პირესი:„მბაპე ჯერ კიდევ არ არის „რეალში“ სათამაშოდ მზად“

რობერ პირესმა კილიან მბაპეს „პსჟ“-ში კიდევ 1 წლით დარჩენა ურჩია და მიზეზებიც განმარტა.


„დიახ, მბაპე ძალიან გამოცდილ ფეხბურთელად იქცა და არაერთი ტიტული მოიგო, მაგრამ მერწმუნეთ, მას „პსჟ“-ში არანაირი ზეწოლა არ აქვს და თავისუფლად თამაშობს.“

„მადრიდის „რეალში“ სერიოზული კრიზისია, ამიტომ კილიანზე დიდი გათვლა გაკეთდება, რაც პირდაპირპროპორციულად გაზრდის ფრანგ შემტევს ზეწოლას.“

„გაიხსენეთ, რომ ლოტინი 22 წლის არის და ყველაფრის სასწორზე დადება მართებული გადაწყვეტილება არ იქნება, თუ მას განვითარება სურს კიდევ 1 წლით უნდა დარჩეს სამშობლოში და მხოლოდ ამის შემდეგ იფიქროს კლუბის დატოვებაზე.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 26 თებერვალი 2021
  • 2054
  • 28

1

26 თებერვალი 2021 13:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
რაღა განვითარება შიგ ხოარ გაქ

2

26 თებერვალი 2021 13:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალის გულშემატკივატი ვარ მაგტამ ატალანტასთან ის საწითლე არც იყო ყვითელი ხო თამაში უფრო უკეთესი იქნებოდა და მეტ გოლს გავოტანდოთ კაცი რო არ გაეგდო სივრცეებს აღარ ტოვებდნენ საერთოდ რომ არა მენდის გოლი რითი ვჯობდით მათ ვერაფრით ატალანტა ისეთი გუნდია 11 კაცით ს8ვრცებს დატოებდა შემტევი გუნდია და არა სვარკა მაგრამ 10 კაცით იძულებული გახდა ზიდანმაც აღნიშნა მატჩის შემდეგ რო მსაჯის მხრიდან წითელი ბარათი გადაზედმეტებული იყოოო

ისე კარგი სიახლეა ის რო ფედერიკო ვალვერდე დღეს დავრუნდა

3

26 თებერვალი 2021 14:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Jigari90
რეალის გულშემატკივატი ვარ მაგტამ ატალანტასთან ის საწითლე არც იყო ყვითელი ხო თამაში უფრო უკეთესი იქნებოდა და მეტ გოლს გავოტანდოთ კაცი რო არ გაეგდო სივრცეებს აღარ ტოვებდნენ საერთოდ რომ არა მენდის გოლი რითი ვჯობდით მათ ვერაფრით ატალანტა ისეთი გუნდია 11 კაცით ს8ვრცებს დატოებდა შემტევი გუნდია და არა სვარკა მაგრამ 10 კაცით იძულებული გახდა ზიდანმაც აღნიშნა მატჩის შემდეგ რო მსაჯის მხრიდან წითელი ბარათი გადაზედმეტებული იყოოო

ისე კარგი სიახლეა ის რო ფედერიკო ვალვერდე დღეს დავრუნდა

პირველ რიგში ზიდანი სირი კუმანი არაა რომ სულ წუწუნებს ის ლენჩი. მეორეც ეს არის სუფთა ასიანი ბოლო იმედის ჯარიმა მესამეც რეალის სასტავს გადაგეხედა ვაფშე როგორ მოიგეს არ გიკვირს? რა საწითლე არიყო ტო რაებს იძახით?

4

26 თებერვალი 2021 14:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9021
რეალურად მართალს ამბობს ეს კაცი ეგრე ადვილი არაა რეალში გადახვიდე და ვარსკვლავები მოწყვიტო

5

26 თებერვალი 2021 14:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
ციტატა: kontaqti
რეალურად მართალს ამბობს ეს კაცი ეგრე ადვილი არაა რეალში გადახვიდე და ვარსკვლავები მოწყვიტო


ეგრე თუ არ გარისკე მეგობარო არავინ უნდა იყიდოს მაშინ გუდნმა, შემდგარი ვინცაა ის 28-29წლისაა და მომავალზე ვერ გათვლი და მბაპეზე ჩამოყალიბებული ახალგაზრდა არავინაა

6

26 თებერვალი 2021 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mag ganvitarebis lodinahi da psjshi darchenit daberda kaci da mere ragad unda reals hazardivit tu sauketeso wlebi ukve chavlili eqna. Eg kide erti weli magat ar gamoelevat

7

26 თებერვალი 2021 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაი ტო აბა მართლა აზრსავით 45670 წლის რომ გახდება მერე გადმოვიდეს?

8

26 თებერვალი 2021 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: r.m forever
მეგობრებო, კროსი რითი იყო ინიესტაზე და ხავიზე ნაკლები? გადავაწყდი შედარებას და ვიღაცეები უსლევებენ, არც ტიტულები აკლია ტონის არაფერი, მითუმეტეს ტონის და ლუკას დუეტმა აჯობა ხავიესტას დუეტს, სამი ლიგა ზედიზედ ყველაფერი ნათქვამია. თურმე ტეხავს ინიესტას და კროსის შედარება.

მანდ გემოვნების საკითხოა ძმაო თორე ეგ 4ეული რო დონის ნახევარმცველები არიან რაზეა საუბარი მე მაგალითად ტონი და ლუკიტო ამდრომდე ყველას მირჩევნია

9

26 თებერვალი 2021 15:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: r.m forever
მეგობრებო, კროსი რითი იყო ინიესტაზე და ხავიზე ნაკლები? გადავაწყდი შედარებას და ვიღაცეები უსლევებენ, არც ტიტულები აკლია ტონის არაფერი, მითუმეტეს ტონის და ლუკას დუეტმა აჯობა ხავიესტას დუეტს, სამი ლიგა ზედიზედ ყველაფერი ნათქვამია. თურმე ტეხავს ინიესტას და კროსის შედარება.

კროოსი თანაბარ დონეა მაეა ლუკამ უკვე ჩამოიცვა ინიც და ხავიც ტო, რა ასაკშია მასტი და იცვავს ნებისმიერ ცენტრს, ამდრო ინიესტა იაპონიის გუნდში ჭუჭუებს ეთამაშებოდა და ხავი ყატარში ფულს ჭრიდა

10

26 თებერვალი 2021 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: r.m forever
ციტატა: MADRIDD
ციტატა: r.m forever
მეგობრებო, კროსი რითი იყო ინიესტაზე და ხავიზე ნაკლები? გადავაწყდი შედარებას და ვიღაცეები უსლევებენ, არც ტიტულები აკლია ტონის არაფერი, მითუმეტეს ტონის და ლუკას დუეტმა აჯობა ხავიესტას დუეტს, სამი ლიგა ზედიზედ ყველაფერი ნათქვამია. თურმე ტეხავს ინიესტას და კროსის შედარება.

კროოსი თანაბარ დონეა მაეა ლუკამ უკვე ჩამოიცვა ინიც და ხავიც ტო, რა ასაკშია მასტი და იცვავს ნებისმიერ ცენტრს, ამდრო ინიესტა იაპონიის გუნდში ჭუჭუებს ეთამაშებოდა და ხავი ყატარში ფულს ჭრიდა

კროსი რო მერჩიოს მე ინიესტას და ხავის ტეხავს? მაგას ვკითხულობ მე.

რა ტეხავს ტო კროოსი კაცს ყველაფერი მოგებული აქვს ვინ თქვა ტეხავსო რა ლენჩობაა ტო.

11

26 თებერვალი 2021 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
კროოსი მოდრიჩი კაზეს დუეტმა წამოიცვა მთელი ევროპა მაგრამ ფანტაზიით და ესთეტიკით და სილამაზით ბარსას ტრიო ჯობია, რეზულტატით ჩვენი. საუკუნის შედეგები დადეს.

12

26 თებერვალი 2021 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არა უბრალოდ ხავი და ინიესტა ტიკი ტაკა ფეხბურთში ძალიან მაგრები იყვნენ მოკლე პასებში ქონდათ ნამდვილად კარგი რეზულტატი ასევე დრიბლინგიც შეეძლოთ რაც შეეხება კროს კროოსი დისციპლინირებული ფეხბურთელია არასდროს ისვრის ბურთს უაზროდ და მოედნის ხედვა სუპერი აქ ასევე არ კარგავს ბურთს ხშირად ხავის და ინიესტას სტილი მოდრიჩს უფრო აქ კროსი ცოტა სხვა სტილია მოდრიჩი კიდე ბებერია მაგრამ გულიანი და ჟილკიანი ბიჭია ფულს და სიმდიდრეს რეალი არჩია და მიტოც დააფასეს მოდრიჩი

ხშირად ვამბობთ ლეგენდებს არაფასებენო მარა ის არვიცით შიდა სამზარეულოში რა ხდება იქნებ იქ ტრაკსაც ათამაშებენ ზოგიერთი ლეგენდები მაგრამ არიან ვინებიც დააფასეს

13

26 თებერვალი 2021 17:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: r.m forever
ინიესტა დეკუს ზამენა იყო და ხავი გვარდიოლას დრომდე არავინ იცოდა, ძაან გაპიარებულია ეს ხავიესტა ჩემ თვალში. კროსი მოდრიჩი უკეთესია, შედეგითაც და სანახაობითაც

მასე ბენზემა ადებაიორის ზამენა იყო მაგრამ არ ნიშნავს რო ჯობია. რეალში გადმოსვლისას ლუკა სეზონის იმედგაცრუებად აღიარეს, რა მერე?
ჩავი ინიმ ეპოქა შეგქმნეს, ტიკი ტაკას სტილში საუკეთესოები იყვნენ და უმაღლესი დონის ფეხბურთს თამაშობდნენ ლამაზად და ლაღად, რაც მთავარია შედეგიანად.
მათი შედარება შეიძლება მხოლოდ მოდრიჩთან სტილის მხრივ, კროოსი სულ სხვა სტილისაა. გერმანული მანქანა, დისციპლინის, უბადლო შემსრულებლის და გრძელი პასების ოსტატი. საოცარი ხედვა და თამაშის ორგანიზება აქვს. ხავიესტას სტილი არის მოდრიჩი. ყველას თავის გემოვნება აქვს მაგრამ ინიც და ჩავიც უფრო ლამაზად თამაშობდნენ.
როგორც სამეული, ჩავი ინი ბუსკვერცხი, შედეგებით ვერც შეედრება ჩვენს ტრიოს, მაგრამ ჩემი აზრით სანახაობის მხრივ ისინი უფრო აღაფრთოვანებდნენ პუბლიკას.

14

26 თებერვალი 2021 18:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9021
ციტატა: PAQSO
ეგრე თუ არ გარისკე მეგობარო არავინ უნდა იყიდოს მაშინ გუდნმა, შემდგარი ვინცაა ის 28-29წლისაა და მომავალზე ვერ გათვლი და მბაპეზე ჩამოყალიბებული ახალგაზრდა არავინაა

აბა 200 მილიონი გაქნიონ და არ გაამართლოს? ამ ყველაფერს ერთი ტრანსფერი არ უშველის ისე უნდა მოიქცნენ როგორც 2009 წელს ბევრი ვიში კლასის იგროკი გვინდა მაგალითად ავიღოთ ერთად მკვიდნენ რონალდო და კაკა ერთმა მაინც გაამართლა და ასე აიწყო ნელნელა უძლიერესი გუნდი მარტო 1 ფეხბურთელით და თუნდაც 2 ფეხბურთელით ამ რეალში არაფერი შეიცვლება

15

26 თებერვალი 2021 18:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: r.m forever
ინიესტა დეკუს ზამენა იყო და ხავი გვარდიოლას დრომდე არავინ იცოდა, ძაან გაპიარებულია ეს ხავიესტა ჩემ თვალში. კროსი მოდრიჩი უკეთესია, შედეგითაც და სანახაობითაც

მასე ბენზემა ადებაიორის ზამენა იყო მაგრამ არ ნიშნავს რო ჯობია. რეალში გადმოსვლისას ლუკა სეზონის იმედგაცრუებად აღიარეს, რა მერე?
ჩავი ინიმ ეპოქა შეგქმნეს, ტიკი ტაკას სტილში საუკეთესოები იყვნენ და უმაღლესი დონის ფეხბურთს თამაშობდნენ ლამაზად და ლაღად, რაც მთავარია შედეგიანად.
მათი შედარება შეიძლება მხოლოდ მოდრიჩთან სტილის მხრივ, კროოსი სულ სხვა სტილისაა. გერმანული მანქანა, დისციპლინის, უბადლო შემსრულებლის და გრძელი პასების ოსტატი. საოცარი ხედვა და თამაშის ორგანიზება აქვს. ხავიესტას სტილი არის მოდრიჩი. ყველას თავის გემოვნება აქვს მაგრამ ინიც და ჩავიც უფრო ლამაზად თამაშობდნენ.
როგორც სამეული, ჩავი ინი ბუსკვერცხი, შედეგებით ვერც შეედრება ჩვენს ტრიოს, მაგრამ ჩემი აზრით სანახაობის მხრივ ისინი უფრო აღაფრთოვანებდნენ პუბლიკას.

მეც ზუსტად მაგას ვამბობ ბრატ და ცუდად იღებენ თავისთავად შსნი გუნდის ფანი რო ხარ გიყვარს შენი ფეხბურთელები და მეც ეგრე ვარ მაგრამ ისიც უნდა ვაღიაჰროთრო კონკურენტებიდანაც ძალიან მაგრები იყვნენ თუნდაც ხავი ინიესტა მოდრიჩიც რო არის მაგ დონის რაზეა საუბარი მეტი თუ არაა კიდე

16

26 თებერვალი 2021 18:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: r.m forever
ციტატა: Jigari90
ციტატა: r.m forever
მეგობრებო, კროსი რითი იყო ინიესტაზე და ხავიზე ნაკლები? გადავაწყდი შედარებას და ვიღაცეები უსლევებენ, არც ტიტულები აკლია ტონის არაფერი, მითუმეტეს ტონის და ლუკას დუეტმა აჯობა ხავიესტას დუეტს, სამი ლიგა ზედიზედ ყველაფერი ნათქვამია. თურმე ტეხავს ინიესტას და კროსის შედარება.

მანდ გემოვნების საკითხოა ძმაო თორე ეგ 4ეული რო დონის ნახევარმცველები არიან რაზეა საუბარი მე მაგალითად ტონი და ლუკიტო ამდრომდე ყველას მირჩევნია

ჰოდა ვიღაც უცოდინარი რო იტყვის ტეხავსო ხო უნდა აუკრძალო ფეხბურთის ყურება? ტონი რა კალიბრის იგროკია კიდევ ბევრი ვერ ხვდება, არაფრით ნაკლები არაა ინიესტაზე და ხავიზეც.

რაც იყო ის არის და იქნება სულ ნამდვილი გერმანელია მაგრამ მაინტერესებს დღევანდელის მდგომარეობით ნახევარმცველებიდან შენ ან მოდრიჩს ან ტონის შეიყვანდი დღევანდელი ფორმის გათვალისწინებით სამეულში ან ხუთეულში?

მეპირადად სამეულში ნამდვილად არა მარა მოდრიჩს შევიყვანდი ისიც 5 ადგილით ალბათ აი ინიესტა ჩავიზე ესეთი რამე რო ეკითხათ მაგ წლებში როდესაც თამაშობდნენ რეალურად ყოველთვის ეგ ორი იყო 1-2 დღეს კიდე ვერვხვდები რატო უნდა იყოს დღევანდელი მდგომარეობით ან მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან და ისე ზოგადად რო ამათზე მეტიაქვთ მოგებული და დამტკიცებული მაგაზე ორიაზრი არაა და საბოლოჯამში აქჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელზე უფრო მაგრად დგანან

[quote=kontaqti][quote=PAQSO]
აბა 200 მილიონი გაქნიონ და არ გაამართლოს? [/quote]
მასე ჩამოყალიბებულ აზარზეც გავაქანეთ 100 ლიმონი მარა რა შედეგი? ეგერ ბარსამ გრიზმანზე კოუტინიოზე ასაკი აქ მეორე ხარისხოვანია

17

26 თებერვალი 2021 18:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფეხბურთელი ფასდებაა სტაბილურობით და მიღწევებით როგორც გუნდური ასევე ინდივიდუალურიი,და რა დიონეზე თამაშობ,სტაბილურობაც პირობითიაა,არსებობს ფეხბურთელების ზღვარი მაგალითად ვარდი სიტყვაზე ვიღებ ლესტერის დონის გუნდში სტაბილურიააა მაგრამ ვარდი ვერასდროს შევა ტოპ მოთამAშეებშიი,მოდრიიჩი და კროოსიიი მთელი კარიერის მანძილზე როგორც კლუბში ასევე ნაკრებში სტაბილურობით გამოირჩეოდნენ,ცალსახად თქვააა ინიესტა ჩავისთან შედარება ტეხავს მკრეხელობააა თუმცაა ჩემი სუბიექტური აზრით ჩავი და ინი მერჩივნააა მაგრამმ შევადაროთ ან თუნდაც გერჩივნოს მოდრიჩი საერთოდ არ ტეხავსს ,შეიძლება ტეხავდეს შეადაროო კოკეს ან ჟოღრჟინიოასთან ,მაგრამ კროოსი და მით უმეტეს მოდრიჩი ჰაი კლასის მიდფილდერია.

ტეხავდეს შეიძლებაა ძაან დიდი სხვაობა რომ იყოს ფეხბურთელებში,სიტყვაზე დურანტულას მარიანო ბენზემას რომ ურჩევნია ეგ მაგრად ტეხავს იმდენად ტოტალური სხვაობაააა ,მაგრამ მოდრიჩი კროოსი და ინიესტა ჩავის დუეტებში მაგხელა სხვაობა არ არის კლასში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

26 თებერვალი 2021 19:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: ჰიფატერა
მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან

აი რასაც შენ წერ, რეალონასთან არ აქვს საერთო. ვინ ბრუნო ფერნანდეში და რა დე ბრუინი. მოდრიჩს და კროოსს რომ კლასი გამოცდილება და ტიტულები აქვს მაგდენი მაღალი დონის თამაში არ აქვს ჩატარებული არცერთს. კლუბშიც და ნაკრებშიც საოცარი დონე დადეა და თან წლების გაბმავლობაში ისტორიის საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ნახევარდაცვას ქმნიდნენ. რა გააკეთა ან დე ბრუინმა ან ფერნანდეშმა რო ამათ ადარებ. ამ დუეტს ყველა ტიტულის მოგებაში ლომის წვლილი აქვს, გადამწყვეტ მომენტებში ჭამდნენ ნებისმიერი გუნდის ნახევარდაცვას. ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ.

19

26 თებერვალი 2021 19:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბრუნო ფერნანდეშს რომ ვაფშე ახსენებ მოდრიჩთან ეს უკვე ასტრალია ტო, მოდრიჩი დღესაც ჯობია პიკში მყოფ ბრუნო ფერნანდეშებს ცალი ბუცით

ციტატა: LUCA MODRIC
ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ

აი გეთანხმები ტო, ვულვზის და ვესტჰემის ლომი და ლიგის 1/4 ფინალში აქრობენ სტადიონიდან

გაგახარებთ, მალე კაპიტანი ახალ კონტრაქტს ხელს მოაწერს და რეალ მადრიდს ახალ ბერნაბეუზე გამოიყვანს, ორ წელში კი გააცილებს სამეფო კლუბი მეფურად

20

26 თებერვალი 2021 20:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: MADRIDD
აი გეთანხმები ტო, ვულვზის და ვესტჰემის ლომი

მოდრიჩიც და კროოსიც უმაღლესი დონის თქმქშებში გამორჩეულები იყვნენ და თამაში მიყავდათ როცა დე ბრუინს სანთლით ეძებდნენ ყველა მნიშვნელოვან მატჩში. ჯერ მონაკომ ათრია მერე ლივემ, ყველგან გამქრალი იყო, მართლა ვესტ ბრომვიჩის ლომია. საერთოდ როგორ ადარებთ

21

26 თებერვალი 2021 23:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: ჰიფატერა
მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან

აი რასაც შენ წერ, რეალონასთან არ აქვს საერთო. ვინ ბრუნო ფერნანდეში და რა დე ბრუინი. მოდრიჩს და კროოსს რომ კლასი გამოცდილება და ტიტულები აქვს მაგდენი მაღალი დონის თამაში არ აქვს ჩატარებული არცერთს. კლუბშიც და ნაკრებშიც საოცარი დონე დადეა და თან წლების გაბმავლობაში ისტორიის საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ნახევარდაცვას ქმნიდნენ. რა გააკეთა ან დე ბრუინმა ან ფერნანდეშმა რო ამათ ადარებ. ამ დუეტს ყველა ტიტულის მოგებაში ლომის წვლილი აქვს, გადამწყვეტ მომენტებში ჭამდნენ ნებისმიერი გუნდის ნახევარდაცვას. ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ.

კარგად რო გაგეაზრებინა რაც დავწერე არგამოიტანდი მასეთ დასკვნას. ეხლა რაცშეეხება ამათ შედარებას არც არავინ ადარებს ზოგადად მევთქვი დღევანდელი ფორმით და მდგომარეობით შენ რასფიქრობ დღეს რო თუნდაც ბრუნო და დებრუინი გვავდეს რეალს იგივე შედეგი ექნებოდა რაც ეხა აქვს? მეგეტყვი მხოლოდ იმას რო დღევანდელთან განსხვავებით თუ ვარსკვლავებს არმოვწყვეტდით ტრაკში მაინც არ ვიქნებოდით

ციტატა: MADRIDD
ბრუნო ფერნანდეშს რომ ვაფშე ახსენებ მოდრიჩთან ეს უკვე ასტრალია ტო, მოდრიჩი დღესაც ჯობია პიკში მყოფ ბრუნო ფერნანდეშებს ცალი ბუცით

შედეგები სხვა რამეზე მეტყველებს წლევანდელი სეზონის გათვალისწინებით, ვიმეორებ წლევანდელი სეზონის თორე ზოგადად რო მოდრიჩთან ახლოს ვერმივა ამაზე ორი აზრი არარსებობს

ციტატა: LUCA MODRIC
მოდრიჩიც და კროოსიც უმაღლესი დონის თქმქშებში გამორჩეულები იყვნენ და თამაში მიყავდათ როცა დე ბრუინს სანთლით ეძებდნენ ყველა მნიშვნელოვან მატჩში. ჯერ მონაკომ ათრია მერე ლივემ, ყველგან გამქრალი იყო, მართლა ვესტ ბრომვიჩის ლომია. საერთოდ როგორ ადარებთ

წინაწელს რო რეალის ნახევარდაცვა შეჭამა და ლიგიდან გაგვაგდო მაშინაც გამქრალი იყო თუ ვალანის ბლალი იკო კველაფელი?

ბრუნო ფერნანდეში წელს 38თამაში 22გოლი 13ასისტი
მოდრიჩი წელს 31თამაში 4გოლი 3ასისტი

22

26 თებერვალი 2021 23:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: ჰიფატერა
მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან

აი რასაც შენ წერ, რეალონასთან არ აქვს საერთო. ვინ ბრუნო ფერნანდეში და რა დე ბრუინი. მოდრიჩს და კროოსს რომ კლასი გამოცდილება და ტიტულები აქვს მაგდენი მაღალი დონის თამაში არ აქვს ჩატარებული არცერთს. კლუბშიც და ნაკრებშიც საოცარი დონე დადეა და თან წლების გაბმავლობაში ისტორიის საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ნახევარდაცვას ქმნიდნენ. რა გააკეთა ან დე ბრუინმა ან ფერნანდეშმა რო ამათ ადარებ. ამ დუეტს ყველა ტიტულის მოგებაში ლომის წვლილი აქვს, გადამწყვეტ მომენტებში ჭამდნენ ნებისმიერი გუნდის ნახევარდაცვას. ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ.

კარგად რო გაგეაზრებინა რაც დავწერე არგამოიტანდი მასეთ დასკვნას. ეხლა რაცშეეხება ამათ შედარებას არც არავინ ადარებს ზოგადად მევთქვი დღევანდელი ფორმით და მდგომარეობით შენ რასფიქრობ დღეს რო თუნდაც ბრუნო და დებრუინი გვავდეს რეალს იგივე შედეგი ექნებოდა რაც ეხა აქვს? მეგეტყვი მხოლოდ იმას რო დღევანდელთან განსხვავებით თუ ვარსკვლავებს არმოვწყვეტდით ტრაკში მაინც არ ვიქნებოდით

ციტატა: MADRIDD
ბრუნო ფერნანდეშს რომ ვაფშე ახსენებ მოდრიჩთან ეს უკვე ასტრალია ტო, მოდრიჩი დღესაც ჯობია პიკში მყოფ ბრუნო ფერნანდეშებს ცალი ბუცით

შედეგები სხვა რამეზე მეტყველებს წლევანდელი სეზონის გათვალისწინებით, ვიმეორებ წლევანდელი სეზონის თორე ზოგადად რო მოდრიჩთან ახლოს ვერმივა ამაზე ორი აზრი არარსებობს

ციტატა: LUCA MODRIC
მოდრიჩიც და კროოსიც უმაღლესი დონის თქმქშებში გამორჩეულები იყვნენ და თამაში მიყავდათ როცა დე ბრუინს სანთლით ეძებდნენ ყველა მნიშვნელოვან მატჩში. ჯერ მონაკომ ათრია მერე ლივემ, ყველგან გამქრალი იყო, მართლა ვესტ ბრომვიჩის ლომია. საერთოდ როგორ ადარებთ

წინაწელს რო რეალის ნახევარდაცვა შეჭამა და ლიგიდან გაგვაგდო მაშინაც გამქრალი იყო თუ ვალანის ბლალი იკო კველაფელი?

ბრუნო ფერნანდეში წელს 38თამაში 22გოლი 13ასისტი
მოდრიჩი წელს 31თამაში 4გოლი 3ასისტი

Statistikit rom adarebt fexbietelebs ozils imdeni sagome pasi qonda gaketebuli ramdenic xavestas ertad agebuls ar qondat :)))))) ase rom movides Manchesteri realtan tavis pogba fernandeshit da mere naxav rasac damartebs realis centri :)))))

23

26 თებერვალი 2021 23:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: ჰიფატერა
მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან

აი რასაც შენ წერ, რეალონასთან არ აქვს საერთო. ვინ ბრუნო ფერნანდეში და რა დე ბრუინი. მოდრიჩს და კროოსს რომ კლასი გამოცდილება და ტიტულები აქვს მაგდენი მაღალი დონის თამაში არ აქვს ჩატარებული არცერთს. კლუბშიც და ნაკრებშიც საოცარი დონე დადეა და თან წლების გაბმავლობაში ისტორიის საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ნახევარდაცვას ქმნიდნენ. რა გააკეთა ან დე ბრუინმა ან ფერნანდეშმა რო ამათ ადარებ. ამ დუეტს ყველა ტიტულის მოგებაში ლომის წვლილი აქვს, გადამწყვეტ მომენტებში ჭამდნენ ნებისმიერი გუნდის ნახევარდაცვას. ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ.

კარგად რო გაგეაზრებინა რაც დავწერე არგამოიტანდი მასეთ დასკვნას. ეხლა რაცშეეხება ამათ შედარებას არც არავინ ადარებს ზოგადად მევთქვი დღევანდელი ფორმით და მდგომარეობით შენ რასფიქრობ დღეს რო თუნდაც ბრუნო და დებრუინი გვავდეს რეალს იგივე შედეგი ექნებოდა რაც ეხა აქვს? მეგეტყვი მხოლოდ იმას რო დღევანდელთან განსხვავებით თუ ვარსკვლავებს არმოვწყვეტდით ტრაკში მაინც არ ვიქნებოდით

ციტატა: MADRIDD
ბრუნო ფერნანდეშს რომ ვაფშე ახსენებ მოდრიჩთან ეს უკვე ასტრალია ტო, მოდრიჩი დღესაც ჯობია პიკში მყოფ ბრუნო ფერნანდეშებს ცალი ბუცით

შედეგები სხვა რამეზე მეტყველებს წლევანდელი სეზონის გათვალისწინებით, ვიმეორებ წლევანდელი სეზონის თორე ზოგადად რო მოდრიჩთან ახლოს ვერმივა ამაზე ორი აზრი არარსებობს

ციტატა: LUCA MODRIC
მოდრიჩიც და კროოსიც უმაღლესი დონის თქმქშებში გამორჩეულები იყვნენ და თამაში მიყავდათ როცა დე ბრუინს სანთლით ეძებდნენ ყველა მნიშვნელოვან მატჩში. ჯერ მონაკომ ათრია მერე ლივემ, ყველგან გამქრალი იყო, მართლა ვესტ ბრომვიჩის ლომია. საერთოდ როგორ ადარებთ

წინაწელს რო რეალის ნახევარდაცვა შეჭამა და ლიგიდან გაგვაგდო მაშინაც გამქრალი იყო თუ ვალანის ბლალი იკო კველაფელი?

ბრუნო ფერნანდეში წელს 38თამაში 22გოლი 13ასისტი
მოდრიჩი წელს 31თამაში 4გოლი 3ასისტი

Statistikit rom adarebt fexbietelebs ozils imdeni sagome pasi qonda gaketebuli ramdenic xavestas ertad agebuls ar qondat :)))))) ase rom movides Manchesteri realtan tavis pogba fernandeshit da mere naxav rasac damartebs realis centri :)))))

როგორც სიტის ცენტრს დამართეს ისე არაა? :)))))

და მანჩესტერი რომც მოვიდეს და რამე ვუქნათ რაც მეეჭვება მაგრამ მაინც ესარიმოქმედებს ბრუნოს რეპუტაციაზე ოდნავაც რადგან მაგგუნდში ვინმე თურამეს შვება ბრუნოა და ერთ ფეხბურთელს არშეუძლია ათრიოს მთელი გუნდი ყოველთვის მითუმეტეს მეტოქე როდესაც რეალია ამდროს საჭიროა თანაგუნდელებმაც აუწყონფეხი

24

26 თებერვალი 2021 23:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: ჰიფატერა
მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან

აი რასაც შენ წერ, რეალონასთან არ აქვს საერთო. ვინ ბრუნო ფერნანდეში და რა დე ბრუინი. მოდრიჩს და კროოსს რომ კლასი გამოცდილება და ტიტულები აქვს მაგდენი მაღალი დონის თამაში არ აქვს ჩატარებული არცერთს. კლუბშიც და ნაკრებშიც საოცარი დონე დადეა და თან წლების გაბმავლობაში ისტორიის საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ნახევარდაცვას ქმნიდნენ. რა გააკეთა ან დე ბრუინმა ან ფერნანდეშმა რო ამათ ადარებ. ამ დუეტს ყველა ტიტულის მოგებაში ლომის წვლილი აქვს, გადამწყვეტ მომენტებში ჭამდნენ ნებისმიერი გუნდის ნახევარდაცვას. ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ.

კარგად რო გაგეაზრებინა რაც დავწერე არგამოიტანდი მასეთ დასკვნას. ეხლა რაცშეეხება ამათ შედარებას არც არავინ ადარებს ზოგადად მევთქვი დღევანდელი ფორმით და მდგომარეობით შენ რასფიქრობ დღეს რო თუნდაც ბრუნო და დებრუინი გვავდეს რეალს იგივე შედეგი ექნებოდა რაც ეხა აქვს? მეგეტყვი მხოლოდ იმას რო დღევანდელთან განსხვავებით თუ ვარსკვლავებს არმოვწყვეტდით ტრაკში მაინც არ ვიქნებოდით

ციტატა: MADRIDD
ბრუნო ფერნანდეშს რომ ვაფშე ახსენებ მოდრიჩთან ეს უკვე ასტრალია ტო, მოდრიჩი დღესაც ჯობია პიკში მყოფ ბრუნო ფერნანდეშებს ცალი ბუცით

შედეგები სხვა რამეზე მეტყველებს წლევანდელი სეზონის გათვალისწინებით, ვიმეორებ წლევანდელი სეზონის თორე ზოგადად რო მოდრიჩთან ახლოს ვერმივა ამაზე ორი აზრი არარსებობს

ციტატა: LUCA MODRIC
მოდრიჩიც და კროოსიც უმაღლესი დონის თქმქშებში გამორჩეულები იყვნენ და თამაში მიყავდათ როცა დე ბრუინს სანთლით ეძებდნენ ყველა მნიშვნელოვან მატჩში. ჯერ მონაკომ ათრია მერე ლივემ, ყველგან გამქრალი იყო, მართლა ვესტ ბრომვიჩის ლომია. საერთოდ როგორ ადარებთ

წინაწელს რო რეალის ნახევარდაცვა შეჭამა და ლიგიდან გაგვაგდო მაშინაც გამქრალი იყო თუ ვალანის ბლალი იკო კველაფელი?

ბრუნო ფერნანდეში წელს 38თამაში 22გოლი 13ასისტი
მოდრიჩი წელს 31თამაში 4გოლი 3ასისტი

Statistikit rom adarebt fexbietelebs ozils imdeni sagome pasi qonda gaketebuli ramdenic xavestas ertad agebuls ar qondat :)))))) ase rom movides Manchesteri realtan tavis pogba fernandeshit da mere naxav rasac damartebs realis centri :)))))

როგორც სიტის ცენტრს დამართეს ისე არაა? :)))))

და მანჩესტერი რომც მოვიდეს და რამე ვუქნათ რაც მეეჭვება მაგრამ მაინც ესარიმოქმედებს ბრუნოს რეპუტაციაზე ოდნავაც რადგან მაგგუნდში ვინმე თურამეს შვება ბრუნოა და ერთ ფეხბურთელს არშეუძლია ათრიოს მთელი გუნდი ყოველთვის მითუმეტეს მეტოქე როდესაც რეალია ამდროს საჭიროა თანაგუნდელებმაც აუწყონფეხი

მოვიდეს, დღესაც მთელ მანჩესტერის მახევარდაცვას მოდრიჩი ამ ასაკშიც ჯობია ცალი ფეხით, რომ შეხვდნენ მოდრიჩი კროოსი ააორთქლებენ

G R E A T N E W S !!

სერხიო რამოსი "რეალთან" კონტრაქტს 2 წლით გაახანგრძლივებს და ხელფასის სახით წელიწადში 12 მლნ ევროს მიიღებს. კოვიდ პანდემიის პირობებში, საჭიროების შემთხვევაში 10%-ს მოიკლებს.

ხორხე კალაბრესი. el grand capitan. ესპანეთიდანაც მომწერეს ეს ლინკი ჩავუგდე მათ ენაზე და კი ეგრეაო ტო, გილოცავთ

25

27 თებერვალი 2021 02:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: ჰიფატერა
მოდრიჩი ან კროოსი 1-2 შეხედეთ ეგერ ბრუნო ფერნანდესი დებრუინი რეებს შვებიან ეგერ გუნდოგანი რამდენი გოლიაქ ტიპს გატანილი ბაიერნში კიდევ კიმიხი დღევანდელი გადმოსახედით არც ტონი და არც მოდრიჩი ამათ არ აღემატებიან

აი რასაც შენ წერ, რეალონასთან არ აქვს საერთო. ვინ ბრუნო ფერნანდეში და რა დე ბრუინი. მოდრიჩს და კროოსს რომ კლასი გამოცდილება და ტიტულები აქვს მაგდენი მაღალი დონის თამაში არ აქვს ჩატარებული არცერთს. კლუბშიც და ნაკრებშიც საოცარი დონე დადეა და თან წლების გაბმავლობაში ისტორიის საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ნახევარდაცვას ქმნიდნენ. რა გააკეთა ან დე ბრუინმა ან ფერნანდეშმა რო ამათ ადარებ. ამ დუეტს ყველა ტიტულის მოგებაში ლომის წვლილი აქვს, გადამწყვეტ მომენტებში ჭამდნენ ნებისმიერი გუნდის ნახევარდაცვას. ეგ შენი დე ბრუინი რეალი სიტის დროს არც გაანძრიეს წინა ჩ/ლ ზე, უკანასკნელ თამაშს არ ვფულისხმობ.

კარგად რო გაგეაზრებინა რაც დავწერე არგამოიტანდი მასეთ დასკვნას. ეხლა რაცშეეხება ამათ შედარებას არც არავინ ადარებს ზოგადად მევთქვი დღევანდელი ფორმით და მდგომარეობით შენ რასფიქრობ დღეს რო თუნდაც ბრუნო და დებრუინი გვავდეს რეალს იგივე შედეგი ექნებოდა რაც ეხა აქვს? მეგეტყვი მხოლოდ იმას რო დღევანდელთან განსხვავებით თუ ვარსკვლავებს არმოვწყვეტდით ტრაკში მაინც არ ვიქნებოდით

ციტატა: MADRIDD
ბრუნო ფერნანდეშს რომ ვაფშე ახსენებ მოდრიჩთან ეს უკვე ასტრალია ტო, მოდრიჩი დღესაც ჯობია პიკში მყოფ ბრუნო ფერნანდეშებს ცალი ბუცით

შედეგები სხვა რამეზე მეტყველებს წლევანდელი სეზონის გათვალისწინებით, ვიმეორებ წლევანდელი სეზონის თორე ზოგადად რო მოდრიჩთან ახლოს ვერმივა ამაზე ორი აზრი არარსებობს

ციტატა: LUCA MODRIC
მოდრიჩიც და კროოსიც უმაღლესი დონის თქმქშებში გამორჩეულები იყვნენ და თამაში მიყავდათ როცა დე ბრუინს სანთლით ეძებდნენ ყველა მნიშვნელოვან მატჩში. ჯერ მონაკომ ათრია მერე ლივემ, ყველგან გამქრალი იყო, მართლა ვესტ ბრომვიჩის ლომია. საერთოდ როგორ ადარებთ

წინაწელს რო რეალის ნახევარდაცვა შეჭამა და ლიგიდან გაგვაგდო მაშინაც გამქრალი იყო თუ ვალანის ბლალი იკო კველაფელი?

ბრუნო ფერნანდეში წელს 38თამაში 22გოლი 13ასისტი
მოდრიჩი წელს 31თამაში 4გოლი 3ასისტი

Statistikit rom adarebt fexbietelebs ozils imdeni sagome pasi qonda gaketebuli ramdenic xavestas ertad agebuls ar qondat :)))))) ase rom movides Manchesteri realtan tavis pogba fernandeshit da mere naxav rasac damartebs realis centri :)))))

როგორც სიტის ცენტრს დამართეს ისე არაა? :)))))

და მანჩესტერი რომც მოვიდეს და რამე ვუქნათ რაც მეეჭვება მაგრამ მაინც ესარიმოქმედებს ბრუნოს რეპუტაციაზე ოდნავაც რადგან მაგგუნდში ვინმე თურამეს შვება ბრუნოა და ერთ ფეხბურთელს არშეუძლია ათრიოს მთელი გუნდი ყოველთვის მითუმეტეს მეტოქე როდესაც რეალია ამდროს საჭიროა თანაგუნდელებმაც აუწყონფეხი

Sitis ki ara rac ligaze damartes gundebs magas sizmarshic ver naxavs bevri :)))))))) da yovel wels tu ligas vegar igeben apatie :)))))

Da dges tu am doneze tamashobs gundi eg pirvel rigshi naxevardacvis damsaxurebaa romelic dgesac sauketeso yavs reale, am gundi ertaderti problema vingerebia roni beilis wasvlis mere rac wesit mbapem unda gamoasworos

26

27 თებერვალი 2021 08:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
საერთოდ ერთი რამ უნდა გაითვალისწინოთ მეგობრები, არ შეიძლება ერთმანეთს 27და 36წლის მოთამაშეები შეადარო, უბრალოდ უაზრობაა. ასაკის შუალედი მაქსიმუმ 2წელი უნდა იყოს. ეგრე დღევანდელ იბრაჰიმოვიჩს მიუხედავად იმისა რო მაინც მაგარია ჰოლანდი 20ჯერ ჯობია მარა იბრას დონის მეხუთედზეც არ მიღწევია ჯერ და ასერომ უაზრობაა.

27

27 თებერვალი 2021 10:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: ჰიფატერა
მეგეტყვი მხოლოდ იმას რო დღევანდელთან განსხვავებით თუ ვარსკვლავებს არმოვწყვეტდით ტრაკში მაინც არ ვიქნებოდით

კროოსი მოდრიჩის ადგილას ეგ ქინძები რო მდგქრიყვნენ ნახევარდაცვაში რეალს 3 ლიგა კიბარა 3 შლანგი ექნებიდა მოგებული. ბოდიში თუ 26 წლის დე ბრუინს და ფერნანდეშს 35 წლის მოდრიჩი წელს ჩამოუვარდება. ეხლაც რო დაეჯახონ რეალი მანჩე ეგ მოდრიჩი იქნება რო ჩაიდებს მაგ ცენტრს და აღარ გამოიღებს. ბურთს ამ ასაკშიც არ დაანახებს.
ციტატა: ჰიფატერა
წინაწელს რო რეალის ნახევარდაცვა შეჭამა და ლიგიდან გაგვაგდო მაშინაც გამქრალი იყო თუ ვალანის ბლალი იკო კველაფელი?

ვარანმა რომ 2 გოლი აჩუქა ბოდიში მაგრამ მოდრიჩს ვერ შევაწერ მაგას. სანამ ვარანი წაისლევებდა კი მიყავდა რეალს 0-1 თამაში და კი ისვავდა ჯიბეში გასვლაზე რეალის ცენტრი მთელ სიტის :))) როცა წინ რეალს ნორნალური შეტევა ყავდა კი გემახაოვრება რო გადაი.ნეს მუხლზე ეგ ვესტბრომვიჩის ლომები

28

27 თებერვალი 2021 13:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: r.m forever
მეგობრებო, კროსი რითი იყო ინიესტაზე და ხავიზე ნაკლები? გადავაწყდი შედარებას და ვიღაცეები უსლევებენ, არც ტიტულები აკლია ტონის არაფერი, მითუმეტეს ტონის და ლუკას დუეტმა აჯობა ხავიესტას დუეტს, სამი ლიგა ზედიზედ ყველაფერი ნათქვამია. თურმე ტეხავს ინიესტას და კროსის შედარება.

ხავი არვიცი მაგრამ ინიესტაზე ნაკლებოა კროოსი კი, მიდრიჩი რომ შედაარო კიდე ჰა მაგრამ სად ინიესტა და სად კროოსი, ტექნიკა, დრიბლინგი, დარტყმა, რავიცი, ხერხემალი იყო ბარსელონას, ეგ იწყებდა შეტევებს, დამთხვევა კიარაა ინიესტას მერე რომ ჩაისვარა ბარსამ. ეგ ორი ხავი და ინიესტა ამოძრავდებდა გუნდს. ჩემი აზრით ინიეატა კროოსს ბევრად ჯობია და კი ტეხავს მაგ ორის შედარება. მოდრიჩის გვერდით რომ დააყენო კიდე ჰა რაღაცას იტყვი. სტატისტიკა აიღე ელემენტარული. ის სამი ლიგა რონალდუა და არა კროოსი. რონალდუმ მოიგო ის სამი ლიგა ჯობია დავინახოთ ეს. რომარა რონალდუ გავვარდებოდით ვოლფბურგთან 16ში, გავვარდებოდით ბაიერნთან 17ში, და გავვარდებოდით იუვესთან 18ში. რონალდუ იყო რეალი. მაგის წასვლის მერე რო რეალი 1/8ს იქეყ ვეღარ გადის არც ეგარი დამთხვევა. ასერომ კი იმ სამ ლიგაში ტრიოს დიდი წვლილი აქვს მაგრამ რონალდუა 60%ის შემოქმედი მაგ სამი ლიგის. და ბარსელონაში ტაქტილაც კი ინიესტა ხავიზე იყო დაყრდნობილი, ტიკიტაკა, რაც ულამაზესი იყო. კროოსის შედარება ინიესტათან ტეხავს. შეადარეთ ხოლმე მოდრიჩი( ეგეც კი არ მგონია ლოგოკური) ❤

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)