რამოსი:„ახალი კონტრაქტი? ვნახოთ, ვნახოთ, მშვიდად ვარ“

სერხიო რამოსმა „რეალთან“ ახალ კონტრაქტზე ჟურნალისტის შეკითხვას უპასუხა.


„ახალი კონტრაქტი? ვნახოთ, ვნახოთ. მშვიდად ვარ. ახლა შობა და რამდენიმე დღესასწაულია, ყველაფერი მალე გახდება ცნობილი“-განაცხადა კაპიტანმა. dle 10.1

  • Ramos
  • 28 დეკემბერი 2020
  • 1625
  • 62

1

28 დეკემბერი 2020 13:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩვენ ვწრ ვართ მშვიდად კაპიტან, შენს გარეშე რა იქნება, მოაწერე ხელი დროზე

2

28 დეკემბერი 2020 13:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე სერია ას მილანი დადებს, იბრა რო შეხვდება იუვეს და რონალდოიანად აწო.ბს ეგ იქნება პიკი 😂

3

28 დეკემბერი 2020 13:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ერთი რაღაცა მაინტერესებს გუშინ წინა სტატიაზე ერთმა მესის გოლი დადო ხეტაფესთან და ხელოვენბააო რასაც რა თქმა უნდა ვეთანხმები და ჩემთვისაც ეგრეა მაგრამ მინახვს ანალოგიური გოლი მარადონას შესრულებით მუნდიალზე ინგლისთან უფრო მნიშვნველოვან დროს და რონალდოს არაამქვეყნიური მაკრატელა ტურინში იუვესთან არ არის ხელოვნება? მთელი ტურინი ფეხზე რო წამოუდგა და ტაში დაუკრა. ბევრი გინახავთ ამდაგვარი გოლი? ნუუ არ ვიცი. და კიდე მესის მსგავსი არ ყოფილაო აბა მარადონა ვინღა იყო? ტიპმა სევილია ვალენსიას დონის გუნდით სკუდეტო მოიგო მარტო იმენა პირდაპირი მნიშვნელობით მარტო მოიგო ასევე უეფას თასი და არგენტინასაც მარტო ათრევდა კაცი. არც ტიტულები აკლდა და თამაშის ხარისხზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი. ერთ რაღაცას ვიტყვი თუ ფეხბურთელი თავის ქვეყანაში ვერ იქნება საუკეთესო, ყველა დროის საუკეთესო როგორ უნდა იყოს? ყველა დროის საუკეთესოობაზე როცა გაქვს პრეტენზია ნაკრებში კაკ მინიმუმ კოპა მაინც უნდა მოიგო თან არგენტინელი რო ხარ და 32 ფინალი არ უნდა წააგო. არ ვაკნინებ მესის უდიდესია აი რავიი ბედნიერი ვარ რომ მის ფეხბურთს ვუყურებ მაგრამ ჩემთვის რონალდო საუკეთესოა.
-----------------------
HALA MADRID!

4

28 დეკემბერი 2020 13:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ერთი რაღაცა მაინტერესებს გუშინ წინა სტატიაზე ერთმა მესის გოლი დადო ხეტაფესთან და ხელოვენბააო რასაც რა თქმა უნდა ვეთანხმები და ჩემთვისაც ეგრეა მაგრამ მინახვს ანალოგიური გოლი მარადონას შესრულებით მუნდიალზე ინგლისთან უფრო მნიშვნველოვან დროს და რონალდოს არაამქვეყნიური მაკრატელა ტურინში იუვესთან არ არის ხელოვნება? მთელი ტურინი ფეხზე რო წამოუდგა და ტაში დაუკრა. ბევრი გინახავთ ამდაგვარი გოლი? ნუუ არ ვიცი. და კიდე მესის მსგავსი არ ყოფილაო აბა მარადონა ვინღა იყო? ტიპმა სევილია ვალენსიას დონის გუნდით სკუდეტო მოიგო მარტო იმენა პირდაპირი მნიშვნელობით მარტო მოიგო ასევე უეფას თასი და არგენტინასაც მარტო ათრევდა კაცი. არც ტიტულები აკლდა და თამაშის ხარისხზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი. ერთ რაღაცას ვიტყვი თუ ფეხბურთელი თავის ქვეყანაში ვერ იქნება საუკეთესო, ყველა დროის საუკეთესო როგორ უნდა იყოს? ყველა დროის საუკეთესოობაზე როცა გაქვს პრეტენზია ნაკრებში კაკ მინიმუმ კოპა მაინც უნდა მოიგო თან არგენტინელი რო ხარ და 32 ფინალი არ უნდა წააგო. არ ვაკნინებ მესის უდიდესია აი რავიი ბედნიერი ვარ რომ მის ფეხბურთს ვუყურებ მაგრამ ჩემთვის რონალდო საუკეთესოა.

მესიმ გაუტანა რეალსაც ნახევარფინალში სოლი გოლი 2011-ში, 2009 ში 1.70 სიმაღლის კაცმა თავით გაიტანა გოლი, 2011 ში მანიუს, 2015 ში ნახევარფინალი მარტო მოუგო ბავარიას. მესის გარეშე ბარსელონა ამ დონწმდე ვერ მივიდოდა ორი აზრი არაა.

5

28 დეკემბერი 2020 13:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ერთი რაღაცა მაინტერესებს გუშინ წინა სტატიაზე ერთმა მესის გოლი დადო ხეტაფესთან და ხელოვენბააო რასაც რა თქმა უნდა ვეთანხმები და ჩემთვისაც ეგრეა მაგრამ მინახვს ანალოგიური გოლი მარადონას შესრულებით მუნდიალზე ინგლისთან უფრო მნიშვნველოვან დროს და რონალდოს არაამქვეყნიური მაკრატელა ტურინში იუვესთან არ არის ხელოვნება? მთელი ტურინი ფეხზე რო წამოუდგა და ტაში დაუკრა. ბევრი გინახავთ ამდაგვარი გოლი? ნუუ არ ვიცი. და კიდე მესის მსგავსი არ ყოფილაო აბა მარადონა ვინღა იყო? ტიპმა სევილია ვალენსიას დონის გუნდით სკუდეტო მოიგო მარტო იმენა პირდაპირი მნიშვნელობით მარტო მოიგო ასევე უეფას თასი და არგენტინასაც მარტო ათრევდა კაცი. არც ტიტულები აკლდა და თამაშის ხარისხზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი. ერთ რაღაცას ვიტყვი თუ ფეხბურთელი თავის ქვეყანაში ვერ იქნება საუკეთესო, ყველა დროის საუკეთესო როგორ უნდა იყოს? ყველა დროის საუკეთესოობაზე როცა გაქვს პრეტენზია ნაკრებში კაკ მინიმუმ კოპა მაინც უნდა მოიგო თან არგენტინელი რო ხარ და 32 ფინალი არ უნდა წააგო. არ ვაკნინებ მესის უდიდესია აი რავიი ბედნიერი ვარ რომ მის ფეხბურთს ვუყურებ მაგრამ ჩემთვის რონალდო საუკეთესოა.

რონალდო საუკეთესოა ისტორიაში ჩემთვისაც, მარადონას რაც შეეხები მესის ახლოსა არ განიხილავენ ნაკრებში

ციტატა: გიუნდოგანი
ისე სერია ას მილანი დადებს, იბრა რო შეხვდება იუვეს და რონალდოიანად აწო.ბს ეგ იქნება პიკი 😂

მილანი ოთხეულში თუ შევა მადლობას იტყვის, მეფე მაქაც პირტუგალია შვედეთს გაახსენებს მაგ ჩამოსხმას

6

28 დეკემბერი 2020 13:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
მილანი ოთხეულში თუ შევა მადლობას იტყვის,

ჩემპიონია მილანი წელს.

7

28 დეკემბერი 2020 13:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
მილანი ოთხეულში თუ შევა მადლობას იტყვის,

ჩემპიონია მილანი წელს.

მაგის შანსი 1% ია.

8

28 დეკემბერი 2020 13:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ერთი რაღაცა მაინტერესებს გუშინ წინა სტატიაზე ერთმა მესის გოლი დადო ხეტაფესთან და ხელოვენბააო რასაც რა თქმა უნდა ვეთანხმები და ჩემთვისაც ეგრეა მაგრამ მინახვს ანალოგიური გოლი მარადონას შესრულებით მუნდიალზე ინგლისთან უფრო მნიშვნველოვან დროს და რონალდოს არაამქვეყნიური მაკრატელა ტურინში იუვესთან არ არის ხელოვნება? მთელი ტურინი ფეხზე რო წამოუდგა და ტაში დაუკრა. ბევრი გინახავთ ამდაგვარი გოლი? ნუუ არ ვიცი. და კიდე მესის მსგავსი არ ყოფილაო აბა მარადონა ვინღა იყო? ტიპმა სევილია ვალენსიას დონის გუნდით სკუდეტო მოიგო მარტო იმენა პირდაპირი მნიშვნელობით მარტო მოიგო ასევე უეფას თასი და არგენტინასაც მარტო ათრევდა კაცი. არც ტიტულები აკლდა და თამაშის ხარისხზე ხომ ზედმეტია ლაპარაკი. ერთ რაღაცას ვიტყვი თუ ფეხბურთელი თავის ქვეყანაში ვერ იქნება საუკეთესო, ყველა დროის საუკეთესო როგორ უნდა იყოს? ყველა დროის საუკეთესოობაზე როცა გაქვს პრეტენზია ნაკრებში კაკ მინიმუმ კოპა მაინც უნდა მოიგო თან არგენტინელი რო ხარ და 32 ფინალი არ უნდა წააგო. არ ვაკნინებ მესის უდიდესია აი რავიი ბედნიერი ვარ რომ მის ფეხბურთს ვუყურებ მაგრამ ჩემთვის რონალდო საუკეთესოა.

მესიმ გაუტანა რეალსაც ნახევარფინალში სოლი გოლი 2011-ში, 2009 ში 1.70 სიმაღლის კაცმა თავით გაიტანა გოლი, 2011 ში მანიუს, 2015 ში ნახევარფინალი მარტო მოუგო ბავარიას. მესის გარეშე ბარსელონა ამ დონწმდე ვერ მივიდოდა ორი აზრი არაა.

კიი გეთანხმები ძმაო მარა ისიც უნდა ვთქვათ რომ ბარსამაც ბევრი მისცა ლეოს. ანუ ღმერთისგან აქვს რაღაც სასწაული ნიჭი და ვაფასებ მაგას და წეღანაც აღვნიშნე ეგ. ძაან მიყვარს მესი იმიტო რო თუ ფეხბურთი და ზოგადად სპორტი გიყვარს შეუძლებელია ის არ მოგწონდეს და გუშინაც ვთქვი რო გემოვნების საკითხია ეს უფრო მარა აი მესის რო მარადონას ვადარებ ცოტა მიჭირს იმიტო რო ტიპი ვერაფერს ვერ შვრება ნაკრებში, ნაკრებიდან წავიდა და მერე ძალით დააბრუნეს და ეგ რაღაც არაა ლიდერისთვის დამახასიათებელი თვისებები. მე არგენტინაში ვგულშატკივრობ მესის და იმედი მაქვს რო კოპას მაინც მოიგებს და არ გეგონოთ რო არ ვაფასებ პირიქით უდიდესია, მაგრამ რონალდო ფაქტია რო აღემტაება განსაკუთრებით სანაკრებო დონეზე და პირადად მე მირჩევნია.
-----------------------
HALA MADRID!

9

28 დეკემბერი 2020 13:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზლატანი: ნამდვილი რონალდო ერთია და ის ბრაზილიელია...

10

28 დეკემბერი 2020 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ერთი 100 ლარის გაწევა შეილება იუვეს ჩემპიონობაზე 4.5 აქ კუში უეჭველად ამოიდებენ მილანს და ინტერს. მეორე წრეში იმდენ უაზრო თამაშებს ჩატეხავენ სავარაუდოდ ლიგაზე გასვლა იქნება მაქსიმუმი მაგათთვის..


ციტატა: გიუნდოგანი
ზლატანი: ნამდვილი რონალდო ერთია და ის ბრაზილიელია...

ვერ მოუნელებია მაგას ჯერ კიდევ

11

28 დეკემბერი 2020 13:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ზლატანი: ნამდვილი რონალდო ერთია და ის ბრაზილიელია...

მაგ ფანჩრის ტილის სიტყვას ვინ იჯერებს? პორტუგალია შვედეთის მერე კოშმარები აქვს ისეთი უქნა, მავან ისიც თქვა ბოლო წუთი რომ იყოს და პენალტი დაიდოს მესის დავარტყმევინებდიო, დამატებით დროს ვიხილავდიო, ჩამოსხმაა სუფთა, შეხვდება მეფე და გაახსენებს კიდევ როგორ უნდა

ციტატა: kontaqti
ერთი 100 ლარის გაწევა შეილება იუვეს ჩემპიონობაზე 4.5 აქ კუში უეჭველად ამოიდებენ მილანს და ინტერს. მეორე წრეში იმდენ უაზრო თამაშებს ჩატეხავენ სავარაუდოდ ლიგაზე გასვლა იქნება მაქსიმუმი მაგათთვის..


ციტატა: გიუნდოგანი
ზლატანი: ნამდვილი რონალდო ერთია და ის ბრაზილიელია...

ვერ მოუნელებია მაგას ჯერ კიდევ

მეც მაგას ვამბობ რაის მილანი, ინტერიც ჩახდის მაგას, იუვეა ჩემპიონი ისევ

ნამდვილ რონალდოს რაც შეეხება დაამტკიცა კრიშტომ ვინაა ნამდვილი, იმას რაა არ მიეღო არ გამხდარიყო ორასი კილო, ქალები და ასე შემდეგ ეს ბლა ბლა ბლაა

12

28 დეკემბერი 2020 13:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: KING.
მეც მაგას ვამბობ რაის მილანი, ინტერიც ჩახდის მაგას, იუვეა ჩემპიონი ისევ

ამასწინათ 4-2 რო გაუვარდათ მაგის იმედად არიან ახლა ალბათ ისევ. ისე ძაან მინდა მილანი ლოგაზე ბავარიამ ბარსას დღე აყაროს

13

28 დეკემბერი 2020 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტრავმა არ მიეღო უნდა დამეწერა

ციტატა: kontaqti
ციტატა: KING.
მეც მაგას ვამბობ რაის მილანი, ინტერიც ჩახდის მაგას, იუვეა ჩემპიონი ისევ

ამასწინათ 4-2 რო გაუვარდათ მაგის იმედად არიან ახლა ალბათ ისევ. ისე ძაან მინდა მილანი ლოგაზე ბავარიამ ბარსას დღე აყაროს

და რეალიც აყრის მასეთ დღეს, ლივერპულიც არ დააკლებს. და არც იუვე სხვათაშორის

14

28 დეკემბერი 2020 13:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე კი ყველა იგროკი ვახსენეთ და იქ რონალდინიოც არ დავივიწყოთ. ვისზე ნაკლები იყო როცა ფორმა ქონდა აკრეფილი? მსოფლიო ჩემპიონიცაა, სასწაული იყო. უბრალოდ სტაბილურობა არ ჰქონდა დიდი ხანი.

15

28 დეკემბერი 2020 13:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: KING.
და რეალიც აყრის მასეთ დღეს, ლივერპულიც არ დააკლებს. და არც იუვე სხვათაშორის

იუვეს ძააან ხმარებაში ყავს ამდენი წელია უკვე. ისე 2002 წლის მუნდიალის გამო აქვს რონალდოს მაგხელა სახელი თორე რეალში საიმისო საერთოდ არაფერი არ უქნია და მილანში ხო საერთოდ. ერთი ინტერში იყო ძაან მაგარი რამდენიმე სეზონი ეგეც და ბარსაში სულ 1 წელი გაატარა

16

28 დეკემბერი 2020 13:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
მილანმა ესე თამაში თუ გააგრძელა შანსი ექნება. დალაგებულ ფეხბურთს თამაშობს გუნდი და თან რამდენი ფეხბურთელი აკლდათ ეს 2 კვირა მარა მაინც მოუგეს ლაციოს. და რაც მთავარია გუნდში გამარჯვებულის მენტალიტეტია რაც ბევრს ნიშნავს, თან იუვე ძაან ცუდ ფეხბურთს თამაშობს და თავისუფლადაა შესაძლებელი რო მილანი გახეეს ჩემპიონი? თან ხო უნდა დასრულდეს ოდესღაც იუვეს ჰეგემონია. აი ძაან გამიხარდება თუ მილანი გახდება ჩემპიონი რეალი რო არა მე მაგ გუნდის ფანი ვიქნებოდი, უდიდესი გუნდია და მაგრად აკლია ლიგას.
-----------------------
HALA MADRID!

17

28 დეკემბერი 2020 13:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
1% ია.

😂😂 ნამეტანი სუბიექტურობაა ეს უკვე, სეზონის პირველი ნაწილი გუნდმა პირველ ადგილზე დაასრულა და მხოლოდ 1% იმეტებ? 😂

18

28 დეკემბერი 2020 13:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმედია მილანი მიარჭობს იუვეს და მალე გაუშვებენ პირლოს,მაესტროს დიდ პატივს ვცემ მარა გარტყმაში არაა რა ტაქტიკა უნდა გამოიყენოს ამა თუ იმ გუნდთან და ყველას კლასით ვერ მოუგებ
მესიმ წერტილი დასვა,არ ველოდი მისგან ესეთ განცხადებას,ფეხბურთში რონალდუ საუკეთესოაო,თვითOნაც აღიარა,ბრავო,აი დაფასება,ყველა კითხვის ნიშანი მოიხსნა,მიხარია რო ის ადამიანი აღიარეს საუკუნის იგროკად რომელიც ჩემი საყვარელი კლუბის ყველაზე დიდი ლეგენდა და ჩემი საყვარელი იგროკია,ბრავო რონალდუ,ღირსია ყველანაირი ჯილდოს,უბრალოდ გული ზიზუზე მწყდება,შედეგებზე თუ ვსაუბრობთ,ყველაფერი მოგებული აქვს დაწყებული ევროპიდან დამთავრებული მსოფლიოთი,პლის ეს ყველაფერი რაც მან მოიგო მოიგო მხოლოდ და მხოლოდ მან და არა გუნდმა,ლიგის ფინალი გინდა მსოფლიო გინდა თუ რაგინდათ,მანიყო მთელი გუნდი,შედეგებით რონალდუს აღემატება,ეხა ვისაუბროთ შოუზე სანახაობაზე და ეფექტურობაზე,ზიდანი ჩემთვის ერთადერთი სრულყოფილი იგროკია მოედანზე,მას ისე შეეძლო ბურთის კონტროლი რო რავიცი,თითქოს მხოლოდ მანიყო მოედანზე,არანაირი ღელვა არანაირი შიში,ესეთეტიკა კლასიკა ყველაფერი ქონდა,შოუს დგავდა მოედანზე,ასევე იყო ეფექტური ძალიან და პლიუს შედეგიანი,რაც შეეხება რონალდუს,ვისაც მისი თამაშები აქვს ემიუში ნანახი მხოლოდ ისინი ვამსგავსებთ მას ჯადოქარ დინიოს,რა თქმა უნდა იმის მოძრაობები არააქმვეყნიური იყო მაგრამ თუ ვინმე გავდა მას ეს კრისტიანო იყო,თავისი ფინტებით და ყველაფრით,მოკლედ რონალდუ ზიდანს რაშიც აღემატება ეს არი სტაბილურობა,ტიპი 15 წელია სტაბილურია,აი ამან გადაწონა ის ყველაფერი რაც ზიზუმ გააკეთა და ამიტომაც დაიმსახურა პირველი ადგილი
ფეხბურთს რაც შეეხება პელე მარადონა რონალდუ და ზიზუ ეს 4 ადამიანი ეპოქაა თვითონ და ჩემი აზრით ამ 4 თან სხვა ვინმეს დაყენბა სირცხვილია,ასევე მესის ვცემ დიდ პატივს რადგან ერთ ერთ საუკეთესოდ მიმაჩნია და ის სტაბილურობა რაც მას გააჩნია ასევე გასაოცარია მაგრამ მან მისი შესაძლებლობები ვერ დაამტკიცა ვერც ნაკრებში და ვერც ვერსად გადამწყეტ მომენტებში ანუ ისტორიულ მატჩებში,რა თქმა უნდა ბევრი გადამწყვეტი მომენტი უკავშირდება ლეგენდარულ ცაციას მაგრამ იმ 4 ს ვერ შევადარებთ,რონალდუს ევროპაზე ნათამაშები ბოლო ჯგუფური ეტაპის მატჩი მისი ესპანეთთან ნათამაშები მისი ვოლფსბურგთან ნათამაშები მისი ატლეტიკოსთან 5 ჯერ ნათამაშები მისი იუვესთან ნათამაშები ბავარიასთან ნათამაშები მატჩები ისტორიას დარჩება და იმ სამეულიდანაც რთული გასახსენებელია ამდენი გამორჩეული მატჩი,მოკლედ რისი თქმა მინდა,მიხარია რო რონი დააფასეს და ისტორიის საუკეთესოდ აღიარეს

19

28 დეკემბერი 2020 13:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: გიუნდოგანი
ისე კი ყველა იგროკი ვახსენეთ და იქ რონალდინიოც არ დავივიწყოთ. ვისზე ნაკლები იყო როცა ფორმა ქონდა აკრეფილი? მსოფლიო ჩემპიონიცაა, სასწაული იყო. უბრალოდ სტაბილურობა არ ჰქონდა დიდი ხანი.

პირადად მე ვკაიფობდი გაუჩოს თამაშით აი ტიტულები რო არ იყოს და პროსტა თამაშით რო შევაფასოთ გაუჩო ყველას მირჩევნია აი მართლა ჯადოქარი იყო რაღაც არაამქვეყნიური, ხო რეალის ფანი ვარ მარა გაუჩო აი ძაან მაგრად მევასება ტიპი სპექტაკლებს დგამდა მოედანზე და თვითონაც კაიფობდა, როგორ შეიძლება ეს ადამიანი არ მოგწონდეს
-----------------------
HALA MADRID!

20

28 დეკემბერი 2020 13:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
პირლოს ბრალდება ის რომ გუნდის 8 ნახევარმცველიდან აბსოლიტურად ყველა ხეტაფეს დონისები არიან

21

28 დეკემბერი 2020 13:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: გიუნდოგანი
ისე კი ყველა იგროკი ვახსენეთ და იქ რონალდინიოც არ დავივიწყოთ. ვისზე ნაკლები იყო როცა ფორმა ქონდა აკრეფილი? მსოფლიო ჩემპიონიცაა, სასწაული იყო. უბრალოდ სტაბილურობა არ ჰქონდა დიდი ხანი.

პირადად მე ვკაიფობდი გაუჩოს თამაშით აი ტიტულები რო არ იყოს და პროსტა თამაშით რო შევაფასოთ გაუჩო ყველას მირჩევნია აი მართლა ჯადოქარი იყო რაღაც არაამქვეყნიური, ხო რეალის ფანი ვარ მარა გაუჩო აი ძაან მაგრად მევასება ტიპი სპექტაკლებს დგამდა მოედანზე და თვითონაც კაიფობდა, როგორ შეიძლება ეს ადამიანი არ მოგწონდეს

რონალდინიო, ინიესტა. მე მაგალითად ამ ორი კაცის ყურებით ვიღებდი ადრენალინს, ლიჩნად ფეხბურთი იმიტომ გიყვარს ადამიანს რო ასეთი ხალხის თამაშით დატკბე.

22

28 დეკემბერი 2020 13:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ციტატა: გიუნდოგანი
ისე კი ყველა იგროკი ვახსენეთ და იქ რონალდინიოც არ დავივიწყოთ. ვისზე ნაკლები იყო როცა ფორმა ქონდა აკრეფილი? მსოფლიო ჩემპიონიცაა, სასწაული იყო. უბრალოდ სტაბილურობა არ ჰქონდა დიდი ხანი.

პირადად მე ვკაიფობდი გაუჩოს თამაშით აი ტიტულები რო არ იყოს და პროსტა თამაშით რო შევაფასოთ გაუჩო ყველას მირჩევნია აი მართლა ჯადოქარი იყო რაღაც არაამქვეყნიური, ხო რეალის ფანი ვარ მარა გაუჩო აი ძაან მაგრად მევასება ტიპი სპექტაკლებს დგამდა მოედანზე და თვითონაც კაიფობდა, როგორ შეიძლება ეს ადამიანი არ მოგწონდეს

რონალდინიო, ინიესტა. მე მაგალითად ამ ორი კაცის ყურებით ვიღებდი ადრენალინს, ლიჩნად ფეხბურთი იმიტომ გიყვარს ადამიანს რო ასეთი ხალხის თამაშით დატკბე.

კიდევ ბევრია მარა რონალდინიო მართლა სხვაგან იყო აი ვაბშე რაა და ძაან გული მწყდება რო მეტი ვერ გააკეთა იმიტო რო ყველაფერი ქონსა იმისთვის რომ ყველა დროის საუკეთესო ყოფილიყო. გაუშო, ზიზუ,რონალდო ნაზარიო, აი ამ სამი კაცის თამაშის ყურებით უდიდეს სიამოვნებას ვიღებდი მაგრამ გაუჩოს გამოვყოფდი მაინც😁
-----------------------
HALA MADRID!

23

28 დეკემბერი 2020 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
კიდევ ბევრია მარა რონალდინიო მართლა სხვაგან იყო აი ვაბშე რაა და ძაან გული მწყდება რო მეტი ვერ გააკეთა იმიტო რო ყველაფერი ქონსა იმისთვის რომ ყველა დროის საუკეთესო ყოფილიყო. გაუშო, ზიზუ,რონალდო ნაზარიო, აი ამ სამი კაცის თამაშის ყურებით უდიდეს სიამოვნებას ვიღებდი მაგრამ გაუჩოს გამოვყოფდი მაინც😁

ინიესტას თამაშიც არანაკლები იყო ჩემთვის, რავი რა მასეთ მოთამაშეს ოქროს ბურთი როგორ არ უნდა ჰქონდეს. მოდრიჩი ჰო უდიდესია, მარა ინიესტა სულ სხვა დონეა. საკმარისია კლასიკოებს უყურო, აი მაქ ჩანს რო ინის გამქრალი ჰყავდა მოდრიჩი. 1-1 რო მორჩა, ინიესტა გამოვიდა თუ არა გააქრო საერთოდ ლუკა.

24

28 დეკემბერი 2020 14:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
კიდევ ბევრია მარა რონალდინიო მართლა სხვაგან იყო აი ვაბშე რაა და ძაან გული მწყდება რო მეტი ვერ გააკეთა იმიტო რო ყველაფერი ქონსა იმისთვის რომ ყველა დროის საუკეთესო ყოფილიყო. გაუშო, ზიზუ,რონალდო ნაზარიო, აი ამ სამი კაცის თამაშის ყურებით უდიდეს სიამოვნებას ვიღებდი მაგრამ გაუჩოს გამოვყოფდი მაინც😁

ინიესტას თამაშიც არანაკლები იყო ჩემთვის, რავი რა მასეთ მოთამაშეს ოქროს ბურთი როგორ არ უნდა ჰქონდეს. მოდრიჩი ჰო უდიდესია, მარა ინიესტა სულ სხვა დონეა. საკმარისია კლასიკოებს უყურო, აი მაქ ჩანს რო ინის გამქრალი ჰყავდა მოდრიჩი. 1-1 რო მორჩა, ინიესტა გამოვიდა თუ არა გააქრო საერთოდ ლუკა.

უბრალოდ მოდრიჩმა გვიან დაიწყო თამაში მაღალ დონეზე და მაგიტო, მეც ინიესტა მირჩევნია მოდრიჩს მიუხედავად იმისა რო ოქროს ბურთი აქვს და მიმაჩინა რომ ინი ზიდანის შემდეგ საუკეთესო ნახევარ მცველია.
-----------------------
HALA MADRID!

25

28 დეკემბერი 2020 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს მგონი სიტი მოიგებს და გადავა მე-2 ზე, თუ აკრიფა ფორმა ეპლს დადებს აუცილებლად.

26

28 დეკემბერი 2020 14:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
დღეს მგონი სიტი მოიგებს და გადავა მე-2 ზე, თუ აკრიფა ფორმა ეპლს დადებს აუცილებლად.

სანამ ძია კლოპი ლივეში იქნება პეპიტო ეპლ ს თასს ვერ გაეკარება :დ

27

28 დეკემბერი 2020 14:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Unknown
ციტატა: გიუნდოგანი
დღეს მგონი სიტი მოიგებს და გადავა მე-2 ზე, თუ აკრიფა ფორმა ეპლს დადებს აუცილებლად.

სანამ ძია კლოპი ლივეში იქნება პეპიტო ეპლ ს თასს ვერ გაეკარება :დ

ზუსტადაც რო პეპს 2 ეპლი აქვს და კლოპს ერთი, რატო ვერ გაეკარება? 😂

28

28 დეკემბერი 2020 14:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დონ ალფრედო დი სტეფანო არ დაავიწყდეს არავის, ტიპი ერთადერთია ვისაც სპეციალურად სუპერ ოქროს ბურთი გადაეცა, მგონი პელემ გადასცა ეს ჯილდო არ მახსოვს ზუსტად.

29

28 დეკემბერი 2020 14:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
დონ ალფრედო დი სტეფანო არ დაავიწყდეს არავის, ტიპი ერთადერთია ვისაც სპეციალურად სუპერ ოქროს ბურთი გადაეცა, მგონი პელემ გადასცა ეს ჯილდო არ მახსოვს ზუსტად.

ანუ ლიჩნად თამაში რო არ გაგაქვს ნანახი და ასე აფასებ ძაან რთულია დასკვნით გაკეთება რა. კრუიფიც უდიდესი იყო, გარიჩნაც, ჯორჯ ბესტიც. მარა აღიარებული მეფედ არის პელე, სამ გზის მსოფლიო ჩემპიონია კაცი მეტი არგუმენტი არსებობს?

30

28 დეკემბერი 2020 14:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
გააჩნია რით ვადარებთ რონალდოს და მესის. სტატისტიკით ორივე თანაბარ დონეზეა. ტიტულებით რონის სანაკრებო აქვს და ეგ დიდი პლიუსია ასევე მეტი ლიგა აქვს მოგებული. ლიგაზეც საუკეთესოა ზოგადად რაც მაგას ქამბექები აქვს გაკეთებული მარტოს რავი... ასევე ჟილკით და მოტივაციითაც ბევრად აღემატება მესის. რონალდოზე მაგარი მენტალიტეტის მქონე მოთამაშე მე არ მინახავს. ალბათ თამაში რო მოსაგები მქონდეს და გუნდი მყავდეს რონალდოს უფრო ავირჩევდი ვიდრე მესის.

მაგრამ არის ერთი ძალიან დიდი მაგრამ. მესის თამაში არის მართლა ხელოვნების ნიმუში, და ბევრად უფრო სასიამოვნო სანახავია ვიდრე რონალდუსი. შედეგს მნიშვნელოვად მომენტში ალბათ რონალდუ უფრო დადებს ვიდრე მესი მარა სუფთა საფეხბურთო თვალსაზრისით წინარის მესი ჩემი აზრით.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

31

28 დეკემბერი 2020 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
გააჩნია რით ვადარებთ რონალდოს და მესის. სტატისტიკით ორივე თანაბარ დონეზეა. ტიტულებით რონის სანაკრებო აქვს და ეგ დიდი პლიუსია ასევე მეტი ლიგა აქვს მოგებული. ლიგაზეც საუკეთესოა ზოგადად რაც მაგას ქამბექები აქვს გაკეთებული მარტოს რავი... ასევე ჟილკით და მოტივაციითაც ბევრად აღემატება მესის. რონალდოზე მაგარი მენტალიტეტის მქონე მოთამაშე მე არ მინახავს. ალბათ თამაში რო მოსაგები მქონდეს და გუნდი მყავდეს რონალდოს უფრო ავირჩევდი ვიდრე მესის.

მაგრამ არის ერთი ძალიან დიდი მაგრამ. მესის თამაში არის მართლა ხელოვნების ნიმუში, და ბევრად უფრო სასიამოვნო სანახავია ვიდრე რონალდუსი. შედეგს მნიშვნელოვად მომენტში ალბათ რონალდუ უფრო დადებს ვიდრე მესი მარა სუფთა საფეხბურთო თვალსაზრისით წინარის მესი ჩემი აზრით.

მესის რო მარტო აქ მოგებული იგრები მასეთი დამისახელე რონალდოსი. თუნდაც 2-3 რო მოუგო რეალს ბარსამ, თუნდაც 2011 წლის ნახევარფინალში რო ათრია რეალი, 2015 ში ბავარიას მარტი მოუგო და კიდევ უამრავი.

32

28 დეკემბერი 2020 14:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: გიუნდოგანი
მესის რო მარტო აქ მოგებული იგრები მასეთი დამისახელე რონალდოსი. თუნდაც 2-3 რო მოუგო რეალს ბარსამ, თუნდაც 2011 წლის ნახევარფინალში რო ათრია რეალი, 2015 ში ბავარიას მარტი მოუგო და კიდევ უამრავი.

არასწორად იქნა გაგებული ჩემი ნათქვამი. გეთანხმები მესისაც აქვს კიარ ვაკნინებ მაგით მესის მარა რონალდოს შემოტრიალებული იგრები იმდენია ლიგაზე გადახედე განვლილ წლებს. ატლეტიკოსთან იმდენჯერ დააქამბექა ეგეც საკმარისია გასახსენებლად. რონალდო რო უფრო გამტრაკებელი მოთამაშეა მაგაზე დავაც არ ღირს მემგონი. გადამწყვეტ მომენტებს ვგულისხმობ. ზედმეტად ცივსისხლიანია.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

33

28 დეკემბერი 2020 15:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
მოკლედ რეალი კიარა პიტალო რონალდოს პერსო ფანების საიტია აქ

34

28 დეკემბერი 2020 15:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: hip hop
გააჩნია რით ვადარებთ რონალდოს და მესის. სტატისტიკით ორივე თანაბარ დონეზეა. ტიტულებით რონის სანაკრებო აქვს და ეგ დიდი პლიუსია ასევე მეტი ლიგა აქვს მოგებული. ლიგაზეც საუკეთესოა ზოგადად რაც მაგას ქამბექები აქვს გაკეთებული მარტოს რავი... ასევე ჟილკით და მოტივაციითაც ბევრად აღემატება მესის. რონალდოზე მაგარი მენტალიტეტის მქონე მოთამაშე მე არ მინახავს. ალბათ თამაში რო მოსაგები მქონდეს და გუნდი მყავდეს რონალდოს უფრო ავირჩევდი ვიდრე მესის.

მაგრამ არის ერთი ძალიან დიდი მაგრამ. მესის თამაში არის მართლა ხელოვნების ნიმუში, და ბევრად უფრო სასიამოვნო სანახავია ვიდრე რონალდუსი. შედეგს მნიშვნელოვად მომენტში ალბათ რონალდუ უფრო დადებს ვიდრე მესი მარა სუფთა საფეხბურთო თვალსაზრისით წინარის მესი ჩემი აზრით.

მესის რო მარტო აქ მოგებული იგრები მასეთი დამისახელე რონალდოსი. თუნდაც 2-3 რო მოუგო რეალს ბარსამ, თუნდაც 2011 წლის ნახევარფინალში რო ათრია რეალი, 2015 ში ბავარიას მარტი მოუგო და კიდევ უამრავი.

2-3 ზე მესიმ მოიგო ეგ თამაში? რატომღაც სერხი რობერტო მეგონა მანდ. მარტო მოგებული თამაშები რა არის იცი კია საერთოდ? არსენალთან მოიგო მარტო ასე ვთქვათ. რეალთან 0-2 ზე მოიგო ალვეშმა მანამ პეპეს გააგდებდნენ მესი ლასანა დიარასავით იყო სტადიონზე

35

28 დეკემბერი 2020 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: hip hop
გააჩნია რით ვადარებთ რონალდოს და მესის. სტატისტიკით ორივე თანაბარ დონეზეა. ტიტულებით რონის სანაკრებო აქვს და ეგ დიდი პლიუსია ასევე მეტი ლიგა აქვს მოგებული. ლიგაზეც საუკეთესოა ზოგადად რაც მაგას ქამბექები აქვს გაკეთებული მარტოს რავი... ასევე ჟილკით და მოტივაციითაც ბევრად აღემატება მესის. რონალდოზე მაგარი მენტალიტეტის მქონე მოთამაშე მე არ მინახავს. ალბათ თამაში რო მოსაგები მქონდეს და გუნდი მყავდეს რონალდოს უფრო ავირჩევდი ვიდრე მესის.

მაგრამ არის ერთი ძალიან დიდი მაგრამ. მესის თამაში არის მართლა ხელოვნების ნიმუში, და ბევრად უფრო სასიამოვნო სანახავია ვიდრე რონალდუსი. შედეგს მნიშვნელოვად მომენტში ალბათ რონალდუ უფრო დადებს ვიდრე მესი მარა სუფთა საფეხბურთო თვალსაზრისით წინარის მესი ჩემი აზრით.

მესის რო მარტო აქ მოგებული იგრები მასეთი დამისახელე რონალდოსი. თუნდაც 2-3 რო მოუგო რეალს ბარსამ, თუნდაც 2011 წლის ნახევარფინალში რო ათრია რეალი, 2015 ში ბავარიას მარტი მოუგო და კიდევ უამრავი.

2-3 ზე მესიმ მოიგო ეგ თამაში? რატომღაც სერხი რობერტო მეგონა მანდ. მარტო მოგებული თამაშები რა არის იცი კია საერთოდ? არსენალთან მოიგო მარტო ასე ვთქვათ. რეალთან 0-2 ზე მოიგო ალვეშმა მანამ პეპეს გააგდებდნენ მესი ლასანა დიარასავით იყო სტადიონზე

მაგაზე იძახიან პეპე რომც არ გაეგდო მაინც წააგებდა რეალიო, რას არ გაიგებ

36

28 დეკემბერი 2020 15:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
მაგაზე იძახიან პეპე რომც არ გაეგდო მაინც წააგებდა რეალიო, რას არ გაიგებ

მაგ სეზონში ბარსელო რეალზე რო ძლიერი იყო ის 5-0 საკმარისია, პეპი კიდე გაშლილი ფეხით წავიდა და გასაგდები იყო.

37

28 დეკემბერი 2020 15:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმ დებილებმა კლასიკო რანაირად წააგეს გუშინ კალათბურთი სულ ხმარობენ ბარსელონას.

38

28 დეკემბერი 2020 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
1% ია.

😂😂 ნამეტანი სუბიექტურობაა ეს უკვე, სეზონის პირველი ნაწილი გუნდმა პირველ ადგილზე დაასრულა და მხოლოდ 1% იმეტებ? 😂

რონალდოს ფანობა გასაგებია მარა ცოტა ზომიერებაცაა საჭირო მთლად სიყვარულში როარგადავიდეს. ეს რაარი სეზონის ბოლოს ნახე მილანი რომოიგებს როგორ არ გააპრაონ რონალდოს რო დაჭერინებს იბრა სამში გძელს. დარწმუნებულივარ მსაჯები გაიხევიან ლიჟბი იუემ მოიგოს მარა ეგეთი ნაგავი გუნდია მაინც ვერმოიგებს წელს სერია ას

39

28 დეკემბერი 2020 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
მაგაზე იძახიან პეპე რომც არ გაეგდო მაინც წააგებდა რეალიო, რას არ გაიგებ

მაგ სეზონში ბარსელო რეალზე რო ძლიერი იყო ის 5-0 საკმარისია, პეპი კიდე გაშლილი ფეხით წავიდა და გასაგდები იყო.

მერე ძლიერი იყო კი არ ნიშნავს უეჭველი მოუგებს, მაგ ფაქტმა ბევრ რამ გადაწყვიტა და მერე 10 კაცთან იგულავეს. საერთოდ არ შეხებია და ტიპი მეგონა ფეხი მოგლიჯა მეთქი, ვარი ყოფილიყო აშკარად გადახედავდა და პირიქით ყვითელს მისცემდა

ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
1% ია.

😂😂 ნამეტანი სუბიექტურობაა ეს უკვე, სეზონის პირველი ნაწილი გუნდმა პირველ ადგილზე დაასრულა და მხოლოდ 1% იმეტებ? 😂

რონალდოს ფანობა გასაგებია მარა ცოტა ზომიერებაცაა საჭირო მთლად სიყვარულში როარგადავიდეს. ეს რაარი სეზონის ბოლოს ნახე მილანი რომოიგებს როგორ არ გააპრაონ რონალდოს რო დაჭერინებს იბრა სამში გძელს. დარწმუნებულივარ მსაჯები გაიხევიან ლიჟბი იუემ მოიგოს მარა ეგეთი ნაგავი გუნდია მაინც ვერმოიგებს წელს სერია ას

გასაგები რომაა ეგ არავის საქმე არაა მე ვისი ფანი ვარ. იბრა მკიდია რონალდოს ბულკია და კდევ დააჭერიებს

რეალზე წინ არასოდეს არავის დავაყენებ და ვერც იქნება რეალზე მაღლა ვინმე ფეხბურთელია, მაგრამ მე რონალდო მიმაჩნია საუკეთესოდ ამას ჰალაზე დავწერ ბაიერნ.გე ზე თუ red army ზე ეს ჩემი საქმეა

წელს მილანი ისე მოიგებს სერია ას როგორც საქართველო მსოფლიოს.

40

28 დეკემბერი 2020 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: KING.
დონ ალფრედო დი სტეფანო არ დაავიწყდეს არავის, ტიპი ერთადერთია ვისაც სპეციალურად სუპერ ოქროს ბურთი გადაეცა, მგონი პელემ გადასცა ეს ჯილდო არ მახსოვს ზუსტად.

რა პელემ ძმაო?დდ დისტეფანო როთამაშობდა პელე 10 წლისა დარბოდა ბრაზილიაში ფეხშიშველი თუ ადრეც არსებობდა სხვა პელე და მეარვიცი?

41

28 დეკემბერი 2020 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
მერე ძლიერი იყო კი არ ნიშნავს უეჭველი მოუგებს, მაგ ფაქტმა ბევრ რამ გადაწყვიტა და მერე 10 კაცთან იგულავეს. საერთოდ არ შეხებია და ტიპი მეგონა ფეხი მოგლიჯა მეთქი, ვარი ყოფილიყო აშკარად გადახედავდა და პირიქით ყვითელს მისცემდა

გაშლილი ფეხით წავიდა ასე რო უსაფუძვლოდ არ გაუგდია ფაქტია. მაგ ფორმაციის რეალი ი.არა ფაქტია ბარსამ სადაც დაიჭირა.

42

28 დეკემბერი 2020 16:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
5-0 პირცელ ნახევარში მოგვიგეს მეორე ნახევარში ძალით გაგვაგდეს ლიგიდან და ზემოდან რამდენიმე დღეში კოპას ფინალშიც მოვუგეთ. 4 კლასიკო იყო ზედიზედ 18 დღესი აქედან 1 მოვიგეთ 2 ფრე და ერთიც წავაგეთ ეგეც პეპეს გაგდების გამო თორე მანდ პირველ გოლზე პეპე რო მესის ეგრე არ გაასეირნებდა და წააცლიდა ფეხს რათ უნდა დავა

43

28 დეკემბერი 2020 16:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: KING.


წელს მილანი ისე მოიგებს სერია ას როგორც საქართველო მსოფლიოს.


სეზონის ბოლოს ვნახავთ ვინ მოიგებს მე მილანს ვგულშემატკივრობ სულით გულით რეალი როარა მილანის ქომაგი ვიქნებოდი. იუვე არის ნაგავი გუნდი სულ დოპინგებით აქვთ ეგ 2 ლიგა რაც აქვთ მოგებული ბოლოს ლიგა რომოიგეს ეგფეხბურთელები ალბათ ეხაც ციხეშიზიან. სერია ას მსაჯები კიდე უწოვენ იუეს იმედია საბოლოოდ დასრულდება ეს მარაზმი და მოიგებს მილანი #FORZAMILAN

44

28 დეკემბერი 2020 16:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: KING.
დონ ალფრედო დი სტეფანო არ დაავიწყდეს არავის, ტიპი ერთადერთია ვისაც სპეციალურად სუპერ ოქროს ბურთი გადაეცა, მგონი პელემ გადასცა ეს ჯილდო არ მახსოვს ზუსტად.

რა პელემ ძმაო?დდ დისტეფანო როთამაშობდა პელე 10 წლისა დარბოდა ბრაზილიაში ფეხშიშველი თუ ადრეც არსებობდა სხვა პელე და მეარვიცი?

აუუ კაროჩე რა, ეს ჯილდო დი სტეფანოს თამაშის და ახალგაზრდობის პერიოდში კი არ გადაეცა მაგას უნდა ხდებოდე, 2002 წელი იყო თუ არ ვცდები, პელეც და ალფედოც ასაკში იყვნენ უკვე და მაშინ გადაეცა დი სტეფანოს ეს სუპერ ჯილდო, მერე მეორეც ალფრედო თამაშობდა 50-60 იან წლებში, პელემაც უკვე 60 იან წლებში დაიწყო კარიერა რო იცოდე და დიდი განსხვავება არიყო ამათ შორის. უთამაშიაშ ერთ პერიოდშიც

ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: KING.


წელს მილანი ისე მოიგებს სერია ას როგორც საქართველო მსოფლიოს.


სეზონის ბოლოს ვნახავთ ვინ მოიგებს მე მილანს ვგულშემატკივრობ სულით გულით რეალი როარა მილანის ქომაგი ვიქნებოდი. იუვე არის ნაგავი გუნდი სულ დოპინგებით აქვთ ეგ 2 ლიგა რაც აქვთ მოგებული ბოლოს ლიგა რომოიგეს ეგფეხბურთელები ალბათ ეხაც ციხეშიზიან. სერია ას მსაჯები კიდე უწოვენ იუეს იმედია საბოლოოდ დასრულდება ეს მარაზმი და მოიგებს მილანი #FORZAMILAN

მე ორივე მკიდია მილანიც იუვეც და სერი აც ვაფშე მარა პროსტა მინდა მეფემ ჩაუდოს იმ ფანჩარს ენას რომ უგრძელებს. მის ფრჩხილთან რომვერ მივა

45

28 დეკემბერი 2020 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე, ამ საიტზე ბლანკო როა ორი წლის უკან წერდა რო რა გაყევით ამ რონალდოსო რეალიო არც დაწყებული რონალდოთი და არც დასრულდება 😂 და აზრი შეიცვალა ბოლო პერიოდში ახლა რონალდო დააფასეთო, ხუი როა ადამიანი აზროვნებაში აი ეგაა რა 😂

46

28 დეკემბერი 2020 16:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
მერე ძლიერი იყო კი არ ნიშნავს უეჭველი მოუგებს, მაგ ფაქტმა ბევრ რამ გადაწყვიტა და მერე 10 კაცთან იგულავეს. საერთოდ არ შეხებია და ტიპი მეგონა ფეხი მოგლიჯა მეთქი, ვარი ყოფილიყო აშკარად გადახედავდა და პირიქით ყვითელს მისცემდა

გაშლილი ფეხით წავიდა ასე რო უსაფუძვლოდ არ გაუგდია ფაქტია. მაგ ფორმაციის რეალი ი.არა ფაქტია ბარსამ სადაც დაიჭირა.

კი აბა მაქ პეპე არ გაეგდოთ რეალი დააჭერიებდა, არიყო გამორიცხული, თან იძახი ხევდაო და მაგ ერთ კვირაში ოთხი კლასიკო იყო ორი ფრე და თითო მოიგეს ორივემ სწორედ აღნიშნა კონტაქტმა, ფინალში მოჭინეს კოპას, რანაირად ხევდა?

47

28 დეკემბერი 2020 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: KING.
აუუ კაროჩე რა, ეს ჯილდო დი სტეფანოს თამაშის და ახალგაზრდობის პერიოდში კი არ გადაეცა მაგას უნდა ხდებოდე, 2002 წელი იყო თუ არ ვცდები, პელეც და ალფედოც ასაკში იყვნენ უკვე და მაშინ გადაეცა დი სტეფანოს ეს სუპერ ჯილდო, მერე მეორეც ალფრედო თამაშობდა 50-60 იან წლებში, პელემაც უკვე 60 იან წლებში დაიწყო კარიერა რო იცოდე და დიდი განსხვავება არიყო ამათ შორის. უთამაშიაშ ერთ პერიოდშიც

პირველად გავიგე ძმაო არც ვიცოდი ეგ

48

28 დეკემბერი 2020 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: KING.
აუუ კაროჩე რა, ეს ჯილდო დი სტეფანოს თამაშის და ახალგაზრდობის პერიოდში კი არ გადაეცა მაგას უნდა ხდებოდე, 2002 წელი იყო თუ არ ვცდები, პელეც და ალფედოც ასაკში იყვნენ უკვე და მაშინ გადაეცა დი სტეფანოს ეს სუპერ ჯილდო, მერე მეორეც ალფრედო თამაშობდა 50-60 იან წლებში, პელემაც უკვე 60 იან წლებში დაიწყო კარიერა რო იცოდე და დიდი განსხვავება არიყო ამათ შორის. უთამაშიაშ ერთ პერიოდშიც

პირველად გავიგე ძმაო არც ვიცოდი ეგ

დი სტეფანოს რო სპეციალური სუპერ ოქროს ბურთი აქვს?

49

28 დეკემბერი 2020 16:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
კი აბა მაქ პეპე არ გაეგდოთ რეალი დააჭერიებდა, არიყო გამორიცხული, თან იძახი ხევდაო და მაგ ერთ კვირაში ოთხი კლასიკო იყო ორი ფრე და თითო მოიგეს ორივემ სწორედ აღნიშნა კონტაქტმა, ფინალში მოჭინეს კოპას, რანაირად ხევდა?

ხო შეადარე ეხლა კოპა და ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა. სადაც საჭიყო იყო დაარჭო თქო და ეხა ის რო ყოფილიყო ეს რო ყოფილიყო .მაშინ ბებიაჩემს ყ.ერი რო ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდა. ფაქტია სახეზეა რო დაარჭო ბარსელონამ.

50

28 დეკემბერი 2020 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
კი აბა მაქ პეპე არ გაეგდოთ რეალი დააჭერიებდა, არიყო გამორიცხული, თან იძახი ხევდაო და მაგ ერთ კვირაში ოთხი კლასიკო იყო ორი ფრე და თითო მოიგეს ორივემ სწორედ აღნიშნა კონტაქტმა, ფინალში მოჭინეს კოპას, რანაირად ხევდა?

ხო შეადარე ეხლა კოპა და ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა. სადაც საჭიყო იყო დაარჭო თქო და ეხა ის რო ყოფილიყო ეს რო ყოფილიყო .მაშინ ბებიაჩემს ყ.ერი რო ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდა. ფაქტია სახეზეა რო დაარჭო ბარსელონამ.

ტურნირს ვადარებ სადმე? კლასიკოზე ვსაუბრობთ ბარსა ხევდაო და აგერ შეგახსენე რომ პეპე გააგდო მოუგო მერე და ორ დღეში რეალმა ფინალში მიასვა.

51

28 დეკემბერი 2020 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
კი აბა მაქ პეპე არ გაეგდოთ რეალი დააჭერიებდა, არიყო გამორიცხული, თან იძახი ხევდაო და მაგ ერთ კვირაში ოთხი კლასიკო იყო ორი ფრე და თითო მოიგეს ორივემ სწორედ აღნიშნა კონტაქტმა, ფინალში მოჭინეს კოპას, რანაირად ხევდა?

ხო შეადარე ეხლა კოპა და ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა. სადაც საჭიყო იყო დაარჭო თქო და ეხა ის რო ყოფილიყო ეს რო ყოფილიყო .მაშინ ბებიაჩემს ყ.ერი რო ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდა. ფაქტია სახეზეა რო დაარჭო ბარსელონამ.

ტურნირს ვადარებ სადმე? კლასიკოზე ვსაუბრობთ ბარსა ხევდაო და აგერ შეგახსენე რომ პეპე გააგდო მოუგო მერე და ორ დღეში რეალმა ფინალში მიასვა.

ტიტულებს მონატრებულ რეალს გადაუგდო პეპმა აი დამშეულ ძაღლს რო მიუგდებენ ხოლმე ძვალს 😂 სადაც საჭირო იყო ლიგაზეც და ლა ლიგაზეც ი.არა ფაქტია.

52

28 დეკემბერი 2020 16:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
კი აბა მაქ პეპე არ გაეგდოთ რეალი დააჭერიებდა, არიყო გამორიცხული, თან იძახი ხევდაო და მაგ ერთ კვირაში ოთხი კლასიკო იყო ორი ფრე და თითო მოიგეს ორივემ სწორედ აღნიშნა კონტაქტმა, ფინალში მოჭინეს კოპას, რანაირად ხევდა?

ხო შეადარე ეხლა კოპა და ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა. სადაც საჭიყო იყო დაარჭო თქო და ეხა ის რო ყოფილიყო ეს რო ყოფილიყო .მაშინ ბებიაჩემს ყ.ერი რო ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდა. ფაქტია სახეზეა რო დაარჭო ბარსელონამ.

ტურნირს ვადარებ სადმე? კლასიკოზე ვსაუბრობთ ბარსა ხევდაო და აგერ შეგახსენე რომ პეპე გააგდო მოუგო მერე და ორ დღეში რეალმა ფინალში მიასვა.

ტიტულებს მონატრებულ რეალს გადაუგდო პეპმა აი დამშეულ ძაღლს რო მიუგდებენ ხოლმე ძვალს 😂 სადაც საჭირო იყო ლიგაზეც და ლა ლიგაზეც ი.არა ფაქტია.

ჰო თორე ფინალში რეალთან წაგება სულ არაფერი არიყო აბა დაიკიდეს😁 ლიგაზე გითხარით რომ პეპე გააგდო უსამართლოდ. არაუშავს სამაგიეროდ ახლა ბულკია ბარსელონა რეალის

53

28 დეკემბერი 2020 16:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
გითხარით რომ პეპე გააგდო უსამართლოდ.

არ გაუგდია უსამართლოდ. ეგ თუ უსამართლო იყო აბა ვიდალი რო ასენსიოს არ შეხებია ვაფშე და ბურთზე ითამაშა ეგ იყო?

54

28 დეკემბერი 2020 16:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
გითხარით რომ პეპე გააგდო უსამართლოდ.

არ გაუგდია უსამართლოდ. ეგ თუ უსამართლო იყო აბა ვიდალი რო ასენსიოს არ შეხებია ვაფშე და ბურთზე ითამაშა ეგ იყო?

კაი ვერ შევთანხმდებით დილამდე მაგაზე.

55

28 დეკემბერი 2020 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: KING.
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: KING.
კი აბა მაქ პეპე არ გაეგდოთ რეალი დააჭერიებდა, არიყო გამორიცხული, თან იძახი ხევდაო და მაგ ერთ კვირაში ოთხი კლასიკო იყო ორი ფრე და თითო მოიგეს ორივემ სწორედ აღნიშნა კონტაქტმა, ფინალში მოჭინეს კოპას, რანაირად ხევდა?

ხო შეადარე ეხლა კოპა და ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა. სადაც საჭიყო იყო დაარჭო თქო და ეხა ის რო ყოფილიყო ეს რო ყოფილიყო .მაშინ ბებიაჩემს ყ.ერი რო ქონოდა ბაბუაჩემი იქნებოდა. ფაქტია სახეზეა რო დაარჭო ბარსელონამ.

ტურნირს ვადარებ სადმე? კლასიკოზე ვსაუბრობთ ბარსა ხევდაო და აგერ შეგახსენე რომ პეპე გააგდო მოუგო მერე და ორ დღეში რეალმა ფინალში მიასვა.

ტიტულებს მონატრებულ რეალს გადაუგდო პეპმა აი დამშეულ ძაღლს რო მიუგდებენ ხოლმე ძვალს 😂 სადაც საჭირო იყო ლიგაზეც და ლა ლიგაზეც ი.არა ფაქტია.

ჰო თორე ფინალში რეალთან წაგება სულ არაფერი არიყო აბა დაიკიდეს😁 ლიგაზე გითხარით რომ პეპე გააგდო უსამართლოდ. არაუშავს სამაგიეროდ ახლა ბულკია ბარსელონა რეალის

Pepe usamartlod ar gaugdia arada:))) gashlili fexit tamashi fexshi arisvpirdapiri witeli barati. Mand mnishvneloba ar aqvs iuo kontaqgi tu ara:))) burtze arc utamashia pepes. Imena pexshi midioda. Tan sakutar naxevarze iyo alveshi. Ra udoda saertod:))))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

56

28 დეკემბერი 2020 16:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: boixos_nois
Pepe usamartlod ar gaugdia arada

პეპე თუ უსამართლოდ გააგდეს, აბა ვიდალის გაგდება რაღა იყო?

57

28 დეკემბერი 2020 16:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: boixos_nois
Pepe usamartlod ar gaugdia arada

პეპე თუ უსამართლოდ გააგდეს, აბა ვიდალის გაგდება რაღა იყო?

Eg mudmivi kamatis temaa. Magaze realis da barcas fanebi verasdros ver shetanxmdebian.:)))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

58

28 დეკემბერი 2020 16:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: გიუნდოგანი
ციტატა: boixos_nois
Pepe usamartlod ar gaugdia arada

პეპე თუ უსამართლოდ გააგდეს, აბა ვიდალის გაგდება რაღა იყო?

Eg mudmivi kamatis temaa. Magaze realis da barcas fanebi verasdros ver shetanxmdebian.:)))

ეგაა რა მაგი დავწერე მეც

59

28 დეკემბერი 2020 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
bachi8 პმ ნახე.

60

28 დეკემბერი 2020 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რამდენი პარადოქსული და სუბიექტური აზრი გამოითქვა ზოდგად, გუშინდელი ცერემონიალის მერე, პარადოქსია როცა რონალდოს გამარჯვებაზე ამბობდე ეს დაჯილდოვება მიკერძოებულია და აზრს მოკლებული და ამავდროულად გვარდიოლას დაჯილდოებას აღიარებდე საუკეთესო მწვრთნელის რანგში, როცა კაკ მინიმუმ 4 მწვრთნელის ჩასმა შეიძლებოდა თავისუფლად, მარა ვის როგორც აწყობს ისე ჭიკჭიკებს და სუბიექტურბას სხვას აბრალებენ. ხო კიდე არამარტო ფეხბურთში და სხვა სპორტის სახეობებშიც, არ არსებობს ფაქტი, სადაც მსოფლიო ლუზერს საუკეთესოდ აღიარებდეს. რადგან ამ ორი სიტყვის დეფინიცია სრულიად საპირისპირო და მიუღებელია ერთმანეთისთვის.

61

28 დეკემბერი 2020 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდომ სრულიად დამსახურებულად მოიგო ჯილდო, მაგრამ მესისაც რო მოეგო ისიც დამსახურებული იქნებოდა. შედარებას რაც შეეხება, რონალდო უფრო მაღლა დგას მესიზე, როგორც ლიდერი, სპორტსმენი და პროფესიონალი და გამარჯვებასაც უფრო იმსახურებდა

62

28 დეკემბერი 2020 20:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ერთი რაღაცა მაინტერესებს გუშინ წინა სტატიაზე ერთმა მესის გოლი დადო ხეტაფესთან და ხელოვენბააო რასაც რა თქმა უნდა ვეთანხმები და ჩემთვისაც ეგრეა მაგრამ მინახვს ანალოგიური გოლი მარადონას შესრულებით მუნდიალზე ინგლისთან უფრო მნიშვნველოვან დროს და რონალდოს არაამქვეყნიური მაკრატელა ტურინში იუვესთან არ არის ხელოვნება?

რა თქმა უნდა ხელოვნებაა,თუმცა მესის უფროო აქ კარიერულად მსგავსი გოლები გატანილი,გოლებზე არაა მხოპლოდ როგორც ფეხბურთელი უფროოო შემოქმედია და კრეატიული.

ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
და კიდე მესის მსგავსი არ ყოფილაო აბა მარადონა ვინღა იყო?

ესეც ტყუილი,მე დავაკონკრეტე ამ საუკუნეში ,მარადონა კი იმ საუკუნეში თამაშობდა,თუმცა აქვე დავძინე მესი მარადონას მსგავსიაა.
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ყველა დროის საუკეთესო როგორ უნდა იყოს? ყველა დროის საუკეთესოობაზე როცა გაქვს პრეტენზია ნაკრებში კაკ მინიმუმ კოპა მაინც უნდა მოიგო თან არგენტინელი რო ხარ და 32 ფინალი არ უნდა წააგო. არ ვაკნინებ მესის უდიდესია აი რავიი ბედნიერი ვარ რომ მის ფეხბურთს ვუყურებ მაგრამ ჩემთვის რონალდო საუკეთესოა.

ყველა დროს საუკეთესო ფეხბურთელიი
მაგ ლოგიკით ვისაც მუნდიალი აქ მოფგებული უფრო მაღლა დგას ,სიტყვაზეე ეს იგივეა ამრტკიცო დავიდ ვილა უფრო მაგარი ფეხბურთელი იყო ვიდრე რაულ გონსალეს ბლანკო.რომელსაცც სანაკრებო კარიერაში არავითარ წარმატებას არ მიუღწევიაა,თუმცა მესიმ ფინალი მაინც ითამაშა მუნდიალის,რონალდომ??აა ხო მესამე ადგილით ევროპის ჩემპიონობააა ,ამაზე სულელური და ბანძიიი ჩემპიონატი მე არ მინახავს ეგ რომ ჩატარდა,ყველა ლოგიკით ჯგუფში უნდა ჩარჩენილიყოო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (33)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)