„რეალმა“ ფინალური ვარჯიში „ენფილდზე“ გამართა

მადრიდის „რეალის“ ფეხბურთელებმა „ლივერპულთან“ მატჩისწინა ვარჯიში „ენფილდზე“ გამართეს...


ზინედინ ზიდანის განკარგულებაში 21 ფეხბურთელია, მათ შორის ფედერიკო ვალვერდე, რომელიც 100%-ით მზად არ არის.

ფრანგმა სპეციალისტმა ვარჯიშზე დიდი ყურადღება დაუთმო ტაქტიკურ მონახაზებს, ბურთის ფლობის კომპონენტსა და კარში დარტყმებს.

გარკვეული დროის შემდეგ ზიზუმ ვარჯიში დახურა. dle 10.1

  • Hala
  • 13 აპრილი 2021
  • 1867
  • 56

1

13 აპრილი 2021 22:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ბავარია გავა, პსჟ ლუზერია

2

13 აპრილი 2021 23:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ბავარია გავა, პსჟ ლუზერია

მეც ეგრე მგონია.. მაგრამ პსჟს გასვლა მინდა😂😂😂😂

3

13 აპრილი 2021 23:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
მბაპე თუ ვიყიდეთ ჩვენს კონტრატაკას ვერაფერი დაუდგება წინ.

4

13 აპრილი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2634
პსჟ თუ გავარდა მბაპე ხვალვე გააფორმებს ჩვენთან კონტრაქტს🤣🤣

5

13 აპრილი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
აუ მბაპემ რა პასი გაჩითა. იდეალური ფეხბურთელია, ჭკვიანი, უმაღლესი აიქიუთი, სწრაფი, გუნდური. სულ 300 რომ გადაიხადონ აუცილებლად მოსაყვანია

6

13 აპრილი 2021 23:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
უყურეთ ნეიმარს და დატკბით სილამაზით.

7

13 აპრილი 2021 23:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
აუ მბაპემ რა პასი გაჩითა. იდეალური ფეხბურთელია, ჭკვიანი, უმაღლესი აიქიუთი, სწრაფი, გუნდური. სულ 300 რომ გადაიხადონ აუცილებლად მოსაყვანია

აი ძაააან კარგია მბაპე ძაააან რა პასებს ხატავს. აუცილებად უნდა იყიდონ ამ ზაფხულს .

8

13 აპრილი 2021 23:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ბარსას ნეიმარი კიდევ კარგი არ ყავს თორემ ისევ ყველა ტურნირის ფავორიტები იქნებოდნენ. მაგის ადგილზე უნიჭო დემბელე ყავდათ თორემ ვასკესს ტრაკზე ახოხიალებდა კლასიკოში. ძაან დონეა ნეი. უნიჭიერესი მესის შემდეგ.
მბაპეზე ნიჭიერია ტალანტი მეტი აქვს.
ამ პსჟ ლიდერი ნეიმარია და არა მბაპე.

9

13 აპრილი 2021 23:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3142
ნეიმარზე მაგარი მოთამაშე მსოფლიოს არ ყავს ამწუთას. ის მეორე კი უნდა გაეტანა ისე რაც მართალია მართალია.

10

13 აპრილი 2021 23:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პსჟს გასვლა იმიტომ უნდა გინდოდეთ რომ მბაპე უფრო წამოვა ვიდრე გავარდნის შემთხვევაში, ამიტომ ძალიან უნდა გინდოდეთ პსჟს გასვლა :დ ისე ამ ბაიერნს რავა ყველა 1.85 ზე მაღალი ყავს რა უბედურებააა :დ :დ

11

13 აპრილი 2021 23:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 967
ციტატა: LUCA MODRIC
ბარსას ნეიმარი კიდევ კარგი არ ყავს თორემ ისევ ყველა ტურნირის ფავორიტები იქნებოდნენ. მაგის ადგილზე უნიჭო დემბელე ყავდათ თორემ ვასკესს ტრაკზე ახოხიალებდა კლასიკოში. ძაან დონეა ნეი. უნიჭიერესი მესის შემდეგ.
მბაპეზე ნიჭიერია ტალანტი მეტი აქვს.
ამ პსჟ ლიდერი ნეიმარია და არა მბაპე.

ნეიმარი უფრო მრავალმხრივია, გინდა პასებში გინდა დრიბლინგში, მბაპე სისწრაფეში, სტაბილურობაში და შესრულებაში უძლიერესია, დანარჩენში დამაკმაყოფილებელი.

12

13 აპრილი 2021 23:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: totti10
პსჟს გასვლა იმიტომ უნდა გინდოდეთ რომ მბაპე უფრო წამოვა ვიდრე გავარდნის შემთხვევაში, ამიტომ ძალიან უნდა გინდოდეთ პსჟს გასვლა :დ ისე ამ ბაიერნს რავა ყველა 1.85 ზე მაღალი ყავს რა უბედურებააა :დ :დ

ვერ გაიგებ მასე შეიძლება რო გამოვარდეს უფრო ჩაიქნიოს ხელი და წამოვიდეს, მარა შენი ლოგიკაც გასაგებია. პროსტა მბაპეს ტვინში რა ხდება ვერ გავიგებთ მაგით :დდ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

13

13 აპრილი 2021 23:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პსჟს გავრდნა მაგრა გამიტყდებაა... ნეი ძაან კლასნია მაგრამ ბევრი გამაზა პურველ ტაიმში

14

14 აპრილი 2021 00:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Andre1
ნეიმარი უფრო მრავალმხრივია, გინდა პასებში გინდა დრიბლინგში, მბაპე სისწრაფეში, სტაბილურობაში და შესრულებაში უძლიერესია, დანარჩენში დამაკმაყოფილებელი.

კი, ამ წუთას, ნეიმარი უფრო ლიდერია, უფრო დახვეწილი და მრავალმხრივი. წინა თამაშში რა პასი დაუხატა ბაიერნთან, ეგეთი სქილები მბაპეს ნაკლებად აქვს. მაგრამ მბაპე სულ 22 წლისაა, უდიდესი ფუფუნებაა მისი გუნდში ყოლა. სწრაფი ინტელექტუალი, შესრულება იდეალური მკვლელის ინსტინქტი. 2 მომენტი და ორივე თუ ატა 1 მაინც 100% გოლია. უბრალოდ, ნეი ფანტაზიით და მრავალმხრივობით ჯობია. უფრო ქარიზმატულია

15

14 აპრილი 2021 00:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
რა შანსებს უჭვებენ ბიჭოოოო, ნეიმარი რეეებს აკეთებს და ერთი გოლით ვერა და ვერ დაუფასდა რაა.

16

14 აპრილი 2021 00:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: WhiteHeart
რა შანსებს უჭვებენ ბიჭოოოო, ნეიმარი რეეებს აკეთებს და ერთი გოლით ვერა და ვერ დაუფასდა რაა.

ცოდვებმა იცის😁

17

14 აპრილი 2021 00:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: KingLeo10m
ნეიმარზე მაგარი მოთამაშე მსოფლიოს არ ყავს ამწუთას.

რო დაეტია ერთი ადგილი და არ აეთამაშებინა ოქროს ბურთიც ექნებოდა დღეს და ჩვენ 1 ლიგა მაინც გვექნებოდა ზედმეტად😁
Black mamaba
ეს ძაან ცოდო ყოფილა😁აღარ უნდა ვეჩხუბო😁რეალი რო იგებს მაგინებს თან დაბლოკილი ვყავარ

Wovichisgan mets ras itxov aba:)))))

18

14 აპრილი 2021 00:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
შნასი ნულია მარა ნეტა რეალში მოვიდოდეს ნეიმარი, ჩემზე ვედნიერი არავინ არ იქნება, მარა იმედია მბაპე მოკანიჭებს მაგ სიხარულს ამ ზაფხულს.

ატლწტიკოს მერე პსჟ მძულს ყველაზე მეტად არმეგონა ამას თუ ვიტყოდი მარა ულამაზეს ფეხბურთს თამაშობენ, ხატავენ იმენა, დიმარია მბაპე ნეიმარი ნეპტუნზე არიან იმენა.

19

14 აპრილი 2021 00:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გავარდება პსჟ😑😑

20

14 აპრილი 2021 00:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: SLASH_guns_n_roses
Wovichisgan mets ras itxov aba:)))))

ნომერს რო არ იძლევა ეგ ცალკე თემაა და ასე ქალივით თუ მოიქცეოდა არ მეგონა ეგ კეთილძაღლი😁

Da me rom damireka xom ikaca:)) unda gnaxoo. Da modi metqi mnaxetqo. Ar mcaliao exlao:)))

21

14 აპრილი 2021 00:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2634
სანე რა კუტაა სად არ გააკეთა პასი თორე მეორესაც მიარჭობდა ბაიერნი, და ჩუპომოდინგის გაყვანა მართლა რა იყო ვერ მივხვდი

22

14 აპრილი 2021 00:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სიტიც თუ გააგდეს და მისცენ ლიგის თასი. დამსახურებული იქნება ყველა გრანდს წამოიხევს. ძაან მაგარი თამაში იქნება სიტი-პსჟ . მარა სიტი ჯერ გაცდეს დორტმუნდს. ჩელსის მოვუტყან აბროვიჩის რუსი დედი.ს ტ.რაკი

23

14 აპრილი 2021 00:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: WhiteHeart
ულამაზეს ფეხბურთს თამაშობენ

შეტევაში ყველა ერთმანეთზე მაგარი დრიბლიორი და ფანტაზისტა ყავთ. დი მარიამ ნეიმარი მბაპე, ნახევარდაცვა იკარდი პარედესი შემსრულებელი იკარდი.
რეალზე გაცილებით ძლიერი შემადგენლობა ყავთ და იმედია მბაპე გადმოვა და დასუსტდებიან :დდ
ჩვენ თუ გავვარდით 100% მაგათია ლიგა

ვერატი პარედესი უნდა დამეწერა 🤣

24

14 აპრილი 2021 00:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9052
ronaldos da zidanis dedebs vtene ertad realidan rom wavidnen tore di stefanos periodi monagobi iqneboda aset farchak gundebs gadaiglijavda reali is darchelili 2 weliwadic zemodan rac gaucdat bavariis sablatao ro xdeba levandovskit da psjesi kide ra sacodav vdeshia fexburti asetebs reali aglijavda burts tavze da dgesad 3-4 burtis sxvaobit mougebda nebismiers iset dabal doneze arian dasulebi premier ligas gvanan gafantuli xaraxura tamashebit

25

14 აპრილი 2021 00:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: Wtf man1
სიტიც თუ გააგდეს და მისცენ ლიგის თასი. დამსახურებული იქნება ყველა გრანდს წამოიხევს. ძაან მაგარი თამაში იქნება სიტი-პსჟ . მარა სიტი ჯერ გაცდეს დორტმუნდს. ჩელსის მოვუტყან აბროვიჩის რუსი დედი.ს ტ.რაკი

მასე უნდა მიეცათ 2016შიც ატლეტიკოსთვის მაშინ მაგათმაც სულ ფავორიტები დაიხია მარა ფინალში კი მიარჭო რეალმა :დდდ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

26

14 აპრილი 2021 00:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Wtf man1
სიტიც თუ გააგდეს და მისცენ ლიგის თასი. დამსახურებული იქნება ყველა გრანდს წამოიხევს.

რეალმა რო გააგდო ჯერ ბაიერნი მერე პსჟ და ფინალში იუვეს დაადო, მსაჯმა მოაგებინაო :))) იმედია მაგათაც რამე სლეობას არ დააბარალებენ. სიტის გადაუვლიან. მათინერთადერთი კონკურენტი რეალია.
დიდი ალბათობით ფინალი რეალი პსჟ-ა თუ ხვალ ღმერთი არ გაგვიწყრა 😂

27

14 აპრილი 2021 01:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
პარედესი ასეთი კაი მოთამაშე თუიყო არ მეგონა არადა ერთი პერიოდი იწერებოდა გაგდებას უპირებდნენ ვაფშე :დ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

28

14 აპრილი 2021 01:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მბაპე და ნეიმარი გვინდა აზარ ნახუი

29

14 აპრილი 2021 01:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3142
მსაჯი კიდე რაებს ჩალიჩობდა ცალკე, გადამოუწმებლად დებდა თამაშგარეებს ბაიერნის სასარგებლოდ

მბაპე დიდად არ მევასებოდა მაგრამ ობიექტურად ეგეც ძაან ძლიერი მოთამაშეა, თუმცა ნეიმარი მაინც სხვა დონეზე დგას

30

14 აპრილი 2021 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
აქ რო ბევრმა გაღუნა ტვინი რონალდუზე რო ვაწვებოდი კარგად დაინახეთ "იმ ერთი კაცის როლი", ლევანდოვსკი რო ყოლოდა ბავარიას პირველ თამაში ამოტენიდნენ და დამთვარდებოდა, 15ჯერ დაარტყეს კარში და წესიერად ვერცერთი, ლწვანდოვსკი გამოიყენებდა ბევრს, ასერომ ერთი კაცი ყველა გრანდს ყავს და უდიდესი როლი აქ მაგ ადამიანს.

ჩელსის რო გავცდებიტ ვიცი, დალშე ვნახოთ რა იქნება, სიტიზე დიდი კონკურენტი მგონი პესეჟეა.

31

14 აპრილი 2021 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
კაროჩე ახლა ვადარებ რეალის თამაშს ამ ორ გუნდს და მიუხედავად იმისა რო ბოლო ორი თამაში კარგად ვითამაშეთ, ამ პსჟს შეტევების გაჩერება იქნება აიიი ურთულესი, ნუ ჯერ ფინალში გავიდეთ, შეიძლება ხვალ ვაფშე ლივერმა გამოგვაჯმევინოს ;დდდ არცეგაა გამორიცხული მარა ზოგად სურათში რო წარმოვიდგინე ძაან გიჟი შეტევა ყავს პსჟს, დღეს არ გაუმართლათ თორე ერთი 5-6 100%იანი შანსი გაუშვეს ხელიდან. თან სასწაულ სისწრაფეებზე თამაშობენ, ტემპში აყოლა მაგრად გაგვიჭირდება ამათთან
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

32

14 აპრილი 2021 01:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
მბაპე სხვა სტილის დრიბლიორია უფრო სისწრაფეზე აკეთებს ამას .ნეიმარი ადგილზე მოკლე მჭიდრო მონაკვეთებში..მბაპეს სივრცე უნდა სისწრაფის ხარჯზე თავისი დრიბლინგი განახორციელოს.ცალსახად უფრო მაგარი დრიბლიორია ნეიმარი იძახოო არასწორიაა რადგან რა სტილშიც მბაპე დრიბლინგს ახორციელებს ნეიმარი ვერ და არ იქნება ეფექტური...მბაპეს შეუძლია ნახევარი სტადიონი გაირბინოს წალეკოს2 სამი კაცი .ნეიმარი ენას გადმოაგდებს მაგხელა ფართზე.უფრო მოკლე მონაკვეთების მოთამაშეააა.ასე რომ ჯერ კარგად უყურეთ კილიანს და მერე დაუწუნეთ დრიბლინგი!!არანაირად არააა უფრო მრავალმხრივი ნეიმარი!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

14 აპრილი 2021 01:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
აქვე კიდევ ვიტყვი რო ზიდანზე მაგარი პერსონის ზოგადად ფეხბურთში დდშცი მე..
იმენა გენიაა ტიპი საფეხბურთო სამყაროს.
ზედიზედ სამჯერ კი არა 2 ჯერ ვერ მოიგებს ვერავინ თუ ისევ ამ ავადმყოფმა არ მოიგო კიდე.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

34

14 აპრილი 2021 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ბოდიში ბურთან თუ არ ჟონგლიორობს ეგ არ ნიშნავს მრავალფეროვანი არაა.მრავალფეროვანი მაშინ ხარ როცა ყველა კომპონენტში ძლიერი ხარ და ვერ დამისახელებთ კომპონენტს რაშიც მბაპე მოიკოჭლებს.სრულყოფილება ბიჭია ჭკუით თამაშობს და სისწრაფით.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

14 აპრილი 2021 01:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ნეიმარი ცალკე სამყაროა კიდე, ერთი სიამოვნებაა მაგისი ყურება. და ისე კომენტატორებმა კარგად აღნიშნეს დღევანდელ ფეხბურთში ძაან იშვიათია ასეთი თამაშები და ასეთი გახსნილი იგრები სულ ჩაკეტილი და ნელი ტემპია ყველგან. მითუმეტეს რეალის და ლალიგის თამაშებს თუ შეხედავთ. რათქმაუნდა მასშტაბებს არ ვადარებ სიტყვაზე სელტა-ვალენსია რაც არუნდა გაიხნენ შუაზე ამ დონის იგრას ვერ დადებენ.მარა ვიძახი სტილს. ყველა დაცვაზე აკეთებს მეტ აქცენტს და აქ რავიცი ორივე თამაშისგან ძაან დიდი სიამოვნება მივიღე პირადად მე.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

36

14 აპრილი 2021 01:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
პსჟ სთან უნდა ითამაშო მეორე ნომრად რომ არ მისცე მაგათ შემტევებს გაქცევის საშუალება კონტრაზე. ყველა ნორმალური მწვრთნელი მასე იზამდა. როცა გუნდს გამქცევი მბაპე ნეიმარი დიმარია და იკარდი ყავს, არ შეიძლება შეტევაში თავქუდმოგლეჯილი წახვიდე. უნდა მისცე ინიციატივა და შენ მათივე მეთოდებით ამოტენო კონტრატაკაზე.
მათი ერთადერთი მინუსი არის პოზიციური თამაში და ცენტრალური დაცვა. არცერთი არ ბრწყინავს. მათი მომენტების 90% კონტრშეტევის დროსაა. პოზიციირად ნაყოფიერად ვერ თამაშობენ. ასე რომ ვინაიდან ზიზუ გენიოსია და მაგ შეცდომას არ დაუშვებს, იმედია პსჟ რეალი იქნება ფინალი და ფინალში ტრადიციულად დავადებთ ნებისმიერს კასტილიითაც კი

37

14 აპრილი 2021 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: hip hop
კაროჩე ახლა ვადარებ რეალის თამაშს ამ ორ გუნდს და მიუხედავად იმისა რო ბოლო ორი თამაში კარგად ვითამაშეთ, ამ პსჟს შეტევების გაჩერება იქნება აიიი ურთულესი, ნუ ჯერ ფინალში გავიდეთ, შეიძლება ხვალ ვაფშე ლივერმა გამოგვაჯმევინოს ;დდდ არცეგაა გამორიცხული მარა ზოგად სურათში რო წარმოვიდგინე ძაან გიჟი შეტევა ყავს პსჟს, დღეს არ გაუმართლათ თორე ერთი 5-6 100%იანი შანსი გაუშვეს ხელიდან. თან სასწაულ სისწრაფეებზე თამაშობენ, ტემპში აყოლა მაგრად გაგვიჭირდება ამათთან

რამდენადაც ძლიერი წინ იმდენად უსუსურია უკან.ჩუკო მოტინგი არაა ბენზემაა ..მაგ სირბანჯლო დაცვას დაიმყნობს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

14 აპრილი 2021 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ჰო და ამ კარვახალს დაადგეს საშველი თორე ოდრიოზოლას რაუყურებს სეზონის დამთავრებამდე :(((((
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

39

14 აპრილი 2021 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
არვიცი რატომ აწვებით იმ აზრს რო პსჟ რო გამოვარდეს მაშინ გადმკვა მბაპე, პირიქით, პსჟმ მინიმუმ ფინალში უნდა გავიდეს რო მბაპე აქ ვიხილოთ, მეორე ფინალის წაგებას აღარ შეეგუება და თუ თასი აწია, დალშე აქეთ მოუნდება დამტკიცება ბევრის, ისედაც დიდი ხანი გაატარა იმ *ლე ჩემპიონატში.

40

14 აპრილი 2021 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: hip hop
კაროჩე ახლა ვადარებ რეალის თამაშს ამ ორ გუნდს და მიუხედავად იმისა რო ბოლო ორი თამაში კარგად ვითამაშეთ, ამ პსჟს შეტევების გაჩერება იქნება აიიი ურთულესი, ნუ ჯერ ფინალში გავიდეთ, შეიძლება ხვალ ვაფშე ლივერმა გამოგვაჯმევინოს ;დდდ არცეგაა გამორიცხული მარა ზოგად სურათში რო წარმოვიდგინე ძაან გიჟი შეტევა ყავს პსჟს, დღეს არ გაუმართლათ თორე ერთი 5-6 100%იანი შანსი გაუშვეს ხელიდან. თან სასწაულ სისწრაფეებზე თამაშობენ, ტემპში აყოლა მაგრად გაგვიჭირდება ამათთან

ბაიერნის ცენტრმა ითამაშა უსუსტესი თამაში,პსჟ-ს ცენტრი კი არა ორღობე აქვთ იქ მოშენებული თუ დაუკვირდი ცენტრში ჩამოდიოდა ნეიმარი დი მარია და მაგათ აქონდათ ზემოთ ინდივიდუალურად ბურთი რეალი ცვეტში შეჭამს და აღარ მოინელებს პსჟ-ს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

41

14 აპრილი 2021 01:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9052
ციტატა: hip hop
ნეიმარი ცალკე სამყაროა კიდე, ერთი სიამოვნებაა მაგისი ყურება. და ისე კომენტატორებმა კარგად აღნიშნეს დღევანდელ ფეხბურთში ძაან იშვიათია ასეთი თამაშები და ასეთი გახსნილი იგრები სულ ჩაკეტილი და ნელი ტემპია ყველგან. მითუმეტეს რეალის და ლალიგის თამაშებს თუ შეხედავთ. რათქმაუნდა მასშტაბებს არ ვადარებ სიტყვაზე სელტა-ვალენსია რაც არუნდა გაიხნენ შუაზე ამ დონის იგრას ვერ დადებენ.მარა ვიძახი სტილს. ყველა დაცვაზე აკეთებს მეტ აქცენტს და აქ რავიცი ორივე თამაშისგან ძაან დიდი სიამოვნება მივიღე პირადად მე.

eg imitom rom aseti qarafshutuli tamashi iyo. psges adgilas reali yofiliyo egeti tamashi ar da ver iqneboda mouyomarebda naxevardacva rac psges ar yavs. bavaria ragacas cdilobda mara realuras psges handikapit unda moego eg tamashi ubralod neymars dges minimum hetriki unda gaeformebina. bavaria saswaulad gamodzvra mara saerto jamshi xvale ityvian vajobeto rogorc ert dros realze gaidzaxodnen

42

14 აპრილი 2021 01:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: ბალი
ციტატა: hip hop
კაროჩე ახლა ვადარებ რეალის თამაშს ამ ორ გუნდს და მიუხედავად იმისა რო ბოლო ორი თამაში კარგად ვითამაშეთ, ამ პსჟს შეტევების გაჩერება იქნება აიიი ურთულესი, ნუ ჯერ ფინალში გავიდეთ, შეიძლება ხვალ ვაფშე ლივერმა გამოგვაჯმევინოს ;დდდ არცეგაა გამორიცხული მარა ზოგად სურათში რო წარმოვიდგინე ძაან გიჟი შეტევა ყავს პსჟს, დღეს არ გაუმართლათ თორე ერთი 5-6 100%იანი შანსი გაუშვეს ხელიდან. თან სასწაულ სისწრაფეებზე თამაშობენ, ტემპში აყოლა მაგრად გაგვიჭირდება ამათთან

ბაიერნის ცენტრმა ითამაშა უსუსტესი თამაში,პსჟ-ს ცენტრი კი არა ორღობე აქვთ იქ მოშენებული თუ დაუკვირდი ცენტრში ჩამოდიოდა ნეიმარი დი მარია და მაგათ აქონდათ ზემოთ ინდივიდუალურად ბურთი რეალი ცვეტში შეჭამს და აღარ მოინელებს პსჟ-ს.

ცენტრიც და დაცვაც სალობიეაა .მაგ გუნდის ძრავი არის კილიან მბაპე .ეგეც წამოვა ზაფხულს და მერე რა ნახირიც იქნება პესეჟე ვნახავთ.ხო ჰგონიათ ყველაფერი პეძიკი ნეიმარი.არადა ყველაფერი კილიანმა შექმნა დღეს.

პ.ს ბაიერნს რომ მეორე გოლი გაეტანა. ნეიმარი ს\გინებელი და წკეპლით სსცემი იქნებოდა იმდენი დაღეჭილი პასები გაუფუჭა მბაპეს!!თამაშის ანტიგმირი იქნებოდა !!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

14 აპრილი 2021 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
პსჟ დაცვა და ნახევარდაცვა არ ყავს ნორნალური. რეალის ნახევარდაცვის ხაზი შეჭამს, კროოსი მოდრიჩი კაზე ვალვერდეს ვერ გაუძლებს მაგათი ნახევქრდაცვა გააქრობენ.
ასევე ფინალში თუ დაგვეჯახნენ, აზარიც ხოდზე იქნება კარვახალიც რამოსიც და ყველა, ასე რომ ჩემინაზრით რეალი ფავორიტია.
ცენტრალურ მცველებზე საერთოდ არქფრის თქმა არ ღირს ბალაგანი იყო 87 წუთზე იმ სლე სანეს 1 ნორნალური პასი რო გაეკეთებინა 2-0 ხდებოდა.
ჩუპო მოტინგი არაა ბებზემა და არც სანეა აზარი. მითუმეტეს პოჩეტინო ვერ იქნება ზიდანი. მე ვთვლი რომ თუ ფინალი პსჟ რეალკ გაიჩითა, პსჟ უშანსოდ დავამყნობთ. კონტრაზე აზარი ბენზო ასენსიო დაიხვევს მაგ ბანძ დაცვას. დარწმუნებული ვარ პსჟ სთან რეალი 2 ნომრად ითამაშებს. პსჟ სუსტია პოზიციირ თამაშში და არც ბურთის გორაონა ეხერხებათ.

44

14 აპრილი 2021 01:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ცენტრიც და დაცვაც სალობიეაა .მაგ გუნდის ძრავი არის კილიან მბაპე .ეგეც წამოვა ზაფხულს და მერე რა ნახირიც იქნება პესეჟე ვნახავთ.ხო ჰგონიათ ყველაფერი პეძიკი ნეიმარი.არადა ყველაფერი კილიანმა შექმნა დღეს.

ბარსას მოუგესო ეს ბარსა რეალს ერთ ადგილზე ყავს გადალეწილი სამი თამაშია უკვე ზედიზედ.ამ ბაიერნს ნახევარი სასტავი აკლდა კიდე. შემსრულებელი არ იყო ელემენტარული წინ.სად მიულერი კიმიხი ალაბას რო ეთამაშები ცენტრში და სად კროოსი მოდრიჩი კაზემიროს.
იმენა მოშნად მოვუგებთ პსჟ-ს.ორი გაჩანაგებული გუნდი გამოიარეს და ილუზია იქმნება რო რაღაცას წარმოადგენენ რა :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

45

14 აპრილი 2021 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ჯერ ლივერპულს გავცდეთ .მეორეც ეს პესეჟე სიტის გამგდები არააა.სიტი უფრო. ოტგანიზებული გუნდია ყველა რგოლში.თუ ლივერპულს გავცდით ფინალი რეალი სიტიაა მე ესე ვფიქრობ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

14 აპრილი 2021 01:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჯერ ლივერპულს გავცდეთ .მეორეც ეს პესეჟე სიტის გამგდები არააა.სიტი უფრო. ოტგანიზებული გუნდია ყველა რგოლში.თუ ლივერპულს გავცდით ფინალი რეალი სიტიაა მე ესე ვფიქრობ

რავი მე რაღაც გული მიგრძნობს რომ დორტმუნდი გავა ხვალ :დ.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

47

14 აპრილი 2021 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: ბალი
ორი გაჩანაგებული გუნდი გამოიარეს და ილუზია იქმნება რო რაღაცას წარმოადგენენ რა :დ

რეალი დაადებს ფინალში და ჩაწვდება მბაპე რომ ის სასირეთში თამაშს რეალში ჯობია :დ
ჩაუკალი კონტრა და ვსო, წააგეს :დდ
ცენტრი გააქრობს, ვერატი და პარედესი არა სლე, ფინალში კაზე ვალვერდე მოდრიჩ კროოსს კაციშვილი ვერ გაუძლებს სახეს აახევენ 😂😂
+ აზარიც იქნება კარვაც რამოსიც.
მთავარია ხვალ გავძვრეთ ლივესთან, მცველი არ გვყავს ნორმალური, ნი მარჯვნივ ნორნალურს ვინ ჩივის, სულ არ გვყავს :დდდ

48

14 აპრილი 2021 01:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: ბალი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჯერ ლივერპულს გავცდეთ .მეორეც ეს პესეჟე სიტის გამგდები არააა.სიტი უფრო. ოტგანიზებული გუნდია ყველა რგოლში.თუ ლივერპულს გავცდით ფინალი რეალი სიტიაა მე ესე ვფიქრობ

რავი მე რაღაც გული მიგრძნობს რომ დორტმუნდი გავა ხვალ :დ.

რაც უფრო შედარებით სუსტები გავლენ მით უკეთესი ჩვენთვის.მაგრამ მეეჭვება .აი ჰალანდს 6 თამაშია გოლი არ გაუტანია და დორტმუნდს თამაშის მოგება უჭირს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

49

14 აპრილი 2021 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: totti10
ისე წერთ ამ შეტევასოო რეალს ისეთი ცენტრი და დაცვა ყავს რო აი რავიციიი :დ

ფინალისთვის ყველა ეყოლება, რამოსი ვარანი მენდი კარვახალს რას უწუნებ 😂
დაჟე აზარიც კი აღარ იქნება ინვალიდი მაგ დროისთვის :დდ

50

14 აპრილი 2021 01:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
სხვათაშორის კი ვიძახით სალობიეაო დაცვა ნახევარდაცვაო და მეც გეთანხმებით რაღაც მხრივ, მარა მთლად მასეც არაა აგერ ორი თამაში სტაბილურად კარგად ჩაატარეს, განაც და პარედესიც ძაან კარგები იყვნენ. ნუ ეხლა ცენტრი არ მოუგიათ მაგას არ ვიძახი უბრალოდ კონკრეტულ სიტუაციებში ძალიან სწორ გადაწყვეტილებებს იღებდნენ და რავი არცერთისგან უხეში შეცდომა არ მახსენდება ამ ორ თამაშში. თავის საქმეს ძაან კარგად აკეთებენ ასე რომ არც ეგრე მარტივად არაა საქმე.

და სიტი-პსჟ თუ შეხვდნენ ცენტრს ძაან მოუგებს სიტი მარა რავიცი არაფერია გამოირცხული. გვარდიოლა რაღაცას მოიგონებს კიდე და ძალით გამოაგდებს სიტის :დდდ
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

51

14 აპრილი 2021 01:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
რეალითვის და ნებისმიერი სხვა დარჩენილი გუნდისთვის ბაიერნი გაცილებით რთული მეტოქეა ვიდრე პესეჟე ამას თქმაც არ უნდა

ეგრეა.მარტო ჩვენ ვართ ყველა რო ზედ გვირბენს და ყველასთვის პადარკა გუნდი ვართ🙃ჩვენთან ლევანა საერთოდ არ ჩანდა ისე წაგვიყვანეა 5-1 ანგარიში და პსჟ-სთან ყველამ ჩაისვარა.4 წელია ვინც დაგვემუქრა საჯაროდ ყველამ აგვისრულა😁მესის არგენტინის წყევლა ბარსელონასაც მოწვდა😁
სიტი რეალია ფინალი.

52

14 აპრილი 2021 01:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: hip hop
სხვათაშორის კი ვიძახით სალობიეაო დაცვა ნახევარდაცვაო და მეც გეთანხმებით რაღაც მხრივ, მარა მთლად მასეც არაა აგერ ორი თამაში სტაბილურად კარგად ჩაატარეს, განაც და პარედესიც ძაან კარგები იყვნენ. ნუ ეხლა ცენტრი არ მოუგიათ მაგას არ ვიძახი უბრალოდ კონკრეტულ სიტუაციებში ძალიან სწორ გადაწყვეტილებებს იღებდნენ და რავი არცერთისგან უხეში შეცდომა არ მახსენდება ამ ორ თამაშში. თავის საქმეს ძაან კარგად აკეთებენ ასე რომ არც ეგრე მარტივად არაა საქმე.

და სიტი-პსჟ თუ შეხვდნენ ცენტრს ძაან მოუგებს სიტი მარა რავიცი არაფერია გამოირცხული. გვარდიოლა რაღაცას მოიგონებს კიდე და ძალით გამოაგდებს სიტის :დდდ

პირველ თამაში 30 ჯერ დაურტყა კარისკენ ბაიერნმა ეგ თუ კაი თამაშია არვიციი. სრული ბარდაგი და ბალაგანი იყო დაცვაში..დღესაც ბევრი ბრაკები ქონდათ უბრალოდ ბაიერნს არ ყავდა მაღალი კლასის ფორვარდი ლევანდოვსკი თორემ პირველი მატჩში მოკლავდნენ ინტრიგას.

ჩვენი ვიკითხოთ ლივერპულთან თუ გავძვრებით ისეთი დანაკლისი გვაქ.მცველი აღარ გვყავს ფაქტიურად
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

14 აპრილი 2021 01:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

პირველ თამაში 30 ჯერ დაურტყა კარისკენ ბაიერნმა ეგ თუ კაი თამაშია არვიციი. სრული ბარდაგი და ბალაგანი იყო დაცვაში..დღესაც ბევრი ბრაკები ქონდათ უბრალოდ ბაიერნს არ ყავდა მაღალი კლასის ფორვარდი ლევანდოვსკი თორემ პირველი მატჩში მოკლავდნენ ინტრიგას.

ნუ დაცვაში ჰო ეს დიალო და დალბო ვინარიან პირველად გავიგე საერთოდ + ნომინალური მცველი არ ყავდათ და ნახევარმცველი დანილო თამაშობდა, რავი კიდე კარგად ითამაშეს ჩემი აზრით.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩვენი ვიკითხოთ ლივერპულთან თუ გავძვრებით ისეთი დანაკლისი გვაქ.მცველი აღარ გვყავს ფაქტიურად

ეგ ვთქვი მეც ოდრიოზოლას იმედი არ მაქვს რაღაც მე. ერთი კიდე შეიძლება მილიტაოს ან ნაჩოს მარჯვენა ფლანგზე დაყენება და კაზემიროს ცენტრ მცველად დაყენება მარა რავი რამდენადაა ექსპერიმენტების დრო არვიცი. მარსელოსიც არ მეიმედება ვთქვათ მენდი რო მარჯვნივ დააყენოს.

როგორმე უნდა გავძვრეთ რა ხვალ, ლივერი რო მაგრად მოგვაწვება რამდენჯერმე ეჭვიც არ მეპარება პროსტა იმედია გაუძლებენ წნეხს
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

54

14 აპრილი 2021 08:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ადმინ ნორმალური ხარ შვილო??არც შემიგინია არაფერი ბანს რაზე მადებ?ძაან უაზროდ გაქ მოწყობილი სისტემა.შენი სურვილისამებრ ადებ ბანს მომხმარებლებს?black mamba durantula anikritikosi ამათსავით უნდა ვიპროვოკატოროთ ვიგინოთ და ვლანძღოთ ხალხი ბანი როარ დაგვადო?მალადეც შენ.1 მაიმც თუ ჩაგიჯდა ჭკუაში ძველი კამანდა რატო აღარ შემოდოს საიტზე და არ აქტიურობს?აი ვინც ჩამოვთვალე მაგისთანებს რო არ ადებ ბანს და აპარპაშებ აქ მიტო იწერება თითო სტატიაზე 7-8 კომემტარი.ვაფშე ვერ გავიგე რაზე დამადო ბანი ეს ვინაა.ვაფშე კიდია ყველაფერი არც წესი დამირღვევია არაფერი იმენა ჯიბრში მიდგას.

55

14 აპრილი 2021 12:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 748
ციტატა: hip hop
სხვათაშორის კი ვიძახით სალობიეაო დაცვა ნახევარდაცვაო და მეც გეთანხმებით რაღაც მხრივ, მარა მთლად მასეც არაა აგერ ორი თამაში სტაბილურად კარგად ჩაატარეს, განაც და პარედესიც ძაან კარგები იყვნენ. ნუ ეხლა ცენტრი არ მოუგიათ მაგას არ ვიძახი უბრალოდ კონკრეტულ სიტუაციებში ძალიან სწორ გადაწყვეტილებებს იღებდნენ და რავი არცერთისგან უხეში შეცდომა არ მახსენდება ამ ორ თამაშში. თავის საქმეს ძაან კარგად აკეთებენ ასე რომ არც ეგრე მარტივად არაა საქმე.

და სიტი-პსჟ თუ შეხვდნენ ცენტრს ძაან მოუგებს სიტი მარა რავიცი არაფერია გამოირცხული. გვარდიოლა რაღაცას მოიგონებს კიდე და ძალით გამოაგდებს სიტის :დდდ

სიტი-პსჟ ამ თამაშში პსჟს მოგებბა გვინდა თორე ფინალში სიტის უფრო მეშინია ვიდრე პსჟსი მარა ვინც არ უმდა იყოს ზიზუ ფინალების მწვრთნელია

56

14 აპრილი 2021 19:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hala madrid1902
ზიზუ ფინალების მწვრთნელია

1-ხელ ყველა აგებს🙃

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (169)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)