ხო ყბელა მახავდა სარგებელს

კი სარგებელს ნახავდა ნამდვილად ყველა მანდ მოხვედრილი კლუბი. 3 წელი ვმუშაობდით ამ პროექტზეო,მერე 3 წლის განმავლობაში ეს მოიფიქრეს? რო შექმნიდან 72 საათში დაშლილიყო? არაფერი გაიტანდნენ ამ პროექტა,უბრალოდ მთავრობებისგან არ მოელოდნენ ასეთ ზეწოლას რა. მთავრობები,ჩემპიონატები და. ქვეყნის ფედერაციები დაუდგნენ პროსტა ფიფას და უეფას ძაან გვერდში.

ციტატა: Clever liar
გააკეთა

ე ბიჭო არიქა, საღი აზრი ძლივს. გაიხარე, მაგას არ ვამბობ მეც. ვის რაში დააინტერესებს კოპა,თასი,სუპერ თასი. ვინ ითამაშებს შიდა ჩემპიონატში თავდაუზოგავად. არც არავინ,სუ რო წამოუწვე სახლში,მაინც მოვხვდები აუპერლოგაზე ტოპ 15-ში,მაინც მივიღებ მილიარდებს და რატო გავიკლა თავი ახლა ესპანეთის თასზე თამაშით,სადაც ჟანგიან თასს მაძლევენ. სწორო მსჯელობაა.

36

22 აპრილი 2021 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
ციტატა: Bordo
ციტატა: კასილასი-THE best
კასილასი-THE best

მოიცა და მაგ ფასებს მერე ვინ ითხოვს?ისევ პატარა გუნდები არა?მაშინ რატომ არ არის სოლიდარობა დიდი გუნდებისთვის როდესაც დორტმუნდისნაირი გუნდი მაგხელა თანხას ითხოვს ფეხბურთელებში?გინდა პრემიერ ლიგა ავიღოთ,საშუალოზე დაბალი დონის ფეხბურთელებს ადებენ საოცარ ფასებს.მანჩესტერმა რომ ყლინჯ მაგუაერში კატასტროფული თანხა გადაიხადა მაშინ ლესტერი რატომ არ იყო სოლიდარული?რატომ დაუწესა ამხელა გადასახადი?მაშინ სად იყო პირიქით სოლიდარობა?პატარა გუნდები არანაკლებ წველიან დიდ გუნდებს როგორც უეფა.როდესაც ტრანსლაციაში ტელეარხი ჩემპიონთა ლიგას უხდის საკმაო ოდენობის თანხას დიდი და სახელოვანი გუნდების გამო არ უნდა იყოს მართებული რეალსაც იმდენი მიცე რამდენსაც პლზენს აძლევ.ან საშუალოდ როდესაც მოგებული გუნდი 30 მილიონზე მეტს აკეთებს ჩემპიონთა ლიგაზე და ამის შემდეგ მიდის სატრანსფერო ბაზარზე ფეხბურთელში 100 მილიონზე მეტს აძლევს არასამართლიანია,მითუმეტეს როდესაც თანაბრად იღებს პატარა გუნდიც და დიდი გუნდიც და მითუმეტეს სპონსორი დიდი გუნდის გამო აბანდებს ფულს.ის პესეჟე რომ ნახავს და დორტმუნდი რომ მიხვდება და რაღაც ბლა ბლა ბლა,გავიდა საუკუნე,მაგ სატრანსფერო ბაზარს უეფა უნდა აწესრიგებდეს,ასევე სახელფასო ჭერს,რომ მერე აგენტებმა არ მოითხოვონ კატასტროფული ხელფასები ფეხბურთელებისთვის და ასევე მათვის კომპენსაციებიც დარეგულირებული უნდა იყოს,ასე მიშვებული რომ აქვთ ბაზარი.იქ ჩელსის დაუწესეს ბანი და ამ დროს სიტი და პესეჟეს დარღვევებზე ვერაფერი უთხრეს,არც ესაა სამართლიანი.მყრალი სტრუქტურა რომ არის და 2024 წლის შემდეგ უფრო რომ ამყრალდება ჩემპიონთა ლიგაც მერე ვუყუროთ საინტერესო თამაშებს ვლადივასტოკსა და კუალალუმპურის შესრულებით.როდესაც მწვრთნელები გამოდიან და საუბრობენ ფეხბურთელების გადაღლილობასა და გადატვირთულ გრაფიკზე რატომ არავინ ითვალისწინებს მათ შეხედულებებს?პირიქით რატომ ამატებენ გაურკვეველ თამაშებსა და ჩემპიონატებს?იმის ხარჯზე რომ უფრო მეტი იშოვონ?ან რატომ არ არის ცნობილი და გამჭვირვაკე რამდენი აქვს ხელფასი ჩეფერინსა და მაგ სტრუქტურაში მომუშავე ხალხს?რატომ არის ეს ყველაფერი დახურული და ხალხისთვის ხელმიუწვდომელი?ან სხვის ფულის ხამობაზე რომ საუბრობდნენ რატომ მიყიდეს შემთხვევით ყატარს მსოფლიო ჩემპიონატი?ან რატომ ხდება ისე რომ თვითონ გამომუშავებული თანხის დიდი ნაწილი რჩებათ და გუნდებს კაპიკებს უგდებს?რაც შეეხება სუპერლიგა ჯერ ჩამოყალიბების პროცესშია და ბევრი რამ დაიხვეწებოდა,ბევრი რამ შეიცვლებოდა და ასე შემდეგ.იმ ჩემპიონთა ლიგაზე კი ეთამაშათ სევილიას დონის გუნდებს,ევროპა ლიგაზე კი შედარებით უფრო დაბალი დონის გუნდებს.ეგ სუპერლიგაც გაფართოვდებოდა და ის დამატებითი გუნდებიც რაღაც დამსახურების გამო შემოვიდოდნენ და საკმაოდ დიდ თანხებსაც გამოიმუშავებდნენ რის შედეგადაც მასეთი გუნდები აღარ იქნებოდნენ დამოკიდებულნი რამენაირად ჩემ წამყვან ფეხბურთელს გავყიდი რომ მოგება ვნახოო,რადგან საკმაოდ კარგ თანხებს მიიღებდნენ და ეკონომიკურად ბევრად დაბალანსდებოდნენ.აქ კი ჯერ წესიერად გეგმის გახმაურებაც ვერ მოხდა ისე მოუწყვეს ბოიკოტი

+++++
ამის კონტროლი აკისრია ზუსტად უეფას, თორე უმრავლესობას რომ ჰკითხო უეფა რა შუაში არისო

37

22 აპრილი 2021 14:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: Bordo
მასეთი გუნდები აღარ იქნებოდნენ დამოკიდებულნი რამენაირად ჩემ წამყვან ფეხბურთელს გავყიდი რომ მოგება ვნახოო,რადგან საკმაოდ კარგ თანხებს მიიღებდნენ და ეკონომიკურად ბევრად დაბალანსდებოდნენ.აქ კი ჯერ წესიერად გეგმის გახმაურებაც ვერ მოხდა ისე მოუწყვეს ბოიკოტი

თითოეულ სიტყვაში გეთანხმები. 100% ემთხვევა მოსაზრებები.

38

22 აპრილი 2021 15:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Bordo
100% გეთანხმები. რათქმაუნდა რაის მაგუაიერი 80 მილიონი და სანჩო 120. კიბატონო ვერ შეგედავები ვერაფერზე. სწორს ამბობ ბევრ რამეს. რაც შეეხება პატარა გუნდები ითხოვენო,ეგ არ ვთქვი მეც,რო გრანდებმა გააფუჭეს და მადაზე მოვიდნენ მეთქი. იმიტო ითხოვს,რო იცის გადაიხდი. აბა არ გადაიხადო ერთი სეზონი,მეორე,ნახავ თუ არ გაყიდის ადეკვატურ ფასად. დეკლან რაისი 100 მილიონად არვიყიდოს არცერთმა ტოპ კლუბმა,მაგას საშუალო დონის გუნდი ვერ იყიდის და ისევ გრანდმა უნდა შეიძინოს. იგივე ჰალანდი,მაინცი და უნიონი მაგას ვერ იყიდიან,თვითონაც არ წავა და რა გზა რჩება რო? წავიდეს რეალში,ან ბარსაში და ა.შ. ლიმიტი ხო უნდა იყოს არა რაღაც? ეთანხმები,რომ მაგალითად რამოსს უნდა ქონდეს თვეში ხელფასი 1 მილიონი ევრო? ვარჯიში უფასო, ბაზაზე ჭამა უფასო, ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ამხელა ხელფსი? რატო? დეხეას რატო აქ კვირაში 350000 ფუნტი. ლამის 2 მილიონი დოლარია თვეში. რაში თორე კი. ნეიმარს რატო აქ წელიწადში ლამის 40 მილიონი? ზოგადად უსამართლოა ეს ყველაფერი. რატო თვეში ნახევარი მილიონი ცოტაა? ან 300000 დოლარი. მარა კორფციის ბუდეა. რატო უნდა გადავუხადო ფეხბურთელის მამას 20 მილიონი აი რატო? მაგან რო გააკეთა შვილი მარტო მაგაში? მარაზმია ეს ყველაფერი რა.

39

22 აპრილი 2021 15:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: კასილასი-THE best
კასილასი-THE best

ხო და რაშია საქმე იცი?ის საშუალო დონის გუნდები კი არ ცდილობენ სპორტული თვალსაზრისით განვითარდნენ,არამედ ცდილობენ რამენაირად მოიძიონ ფეხბურთელები,სტატისტიკა შეუქმნან და შემდეგ გაყიდონ,ანუ მათი ინტერესიც პირდაპირ პროპორციულია ფინანსურ ინტერესზე.იმ აიაქსაც ფეხებზე ჰკიდია რაიმე თასს მოიგებს თუ არა ევროპაში,მთავარია მათმა ფეხბურთელებმა კარგი შთაბეჭდილება დატოვონ რომ მერე კარგ ფასად გაყიდონ,აქედან გამომდინარე ეს საშუალო დონის გუნდები არა სპორტული ინტერესებით არამედ ფინანსური თვალსაზრისით მოქმედებენ.ეს ჩემპიონატი კი თავისებურად მოწვეულ გუნდებში გააჩენდა საკმაოდ დიდ ფინანსურ რესურს და აღარ იფიქრებდნენ თავიანთი წამყვანი ფეხბურთელების გაყიდვას.ასევე ზოგადად სუპერლიგა დანარჩენ გარედარჩენილი გუნდებსაც უზრუნველყოფდნენ ფინანსურად და მაგაზე იყო საუბარი,მაგას დამატებული ქალთა გუნდებსაც გადაერიცხებოდათ თანხა და ასაკობრივ გუნდებსაც.აი ახლა ხელფასებზე და თანხების უაზრო ფლანგვაზე გაქვს საუბარი და ეგ მარტო დიდი გუნდების დამსახურებაა?ბაზარი რომ მიუშვა უეფამ და ვითომ ფეირ პლეის წესები დაადგინა და ამასობაში ეგ ფეირ პლეი არ ეხება სიტისა და პესეჟეს უსამართლობაა.მაშინ მკაცრად უნდა კონტროლდებოდეს ეგ საკითხი,ასევე ხელფასების საკითხსაც უნდა არეგულირებდნენ,როგორც თუნდაც აგენტისთვის გადახდილ თანხას,მაგრამ სინამდვილეში წესიერდ არაფრის რეგულირება არ მიდის,შენ თვითონ ახსენე რომ გუნდების შემოსავლების დიდი ნაწილი ხელფასებეი იხარჯება და რატომ?იმიტომ რომ არ კონტროლდება ეგ,მოითხოვს აგენტი ამ ხელფას და შენც იხულებული ხარ მისცე თუ არ გინდა ფეხბურთელის დაკარგვა.ამასობაში კი გუნდების შემოსავლების დიდი ნაწილი ამაში იხარჯება,შემდეგ კი ნორმალური ტრანსფერის გასაკეთებლად ისევ უწევთ საბანკო ვალის აღება რომ იყიდონ ფეხბურთეკები.ჩემპიონთა ლიგაზე რომ წვალობ და ჯახირობ,ამ დროს კი ხურდას გაძლევენ და უმეტეს შემოსავალს სხვები ინახავენ არასამართლიანია.რატომ შეიქმნა თავის დროზე პრემიერ ლიგა?რადგან კლუბებს პირდაპირ ექნებოდათ კონტაქტი ტრანსლაციების გამშვებ კომპანიებთან,განსხვავებით მაქამდე არსებული მდგომარეობისა.ახლაც ზუსტად ასე იქნებოა პირდაპირი კონტაქტი ექნებოდათ გუნდებს ამ კომპანიებთან და აღარ მოუწევდა რომელიმე ორგანიზაციას ჩარევა.

40

22 აპრილი 2021 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Президент УЕФА Александер Чеферин высказался об участии «Барселоны» в проекте Суперлиги Европы.

«В какой-то степени меня разочаровали все, но я должен сказать, что, наверное, «Барселона» меньше всех. Лапорта был избран совсем недавно, я разговаривал с ним два или три раза. Он находится под значительным давлением из-за финансовых проблем.

Он унаследовал ситуацию, в которой находится клуб, это не его вина, он явно находился под сильным давлением. В то же время, будучи хитрым переговорщиком, Лапорта нашел стратегию выхода», – сказал Чеферин.

41

22 აპრილი 2021 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
მერე რატომაა ამხელა უკმაყოფილება ფიფას და უეგას მიმართ? რეალს და ბარსას ან რონელიმე კონკრეტულ კლუბს ევალება მაგ სიტუაციის მოწესრიგა თუ უეფასნაირ ორგანიზაციას რომელმაც უნდა დაარეგულიროს? სატრანსგერი ლიმიტი რატომ არაა ამდენი წელი განსაზღვრული? რატომ არაა სახელფასო ლიმიტი? რატომ არაა დანერგილი კრიტერიუმი, რომელიც დაადგენს რომ 1 სეზონი რომ გაიბრწყინებს ტიპი, იმას ვერ დაადონ ლესტერისნაირმა კლუბებმა 200 მილიონი? ფეხბურთელი უნდა ფასობდეს სტაბილურობიდან და შედეგებიდან გამომდინარე და არა იქიდან, რამდენს აფასებს კონკრეტული გუნდი. ამას თუ ვერ აკეთებს, მაშინ რაში იღებს ტონობით ფულს? რატომ ჩაგრავს გრანდებს და უხდის კაპიკებს როცა მისი შემოსავლის 90% გრანდების დამსახურებაა? რატომ არასდროს ითვალისწინებს ფეხბურთელების მწვრთბელების და ექსპერტების მოსაზრებებს ფეხბურთელების გადატვირთულ გრაფიკზე? კვირაში 2 ფწხბურთელი მაინც ილეწება რადგან არანორნალირ რეჟიმში თამაშობენ, ფიზიკირად შეუძლებელია ფეხბურთელმა ასეთ დატვირთვას გაუძლოს. უძლებს სიტი და პსჟ რომელსაც ლამისაა 2 თანაბარი დონის გუნდი ყავს, როცა სხვებს მაგათი ზამენის ფეხბურთელების ყიდვის რესურსიც არ აქვს. რატომ აყენებს და უწევს დისკრიმინაციას სხვა კლუბებს როცა სიტი და პსჟ გულაობენ? რატომ ჩაგრავს მაგალითად ჩელსის და ადებს სატრანსფერო ბანს როცა სიტიმ 5 წელში მილიარდი დახარჯა და დაარღვია ყველანაირი ფეარ პლეი? იმიტომ რომ მაგ ნაბოზვარ ჩეფერინს ფულს უხდიან ფეიხები და არიან მიჩუმებულები. ეხლა ევროპის საკლუბო ფეხბურთის პრეზიდენტად პსჟ მფლობელი აირჩიეს და ჩეფერინმა კისალოცი პოსტი გამოᲔიმა ფოტოსთან ერთადმ რატომ ატყდა ასეთი ამბავი ახალ ტურნირზე როცა თავად ახალ ტურნირებს ისე ამატებენ ყველას აზრი ფეხებზე კიდიათ? პიდარასტი ინგლისელები რომ არა ასწავლიდა ჭკუას პერესი, მაგრამ ინგლისელებსაც კარგად მოხვდებათ წკეპლა რადგან როცა ოფიციალირად დატოვებენ სუოერლიგას, თითიეულს მოუწევს კონტრაქტის დარღვევისთვის პირგასამტეხლოს გადახდა და მაშინ დაენძრევათ:))
პერესმა იუვე და მილანი არსად არ გასულანო, ისევე როგორც ბარსა და ვფიქრობთ ფორმატის შეცვლასა და დახვეწაზეო. სუპერ ლიგის შექმნა დროის ამბავია თორემ წამყვანი ჩემპიონატები სადამდე უყურებენ მაგათ ჩამზ..რებულ სისტენას და თავიანთ ფინანსურ კოლაფსს, დავინახავ.
მაინც შექმნიან და იმედია დროზე იზამენ.

42

22 აპრილი 2021 15:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამეცი პასუხი კასილას რატომ თამაშობს დინამო სამ პლეიოფს რო ლიგაზე მოხვდეს სადაა სოლიდარობა? ფერენცვაროშზე ნერვიულობ და დინამო? ლიგაზე თუ უნდა ითამაშო 3 პლეიოფი რო მოხვდე რატო არ შეიძლება სუპერლიგაშიც იგივე მოხვდეს?

43

22 აპრილი 2021 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მე ვერ ვხვდები საშუალო დონის გრანადა ესპანეთის მაშტაბით ვერასდროს ხვდებოდა ლიგაზე და ვერც მოხვდება.თუ ვინმე ამიხსნის სუპერლიგის შექმნით რას კარგავდა მადლობელი დაგრჩებით)
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

22 აპრილი 2021 15:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაგვსაჯა პერესმა . მართალია ეს კაციი

45

22 აპრილი 2021 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: LUCA MODRIC
ეხლა ევროპის საკლუბო ფეხბურთის პრეზიდენტად პსჟ მფლობელი აირჩიეს და ჩეფერინმა კისალოცი პოსტი გამოᲔიმა ფოტოსთან ერთადმ

ყველაფერში გეთანხმები და ისიც დასამატებელია რომ ანიელის ადგილას რუმენიგე დანიშნეს.ასევე აღსაღნიშნავია 2024 წლიდან შემოღებული ახალი ინიციატივა ჩემპიონთა ლიგაზე,რაც უფრო უაზროსა და მოსაწყენს გახდის ამ ჩემპიონატს.თუ მაინც და მაინც ვერ შეიქმნა სუპერლიგა მაშინ ისე მაინც უნდა ქანან რომ რაიმე კომპრომისზე წამოიყვანონ და რაღაც ნამდვილად შეიცვალოს ფეხბურთისთვის სასიკეთოდ

46

22 აპრილი 2021 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9026
reali shurs idziebs chelsize am 1 kvirashi da aseve psge sitis shedegidan vinc gava imasac zed miayolebs

47

22 აპრილი 2021 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მე ვემხრობი იმ იდეას ყველაფერი დამსახურების მიხედვით.იკერ კასილასის მსგავსი მოაზროვნე ხალხი გვეუბნება ლუდოგორეცი ტოლია რეალს და თუ ფეხბურთს ესე ვუდგებით და ტოლერანტობა თანასწორობის პრინციპს მაშინ დინამომ რა დააშავა ტრილიონ საკვალიფიკაციას რომ გადის.ნონსენსი....ესე გაივლიდა სუპერლიგაზეც აბა პლზენი იქ პირდაპირ რატო უნდა მოხვედრილიყო ვინმე ახხსის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

48

22 აპრილი 2021 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ვერ ვხვდები საშუალო დონის გრანადა ესპანეთის მაშტაბით ვერასდროს ხვდებოდა ლიგაზე და ვერც მოხვდება.თუ ვინმე ამიხსნის სუპერლიგის შექმნით რას კარგავდა მადლობელი დაგრჩებით)

არა და მასეთი გუნდებიც მიიღებდნენ საკმაოდ დიდ კომპენსაციას იმის და მიუხედავად ითამაშებდნენ თუ არა სუპერ ლიგაში.უბრალოდ ამათი ყველაზე დიდი შეცდომა ის იყო რომ დეტალურად ვერ ახსნეს რას მოიტანდა ეს ჩემოიონატი არამარტო იმ 20 გუნდისთვის არამედ სხვა გუნდებისთვისაც,ზუსტად ამით ისარგებლა უეფამაც და საკმაოდ დიდი ანტიკამპანიაც ააგორეს გაზეთების საშუალებით.თან დღეს თუ იქნებოდა ასეთი ფორმატი არ ნიშნავს რომ სამომავლოდ რაიმე არ შეიცვლებოდა და არ დაიხვეწებოდა

49

22 აპრილი 2021 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ვემხრობი იმ იდეას ყველაფერი დამსახურების მიხედვით.იკერ კასილასის მსგავსი მოაზროვნე ხალხი გვეუბნება ლუდოგორეცი ტოლია რეალს და თუ ფეხბურთს ესე ვუდგებით და ტოლერანტობა თანასწორობის პრინციპს მაშინ დინამომ რა დააშავა ტრილიონ საკვალიფიკაციას რომ გადის.ნონსენსი....ესე გაივლიდა სუპერლიგაზეც აბა პლზენი იქ პირდაპირ რატო უნდა მოხვედრილიყო ვინმე ახხსის.

მეორედ დავუსვი ეგ შეკითხვა ველოდები რავი იქნებ შენ გიპასუხოს

50

22 აპრილი 2021 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთი ისეც მოკვდება და ასეც, შეიხების მოსვლამ დააჩქარა ეგ და მესამე ტურნირი კონფერენც ლიგაა თუ რაღაც სლეობა და ლიგის 24 წლის ახალი რეფორმა საბოლოოდ დაასამარებს

51

22 აპრილი 2021 15:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: Bordo
2024 წლიდან შემოღებული ახალი ინიციატივა ჩემპიონთა ლიგაზე,რაც უფრო უაზროსა და მოსაწყენს გახდის ამ ჩემპიონატს

ხო ამბობდნენ რომ.გრანდების თამაში თურმე მოსაეყენია ყოველ კვირას და ეხლა რომ მოუწევთ კიევის დინამო პლზენის ყურება, მერე ვნახოთ როგორ აზრზე იქნებიან. ამათავ ოღონდ საპასუხოდ რამე გაეკეთებინათ, წარმოიდგენელი %ლეონა გააკეთეს. აი ყველაზე იდიოტიზმი რაც იქნებოდა ამოარჩიეს და გააკეთეს.

52

22 აპრილი 2021 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Bordo
2024 წლიდან შემოღებული ახალი ინიციატივა ჩემპიონთა ლიგაზე,რაც უფრო უაზროსა და მოსაწყენს გახდის ამ ჩემპიონატს

ხო ამბობდნენ რომ.გრანდების თამაში თურმე მოსაეყენია ყოველ კვირას და ეხლა რომ მოუწევთ კიევის დინამო პლზენის ყურება, მერე ვნახოთ როგორ აზრზე იქნებიან. ამათავ ოღონდ საპასუხოდ რამე გაეკეთებინათ, წარმოიდგენელი %ლეონა გააკეთეს. აი ყველაზე იდიოტიზმი რაც იქნებოდა ამოარჩიეს და გააკეთეს.

ხო და 2024 წლიდან მოგვიწევს ბევრი უაზრო თამაშის ყურება,მაგრამ მაგაზე უარესი ყატარის მსოფლიო ჩემპიონატი იქნება.ახლო მომავალში კი ვნახავთ ფეხბურთის სიკვდილს ვინ გამოიწვევს

53

22 აპრილი 2021 15:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Bordo
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ვერ ვხვდები საშუალო დონის გრანადა ესპანეთის მაშტაბით ვერასდროს ხვდებოდა ლიგაზე და ვერც მოხვდება.თუ ვინმე ამიხსნის სუპერლიგის შექმნით რას კარგავდა მადლობელი დაგრჩებით)

არა და მასეთი გუნდებიც მიიღებდნენ საკმაოდ დიდ კომპენსაციას იმის და მიუხედავად ითამაშებდნენ თუ არა სუპერ ლიგაში.უბრალოდ ამათი ყველაზე დიდი შეცდომა ის იყო რომ დეტალურად ვერ ახსნეს რას მოიტანდა ეს ჩემოიონატი არამარტო იმ 20 გუნდისთვის არამედ სხვა გუნდებისთვისაც,ზუსტად ამით ისარგებლა უეფამაც და საკმაოდ დიდი ანტიკამპანიაც ააგორეს გაზეთების საშუალებით.თან დღეს თუ იქნებოდა ასეთი ფორმატი არ ნიშნავს რომ სამომავლოდ რაიმე არ შეიცვლებოდა და არ დაიხვეწებოდა

იმდენად დემაგოგიაა სუპერლიგის მოწინაღმდეგე ხალხის საუბარი ჩაგვრის ფენომენზე რომელიც დღრმდე ვერ ამოვხსენი მაგალითად მოვიყვანე.შენ კი სწორად უთხარი ზევით.ტრაკს აძლევენ თსვად არ ვითარდებიან მერე აბრალებენ ფორმატებს.იმაშიც გეთანხმები უფრო გეგმიურად უნდა ჩამოეყალიბებინათ ძაან ქაჯურად გამოუვიდათ.საერთოდ მე ვთვლი როგორც შიდა ჩემპიონატებშია დივიზიონები ესე უნდა იყოს ევროპაშიც.ვინმე აჩვენებს კაი შედეგებს მოხვდება ტოპებში .ასე უნდა იყოს.აბა ლიგაზე ათასი ხარახურა კლყბი რომ ხვდება რეალს რა დამსსხურებით რომ საკუთარ ეზოში დაიბრიყვა ვიღსც სოფლის გუნდი.დიდები დიდებთან.საშუალო საშუალოსთან.პატარა პატარასთან.გინდა დიდობა დაამტკიცე შედეგებით მოხვდები ტოპში.მე რომ მკითხი გრანდების დისკრედიტაცია შევიწროება უფრო ხდება .

მაგრამ საქმე იმაშია სპორტული ამბიცია არ გააჩნიათ.აიაქს რა სახელი აკლიაა.მაგრამ ტიტულზე მეტად ვუნნეს მიყიდოს ფეხბურთელი იმაზე ფიქრობს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

22 აპრილი 2021 15:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ვემხრობი იმ იდეას ყველაფერი დამსახურების მიხედვით.იკერ კასილასის მსგავსი მოაზროვნე ხალხი გვეუბნება ლუდოგორეცი ტოლია რეალს და თუ ფეხბურთს ესე ვუდგებით და ტოლერანტობა თანასწორობის პრინციპს მაშინ დინამომ რა დააშავა ტრილიონ საკვალიფიკაციას რომ გადის.ნონსენსი....ესე გაივლიდა სუპერლიგაზეც აბა პლზენი იქ პირდაპირ რატო უნდა მოხვედრილიყო ვინმე ახხსის.

შენ ადამიანო ან აზრის გამოტანის პრობლემა გაქ ,ან არვიცი. სად დავწერე,რომ ლუდოგორეცი რეალის ტოლსწორია? რომელ ფრაზაში ამოიკითხე? ეგრე არც ხეტეფეა რეალის სწორი,არც ოსასუნა და დაჟე არც ვილიარეალი, რატო ეთამაშებიან? გავიდნენ ეგრვე ევრიტურნირებზე შედეგს ად ქონდეს მნიშვნელობა. არც ბარნლია,შეფილდი და ნორვიჩი,სიტის დონის და გავაუქმოთ ეგეც. მაგ ლოგიკით რასაც შენ აფრქვევ ეგრეა. დონე რაშუაშია? ხო რონგზე რო ადიხარ, შენზე სუსტს კი არ ესპარინგები სულ,ცდილობ შენზე ძლიერი დაამარცხო. გადიხარ ეტაპებს,დინამოს რო მიახტით,ხო უნდა ითამაშოს და მიაღწიოს იმ ეტაპამდე, აბა წნორის მილანთან და კოლხეთთან მოგებით,ლიგაზე რატო უნდა გადიოდე. შეადარე რა შენც შიტლანდიის,ჰოლანდიის და საქართველოს ჩემპიონატების დონე ერთმანეთს. საბერძნეთის ჩემპიონატის ნებისმიერი გუნდი გადაგახევს ბურთს თავზე. ფარერების ლლასვიკს,(მეთევზეებს და ტაქსისტებს) რო ვერ ცდები და 6 გოლს გაგიტანენ,რატო უნდა მოხვდე ლიგაზე? ბრიუგე რო შეგხვდა ჯგუფურზე, დაგვითმო რამე? კინაღამ ჯგუფში ჩაგვტოვა,ააა სუ ახლახანს. ამოიღონ მაშინ ნბიადიან მინესოტა,ჰიუსტონი,ვერ არიან იუტას და კლიპერსის დონე მაინც. აბა შენ განვითარება რა გგონია? ჩემი 11 წლის შვილი ჭადრაკში ყველას უგებს სკოლაში, მე ვერეცრთი ხელს ვერ მიგებს და რავქნა ახლა,აღარ ვეთამაშო, ჩემი დენე არ ხარ თქო?:))))) მაგრა მსჯელობთ რა

55

22 აპრილი 2021 16:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ერთი რომ საკუთარი ქვეყნის ჩემპიონატი და ჩემპიონობა ყოველთვის პრესტიჟული იქნება და ეს აქსიომაა. ლიგა ყოველთვის ერთი თავით მაღლა.იდგა პრიმერას ჩემპიონობაზე მაგრამ ამით ჩემპიონატებს ხიბლი არ დაუკარგავთ. მეორე თქვენ საერთოდ არ იღევთ მხედველობაში ფეხბურთელებს. საქმე.მარტო სატრანსფერო თანხებში არ არის. რონალდუს, მესის, ნეიმარის და მისთანბის დასახურებით აქვთ კლუბებს დიდი შემოსავალი. აღარ არის ძველი დრო დამთავრდა და ნებისმიერი მათგანი ითხოვს უკვე ფულს. მართლებიც არიან. ჩემი თამაშის წყალობით რომ ტიტულებს იგებ,მაისურებით და სარეკლამო უფლებებით რომ ასმილიონიან შემოსავალს ხარ ჩაფრენილი კეთილი უნდა ინებო და ხელფასად ძალიან ბევრი.უნდა მომცე. ახლა მითხარით დიდი კლუბი ვისაც აქვს ტრაკი თუნდა სამ სუპერფეხბურთელს 30+ მილიონიანი კონტრაქტები დაუდოს? მხოლოდ პსჟს და სიტის ხო? აგერ ყავდა ბარსას მსნ და ვხედავთ ახლა როგორი ტრაკისკენ აქვს ფინანსურად საქმე. ყავდა ბბს რეალს და ბეილს.და ბენზემასაც რომ მოეთხოვად კიდევ უფრო.მაღალი ანაზღაურება ვრ გაქაჩავდა ვერანაირად. ახლაც ვერ ქაჩავს ფაქტია. სად მიდის ის ფული რომლებიც.ფეხბურთელებს უნდა მისცენ? უეფას და ფიფას ჯიბეებში.ამიტომაც მოინდომეს სუპერლიგა. ამიტომაც აღშფოთდა უეფა და არ მითხრათ ახლა მართლა სახალხოობა ადარდებდათ რომელიმე.მათგანს ამ ორგანიზაციაში. სწორი თქვა პერესმა ყვთლამ ვიცით რა ხელფასები აქვთ ფეხბურთელებს და მწვრთნელებს მაგრამ არავინ ვიცით უეფაში ვის რა აქვსო. თავი და თავიც ეგაა პრობლემის. როგორი ცუდი ფორმატიც არ უნდა ყოფილიყო სუპერლიგა არ მჯერა რომ უეფას ხალხის ვედი ანავლებთ და მაიტომ არიან წინააღმდეგები. ამისარმჯერა და მომკალით.

56

22 აპრილი 2021 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ჩემპიონთა ლიგის ახალი ფორმატი sucks 🤬🤬 ამ იდიოტიზმს რა შეხედავს 2024 წლიდან. ყველაფერი მომწონდა ამ სუპერ ლიგაში გარდა ერთისა, ის 15 კლუბი რომ მუდმივად უნდა ყოფილიყო, პროსტა იმას ვერ ვხვდები თავად პერესმა ასე გაუაზრებლად რატომ წამოიწყო რაა, ან წინასწარ იცოდა რომ გეგმის რაობის ეს დონეც მოიტანდა რაღაც შედეგს ან მართლა არ მოელოდა ამხელა ზეწოლას, არადა ჭკვიანი კაცია ჩვენი ვიტო კორლეონე 😁 ძალიან ჭკვიანი თან.

57

22 აპრილი 2021 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ეხლა კარგად მომისმინეთ რა ახალ ჩემპიონთა ლიგის ფორმატს გაეცნო საერთოდ ვინმე ?
36 გუნდი თუ 34 იო თუ რამდენიცაა მოკლედ გაზარდეს გუნდების რაოდენობა გააუქმეს ჯგუფური ეტაპები გააკეთეს ცხრილი სადაც გუნდები თამაშობენ 10 თამაშს 5 შინ 5 ს გარეთ,მოპოვებული ქულების მიხედვით პირველი ტოპ 8 გუნდი ავტომატურად გადადის შემდეგ ეტაპზე დანარჩენი 16 გუნდი რომელიც ქულების მიხედვით იქნება მილაგებული შეადგენენ პლეიოფს სადაც 8-8 ზე დაიყოფა გუნდები და შეხვდებიან ერთმანეთს ეხლა ხო წარმოგიდგენიათ იმ ტოპ 8 გუნდის ქვემოთ რა ჰარი ჰარალო გუნდები იქნებიან 4-3 გუნდი იქნება აქა იქ რამეს რო წარმოადგენს ისეთი ხოდა უნდა უყუროთ ამ პლზენი ლუდოგორეცის პლეოფებს სანამ მორჩება და სანამ ის დანარჩენი ტოპ 8 გუნდი დაელოდება აქიდან გამარჯვებულებს და შესაბამისად იმ 16 გუნდიდან 8 ხო დარჩება იმ ტოპ 8 გუნდიდან ვინც ელოდება ისინი შეადგენენ კიდე პლეიოფებს და გაყვებიან მერე ესე..
მოკლედ ეხლა ამიხსენით ეს ფორმატი ან რაში ჯდება ან რა სანახაობას ნახულობთ ან რა ინტერესს ხო ფაქტია რომ იმის გამო გაკეთდა რომ ფული ეკეთებინათ არა ? ცვეტში აჯამსანდალიც არაა ტიპებმა ადგნენ და მასიური ნეხვი დაადეს გუნდებს და ზოგადად გულშემატკივრებს თავზე და ის ინგლისელი ცვეტში ღლეები მხარს უჭერენ ამას. მოკლედ ხალხმა თვითონ არ იცის რა უნდათ ერთი კონკრეტული ავტორიტეტი გამოვა იტყვის რაღაცას და პირდაფშენილი ბრბოებით გაყვებიან დანარჩენები.. ფეხბურთს კი არა ზოგადად ხალხს მაშინ ეშველება როცა ინდივიდუალური აზრი ექნება ზოგადად კონკრეტულ ინდივიდს მაგრამ ჰა ..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

58

22 აპრილი 2021 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: ბალი
ექნება

ჯერ მარტო ის რა ყლობაა რომ პირველი რვა გუდი თვეობით უნდა ელოდოს დანარჩენებს სანამ არ გაიფილტრებიან და ფლეიოფი.იგივე იქნება რაც ახლაა. ანუ რეალურად არაფერი შიცბალა გარდა იმისა რომ მოიმატა მატჩების რაოდენობამ, შესაბამისად ფულმა და კიდევ უფრო თესაბამისად ფეხბურთელების დაღლილობამ და ტრავმებმა. ყველაზე საცოდავები არიან ფეხბურთელბი. ფიფასაც და უეფასაც ბალაყანაზე კიდიათ და ადამაინებად არც თვლია. მათვის უბრალოდ.მეწველი ძროხები არიან რომლებსაც მაყუთი მოაქვთ.

59

22 აპრილი 2021 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ეს სხვა თემაშიც ვთქვი და აქაც ვიტყვი ცოტა უფრო ვრცლად.აი მე მაქვს კლუბი ნაყიდი ხომ ვარ ბიზნესმენი ვაწარმოებ ამ კლუბით ბიზნეს ეს არის ჩემი კონკრეტული ინდივიდის ბიზნესი არ მომწონს დავუშვად და ფორმატი გარკვეული ჩემპიონატის მინდა რომ გავზარდო ჩემი კლუბის საერთო შემოსავალი და გადავიდე უფრო სარფიან ფორმატზე შენ რომ ინგლისის მთავრობა ხარ რატო მიზღუდავ მე რას გავაკეთებ ინდივიდუალურ ბიზნესში და რას არა ? ანუ ვიზებს არ გავცემთო ესაო ისაო რა უფლება გაქ ვიზა არ მომცე როცა ჩემი ბიზნესის კიდევ ერთხელ ვიმეორებ ჩემი ხალხო :დ ჩემი დედა აფეთქებული ბიზნესის გაფართოებას ვაპირებ ეს ხო ყველაზე დიდი დემაგოგობაა და თავისუფლების შეზღუდვა აი ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ეს ევროპელები ხო ტრაბახობენ არა ჩვენ სიტყვის თავისუფლება გვაქვს ევროპა რომელიც თავისუფლების დასაბამია და თურმე ყველაზე დიდი კორუპციული სამყაროა მაგრამ ვის აქ იქ ინგლისში გრამი ტვინი რომ ამდენს ზოგადად მიხვდეს და შემდეგ პროტესტი გამოთქვას .

ციტატა: GEORGIAN

ჯერ მარტო ის რა ყლობაა რომ პირველი რვა გუდი თვეობით უნდა ელოდოს დანარჩენებს სანამ არ გაიფილტრებიან და ფლეიოფი.იგივე იქნება რაც ახლაა. ანუ რეალურად არაფერი შიცბალა გარდა იმისა რომ მოიმატა მატჩების რაოდენობამ, შესაბამისად ფულმა და კიდევ უფრო თესაბამისად ფეხბურთელების დაღლილობამ და ტრავმებმა. ყველაზე საცოდავები არიან ფეხბურთელბი. ფიფასაც და უეფასაც ბალაყანაზე კიდიათ და ადამაინებად არც თვლია. მათვის უბრალოდ.მეწველი ძროხები არიან რომლებსაც მაყუთი მოაქვთ

მე ვთქვი მაშინაც პირველივე დღესვე გავიგე თუ არა სუპერლიგის არსებობის შესახებ თუ ჩაიშალა ფორმატი უეფა გადაიჯვავს თავზე თქო გადაიჯვეს კი არა გავიდნენ ასტრალში.
ძალაუფლება იგრძნეს აწი ეგენი 44 ამდეც გაზრდიან.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

60

22 აპრილი 2021 16:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
Clever liar

ხო და იმაშია ზურაბ მთელი ტრაგედია რომ რაც არ უნდა ვატრიალოთ აიაქსის დონის გუნდები ფეხბურთელების გაყიდვით ირჩებენ თავს.დავუშვათ აიაქსი რომ ერტხელ მაინც იყოს მიწვეული იმ ხუტ გუნდს შორის ბევრად მეტ ფულს მიიღებს ვიდრე ჩემპიონთა ლიგის მოგებით,აქედან გამომდინარე მასაც მიეცემა შანსი ეკონომიკურად უფრო სტაბილური გახდეს,ამას დამატებული სუპერ ლიგა იმ გუნდებსაც დააფინანსებდა რომლებიც ვერ მოხვდებოდნენ ამ ჩემპიონატზე.ეს ფორმატი და ეს სვლა მხოლოდ იმისთვის იყო რამენაირად უეფასათვის თავი დაეღწიათ თორემ არამგონია ეს ფორმატი სამუდამოდ დარჩენილიყო.იმაში გეთანხმები რომ ოთხეულის კონკურენცია ასე თუ ისე იკარგებოდა,მაგრამ არამგონია ჩემპიონობის სურვილი ვინმეს გაქრობოდა და ეს ყველაზე მთავარია ჩემპიონატში,ასევე მილანისნაირი ეკონომიკურად წყალწაღებული გუნდი ბევრად ამოისუნთქვდა და შესაძლებლობა გაუჩნდებოდა ტოპ ფეხბურთელების ყიდვით.არის ბევრი ნიუანსი რომელსაც ამ ფორმატიდან გამომდინარე არ დავეთანხმებოდი,მაგრამ მაგის დახვეწას ვერავინ შეუშლიდა ხელს,ვერც უეფა და ვერც ფიფა.ახლა 2024 წელსაც,ისედაც იზრდება დიდი ჩემპიონატებიდან გუნდების რაოდენობა,მანდაც იქნება კარგი თამაშები,მაგრამ ამავდროულად ძალიან ბევრი,უაზრო და მოსაწყენი თამაშებიც იქნებოდა.დღეს სერიოზულად ჩემპიონთა ლიგის თამაშებს პლეიოფებიდან უსხდება ხალხი,რადგან დიდი ინტერესი აღარ აქვთ რეალისა და სპარტაკის თამაშს უყურონ,ყველას ის მოლოდინი აქვს მერვედფინალამდე მივიდეს საქმე რომ ნორმალური გუნდები შეხვდნენ ერთმანეთს.ზუსტად მასეთი სუსტი გუნდების დამსახურებაა ტოპ ფეხბურთელები რეკორს რეკორდზე რომ ხსნიან და ხუთ-ექვს გოლს უტანენ.

61

22 აპრილი 2021 16:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ვემხრობი იმ იდეას ყველაფერი დამსახურების მიხედვით.იკერ კასილასის მსგავსი მოაზროვნე ხალხი გვეუბნება ლუდოგორეცი ტოლია რეალს და თუ ფეხბურთს ესე ვუდგებით და ტოლერანტობა თანასწორობის პრინციპს მაშინ დინამომ რა დააშავა ტრილიონ საკვალიფიკაციას რომ გადის.ნონსენსი....ესე გაივლიდა სუპერლიგაზეც აბა პლზენი იქ პირდაპირ რატო უნდა მოხვედრილიყო ვინმე ახხსის.

შენ ადამიანო ან აზრის გამოტანის პრობლემა გაქ ,ან არვიცი. სად დავწერე,რომ ლუდოგორეცი რეალის ტოლსწორია? რომელ ფრაზაში ამოიკითხე? ეგრე არც ხეტეფეა რეალის სწორი,არც ოსასუნა და დაჟე არც ვილიარეალი, რატო ეთამაშებიან? გავიდნენ ეგრვე ევრიტურნირებზე შედეგს ად ქონდეს მნიშვნელობა. არც ბარნლია,შეფილდი და ნორვიჩი,სიტის დონის და გავაუქმოთ ეგეც. მაგ ლოგიკით რასაც შენ აფრქვევ ეგრეა. დონე რაშუაშია? ხო რონგზე რო ადიხარ, შენზე სუსტს კი არ ესპარინგები სულ,ცდილობ შენზე ძლიერი დაამარცხო. გადიხარ ეტაპებს,დინამოს რო მიახტით,ხო უნდა ითამაშოს და მიაღწიოს იმ ეტაპამდე, აბა წნორის მილანთან და კოლხეთთან მოგებით,ლიგაზე რატო უნდა გადიოდე. შეადარე რა შენც შიტლანდიის,ჰოლანდიის და საქართველოს ჩემპიონატების დონე ერთმანეთს. საბერძნეთის ჩემპიონატის ნებისმიერი გუნდი გადაგახევს ბურთს თავზე. ფარერების ლლასვიკს,(მეთევზეებს და ტაქსისტებს) რო ვერ ცდები და 6 გოლს გაგიტანენ,რატო უნდა მოხვდე ლიგაზე? ბრიუგე რო შეგხვდა ჯგუფურზე, დაგვითმო რამე? კინაღამ ჯგუფში ჩაგვტოვა,ააა სუ ახლახანს. ამოიღონ მაშინ ნბიადიან მინესოტა,ჰიუსტონი,ვერ არიან იუტას და კლიპერსის დონე მაინც. აბა შენ განვითარება რა გგონია? ჩემი 11 წლის შვილი ჭადრაკში ყველას უგებს სკოლაში, მე ვერეცრთი ხელს ვერ მიგებს და რავქნა ახლა,აღარ ვეთამაშო, ჩემი დენე არ ხარ თქო?:))))) მაგრა მსჯელობთ რა

შენ ნაწერებს გადახედე ნუ დახტუნაობ სიტყვებზე..აგერ ლაციომსც იგივე გკითხაა.შიდა და ევროტურნირრბს ნუ ურევ სხვადასხვა თემააააა..შენ კონკავშირელ კომუნისტს გავხარ რომელიც სოლიზალიზმს ქადაგებს ამიტომ გიპასუხე))

ჩემპიონთა ლიგას ჩასნაცვლებდა სუპერლიგა.სუპერლიგასი იქნრბოდა ძლიერი კლუბები.როგორც ლიგაზეა ხარახურა ისე არა.შედარებით სასუალო დონის გუნდრბისთვის გაკეთდებოდა მეორე ლიგა. სიტყვაზე როგორც ეხაა ევროპა ლიგა თუ ამ ტურნირზე კარგ შედეგებს დადებდა რომელიმე კლუბი დაწინაურდებოდა სუპერლიგაში.რატო ეს მოდელი ცუდი?პირიქით სასუალო დონის გუნდებს უფრო მეტი მოტივაცია გაუჩნდებოდათ როგორც ფინანსური იდევე სპორტული.აბა ლიგაა კაიი წინასწარ განწირულები რომ არიან?საერთოდ ამ სუპერლიგის ბულინგი ისე დაიწყო ბევრმა არც გაიაზრა.სიახლებს მევავედ იღებს ბევრი

ციტატა: ბალი
ეს სხვა თემაშიც ვთქვი და აქაც ვიტყვი ცოტა უფრო ვრცლად.აი მე მაქვს კლუბი ნაყიდი ხომ ვარ ბიზნესმენი ვაწარმოებ ამ კლუბით ბიზნეს ეს არის ჩემი კონკრეტული ინდივიდის ბიზნესი არ მომწონს დავუშვად და ფორმატი გარკვეული ჩემპიონატის მინდა რომ გავზარდო ჩემი კლუბის საერთო შემოსავალი და გადავიდე უფრო სარფიან ფორმატზე შენ რომ ინგლისის მთავრობა ხარ რატო მიზღუდავ მე რას გავაკეთებ ინდივიდუალურ ბიზნესში და რას არა ? ანუ ვიზებს არ გავცემთო ესაო ისაო რა უფლება გაქ ვიზა არ მომცე როცა ჩემი ბიზნესის კიდევ ერთხელ ვიმეორებ ჩემი ხალხო :დ ჩემი დედა აფეთქებული ბიზნესის გაფართოებას ვაპირებ ეს ხო ყველაზე დიდი დემაგოგობაა და თავისუფლების შეზღუდვა აი ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ეს ევროპელები ხო ტრაბახობენ არა ჩვენ სიტყვის თავისუფლება გვაქვს ევროპა რომელიც თავისუფლების დასაბამია და თურმე ყველაზე დიდი კორუპციული სამყაროა მაგრამ ვის აქ იქ ინგლისში გრამი ტვინი რომ ამდენს ზოგადად მიხვდეს და შემდეგ პროტესტი გამოთქვას .

ციტატა: GEORGIAN

ჯერ მარტო ის რა ყლობაა რომ პირველი რვა გუდი თვეობით უნდა ელოდოს დანარჩენებს სანამ არ გაიფილტრებიან და ფლეიოფი.იგივე იქნება რაც ახლაა. ანუ რეალურად არაფერი შიცბალა გარდა იმისა რომ მოიმატა მატჩების რაოდენობამ, შესაბამისად ფულმა და კიდევ უფრო თესაბამისად ფეხბურთელების დაღლილობამ და ტრავმებმა. ყველაზე საცოდავები არიან ფეხბურთელბი. ფიფასაც და უეფასაც ბალაყანაზე კიდიათ და ადამაინებად არც თვლია. მათვის უბრალოდ.მეწველი ძროხები არიან რომლებსაც მაყუთი მოაქვთ

მე ვთქვი მაშინაც პირველივე დღესვე გავიგე თუ არა სუპერლიგის არსებობის შესახებ თუ ჩაიშალა ფორმატი უეფა გადაიჯვავს თავზე თქო გადაიჯვეს კი არა გავიდნენ ასტრალში.
ძალაუფლება იგრძნეს აწი ეგენი 44 ამდეც გაზრდიან.

ჯერ ეგ საკითხავია.ბაბუ ესე ადვილად არაფერს დათმობს.აი მთელ საფეხბბურთო სამყაროს პირშიიი მიცეს ამ მუღამზე ვარ ყველამ რომ ზურგი გვაქცია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

62

22 აპრილი 2021 16:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
პერესმა ჩემს ფეხებს გახვალთ სუპერლიგიდანო :))) ანი ვინც არ გასულა, იმათ უნდა გადაუხადონ ხელშეკრულების გაწყვეტისთვის პირგასამტეხლო, როგორც აღმოჩნდა.

პერესს ასევე გკითხეს კლოპის იკმაყოფილებაზე დი სტეფანოს სტადიონთან დაკავშირებით და ამან ჩვენთვის დისტეფანო იგიბეა რაც კიევის არენა რადგან ლივეს ორივეგან ზუსტად ერთნაირად დავარᲔეთ 3-1 ო 😂😂

რა ჩათლახია პროსტა 😂

63

22 აპრილი 2021 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
FERNANDO_REDONDO

ერთი სად ამოიკითხე ეგ ფორმატი სუპერ ლიგის,ჩვენც გაგვიმხილე. :))) ერთი დამიკინკე კაცურად, სად წერია რო სასულო პირობითად ევროპლა ლიგას ან ლიგას თუ მოიგებდა,მერე სუპერ ლიგაში აღზევდებოდა :))) აი დემაგოგიის მაგალითი სუფთა. გარკვევით თქვა პერესმა იქნება 15 დამფუძნებელი კლუბი და პლიუს 5. რომელიც იქნება მიწვეული სტუმრის სტატუსით. მაგ იდეებს შენ ფიქრობ თუ გეხმარება ვინმე? საიდან მოგაქვთ ეს ზღაპრები, მეც წამაკითხეთ რა. 20 გუნდი იტრიალებდა წრეზე ყოველ წელს და ეგ იქნებოდა. მაშინ ეთქვათ,რომ სუპერლიგაში გასული ბოლო სამ ადგილოსანი ავტომატურად გადაინაცვლებდა ჩ. ლიგაზე. ლოგაზე ბოლო 3 ადგილოსანი ევროპა ლიგაზე და იქიდან შესაბამისად ამოიწეოდნენ სხვა გუნდები ზედა ლიგებში. და არა ის,რო 15 დამფუძნებელს მუდამჟამს ექნება გარანტირებული ადგილი. მაგას ექნებოდა მუღამი კიბატონო და ყველა გუნდს ექნებოდა სტიმული. აბა კითხე შენ აიაქსს,პორტუს,სპორტინგს,სელტიკს,ზალცბურგს,დორტმუნდს,უნდათ ყოველწელს სასუოლოსთან თამაში და ბატესთან. ის აიაქსი ლიგას თუ მოოგებდს,ავტომატურად უნდა გადაენაცვლა სუპერ ლიგაში. და არა პერესი ვისაც მოინდომებდა იმას რო მიიწვევდა. ცოტახანში ელოდე პერესის გადადგომის განცხადებას. აგერ შენ და აგერ მე,როგორც ეგ სუპერლიგა მოჭიმეს 72 საათში,ისე მოჭიმავენ მაგ პერესს. ყავდეს ახლა ჩუსტი და კუბო სასტავში და ითამაშოს.

64

22 აპრილი 2021 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
აი ვინ ვის მოჭიმავს ცოტა ხანში მაგასაც ვნახავთ. ჩეფერინისთან იგეგმება შეხვედრა და სუპერლიგის პროექტი გადადის standby პროცესში, ფორმატს ცვლიან.
რეალს ვერც ესპანეთში უშვებიან რამეს, ვერც ჩ ლიგაზე. რა დაკარგა რეალმა? სანქციებს ვერ დააწესებენ, ტრაკში გაუკეთებენ უეგას, არ აქვს სამართლებრივი საფუძველი ამხელა გრანდი საიდანმე მოხსნან. კანონი არ დაურღვევიათ.
სამაგიეროდ უეფას მოუწია ჯობეზე ხელის გაკვრა და 100 მლნ გამარჯვებულს, ასევე 5 მილიარდის ინვესტიციას დებენ ფეხბურთის განვითარებისთვის.

პერესი სანამ თვალენში იხედება და სანამ სიარული და აზროვნება კიდევ შეუძლია, მანამ უნდა იყოს პრეზისენტი. ამაყი ვარ რომ ტრაკიანი ტიპია და პიდარასტ ინგლისელებს არ გავს, უეფას მუქარაზე მეორე დღეს რო ჩაიჯვეს.
მაინც გააკეთებს მაგ სუპერლიგას. დროის საკითხია

რაც შეეხება სუპერლიგაში მოწვეულ გუნდებს, პერესმა თქვა ინტერვიუში რომ ვისაც ევროთასებზე და ჩემპიონატში ყველაზე კარგი მაჩვენებელი ექნება, ნაჩვენები შედეგების მიხედვით ის ითამქშებს სუპერლიგაზეო. რა არის ამაში ცუდი? მოიგოს მაგ აიაქსმა ან პორტომ ლიგა ან გავიდეს ფინალში და მიიწვევდნენ, მაგრამ ფულის კეთებაზე და ბიზნესზე არიან გადასულები, ოღონდ აკადემიის ხალხი ძვირად გაასაღონ, მეტი მიზანი არ აქვთ, სწორედ ამიტომ ვერც მოიგებენ ვერცერთ ტიტულს და არც არიან ღირსები სუპერლიგაში თამაშის.
რატომ უშვებენ საშუალო დონის გუნდები ყველას ვინც ლიდერია? ფულის გამო, ტიტულებზე მეტად ფული აინტერესებთ და ლოგიკურია რომ მათი ადგილი არაა რეალის ბარსას და სხვა გრანდების გვერდით.
აგერ რეალი და ბარსა, რომ ხედავს ფეხბურთელი გუნდისთვის საკვანძოა, არ გაყიდის. ვინის, კაზემიროს, ვალვერდეს არც 500 მილიონად დათმობენ რადგან პრიორიტეტი გუნდის განვითარება და წინსვლაა. ესაა სხვაობა.

65

22 აპრილი 2021 17:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Clever liar
ეს მოდული ჩემთვის ერთიერთში გავს ვრესტლინგის, მხოლოდ შოუს და მასკარადს, რომელსაც მე პირადად სპორტის სახეობად საერთოდ ვერ აღვიქვამ..გმადლობთ, ეს იყო ჩემი კომენტარი

შეგესაბამება ეგ რაც ნიკზე გიწერია, მართლა ჭკვიანურად აზროვნებ გეთანხმები.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

66

22 აპრილი 2021 17:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
აჰა, აგერ 10 წუთის წინ, ლაპორტა გამოვიდა. სუპერლიგა აუცილებლად საჭიროა, მუშაობას ვაგრძელებთ და ვიმედოვნებთ უეფასთან შეთანხმება შედგებაო.

67

22 აპრილი 2021 17:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: oto.reali
შეგესაბამება ეგ რაც ნიკზე გიწერია, მართლა ჭკვიანურად აზროვნებ გეთანხმები.

თუ ჭკვიანურად იტყუება ? wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

68

22 აპრილი 2021 17:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
აჰა სქაი სპორტისაც არ გჯერა კასილას ბატონო? ხომ ყველაზე გავლენიანი და კარგი წყაროა :)))

1) ლაპორტა : სუპერლიგა აუცილებლად საჭიროა.

2) უეფას კომიტეტს არავითარი სამართლებრივი საფუძველი არ გააჩნია სუპერლიგის ინიცირებისთბის სანქციები დააკისროს მადრიდის რეალს.

69

22 აპრილი 2021 17:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
პერესი ვისაც მოინდომებდა იმას რო მიიწვევდა. ცოტახანში ელოდე პერესის გადადგომის განცხადებას. აგერ შენ და აგერ მე,როგორც ეგ სუპერლიგა მოჭიმეს 72 საათში,ისე მოჭიმავენ მაგ პერესს. ყავდეს ახლა ჩუსტი და კუბო სასტავში და ითამაშოს.

🤣🤣🤣🤣🤣 ვივა მანჩესტერ

70

22 აპრილი 2021 17:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მიდი პერეს მიდი მიაწექით ლაპორტაც მხარს უბავს ბოლომდე ბაბუ კიდე ბევრი უნდა დავგრუზოთ

71

22 აპრილი 2021 17:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
აჰა, აგერ 10 წუთის წინ, ლაპორტა გამოვიდა. სუპერლიგა აუცილებლად საჭიროა, მუშაობას ვაგრძელებთ და ვიმედოვნებთ უეფასთან შეთანხმება შედგებაო.

10 კლუბმა აქეთ უნდა გადაიხადოს კომპენსაცია😁ესე მშარალად ვერ გავიდოდნენ თავიდანვე ნათელი იყი.რაღაც ძაან ჩაეზასნენ პერესი და ლაპორტა ბოლო დროს🙃

72

22 აპრილი 2021 17:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
კარგია სუპერ ლიგის თამაშები მაგრამ ვფიქრობ გადაიღლებიან ფეხბურთელები ამდენი ტურნირებით, ვერ გაუძლებენ ისედაც ისეთი ტრამვიანობაა მთელი სეზონის განმავლობაში, მაშინ რომელიმე ჩემპიონატი უნდა შეაჩერონ, მაგრამ ამაზე უეფა არ წავა, ისე მაგათი ბრალიცაა ამ სიტუაციაში რომ ჩავარდნენ გრანდები, არ დააფინანსეს და გაკოტრების პირას არიან.

ციტატა: ბალი
თუ ჭკვიანურად იტყუება ?

რავი ძმა მე მაგალითად არ მჯერა ამ სუპერ ლიგის, არ გაამართლებს მგონია, გადაიღლებიან ფეხბურთელები ამდენ ტურნირზე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

73

22 აპრილი 2021 17:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: DON PEDRITO

10 კლუბმა აქეთ უნდა გადაიხადოს კომპენსაცია😁

არა ბიჭოს, 23 წლიან კონყრაქტზე ხელი მოაწერეს და ისე გაპარპაშდებოდნენ, კაციშვილი არაფერს მოკითხავდა :))

დარწმუნებული ვარ უეფასთან შეთანხმება შედგება და მაინც გაიჩითება სუპერლიგა, ოღონდ შეცვლილი ფორმატით.

ციტატა: oto.reali
გადაიღლებიან ფეხბურთელები ამდენ ტურნირზე.

ჩ ლიგაზე აღარ მოუწევდათ თამაში. კოპა და სუპერთასი სულ ქინძზე კიდიათ გრანდებს და ლალიჰა და სუპერლიგას თუ ვეღარ უძლებენ რაღას იკლავენ თავს ვარჯიშით :))

პ.ს რამოსი დაბრუნდა, სრულიად ჯანმრთელია

74

22 აპრილი 2021 17:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
ლაპორტას და ფლორენტინოს ძაან უჭირთ აშკარად რაკი ასე თავი გამოიდეს

75

22 აპრილი 2021 18:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ლაპორტას და ფლორენტინოს ძაან უჭირთ აშკარად რაკი ასე თავი გამოიდეს

მაგრად თან ესე იციც გაჭირვებამ ჩაკიდონ ხელი ერთმანეთს და იბრძოლონ🤣 აი პიკეს არაფერი ეშველება პერესს დასცინა 🤣🤣 წაკბინა ან შეკრება,რა იყო ან დაშლაო

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (97)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)