ინგლისურმა კლუბებმა სუპერლიგა დატოვეს!

ოფიციალურად დადასტურდა, რომ პრემიერლიგის კლუბები სუპერლიგის პროექტში მონაწილეობას აღარ მიიღებენ.


ყველა გუნდმა ოფიციალური განცხადება გაავრცელა, სადაც შესაბამისი პროცედურების დაწყება დაადასტურა

ამ ეტაპზე სუპერლიგაში მხოლოდ 6 გუნდია დარჩენილი. dle 10.1


1

21 აპრილი 2021 10:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2048
მე მგონია, რომ ეს ყველაფერი დადგმული სპექტაკლი იყო და უეფა გამოაფხილეს. პროსტა რეალს რა ეშველება ეხლა არ ვიცი.

2

21 აპრილი 2021 10:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Batumski
მე მგონია, რომ ეს ყველაფერი დადგმული სპექტაკლი იყო და უეფა გამოაფხილეს. პროსტა რეალს რა ეშველება ეხლა არ ვიცი.

რეალს არაფერი ემუქრება,ამის სამართლებლივი ბერკეტი არ აქვთ,არსად წერია ახალი ტურნირის დაარსების აკრძალვაზე ეს ერთი,მეორე კორუმპირებული ორგანოს ბოლო დროინდელი რბილი განცხადებები ცხადყოფს ოღონდ დაბრუნდით და ყველაფერს დავივიწყებთო,,მეტიც ლიგაზე დაფინანსება საგრძნობად იზრდება.საბოლოოდ ამან შედეგი მაინც გამოიღო.რაც შეეხება რეალს მაქსიმუმ პერესის გადადგომა იქნება იმაზეც ფეხებს ვერ მოგვჭამენ,ვიმეორებ არარსებობს სამართლებრი რეგულაციები აკრძალვა შესაბამისად ჩემ ფეხებსაცც მოგვჭამენ,უბრალოდ ინგლისურმა კლუბებმა იმიტომ დაიხიეს ეს თემა მთავრობის დონეზე ავიდაა და მთავრობამ მოახდინა დიდი ზეწოლა.ამ მხრივ განსხვავებული სიტუიაციაა ესპანეთსა და იტალიაში.რეალს არაფერი სანქცია არ ემუქრება ამის სამართლებრივი საფუძველი არარსებობს.

პ.ს ამ ზაფხულს მბაპე და ჰალანდი დაივიწყეთ,,უაღრესად რთულ ეკონომიურ მდგომარეობაშიაა რეალი,ამას პლიუს სტადიონის ვალი.მოკლედ აქ მე წუწუნი არ გავიგო ტრანსფერები არაოო!!! დაკმაყოფილდით იმ რეალობით რაც არის,,ამ შემადგენლობითაც დედის სახეს ვახევთ ისედაც ევროპას.!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

3

21 აპრილი 2021 10:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2048
რა წერია და რა არ წერია, დეტალურად იცის საერთოდ ვინმემ? აბა ყველას როგორ კვეთდნენ ტურნირიდან, თუ ბერკეტი არ ჰქონდათ არანაირი?

4

21 აპრილი 2021 11:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Batumski
რა წერია და რა არ წერია, დეტალურად იცის საერთოდ ვინმემ? აბა ყველას როგორ კვეთდნენ ტურნირიდან, თუ ბერკეტი არ ჰქონდათ არანაირი?

ის ფაქტი რომ სხვა ტურნირს ვაარსებბ ამის აკრძალვა არავის შეუძლიოა რადგაბნ ვიმეორებბ ამის სამართლებრივი საფუძვლები არარსებობს,შესაბამისად ამ მოტივით ვერ დაგსჯიანნნ ეს იქნებააა არაკანონიერი ვანდალური ქმედებააა.სწორად გაიგე ჩემი ნათქვამი,პერესი ისევ იქნება პრეზიდენტი და ჩვენ ისევ ვითამაშბთ ლიგაზეეე .რომ არ მიეცა ერთი ადგილი ინგლისურ კლუბებს უეფააა ვერაფერსაც ვერ იზავდა,ინგლისურმა კლუბებმა არა უეფას ზეწოლით მიიღო ეს გადაწყვეტილება არამედ ბრიტანერთის მთავრობის და ქომაგების ასევე ფეხბურთელების გამო სიმართლე ესააა და არა ჩეპერინის გამო.

ისინი ანუ ვგულისხმობ კორუმპირებულ ორგანიოზაციას დაკავებული არიან მხოლოდ იმით როგორღაც დააბრუნონნ ლიგაში ყველა კლუბიი,, დაფინანსების გაზრდაც ეს მანევრი მეტყველებს იმაზე რომმ მუქარის ტონი კი არააა უფრო თხოვნის რეჟიმსია უკვე გადასული.ჩემპიონთა ლიგის მიღმაა რეალს დატოვებენ და მსგავსი ბლა ბლა ბლაა ბაზარი ყოპვლად ალოგიკურია რომელსაც არავითარი სამართლებრივი საფუძველი არ აქვსსს.ყველა დიდ კლუბს ყავს თავისი იურისტები და იურისტების გარეშე ამ თემაზე არ შეჯერდებოდნენ..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

5

21 აპრილი 2021 11:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ანუ ინგლისელებმა ჩაიჯვეს.
მბაპე კიარა ბენზემაც არ გაიქცეს უკვე 400 მილიონი ზარალი ეხუმრებით თქვენ.
ის პიტალო ვასკესი ხელფასის დაკლებას არ თანხმდება.
ან ეს რამოსი რამ გამოასირა კლუბს კრიზისიაქვს თა ეს რეებს აკეთებს ფუ ბლიად

6

21 აპრილი 2021 11:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ორი ყვერებიანი კაცი ამ ინიციატივაში პერესი და ანიელია, დანარჩენებმა ჩაისვარეს ან გაიპარნენ ან ამ ორის ზურგს ამოეფარენ. უეფამ და არაბებმა უტირეს დედა ფეხბურთს და ახლა პერესისკენ იშვერენ ხელს

7

21 აპრილი 2021 11:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სიახლე თქვენ არ გინდათ ტრანსფერებს იცოცხლე ითხოვთ და,იმას არ ფიქრობთ ამ ტრანსფერებს რამხელა ფული უნდა მერე ხელფასები და საიდან ეს? მაყურებელი ვერ ესწრება ვერ ყიდიან მაისურებს სპონსორებიც თავს ოკავებენ და,რაქნან სხვა მოუგროვეთ მაშინ ბიძია ფული ან გაკოტრდება და იყიდის შეიხი ცოტა ტვინი განძრიეთ ეს დედატირებული

8

21 აპრილი 2021 11:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ამ ყველაფერში დამნაშავე არის ზუსტად უეფა და ფიფა, ნაბოზრები არიან იჯიბავდნენ ამხწლა ფულს და სულ ქინძზე კიდიათ რომ ამხელა ისტორიის მქონე გრანდები ვალებში იხრჩობიან. მეორე შეიხებმა გააფუჭეს სიტუაცია, გვარდიოლამ და პსჟ რამდენი დახარჯეს ხმა არავის ამოუღია და სზვა კლუბებს ბანით ემუქრებოდნენ. ესაა შერჩევითი სამართალი. ინგლისელებს %ვერები რო ჰქონოდათ არ გავიდოდნენ და აქეთ დათმობდნენ ყველაფერს მაგრამ ჩაისვარეს.
ერთადერთი #რებიანი კაცი არის პერესი, დანარჩენები ყველანი ჩმორები არიან

9

21 აპრილი 2021 11:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
🚨 UEFA offered 'CRAZY' money to the 6 English clubs to withdraw from the Super League.

ეხლა დაიწერა! ამის გამო ვუგულშემატკივრებ მარტო პერესს და სუპერლიგას!

10

21 აპრილი 2021 11:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 27
ციტატა: LUCA MODRIC
პსჟ რამდენი დახარჯეს ხმა არავის ამოუღია და სზვა კლუბებს ბანით ემუქრებოდნენ. ესაა შერჩევითი სამართალი

getanxmebi erterti yvelaze korumpirebuli organoebia uefada fifa da is rac moxda ertisxmriv kargi cota azrzrze mvlen exla kargi iqneba amas klubebi satavisot tu gamoiyeneben da uefas mouwevs ragaceebze datmobaze wasvla saprizo tanxaze stransfero domxali rom aris da sheixebi yvelada yvelafers rom yiduloben da ase shemdeg mokled bevri niuansi gamosasworebli da mu martla traki aq peres jobiam am kutxit miawves. rac sheexeba am proektsrasac super liga qvia tavidanve ganwiurli imdena ar adekvaturi proeti iyo.

11

21 აპრილი 2021 11:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
1. პერესმა თუ მოინდომა,უეფა და ფიფა ვინ ჩემი ფეხებია ის ხალხი სად ხართ?
2. თავის გადარჩენის მიზნით გადადგმული ნაბიჯები. ეგ რეალმა დაკარგა 400 მილიონი,თორე ინგლისურ კლუბებს დიდი არაფერი დაკლებია. სრულიად მოსალოდნელი იყო,რომ პირველები უკან სწორედ ინგლისელები დაიხევდნენ. პერესი ჭკვიანიაო გათვლილი აქ ყველაფერიო, თურმე მთლად კარგად ვერ გაუთვლია. არ მოელოდნენ მთავრობისგან ამხელა ზეწოლას.
3. ამ 12 გუნდიდან ჩავარდნა რო ქონოდა რამდენიმეს და 4,5 ადგილებზე გასულიყვნენ,მაინც უნდა ეთამაშათ,რადგან თვითონ დააფუძნეს? და რა დააშავა აიქასმა,პორტუმ და ასეთმა გუნდებმა? ანუ 10 მილიარდი იქნებოდა წლიური შემოსავალი და მიიღებდა 15 გუნდი? რატო ფერენცვაროშს არუნდა ტოპ კლუბებთან თამაში და თანხები არსებობისთვი? სულ რო შუაზე გაიხეთ და თქვენ ჩემპიონატებში 1 ადგილზე გახვიდეთ,ვერასდროს შეხვდბით ტოპ კლუბებს და ვერც ფინანსებს მიიღებთო და ძალიან უსამართლო იყო. 4. საღოლ ლივერპულის ფეხბურთელებს და ზოგადად მშვენიერია რო ეს პროექტი ასე თავშივე ჩაფლავდა.

12

21 აპრილი 2021 11:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
1. პერესმა თუ მოინდომა,უეფა და ფიფა ვინ ჩემი ფეხებია ის ხალხი სად ხართ?
2. თავის გადარჩენის მიზნით გადადგმული ნაბიჯები. ეგ რეალმა დაკარგა 400 მილიონი,თორე ინგლისურ კლუბებს დიდი არაფერი დაკლებია. სრულიად მოსალოდნელი იყო,რომ პირველები უკან სწორედ ინგლისელები დაიხევდნენ. პერესი ჭკვიანიაო გათვლილი აქ ყველაფერიო, თურმე მთლად კარგად ვერ გაუთვლია. არ მოელოდნენ მთავრობისგან ამხელა ზეწოლას.
3. ამ 12 გუნდიდან ჩავარდნა რო ქონოდა რამდენიმეს და 4,5 ადგილებზე გასულიყვნენ,მაინც უნდა ეთამაშათ,რადგან თვითონ დააფუძნეს? და რა დააშავა აიქასმა,პორტუმ და ასეთმა გუნდებმა? ანუ 10 მილიარდი იქნებოდა წლიური შემოსავალი და მიიღებდა 15 გუნდი? რატო ფერენცვაროშს არუნდა ტოპ კლუბებთან თამაში და თანხები არსებობისთვი? სულ რო შუაზე გაიხეთ და თქვენ ჩემპიონატებში 1 ადგილზე გახვიდეთ,ვერასდროს შეხვდბით ტოპ კლუბებს და ვერც ფინანსებს მიიღებთო და ძალიან უსამართლო იყო. 4. საღოლ ლივერპულის ფეხბურთელებს და ზოგადად მშვენიერია რო ეს პროექტი ასე თავშივე ჩაფლავდა.

100%

13

21 აპრილი 2021 11:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: papacha
🚨 UEFA offered 'CRAZY' money to the 6 English clubs to withdraw from the Super League.

ეხლა დაიწერა! ამის გამო ვუგულშემატკივრებ მარტო პერესს და სუპერლიგას!

კი, ეგრევე დაიწერა რომ უეფამ ძალიან დიდი ფული შესთავაზა ინგლისელებს რომ გასულიყვნენ და ჩაეგდოთ პროექტი.
კორუმპირებული ნაბოზრები ეგენი.

ციტატა: კასილასი-THE best
პერესმა თუ მოინდომა,უეფა და ფიფა ვინ ჩემი ფეხებია ის ხალხი სად ხართ?

მაინც მიაღწია რაღაცას პერესმა როგორხ ჩანს. ხო ხედავ რო დააყენეს ტრაკი და 12 მლნ ნაცვლად 100 მილიონს გადაუხდიან ლიგის გამარჯვებულს? ეხლა მხოლოდ მონაწილეობისთვის იმდენს მისცემენ რამდენსაც ლიგის გამარჯვებულს უხდიდნენ:))
ასე რომ რომ ვამბობთ პერესს $რებეი აქვს ყველა სხვისგან განსხვავებითო, ასეცაა

ციტატა: კასილასი-THE best
სულ რო შუაზე გაიხეთ და თქვენ ჩემპიონატებში 1 ადგილზე გახვიდეთ,ვერასდროს შეხვდბით ტოპ კლუბებს

ქვედა ლიგის შექმნაც იგეგმებოდა და გამარჯვებულკ რამდენიმე კლუბი ჰადადიოდა გრანდებთანზ ასე რომ დრამატოზება არაა საჭირო 😂

14

21 აპრილი 2021 11:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ეგრევე დაიწერა რომ უეფამ ძალიან დიდი ფული შესთავაზა ინგლისელებს რომ გასულიყვნენ და ჩაეგდოთ პროექტი.
კორუმპირებული ნაბოზრები ეგენი.

უეფა კორუმპირებულია და პერესი და ანიელი არ არიან ? 😂 ზუსტად რო ორმაგად დიდ ფულზე იყო გათვლილი ეს ახალი ტურნირიც რეალურად. მესმის რო სიახლეები კაია, მარა ჯერ იმიტომ დავასხი ამ ტურნირს რო შერჩევით არიან გუნდები, ბოლო წლების მიხედვით მილანს რა უნდა მანდ ან არსენალს? სრული იდიოტიზმი იყო ფორმატი.

15

21 აპრილი 2021 12:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: Don_andres
ბოლო წლების მიხედვით მილანს რა უნდა მანდ ან არსენალს? სრული იდიოტიზმი იყო ფორმატი.

მილანი არის უდიდესი გრანდი, ყველაზე ტიტულოვანი გუნდი რეალის შემდეგ ევროპაში. დამაარსებლები არიან ევროპის ისტორიული და სახელოვანი კლუბები, სადაც მილანს ვერ გამოტოვებდი ვერანაირად. სხვებს უბრალოდ შანსი ეძლეოდათ რომ დამატებოდნენ
არსენალიც და მილანიც ორივე ევროპის დიდი გუნდია. არც ლივე ბრწყინავს მასე და არც მანჩესტერი, ბარსელონას ხო ყველა ხმარობს ლიგაზე დიდიან პატარიანად. იმათ რატო აპროტესტენ და ბარსას არა?? აა კოპა მოიგო და მაინც გრანდია თუ რა??

ციტატა: Don_andres
უეფა კორუმპირებულია და პერესი და ანიელი არ არიან ?

პერესი და ანიელი რომ კოტუმპირებულია საიდან იცი, ესწრებოდი მაგათ შავ საქმეებს? უეფა რომ კოტუმპირებულია იქიდანაც ჩანს რომ შემოსავლის 90% ითვისებენ და გუნდებს გროშებს უყრიან, გაკოტრების პირას რო არ მიეყვანა ამხელა კლუბები არაბებს და უეფა ფიგას ამ ტურნირის დაარსებაზე საუბაფიც არ იქნებიდა.
და თუ პერესი ჩაიძირა ნუ გგონიათ რომ სხვა გუნდის პრეზიდენტები მშვიდად იქნებიან სავარძლებში, გაიყოლებს ბარეორს

16

21 აპრილი 2021 12:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: chegevara
exla peresi erti ram mouwevs da kargad daimaxsovre an prezidentobidan gdadgeba tavis stafit da reals aravin arafer sanqciebs dauweseb an klubsac gaiyolebs,

ვნახოთ,თუმცა შენ ალბად იმ დიდი 12 ეული კლუბის პრეზიდენტებზე ჭკვიანი ხარ დაა ჯერ კიდევ ვერ აცნიობიერებ მაშტაბს,,,როგორ ფიქრობ ამ გადაწყვეტილებაზე შეჯერდებოდნენ იურისტებთან კონლუსტაციები არ გაევლოთ?თუ კანონიერი აკრძალვა და რეგულაციებია ამხელა რისკზე წავიდოდნენ?ა დან ბე პუნკტამდე ლოგიკა უნდა ამას.თავად პერესმა თქვაა არავითარი სამართლებრივი უფლება არ აქვთ რეალი მოკვეთონ ევროტურნირებიდან რახან თქვა ალბად შენზე უკეთ ესმის ეს საქმე,შენ შეიძლება სამი ბატი გაბარია მაგრამმ პერესს უდიდესი ორგანიზაცია აბარიააა რეალი მხოლოდ სპორტული კლუბი არაა ეს ეპოქააააა სადაცც უამრავიიი ადამიანები დგანან ამ კლუბის უკან.პერეს სამართლებრივად ვერავინ ვერაფერსაც ვერ უზავსსს .ფეხბურთი ცვეულ რიტმში დაბრუნდება,ეს პროეკტი იმიტომ არ შედგა რომ ინგლისური კლუბები ვერ გადაახტენ მთავრობასს გულშემატკივრებსს და საზოგადოებას ბრიტანერთში.ეს არის და ეს ამ ყველაფრის რეზიუმე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

21 აპრილი 2021 12:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ჩემპიონთა ლიგის ახალი ფორმატი :დდდდ
https://www.youtube.com/watch?v=TMORwHDi8W8
https://www.youtube.com/watch?v=GY5RcSf0scU
ვინც ინგლისური იცით გადადით ლინკზე wink
ეს გინდოდათ ხომ ? :დდდ 36 ამდე გაზარდეს არა 4 წლის მერე კიდე 42 ამდე გაზრდიან..
ამათი ფულისტი დედა ვატირე მე.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

18

21 აპრილი 2021 12:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პსჯ და სიტი რომ იბატონებს და ნეხვში იქნება თქვენი საყვარელი კლუბები მერე მაინტერესებს რას იტყვით :))) იი პერესი პრეზიდენტიო და ეს არ მოსწონთ. რეალურად რასაც ეგ კაცი ამბობს ყველაფერში ვეთანხმები

19

21 აპრილი 2021 12:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ანუ გრუპები აღარ იქნებაო 36 ლიგის გუნდი იქნებაო სადაც ერთი გუნდი ითამაშებს 10 თამაშს 5 თამაში სახლში 5 გასვლაზე,როცა დამთავრდება ეს თამაშები პირველი 10 გუნდი ავტომატურად გადავა შემდეგ ეტაპზე,დანარჩენი პლეოფებს ითამაშებს რომ შეუერთდეს იმ ტოპ 10 გუნდს ანუ ლიგაზე ვიხილავთ ანტრახტი ცვერნა ზვეზდას მატჩებს ამ პლეოფებში სანამ იმ დიდ ტოპ 10 ს დაეტაკებიან პლეოფების შემდეგ ..
აი ამათი ფანტაზიორი დედა ვატირე ეს გინდოდათ ხომ ? ხოდა უყურეთ :) დატკბით პატარა გუნდების თამაშით რა ჯობია კაცო მაგას smile
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

20

21 აპრილი 2021 12:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჩემი ერთადერთი მოტივაცია თუ რატომაც ამ პროეკტს ვემხრობოდიი ისევ ჩვენი კლუბის სდაკეთიდღეოდ,მსოფლიო არ დგას ლუდოგორცზე,მსოპფლიო დგას რეალის კალიბრის კლუბებზეე,,ზოგადად არ ვემხრობი იმას რომ რეალის დონის გუნდს უნდა ხვდებოდეს პლზენის დონის კლუბიიი სადღაც ბირკიკარას დონის გუნდს დაიბრიყვებს შიდა ჩემპიონატში და ლიგაზე რეალთან გარანტირებული აქვსს თამაში,თან შემოსავლები აბსოლიტურად იდენტურიაააა რატომ,როცაა ჩემპიონთა ლიგას რეალის გამო უყურებენ და სულაც არ აინტერესებს მსოფლიოში 4 მილიარდზე მეტ მაყურებელსსს ლუდოგორეჩი ან დინამო კიევი,ესეთი დონის გუნდებისთვის უნდა იყოს ლიგა ორიი,დამსახურების მიხედვით უნდა ათამაშო შემდეგ ტოპებთან,ამ სამყაროში ვიღაცა ვიოღაცაზე მაღლა დგას,ზოგ მეტიუ დამსახურება აქვს ზოგს ნაკლებიიი გინდა მეტი დაიმსახურეეე .რატომ უნდა იყოს ეს სისტემა რეალიუ ჯგუფში უგებს ვიღაც კლუბსს იებს მილიონ ნახევარსა და იგივე რაოდენობას იღებს პლზენიცც,,პლზენისთვის ეს მილიონ ნახევარი უდიდესი ფულია,რეალს კი ეს თანხააა კლუბში მომუშავეე ხალხისთვის არ ყოფნის ყოველთვიურად რომ აღარ ვისაუბროთ ფეხბურთელებზეეე და პერსონალზე. გაცილებით მეტი გასავალი აქვს ათჯჯერ მეტი დაა როცა შენ ფულს აკეთებ ჩემ ხარჯზე ცოტა ადექიო და ერთი ასდგილი გაანძრიეეეე დაიკელიიი დაა იმაზე მეტი მომეცი ვიდრე ვიმსახურებ,შედეგად რა გვაქქ?გუნდი სამი წელია ნორმალურ ტრანსფერს ვერ აკეთებს,აკიდებული აქვს სტადიონის პროეკტის ვალი,

ციტატა: ბალი
ანუ გრუპები აღარ იქნებაო 36 ლიგის გუნდი იქნებაო სადაც ერთი გუნდი ითამაშებს 10 თამაშს 5 თამაში სახლში 5 გასვლაზე,როცა დამთავრდება ეს თამაშები პირველი 10 გუნდი ავტომატურად გადავა შემდეგ ეტაპზე,დანარჩენი პლეოფებს ითამაშებს რომ შეუერთდეს იმ ტოპ 10 გუნდს ანუ ლიგაზე ვიხილავთ ანტრახტი ცვერნა ზვეზდას მატჩებს ამ პლეოფებში სანამ იმ დიდ ტოპ 10 ს დაეტაკებიან პლეოფების შემდეგ ..
აი ამათი ფანტაზიორი დედა ვატირე ეს გინდოდათ ხომ ? ხოდა უყურეთ :) დატკბით პატარა გუნდების თამაშით რა ჯობია კაცო მაგას

ამაზე დიდი ყვერობაა პროეკტი ჯერ არ მინახია და ვინც ამას მხარს დაუჭერ უარესი ჩობანიააამ,,,რა სიგიჟე და სიშლეგეაააა.ეს რა ბოდვაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

21 აპრილი 2021 12:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
უი ბოდიში ტოპ 8 გუნდი რომელიც ყველაზე მეტ ქულებს მოაგროვებს ისინი გადავლენ ავტომატურად დანარჩენი 16 გუნდი რომელიც იქნება ქულების მიხედვით შეადგენენ პლეოფს სადაც დაეტაკებიან ერთმანეთს იმ 16 იდან 8 გავა და ტოპ 8 და ამ პლეოფიდან გასული კიდე 8 გუნდი გააკეთებენ ისევ პლეოფს საიდანაც დაიწყება 1/8 ფინალები და ასე შემდეგ :დდდ
მაინც რო ღლეობაა :დდდ
ხო ვთქვი მთლად გადაიჯვამენ თქო თავზე wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

22

21 აპრილი 2021 12:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 27
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
.თავად პერესმა თქვაა არავითარი სამართლებრივი უფლება არ აქვთ რეალი მოკვეთონ ევროტურნირებიდან რახან თქვა ალბად შენზე უკეთ ესმის ეს საქმე,შენ შეიძლება სამი ბატი გაბარია მაგრამმ პერესს უდიდესი ორგანიზაცია

me ra mabaria da ra ara es sheni saqme araa:D magram shen ashkarad getyoba rom sakutari azri ar, gagachnia sruliad logikas mowyvetili xar da ara adekvaturi cxvarivit ijereb imas rasac peresi chagzaxebs sheni pozicia erti am situaciashi beeeeeeee :D peresma is tqva peresma es tqva peresi amas izams ki vxedav ager yvela chaijva mag shenma peresma :D da es mshvenivrad ici:D da iseti jiutixar sakutar tavtanac ar agiareb amas:D an ra logikaaa peresze meti ici kai ra 12 wlis sabas logikit rato mowtrabt zogierti. mashin igivenairad shemizlia mogibruno da gipasuxo fifas prezidentze meti ici? an britanetis mtavrobazew an im fexburtelebze da legendebze meti romlebic mteli gulit ewinaagdegebodnen am proetqs? ici rato ver gaitana am proeqtma tavisi imitom rom yvelanair logikas da samartalianobas ewinaagdegeboda da tun rato amas ver xvdebi mashin azri ar aq shentan drois kargavs.

23

21 აპრილი 2021 12:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ამაზე დიდი ყვერობაა პროეკტი ჯერ არ მინახია და ვინც ამას მხარს დაუჭერ უარესი ჩობანიააამ,,,რა სიგიჟე და სიშლეგეაააა.ეს რა ბოდვაა

ფული უნდათ მაგიტომ გაზარდეს გუნდების რაოდენობა იმდენს იზავენ რუსეთიდან 3 უეჭველი დაერჭობა ლიგაზე ხო კიდე ხო წარმოგიდგენია ის ტოპ 8 სანამ დაელოდება მერვედ ფინალებს დანარჩენი 16 გუნდი რომელიც პლეოფს ადგენს ანუ ცხრილში იმ რვა გუნდზე დაბლაა რა თამაშები იქნება wink
აი ესააა ღარიბ გუნდებსაც უნდათ ფეხბურთიოო ესაო ისაოო ხოდა უყურონ ბელგიის და რუსეთის პრემიერ ლიგას ლიგაზე იიიიიიიიი ღარიბებიი ძმაოოო არ უნდა დაიჩაგრონ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

24

21 აპრილი 2021 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: chegevara
me ra mabaria da ra ara es sheni saqme araa:D magram shen ashkarad getyoba rom sakutari azri ar, gagachnia sruliad logikas mowyvetili xar da ara adekvaturi cxvarivit ijereb imas rasac peresi chagzaxebs sheni pozicia erti am situaciashi beeeeeeee :D peresma is tqva peresma es tqva peresi amas izams ki vxedav ager yvela chaijva mag shenma peresma :D da es mshvenivrad ici:D da iseti jiutixar sakutar tavtanac ar agiareb amas:D an ra logikaaa peresze meti ici kai ra 12 wlis sabas logikit rato mowtrabt zogierti. mashin igivenairad shemizlia mogibruno da gipasuxo fifas prezidentze meti ici? an britanetis mtavrobazew an im fexburtelebze da legendebze meti romlebic mteli gulit ewinaagdegebodnen am proetqs? ici rato ver gaitana am proeqtma tavisi imitom rom yvelanair logikas da samartalianobas ewinaagdegeboda da tun rato amas ver xvdebi mashin azri ar aq shentan drois kargavs.

აბა შენი უნდა დავიჯერო?საკუთარი აზრი გამოთქმა ერთია სუბიექტური მცნება და მეორეეე რა როგორ არის,,,, შენზე კომპეტენტური ხალხის მოსაზრებიდან გამომდინარე ვლაპარაკობ,საკუთარტი აზრი რომ გაგაჩნდეს ობიექტური უნდა იყო ჩახედული უშუალოდ პროცესებში,შერნ ვინ მიგასუნინებს იქამდეე.არ მინდა შენიი ესს ბლა ბლა ბლა უაზრო ლაპარაკი,რაც დრო დაგითმეეე ბევრი იყო..კარგად

ციტატა: ბალი
ფული უნდათ მაგიტომ გაზარდეს გუნდების რაოდენობა იმდენს იზავენ რუსეთიდან 3 უეჭველი დაერჭობა ლიგაზე ხო კიდე ხო წარმოგიდგენია ის ტოპ 8 სანამ დაელოდება მერვედ ფინალებს დანარჩენი 16 გუნდი რომელიც პლეოფს ადგენს ანუ ცხრილში იმ რვა გუნდზე დაბლაა რა თამაშები იქნება
აი ესააა ღარიბ გუნდებსაც უნდათ ფეხბურთიოო ესაო ისაოო ხოდა უყურონ ბელგიის და რუსეთის პრემიერ ლიგას ლიგაზე იიიიიიიიი ღარიბებიი ძმაოოო არ უნდა დაიჩაგრონ

უკიდეგანო ყვერობაააა.ფეხბურთის გარდაცვალება აწი ნახონ,მაგ ტურნირს ყოველგვარი აზრი დაეკარგაააა . ფეხბურთი იმიტომ მიყვარს გიგანტების ჯახი მომწონს..და არას ლუდოგორეცი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

21 აპრილი 2021 12:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 27
antraxti ra gundi araa an cverna zveda? zutad es mraval ferovneba xdis fexburts sainteresis. ar vici raasi imashi ssainteresi rom 16 gundi garantirebulad 23 wlei ertamnets etamasheba da realuri gamarjvebuli da damarcxebuli ar eyolebia radgan momaval wels manc garantirebuli aq adgili, proeqti romelic marto fulis ketebistvis aris sheqmnili da cvrebze gadvliii amas mxars ro daucher shenc cvxavri xar abar ra xar

26

21 აპრილი 2021 12:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ტიპები ყოველ წელს ელოდებოდნენ რეალი იუვეს ჯახს და ამის შესაძლებლობა ყველა კვირას იყო და ეს მონათლეს ფეხბურთის გარდაცვალებათ და ის კი არიციანნ ყოველ კვირა ლუდოგორეცი შახტარის თამაშებს რომ უყურებენ აწი,ეხააა მითხარით რა უფროა ფეხბურთის გარდაცვალებაა,,,რა სიშლეგეააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

21 აპრილი 2021 12:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
საერთოდ რატომ გგონიათ რომ ეს სუპერლიგის წესები არ დაიხვეწებოდა ?
სუპერლიგა ეხლა კი არ იყო დაგეგმილი გეგმაში შედიოდა 2024 წელს იქამდე რაღაცას შეცვლიდნენ წესებს დაარეგულირებდნენ და ასე შემდეგ საბოლოო პროექტი არ მოისმინეს ისე დაადეს ტიპებს..
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

28

21 აპრილი 2021 12:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: კასილასი-THE best
1. პერესმა თუ მოინდომა,უეფა და ფიფა ვინ ჩემი ფეხებია ის ხალხი სად ხართ?

1. მორჩი რა ამ დემაგოგიას. პერესმა თუ მოინდომა არავის უთქვამს. ამ.თორმეტ კლუბს რომ მოენდომებინა ეძოვა ფიფას ამას ვიძახდით და შენი უაზრო.ინტერპრეტაციები არაა საჭირო. 2. რას ქვია რეალმა დაკარგა ფული და ინგლისურმა კლუბებმა.არა? რა უაზრობას იძახი. სტადიონები ინგლისში მუდამ სავსე იყო.და იძახი ფული არ დაუკარგავთო. არა პერესის თვალთბით.მოხიბლულები დათანხმდნენ სუპერლიგას თავიდან ინგლისური კლუბები)))

29

21 აპრილი 2021 13:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ანდა ეს ინგლისური ხელისუფლება რა დღეშია ? კლუბი ზოგადად რო გაქვს ეს არის შენი კერძო ბიზნესი ანუ ინდივიდუალური ეხლა ინგლისის მთავრობას ვინ ეკითხება მე კონკრეტულ სიტუაციაში შევალ სხვა ბიზნესში თუ არა ?
ეს რო ყველაზე დიდი დემაგოგობაა და იმ თავისუფლების შეზღუდვაა რომელსაც ევროპა ესე მჭიდროდ ეჭიდება იმაზე რატო არავინ არაფერს ამბობს ?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

30

21 აპრილი 2021 13:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიპები ყოველ წელს ელოდებოდნენ რეალი იუვეს ჯახს და ამის

ჰოდა მაგას აქ ხიბლი ზუსტად ,იგივე რეალი-ბავარიაც რომელიც ევროპულ კლასიკოდაა აღიარებული, ყოველ კვირა რო შეხვდებიაბ ის ხიბლი აღარ ექნება. პესი ან ფიფა ხო არაა ეს?

31

21 აპრილი 2021 13:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
საფეხბურთო კლიმატს ქმნიან გრანდები ტოპ კლუბები ეს არის ჭეშმარიტება ანნბანი,მსოფლიოში 4 მილიარდიო მაყუირებლიდან სამი მილიარდი ამ გუნდის ქომაგიააა,უნდა იყოს სხვადასხვა ლიგები კვალიფიკაციის მიხედვით,დაწინაურება უინდა მოხდეს დამსახურების მიხედვით და ეს სულაც არაა დისკრედიტაციაა,,სამართლიანობაა თუ გვინდა პლზენი და რეალი თანაბარ სიტუაციაში არ უნდა იყვნენ როცა პლზენი არაფერს გაძლევს და რეალიი გაძლევს ფულს,რეიტინგსსს პოპულარობას.სწორედ ეს მახინჯი სისტემა ვითომ სოლიდარობაზე აგებული სინამდვილეში ერთი დიდი კორუფციისსს ორგანიზაციააა თესავს მანკიერ გარემოს.განვითარება თუ გვინდა საშუალო და დაბალი კლასის კლუბების უნდა დაიწყონ ქწვედა ლიგებიდან ესე უფრო სამართლიანი იქნება და შედეგების მიხედვით დაწინაურდნენ ტოპებში,მე მომწონდა ეს იდეაააა გარდაცვვალება ფეხბურთის და მსგავსი ბლა ბლა ბლაა ლაპარაკი სრულიად უადგილოა,ხოდა უყურეთ აწიი 10 დან ცხრა თამაშ პლზენებს შახტარებს ლუდოგორეცებს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

21 აპრილი 2021 13:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ტიპებმა ვიზებს არ მივცემთო და იმდენი ღლეობა დაიწყეს რო რავი wink
შენი რა საქმეა მე ჩემ კონკრეტულ ბიზნეს რას ვუზავ თუ მე არ მაკმაყოფილებს კონკრეტული ბიზნესი შესაბამისად შევწყვეტ პარტნიორობას და გადავალ უფრო სარფიან შემოთავაზებაზე შენ რატო უნდა შემიზღუდო მე ჩემ ბიზნეს რას ვუზავ რას ქვია ვიზებს არ მივცემთ wink
იმენა უტოპიააა ამათი სიტყვის თავისუფლების და ზოგადად თავისუფლების დედას შEვეცი კორუპციააცააა და კორპციაც
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

33

21 აპრილი 2021 13:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Don_andres
ჰოდა მაგას აქ ხიბლი ზუსტად ,იგივე რეალი-ბავარიაც რომელიც ევროპულ კლასიკოდაა აღიარებული, ყოველ კვირა რო შეხვდებიაბ ის ხიბლი აღარ ექნება. პესი ან ფიფა ხო არაა ეს?

ხოდა მხარი დაუჭირე უეფას ახალ პროეკტსს მშვიდობაში მოგახმაროს აწი 10 დან ცხრა თამში პლზენი ლუდოგორეცის თამაშის ხიბლში უკეთესი იქნება ალბადდ.ფეხბურთის გარდაცვალება აწი ნახე ისე დაუვარდება რეიტინგი მაგ ტურნირს ისეთი ყვერობა შემოიღეს გაერცანიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

21 აპრილი 2021 13:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ჩემპიონთა ლიგის ახალი ფორმატი :დდდდ
https://www.youtube.com/watch?v=TMORwHDi8W8
https://www.youtube.com/watch?v=GY5RcSf0scU
ვინც ინგლისური იცით გადადით ლინკზე wink
ეს გინდოდათ ხომ ? :დდდ 36 ამდე გაზარდეს არა 4 წლის მერე კიდე 42 ამდე გაზრდიან..
ამათი ფულისტი დედა ვატირე მე.

ფულისტია ყველა ძმაო, ეგრე სეორხაზოვნად მსჯელობა არაა მართებული, მითუმეტეს ჩვენ გვინდოდა არ გვინდოდაზე დამოკიდებული პროექტი თანასწორობის პრინაციპებს უარჰყოფს, რაღა ექვსი ერი რომაა დღეს რაგბში და რაღა კიდევ ეგ სუპერლიგა, როგორც ექვსი ერია კომერციული და სხვებისთვის კარია დაკეტილი ისე იქნებოდა სუპერლიგაც, ეგ პროექტი თავისი არსით უარჰყოფდა სპორტულ სამართლიანობას და საშეჯიბრო პრინციპებს და პერესის სიტყვები რომ ფეხბურთის გადარჩენაზე ზრუნავდა თითიდან გამოწოვილი მიზეზია, ლოგიკირად ეგ პროექტი კიდევ უფრო ელიტურს გახდიდა ფეხბურთს და არა უფრო მეტად საზოგადოს და საყოველთაოს, კომერციული მოგების თვალსაზრისით სულ სხვა საფეხურზე გავიდოდა და ახალ სტანდარტებს დააწესებდა, ლოგიკური და მარტივია, უფსკრული საშუალო გუნდებს და გრანდებს შორის კიდევ უფრო დიდი გახდებოდა, ეგ როგორი ფეხბურთზე ზრუნვაა, თუ მართლა ზრუნვა უნდოდათ, ზედა ჭერის დაწესებისთვის ებრძოლათ როგორც სატრანსფერო ფასებზე ასევე ანაზღაურებაზე, რეალურად სწორედ მაგიტომ იხრჩობიან ვალებში გრანდები ასობით მილიონს რომ უაზროდ იქნევენ ხელფასებსა და ტრანსფერებში, მაგ მხრივ მისაბაძი კლუბი ბაიერნია, გაეტარებინათ მსგავსი პოლიტიკა და არ მივიდოდნენ ამ მდგომარეობამდე, ამ ყველაფერში რათქმაუნდა უეფას პასუხისმგებლობაცაა, მათაც შეეძლოთ და შეუძლიათ საჭირო ბერკეტების შექმნა

35

21 აპრილი 2021 13:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: GEORGIAN
1. მორჩი რა ამ დემაგოგიას. პერესმა თუ მოინდომა არავის უთქვამს. ამ.თორმეტ კლუბს რომ მოენდომებინა ეძოვა ფიფას ამას ვიძახდით და შენი უაზრო.ინტერპრეტაციები არაა საჭირო. 2. რას ქვია რეალმა დაკარგა ფული და ინგლისურმა კლუბებმა.არა? რა უაზრობას იძახი. სტადიონები ინგლისში მუდამ სავსე იყო.და იძახი ფული არ დაუკარგავთო. არა პერესის თვალთბით.მოხიბლულები დათანხმდნენ სუპერლიგას თავიდან ინგლისური კლუბები

შენ ახალ ჩემპიონთა ლიგის პროეკტს გაეცანი,რეიტინგის დავარდნა აწი ნახე ისეთი ყვერობა შემოიღესსს.ტიპებს ყოველ კვირა რეალი იუვეს თამაში არ მოეწონათ და უეფამ გვითხრაა ლუდოგორეცი ცვერნა ზვეზდას თამაშების ხიბლში იქნებით ძირითადადო,ეხა ეს მაზოხისტობა არაააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

21 აპრილი 2021 13:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Future liason
ფულისტია ყველა ძმაო, ეგრე სეორხაზოვნად მსჯელობა არაა მართებული, მითუმეტეს ჩვენ გვინდოდა არ გვინდოდაზე დამოკიდებული პროექტი თანასწორობის პრინაციპებს უარჰყოფს, რაღა ექვსი ერი რომაა დღეს რაგბში და რაღა კიდევ ეგ სუპერლიგა, როგორც ექვსი ერია კომერციული და სხვებისთვის კარია დაკეტილი ისე იქნებოდა სუპერლიგაც, ეგ პროექტი თავისი არსით უარჰყოფდა სპორტულ სამართლიანობას და საშეჯიბრო პრინციპებს და პერესის სიტყვები რომ ფეხბურთის გადარჩენაზე ზრუნავდა თითიდან გამოწოვილი მიზეზია

ეხლა მოდი მე შენ ესეთ კითხვას დაგისმევ საქართველო რო იწელება შეგვიშვითო რომელ ერთ იმ 6 ერის გუნდს მოეგებს ? აი თითი დაადე ერთი რომელს ?
ხო ფაქტია რომ 2 თავით თუ არა ერთი თავით მაინც მაღლა დგას იტალია ჩვენზე ხოდა რატომ გვეკუთვნის სიტყვაზე ჩვენ იმ 6 ერში ადგილი და არა იტალიას გამეცი ერთი პასუხი
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

37

21 აპრილი 2021 13:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Future liason
ფულისტია ყველა ძმაო, ეგრე სეორხაზოვნად მსჯელობა არაა მართებული, მითუმეტეს ჩვენ გვინდოდა არ გვინდოდაზე დამოკიდებული პროექტი თანასწორობის პრინაციპებს უარჰყოფს, რაღა ექვსი ერი რომაა დღეს რაგბში და რაღა კიდევ ეგ სუპერლიგა, როგორც ექვსი ერია კომერციული და სხვებისთვის კარია დაკეტილი ისე იქნებოდა სუპერლიგაც, ეგ პროექტი თავისი არსით უარჰყოფდა სპორტულ სამართლიანობას და საშეჯიბრო პრინციპებს და პერესის სიტყვები რომ ფეხბურთის გადარჩენაზე ზრუნავდა თითიდან გამოწოვილი მიზეზია, ლოგიკირად ეგ პროექტი კიდევ უფრო ელიტურს გახდიდა ფეხბურთს და არა უფრო მეტად საზოგადოს და საყოველთაოს, კომერციული მოგების თვალსაზრისით სულ სხვა საფეხურზე გავიდოდა და ახალ სტანდარტებს დააწესებდა, ლოგიკური და მარტივია, უფსკრული საშუალო გუნდებს და გრანდებს შორის კიდევ უფრო დიდი გახდებოდა, ეგ როგორი ფეხბურთზე ზრუნვაა, თუ მართლა ზრუნვა უნდოდათ, ზედა ჭერის დაწესებისთვის ებრძოლათ როგორც სატრანსფერო ფასებზე ასევე ანაზღაურებაზე, რეალურად სწორედ მაგიტომ იხრჩობიან ვალებში გრანდები ასობით მილიონს რომ უაზროდ იქნევენ ხელფასებსა და ტრანსფერებში, მაგ მხრივ მისაბაძი კლუბი ბაიერნია, გაეტარებინათ მსგავსი პოლიტიკა და არ მივიდოდნენ ამ მდგომარეობამდე, ამ ყველაფერში რათქმაუნდა უეფას პასუხისმგებლობაცაა, მათაც შეეძლოთ და შეუძლიათ საჭირო ბერკეტების შექმნა

აბა ისაა სამართლიანობაა ვისგანაც ფულს აკეთებ,იღებ რეიტინგს და პოპულარობას ის და სიტყვაზე არსაიდან გამოდღნაურებული ლუდოგორეცი რომელიც მსოფლიოს არცერთ კონტინენზე არ იცნობენ თანაბარს სიტუაციაში და გარემოში იყვნენ?ეს არ ეწინააღმდეგება სამართლებრივ პრინციპს?ყველაფერი ხომ დამსახურების მიხედვბით უნდა იყოს?ფეხბურთის განვითარება გგონია შენ ეგ მსოფლიო ფეხბურთი ვინებზეც დგას მათი დისკრედიტაციაააა?ან გაეცანი ახალი ჩემპიონთა ლიგის პროეკტს რა მარაზმი და ბლა ბლა ბლა უკიდეგანო ყვერობააააა? ფეხბურთს რეალი და იუვეს გამო უყურებს ხალხიი,ეგ საშუალო დონის კლუბებისთვის უნდა გაკეთდეს შესაბამისი ლიგა საიდანაც კარგი მაჩვენებლებით დამსახურების მიხესდვით მოხვდებიან ტოპებში,ეს პრინციპი რატოა უსამართლო ვერ ვხვდები??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

21 აპრილი 2021 13:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
იდეალური სიტუაცია ესეთი იქნებოდა რო იქით ჩემპიონთა ლიგაც ყოფილიყო აქით სუპერლიგა სუპერლიგაში ბოლო ვინც იყო იქით ლიგის გამარჯვებულს დატაკებოდა და ვინც მოიგებდა ის დარჩებოდა ...
და დარწმუნებული ვარ წესები ზოგადად დაიხვეწებოდა დრო რო მიეცათ საერთოდ მარა ჰა არც მოისმინეს საბოლოო ფორმატი ისე აჯანყდა ცვეტში ბრბო
ბრბო რომელსაც ინდივიდუალური აზრი არ გააჩნია,ბრბო რომელიც ყოველთვის სხვა კომერციით იმართებოდა მარტო ამ დროში არა ყველა დროში ზოგადად.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

39

21 აპრილი 2021 13:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 27
ludogorecebi ar unda turem da shaxtarebi shaxtario ar iyo reals orive tamashi rom burti daamxo tavze?? an gaixsenet is dro roca reals lioni abaxebda wagma ukugma yoveltvis ertnairad xo ver iqneba yoveltvus reali da barselona xo ver iqneb dzlieri da rato und dakargos shansi im lionma an tumdac zagrebma shaxtaram rom es situacia gamoiyenos satavisod da istoriashi shevides, ara is jobia 23 weli rac arunda cud formashi iyo lioni romc gjobdes mainc grantirebuli gaq adgili imitom rom istoria da finansebi giwyobs xels "დაიცავით ცენზურა!" eset fexburts d sports. aravin ar ambobs fifada uefa ar aris koriumpirebuli magram arsebos witeli xaze da is aravin unda gadakvetos roca saqme fexburts exeba spots romelic garibi adamianebida modis da raaa vigac masoni mdidari nabichvrebisgan romlebsac marto fuli ainteresebs.

40

21 აპრილი 2021 13:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ ახალ ჩემპიონთა ლიგის პროეკტს გაეცანი,რეიტინგის დავარდნა აწი ნახე ისეთი ყვერობა შემოიღესსს.ტიპებს ყოველ კვირა რეალი იუვეს თამაში არ მოეწონათ და უეფამ გვითხრაა ლუდოგორეცი ცვერნა ზვეზდას თამაშების ხიბლში იქნებით ძირითადადო,ეხა ეს მაზოხისტობა არაააა.

აზრზე არ ვარ ახალი.ფორმატის ჯერ,მაგრამ 32 გუნდი იყო და ნახირს დაემსსგავსა ფაქტია, კიდევ გარდა უარესს იზამს რათ უნდა ამას ბევრი ფიქრი და უაღლესი მათემატიკა

41

21 აპრილი 2021 13:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
აი საფეხბურთო სამყაროზე ცვეტში მძღრენის წასმა იქნება წელს თუ რეალმა ლიგა მოიგო lol
იმენა დავხურავთ ლიგას ირიბად რო ვთქვათ.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

42

21 აპრილი 2021 13:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: chegevara
ludogorecebi ar unda turem da shaxtarebi shaxtario ar iyo reals orive tamashi rom burti daamxo tavze?? an gaixsenet is dro roca reals lioni abaxebda wagma ukugma yoveltvis ertnairad xo ver iqneba yoveltvus reali da barselona xo ver iqneb dzlieri da rato und dakargos shansi im lionma an tumdac zagrebma shaxtaram rom es situacia gamoiyenos satavisod da istoriashi shevides, ara is jobia 23 weli rac arunda cud formashi iyo lioni romc gjobdes mainc grantirebuli gaq adgili imitom rom istoria da finansebi giwyobs xels "დაიცავით ცენზურა!" eset fexburts d sports. aravin ar ambobs fifada uefa ar aris koriumpirebuli magram arsebos witeli xaze da is aravin unda gadakvetos roca saqme fexburts exeba spots romelic garibi adamianebida modis da raaa vigac masoni mdidari nabichvrebisgan romlebsac marto fuli ainteresebs.

ესეც დემაგოგიაა. "ფეხბურთი რომელიც ღარიბი ხალხისგან მოდის" გოლფის გარდა სპორტი მითხარი რომელიც ღარიბი ხალხისგან არ წამოვიდა გისმენ აბა. შეხედ აბა ენიბეიეს. 20 მუდმივი გუნდი, არანაირი აღზევება დაქვეითება. ხარისხი აკლია, მაყურებელი,შემოსავალი თუ რა?

ტიპები ფეხბურთის სახელით ისეთ სოციალიზმს ქადაგებენ კომუნისტებს შეშურდებათ 😂😂😂

43

21 აპრილი 2021 13:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Future liason
ფულისტია ყველა ძმაო, ეგრე სეორხაზოვნად მსჯელობა არაა მართებული, მითუმეტეს ჩვენ გვინდოდა არ გვინდოდაზე დამოკიდებული პროექტი თანასწორობის პრინაციპებს უარჰყოფს, რაღა ექვსი ერი რომაა დღეს რაგბში და რაღა კიდევ ეგ სუპერლიგა, როგორც ექვსი ერია კომერციული და სხვებისთვის კარია დაკეტილი ისე იქნებოდა სუპერლიგაც, ეგ პროექტი თავისი არსით უარჰყოფდა სპორტულ სამართლიანობას და საშეჯიბრო პრინციპებს და პერესის სიტყვები რომ ფეხბურთის გადარჩენაზე ზრუნავდა თითიდან გამოწოვილი მიზეზია

ეხლა მოდი მე შენ ესეთ კითხვას დაგისმევ საქართველო რო იწელება შეგვიშვითო რომელ ერთ იმ 6 ერის გუნდს მოეგებს ? აი თითი დაადე ერთი რომელს ?
ხო ფაქტია რომ 2 თავით თუ არა ერთი თავით მაინც მაღლა დგას იტალია ჩვენზე ხოდა რატომ გვეკუთვნის სიტყვაზე ჩვენ იმ 6 ერში ადგილი და არა იტალიას გამეცი ერთი პასუხი

იტალია ჩვენზე ორი თავით მაღლა არაა ჩემო ძმაო, მაგრამ იმაში არ დამეთანხმები რომ ეგ კომერციული ტურნირი აფერხებს განვითარებას და წისვლას? მითუმეტეს მე ვთქვი რომ ის უნდა მიიღო რასაც უმსახურებთქო და დამერწმუნე ჩვენ რომ კომერციულად ისეთი მომგებიანი ვიყოთ როგორ იტალიაა კარგახნის დამატებულები ვეყოლებლდით მანდ ჩანაცვლებულები თუ არა, განვითარების და წინსვლის გარანტი თანასწორობა და კონკურენციაა და სად ხედავდი აბა ძმობილო მაგ ლიგის პერსპექტივაში ან ერთს ან მეორეს

44

21 აპრილი 2021 13:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: GEORGIAN
ესეც დემაგოგიაა. "ფეხბურთი რომელიც ღარიბი ხალხისგან მოდის" გოლფის გარდა სპორტი მითხარი რომელიც ღარიბი ხალხისგან არ წამოვიდა გისმენ აბა. შეხედ აბა ენიბეიეს. 20 მუდმივი გუნდი, არანაირი აღზევება დაქვეითება. ხარისხი აკლია, მაყურებელი,შემოსავალი თუ რა?

ტიპები ფეხბურთის სახელით ისეთ სოციალიზმს ქადაგებენ კომუნისტებს შეშურდებათ

++++11111111 wink ეგრეაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

21 აპრილი 2021 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Future liason
ფულისტია ყველა ძმაო, ეგრე სეორხაზოვნად მსჯელობა არაა მართებული, მითუმეტეს ჩვენ გვინდოდა არ გვინდოდაზე დამოკიდებული პროექტი თანასწორობის პრინაციპებს უარჰყოფს, რაღა ექვსი ერი რომაა დღეს რაგბში და რაღა კიდევ ეგ სუპერლიგა, როგორც ექვსი ერია კომერციული და სხვებისთვის კარია დაკეტილი ისე იქნებოდა სუპერლიგაც, ეგ პროექტი თავისი არსით უარჰყოფდა სპორტულ სამართლიანობას და საშეჯიბრო პრინციპებს და პერესის სიტყვები რომ ფეხბურთის გადარჩენაზე ზრუნავდა თითიდან გამოწოვილი მიზეზია, ლოგიკირად ეგ პროექტი კიდევ უფრო ელიტურს გახდიდა ფეხბურთს და არა უფრო მეტად საზოგადოს და საყოველთაოს, კომერციული მოგების თვალსაზრისით სულ სხვა საფეხურზე გავიდოდა და ახალ სტანდარტებს დააწესებდა, ლოგიკური და მარტივია, უფსკრული საშუალო გუნდებს და გრანდებს შორის კიდევ უფრო დიდი გახდებოდა, ეგ როგორი ფეხბურთზე ზრუნვაა, თუ მართლა ზრუნვა უნდოდათ, ზედა ჭერის დაწესებისთვის ებრძოლათ როგორც სატრანსფერო ფასებზე ასევე ანაზღაურებაზე, რეალურად სწორედ მაგიტომ იხრჩობიან ვალებში გრანდები ასობით მილიონს რომ უაზროდ იქნევენ ხელფასებსა და ტრანსფერებში, მაგ მხრივ მისაბაძი კლუბი ბაიერნია, გაეტარებინათ მსგავსი პოლიტიკა და არ მივიდოდნენ ამ მდგომარეობამდე, ამ ყველაფერში რათქმაუნდა უეფას პასუხისმგებლობაცაა, მათაც შეეძლოთ და შეუძლიათ საჭირო ბერკეტების შექმნა

აბა ისაა სამართლიანობაა ვისგანაც ფულს აკეთებ,იღებ რეიტინგს და პოპულარობას ის და სიტყვაზე არსაიდან გამოდღნაურებული ლუდოგორეცი რომელიც მსოფლიოს არცერთ კონტინენზე არ იცნობენ თანაბარს სიტუაციაში და გარემოში იყვნენ?ეს არ ეწინააღმდეგება სამართლებრივ პრინციპს?ყველაფერი ხომ დამსახურების მიხედვბით უნდა იყოს?ფეხბურთის განვითარება გგონია შენ ეგ მსოფლიო ფეხბურთი ვინებზეც დგას მათი დისკრედიტაციაააა?ან გაეცანი ახალი ჩემპიონთა ლიგის პროეკტს რა მარაზმი და ბლა ბლა ბლა უკიდეგანო ყვერობააააა? ფეხბურთს რეალი და იუვეს გამო უყურებს ხალხიი,ეგ საშუალო დონის კლუბებისთვის უნდა გაკეთდეს შესაბამისი ლიგა საიდანაც კარგი მაჩვენებლებით დამსახურების მიხესდვით მოხვდებიან ტოპებში,ეს პრინციპი რატოა უსამართლო ვერ ვხვდები??

თანაბარ პირობებში უნდა იყის ყველა, მაგრამ ეგ შედარება არასწორია, ლუდოგორეცი ისეთ სასპონსორო და სატელევიზიო კონტრაქტებს ვერასოდეს დადებს როგორსაც გრანდები დადებენ და რაში ხედავ აქ პრობლემებს ვერ ვხვდები, თუ ლუდოგორეცმა იგივე ეტაპზე ნაკლები უნდა აიღოს და რეალმა მეტი იმიტომ რომ რეალია, მაგაზე მეტი მტრული აზრი და დისკრედიტაცია რაღა გინდა

46

21 აპრილი 2021 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: ბალი
ტიპებმა ვიზებს არ მივცემთო და იმდენი ღლეობა დაიწყეს რო რავი wink
შენი რა საქმეა მე ჩემ კონკრეტულ ბიზნეს რას ვუზავ თუ მე არ მაკმაყოფილებს კონკრეტული ბიზნესი შესაბამისად შევწყვეტ პარტნიორობას და გადავალ უფრო სარფიან შემოთავაზებაზე შენ რატო უნდა შემიზღუდო მე ჩემ ბიზნეს რას ვუზავ რას ქვია ვიზებს არ მივცემთ wink
იმენა უტოპიააა ამათი სიტყვის თავისუფლების და ზოგადად თავისუფლების დედას შEვეცი კორუპციააცააა და კორპციაც

თავისუფლებისა და დემოკრატიის ვითომ ნავსაყუდელში კარგად გამოჩნდა მაგათი დიკტატურაც.რაც მათ თვალთახედვაში არ შედის რასაც უნდათ იმას გიზამენ.იქ კიდევ გაზეთებმა და *ლე,ვითომ კონსერვატიული სასტავი აღშფოთდა და წამში ბრბოც გამოცვივდა გარეთ,არა და სუპერ ლიგა რას გულისხმობდა წესიერად არცციმ გამომსვლელებმა იცოდნენ და ელემენტარული იმასაც კი ვერ აანალიზებენ რომ მათი გუნდების უმეტესი შემოსავალი ისევე შიქნით რჩება და მაქედან მფლობელს საკმაოდ პატარა თანხები რჩებათ,იმას ვერ აანალიზებენ რომ გუნდებს საკმაოდ დიდი ვალები აქვთ და ნორმალური ტრანსფერები რომ გააკეთონ საბანკო ვალს იღებენ.იმასაც ვერ აანალიზებენ რომ ამ ფორმატში დიდი გუნდი ზარალდება მაგ პატარა გუნდების ხარჯზე.ან ეგ პატარა გუნდები მაშინ რატომ არ ითვალისწინებენ დიდ გუნდებს როდესაც მათი ფეხბურთელი ერთს გაიფართხალებს და 100 მილიონებს ადებენ?ეს არ არის დიდი გუნდების დისკრედიტაცია?ისე კი ფინანსურად არც პატარა გუნდები ზარალდებოდნენ: “როგორც ცნობილი გახდა, დამფუძნებლები გეგმავენ, რომ დახმარება გაუწიონ იმ გუნდებსაც, რომლებიც სუპერ ლიგაზე არ იქნებიან.

სუპერ ლიგის გარეთ მყოფი გუნდები 23 წლის მანძილზე ჯამში 10 მილიარდ ევროზე მეტ თანხას მიიღებენ.

ამასთან ერთად, აკადემიები, ქალთა გუნდები და სხვები სეზონში 434 მილიონს მიიღებენ, რაც იმაზე 160 მილიონით მეტია, ვიდრე უეფას მიერ გაცემული თანხა”

და ზოგადად ეს კიდევ ბევრად დაიხვეწებოდა სამომავლოდ უკეთეს ალტერნატივას მივიღებდით.ახლა კი ის ჭკუა სუსტი ფეხბურთელები რომლებიც არ ეთანხმებოდნენ ამათ მონებად რომ ექცევიან და ყოველ მეორე დღეს თამაში აქვთ იმის გამო რომ ფიფა და უეფა უფრო გამდიდრდეს დარჩებიან ისეთივე მძევლებად როგორც აქამდე იყვნენ.ყოველი მწვრთნელი რომ წუწუნებდა გადატვირთულ გრაფიკზე,არ მახსოვს რომელიმე ფედერაციას გაეთვალისწინებინოს მათი ეს დამოკიდებულება.ხო და იყვნენ ისევ მონები და იწუწუნონ ყოველ წელს.ბრიტანეთის მთავრობამ კი კარგად გამოამჟღავნა საკუთარი სახე.

47

21 აპრილი 2021 15:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3513
ციტატა: Bordo
თავისუფლებისა და დემოკრატიის ვითომ ნავსაყუდელში კარგად გამოჩნდა მაგათი დიკტატურაც.რაც მათ თვალთახედვაში არ შედის რასაც უნდათ იმას გიზამენ.იქ კიდევ გაზეთებმა და *ლე,ვითომ კონსერვატიული სასტავი აღშფოთდა და წამში ბრბოც გამოცვივდა გარეთ,არა და სუპერ ლიგა რას გულისხმობდა წესიერად არცციმ გამომსვლელებმა იცოდნენ და ელემენტარული იმასაც კი ვერ აანალიზებენ რომ მათი გუნდების უმეტესი შემოსავალი ისევე შიქნით რჩება და მაქედან მფლობელს საკმაოდ პატარა თანხები რჩებათ,იმას ვერ აანალიზებენ რომ გუნდებს საკმაოდ დიდი ვალები აქვთ და ნორმალური ტრანსფერები რომ გააკეთონ საბანკო ვალს იღებენ.იმასაც ვერ აანალიზებენ რომ ამ ფორმატში დიდი გუნდი ზარალდება მაგ პატარა გუნდების ხარჯზე.ან ეგ პატარა გუნდები მაშინ რატომ არ ითვალისწინებენ დიდ გუნდებს როდესაც მათი ფეხბურთელი ერთს გაიფართხალებს და 100 მილიონებს ადებენ?ეს არ არის დიდი გუნდების დისკრედიტაცია?ისე კი ფინანსურად არც პატარა გუნდები ზარალდებოდნენ: “როგორც ცნობილი გახდა, დამფუძნებლები გეგმავენ, რომ დახმარება გაუწიონ იმ გუნდებსაც, რომლებიც სუპერ ლიგაზე არ იქნებიან.

სუპერ ლიგის გარეთ მყოფი გუნდები 23 წლის მანძილზე ჯამში 10 მილიარდ ევროზე მეტ თანხას მიიღებენ.

ამასთან ერთად, აკადემიები, ქალთა გუნდები და სხვები სეზონში 434 მილიონს მიიღებენ, რაც იმაზე 160 მილიონით მეტია, ვიდრე უეფას მიერ გაცემული თანხა”

და ზოგადად ეს კიდევ ბევრად დაიხვეწებოდა სამომავლოდ უკეთეს ალტერნატივას მივიღებდით.ახლა კი ის ჭკუა სუსტი ფეხბურთელები რომლებიც არ ეთანხმებოდნენ ამათ მონებად რომ ექცევიან და ყოველ მეორე დღეს თამაში აქვთ იმის გამო რომ ფიფა და უეფა უფრო გამდიდრდეს დარჩებიან ისეთივე მძევლებად როგორც აქამდე იყვნენ.ყოველი მწვრთნელი რომ წუწუნებდა გადატვირთულ გრაფიკზე,არ მახსოვს რომელიმე ფედერაციას გაეთვალისწინებინოს მათი ეს დამოკიდებულება.ხო და იყვნენ ისევ მონები და იწუწუნონ ყოველ წელს.ბრიტანეთის მთავრობამ კი კარგად გამოამჟღავნა საკუთარი სახე.

როგორც ყოველთვის ყველა სიტყვაში გეთანხმები ❤

48

21 აპრილი 2021 19:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: ბალი
კონკრეტულ სიტუაციაში შევალ სხვა ბიზნესში თუ არა ?
ეს რო ყველაზე დიდი დემაგოგობაა და იმ თავისუფლების შეზღუდვაა რომელსაც ევროპა ესე მჭიდროდ ეჭიდება იმაზე რატო არავინ არაფერს ამბობს

არა რაა სანამ ამერიკა არ ჩაერევა არაფერი ეშველებათ ამათ wink

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)