ანჩელოტი ისკოს ტრანსფერს კვლავ განიხილავს

იტალიური გამოცემების ცნობით, „მილანი“ ისკოსთან დაკაშირებით აღარ აქტიურობს, რასაც პირველ რიგში მისი მაღალი სატრანსფერო ფასი განაპირობებს...


ამის პარარელურად გააქტიურდა ანჩელოტი, რომლის „ევერტონის“ წელს მართლაც ბრწყინვალეა და ალარკონის დამატების შემთხვევაში კიდევ უფრო დიდი შასნები ექნება.

CalcioMercato-ს ინფორმაციით, ინგლისური მხარე იანვარში ფლორენტინო პერესს საქმიანი წინადადებით მიმართავს. dle 10.1

  • Hala
  • 17 დეკემბერი 2020
  • 1513
  • 44

1

17 დეკემბერი 2020 13:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
აზარი გუნდთან ერთად ვარჯიშობს და ეიბართან სასტარტოში იქნება. იმედია ვინისიუსს აღარასდროს ვნახავ რეალის სასტარტოში, სირცხვილია, ეიბარის ზამენაზეც ვერ მოხვდება იმდენად უინტეელქტო წარმონაქმნია. აზარი მოიხოდოს და გუნდიც ერთერთი ფავორიტი იქნება ყველა ტურნირზე.

2

17 დეკემბერი 2020 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფუ ლენჩი ისააკი სად გამაზა თორე არ წააგებდენ. რეალთან თასზე გახდა მარადონა კარდმოდღნული

3

17 დეკემბერი 2020 16:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
https://youtu.be/rZuoFv96bVs

აი ამიტომაა ყველა მწვრთბელის ხელში ძირითადში ბენზემა :)) არამხოლოდ გოლები გააქვს, საუკეთესო ასისტების კრებულია და მის 80% ბენზემა ხატავს ასისტს ან იტანს :)))

4

17 დეკემბერი 2020 16:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოლო 15-20 წელში საუკეთესო ფორვარდად ვინმიგაჩნიათ?
ჩემი გადმოსახედით ყველაზე ძლიერი ფორვარდი რობერტ ლევანდოვსკია. კლასიკური 9 იანი გოლებზე დაგეშილი, ფორვარდი რომელსაც შეუძლია საგოლე მომენტის შექმნა თავით თამაში ორივე ფეხით... ასევთქვათ სრულყოფილია ყველამხრივ.
აქვს როგორც ინდივიდუალური ისე საკლუბო ჯილდოები
ჩემი აზრით ლევანდოვსკი თანამედროვე ფეხბურთის საუკეთესო ფორვარდია, საუბარია ბოლო 15-20 წლებზე. მბაპე და ჰაალანდი ან ვინმე ახალგაზრდა არიგულისხმება რადგან მათი კარიერა ახლა იწყებს სტარტს.

როარა პანდემია ლევანდოვსკი ოქროს ბურთსაც აიღებდა და რატო გააუქმეს ეს ბურთი არმესმის . ძაან არგაუმართლა და ძაან დაჩაგრეს.

ლევანდოვსკის მერე საუკეთესოდ სუარესი მიმაჩნია, სადაც ითამაშა ყველგან დაამტკიცა თავისი უდიდესი კლასი და ინდივიდუალური ჯილდოებიც აიღო. სუას მერე ბენზემა. საუკეთესო სამეულს ასეშევადგენდი :
1 ლევანა, 2 სუარესი,3 ბენზემა

5

17 დეკემბერი 2020 16:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRID
ბოლო 15-20 წელში საუკეთესო ფორვარდად ვინმიგაჩნიათ?
ჩემი გადმოსახედით ყველაზე ძლიერი ფორვარდი რობერტ ლევანდოვსკია. კლასიკური 9 იანი გოლებზე დაგეშილი, ფორვარდი რომელსაც შეუძლია საგოლე მომენტის შექმნა თავით თამაში ორივე ფეხით... ასევთქვათ სრულყოფილია ყველამხრივ.
აქვს როგორც ინდივიდუალური ისე საკლუბო ჯილდოები
ჩემი აზრით ლევანდოვსკი თანამედროვე ფეხბურთის საუკეთესო ფორვარდია, საუბარია ბოლო 15-20 წლებზე. მბაპე და ჰაალანდი ან ვინმე ახალგაზრდა არიგულისხმება რადგან მათი კარიერა ახლა იწყებს სტარტს.

როარა პანდემია ლევანდოვსკი ოქროს ბურთსაც აიღებდა და რატო გააუქმეს ეს ბურთი არმესმის . ძაან არგაუმართლა და ძაან დაჩაგრეს.

ლევანდოვსკის მერე საუკეთესოდ სუარესი მიმაჩნია, სადაც ითამაშა ყველგან დაამტკიცა თავისი უდიდესი კლასი და ინდივიდუალური ჯილდოებიც აიღო. სუას მერე ბენზემა. საუკეთესო სამეულს ასეშევადგენდი :
1 ლევანა, 2 სუარესი,3 ბენზემა


ციტატა: BEQA MADRID
ბოლო 15-20 წელში საუკეთესო ფორვარდად ვინმიგაჩნიათ?
ჩემი გადმოსახედით ყველაზე ძლიერი ფორვარდი რობერტ ლევანდოვსკია. კლასიკური 9 იანი გოლებზე დაგეშილი, ფორვარდი რომელსაც შეუძლია საგოლე მომენტის შექმნა თავით თამაში ორივე ფეხით... ასევთქვათ სრულყოფილია ყველამხრივ.
აქვს როგორც ინდივიდუალური ისე საკლუბო ჯილდოები
ჩემი აზრით ლევანდოვსკი თანამედროვე ფეხბურთის საუკეთესო ფორვარდია, საუბარია ბოლო 15-20 წლებზე. მბაპე და ჰაალანდი ან ვინმე ახალგაზრდა არიგულისხმება რადგან მათი კარიერა ახლა იწყებს სტარტს.

როარა პანდემია ლევანდოვსკი ოქროს ბურთსაც აიღებდა და რატო გააუქმეს ეს ბურთი არმესმის . ძაან არგაუმართლა და ძაან დაჩაგრეს.

ლევანდოვსკის მერე საუკეთესოდ სუარესი მიმაჩნია, სადაც ითამაშა ყველგან დაამტკიცა თავისი უდიდესი კლასი და ინდივიდუალური ჯილდოებიც აიღო. სუას მერე ბენზემა. საუკეთესო სამეულს ასეშევადგენდი :
1 ლევანა, 2 სუარესი,3 ბენზემა

მე ლუკაკუსაც გამოვარჩევდი

6

17 დეკემბერი 2020 16:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამორჩევით კავანიც გამოირჩევა , აგუეროც იბრაც.
საუკეთესო ფორვარდს გავუსვი ხაზი.

7

17 დეკემბერი 2020 16:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ლევანა არის საუკეთესო შემსრულებელი, მაგრამ ფორვარდი არა. გუნდი თუ ვერ თამაშობს, 0 ტოლია მისი პროდუქტიულობა. საუკეთესო წლებში, მე პირადად სუარესი მირჩევნია, უფრო ტექნიკურია, უკეთესი დრინლინგი პასი და აზროვნება აქვს. მერე ლევანა როგორც საუკეთესო შემსრულებელი და მომენტის კაცი, და მესამე ბენზემა როგორც ყველაზე მრავალხმრივი შემტევი, ბენზემას დონის ბოლო პასი და ასისტი არცერთს არ შეუძლია. ასევე ნახევარდაცვაში თამაშში და ბურთის ატანა განაწილებაში, ზურგით თანაშში საუკეთესოა. თავითაც თამაშობს და ორივე ფეხითაც. ბენზემას ერთადერთი ნაკლი არის ზემოთ ხსენებულ ფორვარდებთან შედარებით, მომენტის რეალიზება, ეხლა ეგეც გამოასწორა.
1) სუარესი
2) ლევანა
3) ბენზემა

კონკრტულად რეალისთვის ბენზემას ავირჩევდი, სტილიდან გამომდინარე, რადგან რეალი კლასიკური 9იანით 10 წელზე მეტია აღარ თამაშობს.
ბენზემას არ ეღირსა აზართან ერთად თანაში, თორემ ეხლანდელზე გაცილებით უკეთესი შედეგი ექნებოდა. მბაპე აზარი თუ გაიჩითა ფლანგებზე, ბენზემას ოქროს ხანა მაშინ იქნება 😂

8

17 დეკემბერი 2020 17:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას ოქროს ხანა რატო გგონია რო იქნება ოდესმე? მბაპე თომოვიდა ისიც გოლების გამტანად იქცევა. და ბენზემა რომელსაც ბევრი მონსტრიყავდა გვერდზე რონალდუ ბეილი დიმარია და დიდი არაფრით გამოირჩეოდა მათთან გარდა მეპასეობისა რატოგგონია მბაპე მოვა და ბენზემას მეპასე იქნება და აღორძინდება. ბენზემა არის ერთ დონეზე სულ ქონდა პატარა ჩავარდნები და უკეთესი სეზონებიც. მაგრამ ბენზემას აღორძინებას რასეძახი არვიცი ბევრ გოლებს ალბათ.

და რეალს 10 წელია კლასიკური ცხრიანი არყოლიაო როიძახი და რატოარყავდა ? რადგან რონალდუ იყო გუნდში რომელიც ფორვარდიციყო და ვინგერიც და რეალი აღარ მოითხოვდა მეორე კლასიკურ ფორვარდს რადგან გოლების გამტანი ,გოლეადორი უკვე ყავდა რეალს. ბენზემას კიდე მასთან კომბინირება გამოსდიოდა კარგად. ბენზემა როარდაბადებულიყო მაზილა ფორვარდად ისიც გოლეადორი იქნებოდა , რონალდუს დროს კარგად მახსოვს ისეთ მომენტებს აფუჭებდა თვითონაც რო ეცინებოდა .
რონალდუს წასვლისმერე რეალს დაჭირდა კლასიკური ცხრიანი მაგრამ ვერიყიდეს ვერავინ და ბენზემზე მიდის ძირითადად დატვირთვა და ამუღამებს კიდეც ფორვარდობას, რასაც ბოლოწლებში რონალდუს გვერდზე ცოტა გადაეჩვია ...

მბაპე თუმოვიდა რეალში და ჰაალანდი შეიკვრება აზარი ჰაალანდი მბაპეს ტრიოდა ეს ტრიო ბევრად მონსტრი იქნება. ჰაალანდს შეუქმნიან მომენტებს გარდა მაგისა მბაპეს უძლიერესი შემსრულებელი იქნება და აზარი ამორს პასებით ძაან შედეგიანს გახდის.

9

17 დეკემბერი 2020 17:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბილბაოს ვხდებით სუპერთასზე. იმედია კლასიკო იქნება ფინალი და გავხევთ როგორც ყოველთვის

10

17 დეკემბერი 2020 17:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შობოლსაი ლაიფციგმა დაითრია მაინც

11

17 დეკემბერი 2020 17:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ბენზემა ლიონში ძალიან მაგარი შემსრულებელი იყო საკმაო გოლებიც ყარა, თან რა გოლები ეხლა სიამოვნებით ვუყურებ იუთუბზე! თავიდანვე რო ის როლი ქონოდა ბენზემას რეალში რაც რონალდოს წასვლის მერე აქ, არავისზე ნაკლები /სედეგი არ ექნებოდა, მართალია შეიძლება გუნდს ის შედეგები ვერ დაედო რონალდოს გარეშე და მეც მასე ვფიქრობ მაგრამ ინდივიდუალური თავლსაზრისით ბენზემას ბევად მეტი ექნებოდა გატანილი რაც დღეს აქ იმასთან შედარებით, ახლა გინდ სივრცეების მხსენლი უძახეთ და გინდ უკნა ჩამომსვლელი ფაქტია რო კაცი დათანხმდა რეალში დარჩენილიყო და შეეთვისებინა ის როლი რაც რონალდოს დამხმარეოაბს გულისხმობს ესააა სიამრთლე თორე ლიკონში ყოფნისას კიდე სუარესსაც ჯობდა ლევანასაც და ბარეორს 19 წლის ღლაპი ბიზონი :დ

12

17 დეკემბერი 2020 17:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
რონალდუ, სუარესი, იბრაგიმოვიჩი.. ლევანდოვსკი აგუერო კავანები კეინები ერთი დონეა...

რონალდუს კარიერის შეჯამება როგავაკეთოთ ფორვარდი არგამოდის. ვინგერი იყო და ახლაც ფლანგზე უწევს გული სულ.
მე ფორვარდებზე ვსაუბრობ და ლევანდოვსკი ნამდვილად არარის კეინის და კავანის დონე. ბევრად დიდია.

13

17 დეკემბერი 2020 17:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
თუ ბოლო 20 წლის განმავლობაში ვიტყვით უდავაოდ ბრაზილიელი რონალდოა საუკეთესო ფორვარდი ყველა ასპექტში და თუ მის შემდეგ ამ შემთხვევაში ჩემი აზრით სუარესი საუკეთესოა. მიუხედავად იმისა რო არ მევასება როგორც პიროვნება როგორც ფეხბურთელი და ფორვარდი უდიდესია ბოლო დაახლოებით 10 წლის განმავლობაში. ლევანდოვსკიც ძაან მაგარია მაგრამ მე ძმაო მაგის ლიგაზე თამაში ვერ ვნახე იმ რეალთამ თამაშის გარდა რავი არ მახსენდება და ძირითადად ბუნდესლიგაში ყრიდა გოლებს სადაც ძალიან მარტივია გოლების გატანა აგერ დემბელა ხო გახსოვთ რას აკეთებდა ბუნდესლიგაში და სუარესი კიდე პრემიერ ლიგაში და ლა ლიგაში სადაც სულ სხვანაირი ფეხბურთი მიდის და ბევრად უფრო რთულია გოლის გატანა და ტიპმა იმდენი შეაგდო 6 წელში რო ბარსას ყველა დროის მესამე ბომბარდირი გახდა ანუ 1.სუარესი 2.ლევანდოვსკი 3.ბენზემა და მერე დალშე დანარჩენები, მე ესე ვფიქრობ.
-----------------------
HALA MADRID!

14

17 დეკემბერი 2020 18:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საუკეთესო ფორვარდებს მე ბოლო 20 წლეულის ასე დავაყენებდი
კიჭა დროგბა ტიტი ეტო ზლატანი ლევანგოლსკი ჯეკა კავანი კეინი ტევეზი

რაც შეეხება კენჭისყრას,ვინმემ არ მითხრას რო ჩაწყობილი არიყოვო თორე დავბლოკავ :D
ბილბაო რო პუტასთვის შეეხვედრებინათ კლასიკოს ვერ ვნახავდით ფინალში,ბილბაო პუტას უშანსოდ დაადგებდა,სოსიედადს კი მოუგეს გუშინ და აი მაგიტო დააჯახენ,რეალი კი ყველას გააგდებდა ამიტო რთული მიცეს ბილბაოს სახით,ფინალი უნდათ კლასიკო რო მაყუთი გამოიმუშავონ დამპლებმა,მაგრამ იქ დაეძრევათ მგონი რო სოსიედადი მაინც გააგდებს ესეთ პუტას,გუშინ ძაან ბევრი იგროკი აკლდათ,პლიუს გასვლა,იმის მიუხედავად რო სოსიედადი ძაან სუსტი გუნდია წელს მაინც მოუგებენ ამათ რადგან პუტა ვაფშე განადგურებულია,იმედია არ გამართლდება ჩემი პროგნოზი და ფინალში კიდე ერთ კლასიკოს ვიხილავთ და კიდე ერთხელ დამწუხრებულ სეპარატისტებს ვნახავთ,იმედია ფინალში თუ გამოვლენ ფორით დავაგდებთ გარეწრებს

15

17 დეკემბერი 2020 18:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
აი ეხლა სუარესი და ლევანა რო შევადაროთ მაინტერესებს თქვენი აზრი რომელი უკეთესია და რატო? პირადად მე ვფიქრობ რო სუარესი უკეთესია და წეღან დავწერე რატომაც.
-----------------------
HALA MADRID!

16

17 დეკემბერი 2020 18:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
თუ ბოლო 20 წლის განმავლობაში ვიტყვით უდავაოდ ბრაზილიელი რონალდოა საუკეთესო ფორვარდი ყველა ასპექტში და თუ მის შემდეგ ამ შემთხვევაში ჩემი აზრით სუარესი საუკეთესოა. მიუხედავად იმისა რო არ მევასება როგორც პიროვნება როგორც ფეხბურთელი და ფორვარდი უდიდესია ბოლო დაახლოებით 10 წლის განმავლობაში. ლევანდოვსკიც ძაან მაგარია მაგრამ მე ძმაო მაგის ლიგაზე თამაში ვერ ვნახე იმ რეალთამ თამაშის გარდა რავი არ მახსენდება და ძირითადად ბუნდესლიგაში ყრიდა გოლებს სადაც ძალიან მარტივია გოლების გატანა აგერ დემბელა ხო გახსოვთ რას აკეთებდა ბუნდესლიგაში და სუარესი კიდე პრემიერ ლიგაში და ლა ლიგაში სადაც სულ სხვანაირი ფეხბურთი მიდის და ბევრად უფრო რთულია გოლის გატანა და ტიპმა იმდენი შეაგდო 6 წელში რო ბარსას ყველა დროის მესამე ბომბარდირი გახდა ანუ 1.სუარესი 2.ლევანდოვსკი 3.ბენზემა და მერე დალშე დანარჩენები, მე ესე ვფიქრობ.

გეთანხმები.

ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
აი ეხლა სუარესი და ლევანა რო შევადაროთ მაინტერესებს თქვენი აზრი რომელი უკეთესია და რატო? პირადად მე ვფიქრობ რო სუარესი უკეთესია და წეღან დავწერე რატომაც.

დღეის მდგომარეობით ლევანა უკეთესად გამოიყურება მაგრამ საერთოჯამში კარიერულად სუარესი უფრო ძლიერია . წეღან მე ლევანა სუარესზე წინ დავაყენე მაგრამ საერთო ჯამში სუარესს როშევხედოთ მართლა წინდგას ლევანდოვსკიზე . ლიგაზე და ყველა ჩემპიონატზე გამორჩეული იყო. გოლის სილამაზე აკრობატული შესრულება , თავი, ორივე ფეხი,ჯარიმა, პენალტი ყველაფერი შეუძლია და ინდივიდუალური ჯილდოებიც მაგიტოაქ.
ახლა ასაკშია და ვეღარმოსთხოვს ვერავინ ადრინდელივით ითამაშოს .მაგრამ ლალიგაში მაინც არაქ ცუდი შედეგი.

ციტატა: Clever liar
ციტატა: BEQA MADRID
რონალდუს კარიერის შეჯამება როგავაკეთოთ ფორვარდი არგამოდის. ვინგერი იყო და ახლაც ფლანგზე უწევს გული სულ.
მე ფორვარდებზე ვსაუბრობ და ლევანდოვსკი ნამდვილად არარის კეინის და კავანის დონე. ბევრად დიდია.

რონალდუმ სადაც ეპოპეალური კარიერა და მონსტრის პროტოტიპი შექმნა იქ სწორედ რო ფორვარდი იყო მისი ყველა სათამაშო სტილით და თვისებით და მანჩესტერში თუ 2 წელი კრაიზე ირბინა ან ფლეშქორის ლაინაპში სადმე კუთხურის ალამთან იდგა. ეს საერთოდ არ უსვამს ხაზს მის ვინგერობას რათმქუნდა ჩემი აზრით.. რაც შეეხება ლევანას, ეგ მხოლოდ ბავარიის ხარჯზეა სხვაზე დიდი და არანაირად პროფესიული თვალსაზრისით. ესეც რათქმაუნდა ჩემის აზრით.

რავი რონალდუს და რეალის თამაშებს სულვუყურებდი და რონალდუს ფორვარდი როგორ უნდა ეწოდოს როცა სირბილი შეეძლო და სისხარტე ქონდა (30 წლამდე) სულ მარცხენა ფლანგიდან უტევდა და ქმნიდა საგოლე ეპიზოდებს. ფორვარდადსც შედიოდა ხშირად მაგრამ.უმეტესი დრო მაინც ფრთებზე აქ გატარებული. რავი მეასე ვფიქრობ.ნუ რასაც ვხედავდი იმას ვამბობ. ასაკში რაცშევიდა და სისწრაფე მოაკლდა და ვეღარ ატყუებდა ხშირად ოპონენტს უფრო ფორვარდად შეიწია. ანჩელოტიმ ხშირად ათამაშა 9 იანის პოზიციაზე მაგრამ ვერცერთხელ გააამართლა.თვითონ რონალდუც სულ აღნიშნავდა რო მისი საყვარელი პოზიცია მარცხენა ფლანგიიყო.

17

17 დეკემბერი 2020 19:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
მერე რომ შემოდიოდა ფრთიდან და მარგ კოეფიციენტს საჯარიმოს ცენტრში აგროვებდა ეგ ხო იყო დავალება რო წმინდა ფორვარდის ფუქნციაც უნდა შეესრულებინა? მას ხოარ უშლიდა ხელს სხვა ფეხბურთელი საჯარიმოში? პირიქით, ამპლუით თავდამსხმელებიც კი უნთავისუფლებდნენ გამუდმებით სირვცეს და გადიოდნენ მოქმედების არეალიდან რომ მისთვის გოლის გატანაში ხელი არ შეეშალათ.. ვინგერი იყო მანდ დიმარია და ბეილი რომლებსაც ჰქონდათ კონკრეტული დავალებები თავთავინთ ფლანგებზე. ეგრე როცა გუნდები ორ ფორვარდიანი ტაქტიქით თამაშობდნენ, მაგ. კრესპო ბატისტუთათი, მაშინ თავდავმხმელები ხშირად ხვდებოდნენ ერთმანეთის საპირსპირო ფრთებზე, მარა ვერანაირად ასრულებდნენ ვინგერის მოვალეობებს.. ნუ ეგერ რედონდომ იცის ეს ყველაფერი კონკრეტული საფეხბურთო ფორმულებით და თუ დაწერს კონკრეტულ ახსნას კარგი იქნება.

Marcxena flangze sad ginaxia beili da mitumetes di maria, beilis mosvlis shemdeg di maria saertod centshi atamashebda bolo wels di marias, da rasac shen ambob zustad magas aketebda mesic ogond gansxvavebuli poziciidan

Da arc mesis ushlida xels ampluit tavdamsxmeli da erti periodi saeetod arc yavdat mesize win myofi tavdamsxmeli

18

17 დეკემბერი 2020 19:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: BEQA MADRID
რონალდუ ბეილი დიმარია და დიდი არაფრით გამოირჩეოდა მათთან გარდა მეპასეობისა

დიმარია არა იოზილი თუ ძმა ხარ :)) რონალდუ კიდე ხო, მაგრამ დიმარია და ბეილი ყავდა გვერდზე ბენზემას და თან დიდად არ გამოირჩეოდა ხო? 😂 ბეილი ძმაო ფინალში თუ არ თამაშობდა იდო მოედანზე მკვდარივით და ბენზემა ყველა თამაშში სასტარტოში იყო და რონალდუს შემდეგ ყველაზე დიდი როლი აქვს რეალის მიღწევებში. ასისტებს რომ არიგებდა რონალდუს პირადი 10 რომ იყო, ეგ არ ითვლება თუ მაინცდამაინც გოლები უნდა ეტანა ყველა თამაშში? 😂

ციტატა: BEQA MADRID
რეალს დაჭირდა კლასიკური ცხრიანი მაგრამ ვერიყიდეს

ვერ იყიდეს არა, არ იყიდეს, რადგან რეალის სტილს იდეალურად ერგება ბენზემასნაირი ფორვარდი. რონალდუს გოლების დროს ბენზემას გადაადგილებას დააკვირდი და ნახავ რას ნიშნავს რონალდუსთვის დასარტყმელ პიზიციაზე გასვლის საშუალების მიცემა, განსაკუთრებით თვალსაჩინო ეგ იყო ლიგაზე დორტმუნდთან Gამაშები და იუვესთან. ყოლოდა რონალდოს ლევანა გვერდით და მაგის ნახევარს ვერ გაიტანდა რაც გაიტანა, რადგან სხვა ის კლასიკური გოლზე დაგეშილი ცხრიანია, საჯარიმოს ფორვარდი. ბენზემა მრავალმხრივია და იმიტომ ფასობს ყველა მწვრთნელის თვალში.

ციტატა: BEQA MADRID

და რეალს 10 წელია კლასიკური ცხრიანი არყოლიაო როიძახი და რატოარყავდა ? რადგან რონალდუ იყო გუნდში რომელიც ფორვარდიციყო და ვინგერიც

რონალდი იყო კლასიკური 9 რეალში? 😂😂 რას არ გაიგებ კაცი. მარცხენა ფლანგზე თამაშობდა ყოველთვის და საჯარიმოში თუ გადადიოდა ხანდახან და მიჯაჭვული არ იყო მარცხენა ფლანგზე ეგ არ ნიშნავს რო კლასიკური 9 იყო.

19

17 დეკემბერი 2020 20:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოლო 20 წელში საუკეთესოები რონალდო დე ლიმა და რაული იყვნენ.

რონალდო ისტორიაშიც საუკეთესოა

20

17 დეკემბერი 2020 20:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ყოლოდა რონალდოს ლევანა გვერდით და მაგის ნახევარს ვერ გაიტანდა რაც გაიტანა, რადგან სხვა ის კლასიკური გოლზე დაგეშილი ცხრიანია, საჯარიმოს ფორვარდი


და მესის რო ვილა და სუარესი ყავდა, ვერ გაქონდა გოლები? ბენზემას გასადიდებლად რონალდოს დაკნინება არაა საჭირო. ბაზარი არაა ბენზემა ხელს უწყობდა და უადვილებდა საქმეს, მაგრამ რონალდო ისეთი ნადირია თავისას მაინც გაიტანდა. სულ კბილებით შეიტანდა ბურთს თუ საჭირო იქნებოდა. და კიდევ, ბენზემაც რონალდოზე თამაშობდა და მაგის სტატისაკეზე ესეც მოქმედებდა, მაგრამ თვითონ რო ბევრს მაზავდა ეგ არაა რონალდოს ბრალი

21

17 დეკემბერი 2020 20:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Kritikosi ani
Da arc mesis ushlida xels ampluit tavdamsxmeli da erti periodi saeetod arc yavdat mesize win myofi tavdamsxmeli

მერე როარუშლიდა მაგისთვის იყო ამპლუით ცრუ 9იანი და არა როგორც ლაინაპში ეხატა ფლანგზე "ვინგერი" და შენ თუარ გინახავს ფლანგზე ნათამაშები დიმარია, არ ნიშნავს რო მხოლოდ ფლეიმეიქერი იყო ან ბეილი რატო უნდა ყოფილიყო მარცხნივ რა შედარება მომიყვანე ვერ მიხვდი მარა იყოს მასე :)))

Imitom mogiyvane magati shedareba rom marcxena flangze arcerts ar utamashia realshi roca ronaldu iyo :)))) da poziciebis cvla realshi yoveltvis iyo :))) iseve rogorc barcashi magram es imas ar nishnavs rom raxanc glangidan centrshi xshirad iwevda roni centrforvardi davarqvat :))) zustad igives aketebda da dgesac aketebs mesi magram gansxvavebuli poziciidan :)))

Di marias ki beilis mosvlis shemdeg agarc utamashia flangze da tu momentebshi flangze agmochndeboda es imas ar nishnavda rom flangis motamashe iyo iseve rogorc ronis shemtxvevashi :)))

22

17 დეკემბერი 2020 20:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რონალდუ რეალში არასოდეს ყოფილა ტიპიური ვინგერი.. ზოგადად ტიპიური ვინგერებიც ეს უფრო ფურცელზე აღიქმება ესე შეხედსვ გრაფიკას დგას მარცხნივ და მიაწეპებენ ვინგერობას..არც ტიპიური ცხრიანი იყოო.სიღმიდან თამაში მისთვის მუდამ კომფორტული იყო უფრო მეტი კომპონენტი იყო და არის მის შესაძლებლობებში.მას ჭირდებოდა სივრცე .და უფრო სიღმიდაან შემოდიიდა.მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტი სივრცეზეა დამოკიდებული ესე იყო და არის.4 3 3 ში ხდება სამივე შემტევის პოზიციების ცვლა სიტყვაზე როც ა ბურთი აქ კარვახალს და საჯარიმოში ბურთია ჩასაწოდებული ლოგიკურია რონალდუმ შეიწიოს და ბენზემა ხშირად უკანა ძელთან იდგა.ეს ოოზიციების ცვლა კონკრეტული ვითარებიდან ხდებოდა გუნდური თვალსაზრისით.ბუნებრივია კლუბს მსგავს ეპიზოდებში ერჩივნა მეორე სართულზე უფრო კარგად მოთამაშე ფეხბურთელისთვის არეალის გახსნა.იგუვეს უკეთებს ბენზემა რამოს სტანდარტებზე.ანუ მე ერთი კომპონენტი მოვიყვანე.პოზიციური შეტევების დროს 3 ორზე უპურატესობას ხშირად ქმნიდა ბენზემა მოკლე მონაკვწთში რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვება და შემდეგ ფაზაში დერეფანში ან რონალდუ ან ბეილი გადიოდა.სხვადასზვა სათამაშო სიტუაციებში კლუბი იყენებდა სსმივეს საუკეთესო კომპონენტებს.დღესაც უგივეს აკეთებს ბენზემა პრობლემა ისაა რონის მაგივრად ვინიციუსია და თავად უწევს იმ პოზიციების დაკავაბა რასაც რონის ეპოქაში არ აკეთებდა არ იყო საჭიროება.თუ არ ვცდები ბენიტეს აქვს ნათქვამი ბენზემაზე იდეალურად გადაადგილდება გყნდური თვალსაზრისით..ეს იყო ის კომპონენტი რაც არ ჩანს და არ აისახება სტატისტიკაში.ამიტო ბევრი ვერ აფასებდა მის შესაძლებლობებს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

17 დეკემბერი 2020 20:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: RAUL REAL
და მესის რო ვილა და სუარესი ყავდა, ვერ გაქონდა გოლები?

არც სუარესი და განსაკუთრებით ვილა ლევანდოვსკის როლს არ ასრულებდა ბარსელონაში. ლევანა რო მესისთან ერთად ყოფილიყო გუნდში, მაქს ბრეითვეიტის როლი ექნებოდა იმ გუნდში. ასევე იქნებოდა რონალდუს გვერდითაც, ხელის შემშლელი, ვიდრე მარგებელი.. ლევანა ზუსტად იქ არის და იმ ფეხბურთელების გვერდით სადაც მის მაქსიმუმს იღებს ორივე ერთმანეთისგან..


ლევანდოვსკის როლს ვერც შეასრულებდნენ, იმიტო რო გუნდი მესიზე თამაშობდა, მაგრამ გოლები მაინც კარგად გაქონდათ, განსაკუთრებით სუარესს. ლევანა ხო, ბავარიაში უფრო პროდუქტიულია, რადგან გუნდი მაგაზე თამაშობენ, მაგრამ მესი-რონალდოსთანაც გაიტანდა თავისას, იმდენს ვერა როგორც ბავარიაში, მაგრამ მაინც

24

17 დეკემბერი 2020 20:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axla marcxena flangze tu ar iyo darchobili da tu sul karisken iwevda es imas ar nishnavs rom centrforvardiao :))))

25

17 დეკემბერი 2020 20:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რაც შეეხება ლევანა სუარეს.შეიძლება სუბიექტური ვარ მაგრამ ვიტყვი.თუ ნაღდი ცენტრ ფორვარდის კომპონენტით ვიმსჯელებთ ლევანა უკეთესია მაგრამ სუარესი უფრო მრავალმხრივია.ესმის პოზიციების ცვლა უბურთო გადაადგილება საერთოდ არაა საჭირო გრანდიოზული პასი გქონდეს სუარესი იდეალურად გადაადგილდება უბურთოდ.მაგრამ არის კომპონენტი ადინ კასანია ბენზემას ვეეცერთი სჯობს.დიდი ფუფუნებაა გუნდში გყავდეს ფეხბურთელუ ვუნც დუნამიურ ეპუზოდებში ერთი შეხებით იცის თამაში ამუთ უგებ დროს და მანძილს.ანუ სხვადასხვა კომპონენტებში ერთმანეთს სჯობიან.გემოვნების საკითხია.

ციტატა: Clever liar
ხოდა საერთოდ არ მიხსენებია მე ეგ რო შესადარებლად მომიყვანე :)) და მეორე, არც ის მიმტკიცრბია, რომ გინდათუარა რონალდუ ცენტრ ფორვარდი იყო რეალშითქო. მე ვამბობ რომ რონალდუ მისი სათამაშო სქემითა და თვისებებით ჩემთვის საუკეთესო ფორვარდიათქო და ვისაც უნდა ვინგერი დაარქვას ვისაც უნდა სვიპერი. ფაქტი ერთია და უტყუარი, პორტუგალიელი სადაც არუნდა მდგარიყო მონახაზში, თამაშში უშუალოდ ფორვარდის ფუნქციებით იყო დაკავებული. მესი კი ბევრად ინდივიდუალური და მრავალფეროვანი შეტევითი ცრუ 9იანი იყო... ბოლო წლებში კი მესი ფორვარდის პოზიციაზე რო დასვა, საერთოდ იაპოშკას ხარაკირია და რონალდუს 1000% შეუძლია იყოს კლასიკური 9იანი, თანაც ბარეორ დღევანდელ მეგა9იანზე უეკთესი. რას ვამბობ გაუგებარს ან გაუგონარს არ ვიცი..

კი რა თქმა უნდა.რეალიზება როცა ყველაზე კარგი აქ ბუნებრივია გუნდი იმ ფეხბურთელზე აკეთებს აქცენტს.ფორვარდდი აქ იცი როგორ ესმით კლასიკური გაგებით მძიმე საჯარამისო რაც აცდენილუა არსებულ სტანდარტებს.დღეს კლუბები ს 90 პროცენტი არ იყენებს მძიმე ფორვარდს.რადგან ფორვარდს გაეზარდა მოცემულუბა სამუშაო ათიანიც ამიტომ ამოიღეს.უფრო სწრაფ მოძრავ შემტევებზე არიან გადასულები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

17 დეკემბერი 2020 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
საერთოდ ძაან დიდი მნიშვნელობა აქ სათამაშო სქემას.მძიმე ფორვარდს იყენებენ ფლეუმეიქერის პირობებში.თუ ფლეიმეიქერით არ თამაშობ ესეიგი ფორვარდს ათიანობაც შეუძლია..ფეხბურთი შეიცვალა მკაცრად განსაზღვრული აი შენ ამ ზინაში უნდა იყო იტრიალო მხოლოდ აღარაა .და ეს იმიტომ ხდება კლუბებმა განავითარეს თავდაცვითი სქემები.

ამიტო მეტი მოძრაობა და პოზიციების ცვლა ხდება
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

17 დეკემბერი 2020 21:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ხოდა საერთოდ არ მიხსენებია მე ეგ რო შესადარებლად მომიყვანე :)) და მეორე, არც ის მიმტკიცრბია, რომ გინდათუარა რონალდუ ცენტრ ფორვარდი იყო რეალშითქო. მე ვამბობ რომ რონალდუ მისი სათამაშო სქემითა და თვისებებით ჩემთვის საუკეთესო ფორვარდიათქო და ვისაც უნდა ვინგერი დაარქვას ვისაც უნდა სვიპერი. ფაქტი ერთია და უტყუარი, პორტუგალიელი სადაც არუნდა მდგარიყო მონახაზში, თამაშში უშუალოდ ფორვარდის ფუნქციებით იყო დაკავებული. მესი კი ბევრად ინდივიდუალური და მრავალფეროვანი შეტევითი ცრუ 9იანი იყო... ბოლო წლებში კი მესი ფორვარდის პოზიციაზე რო დასვა, საერთოდ იაპოშკას ხარაკირია და რონალდუს 1000% შეუძლია იყოს კლასიკური 9იანი, თანაც ბარეორ დღევანდელ მეგა9იანზე უეკთესი. რას ვამბობ გაუგებარს ან გაუგონარს არ ვიცი..

Shentvis vin ra iyo eg ar vici magram realshi vin ra poziciaze tamashobda da tamashobs eg ki vici da is shedarebebi imitom mogiyvane rom shen tqvi flangebze tamashobdneno da marcxena flangi realshi yoveltvis ronis iyo

28

17 დეკემბერი 2020 21:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
იოზილუსნაირი იგროკები ფეხს ვეღარ იკიდებენ დაფიქედით აბა რატომ.ზედმეტი ნახირიაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

17 დეკემბერი 2020 21:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Me anchelotis drosac maxsovs roni centrforvardad rom atamasha da iseti produqtiuli rom vegar iyo rogorc marcxena flangidan :))) axla kutxuris xazidan golebs ver gaitanda :))) yoveltvis flangidan qonda shevlebi :)))

30

17 დეკემბერი 2020 21:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: RAUL REAL
და მესის რო ვილა და სუარესი ყავდა, ვერ გაქონდა გოლები?

მესი გოლებს მაშინაც იტანდა როცა გუნდში ერთადერთი ნორმალური შემტევი თვითონ იყო და ვინც არ უნდა ყოლოდა გვერდით ნებისმიერთან ერთად გაიტანდა. მესი თავად არის შემქმნელი, საერთოდ სხვა სტილის ფეხბურთელია. რონალდუ არის იდეალური შემსრულებელი, მაგრამ მესისნაირი ინდივიდუალისტი არაა, ამიტომ გვერდით სჭირდება ისეთი ფორვარდი, რომელიც იდეალურად შეეწყობა და გაუგებს მოედანზე. რონალდუ რომ ლევანა ყოლოდა გვერდით, იქნება შეტევაში დისბალანსი, ერთიც გოლზე დაგეშილია და მეორეც, ლევანას არ აქვს

31

17 დეკემბერი 2020 21:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იოზილუსნაირი იგროკები ფეხს ვეღარ იკიდებენ დაფიქედით აბა რატომ.ზედმეტი ნახირიაა.

Iozili verc mashin iyo magari roca ndoba hqonda realshi malagebtan da msagvs gindebtan tu ar chavtvlit did gindebtan yoveltvis ikargeboda

32

17 დეკემბერი 2020 21:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ის უნარჩვევები რაც ბენზემას, არც ბოლო პასი იცის, არც სივრცის გათავისუფლება, არც ბენზემასნაირი გუნდური და კომბინაციურია, ხელს შეუშლიდნენ ერთმანეთს

33

17 დეკემბერი 2020 21:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Luca modric
ჩემდაწერილს არასწორად იგებ არსად.მითქვამს რო რონალდუ რეალში კლასიკური 9 იანი იყო. მაგრამ რახან სხვანაირად იგებბეგრეიყოს აღარ გავაგრძელებ

ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: LUCA MODRIC
ყოლოდა რონალდოს ლევანა გვერდით და მაგის ნახევარს ვერ გაიტანდა რაც გაიტანა, რადგან სხვა ის კლასიკური გოლზე დაგეშილი ცხრიანია, საჯარიმოს ფორვარდი


და მესის რო ვილა და სუარესი ყავდა, ვერ გაქონდა გოლები? ბენზემას გასადიდებლად რონალდოს დაკნინება არაა საჭირო. ბაზარი არაა ბენზემა ხელს უწყობდა და უადვილებდა საქმეს, მაგრამ რონალდო ისეთი ნადირია თავისას მაინც გაიტანდა. სულ კბილებით შეიტანდა ბურთს თუ საჭირო იქნებოდა. და კიდევ, ბენზემაც რონალდოზე თამაშობდა და მაგის სტატისაკეზე ესეც მოქმედებდა, მაგრამ თვითონ რო ბევრს მაზავდა ეგ არაა რონალდოს ბრალი

რონალდუს რაპასებიაქ ბენზემასთვის მიცემული და იმას ყვავები ჩამოუყრია.
რონალდუს ლევანდოვსკის გვერდითაც იმდენს გაიტანდა რასაც იტანდა. არსნაკლებია ლევანდოვსკი კომბინაციებში. საქმე ისაა ბენზემა აფუჭებდა . და მანდ ლევანდოვსკი შეასრულებდა. მესი გოლეადორია მართალითქვი და სუარესების ნეიმარების და ვილას გვერდით მაინც ბევრს იტანდა...

ციტატა: Clever liar
ხოდა საერთოდ არ მიხსენებია მე ეგ რო შესადარებლად მომიყვანე :)) და მეორე, არც ის მიმტკიცრბია, რომ გინდათუარა რონალდუ ცენტრ ფორვარდი იყო რეალშითქო. მე ვამბობ რომ რონალდუ მისი სათამაშო სქემითა და თვისებებით ჩემთვის საუკეთესო ფორვარდიათქო და ვისაც უნდა ვინგერი დაარქვას ვისაც უნდა სვიპერი. ფაქტი ერთია და უტყუარი, პორტუგალიელი სადაც არუნდა მდგარიყო მონახაზში, თამაშში უშუალოდ ფორვარდის ფუნქციებით იყო დაკავებული. მესი კი ბევრად ინდივიდუალური და მრავალფეროვანი შეტევითი ცრუ 9იანი იყო... ბოლო წლებში კი მესი ფორვარდის პოზიციაზე რო დასვა, საერთოდ იაპოშკას ხარაკირია და რონალდუს 1000% შეუძლია იყოს კლასიკური 9იანი, თანაც ბარეორ დღევანდელ მეგა9იანზე უეკთესი. რას ვამბობ გაუგებარს ან გაუგონარს არ ვიცი..

ყველაფერს სწორად იძახი.
მაგრამ რონალდუ რო კარიერას მორჩება მაგაზე ფორვარდი იყოვო არავინ იტყვის. როგორიც ფორვარდი იყო ფენომენო მაგალიტად. რონალდუ უნივერსალია ფორვარდადაც ბამოსდის თამაში მაგრამ მისი სათამაშო პოზიცია იყო და არის მარცხენა ფლანგი. ფორვარდად როშედის თამაშის დროს ეგ ყველამ ვიცით.მაგრამ მისი პოზიცია ფორვარდობა არარის. თუმცა გამოსდის კარგად

ციტატა: Kritikosi ani
Me anchelotis drosac maxsovs roni centrforvardad rom atamasha da iseti produqtiuli rom vegar iyo rogorc marcxena flangidan :))) axla kutxuris xazidan golebs ver gaitanda :))) yoveltvis flangidan qonda shevlebi :)))

ეგ ვთქვი მეც ზემოთ. გუშინდელივით მახსოვს ანჩელოტმა რო დააყენა ერთორ თამაშში გამოკვეთილ ფორვარდად და საერთოდ ვერითამაშა. რადგან მისი პოზიცია არარის. ფლანგის იგროკია და უყვარს საჯარიმოში გადაადგილება , შესვლა.

ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: RAUL REAL
და მესის რო ვილა და სუარესი ყავდა, ვერ გაქონდა გოლები?

მესი გოლებს მაშინაც იტანდა როცა გუნდში ერთადერთი ნორმალური შემტევი თვითონ იყო და ვინც არ უნდა ყოლოდა გვერდით ნებისმიერთან ერთად გაიტანდა. მესი თავად არის შემქმნელი, საერთოდ სხვა სტილის ფეხბურთელია. რონალდუ არის იდეალური შემსრულებელი, მაგრამ მესისნაირი ინდივიდუალისტი არაა, ამიტომ გვერდით სჭირდება ისეთი ფორვარდი, რომელიც იდეალურად შეეწყობა და გაუგებს მოედანზე. რონალდუ რომ ლევანა ყოლოდა გვერდით, იქნება შეტევაში დისბალანსი, ერთიც გოლზე დაგეშილია და მეორეც, ლევანას არ აქვს

რონალდუ 30 წლამდე თავად ვერიქმნიდა მომენტს ანუ? ახალგაზრდა როცაიყო ათრევდა ყველას და არასდროს ყოფილა სხვაზე დამოკოდებული რო მიეწოდა ბურთი და ამას შეეგდო. როცა ასაკში გადავიდა 30 ს გადაცდა რონალდუს სტატისტიკა ერგიშეხებით გატსნილ გოლებში ძალიან მოიმატა იმფაქტორით რო მერეუკვე პასებით ამარაგებდნენ რადგან დიდად ვეღარ იქმნიდა მომენტს. ეგეც იმიტო რო ასაკში დაკარგა სისხარტე.

34

17 დეკემბერი 2020 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: BEQA MADRID
მაგრამ რონალდუ რო კარიერას მორჩება მაგაზე ფორვარდი იყოვო არავინ იტყვის.

კაი ბატონო. შეგიძლია უეფას ოფიციალურ საიტზე თავად გადაამოწმო :))

ფორვარდად როდასვეს მაგიტო?მასე ხავი ამჯობინეს ზიდანს და ეგეც დავიჯეროთ😀

35

17 დეკემბერი 2020 21:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Clever liar
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კი რა თქმა უნდა.რეალიზება როცა ყველაზე კარგი აქ ბუნებრივია გუნდი იმ ფეხბურთელზე აკეთებს აქცენტს.ფორვარდდი აქ იცი როგორ ესმით კლასიკური გაგებით მძიმე საჯარამისო რაც აცდენილუა არსებულ სტანდარტებს.დღეს კლუბები ს 90 პროცენტი არ იყენებს მძიმე ფორვარდს.რადგან ფორვარდს გაეზარდა მოცემულუბა სამუშაო ათიანიც ამიტომ ამოიღეს.უფრო სწრაფ მოძრავ შემტევებზე არიან გადასულები.

მასე ვფიქრობ მეც. ეგეთი ფორვადები მოცემული პირობებიდან გამომდინარე აღარ იზრდებიან და თუ იშვიათად ჩნდებიან ისევ ბავარიას დარი გუნდი თუ გამოიყენებს თორე ინტერს კარგად ატყვია რაშიც არგია..

+11 ეგრეა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

17 დეკემბერი 2020 22:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: BEQA MADRID
ფორვარდად როდასვეს მაგიტო?მასე ხავი ამჯობინეს ზიდანს და ეგეც დავიჯერო

აბა მასე თუ გავჯიუტდით რამოსი მარჯვენა და ბეილი მარცხენა მცველი გამოდის :))

ეგ რაღატო?😀 კარიერის საწყისი ეტაპები კი მაგპოზიციებიდან დაიწყეს მაგრამ...

37

17 დეკემბერი 2020 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
სუარესი ულაპარაკოდ პირველია, კარიერის პიკში ყველაფერი შეეძლო აბსოლიტურად.

38

17 დეკემბერი 2020 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფორვარდი მხოლოდ ცენტრი არ არის.არსებობს სექენდუც.და ტიპიური ცხრიანი პირობებში რონალდუს მოაკლდებოდა პოტენციალის ნახევარი.არც ვინგერიაა უფრო მრავალმხრივიაა.

ფეხბურთელი რომელუც ლეფთზეცაა რაითზეც და ცენტრშიც არ შეიძლება მას მიუჩუნო კოონკრეტული პოზიციაა...სწორედ უნივარსალური ფეხბურთელი რომაა მაგიტომ გაქვთ დაგა დაგაა ..გამოკვეთილად ერთი პოზიციის არაა.როგორც ლეო არააა აა.ესეთ უგროკებს უფრო მეტი გადაადგულეების არეალი და პრივილეგიები აქვთ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

17 დეკემბერი 2020 22:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფორვარდი მხოლოდ ცენტრი არ არის.არსებობს სექენდუც.და ტიპიური ცხრიანი პირობებში რონალდუს მოაკლდებოდა პოტენციალის ნახევარი.არც ვინგერიაა უფრო მრავალმხრივიაა.

კი ეგრეა უნივერსალივით არის. მარცხენა ფლანგი,მარჯვენა ,ფორვარდი და რავიცი ყველგან მოძრაობდა თამაშის დროს . მაგრამ შენ რონალდუს ფორვარდს დსუძახებ ან არის? ჩემიაზრით რონალდუს ფორვარდი არქვია.
რონალდუ არის მარცხენა ფლანგის ფეხბურთელი ( LWF) რომელიც თამაშის მიმდინარეობისას ხშირად იცვლის პოზიციას და გვევლინება სხვადასხვა ფრთაზე და პოზიციაზე.

40

17 დეკემბერი 2020 22:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: RAUL REAL
და მესის რო ვილა და სუარესი ყავდა, ვერ გაქონდა გოლები?

მესი გოლებს მაშინაც იტანდა როცა გუნდში ერთადერთი ნორმალური შემტევი თვითონ იყო და ვინც არ უნდა ყოლოდა გვერდით ნებისმიერთან ერთად გაიტანდა. მესი თავად არის შემქმნელი, საერთოდ სხვა სტილის ფეხბურთელია. რონალდუ არის იდეალური შემსრულებელი, მაგრამ მესისნაირი ინდივიდუალისტი არაა, ამიტომ გვერდით სჭირდება ისეთი ფორვარდი, რომელიც იდეალურად შეეწყობა და გაუგებს მოედანზე. რონალდუ რომ ლევანა ყოლოდა გვერდით, იქნება შეტევაში დისბალანსი, ერთიც გოლზე დაგეშილია და მეორეც, ლევანას არ აქვს


ანუ ეხლა ისე გამოდის რო რონალდო უფრო დამოკიდებულია ბენზემაზე, სხვებზე და გუნდზე ვიდრე მესი? ინდივიდუალისტობაში ალბათ დრიბლინგს გულისხმობ და ეგ მესის მართლა უკეთესი აქვს, მაგრამ როგორც ასეთი ინდივიდუალისტი და ლიდერი რონალდო უფრო მაგარი იყო და ეს ერთ-ერთი ის კონპონენტია რომლითაც მესის უდავოდ ჯობდა. რამდენჯერ აუღია რონალდოს თავის თავზე თამაში და ჩასვრილი გუნდი გადაურჩენია? და როცა ბარსას თამაში არ მისდიოდა, მესი კიედვ ძირითადად იკარგებოდა. ახლა რონალდო მარტო კაცი ვერ ეთამაშებოდა 11 კაცს. ფეხბურთი გუნდური სპორტია და მარტო ვერავინ ითამაშებს, ყველას ჭირდება გუნდი და პარტნიორები, მაგრამ არიან ლიდერები, ქარიზმატულები, რომლებსაც შეუძლიათ თავის თავზე აიღონ თამაშები, როცა გუნდს უჭირს და გაუძღვნენ გუნდს. ასეთი იყო რონალდო და ბენზემათი თუ მის გარეშე, გააკეთებდა თავისას. ეხლა აღარაა შეტევაში ასეთი ლიდერი, ვინც თავის თავზე აიღებს თამაშს და ეს დიდი პრობლემაა. რამოსი კი არის, მაგრამ რამოსი მცველია და ყოველთვის გოლს ვერ გაიტანს

41

17 დეკემბერი 2020 22:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ბოლო 20 წლის ფორვარდებში 1 ფენომენო ეს განხილვას არ ექვემდებარება ... ტიპიურ ფორვარდებს ვწერ რონალდუ არაა ფორვარდი იმენა ცენტრფორვარდი ეს არის უაზრობა ამაზე საუბარი უყურეტ მაგის თამაშებს და ეხლაც არ თამაშობს ფორვარდს სრული თავისუფლებააქ და სუ ასე იყო სღრმდან მარრჯვნიდან მარცხნიდან ყველამხრიდან უტევს და გადის დასარტყმელ პოზიციაზე ......2 რაული....ზლატანი...დროგბა...ლევანდოვსკი ....სუარესი...... ეტო...

42

17 დეკემბერი 2020 22:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kariwras rom daamtavrebs ronaldu da ityvi centr forvardi iyoo an 32 wlis shemdeg gaqvs misi tamashebi nanaxi an fexburtis azrze ar xar :)))

ციტატა: REAL MAN
ბოლო 20 წლის ფორვარდებში 1 ფენომენო ეს განხილვას არ ექვემდებარება ... ტიპიურ ფორვარდებს ვწერ რონალდუ არაა ფორვარდი იმენა ცენტრფორვარდი ეს არის უაზრობა ამაზე საუბარი უყურეტ მაგის თამაშებს და ეხლაც არ თამაშობს ფორვარდს სრული თავისუფლებააქ და სუ ასე იყო სღრმდან მარრჯვნიდან მარცხნიდან ყველამხრიდან უტევს და გადის დასარტყმელ პოზიციაზე ......2 რაული....ზლატანი...დროგბა...ლევანდოვსკი ....სუარესი...... ეტო...

Martali xar arc exla tamashobs centr forvards da golebs tu marcxena flangidan ar itans da dziritadat sajarimos shignidan gaaqvs es imas ar nishnavs rom centrforvardia :))))

43

17 დეკემბერი 2020 22:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REAL MAN
ბოლო 20 წლის ფორვარდებში 1 ფენომენო ეს განხილვას არ ექვემდებარება ... ტიპიურ ფორვარდებს ვწერ რონალდუ არაა ფორვარდი იმენა ცენტრფორვარდი ეს არის უაზრობა ამაზე საუბარი უყურეტ მაგის თამაშებს და ეხლაც არ თამაშობს ფორვარდს სრული თავისუფლებააქ და სუ ასე იყო სღრმდან მარრჯვნიდან მარცხნიდან ყველამხრიდან უტევს და გადის დასარტყმელ პოზიციაზე ......2 რაული....ზლატანი...დროგბა...ლევანდოვსკი ....სუარესი...... ეტო...

ფენომენოს შემდგომ პერიოდს ვიძახი. ეგ შენი გემკვნებითაა დაწყობილი. მაგრამ რეალურად სუარესი და ლევანდოვსკი არიან საუკეთესოები.
თორე მასე მე იბრაჰიმოვიჩი კიმევასება მაგრამ მათზე დიდი ფორვარდი არყოფილა.

44

18 დეკემბერი 2020 00:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: BEQA MADRID
BEQA MADRID


ზლატანი ჩემთვის უფრო დიდია ვიდრე სუა ან ლევანა ასეთია ჩემი არჩევანი მაგრამ ვაფასებ შენ არცევანს ჯიგარო მე რო გუნდს ვაშენებდე და ერთი ასაკის ზლატანი სუა და ლევანა იყოს ზლატანას ავირჩევდი ვფიქრობ უფრო დიდი შესაძლებლობები ქონდა მარა ყველას თავისი აზრი აქ იასნა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (25)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)