ბუტრგენიო:„მადრიდის „რეალისთვის“ დიდი პატივია „Globe Soccer“-ის ჯილდოს მიღება“

„რეალის“ ინსტიტიციონალური ურთიერთობების დირექტორმა, ემილიო ბუტრაგენიომ Globe Soccer-ის დაჯილდოვებასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.


„ჩვენთვის ძალიან დიდი პატივია აქ ყოფნა. დიახ, დაფასდა შრომა, რომელიც წლების მანძილზე „რეალის“ სამწვრთნელი შტაბებმა, ფეხბურთელებმა და რაც მთავარია, ქომაგებმა გაწია.“

„სამეფო კლუბის აღქმა გულშემატკივრების გარეშე წარმოუდგენელია, ამიტომ ყველას დიდ მადლობას ვუხდი და ამ ჯილდოს ვუძღვნი. ეს არის უდიდესი სიხარული და მონაპოვარი ჩვენი გუნდისთვის.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 27 დეკემბერი 2020
  • 1798
  • 174

1

27 დეკემბერი 2020 22:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ფანჩარლონა გასკდა უკანალზე დ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

2

27 დეკემბერი 2020 23:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ნუ არც იყო გასაკვირი რეალმა რაც ბოლო წლებში ქნა მაგან სხვების ყველაფერი ერთიანად გადაფარა. რონალდო მესის თემაზე კი საკნაოდ სადაო იყო მგონია არც ერთი არ უნდა გამოერჩიათ

3

27 დეკემბერი 2020 23:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Reali rom yvela drois sauketeso klubia amaze yvela unda tanxmdebodes, aseve Ronim rac ligaze qna magas am saukuneshi veravin gaimeorebs rogorc ver gaimeores di stefanos realis shedegi, aseve golebitac da asiatebitac sauleteso iqneba am saukuneshi mainc :))))) nakrebshi gatanili golebic xelsheuxebeli iqneba am saukuneshi mainc :)))))))

4

27 დეკემბერი 2020 23:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
რონალდო მესის თემაზე კი საკნაოდ სადაო იყო მგონია არც ერთი არ უნდა გამოერჩიათ

როდესაც მესიმ 91 გოლი გაიტანა მაგ წელს ამ ორგანიზაციამ ფალკაო დასახელა საუკეთესოდ და რა გასაკვირია რონალდო რო აიღებდა.და 2011 წელს როდესაც მესიმ ყველა ტიტული მოიგო მაინც რონალდო დაასახელეს🙃

5

27 დეკემბერი 2020 23:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
ციტატა: kontaqti
ნუ არც იყო გასაკვირი რეალმა რაც ბოლო წლებში ქნა მაგან სხვების ყველაფერი ერთიანად გადაფარა. რონალდო მესის თემაზე კი საკნაოდ სადაო იყო მგონია არც ერთი არ უნდა გამოერჩიათ

100% რეალის გარდა ყველაზე შეიძლება რამის თქმა

6

27 დეკემბერი 2020 23:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Bachi8
როდესაც მესიმ 91 გოლი გაიტანა მაგ წელს ამ ორგანიზაციამ ფალკაო დასახელა საუკეთესოდ და რა გასაკვირია რონალდო რო აიღებდა.და 2011 წელს როდესაც მესიმ ყველა ტიტული მოიგო მაინც რონალდო დაასახელეს

2012 წელი კარგია და 91 გოლი ზემოდან ძალიან კარგია მაგრამ შედეგი არანაირი ასე ვთქვათ გუნდისთვის მაგ წელს თამამად ვიტყვი რომ რონალდო საკმაოდ უკეთესი იყო მესიზე ფაქტებით შემიძლია ამის ახსნა

7

27 დეკემბერი 2020 23:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესიქეთ იყოს და ვალოდია გამახსენდა საიდანღაც :დ მაგ კაცს დავხინოდი პირველი წელი მარა მერე მივხვდი რო უძლიერესი ტაქტიკოსი იყო ეგ ჩემისა,რაცარუნდა პარადოქსი იყოს ეგ კაცი მაგარი იყო,ეგ რა შედეგებსაც ამ პუტათი დებდა იყო გასაგიჟებელი,რატო გააშვეს ვერ მივხვდი,კუტინიო მბელედან დაწყებული ყლიზმანით დამთავრებული უეჭველი ვიცი რო არცერთს არ მოითხოვდა თვითონ და ძალით შეტენიდა ბართუშა,ის იგროკები რო მოეყვანათ ვინც მას უნდოდა მგონია რო ერთ ლიგას დადებდა მინიმუმ,რავი ძაან შეცდა პუტა,ვალოდიას რაც შეეხება მინდა რო სადმე გრანდში მივიდეს და ანახოს ყველას რაც შეუძლია,რატო არავის მიყავს ვერ ვხვდები,აი ძაან ბევრი იგრის გახსენება შემიძლია სადაც ტიპმა ერთი ან ორი ცვლილებით თამაში გააკეთა,ვბალეშიკობ მაგ კაცს და მინდა რო გრანდში მივიდეს სადმე

8

27 დეკემბერი 2020 23:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
2012 წელი კარგია და 91 გოლი ზემოდან ძალიან კარგია მაგრამ შედეგი არანაირი ასე ვთქვათ გუნდისთვის მაგ წელს თამამად ვიტყვი რომ რონალდო საკმაოდ უკეთესი იყო მესიზე ფაქტებით შემიძლია ამის ახსნა

20011 წელს მსგავსი იყო რონალდო დარჩა უტიტულოდ და მესის იცი რა სეზონიც ქ9ნდა მარა მაინც რონალდო დაასახელა ამ ორგანიზაციამ.ფალკაოზე მეტი ნამდვილად ქნა მაგ წელს.

9

27 დეკემბერი 2020 23:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bachi8
ციტატა: kontaqti
2012 წელი კარგია და 91 გოლი ზემოდან ძალიან კარგია მაგრამ შედეგი არანაირი ასე ვთქვათ გუნდისთვის მაგ წელს თამამად ვიტყვი რომ რონალდო საკმაოდ უკეთესი იყო მესიზე ფაქტებით შემიძლია ამის ახსნა

20011 წელს მსგავსი იყო რონალდო დარჩა უტიტულოდ და მესის იცი რა სეზონიც ქ9ნდა მარა მაინც რონალდო დაასახელა ამ ორგანიზაციამ.ფალკაოზე მეტი ნამდვილად ქნა მაგ წელს.

Modrichma rom moigo oqros burti mag dros meti italia tashs ukravda ronis da ar mgonia magaze gakvirveba gamogexata :)))))) egeti ragaceebi li nebismierma organizaciam gaaketos :)))) mat storia france footbalmac :))))

10

27 დეკემბერი 2020 23:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მესია კიარ ვიცავ და რამის დამტკიცებას კიარ ვცდილობ.უბრალოდ მაინტერესებს რა კრიტერიუმით არჩიეს რონალდო მესის.

11

27 დეკემბერი 2020 23:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bachi8
მესია კიარ ვიცავ და რამის დამტკიცებას კიარ ვცდილობ.უბრალოდ მაინტერესებს რა კრიტერიუმით არჩიეს რონალდო მესის.

Ligis istoriashi rom sauketesoa amaze albat veravin Daobs, tirulebshi golebshi pasebshi yvelafershi pirvelia da saukunis shedegic dado realtan ertad rogor di Stefano m gasul saukuneshi, nakrebshi con saertod axlosac ar dgas da iqac golebit saukunis shedegic dadebs sul make:)))) mesi ki la ligashiia sauketeso

12

27 დეკემბერი 2020 23:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
[quote=Bachi8]მესია კიარ ვიცავ და რამის დამტკიცებას კიარ ვცდილობ.უბრალოდ მაინტერესებს რა კრიტერიუმით არჩიეს რონალდო მესის.[/quotყველაზე ძლიერ საკლუბო ტურნირზე სახელად ჩემპიონთა ლიგაზე საუკეთესო ბობმარდირი და მეპასე, ამავდროულად 5ჩემპიონთა ლიგის მფლობელი იგივე რაც ბარსას აქვს, პერსპექტივით საუკეთესო ბომბარდირი ისტორიაში 50 გოლი დარჩა მემგონი ამავდროულად რეკორდსმენი ნაკრებების ისტორიაში გოლების მხრივ, მესისთან შედარებით 2 სანაკრებო ტიტული სადაც მთავარი მოქმედი გმირი თავად გახდა, შიდა ჩემპიონატები და მრჳალი იდივიდუალური ჯილდო, ერთადერთი მესი რაშიც ჯობნიდა ეს იყო ლალიგა და მიზეზი რის გამოც აფანატებენ დრიბლინგი.

13

27 დეკემბერი 2020 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mesis kide yovel wels 3 da 4 nolebs uqambeqeben :))))) bolos saertod barcam iseti raga gauketa ligia istoriashi egeti sirxvili rom Aravis ichamia ert tamashshi:)))) ply offset vgulisxmob :))))

14

27 დეკემბერი 2020 23:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Bachi8
20011 წელს მსგავსი იყო რონალდო დარჩა უტიტულოდ და მესის იცი რა სეზონიც ქ9ნდა მარა მაინც რონალდო დაასახელა ამ ორგანიზაციამ.ფალკაოზე მეტი ნამდვილად ქნა მაგ წელს.

მაგათი დაჯილდოვება დიდს არაფერს ცვლის ზოგადად

15

27 დეკემბერი 2020 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Bavariam ulacravad :)))

16

27 დეკემბერი 2020 23:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Mesis kide yovel wels 3 da 4 nolebs uqambeqeben :))))) bolos saertod barcam iseti raga gauketa ligia istoriashi egeti sirxvili rom Aravis ichamia ert tamashshi:)))) ply offset vgulisxmob :))))

შენ ისიც გეცოდინება მესიმ რო 6 ტიტული მოიგო ამ ორგანიზაციამ რონალდო რატო დაასახელა წლის ფეხბურთელად?
ციტატა: kontaqti
მაგათი დაჯილდოვება დიდს არაფერს ცვლის ზოგადად

რომც ცვლიდეს მე რამეს მტკიცება კიარ მინდა უბრალოდ მა ვინ უნდა ეღიარებინათო რონალდო თუ არაო და დავინტერესდრი რითი შეაფასეს და რა დაჯილდოვება იყო ასე რო არავის გაკვირვებია რონალდოს საუკუნის აღიარება თქო

17

27 დეკემბერი 2020 23:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამაღამ ელ კლასიკოა, კალათბურთში

18

27 დეკემბერი 2020 23:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bachi8
ციტატა: Kritikosi ani
Mesis kide yovel wels 3 da 4 nolebs uqambeqeben :))))) bolos saertod barcam iseti raga gauketa ligia istoriashi egeti sirxvili rom Aravis ichamia ert tamashshi:)))) ply offset vgulisxmob :))))

შენ ისიც გეცოდინება მესიმ რო 6 ტიტული მოიგო ამ ორგანიზაციამ რონალდო რატო დაასახელა წლის ფეხბურთელად?
ციტატა: kontaqti
მაგათი დაჯილდოვება დიდს არაფერს ცვლის ზოგადად

რომც ცვლიდეს მე რამეს მტკიცება კიარ მინდა უბრალოდ მა ვინ უნდა ეღიარებინათო რონალდო თუ არაო და დავინტერესდრი რითი შეაფასეს და რა დაჯილდოვება იყო ასე რო არავის გაკვირვებია რონალდოს საუკუნის აღიარება თქო

Magaze gitxari ukve roni ro dafrinavda france fooybalma mofrichi daasaxela da deva egetebic :)))))

19

27 დეკემბერი 2020 23:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Guti-MURTO1992
ამაღამ ელ კლასიკოა, კალათბურთში

ხოო ველოდები, 14 დან 14 მოგება აქვს რეალს ლალიგაში, ესეც უნდა მოიგოს აუცილებლად

20

27 დეკემბერი 2020 23:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე კალათბურთშიც საინტერესოს სტატისტიკაა, თითქმის თანაფარდობაა იქაც ურთიერთშეხვედრებში. 304 თამაშიდან 151-153, ბარსელონას სასარგებლოდ.

21

28 დეკემბერი 2020 00:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Guti-MURTO1992
ისე კალათბურთშიც საინტერესოს სტატისტიკაა, თითქმის თანაფარდობაა იქაც ურთიერთშეხვედრებში. 304 თამაშიდან 151-153, ბარსელონას სასარგებლოდ.

ზუსტად იცი? რეალი გაცილებით წინაა ტიტულებით, ლალიგა 35 აქვს რეალს თუ ა ვცდები და 18 ბარსელონას, ეუროლიგა 9 რეალს და 2 ბარსელონას, ძაან უსწრებს მადრიდი

22

28 დეკემბერი 2020 00:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Barcas fanebs kide es undodat? :)))))

23

28 დეკემბერი 2020 00:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაიწყო კლასიკო 20-19 ვიგებთ

24

28 დეკემბერი 2020 00:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gilocavt madridistebo mgoni messi rcheba barcashi:))))))

25

28 დეკემბერი 2020 01:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Gilocavt madridistebo mgoni messi rcheba barcashi:))))))

იმენა დაგლიჯე🙃შუტკის დედოფალი ხარ ულაპარაკოდ.

26

28 დეკემბერი 2020 01:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
ციტატა: Guti-MURTO1992
ისე კალათბურთშიც საინტერესოს სტატისტიკაა, თითქმის თანაფარდობაა იქაც ურთიერთშეხვედრებში. 304 თამაშიდან 151-153, ბარსელონას სასარგებლოდ.

ზუსტად იცი? რეალი გაცილებით წინაა ტიტულებით, ლალიგა 35 აქვს რეალს თუ ა ვცდები და 18 ბარსელონას, ეუროლიგა 9 რეალს და 2 ბარსელონას, ძაან უსწრებს მადრიდი

კიი, ტიტულებით წინაა ძაან, ურთიერთშეხვედრებში ეგრეა....

დალასი რას უშვება კლიპერსს,,,,, და ეს კლიპერსი ფავორიტიააო ამ სეზონისოო🤣🤣🤣

27

28 დეკემბერი 2020 01:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bachi8
ციტატა: Kritikosi ani
Gilocavt madridistebo mgoni messi rcheba barcashi:))))))

იმენა დაგლიჯე🙃შუტკის დედოფალი ხარ ულაპარაკოდ.

Am shemtzvevashi saeetod ar mixumria me martla gamixarda :)))))))

28

28 დეკემბერი 2020 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Guti-MURTO1992
ციტატა: KING.
ციტატა: Guti-MURTO1992
ისე კალათბურთშიც საინტერესოს სტატისტიკაა, თითქმის თანაფარდობაა იქაც ურთიერთშეხვედრებში. 304 თამაშიდან 151-153, ბარსელონას სასარგებლოდ.

ზუსტად იცი? რეალი გაცილებით წინაა ტიტულებით, ლალიგა 35 აქვს რეალს თუ ა ვცდები და 18 ბარსელონას, ეუროლიგა 9 რეალს და 2 ბარსელონას, ძაან უსწრებს მადრიდი

კიი, ტიტულებით წინაა ძაან, ურთიერთშეხვედრებში ეგრეა....

დალასი რას უშვება კლიპერსს,,,,, და ეს კლიპერსი ფავორიტიააო ამ სეზონისოო🤣🤣🤣

მაგასაც ვუყურებ თან, იმენა იხმარა რა დალასმა ტრუხა ლოს ანჯელესი

29

28 დეკემბერი 2020 01:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
საუკუნის ფეხბურთელი მხოლოდ სტატისტიკის კრიტერუიუმებით ფასდება??მაშინ რატომ იძახის ყველა მეორეე პელეს ან მარადონასს მასზეე გაცუილებით კარგი სტატისტიკა ჰქონდათ სხვა იგროკებს,,თამაშის სტილით ხელწერით რაღაც არასტანდარტულიი იგროკი უნდა იყოსს რომელსაც შედეგებთან ერთად ექნებაა სანახაობრივი მხარე,რატომღაც ავიწყდებათ ფეხბურთი პირველ რიგში ქოიმაგებისთვისაააა.რავიცი რავიცი მთლად სტატისტიკით ყველაფრის შეფასება ნორმალური არ მიმაჩნიაა,,,შენ ეპოქაშიი მოვლენა უნდა იყოო თამაშის სტილითაც,სიტყვაზე ეხაა რონალდინიოს ოპრი სეზონი მირჩევნია ბევრისს წარმატებულ კარიერას.

პ.ს და არ მფგონია 10 თხუთმეტი გიოლი წყვეტდეს საერთო მოცემულობას,ტოტალური უპირატესობა არცერთ კომპონენტში ასისტი იქნება თუ გოლი რონალდოს მესიზე მეტი არ ქონიააა,.,,ალბათ უფრო ნაკრებმა გადაწყვიტა,თუმცა მესამე ადგილით გასულიი ოპრტუგალისს ევროპის ჩემპიონობაა ჩემთვის ყოველთვის კომიკური იყო,სამაგიეროდ მესი მუნდიალის ფინალი ითამაშაა.ჩემი პირადი მოსაზრებით 21 თე საუკუნის ფეხბურთელი მესიააა.ის რასაც მთელი კარიერა მოედანზეე მესი აკეთებდააა ეს არისს ის რაზეც ისაუბრებსსს მომავალი ტაობები როგორც დღეს პელე მარადონაზეე,მარადონა იმიტომ იყო მარადონააა და დაღცა ყველას გულებშიი შედევრებს დგავდაა თორემ სტატისტიკით ესე ბევრი სჯობდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

28 დეკემბერი 2020 01:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საუკუნის ფეხბურთელი მხოლოდ სტატისტიკის კრიტერუიუმებით ფასდება??მაშინ რატომ იძახის ყველა მეორეე პელეს ან მარადონასს მასზეე გაცუილებით კარგი სტატისტიკა ჰქონდათ სხვა იგროკებს,,თამაშის სტილით ხელწერით რაღაც არასტანდარტულიი იგროკი უნდა იყოსს რომელსაც შედეგებთან ერთად ექნებაა სანახაობრივი მხარე,რატომღაც ავიწყდებათ ფეხბურთი პირველ რიგში ქოიმაგებისთვისაააა.რავიცი რავიცი მთლად სტატისტიკით ყველაფრის შეფასება ნორმალური არ მიმაჩნიაა,,,შენ ეპოქაშიი მოვლენა უნდა იყოო თამაშის სტილითაც,სიტყვაზე ეხაა რონალდინიოს ოპრი სეზონი მირჩევნია ბევრისს წარმატებულ კარიერას.

Statistica rashi mchirdeba tu misma golebma asistebma da driblingma gunds shedegi ver moutana:)))) fexburtelma sheidzleba goli ver gaitanos bevri magram moedanze iyos lideri da gunda titulebi moagebinos :)))) ronis ki arc araferi Alilia :)))) ligia istoriashi rom sauketesoa amaze mxolod zogi barcas fani tu shegekamateba da nakrebshic male ise records dadebs rom saukuneshi gadzlebs :)))

31

28 დეკემბერი 2020 01:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Kritikosi ani
Statistica rashi mchirdeba tu misma golebma asistebma da driblingma gunds shedegi ver moutana:)))) fexburtelma sheidzleba goli ver gaitanos bevri magram moedanze iyos lideri da gunda titulebi moagebinos :)))) ronis ki arc araferi Alilia :)))) ligia istoriashi rom sauketesoa amaze mxolod zogi barcas fani tu shegekamateba da nakrebshic male ise records dadebs rom saukuneshi gadzlebs :)))

ესე 21 თე საუკუნეში მესისაც აქვს ლიგები მოგებული თან სამიიი და ესპანეთის ჩემპიონობა სასამჯერ მეტი,,,რა თქმა უნდა სტატისტიკა მნიშვნელოვანიააა შედეგები და ტიტუილებიც მაგრამ საუკუნის ფეხბურთელის კვალობაზე ინდივიდუალურადაც უნდა შეფასდეს,ვინ უფრო ძლიერი ინდივიდუალისტიააა და რა აჩუუქა ერთმა ან მეორემმ საფეხბურთო სამყაროს,ორივემ უდიდესი გამარჯვებები მნაგრამმ მესი უფროო მეტად შემოქმედიი ფეხბურთელიაა

ნუ ეს ის სიტუაციააა ობიექტურ ჭეშმარიტებამდე ვერ მივალთ,რაც სუბიექტურია ის ვერ იქნება ობიექტური,გემოვნების საკითხიააა,ვიღაცას ევასებააა მოედანზეე კაცს რომ ცემს და ყურზე კბენს ფეხბურთელს ესე აღიქვავს ფეხბურთს,ვიღაცვუისთვის კიიი ფეხბურთი აკლგებრა გეომეტრიააა,პირადად ჩემთვის ხელოვნებაააა,ამიტომ ვიცი ზუსტად რატომ აფასებენ დღემდე მარადონასრადგან ჩემნაირი ხალხი ვინც ფეხბურთს შემოქმედებითი კუთხით უყურებს არასოდეს გააკეთებსს რონალდოზე აღცევანს,რა თქმა უნდა მესი იქნება პრიორიტეტი,თუმცა ვიმეორებ ყველაფერი გემოვნებააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

28 დეკემბერი 2020 01:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Kritikosi ani
Statistica rashi mchirdeba tu misma golebma asistebma da driblingma gunds shedegi ver moutana:)))) fexburtelma sheidzleba goli ver gaitanos bevri magram moedanze iyos lideri da gunda titulebi moagebinos :)))) ronis ki arc araferi Alilia :)))) ligia istoriashi rom sauketesoa amaze mxolod zogi barcas fani tu shegekamateba da nakrebshic male ise records dadebs rom saukuneshi gadzlebs :)))

ესე 21 თე საუკუნეში მესისაც აქვს ლიგები მოგებული თან სამიიი და ესპანეთის ჩემპიონობა სასამჯერ მეტი,,,რა თქმა უნდა სტატისტიკა მნიშვნელოვანიააა შედეგები და ტიტუილებიც მაგრამ საუკუნის ფეხბურთელის კვალობაზე ინდივიდუალურადაც უნდა შეფასდეს,ვინ უფრო ძლიერი ინდივიდუალისტიააა და რა აჩუუქა ერთმა ან მეორემმ საფეხბურთო სამყაროს,ორივემ უდიდესი გამარჯვებები მნაგრამმ მესი უფროო მეტად შემოქმედიი ფეხბურთელიაა

რონალდო ევროპის ჩემპიონია და აქ აშკარად ჩაგრავს მესის, როც მესიმ ყველა სანაკრებო ფინალი წააგო ეს ძაან ზედმეტია, და ვაფშე მარადონასთან ახლოსაც არაა მესი, რონალდო ჩემთვის ისტორიაში საუკეთესოა

33

28 დეკემბერი 2020 01:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Kritikosi ani
Statistica rashi mchirdeba tu misma golebma asistebma da driblingma gunds shedegi ver moutana:)))) fexburtelma sheidzleba goli ver gaitanos bevri magram moedanze iyos lideri da gunda titulebi moagebinos :)))) ronis ki arc araferi Alilia :)))) ligia istoriashi rom sauketesoa amaze mxolod zogi barcas fani tu shegekamateba da nakrebshic male ise records dadebs rom saukuneshi gadzlebs :)))

ესე 21 თე საუკუნეში მესისაც აქვს ლიგები მოგებული თან სამიიი და ესპანეთის ჩემპიონობა სასამჯერ მეტი,,,რა თქმა უნდა სტატისტიკა მნიშვნელოვანიააა შედეგები და ტიტუილებიც მაგრამ საუკუნის ფეხბურთელის კვალობაზე ინდივიდუალურადაც უნდა შეფასდეს,ვინ უფრო ძლიერი ინდივიდუალისტიააა და რა აჩუუქა ერთმა ან მეორემმ საფეხბურთო სამყაროს,ორივემ უდიდესი გამარჯვებები მნაგრამმ მესი უფროო მეტად შემოქმედიი ფეხბურთელიაა

ნუ ეს ის სიტუაციააა ობიექტურ ჭეშმარიტებამდე ვერ მივალთ,რაც სუბიექტურია ის ვერ იქნება ობიექტური,გემოვნების საკითხიააა,ვიღაცას ევასებააა მოედანზეე კაცს რომ ცემს და ყურზე კბენს ფეხბურთელს ესე აღიქვავს ფეხბურთს,ვიღაცვუისთვის კიიი ფეხბურთი აკლგებრა გეომეტრიააა,პირადად ჩემთვის ხელოვნებაააა,ამიტომ ვიცი ზუსტად რატომ აფასებენ დღემდე მარადონასრადგან ჩემნაირი ხალხი ვინც ფეხბურთს შემოქმედებითი კუთხით უყურებს არასოდეს გააკეთებსს რონალდოზე აღცევანს,რა თქმა უნდა მესი იქნება პრიორიტეტი,თუმცა ვიმეორებ ყველაფერი გემოვნებააა

Shemoqmedi orive iqneba da sxva danarcheni ukve gemovnebis sakitxia, misi ligis tamashebi mtlianad shou iyo bolos mtelma italiam tashi Daukra da bufons iseti gautana meti shemoqmedeba ra ginddoda:))))) mesis ki Xan 3 0 dan uqambeqebdnen da xan 4 0 dan :)))) bolos ki bavariam chaacheda lursmani :)))) nu nakrebshi wagebul finalebs agar vaxseneb, da chemi komentaridan zogi ise igebs titqos mesi ligaze arafris gamketebeliatqo:)))) arada piriqit ronis shemdeg egec sauketesoa ligis istoriashi magram rac ronim gaaketa magas am saukuneshi veravin shedzlebs

Maradonas ki ar hqond a is pirobebi rac amat aqvt, seviliis donis gundit Italia chempioni xdeboda da msoflios igebda mesi kide yvela wagebuli turniris shemdeg xan tiris da xan garbis Xanac sauketeso fezbirtelebs itzovs :)))))

34

28 დეკემბერი 2020 02:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
წლის ფეხბურთელზე ხო არ არიოს თემააა,საუბარია საუკუნის ფეხბურთელზეეე მაშტაბი დიდიააა შესაბამისად ვთვლი რომ მოგებული ტიტულებით და სტატისტიკით არ უნდა ფასდებოდეს საუკუნის ფეხბურთელი მხოლოდ,შემოქმედებითი არსენალი სანახაობრივი მხარეც უნდა იყოს წინა პლანზეე,ეხა რადგან 1 გოლით მეტი აქ გატანილი რონალდუსს სჯობს მესისს მე კი გეუბნებით მესი მოვლენა ფეხბურთს თამაშობდა მთელი კარიერა,რასაც სხვები ვერ აკეთებდნენ,და ძაან ბევრი მინახავს რონალდოს მსგავსი,რონალდოს პლიუსი ხასიათიააა,მე ვაფასებ ყველაფერს ამ დონეზე შრომით მიაღწია და ნიჭითაც მაგრამ მესის ფეხბურთი და რონალდოს ფეხბურთი ერთი და იგივეააა? უკიდურეს შემთხვევაში ანუ ამტკიცებთ რონალდუს ფეხბურთი უფრო კაი სანახავია ვიდრე მესის ხოოო,1 5გოლი წყვიტავს ამასს დ ა 12 ასისტი რომ აქვს მეტი სიტყვაზეე?მესმის ასტატისტიკას დაეყრდნო როცა ტოტალურადდ მაგრად ჩაგრავს მაგრამ,ვერც სტარტისტიკით უგებს ფორით და თამაშის ხარისხით ხო საერთოდ,მაინც ვერ გავიგეეე მესამე ადგილით მოგებული ევროპააა რატო ფასობს ესე და მუნდიალის ფინალი რატო არ ფასობს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

28 დეკემბერი 2020 02:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Me ki ronaldus msgavsi aravin minazavs verc titulebit verc golebit da verc karierit:)))) Sten tu satamasho stilit msgavsebas gulisxmob arc egeti maxsendeba :)))))

36

28 დეკემბერი 2020 02:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ეპოქალურ ფეხბურთს თუ ვინმე თამაშობს 21 თე საუკუნეში ეს მესიაა,,,,სტატისტიკაც კარგი აქ და ტიტულებიც აქვსსს.რონალდოის სათამაშო სტყილი არ არის ეპოქალური,ხაზს ვუუსვავ თამაშის ხარისხ და არა მიღწევებს,მისი მიღწევებია ეპოქალური,მაგრამ ლეოს ორივე აქქ მიღწევაც და სათამაშო ხარუისხიცც ეპოქალური,ანუუ ეს ჩადრიანი ხალხი რომ შეიკრიბა ეხა იმას გვიმტკიცებენ რომ ერთი მეტია ორზე ხო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

28 დეკემბერი 2020 02:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Epoqalurs ras edzaxi yovel wels 3 0 San Giovanni rom uqambeqeben? Tu bavariam rom akadra saukunis sirczvili :)))) Sten tu driblings gulisxmob epoqalurs am komponentshi sheidzleba dagetanxmo magram magis garda kide bevri komponentia fexburtshi :))))

38

28 დეკემბერი 2020 02:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Kritikosi ani
Me ki ronaldus msgavsi aravin minazavs verc titulebit verc golebit da verc karierit:)))) Sten tu satamasho stilit msgavsebas gulisxmob arc egeti maxsendeba :)))

მაგაზე მაგრებიც მინახავს კიჭა ერთი მაგალითი.და რონალდინიო,უბრალოდ ამ ორს კარიერით და მიღწევებით უსწრებსსს აი მესის მსგავსი თუ ვინმე იყო მარადონაააა,მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

28 დეკემბერი 2020 02:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი გეფიცები რონალდოს ბევრი მადიდისტა არ აფასებს ვაფშე რა.

40

28 დეკემბერი 2020 02:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: KING.
აი გეფიცები რონალდოს ბევრი მადიდისტა არ აფასებს ვაფშე რა.

დაფასება არაფერ შუაშიაა,,რაც რეალისთვის გაუკეთებია ერთიაა და მეორეე კონკრეტული თემა რამდენად იმსახურებსსს საუკუნის ფეხბურთელობას,ყველას აქვს სუბიექტური აზრი,,,იმის გამო მადრიდისტა ვარრ ვერ სევუიცვლი კურსს.და ეგ ირიბად ნასროლი სიტყვები ჩემ მიმართ სრულიად უადგილოაა,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

28 დეკემბერი 2020 02:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Kritikosi ani
Me ki ronaldus msgavsi aravin minazavs verc titulebit verc golebit da verc karierit:)))) Sten tu satamasho stilit msgavsebas gulisxmob arc egeti maxsendeba :)))

მაგაზე მაგრებიც მინახავს კიჭა ერთი მაგალითი.და რონალდინიო,უბრალოდ ამ ორს კარიერით და მიღწევებით უსწრებსსს აი მესის მსგავსი თუ ვინმე იყო მარადონაააა,მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.

Romeli kicha liga ertxelac rom ar aqvs mogebuli? :))) TAN italia espanetis yvela grandi rom aqvs shemovlili :))) nu gasagebia shentvis driblingi Visa aqvs sauleteso isaa yvelaze magari :)))

42

28 დეკემბერი 2020 02:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
რონალდო რომ სილამაზის ფეხბირთს თამაშობდა მანჩესტერში აი თამამად ვოტყვი უმეტესობას ეგეთი ფეხბურთი ხიბლავს მარტო ერთ მონაკვეთს უყურებ შენ. მარტო ბარსა კარგია მაგრამ იმ მეორეს რამდენი რამე აქვს უკვე ერთად მოგროვილი არ ჩანს? მანჩე რეალი ნაკრები და ახლა უკვე იუვეც. რაც შეეხება მუნდიალის ფინალს ჯგუფურის მერე გოლი არ გაუტანია მესის და მაგას ნუ აწერთ ფინალში გასვლას

43

28 დეკემბერი 2020 02:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
21

ხარისცი ჯეი ჯეი ოკოჩას ქონდა იმის დედა ვატირე, მესის რომ ხარისხი აქ არანაკლები ქონდა მანჩესტერის რონალდოს, პლიუს 5 ჩ ლიგა, ევროპის ჩემპიონი, სამი ტოპ ჩემპიონატის ჩემპიონი, მეტი რა ქნას ახა მაინცდამაინც ეიბარის 8 ფეხბურთელი მოატყუოს და მერე ადგეს რომასთან 3-0 იივესთან 3-0 ლიბერპულთან 4-0 ბაიერთან 8-2 გააახას რომ დააფასოთ?

როჟა ნაკრებიდან გაიქცა ახვეწნია მთელ არგენტინას და მარადონას ადარებენ კაცი ღმერთია არგენტინაში

44

28 დეკემბერი 2020 02:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: KING.

ხარისცი ჯეი ჯეი ოკოჩას ქონდა იმის დედა ვატირე, მესის რომ ხარისხი აქ არანაკლები ქონდა მანჩესტერის რონალდოს, პლიუს 5 ჩ ლიგა, ევროპის ჩემპიონი, სამი ტოპ ჩემპიონატის ჩემპიონი, მეტი რა ქნას ახა მაინცდამაინც ეიბარის 8 ფეხბურთელი მოატყუოს და მერე ადგეს რომასთან 3-0 იივესთან 3-0 ლიბერპულთან 4-0 ბაიერთან 8-2 გააახას რომ დააფასოთ?

ჯეი ჯეი ოკოჩას ხარისხი არ გაიშვასსს.მე რომ მესი მირჩევნია როპნალლდუს ეს არ ნიშნავს დაუფასებლობას,ჩემი აზრით მესი უფრო იმსახურებდა,რონალდოს ვაფასებ რეალისთვის ნაკეთები საქმით მაგრამ იმაზე ნუ მედავები რაზეც აცდენილი ხარ ტემატურად,შენ შეგიძლია მომედავო მისი რეალის მიმართ ღვაწლი ვერ დავინახო მაგრაამ საუკუნის ფეხბურთელი დაა რეალის შიდა სამზარეულო სხვადასხვააა.

ციტატა: Kritikosi ani
Romeli kicha liga ertxelac rom ar aqvs mogebuli? :))

ჯულიან ბელეტის უფრო მეტი აქ მოგებული,უფრო დიდი ფეხბურთელიააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

28 დეკემბერი 2020 02:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
Cristiani Ronaldo - Appearanes:864 Goals:654 Assists:223
Portugal - Appearanes:170 Goals:102 Assists:41
Lionel Messi - Appearanes:749 Goals:644 Assists:283
Argentia - Appearanes:142 Goals:71 Assists:48

46

28 დეკემბერი 2020 02:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Kritikosi ani
nu gasagebia shentvis driblingi Visa aqvs sauleteso isaa yvelaze magari :)))

არამარტო დრიბლინგი,მოძრაობებიი,პასის კუკლტურა და უუამრავი სხვა კომპონენტი,,,მანახე ერთი ფეხბურთელი მესის მსგავსად შეეძლოს თამაში ხმას არ ვიღებ.მე კი გეუბნები რონალდოზე მაგარი ფეხბუირთი რომ უთამაშიათტ ხარისხს ვგულისხმობ ინდივიდუალურს ბევრი მინახავსს,ზიდანიმ,კიჭა,რონალდინიიო ეს სამიც კკმარააა,განსხვავება ისაა რომ რონალდოს მიღწევები აქ უფრო სოლიდურიი,და შედეგები,ამიტომ დგასს ბევრზე წინ,მაგრამ თამაშის მანერით საერთოდ არ აქვს განსხვავებული ხელწერა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

47

28 დეკემბერი 2020 02:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: KING.

ხარისცი ჯეი ჯეი ოკოჩას ქონდა იმის დედა ვატირე, მესის რომ ხარისხი აქ არანაკლები ქონდა მანჩესტერის რონალდოს, პლიუს 5 ჩ ლიგა, ევროპის ჩემპიონი, სამი ტოპ ჩემპიონატის ჩემპიონი, მეტი რა ქნას ახა მაინცდამაინც ეიბარის 8 ფეხბურთელი მოატყუოს და მერე ადგეს რომასთან 3-0 იივესთან 3-0 ლიბერპულთან 4-0 ბაიერთან 8-2 გააახას რომ დააფასოთ?

ჯეი ჯეი ოკოჩას ხარისხი არ გაიშვასსს.მე რომ მესი მირჩევნია როპნალლდუს ეს არ ნიშნავს დაუფასებლობას,ჩემი აზრით მესი უფრო იმსახურებდა,რონალდოს ვაფასებ რეალისთვის ნაკეთები საქმით მაგრამ იმაზე ნუ მედავები რაზეც აცდენილი ხარ ტემატურად,შენ შეგიძლია მომედავო მისი რეალის მიმართ ღვაწლი ვერ დავინახო მაგრაამ საუკუნის ფეხბურთელი დაა რეალის შიდა სამზარეულო სხვადასხვააა.

ციტატა: Kritikosi ani
Romeli kicha liga ertxelac rom ar aqvs mogebuli? :))

ჯულიან ბელეტის უფრო მეტი აქ მოგებული,უფრო დიდი ფეხბურთელიააა.

Belletti erti rigiri iyo da ronaldu lideri :))) romlis liderobit Gundam 5 welshi 4 liga moigo :)))))

48

28 დეკემბერი 2020 02:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჯეი ჯეი ოკოჩას ხარისხი არ გაიშვასსს.მე რომ მესი მირჩევნია როპნალლდუს ეს არ ნიშნავს დაუფასებლობას,ჩემი აზრით მესი უფრო იმსახურებდა,რონალდოს ვაფასებ რეალისთვის ნაკეთები საქმით მაგრამ იმაზე ნუ მედავები რაზეც აცდენილი ხარ ტემატურად,შენ შეგიძლია მომედავო მისი რეალის მიმართ ღვაწლი ვერ დავინახო მაგრაამ საუკუნის ფეხბურთელი დაა რეალის შიდა სამზარეულო სხვადასხვააა

არაფერზე აცდენილი არ ვარ იძახი ეპოქალური უფრო მესიაო და უფრო ეპოქალური რონალდოა ამ დროს, ხარისხიო იძახი და ხარისხს შედეგიც უნდა ქონდეს და არა საუკუნის გასხმები ლიგაზე, ნაკრებში ყველა წაგებული ფინალი, როცა საპირისპიროდ კაცი ერვოპის ჩემპიონია, აი სულ ნარავნი უდგას კაკ მინიმუმ, ახლა რას დაობ სულ დამსახურებულად მიიღოეს ჯილდო, შენ მესის ფიქრობ შენი ნებაა მარა ფეხბურთი მარტო დრიბლინგი არაა, მასე რომ იყოს ოკოჩა იქნებოდა ამ საუკუნის საუკეთესო ან ბენ არფა, მარა რონალდოში სულ ყველაფერია გაერთიანებული რაზე მედავები ეხლა

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: KING.
აი გეფიცები რონალდოს ბევრი მადიდისტა არ აფასებს ვაფშე რა.

დაფასება არაფერ შუაშიაა,,რაც რეალისთვის გაუკეთებია ერთიაა და მეორეე კონკრეტული თემა რამდენად იმსახურებსსს საუკუნის ფეხბურთელობას,ყველას აქვს სუბიექტური აზრი,,,იმის გამო მადრიდისტა ვარრ ვერ სევუიცვლი კურსს.და ეგ ირიბად ნასროლი სიტყვები ჩემ მიმართ სრულიად უადგილოაა,,

კაცურად ყველაფერზე ნუ იგრუზები და იბუტები რა და ნუ გწყენს ყველაფერი

49

28 დეკემბერი 2020 02:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Shen driblingi visac saukeyeso aqvs is girchevnia yvelas da fexburtshi kide bevri komponentia :)))) Au Belize magraf gamacine :))))

50

28 დეკემბერი 2020 02:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კიჭა

კარიერის მანძილზე 14 გოლი აქვს ლიგაზე გატანილი რა განსხვავებულობაზე ლაპარაკობ? ჩვენია მაგრამ კაცს ყველა დროის საუკეთესო ფორვარდობაზე რო გაქ პრეტენზია უსაშინლესი შედეგია

51

28 დეკემბერი 2020 02:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.

მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

ბელეტის რომ იძახი მაქ ბელეტის წვლილი მითხარი? და მერე რონალდოს წვლილი თქვი

52

28 დეკემბერი 2020 02:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
რეალს ვგულშემატკივრობ კაი 20 წელი, მეტიც... მაგრამ მესი მეც მირჩევნია... ვაფასებ რაც გააკეთა რეალისთვის რონალდუმ, მაგრამ მესის საოცარი ტექნიკა, ინდივიდუალურობა გააჩნია, პასის კულტურა, საჯარიმო დარტყმა, დრიბლინგი და ფეხბურთელის(4-5 კაცის მოტყურება) მხოლოდ რამონემეს შეეძლო... ფაქტია გამოგივიდა... მაგრამ ამ კაცმა ბევრჯერ გააკეთა და პუბლიკა აღაფთოვანა... ასევე მესავებოდა რონალდინიოც, მაგრამ ისიც ბარსას ფეხბურთელი იყო ერთ დროს, კარგ მოწინააღმდეგეს ყოველთვის დავაფასებ ვისაც სილამაზის და ტექნიკის აღქმა აქვს. (რონალდუ ბაზარიი არაა თავით თამაშში ჯობია მესის + პენალტები... მაგრამ საჯარიმო დარტყმაში, მოტყუება, დრიბლინგი და აღარ გავაგრძელებ ჩემთვის მესი პირველია)
მაგრამ ეროვნულ დონეზე პორტუგალიას რონალდუ უფრო ათრევს, ვიდრე მესი არგენტინას ესეც უნდა ავღნიშნოთ...

53

28 დეკემბერი 2020 02:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: KING.
არაფერზე აცდენილი არ ვარ იძახი ეპოქალური უფრო მესიაო და უფრო ეპოქალური რონალდოა ამ დროს, ხარისხიო იძახი და ხარისხს შედეგიც უნდა ქონდეს და არა საუკუნის გასხმები ლიგაზე, ნაკრებში ყველა წაგებული ფინალი, როცა საპირისპიროდ კაცი ერვოპის ჩემპიონია, აი სულ ნარავნი უდგას კაკ მინიმუმ, ახლა რას დაობ სულ დამსახურებულად მიიღოეს ჯილდო, შენ მესის ფიქრობ შენი ნებაა მარა ფეხბურთი მარტო დრიბლინგი არაა, მასე რომ იყოს ოკოჩა იქნებოდა ამ საუკუნის საუკეთესო ან ბენ არფა, მარა რონალდოში სულ ყველაფერია გაერთიანებული რაზე მედავები ეხლა

შენ ეტყობაა აშკარად არ მისმენ,მხოლოდ სათამAშო ინდივიდუალური ხარისხიი ა მთავარი არ მითქვამსსს,მე ვთქვი სტატისტიკა და მიღწევებთან ერთად იგულისხმება გოლები ასისტები ტიტულები დაგიღეჭავთ ამათან ერთად საუკუნის ფეხბურთელს განსხვავებულიი თამაშის მანერის ხელწერა უნდა ქონდეს,ლეოს კი ეს ყველაფერი აქვსსს,პირადად მე რონალდუს ფეხბურთს განსხვავებულად ვერ აღვიქვავ,მის მიღწევებს აღვიქვავ,მაგრამ თამაშის სტილს არაა,დრიბლინგი არაა მხოლოდდ სათამაშიოოო ხელწერაში ბევრი კომპონენტიააა შენ კი თითოეულ ჩემ სიტყვას ამახინჯებ,რაც ძალიან არ მომწონსს,იმედია კიდევ სხვა ინტერპრეტაციას არ მისცემ,რონალდოს ვაფასებ რეალში გაწეული სამსახურით მაგრამ ჩემთვის პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი არის მესი.კანეც.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

28 დეკემბერი 2020 02:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: KING.
არაფერზე აცდენილი არ ვარ იძახი ეპოქალური უფრო მესიაო და უფრო ეპოქალური რონალდოა ამ დროს, ხარისხიო იძახი და ხარისხს შედეგიც უნდა ქონდეს და არა საუკუნის გასხმები ლიგაზე, ნაკრებში ყველა წაგებული ფინალი, როცა საპირისპიროდ კაცი ერვოპის ჩემპიონია, აი სულ ნარავნი უდგას კაკ მინიმუმ, ახლა რას დაობ სულ დამსახურებულად მიიღოეს ჯილდო, შენ მესის ფიქრობ შენი ნებაა მარა ფეხბურთი მარტო დრიბლინგი არაა, მასე რომ იყოს ოკოჩა იქნებოდა ამ საუკუნის საუკეთესო ან ბენ არფა, მარა რონალდოში სულ ყველაფერია გაერთიანებული რაზე მედავები ეხლა

შენ ეტყობაა აშკარად არ მისმენ,მხოლოდ სათამAშო ინდივიდუალური ხარისხიი ა მთავარი არ მითქვამსსს,მე ვთქვი სტატისტიკა და მიღწევებთან ერთად იგულისხმება გოლები ასისტები ტიტულები დაგიღეჭავთ ამათან ერთად საუკუნის ფეხბურთელს განსხვავებულიი თამაშის მანერის ხელწერა უნდა ქონდეს,ლეოს კი ეს ყველაფერი აქვსსს,პირადად მე რონალდუს ფეხბურთს განსხვავებულად ვერ აღვიქვავ,მის მიღწევებს აღვიქვავ,მაგრამ თამაშის სტილს არაა,დრიბლინგი არაა მხოლოდდ სათამაშიოოო ხელწერაში ბევრი კომპონენტიააა შენ კი თითოეულ ჩემ სიტყვას ამახინჯებ,რაც ძალიან არ მომწონსს,იმედია კიდევ სხვა ინტერპრეტაციას არ მისცემ,რონალდოს ვაფასებ რეალში გაწეული სამსახურით მაგრამ ჩემთვის პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი არის მესი.კანეც.

გინდა პედრო იყოს შენთვის შენი აზრია. ნაკრებზე რას იტყვი? თუ შენც უნდა დაიწყო ახლა მწვრთნელიო და ასე ისე სატავი არ ყავსო? როცა მართლა ვარსვკვლავები ყავს გუნდში, ჩემთვის რონალდოა საუკეთესო რაც აგერ კიდევ ერთხელ დაამტკიცეს, და კაკ მინიმუმ ჩვენზე მეტად მცოდნეები ზიან იქ

55

28 დეკემბერი 2020 02:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: KING.
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.

მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

Messi rasac ambobs eg pativis cema da tavmdablobaa. Maradona udidesi iyo da bevri argentinelistvis ganumeorebelia. Magram sxva da sxva epoqis fegburtelebis shedareba chemi azrit ar girs. Aravin icis am drfos ras miagwevda maradona. Da exla kide am ori monstris tanamedrove fegburtshi shedareba kide saertod gemovnebis sakitxia me mase mgonia:))) am sakitxahi aramgonia rodisme vinme ahetanxmdes:))))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

56

28 დეკემბერი 2020 02:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Rustaveli1990
საჯარიმო დარტყმა

20 წელია კაცი ფეხბურთს უყურებდეს და საერთო ჯამში მესი რონალდოზე უკეთესი მეჯარიმე ეგონოს პირველად ვნახე

57

28 დეკემბერი 2020 02:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
მაგრამ ეროვნულ დონეზე პორტუგალიას რონალდუ უფრო ათრევს, ვიდრე მესი არგენტინას ესეც უნდა ავღნიშნოთ

ხო და აქ მაგარს ასხავს ძმაო.

ციტატა: boixos_nois
ციტატა: KING.
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.

მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

Messi rasac ambobs eg pativis cema da tavmdablobaa. Maradona udidesi iyo da bevri argentinelistvis ganumeorebelia. Magram sxva da sxva epoqis fegburtelebis shedareba chemi azrit ar girs. Aravin icis am drfos ras miagwevda maradona. Da exla kide am ori monstris tanamedrove fegburtshi shedareba kide saertod gemovnebis sakitxia me mase mgonia:))) am sakitxahi aramgonia rodisme vinme ahetanxmdes:))))

კი თავმდაბალია მარა აქ სიმართლესაც ამბობს მესი, კაცი არგენტინაში ღმერთი ყავთ მარადონა.

58

28 დეკემბერი 2020 02:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Chemtvis ki 3 4 nolebidan planetis sauketeso fexburtels ver unda uqambeqebdnen da verc 8 2 ver unda ugebdnen ligis Play affari:)))) do kide nakrebshi yvela finali ar unda hqond wagebuli :))))) magram zogiatvis driblingi pirvel adgilzea :))))

59

28 დეკემბერი 2020 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ზოგადად არგენტინაში ჯობია მარადონა მაგრამ საერთო ჯამში რო მესი მარადონაზე უკეთესი ფეხბურთელია რათ უნდა ლაპარაკი მაგას

60

28 დეკემბერი 2020 02:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
Chemtvis ki 3 4 nolebidan planetis sauketeso fexburtels ver unda uqambeqebdnen da verc 8 2 ver unda ugebdnen ligis Play affari:)))) do kide nakrebshi yvela finali ar unda hqond wagebuli :))))) magram zogiatvis driblingi pirvel adgilzea :))))

აქ ყველა თამაშს დაადებდა რონალდო რომ ყოფილიყო, ახლა კთავს ვერ დავდებ რა იქნებოდა მარა უდიდესი ალბათობით დაადებდა

61

28 დეკემბერი 2020 02:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mesi ki ara mteli Argentina ambobs rom Maradona pirvelia mattvis :)))))

62

28 დეკემბერი 2020 02:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Rustaveli1990
საჯარიმო დარტყმა

20 წელია კაცი ფეხბურთს უყურებდეს და საერთო ჯამში მესი რონალდოზე უკეთესი მეჯარიმე ეგონოს პირველად ვნახე

დამიჯერე რონალდუ მაგრა მევასება... და არასდროს დამავიწყდება რაც რეალისთვის გააკეთა, მაგრამ საჯარიმო დარტმის რეალიზაცია % მაჩვენებელით შეადარე მესისას... (თორე არ ვამბობ რონალდუ ცუდია თქო, ბევრჯერ მითქვია საძმაკაცოში გაიტანს თქო და რატო ერთი 10 დან 8-ჯერ არ დამისვია ჩემი ნათქვამი) ეროვნულ დონეზე კიდე ბაზარი არაა რონალდუ ბევრად აღემატება მესის(და მთელმა მსოფლიომ იცის გინდ ტიტულებით და გინდ % მაჩვენებელით), მაგრამ საერთო ჯამში ჩემი პიროვნულ აზრია... არაა მესი უცხოპლანეტელი ისიც ადამიანია, მაგრამ მირჩევნია რონალდუს.

63

28 დეკემბერი 2020 02:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ზოგადად არგენტინაში ჯობია მარადონა მაგრამ საერთო ჯამში რო მესი მარადონაზე უკეთესი ფეხბურთელია რათ უნდა ლაპარაკი მაგას

მთელი არგენტინა აღიარებს და ღმერთად ყავთ მარადონა, მესი როცა დაასრულებს კარიერას იქნება მარადონას მერე საუკეთესო

64

28 დეკემბერი 2020 02:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაც არ მინდოდა ის მოხდა, პირველი წაგება და ისიც ბარსასთან, რა კარგად დაიწყეეს თამაში და მეთქი ამასაც მოიგებენთქო. მაგრამ: რუდი იყო 0, ტავარესმა ისეთი ბურთები ვერ ჩააგდო აქამდე 100 დან 101 რომ ქონდა ჩაგდებული, კოსიემ კარგად დაიწყო მაგრამ მერე იმანაც აურია, ტეილორიც ვერ იყო ხოდზე, ერთი ლული ჩანდა მარტო. დაცვა არ იყო იმენა საერთოდ, ერთმა მიროტიჩმა იხმარა მთელი გუნდი. ცუდად წააგეს, ცოტა რომ მოენდომებინათ მოიგებდნენ, მაგრამ მეოთხე მეოთხედი ისე დაიწყეს ეგრევეე იფიქრებდი რომ წააგებდნენ და ეგრეც მოხდა საბოლოო ჯამში.

65

28 დეკემბერი 2020 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: KING.
მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

ბელეტის რომ იძახი მაქ ბელეტის წვლილი მითხარი? და მერე რონალდოს წვლილი თქვი

მარადონა არგენტინისთვის არის უფრო მეტი გასაგები მიზეზების გამო,მაგრამ საკლუბო დონეზე მესს ევროპაში ბევრად დიდი შედეგები და მიღწევები აქვს,,,,,ახლოსაც არააოპო სულ რბილად რომ ვთქვათ არადეეკვატურიაა,,,რაც შეეხება ბელეტს,ისევ დამახინჯებული ინტერპრეტაცია,მან კიჭაზე მკითხა ერთი ლიგა არ აქო მოგებულია და ამით დააკნინა მისიი სიდიადეე და ამაზხე ვუპასუხე,რატომ მიმახინჯებთ კონტექსტსს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

66

28 დეკემბერი 2020 02:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
1-რონალდო, 2-მარადონა, 3-პელე მე ასე მიმაჩნია.

67

28 დეკემბერი 2020 02:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mesi tu maradonas ramit jobda es
ციტატა: KING.
ციტატა: Kritikosi ani
Chemtvis ki 3 4 nolebidan planetis sauketeso fexburtels ver unda uqambeqebdnen da verc 8 2 ver unda ugebdnen ligis Play affari:)))) do kide nakrebshi yvela finali ar unda hqond wagebuli :))))) magram zogiatvis driblingi pirvel adgilzea :))))

აქ ყველა თამაშს დაადებდა რონალდო რომ ყოფილიყო, ახლა კთავს ვერ დავდებ რა იქნებოდა მარა უდიდესი ალბათობით დაადებდა

Getanxmebi roni rom yofiliyo mesis adgilze veravin dauqambeqebda 3 da 4 nolebs :)))) magram zogistvis driblingi mainc pirvel Planzea:)))))

68

28 დეკემბერი 2020 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: KING.
ციტატა: Rustaveli1990
მაგრამ ეროვნულ დონეზე პორტუგალიას რონალდუ უფრო ათრევს, ვიდრე მესი არგენტინას ესეც უნდა ავღნიშნოთ

ხო და აქ მაგარს ასხავს ძმაო.

ციტატა: boixos_nois
ციტატა: KING.
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.

მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

Messi rasac ambobs eg pativis cema da tavmdablobaa. Maradona udidesi iyo da bevri argentinelistvis ganumeorebelia. Magram sxva da sxva epoqis fegburtelebis shedareba chemi azrit ar girs. Aravin icis am drfos ras miagwevda maradona. Da exla kide am ori monstris tanamedrove fegburtshi shedareba kide saertod gemovnebis sakitxia me mase mgonia:))) am sakitxahi aramgonia rodisme vinme ahetanxmdes:))))

კი თავმდაბალია მარა აქ სიმართლესაც ამბობს მესი, კაცი არგენტინაში ღმერთი ყავთ მარადონა.

Sxva da sxva epoqebia dzma.:))) Maradona argentinistbis udidesi iqneba yoveltvis. Magram is fegburgi da axlandeli sul sxva aris. Me arc messis fani var. Chemi sayvareli fegbuftelebi samwuxarob sul 1 swzons tamashobdnen barcashi da erti aaertod arsenalshi:)))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

69

28 დეკემბერი 2020 02:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Rustaveli1990
დამიჯერე რონალდუ მაგრა მევასება... და არასდროს დამავიწყდება რაც რეალისთვის გააკეთა, მაგრამ საჯარიმო დარტმის რეალიზაცია % მაჩვენებელით შეადარე მესისას... (თორე არ ვამბობ რონალდუ ცუდია თქო, ბევრჯერ მითქვია საძმაკაცოში გაიტანს თქო და რატო ერთი 10 დან 8-ჯერ არ დამისვია ჩემი ნათქვამი) ეროვნულ დონეზე კიდე ბაზარი არაა რონალდუ ბევრად აღემატება მესის(და მთელმა მსოფლიომ იცის გინდ ტიტულებით და გინდ % მაჩვენებელით), მაგრამ საერთო ჯამში ჩემი პიროვნულ აზრია... არაა მესი უცხოპლანეტელი ისიც ადამიანია, მაგრამ მირჩევნია რონალდუს

პროცენტულობას უყურებ შენ კაცი 40 მეტრიდან რო ურტყავდა ხოლმე მაგეებსაც ითვლიან მაგ პროცენტებში. 22 მეტრიდან შეყრის და 35 მეტრიდან შეყრილ ჯარიმებს ნუ აიგივებ შენ. რაოდენობრივადაც წინააა არამხოლოდ სილამაზით

70

28 დეკემბერი 2020 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Rustaveli1990
საჯარიმო დარტყმა

20 წელია კაცი ფეხბურთს უყურებდეს და საერთო ჯამში მესი რონალდოზე უკეთესი მეჯარიმე ეგონოს პირველად ვნახე

Imitom rom zogs Martone is periodi axsovs mesi rom kargad urtyavda jarimebs :)))))

71

28 დეკემბერი 2020 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
მე პირადად რონალდუ მირჩევნია აი მე ძმაო მაგისნაირი ფეხბურთელი არ მინახია. ორივე უდიდესია და ყოველთვის იმას ვამბობ რომ არ არსებობს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი იმიტო რო მე შეილება რონალდო მომწონსეს ვიღაცას მესი ან ზიდანი და ინდივიფუალურია ძაან განსაკუთრებით მესი რონალდოს შედარება სუფთა გემოვნების საკითხია და პირადად ჩემს გემოვნებაში რონალდო ჯდება.
-----------------------
HALA MADRID!

72

28 დეკემბერი 2020 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: KING.
1-რონალდო, 2-მარადონა, 3-პელე მე ასე მიმაჩნია.

თუ ეპოქების მიხედვით შევაფასებთ ჩემი აზრით
1/2.მარადონა-პელე 3/4.მესი-რონალდუ 5.ზიდანი

73

28 დეკემბერი 2020 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: KING.
მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

ბელეტის რომ იძახი მაქ ბელეტის წვლილი მითხარი? და მერე რონალდოს წვლილი თქვი

მარადონა არგენტინისთვის არის უფრო მეტი გასაგები მიზეზების გამო,მაგრამ საკლუბო დონეზე მესს ევროპაში ბევრად დიდი შედეგები და მიღწევები აქვს,,,,,ახლოსაც არააოპო სულ რბილად რომ ვთქვათ არადეეკვატურიაა,,,რაც შეეხება ბელეტს,ისევ დამახინჯებული ინტერპრეტაცია,მან კიჭაზე მკითხა ერთი ლიგა არ აქო მოგებულია და ამით დააკნინა მისიი სიდიადეე და ამაზხე ვუპასუხე,რატომ მიმახინჯებთ კონტექსტსს

ხოდა როდესაც ყველა დროის საუკეთესობაზე მიდის ბაზარი ძმაო იცოდეს ეს რომ ჯერ უმთავრესი არის ნაკრებში გაკეთებული საქმე, დამიჯერე ოცი ფინალი წააგო ნაკრებიდან გაიქცე ამის მერე დიახ ახლოსაც არ უნდა იყო არგენტინის ღმერთთან რომელმაც მსოფლიო თასი ჩაიტანა ქვეყანაში, რაზეა საუბარი ახლოსაც არაა მართლა, მერე გუნდი აიღე თუ გინდა კაცმა ნაპოლით ათრია სერია ა, ახლა მესიმ რომ სევილიათი ან ვალენსიათი ლალიგა დადოს რაც ზღაპარია

74

28 დეკემბერი 2020 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: KING.
მთელი არგენტინა აღიარებს და ღმერთად ყავთ მარადონა, მესი როცა დაასრულებს კარიერას იქნება მარადონას მერე საუკეთესო

ეგ იმიტომ რომ საკუთარ ქვეყანას მუნდიალი მოუტანა სხვა შემთხვევაში კლუბურად ბევრად წინაა მესი. ამდენი წელი ასე სტაბილურად ნარკომანს და დოპინგას არც დაესიზმრებოდა

75

28 დეკემბერი 2020 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: KING.
ციტატა: Rustaveli1990
მაგრამ ეროვნულ დონეზე პორტუგალიას რონალდუ უფრო ათრევს, ვიდრე მესი არგენტინას ესეც უნდა ავღნიშნოთ

ხო და აქ მაგარს ასხავს ძმაო.

ციტატა: boixos_nois
ციტატა: KING.
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მაგრამ დახვეწილი მარადონა 21 თე საუკუნეში.

მარადონასთან ახლოსაც არაა, ეს კითხვა დასვი არგენტინაში და ამას გეტყვიან რასაც მე, არგენტინა რად გინდა მესი ამბობს თვითონ რომ მილიონი წელი ვითამაშოო მარადონასთან ახლოსაც ვერ მივალო

Messi rasac ambobs eg pativis cema da tavmdablobaa. Maradona udidesi iyo da bevri argentinelistvis ganumeorebelia. Magram sxva da sxva epoqis fegburtelebis shedareba chemi azrit ar girs. Aravin icis am drfos ras miagwevda maradona. Da exla kide am ori monstris tanamedrove fegburtshi shedareba kide saertod gemovnebis sakitxia me mase mgonia:))) am sakitxahi aramgonia rodisme vinme ahetanxmdes:))))

კი თავმდაბალია მარა აქ სიმართლესაც ამბობს მესი, კაცი არგენტინაში ღმერთი ყავთ მარადონა.

Sxva da sxva epoqebia dzma.:))) Maradona argentinistbis udidesi iqneba yoveltvis. Magram is fegburgi da axlandeli sul sxva aris. Me arc messis fani var. Chemi sayvareli fegbuftelebi samwuxarob sul 1 swzons tamashobdnen barcashi da erti aaertod arsenalshi:)))

მეც ასე მგონია, რომ მითუმეტეს არგენტინაში მარადონას შემდეგ მოიხსენიებენ მესის, მაგრამ მესი აღემატება... (მაგრამ ეპოქასაც გააჩნია...დრო მაგრად ცვლის ყველაფერს)

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (27)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)