შესანიშნავი ინფორმაცია - „რეალი“ ახალ წელს 2 დიდი შეთანხმებით იწყებს!

ესპანური გამოცემების ცნობით, მადრიდის „რეალი“ ახალ, 2021 წელს დიდი შეთანხმებებით იწყებს.


ესპანური გამოცემების ცნობით, იანვარშივე ოფიციალურად დადასტურდება, რომ სერხიო რამოსი და ლუკა მოდრიჩი ხელშეკრულებებს გაახანგრძლივებენ.

ახლა ესპანეთში შობას აღნიშნავენ და რამდენიმედღიანი დასვენებაა გამოცხადებული, იანვარში კი სეზონის განახლებასთან ერთად ახალი ამბებიც გავრცელდება. dle 10.1

  • Ramos
  • 25 დეკემბერი 2020
  • 6444
  • 28

1

25 დეკემბერი 2020 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ლუკა.სერხიო და კარიმი ერთად წავლენ 2 წლის შემდეგ მშვენიერია.ცოცხალუ ლეგენდებს დაფასება უნდა ისწავლა ჭკუა.მაგას თავი დაანებე არცერთს არ ეტყობა. ასაკი ბევრ ახალგაზრდაზე მეტს დარბიან..გამიხარდა ეს ინფო
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

2

25 დეკემბერი 2020 16:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
არაჩვეულებრივი ამბავია, 2 წელიწადში რეალში დაამთავრებენ კარიერას.არცერთის შეცვლა არ იქნება ადვილი, რამოსისნაირი გოლეადორი მცველი, გასაიცარი ფიზიკით და ლიდერული ხასიათით მილიონში ერთხელ იბადება, სული და გულია რეალის. მოდრიჩი და ბებზო გუნდის ლიდერები არიან ამ ასაკშიც კი, იმედია ღირსეულ შემცვლელებს ვიპოვით.

ისე სალაჰზე იწერება ბევრი, თუ მბაპე არ მოვიდა სალაჰი დადგება მარჯვნივ, რაღაც სხვანაირად ჭიკჭიკებს ჯიგარი.
აზარი ბენზემა მბაპე ან სალაჰი იდეალური შეტევაა, ყველას ესმის კომბინაციური თამაში და ყველას შეუძლია ერთი შეხებით გააზრებული თამაში.
კროოსი კაზე ვალვერდე + მოდრიჩი ოდეგარი კამავინგა,
აზარი, მბაპე (სალაჰი) ბენზემა, იოვიჩი, როდრიგო, ვასკესი, ასენსიო - სრულყოფილი შეტევაა. იმედია იოვიჩს გაყიდიან და ზამენის ფორვარდად სხვას დაითრევენ, რას ტანჯავენ, ვერ თამაშობს

3

25 დეკემბერი 2020 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სალაჰი კაი იქნება. ჰაზარდზე მეტად ეგეთი ტიპის შემტევი ჭირდება ეხლა რეალს, ლიდერი და თამაშის თავის თავზე ამღები

4

25 დეკემბერი 2020 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პოჩეტინოს ტონი კროოსი უნდა და თუ მბაპეს დათმობენ პირადად მე მივესალმები ამ წინადადებას იმფონზე რო კროოსი 30 წლისაა...
კროოსის შემცვლელის მოძებნა ძაან რთული იქნება მაგრამ მბაპეს გამო ღირს . ვინაიდან 10 წელი ფორვარდის პრობლემა მოგვარებული იქნება.
ვალვერდე კაზემირო მოდრიჩი გაქაჩავენ მომავალ წელს. მოდრიჩს ოდეგორი შეენაცვლება ხოლმე .

5

25 დეკემბერი 2020 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRID
პოჩეტინოს ტონი კროოსი უნდა და თუ მბაპეს დათმობენ პირადად მე მივესალმები ამ წინადადებას იმფონზე რო კროოსი 30 წლისაა...
კროოსის შემცვლელის მოძებნა ძაან რთული იქნება მაგრამ მბაპეს გამო ღირს . ვინაიდან 10 წელი ფორვარდის პრობლემა მოგვარებული იქნება.
ვალვერდე კაზემირო მოდრიჩი გაქაჩავენ მომავალ წელს. მოდრიჩს ოდეგორი შეენაცვლება ხოლმე .

მბაპეს გამო ღირს დათმობაზე წასვლა. ბარსელონასავით არ უნდა დავგოიმდეთ, ნეიმარი აახიეს და ვერატიც კი ვერ დაიმატეს. პერესს არ ეშლება ეგეთები, ვიღაც არაბი ვერ მოატყუებს.

6

25 დეკემბერი 2020 18:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მროოს არავინ ეკითხება რა უნდა?))ფეხბურთელი ვიყო კარიერის პიკზე რატომ უნდა გავცვალო რეალი პესეჟეში არ მესმის
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

7

25 დეკემბერი 2020 18:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: BEQA MADRID
პოჩეტინოს ტონი კროოსი უნდა და თუ მბაპეს დათმობენ პირადად მე მივესალმები ამ წინადადებას იმფონზე რო კროოსი 30 წლისაა...
კროოსის შემცვლელის მოძებნა ძაან რთული იქნება მაგრამ მბაპეს გამო ღირს . ვინაიდან 10 წელი ფორვარდის პრობლემა მოგვარებული იქნება.
ვალვერდე კაზემირო მოდრიჩი გაქაჩავენ მომავალ წელს. მოდრიჩს ოდეგორი შეენაცვლება ხოლმე .

მბაპეს გამო ღირს დათმობაზე წასვლა. ბარსელონასავით არ უნდა დავგოიმდეთ, ნეიმარი აახიეს და ვერატიც კი ვერ დაიმატეს. პერესს არ ეშლება ეგეთები, ვიღაც არაბი ვერ მოატყუებს.

მბაპეს პრიორიტეტი თუ ფული არარის უნდა დატოვის პსჟ, რეალშიც არანაკლები ხელფასი ექნება ...მემაგალითად მბაპე ეხლა რასაც თამაშობს და როგორც არმომწონს. უნდა ხვდებოდეს თავადაც რო ახალი გამოწვევები სჭირდება,თავად უკეთიცის რა და ვნახოთ რაიქნება. სალაჰი რეალს კი გააძლიერებს დღესᲓღეისობით ერთერთი საუკეთესო მარჯვენა ვინგერია მაგრამ მისმოყვანას დიდი ფინანსები დაჭირდება და სალაჰიც ახალგაზრდაც აღარაა,მისი პლიუსი სისწრაფეა და მაგას მალე დაკარგავს ასაკში. ჰაალანდზე უნდა იჩალიჩონ ვფიქრობ რეალს ასეთი ცივსისხლიანი ფორვარდი გამოადგება.

8

25 დეკემბერი 2020 18:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: BEQA MADRID

მბაპეს პრიორიტეტი თუ ფული არარის უნდა დატოვის პსჟ, რეალშიც არანაკლები ხელფასი ექნება

ფულზე არარის აქ საკითხი,ფრანგია საფრანგეთის ჩემპიონატშია,წამყვან გუნდში,იცის იქაური კუტურა და ფეხბურთის რიტმი,მოკლედ რომ ვთქვათ ახალგაზრდაა და პახოდუ ყველანაირად კომფორტულად გრძნობს თავს.
ეხლა რო დაკრას ფეხი და რეალში გადმოვიდეს ეგრე ადვილი არაა,ენაა შესასწავლი არც ინგლისური იცის ეხლა ამან და არც ესპანური იმ დონეზე რო ილაპარაკოს გუნდელებთან მაინც ნუ,ყველანაირი კომფორტი ამ მხრივ არ ექნება.ამას რო თავი დავანებოთ ესპანეთის ჩემპიონატი რადიკალურად განსხვავდება ყველა სხვა ჩემპიონატისგან.ახალგაზრდა ბიჭია თან აქ მცველი რო მცველია ისიც ტექნიკურია.ერთი ორი წელი მიანც მოუწევს ადაპტაციის გავლა და იმ კომფორტის დაბურნება რაც პსჟ ში აქ იქ.


ზოგადად როცა საკუთარი ქვეყნის ჩემპიონატში ხარ და არც თუ ისე ურიგო გუნდში იმ გუნდშია სადაც აქვს მოდი რეალურად ვილაპარაკოთ ლიგის მოგების შანსი ხო ?
ეხლა რატო უნდა გადავიდეს სხვაგან?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

9

25 დეკემბერი 2020 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: BEQA MADRID

მბაპეს პრიორიტეტი თუ ფული არარის უნდა დატოვის პსჟ, რეალშიც არანაკლები ხელფასი ექნება

ფულზე არარის აქ საკითხი,ფრანგია საფრანგეთის ჩემპიონატშია,წამყვან გუნდში,იცის იქაური კუტურა და ფეხბურთის რიტმი,მოკლედ რომ ვთქვათ ახალგაზრდაა და პახოდუ ყველანაირად კომფორტულად გრძნობს თავს.
ეხლა რო დაკრას ფეხი და რეალში გადმოვიდეს ეგრე ადვილი არაა,ენაა შესასწავლი არც ინგლისური იცის ეხლა ამან და არც ესპანური იმ დონეზე რო ილაპარაკოს გუნდელებთან მაინც ნუ,ყველანაირი კომფორტი ამ მხრივ არ ექნება.ამას რო თავი დავანებოთ ესპანეთის ჩემპიონატი რადიკალურად განსხვავდება ყველა სხვა ჩემპიონატისგან.ახალგაზრდა ბიჭია თან აქ მცველი რო მცველია ისიც ტექნიკურია.ერთი ორი წელი მიანც მოუწევს ადაპტაციის გავლა და იმ კომფორტის დაბურნება რაც პსჟ ში აქ იქ.


ზოგადად როცა საკუთარი ქვეყნის ჩემპიონატში ხარ და არც თუ ისე ურიგო გუნდში იმ გუნდშია სადაც აქვს მოდი რეალურად ვილაპარაკოთ ლიგის მოგების შანსი ხო ?
ეხლა რატო უნდა გადავიდეს სხვაგან?

პესეჟეს რატოაქვს ლიგის მოგების რეალური შანსი ეხლა?😀 ნეიმარი და მბაპეა ეგ გუნდი მარტო. მაგათგარეშე პესეჟე არაფერია. მბაპე და ნეიმარი სანამ იქნებიდნენ მანამდეც ყავდათ არაერთი წამყვანი ფეხბურთელები და ლიგის ერთერთ ფავორიტადაც მოიაზრებიდა მარა რამოიგეს😀
მბაპეს მოყვანა რატოც ბრკოლდება გეთანხმები. ფრანგია და წაამყვან გუნდში თამაშობს და ძნელია უღალატო მასეთ კლუბს დაკრა ფეხი და გაიქცე მაშინ როცა ლიგის მოგება შეუძლიათ ალბათ ნორმალური მწვრთნელის ხელში. ფაქტიურად ღალატი გამოსდის კლუბი როდატოვოს.
მაგრამ რამდენად მიაღწევს ეგგუნდი ახლო მომავალში წარმატებას საკითხავია .იმფონზე რო ნეიმარი რომელიც უდავო ლიდერია გუნდისა ხშირად იტრამვება.

10

25 დეკემბერი 2020 19:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ბალი
ფულზე არარის აქ საკითხი,ფრანგია საფრანგეთის ჩემპიონატშია,წამყვან გუნდში,იცის იქაური კუტურა და ფეხბურთის რიტმი,მოკლედ რომ ვთქვათ ახალგაზრდაა და პახოდუ ყველანაირად კომფორტულად გრძნობს თავს.
ეხლა რო დაკრას ფეხი და რეალში გადმოვიდეს ეგრე ადვილი არაა,ენაა შესასწავლი არც ინგლისური იცის ეხლა ამან და არც ესპანური იმ დონეზე რო ილაპარაკოს გუნდელებთან მაინც ნუ,ყველანაირი კომფორტი ამ მხრივ არ ექნება.ამას რო თავი დავანებოთ ესპანეთის ჩემპიონატი რადიკალურად განსხვავდება ყველა სხვა ჩემპიონატისგან.ახალგაზრდა ბიჭია თან აქ მცველი რო მცველია ისიც ტექნიკურია.ერთი ორი წელი მიანც მოუწევს ადაპტაციის გავლა და იმ კომფორტის დაბურნება რაც პსჟ ში აქ იქ.

ზოგადად როცა საკუთარი ქვეყნის ჩემპიონატში ხარ და არც თუ ისე ურიგო გუნდში იმ გუნდშია სადაც აქვს მოდი რეალურად ვილაპარაკოთ ლიგის მოგების შანსი ხო ?
ეხლა რატო უნდა გადავიდეს სხვაგან?

თუ ამბიცია გაგაჩნია სპორტული თვალსაზრისით ვგულისხმობ მაშინ ყველა ბარიერი უნდა გადალახო,თუ გინდა დიდი სახელი დატოვოო,და ამისთვის პესეჟე არაა მისთვის სესაფერისი ადგილია,გამოწვევები უნდა მიიღოო თუ გინდა რომმ მწვერვალზე იყო,თუ გინდა რომ რამე მოიგოო და მსოფლიომ გაღიაროს,მე წელს ვაკვირდები მბაპეს და აშკარადდდ სტაჰნაციაშიაა მაქსიმუმი ამოწურა ამ გუნდშიი ,მეტიც თუ დროზე არ დატოვაა ეს კლუბიიი სტაგნაციას ვინ ჩივის სტაგნაციას ხშირად რეგრესიც მოყვებაა,,

[b]ნეიმარს სეეძლო უფრო დიდივ სახელი დაეტოვებინა მსოფლიო ფეხბურთში მაგრამ ამჯობინაა ფული,ნეიმარიი ს საუკეთესო წლები ისე მიდისსს საერთოდ ვერაფერს იგებს ვერც გუნდურად ვერც ინდივიდუალურად,ესე მოუვა მბაპესაც,როცა შეეძლო ბარსელონაში ეპოქა შეექმნააა ,დღეს კიდევ დიჟონებთან და ანჟერებთან იბრიქებააა ესაა მისი მაქსიმუმიი,,რას როგორ აკეთებს ევროსარბიელზე პესეჟე წლებია ვხედავთ,ჯგუფიდან ძლივს გაძვრაააა ის თამაშიც არ ქონდათ მოსაგები ლაიფციგთანნ.გუნდს რომელსაც არ გააჩნია ტრადიცია,მენტალობა ხელწერა ფილოსოფიააა ის ვერასოდეს იქნებააა სტაბილურად კონკურენტიანიი,მისი მიღწევები მხოლოდ ლოკალური იქნება,ამიტომ იგებენნ ევროსარბიელზე ისეთი გუნდები ვისაც ყველაფერი ეს აქვს,ციდან არ ჩამოცვენილა,,ფუნდამენტი თუ არ ჩაყარე ისე სახლი ვერ აშენდებააა.ფეხბურთი არ არის მხოლოდდ ფული მარკეტინგიი და კარგი კადრების მოძიება,,მილიონების ყრა ზვეზდებში,ამის ნათელი მაგალითია ბაიერნი,.ისინი ბევრ ფულს ყრიან მაგრამ შედეგები არ აქვთ,ჰგონიათ ფულით ყველაფერს შეძლებენნ,,ფული მნიშვნელოვანიაა მაგრამ უფრო მნიშვნელოვანიააა ის სხვა კომპონემნტები რაც ჩამოვთვალეე,ახალგაზრდა ბავარიელები გავიდნენ მადრიდში და თამაში არ წქაააგესს,ესაა ხასიათი გუნდის,ტრადიციებიი,მენტალიტეტი,იდეააა რომელიც გუუნდს გააჩნია,სისტემაა გრძელვადიანი ესაა აწყობილი მენეჯმენტიი,,რაც არ აქვს პესეჟესს,,შეიძლება მოიგოს ერთ წელსაც ლიგა მაგრამ ყოველ წელს სტაბილურად კონკრენტიანი ვერ იქნებაა .[/b]

ისე დაშალააა ეგ პესეჟე ფინალ;ში ბაიერნმააა უფროოო ნაკლები ზვეზდა ფეხბურთელებით ნეიმარის და მბაპეს ფასიი შემადგენლობა არ ყავსსს მაგრამმ სრულიად უშანსოდდ დაარბიააა,რატომ???ხასიათი,მენტაკლიტეტი,აწყიობილი სისტემა,ხელწერაა ფილოსოფიის გააძრება,ფესვების ცოდნააა ,იდეიის გააზრებააა ,რომ შენ გაცვია ბაიერნის ფორმა და უნდა გახვიდე და მოუგო ყველას ვალდებულება გაგაჩნიააა.გინდდ ზეელიასი იყავი გინდ ლევანდოვსკიი,სახელები ფორმალობაააა ყველა ერთი დიდიი იდეის წინაშეააა გაერთიანებული,პესეჟეს ფეხბურთი რა არის?სრულიად გაუგებარი მწვრთნელებიის მოყრა ყოველ წელს სხვადასხვა ხელწერის და ფილოსოფიის მაგრამმმმ პრაკტიკაშიიი ვხედავთ მთლიანად მბაპეს ან ნეიმარის ფანტაზიაზეა გუნდი აწყობილი,მაგრამ ბარსელონაში 18 წლის პედრიც გრძნობს გუნდშიიი უდიდეს როლს და ამ სისტემის ნაწილიააა,ეს სხვაობააა ,ამიტომააა ეს პესეჟე ვერაფერს აღწევს და ვერც მიაღწევს.სანამ კერპ თაყვანისცემლობა არ დამთავრდებაა..სანამმ არ იქნება გააზრებული გუნდურობის შეგრძნებააა ,სანამ 11ვ კაციდან 9 კაცი მონა არ იქნება მბაპესი და ნეიმარისს.ესაა პრობლემა პესეჟესი არაგუნდურობა,არავითარი სისტემა,არავითარი ხასიათი,არავითარი მენტალობააა.ასე სტაბილურად დიდ ფეხბურთში წარმატებებს ვერ აღწევენნ,მაქსიმუმ კოლექტივობის პირველობაზე იბრიქო,როგორიცაააა საფრანგეთის ჩემპიონატი,თუმცა იქაც უკვე პრობლემები აქვთ.

ლაიფციგი ნათელი მაგალითია მოკლე დროშიიი როგორ სეიძლება იდეალური სისტემა დანერგოოო,გუნდს ეტყობა ხასიათიი და კონკრეტული მიმართულებით ხელწერის გააზრებაა.არცერთი თამაში არ ქონდა წასაგები პესეჟესთან.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

25 დეკემბერი 2020 19:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მგონია რომ მომავალ ზაფხულს გადმოვა მბაპე, ეგ ყველაფერში ბაძავს რონალდოს და ისედაც ჭირდება ლიგა პსჟესთან, პელეს ადგილს ეპოტინება, ალბათ სინჯავს ბედს პოჩეტინოსთანაც, ჩემი სურვილი გნაბრია არაფრით არ ჩამოუვარდება მბაპეს, პრესინგსაც არ თაკილობს, სწრაფიცაა და გოლებიც გააქვს, უფრო მშრომელიცაა.

12

25 დეკემბერი 2020 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ციტატა: BEQA MADRID
მაგრამ მბაპეს გამო ღირს .

tonis ushveb m chamosxmis gamo? :D sasaciloa

13

25 დეკემბერი 2020 21:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: BEQA MADRID
მაგრამ მბაპეს გამო ღირს .

tonis ushveb m chamosxmis gamo? :D sasaciloa

მეტი გზა ალალი მისმოსაყვანად😀

14

25 დეკემბერი 2020 21:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9015
ციტატა: BEQA MADRID
მეტი გზა ალალი მისმოსაყვანად😀

gaumadzgari fulis monis mosayvanad ? ra chemqindzad unda eg fulze gayiduli araraoba reals tavi sauketeso igroki ro gonia da realurad neimaris gareshe arafris maqnisi nachalniki rom ar aris

15

25 დეკემბერი 2020 21:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაი რა იმენა სამარცხვინო საქციელი იქნება პირადად ტონის მიმართ,კაცმა ამდენი გააკეთა გუნდისთვის და ერთი ხელის მოსმით გაუცვალონ მბაპეში? რაც არ უნდა მაგარი იყოს მბაპე მაგით ჩვენ ლეგენდას და გუნდის ერთ-ერთ ლიდერს ვაყენებთ შეურაწყოფას.

16

25 დეკემბერი 2020 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: BEQA MADRID
მეტი გზა ალალი მისმოსაყვანად😀

gaumadzgari fulis monis mosayvanad ? ra chemqindzad unda eg fulze gayiduli araraoba reals tavi sauketeso igroki ro gonia da realurad neimaris gareshe arafris maqnisi nachalniki rom ar aris

ისე ეს პესეჟეც გამაგიჟებს კიარ წაცდებათ სიტყვა ბენზემაში გაგიცვლითო თქვენგან თანხის დამატებითო რაა 😀მოინდომეს კროოსი. კროოსი კი პესეჟეს ნახდაცვას ძაან მოხოდავდა მარა მაგის გაშვება კატასტროფულად დააქცდვს რეალს.
ისე მპაბე მართლა ბოლო პერიოდში თავისთავს არგავს. საერთოდ აღარგამოსდის ფინტები. ნეიმარი აი ძაან ჯობია დიდი ძაალაა ნეიმარი

ციტატა: Big Benz
კაი რა იმენა სამარცხვინო საქციელი იქნება პირადად ტონის მიმართ,კაცმა ამდენი გააკეთა გუნდისთვის და ერთი ხელის მოსმით გაუცვალონ მბაპეში? რაც არ უნდა მაგარი იყოს მბაპე მაგით ჩვენ ლეგენდას და გუნდის ერთ-ერთ ლიდერს ვაყენებთ შეურაწყოფას.

პერესისგან არაფერია გამორიცხული მბაპესგამო შესაძლოა ვინმე დათმოს,ისე უნდა მისი დათრევა

17

25 დეკემბერი 2020 21:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეშლი კოულის კომენტარი გაიჩითა ბარსამანიაზე და ეღადავებიან ვითომ, მესის შეჩერება ვერავინ ვერ შეძლოო. 2009 ში ოვრებო არ ყოფილიყო ვნახავდით რა ჩემ ფეხებს ითამაშებდა პუტა. შემდეგ წელს კი ძანეტიმ და კამბიასომ ამოკეტეს "უცხოპლანეტელი".

18

25 დეკემბერი 2020 21:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: Big Benz
კაი რა იმენა სამარცხვინო საქციელი იქნება პირადად ტონის მიმართ,კაცმა ამდენი გააკეთა გუნდისთვის და ერთი ხელის მოსმით გაუცვალონ მბაპეში? რაც არ უნდა მაგარი იყოს მბაპე მაგით ჩვენ ლეგენდას და გუნდის ერთ-ერთ ლიდერს ვაყენებთ შეურაწყოფას.

თუ თვითონ ტონი იქნება თანახმა რატო იქნება შეურაცხყოფა, თუარადა მაინც მოუწევს წასვლა იმიტომ რომ კლუბის ინტერესებზე მაღლა არავინ დგას. თან კროოსი არ არის რეალის ისეთი ლეგენდა როგორც რამოსი ან ბენზემა. თუ გაუშვებენ ისიც იმიტომ რომ სათამაშო დონე იქნება მოკლებული თორე მაგალითად კაზემიროს მთელ პესეჟეშიც არ გაცვლიან.

19

25 დეკემბერი 2020 21:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ეშლი კოულის კომენტარი გაიჩითა ბარსამანიაზე და ეღადავებიან ვითომ, მესის შეჩერება ვერავინ ვერ შეძლოო. 2009 ში ოვრებო არ ყოფილიყო ვნახავდით რა ჩემ ფეხებს ითამაშებდა პუტა. შემდეგ წელს კი ძანეტიმ და კამბიასომ ამოკეტეს "უცხოპლანეტელი".

რაცმთავარია დღეს მცველიც აღარ ჭირდება თავისითაა ამოკეტილი😀

20

25 დეკემბერი 2020 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
ციტატა: Big Benz
კაი რა იმენა სამარცხვინო საქციელი იქნება პირადად ტონის მიმართ,კაცმა ამდენი გააკეთა გუნდისთვის და ერთი ხელის მოსმით გაუცვალონ მბაპეში? რაც არ უნდა მაგარი იყოს მბაპე მაგით ჩვენ ლეგენდას და გუნდის ერთ-ერთ ლიდერს ვაყენებთ შეურაწყოფას.

თუ თვითონ ტონი იქნება თანახმა რატო იქნება შეურაცხყოფა, თუარადა მაინც მოუწევს წასვლა იმიტომ რომ კლუბის ინტერესებზე მაღლა არავინ დგას. თან კროოსი არ არის რეალის ისეთი ლეგენდა როგორც რამოსი ან ბენზემა. თუ გაუშვებენ ისიც იმიტომ რომ სათამაშო დონე იქნება მოკლებული თორე მაგალითად კაზემიროს მთელ პესეჟეშიც არ გაცვლიან.

რავი ძმაო, არამგონია ტონის პსჟ-ში წასვლა უნდოდეს, ნათქვამი აქვს რეალში დავამთავრებო კონტრაქტი როცა ამომეწურებაო.სათამაშო დონეს რაც შეეხება კი, მოკლებული კი არა ეს ბოლო 2 წელი პირიქით ძალიან მაგრად თამაშობს და ერთ-ერთი ლიდერია გუნდის.თანაც კროოსის გაშვება არ არი ეგეთი მარტივი თემა მაშინ შემცვლელიც არის მოსაყვანი და დღევანდელ ნახევარმცველებში მე პირადად ვერ ვხედავ ჯერ მის შემცვლელს.

21

25 დეკემბერი 2020 22:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: BEQA MADRID
ისე ეს პესეჟეც გამაგიჟებს კიარ წაცდებათ სიტყვა ბენზემაში გაგიცვლითო თქვენგან თანხის დამატებითო რაა 😀მოინდომეს კროოსი. კროოსი კი პესეჟეს ნახდაცვას ძაან მოხოდავდა მარა მაგის გაშვება კატასტროფულად დააქცდვს რეალს.
ისე მპაბე მართლა ბოლო პერიოდში თავისთავს არგავს. საერთოდ აღარგამოსდის ფინტები. ნეიმარი აი ძაან ჯობია დიდი ძაალაა ნეიმარი

შენ ბენზემას რომ არ წაკბინო ისე არ შეგიძლიააა...მოიცაა ბენზემა კროოსზე რითა ნაკლები წონის და დონის ფეხბურთელი?კროოსი არაა გასაშვები და ბენზემა არის?ბენზემაზეე უარესად არ დათმობს რეალი ვიდრე კროოს ეს იცოდეეე,შენ რაც არ უნდა საშუალო დონე გამოიყვანო რეალობას ვერ გაექცევი !!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

25 დეკემბერი 2020 23:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კროოსის გაშვება ჯერ ხომ არნახული სისულელეა და შემდეგ რეალის წარმატების შემოქმედის და ხერხემლის უპატივცემულობა. მბაპეს რა აქვს დამტკიცებილი რომ გუნდის ამხელა ლეგენდა ვიღაცაში გაცვალო და გუნდიდან გააგდო? პერესს აბრალებთ ფეხბურთელებს პატივს არ სცემსო, ლეგენდებს აგდებსო და თქვენ უარესს აკეთებთ 😂😂
მადლობა ღმერთს პერესია პრეზიდენტი, ფინანსური გენიოსი და საუკეთესო პრეზიდენტი და არა ვიღაც ჰალამადრიდელი 😂😂

23

25 დეკემბერი 2020 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
დაივიწყეთ ხალხო, რომელ გაცვლაზეა საუბარი... ჯერ-ერთი წინააღმდეგი იქნება ნებისმიერი დალაგებული ფეხბურთელი რეალიდან-პსჟ - ში, რომ გადავიდეს + მითუმეტეს თუ მბაპეს დაიმატებ რეალ მადრიდი(რატო წავა 10 წლის პერსექტივა როცა გადმოგდის გუნდში). + ელემენტარული დაფასების ამბავია რომელი გაუშვებს კროსს ან ბენზემას ფლორენტინო თუ ზიდანი?

ციტატა: LUCA MODRIC
კროოსის გაშვება ჯერ ხომ არნახული სისულელეა და შემდეგ რეალის წარმატების შემოქმედის და ხერხემლის უპატივცემულობა. მბაპეს რა აქვს დამტკიცებილი რომ გუნდის ამხელა ლეგენდა ვიღაცაში გაცვალო და გუნდიდან გააგდო? პერესს აბრალებთ ფეხბურთელებს პატივს არ სცემსო, ლეგენდებს აგდებსო და თქვენ უარესს აკეთებთ 😂😂
მადლობა ღმერთს პერესია პრეზიდენტი, ფინანსური გენიოსი და საუკეთესო პრეზიდენტი და არა ვიღაც ჰალამადრიდელი 😂😂

გეთანხმები, ჯერ გადმოვიდეს რეალში და დაამტკიცოს რა შეუძლია პირდაპირ ყველაფერი დათმო ეგრე არაა ამ ცხოვრებაში, აგერ ბეილს რონალდოსნაირი ხელფასი ჰქონდა, მაგრამ ასეთი კალიბრის ფეხბურთელი 2 წელი არავის უნახავს ნორმალურად. + აგერ აზარი გადმოვიდა მეორე წელია ტრამვა-ტრამვაზე აქვს და ისეთ ფეხბურთელზე როდესაც დგას საუბარი როგორიცა კროოსი: სტაბილურობა, ხედვა, ინტელექტი, თამაშის დონე... კარგით რა

24

26 დეკემბერი 2020 00:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კროოსს წირპლიანი მბაპეს გულისთვის გუნდიდან როგორ გავუშვებ, წლებია ყველა გუბდისთვის საოცნებო ფეხბურთელია, უჭკვიანესი უკლასნესი, სტაბილური. მაკელელეს მაგალითზე ჭკუას მაინც ვერ სწავლობს ხალხი. შეტევა გვყავდა იცოცხლე, მაგრამ მოიშალა ცენტრი და რაც დაიჭირეს ხელში და რაც მოიგეს დაინახეს კარგად. კროოსი საუკეთესო ცენტრალური ნახევარმცველია, მოვა მბაპე და მოწესრიგდება შეტევა - მოიშლება ცენტრალური ზონა და და ვერც მოიყვან შესაფერის ფეხბურთელს რადგან მისი დონის არც არის არავინ.
გუნდში უნდა იყოს ბალანსი, ამ რეალს მხოლოდ აკლია მარჯვენა ვინგერი და აზარის ფორმაში ყოფნა, რომ ბენზემა გუნდში არ იყოს მთავარი გამტანიც მეპასეც და საერთოდ ყველაფერიც. ვინისიუსი და როდრიგო კაცს გვერდზე ედგეს და მაინც 1 იყოს გუნდი შიდა ჩემპიონატში, ეს მიღწევაა :))
კროოსი ვალვერდე კაზე
აზარი ბენზო მბაპე სალაჰი ან ვინმე მაღალი აიქიუს მქონე :)) და ყველაფერი ჩადგება ფორმაში.

25

26 დეკემბერი 2020 00:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
მე იმას ვერ ვხვდები დღემდე იმ პერიოდში ახალგაზრდა კროოსი ასე დაბალ ფასად როგორ დათმეს. რომ გადმოვიდა რეალში პირი დავაღე არ მჯეროდა ამხელა კაცს. (საღოლ მაშინ მაგრა იჯიგრა რეალის ხელმძღვანელობამ)

26

26 დეკემბერი 2020 14:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რას ამბობთ ხალხო, ტონის გაშვება როგორ შეიძლება, თუნდაც იმის ხარჯზე რომ მბაპე მოვიდეს. არაფრის დიდებით არ უნდა გაუშვას ბაბუმ, არამგონია ეგ შეცდომა დაუშვას, სხვა გამოსავალს ნახავს. ტონის ნაირს ვის მოიყვანთ მომავალში გუნდში, ტონის რომ უშვებთ შემცვლელი არ უნდაა???

27

26 დეკემბერი 2020 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Rustaveli1990
მე იმას ვერ ვხვდები დღემდე იმ პერიოდში ახალგაზრდა კროოსი ასე დაბალ ფასად როგორ დათმეს. რომ გადმოვიდა რეალში პირი დავაღე არ მჯეროდა ამხელა კაცს.

ფანტაზია და ხედვა დაუწუნა გვარდიოლამ და 25 ლიმონად გამოუშვეს 😂😂😂😂😂

28

27 დეკემბერი 2020 11:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
სალაჰი კაი იქნება. ჰაზარდზე მეტად ეგეთი ტიპის შემტევი ჭირდება ეხლა რეალს, ლიდერი და თამაშის თავის თავზე ამღები

ჩხუბი არ დამიწყოთ და აზარის თამაში ვერ გავიგე რანაირია. არც დიდად კომბინაციურია, არც დიდად ინდივიდუალური.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (345)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)